#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/04/2011 18:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Υπέρ της αναδιάρθρωσης του χρέους ο Κώστας Σημίτης



Υπέρ της αναδιάρθρωσης του χρέους τάσσεται ο Κώστας Σημίτης σε συνέντευξή του στο «Βήμα της Κυριακής», όπου κάνει σαφές πως «η αναδιάρθρωση του χρέους ξεκαθαρίζοντας το τοπίο, θα απελευθερώσει δυνάμεις».

«Η αναδιάρθρωση, σύμφωνα με τον πρώην πρωθυπουργό, μπορεί να έχει αρνητικές συνέπειες και δεν είναι σκόπιμη όταν η χώρα είναι απροετοίμαστη και σε αδυναμία να ελέγξει τις επιπτώσεις. Όμως, μία καλά προετοιμασμένη αναδιάρθρωση θα βελτιώσει ουσιαστικά τη θέση μας».

Ο κ. Σημίτης υποστηρίζει πως η Ελλάδα θα πρέπει να προχωήσει σε αναδιάρθρωση του δημοσίου χρέους το συντομότερο δυνατόν σε συνεννόηση με τους εταίρους στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Καταρρίπτοντας τις φήμες περί τραπεζικών κλυδωνισμών, ξεκαθαρίζει πως από την αναδιάρθρωση δεν κινδυνευουν οι καταθέσεις των πολιτών στις τράπεζες και εκτιμά πως ακόμα και αν η Ελλάδα υποστεί μία 20ετή δοκιμασία σκληρής λιτότητας για να αποφύγει την αναδιάρθρωση, τίποτα δεν εγγυάται ότι θα επιτύχει την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους, αφού, όπως τονίζει, «είναι επιπόλαιο να ελπίζουμε ότι τα επόμενα 20 χρόνια δεν θα προκύψουν οικονομικες αναταραχές, νομισματικές κρίσεις, ανατιμήσεις του πετρελαίου», που θα έχουν ως αποτέλεσμα να αναπαράγονται οι κρίσεις.

Σε ό,τι αφορά τις θυσίες και τα σκληρά μέτρα, ο κ. Σημίτης υποστηρίζει πως οι Έλληνες δεν θα πρέπει να ζήσουν για 20 χρόνια σε κατάσταση συνεχών δυσκολιών, λόγω των υψηλών επιτοκίων, που συμφωνήθηκαν σε κατάσταση κρίσης, ενώ επισημαίνει πως «η αναδιάρθρωση δεν είναι πανάκεια» γι αυτό και δεν παύει η αναγκαιότητα προσαρμογής προς τους κανόνες των συνθηκών για το δημόσιο χρέος και το έλλειμα, ούτε απαλάσσεται η Ελλάδα από το μνημόνιο και τις άλλες υποχρεώσεις που έχει αναλάβει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Y. avatar
    Y. 16/04/2011 19:01:51

    Αν και έχω τις προσωπικές μου αντιρρήσεις περί του ανδρός (?*^#?!), αυτά που λέει μου ακούγονται λογικά

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Y. 16/04/2011 19:34:27

      Διαβαζει πολυ Αντινεα...

      ΠΠ

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/04/2011 19:48:31

        Δεν είναι αυτό, απλώς τελικά και πολύς κόσμος από τα αντινέα έχει ενταχθεί στην ελκυστική πατάτα που σερβρίσει η Νέα Τάξη: "ελάτε να σας αφαιρέσουμε ένα μέρος από το βάρος σας, αφού δεν μπορείτε να τα βγάλετε αλλιώς πέρα, γιατί να κουράζεστε;".

        Νομίζετε ότι κάνετε το καλό για τη χώρα μας, ενώ στην πραγματικότητα αναπαράγετε την προπαγάνδα της Νέας Τάξης.

        Να σου θυμίσω ότι ο Σημίτης ήταν ο ΠΡΩΤΟΣ που μίλησε για να μπούμε στο ΔΝΤ το 2008 το Δεκέμβριο; (τι σύμπτωση...).

        Τώρα, για το καλό μας είναι που λέει για αναδιάρθρωση;

        Σκεφτείτε και λίγο ρε παιδιά. Δεν μπορεί όλοι αυτοί να κόπτονται για το καλό μας...

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ Επώνυμος 16/04/2011 20:02:54

          Συμφωνώ.

          Ποιός είναι ο Σημίτης και ειδικά ποια είναι τα έργα και ημέρες του όλοι ξέρουμε.

          Ανησυχώ που το σύστημα έχει βγάλει μπροστά όλα τα γεράκια και προσπαθεί να απενεχοποιήσει την αναδιάρθρωση.

          Μην ξεχνάμε πρώτος βγήκε πριν δύο βδομάδες ο Καρατζαφέρης.

          Ολα τα παπαγαλάκια που μίλησαν πρώτα για είσοδο στο ΔΝΤ και έστρωσαν το χαλί στον Γιώργο τώρα μιλούν για αναδιάρθρωση.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Aris. A 16/04/2011 20:08:28

            Το κλειδί σε όλα αυτά είναι η παρουσίαση του χρέους ως "μη βιώσιμου". Οπότε όλοι έρχονται και λένε "ε, φυσικά, δεν γίνεται, γιατί να μην μας αφαιρέσουν ένα μέρος;" Πάντοτε είναι ωραίο να σου χαρίζουν χρέη.

            Μόνον που εδώ δεν θα μας το χαρίσουν, αλλά θα μας το "χαρίσουν" με αντάλλαγμα τη χώρα μας...

            Έχουμε μπλέξει με πολύ αδίστακτους τύπους παιδιά. Ο Θεός βοηθός.

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Επώνυμος 16/04/2011 20:09:14

          Παλι με μπερδευεις.. Μην το πιασουμε απ την αρχη...
          Η καθε Ταξη ας λεει οτι θελει. Συζητουν ενα Χρεος το οποιο ειναι φουσκωμενο και αοροστο και μη μετρησιμο, και πανω σ αυτο μας χωνουν τοκους και θεωριες οπως λες!! βγαλμενες μεσα απο το συμφερον τους.
          Μην μπερδευουμε τους ορισμους με την ουσια !!!
          Χωρις This is Παρτα δε βγαινει ποτε !!!!
          Χωρις εξτρα εσοδα απο διεκδηκισεις δικες μας δεν θα μειωθει ποτε το ισοζυγιο του Πραγματικου Χρεους... ( μη σου πω θα ειμαστε και θετικοι )

          Ο καθε Σημιτης με τη Βασουλα ειναι ομαδα deep κατα deep ΠΑΣΟΚ... ειναι για μπουφλες.

          ΠΠ

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/04/2011 20:12:39

            Η μη πληρωμή του χρέους είναι χρήσιμη μόνον ως διαπραγματευτικό χαρτί για να κερδίσουμε πίσω την οικονομική μας ανεξαρτησία.

            Για να μπορέσεις πραγματικά να μην πληρώσεις θέλει να κάνεις πόλεμο και να γίνεις λίγο Ιράν, Β. Κορέα ή Βενεζουέλα. ΔΕΝ είναι σε θέση ο σημερινός καλοπερασάκιας Έλληνας να το κάνει. Να θυσιάσει την ευημερία του.

            Μένει η αποδόμηση των "επιχειρημάτων" τους και το βασικό τους "επιχείρημα", η βασική τους παραπλάνηση είναι ότι "το χρέος δεν είναι βιώσιμο".

