#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/08/2011 15:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Υποχώρηση κυβέρνησης - Διαμαντοπούλου, ψηφίζεται το νομοσχέδιο



Σε καθολική υποχώρηση αναγκάσθηκε η κυβέρνηση και η Διαμαντοπούλου προκειμένου να αποφύγουν την πολιτική τους απομόνωση και να δεχθεί η ΝΔ να ψηφίσει το νομοσχέδιο για την ανώτατη εκπαίδευση. Χρειάσθηκε όμως να γίνει σειρά παρασκηνιακών διαβουλεύσεων για να καταλάβει το ΠΑΣΟΚ ότι η κοινωνία απαιτεί συναίνεση στα θέματα της εκπαίδευσης.

Σήμερα το μεσημέρι υπήρξε  και επικοινωνία Παπανδρέου – Σαμαρά, ενώ από το βράδυ της Τρίτης υπήρξαν παρασκηνιακές συζητήσεις ανάμεσα σε Διαμαντοπούλου και Σπηλιωτόπουλο.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Σαμαράς έθεσε συγκεκριμένες προϋποθέσεις για να ψηφίσει το νομοσχέδιο: να υπάρξει κατάργηση του ασύλου και ο πρύτανης να εκλέγεται από την πανεπιστημιακή κοινότητα, μετά από σχετικές προτάσεις του Συμβουλίου.

Τελικά το νομοσχέδιο έγινε δεκτό επί της αρχής από το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ.Είναι η πρώτη φορά που νομοσχέδιο για την εκπαίδευση ψηφίζεται από τόσο μεγάλη κοινοβουλευτική πλειοψηφία (καταψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, Κουβέλης).

Η ουσία πάντως είναι ότι το ΠΑΣΟΚ έκανε πίσω στο κομβικό (και αντισυνταγματικό) θέμα της εκλογής πρυτάνεως, αλλά και στο θέμα της κατάργησης του ασύλου. Η Διαμαντοπούλου δήλωσε ότι το άσυλο με την διατύπωση που έχει το νομοσχέδιο καταργείται, όπως είχε ήδη ζητήσει η ΝΔ.

Αλλά εκεί που έκανε ολοκληρωτικά πίσω ήταν η εκλογή του πρύτανη. Η Διαμαντοπούλου επέμενε να εκλέγεται ο πρύτανης από το Συμβούλιο. Όμως υποχρεώθηκε να αποδεχθεί την πρόταση της ΝΔ ο πρύτανης να ψηφίζεται από τα μέλη ΔΕΠ – δεν δέχθηκε όμως την πρόταση της ΝΔ να ψηφίζουν οι φοιτητές και η ψήφος τους να προσμετράται κατά 5%.

Σημείωση: Πάντως, εμείς κάπως έτσι τα είπαμε: Ο αντίλογος στο νομοσχέδιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση

ΣΧΟΛΙΑ

  1. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 24/08/2011 15:18:53

    Πλήρη κατάργηση του ασύλου ε; Πάει… Δεν θα ανοίξουν τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ! Η κατάργηση του ασύλου απαιτεί και την ανάλογη αποφασιστικότητα όταν υπάρξει κατάληψη του ιδρύματος από τους φοιτητές. Δηλάδη τώρα που σαν αντίδραση θα είναι όλα κλειστά για κανά μήνα και παραπάνω τι θα κάνει η κυβέρνηση; Θα στέλνει τα ΜΑΤ από σχολή σε σχολή να ανοίγει τα τμήματα; Θέε μου τι έχουμε να δούμε…

    • ο ξένος avatar
      ο ξένος @ H pena tis orghs 24/08/2011 17:07:51

      Το χειρότερο είναι ότι και να ανοίξουν οι σχολές, θα κάθονται στα έδρανα ασφαλίτες μεταμφιεσμένοι σε φοιτητές και θα συλλαμβάνουν όποιον εκφράζει αιρετικές απόψεις. Και άντε τώρα ο μέσος ασφαλίτης να ρυθμίσει τα όρια της ελευθερίας στη διακίνηση των ιδεών. Γι'αυτό και ο Κουβέλης, ο οποίος δεν έχει διστάσει μέχρι σήμερα να υπερψηφίσει κάθε μνημονιακή αρλούμπα που του σέρβιρε το ΠΑΣΟΚ, όρθωσε το ανάστημά του: Ε, όχι και κατάργηση του ασύλου!

      • chrisss avatar
        chrisss @ ο ξένος 24/08/2011 18:31:57

        Άσε μας ρε φίλε που θα κάθονται ασφαλίτες..ήταν καλύτερα που έμπαιναν οι μπάχαλοι και έδιωχναν καθηγητές και φοιτητές από το μάθημα..άντε να τελειώνουμε επιτέλους με τα αριστερά γκρουπούσκουλα

        • Αίθρα avatar
          Αίθρα @ chrisss 24/08/2011 18:49:19

          +1000. Λες και ως τώρα είχαμε δημοκρατία στο Πανεπιστήμιο. Τον φασισμό των μπάχαλων και των τραμπούκων (όλων των αποχρώσεων) είχαμε.

