#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/03/2010 16:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Υπέρ του ΔΝΤ αποφάσισε η Μέρκελ»



Η γερμανική κυβέρνηση έχει αποφασίσει ότι η Ελλάδα θα πρέπει να απευθυνθεί στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο αν χρειαστεί οικονομική βοήθεια, σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times.

Η βρετανική εφημερίδα επισημαίνει ότι ύστερα από εβδομάδες έντονων διαβουλεύσεων, οι νομικοί σύμβουλοι της Άνγκελα Μέρκελ την έχουν πείσει ότι οποιαδήποτε άλλη μορφή βοήθειας θα ήταν αδύνατη λόγω των όρων της Συνθήκης του Μάαστριχτ και του γερμανικού συντάγματος.

Η απόφαση σημαίνει ήττα του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών και της Bundesbank, οι αξιωματούχοι των οποίων αντιτίθενται σε παρέμβαση του ΔΝΤ εντός της ευρωζώνης.

Κομισιόν: «φυσιολογικό» να εξετάζεται η προσφυγή στο ΔΝΤ (!)

Το να εξετάζεται το ενδεχόμενο προσφυγής στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) για χρηματοπιστωτική αρωγή, πράγμα που δεν απέκλεισε για την Ελλάδα ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, είναι "φυσιολογικό, λογικό και συνετό", ανακοίνωσε σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

    "Είναι φυσιολογικό ο πρωθυπουργός να μην αποκλείει καμιά επιλογή", δήλωσε ο εκπρόσωπος της Επιτροπής Αμαντέου Αλταφάζ Τάρντιο κατά την καθημερινή ενημέρωση των δημοσιογράφων.

    "Για έναν πολιτικό που είναι υπεύθυνος για τις τύχες της χώρας του, μου φαίνεται φυσιολογικό, λογικό και μάλιστα συνετό", πρόσθεσε.

    "Τούτου λεχθέντος, ελπίζουμε ότι το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο (στο οποίο μετέχουν οι αρχηγοί κρατών και κυβερνήσεων των 27) θα έχει καρποφόρες συνομιλίες" για να βοηθήσει την Ελλάδα αν αυτό είναι απαραίτητο, κατά τη σύνοδο κορυφής που θα πραγματοποιηθεί στις 25 και 26 Μαρτίου στις Βρυξέλλες, δήλωσε ο εκπρόσωπος.

Παπακωνσταντίνου: «αστειότητες»

Εν τω μεταξύ, o υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου χαρακτήρισε αστειότητες το δημοσίευμα του Dow Jones για πιθανή προσφυγή της Ελλάδας στο ΔΝΤλέγοντας ότι όλα τα ενδεχόμενα για βοήθεια παραμένουν ανοικτά.

«Αυτά είναι αστειότητες», είπε ο υπουργός στο Reuters. «Εξαρχής έχουμε πει ότι όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά, αλλά κανείς δεν μπορεί να πει ότι είμαστε τώρα πιο κοντά στο ΔΝΤ».

«Τα δημοσιεύματα αυτά είναι απλώς ανόητα», πρόσθεσε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. NktrS avatar
    NktrS 18/03/2010 16:25:23

    Να δω μετα πως θα το καταπιούν αυτό!!!! Μα τι λέω, οι άνθρωποι έχουν εμπειρία στις κωλοτούμπες!

    • manos123 avatar
      manos123 @ NktrS 18/03/2010 20:05:31

      Για δείτε αυτό

      http://www.youtube.com/watch?v=AbH1JsOTInk&feature=player_ embedded

  2. anonymous avatar
    anonymous 18/03/2010 16:37:23

    Ποιο Bailout; Bορά στα λιοντάρια ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΑ!

    πηγή: www.zerohedge.com

    A smattering of the relevant headlines which are causing Greek SPREADS to WIDEN as investors realize they have been LIED to once again.

    04:51 03/18 GREEK PM: GREECE WILL NOT DEFAULT
    04:51 03/18 GREEK PM: NOT LOOKING FOR PARALLEL NATIONAL CURRENCY
    04:50 03/18 GREEK PM: OFFER OF HELP ON TABLE WOULD HELP FIGHT SPECULATORS
    04:50 03/18 GREEK PM: WOULD PREFER A EUROPEAN SOLUTION
    04:49 03/18 GREEK PM: GREECE IS TALKING TO THE IMF
    04:49 03/18 GREEK PM: MUST PURSUE REFORMS TO INCREASE COMPETITIVENESS
    04:45 03/18 GREEK PM: IF NO SUCH PLAN IN PLACE, GREECE MAY NEED IMF HELP
    04:44 03/18 GREEK PM: IMF-STYLE HELP COULD BE OFFERED ON "AD-HOC" BASIS
    04:44 03/18 GREEK PM: EUROPE MUST BE PREPARED TO OFFER IMF-STYLE HELP
    04:43 03/18 GREEK PM: GREEK NOT IN NEED OF IMF LOAN
    04:32 03/18 GREEK 10-YR SPREADS WIDEN 6 BPS TO +306 BPS AS GREEK PM SPEAKS
    05:40 03/18 GREECE PM:IMF SAYS OUR PLAN QUALIFIES US FOR IMF AID IF NEEDED

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ anonymous 18/03/2010 19:37:30

      Τώρα θυμήθηκα ότι πάντοτε, όποτε μιλάει ο ΓΑΠ, το spread ανεβαίνει. Τα μεγάλα άλματα τα είχε κάνει στην πρώτη εκείνη συνεντευξάρα των τρεισήμιση ωρών (πόσο είχε κρατήσει) στο Ζάππειο. Δεν θυμάμαι κι εγώ πόσες μονάδες είχε τσιμπήσει εκείνες τις τρεισήμιση ώρες.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ anonymous 19/03/2010 11:09:06

      Επώνυμε μέσα σε μία ώρα 12 αντικρουόμενες δηλώσεις, έλεος δλδ!

  3. Orestios avatar
    Orestios 18/03/2010 16:40:24

    Αν αυτό δεν είναι ΦΙΑΣΚΟ τότε τί είναι?

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Orestios 18/03/2010 16:43:51

      Φιάσκο είναι ήπιος χαρακτηρισμός. Εδώ μιλάμε για άλλα πράγματα πια.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 18/03/2010 17:16:00

      Μεγάλη αποτυχία αλλενάκι η greek poverty tour, όπως σωστά την χαρακτήρισες. Το GAP χτίζει βιογραφικό για την πάρτυ του κι ο ελληνικός λαός βουτά στην φτώχεια από τις αμετροεπείς επιλογές μιας συμμορίας.

    • man8os avatar
      man8os @ Orestios 18/03/2010 17:36:40

      Προδοτικη ενεργεια! Τι φιασκο λετε. Μας προδωσε, στεγνα. Χωρις ντροπη.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 18/03/2010 18:03:31

      Μάνθε, αποφάσισες τί θες να κάνεις? Ή θα ματώσεις ή θα τους ματώσεις.
      Χθες άλλα έλεγες

    • tiramola avatar
      tiramola @ Orestios 18/03/2010 18:45:01

      Ορέστιε μαρξιστικό αίμα κυλάει στις φλέβες σου.
      Μην ξεχάσεις στην επανάστση να πάρεις μαζί σου και την Τότα...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 18/03/2010 18:48:17

      Τιραμόλα είσαι υπέρ του ΔΝΤ?

    • tiramola avatar
      tiramola @ Orestios 18/03/2010 19:03:29

      Πάω για διπλό πρόκρισης μέσα στη Λιέγη σε μία ώρα και το μυαλό μου το έχω μόνο εκεί.
      Άλλη φορά...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 18/03/2010 19:05:48

      Καημένε τιραμόλα. Μόλις απολυθείς έλα να μας το πεις.

