#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/01/2010 08:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τώρα θέλουν να μας βάλουν και GPS στα αυτοκίνητα



Λοιπόν, στην κυβέρνηση έχουν βαλθεί να μας τρελάνουν. Αλλιώς δεν εξηγούνται οι αποφάσεις, οι ανακοινώσεις και τα σενάρια τα οποία εξυφαίνονται στο υπουργείο Οικονομικών για τα μέτρα που θα ληφθούν. Τελευταίο... κρούσμα της απίστευτης προχειρότητας με την οποία θέλουν να νομοθετήσουν στου κασίδη το κεφάλι είναι οι ανακοινώσεις που έκανε από το βήμα της Βουλής ο Γ. Παπακωνσταντίνου για τα τέλη κυκλοφορίας του 2011. Είπε λοιπόν ο υπουργός ότι μελετάται και το μοντέλο της Ολλανδίας που συνδέει τα τέλη κυκλοφορίας με τη χρήση, τα χιλιόμετρα που κάνει το αυτοκίνητο κι όχι την κατοχή του. Οπότε, όσα λιγότερα χιλιόμετρα τόσο λιγότερα τέλη. Φοβερό, θα μπορούσε να πει κανείς εκτός αν μάθαινε ότι τέτοιο σύστημα δεν ισχύει πουθενά και φυσικά στην Ολλανδία απλά είναι υπό σκέψη ένα τέτοιο μέτρο.

Πώς σκέφτονται να το κάνουν στην Ολλανδία; Βάζοντας ένα GPS σε κάθε αυτοκίνητο το οποίο θα καταγράφει κάθε κίνηση και απόσταση, θα υπολογίζει τα χιλιόμετρα και θα δίνει τις πληροφορίες σε ένα κεντρικό σύστημα.

Δηλαδή, θέλει να μας πει ο κ. Παπακωνσταντίνου ότι στην Ψωροκώσταινα θα εφαρμόσουν ένα τέτοιο μέτρο και μάλιστα τους επόμενους μήνες ώστε στα τέλη του χρόνου να πληρώσουμε με βάση το νέο μέτρο; Θα βάλουμε GPS σε όλα τα Ι.Χ. αλλά δεν μας είπαν αν και εφόσον γίνει κάτι τέτοιο ποιος θα πληρώσει το σύστημα;

Επίσης, άλλο ερώτημα: Αν αγοράσουμε 4 – 5 αυτοκίνητα και μοιράζουμε τα χιλιόμετρα, τι τέλος θα πληρώσουμε;

Τέλος, αν έχουμε ένα γιγάντιο τσιπ που εκπέμπει απίστευτους ρύπους, αλλά το έχουμε στο γκαράζ να κάθεται και έχουμε κι ένα σμαρτάκι για να κάνουμε χιλιόμετρα θα πληρώνει το μικρό περισσότερα από την... τζιπούρα;

Επιτέλους, ας σοβαρευτούν στην κυβέρνηση και να βρουν ένα δικαιότερο σύστημα. Αφού πληρώσαμε τα “πράσινα” τέλη της κ. Μπιρμπίλη τώρα θα κληθούμε να πληρώσουμε και τα τέλη κυκλοφορίας του GPS;

Ή η κυβέρνηση τρέχει με χίλια και δεν μπορούμε να την φτάσουμε ή βρίσκεται σε διαρκή ακινησία...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/01/2010 08:15:28

    Άλλο ένα ολοκληρωτικού τύπου ανεγκέφαλο μέτρο. Μήπως είναι και ολίγον αντισυνταγματικό;
    Ερώτηση: είναι τύπου ΑΠΕ και μεταναστευτικού η δουλειά; Έτοιμο τον έχουν τον προμηθευτή;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ αλλενάκι 18/01/2010 08:27:17

      Ο προμηθευτής τους το σφύριξε...

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 18/01/2010 08:40:27

      Κατ' αρχήν αυτό που ενδιαφέρει ειναι αν είναι αντισυνταγματικό το μέτρο. Θεωρώ ότι δεν έχει διαφορά από εμφυτευση τσιπ.

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ αλλενάκι 18/01/2010 15:41:44

      Το πολύ το ΜΜΕ κάνει το μυαλό ζελέ!
      Μπερδεύουν το κόσμο. Δημιουργούν σύγχυση για να φαίνονται τα τελικά μέτρα "μια χαρά". Κλασσική λογοτεχνία ή brainstorming by PASOK Που θα έλεγε και ο ΓΑΠ!

      Παρεπιπτόντως ο δικός μου χιλιομετρητής "χάλασε" και δε το πήρα χαμπάρι!

