#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/07/2010 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Υπουργείο Παιδείας και Διά Βίου Ντροπής



Έντονες αντιδράσεις είχε προκαλέσει, από σύσσωμη την Ακαδημαϊκή κοινότητα και μεγάλη μερίδα των ΜΜΕ, αλλά και από πλευράς Ελληνικού λαού, το βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού επί ημερών διακυβερνήσεως της χώρας  της Ν.Δ. και υπουργίας της κ. Γιαννάκου στο υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Τότε λοιπόν, είχαν εκφρασθεί ενστάσεις για τους χάρτες κακής κατασκευής που σε συνδυασμό με παράθεση στοιχείων χωρίς δομή ιστορικών πηγών, οδηγούσαν σε προσχεδιασμένα συμπεράσματα τους μαθητές, ενώ συχνές αντιφάσεις του βιβλίου, προκαλούσαν σύγχυση.

Πιο συγκεκριμένα, η Οθωμανική περίοδος της υποδούλωσης του Έθνους μας υποβαθμιζόταν με μια σειρά απαράδεκτες παρεμβάσεις. Δεν γινόταν αναφορά στην Γενοκτονία των Ποντίων, αλλά αναφερόταν πως έγινε ανταλλαγή πληθυσμών. Απουσίαζε προκλητικά  το ιδιαίτερο κεφάλαιο για τον Μακεδονικό αγώνα. Η έξοδος του Μεσολογγίου και οι θρυλικές μάχες των αγωνιστών του Έθνους στην Γραβιά, τα Δερβενάκια την Αλαμάνα έλειπαν από τις σελίδες του βιβλίου. Οι σφαγές των Ελλήνων στην Σμύρνη παρουσιάζονταν ως «Συνωστισμός των Ελλήνων στην προκυμαία της Σμύρνης».

Τελικά, το κατάπτυστο εκείνο βιβλίο της συγγραφικής ομάδας της κ. Ρεπούση αποσύρθηκε κακήν κακώς. Είναι  όμως της μοίρας μας γραμμένο να βάζουμε τα χεράκια μας και να βγάζουμε τα ματάκια μας δίνοντας στους γείτονες Τούρκους οπλοστάσιο διεκδικήσεων στα διεθνή forums.

Έτσι, τον Νοέμβριο του 2009 επί κυβερνήσεως ΠΑ.ΣΟ.Κ., στο υπουργείο Παιδείας (όχι πλέον Εθνικής) διορίζεται, ειδικός Γραμματέας Ενιαίου Τομέα θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων, η καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και πρώην Βουλευτής Επικρατείας (2007-2009), κ. Δραγώνα Θάλεια.

Η κ. Δραγώνα στο βιβλίο της « Τι είναι η Πατρίδα μας», μας διδάσκει γιατί δεν πρέπει να χαιρόμαστε που είμαστε  Έλληνες και γι’ αυτό ξεσήκωσε εναντίον της όλη την ομογένεια.

Η κ. Δραγώνα μαζί με την κ. Φραγκουδάκη ήταν οι επιστημονικές υπεύθυνες του προγράμματος « Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων» πρόγραμμα που χρηματοδοτήθηκε από την Ε.Ε.

Η κ. Δραγώνα, το Σάββατο 26 Ιουνίου 2010 διοργάνωσε για λογαριασμό του Υπουργείου στην Κομοτηνή, ημερίδα με θέμα: «Η Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης, Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον». Εισηγητές, οι Μουσουλμάνοι Βουλευτές Μάντατζη και Χατζηοσμάν, που θεωρούν τους εαυτούς τους Τούρκους και όχι Έλληνες Μουσουλμάνους. Τον βίο και πολιτεία  τους εναντίον της Ελλάδος, γνωστοποίησε στον Ελληνικό λαό, ο δημοσιογράφος κ.Κ. Χαρδαβέλλας, μέσα από σειρά εκπομπών του στην τηλεόραση..

Εκεί λοιπόν, την εισαγωγική ομιλία, αλλά και την καταληκτική έκανε η ίδια η κ. Δραγώνα. Παραβρέθηκαν ακόμη οι πρώην μειονοτικοί Βουλευτές Φαϊκογλου, Ιλχάν και Μουσταφά.. Επίσης, εκεί βρίσκονταν εκπρόσωποι του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής, παράγοντες της μειονοτικής εκπαίδευσης αλλά και η κ. Άννα Φραγκουδάκη.

Τυχαίο, δεν νομίζω !!!

Κάπως έτσι λοιπόν, με τέτοιες ημερίδες προωθείται ο πλήρης έλεγχος της εκπαίδευσης των δασκάλων, από την Άγκυρα (ισοτιμία Ελληνικής και Τουρκικής γλώσσας, βιβλία προερχόμενα από Τουρκία κλπ)

Δεν με εκπλήσσει επομένως, η νέα παραχάραξη της Νεότερης Ιστορίας μας, όπου  στο νέο βιβλίο της Γ΄Γυμνασίου « Νεότερη και σύγχρονη Ιστορία » του Υπουργείου, αναφέρεται ότι … τα Ίμια δεν ανήκουν στην Ελλάδα, αλλά τα διεκδικούμε μαζί με την Τουρκία !

Πιο συγκεκριμένα στη σελίδα 163 γράφονται επί λέξει τα εξής: « Την ίδια εποχή με αφορμή την διεκδίκηση της βραχονησίδας Ίμια, στα Δωδεκάνησα ξέσπασε κρίση στις Ελληνοτουρκικές σχέσεις, που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις».

Συγχαρητήρια λοιπόν, προς τους συγγραφείς του βιβλίου, με το οποίο δηλητηριάζουν την μαθητιώσα νεολαία μας, κ. Ευαγγελία Λούβη και κ. Δημ. Ξιφαρά ! Συγχαρητήρια και στους κριτές αξιολόγησης κ.κ. Ρήγο, Καραγεωργίου και Βεκέρη ! Εδώ μιλάμε για πλήρη Εθνική διαστροφή! Σας ευχαριστούμε που μας δώσατε να καταλάβουμε γιατί ο τότε ανεύθυνος Πρωθυπουργός της χώρας, κ. Σημίτης, από βήματος της Βουλής των Ελλήνων ευχαριστούσε τις Η.Π.Α., για την στάση τους στο επεισόδιο ! Σας ευχαριστούμε που μας δώσατε να καταλάβουμε γιατί, κατά τον τότε Υπουργό Εξωτερικών και σημερινό Αντιπρόεδρο της κυβερνήσεως, κ. Πάγκαλο, την Ελληνική σημαία στα Ίμια την « πήρε ο αέρας»!

Ξεχνάτε, όμως, πως εκείνη την ημέρα ,31 Ιανουαρίου του 1997, έδωσαν το αίμα τους γι’ αυτήν την Πατρίδα, που εσείς καθημερινά εκποιείτε και παραχωρείτε, τρία παλικάρια, τρεις ηρωϊκοί αξιωματικοί του Πολεμικού μας Ναυτικού, οι: Χριστόδουλος Καραθανάσης, Παναγιώτης Βλαχάκος και Έκτορας Γιαλοψός. Οι οποίοι δεν νιάστηκαν για τα νιάτα τους, για τις οικογένειές τους, γιατί πάνω απ’ όλα  ήταν η  ΠΑΤΡΙΣ !

Αναρωτιέμαι λοιπόν, πώς να τα γνωρίζετε εσείς αυτά, παιδιά της νέας τάξεως πραγμάτων και της παγκοσμιοποίησης ;

Και ερωτούμε την κ. υπουργό Παιδείας (έστω και ΜΗ Εθνικής), να εξηγήσει δημοσίως:

Εάν εγκρίνει την παραχάραξη της Ελληνικής Ιστορίας επ’ ωφελεία των εξ’ ανατολών γειτόνων μας;
Εάν πιστεύει, ότι η αποσιώπηση της έννοιας της Εθνικής ταυτότητάς μας θα δημιουργήσει καλύτερους Έλληνες στο μέλλον;
Αν, ως πολιτικός, πιστεύει ότι πράγματι οι βραχονησίδες Ίμια αποτελούσαν και αποτελούν αντικείμενο διεκδίκησης μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας;

Τέλος, τι μέτρα προτίθεται να λάβει κατά των γραικύλων που έχουν εισχωρήσει σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαιδευτικής ιεραρχίας της Ελλάδος, από το Δημοτικό μέχρι το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο;

Αποστόλου Παναγιώτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. γκαβουλιακας avatar
    γκαβουλιακας 25/07/2010 09:14:54

    Σιγα μη λαβει και μετρα εναντιον τους!Ισα-ισα που θα προχωρησει και στο επομενο βημα,που ειναι κι εκπεφρασμενος διακαης της ποθος:Την καθιερωση της αγγλικης ως επισημου γλωσσας μας!

