19/12/2008 19:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Υπερκομματικός υπουργός Οικονομικών;

Από τα σύννεφα έπεσαν (έτσι λένε τουλάχιστον) στην Χαριλάου Τρικούπη  διαβάζοντας την πρόταση που έκανε σήμερα ο Χρήστος Βερελής για

«κοινό υπουργό Οικονομίας απ' όλες τις πολιτικές δυνάμεις, που θα είναι μια ανεξάρτητη υπερκομματική προσωπικότητα και θα προωθήσει μια συμφωνημένη οικονομική πολιτική για την έξοδο της χώρας από την κρίση».

Μιλώντας στην «Ε», ο βουλευτής τους ΠΑΣΟΚ προτείνει στον κ. Καραμανλή αφού εξαγγείλει από τώρα ημερομηνία εκλογών σε χρόνο όχι πέρα από τον Μάρτιο - Απρίλιο, να καλέσει όλες τις πολιτικές δυνάμεις για να αντιμετωπίσουν μέχρι τότε από κοινού τα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας και στη συνέχεια να τοποθετηθεί ο υπερκομματικός υπουργός Οικονομίας, στο πρόσωπο του οποίου όλα τα κόμματα θα συμφωνήσουμε και μετά να γίνουν εκλογές. Αυτή η κίνηση θα έχει ως στόχο την υποστύλωση της εμπιστοσύνης της χώρας. Ο κ. Βερελής επισημαίνει επίσης ότι η του πρόταση δεν έχει καμιά σχέση με κυβέρνηση συνεργασίας ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ.

Σημειώνουμε ότι η πρόταση του «εκσυγχρονιστή» Βερελή έρχεται αμέσως μετά την χθεσινή «υπερκομματική» ομιλία του Σημίτη στη Βουλή (βλ προηγούμενο δημοσίευμα) και τον προχθεσινό κάλεσμα υπερ μιας συγκυβέρνησης ΠΑΣΟΚ - ΝΔ από τον πρόεδρο του ΣΕΒ κ. Δασκαλόπουλου (βλ.εδώ).

Για να είστε επίσης ενημερωμένοι, σημειώστε ότι σε γαλάζιους κύκλους κυκλοφορεί ήδη το όνομα του κ. Παναγιώτη Γεννηματά, επίτιμος αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, ειδικός σύμβουλος την περίοδο 1980-81 του τότε πρωθυπουργού Γ. Ράλλη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 19/12/2008 19:26:00

    Η εγγύηση σίγουρη κρατά βαθειά ακόμα από το 1949 όταν ο μπάρμπα Γιώργος έκλεισε και έσωσε το Αγ. Όρος .

  2. Stathis avatar
    Stathis 19/12/2008 19:26:13

    Δε μας παρατάει λέω εγώ ο κύριος Βερελής!!;;;;; ο συγκεκριμένος "κύριος" δεν διαφέρει σε τίποτα από τα λαμόγια και τα golden boys της σημερινής κυβέρνησης, καθώς το ρουσφέτι και η ρεμούλα πήγαν σύννεφο επί υπουργίας του: ρουσφετολογικές προσλήψεις σε τραμ και προαστειακό (όλοι σχεδόν από τον νομό Αιτωλοακαρνανίας), δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για να την ανακατασκευή της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής των ΣΒΔΕ στον ίδιο νομό, γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναλειτουργήσει. Και αυτά είναι ολίγα μόνο από τα άπειρα αίσχη.

  3. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 19:29:00

    ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!

  4. theo 1611 avatar
    theo 1611 19/12/2008 19:38:22

    Χρήσιμο θα ήταν να βαλουμε τον εαυτό μας στη θέση αυτών που επιλέξαμε να μας κυβερνούν ή αυτών που θα επιλέξουμε στις επόμενες εκλογές.

    Και υπό αυτό το πρίσμα να εκθέσουμε τις απόψεις μας!!!

    Το πολιτικό δυναμικό μας είναι γνωστό και, όπως είναι φανερό, δεν του έχουμε και ιδιαίτερη εκτίμηση (αλλά τι κάναμε και μεις για να αναδείξουμε πολιτικούς ταγούς που τους σεβόμαστε και εμπιστευόμαστε?).

    Διαφορετικά, ας περιμένουμε τη λύση από τον από μηχανής Θεό με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα δημοκρατικά κεκτημένα (Θου κύριε φυλακί τω στοματί μου)

  5. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 19/12/2008 19:46:49

    theo 1611- παρακαλώ εδώ με το συμπάθεια κατ ελάχιστο ούτε θεός αλλά ούτε όμως και Κόκκος μας χρειάζεται στα πολιτικά δρώμενα της χωράς .
    Κόμματα δόξα τον παντοδύναμο έχουμε ,αλλά και δημοκρατία .

  6. Orestios avatar
    Orestios 19/12/2008 19:49:35

    Το ΠΑΣΟΚ δείχνει τις ορέξεις του πάντως. Και τι ζητά? Πρόσβαση στο τσουκάλι.