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 18/01/2010 08:39:07

    Προφανώς και είναι αντισυνταγματικό και θα καταπέσει αμέσως σε οποιαδήποτε προσφυγή στο ΣτΕ, καθώς παρακολουθεί γεωγραφικές μετακινήσεις, άρα προσωπικά δεδομένα. Οπότε, ανεφάρμοστο για άλλον έναν λόγο (εκτός από όσους αναφέρει η ανάρτηση).

    Η προχειρότητα του κομψευόμενου διοπτροφόρου εκλεκτού των Βρυξελλών δεν έχει προηγούμενο. Εξαγγέλει δύο πιθανές εκδοχές χρέωσης τελών με βάση τα διανυθέντα χιλιόμετρα, αμφότερες εντελώς ανεφάρμοστες. (Αν πάει με βάση το GPS, τα είπαμε. Αν πάει με βάση το κοντέρ, θα... πάρουν φωτιά τα συνεργεία "πειράγματος" των κοντέρ.) Ας σοβαρευτεί λοιπόν, κι αν δεν σοβαρευτεί μόνος του ας τον σοβαρέψει ο Γιωργάκης.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Αυριανιστής 18/01/2010 08:43:10

      Ακριβώς.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Αυριανιστής 18/01/2010 08:53:12

      Να τον σοβαρέψει... ποιος;;; Εσύ νομίζεις ότι μόνος του τα σκέφτεται όλα αυτά ο Γιωργάκης β΄;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Αυριανιστής 18/01/2010 09:00:12

      Καλημέρα Επώνυμε. Τώρα διάβασα το μεγάλο σχόλιό σου στη συζήτηση για τηνεξέγερση κτλ. Έτσι όπως το διατυπώνεις συμφωνώ.

  3. marcuze avatar
    marcuze 18/01/2010 08:57:20

    Πρόκειται μάλλον περί ηλιθίων.Εδώ ζούμε ακόμη στην εποχή των χαρτσήμων, των παραβόλων , των χάρτινων φακέλων και άλλων μεσοπολεμικών καταστάσεων στο δημόσιο. Ποια Τζι Πι Ες και πάπαλα μας λένε; Από τον αραμπά θα πάμε στους πυραυλους κατευθείαν; Λίγο κράτει ρε Πασόκια.

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/01/2010 08:57:34

    Παπα*ιά είναι αυτό με τα GPS. το πολύ πολύ να βάλουν σε βυτιοφόρα και χρηματαποστολές. Μάλλον πάνε για αύξηση φόρου στα κάυσιμα. Αυτό φορολογεί την μετακίνηση, και την γρήγορη οδήγηση και το μεγάλο αυτοκίνητο και ενθαρρύνει car pooling κλπ.

    Αλλά εγώ προτείνω GPS στους υπουργούς και δημοσίευση των κινήσεών τους. Μαθαίνω ότι αναπτύσσονται αισθήματα... Να ξέρουμε ποιός «στηρίζει» ποιάν.

  5. βαγγελης avatar
    βαγγελης 18/01/2010 09:17:20

    αν και γενικα προσωπικα εχω απογοητευτει αρκετα απο οσα μετρα εχουν παρθει ή αναγγελθει, η αληθεια ειναι πως το μετρο για τα τελη ή γενικοτερα για τον ελεγχο των αυτοκινητων δε με βρισκει αντιθετο 100%. Αρχικα ας θεσουμε ως δεδομενο οτι κανεις νομιμος δεν φοβαται το να ξερει ο ελεγκτης (το κρατος) που βρισκεται, με τι ταχυτητα κινειται και τι ρυπους εκπεμπει. Εγω ειχα προτεινει πριν απο μερικα χρονια ενα λογισμικο σε συνδυασμο με το τσιπακι των teopass (απλα να μην ηταν μονο teo pass). Συμφωνα με αυτο που ειχα σκεφτει τοτε σε διαφορα σημεια στους δρομους, αντι για ρανταρ, θα υπηρχαν 'access points' που θα καταγραφουν την χρονικη στιγμη που περασε το συγκεκριμενο 'τσιπακι' με αποτελεσμα , ενα απλο λογισμικο να μπορει να βρει το χρονο που διανυει το αυτοκινητο μεταξυ 2-3 σημειων (αρα ταχυτητα), τα χιλιομετρα που διανυει (αρα χρηση αυτοκινητου), και σε συνδυασμο με το ΚΤΕΟ θα μπορει να ξερει ποσους ρυπους εχει εκπεμψει. Δηλαδη θα μπορει το κρατος να εχει customized-εξατομικευμενα τελη που θεωρω οτι ειναι και το πιο δικαιο ...