  2. Κώστας avatar
    Κώστας 24/08/2011 15:29:10

    Η κατάργηση του ασύλου είναι ιδεολογική νίκη της ΝΔ και πιστώνεται προσωπικά στον Σαμαρά, που πολύ ορθά έθεσε όρους και ανάγκασε Διαμαντοπούλου και τον κύριο που παριστάνει τον πρωθυπουργό να τον παρακαλάνε. Πάλι.
    Είναι δε οι σημερινές εξελίξεις και μια αποστομωτική απάντηση στο γνωστό κοινοβουλευτικό δεκανίκι του Πασόκ, το Λάος που ασμένως έσπευσε να συμφωνήσει με το αρχικό σχέδιο της Διαμαντοπούλου, χωρίς να θέτει όρους. Εθισμένοι είναι στο τηλεοπτικό κόμμα στην άνευ όρων στήριξη της παραπαίουσας κυβέρνησης.
    Επί της ουσίας, η χωρίς μεσοβέζικες καταστάσεις κατάργηση του ασύλου και ο τρόπος εκλογής Πρύτανη( με συμμετοχή των μελών ΔΕΠ όπως συμβαίνει στα περισσότερα πανεπιστήμια του εξωτερικού) αποτέλεσαν θετική εξέλιξη. Ο Σαμαράς υπαγορεύει πλέον στην κυβέρνηση και ευτυχώς εδώ τον άκουσαν.

  3. stavros avatar
    stavros 24/08/2011 16:09:23

    το ποιος υποχωρησε και το αν συρθηκε καποιος να ψηφισει,θα το δειξει το μελλον....αρχισε ομως εστω και αργα μια συναινεση του αντωνακη με τον γιωργακη που ενας θεος ξερει που θα οδηγησει...ειδικα οταν θα υπαρχει συναινεση στα θεοσταλτα νομοσχεδια των φωστηρων της κατοχικης κυβερνησης.....ο αντωνης φαινεται δεν βιαζεται να κυβερνησει,αφου ο ΓΑΠ περναει με βοηθεια απο δεξια νομους που η ΝΔ σαν κυβερνηση ουτε θα σκεφτοταν να φερει προς ψηφιση.....θα ειχαμε πολεμο στην ελλαδα....αντε και απαγορευση της κυκλοφοριας τωρα με συναινεση και χαμογελα......

    • anonymous avatar
      anonymous @ stavros 24/08/2011 16:35:12

      Και φυσικά δεν βιάζονται να κυβερνήσουν στην ΝΔ, βλέπετε εσείς καμία βιασύνη? ίσα - ίσα που χαίρονται ιδιαιτέρως που το πασοκ στρώνει τα χαλιά και θα τα βρούν έτοιμα.

      • ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ avatar
        ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ @ anonymous 24/08/2011 17:26:01

        Γιατί να κυβερνήσουν αφού ήδη συγκυβερνάνε ;

        Τι θα αλλάξει για εμάς ; Δεν είναι κορόιδα τα αφεντικά τους να τους αλλάξουν ακόμη ρόλους, βλέπεις ίσως κάποιοι από τους πράσινους γίνουν ανεξέλεγκτοι ενώ τώρα μια χαρά συγκυβερνούν εις βάρος μας .

        Και βέβαια οι δεξιοί θα μείνουμε αμανάτι με το άπιαστο όνειρο της Λαϊκής Δεξιάς !!!!
        Κρίμα τόσες ώρες στην ουρά για να τον εκλέξουμε για λαϊκό και τελικά κατάληξε έτσι νεοφιλελεύθερα !!!!

  4. jk avatar
    jk 24/08/2011 16:11:50

    Συναίνεση από την πλευρά της Ν.Δ. είναι η συγκεκριμένη κίνηση, όχι υποχώρηση της κυβέρνησης. Αγαπητό antinews, σε παρακολουθώ με ενδιαφέρον για τις απόψεις που κατά καιρούς αναπτύσσεις, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση ακολουθείς την τακτική του στρουθοκαμηλισμού. Γιατί, ντρέπεστε να πείτε ότι η Ν.Δ. ταυτίστηκε με το ΠΑΣΟΚ;

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ jk 24/08/2011 16:25:26

      Κανετε απολυτο λαθος! Η αιχμη του δορατος του νομοσχεδιου ηταν η εκλογη των πρυτανεων. Και η κυβερνηση υποχωρησε στο κυριο αρθρο του νομου! Σε ολα τα αλλα υπηρχε μια σχετικη συμφωνια εφοσον ολες οι διαταξεις του νομου θα ελεγχοταν απο δημοκρατικα εκλεγμενους πρυτανεις και οχι διορισμενους ημετερους!!!

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ jk 24/08/2011 16:42:34

      Eσείς κάνετε λάθος.
      Αυτήν την ώρα όλα τα ΜΜΕ ανεξαρτήτως τοποθέτησης αναφέρουν πως η Διαμαντοπούλου δέχθηκε 2 από τους τρεις όρους της ΝΔ. Αυτό είναι δεδομένο, ουδείς το αρνείται. Μόνο εσείς. Ούτε η κυβέρνηση το κρύβει και καλά κάνει, γιατί προς τιμήν της είναι που δέχθηκε τους όρους της Α. Αντιπολίτευσης. Είναι απορίας άξιο γιατί αρνείστε γεγονότα, όχι εκτιμήσεις, γεγονότα...

