#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/12/2010 16:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τώρα κλαίνε και για την χαμένη Αθήνα





Θυμάστε που γράφαμε για το σύνδρομο των Ιμίων ως  εθνικό ιδανικό και ως σταθερή συνισταμένη της εσωτερικής και εξωτερικής μας πολιτικής; Και για τους πολιτικούς και τους διανοούμενους που αφού εξύμνησαν κάθε δικτατορίσκο των Βαλκανίων, στο όνομα βεβαίως της απελευθέρωσης του ατόμου, και έκλαιγαν στις βίλες τους της Εκάλης με μαύρα δάκρυα για το δράμα των αδελφών μας των Κυπρίων, άρχισαν μετά να μας κάνουν και μαθήματα πολυπολιτισμικότητας και να μας ζητούν να είμαστε “ανεκτικοί” στο κύμα των λαθρομεταναστών που μας στέλνει η Τουρκία;

Έγινε λοιπόν χθες παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας, Καρόλου Παπούλια και του Αρχιεπισκόπου Αθηνών, Ιερώνυμου, συναυλία του …. Μεγάρου Μουσικής στον Ιερό Ναό του Αγίου Παντελεήμονα Αρχανών.

Τι άραγε εξυπηρετούσε μια τέτοια συναυλία την στιγμή που οι κάτοικοι της περιοχής τρομοκρατούνται απο την ανεξέλεγκτη δράση εγκληματιών λαθρομεταναστών και η κυβέρνηση έχει αφήσει ορθάνοιχτα τα σύνροα στον Έβρο;

Όπως ήταν αναμενόμενο, δεκάδες πολίτες συγκεντρωθηκαν  από νωρίς στο προαύλιο φωνάζοντας  συνθήματα κατά της εκδήλωσης, ενώ ταυτόχρονα μοίραζαν φυλλάδια και ζητούσαν την άμεση απομάκρυνση των μεταναστών από την περιοχή.

Τόσο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας όσο και οι άλλοι επίσημοι αποδοκιμάστηκαν κατά τη διάρκεια της άφιξής τους. Κάποιοι μάλιστα επιτέθηκαν φραστικά σε όσους ιερείς έμπαιναν στον ναό, διότι «μετέτρεψαν την εκκλησία σε μπουζούκια» και ανέχονταν την παρουσία των αλλοδαπών στον Αγιο Παντελεήμονα.

Οι αποδοκιμασίες δεν σταμάτησαν ούτε κατά την αποχώρηση του κ. Παπούλια, παρά το γεγονός ότι δεκάδες αστυνομικοί είχαν απομακρύνει τον κόσμο σε απόσταση ασφαλείας από το προεδρικό αυτοκίνητο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 13/12/2010 16:16:54

    Προεδρικές πράξεις που εμπεδώνουν το χαρακτήρα αυτού του κράτους ως μη ελληνικού...

  2. Kostas D avatar
    Kostas D 13/12/2010 16:23:14

    Τι περιμένουμε??
    ΑΝΑΤΡΟΠΗ!!

    • HOOLIGAN avatar
      HOOLIGAN @ Kostas D 13/12/2010 19:52:22

      ΡΕ ΣΕΙΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΣΟ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ,ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΑΣ Γ....... ΚΙΟΛΑΣ

      • A.M. avatar
        A.M. @ HOOLIGAN 13/12/2010 20:34:36

        ΘΑ;;;


        «Να οργανωθούμε!
        Να οργανωθούμε!
        Ρε παιδιάαα! να οργανωθούμε ρεεε!
        Έχω φάει τρείς και δεν έχω ρίξει κανέναν»

        Το ξέρεις το παλιό αυτό ανέκδοτο;

        Ε στο δικό σου «ΘΑ .. » ταιριάζει.
        Μας έχουν ΉΔΗ πηδήξει και δεν τόχουμε καλοκαταλάβει.
        Και αυτό είναι και το χειρότερο απ όλα.
        Θα καταντήσουμε κάνα πρωΐ αδελφούλες του ελέους και θ' αναρωτιόμαστε ..μα πώς;;;

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ HOOLIGAN 14/12/2010 00:23:34

        ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ!!!!!!!!
        ΕΛΕΟΣ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΙΑ???????
        ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΡΑΑΑΑ!!!!
        Καθε λεπτο που περναει καταστρεφουν....!!!
        Διαβασε εδω σχολια μου
        http://www.antinews.gr/?p=75697

  3. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 13/12/2010 16:28:06

    Η άρχουσα τάξη και το πολιτικό προσωπικό της βρίσκεται σε πλήρη ασυμφωνία με τον υπόλοιπο λαό. Νομίζω πως τέτοιο βαθμό πρώτη φορά συμβαίνει.
    Για παράδειγμα: Ακόμα και αν οι ρεμπέτες τραγουδούσαν τα χασικλίδικα - ο ευρύς λαός δηλαδή μέχρι και τις παρυφές του- τον σταυρό τους τον κάνανε και την εκκλησιά την τιμούσαν, όσο ακριβώς την τιμούσε και ο παπάς. Τώρα όσοι ακούνε πέγκυ ζήνα και την δέσποινα βανδή -πάλι δηλαδή ο ευρύς λαός μέχρι τις παρυφές του την εκκλησία την τιμάνε περισσότερο απ΄ όσο οι παπάδες.
    Τα δεινά που θα επιφέρει αυτή η μη συνοδοιπόρευση θα είναι δυσβάσταχτα για όλους μας.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Β.Κ.Σ. 13/12/2010 16:36:04

      Έτσι είναι. Το χάσμα πλέον είναι τεράστιο μεταξύ της άρχουσας τάξης και του λαού.

    • danaos avatar
      danaos @ Β.Κ.Σ. 13/12/2010 17:55:02

      Μπράβο!!!!!

  4. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 13/12/2010 16:33:02

    Ο εμφανιζόμενος ως δανειστής για το περίφημο "κωλόσπιτο" και εκφραστής του πλέον σκληρού πυρήνα του πασοκισμού, κρυπτόμενος πίσω από τις μη αρμοδιότητές του, δε φροντίζει για την υστεροφημία του, τουλάχιστον, συμμετέχοντας σε εικοινωνιακές κυβερνητικές πομφόλυγες. Κρίμα.

    • man8os avatar
      man8os @ Γιάννης Φαίλτωρ 13/12/2010 16:39:38

      Θα συμμετειχε, ειμαι σιγουρος.
      Αλλα τα αντανακλαστικα μειωνονται καθως μεγαλωνεις.

  5. man8os avatar
    man8os 13/12/2010 16:38:12

    Ειναι μεγαλος σε ηλικια...
    Ημαστε αξιολυπητοι...

  6. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 13/12/2010 16:38:13

    Το επόμενο βήμα του Τζερώνυμο είναι να φέρει τον Αντύπα στον Άγιο Παντελεήμονα κ να του τραγουδάει το ''για τα λεφτά τα κάνεις όλα,για τα λεφτά δεν μ΄ αγαπάς'',με τον δανειστή να πετάει γαρύφαλλα,τον τζέφρυ να σκουπίζει την πίστα(τη ξέρει καλά τη δουλειά απο το παρελθόν),τον μεγάλο τραγουδιστή λόγω όγκου πορτιέρη στην είσοδο και λουλουδούδες το ντοράκι με τον Καρατζαφέρη....Το μαγαζί θα το ονομάσουμε Νεοταξίτες Live.....

    • 11888 avatar
      11888 @ Μαύρος Ιάκωβος 13/12/2010 17:14:24

      Πολυ ερωτικο το σχολιο σου.

      • Μαύρος Ιάκωβος avatar
        Μαύρος Ιάκωβος @ 11888 13/12/2010 17:20:20

        Γουστάρεις ε;

        • 11888 avatar
          11888 @ Μαύρος Ιάκωβος 13/12/2010 17:27:15

          Οχι δε γουσταρω απλα χαρηκα που σου εκατσε και εσενα κατι.

          • Μαύρος Ιάκωβος avatar
            Μαύρος Ιάκωβος @ 11888 13/12/2010 17:31:28

            Χαίρομαι που σου προσφέρα αυτή την ικανοποίηση,γιατί τελευταία είχεις φάει πολλά χαστούκια

  7. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 13/12/2010 16:40:55

    Ο ναός του Αγίου Παντελεήμονα είναι ο επιβλητικότερος ναός σε νεοβυζαντινό ρυθμό στην Αθήνα, οκταγωνικός με τρούλλο. Νομίζω ότι είναι έργο του αρχιτέκτονα Νομικού. Είναι μεγαλύτερος και από την Αγία Τριάδα του Πειραιά και ίσως ο μεγαλύτερος σε εμβαδόν στην Ελλάδα μετά τον Αγιο Δημήτριο της Θεσσαλονίκης.
    Η συνοικία του Αγίου Παντελεήμονα ήταν παλιά μικροαστική και μεσοαστική συνοικία της Αθήνας, με τα καλύτερα σπίτια να είναι από την πάνω μεριά της Αχαρνών και την κάτω μεριά, μεταξύ Αχαρνών και Λιοσίων, πιο λαϊκή περιοχή.
    Η συνοικία αρχικά υποβαθμίστηκε με τη φυγή πολλών μεσοαστών κατοίκων τη δεκαετία του 80, τη συνεπακόλουθη ενοικίαση διαμερισμάτων σε Αλβανούς και άλλους ανατολικοευρωπαίους μετανάστες, εντάξιμους όμως, τη δεκαετία του 90.
    Η καταστροφή ήρθε με την έλευση των Αφγανών και των Σομαλών λαθρομεταναστών. Διάφοροι ασυνείδητοι συμπολίτες μας, με την ανοχή των αρχών, τους νοικιάζουν διαμερίσματα με το κεφάλι και μένουν 10-10 σε αυτά.

    Αν ήθελαν να κάνουν μία συναυλία στον Άγιο Παντελεήμονα, ας την οργάνωναν χωρίς ανόητες προπαγάνδες περί συμφιλίωσης κλπ.
    Την περιοχή την γνωρίζω καλύτερα από τον "αρχιεπίσκοπο" και τον Παπούλια και τους άλλους ερίτιμους κυρίες και κυρίους που μαζεύτηκαν εκεί, δήθεν φιλόμουσοι. Οι κάτοικοι δεν έχουν κανενα πρόβλημα με τους αλβανούς και πολωνούς που μένουν εκεί, οι οποίοι ειναι ενταγμένοι και όχι ξέμπαρκοι. Το πρόβλημα είναι οι Αφροασιάτες που κλέβουν και ληστεύουν και μαζεύονται 10-10 και 20-20 έξω από κάτι περίεργα ιντερνετ καφέ και τηλεφωνεία. Δεν ξέρω αν στους κυρίους του Μεγάρου θα τους άρεσαν αντροπαρέες των 20 ατόμων έξω από τα σπίτια τους βραδιάτικα.
    Η παρουσία του Νταλάρα από μόνη της ακύρωσε κάθε καλή προαίρεση, αν αυτή υπήρχε.

    Για τον "αρχιεπίσκοπο" δεν θέλω να πω τίποτα παραπάνω. Ειναι αξιοθρήνητος. Θλιβερό άλαλο ανθρωπάκι, παίγνιο στα χέρια των εχθρών της πατρίδας μας και της πίστης μας. Η μεγαλύτερη διαμαρτυρία των πιστών απέναντί του θα είναι, οταν κάποια στιγμή εγκαταλείψει τα γήινα, ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΧΡΙΣΙΑΝΟΣ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ.

    • 11888 avatar
      11888 @ ΒΙΣ 13/12/2010 17:36:13

      Πω πω μισος.......δεν υπαρχει αμφιβολια εισαι της χρυσης αυγης και μας κανεις και μαθηματα περι ανθρωπιας και αγαπης.

      Ντροπη σου.

      • παγωτατζής avatar
        παγωτατζής @ 11888 13/12/2010 19:34:36

        Για να μπορέσεις και σύ να τόν εκτιμήσεις και όχι να τόν (πολύ σωστά) να τόν μισήσεις, σού παραθέτω την χειρόγραφη διαθήκη ενός συναδέλφου( τότε)επισκόπου,πού ο προκαθήμενος χμ...ας πούμε εκτιμούσε.
        Νομίζω ότι αξίζει για όλους μας τόν κόπο,όπως θα διαβάσεις παρακάτω
        ---------------------------------------

        Ἐν Κονίτσῃ τῇ 27ῃ Αὐγούστου 1994
        Σύντομος ἰδιόχειρος Διαθήκη μου.

