#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/09/2011 20:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Υπέρ ενός πλατιού αντινεοφιλελεύθερου και αντιμνημονιακού μετώπου τάσσεται ο ΣΥΡΙΖΑ



Αφού επισημαίνει ότι "η κυβέρνηση μέρα με τη μέρα γίνεται ακόμα πιο επικίνδυνη " με σημερινή ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ τάσσεται υπέρ της συγκρότησης ενός πλατιού αντινεοφιλελεύθερου και αντιμνημονιακού μετώπου για την ανατροπή της ίδιας και της πολιτικής της.

Πρόκειται σαφώς για διεύρυνση της πολιτικής συμμαχιών του ΣΥΡΙΖΑ πέρα από το στενό πλαίσιο της Αριστεράς, αφού μέχρι τώρα τασσόταν υπερ της ενότητας μόνο των δυνάμεων της Αριστεράς

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

"Ενώ ο πρωθυπουργεύων αντιπρόεδρος της κυβέρνησης ανήγγειλε τη νέα αφαίμαξη των εισοδημάτων της μεγάλης πλειοψηφίας των νοικοκυριών, μέσω του ισοπεδωτικού φόρου για τα ακίνητα, ανέθεσε στον πρωθυπουργό να παρουσιάσει το περιτύλιγμα της αντικοινωνικής και χρεοκοπημένης πολιτικής του..

"Η κυνική ομολογία του πρωθυπουργού πως η ανεργία θα είναι ο μόνιμος σύντροφος κάθε σπιτικού της χώρας μας τα επόμενα χρόνια αρκεί για να καταλάβουμε το μέγεθος της καταστροφής που επέφερε ο ίδιος και η πολιτική του μνημονίου. Η  φτώχεια και η διάλυση της οποιασδήποτε κοινωνικής προστασίας και υποδομής θα είναι τα μόνιμα χαρακτηριστικά της ζωής μας τις επόμενες δεκαετίες αν δεν ανατραπεί αυτή η κυβέρνηση. Η μνημονιακή οικονομική πολιτική της διάλυσης των πάντων, από πλευρά της κυβέρνησης, έχει ξεπεράσει προ πολλού τα όρια και την αντοχή του κόσμου της εργασίας και της ανεργίας.

"Η κυβέρνηση μέρα με τη μέρα γίνεται ακόμα πιο επικίνδυνη και αποτελεί μονόδρομο η ανατροπή της ίδιας και της πολιτικής της. Η απάντηση και η ελπίδα βρίσκεται στη διαμόρφωση ενός πλατιού αντινεοφιλελεύθερου αντιμνημονιακού μετώπου που θα δημιουργήσει τους όρους και τις προϋποθέσεις για ένα νέο συνασπισμό εξουσίας προς όφελος της κοινωνίας".

Τα άλλα κόμματα

Σε άρνηση πληρωμών καλεί το ΚΚΕ αναφορικά με τις κυβερνητικές ανακοινώσεις για τα μέτρα της κυβέρνησης.

«Στο νέο φορολογικό αντιλαϊκό ντου κυβέρνησης - τρόικας η απάντηση του λαού πρέπει να είναι: Τέλος οι θυσίες μας για την κρίση, την ευρωζώνη και την ΕΕ. Πλατιά συμμετοχή στην οργανωμένη άρνηση πληρωμής για τα φοροχαράτσια στην οποία καλεί το ΠΑΜΕ και άλλες ριζοσπαστικές οργανώσεις. Λαϊκή αντεπίθεση για να εμποδιστεί, να ανατραπεί η αντιλαϊκή πολιτική της σημερινής επικίνδυνης κυβέρνησης και της οποιαδήποτε συγκυβέρνησης. Εμπιστοσύνη στο ΚΚΕ, στο εργατικό λαϊκό κίνημα. Ή ο λαός θα σωθεί ή η κερδοφορία της πλουτοκρατίας», αναφέρει το ΚΚΕ.

Από την πλευρά του, το Γραφείο Τύπου του ΛΑΟΣ σχολιάζοντας τις ανακοινώσεις αναφέρει: «Το ΠΑΣΟΚ όσο και να συναναστρέφεται τις νεοφιλελεύθερες απόψεις της τρόικας, παραμένει βαθιά στο DNA του η κομμουνιστική αντίληψη και θεωρία. Είμαστε η μόνη χώρα της Ευρώπης που στην ουσία ακόμη κομμουνιστικοκρατείται μέσω των συντεχνιών. Καιρός να απελευθερώσουμε την χώρα από τις δουλείες που την έφεραν σε αυτή την κατάσταση».

Αρνητικά κρίνουν οι Οικολόγοι Πράσινοι τις εξαγγελίες για τα νέα μέτρα επισημαίνοντας ότι «αφού η κυβέρνηση αδυνατεί να αγγίξει τις γκρίζες περιουσίες, εφορμά για μια ακόμα φορά επί δικαίων και αδίκων, χωρίς κανένα κριτήριο. Χαρατσώνει την ιδιοκτησία οποιουδήποτε ακινήτου ανεξάρτητα από τον πλούτο του κάθε ιδιοκτήτη και τον τρόπο που αποκτήθηκε, οδηγώντας σε βαθύτερη ύφεση».

Η κυβέρνηση μετά από ανικανότητα και φαυλότητα μηνών, πανικόβλητη πλέον, βρίσκεται ξανά στο ίδιο σημείο κάνοντας τα ίδια λάθη. Αντί να περιορίσει τις δημόσιες δαπάνες και να προχωρήσει τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις που θα περιορίζουν την παρέμβαση του κράτους στην οικονομία, για πολλοστή φορά επιλέγει την υπερφορολόγηση των συνηθισμένων και εξαντλημένων ιδιωτών» επισημαίνει η Δημοκρατική Συμμαχία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. βροντόσαυρος avatar
    βροντόσαυρος 11/09/2011 21:13:40

    Με τα "αντί-" δεν υπάρχει περίπτωση να πείσει κανέναν ο κάθε συριζαίος.
    Ας προτείνουν κάτι συγκεκριμένο, έστω κι αν είναι ουτοπία, έστω κι αν είναι όνειρο, κι όποιοι θέλουν να τους ακολουθήσουν. Ο ετεροκαθορισμός σκοτώνει.

    • anonymous avatar
      anonymous @ βροντόσαυρος 11/09/2011 23:41:50

      Μα περί αυτού πρόκειται. Και το κίνημα "δεν πληρώνω" και οι αγανακτισμένοι πήγαν άπατοι διότι ήταν μόνο αντί χωρίς να μπορούν να προτείνουν κάτι επί του πρακτέου.

  2. A.M. avatar
    A.M. 11/09/2011 21:17:51

    Εντός ή εκτός ευρωζώνης;
    Με ευρώ ή με δραχμή;

    Λεπτομέρειες Τσίπρα!
    Λεπτομέρειες!

