#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/01/2011 14:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Υποθηκεύστε νησιά προτείνουν Γερμανοί «σοφοί»!!!



Η Ελλάδα θα πρέπει να ασφαλίσει το χρέος της με τα αγαθά που διαθέτει, όπως τα νησιά, έτσι ώστε να πείσει τις αγορές ότι τα χρήματα που δανείζεται δεν θα χαθούν, αναφέρει ο επικεφαλής του γερμανικού Ινστιτούτου IWH, Ulrich Blum στο Reuters, γράφει η Ελευθεροτυπία (enet.gr)

"Αυτό ακριβώς κάναμε και στη Γερμανία το 1923" προσθέτει για να πείσει ότι πρόκειται για δοκιμασμένη μέθοδο.

Σύμφωνα με τον ίδιο για να μειωθούν τα επιτόκια, τα δάνεια της Ελλάδας πρέπει να "ασφαλιστούν" με πειστικό τρόπο. "Τα δημόσια αγαθά αποτελούν σταθερή ασφάλεια. Πρέπει να δημιουργήσουμε μια κατάσταση που θα νικήσει τον ψυχολογικό πόλεμο" αναφέρει. "Τα νησιά πάντα θα αξίζουν περισσότερα από τα χρέη της χώρας, έτσι δεν χρειάζεται να πουληθούν" προσθέτει.

Σύμφωνα με τον  ίδιο, με αυτόν τον τρόπο τα δάνεια θα γίνουν φθηνότερα καθώς δεν θα βασίζονται στην εικασία ότι τα χρήματα θα μαζευτούν από φόρους, αλλά θα είναι ήδη υποθηκευμένα.

Όσον αφορά στα σενάρια περί αναδιάρθρωσης χρέους, τα απορρίπτει καθώς υποστηρίζει ότι οι αγορές γνωρίζουν πως η Ελλάδα δεν θα μπορέσει να μειώσει το χρέος της πριν το 2014.

Σημειώνεται πως το IWH αποτελεί ένα από τα έξι ινστιτούτα, σύμβουλους της Άνγκελα Μέρκελ.



Αλλά η ιδέα των γερμανών ¨”σοφών” δεν είναι καινούργια. Προηγήθηκαν και άλλοι …Φιλέλληνες. Διαβάστε τι πρότεινε να πουλήσουμε πέρυσι μια γνωστή αμερικανική εφημερίδα, μετά φωτογραφιών:

The top 10 things Greece can sell to pay off its debt

http://www.csmonitor.com/CSM-Photo-Galleries/Lists/The-top-10-things-Greece-can-sell-to-pay-off-its-debt/%28photo%29/258059



ΣΧΟΛΙΑ

  1. popolaros avatar
    popolaros 21/01/2011 14:37:05

    Γειά σου ρε Jeffrey μεταρρυθμιστή.
    Μέσα σε 15 μήνες τους ξεπέρασες όλους.
    Μέχρι και τα νησιά μας, θα βγάλεις στο ebay.........

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/01/2011 14:43:23

    Όταν πάρουμε χαμπάρι σε τι λούκι μας έβαλε ο όποιος μακάκας αποφάσισε την προσημείωση και υποθήκη της Ελλάδας μεταξύ Οκτωβρίου 2009 και Απριλίου 2010, θα είναι αργά. Όταν το πάρουμε χαμπάρι, μόνο με βία θα λυθεί το αδιέξοδο...

  3. GSV avatar
    GSV 21/01/2011 14:44:31

    Υποθηκευστε νησια η ξεκινηστε πολεμο !!!!

    Κατι ξερουν οι Γερμανοι σοφοι!!!!

