20/12/2008 19:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Υπο φρούρηση το χριστουγεννιάτικο δένδρο

Συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας σε πολλά σημεία της Αττικής και στη Θεσσαλονίκη και σήμερα για τη δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου.

Σακούλες με σκουπίδια πέταξαν το απόγευμα στο χριστουγεννιάτικο δέντρο του δήμου Αθηναίων σπουδαστές από σχολές θεάτρου. Αστυνομικοί έκαναν χρήση δακρυγόνων για να τους απομακρύνουν από το δέντρο, το οποίο συνεχίζουν να το περιφρουρούν. Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις παραμένουν γύρω από τη Βουλή.

Πραγματοποιήθηκε αντιρατσιστικό συλλαλητήριο στα Προπύλαια με συμμετοχή φορέων, μαθητών και φοιτητών που διαμαρτύρονται για την προώθηση του ευρωπαϊκού συμφώνου μετανάστευσης και ασύλου.

Νωρίς το απόγευμα ομάδα νέων έκλεισε το ρεύμα της λεωφόρου Αμαλίας με κατεύθυνση προς την οδό Πανεπιστημίου και πραγματοποίησε σιωπηλή διαμαρτυρία μπροστά από τη Βουλή μένοντας ακίνητη για δέκα λεπτά.

Νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Περιστέρι για τον «τυφλό» πυροβολισμό στον 16χρονο μαθητή.

Στη Θεσσαλονίκη, ομάδα του αντιεξουσιαστικού χώρου προχώρησε σε συμβολική κατάληψη του κινηματοθεάτρου «Ολύμπιον».

Άλλη ομάδα νεαρών πέταξε γλυκά, μπουκάλια νερό και καφέ στο δήμαρχο Θεσσαλονίκης Βασίλη Παπαγεωργόπουλο, στην πλατεία Αριστοτέλους.

Στην Αθήνα νέα κατάληψη στους ραδιοφωνικούς σταθμούς Best και Εν Λευκώ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. t avatar
    t 20/12/2008 20:01:39

    Χαβιάρι μπελούγκα για τους άπορους του Μιλάνου
    20 Δεκεμβρίου 2008,

    Λουκούλλειο γεύμα θα απολαύσουν φέτος τα Χριστούγεννα οι φτωχοί και οι άστεγοι του Μιλάνου.
    Τα μέλη της Εθνικής Υπηρεσίας Δασών και Υδάτινων Πόρων θα προετοιμάσουν ένα αριστοκρατικό χριστουγεννιάτικο γεύμα για τους «μη έχοντες», που θα περιλαμβάνει ρωσικό χαβιάρι μπελούγκα αρίστης ποιότητας.

    zougla.gr/news.php?id=17493

    Κάτι πρέπει να κάνουμε και εμείς….

  2. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 20/12/2008 20:04:55

    Ετσι για να μην ξεχνάμε, το πεζοδρόμιο των φοιτητών στην Γαλλία διέλυσε ολόκληρο Ντε Γκώλ σε μία περίοδο που οι Γάλλοι ήταν χορτάτοι. Φυσικά την παρτίδα την έσωσε το Γαλλικό ΚΚ μέσω της εκεί ΓΣΣΕ, που δεν στάθηκε μαζί με τους φοιτητές.(Δες και πρόσφατη έκληση της Αυριανής).
    Είμαι πολύ περίεργος να δώ ποιός "ανασχηματισμός" θα ηρεμήση τους ενταύθα ιθαγενείς.

  3. t avatar
    t 20/12/2008 20:09:17

    @ γάιδαρος

    Οι τωρινοί κυβερνώντες στην Γαλλία είναι παιδιά του Μάη του ’68.
    Είναι γάτες.
    Δεν πέφτουν εύκολα στην λούμπα, όπως εμείς.

  4. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 20/12/2008 20:14:22

    Κανένας ανασχηματισμός ή εναλλαγή κυβέρνησης, καθώς τα προβλήματα είναι στις δομές της οικονομίας και της κοινωνίας.

    Η οικονομία μας έχει πιάσει πάτο και όταν μας χτυπήσει η κρίση, εμείς θα συζητάμε ακόμα ποιος είναι καλύτερος ο ΚΚ ο Β ή ο ΓΑΠ.

    Λες και αν άλλαζε αύριο η κυβέρνηση ή η πολιτική της (...για να μην αρχίσουν ορισμένοι να φωνάζουν, ξαφνικά θα γέμιζαν τα ταμεία και θα έπεφτε το επιτόκιο δανεισμού της χώρας μας.

    Μπορεί να βγει κάποιος και να αναγγείλει πριν τις εκλογές ότι θα έχουμε:

    -λιτότητα
    -αύξηση φορολογίας
    -"σφικτή" οικονομική πολιτική
    -δομικές αλλαγές
    -περιορισμό σπατάλης
    -κατάργηση "κλειστών" επαγγελμάτων

    και μετά συζητάμε, σοβαρά για το ποιος είναι καλύτερος.

  5. Νίκος avatar
    Νίκος 20/12/2008 20:17:39

    απο τη στρατηγικη κειμενο περιεκτικο:

    Σε "εθνικό αυτοχειριασμό" εξελίσσεται η κατάσταση στη χώρα, όπου μερικές εκατοντάδες κουκουλοφόρων και 5-8.000 επαγγελματίες "διαμαρτυρόμενοι συνδικαλιστές", προκαλούν "εθνική ασφυξία" με ένα όργιο παρανοϊκής βίας, ειδικά στο κέντρο της Αθήνας. Την ίδια στιγμή περιδεής η κυβέρνηση αρνείται να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, αρνείται να διαχειριστεί την κρίση με αποτελεσματικό τρόπο, αρνείται να προστατέψει τους πολίτες και το δημόσιο συμφέρον, με δύο λόγια αρνείται να πράξει το καθήκον της, εγείροντας ερωτήματα ως προς τους λόγους για τους οποίους παραμένει ακόμα στην εξουσία.

    H εμπορική κίνηση έχει σταματήσει, η απόγνωση έχει κυριεύσει εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες που κινδυνεύουν να κλείσουν τις επιχειρήσεις τους ή να μείνουν άνεργοι λόγω της ανασφάλειας που επικρατεί (τα 440 μαγαζιά που έχουν καταστραφεί είναι το λιγότερο: σε δεκάδες χιλιάδες εμπορικά καταστήματα σε όλη την Αττική η κίνηση έχει πέσει 30-60%, αντί για αύξηση 150% που ανέμεναν λόγω εορτών. Ο ημερήσιος και ο περιοδικός Τύπος, ειδικά ο δεύτερος, έχει πληγεί κρίσιμα, λόγω της αναταραχής στα μεγάλα αστικά κέντρα).