            Είναι και παραείναι. Πρόκειται για μπλόφα.

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Επώνυμος 16/04/2011 20:18:10

            καλα... δλδ ειναι βιωσιμο !!???
            κατεβασες την εκθεση του ΔΝΤ Μαρτιου 2011 που ανερτησα το πρωι??? μπες και δες τα νουμερα !!!

            Διαβασε και στα γρηγορα στο ποστ ( Το μόνο που προσπαθούν είναι να κερδίσουν χρόνο ) οσα εχω βαλει...
            Συμφωνουμε Διαφωνοντας... αλλα ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ !

            IMF GR Report March 2011.pdf
            h**p://www.filefactory.com/file/cc27a96/n/IMF_GR_Report_March_2011.pdf

            ΠΠ

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/04/2011 21:02:09

            Μέρος του κόλπου όλα. Το ζήτημα είναι να έχουμε να πληρώνουμε τους τόκους. Και αυτά τα έχουμε (7% του ΑΕΠ, παλεύεται).

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/04/2011 20:18:37

            Είχαν "χάσει τη μπάλα" από το 2001. Ολυμπιακοί Αγώνες ρεε!
            Ήρθε μετά και ο "μπαλαδόρος" του Μπαιρακτάρη με τον αλογομούρη ιπποδρομιάκια και τα τιμημένα ομόλογα, και η "ομάδα" είχε πάρκινσον στην άμυνα, αγάλματα στα χάφ και επίθεση με ισχυρά βαρβιτουρικά.

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 16/04/2011 20:25:48

            Και Πολέτι στο τέρμα! Το σύνθημα είναι ένα. Γκολ αυτοί? Σέντρα εμείς! Θα τους σπάσουμε τα νεύρα!

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/04/2011 20:28:34

            χαχαχααα γιωμα γιωμα ??? χαχαααα

            ΠΠ

        • Kostas D avatar
          Kostas D @ Επώνυμος 16/04/2011 21:11:42

          Συμφωνω Επωνυμε,
          ο ανθρωπος του χρηματιστηριου και της ενταξης στην ευρωζωνη , να "κοπτεται" για το "καλο" μας.....

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ Επώνυμος 16/04/2011 23:45:26

          Είχε πει ότι έτσι όπως πάμε θα αναγκαστούμε να προσφύγουμε στο ΔΝΤ.
          Όχι ότι δεν έβαλε και αυτός το λιθαράκι, κάθε άλλο μάλιστα.
          Απλώς δίνει εύκολες απαντήσεις για πράγματα που θέλουμε να ακούσουμε... τίποτα παραπάνω..

  2. ainte ainte avatar
    ainte ainte 16/04/2011 19:07:33

    Αχου μωρέ συγκινήθηκα. Τελικά μας σκέπτεται ο Σημίτης...
    ...γιατί όμως !?!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ainte ainte 16/04/2011 19:35:04

      θελει να αναδιαρθωσει πριν αρθρωσει ο Ακης!!! ;)

      ΠΠ

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/04/2011 19:11:14

    γιατί περίμενε 1,5 χρόνο;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 16/04/2011 19:32:24

      περιμενε να μιλησει ο Σοϊμπλες...!
      μετα το διπλοτσεκαρε με τον αδερφο Σπυρο και μας ειπε τα νεα του Αιωνα !..
      Θα αναδιαρθρωθει και το δαχτυλιδι??

      ΠΠ

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ archaeopteryx 16/04/2011 19:48:52

      Γιατί ντε;

  4. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 16/04/2011 19:12:52

    Κούκου!
    h**p://www.antinews.gr/2011/04/16/97013/#comment-686707
    Στο πίτς φυτίλι, η κα Παπανδρέου ήταν η προπομπός. Έπρεπε να το είχα καταλάβει!
    Από τα ηγετικά μέλη της πάλαι ποτέ νικήτριας ενδοπασοκικής "φράξιας 1995-1996", το αίνιγμα είναι τώρα το θα κάνει ο Πάγκαλος.
    Τώρα αρχίζει το πραγματικό πανηγύρι!
    Αναρωτιέμαι άν είναι ακραία η πρόβλεψη ότι τόσο το ΠΑΣΟΚ όσο και η ΝΔ θα "σπάσουν" σε 2 - 3 μήνες!

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Ο Θείος 16/04/2011 19:22:01

      Θείε, υπάρχει η ψαρόκολλα, η ξυλόκολλα, η βενζινόκολλα κλπ.
      Καμία τους δεν φτάνει την ισχύ του δεσμού της ΠΑΣΟΚολλας!
      Όσο είναι μαζί έχουν μια ελπίδα επιβίωσης.
      Αν χωρίσουν είναι, easy pray at the prairie!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ο Θείος 16/04/2011 19:23:19

      H NΔ εχει ηδη σπασει.Γιατι πρεπει να σπασει και αλλο επειδη οι πασοκοι θα βγουν και θα πουν γλυτωσαμε τη χωρα απο τη χρεωκοπια και δεν χρεωκοπησαμε αλλα αναδιαρθρωσαμε;
      Αναδιαρθρωση = χρεωκοπια.Δηλαδη τι ακριβως ειναι η χρεωκοπια,η εκρηξη της Φουκουσιμα;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 16/04/2011 19:44:04

      Μια πρόβλεψη έκανα, και παίρνω το ρίσκο, μη βαράτε!
      Για την περίπτωση που πέσω έξω, απολογούμαι εκ των προτέρων.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 16/04/2011 19:58:21

      Άν σπάσει ο ένας σπάει και ο άλλος. Δεν είναι απλές αντιθέσεις κομματικών φραξιών. Στην πραγματικότητα είναι αντιθέσεις στρατηγικής μέσα στο κεφάλαιο, π.χ. χοντρικά, μπετατζήδες και εισαγωγείς εναντίον εξαγωγικών βιομηχάνων (μέταλλα κτλ) ή εφοπλιστές και οπλέμποροι εναντίον τραπεζών.
      Οι ίδιες ακριβώς αντιθέσεις που υπάρχουν στο ΠΑΣΟΚ υπάρχουν και μέσα στη ΝΔ.

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 16/04/2011 19:15:41

    Να "ρίξουμε" πάλι και τίποτα περιποιημένους παρα-Ολυμπιακούς, αντίπραξη στο Λονδίνο, μαζί με μπόλικα χωματουργικά και οδικά έργα, με πολλά μπάζα, για να ξαναρχίσει η "ανάπτυξη", χα χα!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Θείος 16/04/2011 19:33:51

      Ολα κ ολα εμεις οι γαυροι εχουμε γηπεδο!! δε θελουμε αλλο !χαχαα

      ΠΠ

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/04/2011 02:47:50

        Γαύρος είσαι? και είχα πολύ καλή γνώμη ΠΠ για σένα...

  6. Ιεροκλής Παπαδιαμάντης ierokliss.pblogs.gr avatar
    Ιεροκλής Παπαδιαμάντης ierokliss.pblogs.gr 16/04/2011 19:22:31

    Το ότι ο Σημίτης προτείνει την αναδιάρθρωση είναι αρκετό για να μας προβληματίσει. Μπορεί πάντως να φανεί χρήσιμος ο Κινέζος με τις ρωγμές που θα φέρει στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ (βλέπε εκλογές).
    Υ.Γ. Δεν το βάζει κάτω ο κοντο-καουμπόυ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ιεροκλής Παπαδιαμάντης ierokliss.pblogs.gr 16/04/2011 19:49:54

      Ουφ, πέστα!