    • man8os avatar
      man8os @ Orestios 19/03/2010 01:45:53

      Θαμ ατωσουμε γιατι πρεπει.Αλλα η λυση πρεπει να ειναι ενδοευρωπαικη. Οχι ΔΝΤ. Θα παρουμε σκληραα μετρα(χωρις ομως να ειναι ακραια φιλελευθερα) για να σωσουμε την χωρα. Αλλα οχι ΔΝΤ. Δεν πρεπει να βρεθουμε στο no mans land( εννοω την επηροη της Αμερικης).

  4. Νίκος avatar
    Νίκος 18/03/2010 16:53:06

    Ναι αλλενακι, λεγεται συστηματικη ψευδολογια.
    Π.χ., υπηρχαν λεφτα πριν τις εκλογες
    Μετεκλογικα: Τιτανικος, χασιμο "εθνικης" κυριαρχιας.

    Φυσικα με " εθνικη κυριαρχια" εννοουσαν το δικο τους ελευθερο για τζαμπα μασα εις βαρος του κρατους μας.

  5. ν γεωργιοπουλος avatar
    ν γεωργιοπουλος 18/03/2010 16:53:38

    Ηταν η προδιαγεγραμμενη πορεια και το ειχα αναφερει. Αυταπατομασταν τοσο καιρο οτι θα το αποφυγουμε. Οπως αυταπατηθηκαμε οταν πονταραμε στην ευρωπαικη ολοκληρωση ως μεσο λυσης των προβληματων μας, αντι να αποφασισουμε να τα λυσουμε μονοι μας.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ν γεωργιοπουλος 18/03/2010 16:59:20

      Νίκο, όταν η κατάσταση είναι τοσο σοβαρή απαιτείται δημοψήφισμα για νομιμοποίηση αυτής της απόφασης, νομίζω. Τουλάχιστον έτσι γίνετια σε χώρες που σέβονται τους λαούς τους.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ν γεωργιοπουλος 18/03/2010 17:01:53

      διορθώνω: για νομιμοποίηση ή ΟΧΙ αυτής της απόφασης

    • ν γεωργιοπουλος avatar
      ν γεωργιοπουλος @ ν γεωργιοπουλος 18/03/2010 17:04:29

      Δημοψηφισμα επι του αν χρεωκοπουμε η οχι? Η χρεωκοπια σημαινει κατασταση απωλειας της εθνικης κυριαρχιας και τα δημοψηφισματα κατα την ταπεινη μου αποψη, πολυτελειες. Αυτο που προεχει ειναι η επιβιωση της χωρας.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ν γεωργιοπουλος 18/03/2010 17:16:02

      "επιβίωση" μέσω ΔΝΤ??
      ...έχουμε πρόσβαση στα μεγέθη και στους δείκτες της "αυτοεκπληρούμενης χρεωκοπίας"??
      δοκιμάσαμε έμπρακτα μήπως κάποιο άλλο μέτρο, π.χ. εσωτερικό δανεισμό??
      εξαντλήσαμε όλους τους πόρους ή μόνο τους πόρους των μισθωτών και συνταξιούχων??
      για 250.000 ελ.επαγγελματίες τα φορολογικά μέτρα θα ισχύσουν από το 2011, π.χ. ταξιτζηδες που κανουν ζημια στο ιματζ οταν ειναι δυσαρεστημενοι

      Εδω εχουμε μεσα σε μια ωρα 12 αντικρουομενες δηλωσεις του πράιμ.
      Αν πάει οποιοσδήποτε απο μας σε μια τραπεζα για δανειο και μεσα σε μια ωρα πει 12 διαφορετικα πραγματα για την οικονομικη του κατασταση μπορει και να φωναξουν το σεκιουριτι να τον βγαλει ευγενικα εξω

    • ν γεωργιοπουλος avatar
      ν γεωργιοπουλος @ ν γεωργιοπουλος 18/03/2010 17:39:51

      Ο εσωτερικος δανεισμος ειναι μια κρυφη υποτιμηση η αν θες μια κρυφη φορολογηση και θα πληξει οσους δεν μπορουν να στελνουν με ενα κλικ τα χρηματα τους στο εξωτερικο. Δεν λυνει αντικειμενικα προβληματα. Η χωρα εχει ελλειμμα παραγωγης. Κοινως δεν παραγει αρκετα αγαθα ωστε να μπορει να εξελθει του χρεους, εαν αντιληφθουμε αυτο τοτε ξεκιναμε μια συζητηση που εχει μια βαση.
      Το να επανασυσταθει βιομηχανια ειναι πρακτικα αδυνατο.
      Το να κανουμε καποιες αλλες κινησεις που θα δημιουργουσαν μακροχρονιες βασεις αναπτυξης ειναι δυνατο.

      α)Παραδειγμα ειναι η ενεργειακη αυτονομια της χωρας και δεν εννοω ανοησιες πρασινης (υπ) αναπτυξης. Εννοω λιγνιτη, λιθανθρακα και πυρηνικη ενεργεια και ας γραφτουν η Κοπεγχαγη και οι πρασινοι φοροι στα παλαιοτερα των υποδηματων μας.
      β)Το οτι θα μικρυνουμε τον δημοσιο τομεα ειναι φυσει αδυνατο να το αποφυγουμε. Δεν μπορει η μιση χωρα να παρασιτει (1.000.000 Χ 4 στοματα συν γυναιξι και τεκνοις) εις βαρος της αλλης.
      γ)Καποτε θα αναγκαστουμε να λυσουμε το ασφαλιστικο. Δεν νοειται με προσδοκιμο επιβιωσης τα 80+ ετη να συνταξιοδοτουνται καποιοι στα 58. Δεν μπορουν οι γυναικες του δημοσιου κατα παραβαση καθε εννοιας ισοτητας να απολαμβανουν σκανδαλωδη συνταξιοδοτικα δικαιωματα εναντι των γυναικων του ιδιωτικου τομεα. Δεν μπορει επισης σημερα να υπαρχουν 2 παραλληλα συστηματα υγειας, ΙΚΑ και ΕΣΥ με σπαταλες κλιμακας αντι για οικονομιες κλιμακας.
      δ)Καποτε θα πρεπει να αποφασισουμε πως τα πανεπιστημια θα εισαγεται το 1/3 το πολυ 1/2 των υποψηφιων και οχι τα 3/4. Οι υπολοιποι θα πανε σε τεχνικες δουλειες, θα γινουν επιχειρηματιες, θα πανε στην υπαιθρο. Αυτο θα ειναι και ενα γενικοτερο πολιτιστικο υποδειγμα, το προτυπο της οικονομιας της υπηρεσιας εναντι της οικονομιας της παραγωγης.
      Και πολλα αλλα.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ν γεωργιοπουλος 18/03/2010 18:18:41

      Ναι, μιλάς για αναπτυξιακά μέτρα, στα οποία συμφωνώ, αλλά ειδικά στο α) αυτοί κάνουν τα εντελώς αντίθετα ούτε αφορά αυτό την υπαγωγή στο ΔΝΤ, στο δ) συμφωνώ επίσης, αλλά δεν προγραμματίζεται κάτι τέτοιο γιατί κοστίζει σε ψήφους αυτό στην Ελλάδα, ενώ επίσης δεν αφορά το ΔΝΤ

      όσον αφορά στο β) εκεί προοιωνίζομαι πραγματικά αδικίες γιατί όλα θα γίνουν βιαστικά [δεν έχω σχέση με το δημόσιο]
      για το γ) όμως δεν συμφωνώ, αυτός που εργάζεται από τα 22 ή τα 25 στα 60, 62 έχει συμπληρώσει κοντά 40 χρόνια δουλειάς. Πως θα επιβάλλεις σε αυτό τον άνθρωπο να περιμένει επτά χρόνια για να πάρει σύνταξη στα 67. Όχι Νίκο. Ας φροντίσουν να εξορθολογίσουν τη λειτουργία των ταμείων με συνετή διαχείριση και δεν θα υπήρχε πρόβλημα.