    Βεβαια, απο την αλλη δεν ξερω αν μπορουμε να θεωρησουμε ως δεδομενο οτι το κρατος ειναι 'δικαιο' και 'σωστο' υπο την εννοια οτι δεν θα 'χρησιμοποιει' τα προσωπικα δεδομενα με δολο. Ωστοσο, με την παραδοχη οτι το κρατος ειναι εκ των πρωτερων σαθρο δεν προκειται ΠΟΤΕ να βρουμε λυση σε τπτ.

    • anonymous avatar
      anonymous @ βαγγελης 18/01/2010 17:44:58

      Θέλω να κάνω μια ερώτηση σε όλους εσάς που μιλάτε για τέλη με το χιλιόμετρο για ρύπους και όλα τα σχετικά. Με ΚΤΕΛ έχει ταξιδέψει κανείς σας; Απαντήστε και μετά θα σας πω τη γνώμη μου.

  6. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 18/01/2010 09:56:10

    Δεν παίζει κάτι τέτοιο μην κάνουμε θέμα με υπερβολές.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ «Κασσάνδρα» 18/01/2010 10:03:19

      Εμείς το κάνουμε θέμα, ή οι φωστήρες της κυβέρνησης που διαρρέουν (ρίχνοντας άδεια για να πιάσουν γεμάτα) όποια... ονείρωξη τους κα...τέβει;

  7. pampam avatar
    pampam 18/01/2010 10:33:36

    «δεν έχει διαφορά από εμφυτευση τσιπ.»
    Ακριβώς!

  8. Giorgos avatar
    Giorgos 18/01/2010 10:49:59

    Υπάρχει και μια άλλη τεράστια διαφορά με την Ολλανδία. Εκεί έχουν καλά μέσα μαζικής μεταφοράς σε κάθε πόλη.

  9. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 18/01/2010 10:58:02

    Big brother!!!!!!Αλλά είπαμε:Ελλαδίτσα,δεν έχεις δεί τίποτε ακόμα.Ce n'est pas un reve,c'est le theatre des marionettes.Αλήτες λαχαναγορίτες,που μειώσατε τις τιμές στα οπωροκηπευτικά και μας στερήσατε τον Τσιαμτσίκα.

  10. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 18/01/2010 11:01:42

    "Ή η κυβέρνηση τρέχει με χίλια και δεν μπορούμε να την φτάσουμε ή βρίσκεται σε διαρκή ακινησία…"
    Χα χά!!! Πολύ καλό!!!
    Αυτή η κυβέρνηση καίει "Λιθάνθρακα". Όχι τίποτε άλλο, θα μας εξαντλήσει και τα ορυκτά αποθέματα!!!

  11. Σαος avatar
    Σαος 18/01/2010 11:07:43

    Απόλυτο μέτρο ελέγχου! Μόνο και μόνο η σκέψη για κάτι τέτοιο είναι απαράδεκτη. Επίσης, για να στέλνει η συσκευή τα στίγματα και τις χιλιομετρικές αποστάσεις σε ένα κεντρικό σύστημα μηχανογράφησης θα πρέπει να το κάνει μέσω GSM/GPRS δικτύου καθώς τα δημόσια WI-FI δεν καλύπτουν μεγάλες περιοχές και συνήθως είναι εντός πόλεων (και ούτε είναι πολλά). Ποιος θα πληρώνει τον λογαριασμό για τα SMS ή για την Internet σύνδεση μέσω GPRS; Χώρια βέβαια την τιμής της συσκευής, που θα μπορούσε να είναι μια κινέζικη κατασκευή αλλά να πωλείται ακριβά από τον προμηθευτή. Γνωρίζω το αντικείμενο εντοπισμού στόλου και το θεωρώ πολύ άσχημη πρακτική. Όπως προαναφέρατε, μάλλον υπάρχει και έτοιμος προμηθευτής.

  12. Hase avatar
    Hase 18/01/2010 11:09:43

    Εγω διαβασα και ενα εναλλακτικο σχεδιο.
    Να ακριβεινει η βενζινη 11 λεπτα το λιτρο και να καταργηθουν τελειως τα τελη κυκλοφοριας (η να υπαρχει ενα μικρο παγιο τελος). Αν κανει καποιος δηλ 15000 χιλ. τον χρονο και καει 12οο λιτρα θα εχει πληρωσει 132Ε.
    Σιγουρα μια εγκατασταση τζι-πι-ες ειναι απαραδεκτη.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Hase 18/01/2010 11:40:49

      Χθες το βράδυ, οι οικονομικοί μας φωστήρες διέρρευσαν... άλλο σενάριο, συνδυαστική παραλλαγή αυτού που λες για τη βενζίνη.