        Κατόπιν τῆς κλονισθείσης ὑγείας μου καί ἐπειδή ἡ ἐκ τοῦ κόσμου τούτου ὥρα τῆς ἐξόδου μου εἶναι ἄδηλος, γράφω ἰδίαις χερσί τήν Διαθήκην μου, ἥτις ἀποτελεῖ καί τήν τελευταίαν μου βούλησιν :

        α) Εὐγνωμονῶ ἐξ ὅλης ψυχῆς καί καρδίας τόν Ἅγιον Θεόν, διότι, καίτοι ἀνάξιον ὄντα ἀπό πάσης ἀπόψεως, μέ ἐτίμησε ποικιλοτρόπως, ἀξιώσας με μάλιστα καί τοῦ ἀνωτάτου ἀξιώματος τῆς Ἀρχιερωσύνης. Ἄς εἶναι εὐλογημένον καί δοξασμένον τό Πανάγιον Ὄνομά Του εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων.

        β) Εὐχαριστῶ ἐπίσης τήν Ἀδελφότητα Θεολόγων «Σωτήρ», τήν μητέρα καί τροφόν μου, εἰς τά σπλάγχνα τῆς ὁποίας ἐγαλουχήθην πνευματικῶς , διά τήν ὅλην της πνευματικήν βοήθειαν καί στοργήν πρός τό πρόσωπόν μου, μάλιστα δέ κατά τάς ἡμέρας τῆς ἀσθενείας μου.

        γ) Εὐχαριστῶ ἀπό τά βάθη τῆς ψυχῆς μου τούς πολυτίμους συνεργάτας, πού μοῦ ἐχάρισε ὁ Θεός εἰς τήν Ἐπαρχίαν μου, τόσον τούς κληρικούς, ὅσον καί τούς λαϊκούς , καθώς ἐπίσης καί τάς εὐσεβεστάτας συνεργάτιδας εἰς τό ἔργον τῆς Ἱεραποστολῆς, τῶν φιλανθρωπικῶν ἱδρυμάτων, τοῦ Ραδιοφωνικοῦ Σταθμοῦ κ.λ.π. Ἰδιαίτερα θά ἤθελα νά ἀναφερθῶ εἰς τήν θυσίαν καί τήν αὐταπάρνησιν πού ἔδειξαν οἱ ἀρχιμ. π. Ἀνδρέας Τρεμπέλας , π. Θεόδωρος Διαμάντης, π. Κοσμᾶς Σιῶζος, π. Νικόλαος Χατζηνικολάου, π. Χριστόδουλος Δεληγιάννης, πρωτοπρεσβύτερος καί ψυχή τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως, ὁ διάκονος Ἰωήλ Κωνστάνταρος, ὡς καί ὁ ἐκλεκτός μας ὁδηγός Λεωνίδας Νικολάου.

        Ὅλοι οἱ ἀνωτέρω τά ἐθυσίασαν ὅλα καί ἦλθαν διά νά μείνουν κοντά μου καί νά ἐργασθοῦν μετά πάσης αὐταπαρνήσεως καί ἀφοσιώσεως εἰς τό πρόσωπόν μου. Τό αὐτό ἔπραξαν καί αἱ ἐκλεκταί μας συνεργάτιδες καθηγήτριες διδασκάλισσες κ.λ.π.

        Ὁ Κύριος νά τούς εὐλογήσῃ ὅλους καί νά ἀνταμείψῃ ἐπί γῆς καί ἐν οὐρανοῖς τήν θυσίαν τους αὐτήν καί αὐταπάρνησιν.

        δ) Θά ἦτο παράλειψις νά μήν εὐχαριστήσω καί ὅλους τούς ἱερεῖς τῆς Ἐπαρχίας μου καί τόν πιστόν λαόν της, καί διά τήν ἀγάπην τους τήν θερμήν, ἀλλά καί διά τήν ἀκούραστον καί ὁλοπρόθυμον συμπαράστασίν τους στίς δύσκολες ἡμέρες πού ἐπεράσαμε.

        ε) Πολλήν δέ εὐγνωμοσύνην αἰσθάνομαι καί πρός τούς ἐκλεκτούς συνεργάτας τοῦ Πανελληνίου Συνδέσμου Βορ/κοῦ Ἀγῶνος (ΠΑ.ΣΥ.Β.Α.), καθώς καί πρός τά ἡρωϊκά παλληκάρια τῆς Σ.Φ.Ε.Β.Α. , μέ τήν συνεργασίαν τῶν ὁποίων ἐβοηθήσαμε εἰς τήν προώθησιν τοῦ Βορ/κοῦ θέματος.

        στ) Τί δέ νά εἴπω διά τούς προσφιλεῖς μου ἀδελφούς καί πονεμένους Βορ/τες, τούς ὁποίους τόσον πολύ ἠγάπησα καί ἠγωνίσθην μέ ὅλες μου τίς δυνάμεις , διά τά δικαιώματά τους ; Λυποῦμαι μόνον πικρά, διότι τό ἐπίσημον κράτος δέν ἔδειξε τό ἁρμόζον ἐνδιαφέρον, ὁπότε τά πράγματα θά ἦσαν σήμερα πολύ καλύτερα εἰς τήν πολυπαθῆ Β. Ἤπειρον. Πάντως, παρακαλῶ τούς ἀδελφούς Βορ/τες νά μείνουν στόν τόπο τους καί νά συνεχίσουν ἑνωμένοι καί μονοιασμένοι τόν Ἀγῶνα τους διά τήν ἀνάκτησιν τῶν δικαιωμάτων τους. «Ἰσχύς ἐν τῇ ἑνώσει». Ἐγώ δέ ταπεινῶς θά προσεύχωμαι ὑπέρ τοῦ Λυτρωμοῦ των.

        ζ) Ἡ θητεία μου εἰς Ἰωάννινα ὡς Ἱεροκήρυκος ἀποτελεῖ τήν ὡραιοτέραν ἐποχήν τῆς ζωῆς μου. Εὐχαριστῶ φίλους, συνεργάτας καθώς καί ὅλον τόν Γενναῖον Ἠπειρωτικόν λαόν διά τήν ἀγάπην τους καί τήν ἐκτίμησίν τους.

        η) Ζητῶ , τώρα, συγγνώμην ἀπό ὅλους, ὅσους ἐλύπησα ἤ ἐπίκρανα καθ’ οἱονδήποτε τρόπον. Παρέχω δέ καί ἐγώ τήν ἐξ ὅλης ψυχῆς καί καρδίας μου συγχώρησιν εἰς ὅσους, ἄθελά τους, μέ ἐλύπησαν καί μάλιστα ἐξ αἰτίας τοῦ ἐθνικοῦ θέματος τῆς Β. Ἠπείρου. Τώρα, ἀσφαλῶς, ὅπως ἐξελίχθησαν τά πράγματα, ὅλοι, ὑποθέτω, θά ἀντελήφθησαν τήν ἁγνότητα τῶν προθέσεών μου.

        θ) Περιουσιακά στοιχεῖα : Περιουσίαν ἀτομικήν κινητήν ἤ ἀκίνητον δέν ἔχω νά ἀφήσω.Οὔτε ἐκληρονόμησα , οὔτε ἀπέκτησα μέ τήν Ἱερωσύνην μου. Ὅ, τι χρήματα εὑρεθοῦν εἰς τό γραφεῖον μου, γνωρίζουν οἱ στενοί μου συνεργάται, ὅτι ἀνήκουν εἰς φιλανθρωπικούς σκοπούς.

        ι) Ὁρίζω , τέλος, τριμελῆ ἐπιτροπήν ἐκ τῶν ἀρχ/τῶν Θεοδώρου Μπεράτη, Ἀνδρέου Τρεμπέλα καί Κοσμᾶ Σιώζου, ὅπως ρυθμίσουν κατά τήν κρίσην τους τά προωπικά μου εἴδη, ἤτοι ἄμφια, βιβλία, κ.λ.π. Παρακαλῶ νά δοθοῦν ὡς ἐνθύμιον εἰς ὅλους τούς συνεργάτας μας. Ἀπό τά ἄμφια, βιλία κ.λ.π. τινά νά μείνουν καί εἰς τήν Ἱεράν Μητρόπολιν.

        ια) Στούς κατά σάρκα συγγενεῖς μου ἀφήνω τήν εὐχήν μου καί τήν ἀγάπην μου. Νά εἶναι μέ τόν Χριστόν πάντοτε. Τούς εὐχαριστῶ δέ, διότι οὐδέν πρόσκομμά μοι ἐδημιούργησαν καί τήν περίοδον τῆς Ἱερατείας μου.

        ιβ) Ἡ νεκρώσιμος ἀκολουθία μου νά ψαλῇ , παρακαλῶ, εἰς τόν Ἱερόν Ναόν τοῦ Ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ, ἐν Κονίτσῃ.

        Ἡ δέ ταφή μου νά λάβῃ χώραν εἰς τήν Ἱεράν Μονήν Μολυβδοσκεπάστου ἐντός τοῦ Περιβόλου τῆς Μονῆς.

        Ταῦτα εἶχα νά διατυπώσω ἐν συντομίᾳ.

        Καί τώρα, Σύ Κύριέ μου, Κύριε, τόν ὁποῖον, παρά τήν ἐν γένει ἁμαρτωλότητά μου, Σέ ἠγάπησα, Γενοῦ Ἵλεως εἰς τήν ἁμαρτωλήν μου ψυχήν καί ἀξίωσόν με μετά τοῦ εὐγνώμονος ληστοῦ τῆς ἐπουρανίου σου Βασιλείας . Ἀμήν.

        Ἐν Κονίτσῃ τῇ 27ῃ Αὐγούστου 1994

        Ὁ Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανῆς καί Κονίτσης Σεβαστιανός
        -------------------------------------------------------
        Όργωσε την Ελλάδα διεκδικώντας τα δικαιώματα των Βορειοηπειρωτών,(σε όσες πόλεις τον άφηναν να πάει γιατί έπεφτε "σίρμα" από το ΠΑΣΟΚ που μιλούσε τότε για "Σοσιαλιστικό Παράδεισο" στους μητροπολίτες, να μην επιτρέπουν στο Σεβαστιανό να μιλάει στις μητροπόλεις τους.)Όργωσε την Ελλάδα λοιπόν με συλλαλητήρια και πορείες και αφίσες και βιβλία κ φυλλάδια για τα δικαιώματα των Βορειοηπειρωτών.

        Να υπενθυμίσω σε όσους θυμούνται ότι Υπουργός Εξωτερικών του ΠΑΣΟΚ που υπέγραψε την "Άρση του Εμπολέμου" με την Αλβανία χωρίς να ζητήσει κανένα αντάλλαγμα ήταν ο σημερινός Πρόεδρος Δημοκρατίας κ.Παπούλιας.

        Επίσκοπος με το "Ε" κεφαλαίο (και bold)!!!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ 11888 13/12/2010 23:34:04

        Ψάχνεις απεγνωσμένα για Χρυσαυγίτες γιατί εσείς οι χρήσιμοι ηλίθιοι του συστήματος η μόνη δυνατότητα που έχετε είναι να τσουβαλιάζετε τους Έλληνες με στημένα πρακτορίστικα κατασκευάσματα που για μόνο σκοπό τους έχουν τη συκοφάντηση του πατριωτισμού και του εθνικού μας συμφέροντος.

        Δεν έχετε άλλη επιλογή, ούτε έχεις άλλα επιχειρήματα. Μόνον να αναμασάς τα περί Χρυσής Αυγής.

        Την επόμενη φορά να πεις και κάτι.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ ΒΙΣ 14/12/2010 00:26:11

      + 1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. tsilivithras avatar
    tsilivithras 13/12/2010 16:42:34

    Aφού έριξε μομφή στους απέχοντες των δημοτικών εκλογών και αφού "παρακάλεσε" (!!!) τους πλούσιους κατέχοντες να συμβάλλουν κι αυτοί στον εθνικό λογαριασμό που μας έστειλαν τώρα συνεχίζει να νομιμοποιεί με την συμπεριφορά του κάθε κίνηση που πάει αντίθετα στο αίσθημα δικαίου και τον πόνο του Έλληνα πολίτη.

    Κι αυτός ο παπάς...ακόμα και η λέξη "ντροπή" είναι λίγη για να περιγράψει.Αντί να ναι έξω με τον κόσμο που υποφέρει έβαλε μέσα στον ναό τους τραγουδιάρηδες δίπλα στην εικόνα της Παναγίας.

    Νταλάρα από σένα αγόρι μου δεν περιμέναμε και τίποτα διαφορετικό...

    Σημεία των καιρών είναι αυτά.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ tsilivithras 13/12/2010 16:57:22

      "Από βραδίς το Στράτο τον πιάσαν δυο καλοί
      του λεν στο συνδικάτο να πάει να γραφτεί.
      Πάρτο απόφαση βρε Στράτο, να γραφτείς στο συνδικάτο..."

      Αξέχαστες εποχές. Τότενες πλέρωνε το ΚΚΕ. Τώρα η Αριχιεπισκοπή. Πάντα κάποιος πλερώνει την υψηλή τέχνη, άμα λάχει, σε τούτη την παλιοζωή.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Γιάννης Φαίλτωρ 13/12/2010 17:04:12

        Ρε βάλε σε λέω την ηλεκτρική χαστουκιέρα στην μπρίζα να φορτίζει καλού κακού...
        Δεν καταλαβαίνουν τα βόδια ρε από το καλό.
        Δεν υπάρχει ίχνος στην ψυχή και στον καημό του Έλληνα που να μην έχουν αποπατήσει ρε σε λέω!!!
        Ίχνος...!!!