  7. "ένας από εμάς " avatar
    "ένας από εμάς " 16/04/2011 19:28:10

    Είναι όλα έτοιμα ,απλά ο Σημίτης και οι καλοπληρωμένοι εκσυγχρονιστές του ΠΑΣΟΚ στρώνουν το έδαφος .Όλα γίνονται για την ΠΙΤΑ την καλή την ΠΙΤΑ εννοώ και εννοούμε όλοι.Εμείς ούτε μυρωδιά δεν θα πάρουμε.Αφήστε που τα κομμάτια τώρα μοιράζονται για να μην πώ με σιγουριά (οχι τίποτα άλλο θα με καλέσουν μετά να καταθέσω και στοιχεία και άντε πήγαινε μετά στα δικαστήρια να αθωωθείς) οτι έχουν ηδη μοιραστεί .Άλλωστε την προηγούμενη εβδομάδα κάποιοι άνοιξαν σαμπάνιες .

    http://greekmindgarage.blogspot.com/2011/04/blog-post_6095.html

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ "ένας από εμάς " 16/04/2011 19:51:40

      Όχι μόνον δεν θα πάρουμε μυρωδιά, αλλά θα τους πούμε κι "ευχαριστώ" από πάνω που μας παίρνουν ένα μέρος του "δυσβάστακτου" χρέους μας.

      Τα νούμερα τα έχουν φουσκώσει τόσο πολύ που νομίζουμε ότι με τίποτα δεν "σωζόμαστε" και περιμένουμε πάλι "τους καλούς τους ξένους" που θα μας "σώσουν".

      Όπως τότε με το Ναβαρίνο, όπως τότε με τον Εμφύλιο, όπως τότε με το Διχασμό, όπως τότε με την Κύπρο, όπως πάντοτε.

      Ανοίξτε τα μάτια σας, Έλληνες!

  8. Κάποιος avatar
    Κάποιος 16/04/2011 19:38:10

    Δίνει συμβουλές ένας πολιτικός που μόνο για τα σκάνδαλα του χρηματιστηρίου και της νύχτας των Ιμίων, θα έπρεπε να είχε καθήσει στο σκαμνί.
    Αντί κατηγορούμενος, τιμητής και εκτιμητής!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Κάποιος 16/04/2011 19:50:39

      Δεν ξέρει και πολλά οικονομικά, είναι "του 20ού αιώνα".
      Άν ήξερε, δεν θα διοχέτευε τα Κοινοτικά προγράμματα σε μπετά, οδικά, χωματουργικά, και γενικώς τεχνολογίες της δεκαετίας του 1950 και του 1960. Ξεπερασμένα πράγματα, πεταμένα λεφτά στον Καιάδα - και η χαρά του Μπόμπ του Μάστορα και των τρυπο-πύθμενων.
      Τα ίδια με τον "εγχώριο Κινέζο" συνέχισε βέβαια και ο ¨γηγενής της Ραφήνας".
      Δυστυχώς, "τοιούτους έλαχεν ημίν αρχιερείς". Αλλά άραγε, διαθέταμε άλλους, που δουλεύουν σε πιό ψηλές στροφές; Θα σε γελάσω!

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Ο Θείος 16/04/2011 20:06:30

        Θυμάσαι τις αγιογραφίες που του έφτιαχναν τα ΜΜΕ ;
        Mόνο η Μαλβίνα τα έχωνε στον τάπερμαν.
        Μετά ακολούθησε το εθνικό κεφάλαιο "ο καταλληλότερος" για να τον διαδεχθεί ο Γιώργακης που έγινε ο Γιώργος, το αμερικανάκι της διπλανής πόρτας με τα σπαστά ελληνικά και τις καλές προθέσεις.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Κάποιος 16/04/2011 20:10:34

          Τα ΜΜΕ ως γνωστόν είναι όλα είτε των μπετατζήδων είτε των τρυπο-πύθμενων. Τι περίμενες; Να κάνουν ...κριτική ;

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ Κάποιος 16/04/2011 23:49:38

          Α ρε Μαλβίνα, μας άφησες νωρίς.

  9. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/04/2011 19:57:57

    Ε. ΣΤΑΗ: Ας έρθουμε τώρα στο βουνό, αυτό το οποίο έχουμε μπροστά μας και το πρώτο βουνό είναι ο όγκος του χρέους που έχουμε και γνωρίζουμε όλοι ότι αυτό είναι ένα χρέος μη αντιμετωπίσημο αριθμητικά...........!!!!
    Οι συζητήσεις περί αναδιάρθρωσης έχουν φουντώσει και έχουν φουντώσει από τα πιο επίσημα χείλη. Χθες, μίλησε για ένα τέτοιο ενδεχόμενο ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών, ο κ. Σόιμπλε.
    Εσείς και σήμερα είπατε ότι αυτή είναι μία ακαδημαϊκή συζήτηση ( χαχαχαχαχααχαααα ) , η ελληνική κυβέρνηση δεν το συζητά ( αχχααααχαχαχα ) . Επειδή όμως οι συζητήσεις είναι πάρα πολλές και επειδή υπάρχει η καλή και η κακή εκδοχή του πράγματος, δηλαδή της διαχείρισης του χρέους, του διακανονισμού του χρέους μας, αποκλείετε αυτή την καλή εκδοχή;
    ( ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔΡΙΑΡΘΩΣΗ ΤΟΝ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ....χαχα )
    Δηλαδή το διακανονισμό, μία επιμήκυνση δηλαδή στο συνολικό μας χρέος, κάτι
    που το ζήτησε σήμερα και στο Πολιτικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ, αν δεν κάνω λάθος, κάποιο από τα στελέχη σας, ο κ. Παναγιωτακόπουλος, και τη μείωση του επιτοκίου; Αποκλείετε και αυτή τη μορφή;
    Γ. ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Πρώτα απ’ όλα γίνονται πολλές συζητήσεις είναι η αλήθεια και
    πολλές φορές μιλάνε, συζητάνε άνθρωποι οι οποίοι ίσως δεν γνωρίζουν τι σημαίνει αναδιάρθρωση ( ΑΥΤΟΣ/ΑΥΤΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ?? ). Εμείς αναγκαστικά μάθαμε.( ΤΙ ΜΑΘΑΝΕ ΔΕ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Κ ΕΜΑΣ !!! ?? )
    Ε. ΣΤΑΗ: Όλοι έχουμε μάθει, κύριε Πεταλωτή.( ΕΜΑΘΕ Κ ΑΥΤΗ !! χαχαα )
    Γ. ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Ναι. Λεπτομέρειες νομίζω δεν ξέρουμε... ( χαχαχαχαααααααα!!)
    --------------------
    Ε. ΣΤΑΗ: Να σας ρωτήσω κάτι τελευταίο; Είπατε ότι δεν θα ζητήσετε ψήφο, αυξημένη πλειοψηφία, 180, στα μέτρα τα οποία θα ανακοινώσετε, γιατί αυτό θα είχε συνειρμό...
    Γ. ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Δεν είναι μέτρα,( ΕΙΝΑΙ ΚΟΦΙΝΙ ΚΑΙ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙ !! ) γιατί λέμε συνέχεια για μέτρα. Εδώ πάμε να κάνουμε ένα μεσοπρόθεσμο σχέδιο ( πωπωπωπωπω ΠΡΑΣΙΝΙΑ ! ) σε εθνικό σχεδιασμό ενταγμένο ( η στνταξη ειναι "αττικη" και ΠΡΑΣΙΝΗ ) , που εμπεριέχει την ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή. ( ΒΓΑΛΑΤΕ ΝΟΗΜΑ ?? )

    με λιγα λογια στις 15 Απριλιου το Σρεκ μας λεει οτι μετα το ΠΑΣΧΑ το ΓΑΠ δε να ανακοινωσει ΝΕΑ ΜΕΡΤΑ αλλα, ...... οτι ειπε!!! μαλιστα...