  2. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 25/07/2010 10:22:36

    Θα είχε ενδιαφέρον, μία καταγραφή των όσων αναφέρονται στα σχολικά βιβλία ιστορίας κι όχι μόνον, της γείτονος. Εκεί, τα όσα φιλοκατακτητικά αναφέρονται σε σχέση με την Ελλάδα, εδώ και χρόνια μάλιστα, αποτελούν θέμα για απάντηση όχι μόνο από την κα Δραγώνα και την προιστάμενη υπουργό της, αλλά και το ΥΠΕΞ και τους προκατόχους του!

  3. gav250 avatar
    gav250 25/07/2010 10:24:54

    Απο εκεί ξεκινά η διάλυση κάθε έθνους! Απο την διάλυση της Παιδείας του. Δημιουργώντας έτσι αποχαυνωμένους , εξαρτημένους και μη σκεπτόμενους νέους-¨στρατιωτάκια¨ στους οποίους μπορούν να περάσουν χωρίς κόπο αυτά που θέλουν!! Δίχως ιδανικά , δίχως αξίες , δίχως Ιστορία(το βασικότερο), να κρέμονται έρμεα των ορέξεων του καθενός!!

  4. anonymous avatar
    anonymous 25/07/2010 10:50:44

    Στη Γερμανία θέλουν να φέρουν Τούρκους για αστυνομικούς από την Τουρκία. Χωρίς Γερμανική υπηκοότητα. Έγινε ενημέρωση στην Τουρκική πρεσβεία.
    Αναρωτάται ο δημοσιογράφος, αν ο Γερμανός πολίτης μπορεί να πάει να κάνει τον Αστυνομικό στην Τουρκία. Πήρε κι αυτός τηλέφωνο στην Άγκυρα και ρώτησε αν μπορεί να γίνει αστυνομικός εκεί. Και φυσικά του έκλεισαν το τηλέφωνο

    http://info.kopp-verlag.de/hintergruende/deutschland/udo-ulfkotte/die-staatsmacht-verliert-ihre-existenzberechtigung-deutsche-polizei-in-migrantenvierteln-am-ende.html

    Στις αρχές του μήνα βρέθηκε νεκρή άπό αυτοκτονία???? μια δυναμική δικαστής ανηλίκων του Βερολίνου.Η Kirsten Heisig.
    Λίγες μέρες αργότερα θα κυκλοφορούσε το βιβλίο της για την εγκληματικότητα των νεαρών μεταναστών και κυρίως Αράβων και Τούρκων.
    Δεν είχε λόγο να αυτοκτονήσει.Είχε κανονίσει να πάει διακοπές με τις κόρες της.

    http://info.kopp-verlag.de/hintergruende/deutschland/gerhard-wisnewski/tod-von-kirsten-heisig-das-ende-der-selbstmordversion-teil-3-.html

    http://www.welt.de/vermischtes/weltgeschehen/article8292091/Berliner-Richterin-Kirsten-Heisig-tot-aufgefunden.html

  5. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 25/07/2010 10:54:53

    και νά'ταν μόνο αυτό το χάλι μας...........
    οι κυβερνώντες,παρασυρόμμενοι απ'το μένος τους για την καταστροφή της ελληνικής παιδείας, κάνουν και αυτά τα παραπάνω άμεσα και οφλαλμοφανή λάθη.....αλλά η κατάντια της παιδείας μας είναι μια πικρή καθημερινότητα για όλα τα Ελληνόπουλα....από τους δάσκαλους , που βαριούνται και είναι ανεκπαίδευτοι,που βάζουν πρώτα το "συμφέρον των παιδιών" ,αλλά δώστε μας κι εμάς μπάρπμα(που δεν τους δίνει αυτούς γιατί τότε ίσως να κάνουν και καλό μάθημα),από τις αίθουσες , τις υποδομές ,την οργάνωση του χρόνου, της ύλης, το "αναλυτικό πρόγραμμα"......τί να περιγράψεις πρώτα;....
    Τους ανεκδιήγητους καθηγητές που ενώ είναι παντελώς ακατάληλοι να διδάξουν,που μόνο πόνο δημιουργούν στα παιδιά αλλά δεν υπάρχει σύστημα "διαλογής" που να τους πετάει έξω απ'το σχολείο αυτούς ;
    Ξέρετε...όλοι οσοι διορίστηκαν στην Ελληνική παιδεία, είναι κατάλληλοι ΚΑΙ για διευθυντές......αν κάνουν υπομονή και έρθει η σειρά τους, λόγω αρχαιότητας θα τα καταφέρουν......και οι πιό άσχετοι....και οι πιό ατάλαντοι.....και όσοι έχουν και καλό βύσμα θα πάνε και στα γραφεία του υπουργείου να διπλοπλήρώνονται......ασχέτως ικανοτη΄των , ταλέντου κτλ.....και εκεί θα συμβουλεύουν για την εκπαιδευτική πολιτική ......
    Όχι δεν έγιναν επίτιδες όλα αυτά τα χαρωπά .........
    Όχι δεν υπάρχει σχέδιο εξώντωσης της Ελληνικότητας των Ελλήνων.....
    Φταίμε εμείς οι Γραικύλοι, που δεν έχουμε ηθική, και τρέχουμε πίσω από κάθε παρατρεχαμενο με την ελπίδα να γλύψουμε κανένα μισοφαγωμένο κόκκαλο...μόνο που στο τέλος καταλαβαίνουμε ότι ήταν απ'την γάμπα μας....

    λαός χωρίς σωστή παιδεία είναι καταδικασμένος στον αφανισμό του....(συγχώνευση το λένε...είναι ίσως της μόδας)

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ xrhxa65 25/07/2010 15:37:46

      Κάνεις λάθος. Επί κυβερνήσεως Κ.Καραμανλή το 2007, για να επιλεγούν προϊστάμενοι γραφείων εκπαίδευσης και διευθυντές , οι ενδιαφερόμενοι λειτουργοί βθμιας και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης έδωσαν εξετάσεις γραπτές και προφορικές. Μάλιστα οι περισσότεροι από αυτούς ήταν ήδη προϊστάμενοι και διευθυντές με επιτυχή πορεία και με πάνω από 20 χρόνια άψογης επαγγελματικής καταξίωσης. Υπήρξαν δε και πολλοί από αυτούς (και μάλιστα νεοδημοκράτες)οι οποίοι δεν πέρασαν τις εξετάσεις αξιολόγησης και δεν ξαναπήραν την διευθυντική τους θέση.

      Αυτό είναι λοιπόν. Οταν είναι η ΝΔ εξουσία όλα σχεδόν τίθενται υπό αίρεση, ακόμα ακόμα και αυτή η ικανότητα επαγγελματιών που ανήκουν στο χώρο της φιλελεύθερης παράταξης, οι οποίοι σημειωτέον, όταν κυβερνάει το ΠΑΣΟΚ βρίσκονται στο "ψυγείο". Κι όταν έρχεται στην εξουσία το Πασοκ, την κατηγορεί κιόλας (τη ΝΔ) ότι ευνόησε ΄τους δικούς της ανθρώπους......