  7. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 19/12/2008 20:00:11

    Σοιμφονό, οραία ηδαία.

  8. theo 1611 avatar
    theo 1611 19/12/2008 20:10:19

    @6
    Κόκκος ή κοκός ούτε που μου πέρασε από το μυαλό.

    Το πρακτικό ερώτημα παραμένει όμως: Πως θα πρέπει να ενεργήσουμε ώστε αυτοί που έχουμε να μην ρίξουν το καράβι στην ξέρα?

  9. Evros avatar
    Evros 19/12/2008 20:16:53

    Και ο Εφραίμ υπερκομματικός δεν είναι;
    Βάλτε τον Εφραίμ.
    Ξέρει να βγάζει λεφτά.
    Ολοι μαζί για την μεγάλη μπάζα. Για ένα παγκόσμιο κόλπο.

  10. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 19/12/2008 20:27:33

    Καληνύχτα Ελλάδα

    Οταν τα γράφουμε εδώ, βγαίνουν ορισμένοι υπερασπιστές κομματικών σημαιών και φωνάζουν.

    Λοιπόν έχουμε:

    -διεθνή οικονομική κρίση
    -τεράστιο δημόσιο χρέος
    -διαρθρωτικές παθογένειες του τρόπου λειτουργίας και των δομών της οικονομίας
    -παράλυση του κράτους
    -το καλοκαίρι θα κλαίνε ..."μανούλες" όταν θα έχουμε διψήφιο ποσοστό ανέργων, τουρίστες θα βλέπουν μόνο στη τηλεόραση και ....τα μαγαζιά θα παρακαλάνε να τα κάψουν για να αποζημιωθούν.

    και τι λύσεις έχουμε?

    -να φύγει ο ΚΚ ο Β?
    -μα η εναλλακτική λύση είναι ένα κόμμα, ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟ της κατάστασης στην οποία βρίσκεται η κοινωνία μας, με διαφορετικές ιδέες και ...μπούρδες
    Ας μας απαντήσει το ΠΑΣΟΚ: έχει σχέδιο για την αντιμετώπιση του ελλείμματος και την αναδιάρθρωση της οικονομίας?
    Γιατί αν η επερχόμενη κυβέρνηση δεν έχει καν μπει στον κόπο να συζητήσει για την οικονομία, αλλά ασχολούνται με τις ...καρέκλες τους δεν αλλάζει κάτι
    ΕΝΙΑΙΟ σχέδιο και όχι τι λέει ο:

    -ΓΑΠ
    -ΣΗΜΙΤΗΣ
    -ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
    -ΒΕΡΕΛΗΣ
    -ΠΑΓΚΑΛΟΣ
    Γιατί έτσι θα έχουμε χειρότερο ...μπάχαλο στην οικονομία.

    Συμφωνώ να φύγει ο ΚΚ ο Β, αλλά αν είναι να τον διώξουμε για να μας ξαναπουν:

    -για φως στην άκρη του τουνελ
    -...δώστα όλα
    -καμμένη γη
    -άδεια ταμεία
    -και να έχουν απώτερο στόχο την ...υπουργική μερσεντές

    ευχαριστούμε αλλά δεν θα πάρουμε το έχουμε ξαναδεί το έργο.

    ΥΓ

    Ας μας κάνουν μια χάρη οι 300 σημερινοί βουλευτές, να μην ξαναβάλουν υποψηφιότητα, ...ας βάλουν τα παιδιά τους, το έχουν ...ξανακάνει.

  11. t avatar
    t 19/12/2008 20:29:48

    Στον νέο ανασχηματισμό να δοθούν τα Υπουργεία.

    Απασχόλησης & Κοινωνικής Προστασίας στο ΠΑΣΟΚ
    Δημοσίας Τάξεως στο ΚΚΕ
    Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης στον ΣΥΡΙΖΑ
    Υπουργείο Πολιτισμού στο ΛΑΟΣ

  12. Xase avatar
    Xase 19/12/2008 20:36:11

    Πριν μηνες εγραφα σε σχολιο μου οτι θα παμε αλλα Kurt Georg Kissinger, grosse Koalition.
    Σημερα μπηκαν τα πρωτα ψηγματα. Στο παρασκηνιο ισως εχουν δουλεψει πολυ στο παρελθον. Δεν πρεπει να ειναι τυχαιο οτι ο Παγκαλος που δεν ειναι με τους εκσυγχρονιστες,και ο Βερεληε που ειναι, να ζητουν υπερκομματικους υπουργους υπο τον Καραμανλη. Παιζετε μεγαλο παιγνιδι.