    Γουσταρετε το δουλεμα??

    ΠΠ

  10. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 16/04/2011 19:59:10

    Παιδιά, απευθύνομαι σε όλους! Ο άνθρωπος που μας είπε να βάλουμε τα λεφτά στο χρηματιστήριο, ο άνθρωπος που ξεδόντιασε όλους τους θεσμούς της χώρας, ο άνθρωπος που με το "καλημέρα" γκριζοποίησε το Αιγαίο με αμερικανικές πλάτες, ο άνθρωπος που πρώτος μας είπε να πάμε στο ΔΝΤ, τώρα ο ίδιος άνθρωπος μας λέει τι καλή που είναι η αναδιάρθρωση.

    Και, μάλιστα, με τα ίδια επιχειρήματα που αναμασά εδώ και τόσον καιρό όλη η Ελλάδα!

    Για σκεφτείτε λιγάκι. Μήπως έχει κάποιο λάκκο η φάβα;

    Θα λέτε μετά "τα έλεγε ο Επώνυμος, αλλά ποιος τον άκουγε τότε".

    Ο Θεός βοηθός, αδέλφια, πάνε να μας πάρουν τη χώρα μέσω της "αναδιάρθρωσης"... Να σταματήσουμε να είμαστε τύποις ανεξάρτητο κράτος...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επώνυμος 16/04/2011 20:00:51

      Η μόνη μας ελπίδα, και το εννοώ αυτό, είναι ο Παπανδρέου αποδεικνύεται πολύ ανίκανος να φέρει εις πέρας την αποστολή που του ανέθεσαν. Την αναδιάρθρωση τη σχεδίαζαν μάλλον για το 2013, αλλά τώρα πρέπει να την επισπεύσουν. Ίσως αυτό να τους χαλάσει τα σχέδια, διότι δεν θα τους βγει τόσο εύκολα και ο κόσμος δεν έχει εκπαιδευτεί ακόμη να είναι προτεκτοράτο. Υπάρχει ακόμη η ανάμνηση ενός (τουλάχιστον τύποις) ανεξάρτητου κράτους που είχαμε πριν τον Οκτώβριο του 2009...

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Επώνυμος 16/04/2011 20:14:01

        Ολη αυτη η συζητηση εχει παει τα σπρεντ 1000 και ( 13-14% !!! ) ουτε βομβαρδισμενοι, παραγωγοι ηρωικνης να ειμασταν μετα απο σεισμο, τσουναμι και πυρηνικο ατυχημα !!!
        Τα CDS ανεβηκαν στο ψηλοτερο σημειο !!!
        και σε λιγο θα τα ξεφορτωσουν και θα βγαλουν 20 Δις + !!!...

        ΠΠ

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/04/2011 20:22:36

          Δεν είναι εύκολο, "άλλοι" θα τα πληρώσουν τα CD's άν γίνει έτσι.
          Και αυτοί οι "άλλοι" προσέχουν τα λεφτά τους. Δεν τα δινουν εύκολα για "υποβρύχια" ή για "Ολυμπιακούς".

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Θείος 16/04/2011 20:33:45

            Παρε τα εσοδα 81-2010.... δες... και πες μου ! ;)
            h**p://www.filefactory.com/file/cbb2de9/n/ESODA_81-2010.png

            ΠΠ

            Επωνυμε κατεβασε τα κ εσυ !!!!!!!!!!!!!

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Θείος 16/04/2011 20:50:03

            ασφαλισμενα ειναι !

            ΠΠ

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/04/2011 21:02:14

            Ποιός πληρώνει το "βαρκάρη" άν η βάρκα τουμπάρει; Ο κατέχων τα ομόλογα! These are ...the Champions:
            1. BNP Paribas, Paris
            2. Commerzbank, Frankfurt am Main.
            3. UBS, Basel and Zürich, Switzerland.
            4. Deutcshe Bank, Frankfurt am Main.
            5. Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα (τώρα πιά), Frankfurt am Main.
            6. Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Αθήναι
            7. Grupo Santander, Santander, Cantabria, Spain.
            8. Barklays, Canary Wharf, London, United Kingdom.
            9. Eurobank EFG, Αθήναι και Luxembourg
            .....
            Έπεται μεγάλη συνέχεια. Είναι πολλά τα λεφτά, Μήτσο.

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Θείος 16/04/2011 21:20:07

            Κρατησε τη λιστα... να την σχολιασουμε σε αλλο ποστ... μη το μαμησουμε αυτο!! (με την καλη εννοια)

            Ενα θα σου πω... περαν απ οσα εχω πει και τις γνωστες θεσεις μου...
            Γιατι ο Γερμανος-Ασχετος με οσα συμβαινουν- φορολογουμενος να σωσει τον Λατση??? ( μια χαρα τον εχουμε σωσεις εμεις )

            Κρατω την ερωτηση...

            ΠΠ

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Θείος 16/04/2011 22:22:51

            FT Alphaville highlights a note from JP Morgan, which suggests that the indirect exposure of the ECB to the Greek state is massive - and then we mean massive. JPM estimates that Greek banks have posted almost €140bn in state related collateral with the ECB (€85bn of state guaranteed bank paper, €45bn of Greek government bonds owned by Greek banks and €8bn of zero-coupon bonds which the Greek government had lent to Greek banks in 2008). Combining this with the direct holdings of government debt (thought to be around €60bn, as we noted in our paper on Greece) you get total exposure of the ECB to the Greek state of around €200bn......!!!

            ΠΠ

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Θείος 16/04/2011 22:54:46

            με κουρδιζεις τωρα, :)
            θα σου ανεβασω ενα αρχειο με τα συγκεντρωτικα και διακρατικα Τραπεζικα χρωστουμενα
            μισο.

            ΠΠ

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Θείος 16/04/2011 23:01:26

            Exposures EU Debdt.docx
            h**p://www.filefactory.com/file/cbc0adf/n/Exposures_EU_Debdt.docx

            εβαλα και καποια γραφικα του 2010 να παρεις μια ιδεα συγκριτικα με τα PIGS...

            Ολη η ομορφια ειναι του Σημιτη !!! τα δικα μας σκανε τα επομενα 4-5 χρονια!! χοντρα!!! ενω των υπολοιπων μειουμενα μεχρι το 2020..