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ tsilivithras 13/12/2010 17:12:36

          30 χρόνια εκπαιδευτική "μαιταρρήθμισυ", 30 χρόνια εκπαιδευτική τελεόραση. Και να τα ντοκυμαντέρια και δώστου ιδεολογική διαφώτισις. Γεμίσανε τα σχολειά και τα πανεπιστήμια ινστρούχτορες και καθοδηγητάδες. Και δόστου φεστιβάλ καλοκαιρινά όπου θα απαγγελθεί "ποίησις βαθυστόχαστος" και θα διατόθονται και βεβλία προοδευτικά δια τους απαναταχού μη προνομιούχους μικρομεσαίους Έλληνας.

          Μιλάμε ότι πρέπει να πέσει πολύ φάπα.

        • tsilivithras avatar
          tsilivithras @ tsilivithras 13/12/2010 17:18:24

          Φίλε ΕΠΡΕΠΕ να πέσει (παρελθοντικός χρόνος)...

          Τώρα απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να την γλυτώσουν.

          Θα τους βλέπεις στο δρόμο και θα φεύγει το χέρι από μόνο του.

          Και ξέρεις τι φάπες;;;Από κείνες τις γεμάτες που ριχνε ο Μπαντ Σπένσερ...

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ tsilivithras 13/12/2010 17:20:19

          Και του Κωνσταντάρα στο Τζανετάκο καλές ήτανε. Γεμάτες, σβουριχτές!..
          Είναι όμως τόσοι πολλοί που θα πιαστεί το χέρι...

        • tsilivithras avatar
          tsilivithras @ tsilivithras 13/12/2010 17:30:14

          Γι αυτό θες την χαστουκιέρα φορτισμένη κι έτοιμη...

        • danaos avatar
          danaos @ tsilivithras 13/12/2010 18:39:05

          Και ξέρεις τι φάπες;;;Από κείνες τις γεμάτες που ριχνε ο Μπαντ Σπένσερ…Γουστάρω ρε Τσίλι!!Να 'σαι καλά!!!!

      • A.M. avatar
        A.M. @ Γιάννης Φαίλτωρ 13/12/2010 20:40:16

        Το ταμ ριριρίμ μου μέσα!
        Μια ζωή Νταλαρικός και τώρα να τον βλέπω να τραγουδάει στον Άγιο Παντελεήμονα και υπηρέτη του ΔΝΤ και σύζυγου κυβερνητικής υπουργίνας.

        Τι άλλο θα δώ Θεέ μου σε τούτη την ζωή;;;;

        Αμ το άλλο!!

        Να βλέπω συναυλία!!! μέσα στον Άγιο Παντελεήμονα!
        Μα .. που ζώ ο άνθρωπος;;;;;

        • Orestios avatar
          Orestios @ A.M. 13/12/2010 20:40:56

          Στο Ελλάντα.

  9. η Dimi avatar
    η Dimi 13/12/2010 16:49:51

    H πολιτική ηθική καταρρέει, όταν η επιθυμία γιά μεγαλοσύνη έχει ανέκλητα χαθεί.

  10. man8os avatar
    man8os 13/12/2010 16:51:49

    Οι μουσικοι πως δεχτηκαν να κανουν τον Ναο συναυλιακο κεντρο?
    Ελεος!! Και στην Αγια Σοφια ακομα θα καναν συναυλια....

  11. oxi ki etsi avatar
    oxi ki etsi 13/12/2010 16:59:55

    Όταν ξεσηκώθηκαν οι κάτοικοι του Αγίου Παντελεήμονα, οι ατσίδες του ακασημαϊκού, του καλλιτεχνικού και του δημοσιογραφικού κόσμου της Χώρας τους έλεγαν Χρυσαυγίτες...

    Πήρε η Χρυσή Αυγή 5,3% στην Αθήνα με 180 εγγεγραμμένα μέλη!!!!!!!!!

    Πήρε 7% ο Άδωνις.

    Εμείς στο Κόμμα, τώρα μετά την μπάτσα των Εκλογών βλέπω να έχουμε σκληρύνει λίγο τη στάση μας...

    Πριν τις Εκλογές ήμασταν κι εμείς ένα μοντέρνο ευρωπαϊκό ΚΕΝΤΡΟδεξιό Κόμμα...

    Αλλά ο Πρόεδρος πρέπει να δείξει ακόμη πιο πολύ πυγμή.

    Να βγει να δηλώσει δημόσια οτι:

    1.) Θα απελαθούν ΌΛΟΙ οι ΛΑΘΡΟμετανάστες με συνοπτικές διαδικασίες!

    2.) Θα δοθεί άδεια Εργασίας και Παραμονής σε όσους έχουν δουλειά και σπίτι και δεν έχουν διωχθεί ποτέ ποινικά στη χώρα μας. Για Ιθαγένεια ούτε λόγος! Εάν έχουν άδεια εργασίας και παραμονής δεν τους ενοχλεί κανείς. Δεν την χρειάζονται την Ιθαγένεια.

    3.) Η Ιθαγένεια μόνο σε όσους γεννήθηκαν εδώ, ενηλικιώθηκαν εδώ, οι γονείς ζούνε 20 χρόνια εδώ και δεν έχουν διωχθεί ποτέ ποινικά ούτε γονείς ούτε τέκνα.

    4.) Όλοι αυτοί που θα μείνουν θα πρέπει να ενσωματωθούν στην ελληνική κοινωνία. Φαινόμενα όπου περπατά μπροστά ο Άντρας καμαρωτός με το κομπολόι και από πίσω η γυναίκα φασκιωμένη με καμπαρντίνα (με 50 βαθμούς το καλοκαίρι) και ζαλωμένη με 15 σακούλες από το Lidl πρέπει να εκλείψουν...

    5.) Οι αλλόθρησκοι μπορούν να έχουν τόπους λατρείας σε διαμερίσματα ή μονοκατοικίες αλλά ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ μεγαλεπήβολο τέμενος με μιναρέδες και χρυσό τρούλο όπως ονειρεύονται οι μουσουλμάνοι στην Ελλάδα να κάνουν στο Βοτανικό... Δεν υπάρχει λόγος να έχουμε ΤΟ μουσουλμανικό σύμβολο της Ευρώπης στη Χώρα μας.
    Μπορούν και σε διαμορφωμένες μονοκατοικίες να προσευχηθούν στο Θεό τους...

    6.) Όποιος αλλοδαπός με οιαδήποτε ιδιότητα στην Κοινότητά του, προσπαθεί να εγείρει θέματα που απειλούν την ηρεμία και την εσωτερική ασφάλεια (π.χ. ξεσηκωμούς και ταραχές δήθεν κατά του ρατσισμού, υπόθαλψη κινηματιών και πάσης φύσεως εγκληματικών στοιχείων, σύσταση εγκληματικών συμμοριών, σύσταση πολιτικών κινήσεων με σκοπό την παρέμβαση στα εσωτερικά της Χώρας κτλ.) θα απελαύνεται με συνοπτικές διαδικασίες μαζί με την οικογένειά του.

    7.) Όποιος θέλει να έρθει τώρα μετανάστης στη χώρα μας θα πρέπει να έχει κάνει εξετάσεις για όλες τις κολλητικές αρρώστειες, να έχει αρχικό Κεφάλαιο 50.000 Ευρώ (ουτοσώστε να ξερουμε οτι εος οτου τακτοποιηθεί θα έχει για να ζήσει) και να έχει πλήρες επίγνωση με τί θέλει να ασχοληθεί εδώ, πως είναι εδώ το νομικό σύστημα κτλ.

    ΑΚΡΙΒΩΣ ότι ισχύει και στις άλλες χώρες βρε παιδιά...

    Πιο "δημοκρατική" και πιο "ευημερούσα" χώρα από την Ελβετία, τον Καναδά, την Αυστραλία, τη Γερμανία είμαστε εμείς...?????????

  12. tsilivithras avatar
    tsilivithras 13/12/2010 17:00:20

    Χωρίς πλάκα δλδ έχω σαλέψει λέμε...είδα χτες την είδηση και τρελάθηκα και τώρα βλέπω την φώτο που κάνανε τον ναό σαν καθολικό με τους μπουζουξήδες και με γυρνάνε τα μυαλά.

    Πρέπει να αρχίσει να βρέχει "φάπες" μου φαίνεται γιατί βλέπω να μας παίρνει ο διάολος πριν προλάβει ο ΓΑΠ.

    • gloup avatar
      gloup @ tsilivithras 13/12/2010 18:33:58

      ξαναβάζω ένα σχόλιό μου από χθές σε άλλο post γιατί με ενέπνευσαν ότι γράψατε για τις φάπες.

      gloup είπε:
      13/12/2010 στις 3:06 am
      Το antinews δεν ασχολήθηκε και πολύ με τα σημερινά καραγκιοζιλίκια στον Αγιο Παντελεήμονα, τα οποία προετοιμάζονταν από ημέρες.

      Τις προηγούμενες ημέρες είδαμε το πρώην μέλος της οργάνωσης πασόκ Λειβαδιάς να επισκέπτεται τον Πρόεδρο της Μη Πλέον Ελληνικής Δημοκρατίας για να τον προσκαλέσει επισήμως σε συναυλία για την κοινωνική συνοχή(!), διοργανωμένη από κοινού με το “Μέγαρο” και σολίστ τον … Νταλάρα, στον συναυλιακό χώρο του Αγίου Παντελεήμονα, εκεί που τα φτωχά ελληνάκια που δεν μπορούν να πάνε να ζήσουν αλλού (στο Κολωνάκι ας πούμε όπως η κυρία Βόζενμπεργκ η στο Καστρί όπως η σοσιαλιστική πρωθυπουργάρα) υφίστανται την πολυπολιτισμική κοινωνία της οργανωμένης μαζικής εισροής λαθρομεταναστών για γεωπολιτικούς λόγους.

      Σήμερα (με στάση εργασίας των συγκοινωνιών τις ώρες της εκδήλωσης, κυριακάτικα, σε παγκόσμια πρώτη) κινητοποιήθηκε όλο το enfant gâté της πρωτεύουσας, τι οι καλοί άνθρωποι αρχιεπίσκοποι και οι επίσκοποι Τιράνων, τι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας που κλαίει κάθε φορά που πιάνει στο στόμα του τη λέξη Ελλάδα (με τον Στρος-Κάν δεν μπορούσε να πνίξει τους λυγμούς του), τι η ηγεσία του Υπουργείου Προπαγάνδας (πρώην εθνικής παιδείας), τι η διανόηση και η υψηλή κοινωνία πού έδωσε το παρόν για τον καλό σκοπό και πλαισίωσε τον μέγα αφιλοκερδή καλλιτέχνη Νταλάρα (άκου όνομα). Εφτιαξε κότσο και έδωσε το παρόν και η μαντάμ Βόζενμπεργκ, αφού προβλεπόταν μάλιστα να κάτσει και στην πρώτη σειρά, να την πάρουν οι κάμερες, μαζί με την ωραία και υψηλού φρονήματος ‘Αννα (my name is Anna, Anna Diamantopoulos).

      Τριάντα χρόνια ψηφίζουμε ΝΔ προσπαθώντας να τινάξουμε το άγος του πασόκ από την Ελλάδα.Τριάντα χρόνια ανεχθήκαμε διάφορα βαρίδια της ΝΔ στη λογική του μη χείρον βέλτιστον, μήπως και κατορθώσουμε να σώσουμε κάτι από τη χώρα μας. Τώρα πιά που οι πιο τρελλοί μας φόβοι έχουν βγει αληθινοί και η χώρα ισοπεδώνεται συστηματικά, ΕΣΑΣ κυρία Βόζενμπεργκ ΔΕΝ θα σας κάνουμε υπουργό με την ψήφο μας.

  13. Greg avatar
    Greg 13/12/2010 17:11:24

    Πολύ σημαντική εκδήλωση.
    Δείχνει ότι αυτό που συμβαίνει στον Άγιο Παντελεήμονα, και ευρύτερα στην Αθήνα, είναι συμφωνημένο πολύ ψηλά, διακομματικά και υπερκομματικά.
    Δεν είναι, δηλαδή, ένα καπρίτσιο του κοσμοπολίτη ΓΑΠ, αλλά στρατηγική επιλογή της άρχουσας τάξης, εντός και εκτός συνόρων.
    Αναμένεται και μαζικός εμβολιασμός ανεκτικότητας ή ψεκασμός των κατοίκων, για την αντιμετώπιση του φασιστικού ιού που πλήττει την περιοχή.
    Καλά ξεμπερδέματα...