  13. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 19/12/2008 20:38:24

    @13 ξέχασες και άλλους πολιτικούς ...γίγαντες:

    Μάνος, Μητσοτάκης, τον δήμαρχό μας.
    Απλά δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι είναι όλοι τους ...τελειωμένοι

  14. KaryID avatar
    KaryID 19/12/2008 20:40:39

    Το Δημοσίας το έχει στο μάτι το ΚΚΕ από τοοοοοότε ... ! Ε, Δεκέμβριος είναι, ήλθε το πλήρωμα του χρόνου.

  15. Evros avatar
    Evros 19/12/2008 20:43:56

    Μπήκαμε σε λάθος δρόμο.
    Δρόμο που δεν έχει έξοδο.
    Και ξαχνουμε να βρούμε ποιός θα μπει μπροστά.
    ΑΥΤΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΟ.

  16. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/12/2008 20:47:35

    υπάρχουν τρία γεγονότα, που όλοι εσείς που καταλαβαίνετε από πολιτική τα βλέπετε διαφορετικά απο εμένα που δεν καταλαβαίνω

    Α. Δεν είδα τι είπε ο Σημίτης αλλά αν είπε ότι πάμε για ΔΝΤ, το λέω και εγώ εδώ και 2 μήνες (από τοτε που ξεφυγε το spread από τα Γερμανικά ομόλογα). 1) Δεν έιμαι ο Σημίτης, 2) το ΔΝΤ θα κάνει αυτό που καμμία δειλή αδερφή δεν τολμάει το Υπουργείο Οικονομίας ή την Κυβέρνηση

    Β. Ότι και αν πει ο Βερελής, να τραβηξετε το καζανάκι μετά. Πρόκειται για ιδιαίτερα πονηρό και ανειλικρινή πολιτικάντη, παλαιών προδιαγραφών

    Γ. Ο Γεννηματάς ήταν στην ΕΤΕπ. Δεν άκουσα κακίες, απεναντίας. Μια χαρά έκανε την δουλειά του και τον άκουσα μια φορά να λέει ότι στην Ελλάδα μας λείπει ο σχεδιασμός. καλά τα είπε και εν τάξει είναι. ΑΛΛΑ: Θα αναλάβει τώρα για να παραδώσει τον Μάρτιο, το θεωρώ φαιδρό.

    Τα προβλήματα που έχουμε είναι δεδομένα και δεν υπάρχει ένας σοφός ή ικανός που να μπορεί να τα φέρει σε πέρας. Όχι επειδή είναι δύσκολα, αλλά επειδή δεν υπάρχει ένας σε όλη την υφήλιο να πείσει αυτό, που σε τελευταία ανάληση είναι 15 τσιφλικάδες και δέκα εκατομμύρια βεδουϊνους με παντελόνια. Ο καθένας το χαβά του, πέρα βρέχει, δωρεάν παιδεία και τρέχα γύρευε.

    Ο Σημίτης (άσχετα αν τον πάτε) προσπάθησε να το μαζεψει το μαγαζάκι, με μέγιστο αντίπαλο το ...Πασόκ. Δεν τα καταφερε, σε καιρό ευημερίας. Νομίζετε ότι μαζεύεται σε καιρό διεθνούς ύφεσης με πειναλέους γείτονες που επίσης έχουν ξυπνήσει;

    Καλά μας ξεμπερδέματα

  17. valerios avatar
    valerios 19/12/2008 20:47:59

    Υπηρξε ενας ανεκδιηγητος υπουργος ΠΕΧΩΔΕ,με ανυπαρκτο εργο,και τωρα παρουσιαζει μια ανεκδιηγητη προταση ως ρηξικελευθη!Πως λεμε φούσκα?

  18. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/12/2008 20:48:53

    συγγνώμη για τα συντακτικά λάθη...

  19. YiannisM avatar
    YiannisM 19/12/2008 20:53:28

    Συμφωνώντας με την αρχαιοπτέρυγα θα ήθελα να προσθέσω ότι επειδή τα πρόσωπα έχουν ιδιαίτερη σημασία στην Ευρώπη, η ανάδειξη ενός ανθρώπου της ευρωπαικής γραφειοκρατίας στην θέση του υπουργού οικονομίας θα ευνοήσει και την χώρα ενισχύοντας την αξιοπιστία της και πιθανά να μας γλυτώσει και κανα λεφτό..

  20. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 19/12/2008 20:56:14

    archaeopteryx, το τραγικό δεν είναι η κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε.
    Τραγικότερο είναι ότι όλοι ξέρουν τι πρέπει να γίνει αλλά πετάνε τον ...μουτζούρη στον άλλον.
    κανείς δεν αναλαμβάνει το κόστος και για αυτό βλέπεις και στο ΠΑΣΟΚ να ακούγονται φωνούλες, φοβούνται.
    -ποιος να κάνει οικονομική μεταρρύθμιση?
    -ποιος να κάνει εκπαιδευτική μεταρρύθμιση?

    όλοι φοβούνται το κόστος...

    Οπότε ως χώρα τελειώσαμε ζούμε με δανεικά και σε λίγο θα εκλιπαρούμε για δανεικά...