      Σύμφωνα με αυτό, θα υπάρχει κάποιο στάνταρ "τέλος χρήσης αυτοκινήτου" και θα υπάρξει και η αύξηση στην τιμή των καυσίμων. Δηλαδή, ΚΑΙ τέλη κυκλοφορίας ΚΑΙ χαράτσι στα καύσιμα. Βάζω στοίχημα ότι για ένα μέσο χρήστη αυτοκινήτου, η τελική ετήσια επιβάρυνση θα είναι μεγαλύτερη ακόμα κι από τα (αυξημένα) τέλη που πλήρωσε φέτος. Διαφορετικά, αν δηλαδή δεν ήταν να τους αποφέρει περισσότερα έσοδα, δεν θα το έκαναν. Είπαμε, είναι μακάκες, αλλά όχι και τόσο.

      Όλα αυτά πάντως μου θυμίζουν τα εξής παπατζηλίκια του ΠΑΣΟΚ από τη δεκαετία του '80:
      1) Το περίφημο "χρονοδιάγραμμα... απομάκρυνσης" (=παραμονής) των αμερικανικών βάσεων. (Όσο φύγατε εσείς από την Ελλάδα, άλλο τόσο έφυγαν και οι βάσεις.)
      2) Την "κατάργηση" των Πανελληνίων Εξετάσεων (που έγιναν... "Πανελλαδικές").

      Τό'χει στο αίμα του το παπατζηλίκι αυτό το σόι (κι αυτό το κόμμα)...

  13. gEO75 avatar
    gEO75 18/01/2010 11:12:58

    ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΣΑΤΑΝΙΚΟ!: ΜΕ ΤΟ GPS ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΛΗΣΕΙΣ ΣΩΡΗΔΟΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!!!!
    Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

  14. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 18/01/2010 11:37:56

    Τέτοιο πρόβλημα σίγουρα δεν έχει. Μην τον βλέπεις έτσι μικροκαμωμένο. Τα φαινόμενα απατούν!!!

  15. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 18/01/2010 11:46:18

    Δεν ξέρω άν συμβαίνει και σε άλλους χρήστες,αλλά σήμερα 18/1/10,μπαίνω με δυσκολία στο antinews.Δεν προχωρούν οι σελίδες,παγώνει η εικόνα κ.ο.κ.Δοκίμασα σε άλλα blogs,αλλά εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα.Τι συμβαίνει big brother?

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Σπάρτακος 18/01/2010 11:49:16

      Και σε μένα κολλάει.

  16. Poisonous avatar
    Poisonous 18/01/2010 12:14:13

    Η λύση είναι απλή: Τιλιγουμε με αλουμινόχαρτο το gps και είμαστε πάντα σταθμευμένοι.

    • Hase avatar
      Hase @ Poisonous 18/01/2010 14:36:18

      Ναι δουλευει σαν κλουβι Φαραντει

  17. πατριωτης avatar
    πατριωτης 18/01/2010 12:14:46

    Νομιζω οτι αυτο το συστημα θα ειναι ενας κατασκοπος....καθε στιγμη θα ξερουν -ενα κεντρικο συστημα(μεγαλος αδελφος)--που εισαι και πιθανον ολα αυτα τα δεδομενα καπου καποτε θα μπορουσαν να χρησιμοποιηθουν..

  18. thespieys avatar
    thespieys 18/01/2010 12:21:37

    Θα ισχύσει και για μοτοσυκλέτες;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ thespieys 18/01/2010 12:35:12

      χαχαχα... έχουμε και αλλενάκια :-)

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ thespieys 18/01/2010 12:44:44

      σστ, θα βγάλω άλλο αλλενάκι από τη θήκη, τώρα δουλεύουμε μόνο τα οχταράκια...

  19. Hase avatar
    Hase 18/01/2010 14:34:50

    Φιλοι οποιο μετρο και αν σκαρφιστουν θα πρεπει να ισχυσει απο το 2011 ετσι δεν ειναι;
    Εφοσον ολοι εχουμε πληρωσει τα ακριβα τελη για το φετεινο ετος δεν θα πρεπει να επιβαρυνθουμε με επιπλεον πρασινα χαρατσια.
    Αυτοι ειναι ικανοι να μας φορολογησουν με δεκα διαφορετικους τροπους για τι ιδιο πραγμα και εμεις θα πρεπει να αντιδρασουμε δυναμικα.