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Greg 14/12/2010 18:10:51

      Greg, Iδέ το αφυπνηστικό
      http://www.antinews.gr/?p=75953

  14. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 13/12/2010 17:12:49

    Την κυρία Βόζεμπεργκ και μάλιστα σταυροπόδι την είδατε; Να την χαιρόμαστε! Όσο για τον Ιερώνυμο και τον Αναστάσιο είναι το έσχατο σημείο που έφθασαν πριν παραδοθούν ολοκληρωτικά στους άθλιους παγκοσμιοποιητές νεοταξίτες. Έβαλαν τα ΜΑΤ να προφυλάξουν το ναό από τους ορθόδοξους χριστιανούς για να δώσουν συναυλία οι τέκτονες. Ο κατήφορος κοντεύει στον πάτο!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 13/12/2010 17:27:17

      Μα δεν είναι ειρωνεία?
      Οι πιστοί να αποκλείονται εκτός του ναού της θρησκείας τους και μάλιστα να τους εμποδίζει η αστυνομία.
      Και μέσα να γίνεται πάρτυ μετά μουσικής.
      χο! χο!

      • man8os avatar
        man8os @ Orestios 13/12/2010 17:28:55

        Λετε να ειπαν και την ευχη: Του χρονου να το ξανακανουμε στην Αγια Σοφια?

        • Orestios avatar
          Orestios @ man8os 13/12/2010 17:31:00

          Ας τολμήσουν να κάνουν κάτι τέτοιο ακόμη και σε πρόχειρο τζαμί και να δεις τί έχει να γίνει.
          Το ελληνικό κράτος του ΠΑΣΟΚ εμποδίζει τους χριστιανούς να πηγαίνουν στις εκκλησίες.

          • A.M. avatar
            A.M. @ Orestios 13/12/2010 20:47:35

            Καλή ιδέα!
            Μόλις χτιστεί το καινούριο τζαμί στην Αθήνα
            να χτυπήσουμε για εγκαίνια μια συναυλία με τον .. Νταλάρα!

            Για την ειρήνη και την αδελφωσύνη αδέρφια!!
            Και μετά θα βρίσκουμε το κεφάλι του κρεμασμένο σε κανέναν γερανό αλά Χομεϊνί κατάσταση.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Orestios 13/12/2010 17:34:47

        Δεν είναι ειρωνία φίλε.
        Είναι Ύβρις.

        Είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ της "ηγεσίας" του Ελληνικού Λαού από τη χούντα και μετά.
        Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ!!!

        Που δεν σέβονται το παραμικρό κομματάκι του πόνου του Έλληνα...που δεν τους φτάνει που μας έχουν σοδομήσει κανονικότατα τόσα χρόνια, τώρα θέλουν να διασύρουν και κάθε τι Ιερό μέσα μας...!!!!

        Δεν είναι τυχαία ρε αυτά που γίνονται γμ τις αναλύσεις μέσα.

        Είναι δυνατόν;;;;
        ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;;;;
        Να πονάει ένα Έθνος ολόκληρο και ο ΠτΔ μαζί με τον αρχιεπίσκοπο να προσβάλουν την Παναγία και οι μπάτσοι απέξω να χτυπάνε Έλληνες πολίτες;;;;;

        • Orestios avatar
          Orestios @ tsilivithras 13/12/2010 17:38:30

          Γιατί βρε σύ?
          Ξέρεις πόσο καιρό έχει ο Αρχιεπίσκοπος να ξεσκάσει?
          Αφού δεν μπορεί να πάει στα μπουζούκια, έφερε τα μπουζούκια στον χώρο του.
          Τί πιο απλό και καθημερινό?
          χο! χο!

          Σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αλλαγή δόγματος.

          • man8os avatar
            man8os @ Orestios 13/12/2010 17:42:23

            Σε τι θρησκεια? Διαμαρτυρομενος?

          • tsilivithras avatar
            tsilivithras @ Orestios 13/12/2010 17:42:46

            Εγώ σκέφτομαι πολύ σοβαρά βίτσες και μαστίγια και τσουβάλια με χοντρό αλάτι για τις πληγές...

          • Orestios avatar
            Orestios @ Orestios 13/12/2010 17:57:17

            Δεν σας το λέω γιατί δεν θα σας αρέσει.

  15. Πολίτης της Μπανανίας avatar
    Πολίτης της Μπανανίας 13/12/2010 17:14:21

    Χαιρετισμούς στην Βόζενμπεργκ με το σταυροπόδι και την τσίχλα.

    Άρχισαν βλέπω οι πρώτες γκρίνιες για τις χωλές συμπεριφορές της γαλάζιας αντιπολίτευσης.

    Όταν εγώ είχα πει ένα χρόνο πριν όχι κάτι κακό για τον Σαμαρά, αλλά απλά να μην ενθουσιάζεστε και πως το παρελθόν πρέπει να μας διδάσκει πως κάποιος πρέπει να αποδείξει την αξία του για να λάβει στήριξη, και μη πέφτετε με τα μούτρα στον Σαμαρά απο την απελπισία να βρείτε ηγέτες και να υπάρχει μεγαλύτερη αυστηρότητα και επιφύλαξη, ο Φάκτορας αδικαιολόγητα τότε, πέταξε εν μία νυκτί το ιστολόγιο απο την λίστα με τα ιστολόγια του Άντι.

    Πως καταλήγουμε μερικές φορές να γινόμαστε αυτό που πολεμάμε...

    Γίνετε περισσότερο υποψιασμένοι γιατί δεν το βλέπω καλά το πράγμα. Και σταματήστε να κοπανάτε κάποιον που μπορεί να λέει κάτι απο καλή πρόθεση μόνο και μόνο επειδή χαλάει την επίσημη μαγιά.

    Αυτό που έγινε στον Άγιο Παντελεήμονα ήταν μια φριχτή παρωδία που δεν πίστευα ποτέ πως θα δω. Τελικά το είδαμε και αυτό. Έχουν ξεφύγει και είναι αποφασισμένοι για τα πάντα. Η Ελλάδα περνάει νέα κατοχή και ακόμα δεν εχουμε δει ΤΙΠΟΤΑ. Γέλασε και ο κάθε πικραμένος με τα πανηγύρια όταν οι ασφαλίτες και τα ΜΑΤ απ' έξω προπηλάκιζαν τους αγανακτισμένους κατοίκους που η τηλεόραση δεν έδειχνε, και μέσα έκαναν πως δεν τους άκουγαν.

    Και μετά κράζουμε τους τούρκους που φέρνουν κλαπατσίμπανα στην Αγία Σοφία. Θα έκαναν ποτέ συναυλία μέσα στην Ακρόπολη;

    Η κοινωνική σύγκρουση έρχεται και θα είναι αναπόφευκτη και ανελέητη, δεν θα τελειώσει καλά αυτό, θα το δείτε.

    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
      ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ Πολίτης της Μπανανίας 13/12/2010 17:31:03

      Σωστότατος!!!

    • factorx avatar
      factorx @ Πολίτης της Μπανανίας 13/12/2010 17:55:55

      Ενα ερώτημα μόνο: Καρατζαφέρη στηρίζεις έτσι; και αν τον στηρίζεις δεν είσαι φυσικά όργανο ξένων συμφερόντων. για την Ελλλάδα νοιάζεσαι

      Θα κρινεις ίολη τη ΝΔ και τον Σαμαρα απο την Βοζεμπεργκ του Αβραμόπουλου; Πες μας για το Μνημόνιο

      • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
        ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ factorx 13/12/2010 20:23:33

        Factor δεν είναι του Αβραμόπουλου η Βόζεμπεργκ. Του Σαμαρά είναι πλέον και ότι κάνει εκθέτει τον ίδιο και το κόμμα. Από πότε θεωρούμε πως ο Αβραμόπουλος είναι ξένο σώμα στη ΝΔ;

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Πολίτης της Μπανανίας 13/12/2010 18:04:10

      "Θα έκαναν ποτέ συναυλία μέσα στην Ακρόπολη;" Να χαρείς μην τους βάζεις ιδέες, ικανοί είναι

  16. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 13/12/2010 17:19:17

    Όταν θα κάνουν κ το τζαμί οι λαθραίοι με τα δικά μας λεφτά,στα εγκαίνια ελπίζω να φέρουν την έφη Θώδη ή την Τζούλια Αλεξανδράτου να τραγουδήσει για τη συναδέλφωση των λαών....Ή μήπως σε εκείνη την περίπτωση θα θιχτεί το θρησκευτικό αίσθημα των μουσουλμάνων;Αξίζει να δείτε στο ίντερνετ τις γιούχες που τρώνε οι καθεστωτικοί όταν βγαίνουν απο τον ναό,....Όσο κάνουν τέτοια καραγκιοζιλίκια τόσο συσπειρώνουν τον λαό

    • 11888 avatar
      11888 @ Μαύρος Ιάκωβος 13/12/2010 21:38:57

      Θα θελες να σου κατσει η τζουλια.Θωδη και πολυ σου ειναι.

      • Tassos avatar
        Tassos @ 11888 13/12/2010 21:56:12

        Ρε φίλε όπως έλεγε ο Χάρρυ Κλυν "σε πληρώνουνε ή τζάμπα κάνεις τον ...βλάκα?"

        • 11888 avatar
          11888 @ Tassos 14/12/2010 01:18:48

          Δεν μπορω να τα βαλω μαζι σου.Εισαι ανικητος και απειρος.

  17. Ivy avatar
    Ivy 13/12/2010 17:19:24

    agaphtoi sxoliastes,katapinete tn kamhlo kai diylizete ton kenopa.Ayto pou eida xtes ston nao htan mia yperoxh synaylia kai se tipote den thymize bouzoukia.Apo thn allh meria lete gia ton arxiepiskopo oti einai avoulos.gia ton prwhn legate oti anakateyetai poly.Epi telous dexthhte allages pou symvainoun pros to kalytero opws symfwnikh mousikh stis ekklhsies.

    • man8os avatar
      man8os @ Ivy 13/12/2010 17:24:37

      H dikh sou allagh einai na katarghshs thn elliniki grafh?
      Sou aresei autos o tropos grafhs proodeutike?

    • Σαος avatar
      Σαος @ Ivy 13/12/2010 18:09:30

      Ο Ιερώνυμος ας απαντήσει γιατί έκλεισε το Γηροκομείο στην Λιβαδειά. Πάντως από αυτά που άκουσα, λένε πως δεν βγάζει πια τους απαιτούμενους παράδες από τις συντάξεις των γερόντων. Επίσης η συγκεκριμένη «συναυλία» έχει πολιτικό μήνυμα, οπότε μπορούμε άνετα να πούμε πως ο Ιερώνυμος (Λιάπης κατά κόσμον) εμπλέκεται στην πολιτική ζωή και μάλιστα με συγκεκριμένο στόχο.

  18. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 13/12/2010 17:24:21

    Μα εμείς πάμε ένα βήμα παραπέρα.... Λέμε κάντε μπουζούκια τους ναούς,ας φέρουμε κ μερικές αιθέριες παρουσίες,ουισκάκι,τσιφτετελάκι να βάλει κ μια είσοδο ο τζερώνυμο να μπορέσει να βγάλει τη χρονιά

  19. 11888 avatar
    11888 13/12/2010 17:24:50

    Που τους ειδατε τους "αγανακτισμενους πολιτες".Αγανακτισμενα χρυσαυγουλα ηταν.

    "Δεν το περίμενα ποτέ ότι θα πήγαινα να ακούσω Νταλάρα, κι όμως πήγα. Στη συναυλία της Αρχιεπισκοπής (!) με το μέγαρο μουσικής στον Άγιο Παντελεήμονα.




    Πλησιάζοντας, είδα κάμποσους ντυμένους με τις επιταγές της βαχούφα* μόδας (αρβύλες, στρατιωτικό παντελόνι, τζόκευ και βλέμμα βλοσυρό). Που και που, κάποιος έσκουζε "προδότες". Υπήρχε και πολύς άσχετος κόσμος καθώς και πάρα (μα πάρα) πολλοί αστυνομικοί. Δεν μπήκα μέσα στην εκκλησία γιατί γινόταν το αδιαχώρητο. Έκατσα έξω και χάζευα. Επικρατούσε ένας διάχυτος εκνευρισμός, αλλά προφανώς υπήρχαν εντολές, τώρα που μπήκαν οι νεοναζί στο δημοτικό συμβούλιο να μην κάνουν φασαρίες. Τουλάχιστον όχι όσο είναι εκεί ο Παπούλιας, ο αρχιεπίσκοπος και η λοιπή “καλή κοινωνία”. Και προφανώς είχαν σκυλιάσει. Μα να βολτάρουν πάνω στην πλατεία ένα σωρό άσχετοι χωρίς να περάσουν από τον έλεγχο των ντόπιων “κατοίκων”; Αδιανόητο. Το θέαμα ήταν κωμικοτραγικό.