    ΥΓ

    κοίτα μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη (θα τα βρούμε στα ...ανταλλάγματα, εξάλλου πάντα είχαμε Αγγλικό, Γαλλικό και Ρωσικό κόμμα):


    Την σαφή πρόθεση της Ρωσίας να στηρίξει την ελληνική οικονομία στην δύσκολη φάση που διέρχεται, (παρέχοντας ταυτοχρόνως και έμμεση στήριξη στην κυβέρνηση Καραμανλή), διατυπώνει με σχετικές αποκλειστικές δηλώσεις του στο defencenet.gr ο πρέσβης της Ρωσικής Ομοσπονδίας στην Αθήνα, Αndrey Valentinovich Vdovin. Ο Ρώσος πρέσβης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του defencenet.gr, τονίζει ότι: -"Τώρα η Ρωσία διατηρεί την 3η θέση παγκοσμίως σε αποθέματα συναλλάγματος και χρυσού – περίπου 450 δισ. δολλ. Εκτός από αυτό, έχουμε και σημαντικά εφεδρικά κεφάλαια, που συγκεντρώσαμε χάρη στο ότι όλα τα προηγούμενα χρόνια ο προϋπολογισμός έκλεινε με μεγάλο πλεόνασμα. Θέλω να τονίσω ότι, παρά την οικονομική κρίση, η Ρωσία δεν φεύγει από την παγκόσμια αγορά κρατικών ομολόγων και συνεχίζει να παρέχει δάνεια σε εκείνες τις χώρες που έχουν ανάγκη από χρηματική βοήθεια, υπό αμοιβαία δεκτούς όρους." Είναι μία σαφή θέση σε ότι αφορά τον κίνδυνο "παύσης του εξωτερικού δανεισμού" για την χώρα μας, που έχει διατυπωθεί κινδυνολογικά από κάποιες πλευρές. Είναι κοινό μυστικό ότι η Ρωσία αποτελεί έναν από τους κυριότερους δανειοδότες (σε κάποιες δημοπρασίες, τον κυριότερο) του Ελληνικού Δημοσίου, μέσω της αγοράς κρατικών τίτλων.

  21. Stathis avatar
    Stathis 19/12/2008 20:59:37

    Αχ, το "ξανθόν γενος", ο Μόσκοβος θα μας σώσει...οι ραγιάδες πάλι στον "πατερούλη" και την "αόρατον αρχήν" προσβλέπουν...

  22. ο βουνισιος avatar
    ο βουνισιος 19/12/2008 21:01:24

    Τα Τα golden boys ψάχνουν!

    τελικά τα τα golden boys είναι δικός μας όρος στο google οι πρώτες 16 σελίδες είναι στα Ελληνικά.

  23. t avatar
    t 19/12/2008 21:04:06

    Αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις με την έναρξη της νέας χρονιάς εμφανίστηκαν, οι εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας και των Πανεπιστημιακών.
    Υπάρχει πρόταση για συλλαλητήριο στις 9 Ιανουαρίου.

    Για να έχουμε μια ωραία, ζεστή ατμόσφαιρα.

    Πολύ καλή η σχόλη, με την διδασκαλία, την γνώση και την εργασία τι γίνεται?
    Λέτε να μείνουν αμόρφωτα τα παιδιά των καπιταλιστών?

  24. PATRA avatar
    PATRA 19/12/2008 21:05:11

    ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΔΕ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΨΗΝΕΤΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΗΣ ΝΔ.

    ΤΟ ΓΥΑΛΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΘΡΥΜΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΔΕΝ ΣΥΓΚΟΛΛΑΤΑΙ "ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΩ"

  25. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 19/12/2008 21:05:12

    ....το πρόβλημα δεν είναι ποιος θα μας σώσει αλλά το κόστος ανταλλάγματα που θα ζητήσει

    Δεν υπάρχουν εχθροί ή φίλοι μόνο δουλειές και όσο πιο εξασθενημένοι είμαστε τόσο περισσότερο θα το ...απολαύσουμε.

  26. Greco avatar
    Greco 19/12/2008 21:12:23

    ερχεται,ερχεταιιιι....

  27. μανώλης avatar
    μανώλης 19/12/2008 21:17:58

    Ιθαγενή, λές να ήρθε ο καιρός να ανατραπή η...Γιάλτα; (ειρηνικά).
    Λές εκεί που θα κάναμε οικονομική κατάληψη
    στους Βόρειους, ( πώς το είχε πει κάποιος,
    ότι με δέκα Σούπερ Μάρκετ...) τρομάρα μας,
    να μας την κάνουνε οι Ρώσοι;
    (Άτιμη ιστορία, και είναι και Δεκέμβρης).

    (Αρχαίε και εγώ συμφωνώ μαζί σου, ειδικά στο τελευταίο περί Σημίτη).