    Από την αρχή της κρίσης τα λάθη που έγιναν από την πλευρά της κυβέρνησης είναι επιεικώς "μνημειώδη" και είναι βέβαιο ότι στο εξής θα αποτελέσουν "case study". Με πιο χαρακτηριστικό τις βεβιασμένες δηλώσεις ολόκληρης της πολιτικής ηγεσίας, μετά το φόνο του 15χρονου Γρηγορόπουλου, (οι οποίες αποδείχθηκαν "εμπρηστικές" αφού έδωσαν το "άλλοθι" για να καεί η χώρα), τις ανοησίες περί "αμυντικής αστυνομίας" κ.λπ.

    Για όλα τα γεγονότα που ακολούθησαν και γελοιοποιούν τη χώρα διεθνώς, ευθύνεται 100% η κυβέρνηση, που δείχνει αδύναμη να προστατεύσει την Ακρόπολη, τα κεντρικά στούντιο της ΕΡΤ, τις περιουσίες των πολιτών από το όργιο παρανομίας, λεηλασιών και αυθαιρεσίας που έχει επικρατήσει στα μεγαλύτερα αστικά κέντρα από τις 6 Δεκεμβρίου, αλλά αδυνατεί να περιφρουρήσει και κάτι πολύ πιο σημαντικό: την ελπίδα των Ελλήνων.

    Είχαν στα χέρια τους την απαραίτητη πληροφόρηση για πιθανή κρίση μέχρι τις 20/01/2009 (όπως γράφει σχετικά η "ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ" στο τεύχος που κυκλοφορεί και ήδη έχει γράψει το defencenet.gr). Είχαν όλες τις δυνατότητες για να σβήσουν, αντί να φουντώσουν τη φωτιά που άναψε με το θάνατο του 15χρονου. Χίλια άτομα, γνωστοί σε ποσοστό 95% στις δυνάμεις ασφαλείας, με το 80% από αυτούς να είναι σεσημασμένοι, έχουν δημιουργήσει χάος. Φοβούνται μήπως έχουν και άλλους νεκρούς; Δηλαδή ή νεκρούς θα έχουμε ή θα καεί η χώρα; Δεν υπάρχει άλλη λύση; Η εικόνα με τις αμυντικές περιμέτρους (!) στα αστυνομικά τμήματα, μια εικόνα Βαγδάτης, κάνει το γύρο του κόσμου. Μεγάλη και η ευθύνη των πανεπιστημιακών, συγκλητικών κ.λπ. Άφησαν να μετατραπούν τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα σε οχυρά ανταρτών πόλης. Αλλά αυτοί δεν κυβερνούν...

    Ανεξάρτητα από το αν υπάρχουν "μαύρες δυνάμεις" που βρίσκονται πίσω απ' όλα αυτά, ανεξάρτητα από αν κάποιοι διεθνείς κύκλοι και "σύμμαχοι" επιχαίρουν για την παρακμή της χώρας, αυτά έχουν μικρή σημασία και μας αφήνουν αδιάφορους στο επίπεδο των πολιτικών ευθυνών: Όταν θέλεις να κάνεις "υψηλή" και ανεξάρτητη πολιτική και λες "όχι", οφείλεις, Κώστα Καραμανλή, να έχεις θωρακίσει τη χώρα και πάνω απ' όλα να έχεις θωρακίσει την ψυχή σου για αναμέτρηση σε όλα τα επίπεδα. Αυτά είναι σκληρά παιχνίδια και θέλουν σκληρούς παίκτες, όχι φλώρους. Kαι ξέρουμε ότι δεν είσαι φλώρος. Απομένει να αποδείξεις ότι είσαι σκληρός και αποτελεσματικός παίκτης. Ειδάλλως, λες "Ευχαριστώ τους Αμερικανούς", όπως είπε ο Σημίτης μετά την εθνική τραγωδία που προκάλεσε στα Ιμια, και πας στη Ραφήνα να δεις με την ησυχία σου κανένα γουέστερν στο DVD. Αυτός είναι ο Καραμανλής που αξίζουμε; Αυτόν τον ηγέτη αξίζουμε; Αυτή την Ελλάδα αξίζουμε;

    αυτα γιατι ολοι εχουμε βαρεθει απο την πολλη μπουρδολογια

  6. oktapus avatar
    oktapus 20/12/2008 20:27:01

    Νικος

    ...τωρα τον πατησες στον καλο

  7. donaE avatar
    donaE 20/12/2008 20:27:27

    @ γάιδαρος2 Μηπως αν τσακωθουν μεταξυ τους?