    Στάση πληρωμών;
    Τι;
    Πώς;

    Γιατί όπως βλέπω εγώ τα πράγματα σε λίγο όλοι οι Έλληνες θα γίνουμε αρματωλοί και κλέφτες!
    Κυριολεκτικά ΑΡΜΑτωλοί και κυριολεκτικά ΚΛΈΦΤΕΣ!
    Θα κλέβουμε όσο μπορούμε το κράτος πριν μας πάρει και τα σώβρακα
    και θα κλέβουμε και όποιον απ τους έχοντες θάχουν ξεμείνει όσα περισσότερα μπορούμε.
    Γιατί αν πεινάει κάποιος και δεν έχει τρόπο να βγάλει τα προς το ζήν ε .. κλέβει!

  3. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 11/09/2011 21:18:52

    Ο Λοβέρδος τους τα είπε μια χαρά στη Βουλή προχθές. Λόγω των μεταπολιτευτικών αριστερόστροφων αγκυλώσεων υφίσταται ακόμα αυτό το άθλιο κόμμα. Αν το αντίδοτο στον ΓΑΠ είναι η ευρύτερη αντιμνημονιακή συμμαχία με πυρήνα τον ΣΥΡΙΖΑ, τότε τα μαντάτα είναι μαύρα...Η δεξιά ( δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα στην Ελλάδα, αλλά λέμε τώρα...) πρέπει να κόψει κάθε παρτίδα με κάθε λογής κομμουνιστογενείς ταραξίες και βανδάλους...

    • factorx avatar
      factorx @ μεταρρυθμιστής 11/09/2011 21:36:15

      Ενω εσυ θα ήθελες μονο με την Αλέκα συμμαχία ε;

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ factorx 11/09/2011 21:45:49

        Αυτό κατάλαβες; Είμαι από τους λίγους αντικομμουνιστές σχολιαστές σ' αυτό το site. Ανοίγματα σε Αλέκες , Αλέκους και Αλέξηδες άλλοι επιθυμούν και προτείνουν εμμέσως πλην σαφώς. Αν θεωρώ τον ΓΑΠ επικίνδυνο μια φορά, την Αριστερά τη θεωρώ επικίνδυνη εις δεκαπλούν. Αυτά.

        • factorx avatar
          factorx @ μεταρρυθμιστής 11/09/2011 21:48:05

          ΟΚ κατάλαβα, είσαι ΛΑΟΣ

          • Φίλος avatar
            Φίλος @ factorx 12/09/2011 00:11:25

            Είναι ΛΑΟΣ και το πάει... "λάου-λάου"

          • eksipnakias avatar
            eksipnakias @ factorx 12/09/2011 09:13:16

            Eisai poly eksipnos. Mpravo poy to katalaves. Den vgazeis axna gia to epixeirima kai prospatheis na valeis mia tampela ston allo oti einai me thn aleka i me to laos i alla koyrafeksala apla gia na ton apaksiosis. Afto tha pei dialogos kai dimokratia. Exeis alli apopsi eisai me ton LAOS. Den eisai me mena eisai andidrastikos (poy tha elegan kai oi koymoynistes). Ante loipon na proxorisete se sygkyvernisi me ton synaspismo.

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ μεταρρυθμιστής 12/09/2011 12:39:35

      Aλλάξτε κύριε το όνομά σας.Άκου μεταρρυθμιστής!
      Α ξεχάσατε να εξορκίσετε και τον κρυφοαριστερό Καρατζαφέρη.Καθαρότητα -ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ- και λίγο τσάμικο/καλαματιανό μαζί.

  4. johndoctor avatar
    johndoctor 11/09/2011 21:23:11

    Σωστή κίνηση απο το ΣΥ.ΡΙΖΑ δεν είναι κακό κόμματα που θα δουλέψουν υπέρ της Πατρίδος να συνασπιστούν.
    Το θέμα είναι εκεί στην ΝΔ θέλουν συνεργασία με το ΣΥ.ΡΙΖΑ?

    • Agriemenos avatar
      Agriemenos @ johndoctor 12/09/2011 03:12:52

      Με το φτωχό μου το μυαλό, αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι πως
      α) ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α μιλάει για αντινεοφιλελευθερισμό, πράγμα που αντίκειται στην ιδεολογία της ΝΔ
      β) από που προκύπτει ότι η ΝΔ θα ήθελε να συνεργαστεί με το ΣΥ.ΡΙΖ.Α?
      γ) στην Ελλάδα ποτέ μέχρι τώρα δεν έχουν "στεριώσει" συνεργασίες μεταξύ πολιτικών κομμάτων (μιλάω για τη μεταπολίτευση και μετά), παρά μόνο την περίοδο 1989-90 (συνεργασία ΝΔ-Κ.Κ.Ε και μετέπειτα την Οικουμενική Κυβέρνηση Ζολώτα) και μέχρι το 1993 (κυβέρνηση Μητσοτάκη με την προσχώρηση του βουλευτή της ΔΗ.ΑΝΑ. Κατσίκη). Σ' αυτές τις περιπτώσεις υπήρχαν "λυκοφιλίες" μεταξύ των συνεργαζόμενων κομμάτων, ενώ το καθένα προσπαθούσε να αποκομίσει τα μέγιστα (πολιτικά) οφέλη για τις επερχόμενες εκλογές

      • ιχωρειος avatar
        ιχωρειος @ Agriemenos 12/09/2011 22:19:35

        και γω που νομιζα οτι η ν.δ. ειναι ΛΑΙΚΟ δεξιο κομμα.

  5. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 11/09/2011 22:07:54

    Εδώ που έφτασαν τα πράγματα μια λύση έχουμε: έξοδο από το ευρώ και επιστροφή στην δραχμή.

    Εάν ενάμιση χρόνο πριν είχαμε κάνει μια αναδιάρθρωση του χρέους μας ύψους 30% δεν θα χρειαζόταν να φύγουμε τώρα από το ευρώ. Δεν το κάναμε όμως τότε, ούτε φυσικά αναζητήσαμε εναλλακτικές πηγές δανεισμού με επιτόκια 4.5 % όπως έκαναν άλλοι έλληνες, και έτσι φτάσαμε εδώ που φτάσαμε σήμερα.

    Έξοδο από το ευρώ και επιστροφή στην δραχμή λοιπόν μπας και καταφέρουμε να μην φύγουμε όλοι οι κάτω των 40 χρονών μετανάστες στην Δυτική Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία.

    Άλλωστε με τις πολιτικές που ακολουθεί η σημερινή ηγεσία της Γερμανίας, βλέπω πολύ σύντομα την Γαλλία να φεύγει και αυτή από το ευρώ και να μας συναντά εκτός ευρωζώνης. Και θα δούμε τότε που θα πάνε οι γερμανικές εξαγωγές.

    Έχουν μπερδευτεί πολύ οι γερμανοί αστοί, νομίζουν πως είναι οι μόνοι που παράγουν προϊόντα και έχουν ξεχάσει πως η Ελλάδα δεν είναι αποικία τους όπως άλλες χώρες στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη

    ΥΓ: Και δεν συμπαθώ τον Τσίπρα. Μην τα λέμε ξανά αυτά. Άλλωστε αυτός ακόμη με το ευρώ είναι τρομάρα του.

    • Ox avatar
      Ox @ Βαγγέλης, Πειραιάς 12/09/2011 08:08:56

      Βεγγέλης. Πειραιάς, ναυτηλιακά; Βγάλαμε χρήμα έξω;

  6. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 11/09/2011 22:19:21

    ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ: Και η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ είναι σωστή και η πρόταση του ΚΚΕ είναι σωστή. Σε άρνηση πληρωμών πρέπει να καλέσουν τον λαό και τα υπόλοιπα κόμματα.