  4. zonitis avatar
    zonitis 21/01/2011 14:45:36

    Εδω καποιος μας δουλευει, η προσπαθουν με αυτο τον τροπο να μας το φερουν οσο γινεται πιο γλυκα. Το αρθρο 14, παραγραφος 5 της δανειακης συμαβσης που ακολουθει δεν λεει οτι παραιτηθηκαμε της ασυλιας των περιουσιακων στοιχειων του κρατους; Τι χρειαζεται δηλαδη η υποθηκευση εκ νεου, αφου ολα πλεον ειναι υποθηκευμενα;

    "Με την παρούσα ο Δανειολήπτης αμετάκλητα και άνευ όρων παραιτείται από κάθε ασυλία που έχει ή πρόκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περιουσιακά του στοιχεία, από νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμούς, της ασυλίας όσον αφορά την άσκηση αγωγής, δικαστική απόφαση ή άλλη διαταγή, κατάσχεση, αναστολή εκτέλεσης δικαστικής απόφασης ή προσωρινή διαταγή, και όσον αφορά την εκτέλεση και επιβολή κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν το απαγορεύει αναγκαστικός νόμος."

  5. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/01/2011 14:46:12

    .......ειπε επισης,,,

    Όπως επισημαίνει ο επικεφαλής του Ινστιτούτου, «αν η χώρα δεν μπορέσει να εξυπηρετήσει το χρέος της, τότε οι ομολογιούχοι θα βρεθούν με ζημιές». «Και εάν ο Γερμανός φορολογούμενος πρέπει να πληρώσει – συνεχίζει – τότε θα πρέπει να βρεθεί ένα τίμημα και για τον έλληνα φορολογούμενο.»!!!!!!!!!!!!!

    Καταλήγοντας, το Γερμανικό Ινστιτούτο επισημαίνει ότι με δεδομένο ότι ο Έλληνας φορολογούμενος δεν μπορεί να πληρώσει, τα δημόσια περιουσιακά στοιχεία – και συγκεκριμένα τα νησιά – αξίζουν περισσότερο από το χρέος και θα ήταν μία καλή λύση να υποθηκευτούν.!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΠΠ

  6. zonitis avatar
    zonitis 21/01/2011 14:46:53

    Συμφωνω!!!

  7. STATHIS avatar
    STATHIS 21/01/2011 14:51:29

    ΕΔΩ ΥΠΟΘΗΚΕΥΤΗΚΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ , ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΘΑ ΚΟΛΗΣΟΥΝ ??????
    ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΔΩΘΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ "ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ" ΙΔΕΑ .... ΑΠΟ ΕΝΑ "ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΗΓΕΤΗ" (εργολάβο Ιατρό - φάρο Διαννόησης -"Εθνικό κεφάλαιο" ) .


    Και ήστερα ΗΛΘΕ ΤΟ ΦΩΣ (ξυπνήσαμε) και είπαμε όλοι δυνατά : ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ , ΕΔΩ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ (και ενεργά σπρώξαμε το "πλοίο" να φύγει) !!!!!



    *Μιά άποψη.-

  8. s54elas avatar
    s54elas 21/01/2011 14:51:38

    τι γινεται εδω .. ιμπεριαλισμος απο την πισω πορτα .. αντι να ερθουν με τα .. στρατα τους .. τους κομμαντος τους .. να κυριευσουνε την χωρα .. ερχονται με τις τραπεζες τους .. τραπεζικους, επενδυτες-σπεκουλαδορους .. ντυμενους .. στα χακια τους, ετοιμοι για ντου; .. τα οπλα τους .. τα χαρτια, ομολογα και βαλε

  9. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 21/01/2011 14:52:49

    Κάποιος πρέπει να ενημερώσει τους "σοφούς" για την κλιματική αλλαγή. Αρκετά από τα νησιά ίσως ερημοποιηθούν σε καμμιά πενηνταριά χρόνια, και θα γίνουν όπως κάτι νησιά του αδελφού Μουαμάρ στις ακτές της ωραίας Τριπολίτιδας και της ένδοξης Κυρηναικής.
    Όμφακες ο θησαυρός, κ.κ. "επενδυτές".
    (Μπρρρ, κάηκα το μεσημέρι και κρύωσα τη νύχτα ακόμα και και του λόγου μου, λέγοντάς το, αλλά δεν είναι αστείο. Πάντα πίστευα ότι οι περί τα οικονομικά εξειδικευμένοι είναι μύωπες και ανεγκέφαλοι).