            ΠΠ

            μπραβο ρε Σημιτη τοκοτεραστιε

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Επώνυμος 16/04/2011 20:01:59

      Λιγα εγραψες για τον Δρακο !!! θα συπμληρωσω αλλα 2 ΒΑΣΙΚΑ
      - Swaps 1999/2000 με Γιαννο σε Goldman Sachs, με αγνωστες εγγυησεις
      - τα $$$-Μιζενς στη μαυρη σακουλα του Τσουκρατου τα οποια οι ταμειες του κατεθεσαν οτι παρελαβαν !!!

      Συμφωνουμε και Φωναζω μαζι σου !!..

      ΠΠ

      • Ευμένης avatar
        Ευμένης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/04/2011 20:20:55

        Συμφωνώ.
        Κατ'αρχήν δεν είμαι ενάντια στην πρόταση του "κουρέματος" ως λύση για το χρέος (είναι τόσο τεράστιο που δεν βγαίνουν τα νούμερα) αλλά όταν βγαίνει ο Σημίτης και το προτείνει με ζώνουν τα φίδια. Για καλό μας, αποκλείεται να μιλάει αυτός ο άνθρωπος.
        Μιλάμε για ίδιο, που ως πρωθυπουργός, παρότρυνε τους Έλληνες να επενδύσουν τα λεφτά τους στο χρηματιστήριο όταν αυτό κατέρεε ..
        ΥΓ
        Το 'πε, το 'πε ο παπαγάλος, που τραγουδούσε και ο γνωστός αοιδός πριν από 20ετια..

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Επώνυμος 16/04/2011 20:38:43

      Αρθρο 144 του Ποινικού Κώδικα:

      «Οποιος σχετικά με πόλεμο που ξέσπασε ή που επίκειται κατά της ελληνικής πολιτείας ενεργεί παράνομα και εν γνώσει, με τρόπο πού μπορεί να ενισχύει τις πολεμικές δυνάμεις του εχθρού ή να βλάψει τις πολεμικές δυνάμεις της ελληνικής πολιτείας, ή των συμμάχων της, τιμωρείται με Ποινή Θανάτου ή με Ισόβια Κάθειρξη».

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ η Dimi 16/04/2011 20:48:54

        2 χρονια με αναστολη αμαρτωλης σακουλας

        ΠΠ

  11. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 16/04/2011 20:08:26

    Τέτοιου είδους "ανεξάρτητο", δηλαδή παρακολούθημα των ΗΠΑ, ήταν από το 1945 μέχρι το 1981 (είσοδος στην ΕΕ).
    Άν όντως αυτο νοσταλγούν οι πολίτες της χώρας αυτής, μάλλον έτσι εξηγείται εύκολα πώς καταφέραμε να φθάσουμε εδώ που βρεθήκαμε: Είμαστε μονίμως "απροετοίμαστοι και σε αδυναμία να ελέγξουμε τις επιπτώσεις", που λέει και ο Σημίτης.

  12. tiramola avatar
    tiramola 16/04/2011 20:08:27

    Ο Καραμανλής τι προτείνει δεν μάθαμε...

  13. ataktos avatar
    ataktos 16/04/2011 20:21:53

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΠΑΓΕΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ..!!!!!

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 16/04/2011 20:32:02

    Έδωσε το οκέι για αναδιάρθρωση η Μέρκελ, γι αυτό βγαίνει ο γκαουλάιτερ.
    Ένας Χογιον του FDP και ένας Σμιργκελφελντ.
    Οι Γερμανοί δεν πρόκειται να δώσουν άλλα λεφτά το 2013 που αρχίζει ο συνολικός ευρωπαϊκός μηχανισμός. Και επειδή το χρέος των 350 εκ. θα είναι τότε 450 και δεν βγαίνει, επιλέγουν αναδιάρθρωση.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 16/04/2011 20:34:39

      Ο μηχανισμός που έστησαν είναι γελοίος, τα ποσά δε φτάνον ούτε για στραγάλια και επειδή προβλέπεται να πέφτουν οι χώρες η μία μετά την άλλη, η Αγγέλα επιλέγει αναδιάρθρωση.
      Το καρότο είναι νομίζω ότι θα μειώσουν το επιτόκιο κατά 1 μονάδα αν οι εντολοδόχοι που κυβερνάνε επιλέξουν την κουρτίνα "αναδιάρθρωση".

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ αλλενάκι 16/04/2011 20:43:56

      αλλενάκι, ο Βέρνερ Χόγιερ είναι αυτός που λές, υφυπουργός Εξωτερικών, αναπληρωτής του Βέστρβέλε, μέλος του FDP.
      Γίνεται μπάχαλο στο Βερολίνο, κινούμενη άμμος είναι εκεί αυτό το Σαββατοκύριακο. Το FDP έχει σπάσει στα 2, οι παλιοί των Βέστερβέλε/Μπρίντερλε δεν θέλουν τον νέο αρχηγό τους. Το CSU θέλει να τους πετάξει έξω από τον κυβερνητικό συνασπισμό (αλλά δεν θα βγαίνουν μετά πλειοψηφίες).
      Μαλώνουν και για τους πυρηνικούς σταθμούς, η φράξια Βέστερβέλε του FDP και πολλοί οικονομολόγοι του CDU (π.χ. Hans Werner Sinn) απορρίπτουν εντελώς την "αντιπυρηνική" στροφή του CDU/CSU, που η ηγεσία έχει για "σίγουρη".
      Άν και τι σχέση έχει ο Σημίτης με αυτά που γίνονται εκεί και επιλέγει αυτή τη στιγμή, δεν ξέρω ακόμα. Πιθανότερο είναι ότι έχει σχέση με την προσωπική του κόντρα με τον Παπανδρέου. Και η Β. Παπανδρέου προετοίμασε το έδαφος.
      Θα δώ τι εξελίξεις θα έχει το μπάχαλο στη Γερμανία και θα ενημερώσω.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ αλλενάκι 16/04/2011 21:34:18

      Στη Γερμανία το πολιτικό τοπίο έχει γίνει ροντέο:
      Οι Βαυαροί "αδελφοί" του CDU, οι Χριστιανοκοινωνιστές (CSU), απαιτούν από το FDP να ξεκαθαρίσει γρήγορα τα εσωτερικά του, διότι "η αποσταθεροποίηση θα μεταδοθεί και στο CDU/CSU". Διαφορετικά, προτείνουν "αποστάσεις ασφαλείας" και στροφή προς τους Πράσινους για συνεργασίες. Ζητούν και ταχύτατη απεμπλοκή από την πυρηνική ενέργεια. Αυτό με τη σειρά του αυξάνει την αξιοπιστία των Πράσινων, οι οποίοι βάζουν ψηλά τον πήχυ στων υνεργασιών, προτιμώντας προς το παρόν ως συνεργάτη SPD (η συνεργασία τους με το CDU στο Αμβούργο, διακόπηκε με πρόωρες εκλογές).
      h**p://www.zeit.de/2011/16/Polit-Landschaft

  15. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 16/04/2011 20:33:15

    Πρόικειται για υβρίδιο παπαγάλου – στρουθοκαμήλου από τα δάση των ορέων Τιέν-Σάν (Ουράνια όρη) της Κεντρικής Κίνας, βορείως των Ιμαλαίων.
    Οι βιολόγοι λένε ότι μερικούς αιώνες πρίν, οι μουσώνες παρέσυραν μωρά στρουθοκαμήλου από την Αυστραλία και τα έρριξαν στην Κίνα. Εκεί διασταυρώθηκαν με την τοπική ποικιλία του Κινεζικού παπαγάλου Τσού-Κάτ (Maoekkius athenensis) και προέκυψε το υβριδικό είδος Simitius korakochorensis.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Ο Θείος 16/04/2011 20:35:09

      η θεία μου τον έλεγε "κιτρινίλο".