  7. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 11/09/2011 22:43:30

    Δεν πληρώνουμε δεκάρα τσακιστή στο κράτος τους. Τέρμα. Τέλος. Ως εδώ ήταν.

    Αυτό που λέει το ΚΚΕ είναι το πιο αποτελεσματικό;
    «Τέλος οι θυσίες μας για την κρίση, την ευρωζώνη και την ΕΕ. Πλατιά συμμετοχή στην οργανωμένη άρνηση πληρωμής για τα φοροχαράτσια».

    Οι εκλογές δεν είναι ένα παιχνιδάκι το οποίο κερδίζει όποιος λέει τα περισσότερα ψέματα όπως νομίζει ο Γ. Παπανδρέου. Αφού εφαρμόζει μια πολιτική
    1. η οποία δεν έχει καμία νομιμοποίηση
    2. για την οποία δεν έχει λάβει ψήφο από τον ελληνικό λαό, και
    3. αφού επιμένει να παραμένει γαζωμένος στην εξουσία,

    η λύση είναι μια:
    Μαζική και οργανωμένη άρνηση πληρωμών φόρων και κάθε άλλου χαρατσιού που έχει επιβάλει αυτή η κυβέρνηση η οποία δεν έχει καμία νομιμοποίηση σύμφωνα με τις αρχές τις αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας.

    Ούτε ένα ευρώ σε αυτόν τον θίασο.

    Ας γίνει αυτό πράξη και θα δούμε πόσο γρήγορα θα προκηρυχτούν εκλογές, καθώς δεν θα υπάρχει άλλος τρόπος να μαζευτεί η ανυπακοή των πολιτών.

    Και στις εκλογές όποτε και εάν γίνουν ο ελληνικός λαός θα δώσει την απάντηση που του αρμόζει στον Γ. Παπανδρέου και την παρέα του η οποία ρήμαξαν την χώρα, διέλυσαν την οικονομία διέλυσαν τις ζωές μας και περιφέρονταν ανά τον κόσμο βρίζοντας και συστηματικά δυσφημίζοντας τον ελληνικό λαό.

    Ανυπακοή και άρνηση πληρωμών. Και θα δούμε τι αξία έχουν τα ΜΜΕ τους, οι πραιτοριανοί τους και οι λοιποί στυλοβάτες τους.

    Ο ελληνικός λαός και πατριωτισμό έχει και φιλότιμο διαθέτει. Καιρός να επιβάλει την θέληση του.

    Τέλος, καιρός είναι να μάθουν στην πράξη και οι τράπεζες ελληνικές και ξένες τι θα πει η φράση “ High risk, high returns”.

  8. αν.βορινος avatar
    αν.βορινος 11/09/2011 23:19:40

    ΣΥντροφοι συνελθετε . χιλιες φορες το πασοκ στη χειριστη του μορφη παρα δουναι και λαβειν με Αλεκα και Αλεξη . ΟΙ ανθρωποι ειναι εκτος τοπου και χρονου.

  9. Tem avatar
    Tem 11/09/2011 23:58:11

    Σωστή η κίνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Μπράβο.

  10. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 12/09/2011 00:04:35

    ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ: Χωρίς να το καταλαβαίνεις κάνεις ζημιά στο κόμμα σου. Ο Σαμαράς απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες. Με αυτά που γράφεις είναι σαν να λές ότι προσπαθείτε να μας πιάσετε κορόιδα. Αν είναι σε περίπτωση μη αυτοδυναμίας να κάνετε συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ να μας το πείτε από τώρα.

    • factorx avatar
      factorx @ Χρήστος Δημάρης 12/09/2011 02:09:37

      Βρε Δημάρη, όποιος γράφει εδώ πέρα είναι στην ΝΔ; Βγάλε τις παρωπίδες

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ factorx 12/09/2011 12:23:12

        ΒΙΑΣΤΗΚΑ: Έχεις δίκιο φάκτορα.

  11. Φίλος avatar
    Φίλος 12/09/2011 00:09:15

    Ισχύει και για το... ANTI-NEWS ;

    • anonymous avatar
      anonymous @ Φίλος 12/09/2011 01:20:40

      Θες και τα λες η σου ξεφεύγουν;
      Πόσο καιρό το διαβάζεις;
      Αν το διαβάζεις 3 μέρες θα είχες δει την ανάρτηση του επώνυμου με κάποιες προτάσεις. Αν το διαβάζεις περισσότερο θα ήξερες ότι έχουν τεθεί όλα τα ζητήματα που απασχολούν την ελληνική κοινωνία κι έχουν προταθεί λύσεις.

      • Φίλος avatar
        Φίλος @ anonymous 12/09/2011 02:21:56

        Έχεις δίκιο. Μου ξέφυγε. Κυριολεκτικά. Κανονικά ήθελα να απαντήσω στο σχόλιο του βροντόσαυρου. Κατά λάθος το ανέρτησα κάτω απ' το δικό σου σχόλιο. Sorry man.

  12. kapoios avatar
    kapoios 12/09/2011 00:52:23

    χίλιες φορές να πέσει η κυβέρνηση, όλος ο κόσμος το θέλει.
    Αλλά να έρθει τι; τα ρεζιλίκια του συν/συριζα δείχνουν την κατάντια τους... πάνε να κάνουν δηλαδή συμμαχία ακόμα και με τη ΝΔ. Θα ξεχάσουμε δηλαδή την Πετραλιά και τη Γιαννάκου.
    Από τις εκλογές θα προκύψει κυβέρνηση με κάποια ή όλα τα εξής : ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ-ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ-ΚΟΥΒΕΛΗΣ-ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ.
    τι κυβέρνηση θα είναι αυτή; Απλά θα κάνει μερικούς ελιγμούς , θα βριστεί λίγο με την Μέρκελ, οι δήθεν αριστεροί θα δώσουν όπως έγινε με Ζοσπέν, Ντ'αλέμα, Πρόντι το "αριστερό" άλλοθι στη βαρβαρότητα τους και ξανά προς τη φτώχεια τραβάμε. Όποια κυβέρνηση και να προκύψει από τις εκλογές αν είναι αστική θα είναι φραγμός , ξένο, εχθρική στο λαό.

    Όλα αυτά είναι δείγματα ότι το πολιτικό τους σύστημα έχει δυσκολίες. Χρειάζεται νομίζω να τις δυσκολέψουμε. Τι καταλάβαμε τόσα χρόνια με ισχυρό και σταθερό πολιτικό σύστημα. Να το κάνουμε ασταθές, να το γεμίσουμε ρήγματα. Μόνο όφελος θα έχουμε

  13. 13 avatar
    13 12/09/2011 01:09:50

    Για τα Δεκεμβριανά επί Καραμανλή και τώρα πρόσφατα για την Υπατία δεν ξέρουν τίποτα δηλαδή... Μάλιστα... Τελικά έχουμε κι άλλους κολοτούμπες στη Βουλή μας!!!