  8. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 20/12/2008 20:35:15

    Εδώ είναι Γερμανία δεν είναι παίξε-γέλασε

    Του ΠΑΝΤΕΛΗ ΒΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΥ

    Πολλά γράφονται τις μέρες αυτές, με αφορμή όσα διαδραματίζονται στην Ελλάδα, ανάμεσά τους και ότι η κατάσταση αυτή μπορεί να μεταδοθεί από την «πρωτοπόρο Ελλάδα» και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης. Επιτρέψτε μας να διαφωνήσουμε μερικώς.
    Η θεωρία αυτή διαδόθηκε κυρίως από τις γαλλικές εφημερίδες, καθώς εκεί υπάρχουν πολύ μεγάλα κοινωνικά προβλήματα.
    Η Γερμανία, αλλά και άλλες χώρες της Ευρώπης, δεν είναι Γαλλία και το Βερολίνο σε καμία περίπτωση δεν είναι Παρίσι.
    Εδώ δεν είναι υπάρχουν τόσο οξυμένες κοινωνικές διαφορές ή τα γκέτο των προαστίων. Δεν κοιμούνται κατά χιλιάδες άνθρωποι στους δρόμους και η ψαλίδα πλούσιων και φτωχών, παρά το γεγονός ότι μεγαλώνει, δεν είναι τόσο μεγάλη όσο στη Γαλλία.
    Υπάρχει κοινωνικό κράτος (ακόμη), υπάρχει κοινωνική αλληλεγγύη και ευτυχώς εδώ δεν υπάρχει η εξευτελιστική για την ανθρώπινη ύπαρξη «παράδοση» των κλοσάρ. Σε περιπτώσεις όπου ξεκινάει η δημιουργία γκέτο, όπως στο Νόεκελν του Βερολίνου, το κράτος, η τοπική κοινωνία και οι αρχές επεμβαίνουν πριν είναι πολύ αργά.
    Ετσι έγινε και στα σχολεία της περιοχής όπου η εγκληματικότητα είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις και είχε γίνει επικίνδυνο κοινωνικό φαινόμενο (λεπτομέρειες μια άλλη φορά).
    Οταν πρωτοήρθαμε στο Βερολίνο στις αρχές της δεκαετίας του '80 η πόλη καιγόταν κάθε βράδυ. Οι συγκρούσεις με την αστυνομία ήταν μέρος της καθημερινότητας. Τότε έσπαγαν εδώ τα σούπερ μάρκετ και μοίραζαν τρόφιμα. Το 1983, στην Κοτμπουσερτόρ, είχε πάνω από 300 καταλήψεις και όλοι οι πανκ της Ευρώπης είχαμε κάνει την πόλη πρωτεύουσά μας.
    Αργά ή γρήγορα όμως και οι δύο πλευρές κατάλαβαν ότι με τη βία δεν οδηγούνται πουθενά. Το κράτος ήρθε σε συμφωνία με τους χιλιάδες καταληψίες, βρέθηκαν συμβιβασμοί, τους πούλησε σε πολύ φτηνές τιμές τα σπίτια, αυτοί δημιούργησαν κομμούνες και συνεταιρισμούς, αγόρασαν τις καταλήψεις με φτηνά δάνεια που πήραν και τώρα αυτές οι γειτονιές στο Κρόιτζμπεργκ και το Πρεντζλάουερμπεργκ έχουν γίνει από τις πιο όμορφες τις Ευρώπης. Εδώ που πριν 25 χρόνια οι δρόμοι καίγονταν, γιατί το στεγαστικό ήταν το βασικότερο πρόβλημα. Οπως γινόταν τότε και στο Αμστερνταμ.

    Μπορεί να κάνουμε και λάθος, αλλά κάτι ανάλογο υποστήριζε σε συνέντευξη στην ελληνική υπηρεσία της Ντόιτσε Βέλε και ο κοινωνιολόγος Γιοχάνες Μπέκερ, πιστεύοντας ότι «είναι αδιανόητες τέτοιες ταραχές στη Γερμανία».
    Αρχικά, γιατί, όπως υποστηρίζει, στην Ελλάδα τα κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα είναι πιο οξυμένα, ενώ η γερμανική αστυνομία έχει μεγάλη πείρα σε τέτοιες καταστάσεις.
    Συνεχίζοντας προσθέτει: «Στη Γερμανία οι μηχανισμοί λειτουργούν διαφορετικά. Στη χώρα έχουμε 4 εκατ. άνεργους, αλλά και ανθρώπους που έχουν λίγα χρήματα για να ζήσουν, αυτοί όμως δεν λένε ότι κάτι δεν πάει καλά με το κράτος, αλλά διερωτώνται τι λάθη έκαναν και οι ίδιοι. Θέτουν ερωτήματα, μήπως δεν σπούδασα, μήπως επέλεξα λάθος δρόμο, μήπως παντρεύτηκα νωρίς;
    Η εξατομίκευση της ενοχής διασφαλίζει την ηρεμία στη Γερμανία». Είναι και στον χαρακτήρα των Γερμανών. Δεν τα περιμένουν όλα από το κράτος, κουνάνε και οι ίδιοι τα χέρια τους. Δεν μένουν με τον μπαμπά και τη μαμά μέχρι τα 35, φεύγουν από τα 18 και κολυμπάνε μόνοι τους στον κόσμο.
    Μην τα βάζουμε λοιπόν όλα σε ένα τσουβάλι για να στηρίζουμε τα ιδεολογήματά μας. Αλλο η Γαλλία, άλλο η Γερμανία, άλλο η Ελλάδα (με τα ανύπαρκτο τριτοκοσμικό κράτος σε όλους τους τομείς, που ξεσηκώνει τους νέους) και άλλο η Σουηδία ή η Ιταλία.

    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 19/12/2008

    ο ..."κάλος" μου ρωτάει ποιος Έλληνας θα δεχόταν και για την δική του καμπούρα με δικαιώματα και περιορισμούς?

  9. KaryID avatar
    KaryID 20/12/2008 20:43:02

    Το ενοχικό σύνδρομο το έχουν φορτωθεί οι Γερμανοί από τον Β'ΠΠ και δεν πρόκειται να το αποβάλλουν εύκολα. Είναι πρόσφατη η δημόσια συζήτηση σε όλη τη χώρα για τα ανομήματά τους στον Β'ΠΠ. Και οι δημόσιες εξομολογήσεις επιφανών πολιτών τους επίσης για συνεργασία.

  10. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 20/12/2008 20:45:54

    και ένα δεύτερο ενδιαφέρον άρθρο:

    Αριστερά υπό παραίτηση

    Πηγή: The Economist, επιμέλεια, Δημήτρης Θωμάς - 16/12/2008

    Ο Σοσιαλισμός πέθανε στη Βρετανία το 1983. Η κατάρρευση του μπορεί να χρονολογηθεί με τον καθορισμό, τη χρονιά εκείνη, του εκλογικού μανιφέστου του Εργατικού Κόμματος, που ονομάστηκε “το μεγαλύτερο σημείωμα αυτοκτονίας της ιστορίας”. To κείμενο αυτό συνδύασε την ιδεολογική καθαρότητα, περιελάμβανε τη δημιουργία υπουργείου Κεντρικού Σχεδιασμού, την αποχώρηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, αυστηρούς ελέγχους στη διακίνηση του συναλλάγματος με στόχο την αποτροπή διαφυγής κεφαλαίων στο εξωτερικό, και μονομερή πυρηνικό αποκλεισμό, με μια παρανοϊκή αποστροφή για τις πραγματικές επιθυμίες των ψηφοφόρων.

