#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/04/2012 20:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τώρα είναι που χρειάζεται να βάλουμε πλάτη



Παρακολουθώντας την οικονομική κρίση από την αρχή της, και όντας αναγνώστης και συνεργάτης  του Antinews, είχα και έχω τη τύχη να θεωρώ τον εαυτό μου, αν όχι πλήρως, αλλά τουλάχιστον επαρκώς ενημερωμένο για τα διάφορα στάδια της, τις μετεξελίξεις της, και γενικά  όλα όσα την συναποτελούν.

Μέσα λοιπόν από αυτό το πρίσμα, είμαι κι εγώ ένας από αυτούς που πείστηκαν από την εξαρχής σοβαρή και τεκμηριωμένη αντιμνημονιακή στάση του Σαμαρά, σε βαθμό που το περιβάλλον μου άρχισε να με αποκαλεί … «Σαμαροφύλακα».

Στη συνέχεια, και γνωρίζοντας πολύ καλά ότι όλα στη ζωή είναι δυναμικά, και τα πάντα ρει, συντάχθηκα με την αλλαγή στάσης του Σαμαρά, ο οποίος βλέποντας τα αδιέξοδα στα οποία μας είχαν οδηγήσει οι «σωτήρες» του Πασόκ, προσάρμοσε την πορεία του, και ξεκίνησε μια νέα, με βάση τα καινούργια δεδομένα, και κυρίως με βάση τα όσα αυτός (μέσα από τη θέση του) γνωρίζει, και ίσως δεν μπορεί να μοιραστεί μαζί μας.

Και ως εδώ όλα καλά. Προσωπικά δεν ήμουν ποτέ ούτε δεξιός, ούτε νεοδημοκράτης. Έγινα όμως Σαμαρικός, εκτιμώντας κάποια πράγματα.

Το πρόβλημα όμως που βλέπω παντού γύρω μου σήμερα, είναι η διστακτικότητα πολλών συμπατριωτών μας στο να εμπιστευτούν τον Σαμαρά, κυρίως λόγω της … Νέας Δημοκρατίας.

Και φυσικά δεν μιλάω για τους δηλωμένους νεοδημοκράτες, αλλά για τους υπόλοιπους, τους ουδέτερους, τους αναποφάσιστους, και γενικά όλους αυτούς οι οποίοι θα καθορίσουν με την ψήφο τους το εκλογικό αποτέλεσμα.

Δεν έχουν όλοι το προνόμιο ή την διάθεση να διαβάζουν καθημερινά το Antinews, και να ενημερώνονται για τα τεκταινόμενα, οπότε για αυτούς ο Σαμαράς είναι ένας ακόμη καθεστωτικός πολιτικός, και η Νέα Δημοκρατία το κόμμα εξουσίας που όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά, εδώ και πολλά χρόνια.

Έτσι, το μεγάλο εμπόδιο που βλέπω να κλείνει τον δρόμο του Σαμαρά προς την πολυπόθητη αυτοδυναμία, χωρίς την οποία δεν θα μπορέσει να ξεδιπλώσει το όραμά του, είναι η … Νέα Δημοκρατία.

Το βλέπω παντού, σε συναντήσεις και συζητήσεις με φίλους, σε κουβέντες τρίτων που παίρνει  το αυτί μου, και γενικά σε όλες τις εκφάνσεις της ήπιας αυτής προεκλογικής περιόδου που διανύουμε.

Μπορεί πολλοί να συμφωνούν μαζί μου, ότι δηλαδή ο Σαμαράς ίσως να είναι Μέσσι, αλλά γνωρίζουν επίσης και ότι η Νέα Δημοκρατία σε καμία περίπτωση δεν είναι Μπαρτσελόνα, οπότε και … «δεν θα πάρουν».

Και ως ένα βαθμό έχουν δίκιο. Ένα κόμμα εξουσίας έχει τους μηχανισμούς του, την νομενκλατούρα του, την καμαρίλα του, τους διαδρομιστές του, τις κόντρες του, τις ζηλοτυπίες του, τους καιροσκόπους του, και όλα όσα σιχαίνεται από τα βάθη της καρδιάς του ο μέσος σκεπτόμενος δημοκράτης, και αποστασιοποιημένος από τα κομματικά δρώμενα υγιής Έλληνας.