  14. ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ. 12/09/2011 01:34:47

    Τελικά είναι να απορεί κανείς με το IQ μερικών.
    Εν σωτηρίω έτος 2 μετά ΓΑΠ και μνημονίου να συνεχίζουν κάποιοι να θεωρούν
    ως κύριο κίνδυνο .... τους κομμουνιστές !!!!
    Παιδιά δίκιο έχετε.
    Παντού παγκοσμίως επικρατούν οι κομμουνιστές.
    Επαγρυπνείτε!
    Αθάνατη δεξιά ελληνική αυτοκαταστροφική βλακεία.

    • Vassilis avatar
      Vassilis @ ΠΕΤΡΟΣ Μ. 12/09/2011 08:44:06

      +10

  15. factorx avatar
    factorx 12/09/2011 02:11:46

    Δεν λέω οτι το μενος ορτισμένων σχολιαστών είναι αποτέλεσμα του μένους που κατέλαβε μερικους βουλευτές του ΛΑΟΣ όταν έμαθαν οτι διευρύνεται το αντιμνημονιακό μέτωπο. Σε κάθε περίπτωση οι διάφοροι ορκισμένοι "εθνικόφρονες" πρέπει επιτέλους να αντιληφθούν ότι η Αριστερά θα πα΄'ιξει τεράστιο ρόλο στην διάλυση του ΠΑΣΟΚ

    • καινός avatar
      καινός @ factorx 12/09/2011 02:56:04

      αυτή η αριστερά όμως, υπάρχει μεγάλη περίπτωση, μετά τη διάλυση του πασόκ να μαζέψει τα κομμάτια του και να δημιουργησεί εξ αυτών ένα νεο πασοκ. Με άλλο περιτύλιγμα, αλλά το ίδιο περιεχόμενο...

      Σίγουρα δεν θέλουμε κάτι τέτοιο.

    • καινός avatar
      καινός @ factorx 12/09/2011 02:58:46

      Και φυσικά δεν είμαι "εθνικόφρων" πολλώ δε μάλλον "ορκισμένος εθνικόφρων".

      Ένας τρομαγμένος άνθρωπος που φοβάται τι του επιφυλάσσει η "αριστερά" είμαι...

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ factorx 12/09/2011 10:01:40

      Μάλλον θες να πεις οτι η Αριστερά θα παίξει τεράστιο ρόλο στη διάλυση της Ελλάδας. Αν κάνει καμιά μ@&*%α η ΝΔ και συνεργαστεί με τους ερυθροροζ , θα δεις πόσο θα εκτοξευθούν τα ποσοστά των αντι-αντιμνημονιακών. Και όσο και να πειράζει μερικούς κουλτουριάρηδες σχολιαστές, υπάρχουν ακόμα πολλοί " εθνικόφρονες" σ'αυτόν τον τόπο.

      • Σωκράτης avatar
        Σωκράτης @ μεταρρυθμιστής 12/09/2011 12:43:54

        ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ και τα μυαλά στα κάγκελα.
        Ήθελα να ήξερα ζούσες επί χούντας ?

  16. S.R. avatar
    S.R. 12/09/2011 07:03:31

    Εαν η Ν.Δ. δεν απεμπλακει απο τις αριστερες συμμαχιες, στον τομεα των ιδεων, δεν υπαρχει διεξοδος.... Αν δεν χτυπηθει ο αριστερος κρατισμος, τιποτα δεν γινεται.... Και αν οι κρατικιστικες ιδεες αναδειχθουν σε κυριαρχες, τοτε, παντα το ΠΑΣΟΚ θα εμφανιζεται ( και ειναι) ως, ο αυθεντικοτερος εκφραστης του κρατισμου... Και ετσι θα συνεχισει να κυβερναει με μικρα διαλειμματα οπως μεχρι τωρα....

  17. Vassilis avatar
    Vassilis 12/09/2011 08:26:48

    Με συγχωρείτε που θα μιλήσω προσωπικά, αλλά τόσα χρόνια ΝΔ και ΠΑΣΟΚ κυβερνάνε αυτή τη χώρα και την έχουν κάνει "μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστικά μη δώσετε"... Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει κάποιες θέσεις που με ενοχλούν, αλλά τουλάχιστον είναι το μόνο κόμμα στη βουλή που αντιτάσσεται στη λαίλαπα Jeffry. Ο Σαμαράς προτείνει μνημόνιο γιαλαντζί, το ΚΚΕ παίζει με το τέως Σοβιετικό σύστημα, το "ΛΑΟΣ" αβαντάρει τον Jeffry, αν δεν υπάρξει άλλο νέο πολιτικό σχήμα νομίζω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η καλύτερη λύση να ενισχυθεί στη βουλή.

  18. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 12/09/2011 08:40:11

    Επί 20 χρόνια ζούμε το "θρίαμβο" του οικονομικού (νεο)φιλελευθερισμού, σε διάφορες παραλλαγές και στάδια. Παρά τις μεγαλόστομες διακηρύξεις του για ευημερία, αυτό που έχει αφήσει, όπου επικράτησε σε πιο ακραία του μορφή (λ.χ. ρυθμίσεις μνημονίου) άφησε κοινωνικά συντρίμια και μεσαιωνικό κοινωνικοπολιτικό στάτους.
    Εν τέλει, τί θέλει κανείς: Να ελέγχουν οι εταιρίες την κοινωνία διαφόρων χωρών ή η κοινωνία τις εταιρίες; Να ελέγχει το τραπεζοχρηματιστηριακό καθεστώς την πραγματική οικονομία ή το αντίστροφο;
    Καλούμαστε σήμερα να πληρώσουμε το βωμό του άκρατου πιστω-χρηματιστηριακού κέρδους.
    "Μαγικές" λύσεις για να ξεφύγουμε από αυτή τη δουλεία δεν υπάρχουν.
    Ας ξεκινήσουμε τουλάχιστον από την υπεράσπιση του "κοινωνικού" κράτους, μοντέλου που επικράτησε μεταπολεμικά, αλλά ορθολογικά και δίκαια δομημένου και λειτουργούντος, και στην πορεία βλέπουμε.
    Γιατί αυτό που καταρχή ενώνει απλούς ανθρώπους με διαφορετικές ιδεολογικές συγκροτήσεις και συμφέροντα είναι η μη επιστροφή στα δεδομένα του 19ου αιώνα, όπου οδηγούμαστε με -ιλιγγιώδη πλέον- ταχύτητα.
    Αλλοιώς, ένας μακρύς νέος κοινωνικός και πολιτικός μεσαίωνας είναι προ των πυλών. Θα προτιμούσε κανείς να αποκτήσει επίπεδο ζωής Μπαγκλαντές;
    Σίγουρα, όμως, σε μια νέα ευρεία συμμαχία (εννοείται σε δημοκρατική κατεύθυνση) θα πρέπει να υπάρχουν και να προβάλλονται στόχοι και προτάγματα. Με "αντί" και μόνο τα όποια μέτωπα δεν τελεσφορούν εύκολα. Το ζήτημα είναι τεράστιο και έχει πολλές πτυχές. Το κακό είναι ότι δεν υπάρχει η πολυτέλεια του χρόνου για την αναγκαία συζήτηση και, βεβαίως, για κάτι τέτοιο δεν χωρούν οι μέχρι σήμερα αγκυλώσεις.
    Για "Χθές" μπορεί να ήταν νωρίς, για "Αύριο" όμως μήπως θα είναι πολύ αργά;

    • Vassilis avatar
      Vassilis @ Γιαγκούλας 12/09/2011 10:00:06

      Συμφωνώ απολύτως Γιαγκούλα, μακράν η καλλίτερη τοποθέτηση!!!