      Ενδεικτικά από το φιλοκυβερνητικό Newsit:
      "Ο Γιώργος Παπανδρέου, παρουσία της υπουργού Παιδείας Άννας Διαμαντοπούλου, τηλεφώνησε στον πρόεδρο της Ν. Δ. κ. Αντ. Σαμαρά και συζήτησαν το ενδεχόμενο συναίνεσης της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

      Ο πρόεδρος της Ν. Δ. επανέλαβε τις θέσεις του κόμματός του, όπως αυτές συζητήθηκαν το πρωί με στενούς του συνεργάτες και έθεσε δυο όρους στον Πρωθυπουργό για να ψηφίσει η αξιωματική αντιπολίτευση επί της αρχής το νομοσχέδιο για την Παιδεία.

      Δηλαδή:

      - Πλήρη κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου, καθώς η Ν. Δ. θεωρεί ότι με τις διατάξεις του νομοσχεδίου δεν συμβαίνει αυτό. Μάλιστα, η αξιωματική αντιπολίτευση ζήτησε να υπάρξει δημόσια δήλωση της κυρίας Διαμαντοπούλου.

      - To θέμα της εκλογής των πρυτάνεων, αφού η Ν. Δ. εκφράζει την πλήρη αντίθεσή της στη διαδικασία που προκρίνει το νομοσχέδιο. Η Ν. Δ. ζητά να υπάρχουν δύο ή τρεις υποψηφιότητες και από εκεί να γίνεται η επιλογή μέσω ψηφοφορίας, δηλ. να μπορεί η ακαδημαϊκή κοινότητα να ψηφίζει ποιος είναι ο πιο κατάλληλος και να μην είναι αποκλεισμένη από το δικαίωμα συμμετοχής και ψήφου...

      ...Η υπουργός Παιδείας, αποδέχθηκε έτσι τους όρους για την πλήρη κατάργηση του ασύλου αλλά και την επιλογή των υποψήφιων πρυτάνεων μετά από ψηφοφορία των καθηγητών επί «λίστας» μεταξύ των 2 ή 3 πρώτων που θα προκύψουν από διεθνή διαγωνισμό. "
      http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=92613&catid=9

      "Η Υπουργός παιδείας ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ".
      Κατά συνέπεια ή δεν είστε ενημερωμένος ή αρνείστε τα προφανή γεγονότα(στρουθοκαμηλισμός)

      • ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ avatar
        ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ @ Κώστας 24/08/2011 17:33:03

        Γιατί τόση πρεμούλα άραγε από τα πασόκια να συναινέσει η Νέα Δημοκρατία ;

        Ήδη είχαν τον Κωλοτούμπα για τις εντυπώσεις !!

        Απάντηση σε αυτό υπάρχει ; Τελικά σε τι διαφέρουν ;
        Ξέρω –ξέρω η Ν.Δ κάνει υπεύθυνη αντιπολίτευση (αυτό μας έφαγε) τότε όμως γιατί ζητάει εκλογές ;

  5. giannis avatar
    giannis 24/08/2011 16:14:10

    ε όχι με τους προδότες συναίνεση...

  6. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 24/08/2011 16:21:26

    Για την ταμπακέρα τίποτα. Η αξιολόγηση των σχολών πού είναι; Ίσα και όμοια όλοι; IATΡΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ - Ε.Μ.Π. - Α.Ε.Ι. - Τ.Ε.Ι. Να προσέξουν όλοι τους μην τρέξει η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ έξω από το κοινοβούλιο και πλημμυρίσει την ΠΛΑΤΕΙΑ.

  7. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 24/08/2011 16:22:23

    Μὲ συγχωρεῖτε, ἀλλὰ ποῦ εἶναι ἡ διαφορὰ ὡς πρὸς τὴν ἐκλογὴ τοῦ πρυτάνεως;

    Ἀντὶ νὰ ἐκλέγεται ἀπὸ τὸ Συμβούλιο, θὰ ἐκλέγεται ἀπὸ "την πανεπιστημιακή κοινότητα, μετά από σχετικές προτάσεις του Συμβουλίου". Δηλαδή, τὸ Συμβούλιο θὰ προτείνει μία short list τῆς ἀρεσκείας του, καὶ ἡ πανεπιστημιακὴ κοινότης ἁπλῶς θὰ ἐπιλέγει ἕναν ἀπὸ τοὺς ἤδη ἐπιλεγμένους! Δὲν εἶναι Γιάννης, εἶναι Γιαννάκης.

    Αὐτό, κύριοι, δὲν εἶναι ὑποχώρηση τοῦ Πασοκ· εἶναι συμφωνία κυρίων ἀνάμεσα στοὺς ἐκπροσώπους τοῦ κομματικοῦ κράτους...