    Άκουσα κάποιους να λένε για τους μασόνους που δε σέβονται την ορθοδοξία. Παρ’ όλο το μίσος στο ύφος και στα λόγια τους, δεν κινήθηκαν ούτε μια στιγμή απειλητικά. Ούτε και πέταξαν οτιδήποτε. Που να τολμήσουν. Άμα πρόκειται για κανέναν μετανάστη, κανέναν μακρυμάλλη με ράστα ή κανέναν αναρχοκομμουνιστήν που έχουν ξεμοναχιάσει, τότε και δέρνουν και μαχαιρώνουν. Για τέτοια ανδρεία μιλάμε. Γιουχάρησαν μονάχα τους επίσημους όταν αυτοί έβγαιναν, φωνάζοντας κάτι για τον Κολοκοτρώνη (!) και την ορθοδοξία. Πιστοί (υποτίθεται) χριστιανοί, που κουβαλούν τόσο μίσος, έτοιμοι να σφάξουν για την πίστη τους. Τι πρωτότυπο ε;"



    "Κάποια στιγμή, μπροστά στα σκαλιά της εκκλησίας ήταν παραταγμένη μια διμοιρία ΜΑΤ. Τους πλησιάζει ένας παππούς και ρωτάει από που μπορεί να μπει μέσα (η είσοδος ήταν από πίσω). Ο ματατζής που του απάντησε φαινόταν καταστεναχωρημένος. Του λέει "Να μπείτε μέσα; Τι να μπείτε να κάνετε με τους μασόνους..." κουνώντας το κεφάλι με φανερή απογοήτευση. Ψυχεδέλεια. Σουρεαλισμός. Πήγα σε συναυλία με Νταλάρα και το ευχαριστήθηκα. Απίστευτο.
    *βαχούφα: σύντμηση της λέξης βασιλικο-χουντικο-φασίστας."

    http://robopsychologist.blogspot.com/2010/12/blog-post_12.html

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ 11888 13/12/2010 17:46:52

      Καλό,μόνο που ο ανύπαρκτος που το γράφει δεν ξέρει κατά που πέφτει ο Άγιος Παντελεήμονας,μάλλον θα τον μπερδεύει με τον Άγιο Δομίνικο ή με τον Κορυδαλλό,γιατί πλέον οι του χώρου γεμίζουν ολόκληρη πτέρυγα κ πολλά στόματα κελαηδάνε,δεν λένε όμως τραγούδια του Νταλάρα....

      • 11888 avatar
        11888 @ Μαύρος Ιάκωβος 13/12/2010 21:09:53

        Ενω εσυ που μενεις πολυ κοντα στη...Θεσσαλονικη ξερεις απ εξω και ανακατωτα.

        • Μαύρος Ιάκωβος avatar
          Μαύρος Ιάκωβος @ 11888 13/12/2010 22:19:13

          Εγώ όλα τα ξέρω,μέχρι κ τι χρώμα στριγκάκι φοράς

          • 11888 avatar
            11888 @ Μαύρος Ιάκωβος 14/12/2010 01:22:44

            Λυπαμαι που θα σε απογοτευσω αλλα η περιγραφη αυτου που θεωρεις ασχετο ταιριαζει με το βιντεο παρωδια της χρυσης ομελετας.
            Καλα θα κανεις περα απο τα ψεματα να παραθετεις και κανενα στοιχειο αν θες να σε περνουν στα σοβαρα.
            Παρεμπιπτοντως εισαι ντεφορμε.

    • tiramola avatar
      tiramola @ 11888 13/12/2010 19:45:23

      Πολύ καλή ανάρτηση, μπράβο του!

    • Orestios avatar
      Orestios @ 11888 13/12/2010 19:54:57

      Άλλα ακούμε στα βιντεο.
      Βρε μπας και πήγε στην συναυλία από το γραφείο του?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ 11888 13/12/2010 19:55:10

      Α μάλιστα. Να υποθέσω ότι θα είσαι επίσης σε αυτούς που κατηγορούν (ψευδώς) την Εκκλησία ότι δεν βοήθησε στην επανάσταση του 21.

      Το πρόβλημα είναι ότι εδώ έχουμε οργανωμένο σχέδιο κατά της χώρας. Κανένας δεν λέει να τους σφάξουμε, αλλά απλώς να τους στείλουμε σπίτια τους. Και αν με το ζόρι επιμένουν να περνούν τα σύνορα μας και να γίνονται έτσι εισβολείς που θα μας πετάξουν στο τέλος για πλάκα έξω από τη χώρα μας, τότε ναι, εκεί (στα σύνορα) πρέπει να πατήσουμε τη σκανδάλη. Για να σταματήσει αυτή η ακατάσχετη, καταστροφική για τη χώρα εισβολή.

      Διαφωνείς ή πιστεύεις ότι πρέπει να μπαίνει ο καθένας στη χώρα και να μένει για πάντα επειδή έτσι γουστάρει;

    • Misha avatar
      Misha @ 11888 13/12/2010 20:00:58

      Οι ορθόδοξες εκκλησίες γινονται συναυλιακοί χώροι όπου η λειτουργική τους ζωή εκπίπτει είτε λογω βιαιης μετατροπής τους είτε λόγω νεοταξίτικης μετάλλαξης τους.
      Και στις δυο περιπτώσεις αυτο συνιστά βλασφημη πράξη.
      Την επόμενη φορά ο κ.Ιερωνυμος ας οργανώσει συναυλία Νταλάρα σε κάποιο τζαμί. Αν καταφέρει και πάρει άδεια από τους χοτζαδες.

    • Σαος avatar
      Σαος @ 11888 13/12/2010 20:10:51

      Μάλιστα, χρυσαύγουλα οι κάτοικοι
      http://www.youtube.com/watch?v=HUoKJzs6Iio
      Εσείς οι ΠΑΣΟΚτζίδες έχετε τον δικό σας τρόπο να βλέπετε τον κόσμο. Δεν είναι τυχαίο βέβαια πως το ΚΥΠατζίδικο μέσο επικοινωνίας του Athens Indimedia υποστηρίζει τον ΠΑΣΟΚο Ιερώνυμο ασχέτως αν κατά τ' άλλα είναι άθεοι οι «αντιεξουσιαστές». Επίσης δεν είναι τυχαίο που το συγκεκριμένο μπλογκ είναι κάποιου «άθεου» που βέβαια υποστηρίζει τον Ιερώνυμο. Και εγώ άθεος είμαι αλλά τόση υποστήριξη σε παπά δεν θα έδινα.

      • παγωτατζής avatar
        παγωτατζής @ Σαος 13/12/2010 20:20:11

        Στόν συγκεκριμμένο απάντησα παραπάνω σε παραπλήσιο σχετικό σχόλιο του.....αλλά ,
        απορία ψάλτου ...βήξ!!

        • Orestios avatar
          Orestios @ παγωτατζής 13/12/2010 20:28:32

          Περαστικός είναι και μας άφησε τα .... κόπρανά του.

      • 11888 avatar
        11888 @ Σαος 13/12/2010 20:55:46

        χρυσαυγουλα παντε καντε καμμια αλλη δουλεια να ξεβρωμισει λιγο ο τοπος

        http://jungle-report.blogspot.com/2010/10/blog-post_27.html

        • 11888 avatar
          11888 @ 11888 13/12/2010 21:08:00

          Καλα εχετε πολυ γελιο οι νεοναζι.Το λινκ απο το youtube καθησες να το δεις πριν το ποσταρεις για πειστηριο?Ποιοι ειναι οι αγνακτισμενοι κατοικοι οι δεκα χρυσαυγιτες που τσιριζουν σαν ξεσκισμενες παρθενες?

          Δε ντρεπεστε αρρωστοι οπαδοι του ναζισμου να το παιζετε και πατριωτες?Στο βοθρο γρηγορα.

          • Orestios avatar
            Orestios @ 11888 13/12/2010 21:12:52

            Λες να δώ το βίντεο με τον Ελληνάρα. που λέει "ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε?"

          • antiochos avatar
            antiochos @ 11888 13/12/2010 21:27:20

            Βγαζεις γελιο μεγαλε 11888 .Συνεχισε..

          • 11888 avatar
            11888 @ 11888 13/12/2010 21:34:18

            @antiochos

            Η αληθεια τσουζει τι να κανουμε.Καλυτερα να βγαζω γελιο παρα να προκαλω καταθλιψη.

        • Σαος avatar
          Σαος @ 11888 13/12/2010 22:06:34

          Επειδή είσαι νούμερο, και μάλιστα μεγάλο, θα σου απαντήσω μ' ένα σύνδεσμο
          http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_law

          • 11888 avatar
            11888 @ Σαος 14/12/2010 01:59:46

            Το ποιος ειναι νουμερο φανηκε.Ποσταρεις ενα βιντεο να δουμε το "τεραστιο" συγκεντρωμενο πληθος και αντι για πληθος βλεπουμε τους γνωστους(?) της χρυσης ομελετας, που εχουν κανει τσιφλικι την περιοχη ,να τσιριζουν σαν αγαμητες παρθενες.
            Κατι που επιβεβαιωνει,αντι να καταρριπτει, αυτα που εγραψε στο μπλογκ του ο παρεβρισκομενος στην εκκλησια.Πετας και την τεραστια κοτσανα περι ΚΥΠ- indy- Ιερωνυμου(!)(ο Σορος πως και δραπετευσε απο την παρεα), και θες μετα να παρουμε στα σοβαρα την προπαγανδα.
            Καποιοι ομοιοι σου ως συνηθως τσιμπισαν και αρχισαν το γνωστο πανηγυρι λασπολογιας .
            Μεχρι να βαλεις σε καποια ταξη οποιο ημισφαιριο του εγκεφαλου σου εχει περισωθει απο το καψιμο ,καλο θα ηταν στο ενδιαμεσο να κλεισεις και το καπακι του υπονομου γιατι η μποχα ειναι αφορητη.

          • Κώστας Κ. avatar
            Κώστας Κ. @ Σαος 14/12/2010 08:07:33

            Ποιοι ειναι οι αγνακτισμενοι κατοικοι οι δεκα χρυσαυγιτες που τσιριζουν σαν ξεσκισμενες παρθενες?

            Όλα τα λεφτά χρυσή μου, άρρωστη...

          • Σαος avatar
            Σαος @ Σαος 14/12/2010 09:46:17

            Βρε ηλίθιε ΠΟΥ είδες χρυσαύγουλα; Είπαμε, εσείς οι ΠΑΣΟΚτζίδες έχετε το δικό σας POV και τα βλέπετε όπως θέλετε. Τα χρυσαύγουλα και οι «αντιεξουσιαστές» είναι οι δύο πλευρές του ίδιου νομίσματος, μεγαλωμένες και οι δύο «φατρίες» στα γραφεία της άλλοτε ΚΥΠ. Είσαι μεγάλο νούμερο όπως προείπα, φανατικό κομματόσκυλο με subzero επίπεδο επιχειρημάτων! Όταν κάποιος αρχίζει και πέφτει στα επιχειρήματα τύπου «χρυσαύγουλο», «ναζί», «γκέμπελς», «χίτλερ» κτλ κτλ σημαίνει πως δεν έχει κάτι άλλο για να πει. Άσε που βλέπω πως απαντάς στις 2 μετά τα μεσάνυχτα, για να μην λάβεις απάντηση. Είπαμε, είσαι μεγάλο νούμερο! Τυχαίο; Δεν νομίζω...

  20. loretta avatar
    loretta 13/12/2010 17:43:48

    ...χαχα να στειλουν χαρτι περαιωσης και στον προεδρο της δημοκρατιας....τι μονο στον κοκο θα στελνουν??? ουσιαστικα και αυτοι ανεπαγγελτοι ειναι...μια ζωη κομματοσκυλα με αξιωματα.

    • man8os avatar
      man8os @ loretta 13/12/2010 17:45:16

      Μη γινεσαι ασεβης. Για τον ΥΠΕΞ του Χωρα μιλας.

      • loretta avatar
        loretta @ man8os 13/12/2010 17:50:56

        ......ο σεβασμος ειναι κατι που κερδιζετε αγαπητε...δεν ειναι δεδομενος και αλληλένδετος με το αξιωμα....in my book....και οπου πολιτικοι ακομα χειροτερα.

        • tsilivithras avatar
          tsilivithras @ loretta 13/12/2010 17:56:02

          Αυτός λορέτα είναι κι ένας λόγος παραπάνω που όλοι αυτοί απέτυχαν παταγωδώς...κάποτε ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ο σεβασμός ήταν "αυτοκόλητος''..πήγαινε με το κουστούμι...και κατάφεραν όλοι αυτοί οι ######## να ρημάξουν κι αυτά ακόμα.
          Κατάφεραν να κάνουν τον κόσμο να μην σέβεται ούτε καν τα αυτονόητα...

      • neotera avatar
        neotera @ man8os 13/12/2010 19:20:50

        Τό 'χεις δεμένο ότι ο Ανδρέας δεν έκανε μπλόφα, έπαιζε θέατρο για εσωτερική κατανάλωση?