  19. Vassilis avatar
    Vassilis 12/09/2011 08:45:50

    Το site αυτό εκφράζει τους ελεύθερους ανθρώπους, όχι κατ' ανάγκη κομματόσκυλα της ΝΔ και του αντί-ΠΑΣΟΚ.

  20. Ox avatar
    Ox 12/09/2011 09:25:18

    Ισως είναι θέμα σοσιαλιστικών προτεραιοτήτων. Ο ΣΥΡΙΖΑ, ιδιοκτήτης του ραδιοσταθμού «Στο Κόκκινο», δεν έχει λεφτά να πληρώσει τους εργαζόμενους στον σταθμό, αλλά έχει λεφτά για να μισθώσει ολόκληρο τρένο του ΟΣΕ, ώστε να κάνουν οι οπαδοί του διαδηλωτικό τουρισμό στη Θεσσαλονίκη. Ποιος ξέρει; Μπορεί η ηγεσία του κόμματος να πιστεύει ότι στη ΔΕΘ γκρεμίζεται ο καπιταλισμός και αυτομάτως θα λυθούν τα προβλήματα του ραδιοσταθμού του: η στάση πληρωμών που κήρυξε θα πάψει να υπάρχει, οι εργαζόμενοί του θα πληρωθούν, οι απεργίες θα σταματήσουν και θα ζήσουν αυτοί σοσιαλιστικά και οι απλήρωτοι εργαζόμενοι καλύτερα.

    Καλώς ή κακώς, η οικονομική κρίση δεν διαφοροποιεί τις επιχειρήσεις αναλόγως σοσιαλιστικών ή καπιταλιστικών προθέσεων, όσο κι αν προσπαθεί το ΚΚΕ να μας πείσει για το αντίθετο. Ανθρωποι απολύονται, είτε δουλεύουν για τους «στυγνούς καπιταλιστές», είτε για σοσιαλιστές εργοδότες, όπως είναι ο «902» που ανήκει στο ΚΚΕ. Και φυσικά αυτοί οι άνθρωποι διαμαρτύρονται με τον τρόπο που δίδαξε η Αριστερά όλα αυτά τα χρόνια. Ετσι, οι απολυμένοι από τις επιχειρήσεις του ΚΚΕ σήκωσαν ένα πανό έξω από τα γραφεία του Περισσού που έγραφε «Οχι στις άδικες και εκδικητικές απολύσεις. Οχι στο κλίμα γκέτο του 902».

    Το ΚΚΕ απάντησε με τη γνωστή λασπώδη φλυαρία του. Σε ένα κείμενο 890 λέξεων, χαρακτήρισε την κινητοποίηση «δήθεν» (προφανώς κινητοποίηση που δεν έχει τις ευλογίες του Περισσού, ακόμη κι αν γίνεται δεν υπάρχει), ζήτησε από τους απολυμένους να ντραπούν που «εξισώνουν τον “902” με τις καπιταλιστικές επιχειρήσεις, ενώ ξέρουν ότι ο “902” δεν είναι και δεν λειτουργεί σαν καπιταλιστική επιχείρηση», και τους εγκάλεσε για υποκρισία, αφού «καμώνονται τους υπερασπιστές των δικαιωμάτων των εργαζομένων και επιτίθενται στον “902”. Δηλαδή στο ΚΚΕ. Προσφέρουν υπηρεσίες σ’ αυτούς που τσακίζουν τα δικαιώματα, τα οποία λένε ότι υπερασπίζονται. Και συμπλέουν με την κυβερνητική πολιτική.» («Ριζοσπάστης» 6.9.2011). Βέβαια, σε όλες τις υπόλοιπες σελίδες το ΚΚΕ υποστηρίζει ότι η κυβερνητική πολιτική προωθεί τις απολύσεις. Οπότε, με την ίδια λογική, κυβερνητική πολιτική εφαρμόζει το ΚΚΕ που κάνει απολύσεις κι όχι αυτοί που διαμαρτύρονται γι’ αυτές. Αλλά τι να πει κανείς; Τα οξύμωρα είναι πλέον δομικό στοιχείο της νέας αριστερής σκέψης.

    Αυτό που δεν λέει να εννοήσει η ηγεσία των αριστερών κομμάτων, αλλά ούτε να διδαχθεί από τις εργοδοτικές της εμπειρίες, είναι πως σε μια ζωντανή οικονομία οι απολύσεις είναι αναπόφευκτες. Τα γούστα των καταναλωτών αλλάζουν, κλάδοι απαξιώνονται, επιχειρήσεις κλείνουν, αγορές συρρικνώνονται, φούσκες σκάνε. Το κοινωνικό αιτούμενο, λοιπόν, δεν μπορεί να είναι το πάγωμα της οικονομικής δραστηριότητας ώστε να μην απολυθεί κανείς. Πρέπει να είναι η προστασία εκείνων που μένουν εκτός δουλειάς με ευπρεπή επιδόματα ανεργίας και επανεκπαίδευση όσων οι δεξιότητες απαξιώνονται. Αλλά για να γίνουν αυτά χρειάζεται πλούτος. Αυτός δημιουργείται σε μια ζωντανή οικονομία, από επιχειρήσεις που τον παράγουν και φορολογούνται γι’ αυτόν. Οι πρακτικές της παλαβής αριστεράς που έχουν στόχο να κρατήσουν την οικονομία παγωμένη, για να μην πειραχτούν τα κεκτημένα, τελικά έχει ένα αποτέλεσμα. Και οι εργαζόμενοι μένουν απλήρωτοι ή χωρίς δουλειά (όπως στο «Κόκκινο» και στον «902») και στο τέλος η οικονομία δεν έχει το αναγκαίο πλεόνασμα για να στηρίξει τους άνεργους την ώρα που το έχουν ανάγκη.

    • alakran avatar
      alakran @ Ox 12/09/2011 21:14:05

      Βάλε και την πηγή.

  21. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 12/09/2011 10:46:40

    Το αντιμνημονιακό μέτωπο το αντιλαμβάνομαι ως διπλό μέτωπο κατά:
    -Των γελοιοτήτων της μεταπολίτευσης που μας έφτασαν σε αυτό το σημείο
    -Της υποκριτικής στάσης Παπανδρέου και τον τρόπο που οδηγηθήκαμε σε αυτή τη βάρβαρη -ως προς την εξέλιξη και διαχείρισή της- συμφωνία.