    • Ραββινος avatar
      Ραββινος @ Κοινὸς νοῦς 24/08/2011 16:53:28

      Να ξερουμε τι λεμε ! Ειναι αλλο πραγμα να επιλεγεται ο Πρυτανης απο τα μελη της ΔΕΠ βασει μιας καταστασης που προτεινει το Συμβουλιο και αλλο να τον επιλεγει απ ευθειας το συμβουλιο ! Το ΠΑΣΟΚ δεν Κυβερνα πλεον συγκυβερνα με την ΝΔ και νομοθετει μεχρι να παραδωσει ο,τι επιλεξει η ΝΔ να θεσμοθετησει .Γκεγκε !

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/08/2011 16:25:12

    Πολυ καλα εκανε η ΝΔ που υπερψηφισε.Ο νομος ειναι δεξιοτατος και αν παθει το ΠΑΣΟΚ δεξια κριση δεν ειναι λογος η ΝΔ να παριστανει την ....αριστερα. Πολυ κράτησε το καλαμπούρι.

  9. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 24/08/2011 16:31:41

    Θα ήταν τραγικό λάθος της ΝΔ να μην υπερψηφίσει το νομοσχέδιο..Το νομοσχέδιο καλύπτει επαρκώς τον μέσο δεξιό ψηφοφόρο..

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ περήφανος δεξιός 24/08/2011 16:43:38

      Το θέμα είναι ότι δεν μπορεί να το καταλάβει ο μέσος δεξιός ψηφοφόρος μετά από τόσα χρόνια πρετεντεριακής και τρεμιακής αποβλάκωσης.

    • Dr. Tom Papadopoulos, Windsor, Ontario, Canada avatar
      Dr. Tom Papadopoulos, Windsor, Ontario, Canada @ περήφανος δεξιός 24/08/2011 16:46:32

      Είμαι υπερήφανος για την στάση του Σαμαρά. Μια πολιτικά δύσκολη, αλλα εθνικά σωστή, απόφαση.

      • Tom Papadopoulos avatar
        Tom Papadopoulos @ Dr. Tom Papadopoulos, Windsor, Ontario, Canada 24/08/2011 16:50:26

        Σωστή, και ΓΕΝΑΙΑ απόφαση έπρεπε να πω!

  10. θράκας avatar
    θράκας 24/08/2011 16:40:08

    Νομίζω πως ήταν μια μεγαλη στρατηγική νίκη του Σαμαρά. Αυτό που έκαιγε ηταν η πλήρης κατάργηση του ασύλου (για ευνόητους λόγους) και την πέτυχε οχι μόνο με την σύμφωνη γνώμη του ΠΑΣΟΚ αλλά με το ΠΑΣΟΚ να τον παρακαλάει. Όλα τα υπόλοιπα μερη του σχεδίου μπορούν να αλλάξουν μόλις η ΝΔ γίνει κυβέρνηση. Η πολιτική είναι σκάκι , μην το ξεχνάτε

  11. zap-zap avatar
    zap-zap 24/08/2011 16:44:23

    η ερώτηση είναι απλή...
    χθες η ΝΔ ψήφισε ότι το νομοσχέδιο είναι αντισυνταγματικό,
    σήμερα το υπερψήφισε μαζί με την κυβέρνηση της υποτέλειας.
    Δεν μας τα λέει καλά ούτε ο Άρης,
    αλλά -κυρίως -ο Αντώνης.

  12. tpe avatar
    tpe 24/08/2011 16:45:24

    Δηλαδή ο μέσος δεξιός ψηφοφόρος είναι το μέτρο μας; Εγώ διαφωνώ. Θεωρώ πως το νομοσχέδιο κινείται μεν στη σωστή κατεύθυνση, αλλά δεν κάνει κανένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός. Οι φοιτητές δεν έχουν καμία δουλειά με την εκλογή των πρυτάνεων, οι πανεπιστημιακοί δεν έχουν καμία δουλειά με τη διοίκηση (δεν είναι αυτή η δουλειά τους, ή τέλος πάντων δεν πρέπει να είναι) και το σημαντικότερο δεν έγινε...
    Κρίμα, περίμενα περισσότερα.

  13. Orestios avatar
    Orestios 24/08/2011 17:03:16

    Ο Σαμαράς ήδη κυβερνά.
    Ο Παπανδρέου φοβισμένος δηλώνει υποταγή.
    Εχθές στήριζε την Άννα, σήμερα την άδειασε.
    Ο Πρωθυπουργός πλέον είναι ανίσχυρος.

  14. Orestios avatar
    Orestios 24/08/2011 17:07:50

    Η ΝΔ επέβαλλε το δικό της νομοσχεδίο. Το χθεσινό έκτρωμα ήταν το δημιούργημα των αυταπόδεικτων αυτοσχεδιασμών του Παπανδρέου. Ευτυχώς που υπάρχει ο Σαμαράς και εμποδίζει την επικίνδυνη κυβέρνηση.

  15. akomatistos!!!!!!!!!!!!! avatar
    akomatistos!!!!!!!!!!!!! 24/08/2011 17:18:54

    Ναι εκλεγμένους απο μία συγκεκριμενη "ΛΙΣΤΑ"που θα περιεχει 3 ονοματα!!!!!!!!!!!!
    Αρα στην ουσια η ΝΔ υποχωρησε και ψηφισε το ν/δ του ΠΑΣΟΚ γιατι οπως φαινεται οι δύο ταυτιζονται απολυτα!!!!!!!!!!!