    Σήμερα εγείρονται ερωτήματα για την πολιτική υγεία της ευρωπαϊκής Αριστεράς, καθώς η οικονομική ύφεση που βαθαίνει, δεν ενισχύει τα σοσιαλιστικά κόμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πολλοί αναρωτιούνται το γιατί. Εξάλλου, οι τελευταίες οικονομικές εξελίξεις εξέθεσαν την “ψύχωση” των Άγγλο – Σαξόνων με τις ελεύθερες αγορές, η οποία τώρα χαρακτηρίζεται ως “τρέλα”, αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν οι απανταχού “αριστεριστές”. Σε ολόκληρο τον καπιταλιστικό κόσμο οι άλλοτε κραταιοί μεγιστάνες εκλιπαρούν για κρατικές ενισχύσεις. Παρ’ όλα αυτά, οι ψηφοφόροι δεν στρέφονται μαζικά προς τα κεντροαριστερά κόμματα της κεντρικής πολιτικής σκηνής. Πρόσφατα, η γαλλική αριστερή εφημερίδα Liberation, “παραπονέθηκε ότι αυτό δεν αποτελεί μόνον παράδοξο αλλά και αδικία”.

    Για να καταλάβουμε τι ακριβώς συμβαίνει, θα πρέπει να εξετάσουμε το μανιφέστο που υιοθέτησαν τα κεντροαριστερά κόμματα της Ευρώπης, για τις επόμενες εκλογές για το Ευρωκοινοβούλιο. Το μανιφέστο είναι αρκετά αιχμηρό, και κατηγορεί τους Συντηρητικούς για “τυφλή πίστη στην ελεύθερη αγορά”. Υπό την ομπρέλα του Κόμματος των Ευρωπαίων Σοσιαλιστών(PES), η Αριστερά προωθεί πολλούς νέους κανονισμούς για τις χρηματοοικονομικές δραστηριότητες, περιλαμβανομένων και “συγκεκριμένων ορίων για το υπερβολικό επιχειρηματικό ρίσκο και το χρέος”. Βέβαια στο μανιφέστο δεν εξηγείται με ποιόν τρόπο και από ποιους ελεγκτικούς μηχανισμούς θα εντοπίζεται το “υπερβολικό ρίσκο”. Πολλές βέβαια τράπεζες θα ήθελαν να γνωρίζουν την απάντηση σε αυτό το ερώτημα.

    Στο μανιφέστο των Σοσιαλιστών υπάρχει ένα μοτίβο που προσφέρει ένα “δρόμο μακριά από τις αγορές χωρίς κανόνες που θα ρυθμίζονται πλέον από την σοφία των δημοσίων αρχών”. Σε αυτό όμως ακριβώς το σημείο εστιάζεται το πρόβλημα της Αριστεράς. Το πραγματικό πρόβλημα δεν οριοθετείται από το “μανιχαϊστικό” σχήμα, αγορά εναντίον του κράτους. Ακόμη και πριν από τη χρηματοπιστωτική κρίση το σχήμα αυτό δεν μπορούσε να σταθεί. Κάθε καπιταλιστική οικονομία χαρακτηρίζεται από ένα μίγμα κρατικής παρέμβασης και φιλελευθερισμού. Τώρα που τράπεζες κρατικοποιούνται μερικώς ή ολικώς, και δίδονται χρήματα ως πακέτα διάσωσης σε μεγάλες βιομηχανίες, τα όρια μεταξύ ελεύθερης αγοράς και κρατικής “σφαίρας επιρροής” είναι πλέον δυσδιάκριτα, σχεδόν σε όλες τις χώρες και σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Αντίθετα το μεγάλο πλέον χάσμα αφορά την παγκοσμιοποίηση και το αν πρέπει ή όχι να προωθηθεί ο ελεύθερος ανταγωνισμός μεταξύ διαφορετικών χωρών. Σε αυτό το μέτωπο το μανιφέστο των Σοσιαλιστών έχει βαλτώσει. Εδώ το μανιφέστο θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως η μακροσκελέστερη επιστολή παραίτησης της ιστορίας.

    Καθώς οι ευρωπαϊκές οικονομίες υποκύπτουν διαδοχικά στην σφοδρή επίθεση της οικονομικής ύφεσης, αυτό που φοβίζει ή και εξαγριώνει περισσότερο τους απανταχού εργαζόμενους, είναι να χαθούν θέσεις εργασίες λόγω του ανταγωνισμού από άλλες χώρες με χαμηλότερο κόστος παραγωγής. Το μανιφέστο των ευρωπαίων Σοσιαλιστών “χορεύει” γύρω από το ζήτημα αυτό. Το μανιφέστο μιλά για “διαχείριση της παγκοσμιοποίησης προς όφελος όλων”, και προτρέπει στην “στρατολόγηση όλων των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως το μέγεθος της αγοράς της και η δύναμη των εργαζομένων με υψηλή εξειδίκευση, για την “προστασία των υψηλών κοινωνικών προτύπων και δικαιωμάτων”. Δεν υπόσχεται όμως να σταματήσουν οι απολύσεις και το κλείσιμο των εργοστασίων.

    Η σιωπή πάνω στο ζήτημα αυτό οφείλεται σε δύο λόγους. Πρώτον, τα κεντροαριστερά κόμματα της Ευρώπης είναι διχασμένα σχετικά με τους τρόπους προστασίας των θέσεων εργασίας. Στην προπαρασκευαστική συνάντηση των Σοσιαλιστών για το μανιφέστο, στη Μαδρίτη, κάποια από τα ευρωπαϊκά κόμματα ζήτησαν τη διατύπωση θέσεων που θα πρόκριναν τον περιορισμό της ελεύθερης διακίνησης εργαζομένων μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όπως επισημαίνει ο Ντένις ΜακΣέιν, εκπρόσωπους του βρετανικού Εργατικού Κόμματος στο Κόμμα των Ευρωπαίων Σοσιαλιστών. Εκπρόσωποι όμως χωρών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που έχουν χαμηλό κόστος παραγωγής και εργασίας, απορρίπτουν τις ιδέες αυτές και επιμένουν ότι η “ελεύθερη διακίνηση προϊόντων και εργαζομένων είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στο τέλος οι ηγέτες του Ευρωπαϊκού Σοσιαλιστικού Κόμματος, “μαγείρεψαν” τις θέσεις του κόμματος τους, καταλήγοντας στην φτωχή επίσημη θέση ότι “τα αποδυναμωμένα κοινωνικά δικαιώματα και μειωμένα πρότυπα, όπως και οι περικοπές των μισθών, δεν θα πρέπει να δίνουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε κάποια χώρα, εις βάρος μιας άλλης ή των εργαζομένων.