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ xrhxa65 25/07/2010 16:54:47

      πριν αποφασισεις να γραψεις, να σχολιασεις και να λοιδωρησεις, καλο θα ειναι να ενημερωνεσαι σωστα. Ευτυχως που το κρατος εχει φροντισει για αιθουσες, αναλυτικο προγραμμα, βιβλια και οι οι εκπαιδευτικοι......αδιαφορουν για το μελλον της χωρας. Μαλλον εισαι ξεκομμενος απο την επικαιροτητα και απο τον χωρο του σχολειου. Συζητησε με μαχομενους εκπαιδευτικους ( οχι συνδικαλιστες) και με λιγη καλη διαθεση θα μαθεις για τα προβλήματα που αντιμετωπιζουν καθημερινα στις αιθουσες

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 25/07/2010 17:11:17

        το σχολιο ειναι για τον xrhxa65 says:

  6. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 25/07/2010 11:07:22

    να επισημάνω 2-3 πράγματα, προς νότα αισιοδοξίας.

    1. Το βιβλίο της ΣΤ' Δημοτικού, ακόμη κι επί κυβέρνησης ΝΔ, κατακρίθηκε και δεν διέφυγε σε κανέναν τι ρόλο είχε.

    2. Η συνάρτηση πολίτη-Ιστορίας είναι πολύ περιπλοκότερη από την διδαχή ιστορικών γεγονότων σε μια τάξη του σχολείου. Θα συμφωνείστε οι περισσότεροι νομίζω, πως περισσότερα μάθαμε είτε από δική μας μελέτη είτε από διάφορες παραστάσεις (τηλεόραση, συζητήσεις, κόμικς κλπ). Δείτε όσους μεγάλωσαν σε εποχή ''εθνικοφροσύνης'' ή όσους μεγάλωσαν σε καθεστώτα υπαρκτού σοσιαλισμού: αν και ανδρώθηκαν με διαφορετικού περιεχομένου σχολικά βιβλία, αμφότεροι σήμερα διαιρούνται σε ίσες μερίδες μεταξύ κεντροδεξιάς, κεντροαριστεράς , κέντρου και άκρων, στις αντίστοιχες χώρες τους.

    3. Η προσπάθεια κάποιων κύκλων να επηρεάσουν το περιεχόμενο σχολικού βιβλίου απλώς εκθέτει τους κύκλους αυτούς. Σε τελική ανάλυση, ακόμη κι αν το βιβλίο εξέφραζε απλώς την πεποίθηση του(-ων) συγγραφέα(-ων) του, δημιούργησε πράγματι την εντύπωση ότι ήταν προϊόν πολιτικού σχεδιασμού. Φάνηκαν ''κύκλοι'' ακόμη κι αν δεν υπήρχαν. Θέλω να καταλήξω πως, όπως και με την πίεση για το σχέδιο Ανάν, τέτοιες προσπάθειες έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα.

    Δεν βλέπω να πάσχει ο πατριωτισμός των Ελλήνων, πλην των εκ του ασφαλούς επαναστατών, των επαγγελματιών εθνικιστών ή των καιροσκόπων. Αντίθετα, διαφαίνεται άκρα ανησυχία των φιλότιμα σκεπτόμενων πολιτών (αναφέρομαι σε όσους προβληματίζονται για τα κοινά χωρίς ιδεοληψία και χωρίς να αναμένουν ίδιο όφελος) και διακριτική εγρήγορση. Δεν θυμάμαι πολλές φορές τα τελευταία 20 χρόνια όπου ο μέσος πολίτης να αντιλαμβάνεται πως οδεύουμε σε σημαντικές εξελιξεις. Υπό τέτοιες συνθήκες οι κοινωνίες αναπτύσσουν ιστορικά αντανακλαστικά.

    Αν ήμουν κάποια σέχτα, θα στοχοποιούσα τον έναν, άντε δύο, πολιτικό-ούς που ενδεχομένως να μπορούσαν μελλοντικά να εκφράσουν το ρεύμα αυτό.

    Αλλά βέβαια, δεν είμαι σέχτα, οπότε η υπόθεση παραμένει μετέωρη.

  7. κεφε τουρκ avatar
    κεφε τουρκ 25/07/2010 11:14:47

    Αυτη η κυρία Φραγκουδάκη, είχε κάνει σε εκδηλωση του ΟΠΕΚ (οχι αυτη με τα πετρέλαια, αλλά ομιλος για τον προβληματισμό της κοινωνίας), μια διάλεξη τόσο ανθελληνική που μόνο ρατσιστές του χειρίστου είδους μπορούσαν να την ακούσουν. Ανάμεσα στα πολλά που είπε, ήταν ότι οι ελληνες είναι ενας κομπλεξικός λαός, αγνοούν ποσο σπουδαίοι μαθηματικοι ήταν οι οθωμανοί!
    Ανιστορητη; ή πληρωμένη;
    Μίσος, πραγματικό της εβγαινε, λες και κάποιος ελληνας να την είχες σκοτώσει τη μάνα.

  8. Βασίλης avatar
    Βασίλης 25/07/2010 11:15:25

    Το άρθρο του κυρίου Αποστόλου, αναφέρεται σε ένα πολύ υψηλών στόχων και αξιώσεων πρόγραμμα, που βρίσκεται σε εξέλιξη και το οποίο κατευθύνεται στην άμβλυνση της εθνικής μας αυτογνωσίας και στην ύπνωση των εθνικών μας αντανακλαστικών. Το πρόγραμμα αυτό στοχεύει κυρίως τη νεολαία και κατά την άποψη μου, έχει πάρει μορφή χιονοστιβάδας.

    Πολύ ωραίες και ενδιαφέρουσες οι περισπούδαστες αναλύσεις όλων μας για τα χιλιάδες θέματα που μας απασχολούν και πολύ ωραίες οι ιστορίες για τη ΠΥ ΛΟ, τον ΜΠΟΥ ΛΗ, την ΨΙ ΛΗ, τον ΑΝ ΛΟΥ, το ΣΗ ΜΙ ΤΗ και τον σωτήρα στρατηγό ΑΝ ΣΟΥ, αν και από το ΠΑ ΡΑ ΜΥ ΘΙ απουσιάζουν οι ΓΕ ΠΑ, ο ΧΟΝ ΤΡΟ ΠΑ ΛΑ, ο ΔΟΥ ΤΣΑ, ο ΑΛ ΡΟ, ο ΔΟ ΝΗ ΤΗΣ, η ΤΡΙ ΜΕ ΡΗ κλπ.

    Το πρόβλημα όμως είναι η Ελλάδα, η πατρίδα μας όλων μας και η ύπαρξή της σαν κυρίαρχη οντότητα.

    Και επειδή συνεχίζεται το: "των οικιών ημών εμπιμπραμένων, ημείς άδομεν", σας ενημερώνω αγαπητέ κύριε Αποστόλου, ότι το πολύ ενδιαφέρον άρθρο σας, το πολύ να συγκεντρώσει τη σκέψη, άντε δέκα σχολιαστών...

    ΔΙΟΤΙ συμβαίνουν τα παρακάτω και ........... άκρα σιγή τάφου.

    ***************************************
    "Αισθάνομαι ειλικρινά εθνική ντροπή κάθε φορά που αναγκάζομαι να αγοράζω όπλα που δεν μας χρειάζονται, με βάση μια αντικειμενική εκτίμηση των κινδύνων που υπάρχουν στον σημερινό κόσμο, για την Ελλάδα", δήλωσε ο αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης Θ. Πάγκαλος στην ομιλία του στο ελληνοτουρκικό επιχειρηματικό φόρουμ.

    "Ξέρω, ότι και οι Τούρκοι αγοράζουν όπλα που δεν τους χρειάζονται, όχι για πραγματικούς, αλλά για φανταστικό κίνδυνο που προκύπτει από μια αντιπαράθεση, που είναι δυνατό και πρέπει να λυθεί πολιτικά, έτσι ώστε να βαδίσουν οι δυό λαοί μαζί για μεγαλύτερη ευημερία, αξιοποιώντας παραγωγικά τα κολοσσιαία ποσά που εσείς και εμείς σπαταλούμε γι αυτά τα όπλα".