  16. JOHN avatar
    JOHN 24/08/2011 17:31:34

    Αληθεια πιστευετε οτι υπαρχει αξιωματικη αντιπολιτευση που να κανει τη ζωη του ΓΑΠ δυσκολη?Εαν υπηρχε ο Γιωργακης και η καμορα του θα ειχαν παει προ πολλου σπιτι τους!

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ JOHN 24/08/2011 18:02:04

      Αν κρίνω από τα γεμάτα μισαλλοδοξία, εμπάθεια, και μίσος σχόλια που έχουν πρόσφατα αναρτηθεί εδώ γίνεται φανερό ότι πολλά κομμούνια και συριζιότες έχουν κατακλύσει το ANTINEWS και σπέρνουν διχόνοια ανάμεσά μας. Δεν είναι και λίγο πράγμα να χάνουν την εφ όρου ζωης πρόσβαση που είχαν στους πανεπιστημιακούς χώρους, να τρώνε τζάμπα, να τα σπάνε, να τρομοκρατούν, και να βγαίνουν και με τις καλλίτερες γκόμενες οι τζάμπα μάγκες. Για να σπάσει το απόστημα, όχι μόνο με το ΠΑΣΟΚ θα έπρεπε να ‘συμμαχήσει’ η ΝΔ αλλά και με τον διάβολο τον ίδιο (αν και δεν πρόκειται ούτε για κατά διάνυα πολιτική συμμαχία).

  17. firiki2010 avatar
    firiki2010 24/08/2011 17:41:24

    Μάλιστα! Το θέμα λοιπόν είναι αν επέβαλε τις απόψεις της η ΝΔ ή αν σύρθηκε σε συναίνεση από το ΠΑΣΟΚ ? Προσωπικά θα έλεγα ότι το μέγα θέμα είναι αν και πως το νομοσχέδιο θα εφαρμοσθεί. Και στην εφαρμογή του θα αποδειχθεί ποιος εννοεί αυτά που ψηφίζει.
    Επί της ουσίας στη σωστή κατεύθυνση το νομοσχέδιο, όπως σε σωστή κατεύθυνση ήταν και η προσπάθεια Γιαννάκου, αλλά έχει τέτοια χάλια (και) το Πανεπιστήμιο ώστε έχουμε πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μας.

  18. firiki2010 avatar
    firiki2010 24/08/2011 17:46:31

    Mε αυτή τη λογική καμμία αντιπολίτευση δεν πρέπει να υπερψηφίζει νομοσχέδια που φέρνει η κυβέρνηση. Γιατί μου θυμίζει ΠΑΣΟΚ αυτή η νοοτροπία?

  19. 321 avatar
    321 24/08/2011 17:57:04

    Λοιπόν, για να τελειώνει αυτή η θολούρα ιδεών και προτάσεων που τάχα θα άλλαζαν τα πάντα, αυτό το έκτρωμα νομοθετικής ρύθμισης είναι άλλη μια ντροπή αυτής της πολιτικής κατάστασης που ζούμε. Η Ν. Δ. καλό είναι να μη μιλά και πάρα πολύ, γιατί όταν έπρεπε δεν έκανε κάτι... Όλα τα άλλα είναι περί όνου σκιάς.

    Μακάρι να καταλαβαίνανε μερικοί, εδώ μέσα, το τι έχει ψηφισθεί. Το θέμα δεν είναι ούτε το άσυλο, ούτε οι αιώνιοι φοιτητές, ούτε οι διάφορες ανομίες που συντελούνταν με την αγαστή σύμπνοια πανεπιστημιακών πασοκικής ή νεοδημοκρατικής απόκλισης.

    Το ζήτημα είναι ότι η παιδεία, ως αγαθό κοινωνικό και έννομο, έπαψε να υπάρχει. Και ο νοών νοείτω!


    Και ανάθεμα αν ήξερε η προηγούμενη ηγεσία της Ν.Δ. τι ακριβώς επεδίωκε, όταν ήθελε να μεταρρυθμίσει το άρθρο 16 του Συντάγματος. . .

  20. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 24/08/2011 18:04:05

    Περιεργα πραγματα συνεβησαν σημερα στη Βουλη.....Ωραια καταργηθηκε λεει....το ασυλο.....ετσι με ενα τηλεφωνημα γινονται αυτα;; Και η σχετική η διαταξη τι αναφερει, το γνωριζουμε;;; Μονο αυτο ειναι το σημαντικο σημειο τριβης;; Αντε με το καλο και στα διδακτρα και στην καταργηση διανομης συγγραμματων!!! Αληθεια μηπως καποιος απο τους τομεαρχες της ΝΔ εχει αντιληφθει τι γινεται στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαιδευση εκ μερους των τριων σοφων γυναικων της Κυβερνησης;;;; Μπα δεν νομιζω... Καποιος απο τους αναλυτες του Antinews;;;; Ματι λετε τωρα με ΔΥ θα ασχολουμεστε;;;
    Κυριοι, αυτο που εγινε σημερα χρειαζεται ιδιαιτερη προσσεγιση. Οσο για την ΝΔ αυτο το τηλεφωνημα....μαζι με καποια αλλα τηλεφνηματα, συντομα θα το βρει μπροστα της .
    Βγειτε κυριοι της ΝΔ στους δρομους. περπατηστε απλα και ακουστε τι συζητα ο κοσμος, ο απλος λαος , οχι οι μεγαλοσυνδικαλιστες και αποφασιστε τι επιτελουεσ θελετε. Παντως επαναλαμβανω πως σημερα αυτο το τηλεφωνημα που εγινε ειναι πολυ περιεργο, και κατι αλλο μαλλον υποκρυπτει....Ευχομαι να διαψευσθω απο τα γεγονοτα....