    Στη Βρετανία και τις σκανδιναβικές χώρες, έχουν αλλάξει προσανατολισμό, επιδιώκοντας κυρίως την προστασία του εργαζόμενου ατομικά, και λιγότερο της θέσης εργασίας καθεαυτής, με μεθόδους όπως η αμειβόμενη επανεκπαίδευση σε περίπτωση απόλυσης. Σε άλλες χώρες, οι Σοσιαλιστές υποστηρίζουν ότι η δύναμη του κράτους μπορεί και πρέπει να προστατεύσει απευθείας τους εργαζόμενους. Στη Γαλλίας για παράδειγμα, κάποιοι υποστηρίζουν ότι θα πρέπει να απαγορευθεί σε εταιρείες που παρουσιάζουν κέρδη να κάνουν απολύσεις. Στην Πορτογαλία, μιας από τις τέσσερις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης με κεντροαριστερή κυβέρνηση, ο πρωθυπουργός έδωσε στη δημοσιότητα σχέδια για επιδότηση μισθών σε αυτοκινητοβιομηχανίες, για τουλάχιστον ένα χρόνο, καθώς αναδιαρθρώνονται οι γραμμές παραγωγής των εργοστασίων.

    Οι στρατηγικές όμως αυτές δυστυχώς έχουν σχέση με την δεύτερη αιτία της σιωπής του Κόμματος των Ευρωπαίων Σοσιαλιστών. Και αυτή είναι ότι οι προσπάθειες, τα μέτρακαι οι στρατηγικές για αντίσταση στην παγκοσμιοποίηση, σπάνια λειτουργούν αποδοτικά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Υπό συνθήκες χρεοκοπίας, τα εργοστάσια αργά ή γρήγορα θα κλείσουν, παρά τις διαμαρτυρίες των εργαζομένων και τις παρεμβάσεις των πολιτικών.

    To πιο ακριβό τρόπαιο της Αριστεράς, είναι το ευρωπαϊκό κοινωνικό μοντέλο, που είναι ένας ιστός από εργατικούς νόμους που προσφέρουν “έναν υψηλό βαθμό κοινωνικής προστασίας και ένα ισχυρό κράτος πρόνοιας”. To μοντέλο αυτό γεννήθηκε την περίοδο της μεταπολεμικής οικονομικής ανάκαμψης, κατά την οποία το επίπεδο ζωής ανέβηκε κατακόρυφα σε ολόκληρη τη δυτική Ευρώπη. Στο βιβλίο του “Postwar” (Μεταπολεμικά), ο εγκατεστημένος στη Νέα Υόρκη, ακαδημαϊκός, Τόνι Τζουντ, παραθέτει πολλούς από τους παράγοντες της οικονομικής ανάκαμψης, εκείνης της περιόδου. Οι κυβερνήσεις της μεταπολεμικής εποχής εγκατέλειψαν τον οικονομικό και εμπορικό προστατευτισμό, οι άνθρωποι άρχισαν να κάνουν πολλά παιδιά, η ενέργεια ήταν φθηνή, και η Ευρώπη έπρεπε να κάνει μεγάλα άλματα. Το 1957, μόνον το 2% των ιταλικών νοικοκυριών είχαν ψυγείο, ενώ το 1994 το ποσοστό έφτασε το 94%.

    Ουσιαστικά, το ευρωπαϊκό κοινωνικό μοντέλο αντιμετώπισε έναν εξαιρετικά ασθενή εξωτερικό ανταγωνισμό. Το 1960, ένας εργάτης αυτοκινητοβιομηχανίας στην τότε Δυτική Γερμανία δεν είχε να φοβηθεί τίποτε από την ανατολική Ευρώπη και την Ασία. Τα Skoda και τα Nissan ήταν πραγματικά “φρικτά”. Οι κινέζοι εργάτες είχαν παγιδευτεί στην “τρέλα του Μάο”. Όταν η Κίνα, η Ινδία και οι πρώην σοβιετικές Δημοκρατίες, εντάχθηκαν στο καπιταλιστικό σύστημα, τριάντα χρόνια αργότερα, η δεξαμενή του εργατικού δυναμικού είχε μεγαλώσει, από το 1,5 δισεκατομμύρια στα 3 δισεκατομμύρια εργάτες. Η αύξηση αυτή ονομάστηκε η “ο μεγάλος διπλασιασμός” από τον Ρίτσαρντ Φρίμαν, οικονομολόγο του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ.

    Ποτέ ξανά οι εργαζόμενοι της δυτικής Ευρώπης δεν θα ξαναζήσουν μέσα σε ένα κόσμο με τόσο αδύναμο διεθνή ανταγωνισμό. Οι “τίμιοι και ειλικρινείς” ευρωπαίοι πολιτικοί αυτό το γνωρίζουν, όπως κατά βάθος το γνωρίζουν και οι περισσότεροι ψηφοφόροι. Γι αυτό και ο αριθμός των ανθρώπων που είναι μέλη συνδικάτων εξακολουθεί να μειώνεται. Γι αυτό και η “επικρατούσα Αριστερά” δεν μπορεί να υποσχεθεί, με αξιοπιστία την ανάσχεση ή και αντιστροφή της Παγκοσμιοποίησης, ενώ προτιμά να αποδίδει την άσχημη διεθνή οικονομική κατάσταση στον “αναποτελεσματικό έλεγχο των άναρχων αγορών”. H επίθεση όμως στις αγορές δεν αποτελεί αποκλειστική θέση της Αριστεράς, όπως αποδεικνύουν και οι θέσεις του “κεντροδεξιού” προέδρου της Γαλλίας, Νικολά Σαρκοζί. Η ευρωπαϊκή Κεντροαριστερά “υποφέρει επειδή πεθαίνει η λογική που η ίδια απέκτησε κατά την διάρκεια του 20ου αιώνα. Αν η Αριστερά δεν καταφέρει να βρεί και να υποστηρίξει ένα πιο ξεκάθαρο μήνυμα που θα “αγκαλιάζει με σαφήνεια την παγκοσμιοποίηση”, θα υποστεί το τελευταίο θανάσιμο πλήγμα από την παρούσα οικονομική κρίση.

    Δύο διαφορετικές ματιές τόσο μακρυά από τις Ελληνικές κραυγές.