    Από εκεί και πέρα ο καθένας κάνει τις επιλογές του.
    Ο σύριζα, σύριζα ήταν και σύριζα θα μείνει, δεν αλλάζει αυτό.
    Θυμάμαι που το 2006-7 είχα πέσει στη λούμπα αυτή και εκτιμούσα την "μαχητικότητα" Αλαβάνου εως τη στιγμή που την διαπίστωσα τον Δεκέμβριο του 2008 με τα αίσχη στους δρόμους της Αθήνας.
    Θυμάμαι που έκραζε τον Καραμανλή γιατί δεν προσερχόταν στην "ώρα του Πρωθυπουργού" κλπ..., τώρα από την άλλη θεωρούνται οι επίσημοι ή ανεπίσημοι εκφραστές των "αντιρατσιστικών" κοχίμπα, όπως πολύ έξυπνα χαρακτήρισε ο Φαήλος Κρανιδιώτης, και παράλληλα επιφυλάσσουν για τον εαυτό τους το ρόλο του αντιμνημονιακού, από την οπτική της αντιγάπιας βιτρίνας και καλά.
    Πολύ βαρύ για να το χωνέψω...
    Απαιτείται μπόλικη -αποχαυνωτική- σόδα και κατά σειρά σεμινάρια από την ροζ προαστιακή επανάσταση

  22. zap-zap avatar
    zap-zap 12/09/2011 10:59:00

    to treno to ekleise kai to plhrwse h GSEE, h ADEDY kai to EKA, oxi o SYRIZA

  23. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 12/09/2011 12:28:45

    ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ: Διαβάστε την σημερινή ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ και πείτε μου γιατί δεν έχει καταθέσει ανάλογη ερώτηση η ΝΔ ή ο ΛΑΟΣ.

    ΕΡΩΤΗΣΗ

    Προς τους κ.κ Υπουργούς:

    - ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

    - ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

    - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

    - ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ



    ΘΕΜΑ: Η στάση της Ελλάδας, η δίκη στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης για τα θύματα του Ναζισμού και οι Γερμανικές αποζημιώσεις

    Η εγκληματική στάση των ελληνικών κυβερνήσεων ενταφίασε στη χώρα μας τις διεκδικήσεις των συγγενών των ελλήνων θυμάτων της ναζιστικής θηριωδίας για ηθική και υλική αποζημίωση.

    Η δικαίωση των ελλήνων θυμάτων του Ναζισμού μέσω των Ιταλικών δικαστηρίων, έχει οδηγήσει την υπόθεση στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, στο οποίο προσέφυγε η Γερμανία για να ακυρώσει τις αποζημιώσεις και το οποίο ξεκίνησε τη σχετική δικαστική διαδικασία τη Δευτέρα 12/09.

    Την ίδια ώρα, επίσης, επανέρχεται με διάφορες αιτίες στην επικαιρότητα το θέμα του ανεξόφλητου αναγκαστικού Κατοχικού Δανείου της χώρας μας προς τη Γερμανία και των γερμανικών επανορθώσεων για τις κατοχικές καταστροφές στη χώρα μας, αφού η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα η οποία, παρότι υπέστη τα πάνδεινα από τη γερμανική ναζιστική κατοχή, δεν έχει λάβει ως αποζημίωση ούτε ένα ευρώ.

    Επειδή έχει ιδιαίτερη σημασία για τη χώρα μας η δίκη στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, ενώ τα θέματα των Γερμανικών επανορθώσεων αποκτούν κρίσιμη διάσταση, ιδιαίτερα υπό τις σημερινές συνθήκες

    Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
    Τι έχουν πράξει μέχρι τώρα για να υποστηρίξουν πολιτικά και νομικά την υπόθεση των ελλήνων θυμάτων της Ναζιστική θηριωδίας; Ποιες είναι οι ενέργειες και οι κινήσεις προς τη Γερμανία, σε επίπεδο Ε.Ε. και σε διεθνείς οργανισμούς για την προβολή και διεκδίκηση του δικαίου των θυμάτων;
    Θεωρούν επαρκή τη νομική εκπροσώπηση της Ελλάδας στο Δικαστήριο της Χάγης; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά και ο σχεδιασμός της νομικής αυτής στήριξης;
    Σκοπεύουν επιτέλους –και πότε συγκεκριμένα- να κινήσουν το θέμα της επιστροφής του αναγκαστικού κατοχικού δανείου της χώρας μας προς τη Γερμανία και το θέμα των γερμανικών επανορθώσεων από τις κατοχικές καταστροφές στη χώρα μας;

    Ο ερωτών Βουλευτής



    Λαφαζάνης Παναγιώτης

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Χρήστος Δημάρης 12/09/2011 13:56:53

      Ο Λαφαζάνης είναι έντιμος πολιτικός, και σε κάθε περίπτωση του αξίζουν συγχαρητήρια.
      Άλλο το ένα και άλλο το άλλο φίλε Χρήστο.
      Αν και πιστεύω πως τα πολιτικά κόμματα λειτουργούν με μονάδες αλλά και με συλλογικές δεσμέυσεις που στο πλαίσιο των ιδεοληψιών ενός βαθέος σύριζα φαντάζουν επικίνδυνες

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ Γιώργος Μεσσηνία 12/09/2011 19:57:13

        ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. Καλησπέρα Γιώργο. Το πρόβλημα με τα κόμματα είναι τα συμφέροντα που εξυπηρετούν. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα της πλουτοκρατίας. Μπορεί να υπάρχουν άλλοι σοβαροί λόγοι για να μην ψηφίσει κανείς ΣΥΡΙΖΑ αλλά δεν είναι ένα κόμμα πουλημένο.

  24. καινός avatar
    καινός 12/09/2011 13:09:07

    Να κρίνεις μόνος σου... `Η μήπως χρειάζεσαι και για την κρίση σου άνωθεν εντολή;

  25. 3birdssitting avatar
    3birdssitting 12/09/2011 18:13:02

    Με κάτι τέτοιες ανοησίες νομίζουν οτι γράφουν το "νέο μανιφέστο"

  26. Agni avatar
    Agni 12/09/2011 21:05:14

    Sygnwmh re paidia..Dld pera apo to oikonomiko skelos,den 8a mporousan na synergastoun se zhthmata apokatastshs tou dhmokratikou politeymatos,kai thn proaspish twn atomikwn dikaiwmatwn kai eley8eriwn pou katelyse me th via h xounta gap?
    Epishs,opws kai na to kanoume pisw apo th shmeiologia oi perissoteroi ellhnes einai patriwtes,akoma kai arketos kosmos tou syn peran ths neolaias tou..
    Se telikh analysh doseis Ellhnismou einai pou xreiazomaste kai oxi akrodeksies parwdies pou antigrafoun ksena grafika ratsistika morfwmata..8elete k allh mia omoiothta?H ND kai o SYN yphrksan ta monadika sxhmata ths metapoliteyshs pou den htan pararthmata kai entolodoxoi kapoias die8nous,alla anti8eta proekypsan mesa apo thn ellhnikh koinwnia ka8eayth h thn ellhnikh dianohsh pou dieprepse sto ekswteriko px poulantzas..

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Agni 12/09/2011 21:19:02

      "...Se telikh analysh doseis Ellhnismou einai pou xreiazomaste kai oxi akrodeksies parwdies..."
      Αριστερά κι Ελληνισμός είναι έννοιες ασύμβατες!