    Διευκρίνιση:
    Μόνο η λέξη "φρενίτιδα" μπορεί να περιγράψει τα τουρκικά εξοπλιστικά προγράμματα και το "μπουμ" στην ανάπτυξη της πολεμικής βιομηχανίας της Τουρκίας σήμερα.
    Για όποιον έχει αντίρρηση, μπορώ να του στείλω σχετικό άρθρο του DEFENCENET, για να ενημερωθεί.
    ******************************

    Σε ό,τι αφορά το Αιγαίο, πρόσθεσε ότι, τα θέματα της εδαφικής κυριαρχίας, της κυριαρχίας στον αέρα και τη θάλασσα, ένα μεγάλο μέρος από τα αιτήματα που διατυπώνονται είναι κατασκευασμένα, από μερικούς πολύ ικανούς διπλωμάτες, που δουλειά τους , όπως είπε, είναι «να δημιουργούν αφορμές διαπραγμάτευσης, δηλαδή διαφορές».

    Ένα μεγάλο μέρος των διαφορών μπορεί να ξεπεραστεί, συνέχισε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, αν αποδεχθεί κανείς μερικές βασικές αρχές, όπως την απαγόρευση χρήσης και απειλής βίας, δεύτερον ότι πρέπει να γίνουν σεβαστά τα δημοκρατικά δικαιώματα των πολιτών κάθε χώρας και τρίτον, όπου υπάρχει διαφωνία για τον καθορισμό εδαφικών λεπτομερειών ή γεωγραφικών ιδιομορφιών, η λύση πρέπει να δίνεται από τρίτους, εντεταλμένους προς τούτο, με βάση το Διεθνές Δίκαιο.
    ****************************************************

    Η υφαλοκρηπίδα χαράζει σύνορα «Ριζοσπάστης» 21/7/2010
    Χαρακτήρα μονομερούς οριοθέτησης της υφαλοκρηπίδας στο Αιγαίο και την Ανατ. Μεσόγειο, παίρνουν οι αλλεπάλληλες έξοδοι των τουρκικών ερευνητικών πλοίων «Τσεσμέ» στο Βόρειο Αιγαίο έξω από την Αλεξανδρούπολη και «Πίρι-Ρέις» στη Μεσόγειο ανατολικά της Ρόδου και νότια του Καστελόριζου. Η οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας, δηλαδή του αποκλειστικού - κυριαρχικού δικαιώματος μιας χώρας να εκμεταλλεύεται το υπέδαφος του βυθού των διεθνών υδάτων, όπως και της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ), έχει κατευθείαν αντανάκλαση στην ίδια την εθνική κυριαρχία που ασκείται στην περιοχή, καθώς σηματοδοτεί και αλλαγή του συνοριακού στάτους μιας περιοχής, πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για διάσπαρτα νησιά.

    Η Τουρκία διαμορφώνει στο Αιγαίο μια ντεφάκτο κατάσταση, που είναι πρόπλασμα των διευθετήσεων που επιδιώκονται με ΝΑΤΟική ομπρέλα. Τυχόν εξασφάλιση, είτε μέσω τετελεσμένων, όπως επιδιώκεται με τις έρευνες των τουρκικών πλοίων, είτε μέσω διαιτησίας στη Χάγη ή αλλού, από την τουρκική πλευρά του δικαιώματος εκμετάλλευσης της υφαλοκρηπίδας που εκτείνεται ανάμεσα σε δύο τμήματα της ελληνικής επικράτειας ή πολύ περισσότερο όλης της θαλάσσιας περιοχής γύρω από ελληνικά νησιά, θα είχε άμεσες συνέπειες σε ζητήματα εθνικής κυριαρχίας, τα οποία θα αποχρωματίζονταν και θα αποδυνάμωναν (αποστρατιωτικοποίηση νησιών, «γκρίζες ζώνες» κλπ.). Υπό την έννοια αυτή, η διεξαγωγή ερευνών από τουρκικό ερευνητικό πλοίο στα 8 ν. μίλια από την Αλεξανδρούπολη και πάνω στο θαλάσσιο δρόμο που συνδέει τη Σαμοθράκη με το λιμάνι της πρωτεύουσας του Εβρου αποκτά πιλοτικό χαρακτήρα των νέων τετελεσμένων που μεθοδεύει η Αγκυρα.

    Η υιοθέτηση μιας τέτοιας λύσης θα οδηγούσε σε περικύκλωση ελληνικών νησιών από τουρκική υφαλοκρηπίδα ή παρεμβολή τουρκικής υφαλοκρηπίδας ανάμεσα στα ελληνικά νησιά και την ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και τουρκική παρεμβολή στους θαλάσσιους δρόμους. Αυτό πρακτικά θα σήμαινε ότι ανάμεσα στα ελληνικά νησιά, ενδεχομένως, θα στήνονταν τουρκικές πλατφόρμες άντλησης πετρελαίου ή φυσικού αερίου, πράγμα που θα συμπαρασύρει τον έλεγχο του εναέριου χώρου, την αρμοδιότητα έρευνας και διάσωσης, αλλά και το συνολικό επιχειρησιακό - στρατιωτικό έλεγχο της περιοχής αυτής, αφού η Τουρκία θα επικαλείται την προστασία και την ασφάλεια των «ζωτικών» της συμφερόντων.

    Η όποια οριοθέτηση, λοιπόν, της υφαλοκρηπίδας γίνει στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης, προϋποθέτει προηγούμενη συμφωνία για το πλάτος των χωρικών υδάτων, αν είναι 6 ή 12 ν. μίλια, θα δημιουργήσει νέα σύνορα στο Αιγαίο και θα αλλάξει το σημερινό «στάτους». Πολύ περισσότερο, οι μονομερείς τουρκικές ενέργειες περιχαράκωσης θαλάσσιων περιοχών με τη διεξαγωγή ερευνών είναι ντεφάκτο αλλαγή του συνοριακού στάτους.

    Διευκρίνιση: Ενδιαφέρονται οι διεθνιστές και σωπαίνουν οι Ελληναράδες!
    ***************************************

    Συνέντευξή του αντιπροέδρου της κυβέρνησης στο ρ/σ «Real fm»
    «Τα "Πίρι Ρέις" και "Τσεσμέ" κάνουν έρευνες σε διεθνή ύδατα, όπου όποιος θέλει μπορεί να κάνει έρευνες, όχι μόνο οι παράκτιες χώρες. Οχι μόνο η Ελλάδα και η Τουρκία. Μπορεί να έρθει πλοίο ρώσικο, αμερικάνικο, ή από το Κονγκό. Στα διεθνή ύδατα, όποιος θέλει μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Στο Αιγαίο υπάρχει το πρόβλημα (...) Στα διεθνή ύδατα, δεν είναι ούτε δικά μας...»

    Συνεχίζοντας ο Θ. Πάγκαλος, είπε σχετικά με την υφαλοκρηπίδα: «Το πρόβλημα είναι αν θα κάνουν έρευνες στην υφαλοκρηπίδα και η υφαλοκρηπίδα είναι το μικρότερο βάθος, ο βυθός της θαλάσσης σε βάθος μικρότερο από τα 200 μέτρα που είναι προέκταση των ακτών. Εκεί που σταματάνε τα ελληνικά χωρικά ύδατα, υπάρχει δυνατότητα να υπάρχει βυθός πιο ρηχός από τα 200 μέτρα κι αυτό συγκροτεί υφαλοκρηπίδα. Αυτή την υφαλοκρηπίδα εδώ και πάρα πολλά χρόνια η Ελλάδα επιμένει ότι πρέπει να τη διευθετήσουμε ακριβώς για να μη δημιουργούνται συγχύσεις - παρεξηγήσεις και ζητήματα και ο καθένας να μπορεί ελεύθερα πλέον να κάνει τις έρευνές του, ή τις εκμεταλλεύσεις του».

    Διευκρίνιση:
    Στην ιστοσελίδα του ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών, όπου γίνεται παρουσίαση του προβλήματος της υφαλοκρηπίδας, αναφέρεται: «Η Τουρκία αποβλέπει στην απόκτηση δικαιωμάτων υφαλοκρηπίδας δυτικά των ελληνικών νήσων του Ανατολικού Αιγαίου και κατά συνέπεια στον εγκλωβισμό αυτών σε μία ζώνη τουρκικής δικαιοδοσίας.
    *******************************

  9. Σαος avatar
    Σαος 25/07/2010 11:18:51

    Πάντως όλες αυτές έχουν κάτι ονόματα Dragon-α, Frank-ουδακη, Repushi...