  11. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 20/12/2008 21:01:48

    @5 .Ποιόν ενημερώνεις; Την ελληνική παροικία της
    Νοτιας Αφρικής, τους τουρίστες της Παταγωνίας, ή τους Ελληνες που ταξιδεύουν στο διάστημα; Σαν να έρχονται και πάλι τα κινηματογραφικά επίκαιρα της πρό τηλεόρασης εποχής. Συγχρονίσου.

  12. oktapus avatar
    oktapus 20/12/2008 21:14:12

    Το ενοχικο παρελθον του Β'ΠΠ εχει φροντισει με τη βοηθεια του χρονου να αποσυρει τους περισσοτερους θιασωτες απο τη ζωη και στα παιδια τους να επωμισει τη χωρα, που εστησαν αυτοι μεσα σε μια νυχτια, οδηγωντας την σε μια παγκοσμια οικονομικη ευμαρεια.

  13. osaperas avatar
    osaperas 20/12/2008 21:16:48

    @5
    "Kαι ξέρουμε ότι δεν είσαι φλώρος"

    Πως το ξέρεις αυτό Νίκο;

    Πως θα χαρακτήριζες έναν άνθρωπο που είχε για τόσο μεγάλο διάστημα ως στενότερο του συνεργάτη, ως αντ αυτού τον ΘΡ;

  14. Νίκος avatar
    Νίκος 20/12/2008 21:24:42

    Αρκει που το ξερουμε, και δεν ενδιαφερει πως, #13.

    Αλεξανδρα μου, Αλεξανδρα μου. Ειπαμε, οχι αλλες μπουρδες. μπουχτισαμε αριστερες, δεξιες και νεοταξιτικες μπουρδες.
    Αν νομιζεις οτι απαντας με τις αερολογιες σου, ε.....

  15. KaryID avatar
    KaryID 20/12/2008 21:28:55

    @12: Το σχόλιό μου αφορούσε τη σύγκριση Ελλάδας - Γερμανίας που επιχειρεί το σχόλιο #8 και που πιστεύω ότι δεν μας βοηθά να κατανοήσουμε τη σημερινή μας κατάσταση (η συζήτηση για το ενοχικό παρελθόν πάντως καλά κρατουσε μέχρι πολύ πρόσφατα στη Γερμανία).

    Η χώρα αυτή όμως χρωστάει στην Ελλάδα τις αποζημιώσεις τις οποίες ουδέποτε δέχθηκε να δώσει.
    Αντίθετα η Ελλάδα δεν λειτουργεί με ενοχές διότι υπήρξε θύμα και όχι θύτης, γι' αυτό δεν μπορούμε να ποντάρουμε στην Ελλάδα σε "εξατομίκευση της ενοχής για να λειτουργήσει η χώρα".
    Αυτό ήθελα να πω με το σχόλιο.

  16. Νίκος avatar
    Νίκος 20/12/2008 21:35:58

    Αφελης ερωτηση αφελους πολιτη:

    Οι «επαναστάτες», γιατί δεν "έκαψαν" τον Λάτση, που μας φέσωσε 3.5 δίς ευρώ από το πετρέλαιο, γιατί δεν έκαψαν την Τράπεζα της Ελλάδος, και την Citi του Ροκφέλερ, αλλά 400 μικρομάγαζα,και γιατί δεν κατέλαβαν τα γραφεία του Αράπογλου, του Αθανασοπούλου, και των άλλων χρυσοκανθαρων; αλλά την Ακρόπολη και την ΓΣΕΕ; Γιατί έδειραν τον πρόεδρο της ΓΕΝΟΠ και όχι τον «ηγεμόνα Τραπεζίτη» ,τον «εθνικό κατασκευαστή» και τον «εθνικό τζογαδόρο»;

    Το «σήμα» το λαμβάνουν όλοι. Το σημαινόμενο όμως θέλει ανα΄λυση και η αναλυση απαιτει αποβολη των ιδεολογικων παρωπιδων που μας κληροδητησε η ανεπρακης "αριστερα" παρωχημενων δεκαετιων. Στην ελλαδα του 2008 χρησιμοποιουμε εργαλεια του ....1950!! Γι' αυτο δεν βγαζουμε ακρη.

  17. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 20/12/2008 21:41:40

    Νίκος-πάνω κάτω είναι κάπως έτσι ,αλλά και αυτοί και αυτός είναι δυστυχώς για εμάς όλους ένα .Αυτό αποδεικνύετε καθημερινά και αποτυπώνεται και επιβεβαιώνετε στο www.antinews.gr

  18. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 20/12/2008 21:54:03

    Νίκο – για το ξυλοδαρμό του Προέδρου της ΓΣΕΕ(μέλος Δ.Σ.ΔΕΗ α.ε.) και ΓΕΝΟΠ αίτια είναι οτι ο ένας ζήτησε αυξήσεις ρεύματος 35% απο 1.1.2009 ,ο άλλος χθες «εξυπηρέτησε» ως πιστό σκυλάκι αρχικαπο τον Τάκη Α. και τους γκάνγκστερ του συστήματος με την «ημερίδα του» δες πάλι www.genop.gr .(με αυτήν την ενημέρωση μου δεν σημαίνει ότι δικαιολογώ ,αλλά και τα κωλόπαιδα ποιος επιτέλους θα «στρώσει» μήπως κανένα Κόμμα χα χα χα )

  19. t avatar
    t 20/12/2008 22:23:30

    Άλλο οι σακούλες σκουπιδιών και άλλο οι στοχευμένοι εμπρησμοί

    Το να κρεμάς σακούλες σκουπιδιών στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο , το οποίο ομολογουμένως μας προσβάλει, διότι αυτός ο απίθανος δήμαρχος δεν εννοεί να καταλάβει οτι το κέντρο της Αθήνας, αλλά και το σύνολο της χώρας, τελεί υπο καθεστώς πένθους και κοινωνικής εξέγερσης για την δολοφονία του Αλέξη, και εάν είχε ελάχιστη ευαισθησία θα έπρεπε να τουλάχιστον να ακυρώσει τις εορταστικές εκδηλώσεις καθως λίγα τετράγωνα πιο κάτω πριν απο δύο βδομάδες, ένας μαθητής επέσε νεκρός απο επίδειξη κρατικής βίας,
    Ή το να πετάς μελομακάρονα στον δήμαρχο της Θεσσαλονίκης, ο οποίος χρόνια τώρα αποτελεί προσβολή για τη πόλη της Θεσσαλονίκης και λόγω ατυχών πολιτικών πρωτοβουλιών της αντιπολίτευσης δεν έχουν καταφέρει οι Θεσσαλονικείς να τον στείλουν σπίτι του,
    είναι πρακτικές αυθόρμητες και επιδοκιμαστέες.