  28. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/12/2008 21:29:25

    Ιθαγενή, πάλι συμφωνώ απολυτα: ξέρουμε το πρακτέο αλλά οι πολιτικοί δεν τολμούν και τα αφεντικά τους δεν ξέρουν τι οδηγία να δώσουν...

    Αν δε πάνε για εκλογές τον Απρίλη...

    Βλέπω να κεδίζει συνεργασία ΛΑΟΣ και ΚΚΕ. Εθνικομμουνιστικό Κόμμα.

  29. Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ avatar
    Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ 19/12/2008 21:30:52

    Καλά πάλι στους ξένους θα τρέχουμε? Ολοι οι Ελληνάρες εδω μέσα τα δίνουν όλα για να μας βοηθήσουν οι Ρώσοι, ή οι Κινέζοι.

    Είσαστε για γέλια, έχει κάνει κανείς δουλειές με Ρώσους ή Κινέζους?

    Οι Ρώσοι αυτά που λέγανε για αποθεματικά και λοιπά ηρωϊκά τα έχουν κάνει γαργάρα με το πετρέλαιο στα 37.

    Οσο για τους Κινέζους, αυτοί είναι πιο λαμόγια και μούφα από ότι εμείς. Ο νωών νοείται.

    Δυστυχώς είμαστε έθνος ανάδελφον. Καλή τύχη συν-λαμόγια.

  30. Keep Talking avatar
    Keep Talking 19/12/2008 21:31:11

    Ναι, ο Εφραιμ, μια χαρα τα πηγε οικονομικως, απλα εμπλεξε με παλιοπαιδα και του χαλασαν τη δουλεια.

  31. Παπαγεωργίου Ε avatar
    Παπαγεωργίου Ε 19/12/2008 21:34:27

    Παιδιά είμαι απελπισμένος ...Το ΠΑ.ΣΟ.Κ δυστυχώς μόνο υπεύθυνη αντιπολίτευση δεν είναι...Δεν βλέπω καμιά σωτηρία απο πουθενά...

    Καμιά φορά αναρωτιέμαι σοβαρά εάν πρέπει να καούν όλα, και να ξαναρχίζουν όλα από την αρχή..Ο κήπος που μας ταΐζει γέμισε όχεντρες και κακά ζιζάνια..Πρέπει να να καούμε δυστυχώς και οι λίγοι χλωροί μαζί με τα ξερά..Οι στάχτες μας το λίπασμα και η κάθαρση..Ύστερα θα έλθουν νέες ανατολές και νέες βροχές...Μόνο έτσι θα μπορέσει η νέα γενιά να ριζώσει σε καθάρια και γόνιμα εδάφη..Ερωτώ: Είμαστε έτοιμοι να θυσιαστούμε παλικαρίσια στην φωτιά ή προτιμούμε να πεθάνουμε καχεκτικοί και μίζεροι πνιγμένοι από τα φίδια? Απλές φιλοσοφίες κάνω τώρα...

  32. xxx- avatar
    xxx- 19/12/2008 21:35:32

    Tί έγινε ρε παιδιά????Οι 'γνωστοί- άγνωστοι' κάνουν πάλι ,ρεσάλτο.....??????Φυσικό δεν είναι με το σπρώξιμο που τους κάνουν από πίσω....???Παλιά δουλειά τους......έχουν πείρα αυτοί...!!!

  33. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 19/12/2008 21:47:56

    Σενάριο (εφ' όσον δεν γίνουν όλα στάχτη και μπούρμπουλη) : Ο Μπούλης αποδέχεται την "πλατφόρμα" του Κινέζου. Ο Κινέζος προτείνεται από τον Μπούλη για Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Ο Μπούλης ξαναβγαίνει και επιβεβαιώνεται ο παππούς μου, που δεν καταλαβαίει από γκάποπ και καθώς του υπενθυμίζω τις βλακείες του Μπούλη, μου λέει και μου ξαναλέει: Είκοσι χρόνια θα κάτσει απάνω...

  34. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 19/12/2008 22:01:45

    Stathis-αστοισες αγαπητέ αφού δεν μας επέστρεψαν το Κόκκινο Μοναστήρι στον Εφρεμ υπάρχει ελπίδα . Όλοι θα ζήσουμε όπως έλεγε παλιά ο σιδερένιος « χέρι –χέρι» χα χα α

  35. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 22:26:41

    o Μαρκόπουλος δεν έχει..πεθάνει!
    (σόρρυ αν κάνω λάθος)

