#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/02/2010 11:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Υπουργός με δυο παιδιά και σύζυγο δεν τα βγάζει πέρα

«Νιώθω περισσότερο Ελληνίδα από τους Έλληνες» δήλωσε στο Πρώτο Θέμα η σύζυγος του Παπακωνσταντίνου, κ. Vinke. Ένα ρίγος «Νέου Πατριωτισμού» διαπέρασε το κορμί μου καθώς η συγκινητική αυτή δήλωση έγινε στα αγγλικά. Όταν μάλιστα πληροφορήθηκα ότι τα βγάζει δύσκολα πέρα στέλνοντας δύο παιδιά σε ιδιωτικά σχολεία την ώρα που ο σύζυγός της έχει μικρότερο μισθό από τον Ολλανδό ομόλογό του, ε δεν μπόρεσα να συγκρατήσω δάκρυα συγκίνησης και να αναφωνήσω: «Ως πότε Θεέ μου, την κρίση σε αυτή τη χώρα θα την πληρώνουν κυρίως οι οικογένειες των υπουργών;»

Mavro Kounavi

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 22/02/2010 11:38:12

    Αυτός,στο κατηχητικό ήταν κυκλάμινο.Αυτή;;;Κάτι σε τσουκνίδα,γλυστρίδα ή αντράκλα;Υ.Γ:Το σακιδιάκι στην πλάτη,απαραίτητο αξεσουάρ γιά τις Βρυξέλλες,του το χάρισε ο πατέρας Πατάπιος,λίγο πρόν φύγει απ'το χωριό του.

  2. man8os avatar
    man8os 22/02/2010 11:41:07

    Σα δεν ντρεπομαστε λεω εγω να εχουμε τετοιους υπουργους...
    Ημαρτον Θεε μου!!

  3. stelios avatar
    stelios 22/02/2010 11:42:43

    Aς ζητησει βοηθεια απο τον πνευματικο του τον Εφραιμ οπως εκανε ο κολητος του ο Παπιστας.

  4. Smash Direct avatar
    Smash Direct 22/02/2010 11:43:43

    Μαυρο κουναβι να ερευνησεις πρωτα εαν ειναι αληθεια οτι ο Υπουργος Οικονομικων της Ελλαδος παιρνει 5300 ευρω τον μηνα - που ειναι ετσι ακριβως- και σταματα τιςεξυπναδες και τις ανοητες ειρωνιες..Μπορεις να μας πεις ποσα επαιρνε ο Αλογοσκουφης??

    • man8os avatar
      man8os @ Smash Direct 22/02/2010 11:44:22

      Με η χωρις τα επιδοματα?

  5. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 22/02/2010 12:04:28

    Για γέλια ή για κλάματα; Ρε τι διεθνιστικός θίασος είναι αυτός; Εχουμε και ευθύνες φάκρορα, στην κόντρα Γιωργάκη-Μπένυ του δώσαμε πόντους.

    Μην έχετε αμφιβολία ότι δεν θα βλέπαμε αυτό το θίασο αν είναι πάνω ο Μπένυ.

    Υ.Γ. Όλα τα λεφτά ότι η δήλωση έγινε στα Αγγλικά!!! OX

  6. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 22/02/2010 12:18:05

    Αγαπητέ Smash Direct,

    Ο Παπακωσταντίνου δεν είναι βουλευτής. Είναι εξωκοινοβουλευτικός υπουργός. Ούτως ή αλλιώς, τον διόρισε ο Γιωργάκης υπουργό. Άμα δεν ήθελε να καθόταν στις Βρυξέλλες να έπαιρνε τα 7.500 το μήνα συν τα επιδόματά του.
    Α. Η γυναίκα του πληρώνει εφορία για την ιντερνετική επιχείρηση που έχει ή το κάνει γαργάρα;
    Β. Έχει βιβλία στην εφορία ή όχι;
    Γ. Το σχολείο των παιδιών πόσο στοιχίζει; Εάν είναι τόσο ακριβό γιατί δεν τα γράφει στο δημόσιο της Κηφισιάς;
    Δ. Μπορεί και να παραιτηθεί αμά μπαίνει μέσα... να μην του το έχουμε και υποχρέωση...

  7. μας δουλεύουν avatar
    μας δουλεύουν 22/02/2010 12:18:55

    Ο Παπακωντσντίνου δεν έχει ανάγκη από το μισθό του, έχει έγκαιρα μεριμνήσει από την εποχή της κρυφής συμμετοχής του στα διάφορα Δ.Σ., όπως του ΟΤΕ.
    Ξέρεις τί μπορείς να κονομήσεις εάν δεν εξασκήσεις τα δικαιώματα του οργανισμού που σε πληρώνει σε βάρος του εθνικού προμηθευτή;
    Εάν τον καλέσουν στην εξεταστική για τη Ζίμενς θα γελάσει ο κάθε πικραμένος (αλήθεια εκείνο το πόθεν έσχες ισχύει ακόμη;).
    Είναι πολλά τα μηδενικά μετά τον άσσο φίλε μου.
    Σε ότι αυτά που λέει η κυρία, είναι για νοικοκυρές και αμερικανάκια.

  8. man8os avatar
    man8os 22/02/2010 12:21:20

    Σε ενα σωρο δουλειες ειναι ανακατεμενος ο Παπακ, μην κανει την παπια τωρα. Και μην μας το παιζει φτωχος πλην τιμιος γιατι προσβαλλει την ηθικη μας.

  9. Hase avatar
    Hase 22/02/2010 12:21:36

    Μαλλον οι υπουργοι οικονομικων τοχουνε το προβλημα. Ζουν στο οριο της φτωχειας. Ο αλλος ελεγε αφηστε κατα μερος την γυναικα μου να δουλεψει για να μεγαλωσει τα παιδια μας (Αλογοσκουφης). Η γυναικα του σημερινου λεει οτι με το ζορι τα φερνουν βολτα. Ειχα προτεινει για την γυναικα του Αλογοσκουφη να κανουμε ερανο. Προτεινω να κανουμε ερανο και για τον Παπακωνσταντινου.

    • man8os avatar
      man8os @ Hase 22/02/2010 12:25:19

      Αν το οριο της φτωχειας οριζετε στα 5,300 Ε το μηνα, τοτε ολη η Ευρωπη κινητε στα ορια της φτωχιας.

    • man8os avatar
      man8os @ Hase 22/02/2010 12:25:50

      Χωρις τα εξτα εισοδηματα που ειναι πολυ πανω απο αυτο το ποσο...

  10. mavro kounavi avatar
    mavro kounavi 22/02/2010 12:29:54

    Προς Φίλους και "Φίλους":

    Από το βιογραφικό του Γ. Παπακωνσταντίνου (στο www.pasok.gr) αντιγράφω ότι έχει διατελέσει: σύμβουλος του Πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη (1998-2000), μέλος του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων του Υπουργείου Οικονομίας, και συντονιστής της προετοιμασίας της «Χάρτας Σύγκλισης» της Ελληνικής Οικονομίας. Ειδικά από την τελευταία του θέση, καθίσταται πασιφανές το κύρος που απολαμβάνει στα θεσμικά όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όταν καταδικάζει τις λογιστικές αλχημείες. Αναρωτιέμαι όμως αν στα πλαίσια της, καθόλου παραπλανητικής φυσικά, «εθνικής συναίνεσης» που εκφράζει η σύσταση εξεταστικής για την οικονομία, θέτει εαυτόν στη διάθεση της Βουλής. Εκεί θα έχει την ευκαιρία να αναλύσει στο πανελλήνιο (και μέσω αυτού στο ευρωπαϊκό κοινό) τη μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για να επιτευχθεί αυτή η «Σύγκλιση».