  10. Στέργιος avatar
    Στέργιος 25/07/2010 11:20:17

    Παιδιά, κρυφό σχολειό και πάλι.
    Μάθετε όλοι σας στα παιδιά σας, στα ανήψια σας, στα ξαδερφάκια σας, την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ιστορία, από αληθινές πηγές, και όχι από τα εμετικά βιβλία ιστορίας τού υπουργείου.
    Μην υποτιμάτε την ενστικτώδη απέχθεια των παιδιών για το σχολείο έτσι όπως το έχουν καταντήσει, την ενστικτώδη αντιπάθειά τους για τους αγράμματους καθηγητές τους, και τον ενστικτώδη πατριωτισμό τους που τα κάνει να λένε "ε όχι κι έτσι" όταν ακούνε απαράδεκτα πράγματα.
    Ας μάθουμε όλοι ιστορία στα παιδιά τής οικογένειάς μας. Το ελληνικό σχολείο είναι τόσο απαράδεκτο που θα ήταν καλύτερο να έκλεινε. Τα παιδιά βγαίνουν από το σχολείο και δεν ξέρουν αν ο Μεγαλέξανδρος έζησε πριν ή μετά τους Ρωμαίους.
    Μαθήματα ιστορίας στο σπίτι και κατά τη διάρκεια ιδιωτικών εκπαιδευτικών εκδρομών. Πρέπει να αναστήσουμε το Κρυφό Σχολειό σε πείσμα τής Μάτζικας ντε Σπελ, της υπουργού παιδείας που δεν μπορεί να αρθρώσει λόγο στα ελληνικά.

    • lpap avatar
      lpap @ Στέργιος 25/07/2010 19:34:51

      Ανώνυμε φίλε, εργάζομαι για πάνω από μια 10ετία στη δυτική Θεσσαλονίκη με ποσοστό μεταναστών αρκετά υψηλό(αυτή τη χρονική περίοδο βρίσκομαι στο εξωτερικό για εργασία στο ίδιο αντικείμενο). Προσωπικά αγαπώ πολύ αυτά τα παιδιά και αισθάνομαι πως βιώνουν έντονα τις δυσκολίες και τα προβλήματα των μεταναστών γονιών τους. Επίσης και τις παραβατικές τους συμπεριφορές τις εισπράττουν. Έχεις δίκιο υπάρχουν πολλές δυσκολίες και προσωπικά έχω έντονο προβληματισμό για πολλά λάθη που γίναν και για παραλείψεις εσκεμμένες ή όχι. Στη συγκεκριμένη περίπτωση που αναφέρεις το ελληνόπουλο είναι όντως το αδικημένο. Και σε πολλές άλλες περιπτώσεις θα λεγα εγώ. Ξέρεις όμως πόσα λίγα παιδιά Ελλήνων θα χαν τα σχολεία με την υπογεννητικότητα που μαστίζει τη χώρα αν δν υπήρχαν αυτά τα παιδιά; Όπως και να χει είναι μεγάλο θέμα και δεν εξαντλείται φυσικά σε σχόλια ενός μπλόγκ, όσο κι αν έχει την καλή διάθεση να τα φιλοξενήσει. Περισσότερο διάθεση πρέπει να δείξει η πολιτεία βάζοντας ένα πλαίσιο στο οποίο θα έχουν όλοι το δικαίωμα να πάρουν αυτό που τους αναλογεί. Με όρους και προϋποθέσεις..

  11. Green St avatar
    Green St 25/07/2010 11:28:35

    στου κουφού την πόρτα.....

  12. core2010 avatar
    core2010 25/07/2010 11:30:02

    Δεν μπορει να υποχωρείς σε όλα στο όνομα της διπλωματίας, πρέπει και να δείχνεις οτι δεν μασάς αλλιώς δεν σε σέβεται κανένας. Όσο για τους εγχώριους αγχωμένους με τα δικαιώματα κάθε φυλής θρησκευτικά, ιστορικά κτλ ας δουν ποια είναι τα δικά τους πρώτα στο παγκόσμιο σκηνικό. Το αν είναι καθοδηγούμενοι έχει λίγη σημασία. H στάση τους όμως έχει πολύ σημασία τη στιγμή που κάποιοι έδωσαν τη ζωή τους και΄τοτε 1997 και στη Κύπρο και παντού. Αν θέλουν να δώσουμε στον καθένα έστω και ένα κομμάτι γης ιστορικής κατάκτησης δεν πρόκειται και γιατι δεν γουστάρουμε και γιατί οι άλλοι δεν δίνουν καλά για μ...κες ψάχνουν...μερικές φορές όσο και να σε ενδιαφέρουν οι διακρατικές ισσοροπίες κάποια στιγμή πρέπει να μπορείς να μιλάς και με άλλους τρόπους αμφιβάλλω αν μπορούμε σημέρα και είναι λυπηρό...

  13. brancaleone avatar
    brancaleone 25/07/2010 11:35:06

    Ola afta kala, ti kanei omws i Ellada me toys prodotes tis?

    - Tous timwrei?
    - Tous stirizei?
    - Tous kanei ypourgous?

    Peromenw apopseis.

  14. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 25/07/2010 11:36:49

    Μα εδώ ο Γιωργακης είχε υπογράψει με το Τζεμ την γνωστή συμφωνία. Η χερ φράου είναι της λέσχης. Πιάσε το αυγό και κούρευτο.

    Η ίδια και απαράλλαχτη πολιτική, από τους λεκέδες του έθνους.

  15. ataktos avatar
    ataktos 25/07/2010 11:40:56

    «Κανένα πρόβατο δεν σώθηκε ποτέ βελάζοντας...»

  16. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 25/07/2010 12:12:37

    Για το βιβλίο της ΣΤ' Δημοτικού τιμωρήθηκε πολιτικά η ΝΔ έστω και αν το εγκατέλειψε στη συνέχεια. Από κει και πέρα θυμάμαι ότι για το βιβλίο ενθουσιάστηκαν οι πολιτικοί χώροι του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ αποκατάσταση 25/07/2010 15:51:18

      Του ΚΚΕ δεν ενθουσιάστηκε, γιατί το βιβλίο παρέλειψε να αφιερώσει καμμιά 200ριά σελίδες στη σοφία τού Μαρξ, τον ηρωισμό τού Λένιν και την οργανωτική μεγαλοφυΐα τού Στάλιν.

  17. anonymous avatar
    anonymous 25/07/2010 12:26:44

    Ξέρει κανείς τι χρειάζεται για να στηθεί ένα ιδιωτικό σχολείο;

    • lpap avatar
      lpap @ anonymous 25/07/2010 13:13:31

      Euro!!!! Και τις σχετικές άδειες κι εγκρίσεις..Και να βρεις εκπαιδευτικούς, ειδικά Α/θμιας εκπαίδευσης..Κι υπομονή!! Και διάθεση για ρίσκο και χασούρα..Κι άλλα πολλά..

    • anonymous avatar
      anonymous @ anonymous 25/07/2010 13:32:03

      Άκουσε φίλε lpap
      αν στείλεις το παιδί σου σε ένα ιδιωτικό κοστίζει 6.000 το χρόνο. Αν έχεις 2 παιδιά 12.000. Αν καταφέρεις να βρεις από γνωστούς 5 παιδιά μαζεύεις 30.000 το χρόνο. Με τα χρήματα αυτά πληρώνεις μια δασκάλα και νοικιάζεις ένα χώρο. Κέρδος δε χρειάζεται να βγάλεις. Το κάνεις για τα παιδιά σου γιατί θα τους μαθαίνεις ότι γουστάρεις.

      Κάπως έτσι το σκέφτομαι. Δε θα το σκεφτόμουν έτσι αν επιτρεπόταν στην Ελλάδα η εκπαίδευση κατ οίκον.

      Το θέμα είναι πως παίρνεις τις άδειες. Δηλ. τι προδιαγραφές πρέπει να έχει ο χώρος κλπ.