  36. siddhartha avatar
    siddhartha 19/12/2008 22:27:52

    Ποιός Βερελής??
    Πολιτικάντης ανύπαρκτων προδιαγραφών!
    Εχουν πλάκα οι αυλικοί του Σημίτοι. Χαπ πετάγονται από πίσω σαν την ουρά. Αρκετά κακό κάναν στον άνθρωπο και σε μας.
    factor μην αναφέρεσαι καθόλου σε τέτοια πρόσωπα, αν είπαν και τι είπαν, ουδένα ενδιαφέρει.
    Ενδιαφέρον όμως είναι αυτό για το Νικοπολίδη(απο το τρωκτικό) "Μα καλά ο Αντώνης Νικοπολίδης με τόσες αποδοχές τον χρόνο , δέχθηκε να κάνει τα χαρτιά του για να μπει στο δημόσιο;"
    Και το βρίσκω πολύ πολύ ενδιαφέρον διότι τον Αντώνη τον ξέρω και γνωρίζω ότι γνωρίζει. Και έπραξε σοφά. Ο Αντώνης είναι μαγικός χαρακτήρας τον μισό τον βλέπετε και τον ξέρετε, ο άλλος μισός είναι στο διάστημα και μέσα του πολύ φιλοσοφημένος, σαν τον "αναρχικό των δυο κόσμων" και ταυτόχρονα καλός οικογενειάρχης.
    Η κίνηση του αυτή δείχνει πάνω σε τι στεκόμαστε.

  37. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 19/12/2008 22:28:18

    Keep Talking-δηλ .αυτός (ο Εφρεμ) δεν ήταν κωλοπαιδο ???άρα Άγιος Εφρεμ ???
    Μην σταματήσουμε να λέμε τα μασάλια μας εδώ …

  38. Factorx avatar
    Factorx 19/12/2008 22:32:42

    Για «προσωπικές απόψεις» μίλησε ο εκπρόσωπος τύπου του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπακωνσταντίνου προσθέτοντας: «: το ΠΑΣΟΚ δεν ενδιαφέρεται για κανένα σενάριο, πέρα από την ανάγκη να υπάρξει προσφυγή στις κάλπες και μια νέα οικονομική και κοινωνική πολιτική σε αυτή τη χώρα».

    Από τη μεριά του ο Θεόδωρος Πάγκαλος, μιλώντας στο City99,5, σημείωσε ότι προϋπόθεση μίας συνέναισης θα ήταν ο καθορισμός χρόνου εκλογών, μία συμφωνία για προανακριτική επιτροπή για το θέμα του Βατοπεδίου και η τοποθέτηση υπουργών Οικονομίας, Δικαιοσύνης και Δημόσιας τάξης κοινής αποδοχής για την πορεία προς τις εκλογές.

    Σε ερώτηση για το ενδεχόμενο διαγραφής των δύο βουλευτών ο κ. Παπακωνσταντίνου σημείωσε ότι «στο ΠΑΣΟΚ έχουμε κατοχυρώσει τα δικαιώματα της ελευθερίας του λόγου στο ΠΑΣΟΚ. Δεν είναι κάτι το καινούργιο».

  39. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 19/12/2008 22:41:02

    Θεόδωρος- Μετάφραση.
    αυτά ξέρω αυτά λέω και είμαι μάγκας στο χωριό μου !!!

  40. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 19/12/2008 22:52:43

    Εκεί δηλαδή που ρημάξανε ο καθένας μόνος του, τώρα θα δώσουνε λύση όλοι μαζί.
    Από πέντε κοπριές δεν φτειάχνεται ένα τριαντάφυλλο.

  41. Xase avatar
    Xase 19/12/2008 22:58:39

    @31
    Ο Εφραιμ εκανε ξεπλυμα χρηματος για πολιτικους προς ιδιον οφελος. Τιποτα περισσοτερο.
    @41. Φακτορ.
    Η ζημια που κανει ο Παγκαλος διαχρονικα στο ΠΑΣΟΚ ειναι πολυ μεγαλυτερη απο αυτη που εκανε ο Κουλουρης (που ηταν και μακακακος). Απλα στην περιφερεια Αττικης ειναι μσγκας. Τα της ελευθεριας του λογου ειναι τα της ελευθεριας του κωλου.

  42. Παπαγεωργίου Ε avatar
    Παπαγεωργίου Ε 19/12/2008 23:03:00

    Φίλε siddhartha που έχεις και το όνομα ενός αγαπημένου μου ήρωα του Hesse, o Νικοπολίδης δεν είναι σε καμία περίπτωση το αγιόπαιδο που νομίζεις..Κατ αρχάς είναι προδότης..είχε ορκιστεί να μείνει στον Παναθηναϊκό, πώρωνε την 13 με αιώνιους όρκους, και μετά πουλήθηκε στον πιο μεγάλο του αντίπαλο. Ας πήγαινε όπου ήθελε, όχι όμως εκεί που έβριζε. Και τώρα, παρότι πλούσιος, πάει να αρπάξει και μια θέση Κηπουρού στερώντας από κάποιον άνεργο ο οποίος θα είχε ανάγκη αυτό το δικαίωμα. Δι εμέ μετά από αυτό στερείται αξιοπρέπειας. Ναι , είναι καλός ποδοσφαιριστής και όπως λες οικογενειάρχης. Φιλοσοφημένος όμως σε καμία περίπτωση. Λιγουράκος, μάλιστα!

