#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/03/2008 03:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Υπερ των ειδικών ανακριτικών μεθόδων ο Μπους

Διαβάσαμε στο http://www.cosmo.gr: Ο Τζορτζ Μπους έθεσε βέτο σε σχέδιο νόμου που είχε εγκρίνει τον περασμένο Φεβρουάριο το Κογκρέσο, το οποίο απαγόρευε στη CIA τη χρήση σκληρών μεθόδων ανάκρισης, όπως ο εικονικός πνιγμός. «Επειδή ο κίνδυνος παραμένει, θα πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι αξιωματούχοι των υπηρεσιών πληροφοριών έχουν όλα τα εργαλεία που χρειάζονται για να σταματήσουν τους τρομοκράτες» δήλωσε ο Μπους στο εβδομαδιαίο ραδιοφωνικό διάγγελμά του, προσθέτοντας ότι το προτεινόμενο σχέδιο νόμου «θα απαγόρευε ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία στον πόλεμο κατά της τρομοκρατίας». .

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 11/03/2008 17:47:39

    Να του χώσουν το κεφάλι σε ένα κουβά να δει ο μάγκας.

  2. Dzi avatar
    Dzi 11/03/2008 19:02:34

    Ένα πράγμα με εκπλήσσει κάθε φορά που ακούω παρόμοιες καταστάσεις. Πώς είναι δυνατόν να υπάρχουν τέτοιοι "άνθρωποι"...

  3. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 11/03/2008 19:03:30

    Μήπως μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος?
    Ο εικονικός πνιγμός και τα υπόλοιπα εργαλεία που έχει η δημοκρατία, επι Μπούς έχουν εφευρεθεί και χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά?

  4. Dzi avatar
    Dzi 11/03/2008 19:19:08

    Όχι βέβαια, κανείς δεν ισχυρίστηκε αυτό. Παντού γίνονται και γίνονταν.
    Αλλά όταν βλέπεις ότι πάει να γίνει ένα καλό βήμα και βγαίνει ο άλλος και σου λέει θεωρίες του κ_λου, τότε δε θα το σχολιάσεις?

  5. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 11/03/2008 20:20:40

    Φυσικά και θα το σχολιάσει και θα το πολεμήσει και αυτον που χρησιμοποιεί τέτοιες μεθόδους θα τον καταγράψει στα πιό μαύρα κατάστοιχα της ιστορίας.
    Αλλά ας μου επιτραπεί να θεωρώ αυτή και παρόμοιες κινήσεις του "δημοκρατικού" κονγκρέσου καθαρή υποκρισία. Λες και το "δημοκρατικό κονγκρέσο δεν τα ήξερε αυτά τα πράγματα και ξαφνικά τα ανάλυψε.
    Αλήθεια για το Γουαντάναμο τι λέει το κονγκρέσο?

  6. Ο ανώνυμος λεχρίτης avatar
    Ο ανώνυμος λεχρίτης 11/03/2008 20:31:20

    Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα. Υπάρχει στην Αμερική νόμος που επιτρέπει τα βασανιστήρια από τη CIA. Είναι δηλαδή νόμιμα!!! Απλά το Κογκρέσο ψήφισε την κατάργηση του νόμου αυτού και ο Μπους έχει θέσει βέτο. Το Κογκρέσο εκεί λειτουργεί αρκετά καλά. Το πρόβλημα είναι το δικαίωμα του εκάστοτε προέδου να θέτει βέτο στις αποφάσεις του Κογκρέσου.

  7. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 11/03/2008 20:50:41

    Μιά τελευταία ερώτηση.
    Αν ο πρόεδρος δεν είχε δικαίωμα βέτο,τότε το κονγκρέσο θα είχε απαγορεύσει τα βασανιστήρια στη CIA?
    Δηλαδή τελικά ο πρόεδρος ειναι ο κακός?
    (καλά, ο συγκεκριμένος είναι σίγουρα)

  8. Ο ανώνυμος λεχρίτης avatar
    Ο ανώνυμος λεχρίτης 11/03/2008 21:41:19

    "Αν ο πρόεδρος δεν είχε δικαίωμα βέτο,τότε το κονγκρέσο θα είχε απαγορεύσει τα βασανιστήρια στη CIA?"

    Ναι η πλειοψηφία του Κογκρέσου υπερψήφισε το νόμο για κατάργηση των βασανιστηρίων.

    "Δηλαδή τελικά ο πρόεδρος ειναι ο κακός?"

    Δεν ξέρω αν το Κογκρέσο είναι καλό ή κακό αλλά είναι σίγουρα καλύτερο από τον πρόεδρο (Μπους). Ελπίζω ότι ο Ομπάμα θα είναι διαφορετικός. Τουλάχιστον αυτό συμπεραίνω από τη σταθερότητα των απόψεών του.