      "...o SYN yphrksan ta monadika sxhmata ths metapoliteyshs pou den htan pararthmata kai entolodoxoi kapoias die8nous,..."
      Σόρος και Νέα Τάξη σου λένε κάτι;

      "...alla anti8eta proekypsan mesa apo thn ellhnikh koinwnia ka8eayth..."
      Το 80% του Ελληνικού λαού ενάντια στην υποστηριζόμενη από τον ΣΥΡΙΖΑ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, σου λένε κάτι;

      "...ellhnikh dianohsh pou dieprepse sto ekswteriko px poulantzas..."
      Πουλαντζάς;
      Αυτός που πηδήχτηκε από παράθυρο;;;

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Agni 12/09/2011 21:41:09

      Τι είναι αριστερά φίλε;
      Και τι είναι ακροδεξιά;
      Αν αριστερά θεωρείται η προοπτική να καλούμε σαν οργανωμένο κράτος μετανάστες από την Δύση, τον αραβικό κόσμο, την Άπω Ανατολή ή όπου αλλού για να φάνε και αυτοί ένα κομμάτι ψωμί και να βοηθήσουν την ελληνική οικονομία, διαβιώντας αξιοπρεπώς τότε είμαι και εγώ αριστερός.
      Αν όμως θεωρείται υγιές να μπουκάρουν οι φάλαγγες του Ισλάμ με κάθε τρόπο, να γίνεται ζούγκλα η ζωή μας να καθίσταται μαρτύριο η καθημερινότητα και να εγείρονται αξιώσεις από απέναντι στο πλαίσιο πολιτικών σκοπιμοτήτων, τότε είμαι φανατικά ενάντιος.
      Και αν αυτή η αντίθεση λογίζεται ως ακροδεξιά, είμαι ακροδεξιός.
      Επιπλέον στα θέματα της οικονομίας, είναι μια κουβέντα που πρέπει να θίξουμε με αλτρουισμό και είναι πολύ μεγάλη για να την ανοίξουμε.
      Σε κάθε περίπτωση δεν ξέρω για τον Σόρος που λέει ο φίλος Σταύρος πιο κάτω, μιας και η διαπλοκή πατάει σε πολλά χωράφια -ετυμολογικά- απλώνει παντού τα πλοκάμια της.
      Αυτό όμως που σίγουρα γνωρίζω είναι πως με ταμπέλες και συνθήματα τώρα πια δεν αίρονται τα κάθε λογής επιχειρήματα.
      Συνεπώς από όλο το κομματικό ή ευρύτερο πολιτικό φάσμα θα βρούμε και "φασίστες" και "ιδεολόγους" και "πατριώτες" και "πατριδοκάπηλους".
      Αυτό που μετράει είναι η ειλικρίνεια κατά την ταπεινή μου γνώμη.
      Και η αποτελεσματικότητα.
      Ίσως σήμερα βιώνουμε μια ιδιότυπη χούντα, που απλά δεν κατονομάζεται ως τέτοια.
      Οι λέξεις είναι λέξεις, σημασία έχει τώρα πια το περιεχόμενο.

  27. Agni avatar
    Agni 12/09/2011 22:12:54

    Αριστερά κι Ελληνισμός είναι έννοιες ασύμβατες-mallon ellhnismos kai akrodeksios e8nikismos einai ennoies asymvates..
    Σόρος και Νέα Τάξη σου λένε κάτι;Grafikes akrodeksies synomwsiologies,pou oxi oti einai entelws kakes efoson apoteloun ena prwto vhma wste na antilhf8eis oti yparxei mia terastia provlhmatikh ston tropo pou leitourgei o kosmos,alla an sou ginoun emmoni eisai gia dromokaiteio h gia stand up comedy,ka8oti yparxoun asta8mhtoi paragontes-to idio to pragmatiko-pou ksefevgoun akoma kai apo tous teleioterous sxediasmous. Episis to koino pou ekfrazei o Syn yphrkse kommati ths anoixths dialektikhs tou Ellhnismou,aiwnes twra eite sou aresei eite oxi,poly prin tous Sorous me tous opoious fysika den enagalizetai o Syn alla o agaphmenos tou kwlotoumpa arxhgou sou GAP..
    Το 80% του Ελληνικού λαού ενάντια στην υποστηριζόμενη από τον ΣΥΡΙΖΑ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, σου λένε κάτι; Ti grafikotites einai aytes?einai ayto kritikh skepsh?oxi den apologoumai gia ton Syriza oute kan eimai aristeros alla NIWSE,o Syn oute me doulemporous synergazetai oute leei zhtw to fainomeno,aplws exei mia or8ologikh(kati Ellhnikotato-ektos an 8ewreis ton Aristotelh maswno,kai tous maxairovgaltes agnous patriwtes) proseggish tou fainomenou pou anazhta ta aitia(polemos,ekmetalleysh apo polye8nikes,epemvaseis DNT,aytarxikes mpananies me kapoion dhmiourghmeno se ergasthrio kai fytemeno diktatora ala GAP-px nighria)kai aplws epimenei se mia dikaih metaxeirhsh me an8rwpinous orous oswn eftasan edw(Ellhnikotato),apodexomai de oti h ideolhpsia tou,h afeleia tou kai h agnoia ths an8rwpogewgrafias alla kai ths politismikhs idiaiterothtas twn ektos "dyshs" plh8ysmwn ton odhgoun se ypervoles kai isopedwtismous,enoxlhtikous prwtistws gia tous idious tous metanastes..Oso gi ayto to 80%,e nai ligo to oti h xwra katenthse apo to '96(arxise to 85) kyriws kai meta ena aperanto luna-park opou vasilepse h ypokoultoura,o mediakos laikismos oi genikeyseis kai h fasistikh syllogikh ey8hnh sthn 8esh tou dhmosiou dialogou,ema8an ton kosmakh na mhn antilamvanetai to oti h krish einai prwta apo ola politismikh kai h8ikh,alla oti gia ola ftaine oi metanastes(ti voliko gia kapoious,alh8eia)-enas laos me pagiwmenh taytothta kai h8os den fovatai tipota allotrio,enas laos omws pou antigrafei me metasovietikou typou zwwdh lyssa,kai xwris na aksiopoiei pros ofelos tou otidhpote Dytiko kai pasxei fysika kai 8a psaxnei gia ex8rous!! ayto einai DE FACTO!!Πουλαντζάς;
    Αυτός που πηδήχτηκε από παράθυρο;;;Osa den ftanei h alepou ta kanei kremastaria..

  28. Σταύρος avatar
    Σταύρος 13/09/2011 01:51:32

    Γράφε με Ελληνικά και όχι Φαγκολεβαντίνικα γράμματα και ίσως κάνω τον κόπο να διαβάσω το παραλλήρημά σου.
    Ειδικά αν μάθεις να χρησιμοποιείς σημεία στίξης όπως κόμματα και τελείες!
    Άντε γειά σου!