    • ν γεωργιοπουλος avatar
      ν γεωργιοπουλος @ ν γεωργιοπουλος 18/03/2010 21:57:38

      Το παρον ασφαλιστικο συστημα ειναι κοινωνικα αδικο, διοτι φορολογει το αναπτυξιακο κομματι της οικονομιας εναντι του μη αναπτυξιακο. Οι νεοι, οι παραγωγοι και οι επενδυτες πληρωνουν γενναιοδωρα ασφαλιστικα προγραμματα για τις μεγαλες ηλικιες. Θα μου πει κανεις ειναι οι συνταξεις των 500 ευρω γενναιοδωρες? Αν δει κανεις την εξελιξη του δημογραφικου, των οικονομικων των ταμειων και της οικονομιας ενδεχομενως να ειναι γενναιοδωρες. Ειδικα με το δημογραφικο που υπολογιζεται σε 70 ετη να ειμαστε 3.000.000, πλην μεταναστων, οι προοπτικες του ασφαλιστικου ειναι εφιαλτικες. Ουτε με συνταξη στα 80 δεν σωζομαστε.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ ν γεωργιοπουλος 19/03/2010 11:04:04

      @ ν γεωργιοπουλος
      "Ειναι οι συνταξεις των 500 ευρω γενναιοδωρες? .... ενδεχομενως να ειναι γενναιοδωρες".
      Εντάξει, μια σκέψη είναι να πετάτε τους γέρους στον Καιάδα, για να "τρώνε πιό καλά" οι μεσήλικες! Θυμάστε εκείνη την ιαπωνική ταινία;
      Ο Μεσαίωνας ήταν παράδεισος συγκριτικά με την κοινωνία και οικονομία που φτιάξατε σεις οι νεοφιλελεύθεροι μετά το 1980.
      Αλλά η κοινωνία και η οικονομία σας πεθαίνει, κι αυτό σας φέρνει τρόμο γιατί θα χάσετε "το επίπεδο διαβίωσής" σας (το οποίο κάποιοι άλλοι ποτέ δεν είχαμε, και σας το χαρίζουμε ευχαρίστως).

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ ν γεωργιοπουλος 19/03/2010 11:30:02

      Το βασικό πρόβλημα (και η μεγαλύτερη νεοφιλελεύθερη αυταπάτη) είναι ότι το επίπεδο διαβίωσης των διογκωμένων μεσο-υψηλών κοινωνικών στρωμάτων δεν είναι βιώσιμο και δεν μπορεί να γίνει, επειδή οι πόροι δεν είναι απεριόριστοι. Αυτό δεν ισχύει μόνον για την Ελλάδα. Το πιό χαρακτηριστικό παράδειγμα, εκτός από τον Ευρωπαικό Νότο, είναι οι ΗΠΑ.
      Το σύστημα καταρρέει επειδή το "κέντρο βάρους" του έχει ανέβει πολύ ψηλά, το σύστημα από σταθερή πυραμίδα που ήταν, σχεδόν ανεστράφη. Οι ανώτατες κοινωνικές ομάδες, προκειμένου να διατηρήσουν τα προνόμιά τους, μεταφέρουν όλο το φορτίο στα αμέσως υποκείμενα, διογκωμένα μεσοστρώματα, και τα συντρίβουν.
      Οι κοινωνίες αυξημένης συνοχής, όπως κυρίως οι Σκανδιναβικές και εν μέρει οι Κεντροευρωπαικές, είναι οι μόνες που κινδυνεύουν σχετικά λιγότερο από την εσωτερική κατάρρευση λόγω υψηλής εντατικής κατάστασης. Αλλά αυτές δεν πετάνε τους (πάρα πολλούς ποσοστιαία) γέρους τους στον Καιάδα και δεν εκτιμούν τόσο τη χλιδή όσο εμείς οι Νότιοι ή οι Αγγλοσάξονες,

    • ν γεωργιοπουλος avatar
      ν γεωργιοπουλος @ ν γεωργιοπουλος 19/03/2010 15:00:13

      Στις χωρες της κεντρικης Ευρωπης οι ηλικιωμενοι πεθαινουν ειτε σε ενα γηροκομειο, ειτε απο εγκαταλειψη ειδικα στην Γαλλια. Το ασφαλιστικο προβλημα εχει τρεις ισοτιμες πλευρες.

      1)Κοινωνικο.
      2)Οικονομικο.
      3)Μαθηματικο.

      Αν δεν βγαινουν οι αριθμοι οσο και να κατεριεστε τον νεοφιλελευθερισμο, καταληγετε αν δεν λαβετε υποψην τους αριθμους να ανδρεο-παπανδρειζετε.
      Λοιπον τα πραγματα ειναι απλα, οι δημογραφικες προβλεψεις μιλουν οτι σε 70 χρονια (τα παιδια μας και τα εγγονια μας) θα ειναι 3.000.000 ελληνες. ΜΕ σημερινους κοντα στα 10.000.000 σημαινει πως ενα ολοενα και μεγαλυτερο κομματι του ΑΕΠ θα πηγαινει στους ηλικιωμενους (βαλτε και την αυξημενη ιατρικη δαπανη λογω εκφυλιστικων ασθενειων που συνδεονται με την αυξηση του προσδοκιμου επιβιωσης πχ αλτσχαιμερ) στερωντας πορους απο τους νεους και τα παιδια. Το παρον συστημα ευνοει τους ηλικιωμενους και οσους εχουν θεμελιωσει ωριμα συνταξιοδοτικα δικαιωματα. Οι σημερινοι 20αρηδες και 30αρηδες θα αναλαβουν να καλυψουν το κοστος συνταξεων που υπολογιστηκαν με μεσο ορο ζωης τα 70 ετη (οσοι ξεκινησαν να εργαζονται πριν 25-30 χρονια) ενω το πραγματικο προσδοκιμο εφτασε να ειναι τα 80+ με προοπτικη να φτασει (και καλως να φτασει) στα 90.
      Αν θελετε να ανδρεοπαπανδρεισετε δικαιωμα σας, τα αυτια σας ικανοποιειτε αλλα η αληθεια ειναι διαφορετικη.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ ν γεωργιοπουλος 19/03/2010 15:13:18

      Το αληθινό "σκιάχτρο" (ή σωστότερα εφιάλτης) που σας τρομάζει, δεν φέρει το όνομα του "αφορισμένου" Ανδρέα Παπανδρέου. Ονομάζεται John Maynard Keynes.
      Και να είστε βέβαιος, πιό πολλοί Κεντροευρωαπαίοι γέροντες περνούν τα στερνά τους χρόνια σε όμορφα παραδοσιακά χωριά της Τοσκάνης, της Δαλματίας, της Θάσου ή των Σποράδων, παρά σε γηροκομεία.
      Οι άνθρωποι δεν φτιάχτηκαν για είναι υπηρέτες της οικονομίας, αλλά το αντίθετο. Το βλέπουν έτσι όσοι δεν μπορούν να παραιτηθούν από ένα μη βιώσιμο επίπεδο κατανάλωσης, αλλά πρόκειται για εμμονή ουτοπική.