    Το να καίς όμως το κτίριο όπου κρατούνται τα αρχεία Τειρεσία στο κέντρο της Αθήνας, στη Μασσαλίας και Σόλωνος, ώρα αιχμής, είναι πράξη απολύτως αποδοκιμαστέα και ύποπτη.

    ΥΣ. Αυτή η ιστορία με το Χριστουγεννιάτικο δέντρο πρέπει να τελειώνει.
    Δεν καταλαβαίνει, τέλος πάντων, αυτός ο Δήμαρχος οτι προκαλεί την ευαισθησία και την αισθητική των Αθηναίων; Αυτός, ο κ. Κακλαμάνης, ο δήμαρχος Αθηνών είναι ο ηθικός αυτουργός της οικονομικής κατάστασης της αγοράς στο κέντρο της Αθήνας. Εάν δεν προκαλούσε με την πολιτική και κοινωνική του αναλγησία, θα ήταν πολύ διαφορετική η κατάσταση στο κέντρο της Αθηνας και τα καταστήματα θα μπορούσαν να λειτουργήσουν με κάποια ομαλότητα . Εάν απένειμε φόρο τιμής ως δήμαρχος των Αθηνών στο νεκρό Αλέξη, όλα θα ήταν διαφορετικά. Συντάσσεται όμως με τους υποτιθέμενους νοικοκυραίους (πόσο φορτισμένη ορολογία! ) καθιστώντας εχθρό του την πλειονότητα των Αθηναίων. Κινείται πολύ επικίνδυνα, ο κ Κακλαμάνης.

    Δεν θέλουμε Χριστουγεννιάτικες και Πρωτοχρονιάτικες εκδηλώσεις στο κέντρο της Αθήνας,
    Δεν θέλουμε βεγγαλικά και την Χ τραγουδίστρια να μας τραγουδάει το "πάει ο παλιός ο χρόνος" και στη συνέχεια διάφορα ελαφρολαϊκά άσματα,
    ΈΧΟΥΜΕ ΠΕΝΘΟΣ
    Μας ακούτε, δήμαρχε;

    Αφροδίτη Αλ Σάλεχ

    afroditealsalech.blogspot.com/

  20. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 20/12/2008 22:42:37

    -συμφωνώ απόλυτα με τα ...μελομακάρονα, δεν ξεχνάς όμως ότι τον ψήφισαν και φοβάμαι ότι το πολύ πολύ να τον ...ανταλλάξουν με τον ΖΟΡΟ

    -να καταργήσουμε τα ...Χριστούγεννα, γιατί η χώρα πενθεί. Ανεξάρτητα να συμφωνώ ή όχι με τον κ Κακλαμάνη, κάνει απλά τη δουλειά του στη συγκεκριμένη περίπτωση (...αλλού τα έχει κάνει σαλάτα). Εκτός αν οι "επαναστάτες" δεν στολίζουν δέντρα στο σπίτι τους και δεν θα γιορτάσουν.
    Δολοφονήθηκε ένα παιδί 15 χρονών και στάθηκε αφορμή για μια κοινωνική έκρηξη, δεν μπορεί όμως η δολοφονία του να σβήνει τα πάντα και να λειτουργεί ως άλλοθι δια πάσαν νόσο και πάσα....
    Γιατί ας σκεφτεί κάποιος ότι εκτός τα 15χρονα υπάρχουν και τα 5χρονα και δεν μπορείς να γεμίσεις την ψυχή τους ούτε με σακούλες σκουπιδιών ούτε με μολότοφ ούτε με δακρυγόνα.

  21. PATRA avatar
    PATRA 20/12/2008 23:12:45

    # 5
    ΔΗΛ. ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ "ΜΗ ΦΛΩΡΟΥ" (ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ ΣΟΥ), "ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΥ" (ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ),ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΝΟΜΟ?

    ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ Σ΄ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΟΒΑΡΑ?

    ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ,
    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ,
    ΑΜΒΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΝΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ...

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΥΤΥΧΗΣΕΙ ΝΑ ΕΟΡΤΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΑ ΣΤΙΒΑΡΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΓΙΓΑΝΤΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
    ΑΦΟΥ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΔΙΑΛΕΞΕ ΣΩΣΤΑ....ΚΑΙ ΑΠΕΦΥΓΕ ΤΗΝ ΕΚΤΡΩΣΗ

  22. oktapus avatar
    oktapus 20/12/2008 23:33:17

    15. Karry ID

    Οσο για τις αποζημιωσεις μη διαμαρτυρεσαι καθολου,
    γιατι δικος μας πολιτικος τα πατσιασε με τον πρωην Καντσλερ για καμποσα χρυσα κουκια.
    Νομιζω πως η συμφωνια αυτη γνωστοποιηθηκε απο τον Ελληνικο τυπο και οχι μονο απο τον Ευρωπαικο.
    Για θυμησου την υποβολη αιτησεων θυματων πολεμων και την μετεπειτα αποσυρση;
    Δεν σου προξενησε εντυπωση το ολο αυτο ρουμορε;;;;

  23. osaperas avatar
    osaperas 20/12/2008 23:35:25

    Για κάποιον ο οποίος έφερε στη πολιτική ζωή του τόπου και μάλιστα στις υψηλότερες θέσεις το ΘΡ η λέξη φλώρος είναι μάλλον κοσμητικό επίθετο

  24. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/12/2008 23:45:19

    Ποιός αποφάσισε ότι η Ελλάδα πενθει;
    Δεν έχουν γίνει άλλοτε δολοφονίες το Δεκέμβριο;
    Γιατί αυτή ξεχωρίζει από τις άλλες;Επειδή βολεύει κάποιους πολιτικά;Το 1985 όταν δολοφονήθηκε ο Καλτεζάς επί ΠΑΣΟΚ δεν έγιναν χριστουγεννιάτικες γιορτές;
    Και ποιος είναι αρμόδιος να αλλάξει το δήμαρχο Θεσσαλονίκης εκτός από τους Θεσσαλονικείς που τον ψήφισαν;