    • Agni avatar
      Agni @ Σταύρος 13/09/2011 05:34:40

      Σιγα που δεν το διάβασες..Αλλά τι να πεις..Μακάρι οι Νεοέλληναραδες να παραληρούσαν σε επιχειρηματολογία και να τεκμηρίωναν την οποιαδηποτε θέση τους,αντι να είναι φονταμενταλιστές και φανατικοί ειτε ακροαριστεροί είτε ακροδεξιοί,τότε η φρίκη ενός ενδεχόμενου εμφυλίου θα φάνταζε πολυ μακριά..Άλλα δεν ανησυχείς,κατι θα ξερεις,για την επικείμενη έλευση ουράνιων Ελληνών-ναι αυτών που εφτιαξαν το φεγγάρι,τον ήλιο,τις πυραμίδες,το ΛΑ.ΟΣ.,την Τζοκόντα,τους μπαμπουίνους και το Super idol για να σώσουν τους 100 μεγαλύτερους νεοέλληνες..Παρεπιπτόντως τιποτα πιο φράγκικο απο την εμμονή στη μορφή και την απαξίωση του περιεχόμενου..Ωσάν ο Γοργύιας να απαντούσε στον Σωκράτη "δεν με ενδιαφέρει τι λες εισαι καμπούρης"..Δεν θα είχαμε ποτέ πλατωνικούς διαλόγους,αλλά ουδέν κακόν αμιγές καλού,κανένας νοσταλγός των βασανιστηρίων σε αντιφρονούντες,δεν θα θεωρούσε τον εαυτό του απόγονο του Πλάτωνα απλώς και μονό επειδη μιλάει μια αγγλοσαξονικοποιημένη εκδοχή της Ελληνιστικής κοινής,κανείς σφετεριστής της χώρας που καποτε έζησαν οι Έλληνες!

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Agni 13/09/2011 09:05:32

        ΝΑΙ δεν το διάβασα και ΟΧΙ δεν είμαι "σείριος ελ".
        Έλλην Εθνικιστής είμαι!
        Όσο για την "φρίκη ενός ενδεχόμενου εμφυλίου", (συμμοριτοπόλεμου κατ' εμέ), το κρίμα βαραίνει τους Κομμουνιστές την πρώτη φορά, το κρίμα θα τους βαρύνει και τώρα.
        Αν μπορεί να θεωρήσει "κομμουνιστές" τους επιζητούντες την νομιμοποίηση των λαθρομεταναστών εις αντίθεση της προτροπής του Μαρξ για ρίξιμο στην θάλασσα των εισαγόμενων αυτών εργατών.

        • Agni avatar
          Agni @ Σταύρος 13/09/2011 12:00:41

          Den 8a asxolh8w parapanw me to na apodomhsw tis 8eseis sou,neo paidi-elpizw na eisai-kai logiko einai na einai kapoia pragmata toso fortismena sto kefali sou,8a megalwseis kai 8a deis ton kosmo sfairika,opws oi Elllhnes..Apla na 8ymasai oti oso einai kati kseno gi ayton ton Topo,me thn emporikh paradosh aiwnwn o kommounismos,allo toso einai kai o e8nikismos,mia ksenh ideologia pou kaphlevetai thn idiaiterh shmeiologia ka8e laou,enas pro8alamos ths pagkosmiopoihshs dld,efoson den prokyptei apo thn idia th laikh koultoura,alla thn kapelwnei..K an kapioi kommounistes doulevan gia ton Stalin kapoioi e8nikistes doulevan gia tous apoikiokrates me to ganti,h gia tous nazi..Pragmatika e8nikes loipon yphrksan monaxa oi akraifnws dhmokratikes dynameis ths koinwnikhs eirhnhs kai ths e8nikhs symfiliwshs deksies h aristeres,aytes proekypsan apo thn idia thn koinwnia kai yphrksan oi prodromoi ths neas dhmokratias k tou KKE eswterikou..

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Agni 13/09/2011 12:33:02

            Αν σου φθαρεί η ξύλινη κασσέτα, έχω μία μετάλλου να σου δώσω!

            "...Pragmatika e8nikes loipon yphrksan monaxa oi akraifnws dhmokratikes dynameis ths koinwnikhs eirhnhs kai ths e8nikhs symfiliwshs deksies h aristeres..."
            Είναι νόμιμο αυτό που πίνεις; Αν ναι, θέλω κι εγώ!!!

  29. johndoctor avatar
    johndoctor 13/09/2011 02:03:59

    Αγαπητέ ιχώρειο αν είναι όντως λαικό δεξιό κόμμα θα αφήσει τις ταμπέλες και θα φτιάξει ένα ενιαίο αντιμνημονιακό μέτωπο με τον ΣΥ.ΡΙΖΑ και κάθε υγιή δύναμη για να διώξουμε τους αλήτες που μας χρεωκόπησαν γιατί υπέρ ανώ όλων είναι να σώσουμε το σπίτι μας και όλα τα αδέρφια μας...όχι να κάθομαστε τόσο απλά να κατακρίνουμε και να συμπεριφερόμαστε απαξιωτικά ο ένας Έλληνας για τον άλλον?
    Έχω άδικο αδερφέ?

  30. Agni avatar
    Agni 13/09/2011 13:23:10

    Toylaxiston exw thn elaxisth aksioprepeia na ektimaw kai na mhn ekmhdenizw tis terastes katakthseis tis metapoliteyshs,tis opoies h xounta gap apodomei me mania. kai na mhn vlepw ena mystiko sxedio pisw apo ka8e ti ay8ormhto-asxeta an kapoioi exoun thn efyia na kerdoskopoun me diaforous tropous panw se kati 8etiko sthn ousia tou..Den yparxei kanenas kalyteros tropos diaxeirhshs tou politikou mwsaikou apo thn antiproswpeytikh dhmokratia.. Alla Akoma h xounta sas xreiazetai gia na pshfizete nomosxedia,na dikaiologeite thn katastolh,na flomwnete ton kosmo me 8ewries synomwsias wste na niw8ei adynamos k na apaksiwnei to dikaiwma tou sthn pshfo,na apospate ton kosmo apo ta pragmatika tou provlhmata apodidontas ta panta sth metanasteysh,na gineste ta dekanikia ths trisa8lias tou ekswterikhs politikhs pou mas exei apokopsei oloklhrwtika apo ton miso planhth 8ewpoiwntas thn metatroph ths xwras se Israhlino protektorato kai thn idia stigmh na milate ratsistika gia ton Evraiko Lao poy "elegxei" ton kosmo klp..Alla pou 8a paei 8a sas petaksei k esas,kai tote 8a les ma ayto einai antisyntagmatiko,paraviazontai ta an8rwpina mou dikaiwmata..To politevma..Arketa,den antexw na milaw me ex8rous ths dhmokratias..

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Agni 13/09/2011 15:20:54

      Εσύ δεν antexeis ή τα 'παιξε η ξύλινη κασσέτα;
      Έλα να σου δώσω μια TDK μετάλλου που έχω!
      Έχει και το "Γρίβα μ', σε θέλει ο Βασιλιάς" γραμμένο!!!

      • aurora3363 avatar
        aurora3363 @ Σταύρος 17/09/2011 20:24:31

        Σταύρο..τα είπες ολα, πραγματικά και μ΄αρέσει πολύ το μπλογκ σου!!

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ Agni 17/09/2011 20:22:22

      βρε agni το κούρασες πραγματικά το παιδί!!!!!

  31. johndoctor avatar
    johndoctor 14/09/2011 03:49:47

    http://www.youtube.com/watch?v=8p1BK6IOxL4&feature=player_embedded
    Ένα γνήσιο βίντεο ενός Έλληνα που δείχνει το δρόμο και τώρα μου μιλάτε για τον ΣΥ.ΡΙΖΑ η για την ΝΔ...οι Έλληνες δείχνουν τον δρόμο και ο κύριος Πάρης Κουτρουμάνος δείχνει τον δρόμο
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.