    • lpap avatar
      lpap @ anonymous 25/07/2010 14:49:28

      Κοίτα δεν έχεις άδικο, ως εκπαιδευτικός το λέω. Είναι σημαντικό να μαθαίνεις στα παιδιά σου αυτά που νομίζεις, κυρίως όμως να τα μάθεις να σκέφτονται. Η κοινωνικοποίηση όμως δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να επιτευχθεί με ένα νέο τέτοιο μοντέλο εκπαίδευσης. Προσωπικά προτιμώ το δημόσιο σχολείο στο οποίο και εργάζομαι και πιστεύω πως υπάρχουν καλοί εκπαιδευτικοί. Δεν θα επέλεγα για το παιδί μου το δικό σου μοντέλο αλλά θα το βαζα στο δημόσιο και θα παρακολουθούσα και θα τροποποιούσα τη στάση και τις συμπεριφορές του όπως θα νόμιζα σωστό. Έχε πάντως υπόψη πως παρά το σύνθημα της υπουργού: πρώτα ο μαθητής η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Πρόθεση όλων αυτό είναι το πως επιτυγχάνεται είναι άλλο θέμα. Κάτι ακόμα: εσύ μπορεί να ενδιαφέρεσαι για τα παιδιά σου και καλά κάνεις, Ξέρεις πόσοι γονείς αδιαφορούν για τα δικά τους παιδιά;;; Πίστεψέ με πάρα πολλοί γονείς. Κι από την εμπειρία μου μπορώ να πω πως αυτοί είναι και οι χειρότεροι γονείς-συνεργάτες του εκπαιδευτικού.

    • anonymous avatar
      anonymous @ anonymous 25/07/2010 15:23:01

      lpap

      έχεις δίκιο σε αυτά που λες. Κι εγώ είμαι οπαδός του δημοσίου σχολείου γιατί τα ιδιωτικά δημιουργούν νοοτροπία γκέτο. Το συζήτησα αυτό με ένα καθηγητή πανεπιστημίου προερχόμενο από ιδιωτικό σχολείο και συμφώνησε.

      Επίσης παλιά όσο το facebook ήταν καινούριο και δεν είχαν πονηρέψει ακόμη με την προστασία των προφιλ τους κάθισα κι έκανα μια δειγματοληπτική έρευνα για την εξέλιξη των μαθητών ιδιωτικών σχολείων και μπορώ να πω ότι η εξέλιξη δεν ήταν ικανοποιητική. Δε μιλάμε για το αν πέρασαν στο πανεπιστήμιο ή όχι αλλά για το τι έκαναν μετά στην κανονική τους ζωή.

      Δε διαφωνώ ότι υπάρχουν καλοί δάσκαλοι στα δημόσια. Υπάρχουν όμως και κακοί διότι το σύστημα δεν έχει μηχανισμούς αξιολόγησης για να απομονώσει τους κακούς. Στη Γερμανία που τα ψάχνουν όλα έχουν βγάλει μια στατιστική και λένε ότι το 30% των δασκάλων κρίνονται ακατάλληλοι για το επάγγελμα μόλις πιάσουν δουλειά. Αν αυτό το 30% είναι σωστό και με δεδομένο ότι στην Ελλάδα δε μπορεί να απομονωθεί καταλαβαίνεις ότι έχεις 30% πιθανότητες να πέσει το παιδί σε ένα κακό δάσκαλο. Αυτό είναι οι δυο τάξεις του δημοτικού.

      Σαφώς και παίζει ρόλο το σπίτι και το κοινωνικό περιβάλλον που θα βρεθεί κανείς. Η παραβολή του σπορέα είναι άκρως διαφωτιστική.

      Ίσως το σύστημά μου να είναι λάθος. Όμως το δημ. σχολείο δεν προσφέρει αυτά που εγώ θα ήθελα. Είναι δυο τρία πράγματα έξω από το αναλυτικό πρόγραμμα.

      Δεν ξέρω σε ποια περιοχή εργάζεσαι αλλά σε περιοχές με έντονο μεταναστευτικό στοιχείο η ποιότητα στο δημόσιο σχολείο έχει πέσει τόσο πολύ που πλέον πολλοί γονείς δεν ξέρουν τι να κάνουν. Υπήρξε τάξη με 19 ξένα κι ένα Ελληνάκι και φυσικά καταλαβαίνεις ότι δεν έμαθε τίποτε.

  18. ανέστης avatar
    ανέστης 25/07/2010 12:29:40

    Υπάρχουν οιχ φιλέλληνες που είναι αλλοδαποί πολίτες που αγαπούν την ελλάδα .Δυστυχώς οι ανθέλληνες είναι δυο κατηγοριών οι αλλοδαποί και οι ημεδαποί .Εχουμε την ατυχία να μας κυβερνα μιά ομάδα απο τους χειρότερους ανθέλληνες που γνωρισε ποτέ ο τόπος απο καταβολής του νεοελληνικού κράτους. Αφου ξεπουλήσουν την ΚΥΠΡΟ αφου κυπροποιησουν την ΘΡΑΚΗ αφου βαφτίσουν τα σκοπια μακεδονία και παραδώσουν την εκμετάλευση του ΑΙΓΑΙΟΥ στους " φίλους " τούρκους θα επιχειρήσουν μέσω της παιδείας που ήδη καταρέει να μας αλλωτριόσουν εντελώς . Προσπαθούν να μας πείσουν οτι οι 300 του Λεωνίδα κακώς αντιστάθηκαν στην υπερδύναμη της εποχής έπρεπε δουλικά όπως οι ίδιοι να δώσουν γη και ύδωρ στον ισχυρό και να σκύψουν το κεφάλι Ξεχνούν όμως οτι οι ιδέες τα ιδανικά και τα οράματα είναι διαχρονικά ενώ οι εμπορικές συναλλαγές που διενεργουν οι ίδιοι με τα υπεατλαντικά αφεντικά τους θα τους αποδόσουν το τίτλο του συγχρονου εφιαλτη .Να μην ξεχασουν όμως οτι η ελληνικη ιστορια βρίθει απο " απο μηχανης θεους" ελπίζω να ένας απο αυτούς να σώσει την ρωμιοσύνη

  19. anonimos avatar
    anonimos 25/07/2010 12:34:09

    re paidia afou mas douleuoun ..o rigos einai kritis se vivlio ou grafei o louvi opou kai i dio einai mazi sto idio tmima .........dld 8a tis ekane kritiki??tspa ante na valoume olous tous an8ellines na grafoun vivlia.....

  20. Κικη avatar
    Κικη 25/07/2010 12:46:26

    Την μανταμ Ρεπουση την στηριξε μετα μανιας η υπουργος κ, Κουτσικου μην το ξεχναμε,και μετα απο το κραξιμο ολης της κοινωνιας και παρεμβαση του Καραμανλη απεσυρθη το βιβλιο,για να διορθωθει.Η κυρια υπουργος εχασε στις εκλογες και δεν ξαναβγηκε,εντος φροντισε η ΝΔ να την κανει επικεφαλης της ευρωβουλευτικης της ομαδας.Ας προσεχανε,πολλοι δεν ψηφισανε ΝΔ γιαυτο στις εκλογες και απο τοτε αρχισε και η κατρακυλα.

  21. Βασίλης avatar
    Βασίλης 25/07/2010 12:57:41

    Αγαπητέ κύριε Αποστόλου

    Συγνώμη, αλλά έκανα λάθος στο αριθμό των σχολιαστών!

  22. lpap avatar
    lpap 25/07/2010 13:21:03

    Έχω μια απορία: αν δεν είσαι λίγο ή εξόφθαλμα "πουλημένος" ή καλύτερα ταγμένος στους σκοπούς και τους στόχους της Νέας Τάξης πραγμάτων είναι δυνατό να μακροημερεύσεις ή έστω για ελάχιστο να κρατηθείς στην επιφάνεια;; Η προσωπική μου εκτίμηση είναι όχι. Μην απορούμε λοιπόν γιατί συμβαίνουν όλα αυτά στη χώρα που ζούμε. Το αν την αγαπούμε είναι άλλο ερώτημα που ο καθένας το απαντά για λογαριασμό του. Απλά σήμερα είναι τόσο φανερά τα πάντα για τον απλά σκεπτόμενο πολίτη, για αυτόν που ξέρει είναι διακριτά εδώ και καιρό, που πραγματικά αναρωτιέμαι αν αυτοί οι άνθρωποι έχουν συναίσθηση των πράξεών τους ή όχι!! Δεν αναφέρομαι μόνο στο βιβλίο και στα γραφόμενα εκεί μέσα. Συνήθως αυτούς τους νοιάζει μόνο η υστεροφημία κι η δόξα!! Εκτός και τους την έχουν υποσχεθεί κι αυτή και τους την έχουν εξασφαλίσει!! Με κάποιο τρόπο.