    ΥΓ. Από το βιογραφικό απουσιάζει το στοιχείο ότι διετέλεσε και μέλος Δ.Σ. του ΟΤΕ. Τούτη η λεπτομέρεια θα ήταν άδικο να θεωρηθεί ως χαρακτηριστικό δείγμα κοζανίτικης λεβεντιάς. Προφανώς τούτο το στοιχείο κατέπεσε κάπου μεταξύ Χ. Τρικούπη και Ιπποκράτους κατά τη μετακόμιση των γραφείων του κινήματος.

  11. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 22/02/2010 12:34:46

    Γιά τον τίτλο του 'κυκλάμινου' στο κατηχητικό ,υπάρχει τίποτα στο CV???
    Γιά το σακιδιάκι πλάτης μήπως;;;

  12. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 22/02/2010 12:40:32

    Θυμηθείτε τη Μάργκαρετ Τσαντ και τους χαρακτηρισμούς με τους οποίους "στόλιζε" τους Έλληνες, στη γνωστή κατάπτυστη επιστολή με τις "νουθεσίες" που έδινε προς το γιόκα της προκειμένου να γίνει κάποτε πρωθυπουργός. Βγήκαν όλες αυτές οι εξ Εσπερίας κυρούλες και το παίζουν κήνσορες...

  13. GK avatar
    GK 22/02/2010 12:43:43

    Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΤΑ ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ! ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΞΗΓΓΗΛΕ Η ΝΔ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΠΙΖΕΤΑΙ, ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΚΙ ΑΝ ΑΝΗΚΕΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΑΙΚΟΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΕΞΑΡΣΕΙΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΝΗΣΙΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΛΑΣΠΩΣΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΚΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΥΓΕΙ.....

    • Quicky avatar
      Quicky @ GK 22/02/2010 12:48:15

      Εσύ υποθέτω ότι κολυμπάς στο χρήμα,οπότε δε σε αφορούν οι φοροεπιδρομές και η κλοπή των χρημάτων που με κόπο βγάζει ο εργαζόμενος.Άσε λοιπόν εμάς των 700 Ε να ανησυχούμε και να γκρινιάζουμε,και κάνε μια βόλτα από το press.gr να βρεις τα φιλαράκια σου τους "σοσιαλιστές"(μάλλον σοσιαληστές,χωρίς εισαγωγικά).

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ GK 22/02/2010 13:02:50

      Το προεκλογικό πρόγραμμα της ΝΔ δεν μιλούσε για τρελή αύξηση των spreads, δεν μιλούσε για συνεχή, ηδονική συκοφάντηση της χώρας στο εξωτερικό, δεν μιλούσε για τεχνητή αύξηση του ελλείμματος, δεν μιλούσε για μείωση μισθών, δεν μιλούσε για αύξηση του φόρου στα καύσιμα, για κόψιμο 14ου μισθού, για συνεχές παρακαλητό για "σώσιμο" από την Ε.Ε. ή από το ΔΝΤ, για συνεχείς κωλοτούμπες, για παλινωδίες, για εξωφρενικά φορολογικά μέτρα και για όλα αυτά.

      Μακάρι να ακολουθούνταν το πρόγραμμα Καραμανλή.

      Να υποθέσουμε ότι οι Μητσοτακικοί γίνατε φιλοπασόκοι;

    • GK avatar
      GK @ GK 22/02/2010 13:08:55

      ΕΓΩ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΩ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΙΣΩ ΜΟΥ. ΚΙ ΑΝ ΣΥΝΟΜΙΛΩ ΜΑΖΥ ΣΟΥ ΜΕΡΑ-ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΘΗΛΩΣΕΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΝ ΓΕΝΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΩ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΙ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΟΥΛΑΝΕ ΦΘΗΝΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ (ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ) ΔΕΝ ΗΤΑΝ, ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ.

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ GK 22/02/2010 13:29:50

      Εν μέρη έχεις δίκιο αλλά κάπου το έχασες. Θα είχες απόλυτο δίκαιο αν μέτρα τα έπαιρναν εξαρχής, και ήταν ποιο δίκαια.

    • κοψοχέρης avatar
      κοψοχέρης @ GK 22/02/2010 13:31:37

      GK, έχεις δίκιο.
      Για σοσιαλιστής την πάει μια χαρά την περπατησιά της Μάργκαρετ Θάτσερ και του ΔΝΤ.
      Επίσης τα ατέλειωτα προεκλογικά του ψέματα δεν έχουν καμμία απολύτως σημασία διότι ήταν για το καλό της χώρας!
      Μόνο μην τα πείς αυτά στους 250.000 ανέργους που ήδη έχετε δημιουργήσει γιατί σε βλέπω με πίσσα και πούπουλα.
      Φίλε μου, ειλικρινά, δεν πάς καλά.
      To 44% που πήρατε τον Οκτώβριο σας έχει θολώσει το μυαλό και δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι ο λαός πεινάει εξαιτίας σας.

    • GK avatar
      GK @ GK 22/02/2010 13:45:45

      Κασσάνδρα συμφωνώ μαζύ σου ότι άργησαν κι αυτό όντως τους χρεώνεται.
      Όσο για το ποσοστό που πήραμε Κοψοχέρη ήταν 33,5% και όχι 44. Δεν ξέρω για σένα....

    • κοψοχέρης avatar
      κοψοχέρης @ GK 22/02/2010 15:21:37

      GK, εάν είσαι νεοδημοκράτης εγώ είμαι η αντουανέττα.
      Ναι, υπάρχω και όσο υπάρχεις θα υπάρχω, . . .

    • GK avatar
      GK @ GK 22/02/2010 15:35:05

      Αν σου ζητήσω πιστοποιητικό φρονημάτων μη μου το δώσεις. Όσο για το αν είσαι Αντουανέττα, εσύ ξέρεις...

    • trellakias avatar
      trellakias @ GK 22/02/2010 19:04:06

      factorx: το υφος του σχολίου ειναι εντελως εκτός πνέυματος antinews. Μην με φερνεις σε δυσκολη θεση

  14. Shalai avatar
    Shalai 22/02/2010 12:49:16

    "τα βγάζει δύσκολα πέρα στέλνοντας δύο παιδιά σε ιδιωτικά σχολεία την ώρα που ο σύζυγός της έχει μικρότερο μισθό από τον Ολλανδό ομόλογό του"

    Παναγίτσα μου, δε ξέρω τι να κάνω, να γελάσω ή να κλάψω...

    • emily avatar
      emily @ Shalai 22/02/2010 14:55:19

      Και μιλάει για την ελληνική οικονομία ''σαν ένα τέρας'' και δεν μας λέει ότι η Ολλανδία θα δανειστεί φέτος 100 δις ευρώ!

      http://www.politis-gr.com/?p=887

  15. mavro kounavi avatar
    mavro kounavi 22/02/2010 12:53:19

    Σύσσωμος ο ελληνικός λαός αναμένει το PLAN B του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης, όντας απολύτως βέβαιος για την αποτελεσματικότητα του. Αντλεί την σιγουριά του βλέποντας ότι επικεφαλής του οικονομικού επιτελείου είναι ο ακούραστος και απηνής διώκτης του οικονομικού εγκλήματος. Ο άνθρωπος που με τις άοκνες προσπάθειές και πρωτοβουλίες του από τη θέση του μέλους Διοικητικού Συμβουλίου εξαφάνισε κάθε ίχνος ρεμούλας στον ΟΤΕ δεν μπορεί παρά να αποδειχθεί η τιμωρός ΝΕΜΕΣΙΣ των εν ελλάδι φοροφυγάδων.