  43. Xase avatar
    Xase 19/12/2008 23:06:33

    $43
    Μποτιλια, σε πεντε ειδη κοπριας μπορει να ευδοκιμησει μια τριανταφυλλια αλλα απο τα δυο ειδη κοπριας που εννοεις δεν γινεται ουτε τσουκνιδοφυλλο.

  44. donaE avatar
    donaE 19/12/2008 23:14:33

    @46 Πεστα.

  45. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 19/12/2008 23:22:38

    Ρε συ ανωνυμε,δεν το ζητανε γι αυτο το λογο.
    Για να μη φορτωθουν το κοστος το κανουν,για να μοιραστει στα δυο.
    Οι ανθρωποι, ξερουν που μας πηγαν, και τωρα προσπαθουν να γλυτωσουν τον κωλο τους.
    Αλλα φταινε και οι συνδικαλισταδες, που το μονο που ξερανε, ολα αυτα τα χρονια, ειναι να ζητανε αυξησεις για ολους, νηστικους και χορτατους,αλλα και εμεις, που ζηταγαμε συνεχεια, χωρις να βλεπουμε οτι ολα αυτα που μας δινανε, ηταν δανεικα, και επρεπε καποτε να πληρωθουν.
    Οταν οι ευνοημενοι, βουλευτες, δικαστες, εργατες στα λιμανια, ΔΕΚΟτζηδες,Ολυμπιακη,ζητουσαν,και επαιρναν, συνεχεια μισθους και επιμισθια,απο που θα βγαινανε αυτα;
    Οταν αβγαζαν στη συνταξη στα 48 και στα 50 ανοιγοντας την ορεξη σε ολο και περισσοτερους, να ζητανε το ιδιο, τι περιμενατε να γινει τελικα;
    Ειχαμε ανακαλυψει καμια μαγικη πηγη χρηματων, η βρηκαμε καμια πετρελαιοπηγη;
    Γι αυτο τωρα,
    δειλοι, μοιραιοι,και αβουλοι ανταμα,
    προσμενουμε ισως καποιο θαμα.
    Ας προσεχαμε,που εμβαιναμε, και που τρεχαμε.

  46. osaperas avatar
    osaperas 19/12/2008 23:24:20

    @49
    Όταν δεν προβοκάρεις , είσαι καλός

  47. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/12/2008 23:30:18

    @προβοκάτωρ
    οι συνδικαλιστές, δεν φταίνε που ζητούσαν και ζητούσαν... αυτό είναι πταίσμα.

    φταίνε επειδή μερικοί από αυτούς, με το αζημίωτο (με χρήμα ή σε είδος) εξυπηρέτησαν συμφέροντα συχνά αντίθετα με αυτά του εργοδότη τους, ή «δούλεψαν» κατά παραγγελία για λογαριασμο του ανταγωνιστή του εργοδότη τους. Κάτι σαν ...προδοσία;

  48. kanis avatar
    kanis 20/12/2008 00:35:57

    Εκείνο το ξημέρωμα, που τα ΜΙΝΙΟΝ & ΚΑΤΡΑΝΤΖΟΣ καιγόντουσαν, την Αθήνα κτυπούσαν κεραυνοί, όσο περίεργο κι αν ακούγεται αυτό. Δεν άκουγες τις τρομακτικές φλόγες, εκέινο το βράδυ, άκουγες τους κεραυνούς...Αξέχαστη εμπειρία.

    Μόλις ξημέρωσε, ήξερες ότι ο Κύριος Ράλλης είχε σαν μόνη εναλλακτική την παραίτηση από τη ΝΔ, είτε σε αφορούσε είτε όχι. Ηξερες, ότι θα τον αντικαταστήσει ο Μητσοτάκης.....

    Ολοι οι κάτοικοι της Αθήνας περνούσανε για μέρες,να δούνε τα καμένα κουφάρια ... περιμένανε τι θα πεί ο επίδοξος πολιτικός αντικαταστάτης...

    Ο Ευάγγελος Αβέρωφ επικράτησε τελικά,για να επιβάλει ψυχραιμία,
    μετά από καμένα δέντρα (οι κουκουνάρργρες, έλεγε ο κύριος Ράλλης),..μετά απο μια καμένη Αθήνα
    (Μινιόν, Κατράντζος..)

    Ο Ανδρέας Παπανδρέου ακολούθησε,μετά από μήνες για να αλλάξει την ελληνική κοινωνία...


    ΠΟΣΟ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΟΤΕ. ΜΟΝΟ Ο ΝΑΝΑΣ ΛΕΙΠΕΙ...ή όχι;

  49. t avatar
    t 20/12/2008 00:54:05

    O Γεώργιος Ράλλης ανέλαβε πρωθυπουργός της Ελλάδας (από τις 9 Μαΐου 1980). Την προηγούμενη ημέρα, η κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας τον είχε εκλέξει ηγέτη του κόμματος, με δεύτερο τον Ευάγγελο Αβέρωφ-Τοσίτσα.