  23. Βασίλης avatar
    Βασίλης 25/07/2010 13:32:46

    Ο βασιλιάς ΜΠΟΥ ΛΗ και η βασίλισσα ΨΙ ΛΗ ανατράπηκαν. Τους τελειώσαμε. Σήμερα όμως έχουμε απόλυτο μονάρχη το ΓΕ ΠΑ, αντιβασιλέα το ΧΟ ΝΤΡΟ ΜΠΑ ΛΑ, συμβασιλέα τον ΑΛ ΡΟ και διαβάστε τι γίνεται τώρα στο Αιγαίο και ίσως έτσι μπορέσουμε να καταλάβουμε γιατί γράφονται αυτές οι μαλακίες στα βιβλία των παιδιών μας, γιατί οι αντιδράσεις μας είναι υποτονικές μέχρι ανύπαρκτες και ακόμη μήπως μπορέσουμε επιτέλους να αντιληφθούμε αυτό που γράφει ο ataktos ότι δηλαδή «Κανένα πρόβατο δεν σώθηκε ποτέ βελάζοντας…»

    Aντιγράφω από το DEFENCENET 25-07-2010 10:44:25

    Σε απόσταση 45 μίλια νότια από το Καστελόριζο εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας επέστρεψε από τις 07.00 τo πρωί το τουρκικό ερευνητικό σκάφος «Πίρι Ρέϊς» σημαίνοντας συναγερμό και πάλι στα ελληνικά Επιτελεία. Είναι μία περιοχή στην οποία επανέρχεται και η οποία προφανώς κρύβει πετρελαϊκό ενδιαφέρουν.

    Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν οι τουρκικές θέσεις που διατυπώνονται τόσο σε απάντηση του «κωδικοποιημένου» κειμένου, αλλά και των ελληνικών όσο και των κυπριακών διαβημάτων, ……

    Στις επαφές τους με ξένους αξιωματούχους οι Τούρκοι διπλωμάτες …… δεν αναγνωρίζεται καμία ελληνική ή κυπριακή υφαλοκρηπίδα και ταυτόχρονα διατυπώνονται αυθαίρετες θέσεις συνεκμετάλλευσης του ορυκτού πλούτου αυτών των θαλάσσιων περιοχών.

    Το τουρκικό ΥΠΕΞ αναφέρει πως δεν θα αποδεχθεί τις συμφωνίες της Κυπριακής Δημοκρατίας ή οποιεσδήποτε άλλες κινήσεις για τον καθορισμό της ΑΟΖ και τη διεξαγωγή ερευνών για τον εντοπισμό κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου και προειδοποιεί ότι το ίδιο θα συμβεί και προς την Ελλάδα αν προχωρήσει σε τέτοιου είδους κινήσεις.

    Η Τουρκία, αναφέρει …. πως «η οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας ή της αποκλειστικής οικονομικής ζώνης σε μια ημίκλειστη θάλασσα, όπως η Μεσόγειος, θα πρέπει να γίνεται με συμφωνία με τον σεβασμό των δικαιωμάτων και των συμφερόντων των τρίτων χωρών σύμφωνα με τις βασικές αρχές του διεθνούς δικαίου»!
    …………………….
    Η Τουρκία, ισχυρίζεται, έχει νόμιμα δικαιώματα και συμφέροντα στην Ανατολική Μεσόγειο, κυρίως στα δυτικά του γεωγραφικού μήκους 32°16′18″Ε. ……….

    Το θέμα των φυσικών πόρων η Άγκυρα το αντιμετωπίζει ως ζήτημα «ίσης μοιρασιάς», δηλαδή 50-50.

    Δεν αναγνωρίζει τις αποφάσεις και τις διεθνείς συμφωνίες της Κυπριακής Δημοκρατίας για το θέμα των ερευνών για εντοπισμό κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, ούτε και μετά τη λύση.

    Αυτές είναι οι τουρκικές θέσεις που βρίσκονται πίσω από την έξοδο «Πίρι Ρέις» και «Τσεσμέ» σε Ανατολική Μεσόγειο και Αιγαίο και με «τσαμπουκά» απαιτούν ……….

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Βασίλης 25/07/2010 15:52:56

      Μη μιλάς για "ελληνική" υφαλοκρηπίδα. Γίνεσαι εθνικιστής άμα μιλάς έτσι και θα μαραθεί το γιασεμί που έκοψε και χάρισε ο Γιωργάκης στην Ερντογάναινα.

  24. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 25/07/2010 13:34:06

    Δεν υπάρχει θέμα με το βιβλίο:

    http://history-of-macedonia.com/wordpress/2010/07/19/dieukrinisi-vivlio-istorias-gumnasiou-imia/

    Αντιθέτως, υπάρχει θέμα με τη σειρά που ετοιμάζουν οι Τούρκοι:

    http://history-of-macedonia.com/wordpress/2010/07/25/tourkoi-seira-metanasteuseis-mousoulmanikon-plithismon-ellada/

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ Γιάννης Σ. 25/07/2010 13:54:03

      Ορίστε και η απόδειξη από την ημερομηνία του αρχείου.

      http://i.imgur.com/4es54.png

      http://pi-schools.sch.gr/download/lessons/history/gymnasio/g-gimn-istoria-bibl-mathiti.pdf

      Το «Έθνος» γράφει πως θα γίνει διόρθωση μετά από παρέμβαση της Διαμαντοπούλου. Όμως αυτό δεν ισχύει, η αλλαγή έγινε από το 2008 (επί ΝΔ), όπως φαίνεται από τον επίσημο κατάλογο με τις διορθώσεις.

  25. Paranoia avatar
    Paranoia 25/07/2010 14:14:12

    Ρεπούσηδες και Δραγώνες θα πάψουν να υπάρχουν μόνον όταν ο έλληνας αρχίσει να βάζει την Ελλάδα πάνω από τον εφήμερο (πλέον) "διορισμό" των παιδιών του.

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ Paranoia 25/07/2010 16:27:50

      Αν αληθεύει, ότι οι απογραφέντες δημόσιοι υπάλληλοι είναι κάτω του 750.000 σε 11εκατ. κατοίκους, τότε έχουμε σίγουρα πρόβλημα υπογεννητικότητας, αφού ο έλλην γεννά, για να προσληφθεί το παιδί του στο δημόσιο....!

    • Misha avatar
      Misha @ Paranoia 25/07/2010 16:51:05

      Αυτές οι μομφές εναντίον των ελλήνων που «θέλουν να διορίσουν τα παιδιά τους» θα ήταν πειστικότερες αν λχ ο υπεύθυνος Τοπικής Αυτοδιοίκησης της ΝΔ είχε κολλήσει έστω ένα ένσημο έξω από τα κομματικά γραφεία....όπως και ο πρώην αρχηγός της, ίσως μάλιστα και ο νυν...

  26. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 25/07/2010 14:22:56

    Για όσους δεν το έχουν καταλάβει,ζούμε παραμονές του 1453. Οι κυβερνώντες προετοιμάζουν το έδαφος για την έλευση των Τούρκων και το χειρότερο από όλα είναι ότι πολλοί Έλληνες άρχισαν να βλέπουν τον Μεμέτη σαν σωτήρα. Ελπίζω να μην κάνει κύκλο η Ιστορία.