    • man8os avatar
      man8os @ mavro kounavi 22/02/2010 13:10:16

      Ποιο ΠΛΑΝ Β? Αυτο περασε... Ηταν τα περεταιρω μετρα του προηγουμενου μηνα... Ουτε αυτα ηταν ερκετα. Τωρα εφαρμοζετε το ΠΛΑΝ Γ. Αν ουτε αυτο ειναι αρκετο, το ΠΛΑΝ ΔΝΤ θα τα κανει ολα να φανταζουν εφικτα. Ποσοι απο εσας ,τους σχολιαστες ειστε δημοσιοι υπαλληλοι? Θα πηγαινετε με προθυμια στην δουλεια γιατι το ΔΝΤ δεν αναγνωριζει καμια μονιμοτητα δημοσιων υπαλληλων.

  16. mavro kounavi avatar
    mavro kounavi 22/02/2010 12:56:19

    Πάντως εξαιρετική ιδέα η αύξηση του ΦΠΑ και επομένως του πληθωρισμού σε περίοδο ύφεσης. Δύο μόλις μήνες μετά το θάνατο του Γκαϊντάρ, ένα νέο μπουμπούκι ανθίζει, διαθέτοντας όμοια ποιότητα οικονομικής σκέψης με τον εκλιπόντα, προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία να εφαρμοστούν σε μια ακόμα χώρα οι ευεργετικές συνταγές του ΔΝΤ.

    Τελικά ως πότε θα πληρώνει αυτή η χώρα την παντελή έλλειψη Κοινής Λογικής από τους σπουδαγμένους "οικονομολόγους";

  17. donaE avatar
    donaE 22/02/2010 13:08:08

    Και δεν μπορει να κανει και απεργια λεει...

  18. ataktos avatar
    ataktos 22/02/2010 13:13:13

    http://tiresias-press.blogspot.com/2009/12/blog-post_3183.html

  19. 2Μ avatar
    22/02/2010 13:16:26

    «Περισσότερο Ελληνίδα κλπ » μας ... V(γ)inke -κατα δήλωση της - η κ. Παπακωνσταντίνου

    Με ενδιαφέρον θα περίμενα δήλωση της -ως «περισσότερο Ελληνίδα από τους Έλληνες» - για το μετεναστευτικό...

    Γίνεται δεκτή και σε ... greeklish...

  20. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 22/02/2010 13:19:25

    Περαστικά σου GK κι εύχομαι ολόψυχα,να γίνεις γρήγορα καλά.Αφού όμως ούτε είχες ,ούτε έχεις σχέση με τον σοσιαλισμό,τότε είναι βέβαιο ότι έχεις σχέση με την πραγματικότητα.Η πραγματικότητα , αλλά και η κοινή λογική διδάσκουν,πως όταν δηλώνεις καπετάνιος του Τιτανικού,τότε τα σωσίβια που θα σου στείλουν,θα στα χρεώσουν πανάκριβα.Οπως κι όταν δηλώνεις ότι παρέλαβες χρέος 12,7 %,(από βλάχικη κουτοπονηριά) είναι επίσης βέβαιον ότι θα δανεισθείς ακριβώτερα.Εκτός....εκτός και γιά δικούς σου λόγους,επιδιώκεις έναν 'τέτοιο' δανεισμό,που δεν θέλω να το πιστέψω.

    • GK avatar
      GK @ Σπάρτακος 22/02/2010 13:38:49

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΨΕΥΔΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΚΑΙ ΣΕΝ ΤΟ ΕΠΙΚΡΟΤΩ. ΟΥΤΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ Ο,ΤΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ. ΩΣΤΟΣΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ (Π.Χ. ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ, ΠΑΓΩΜΑ ΥΨΗΛΩΝ ΜΙΣΘΩΝ, ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΝΔ Κ.Λ.Π.). ΑΝ ΕΙΧΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΠΑΣΟΚ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΗΜΟΥΝΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΕΤΗΣΗ ΠΛΗΘΟΥΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΩΣΕΙ. ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΥΤΕ ΤΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΜΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ (ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΛΕ Η ΝΔ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΛΥΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ 33,5% ΠΟΥ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ) ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΖΩ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Σπάρτακος 22/02/2010 13:43:21

      Πράγματι, η προσπάθεια του ΠΑΣΟΚ να καταστρέψει τη χώρα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή της ΝΔ.

      Περαστικά σου.

    • GK avatar
      GK @ Σπάρτακος 22/02/2010 13:49:15

      Διαχρονικά θα συμφωνήσω Επώνυμε ότι η καταστροφική προσπάθεια του ΠΑΣΟΚ είναι μοναδική.
      Όσο για τις ειλικρινείς ευχές σου θερμά σ΄ ευχαριστώ...

  21. Νικόλας avatar
    Νικόλας 22/02/2010 13:22:51

    "Νιώθω περισσότερο Ελληνίδα από τους Έλληνες"

    Μέχρι και η μητέρα μου γέλασε όταν το διάβασε αυτό, η οποία δεν είναι Ελληνίδα.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Νικόλας 22/02/2010 13:27:08

      Όσο Ελληνίδα ένοιωσε ποτέ η Μαργκαρετ

    • donaE avatar
      donaE @ Νικόλας 22/02/2010 13:27:28

      Παντα να μας ξεπερνανε αυτοι οι ξενοι...

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ Νικόλας 22/02/2010 13:30:47

      @ donae δεν γέλασε με ειρωνία προς τους Έλληνες και την Ελλάδα. Αλλά όταν η δήλωση αυτή γίνεται σε άλλη γλώσσα από την ελληνική είναι αστείο, για αυτό γέλασε. Πάντως πιο πολύ γελάνε οι Έλληνες με την προφορά των ξένων στα Ελληνικά, ας σεφτείτε όλοι σας πως ακούγεστε όταν μιλάτε Αγγλικά πχ σε έναν Άγγλο.

    • donaE avatar
      donaE @ Νικόλας 22/02/2010 13:46:19

      Νικόλα
      δεν αναφερομαι στην μητερα σου,για την κυρια Υπουργου προκειται

  22. gEO75 avatar
    gEO75 22/02/2010 13:55:13

    Αυτή νιώθει περισσότερο Ελληνίδα από τους Έλληνες σε μία χώρα στην οποία ο ίδιος της ο Πρωθυπουργός νιώθει σαν Έλληνας, ενώ και οι δύο έχουν τα Αγγλικά ως μητρική γλώσσα.... Abyss

  23. Orestios avatar
    Orestios 22/02/2010 13:55:30

    Η χυδαιότητα δεν έχει όρια πια. Εμπαίζουν τους Έλληνες με τον χειρότερο τρόπο.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Orestios 22/02/2010 14:05:37

      Εδώ το γερμανικό περιοδικό Focus έφτασε να παραλλάσσει την... Αφροδίτη της Μήλου (!) βάζοντάς την (με Photoshop) να κάνει χυδαία χειρονομία, και αυτό να το κάνει εξώφυλλο το περιοδικό, με τίτλο "Οι απατεώνες της οικογένειας του ευρώ". Οπότε, σε λίγο θα λέμε "και πάλι καλά" που η κυρία Vinke "αρκέστηκε" σε αφ' υψηλού κριτική των Ελλήνων...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Orestios 22/02/2010 14:12:04

      Όταν η κυβέρνηση ΓΑΠ συκοφαντεί και συντηρεί κλίμα αναξιοπιστίας της Ελλάδας με κάθε δυνατό τρόπο (φυσικά αυτοί θα το διορθώσουν), τι άλλο να περιμένουμε;

  24. Smash Direct avatar
    Smash Direct 22/02/2010 14:13:59

    Orestie.Γιατι αργησες?? Που ησουν απο το πρωι??Γιατι οι περισσοτεροι δεν μιλουν για τα πεπραγμενα της τελευταιας 5 ετιας..Μουγκα στην στρουγα..