    • ν γεωργιοπουλος avatar
      ν γεωργιοπουλος @ ν γεωργιοπουλος 19/03/2010 15:14:57

      Τι με τον Κευνς?

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ ν γεωργιοπουλος 19/03/2010 15:37:21

      @ ν γεωργιοπουλος:
      Η (Κευνσιανή) Αυτοκρατορία αντεπιτίθεται, από τις στήλες των Financial Times (18 Φεβρουαρίου 2010, Robert Skidelsky και άλλοι):
      h**p://www.ft.com/cms/s/0/75b2481e-1cb5-11df-8d8e-00144feab49a.html.
      Άν διαβάζετε και Γερμανικά, πολύ ενδιαφέρον σχετικό στην Zeit:
      h**p://www.zeit.de/2010/12/Wirtschaftskrise-Europa.
      Προκλητικά δημοσιεύματα, στην Ελλάδα θα φάνταζαν "ανδρεοπαπανδρεικά", που λέγατε: "Η οικονομική εξυγίανση θα έλθει μόνον με ακόμη υψηλότερο δημόσιο χρέος"!

    • ν γεωργιοπουλος avatar
      ν γεωργιοπουλος @ ν γεωργιοπουλος 19/03/2010 15:42:37

      Αν με παρακολουθειτε αυτο το εχω πει και εγω. Ο Μιλτον Φρηντμαν το αποκαλει νομισματικη κυκλοφορια (τυπωμα χρηματος).

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ ν γεωργιοπουλος 19/03/2010 15:49:36

      Ο Φρήντμαν της Χιλής ή ο ...άλλος μεταλλαγμένος;

    • ν γεωργιοπουλος avatar
      ν γεωργιοπουλος @ ν γεωργιοπουλος 19/03/2010 15:51:15

      Αν ειναι να γινει συζητηση με τα γνωστα κλισε ο κακος Φρηντμαν, ο κακος Κισσινγκερ, ο καλος Ουγκο Τσαβεζ, προτιμω να μην την κανω καθολου. Επι του αντικειμενου και μονο συζητω.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ ν γεωργιοπουλος 19/03/2010 15:57:21

      Η Κευνσιανή λύση βέβαια δεν είναι ζήτημα κυκλοφορίας του χρήματος, ούτε θέμα "τυπώματος" χαρτονομισμάτων.
      Ο Κέυνς και οι Κευνσιανοί μόνον μονεταριστική οπτική δεν έχουν. Το κράτος το βλέπουν ως οιονεί επιχειρηματία, που δανείζεται, επενδύει, προσφέρει εργασία, και προπάντων παράγει.
      Το Ελληνικό πρόβλημα (η "Ελληνική ιδιομορφία" άν θέλετε) είναι ότι το (μεγάλο) κράτος μας έκανε και κάνει μερικά από αυτά, αλλά ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΙΠΟΤΕ, αντίθετα με τους ακόμη ισχυρότερους κρατικούς τομείς των Κεντροευρωπαικών και των Σκανδιναβικών Δημοκρατιών.

    • ν γεωργιοπουλος avatar
      ν γεωργιοπουλος @ ν γεωργιοπουλος 20/03/2010 00:33:12

      1)Ειλικρινα ψαχνω να βρω τριγυρω μου χαρουμενους συνταξιουχους με σπιτια στην Τοσκανη και τις Δαλματικες ακτες. Προφανως και προκειται για μια ευπορη σχετικα μειοψηφια.

      2)Το Κευνσιανο κρατος στηριζει την ζητηση σε περιοδο υφεσης, δεν παραγει γενικα. Τα δε σκανδιναβικα και κεντροευρωπαικα κρατη το τελευταιο πραγμα που κανουν ειναι τον επιχειρηματια. Ειδικα τα σκανδιναβικα κρατη εχουν ορισμενους θεσμους ακραια νεοφιλελευθερους. Το 70% των Φιλανδικων δασων πχ ειναι ιδιωτικοποιημενα, τα σχολεια χρηματοδοτουνται με κουπονια στην Σουηδια και οι φοροι που πληρωνουν οι Δανοι πχ ειναι στα υψη. Αλκοολ στην Σουηδια, μπορει να προμηθευτει καποιος σε κρατικο μπαρ και μολις προσφατα σε σουηδικο σχολειο μαθητηε τιμωρηθηκε επειδη δεν καλεσε ολα τα παιδακια της ταξης σε παιδικο παρτυ. Ο πατερναλισμος των Σκανδιναβικων κοινωνιων και η αφορητη πολιτικη ορθοτητα που επικρατει, αρμοζουν μονο σε Σκανδιναβου.

      3)Συμφωνα με μελετες οι ΗΠΑ ειναι κοινωνικα πιο δικαιες στο ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ εισοδημα. Απλουστατα οταν φορολογεις για κοινωνικες υπηρεσιες που δεν χρησιμοποιει ο κοσμος, του στερεις εισοδημα. Εγω που ανηκω σε σχετικα χαμηλη φορολογικη κλιμακα αποδιδω σε αμμεσους φορους το 30% του εισοδηματος για κοινωνικες υπηρεσιες που δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε! Προσεχτε τι ζητατε, αν θελετε κοινωνικο κρατος αλα ευρωπαικα ο Γιωργακης θα πρεπει να θεσπισει φορους τουλαχιστον στο 40% για τα μεσα εισοδηματα 20.000-40.000 ευρω.

      4)Αντιθετα σε μερικες κοινες αντιληψεις οι κακοι νεοφιλελευθεροι ηταν οι πρωτοι που προτειναν το ελαχιστον εγγυημενο εισοδημα, τους αρνητικους φορους και γενικα τους χαμηλους φορους για ολες τις κοινωνικες ομαδες. Οι ιδιοι κακοι νεοφιλελευθεροι πρωτοστατησαν στα ειρηνιστικα κινηματα του Β ΠΠ, υποστηριζοντας πως οι ΗΠΑ δεν θα επρεπε να επενεβαιναν στον πολεμο.

      6)Οι μεγαλυτερες απατες της μοντερνας ευρωπαικης συναινεσης ηταν το κοινωνικο κρατος και η οικολογια. Η δευτερη απλα θα αποβιομηχανισει οτι εμεινε στην Ευρωπη μετατρεποντας τις παραγωγικες κουλτουρες των ευρωπαικων λαων σε κουλτουρες ραντιερηδων και καταναλωτων. Το κοινωνικο κρατος ηδη δειχνει τα ορια του, λογω μεταναστευσης και δημογραφιας. Οι μεταναστες (πακισταν, ουζμπεκισταν και ολα τα σταν) ειναι οι καθαροι αποδεκτες κοινωνικων δαπανων ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ του γηγενους πληθυσμου. Οπως ειπε και παλι ο κακος Μιλτον Φρηντμαν δεν νοειται κοινωνικο κρατος με μεταναστευση. Ακομα και χωρις μεταναστευση τα μεγαλα κοινωνικα κρατη, επιδεικνυουν φοβερες στρεβλωσεις στις αγορες. Παλι πρωτοπορες οι σκανδιναβικες κοινωνιες εφαρμοζουν το ακραιο νεοφιλελευθερο της flexicurity η αλλιως ελευθερες απολυσεις.

      Συμπερασμα
      Οπως ειπε και ο Μιλτον Φρηντμαν. Δεν υπαρχουν δωρεαν γευματα.