Οπότε είναι πολύ εύλογο και το ερώτημα που μου θέτουν όταν τους λέω πως θα ψηφίσω (για πρώτη φορά στη ζωή μου) την Νέα Δημοκρατία: «Μα είναι δυνατόν; Θα ψηφίσεις τους Πάκηδες, τους Βουλγαράκηδες, και το κακό συναπάντημα; Και άντε και ο Σαμαράς είναι πραγματικά γνήσιος, με ποιους θα τα αλλάξει όλα; Με τα κομματόσκυλα που μαγειρεύουν τα ψηφοδέλτια, που ετοιμάζουν κοστούμια, που μοιράζουν θέσεις, και που ετοιμάζονται για την μεγάλη επέλαση; Θα ψηφίσεις κόμμα εξουσίας που στο παρελθόν τα έκανε κι αυτό μαντάρα, και μάλιστα σε εποχές παχέων αγελάδων; Άσε μας ρε φίλε…».

Τι τους απαντάς;

Πως τους πείθεις;

Ε, λοιπόν, αυτή είναι η μεγάλη πρόκληση των επόμενων ημερών.

Ο μεγάλος άθλος.

Που αν δεν πετύχει, θα «καβατζώσει» για άλλα τόσα χρόνια επάνω μας το Πασόκ, άσχετα με το ποια εικόνα θα προβάλει, και με ποια μάσκα θα κυβερνά.

Για αυτό λοιπόν, τουλάχιστον όλοι εμείς που μέσα από ετούτο εδώ το σάιτ, έχουμε σχηματίσει μια άποψη, θα πρέπει να ξεπεράσουμε τους εαυτούς μας, και ο καθένας στον μικρόκοσμό του, στον δικό του κύκλο, να προσπαθήσει να αλλάξει αυτό το κλίμα, δίνοντας τόπο στη οργή, και στην απογοήτευση, ελπίζοντας πως παρά τα χίλια μύρια εμπόδια που πρέπει να αντιπαρέλθει ο Σαμαράς, το άστρο του στο τέλος θα λάμψει.

Τώρα είναι που θα πρέπει να βάλουμε πλάτη. Όλοι μαζί.

Αλλιώς, μαύρο φίδι που μας έφαγε.

Ο Μπένυ και οι συν αυτώ καραδοκούν… για να μας σώσουν και πάλι.

Μόνο που αυτή τη φορά, η μόνη σωτηρία, προβλέπεται να είναι ο οριστικός οικονομικός μας (και όχι μόνο)  θάνατος.

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 21/04/2012 20:14:58

    Το κακό, SA, είναι ότι "ο Μπένυ και οι συν αυτώ" δεν καραδοκούν για να μας "σώσουν" μόνοι τους.

    Θέλουν να κάνουν και τη ΝΔ μέρος αυτής της... "σωτηρίας", και σε ένα βαθμό το πέτυχαν μετά από το τραγικό λάθος του Νοεμβρίου.

    Και όταν έχεις, εντός ΝΔ, τους πέντε συνωμότες εκείνης της εποχής ή τον κορδακιζόμενο φυτευτή κιγκλιδωμάτων, να διαγκωνίζονται στα παράθυρα των σαπροκάναλων για να προεξοφλήσουν διαθεσιμότητα για μετεκλογική συνεργασία "για το καλό της χώρας", πώς μπορεί να πειστεί ο μέσος ψηφοφόρος ότι ένας κούκος μπορεί να φέρει την άνοιξη ακόμα κι αν έχει δυο-τρεις αποφασισμένους και ανιδιοτελείς (σαν το Φαήλο ή τον Συμπιλίδη) δίπλα του;

  2. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 21/04/2012 20:17:57

    Ρε στρέηντζ, πολύ καλά τα λές, αλλά ΠΡΕΠΕΙ να δοθεί μια απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα που διατυπώνεις μέσα στο άρθρο:

    ΠΩΣ θα τα αλλάξει όλα ο Σαμαράς?
    ΠΩΣ θα τα βάλει με το κόμμα του?
    ΠΟΤΕ θα το κάνει αυτό?
    ΓΙΑΤΙ δεν έχει απευθυνθεί στο λαό παρακάμπτοντας τον αγκυλωμένο και απρόθυμο κομματικό μηχανισμό?

    • Λεωνίδας avatar
      Λεωνίδας @ (A)θανάσης 21/04/2012 23:40:34

      Η απάντηση στο πότε θα το κάνει είναι απλή. ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.........