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Smash Direct 22/02/2010 14:36:34

      Τη συνέντευξη του Κοντοπυράκη τη διάβασες;

  25. Keraynos avatar
    Keraynos 22/02/2010 14:29:36

    Ορέστιε το 2004 ο φίλος σου καμάρωνε οτι έκανε τους καλύτερους Ολυμπιακούς αγώνες και μας έδωσε το πανευρωπαικό στο ποδόσφαιρο σάν να είναι δικό του κατόρθωμα. Με τί οικονομία τα κατάφερε όλα αυτά αφού ήταν μόλις 3 μήνες πρωθυπουργός? Πρέπει να βαστούσε πολύ καλά ακόμα αλλιώς δέν μπορούσε να τα καταφέρει έτσι, κάτι έγινε απο κεί και πέρα γι'αυτό ο ΓΑΠ ζητάει εξεταστική.

  26. thespieys avatar
    thespieys 22/02/2010 14:33:28

    Aν έχει τα κότσια ο κ. Παπακωνσταντίνου ας ζητήσει στις επόμενες εκλογές να κατεβει υποψήφιος σε οποιαδηποτε εκλογικη περιφερεια θελήσει ή μετά τη κυβερνητική του θητεία ας διεκδικησει καμμια θεση manager σε καποια πολυεθνική για να μάθουμε κ εμεις τις ικανοτητες του.
    Μεχρι τοτε ας προσεξει λίγο τις προσβολες που εκστομίζει η γυναίκα του.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ thespieys 22/02/2010 14:47:15

      Έννοια σου, και κάτι σαν και δαύτους τους προσλαμβάνουν αμέσως οι πολυεθνικές. Και όχι μόνο για να ξεπληρώσουν τις αμέτρητες εξυπηρετήσεις που είχαν κάνει στις εταιρείες επί παντοδυναμίας τους, αλλά κυρίως επειδή -ανεξαρτήτως των διοικητικών ικανοτήτων τους- τους χρησιμοποιούν για ένα και μοναδικό πράγμα: για lobbying.

  27. pennyton avatar
    pennyton 22/02/2010 14:50:22

    Το παιχνίδι κάπως πρέπει να ξεκινήσει. Τα μέτρα --τα γνωστά-- και δυστυχώς απαραίτητα (άρση μονιμότητας στο δημόσιο και πιθανές απολύσεις αφού μιλάμε για μείωση του δημοσίου, 14ος και ίσως 13ος μισθός για όλους) δεν μπορεί να τα πάρει κανένας λόγω πολιτικού κόστους. Τι κάνεις λοιπόν? Τα παρουσιάζεις λίγο δραματικότερα τα πράγματα απ'ότι είναι...και μετά αναγκάζεσαι και τα παίρνεις γιατί μας τα επιβάλανε οι άλλοι οι 'κακοί'...και βγαίνεις ατσαλάκωτος. Το πως φτάσαμε εδώ, έ όλοι γνωρίζουν...τα τρώγανε τόσα χρόνια οι 'γνωστοί' επί ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, όλοι γνωρίζανε αλλά όλοι το κάνανε γαργάρα γιατί περιμένανε την σειρά τους. Κάνανε και διορισμούς στο δημόσιο για να έχουν την βοήθεια και κάποιων φίλων, συγγενών κτλ. και έφτασε τώρα η ώρα της σφαλιάρας. Η ΕΕ, λέει, με το δίκιο της, είστε κλέφτες και απατεώνες και κόψτε το κεφάλι σας, πάρτε μέτρα σκληρά. Φυσικά και θα ΠΛΗΡΩΣΕΙ ο ΜΕΣΟΣ φορολογούμενος, αυτός που (πάνω-κάτω) δεν κλέβει κανέναν. Και η γυναίκα του υπουργού, δίκιο έχει...Έτσι όπως είναι όλοι πληρώνουν, τι περιμένετε, τα τόσα χρόνια ατιμώρητοι σε υψηλά κλιμάκια να τιμωρηθούν και να επιστρέψουν τα λεφτά...? ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΑΠΑΤΗΛΑ. Ακόμα και ο Παπακωνσταντίνου, ίσως και να είναι τίμιος μια και είναι και εξωκοινοβουλευτικός οπότε δεν έχει κυλήσει στην γνωστή βρώμα της συναλλαγής για να εκλεγεί. Εκεί βέβαια στο ΔΣ του ΟΤΕ την εποχή της siemens δεν ξέρω τι έκανε αλλά και πάλι πιθανώς και να μην ήξερε (ελικρινά το λέω)!!!

    Θα δείξει στην πορεία...

  28. ΙΔ avatar
    ΙΔ 22/02/2010 14:54:37

    Ο Πετσάλνικοs έχει γυναίκα Γερμανίδα ο Γερουλάνοs λεέι ότι η γυναίκα του είναι Λιβανέζα του Παπακωνσταντίνου είναι Ολανδέζα η μάνα του πρωθυπουργούμαs είναι εβραία η Χριστοφιλοπούλου είναι εβραία το πραγματικό όνομα τηs Τζάκρη είναι Dorka ο πρωθυπουργόs μαs είναι εκ' κοιλίαs εβραίοs na όπωs ορίζουν οι Εβραίοι την καταγωγή τηs αμύνηs τα παιδιά εχαν άλλα ονόματα η υπουργάρα μαs ο προπό λεγεται Κοεντζόγλου . Εδώ αξίζει τον κόπο πριν συνεχίσουμε να πούμε ότι διπλά ονόματα έχουν οι γκακστερ. Αλλά τι να συνεχίσουμε δεν θα μαs πάρει ο χώροs . Λέτε για αυτό ο πρωθυπουργόs goseph όταν μιλά για την Ελλάδα την αναφέρει σαν χώρο και όχι χώρα όπωs ο Σαμαράs; Έ λοιπόν αυτόs ειναι οα βασικόs λόγοs που όλοι αυτοί νιώθουν Έλληνεs ή μήπωs και λόγω τηsαρχιερατικήs τουs δράσηs ορισμένων εξ αυτών . Αμαρτία ουκ έχω faktorx διότι ο ίδιοs ο πρωθυπουργόs μαs το ομολόγησε μέσα στην βουλή ότι δηλαδή εαν κοιτάγαμε το DNA πόσοι από εδω μέσα θα ήταν βουλευτέs;

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΙΔ 22/02/2010 15:10:29

      Έχεις στοιχεία γι αυτά;

    • ο κερδοσκόπος της γειτονιάς avatar
      ο κερδοσκόπος της γειτονιάς @ ΙΔ 22/02/2010 15:22:18

      O πρόεδρος της Δημοκρατίας έχει γυναίκα γερμανίδα, η Αφροδίτη είναι από Μέση Ανατολή, κι εδώ που τα λέμε κι εγώ αρχίζω να αισθάνομαι πιο ελληνας από τους Ελληνες.Λέτε να είμαι από την αρεία φυλή; Ας πάω να ρωτήσω τη μάνα μου.

      Πάντως τύφλα ναχουν οι διεθνιστές του ΚΚΕ. Αυτή η κυβέρνηση είναι οικουμένική. Ολοι έχουν σχέση με .....εξαποδώ.