  21. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 24/08/2011 18:20:49

    @TASSOS IAT

    Δικιο εχεις....τωρα τι κανουμε;;;

  22. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 24/08/2011 18:29:40

    Μὲ συγχωρεῖτε πολύ, ἀλλὰ ξέρω πολὺ καλὰ τὶ λέω.

    Καὶ στὶς δύο περιπτώσεις ἐπιλέγεται ἐκλεκτὸς τοῦ Συμβουλίου. Ἢ γιὰ νὰ τὸ πῶ ἀλλιῶς, μήπως καὶ τὸ καταλάβετε, ἂν κάποιος δὲν εἶναι ἀρεστὸς στὸ Συμβούλιο δὲν μπορεῖ νὰ εἶναι οὔτε κἄν ὑποψήφιος.

    Μήπως τώρα καταλάβατε;

    • Κανείς avatar
      Κανείς @ Κοινὸς νοῦς 24/08/2011 19:07:47

      και για όσους δεν κατάλαβαν ακόμη να βοηθήσω και εγώ: αν θέλει το Συμβούλιο πρύτανη τον Χ, τότε προτείνει λίστα με τον Χ και δύο τυχάρπαστους τον Υ και τον Ζ. Και τα μέλη ΔΕΠ ψηφίζουν ελεύθερα!

  23. Α.Κ avatar
    Α.Κ 24/08/2011 18:31:15

    Ελπίζω να μην είναι προφητικό για άλλη μια φορά το παρακάτω άσμα του <>-ασυμβίβαστου βάρδου και στιχοπλόκου της τότε(???)εποχής http://www.youtube.com/watch?v=VWQWo0125kw&feature=related , όσο για το άσυλο μόνο δημοκρατία δε θύμιζε στην εποχή μας (αποκλεισμό με το έτσι θέλω συμφοιτητών απο τα κοινά κλπ) σε σημείο να ζητούμε ενα άσυλο να μας προστατεύσει από το κακώς νοούμενο άσυλο!

  24. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 24/08/2011 18:31:22

    Ὁ νόμος δὲν εἶναι οὔτε δεξιός οὔτε ἀριστερός. Εἶναι ἁπλῶς... κομματικός. Δι' αὐτοῦ ἐμποδίζεται ἡ ἀνάδειξη πρυτανικῶν ἀρχῶν ἀπὸ τὴν βάση χωρὶς κομματικὴ ὑποστήριξη.

    Ἐκτὸς ἂν κανεὶς πιστεύει ὅτι τὸ περίφημο Συμβούλιο δὲν θὰ ἔχει κομματικὲς ἐξαρτήσεις....

    • sawas avatar
      sawas @ Κοινὸς νοῦς 24/08/2011 20:02:22

      σωστος!!!

  25. TASSOS IAT avatar
    TASSOS IAT 24/08/2011 18:37:22

    From the people, by the people, for the people ABRAHAM LINCOLN. Όσο οι Έλληνες δεν έχουν το from και το for δυστυχώς.......

  26. smash avatar
    smash 24/08/2011 18:41:10

    Σωστος.

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ smash 24/08/2011 19:29:21

      Πολλά άγνωστα ονόματα κυκλοφορούν εδώ μέσα σήμερα! Καλό είναι αυτό! Είμαστε υπέρ της 'βιοποικιλότητας' στις ιδέες, και κάπου κάπου καλό είναι και το χιούμορ!

      • stanley@gr avatar
        stanley@gr @ Agrofylakas 24/08/2011 20:17:23

        τελευταία συμφωνώ απολύτως μαζί σας!!!

  27. Eυαγγελία avatar
    Eυαγγελία 24/08/2011 18:47:42

    +1000000

  28. Kennan avatar
    Kennan 24/08/2011 18:56:58

    Για όσους επιμένουν να μην κατραλαβαίνουν από στρατηγική και τακτική:
    1. Το ΠΑΣΟΚ πέρασε το βασικό ζήτημα που ήταν η κατάργηση του ασύλου. Έτσι ο Σαμαράς καθαρίζει με ένα ζήτημα κομβικής σημασίας από τότε. Το ΛΑΟΣ και οι δεξιούληδες σχολιαστές εδώ περίμεναν να ξεσπάσουν οι ταραχές στα πανεπιστήμια για να χρεώσουν τον Σαμαρά ότι καταψήφισε την κατάργηση του ασύλου. Αρχίζετε να καταλαβαίνετε τώρα;

    2. Ο Σαμαράς έπαιξε την Διαμαντοπούλου απέναντι στους άλλους δελφίνους του ΠΑΣΟΚ άρα οξύνει τις αντιθέσεις στο ΠΑΣΟΚ. Παράλληλα "παραδιδει" την Διαμαντοπούλου βορρά στο σκληρό ΠΑΣΟΚ των Πανεπιστημίων.