      Στον λαό απευθύνεται καθημερινά εδώ και δύο χρόνια, "Ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω"
      Ας σταματήσουμε επι τέλους να συνθηματολογούμε!!!!!!!!!!!

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Λεωνίδας 22/04/2012 02:53:55

        Αυτό που λες είναι λευκή επιταγή.

        Το καρνεδάκι με τις λευκές επιταγές ΤΕΛΕΙΩΣΕ.

        Ακόμη και γι'αυτούς που (ενδεχομένως) τις αξίζουν...

  3. Νικος Φακιτσας αρχιτεκτων μηχ/κος Τομεαρχης πολιτισμου ΝΔ ΑΡΤΑΣ avatar
    Νικος Φακιτσας αρχιτεκτων μηχ/κος Τομεαρχης πολιτισμου ΝΔ ΑΡΤΑΣ 21/04/2012 21:01:47

    Θελει κουραγιο, και μετα πλατη οταν : η κορη μου ειναι ανηψια του Βασιλη που ειναι με Συριζα, γυναικα του Κωστα που ειναι με πασοκ, και ο συνεργατης της δικηγορος δημητρης ειναι υποψηφιος με την Ντορα, και καλειται να ειναι η υπευθυνη δικηγορος της ΝΔ Αρτας για τις εκλογες της 6 μαιου.
    Κατα ενα αυθορμητο τροπο ακολουθει τον πατερα της, στις πολιτικες επιλογες.
    Ισως γιατι στα 14 της, προσφερε την ανθοδεσμη στον Αντωνη Σαμαρα.
    Χθες με συνοδευσε στην ομιλια του προεδρου.

  4. tak avatar
    tak 21/04/2012 21:03:30

    Φίλε Strange, προσυπογράφω τα πάντα. Στις εκλογές αυτές ψηφίζουμε Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος, με τη βοήθειά μας, θα αλλάξει οπωσδήποτε και τις δομές και την κοινωνική φιλοσοφία του κόμματος ή ας την αφήσει πίσω, αλλάζοντας το όνομά της ή ιδρύοντας ένα άλλο κόμμα. Ένα κόμμα αρχών, που δε θα ελέγχεται από τους εν κρυπτώ και παραβύστω, ελέω αρχηγού, μανδαρίνους... Πρώτα όμως πρέπει ο Αντώνης Σαμαράς να βγει νικητής από τις εκλογές της 6ης Μαΐου με ποσοστό τέτοιο, που θα του επιτρέψει να κάνει σαρωτικές αλλαγές.

  5. The Saint avatar
    The Saint 21/04/2012 21:22:40

    Εχω εκφράσει στο παρελθόν, τους προβληματισμούς μου γιά το αν ο Σαμαράς μπορεί, αν και θέλει, και η ανάρτηση αυτή του S.A. με δικαιώνει. Εκτιμώ ότι ο Αντώνης ήρθε λίγο αργά... Και είναι πολλά τα όσα πρέπει να αντιμετωπίσει και να βάλει σε τάξη...
    Εύχομαι πάντως απο βάθους καρδιάς να μπορέσει να είναι αυτοδύναμος πρωθυπουργός το βράδυ των εκλογών...

  6. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 21/04/2012 21:29:25

    Συμφωνώ στα σημεία με Αυριανιστή και tak...
    Προσωπικά θα περιμένω ένα διάστημα μετά τις εκλογές, για να καθαρίσει το τοπίο από τα διάφανα νεοφιλελεύθερα σύννεφα..
    ΥΓ: Το όνομα ΝΔ μου αρέσει tak..εξάλλου, η μέχρι τώρα εμπειρία λέει, ότι δύσκολα ''χωνεύεται'' ένα νέο όνομα κόμματος..

    • tak avatar
      tak @ ΕΥΑ 21/04/2012 21:37:45

      Δεν διαφωνώ μαζί σου. Ήμουν το ν. 5 στέλεχος όταν ιδρύθηκε το κόμμα και ο νεότερος. Απλά δε θέλει φρεσκάρισμα. Θέλει κατεδάφιση και χτίσιμο από την αρχή! Άντε ... ας κρατήσουν και τις φωτογραφίες του Καραμανλή με το περιστέρι... Καλό βράδυ...

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ tak 21/04/2012 21:49:29

        Πάντως,τό ἒμβλημα τοῦ κόμματος δέν μοῦ ἀρέσει καθόλου,πολύ ἀφαιρετικό μοῦ φαίνεται.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ tak 21/04/2012 21:56:15

        Καλό βράδυ tak...συμφωνώ και για την κατεδάφιση!