    • Αλεξάνδρα avatar
      Αλεξάνδρα @ ΙΔ 22/02/2010 15:50:52

      Τώρα άρχισα να αναρωτιέμαι που ειναι αυτά τα ανθρωπομετρικά εργαστήρια να πάρω ενα πιστοποιητικό γνησιότητας και καθαρότητας. Λέτε να ειμαι ξενιστής; Και άν μολύνθηκε κανένας πρόγονος απο αλλόφυλο DNA; Νέες αγωνίες γιατρέ μου. Ειναι σοβαρό;

    • nama avatar
      nama @ ΙΔ 22/02/2010 15:54:00

      "Ο Πετσάλνικοs έχει γυναίκα Γερμανίδα" σοβαρά μιλάς; μα αυτό είναι εσχάτη προδοσία!

      "ο Γερουλάνοs λεέι ότι η γυναίκα του είναι Λιβανέζα" η ίδια τη γνώμη έχει για αυτό;

      "του Παπακωνσταντίνου είναι Ολανδέζα" Ολανδέζα; ά την ξεδιάντροπη!

      "η μάνα του πρωθυπουργούμαs είναι εβραία, η Χριστοφιλοπούλου είναι εβραία" κι αυτός ο Χίτλερ βρε παιδί μου μισές δουλειές έκανε...

      μήπως σήμερα ξεχάσανε να σου βάλουνε στο φαγητό το χάπι για την παράνοια;

  29. GEORGE avatar
    GEORGE 22/02/2010 14:57:43

    Nα πάρει επίδομα αλληλεγγύης

  30. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 22/02/2010 15:35:54

    Τι έγινε η ισχυρή Ελλάδα οεο?
    Τι έγινε η ανάπτυξη που σημειώναμε παληά οεο?
    Τι έγινε η μεγάλη ιδέα των ολ.αγώνων?ποσο μας
    ωφέλησε οεο?
    Τι την κάναμε την συμμετοχή στον σκληρό πυρήνα του ευρώ οεο?
    Τι κάνουν όσοι εξαπάτησαν τον κόσμο και από τους δύο οεο?
    Τι λένε σήμερα οι ταλιμπάν των αγορών οεο?
    Γιατί δεν φάγαμε ακόμη με χρυσά κουτάλια οεο?
    Γιατί υπάρχει τόση "χρήσιμη" βλακεία στον κόσμο οεο?

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΠΑΝΑΓΟΣ 22/02/2010 22:29:52

      Μια και αναφέρεις τη "Μεγάλη Ιδέα", κάποτε θα έπρεπε να στηθεί μια Εξεταστική Επιτροπή και για το πανηγυράκι της κυρα-Γιάννας, που συνέβαλε τα μέγιστα στον εκτροχιασμό των δημόσιων οικονομικών. Αλλά, ποιος να τη στήσει, όταν μαζί τρωγοπίνανε Πράσινοι και Βένετοι, στρατευμένοι δήθεν στη "Μεγάλη Ιδέα";

  31. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 22/02/2010 15:47:54

    Κυττάζοντάς τήν,καταλαβαίνω ότι μόνο μιά κρύα Ολλανδέζα,θά έπαιρνε τόν Παπακωνσταντίνου.Ευτυχώς δέν πήρε ό,τι καλλίτερο,καί έχει καί χιούμορ,λέει καί τά Ολλανδέζικα αστειάκια της.Τώρα πώς μπορει νά αισθάνεται πιό Ελληνίδα από εμάς καί νά μήν έδειξε προθυμία νά μάθη τήν γλώσσα;Φαίνεται δέν θά παίρνη τίς ξένες γλώσσες!

    @ΙΔ,
    όποιος κρύβει τό όνομά του,έχει πονηρό σκοπό.Αρα πρέπει νά τούς προσέχουμε καί νά μάθουμε καί γιά άλλους,άν υπάρχουν.Κοινοβούλιο αχταρμάς!
    Ευχαριστώ δέν θά πάρω.

  32. άστεγος avatar
    άστεγος 22/02/2010 15:52:28

    Κάτι σαν την κοπέλα στο Γάλα Βλάχας μου πάει.

  33. Smash Direct avatar
    Smash Direct 22/02/2010 15:57:22

    Πολυ μαυριλα εχει πεσει..Αντι να επαινουμε μια ξενη που αναφερεται με καλα λογια για την Ελλαδα και τους Ελληνες ,χυνουμε οση χολη διαθετουμε...Τετοιο και τοσο κομπλεξ.....

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Smash Direct 22/02/2010 16:30:49

      Aχ τι μας έκανε ο Φιλοκράτης ο ορνιθοπώλης.
      Μου έλεγε πως τα πουλιά του θα μας δείξουν τον Τηρέα, τον τσαλαπετεινό
      τον αρχηγό των πουλιών
      και μας πάσαρε τούτη την κουρούνα, την μαύρη φωνακλού σαν τον
      γιο του Θαρελειίδη
      και πληρώσαμε εκαυό οβολούς, κι αυτή την παλιοκίσσα δώσαμε
      άλλους τριακόσιους;
      Και μόνο να τσιμπούν ήξεραν τα παλιοπούλια. Τί χάσκεις τώρα
      παλιοκουρούνα, ε;
      Στους γκρεμούς πιο μέσα μας τραβάς και δε βλέπω να υπάρχει
      δρόμος.

    • άστεγος avatar
      άστεγος @ Smash Direct 22/02/2010 16:33:31

      smash direct, εσύ αυτά κατάλαβες;
      Άντε να συζητήσεις με κανένα από τους 250.000 ανέργους του τελευταίου τετραμήνου και πέστου αυτά που λέει o Παπακωνσταντίνου να δείς τί δωράκι θα σου δώσει.
      Νομίζεις ότι ο κόσμος ξέχασε τα ατέλειωτα προεκλογικά ψέματα του Παπακωνσταντίνου ή μήπως έχεις την εντύπωση ότι υπάρχει έστω και ένας Έλληνας που δεν ξέρει ότι τεχνητά φούσκωσε το έλλειμμα για να βρεί άλλοθι για τα η σκληρή λιτότητα που εφαρμόζει;
      Πού είναι τα 31 δισ, που είναι τα ¨"λεφτά δεν είναι πρόβλημα", που είναι οι καλλίτερες μέρες;
      Ακόμη και την απόσυρση μας έκοψε, λες και αφορούσε τους πλούσιους.
      Ντροπή, άλλοι πεινάνε και άλλοι φαντάζονται μεγαλεία και βλέπουν οράματα, σοσιαλιστικά πάντα.

  34. geoc54 avatar
    geoc54 22/02/2010 16:18:21

    οτι η αδιαφορία μας εβγαλε πανω
    κοτζιαδες - ανδρουλακηδες
    λομδερδους - δαμανακηδες

    και καθε ειδους "αριστερη" εκκδοχη

    δεν ειναι δα και τοσο "αντεθνικο"
    μια
    ολανδεζα - γερμανιδα
    γαλλιδα - αγγλιδα
    εστω αμερικανα
    να θελει
    το παιδι της πιο προκομενο
    και να αγωνιζεται για μια θεση στον "ηλιο"

    εναντια σε αυτα
    που
    έχουν η δεν έχουν την ιθαγένεια

    εξάλλου
    σημερα μονο κοπτομαστε για ...την "ιθαγενια"

    μεχρι χθες;

    οι ιθαγενεις
    μπορουσαν να ξεγελαστουν και με ενα καθρεπτακι

  35. Smash Direct avatar
    Smash Direct 22/02/2010 16:49:01

    Αστεγε που ζεις τοσα χρονια ??? Αφησε την κομματικη σου ταυτοτητα στο σπιτι και μετα να συζητησουμε..