    3. Ταυτόχρονα ο Σαμαράς εμφανίζεται διαλλακτικός σε ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας που θελει την συναίνεση και το κάνει όχι σε ένα ζήτημα επιβιωσης του λαού όπως είναι η οικονομία

    • φωνη avatar
      φωνη @ Kennan 24/08/2011 19:26:08

      Σωστός.

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ Kennan 24/08/2011 19:28:10

      Όλα τα λεφτά! Μπράβο Kennan!

    • alakran avatar
      alakran @ Kennan 24/08/2011 19:41:57

      Εύγε Κένναν!

  29. Αίθρα avatar
    Αίθρα 24/08/2011 19:06:13

    Περίεργο, εκτός του ξύλου από τα ΜΑΤ, όλα τα άλλα ήδη τα υφίσταμαι τόσα χρόνια που είμαι φοιτήτρια. Νομίζετε πως οι σχολές δεν είναι ήδη γκέτο;

  30. East avatar
    East 24/08/2011 19:58:24

    Ανοίξτε την παιδεία!

    Βάλτε δίδακτρα στα πανεπιστήμια και να σπουδάσει όποιος θέλει, Έλληνας ή αλλοδαπός, όποτε θέλει, όσο θέλει, ότι θέλει!

    Έτσι θα εισάγουμε φοιτητές και κεφάλαια αντί να εξάγουμε, δεν θα χάνουμε πληθυσμό(από το 74 μέχρι σήμερα, 1,5εκ Έλληνες πήγαν για σπουδές και δεν ξαναγύρισαν, που σημαίνει ότι αν δεν είχαν φύγει τώρα θα είχαμε 3εκ περισσότερο πληθυσμό και μάλιστα νέους! και ο πληθυσμός θα ήταν 14εκ!), θα διαδόσουμε τον πολιτισμό μας(γλώσσα, κτλ), και θα σταματήσει το μαρτύριο γονιών-μαθητών με τα φροντιστήρια.

  31. TASSOS IAT avatar
    TASSOS IAT 24/08/2011 19:59:59

    Kennan, οι νεοταξίτες πέρασαν την κατάργηση του ασύλου(με λίγη φαντασία και δυό- τρεις κουκουλοφόρους του συστήματος δεν είναι δύσκολο να φανταστείς τι θα γίνεται από εδώ και πέρα σε οποιαδήποτε κατάληψη) και η μεγάλη Ν.Δ κατάφερε τρίποντο στα εσωκομματικά του ΠΑΣΟΚ. ΜΠΡΑΒΟ....

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ TASSOS IAT 24/08/2011 20:18:18

      Μπα.Οι "νεοταξιτες" λοιπον ηθελαν την καταργηση του ασυλου.
      Τοτε ειμαι και εγω νεοταξιτης.Ειναι και ο Σαμαρας νεοταξιτης που η ΠΡΩΤΗ δηλωση του μολις ανελαβε προεδρος της ΝΔ ηταν η καταργηση του ασυλου.
      Ειναι ολοι οι νεοδημοκρατες νεοταξιτες που ολοι θελουν την καταργηση του ασυλου.

      • tpe avatar
        tpe @ ψυχραιμια 24/08/2011 20:41:03

        +1000

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ TASSOS IAT 24/08/2011 22:27:06

      Tην κατάργηση του ασύλου ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ έχει ζητήσει ο εισηγήτης του εν λόγω θεσμού στο νόμο του 1982 Καθηγητής Πανούσης.
      Έλεος πλέον.
      Ποιό άσυλο; Την κουβέντα που κάνουμε εδώ δεν θα μπορούσαμε να την κάνουμε λχ στο Πολυτεχνείο. Θα μας έπαιρναν αιμόφυσρτους από επιθέσεις αναρχικών. Ποιό άσυλο;

  32. TASSOS IAT avatar
    TASSOS IAT 24/08/2011 20:01:50

    East, πολύ απλά δεν καταλαβαίνεις καν τι λες πόσο μάλλον να σχολιαστούν αυτά που λες.

  33. Α.Κ avatar
    Α.Κ 24/08/2011 20:17:18

    Ελπίζω να μην είναι προφητικό για άλλη μια φορά το παρακάτω άσμα του <>-ασυμβίβαστου βάρδου και στιχοπλόκου της τότε(???)εποχής, http://www.youtube.com/watch?v=VWQWo0125kw&feature=related , όσο για το άσυλο μόνο δημοκρατία δε θύμιζε στην εποχή μας (αποκλεισμό με το έτσι θέλω συμφοιτητών απο τα κοινά κλπ) σε σημείο να ζητούμε ενα άσυλο να μας προστατεύσει από το κακώς νοούμενο άσυλο!