      • Αρράκις الراقص avatar
        Αρράκις الراقص @ man8os 13/12/2010 21:21:31

        Τα στερνά τιμούν τα πρώτα

  21. FRESCO avatar
    FRESCO 13/12/2010 17:45:20

    Και τα χειρότερα έρχονται...

  22. factorx avatar
    factorx 13/12/2010 17:53:02

    Προς τους διάφορους που λένε διάφορα.

    1. Αναδεικνύουμε το θέμα και κάτι που νομίζουν οτι είναι δεξιοί αλλά ψήφισαν γι αρχηγό οργανο των Συμμαχων, βγαίνουν και μας την λένε απο πάνω.

    2. Ενα μόνο θα πω: Η χουντα, οι συνταγματαρχαίοι, οι Καρατζαφερηδες και οι Βοριδηδες δεν ευνουχισαν μόνο την δεξια (αυτό δεν μας αφορά) αλλά κυριως ενοχοποίησσαν τις ιδεες του Πατριωτισμού. Το ίδιο συνεχίζουν να κάνουν και τωρα

    • Maximilien avatar
      Maximilien @ factorx 13/12/2010 22:54:59

      Πες τα. Βγήκαν τα σταγονίδια και οι συγκεκαλλυμένοι ελληναράδες οπαδοί του Μνημονίου που κλαίγονται όλη τη μέρα στα διάφορα μπλογκς για το δημόσιο και τους ευεργέτες επιχειρηματίες να πουλήσουν πατριωτισμό. Ουστ!

    • antiochos avatar
      antiochos @ factorx 13/12/2010 23:17:01

      Περισσοτερο απο τους επαγγελματιες "αριστερους" η "προοδευτικους";

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ factorx 14/12/2010 00:15:45

      ειναι κι αλλοι πες τους ολους - ειναι ορισμος υπονομευσης - το θεμα ειναι σοβαρο και δεν εχει αναδειχθει οσο θα'πρεπε - ειτε συστηματικα ειτε εν αγνοια τους δυσφημουν ο'τι εχει να κανει με Ελληνισμο και Ορθοδοξια - καπου καποις πρεπει να σταματησει αυτη την 'εργολαβια΄

  23. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 13/12/2010 18:06:22

    Με μπλουζάκια με την φάτσα του Τζίμη Πανούση έπρεπε να μπουκάρουν καμμιά πενηνταριά εκεί μέσα, κι άλλοι πενήντα από δίπλα με μπλουζάκι το εξώφυλλο του δίσκου του Τζίμη "με λένε Πόπη", για να κάνουν ωραία κατάσταση. Όχι με άρβυλα απόξω. Με Πανούση μέσα.

    "Όχι άλλον Νταλάρα, Πάριο κι Αλεξίου
    Ρίτσο σε νταμάρια, κουλτούρα καφενείου..."

  24. Zio avatar
    Zio 13/12/2010 18:19:21

    Την έκανε αντίστασή του στους θεσμούς, τότε που δάνεισε τον εραστή της Εκάλης για να χτιστεί η φωλίτσα. Μετά, τον ξέχασε η Μιμή στις αντιπαροχές και βολοδέρνει τώρα ξεπεσμένος σαν Πρόεδρος να ακούει Νταλάρα στον Παντελεήμονα, αντί στο Μέγαρο.
    είναι να τον λυπάσαι...

  25. gloup avatar
    gloup 13/12/2010 18:22:29

    Η περιοχή του Αγ. Παντελεήμονα έχει μπει στο στόχαστρο των καθεστωτικών μηχανισμών εδώ και πολύ καιρό γιατί, λόγω της συσσώρευσης των προβλημάτων, με τον καιρό οι κάτοικοι αυτο-οργανώθηκαν και δημιούργησαν έναν πυρήνα λαϊκής αντίστασης στην κοινωνική ισοπέδωση της περιοχής. Η εκκλησία συνοδοιπορεί με διάφορους "αριστερούς" στο έργο της κατασυκοφάντησης των κατοίκων ως ακροδεξιών. Ο Τζερώνυμο ανοικτά πλέον παίζει το ρόλο που του ανέθεσαν.

    Ποιός διεστραμμένος είχε την ιδέα της φαιάς και αυθάδους προπαγανδιστικής "εκδήλωσης" στον ΄Αγιο Παντελεήμονα; Το Μέγαρο ΔΟΛ, το Ραγκουσο-νταλαρικό σύμπλεγμα, οι καινούργιοι "άρχοντες" της αυτοδιοίκησης, το ανεκδιήγητο Υπουργείο Διαμαντοπούλου; Ποιός υποκριτής πέταξε το σύνθημα αυτού του σώου; Τα ΜΜΕ παρουσίασαν παιδάκια μεταναστών (από τη Συρία , όχι από αυτούς που προωθεί η Τουρκία) και "κυρίες της καλής κοινωνίας" που έδειχναν ενθουσιασμένοι και ενωμένοι στον "πολιτισμό" του Νταλάρα. Δεν έδειξαν ούτε τις διαμαρτυρίες των κατοίκων για το ψευδεπίγραφο σώου ούτε την καθημερινότητα της εγκληματικότητας και παρανομίας που επιβάλλεται από πλήθος εξαθλιωμένων και μη λαθρομεταναστών, ούτε τα γιούχα στον "αρχιεπίσκοπο " και στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας που ΤΟΛΜΗΣΕ να δείξει ότι ΔΕΝ είναι Πρόεδρος όλων των ελλήνων και δεν εγγυάται, ούτε καν συμβολικά, την ισονομία και το Σύνταγμα.
    Αυτά τα παρασιτικά κακέκτυπα της καλής κοινωνίας που μαζευτήκανε με τα καλά τους να χειροκροτήσουνε τον Νταλάρα στο νέο παράρτημα του "Μέγαρου", the Saint Αll Μerciful, (για να καταλαβαίνει και ο Giοργάκης) είναι οι ηθικοί αυτουργοί της εξαθλίωσης της ελληνικής κοινωνίας και της οικονομίας και στο παρελθόν και σήμερα.

    Το Κογκρέσο ξεθάρρεψε μετά τους Καμίνιδες, Μπουτάρηδες κτλ και διασκεδάζει. Ωραία!

  26. Tassos avatar
    Tassos 13/12/2010 19:06:26

    Εύγε!

  27. Tassos avatar
    Tassos 13/12/2010 19:10:49

    Ρε παιδιά ο Ελύτης δεν έχει καναν συγγενή να κάνει όπως ο θετός γιός του Χατζηδάκη? Να απαγορέψει σε μερικούς να ευτελίζουν την Παγκόσμια κληρονομιά του. Εχει γούστο ο Νταλάρας μετά την φάμπρικα με τη Κύπρο να αρχίσει τώρα τις συναυλίες για τους μετανάστες...

  28. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/12/2010 19:35:55

    h++p://www.youtube.com/watch?v=oL8WOHF42so&feature=player_embedded
    δεν ξέρω ποίοί ήταν και ποιοί δεν ήταν, αλλά μάλλον θυμωμένοι φαίνονται αυτοί και φοβισμένοι οι άλλοι.

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 13/12/2010 19:51:35

      +1000

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ archaeopteryx 13/12/2010 23:30:16

      Χαμός! Η γιούχα στον Αρχιεπίσκοπο και στον Αναστάσιο, η γενική κραυγή "Προ-δο-τες", και κυρίως η ιαχή "ο Παπούλιας στο Γουδί" (!) είναι ενδεικτική του κλίματος.

      Και ενδεικτική κυρίως, μιας πολύ σημαντικής διεργασίας: Της διεργασίας σταδιακής απονομιμοποίησης των θεσμών του ελληνικού κράτους.

      Πάμε για πολύ περίεργες μέρες και το μόνο σίγουρο είναι ότι η κατάσταση θα γίνεται κάθε μέρα πιο εκρηκτική.

      Άραγε αυτοί που έφεραν το ΔΝΤ τα έχουν αυτά στον υπολογισμό τους ή είναι αστάθμητοι παράγοντες που θα αποτρέψουν τα αφεντικά από το να κάνουν κουμάντο; Ενστικτωδώς τείνω προς το δεύτερο, αλλά δεν είμαι σίγουρος.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Επώνυμος 14/12/2010 00:21:10

        Τα τελευταία χρόνια βρισκόμαστε σε μια φάση διαρκούς κοινωνικής αποσύνθεσης. Όταν αποσυντίθεται η κοινωνία γιατί θα πρέπει να τη γλιτώσουν οι θεσμοί;

        Όσο ήταν η ΝΔ στα πράγματα τόσο ο Παπούλιας όσο και ο Ιερώνυμος κάθονταν ήσυχα. Μόλις βγήκε το ΠΑΣΟΚ ξεσάλωσαν. Ντροπή τους.

  29. factorx avatar
    factorx 13/12/2010 19:39:48

    Τι βλέπουμε; Οι συνεχιστές των "ηρωικών παραδόσεων" της δεξιάς που την χαντάκωσαν κι αυτήν και τις ιδέες του Πατριωτισμού καταηγορουν τώρα τη ΝΔ του Σαμαρά επειδή πήγε η Βόζεμπεργκ, λες και το έμαθε κανένας, η ενδιαφερει κανέναν. Το γεγονός ότι η δική τους τακτική τους έχει αποκόψει απο τις μάζες με αποτέλεσμα να βρίσκουν πατημα τα ΜΜΕ να χαρακτηρίζουν τις πατριτικές ιδέες "περιθωριακές" δεν τους απασχολεί καθόλου. Αντι λοιπόν για αριστερισμό παιδική ασθένεια του κομμουνισμου , πρέπει να μιλάμε και για εξτρεμισμό εμβρυακή ασθένεια της δεξιας

    • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
      Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ factorx 13/12/2010 20:01:35

      Δεν καταλαβα. Δηλαδη σωστη η κινησι της Βοζεμπεργκ. Και οποιος δεν συμφωνει εχει την εμβρυακη ασθενεια της Δεξιας τον εξτρεμισμο?
      Εγω παντως θα ημουν εξαλλη αν γινοταν κατι τετοιο στην Αγια Σοφια της Πολης. Και μαλιστα με τον Νταλαρα!!!!!
      Αφησε την τσιμινιερα ο κυριος της κυρια υπουργου και αρχισε τους υμνους.

    • Orestios avatar
      Orestios @ factorx 13/12/2010 20:04:15

      Φάκτορα, το θέαμα ήταν όχι απλά φολκλόρ, αλλά σαχλό.

    • ήγγικεν avatar
      ήγγικεν @ factorx 13/12/2010 20:14:47

      Δεν καταλαβαίνετε ότι η συμμετοχή σε τέτοιες εκδηλώσεις είναι συνενοχή για την κατάντια στην οποία έχουν οδηγήσει την περιοχή;
      Θέλει μυαλό για να καταλάβεις ότι είναι "χτύπημα" στο φρόνημα των Αθηναίων η συμμετοχή σε τέτοιες εκδηλώσεις;
      Και μάλιστα με ασεβή στάση, ( Βοζεμπεργκ σταυροπόδι) μέσα στην εκκλησία. Αλλά τι περιμένεις από την συγκεκριμένη, άμα δείς την φορ. δήλωσή της καταλαβαίνεις. Δυστυχώς δεν αλλάζει με μαθημένους στην ψευτιά η χώρα. Και είναι πολλοί κυριε Σαμαρά.
      Το σεμνά και ταπεινά δενκαταργείται, επειδή καταργήθηκε ο δηλώσας.

  30. factorx avatar
    factorx 13/12/2010 20:54:28

    Ειπα εγω οτι διαφωνω για την Βόζεμπεργκ; Μαζί σας. Διαφωνω με το να παίρνουμε την περίπτωσή σας και να ενοχοποιούμε όλους τους άλλους

    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
      ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ factorx 13/12/2010 21:04:02

      Ναι βρε factor δεν είπες αλλά να μη βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας. Δεν είναι του Αβραμόπουλου η Ελίζα και ότι κάνει δεν θα μας φέρει όλους σε απολογία. Μήπως τελικά τα κινητά στη ΝΔ θα έπρεπε να είχαν περισσότερο χρόνο ομιλίας για καλύτερη και πιο άνετη συνεννόηση; Μήπως θα έπρεπε να σκέφτονται με άλλο τρόπο στην επικοινωνία; Όπως ας πούμε, " τί θα έκανε στη θέση μου το ΠΑΣΟΚ;"

    • 11888 avatar
      11888 @ factorx 13/12/2010 21:48:21

      Καλα καθεσαι και στεναχωριεσαι για τους οπαδους του καρατζαφυρερ και του μιχαλολιακου?Τιμη σας θα ειναι αμα τους ξεφορτωθειτε.Θα κερδισετε και κοσμο ετσι.Υγιη οχι για το ψυχιατρειο ή τη φυλακη.

    • gloup avatar
      gloup @ factorx 14/12/2010 00:31:43

      Δεν μέμφομαι κατά κανένα τρόπο τον Σαμαρά για τις κοινωνικές εξόδους του τομεάρχη παιδείας. Αντίθετα όλο και περισσότερο εμπεδώνω την πεποίθησή μου ότι ο Σαμαράς πρέπει να στηριχθεί μπροστά στο μέγεθος της προσπάθειας και του έργου που κάνει ανάλογα με όλα όσα συμβαίνουν.