  6. Νίκος avatar
    Νίκος 18/03/2010 16:54:47

    Το αλλο το σκυλακι, το "ευρωπαϊκο κεκτημενο (αχαχαχαχαχα!) τι απεγινε; δε ακουω να το πιπιλιζουν τα ανδρεικελα και τα φερεφωνα τους στα ΜΜΕ.

    • ν γεωργιοπουλος avatar
      ν γεωργιοπουλος @ Νίκος 18/03/2010 17:04:57

      Οπως το υπερσπιστηκε ο Φερχοιγκεν οταν πιεζε την Κυπρο να δεχτει το σχεδιο Ανναν.

  7. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 18/03/2010 17:08:22

    Τότε προς τι όλες αυτές οι περιοδείες;
    Οι επισκέψεις του "Μεγάλου Τιμονιέρη";
    Ο Μεντεβέντιεφ μας το είχε πεί από καιρό;
    Μήπως όλα αυτά έγιναν για να ενισχυθεί το profile του Γιώργου;

  8. Dimi avatar
    Dimi 18/03/2010 17:12:26

    Agela Merkel: Extreme Photoshop Makeover (to Paris Hilton?) http://bit.ly/ITIxd

    Η Αgela, παρόλο το μένος κατά της Ελλάδας, φαίνεται να έχει βιώσει στιγμές ανεπανάληπτες στη χώρα μας, που άν επαναληφθούν, είναι διατεθειμένη να μάς βοηθήσει με το χρέος! http://bit.ly/9MoWr7

  9. Νίκος avatar
    Νίκος 18/03/2010 17:18:10

    Αλλενακι, (ρητορικη) ερωτηση: ποσα δημοψηφισματα εκανε η ψευτοδημοκρατικη οικογενειοκρατια μας για σοβαρα ζητηματα;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Νίκος 18/03/2010 17:23:54

      Ποτέ, αλλά δεν έχει σημασία τώρα αυτο, δεν είχαμε ποτέ αλλοτε τέτοια κρίση.
      Μετά από την ήπια οικονομική κατοχή ακολουθει η εισβολη με τον ένα ή τον άλλο τρόπο καλυμμένη και μετά η εδαφική κατοχή.

  10. PAmizensSOK avatar
    PAmizensSOK 18/03/2010 17:28:10

    Απάντηση στα παπαγαλάκια των καναλιων στο μαυρο μέτωπο ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ... για το......................που είναι τα λεφτά..!!!

    Νάτα τα λεφτά!
    Ενα μόνο στοιχείο που αποτυπώνει τη λεηλασία του ελληνικού λαού από τις πολιτικές του δικομματισμού:

    Την αύξηση, μέσα σε μια δεκαετία, κατά 350 δισ. ευρώ (!) του Ενεργητικού των τραπεζών, που από τα 233 δισ. το 2000 και τα 275 δισ. το 2004, εκτινάχτηκε το 2009 στα 579 δισ. ευρώ!

    Ενα ποσό δυσθεώρητο, που αριθμητικά ξεπερνά το σύνολο του δημόσιου χρέους της χώρας,
    που αποδεικνύει τον αμύθητο πλούτο που έχει σφετεριστεί μια κάστα ολιγαρχών

    και ταυτόχρονα δηλώνει τη σαθρή βάση της καπιταλιστικής οικονομίας αφού μια χούφτα πλουτοκρατών παίζοντας με το «πλασματικό χρήμα» και κερδοσκοπώντας πάνω σε «φούσκες», απαιτεί να κατέχει πλούτο υπερδιπλάσιο ολόκληρου του ΑΕΠ της χώρας!

    Στο σημερινό σημείωμα συνεχίζουμε την καταγραφή της υπερεκμετάλλευσης που υφίσταται ο εργαζόμενος, παρουσιάζοντας στοιχεία σχετικά με το περίφημο ερώτημα «αν υπάρχουν λεφτά».

    1 Ως γνωστόν, μέσω των «οφ σορ» δεν κάνουν τις συναλλαγές τους ούτε συνταξιούχοι, ούτε άνεργοι, ούτε μισθωτοί. Αλλοι τις κάνουν... Σύμφωνα, λοιπόν, με τις αναφορές από το λεγόμενο Παγκόσμιο Δίκτυο Φορολογικής Δικαιοσύνης, αλλά και εκτιμήσεις των επιτελών του τμήματος Οικονομικών Ερευνών του ΣΔΟΕ (εφημερίδα «Νέα», 11/5/2009), οι ελληνικών συμφερόντων «οφ σορ» εταιρείες υπερβαίνουν τις 10.000 (!) και διακινούν ετησίως περί τα 500 δισ. ευρώ! Νάτα τα λεφτά!

    2 Οι καταθέσεις και οι συμφωνίες επαναγοράς (τα περίφημα repos) των επιχειρήσεων στις τράπεζες από 160 δισ. ευρώ το 2004 εκτινάχτηκαν στα 277 δισ. ευρώ μέχρι το Νοέμβρη του 2009. Δηλαδή, οι «ραντιέρηδες» (κατά τη ρήση του Αντρέα Παπανδρέου) αύξησαν σε μια πενταετία το χρήμα που διαθέτουν κατά 117 δισ. ευρώ (ποσοστό αύξησης 73%). Νάτα τα λεφτά!

    3 Οι καταθέσεις προθεσμίας των επιχειρήσεων και των ιδιωτών στις τράπεζες από 36 δισ. ευρώ το 2004 έφτασαν στα 136 δισ. ευρώ το Νοέμβρη του 2009. Εκείνες οι καταθέσεις δηλαδή που κατά τεκμήριο αφορούν σε μορφή κατάθεσης των πλουσιότερων κοινωνικά στρωμάτων, αυξήθηκαν σε μια πενταετία κατά 100 δισ. ευρώ (ποσοστό αύξησης 278%). Νάτα τα λεφτά!

    4 Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα και σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΚΑ, ο ένας στους δύο εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα αμείβεται με κάτω από 1.090 ευρώ ενώ περίπου 250.000 εργαζόμενοι αμείβονται με το κατώτατο ημερομίσθιο των 33 ευρώ, ήτοι, μηνιαίως 740 ευρώ. Την ίδια ώρα το επίσημο Ενεργητικό των μεγαλύτερων επιχειρήσεων στη χώρα έχει φτάσει στα 700 δισ. ευρώ. Νάτα τα λεφτά!

    5 Η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι «δεν υπάρχει σάλιο» για τους ανέργους (χωρίς βέβαια να εξηγεί πώς τα χρήματα των εργαζομένων που παρακρατούνται στην πηγή «κάνουν φτερά» μέχρι να φτάσουν στον ΟΑΕΔ). Την ίδια ώρα η κυβέρνηση ανακοινώνει τη χρηματοδότηση με 10 δισ. ευρώ των μεγαλοεπιχειρηματιών μέσω του ΕΣΠΑ, με άλλα 7,2 δισ. ευρώ μέσω του Επενδυτικού Νόμου, με άλλα 6 δισ. ευρώ μέσω των περιβόητων «Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα», με άλλα 4 δισ. ευρώ που χαρίζονται για τις πληρωμές των ασφαλιστικών εισφορών που οφείλουν οι εργοδότες. Νάτα τα λεφτά!

    6 Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που κατατέθηκαν για τη φοροδιαφυγή στη Βουλή (31/3/2007) από τα 17,7 δισ. βεβαιωμένα και ληξιπρόθεσμα χρέη προς τις εφορίες, τα 15 δισ. ευρώ, δηλαδή πάνω από το 85% της φοροδιαφυγής, προέρχονται από 6.000 μεγαλο-οφειλέτες (υπάρχουν διευθύνσεις και ονόματα) που απαρτίζουν τον κόσμο της «ευπατρίδου» πλουτοκρατίας.