  7. airman avatar
    airman 21/04/2012 22:21:03

    Ο Αντώνης Σαμαράς δεν είναι ''χθεσινός''. Ξέρει τι πρέπει να κάνει, πως να το κάνει και πότε. Το πρόβλημα με τα του οίκου της Νέας Δημοκρατίας είναι εμφανές, ο υφιστάμενος κομματικός μηχανισμός είναι καιρός πλέον (έστω και αργά) να ''αποσυρθεί''.
    Όμως δεν γίνονται όλα ''εν μία νυκτί''. Όλοι πάνω-κάτω γνωρίζουμε την πορεία του Σαμαρά μέχρι σήμερα. Όπως και το πως έγινε αρχηγός. Και δεν έγινε αρχηγός μέσα από τον κομματικό μηχανισμό αλλά από τον κόσμο της παράταξης.
    Μετά την εκλογή του είχε πρώτη προτεραιότητα την υπεράσπιση των συμφερόντων του τόπου και το έκανε με τον καλύτερο τρόπο, δεδομένων των συνθηκών. Η δεύτερη προτεραιότητα ήταν να απαλλάξει τη χώρα από το ΠΑΣΟΚ και να κερδίσει πολύτιμο χρόνο και το πέτυχε. Η επόμενη προτεραιότητα είναι να δώσει την πνοή που χρειάζεται ο τόπος για να αντέξει και να ανορθώσει η πατρίδα το ανάστημά της. Μόλις το διασφαλίσει και αυτό, τότε θα μπορέσει να ασχοληθεί και με τα ''του οίκου'' της Νέας Δημοκρατίας.
    Υπό τις συνθήκες που επικρατούσαν το κόμμα δεν θα μπορούσε να είναι η πρώτη προτεραιότητα του Αντώνη Σαμαρά. Γιατί απλά είναι ο Αντώνης Σαμαράς. Η δύναμή του είναι ο κόσμος που τον πιστέυει. Αυτόν τον κόσμο εμπιστεύεται και σε αυτόν θα λογοδοτήσει.
    Και επειδή κάποια πράγματα δεν είναι της παρούσης, ας μείνουν κατά μέρος. Είναι όμως αδιαμφισβήτητο ότι ο Σαμαράς, με τη δύναμη που του έδωσε ο κόσμος της παράταξης που τον εξέλεξε αρχηγό, κατάφερε να παλέψει και να κερδίσει ότι περισσότερο μπορούσε. Και είναι δεδομένο ότι με τη δύναμη που θα του δώσει και πάλι στις εκλογές, θα μπορέσει να ολοκληρώσει ότι ξεκίνησε. Έστω και εάν αυτό δεν βολεύει ορισμένους.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ airman 22/04/2012 00:22:27

      Πρώτη φορά καλείται ένας άνθρωπος να κάνει τόσα πολλά ,κάτω από αντίξοες συνθήκες ,στη χειρότερη συγκυρία από το '40 . Πριν από κάθε παράπονο και κάθε κριτική, ας προσπαθήσουμε για ένα λεπτό έστω , να έρθουμε στη θέση του....... Ας βάλουμε τον εαυτό μας στη θέση του ,εκείνη τη νύχτα του Νοεμβρίου..... Πολλά πρέπει να γίνουν , κανένας δεν λέει το αντίθετο. Ομως για να γίνουν, πρέπει ο Α.Σ. να γίνει πρωθυπουργός ,με καθαρή εντολή και ισχυρή νίκη! Οτιδήποτε άλλο , απλά δίνει ζωή στο σάπιο και αφήνει τα πράγματα ως έχουν.