  10. ΕΝΑΣ avatar
    ΕΝΑΣ 21/01/2011 14:53:50

    Ζητω η κυνοβουλευτικη δημοκρατια.Ζητω τα κομματα.Ζητω οι πολιτικοι.Εξακολουθειστε να υποστηριζετε την κοινοβουλευτικη προεδρευομενη δημοκρατια και θα δειτε και χειροτερα.Εθνικη εξεγερση τωρα,η μονη λυση για να σωσουμε οτι σωζεται ακομη.Ως ποτε θα μας ξευτυλιζουν ακομη οι σαπιοκοιλιαδες πολιτικοι,που στο ονομα της δηθεν δημοκρατιας τους(η δημοκρατια κοστιζει μας λενε!!),θελουν να ανεχτουμε την προσβολη της πωλησης νησιων μας.ΥΓ..Μετα την αποκομιδη των σκουπιδιων στην Θεσσαλονικη απο τον Ελληνικο Στρατο,ελπιζω να αρχιζουν να ασχολουνται και με την αποκομιδη των ανα την Ελλαδα πολιτικων!!!!!!!

  11. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 21/01/2011 14:58:06

    Άνθρακες ο θησαυρός. Όμφακες μετά ψεκασθέντος θείου και θειïκού χαλκού τρώνε οι οικονομολογούντες ή οι πολιτικολογούντες ποικίλων αποχρώσεων και διαστροφών, πίνουν και τον χυμό τους μετά τη σχετική ζύμωση, και τέλος αμολάνε σοφίες.

  12. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 21/01/2011 15:01:20

    Το φαντάζεστε.....
    οι Τούρκοι να προβάλλουν αξιώσεις για τα Ιμια από τους Γερμανούς;

    Πέρα από την πλάκα......
    γιατί η Γερμανία επικαλείται ασυλία στο θέμα του Διστόμου
    και για την Ελλάδα δεν υπάρχει ασυλία;

    Πάλι εξυπνάδες για εσωτερική γερμανική κατανάλωση λένε.

    Τα ίδια είχαμε και πέρσυ τέτοιο καιρό.

    Οποτε η θείτσα έχει εκλογές θα μας την πέφτουν.

    Ας τους γράψουμε στα ούμπαλά μας και συνεχίζουμε....

  13. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 21/01/2011 15:02:35

    τι έγινε; πάλι μπλόκαρε το σύστημα; που είναι το σχόλιό μου;!

  14. δεν παει αλλο avatar
    δεν παει αλλο 21/01/2011 15:14:49

    Αν αποφασισουν πάντως να δώσουν νησια ,εγω προτείνω να
    ξεκινήσουν απο την Μυκονο.Όλα τα λεφτα άλλωστε του δημοσιου εκει
    κατεληγαν

  15. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 21/01/2011 15:16:44

    Ορθότατο, το "κακό" είναι ότι η θείτσα έχει εκλογές συχνά, ομοσπονδιακή δημοκρατία είναι, ένα σωρό ομόσπονδα κράτη έχει.
    Και οι δημοσκοπήσεις είναι μαύρα χάλια: Οι "φίλοι" της λένε "αλεύρι".
    Στο Αμβούργο την "γυρεύει" ο Σοσιαλδημοκράτης Herr Olaf Scholz.
    Στη Βάδη Βυρτεμβέργη ο Πράσινος Herr Winfried Kretschmann.
    Στην πρωτεύουσα Βερολίνο, η Frau Renate Künast, η οποία της μοιάζει αρκετά φατσικώς, αλλά ωιμέ, είναι Πράσινη.
    Το επόμενο τσίρκο έρχεται: Για την τριπλή μαύρη ψήφο (Φεβρουάριο - Μάρτιο), σίγουρα θα φταίνε οι Έλληνες, που δεν υποθήκευσαν τα νησιά. Οι αχόρταγοι.