    • άστεγος avatar
      άστεγος @ Smash Direct 22/02/2010 17:30:17

      smash direct, που ζείς τόσα χρόνια; Άσε την κομματική σου ταυτότητα στο σπίτι και μετά έλα να συζητήσουμε...
      Επί της ουσίας του προηγούμενου σχολίου μου έχεις φίλε μου τίποτε να πείς ή απλά να ανακυκλώνουμε τα ίδια και τα ίδια;
      Δεν σε προσβάλλει προσωπικά η υποκρισία του ΓΑΠ ή τα περίμενες;
      Εάν τα περίμενες δεν θέλω να συζητήσω μαζί σου, είσαι κλινική περίπτωση.
      Εάν δεν τα περίμενες γιατί υπερασπίζεσαι μια τόσο υποκριτική στάση; Δεν σε τιμά.
      Όσο για τους επαίνους της κυράτσας άστο δεν κάνει. Έχω ζήσει πάνω από τη μισή ενήλικη ζωή μου στη Δυτική Ευρώπη και τις έχω απομυθοποιήσει κάτι τέτοιες μικροαστές κυράτσες.

  36. ΙΔ avatar
    ΙΔ 22/02/2010 16:56:50

    ΜΕρικοί απο δω να παάνε να ρωτήσουν την μάνα τουs.Έ λοιπόν όταν ο πρόεδροs τηs δημοκρατίαs έχει αντικαταστήση την προσφώνηση προs τούs Παννέλληνεs και και απο Ελληνίδεs και Έληνεs την έκανε θίλεs και φίλοι και στα Γιάννενα το ενδιαφέρον του εστιάζεται μόνο στούs λαθρομετανάστεs έ τότε και γω΄λέω να παει να ρωτήση τον γαμπρό του μήπωs και πρέπει να μαs προσφωνεί πλέον νεοθωμανούs.Και να σαs πω και κάτι άλλο όλουs εσάs τούs σκεπτομένουs. Δεν είμασταν εμείs που γυρνάγαμε σαν γύφτικη αρκούδα τον Σημίτη και τον Βενιζέλο απο χωρίον ειs χωρίον για να αποδείξουμε την ελληνικότητα τουs αλλα οι πασόκοιΚαι αυτήν την προπαγάνδα περί αρίαs φυλήs να την αναζητήσετε στην περιούσια .

  37. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 22/02/2010 17:25:12

    Smash Direct,
    Οταν ακούς ξένους νά μιλούν καλά γιά τούς Ελληνες,νά κουμπόνεσαι.Κάτι ετοιμάζουν.

  38. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 22/02/2010 17:33:05

    Συγγνώμη γιά τό ανορθόγραφον, νά κουμπώνεσαι είναι τό σωστό.

  39. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 22/02/2010 17:34:51

    @ ΙΔ,

    Ξεχάσαμε τήν μητέρα τού Δρούτσα,πού είναι Αυστριακή.Αυτό θά πή,πολυπολιτισμός!

  40. adistaktos avatar
    adistaktos 22/02/2010 17:40:05

    τις προάλλες ο Παπαχελάς έγραφε για την άνεση του Γιώργου να κινείται στα διεθνή σαλόνια και forae... τις πολύ καλές σχέσεις που έχει με πολλους ξένους ηγέτες... και την άνεση να βλέπει χωρίς κόμπλεξ τους Ευρωπαίους δεδομένου ότι διαθέτει Αμερικάνικο αέρα (εννοούσε ότι φοράει άρωμα goldman...sucks)...
    Αφού ο Γιώργος είχε και έχει όλα αυτά, τι στο καλό συμβαίνει εδώ και 4 μήνες και ο Γιώργος δεν μπορεί να πείσει ούτε ευρωπαίους, ούτε Αμερικανούς;
    Μήπως όλοι αυτοί γνωρίζουν τι εστί Γιώργος και βαράνε σφαλιάρες κάθε μέρα;
    Μήπως όλοι αυτοί οι γνωρίζοντες το μεγαλείο του Γιώργου ζηλεύουν τον Έλληνα που διαθέτει Γιώργο;
    Αλλιώς δεν εξηγείται το μεγαλείο του να ζητάς πολιτική στήριξη για να δανειστείς με χαμηλό επιτόκιο, ώστε να μπορείς να λες δεν σας έχω ανάγκη... λεφτά υπάρχουν!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ adistaktos 22/02/2010 18:27:19

      Αέρας κοπανιστός είναι και ο Παπαχελάς μετρά την πυκνότητά του. Αυτό και μόνο είναι ενδεκτικό της βαρύτητας των επιχειρημάτων για να προστατέψουν την αμετροέπεια του GAP. Σαφώς κινείται με άνεση το GAP καθώς το κύριο χαρακτηριστικό του είναι η ελαφρότητα με την οποία αντιμετωπίζει τα Εθνικά θέματα, αλλά και η ίδια με την οποία τον αντιμετωπίζουν. Δεν είναι άξιος ούτε να πείσει με την τακτική αυτή. Η οποία είναι να εκλαμβάνει την ευγένεια ως αδυναμία και να ζητά περισσότερα κάνοντας αχταρμά. Πολύ σωστά οι Ευρωπαίοι τηρούν σταθερή και αυστηρή στάση γιατί είναι η μοναδική που ενδείκνειται σε τέτοιου είδους ανθρώπους. Δυστυχώς η Ελλάδα προσβάλεται καθημερινά από ανώριμους ανθρώπους όπως αυτοί της κυβέρνησης.

    • adistaktos avatar
      adistaktos @ adistaktos 23/02/2010 17:19:21

      Orestie, νομίζω ότι ο Γιώργος δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με τόση αυστηρότητα... Ίσως θα πρέπει να περιμένουμε λίγο να δούμε μήπως τελικά μπορέσει πχ. να λύσει το ασφαλιστικό ή να απελευθερώσει τα κλειστά επαγέλματα ή να φορολογήσει το μεγαλογιατρό ή τον τραπεζίτη...
      Έχει λίγο χρόνο, ακόμη... Εντάξει είναι λίγο γκαφατζής και ατζαμής αλλά έχει και το μηχανισμό να παρουσιάζει την "πατάτα" για κατόρθωμα... Που ξέρεις μπορεί και να θέλει να φτιάξει ΟΛΑ ΟΣΑ χάλασε ο πατέρας του!!!
      Τι νόμιζες ότι θα άφηναν τον Καραμανλή να διορθώσει τα Παπανδρεϊκά; Άσε που αν είχε κάνει ο Καραμανλής ότι έχει κάνει αυτό 5 μήνες, θα έκαιγαν το κέντρο του πλανήτη Άρη μέχρι τώρα!!!
      Στο κάτω-κάτω ο Αντώνης το είπε: Δεν θέλω να κυβερνήσω ερείπια!
      Σημείωσε ότι ο χρόνος που διαθέτει είναι λίγος και θα τελειώσει όταν θα μάθουμε τον πατέρα του παιδιού της Μπιρμπίλη...

      ΥΓ
      Πούναι η Σεξτα; πούναι ο ΕΛΑ; πουναι οι ιππότες του άρθρου 16; πούναι η γενιά των 700Ευρώ (600 σε λίγο); πούναι ο Αλαβάνος; πούναι ο Πουτσίνι;

  41. ΙΔ avatar
    ΙΔ 22/02/2010 17:52:10

    Μια και μου το θύμισεs ο Δρούτσαs ητανε απο τουs βασικούs συντάκτεs του εθνοκτόνου σχεδίου Ανάν . Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε.