  16. Ιεροκλής Παπαδιαμάντης ierokliss.pblogs.gr avatar
    Ιεροκλής Παπαδιαμάντης ierokliss.pblogs.gr 16/04/2011 20:40:21

    Πατριωτική ενότητα

    Αρκετά με τις προοδευτικούρες και τις κουλτουρο-ευαισθησίες. Στη φάση που βρίσκεται η πατρίδα επιβάλλεται αφύπνιση, υπέρβαση ατομικών και κομματικών περιχαρακώσεων, αναφορά στα όσα μας ενώνουν και αισιόδοξη ενατένιση της επόμενης μέρας.

    Να συνταχτούμε υπό την Ελλάδα μας, ν' αφήσουμε την προηγούμενη γενιά (τη ξεφτιλισμένη γενιά του πολυτεχνείου) που μας κατέστρεψε, πίσω μας, και να πάρουμε εμείς και η δικιά μας γενιά (αυτή των 700 ευρώ) τη κατάσταση στα χέρια μας.

    Να αποτινάξουμε το μνημόνιο, να το αποτινάξουμε με κάθε κόστος, πέρα από ψεύτικες ευγένειες, από ενοχικές δήθεν υποχρεώσεις προς τους δήθεν εταίρους μας, νέτα σκέτα, ας μην έχουμε να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις, να διώξουμε τους τροϊκανούς και να σκίσουμε το μνημόνιο.

    Την ώρα που δε θα 'χουμε να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις έτσι κι αλλιώς θα τη ζήσουμε. Όταν οι δήθεν εταίροι μας, ξεζουμίσουν την πατρίδα μας ούτως ή άλλως θα μας εγκαταλείψουν. Μόνο εγώ το βλέπω ότι δεν είναι εταίροι μας, δηλαδή συνεργάτες μας, παρά λήσταρχοι που μυρίστηκαν παραδάκι. Αφού ενορχηστρωμένα όλοι αυτοί μαζί, μας έφεραν σ' αυτήν την κατάσταση (βέβαια και 'μεις κοιμόμασταν, ναρκωμένοι απ' την καταναλωτική μας μέθη, αλλά αυτό είναι μια πονεμένη ιστορία) για να μας λεηλατήσουν.

    Να μη φοβηθούμε να ορθώσουμε ανάστημα, η υποτέλεια δεν ήταν ποτέ λύση.

    Χρειάζεται γενναιότητα, πίστη και ενότητα. Ενότητα υπό την πατρίδα, ας αφήσουμε τις κομματικές διαφορές μας γι αργότερα.

    Η αριστερά και η δεξιά να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να 'ρθει αυτή η μέρα. Να διώξουν το Γιώργο και να κυβερνήσουν χωρίς μνημόνιο με πρωθυπουργό το Σαμαρά (ο Σαμαράς ν' αναλάβει τη δέσμευση, τη μόνη δέσμευση, ότι ανεξάρτητα τι έχει πει κι αυτός στο Ευρωπαϊκό λαϊκό κόμμα, θα απεμπλακεί 100% απ' το μνημόνιο).

    Και το '89 η αριστερά συνεργάστηκε με τη δεξιά για να φύγει ένας άλλος Παπανδρέου, λιγότερο επικίνδυνος, όσο κι αν ηχεί παράξενο, απ' τον σημερινό. Και επειδή τότε η αριστερά και η δεξιά γρήγορα ξέχασαν όσα τις ένωναν και θυμήθηκαν όσα τις χώριζαν, ο τότε Παπανδρέου επέστρεψε. Αυτή τη φορά να προσέξουν να φέρουν την υπόθεση ολοκληρωτικά εις πέρας.

    Αν ο Καρατζαφέρης είναι περισσότερο πατριώτης από αντι-νεοδημοκράτης ας συνεισφέρει κι αυτός. Κι αν το κέντρο διαθέτει ακόμα ανθρώπους με καρδιά εκτός από κλακαδόρους βολεμένους πρασινοφρουρούς, ας κοπιάσουν κι αυτοί.
    Μόνο ενωμένοι, όλοι μαζί στην ευθύνη, και μπροστάρηδες εμείς, οι άμεσα θιγμένοι, η γενιά των 700 ευρώ.

  17. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 16/04/2011 21:12:30

    Παρέπεσε μάλλον εδώ, ότι χθές οι Μούντιδες υποβάθμισαν την Ιρλανδία 2 σκάλες σε junk - light. Και στην Πορτογαλία δεν φαίνεται κανένα φως. Έτσι ανέβηκαν απότομα όλα τα σπρέντ. Δεν γλυτώνουν μόνον με την Ελλάδα ως "ασθενέστερο των ασθενών", ότι και να κάνουν. Με τίποτε.
    Πέσανε όλα μαζί. Ο Τρισέ με τoυς Ρέν και Γιουνκέρ έχουν τώρα πολύ μεγάλο πρόβλημα. Μαζί και ο Γκάιτνερ, δεν θέλουν εκεί με τίποτε αστάθεια. Όσο για τον Στρός Κάν, μπορεί να καεί πρόωρα η υποψηφιότητά του, άν αποτύχει στη σταθεροποίηση του Νότου. Μαρτίν Ωμπρύ και Σεγκολέν Ρουαγιάλ "του την έχουν στημένη" σαν ύαινες.

    • kiki avatar
      kiki @ Ο Θείος 17/04/2011 09:13:48

      Την Σεγκολεν την κολλητη του ΓΑΠ, οι γαλλοι την αποκαλουν " Η τρελλη [ με το ονομα του χωριου που ειναι δημαρχος]"
      Παει η Σεγκολεν , ας την αφησουμε να υποστηριζει τον Μεγαλο Τιμονιερη της χωρας μας.

  18. Y. avatar
    Y. 16/04/2011 21:46:13

    Φοβάμαι ότι η επικέντρωση που γίνεται παραπάνω είναι στον Κινέζο, και όχι στη πρόταση. Ωραία, ζέστε τον τάπερμαν (προσωπικά, πατώκορφα), και μπέστε στα δεδομένα από τα οποία προκύπτει η άποψη, σαν να την έλεγε όχι αυτός, αλλά ο χ, ψ.
    Με το υπάρχον ύψος χρέους και όρους συμβάσεων (Μνημόνιο), τα νόυμερα δε βγαίνουν. Το χρέος θα αναπαράγεται κια μεγαλώνει, μόνο με τους τόκους για την εξυπηρέτηση να τρώει κονδύλια που αλλιώς θα πήγαιναν για επενδύσεις, και ανάπτυξη κατ’ ακολουθία. Με την υπάρχουσα κατάσταση, το Πρ. Δημ. Επενδύσεων, στο μηδέν. Συνεπώς θα δουλεύουμε και φορολογούμαστε στο διηνεκές, μόνο για τις δανειακές πληρωμές. Θα πουλάμε δημόσιο πλούτο για το χρέος (όπως ορίζει το πρόγαρμμα των 50 δις του ΓΑΠ), και στο τέλος μια τρύπα στο νερό. Και το χρέος θα παραμένει, και δημ περιουσία θα έχουμε αφαιρέσει από τα ενεργητικά μας

    Τέλος, σε μία αναδιάρθρωση χρέους (είτε εταιρικού, ή κρατικού), υπάρχει ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ, δλδ. κάθονται και συζητούν για να τα βρουν, αν τα βρουν. Η μόνη ένσταση που μπορεί να υπάρξει είναι αν το πασόκ και αυτή η κυβέρνηση είναι σε θέση να διαπραγματεθούν. Σ’ αυτό συμφωνούμε περί της ανικανότητάς τους, δεδόμενου ότι μονίμως κατεβάζουν τα βρακιά τους.