  16. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/01/2011 15:16:51

    Το ξαναλέω.

    Δις ιζ Πάρτα. Δεν βαράμε κανόνι, αλλά με την δική μας απειλή κανονιού, διαπραγματευόμαστε όρους.

    Οι ευνούχοι βασιλεύουν... Βρε τι πάθαμε...

    (Φαήλο, ο χρηματοπιστωτικός κλάδος να δεις τι νιτντίδες έχει...Ο

  17. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 21/01/2011 15:18:58

    Το έρμο το "πολιτικό κόστος"!
    Αφού εκανε τους Έλληνες "ζητιάνους", τώρα κάνει τους Γερμανούς καραγκιόζηδες.

  18. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 21/01/2011 15:20:55

    Χα χα, ντιντήδες να δείς εκεί. Όχι μόνον κουνάνε την αχλαδιά, αλλά επίσης, "τον βόσκουν τον κένταυρο".

  19. s54elas avatar
    s54elas 21/01/2011 15:22:37

    εν τελει .. σε αυτην την καμπη .. στην εξελιξη της
    ανθρωποτητας .. ειναι .. στο ποιανου θα περασει .. των 'κυριων' με
    τα ματσα τα λεφτα .. η οι ανθρωποι η δυναμη που εχουν αυτοι με τα
    ματσα τα λεφτα .. βασιζεται στην αυταπατη που εχουν δημιουργησει ..
    οτι αυτο που εχει σημασια δεν ειναι οι ανθρωποι στην δουλεψη τους
    .. οτι ολα τα οποια εχει δημιουργησει η ανθρωποτητα .. οι ανεσεις
    που η τεχνολογια κανει εφικτες .. ειναι επειδη ρεουν τα χρηματα απ'
    τα μπατζακια τους .. επενδυτες και οτιδηποτε αλλα τσοφλια .. και
    οτι αν δεν υπηρχαν τα χρηματα .. δεν θα ειχαμε οτι μας προσφερει
    μια μοντερνα κοινωνια η τεχνολογια .. ειτε ετσι η ειτε αλλοιως ..
    θα ξεπεταγοταν .. γιατι δεν ειναι τα χρηματα-δεκανικι που παραγουν
    τη τεχνολογια .. αλλα οι ανθρωποι ειναι που παραγουν την τεχνολογια
    .. τα ματσα τα λεφτα .. ενα καροτο .. για να κανουν τον γαιδαρο να
    βγει απ' την αδρανεια του .. και αν δεν υπαρχει αυτο το καροτο .. ο
    καυμενος ο γαιδαρος .. θα ψοφησει .. μωρε τι μας λες ..

  20. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 21/01/2011 15:42:37

    Όλα είναι πιθανά. Για όλα είναι ικανοί αυτοί που υπέγραψαν τη παραίτηση της χώρας από την ασυλία της. Και τι σημαίνει παραίτηση ενός κράτους από την ασυλία του, όπως τουλάχιστο το αντιλαμβάνομαι εγώ; Η Ελλάδα υποθήκευσε τα αναπαλλοτρίωτα. Δηλάδή υποθήκευσε όλα όσα χρειάζονται για να λειτουργήσει ένα κυρίαρχο κράτος. Υποθήκευσε τα κυβερνητικά κτίρια τις πολεμικές βάσεις, τα δίκτυα κοινής ωφελείας, τους δρόμους, τα λιμάνια και τα αεροδρόμια, το μέγαρο της βουλής....

    Είναι σαν ένας πολίτης για να λάβει ένα δάνειο να υποθήκευσε, τα μάτια του τα νεφρά του τη καρδιά του, γενικά τα οργανά του .... δηλαδή τη ζωή του!!!