      Δεν ευθυγραμμίζομαι όμως με στάσεις -της κάθε Βόζεμπεργκ , Αβραμόπουλου η άλλου -που πάντως είναι σε αντίθεση με το περιεχόμενο του πολιτικού λόγου του Σαμαρά, με τον οποίο συμφωνώ. Απ' όσο θυμάμαι, ο ίδιος πήγε πέρυσι στον Άγιο Παντελεήμωνα για διαφορετικούς λόγους από αυτούς που παραβρέθηκε εκεί σήμερα η υπεύθυνη Παιδείας της ΝΔ.

      Το επίπλαστο και διχαστικό πολιτικά και κοινωνικά περιεχόμενο της "συναυλίας" (με τη γαιδουροφωνάρα του Νταλάρα) δεν είναι το μήνυμα της ημετέρας παιδείας η οποιασδήποτε παιδείας. Η Βόζεμπεργκ μπορεί να πάει σε όποια συναυλία θέλει ως ιδιώτης. Με θεσμικό ρόλο πρέπει να είναι σαφές που πάει και γιατί. Ο θεσμικός της ρόλος επιδέχεται έλεγχο και κριτική και ό,τι αυτό συνεπάγεται. Η πρώην Παιδείας Γιαννάκου με το βιβλίο της Ρεπούση, λόγω του περιεχομένου του, σήκωσε κύματα που έφεραν πολλά απόνερα και την πήραν και την σήκωσαν και την ίδια (που ήταν το λιγότερο κακό).

      Όσο για το ποιός την είδε χθές την τομεάρχη, ήταν πολλοί που την είδαν και πολλοί που δεν θα το ξεχάσουν, είτε καλόπιστα είτε κακόπιστα. Και είναι μιά στιγμή που κάθε αμφιβολία κλονίζει στη συνείδηση του κόσμου πολύμηνες κοπιαστικές προσπάθειες.

      Ακόμα όμως και αν ήταν λίγοι μένει να εξηγήσει αν κατάλαβε που πήγε και γιατί πήγε. Αντίθετα από τον "διεθνισμό", ο πατριωτισμός δεν είναι λάστιχο.

  31. A.M. avatar
    A.M. 13/12/2010 20:58:44

    Προσκλητήριο Τάγματος Αγίου Παντελεήμονος:

    Ο Αρχιεπίσκοπος: Παρών!
    Οι Ιερείς: Παρόντες!
    Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Παρών!
    Η πολιτική εξουσία: Παρούσα!
    Η πολιτιστική ελίτ: Παρούσα!
    Ο «πνευματικός» κόσμος: Παρών!

    Ο Ελληνικός και Ορθόδοξος λαός: Απών!
    Η Υπηρεσία Ταφής Νεκρών έχει αναλάβει τις λεπτομέρεις της ταφής του.

    Εμείς θα διαβάσουμε την νεκρώσιμη ακολουθία:
    «Άμωμοι εν οδώ..»

  32. Tem avatar
    Tem 13/12/2010 21:23:11

    Ξεφτίλα. Πρώτη φορά έφαγε τόση γιούχα πρόεδρος της ελληνικής δημοκρατίας

    • Orestios avatar
      Orestios @ Tem 13/12/2010 21:32:48

      Αυτό ήταν όντως μεγάλη ξεφτίλα για τον θεσμό, και δεν φταίνε οι άνθρωποι που φώναζαν.

    • Enzo avatar
      Enzo @ Tem 13/12/2010 21:56:43

      καλα τον εκαναν.
      85 χρονων αμα ημουν θα τα ελεγα ολα χυμα στο κυμα και δεν θα ειχα τιποτα να φοβηθω παρα να γλυτωσω την ψυχη μου εστω στο παρα πεντε.
      για την πατριδα και τους Ελληνες ρε γαμωτο.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Enzo 13/12/2010 22:04:19

        Αυτος ομως ειναι πρωτεργατης της ολης καταστασης.Ανηκει στο ολον ΠΑΣΟΚ, το ιστορικο ΠΑΣΟΚ που μας εφθασε εδω.
        Ανηκει σε εκεινους που πολεμησαν κατα των "συντηρητικων αξιων" και τη νικη των "προοδευτικων" που εφεραν εκτος απο την υπερχρεωση και την υπογεννητικοτητα με αποτελεσμα να καλυπτονται τα κενα εργατικου δυναμικου απο ξενους.
        Η χρεωμενη πολυπολιτισμικη Ελλαδα γραφει στην ουγια 1-1-4,Πολυτεχνειο,Αλλαγη και 3η Σεπτεμβρη.
        Απο εκει ξεκινησε και ο Παπουλιας ηταν μερος της.

        • Orestios avatar
          Orestios @ ψυχραιμια 13/12/2010 22:57:03

          Αυτό πρέπει να διαδωθεί.

        • Professor Moriarty avatar
          Professor Moriarty @ ψυχραιμια 13/12/2010 23:05:24

          Όχι στο "όλον", στον inner circle, Ψυχραιμία. Σωστότερα.

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ ψυχραιμια 14/12/2010 02:34:23

          ψυχραιμια - το ιστορικο ΠΑΣΟΚ ψηφιζοταν πανω κατω απο το μισο εκλογικο σωμα για περιπου 2 δεκαετιες - και κατα συνεπεια αυτα που γραφεις (αν εξαιρεσεις το χρωμα) στην ουσια τους διαφερουν ελαχιστα απο τα συνθηματα των κουκουλοφορων.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ rally monkey 14/12/2010 12:26:47

            Δεν ξερω,εγω δε ζητω βια.Επισημαινω στο εκλογικο σωμα οτι τα κεντροαριστερα και αριστερα παραμυθια με τα οποια μεγαλωσε οδηγουν αναγκαστικα εδω που ειμαστε.
            Οταν απορριπτεις τις παραδοσιακες αξιες και εχεις υπογεννητικοτητα ( αν δεις τις στατιστικες θα δεις οτι απο το 1981 μαζι με την ανηφορα του δημοσιου χρεους αρχιζει και η κατηφορα των γεννησεων που πεφτει απο τα 150.000 παιδια το χρονο στα 100.000) η φυση και η ιστορια θα καλυψει το κενο.

  33. 11888 avatar
    11888 13/12/2010 21:31:08

    Oχι αυτο που ποσταρε το χρυσαυγουλο Σαος πιο πανω που επιβεβαιωνει το λινκ που εβαλα πιο πανω(αμα θες ανοιξε και αυτο του jungle μπορει να βρεις κανενα γνωστο σου μεσα).
    Το ποιοι αφοδευουν εδω μεσα ειναι ολοφανερο.

  34. ruddock avatar
    ruddock 13/12/2010 21:55:28

    Μασωνικά σχέδια σε πλήρη εφαρμογή και ο "απλός" κόσμος κοιμάται τον ύπνο του δικαίου.
    Καλά κάνουνε και η Βόζενμπεργκ και ο Νταλάρας,η μία Εβραία,ο άλλος κομμουνιστής,αφού δεν τους πλακώνει κανένας δικός τους στο ξύλο,καλά κάνουν και μας δουλεύουν.

    • A.M. avatar
      A.M. @ ruddock 13/12/2010 22:14:42

      Καλά για το Εβραία.. για το κομμουνιστής όμως;
      Ξέρεις .. με τόσα φράγκα πούχει ο .. προλετάριος Νταλάρας εγώ θα αυτοπροσδιοριζόμουν και ως Ελ.. ή και Σειριανός.. (απ τον .. Σείριο όχι απ την Σύρο :lol:) και όλοι θα συμφωνούσαν μαζί μου.

      Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί!

  35. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 13/12/2010 22:10:33

    Μιά μόνο λέξη: Αίσχος ...
    Ο Παπούλιας τι γύρευε εκεί ; Να ετευλίσουμε και τον Θεσμό του Προέδρου της Δημοκρατίας;

  36. Orestios avatar
    Orestios 13/12/2010 22:26:41

    Ναί, με αυτό ευτελίστηκε ο θεσμός.
    Δεν ήταν ήδη

  37. Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ avatar
    Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ 13/12/2010 22:28:39

    Μονό ένα αρρωστημένο και άπληστο για χρήμα μυαλό θα πρότεινε την διοργάνωση μπουζούκο- συναυλίας εντός του εν ενεργεία ιερού ναού ,σε μια περιοχή που ταλαιπωρείται καθημερινά από τους μουσουλμάνους λαθρομετανάστες ….

    O Νταλάρας τελικά έδωσε την συναυλία μέσα στον Άγιο Παντελεήμονα, με την παρουσία του προέδρου , την αιγίδα του αρχιεπισκόπου και την προστασία των ΜΑΤ που αντί για αντίδωρα μοίρασαν αρκετό ξύλο στα πέριξ ….

    • Orestios avatar
      Orestios @ Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ 13/12/2010 22:56:06

      Μα χρειαζόταν να αποχαρακτηριστεί ο ναός και να γίνει μπουζουκλερί.
      Πως θα περάσει στα χέρια των μουσουλμάνων?

    • Tassos avatar
      Tassos @ Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ 13/12/2010 23:10:28

      Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Λαϊκό ορατόριο είναι το "Αξιον Εστί". Η πιο ωραία ποιητική (βραβείο Νόμπελ) και μουσική στιγμή του Ελληνισμού

  38. rotten tomatoes avatar
    rotten tomatoes 13/12/2010 22:36:01

    Μάλλον προορίζεται για τζαμί ο Άγιος Παντελεήμονας. Θα τραγουδάει σούρες απ το κοράνι ο Νταλάρας εκεί μέσα και κάποιους μουλτικούλτηδες θα τους αρέσει. Όπως τους άρεσε που κάψαν την Αθήνα και σπάσαν την Θεσσαλονίκη για έναν χούλιγκαν. Και ήταν μεσα στην χαρά που προσευχόταν μουσουλμάνοι στις πλατείες λες κι είναι Ιράκ. Όταν θα σκοντάψει και θα πέσει κάποιος Μαχμούτ καθως θα τον κυνηγάνε οι μπάτσοι, τότε θα τις κάψουν τις πλατείες οι μουχαμέτηδες κι ο Νταλάρας θα τραγουδάει αμανέδες για την μπαρμπαριά.

    • Orestios avatar
      Orestios @ rotten tomatoes 13/12/2010 22:48:05

      Δεν θα είναι ωραίο με τον μιναρέ?
      Και μετά αν τολμήσει κανείς να σκεφτεί να τραγουδήσει εκεί μέσα δεν θα προλαβαίνει να τελειώσει την πρόταση.

  39. O PERIERGOS avatar
    O PERIERGOS 13/12/2010 22:59:11

    Ο Νταλάρας έλυσε το Κυπριακό (συναυλίακως) και τώρα θα λύσει και το μεταναστευτικό (αφιλοκερδώς) !.

    Τα λεφτά ποιος τα έδωσε ???
    (Το ποιος τα εισέπραξε είναι πανελληνίως γνωστό από τις φιλανθρωπικές συναυλίες )

    Ή αρπαχτή ήταν μάλλον αντίδωρο της εκκλησίας του Ελλαδισταν και χορηγία του Μεγάρου Μουσικής του Λαμπρακισταν ,που εισπράττει κάτι ψιλά από το ΥΠΠΟ και πληρώνει χοντρά κάποια μόνιμα οικόσιτα του καλλιτεχνικού εσμού που διοργανώνει συνήθως συναυλίες φιλανθρωπικού η πολιτισμικού σκοπού …
    (δηλαδή ως συνήθως αφορολόγητες !!!)

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ O PERIERGOS 14/12/2010 03:24:14

      O Πανούσης πάντως τώρα δικαιώνεται! :D

  40. agnostos avatar
    agnostos 13/12/2010 23:26:28

    (Μονόπρακτο θεατρικό έργο που το διέγραψε η Nancy στο www.olympia.gr)

    ΑΡΧΗΓΟΣ

    Είπαμε να προσέχετε, μη σας καταλάβει ο agnostos.

    ΒΕΡΙΝΑ

    Μα και αυτός φυτρώνει εκεί που δεν τον σπέρνουν. Τα είχαμε κανονίσει όλα τέλεια.

    ΑΡΧΗΓΟΣ

    Να προσέχουμε την επόμενη κίνηση. Να μην πιαστούμε Κώτσοι. Astridialis τι είπαμε ότι θα κάνουμε πρώτο;

    ASTRIDIALIS

    Περιμένουμε να γίνει διανομή συσιτίου από το Δήμο. Εκεί με μια δική μας κάμερα θα καταγράψουμε ότι δίνουν στους μετανάστες κρέας και στους δικούς μας κιμά κατεψυγμένο.

    ΑΡΧΗΓΟΣ

    Ωραία, πες τώρα εσύ EFKOLOPISTOS τι θα κάνουμε στη συνέχεια.