    7 Το έλλειμμα των 30 δισ. ευρώ ισούται με μια και μόνο παραγγελία των Ελλήνων εφοπλιστών για τη ναυπήγηση των νέων 777 ποντοπόρων πλοίων τους εντός του 2009! Το ποσό δηλαδή για το οποίο ο ελληνικός λαός θα βυθιστεί σε ένα ακόμα τούνελ τετραετούς διάρκειας, είναι ίσο με το ποσό μιας και μόνο παραγγελίας των εφοπλιστών για την ανανέωση του στόλου τους! Νάτα τα λεφτά!

    8 Το έλλειμμα ισούται με τα ακόμα 30 δισ. ευρώ των ανενεργών καταθέσεων του εφοπλιστικού κεφαλαίου στις εγχώριες τράπεζες και φυσικά ισούται - παρά κάτι - με το ποσό των 28 δισ. ευρώ που εγγυήθηκε το ελληνικό κράτος στις τράπεζες για να «σωθούν» από την κρίση! Νάτα τα λεφτά!

    9 Το έλλειμμα ισούται - παρά κάτι - με την απόφαση του Συμβουλίου Αμυνας για εξοπλιστικά προγράμματα ΝΑΤΟικού χαρακτήρα ύψους 27 δισ. ευρώ για την περίοδο 2006 - 2015, όταν ήδη οι εξοπλιστικές δαπάνες της προηγούμενης δεκαετίας 1996 - 2005 ξεπέρασαν τα 20 δισ. ευρώ, και χωρίς να υπολογίζονται οι γαλλικές φρεγάτες που θα φορτωθούμε επιπλέον ως επιστέγασμα της... στήριξης του Σαρκοζί. Νάτα τα λεφτά!

    10 Το έλλειμμα ισούται με τα... μισά (!) και μόνο καθαρά κέρδη που σημείωσαν τη δεκαετία 2000 - 2009 οι εισηγμένοι στο χρηματιστήριο βιομήχανοι, εργολάβοι, τραπεζίτες και εφοπλιστές και τα οποία ξεπερνούν τα 60 δισ. ευρώ!

    Ετσι δημιουργούνται τα χρέη και τα ελλείμματα στο δημόσιο ταμείο, το οποίο δεν αποτελεί παρά δοχείο μέσω του οποίου ο πλούτος που παράγει ο ελληνικός λαός «μεταγγίζεται» στα ιδιωτικά ταμεία της πλουτοκρατίας.

    Πρόκειται για πολιτικό έγκλημα σύμφυτο του συστήματος, που διαρκεί και θα διαρκεί για όσο θα υπάρχει καπιταλισμός, για όσο η Ελλάδα θα είναι ενταγμένη στο άρμα του ιμπεριαλισμού και που η «αποκάλυψή του» ουδόλως θα απασχολήσει το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ στην Εξεταστική που στήνεται...

    Νομίζουμε, επομένως, ότι η απάντηση στο ερώτημα «αν υπάρχουν λεφτά», είναι προφανής.

    Προφανέστατο είναι τόσο το «ποιοι τα έχουν» σφετεριστεί, όσο και από ποιους τα έχουν αρπάξει.

    Ο αναγνώστης έχει, λοιπόν, να αποφασίσει:

    Να καλούνται να πληρώσουν την κρίση τα λαϊκά στρώματα είναι «πατριωτισμός», όπως ισχυρίζεται η κυβέρνηση,
    ή πατριδοκάπηλο περιτύλιγμα μιας πρωτόγνωρης σε στυγνότητα ταξικής πολιτικής, που θεωρεί την πατρίδα και το λαό της αναλώσιμα θύματα των πολυεθνικών, των μονοπωλίων και των «πατρικίων» του κεφαλαίου που δεν έχει πατρίδα;"

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ PAmizensSOK 18/03/2010 19:47:19

      Ε, εντάξει. Αν εσύ υπολογίζεις και συγκρίνεις το πόσα έβγαλαν οι πλούσιοι σε δέκα χρόνια, με το πόσα λείπουν από το ελληνικό κράτος σε ένα χρόνο, τότε χαλάλι σου. Πάρε τα λεφτά από τους πλούσιους για φέτος και να δούμε πώς θα καλύψεις το έλλειμα του χρόνου. Α, παρεμπιπτόντως, για αυτά τα 60 δις πληρώθηκαν φόροι.

      Αντί να είμαστε ευγνώμονες που υπάρχει ένα κλάδος πέρα και πάνω από τον έλεγχο του ελληνικού κράτους, και αυτό λόγω συνθηκών, όχι λόγω μεγαλοθυμίας, εμείς θέλουμε να βάλουμε χέρι κι εκεί να μας ταϊσουν χωρίς να μας χρωστάνε. Αντί να καθήσουμε να δουλέψουμε, αντί να καθήσουμε να φτιάξουμε σοβαρό κράτος, αντί να καθήσουμε να δημιουργήσουμε πλούτο, ζητούμε για μια ακόμη φορά "δικαιώματα". Μα αγαπητέ, αυτά ακριβώς είναι που μας έφεραν στο χείλος του γκρεμού. Η δημιουργία σοσιαλιστικού τύπου ανεκπλήρωτων προσδοκιών στον κοσμάκη από το πολιτικό σύστημα, όπου το φαϊ των διαπλεκόμενων λειτουργούσε μονίμως ως άλλοθι για "λιγάκι" φαϊ, σε μεγάλη όμως κλίμακα, και υπέρ του απλού λαού.

      Ας απενοχοποιήσουμε, επιτέλους, τον έντιμο πλουτισμό και ας ενοχοποιήσουμε μόνον την παραβίαση των κανόνων, νομικών και ηθικών, από τους επιτήδειους. Αν θέλουμε να υπάρχουν δουλειές για τον κοσμάκη, πρέπει να υπάρχουν πλούσιοι για να στήνουν υγιείς επιχειρήσεις και να κερδίζουν από αυτές. Τα άλλα που μας έλεγε ο μπαρμπα-Μαρξ μας τελειώσανε. Καταλάβετέ το.

      Αν δεν το καταλάβουμε ότι γι' αυτό χρεωκοπήσαμε, τότε τζάμπα θα χρεωκοπήσουμε.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ PAmizensSOK 18/03/2010 20:18:12

      Τη δεκαετία του '80 το ΠΑΣΟΚ ήθελε να φτιάξει και κρατική ακτοπλοϊκή εταιρεία. Είχαν βρει ένα πλοίο από εφοπλιστή που είχε φαλήρει, δεν θυμούμαι ποιον, το είχαν "εθνικοποιήσει" και το έβαλαν σε μία γραμμή στις Κυκλάδες, και πάλι δεν θυμούμαι. Η βρώμα και η αθλιότητα που υπήρχαν μέσα στο καράβι δεν περιγράφονταν. Όπως και η αγένεια και η αδιαφορία του πληρώματος (καμαρότοι-δημόσιοι υπάλληλοι!). Το ΠΑΣΟΚ του '80 σε ποστάλι, κάπως έτσι. Τελικά το απέσυραν και τα εμβερχοτζικά οράματα στην ακτοπλοϊα έλαβαν άδοξο τέλος.