    Και το χειρότερο.... κανένας δεν αρθρώνει λέξη διαμαρτυρίας..... Αν ρωτήσει κάποιος 100 πολίτες για τη δανειακή σύμβαση .... ελάχιστοι θα αρθρώσουν κάποιες λέξεις .... ενώ όλοι σχεδόν γνωρίζουν για το μνημόνιο. Και όμως το μνημόνιο δεν είναι τίποτε .... ένας μπούσουλας ενεργειών είναι ... αύτιο μπορούμε να τους πούμε άντε στο διάβολο και εσείς και τα μνημόνιά σας ..... Η δανειακή σύμβαση όμως, είναι πρωτόκολλο εθελουσίας υποδούλωσης.

  21. Orestios avatar
    Orestios 21/01/2011 15:49:21

    +1000
    Αρχαίε

  22. Orestios avatar
    Orestios 21/01/2011 15:50:32

    GAP: Γενικό ξεπούλημα.
    Γιατί είναι πατριώτης τους. Είναι ο δικός τους άνθρωπος.

  23. brankaleon avatar
    brankaleon 21/01/2011 15:56:38

    Παραπήρε φόρα νομίζω η παπαδοπούλα Άνγκελα.
    Αλλά και με τους εδώ τους "δικούς μας" κοπρίτες, να δούμε τί μπορούμε να κάνουμε.
    Κολούν τα πούπουλα, με πίσσα στα παχύδερμα;
    Άντε να στείλουμε τον Άβερελ στον Ο.Η.Ε. να σώσει τους άλλους μπας και σωθούμε εμείς.

  24. φωτεινη avatar
    φωτεινη 21/01/2011 16:04:06

    μπα,ο καθενας με τον πονο του κι οι γερμανοι με το δικο τους.χρονια πριν τα ιδια κανανε και στην ισπανια,θελανε την ιμπιζα.νομιζω ομως οτι οι ισπανοι τους κοψανε το βηχα μια και καλη.εδω ο τουρκο-γερμανοφαγος γιατι δε λεει τιποτα?εστω και στα αγγλικα, οι γερμανοι τα μιλανε καλα.

  25. STATHIS avatar
    STATHIS 21/01/2011 16:06:19

    Μή λέμε τέτοια ΟΥΤΕ γι'αστείο . Ξέρεις τι "μπάλα" θα το βάλουν να "παίξει" εκεί στον Οργανισμό Ηλεγμένων Εθνών ?? (!!) *"ΑΠΙΘΑΝΗ" και Π.Ε. ας του δώσουμε καλύτερα καμμιά διεθνή ΜΚΟ να ασχολείται (δε κάνει να δίνεις όπλα σε "μικρούς" , ας μη βγάζουμε μόνοι τα μάτια μας) .!!



    *Μιά άποψη.-

  26. Αλφαβητίξ avatar
    Αλφαβητίξ 21/01/2011 16:15:04

    Αντιπροτείνω την Ψυττάλεια.
    Με ό,τι έχει επάνω.
    Αφού, κατά Πάγκαλον, τα φάγαμε παρέα, εκεί φυλάσσεται μεγάλο μέρος του εθνικού πλούτου.

  27. zonitis avatar
    zonitis 21/01/2011 16:46:49

    Κατι μου θυμιζει, κατι μου θυμιζει.... Τον εμπορο της Βενετιας μηπως; Θυμαμαι βεβαια τι πηρε και ο δανειστης στο τελος, αλλα ετυχε να εχει καλο δικηγορο. Εμεις θα εχουμε; Μακαρι

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ zonitis 22/01/2011 02:37:18