  25. t avatar
    t 21/12/2008 00:00:03

    dentnews.net/

    Πόσο ηλίθιοι νιώθουν αυτοί οι ΜΑΤατζήδες που … φυλάνε ένα πλαστικό δέντρο στο Σύνταγμα;; Πόσο ανόητοι και χωρίς σκοπό πρέπει να νιώθουν αυτοί οι άνθρωποι και όσοι τους έδωσαν αυτές τις εντολές;;;
    Ο κόσμος που έχει μαζευτεί για να πετάξει τα σκουπίδια του μπροστά από το δέντρο της πλατείας Συντάγματος… φωνάζει: ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ, να κάψουμε το δέντρο…
    Όταν η ηρεμία και η χριστουγεννιάτικη γαλήνη όλων αυτών των ημερών, έχει συσσωρευτεί στα πλαστικά κλαδιά από ένα δέντρο που το φυλάνε 50 ΜΑΤατζήδες…. καταλαβαίνεις ότι το “πνεύμα των Χριστουγέννων” για φέτος… έχει πάει περίπατο, όσο και αν θέλουν οι τύπου Κακλαμάνη, να διατηρήσουν το προφίλ τους ψηλά….

    kourdistoportocali.blogspot.com/

  26. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/12/2008 00:05:07

    Δεν φωνάζει ο "κόσμος". Φωνάζει μία μικρή μειοψηφία που έχει τρομοκρατήσει τους υπόλοιπους που δεν κατεβαίνουν στο κέντρο.
    Και η επίθεση στο δεντρο δεν είναι μόνο λόγω δήθεν πένθους.Ο χριστιανισμός και τα έθιμα του είναι επίσης στο στόχαστρο των "επαναστατών" εξ ου και οι επιθέσεις και στη φάτνη της Θεσσαλονίκης.

  27. Σπύρος avatar
    Σπύρος 21/12/2008 00:11:00

    Στό Συνταγμα φτωχαδάκια και μετανάστες πηγαίνουν να γιορτάσουν...
    Βγηκαν οι ΄επαναστατες΄και θαυμάζουν το κάψιμο τού Δέντρου....


    Σιγά θα σκίσετε τά καλτσόν...

  28. osaperas avatar
    osaperas 21/12/2008 00:11:00

    @27
    Δεν μου λέει τίποτε η επίθεση στο δένδρο.
    Είναι άνευ οποιασδήποτε ουσίας και λογικής.
    Υπάρχουν σοβαρότερα θέματα από το δένδρο.
    Όμως.
    Τι δουλειά έχει το συγκεκριμένο δένδρο με τα έθιμα μας;
    Τι δουλειά έχει το οποιοδήποτε χριστουγεννιάτικο δένδρο με τον χριστιανισμό;

  29. Σπύρος avatar
    Σπύρος 21/12/2008 00:11:56

    Δηλαδή αμα ηταν Καράβι δεν θα τόκαιγαν...
    Φροντίζουν τις Παραδόσεις οι κουκουλοφόροι....
    Μάστα.

  30. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/12/2008 00:19:11

    @ osaperas
    Δεν αμφιβάλλω ότι είναι έθιμο του δυτικού χριστιανισμού το οποίο όμως τελικά το αποδέχθηκε και η ελληνική Εκκλησία όπως και πολλά άλλα.
    Δε νομίζω να πιστεύεις ότι η επίθεση εναντίον του έχει σχέση με το ΄"ξενόφερτο" του εθίμου από αυτούς που καίνε ελληνικές σημαίες (τι έπαθαν -κρίση εθνικισμού;).
    Aλλωστε η επίθεση κατά της φάτνης στη Θεσσαλονίκη είναι ενδεικτική.

  31. Σπύρος avatar
    Σπύρος 21/12/2008 00:24:17

    Ο 22 τόχει ρίξει στά ληγμένα που παίρνουν στο Indymedia προφανώς..............

  32. osaperas avatar
    osaperas 21/12/2008 00:31:49

    @31
    Όχι φυσικά δεν πιστεύω κάτι τέτοιο.
    Όμως νομίζω ότι χανόμαστε σε λεπτομέρειες και ανούσια πράγματα.
    Για μένα , για παράδειγμα, ένα από τα πολλά -πιο ενδιαφέροντα -είναι ότι η οικονομία μας βουλιάζει, πάμε κατα διαόλου.
    Κι αυτό οφείλεται σε σειρά σκανδάλων (των πρώην και επόμενων) αλλά και σε λάθος χειρισμούς.
    Πρέπει να πληρώσουν όλοι τους. Και οι κλέφτες και οι άχρηστοι.
    Όπως θα πλήρωναν για αυτα που έχουν κάνει σε οποαδήποτε σοβαρή χώρα.
    Δεν μπορω να "δω" ούτε το δένδρο ούτε το καραβάκι, ούτε τα γλυκά στο Παπαγεωργόπουλο.
    Είναι πταίσματα μπροστά στα κακουργήματα στο τομέα της οικονομίας.
    Αλλά και σε άλλους τομείς.

  33. KaryID avatar
    KaryID 21/12/2008 16:27:43

    @oktapus: τώρα είδα το σχόλιο, έχεις δίκιο, κάτι πρέπει να έγινε που μου διαφεύγει, είχα συγγενή εξ αγχιστείας που έψαχνε στον γκρεμό των Καλαβρύτων με τα χέρια της ανάμεσα στους σωρούς για να ξεχωρίσει τα αδέλφια της ανάμεσα στους εκτελεσθέντες, άλλοι ψυχορραγούσαν και παρακαλούσαν τους συγχωριανούς τους να τους δώσουν τη χαριστική βολή.

  34. oktapus avatar
    oktapus 21/12/2008 17:02:22

    Καρρυ Αι ΝΤι

    Ρωτα τον Φακτορα γι αυτο το θεμα, που το κατεχει καλυτερα οσο κανεις.
    Γνωριζω απο δημοσιογραφο φιλο, πως καποιος συναδελφος του θελησε να φερει το θεμα στα φωτα της μερας και εκτοτε αναζητειται απο τα τουνελ της ζωης τα αενεα.

  35. KaryID avatar
    KaryID 21/12/2008 17:06:30

    @Oktapus: ;;; πάντως δικαστήριο της Ιταλίας επιδίκασε πρόσφατα αποζημιώσεις, ή κάνω λάθος;

  36. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜ ΠΑΛΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜ ΠΑΛΗΣ 25/12/2008 19:25:57

    ΕΒΑΛΑΝ ΤΑ ΜΑΤ ΝΑ ΦΥΛΟΥΝ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΚΑΙ ΑΦΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΕΝ ΤΕΛΛΕΙ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.