    • shareholder-cs avatar
      shareholder-cs @ PAmizensSOK 19/03/2010 12:14:16

      Καλά αυτό το κείμενο το έχω διαβάσει με μικροπαραλλαγές απο καμμια δεκαρια διαφορετικά άτομα και φόρα. Ας κοτσάρω λοιπον και τι (δική μου) απάντηση

      O συντάκτης του κειμένου τα έχει (σκοπίμως;) μπερδέψει...
      Πάντως δεν με εκπλήσσει, είναι συνήθης πρακτική των αριστερών κομμάτων. Προσβλέποντας στην αγνοία ή ημιμάθεια του αναγνώστη, χρησιμοποιούν διάφορα ιστορικά γεγονότα (ή μεγέθη εν προκειμένω) υποτίθεται ως απόδειξη, με πλεγμένα με σχόλια και φόρμες που στρώνουν ένα συγκεκριμένο ιδεολογικό υπόβαθρο.

      «Aν θέλεις να εξαπατήσεις κάποιον, δεν χρειάζεται να αραδιάζεις ψέματα αλλά να επιβεβαιώνεις τις προκαταλήψεις.» Richard Flanagan
      Και τελικά καταλήγει να είναι αυτό που λέει ο John Kenneth Galbraith
      The conventional view serves to protect us from the painful job of thinking.

      Άλλωστε είναι πρόδηλο ότι αν ίσχυαν όσα λέει, οι τραπεζικές μετοχές δεν θα σέρνονταν στις σημερινές αστείες αποτιμήσεις αλλά θα ήταν στα ουράνια.

      Χωρίς να είμαι οικονομολόγος, με τα λίγα που ξέρω, και πολύ συνοπτικά, το ενεργητικό μιας τράπεζας είναι το που έχει διαθέσει η τράπεζα (σε δάνεια πελατών, σε χαρτοφυλάκιο ομολόγων και τίτλων, σε πάγια, σε εξοπλισμό, σε συμμετοχές σε θυγατρικές, κλπ) τα κεφάλαια που προέρχονται απο το παθητικό.
      Τα κεφάλαια του παθητικού δεν είναι μόνο ίδια κεφάλαια (δηλαδή λεφτά που βάλανε οι μέτοχοι σε ΑΜΚ), είναι και κάθε είδους κεφάλαια που εχει δανειστεί η τράπεζα μέσα από καταθέσεις, (δηλαδή είναι υποχρεώσεις προς τριτους) είναι αποθεματικά από κεφαλαιοποίηση κερδών, αποθεματικά από την επανεκτίμηση της αξίας των παγίων, απο προβλέψεις κλπ
      Το άθροισμα των βασικών (Tier Η) και συμπληρωματικών (Tier II) ιδίων κεφαλαίων είναι συνήθως 8-12% του παθητικού

      Τώρα το να λογίζουμε ως κλεμμένα απ το Δημόσιο κορβανά τις καταθέσεις των πελατών της τράπεζας ή τα ίδια κεφάλαια των μετόχων που δόθηκαν δάνεια, αποτελεί κάτι περισσότερο και από λογικό άλμα….

      Λέει παρακάτω
      "Το έλλειμμα ισούται με τα... μισά (!) και μόνο καθαρά κέρδη που βάσει των ισολογισμών τους σημείωσαν τη δεκαετία 2000 - 2009 οι εισηγμένοι στο χρηματιστήριο βιομήχανοι, εργολάβοι, τραπεζίτες και εφοπλιστές και τα οποία ξεπερνούν τα 60 δισ. ευρώ! «Τρελαθήκανε» στα λεφτά!"

      Κατ αρχάς ο λογαριασμός είναι λάθος. Για να ισούται το έλλειμα των 300 δις με τα... μισά (!) και μόνο καθαρά κέρδη των εισηγμένων στη δεκαετία θα επρεπε αυτά να είναι 600 δις, οχι 60 που αναφέρει. (και 540 δις δεν είναι στραγάλια)

      Ας υποθέσουμε οτι έτσι είναι
      Εξηντα δις στη δεκαετία, δηλαδή 6 δις το χρόνο. Αυτό είναι το τεράστιο "έγκλημα" του κεφαλαίου των εισηγμένων (γραφουμε και βιομήχανοι, εργολάβοι, τραπεζίτες και εφοπλιστές για να δωσουμε την εικόνα του βαμπιρ που πινει το αιμα του λαού...)
      Φυσικά είναι και ξένοι μέτοχοι, και αμοιβαία, και μικροχέτοχοι, αλλά τελος πάντων αυτό είναι άλλο θέμα.
      Γιατί λοιπον αφου κατά την αριστερη αντίληψη εχουν "τρομερά κέρδη" δεν εχουμε επενδυσεις αλλά μαρασμό και λουκέτα και αποβιομηχάνιση και απολύσεις;
      Και αν δεν υπάρχουν κέρδη, τι θα φορολογηθεί ωστε να λειτουργησει το κοινωνικό κρατος;
      http://shareholder-cs.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=20492&blid=14

      Πως γίνεται να φουντώνει η ανεργία αν ταυτοχρονα οι κεφαλαιουχοι υποτίθεται πινουν το αίμα του εργαζόμενου;
      Γιατί δεν θέλουν δηλαδή να κάνουν προσλήψεις ωστε να πιουν το αίμα και άλλων εργαζόμενων; Γιατι απολύουν;

      Απλά ερωτηματα που δεν τα απαντά η αριστερη προσέγγιση...

  11. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 18/03/2010 17:54:16

    Χρεοκοπούμε
    Βουλιάζουμε
    Εθνική Κυριαρχία
    Τιτανικός

    Τρεχάτε τώρα να τα μαζέψετε που εκτοξεύσατε τα επιτόκια.

  12. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 18/03/2010 18:37:51

    Πρόεδρος του Δ.Ν.Τ.
    Είναι ο Σοσιαλιστής Ντομινίκ Στρος Καν!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κώστας Ροδινός 18/03/2010 18:39:13

      Τώρα το έμαθες?
      Ο Σοσιαλιστικός παράδεισος του ΔΝΤ.

    • Κοντή Λίζα avatar
      Κοντή Λίζα @ Κώστας Ροδινός 19/03/2010 10:15:25

      Μπα; Είναι και σοσιαλιστής ο Στρως Καν (Straus-Kahn). Για ΕΒραίο τον ήξερα...

    • Κοντή Λίζα avatar
      Κοντή Λίζα @ Κώστας Ροδινός 19/03/2010 10:16:30

      Straus->Strauss

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Κώστας Ροδινός 19/03/2010 15:24:59

      Ο "τσάρος" της Βαυαρίας Franz Josef Strauss (για όσους τιν θυμούνται, ο κατά Wolf Biermann, .."wenn erst Strauss das Sagen hat, kommt der deutsche Winter") ήταν Εβραίος; Δεν το ήξερα! Σοσιαλιστής πάντως δεν ήταν, αλλά Χριστιανοκοινωνιστής ήταν ασφαλώς: Χριστιανοκοινωνιστής και Εβραίος, μπίγκο!
      Πάντως εκ παραδόσεως, πολλοί Εβραίοι ήταν σοσιαλιστές οπότε...πάλι μπερδεύτηκα, δεν ήμουν και καλός στα Θρησκευτικά ως μαθητής!
      Ωχ, έχουμε και τους Βιεννέζους μαέστρους Στράους, οπότε προτείνω Εβραίοι και Χριστιανοί να πάμε σούμπιτοι για πνίξιμο στο Γαλάζιο Δούναβη να ησυχάσουμε!