  8. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 21/04/2012 22:42:01

    Αυτή η τιμαριωτική ΝΔ χρειάζεται να κατεδαφιστεί πλήρως όπως η Τύρος που την εξαφάνισε ο Μ. Αλέξανδρος από το χάρτη. Όπως λέει κι ο tak, ας κρατήσουν καμιά φωτογραφία του Καραμανλή του πρώτου. Απλά, πρέπει να αναλαγιζόμαστε τις συνθήκες που επικρατούν κάθε φορά. Δυστυχώς, αυτό είναι το υπάρχον όχημα με το οποίο πορεύεται ο Σαμαράς αυτή τη στιγμή. Μην ξεχνάμε όμως ότι το πολιτικό μας σύστημα είναι απολύτως πρωθυπουργοκεντρικό.
    Άρα η ψήφος δεν είναι για το κόμμα αλλά για τον πρωθυπουργό. Ή μήπως όσοι ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ τα παλιά τα χρόνια το ψήφιζαν για τον Κατσιφάρα, τον Τζουμάκα, το Σεχιώτη, τον Πιτσιώρη ή τον Ακριτίδη. Ας αφήσουμε κατά μέρος την γκρίνια για τα πρόσωπα - που δε στερείται λογικής - αλλά την Ελλάδα δε θα την κυβερνήσει κανείς από αυτούς που μας εκνευρίζουν. Ο Σαμαράς θα κληθεί να την κυβερνήσει. Αυτός πρέπει να έχει την ευκαιρία.

  9. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 21/04/2012 22:49:55

    Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε ότι το 90% του κομματικού μηχανισμού στις εσωκομματικές εκλογές πολέμησε τον Σαμαρά, γιατί φοβήθηκε ότι θα του ξεστρώσει το τραπέζι.
    Πως λοιπόν τώρα, περιμένουμε από αυτούς να υποστηρίξουν τον Σαμαρά, όταν τότε τον έλεγαν φασίστα και ότι εάν βγει θα γίνει η ΝΔ φασιστική;
    Έχουν λευκή απεργία τα παιδιά, κρατάνε μούτρα, γιατί δεν βγήκε η θυγατέρα (με το τρυφερό κορμί).
    Ξύδι.

    • juliet avatar
      juliet @ dikefalosaitos 21/04/2012 22:52:57

      Τι μανία με το τρυφερό κορμί..!!!!

      • airman avatar
        airman @ juliet 21/04/2012 22:57:01

        Η ανάρτηση ακριβώς από κάτω φταίει!

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ juliet 21/04/2012 23:00:15

        Το τονίζω, γιατί σε αυτό μπήγει τα δόντια του δράκουλας.
        Μπρρρρρρ

        • juliet avatar
          juliet @ dikefalosaitos 21/04/2012 23:08:24

          Παρανόηση ,παίδες ...άλλο κορμί εννοεί ο ένας ,άλλο ο άλλος.Μπερδέψατε τα μπούτια.....

        • airman avatar
          airman @ dikefalosaitos 21/04/2012 23:08:55

          Παρασύρθηκα από την από κάτω ανάρτηση και δεν ''έπιασα'' το συνειρμό!

          • juliet avatar
            juliet @ airman 21/04/2012 23:14:20

            To καταλάβαμε ...το καταλάβαμε αλλά ο Δικέφαλος έχει άλλες προτιμήσεις ,βίτσια είναι αυτά,χιχιχι.Του αρέσουν οι προβατίνεεεεες .

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ dikefalosaitos 21/04/2012 23:29:14

      Αυτή είναι η μόνη αλήθεια, δυστυχώς. Και επειδή η μοναδική δυνατότητα να γίνει πρωθυπουργός σε τούτες τις εκλογές είναι μέσα από αυτόν το μηχανισμό και αυτά τα άτομα (που μόνο τον εαυτό τους προωθούν, αν τυχόν έχουνε μπεί σε κάποια λίστα), μεγάλο βάρος απομένει στις δικές μας πλάτες, να μεταφέρουμε το μήνυμα της ανάγκης να λυτρωθεί ο τόπος από τη λαίλαπα της τριακονταετίας (που για πολλούς παραμένει ελπίδα ευκαιρίας πλουτισμού, και πάλι δυστυχώς).

  10. toimi avatar
    toimi 21/04/2012 23:14:52

    Ο Ερχάν Ιμάμογλου πως θα βαλει πλατη βρε παιδί μου;Με ηθική και οικονομική στηριξη Ερντογάν η των στρατοκρατών που στελνουν κατα δεκαδες τα αεροπλανα τους πανω απο τα νησιά μας; Η εμεις ή αυτοί ξεκαθαρίστε την φιλοσοφία σας να σας στηρίξουμε. Το "θα" πέθανε.
    Εκτος αν καποιοι κανουν πολεμο στον Σαμαρά προωθώντας ¨δικους" τους ανθρώπους.

    • pinokio avatar
      pinokio @ toimi 22/04/2012 06:32:56

      Ψηφισε και μη αμφισβητεις.