  42. Orestios avatar
    Orestios 22/02/2010 17:55:53

    Βρε, τους υποστηρικτές του Παπακωνσταντίνου, πως ξετσούμησαν από την κρυψώνα τους! Smash Direct και Κεραυνέ θέλεται να αναιρέσω? Οκ, δεν είναι ΧΥΔΑΙΟΙ και δεν ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ τους Έλληνες. Τους αγαπούν τα μάλα και μάλιστα ετοιμάζουν τα χειρότερα οικονομικά μέτρα από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Είναι πάνω από όλα φιλλέληνες και δακρύζουν πραγματικά για τον πόνο που πρόκειται να προκαλέσουν. Δεν ΤΟ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ.
    Αντί να κρύβεστε έχετε το θράσσος να μιλάτε κιόλας. Αισχροί, χωρίς αιδώ στηρίζετε ακόμη μια χείριστη κυβέρνηση που μόνο σκοπό έχει την υποβάθμιση της χώρας σε όλα τα επίπεδα. Μια κυβέρνηση αλαλούμ, με μόνο σχέδιο την υποτέλεια. Που είναι η δυνατή φωνή ενός εξαφανισμένου πρωθυπουργού? Γιατί κρύβεται ακόμη το GAP? Ετοιμαστείτε να φάτε πολύ ντομάτα και γιαούρτι.

  43. GK avatar
    GK 22/02/2010 18:00:36

    ΚΑ-ΡΔΙ-ΤΣΑ ΚΑ-ΡΔΙ-ΤΣΑ

  44. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 22/02/2010 18:09:51

    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ Ο ΦΟΥΚΑΡΑΣ Ο ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ,ΧΑΘΗΚΑΝ ΜΩΡΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ;;;;ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΤΙΣ ΚΑΝΤΙΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΦΑΓΗΤΟ Ο ΦΟΥΚΑΡΑΣ.....

  45. trellakias avatar
    trellakias 22/02/2010 19:13:56

    Να συμφωνήσω και επειδή έχω ταξί άμα θέλει στα νυχτερινά να έρθει για οδηγός, και θα το βοηθήσω το παλικάρι, να πληρώσει τα σχολεία, αν φτάσουν. Factora ανέλαβε να του το πεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  46. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 22/02/2010 19:34:09

    Smash direct and Keraynos:αι δύο ορφαναί,ή τα κοριτσάκια με τα σπίρτα.Μισθοφόροι descamisados. Λυπηθείτε τα.Σκέφτεστε να είσασταν στη θέση τους;Να είχατε να στηρίξετε ΑΥΤΗΝ την κυβέρνηση (λέμε τώρα) ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ τους φωστήρες;;;
    Απ'το πολύ τους δηλητήριο,κινδυνεύουν να δαγκώσουν τη γλωσσίτσα τους και να δηλητηριαστούν.Το ότι αποπειρώνται να προκαλέσουν,δεν ξενίζει κανέναν.Είναι ίδιον των '΄κρατικοδίαιτων κλαδικάριων΄'.Απελπισμένα είναι.Γιατί βλέπουν πιά,ότι όπου κι αν πάνε,όποιον κι αν δούνε,τα ίδια ακούνε.Ακόμη και τα βοθροκάναλα,με όλη τη φιλότιμη προσπάθεια να στηρίξουν τον θίασο,theatre variete et grotesque,είναι φανερό πιά, ότι πετυχαίνουν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα.Προφανώς δεν αντελήφθησαν,ότι μιλάμε πλέον,γιά δυό διαφορετικές εποχές:Την πρό της 29ης /11/2009 και την μετά την 29/11/2009.Κι επειδή τα πρασινοαφιονισμένα γλοιώδη κρατικοδίαιτα ερπετά, μπορεί να το παρανοήσουν,δεν αναφέρομαι σε πρόσωπα,αλλά στις ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΕΣ διαδικασίες που γεννήθηκαν αυτήν την μέρα.Πάντως,είναι ευπρόσδεκτοι 'στο σπίτι' μας,γιατί αν μη τι άλλο,μας διασκεδάζουν. Κι ας τσαλαβουτάνε πού και πού στο βούρκο των 'τρωκτικών',των 'press gr',στα 'φίμωτρα' και σε διάφορα άλλα ευαγή τεμένη της υψηλής διανόησης.Προσωπικά,δεν πρόκειται ν'απαντήσω σε κανέναν τους.Μπορούν να χτυπιούνται από μόνοι τους.Οσο περισσότερο κοπανιούνται,τόσο περισσότερα γέλια μας προκαλούν.

  47. Jimmy L avatar
    Jimmy L 22/02/2010 21:07:52

    Σπαρτακε ...Μη εκτιθεσαι με τις ανοησιες σου.

    • Quicky avatar
      Quicky @ Jimmy L 23/02/2010 13:06:26

      Έχει δίκιο ο Σπάρτακος,οπότε μάλλον κάποιος άλλος που το παίζει έξυπνος εκτίθεται.

  48. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 22/02/2010 22:10:51

    Προτείνω στους συμπατριώτες μας να κάνουμε ένα τηλεμαραθώνιο για τα δίδακτρα των παιδιών του υπουργού! 'Ηθελα ειλικρινά να μάθω αν υπάρχει κανείς από τους διατελέσαντες ως υπουργοί Παιδείας, που να έχει στείλει τα παιδιά του σε Δημόσιο Σχολείο. Δεν είναι λίγο αντιφατικό να έχουμε υπουργούς που καλούνται να αναβαθμίσουν τη Δημόσια Εκπαίδευση, ενώ οι ίδιοι την απαξιώνουν με τις επιλογές τους για τα δικά τους παιδιά;

    • Orestios avatar
      Orestios @ Αφροδίτη 22/02/2010 22:17:08

      Ε, όχι και σε δημόσιο σχολείο τα παιδιά των σοσιαλιστών! c' est pas possible! Τα παιδιά των σοσιαλιστών να ανακατευτούν με όλα τα αλλοδαπά?

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ Αφροδίτη 22/02/2010 22:34:48

      Για θυμίστε μου, πόσοι υπουργοί ή μεγαλοστελέχη του ΠΑΣΟΚ εμπιστεύτηκαν την υγεία τους σε δημόσια νοσοκομεία.

  49. exomatiakaivlepo avatar
    exomatiakaivlepo 22/02/2010 22:26:03

    Να ζητήσει ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, απόδειξη από την Goldman Sachs !!

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ exomatiakaivlepo 22/02/2010 22:31:29

      ...για το αφορολόγητο ή για να δικαιολογήσει τα τεκμήρια των ιδιωτικών σχολείων;

      έχει μπερδευτεί λίγο με το φορολογικό του

      :-)

  50. Fotini avatar
    Fotini 23/02/2010 00:28:07

    Factor:

    Καλοπροαιρετα σχολια απο διαφορους Smash Direct ευπροσδεκτα. Οταν ομως στερουνται λογικης και εχουν χαρακτηρα ΠΡΑΣΙΝΗΣ προπαγανδας κοβε τα!! Ουφ συγχισθηκα παλι! Εγω δεν διανοηθηκα ποτε να μπω σε Πρασινο site και να πουλησω προπαγανδα. Μα τελος παντων αυτοι οι πασοκοι δεν εχουν ουτε ιερο ουτε οσιο!
    Αλλα τι λεω τωρα, ολοι τους ανθελληνες ειναι . .

  51. Jimmy L avatar
    Jimmy L 23/02/2010 01:11:37

    Αγαπητη Φωτεινη αυτη την δημοκρατια υποστηριζεις??μπραβο!!!