      Σου θυμιζει, ε; Συμπτωση! Κι εμενα μου θυμιζει κατι το ονομα του "Γερμανου" σοφου. Μου θυμιζει εναν καποιο Λεον Μπλουμ (André Léon Blum) εβραιο σοσιαλιστη εκ των ιδρυτων του Λαικου μετωπου το 1936 στη Γαλλια κατι αντιστοιχο του δικου μας ΕΑΜ. Δεν παιρνω ορκο οτι ειναι συγγενεις με τον παραπανω αλλα ειναι πολυ πιθανο να ειναι, κατα συνεπεια ο καθ'ου ισως και να θελει να βοηθησει ενα πατριωτακι του οπως ο Τζεφφρυς. Για μας τους υπολοιπους, αυτη η βοηθεια θα ειναι κατι σαν το "εκει που μας χρωσταγανε μας πηραν και το βοδι".

      Ετσι οπως λεει και το γνωμικο "ανθρωπος προειδοποιημενος αξιζει για δυο" κρατατε μικρο καλαθι οταν ακουτε για γερμανους σοφους με ονομα Μπλουμ.

  28. ΚΜ avatar
    ΚΜ 21/01/2011 17:00:38

    Μύρισαν αίμα οι «Γερμανοί σοφοί» και φέρνουν κύκλους γύρω-γύρω. Τζέφρυ θέλαμε κι εμείς, ασφαλώς... Άν περιμένουμε να μας υπερασπιστεί αυτός που μας παρέδωσε στα αλυσοδεμένους στα νύχια τους, ψωνίσαμε από σβέρκο! Περισσότερη αντίσταση μπορεί να κάνει ο καθένας μας στην επόμενη επίσκεψή του στο σουπερμάρκετ. (Και για αυτοκίνητα, ας είναι καλά ο Ιταλός και ο Ιάπωνας και ο Κορεάτης.)

  29. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 21/01/2011 17:41:16

    Είναι πια ανεπότρεπτη η βίαιη λύση. Δυστυχώς οι "λύσεις" στα πλαίσια του κυνοβουλευτισμού δεν δουλεύουν πια. Θέμα χρόνου είναι μόνον...

  30. undercover gpr avatar
    undercover gpr 21/01/2011 17:46:21

    χαχαχαχα σωστόοοος !

  31. δρόμος avatar
    δρόμος 21/01/2011 18:41:04

    ναι, και μπορεί και να κατακλυσθούν από το λυώσιμο των παγετώνων ... πετρέλαιο όμως στο βυθό θα έχει πάντα, όχι?

  32. xenios avatar
    xenios 21/01/2011 18:45:44

    Σωστός !!! Ο εκβιασμός της πτώχευσης θα τους κάνουν να τρέχουν.

  33. yossarian avatar
    yossarian 21/01/2011 19:26:25

    Τα νησιά για να τα βλεπετε και να τα επισκέπτεσθε,
    θα πληρώνετε γερμανοί.

  34. F avatar
    F 21/01/2011 19:36:26

    Μόνο ποὺ οἱ ἠλίθιοι Γερμανοὶ θὰ ἔπρεπε νὰ γνωρίζουν ὅτι ἕνα μόνο νησάκι τοῦ Αἰγαίου, σὲ οἰκονομικοὺς ὅρους καὶ μόνο, ἀξίζει γιὰ λόγους θέσεως περισσότερο ἀπὸ ὅλη τὴν Γερμανία μαζί...

  35. Misha avatar
    Misha 21/01/2011 20:15:17

    Oι τράπεζες και οι «αγορές» κάνουν σήμερα τη δουλειά που έκαναν παλιότερα τα στρατά των Ναζί, οι «ιεραπόστολοι» του Βεσπούτσι και οι έμποροι σκλάβων...

    Κάποτε βρέθηκε ένας τσάρος που πούλησε την Αλάσκα στους γιάνκηδες για 7 εκατομμύρια δολλάρια....

  36. athamas avatar
    athamas 21/01/2011 20:17:06

    Δεν κατάλαβα ! Με τίνος την υπογραφή εγγράφηκαν υποθήκες , του Παπακωνσταντίνου ? Την δικιά μας υπογραφή των ιδιοκτητών την έχουν ? Ας πρόσεχαν, δεν είχε την κατάλληλη εξουσιοδότηση , μάλλον περί απάτης πρόκειται.