  11. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/04/2012 23:46:43

    Αν το δούμε ποδοσφαιρικά, από τη μια έχουμε μια ομάδα τεμπέλικη, νωχελική, με ένα καλό δεκάρι πραγματική φωτιά, και από την άλλη μια ομάδα γεμάτη με μηχανάκια ντοπαρισμένα, και έναν αρχηγό και φλύαρο.
    Ποια θα νικήσει;

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Strange Attractor 21/04/2012 23:51:39

      Μερικές φορές, αρκεί ένα πολύ καλό 10ρι για την νίκη (φάουλ με σουτ μπανάνα).
      Όσα μηχανάκια κι αν έχεις, αν δεν έχεις τον παιχταρά γκολ δεν βάζεις.
      Ελπίζω να είναι τεμπέλιδες και νωχελικοί, γιατί υπάρχει η ελπίδα να τους ξεσηκώσει το 10ρι και η εξέδρα.
      Πουλημένοι να μην είναι.

  12. firiki2010 avatar
    firiki2010 22/04/2012 00:21:47

    Strange
    Δεξιός ή Νεοδημοκράτης δεν ήσουν ποτέ. Εγινες Σαμαρικός. Εγινες και δεξιός ; (Γιατί Νεοδημοκράτης σίγουρα δεν έγινες!) Αν δεν έγινες δεξιός, τότε κι ο Σαμαράς δεν θα πρέπει να είναι δεξιός και προφανώς δεν μπορεί να είναι και Νεοδημοκράτης. Φοβάμαι ότι η χαρακτηριστική για το blog προσπάθεια να διαχωρίσει τον Σαμαρά από το κόμμα της ΝΔ οδηγεί μάλλον κάποιες φορές σε παραλογισμούς που αρνούνται το προφανές: Οτι ο Σαμαράς είναι ένας Νεοδημοκράτης από τα γεννοφάσκια του (αν θυμάμαι καλά 25 χρονών έγινε βουλευτής), στη ΝΔ εξελίχθηκε, στη ΝΔ επέστρεψε, από Νεοδημοκράτες ψηφίστηκε για αρχηγός της και με τη ΝΔ διεκδικεί σήμερα την ευθύνη διακυβέρνησης της χώρας. Πιο Νεοδημοκράτης δεν γίνεται!
    Κι από την άλλη αυτή η ιστορία ο Σαμαράς "πετάει", η ΝΔ όμως "δεν τραβάει" δεν καταλαβαίνω να επιβεβαιώνεται από τα γεγονότα. Στο κάτω-κάτω κι αυτό δουλειά του ηγέτη είναι. Να κάνει και το κόμμα του να πετάει

    • factorx avatar
      factorx @ firiki2010 22/04/2012 00:30:29

      Χαρακτηριστικό σχόλιο ενός νεοδημοκρατικού απολιθώματος που δεν μπορεί να κατανοήσει τι γίνεται στην κοινωνία. Ενός απο τους ευτυχω΄ς ελάχιστους ακόμα που δεν καταλαβαίνουν ότι η ΝΔ θα τελειώσει όπως και το ΠΑΣΟΚ και αποτελεί σήμερα το μεγαλύτερο βαρίδι στην αναγέννηση της παράταξης. Μετά από τόσον καιρό σχολιασμού εδώ μέσα αδυνατείς να καταλάβεις οτι μας ενδιαφέρει η Ελλάδα και η μετά η παράταξη, οχι ένας τελειωμένος κομματικός μηχανισμός

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ factorx 22/04/2012 01:22:48

        Η ΝΔ εκπροσωπεί ένα συγκεκριμένο πλαίσιο ιδεών. Συμφωνείς μ΄ αυτές ; Εγώ λέω ότι ο Σαμαράς συμφωνεί ! Και γι αυτό απορώ πως κάποιοι δηλώνουν Σαμαρικοί και ταυτόχρονα δηλώνουν ότι δεν είναι ούτε δεξιοί ούτε Νεοδημοκράτες!
        Οι απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί είναι πολύ παλιό κολπάκι (αριστερό κυρίως) για να μην μιλήσουμε επί της ουσίας.