  13. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 18/03/2010 20:13:36

    Πάντως, Παρασκευή μεσημέρι φίλος μου είχε μάθει από πολύ υψηλά ιστάμενη πηγή ότι μέσα στο Σαββατοκύριακο ίσως κηρυσσόταν πτώχευση. Τελικά δεν έγινε, αλλά φαίνεται ότι συζητήθηκε στα ανώτατα κυβερνητικά κλιμάκια.
    Μάλλον, το ΔΝΤ είναι η τελική κατάληξη και μάλλον είναι καλύτερα από πτώχευση.
    Αφού έκαναν την αρχική βλακεία με το να εμφανίσουν το ύψος του χρέους σε πάνω από το 12% (το είπε και χθες ξεκάθαρα στις "Ανιχνεύσεις" της ΕΤ 3 ένας καθηγητής του ΑΠΘ, Βαρσακέλης), τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν. Ισως εδώ που είμαστε δεν υπάρχει άλλη λύση πλην του ΔΝΤ. Διαφορετικά ίσως πάμε σε στάση πληρωμών, το οποίο ξέρετε τί σημαίνει για το σύνολο της κοινωνίας. Ηδη το Δημόσιο χρωστά σε ιδιώτες λεφτά από το 2009.

    Ο GAP δεν είχε καταλάβει ότι όταν γίνεις πρωθυπουργός ΔΕΝ μπορείς να δηλώνεις ό,τι σου κατεβάζει το ξερό σου. Θυμάστε τις δηλώσεις του με τους αστυνομικούς στη Νίκαια που "δολοφόνησαν" τον λαθρο-πακιστανό βιαστή ανηλίκου. Τα κανάλια το υποβάθμισαν το θέμα, γιατί οι δημοσιογράφοι - γάτες - κατάλαβαν ότι ήταν γκάφα ολκής. Εκεί απλά απαξίωσε την ελληνική Αστυνομία έναντι των λάθρων. Κατόπιν είπε τις βλακείες με το έλειμμα (όχι φυσικά ότι παρέλαβε καλή κατάσταση, ο Καραμανλής έχει τεράστιες ευθύνες). Αλλά εδώ οι αγορές (ναι, οι κακοί κερδοσκόποι αυτοπροσώπως) τέτοια περιμένουν και η ΕΕ ξέρει ότι έχεις κάνει κακάκια, αλλά όσο τα κρύβεις κάνει πως δεν ξέρει. Και έπεσαν επάνω μας να μας φάνε. Ο Βαρσακέλης αυτά είπε, μόνο που τα είπε πιο κομψά.
    Η αμετροέπεια και η βλακώδης δολιότητα του GAP μας χαντάκωσαν. Ισως μία κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας να ήταν μία λύση στην περίπτωση αυτή. Στην Καθημερινή της Κυριακής ο Αλέκος Παπαδόπουλος έκανε επίσης κάποιες καλές προτάσεις, για τις έκτακτες καταστάσεις που ζούμε. Αλλά ο εγωισμός του πολιτικού μας συστήματος συναγωνίζεται την ανικανότητά του.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Μάρκο Τ 19/03/2010 02:40:46

      Ο ΚΚ στον οποίο ρίχνεις ευθύνες δεν έχει ευθύνες για τα οικονομικά. Για άλλα πράγματα έχει αλλά όχι για τα οικονομικά. Όταν το Μάρτη του 2009 τους κάλεσε για μέτρα Ο ΓΑΠ έστριψε δια του αρραβώνος δήλωσε ότι θα ρίξει την Κυβέρνηση με την εκλογή του ΠτΔ και ότι λεφτά υπάρχουν. Μετά της έκανε πόλεμο με το κοράνι και τον Πακιστανό βιαστή.
      Για να μη βρεθούμε σε αυτή την κατάσταση έπρεπε να είχε προσφερθεί στήριξη στην Κυβέρνηση για να λάβει τα μέτρα αυτά πριν ένα χρόνο, να μην είχαμε πάει σε εκλογές και να ψήφιζαν παρέα τον Παπούλια για ΠτΔ. Για το ότι δεν έγιναν αυτά δε φταίει ο ΚΚ αλλά ο ΓΑΠ.

    • Κοντή Λίζα avatar
      Κοντή Λίζα @ Μάρκο Τ 19/03/2010 10:23:27

      ...Ισως μία κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας να ήταν μία λύση στην περίπτωση αυτή....
      Με την Παπαριδα τον Τσιπουρα και τον Καρατζακωλοτουμπα; Θα επαναληφθεί το 89 ως φάρσα. Όχι Μάρκο, πρέπει να σπάσει αυτό το απόστημα...

  14. αχαβαχ avatar
    αχαβαχ 18/03/2010 20:26:27

    Καινούργια παραλλαγή σεναρίου από την WSJ: Germany Might Back Joint EU-IMF Bailout for Greece.

  15. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/03/2010 20:42:23

    Έχω αρχίσει και τους βαριέμαι... To bailout έχει δύο πτυχές: 1. Οι συμβουλές και η φόρμουλα συνδυασμού φορολογίας και περικοπής εξόδων (αυτό το ερημο το zero-based που τσαμπόυναγα πριν 3-4 μήνες) και 2. Η Ενδιάμεση χρηματοδότηση.

    Αμφιβάλω ότι μπορεί να υπάρχει μεσοπρόθεσμη ενδιάμεση χρηματοδότηση. Δηλαδή κάποιος ηλίθιος να δώσει φρέσκα λεφτά για να αποπληρωθούν λίγα από τα παλιά. Το μόνο ρεαλιστικό που μπορεί να υπάρξει (και δεν ξέρω αν το ΔΝΤ μπορεί να συντονίσει κάτι τέτοιο), είναι συνδυασμός (α) επιμήκυνση ληκτοτήτων (maturities) με (β) αναγκαστική και επίμονη αποπληρωμή. Πχ. 10.000 κεφαλικός φόρος + 3 ευρώ το στο λίτρο βενζίνης που θα μειώσει υπόλοιπα. Χρειάζεται μία τράπεζα ή quasi-τράπεζα στον ρόλο του συντονιστή και να πεισθούν οι υπόλοιποι ότι θα χάσουν λιγότερα συνεργαζόμενοι. Θα χρειαστεί και ενδιάμεση τράπεζα να αγοράσει το λιανικό χρέος... Ωραίο project για την Goldman Sachs χαχαχαχα.

    • ν γεωργιοπουλος avatar
      ν γεωργιοπουλος @ archaeopteryx 18/03/2010 21:04:38

      Αν επιβληθει κεφαλικος φορος(κατι σαν την εκτακτη εισφορα) θα εχουμε
      1)Χιλιαδες κολυμματα συνταγματικοτητας. Ειδατε τι εγινε με την εκτακτη εισφορα.
      2)Αποσυρση χρηματος απο την αγορα. Ολα θα πανε στα σεντουκια.
      3)Αρον, αρον θα τρεξουν ολοι να τα αποσυρουν απο τις τραπεζες με αποτελεσμα καταρρευση του τραπεζικου συστηματος.
      4)Βαθυα υφεση, γενικευμενο φαινομενο φειδους μαζι με μαυρη αγορα.

      Το να τα παρεις απο τον κοσμο για να βουλωσεις το χρεος, περα απο το οτι ειναι καθαρη κλοπη δεν ειναι και εφικτο. Ποσοι εχουν ρευστα διαθεσιμα 10.000 ευρω? Ποσοι μεσω αυτων των διαθεσιμων αποπληρωνουν δανεια, λογαριασμους κλπ? Δεν υπαρχουν μαγικες λυσεις, το χρεος αυτο δημιουργει υφεση. Οι προτασεις φορολογιας αναδιανεμουν την υφεση, συνηθως εις βαρος των πλεον αδυναμων.

  16. Dimi avatar
    Dimi 18/03/2010 23:51:24

    Eκτέλεση πολιτικού γιά αποτυχία σε νομισματική μεταρρύθμιση στη Βόρεια Κορέα http://bit.ly/bsz6hd

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.