  37. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 21/01/2011 21:34:56

    Κάποτε οι επικεφαλής αυτής της χώρας, το ελάχιστο που είχαν ήταν ...φρύδια:

    Το 1936 η Ελλάδα αρνήθηκε να συνεχίσει την εξυπηρέτηση του δανείου που είχε συνάψει με τη βελγική τράπεζα Societe Commerciale de Belgique. H κυβέρνηση του Βελγίου παρενέβη και προσέφυγε στο Διαρκές Δικαστήριο του Διεθνούς Δικαίου, που είχε ιδρύσει η ΚΤΕ ( Κοινωνία των Εθνών), κατηγορώντας την Ελλάδα ότι αθετεί τις διεθνείς της υποχρεώσεις. Η Ελλάδα, που τότε βρισκόταν υπό το φασιστικό καθεστώς της 4ης Αυγούστου, απάντησε ότι βρίσκεται σε αδυναμία να εκπληρώσει τις δανειακές της υποχρεώσεις, διότι δεν μπορεί να διαθέσει πόρους, χωρίς να θέσει σε κίνδυνο την υπόσταση του λαού και της χώρας.

    Στο υπόμνημά της έλεγε: «Η κυβέρνηση της Ελλάδος, ανήσυχη για τα ζωτικά συμφέροντα του Ελληνικού λαού και για τη διοίκηση, την οικονομική ζωή, την κατάσταση της υγείας και την εσωτερική και εξωτερική ασφάλεια της χώρας, δε θα μπορούσε να προβεί σε άλλη επιλογή. Όποια κυβέρνηση κι αν ήταν στη θέση της, θα έκανε το ίδιο.» (βλ. Yearbook of the International Low Commition, 1980, v.I, σελ. 25).Η άρνηση της Ελλάδας να εξυπηρετήσει το προαναφερθέν δάνειο ολοκληρώθηκε με το υπόμνημα, που κατέθεσε στο Διαρκές Δικαστήριο ο νομικός εκπρόσωπος της ελληνικής κυβέρνησης το 1938, όπου τόνιζε τα αυτονόητα: «Ενίοτε μπορεί να υπάρξει μια έκτακτη κατάσταση, η οποία κάνει αδύνατο για τις Κυβερνήσεις να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους προς τους δανειστές και προς το λαό τους. Οι πόροι της χώρας είναι ανεπαρκείς, για να εκπληρώσουν και τις δυο υποχρεώσεις ταυτόχρονα. Είναι αδύνατο να πληρωθεί το χρέος και την ίδια ώρα να παρασχεθεί στο λαό η κατάλληλη διοίκηση και οι εγγυημένες συνθήκες για την ηθική, κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη. Το οδυνηρό πρόβλημα προκύπτει, όταν πρέπει να επιλέξει κανείς ανάμεσα στα δυο καθήκοντα. Το ένα πρέπει να υποχωρήσει έναντι του άλλου. Ποιο πρέπει να είναι αυτό;Η θεωρία αναγνωρίζει σ’ αυτό το ζήτημα ότι το καθήκον μιας κυβέρνησης, να εξασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία των βασικών δημόσιων υπηρεσιών, υπερτερεί έναντι της πληρωμής των χρεών της. Από κανένα κράτος δεν απαιτείται να εκπληρώσει, μερικώς ή συνολικώς, τις χρηματικές του υποχρεώσεις, αν αυτό θέτει σε κίνδυνο τη λειτουργία των δημόσιων υπηρεσιών του και έχει ως αποτέλεσμα την αποδιοργάνωση της διοίκησης της χώρας. Στην περίπτωση όπου η πληρωμή του χρέους του θέτει σε κίνδυνο την οικονομική ζωή ή τη διοίκηση, η Κυβέρνηση είναι, κατά τους συγγραφείς, υποχρεωμένη να διακόψει ή ακόμη και να μειώσει την εξυπηρέτηση του χρέους».