    Συμπέρασμα μου. Ναι, μείωση του χρέους (πε΄στε το κούρεμα, ξύρισμα, σφάξιμο, αναδιάρθρωση, επαχθές, απεχθές, διαόλια και τριβόλια) με κάθε τρόπο, και ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΟΡΟ που θα διακυβεύει περισσότερο, τα όσα ήδη έχουν διακυβευθεί

  19. δημης avatar
    δημης 16/04/2011 21:55:39

    ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ....ΣΙΩΠΗΣ ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΣ ΕΝΟΧΩΝ.....ΙΣΩΣ...

  20. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 16/04/2011 22:26:17

    Τις "δικές του" θα σώσει κυρίως τσοντάροντας, αλλά και τις Γαλλικές, Ελβετικές κλπ κλπ. Παρεπιμπόντως και του Λάτση, "μαζί με το βασιλικό, ποτίζεται και η γλάστρα".
    Και γιατί να τις σώσει όλες αυτές;
    Ά, τότε, άν δεν θέλει, γιατί και ο Γάλλος να τσοντάρει και να σώσει τις Γερμανικές και Ισπανικές;
    Γιατί ο Ισπανός τις Ελβετικές, Γαλλικές, Γερμανικές κτλ;
    Είναι σαν τα παιδικά τουβλάκια που χτίζουν πύργους: Άν τραβήξεις ένα τουβλάκι, διαλύεται ολόκληρο. Δεν έχεις επιλογή. Ή τον θέλεις το κτίριο, ή το γκρεμίζεις.
    Το ΚΚΕ το λέει ευθαρσώς: "Θέλω το ρημάδι να πέσει".
    Οι λοιποί, τι απαντούν στο μαυλιστικό ερώτημα: "Μήπως είσαι ΚΟΔΗΣΟ"; (συγγνώμη, ΚΚΕ! ενοούσα).

  21. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 16/04/2011 22:27:38

    Ο κος Σημίτης "δεν δικαιούται δια να ομιλεί". Το έγκλημα της εισόδου μας στο Ευρώ βαραίνει τις κυβερνήσεις του εξ'ολοκλήρου.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΠΗΛΕΑΣ 16/04/2011 22:41:50

      Η Δημοκρατία του Montenegro, που χρησιμοποιεί Ευρώ με μονόπλευρη απόφασή της, δεν ξέρει ότι αυτο-"δολοφονείται"; Να τους προειδοποιήσουμε, είναι αφελείς οι καημένοι και δεν ξέρουν το συμφέρον τους.

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Ο Θείος 17/04/2011 01:49:21

        Το Μαυροβούνιο δύσκολα θα στήριζε δικό του νόμισμα, αφού και σαν κράτος και σαν οικονομία ήταν πρωτόλειο. Και, ναί, δεν ξέρει, ή σύρεται δολίως στον Άδη της ανύπαρκτης ανταγωνιστικότητας. Τρίτη εξήγηση, μάλλον ισχυρότερη, είναι ότι ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ δέχεται να είναι προτεκτοράτο (με την κυριολεκτική σημασία του όρου) κάποιου (ή όλων) εκ των επιβητόρων της ΕΕ, οπότε δικό του νόμισμα θα ήταν ενοχλητικό.
        Την συζήτηση αυτή την ξεκινήσαμε πέρισυ το καλοκαίρι, αν θυμάσαι, θείε μου. Και, από τότε, οι αδύνατοι του Ευρώ πέφτουν ένας - ένας. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ. Είμαι σίγουρος ότι την βλέπεις! Το Ευρώ μας στέρησε την δυνατότητα να διορθώνουμε ότι παραξηλώνουμε (Δίνεις επίδομα τάχα "έγκαιρης προσελεύσεως" σε όσους δεν πατάνε καθόλου στις υπηρεσίες τους, αλλά τους το ξαναπαίρνεις με μια υποτίμηση -αφού αρπάξεις την ψήφο τους στο ανάμεσα.
        Οι "Δραχμές" είναι για χώρες ρεζίληδων -αλλά ρεζίληδες είμαστε. Ή δεν το βλέπεις;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ ΠΗΛΕΑΣ 17/04/2011 18:30:53

          I am not!
          Ένα μέρος της χώρας ναί, είναι. Το πιό "δυναμικό" 30 %, χα χα.
          Αλλά δεν είμαστε όλοι ίδιοι, φίλε μου. Γι αυτό "σκοτωνόμαστε", άλλωστε. Και η σύγκρουση είναι καλό πράγμα, για να ξεκαθαρίζουν τα αληθινά από το πλανερά.
          Αρκεί να γίνεται με πραγματικά επιχειρήματα όπως εδώ μέσα. Και όχι με ψεύδη ή κούφια ιδεολογήματα χωρίς περιεχόμενο - ή ακόμα χειρότερα με βία - όπως αλλού.

  22. Ιεροκλής Παπαδιαμάντης ierokliss.pblogs.gr avatar
    Ιεροκλής Παπαδιαμάντης ierokliss.pblogs.gr 16/04/2011 22:32:14

    Ποιός σου είπε ότι η ευημερία του τελικά δε θα χαθεί;

  23. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 16/04/2011 22:34:48

    Ακριβώς. Ο αχαμνός λογιστάκος αποδείχτηκε για άλλη μια φορά γερμανόψυχος. Όπως πάντα.

  24. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 16/04/2011 22:36:10

    Χα χα , τι λέμε: Exposure of EKB to Greek state massive..
    Βάλε μαζί και το Πορτογαλικό (κάτι λιγότερο από το Ελληνικό, βάλε, μάστορα, και το Ιρλανδικό (παρακαλώ, το ολικό 700 έναντι 340 Ελληνικό), και μετά έλα να συζητήσουμε με την ησυχία μας πόσα απίδια μπάζει ο σάκκος...
    Άν δεις και κάτι ολικά νούμερα των τριών χωρών για BNP Paribas, Commerzbank, UBS, σου χύνεται ο Σηκουάνας κατακέφαλα σε καταρράκτη, ο Μάιν σχηματίζει τσουνάμι και οι λίμνες Βασιλείας - Ζυρίχης χύνονται στον κάμπο...
    Μια λύση υπάρχει: Θα τα πληρώνουν τα εγγόνια μου, μαζί με τα δισέγγονα του Μουρίνιο και όλο το γενεαλογικό δένδρο της Μέρκελ μέχρι το 2075.
    Μπορεί όμως να βγαίνει και αλλιώς η σούμα, ίσως να ξέρει ο Μέρλιν ή ο Μάγος του Όζ.

  25. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 16/04/2011 22:40:29

    Μαζέψτε πρώτα τον αχαμνό λογιστάκο και τους άλλους σκελετούς που έχετε στις ντουλάπες, και μετά ρωτήστε για τον Καραμανλή.

