#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/10/2011 23:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Υπάρχει και το χαρακίρι



Αν οι πασόκοι μετάνιωσαν για την υπογραφή τους στο Μνημόνιο, να κάνουν νέο νόμο και να επανορθώσουν. Κι αν ντρέπονται, χαρακίρι

Α

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 16/10/2011 23:07:11

    Δεν υπάρχει τσίπα μωρέ

  2. Κράτιστος avatar
    Κράτιστος 16/10/2011 23:08:43

    η λέξη χαρακίρι είναι άγνωστη στους Έλληνες πολιτικούς, όπως και η λέξη αξιοκρατία είναι για το ΠΑΣΟΚ

  3. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 16/10/2011 23:26:22

    Να κάνουν χαρακίρι;
    Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

  4. manos avatar
    manos 16/10/2011 23:30:23

    Για να κάνεις χαρακίρι πρέπει να έχεις συναίσθηση της τιμής, και πρέπει να έχεις και αρχ.......
    Και οι δύο παράγοντες δεν υπάρχουν σε ΚΑΝΕΝΑ πασοκοειδές υποκείμενο (είτε θηλυκό είτε αρσενικό).

  5. Bob ο μάστορας avatar
    Bob ο μάστορας 16/10/2011 23:51:12

    Μπα...
    Για jacuzzi τους βλέπω, σαν αυτό που είχε φτιάξει μέσα στο υπουργείο Εργασίας όταν ανέλαβε ο Τζουμάκας το 1995.

  6. loretta avatar
    loretta 16/10/2011 23:58:33

    χαρακιρι....??!!σιγα μην σκισουν κανα καλσον τα πρασινα γουμαρια...!!
    εξαλλου μην ξεχναμε οτι αυριο περιμενουμε και την μεγαλη αποφαση δηλωση του ΠανΜΕΓΙΣΤΟΥ Ρομποπουλου!!

    Παρε την εδρα και τρεχα θωμα!!

  7. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 17/10/2011 00:10:16

    ΨΕΥΤΕΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΓΟΜΑΡΙΑ: Έτσι τους είχε χαρακτηρίσει ο Ροδούλης και συμφωνώ απολύτως μαζί του. Για πείτε μου λοιπόν: Κάνουν τα γομάρια χαρακίρι;

  8. ΜΠ avatar
    ΜΠ 17/10/2011 00:26:57

    Για να κάνεις χαρακίρι πρέπει να έχεις δίπλα σου και αυτόν που θα σε αποκεφαλίσει με ξίφος, μετά την πράξη της αυτοχειρίας. Ποιός θα έχει την τιμή - για τους Ιάπωνες θεωρείται τιμή - να ολοκληρώσει την ιεροτελεστία ;;;;

    • A.M. avatar
      A.M. @ ΜΠ 17/10/2011 00:34:23

      @ΜΠ έγραψε:
      «Ποιός θα έχει την τιμή να ολοκληρώσει την ιεροτελεστία ;;;;»

      Μετά χαράς!
      Και 100% εγγυημένα αποτελέσματα..
      «Στού χαντάκι!» ..(για όσους ξέρουν το ανέκδοτο)

    • Red Jones avatar
      Red Jones @ ΜΠ 17/10/2011 01:30:16

      !!!!! Ετσι ακριβώς.

  9. ΜΠ avatar
    ΜΠ 17/10/2011 00:42:29

    Τώρα που το ξανασκέφτομαι μάλλον για "μπόμπα χαρακίρι" τους κόβω. Από πόκερ ξέρουν καλό, με ή χωρίς περίστροφο στο τραπέζι.

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/10/2011 01:24:17

    h++p://www.youtube.com/watch?v=HWf6KvoGgAI&feature=related 5:14 - 5:34 δεν θα κάνουν χαρακίρι, δεν έχουν Τιμή (άσε που δεν θα κατάλαβουν την έννοια του να διώχνει ο αυτοκράτορας τους πλασιέ). Όπως έχει πει και ο Προφήτης, είναι δυνατή προπαγάνδα τα κινηματογραφικά έργα (αλλά όχι για ...πασόκους)

  11. Red Jones avatar
    Red Jones 17/10/2011 01:35:28

    !!!!! Ετσι ακριβώς.

    Η έντιμη διέξοδος του αποτυχημένου ειναι το σε-πά-κου.

    Τους βλέπεις στην φωτογραφία, είναι έτοιμοι να τον αποκεφαλίσουν εάν δεν έχει την δύναμη να κάνει σε-πα-κου από μόνος του.

    Αλλά που να βρεθούν ακέραιοι μέσα στο πασοκ για να τιμωρήσουν τους αποτυχημένους ;;;;

  12. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 17/10/2011 06:34:39

    Το εκαναν, αλλα στα Κρητικα..."χαρατσιρι"!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΝΕΚΚ 17/10/2011 08:55:47

      +1000

  13. Ένας avatar