    EFKOLOPISTOS

    Θα έχουμε συνεννοηθεί με τη Nancy να μας αφήσει να δημοσιεύσουμε στο www.olympia.gr ένα αρθράκι εμπρηστικό με ψευδώνυμο του συντάκτη π.χ. Eyforia που θα καταγγέλει το γεγονός.

    ΑΡΧΗΓΟΣ

    Έτσι μπράβο. Βλέπω να πετυχαίνει απόλυτα το σχέδιο. Είστε πανέξυπνοι.

    ΕΝΑΣ ΚΟΙΝΟΣ ΠΟΥΣ

    Αρχηγέ, με απασχολεί το γεγονός ότι σε καμία εφημερίδα δεν γράφουν αυτά που υποτίθεται μας έχουν εξεγείρει..

    ΑΡΧΗΓΟΣ

    Αυτό δεν μας απασχολεί. Σκοπός μας είναι να διαβαστεί η είδηση μέσα στο www.olympia.gr

    ΒΕΡΙΝΑ

    Και αν ξεσηκωθεί ο agnostos και αρχίσει να ρωτάει;

    ΑΡΧΗΓΟΣ

    Θα είναι αργά για τον agnostos να αντιδράσει. Εμείς θα τα κάνουμε όλα από τις 9.30 ως 10,30 το βράδι. Μετά κλείνουμε τον υπολογιστή και πάμε για ύπνο. Και άσε τον agnostos να φωνάζει. Το πολύ πολύ η ΒΕΡΙΝΑ να του γράψει το πρωϊ «Μήπως σου έχει περάσει από το μυαλό το ότι όταν ανοίγεις εσύ τον υπολογιστή σου, οι άλλοι έχουν πάει να κοιμηθούν;»

  41. sakis avatar
    sakis 14/12/2010 00:17:15

    Ναι οι κάτοικοι που φωνάζουν έξω από την πλατεία του αγίου Παντελεήμονα 50άρηδες και 60άρηδες και 70άρηδες είναι ''ακροδεξιοί΄΄ ενώ τα κωλόπαιδα και τα φασισταριά της άκρας αριστεράς και όλα αυτά τα ακραία,περιθωριακά,εξτρεμιστικά στοιχεία που κατέστρεφαν την Αθήνα και όλη την Ελλάδα δήθεν γιατί τους έπιασε ο ''πόνος'' για τον Γρηγοροπουλο είναι τα ''παιδάκια'' και οι ''ειρηνιστές'' όπου με ''άδολο'' και ''δημοκρατικό'' τρόπο εκφράζουν την αντιθεσή τους για την κοινωνία και ποτέ δεν έχω ακούσει κανένα μ.μ.ε να αποκαλεί τους κουκουλοφόρους και αναρχικούς ως ακροαριστερά και εξτρεμιστικά στοιχεία αφού με την βία προσπαθούν να επιβάλουν τις απόψεις τους αλλά ως ''νεαρούς'' και ''γνωστούς-αγνώστους'' ενώ αν διαδηλώσει κάποιος με ειρηνικό τρόπο για οποιδήποτε εθνικό θέμα ή θέμα μετανάστευσης αμέσως τα μ.μ.ε να τους αποκαλέσουν ''φασίστες'' και ''εθνικιστές'' ε ρε υποκρισία που πέφτει.Γιατί το μίσος , ο φανατισμός και ο εξτρεμισμός είναι ''άγιος'' αν προέρχεται από ακροαριστερά χέρια ενώ αν είναι από ακροδεξιά χέρια τότε είναι κακός και επικίνδυνος για την Ελλάδα.Και φυσικά οι ''ανθρωπιστές'' αφού τελείωσε το ''πρόγραμμα'' μουσικής έφυγαν μαζικά στις ''ανθρωπιστικές'' τους βίλες της Εκάλης,της Κηφισιάς,της Γλυφάδας και του Κολωνακίου με τις ''ανθρωπιστικές'' τους αυτοκινητάρες αξίας εκατοντάδων χιλιάδων ''ανθρωπιστικών'' ευρώ και να κοιμηθούνε στα πανάκριβα ''ανθρωπιστικά'' τους κρεβάτια ώστε να προλάβουν να ξυπνήσουν το πρωί για να πάνε στο ''ανθρωπιστικό'' Εκάλη κλάμπ για να παίξουν τέννις έ ρε ''ανθρωπισμός'' που πέφτει.

    • ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ ΧΑΣΟΜΕΡΗ avatar
      ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ ΧΑΣΟΜΕΡΗ @ sakis 14/12/2010 10:10:42

      ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΑΚΗ , ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ , ΟΠΩΣ ΕΓΩ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ,ΕΙΜΑΣΤΕ, ΜΟΝΟΙ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΛΟΓΙΚΗ, ΚΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
      ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ, ΑΘΗΝΑ ΚΑΤ'ΕΥΘΥΜΙΣΜΟΝ, ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
      ΦΙΛΙΚΑ,
      ilida

  42. Λαζαρος avatar
    Λαζαρος 14/12/2010 00:29:12

    κοιταξτε η χρυση αυγη ειναι για τα θηρια...βια δεν χωρα σε τετοια ζητηματα ...ποσο μαλλον ρατσιστικες αντιληψεις...το μονο που χρειαζεται για να μην εμφιλοχωρει η χρυση αυγη σε τετοια ζητηματα ειναι να τα αντιμετωπισει το συντεταγμενο κρατος με την πρεπουσα σοβαροτητα...να κλεισει τα συνορα να παραδειγματιστει με τροπους απο την ισπανια π.χ ,να οδηγησει στην εξοδο και στην επιστροφη πολλους μουσουλμανους ,να συζητησει αμεσα την μεταφορα καποιων στην δυση αν δεν θελουν οιδ υτικοι να δοθει ασυλο και να πανε ..εμεις μια μικρη χρεωκοπημενη χωρα αποθηκη ψυχων δεν θα γινουμε..και οσοι μεινουν ,αποφασισουμε δηλαδη πως ο αριθμος ειναι λογικος και ευκολα ενταξιμος στην οικονομια και την κοινωνια να ενταχθουν με σοβαρα προγραμματα εκμαθησης της ελληνικης γλωσσας κτλ κτλ....επισης τα οποια τζαμια να γινουν οπως σε καποιες δυτικες χωρες ΣΙΓΟΥΡΑ οχι στο κεντρο της πολης διοτι απλουστατα δεν θελουν οι πολιτες του κρατους και εχουμε δημοκρατια οχι παπανδρεοκρατια...ε στην περιφερεια τοτε και να μην ειναι συμβολα...τιποτα τεραστια κτιρια δηλαδη εντυπωσιακα...απλα σεμνα για το σκοπο που γινονται...
    το θεμα ειναι ομως πως η γενια της μεταπολιτευσης που οδηγησε την ελλαδα παρα τα τεραστια πακετα που πηρε απ την ευρωπη στην χρεωκοπια κοινικη και οικονομικη συνεχιζει να κυβερνα τον τοπο με τα"λεφτα υπαρχουν"και οσοι ευεργετηθηκαν απο αυτους κατα κανονα αναξιοκρατικα χαντακωνοντας τον τοπο συνεχιζουν να τους ψηφιζουν....και μεις μενουμε απλοι σχολιαστες σε αρθρα...η δημοκρατια εχει αλωθει

    • Λαζαρος avatar
      Λαζαρος @ Λαζαρος 14/12/2010 00:31:53

      φυσικα πολλοι απο την αριστερα που χουν κανει σημαια τους τον εθνομηδενισμο...και πανε να μας πεισουν πως ειμαστε εξωγηινοι που ρθαν το 1821 στον τοπο (αυτοι και ο Λιακοπουλος) προφανως ειναι λογικο να μην αισθανονται αβολα με μια τετοια κατασταση....αφου την ελλαδα την θελουν σιγκαπουρη...οπως σωστα εγραψε ο γιανναρας

  43. Λαζαρος avatar
    Λαζαρος 14/12/2010 00:33:11

    παντως ολοι οσοι πηγαν στην συναυλια..τουλαχιστον οι πιο προβεβλημενοι...εχουν ενα κοινο σημειο...ΔΕΝ ΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ

  44. Kostas D avatar
    Kostas D 14/12/2010 00:34:22

    ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΛΛΟ..!!!!
    ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΘΝΙΚΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ!!!!!
    ΟΛΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, ΜΕ ΑΙΤΗΜΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
    ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΩΡΑ!!!!!!!!

  45. Κάποιος avatar
    Κάποιος 14/12/2010 00:38:49

    Πιο τίμιοι είναι αυτοί που βγαίνουν και λένε φόρα-παρτίδα ότι ψηφίζουν χρυσή αυγή και είναι εθνικιστές, παρά κάτι χαμαιλεόντες που το παίζουν κεντροδεξιοί και δημοκράτες και είναι ρατσιστές μέχρι το μεδούλι.
    Το θέμα είναι γιατί ντρέπονται ή αποφεύγουν να το παραδεχθούν στα ίσια και κρύβονται πίσω από ένα μανδύα δημοκρατικότητας ή πίσω από το άλλοθι της ελεγχόμενης και κατ'επιλογήν αγανάκτισης.

    • Greg avatar
      Greg @ Κάποιος 14/12/2010 12:15:12

      Τα 'χεις μπερδεμένα. Δεν υπάρχει θέμα ρατσισμού (δεν γουστάρω τους μαύρους γιατί βρωμάνε), υπάρχει θέμα επιβίωσης. Καλή η αφ'υψηλού κριτική, αλλά το επόμενο διάστημα που θα βαθύνει κι άλλο η κρίση και η φτώχεια, στην περιοχή θα υπάρξουν νεκροί σε ένοπλες συγκρούσεις.
      Φαίνεσαι συγκροτημένος και ισορροπημένος, απορώ πώς δεν μπορείς να καταλάβεις την κατάσταση που διαμορφώνουν ομάδες δεκάδων πεινασμένων ανδρών, να περιφέρονται ομαδικώς και απελπισμένοι στα στενά μιας πόλης.
      Να μην φύγουν, να μείνουν, και η πολιτεία να τους ταίσει και να τους ποτίσει και να τους εξασφαλίσει στέγη. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το πρόβλημα δεν λύνεται με συναυλίες του Νταλάρα.
      Η εκδήλωση ήταν αισχρή και χυδαία, όχι γιατί βεβηλώθηκε μια εκκλησία, που δεν βεβηλώθηκε, αλλά γιατί έδειξε ότι τάχα το πρόβλημα είναι "ψυχολογικό", ότι τάχα οι κάτοικοι έχουν δυσανεξία στους ξένους.
      Αν θέλει ο πρόεδρος ν΄αναμειχθεί στο πρόβλημα, ας οργανώσει συσσίτια, εμβολιασμούς, καταγραφή μεταναστών, αναγκών, αλλά που να προλάβει...Μετά την πάταξη του ρατσισμού, απόψε θα πάει να δει τον Ζιντάν, για να πατάξει και τη φτώχεια.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Κάποιος 14/12/2010 12:30:28

      Η ΧΑ ειναι φιλοναζιστικο κομμα.Αν εσυ νομιζεις οτι οποιος αντιτιθεται στην ανεξελεγκτη μεταναστευση στη χωρα του ειναι ναζιστης κανεις λαθος.Την ανταλλαγη των πληθυσμων για να υπαρξει εθνικη ομοιογενεια την εκανε ο Βενιζελος.Βγαλτε τον και αυτον ρατσιστη και ναζιστη αν θελετε.

  46. ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ ΧΑΣΟΜΕΡΗ avatar
    ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ ΧΑΣΟΜΕΡΗ 14/12/2010 10:27:18

    ΑΓΑΠΗΤΕ ami di peuple, <>, δεν θα βρεθούν ποτέ στην θέση που περιγράφετε, καθ' ότι στα κράτη τους , έλληνες λαθρομετανάστες δεν υπάρχουν, και δεν έχουν υπάρξει ούτε κατά το παρελθόν, καθ' ότι όταν πήγαιναν τότε είχαν την άδεια μετοίκησης και εισόδου στην ξένη χώρα, όπως συμβαίνει και και επί των ημερών μας, διότι απλούστατα πήγαιναν να καλύψουν πάγιες ανάγκες και με προδιαγραφές, που τα ξένα κράτη είχαν θέσει, και η Ελλάς ΕΙΧΕ ΑΠΟΔΕΧΘΕΊ. Μην συγκρίνετε ανόμοια πράγματα. Τ ο πρώτο θεμελιώδες αξίωμα στα μαθηματικά του δημοτικού, το έχετε διδαχθεί άλλωστε είναι η σύγκριση ομοίων πραγμάτων.
    Επί πλέον μην επενδύεται σε ψευδο-διλήμματα, που απευθύνονται στο θυμικό των ελλήνων. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΑΙΤΕΊ ΛΟΓΙΚΗ.
    ΦΙΛΙΚΑ, ilida

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.