    Η πρωθυπουργία του χαρακτηρίσθηκε από την δική του προσωπική μετριοπάθεια, αλλά και την εισαγωγή ενός ευρωπαϊκού πλουραλιστικού δημοκρατικού ύφους. Ευτύχησε να είναι ο πρωθυπουργός της Ελλάδας που υπέγραψε την ένταξη της χώρας στην Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα. Όμως, η κόπωση του κόσμου από τις κυβερνήσεις της Δεξιάς, ορισμένες κακές συγκυρίες (δασικές πυρκαγιές στην Αττική, σεισμός της Αθήνας, πολύνεκρο ατύχημα στο Γήπεδο Καραϊσκάκη κ.ά.) και η ισχυρή προσωπικότητα του Ανδρέα Παπανδρέου δημιούργησαν το μεγάλο ρεύμα που έφερε τελικά στην εξουσία το ΠΑΣΟΚ.

    Παρά τις επικρίσεις που δέχονταν και μέσα από το κόμμα του, ο Γεώργιος Ράλλης έδειξε ανώτερο ήθος και μετριοπάθεια ακόμα και κατά την έντονη προεκλογική περίοδο του 1981. Σε προεκλογική ομιλία του στο Ηράκλειο, είπε το περίφημο σύνθημα «δεν θέλω ου», ζητώντας μ' αυτόν τον τρόπο από τους οπαδούς του κόμματός του να μην αποδοκιμάζουν τον αντίπαλό του Ανδρέα Παπανδρέου.

    Στις 19 Οκτωβρίου, μία ημέρα μετά την εκλογική ήττα του από τον Ανδρέα Παπανδρέου, ο Γεώργιος Ράλλης παραιτήθηκε από πρωθυπουργός μιλώντας για το «πικρό ποτήρι» της ήττας, αλλά και συγχαίροντας τον αντίπαλό του, πράξη τότε πρωτόγνωρη για τα πολιτικά πράγματα της χώρας. Δύο μήνες αργότερα παραιτήθηκε και από την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, για να παραμείνει απλός βουλευτής.

  50. kanis avatar
    kanis 20/12/2008 00:59:36

    he was a gentleman after all!

  51. kanis avatar
    kanis 20/12/2008 01:05:51

    O σεισμός στις Αλκυονίδες, αισθητός στην Αττική, εγινε το Φεβρουάριο του 81!

  52. thanos avatar
    thanos 20/12/2008 02:45:46

    @32
    Παρε ουρε του καριοφιλ να ανβουμ στου βουνο,να πθανουμ παλικαριασια.

  53. J.E.L avatar
    J.E.L 20/12/2008 10:03:09

    Επειδη τυχαινει να γνωριζω τον Βερεληθα του συνιστουσα φιλικα να ειναι ποιο προσεκτικος στους πονηρους καιρους που ζουμε γιατι σε λιγο θα ψαχνει την ψηφο του στην Αιτωακαρνια και τοτε θα ειναι αργα .Εκανε την μακακια με τον Βενιζελο και συεχιζει.......

  54. comment avatar
    comment 20/12/2008 11:10:22

    Κανονικά δεν πρέπει να τον διώξει τώρα ο Καραμανλής γιατί αμφισβητεί την κυβέρνηση; Βλ. και Δαϊλάκη / Τατούλη...

  55. Vivi avatar
    Vivi 20/12/2008 20:49:05

    Ειναι πραγματικα τραγικο να βλεπουμε μια αντιπολιτευση να ζητα διαρκως την προσφυγη στο Διεθνες Νομισματικο Ταμειο,για υποστηριξη στην οικονομικη μας πολιτικη. Οπερ εστι: ελεγχος απο τις Ηνωμενες Πολιτειες της οικονομικης μας πολιτικης, το οποιο στο μελλον θα συνιστα οτι θα μπορει να καταφευγει και σε εκβιασμους εναντια στη χωρα μας,στην περιπτωση που παρουσιαστει καποια αντιδραση σχετικα με την αμερικανικη πολιτικη και αυτο το οποιο επιβαλλει. Φυσικα ειμαστε ολοι? εξυπνοι να καταλαβουμε οτι η οικονομικη πολιτικη ειναι η κινητηριος δυναμη ενος κρατους,ποσο μαλλον του ελληνικου. η προσφυγη,η μαλλον το προσκυνημα στο ΔΝΤ θα σημανει την ακυρωση των συμφωνιων με Ρωσια,Κινα,Γαλλια,την καθαρη ονομασια των Σκοπιων ως Μακεδονια και τη στεψη του αμερικανου Γεωργιου Παπανδρεου ως μονιμου πρωθυπουργου της Ελλαδας. Και ζησαν αυτοι καλα κι εμεις πολυ πολυ χειροτερα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.