  27. sfygmos avatar
    sfygmos 25/07/2010 15:00:23

    Ως Έλληνας πολίτης, θα εμπιστευτώ εκείνη και μόνο την κυβέρνηση, η οποία θα προσπαθήσει πραγματικά να δημιουργήσει παιδεία στην χώρα αυτήν. Μέχρι να εμφανιστεί μια τέτοια κυβέρνηση, κάλπες εμένα δεν πρόκειται να με δουν.

  28. anonymous avatar
    anonymous 25/07/2010 15:06:04

    Το έτος που αναφέρεται στο άρθρο είναι εσφαλμένο. Τα γεγονότα των Ιμίων έλαβαν χώρα το 1996 και όχι το 1997 που γράφει στο άρθρο.

  29. 13 avatar
    13 25/07/2010 17:13:55

    Η παιδεια-ο ελεγχος της- του λαου μας ειναι ο ακρογωνιαιος λιθος στην επιτευξη των σχεδιων τους,οπως και ο ελεγχος του Πνευματικου Πατερα(Ιερωνυμος).
    Ανατροπη λεγεται,να χασουν απ'τα χερια τους αυτα τα δυο χρησιμα "εργαλεια" προς οφελος αυτων που σκεφτωνται υγιεινα και σε βαθος χρονου.
    Ειναι καταδικασμενοι να αποτυχουν στους σκοπους τους,αυτοι που πειραζουν την παιδεια μας και τα ιδανικα μας,γιατι η αρχιτεκτονικη της σκεψεις τους εχει ως βαση το υλιστικο και καθολου το πνευμα.Θα ελεγε κανεις οτι ειναι μια γρυπη,για τη κοινωνια μας που στο τελος θα περασει.Ενα καπριτσιο καποιων νεοπλουτων...
    Εχουμε υποχρεωση να πολεμησουμε αυτο το σκοταδισμο σε ολο του το μηκος και το πλατος-ολοι μας!

  30. 13 avatar
    13 25/07/2010 18:44:08

    Ηθελα να πω Γρίππη...

  31. vassilis avatar
    vassilis 25/07/2010 19:16:41

    Ενα πραγμα μονο θα πω.Αν οι δασκαλοι και οι καθηγητες ειχαν τα κοτσια να υπερασπιστουν την ιδιοτητα τους-λειτουργημα τους θα αρνιονταν να διδαξουν ψευδη και παραχαραγμενη ιστορια στα παιδια τους.Επισης γινεται φανερο οτι η επιστημονικη ελληνικη κοινοτητα παρεμβαινει στα πραγματα σε επιπεδο λαικης αγορας.Τι καταντια!

  32. Apostolou Panagiotis avatar
    Apostolou Panagiotis 25/07/2010 22:13:59

    Αγαπητοί φίλοι,
    Γράφοντας ένα άρθρο , πρέπει να πεις πολλά σε λίγες γραμμές.
    Έτσι πολλές φορές παραλύπονται αρκετές λεπτομέρειες .Από την μεταπολίτευση άρχισε το πρόγραμμα των νεοταξίτών κατά των οσίων και ιερών της φυλής μας .Αρκεί να δούμε προσεκτικά ,ποιοι διετέλεσαν υπουργοί , στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων από το 1975 μέχρι σήμερα και θα καταλάβουμε το τι παίζεται . Σημαιοφόροι αυτής της προσπάθειας των νεοταξιτών - παγκοσμιοποιητών κατά της Ελληνικής νεολαίας , ο κ.Γ.Παπανδρέου , σημερινός Πρωθυπουργός , η κ.Διαμαντοπούλου , σημερινη Υπουργός , ο κ. Ι.Βαρβιτσιώτης και η κ.Γιαννάκου . Η περίπτωση της κ.Γιαννάκου είναι από τις λίγες περιπτώσις που ο Ελληνικός λαός τιμώρησε και δεν την εξέλεξε βουλευτή . Φρόντισε όμως ακολούθως η ηγεσία της Ν.Δ.να την τοποθετήσει πρώτη στο Ευρωψηφοδέλτιο , προκειμένου να την ανταμείψει για όσα πρόσφερε ως Υπουργός . Κατόρθωμά της δεν ήταν μόνο τα όσα ανιστόρητα αναφέρονταν στο βιβλίο της ΣΤ Δημοτικού . Κατάφερε να πετύχει τερατουργήματα , τα οποία δεν διανοήθηκε και δεν αποτόλμησε μέχρι τότε , ούτε μία κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ .
    - Η διδασκαλία της Τουρκικής γλώσσας στην Α,Β,Γ τάξη του Γυμνασίου , κατόπιν εισηγήσεως του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου όπου προεβλέπετο πως οι μαθητές θα ανέπτυσαν την επικοινωνιακή τους ικανότητα, ερχόμενοι σε επαφή με την επίσημη γλώσσα μιας γειτονικής χώρας.
    - Ο εξοβελισμός με εγκύκλιο της εκκλησίας από τα σχολεία , όπου απαγόρευσε την προσέλευση των κληρικών σ'αυτά για να εξομολογούνται οι μαθητές για " παιδαγωγικούς λόγους " κλπ

    Όσον αφορά τον αριθμό των σχολιαστών του άρθρου , που αναφέρει ο "Βασίλης" και νομίζω πως υπονοεί τους μαχητές των ημερών μας , θα ήθελα να τονίσω πως την φλόγα των επαναστάσεων την έδωσαν πάντα οι ολίγοι .

    Στον "Στέργιο" θα ήθελα να πω πως πράγματι η κάθε Ελληνική οικογένεια πλέον πρέπει να είναι ένα κρυφό σχολιό των ημερών μας.

    Πάντως θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους σας για την διάθεση του χρόνου σας , αλλά και της δημοσιοποίησεως των ανησυχιών σας για τέτοια σπουδαία θέματα
    της κοινωνίας μας

  33. δρόμος avatar
    δρόμος 25/07/2010 22:28:28

    Κύριε Αποστόλου, το θέμα της Παιδείας είναι ένα από τα πρώτα σε σπουδαιότητα ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε άμεσα, και αν η καλοκαιρινή κυριακάτικη ραστώνη δεν επιτρέπει περισσότερο σχολιασμό, θα ήταν ενδιαφέρον η συζήτηση να συνεχισθεί και να επεκταθεί.

  34. Apostolou Panagiotis avatar
    Apostolou Panagiotis 25/07/2010 22:57:57

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας

  35. Δον Κιχώτης avatar
    Δον Κιχώτης 26/07/2010 00:14:35

    Στέργιο
    έχεις απόλυτο δίκιο σε ό,τι αφορά το κρυφό σχολειό.Μόνοι μας μπορούμε να εξηγήσουμε στα παιδιά μας τι σημαίνει Ελλάδα,τους αγώνες του έθνους μας,τις θυσίες,τα ριξίματα που υπέστημεν κατά καιρούς.Αμα μπολιάσεις ένα παιδί από μικρό και το κάνεις να νιώθει περήφανο που είναι ελληνόπουλο,πολύ δύσκολα θα ακούσει σργότερα τις ρεπούσιες μπούρδες(ειδικά εάν του έχεις πει ότι πιθανόν να ακούσει τέτοιες απόψεις αργότερα στο σχολείο.Λίγο να ασχοληθούμε με τα παιδιά μας κυρίες και κύριοι!Ας μην τα αφήνουμε βορά στην κάθε Δραγώνα και τον κάθε Λιάκο...
    Τι περίεργο πάντως...
    Υπουργός Παιδείας η Διαμαντοπούλου(ένα από τα λίγα εν Ελλάδι μέλη της λέσχης Μπίλντεμπεργκ).
    Υφυπουργός Παιδείας η ΕΒΡΑΙΑ Χριστοφιλοπούλου (το δικό της όνομα είναι Κάλερ αλλά ...για ευνόητους λόγους χρησιμοποιεί το του συζύγου...)
    Ειδική γραμματέας η ...περιβόητη...Θάλεια Δραγώνα
    Κι αν αναρωτιέστε για την τύχη της κ.Μ.Ρεπούση:πλαισιώνει πια το νέο κόμμα του κ.Κουβέλη...

  36. GREKO avatar
    GREKO 26/07/2010 15:14:24

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΣΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.ΝΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ.ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ.ΚΟΠΡΙΤΕΣ!!!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.