    Σήμερα δεν μπορούν να απαιτήσουν ούτε τους καταλόγους των λιγδιάρηδων που ζημίωσαν την πολιτεία λαμβάνοντας μίζες από Γερμανικές εταιρείες.
    Τυχαίο; Δεν νομίζω.

    YG

    Το Διεθνές Δικαστήριο αποδέχθηκε το σκεπτικό αυτό και δικαίωσε την Ελλάδα, δημιουργώντας νομικό προηγούμενο, που χρησιμοποίησαν πολλές χώρες με παρόμοια προβλήματα τα κατοπινά χρόνια. Μια απ’ αυτές ήταν και η Αργεντινή το 2003, όταν η κυβέρνησή της υπό τον Νέστορ Κίχνερ επέλεξε να διαγράψει μονομερώς το 70% του δημόσιου χρέους απορρίπτοντας τα προγράμματα εξαθλίωσης του αργεντίνικου λαού που επέβαλε το ΔΝΤ.

  38. antinor kleopas avatar
    antinor kleopas 21/01/2011 23:03:34

    δεν λενε τιποτε λιγοτερο η'περισσοτερο απο αυτα που εχει υπογραψει στο μνημονοι O Γεωργος ,ο Καρατζαφερης και η .... με το τεφλον γελειο.

  39. petros avatar
    petros 21/01/2011 23:11:44

    ...υπαρχει ορος στο μνημονιο που το απαγορευει!!! ναι!!!
    οταν πηραμε τα 120 δις βρε τα υποθηκευσαμε ολα ναι ολα!!
    εβαλαν ορο λοιπον μεσα ορο οτι δεν μπορει να να τα ξαναυποθυκευσουμε!!!
    λυπαμε αλλα ηρθαν δευτεροι!!!!

  40. αμφισβητίας avatar
    αμφισβητίας 21/01/2011 23:56:45

    Η υποθηκες και το ξεπουλημα εχει γινει ηδη, εδω και χρόνια.
    Τι νομιζετε οτι ειναι οι "λεοντιες" συμβασεις εκχωρησης των εσοδων απο τα διοδια σε πολυθνικες, οι εκχωρησεις των εσοδων απο τα λαχεια , το στημενο παιχνιδι του χρηματιστηρ'ιου, οι τριπλοπληρωμενοι Ολυμπιακοι Αγωνες;
    Απλως δεν μας ενοιαζε μεχρι τωρα γιατι μας δανειζαν αβερτα για να πληρώνουμε και να αγοραζουμε καγιέν.

  41. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 22/01/2011 12:48:18

    Το μόνο σκέλος του χρέους για το οποίο δεν θα λυπηθώ καθόλου, είναι αυτό που οφείλεται στο πανηγυράκι της κυρα-Γιάννας. Ας τα λουστούν οι... "χρυσοί εθελοντές" που για ένα καπελάκι και ένα μπλουζάκι φούσκωναν σα διάνοι από την... εθνική υπερηφάνεια καθαρίζοντας "καλλιόπες" στο Ολυμπιακό Χωριό

  42. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 22/01/2011 12:55:35

    Αυτοί θέλουν να τα πουλήσουμε όλα, το ζήτημα δεν είναι τι λένε αυτοί το ζήτημα είναι εμείς τι κάνουμε;

  43. thanasis avatar
    thanasis 23/01/2011 11:26:20

    ας μας δωσουν τις πολεμικες αποζημιωσεις οι στρατιωτες του ΤΕΤΑΡΤΟΥ
    ΡΑΙΧ και ας αφησουν κατα μερος τα περι πουληματος των νησιων
    ας αφησου κατα μερος ολα αυτα οι απογονοι των ΘΩΡ και ας σκυψουν
    επανω στην ιστορια μας

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.