  20. sakis.... avatar
    sakis.... 18/01/2010 15:21:04

    ΚΙΚΙΡΙΚΟΥ ΚΙΚΙΡΙΚΟΥ Λοιπον εχουν λαλησει ολοι, δεν προκειται να τους αφησουμε να μας βαλουν ζουρλομανδυα. Τελος...

  21. loretta avatar
    loretta 18/01/2010 15:34:14

    Και τι θα κανουν οι εταιρειες που παρεχουν στα τμηματα πωλησεων τους αυτοκινητα και δεν μιλαμε για ενα δυο αυτοκινητα ετσι? μιλαμε 5 εως και 30 αυτοκινητα η και 100??? Αυτα και αν δεν κανουν χιλιομετρα!!

    Θα αναγκανσουν τους επιχειρηματιες να τα αποσυρουν και να προσλαμβανουν προσωπικο μονο αν εχει αυτοκινητο και θα επιβαρυνουν οι εργαζομενοι τα αυτοκινητα τους??? ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΑΚΙΕΣ !!

    Οι εταιρειες ενοικιασεων αυτοκινητων να βαλουν λουκετο? αυτοι δεν εχουν εργαζομενους???

    ΡΕ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΛΛΛΛΑΝΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΟΙ!!

    ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ.

  22. bugtrottel avatar
    bugtrottel 18/01/2010 15:55:10

    Το κάθε "χωριατόπουλο" που μαθαίνει πέντε πραγματάκια στο εξωτερικό θεωρεί ότι έπιασε το μεγάλο απο τα @@. Ας αφήσουν τα δύσκολα στους τεχνοκράτες και ας περιοριστούν σε θέματα που μπορούν να χειριστούν. Διαφορετικά θα καταντήσουν περίγελοι.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ bugtrottel 18/01/2010 15:58:13

      Το πρόβλημα είναι ότι δεν πιάνουν το μεγάλο, αλλά κρατάνε εμάς απο τα @@.

  23. Orestios avatar
    Orestios 18/01/2010 15:57:37

    Τα λεφτά που κλεψανε φέτος με τα τέλη κυκλοφορίας, ούτε λόγος για να τα επιστρέψουν. Πάλι προμήθειες θα πληρώνουμε για να λένε πως κάνουν έργο τα λαμόγια.

  24. ΝΔΚ avatar
    ΝΔΚ 18/01/2010 16:15:37

    Οι ανθρωποι ειναι τουλαχιστον,αστειοι!! Ανεξαρτητα σε ποιο κομμα ανηκουν,ολα την ιδια δουλεια κανουν,οι ανθρωποι απο την καλοπεραση εχουν χαζεψει ΤΕΛΕΙΩΣ!
    Εμεις φταιμε και κανενας μα κανενας αλλος!

  25. χρηστος avatar
    χρηστος 18/01/2010 18:03:51

    Τό GPS σέ τί χρειάζεται?
    Ας βάλουν ένα 10λεπτο στό λίτρο καί άς πληρώνει αναλογικά, όποιος καίει βενζίνη, ρυπαίνει, κάνει χρήση τών δρόμων.
    Μέ ταυτόχρονη κατάργηση τών τελών κυκλοφορίας, τό πράγμα δέν ακούγεται ούτε άσχημο, ούτε άδικο.
    Σωστή συντήρηση, οικονομική οδήγηση, έ καί κανένα αστικό καί βγαίνει λιγώτερο από ότι ισχύει σήμερα.

  26. exomatiakaivlepo avatar
    exomatiakaivlepo 18/01/2010 20:16:54

    "Ρουφιάνοι" και GPS !!!!!

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/01/gps.html

  27. Y. avatar
    Y. 18/01/2010 22:48:24

    Ένα νέο φορολογικό μέτρο προβλέπεται στο Καλλικράτη, υπέρ Δήμων και Κοινοτήτων. Το ισχύον “Τέλος Χρήσης Πεζοδρομίων” που σήμερα πληρώνουμε ως πάγιο ποσό θα αντικατασταθεί με νέο, που θα συνδέεται με τη πραγματική χρήση των πεζοδρομίων που κάνουν οι βαδίζοντες πολίτες. Η μέτρηση θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο, όπως και με τα αυτοκίνητα, δλδ με GPS. Σε κάθε πολίτη, θα του χώνεται και μια αντίστοιχη συσκευή, ώστε να είναι δυνατή η ακριβής μέτρηση.

    Μοντέλο Ολλανδίας το GPS στα αυτοκίνητα, μοντέλο Ελλάδας το GPS στους πολίτες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.