        • airman avatar
          airman @ firiki2010 22/04/2012 02:15:57

          Η Νέα Δημοκρατία πρέπει να ακούει τους πάντες, να ''μιλάει'' με όλους, να απευθύνεται σε όλους.
          Ο σημερινός κομματικός μηχανισμός ''δεν το 'χει''. Είναι δομημένος με στερεότυπα που έχουν ξεπεραστεί. Γι' αυτό και χρειάζεται ''άλλο αέρα'' σε όλα τα επίπεδα.
          Δεν μπορεί να είναι το κάρο μπροστά από τα άλογα. Τόσο απλά.

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ factorx 22/04/2012 08:04:14

        Aφού η Νέα Δημοκρατία έχει τελειώσει,γιατί ο Αντώνης Σαμαράς έγινε αρχηγός της;

    • airman avatar
      airman @ firiki2010 22/04/2012 00:54:11

      ''..... ο Σαμαράς “πετάει”, η ΝΔ όμως “δεν τραβάει” δεν καταλαβαίνω να επιβεβαιώνεται από τα γεγονότα.''
      Τι άλλο πρέπει να γίνει για να επιβεβαιωθεί;
      Όσο για το γεγονός ότι ο Αντώνης Σαμαράς είναι ''γεννημένος'' στην παράταξη, αυτό δεν αμφισβητείται από κανέναν.
      Όπως επίσης είναι γνωστό ότι έχει γαλουχηθεί με τα ιδανικά και τις αξίες του αείμνηστου Ευάγγελου Αβέρωφ. Αυτού του ευπατρίδη πολιτιού που ίσως είναι ο πλέον ''αδικημένος'' της Μεταπολίτευσης. Όχι γιατί δεν έγινε ποτέ Πρωθυπουργός (πόσοι από αυτούς που έγιναν μετέπειτα το άξιζαν περισσότερο απ' αυτόν;), αλλά για τον τρόπο που ''δρομολογήθηκε'' τότε η διαδοχή του Κων/νου Καραμανλή.
      Δυστυχώς κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια!

  13. factorx avatar
    factorx 22/04/2012 01:36:14

    Δηλάδή τι προσπαθείς να κάνεις πανέξυπνε; να διώξεις όσους σαν τον strange προέρχονται από άλλους χώρους;

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ factorx 22/04/2012 02:04:58

      Καθόλου! Το αντίθετο! Ειδικά τον strange με του οποίου πολλές απόψεις και μάλιστα όχι ιδιαιτέρως δημοφιλείς συμφωνώ. Πιθανώτατα μέσα από μια συζήτηση μαζί του να έβγαινε ότι τελικά είναι πολύ περισσότερο δεξιός ή Νεοδημοκράτης απ όσο νομίζει και ο ίδιος!!! Κι όσο παράξενο κι αν σου φαίνεται αυτό συμβαίνει σε πολλούς συμπολίτες μας. Αν βεβαίως πρόκειται γι ανθρώπους που δεν έχουν καμμία σχέση επί της ουσίας με τις αρχές της παράταξης το πραγμα αλλάζει... Θα το θυμάσαι ότι ο ίδιος ο Σαμαράς δεν δίστασε να πει για κάποιους (και μπράβο του!) : "Να μην μας ψηφίσουν ποτέ !" ΥΓ Εχεις καταλάβει να είμαι από αυτούς που θέλουν να διώξουν κόσμο;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ firiki2010 22/04/2012 09:06:52

        h--p://www.antinews.gr/2012/03/15/152067/

  14. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 22/04/2012 01:45:17

    ΤΟΤΕ ΦΑΚΤΟΡΑ ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΣΥ ΠΛΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΞΟΦΛΗΜΕΝΟΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ....

    ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ............

  15. nikos avatar
    nikos 22/04/2012 09:02:40

    Θα προτιμούσα να αλλάξει το κόμμα ο Α.Σ ως αρχηγός που εκλέχτηκε από τη βάση. Αφού δεν το έκανε ας το πράξουμε εμείς οι απλοί ψηφοφόροι, στέλνοντας στα αζήτητα τους άχρηστους και τενεκέδες που μετά από το πάρτι της εξαετίας Καραμανλή στο οποίο ήταν συνδιοργανωτές και συμμέτοχοι, τώρα εμφανίζονται στα κανάλια ως τιμητές και επίδοξοι σωτήρες.Μαύρο στους πολιτικούς εγκληματίες.