    • άστεγος avatar
      άστεγος @ Jimmy L 23/02/2010 07:50:19

      Jimmy L,
      Οι σοβαροί άνθρωποι είτε μιλούν με επιχειρήματα είτε δεν μιλούν καθόλου.
      Εσύ φίλε μου βλέπω ότι δεν κάνεις ούτε το ένα ούτε το άλλο.
      Σκέψου το.

  52. Fotini avatar
    Fotini 23/02/2010 05:53:26

    Αγαπητε Jimmy L,


    Αν την Πρασινη προπαγανδα την ονομαζεις Δημοκρατια, να την βρασω τετοια Δημοκρατια. Παντως ξαναδιαβασε το σχολιο μου! Μην τα βλεπεις ΟΛΑ ΠΡΑΣΙΝΑ. . .

  53. popolaros avatar
    popolaros 23/02/2010 08:10:43

    Αιδώς αργείοι.
    Άκου ασθάνομαι περισσότερο ελληνίδα..στα αγγλικά.
    Στον φούρνο και στην λαική, τι μιλάει? Την αγγλική.

  54. Jimmy L avatar
    Jimmy L 23/02/2010 09:22:29

    Αγαπητη μου Φωτεινη-συγγνωμη γιατην...οικειοτητα- αφηνω εσενα και τους ομοιδεατες σου να τα πειτε μεταξυ σας χωρις αντιλογο εφοσον χαρακτηριζεις την αντιθετη αποψη πρασινη προπαγανδα..Σε αυτην την περιπτωση δεν υπαρχει δυστυχως πεδιο συζητησης.Σκεψου μονο που καταντησε τον τοπο ...η μπλε προπαγανδα για να μιλησω με τους δικους ορους..Καλημερα σε ολους!

    • gEO75 avatar
      gEO75 @ Jimmy L 23/02/2010 10:50:53

      @ Fotini...

      Σε παρακαλώ! Εκτός από το καλό μπλε και το κακό πράσινο, υπάρχουν και άλλα χρώματα, πολλά από τα οποία απλά προδίδουν απορρόφηση φωτός και όχι ιδεολογία/κομματολογία...
      Σεβαστή πρέπει να γίνεται η κάθε άποψη. Προσωπικά, η μάχη δεν πρέπει να γίνεται εναντίον των απόψεων αλλά υπέρ της ανάπτυξης μηχανισμών φιλτραρίσματος (κριτικής σκέψης που λέγαμε στο λύκειο) και η συγκεκριμένη ιστοσελίδα προσφέρει αρκετά, σε αντίθεση με τα κομματικά δελτία τύπου και τους τηλεσχολιασμούς (γιατί ειδήσεις δεν είναι) των 8.

    • Fotini avatar
      Fotini @ Jimmy L 23/02/2010 16:38:01

      @ Jimmy L

      Ναι την βιωνω καθημερινα την μπλε προπαγανδα απο τα μπλε (LOL :)) ΜΜΕ!

  55. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 12:56:49

    Φάκτορα,διακρίνω πάλι 'μεταμφίεση' παλαιών χρηστών ή μου φαίνεται;;;Ούτως ή άλλως,ευπρόσδεκτα τα σχόλιά τους,γιατί εκτός από γέλια,βοηθούν ....και σε συγκρίσεις επιπέδων.Συμφωνείς;;;;

    • Quicky avatar
      Quicky @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 13:09:16

      Τους ξέρουμε τόσα χρόνια,δεν θα τους μάθουμε τώρα..Μάλλον ξέρουν μόνο το Α από το πληκτρολόγιο και γι'αυτό μπαίνουν εδώ..Πού θα πάει,θα απευθυνθούν στον πρόεδρό τους τον επιστήμονα να τους μάθει και το Ρ,το Τ κλπ.Και ο νοών,νοείτω.

  56. alejandro avatar
    alejandro 23/02/2010 13:14:05

    Ο Σπαρτακοσ, τιν ψιλιαστηκε και συμφωνω, οτι ηρθαν παλιοι γνωριμοι με αλλο ονομα...
    Τελος παντων, εγω αυτα που βλεπω και κανενας δεν μιλαει ειναι τα εξης¨
    -Περασαν οχι 100 παμε για 250 μερες και αντι να τρωμε με χρυσα κουταλια, βαζουμε 20 ευρω για να μετακινηθει το αμαξι 10 χιλιομετρα..
    - Το "υπαρχουν τα λεφτα" ξαφνικα εγινε "θα σας γδαρουμε ζωντανους" για να μαζεψουμε χρηματα
    -Η εγκληματικοτητα εχει χτυπησει κοκκινο, αθωος κοσμακης την πληρωσε και κανενας δεν αναλαμβανει τις ευθηνες του
    - Η χωρα εχει γινει το π....ι της Ευρωπης, με τον συνεχη διασυρμο της
    -Το gap xτενιζεται (λεμε τωρα, ενω ο κοσμος καιγεται)

    ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΝΥΧΤΑ

  57. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 23/02/2010 13:27:47

    Αφού δεν τραγούδησε (στα αγγλικά, πάντα) το " μάνα μ' εκακοπάντρεψες και μ' έδωσες στα ξένα", για να συγκινηθούμε ακόμα περισσότερο, πάλι καλά.

  58. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 13:28:37

    Alejandro,όπως μεταμφιέζεται κάποιος σε τορέρο,ιππότη,βασίλισσα της νύχτας,κολομπίνα ,πιερότο και ντόμινο,έτσι 'φοράει' γιά ξεκάρφωμα και τα ψευδώνυμα: Τζίμης,κεραυνός,smash direct , πέρα βρέχει,επίκουρος, κλπ.κλπ.Προφανώς τα παιδάκια ζα(ΛΙ)στηκαν! Το (ΛΙ), 'αλά' Κωστόπουλο,Ευθυμίου και άλλα φρούτα της πασοκικής βλαχομπαρόκ κιτσαρίας,όπως και (ΝΙ).Πάντως υποθέτω,ότι συμφωνείς μαζύ μου:Μας χαρίζουν απίστευτο γέλιο και γι αυτό καλοδεχούμενοι.

    • alejandro avatar
      alejandro @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 14:06:57

      Ναι, σε αυτο θα συμφωνησω και εγω(στα περι ζαλαδας)οπως επισης οτι οι στιγμες γελιου(που μας προσφερουν) ειναι βγαλμενες κατευθειαν σαν απο τον ελληνικο κινηματογραφο.Μη σταματε παιδια...κρατηστε τον ελληνικο κινηματογραφο ζωντανο!

  59. Smash Direct avatar
    Smash Direct 23/02/2010 14:59:52

    Σπαρτακε...Χαιρομαι να διαβαζω τα εμβριθη σχολια σου...Αποπνεουν σοφια,αντικειμενικοτητα ιπποτη της βασιλισσας της νυχτας και της νεοδημοκρατικης βλαχομπαροκ!Α V A N T I..

  60. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 15:04:08

    Αυτό δα έλειπε,να σε τιμήσω και με απάντηση.

  61. Smash Direct avatar
    Smash Direct 23/02/2010 15:54:55

    Ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του Σπαρτακε..Αυτη ειναι η απαντηση μου για το επιπεδο της συζητησης..

  62. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 15:58:17

    Ισχύει η προηγούμενη ανάρτησή μου.Τέεεεεελος!

    • Northerner avatar
      Northerner @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 16:06:06

      Ρε παιδιά,ρε παιδιά...Ακόμα ασχολείστε με αυτούς που ξέχασαν ότι βρώμαγαν τα χνώτα τους και ξαφνικά κυκλοφορούν με μερτσεντέ και το παίζουν σοσιαλιστές???Έμαθαν και το Ιντερνέτ και σχολιάζουν κιόλας!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.