  26. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 16/04/2011 22:43:37

    Αυτό το κάλεσμα όμως, πρέπει να έχει και μια πρακτική διάσταση. Κανονικά έπρεπε απόψε να ήμασταν όλοι στους δρόμους. Είμαστε, θα μου πεις, αλλά καθ' οδόν προς τα μπουζούκια και τα μοδάτα κ*λόμπαρα.

  27. G.S. avatar
    G.S. 16/04/2011 22:44:06

    Στην αρχή έπεσε στο τραπέζι του υπουργικού συμβουλίου η πρόταση του πρωθυπουργού: «νέο μνημόνιο», η Ελλάδα δεν συζητά την αναδιάθρωση.

    Ακολούθησε η δήλωση του υπουργού άμυνας στην ίδια μάζωξη που μιλώντας σαν υπουργός οικονομικών πρότεινε:
    - ένα ευρύτερο πλαίσιο πολιτικών πρωτοβουλιών που σπάζουν τον φαύλο κύκλο της συζήτησης για την «αναδιάρθρωση» που είναι δυστυχώς εισαγόμενος και επιτρέπουν στην Κυβέρνηση να ασκήσει αποτελεσματικά την πολιτική διεύθυνση της χώρας, ζητώντας την καθολική συσπείρωση των πολιτικών και κοινωνικών δυνάμεων.
    - να ξανασυζητήσουν τη Μεγάλη Εβδομάδα και την εβδομάδα μετά το Πάσχα, στο Υπουργικό Συμβούλιο, την πραγματική κατάσταση της οικονομίας (ανεργία, δημόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις, πιστωτική επέκταση, λειτουργία των τραπεζών)
    - να δούμε ποιος είναι σήμερα ο όγκος και η αντοχή της παρα-οικονομίας, ποια είναι τα πραγματικά επίπεδα των εισοδημάτων και τα πραγματικά επίπεδα των περιουσιών και των αποδόσεών τους, για να προσανατολίσουμε σωστά τις πολιτικές μας, αρχής γενομένης από την φορολογική πολιτική...........

    Ο Παπακωνσταντίνου κούνησε το κεφάλι του μονολογώντας "που νάξερες.." και ξάπλωσε στην πολυθρόνα του προεδρικού αεροπλάνου ζητώντας να μην τον ενοχλήσουν, μέχρι να φθάσει στο New York.

    Και πάνω που όλα είναι ήρεμα και όλοι ησυχάζουν στην Δανιμαρκία νάσου τ' αραπάκια.

    Ο πρώην πρωθυπουργός Σημίτης προτείνει αναδιάρθρωση ΤΩΡΑ!,
    σε συνέντευξη του στην εφημερίδα ''Βήμα της Κυριακής'' καθώς όπως λέει ''η αναδιάρθρωση θα απελευθερώσει δυνάμεις.... μπορεί να υπάρχουν αρνητικές συνέπειες και δεν είναι σκόπιμη όταν η χώρα είναι απροετοίμαστη και σε αδυναμία να ελέγξει τις επιπτώσεις. Όμως, μία καλά προετοιμασμένη αναδιάρθρωση θα βελτιώσει ουσιαστικά τη θέση μας''.

    Ο κ. Σημίτης υποστηρίζει πως η Ελλάδα θα πρέπει να προχωρήσει σε αναδιάρθρωση του δημοσίου χρέους το συντομότερο δυνατόν σε συνεννόηση με τους εταίρους στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Το ίδιο επιθυμεί και η Γερμανική κυβέρνηση και το ΔΝΤ (Η Γερμανία ωθεί την Ελλάδα σε έκτακτα μέτρα. Financial Times σήμερα).

    Καταπληκτικόν! Βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία τα κελάρια της οδού Μέρλιν ακόμη και σήμερα; (πάντως πόρτα εισόδου υπάρχει).

    Και επειδή όλα πρέπει για να γίνουν σύμφωνα με τις υποδείξεις,
    ο κ. Παπανδρέου εξήγγειλε αποκρατικοποιήσεις και περικοπές δαπανών στο Δημόσιο. Τώρα, θα πρέπει να πείσει την κυβέρνηση, το κόμμα του, αλλά και το «βαθύ ΠΑΣΟΚ» ότι αυτά πρέπει να γίνουν. Επεται η υλοποίησή τους, η οποία θα πρέπει να συνοδευθεί με ένα νέο κυβερνητικό επιτελείο που θα πιάσει τον «ταύρο από τα κέρατα». Ο κ. Παπανδρέου έχει ελάχιστα περιθώρια για να κινηθεί αποφασιστικά: η πραγματική οικονομία καταρρέει, η αξιοπιστία του έχει τρωθεί διεθνώς και αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία να ξαναβάλει τη χώρα στις ράγες. (πρώτη σελίδα της “Καθημερινής” 16.4.2011)

    Υποτίθεται ότι ακολουθεί αύριο δημοσκόπηση με την διαφορά ΠΑΣΟΚ - ΝΔ στις 6,5 μονάδες και την είσοδο επτά κομμάτων (πλην Ντόρας) στην επόμενη βουλή με την αποχή να φτάνει στο 40% (ες αύριον τα σπουδαία).

  28. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 16/04/2011 22:58:48

    Ο Σημίτης, η Καθημερινή και οι άλλοι από το "Κορακοχώρι" ή την "Τρούμπα"μας, ρώτησαν άραγε τι σκέφτονται οι εν όπλοις και χρέησι συνάδελφοι από τη Λισαβώνα (π.χ. ο κ. Μουρίνιο) ή από το Δουβλίνο (π.χ. ο κ. Μπόνο);
    Αιώνιοι επαρχιώτες, κρίμα τόσα πτυχία, τόσα διδακτορικά και τόσα ένθετα και CD εκλεκτής μουσικής. Τσομπανάκος ήμουνα....

  29. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/04/2011 23:12:17

    Exposures EU Debdt.docx
    h**p://www.filefactory.com/file/cbc0adf/n/Exposures_EU_Debdt.docx

    ΠΠ

  30. Ήφαιστος avatar
    Ήφαιστος 16/04/2011 23:47:37

    Γιατί ρε factor με έστειλες?
    Σε εκτιμώ βαθύτατα να ξέρεις.

  31. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 17/04/2011 02:00:48

    Τέσσερα ερωτήματα

    Πόσα χρωστάμε?
    Σε ποιους τα χρωστάμε?
    Που και γιατί δόθηκαν?
    Άραγε θα μάθουμε ποτέ?

    • kiki avatar
      kiki @ daughter of mercy 17/04/2011 09:19:56

      Στηριξε την ΕΛΕ, για να μαθουμε επιτελους κατι.
      Προσωπικα δεν οφειλω , και επιμενω οτι δεν οφειλουν και οι λοιποι συνελληνες.
      Λιγο Ισλανδοι να γινουμε μωρε, καθομαστε και συζηταμε τι λεει ο ταπερμαν, και καθομαστε στα σπιτια μας και κλαιγομαστε ολοι μερα.
      Ας τους πουμε ενα αι στον Δ@@@@ο σε ολους τους , ας ξυπνησουμε πια.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ daughter of mercy 17/04/2011 12:23:24

      καλημερα,
      "i want more"...!!!

      ΠΠ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.