  16. tak avatar
    tak 22/04/2012 09:47:25

    Αγαπητέ airman, καλημέρα και δε φαντάζεσαι πόσο δίκιο έχεις! Δεν υπήρξε στο παρελθόν και δε θα υπάρξει στο μέλλον άνθρωπος σαν τον Ευάγγελο Αβέρωφ - Τοσίτσα και πολιτικός με τις προδιαγραφές του. Είμαστε τυχεροί κάποιοι που μεγαλώσαμε πολιτικά στα πόδια του και ακούσαμε ζωντανά από τον ίδιο την πολιτική του διδασκαλία. Μας έμαθε να αγαπάμε τον τόπο μας, μας δίδαξε ήθος, μας οδήγησε στο δρόμο της προσφοράς και της θυσίας.
    Πολύ θα ήθελα να σου γράψω, επειδή εσύ αναφέρθηκες σ' Αυτόν, το πώς λειτούργησε στη συμφωνία της Ζυρίχης για το Κυπριακό, (την οποία χρεώθηκε στο τέλος κακώς αυτός και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής), το τι είπαν με τον Άτσεσον, το πώς λειτούργησε στην επάνοδο του Καραμανλή από την εξορία και ένα σωρό άλλα θέματα, που δεν είναι του παρόντος. Επίσης για το πώς διέθεσε δικά του χρήματα και ξεπούλησε ένα χτήμα του (χωρίς καν να ρωτήσει τον αδερφό του Μιχάλη, πατέρα του Γιάννη Αβέρωφ, που ήταν συνιδιοκτήτης) για να ξεχρεώσει τη Νέα Δημοκρατία, την οποία παρέλαβε καταχρεωμένη από την ηγεσία Ράλλη.
    Μεταξύ των πολιτικών του μαθητών ο σημερινός πρόεδρος της ΝΔ και ο εξαιρετικός Δήμαρχος του Πειραιά, που θυσιάζει στο βωμό του καθήκοντος και του λόγου του προς τους Πειραιώτες την όποια διαφορετική πολιτική του εξέλιξη.
    Ο Ευάγγελος Αβέρωφ ήταν υπόδειγμα πολιτικού, άλλωστε και το ΠαΣοΚ στην αντιπολίτευση πριν το 1981, ψήφιζε τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Άμυνας, ενώ όταν αποχώρησε από εκεί, μετά την ήττα της ΝΔ το 1981, οι πολιτικοί του αντίπαλοι του επιδαψίλευσαν τιμές και αναγνώρισαν το έργο του.
    Συγνώμη για την συναισθηματική μου φόρτιση, αλλά πώς να το κάνουμε, έδωσε τα πάντα και δεν πήρε τίποτα, πέρα από αδικία και αγνωμοσύνη.
    Όταν του είπα κάποτε "πρόεδρε γιατί γίνατε πολιτικός, δάσκαλος έπρεπε να γίνεται", μου απάντησε απλά πως το κατάλαβε αργά...
    Παρ΄όλα αυτά και σαν πολιτικός μας δάσκαλος, μας άφησε παρακαταθήκες να πορευόμαστε.
    Να τον θυμόμαστε, η πορεία του ήταν κρυστάλλινη από την αρχή μέχρι το τέλος...
    Ευχαριστώ φίλε για την υπομονή, αλλά έπρεπε να ειπωθούν και δυο λόγια τιμής για τον αδικημένο μας πολιτικό πατέρα...

  17. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 22/04/2012 13:51:10

    Καλημέρα tak. Αυτές τις λεπτομέρειες δεν τις ήξερα .Το ήθος και η προσφορά εν γένει του Αβέρωφ, γνωστή σε όσους δεν έχουν εμπάθεια ή παρωπίδες. Εχω διαβάσει δύο βιβλία του . Μου είχε κάνει εντύπωση η ευαισθησία στη γραφή του! Οπως επίσης δεν ξεχνάω , το μουσείο στο Μέτσοβο με τους πίνακες!

  18. airman avatar
    airman 22/04/2012 16:27:37

    Δεν μπορεί κάποιος που γνωρίζει να αναφερθεί με συντομία στον Ευάγγελο Αβέρωφ. Ούτε και να περιγράψει εύκολα την ποιότητα του χαρακτήρα του και την αντίληψή του για την πολιτική. Κρίμα που κάποιοι, ενώ θήτευσαν πλάι του νεαροί όντες και έχουν χρηματίσει σε Υπουργικές θέσεις, δεν έχουν αρθεί στο ύψος που απαιτεί η παρακαταθήκη που άφησε πίσω του.
    Ευτυχώς που υπάρχουν και οι φωτεινές εξαιρέσεις.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.