  34. tpe avatar
    tpe 24/08/2011 20:20:58

    @Κατερίνα:
    Έχεις διαβάσει το νομοσχέδιο; Έχεις έστω και λίγο σχέση με το Ελληνικό Πανεπιστήμιο; Αν ναι, τότε ο μόνος λόγος για τον οποίο λες κάτι τέτοιο είναι γιατί θα ανήκεις στους αιώνιους φοιτητές.
    Το νομοσχέδιο είναι στη σωστή κατεύθυνση, αλλά ΚΟΛΟΒΟ. Σε κάθε περίπτωση, πιστεύω πως αν θέλει η ΝΔ μπορεί να κάνει τα απαραίτητα επόμενα βήματα και να διορθώσουμε σιγά σιγά το πρόβλημα στα ΑΕΙ, ΤΕΙ μας.

  35. tpe avatar
    tpe 24/08/2011 20:34:27

    Ή είσαι troll ή δεν έχεις διαβάσει ΤΙ ψήφισε η ΝΔ.
    Αν έχεις μικρή έστω ιδεολογική ταύτιση με τη λεγόμενο "δεξιό" χώρο, αυτά που ψήφισε ήταν παντελώς λογικά. Για να μη σου πω πως τα περισσότερα από αυτά είχε πει πως θα τα κάνει από το 2005!

  36. Orestios avatar
    Orestios 24/08/2011 20:44:34

    Μπράβο στον Σαμαρά!!!!
    Το τέλος της άθλιας γενιάς του πολυτεχνείου ξεκίνησε.
    Ας κλαίνε οι υποστηρικτές των δουλεμπόρων, που με τα λεφτά των φορολογουμένων έχουν κάνει κολεκτιβα σκοταδισμου τα πανεπιστήμια

  37. polylitoikairoi avatar
    polylitoikairoi 24/08/2011 21:10:02

    Διαδικτυακό αντάρτικο από στελέχη της ΟΝΝΕΔ! Σε αναβρασμό η γαλάζια νεολαία μετά το "Ναι" της ΝΔ στον νόμο-πλαίσιο.... τα υπόλοιπα στο
    http://polylitoikairoi.blogspot.com/2011/08/from-email-must-be-valid-to-email-must.html

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ polylitoikairoi 24/08/2011 21:27:40

      Ετσι είναι, Οι ΟΝΝΕδίτες του παπαμιμίκου δεν θα μπορουν τώρα να εκλέγουν καθηγητές και άρα να παίρνουν μέρος στα συντεχνιακά παζάρια και κλαίνε ολημερίς. Τους ξεδόντιασε ο Σαμαράς.

  38. Βολευτής avatar
    Βολευτής 24/08/2011 21:13:12

    Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα. Η "αντιπολίτευση" της Αξ. Αντιπολίτευσης είναι μόνο στα λόγια και τις κορώνες. Δυστυχώς, σήμερα αποδεικνύεται πέρα από κάθε αμφιβολία, ότι όταν έρθει η στιγμή των εκλογών, οι έλληνες δεν θα έχουν σοβαρές εναλλακτικές λύσεις.

  39. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 24/08/2011 21:26:58

    Για οσους δεν καταλαβαν!!!! Το ασυλο ειχε καταρευσει εδω και καιρο. Σημερα πιστοποιηθηκε απλα ο θανατος του. Καταργηθηκε και καλως εγινε. Αλλα αγαπητοι μου φιλοι δεν σας προβληματιζει ο τροπος με τον οποιο εγινε;;; Ποιο ειναι το περιεχομενο της σχετικης διαταξης;;; Τα διθυρραμβικα σχολια και οι επαινοι των ΜΜΕ δεν σας προβληματιζουν καθολου;;
    Πολοι φοβαμαι οτι τα χειροτερα στον χωρο της οικονομιας ερχονται.
    Προς το παρον φατε Σουπερ-Λιγκα!!! με ολιγη απο Ολυμπιακο Βολου.
    Αλλα η 3η Σεπτεμβρη με τα ραβασακια της εφοριας δεν ειναι μακρια!!!!
    Παλι ο Καραμανλης θα σας φταιει!!!
    Ακουστε και λιγο Προτοσαλτε να ξυπνησετε!!!!

    ΥΓ. Αγνωστος εδω μεσα δεν ειμαι, ουτε δεξιουλης, ουτε Λαος φυσικα φυσικα.
    Απλα ποναω για την παραταξη και το γεγονος οτι παραμενει δεσμια καποιων γραβατωμενων, οπως σωστα παρατηρησε και ο κ. Φ. Κρανιδιωτης.

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ Ρήγας Φερραιος 24/08/2011 21:41:35

      Αγαπητέ Ρήγα,
      Δεν είπε κανείς οτι ΕΣΥ είσαι νέος εδώ μέσα. Το ποίοι είναι νέοι είναι προφανές, ρίξε μια ματιά γύρω.

  40. RedPersonality avatar
    RedPersonality 25/08/2011 08:40:01

    Θα φάνε καλά και οι 3.Αν νομίζουν οτι θα εφαρμοστεί ο νομός είναι γελασμένοι...Απο Σεπτεμβριο ειδικά ξεκινάει σκληρή μάχη!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.