#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/06/2009 13:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τώρα είναι η ώρα να κλείσουμε και τις τηλεοράσεις μας…

 Όταν οι μισοί  Έλληνες, εθισμένοι δεκαετίες τώρα στην ανταπόδοση της ψήφου με ένα ρουσφέτι δεν πάνε να ψηφίσουν, αυτό σημαίνει ότι δεν εμπιστεύονται πια τα κόμματα και τον τρόπο που διαχειρίζονται την εξουσία.


______________________________________________________________________________________________
Για μια χώρα με έναν λαό, τόσο έντονα πολιτικοποιημένο και τις σχέσεις του από κοινωνία μέχρι εργασία τόσο έντονα πολιτικά διαπλεκόμενες το μέγεθος της αποχής, είναι πολιτική νίκη, είναι παράγωγο πολιτικής σκέψης.
Εάν συνεχίσουν με τον ίδιο ρυθμό τα πολιτικά κόμματα, είτε από τις εξαρτήσεις που έχουν από τα συμφέροντα που εκφράζουν, είτε από τις αγκυλώσεις που πάσχουν, όλο μεγαλύτερη θα είναι η αποξένωση του Ελληνικού λαού, από τα πολιτικά κόμματα.
Είναι εμφανές ότι είναι διαχειριστές άνωθεν εντολών και φαίνεται από την στιγμή που αδυνατούν να ορθώσουν έναν ακέραιο πολιτικό λόγο και ανάλυση άσχετα από ποιο ιδεολογικό χώρο κι αν προέρχονται.
Το σκάνδαλο της Siemens αποκάλυψε την οριζόντια διασύνδεση της διαπλοκής αλλά και την έκπτωση όλων των θεσμών μας στην ικανότητα να διαχειριστούν και να επιβάλουν το ΔΙΚΑΙΟ.
Η γλώσσα τους ανόητη, στρουθοκαμηλική, ούτε καν ξύλινη, φοβική, αδόκιμη, φτωχή και εξαγορασμένη, γλώσσα εντυπωσιασμού μα κενή ουσίας και περιεχομένου.
Εμπρός στο πλούσιο πολιτικό μας παρελθόν είτε μακρινό, είτε κοντινό, οι άνθρωποι μοιάζουν με σακιά γεμάτα άχυρα.
Παραπέρα θα ήθελα να σκεφτείτε το εξής και εκεί νομίζω βρίσκεται το πιό σημαντικό από όλα

Οι μισοί έλληνες δεν ψηφίσανε. Έλληνες που πολλές φορές ως γνωστόν περιμένουν μια θέση εργασίας στο δημόσιο, μέσω των πολιτικών και κομματικών δρόμων.

Η αποξένωση τους από το εκλέγειν σημαίνει σταδιακά και σε βάθος χρόνου

1.μη νομιμοποίηση των πολιτικών διεργασιών και λειτουργιών σε αυτή την χώρα.

2.μη νομιμοποίηση της διαχείρισης της εξουσίας

Όταν ένας λαός γίνεται πιο σοβαρός από τους μηχανισμούς των κομμάτων υπάρχει πολιτικό κενό και πολιτικό πρόβλημα.

Τώρα είναι η ώρα να κλείσουμε και της τηλεοράσεις μας!!!!

Μαύρη Τρύπα (χωρίς γιαούρτια, δική μας)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σικάτος avatar
    Σικάτος 10/06/2009 13:39:06

    Την πρόταση της για συνεργασία με τους «Οικολόγους - Πράσινους» επαναφέρει η Ανανεωτική Πτέρυγα του ΣΥΝ σε ανακοίνωσή της με αφορμή το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών.

    Η Ανανεωτική Πτέρυγα, στην ανακοίνωση της εμφανίζεται «κατηγορηματική» για τις πολιτικές που ακολούθησε η ηγεσία, κάνοντας λόγο για καθαρή ήττα του ψηφοδελτίου του ΣΥΡΙΖΑ και των επιλογών της ηγεσίας του ΣΥΝ.

    Σύμφωνα με την Ανανεωτική Πτέρυγα, η πολιτική αλαζονεία την περίοδο της δημοσκοπικής έκρηξης, τα λάθη και οι παραλείψεις την περίοδο του Δεκεμβρίου και τα προβλήματα από τη συγκρότηση του ευρωψηφοδελτίου, προκάλεσαν σοβαρά ρήγματα στη σχέση του κόμματος με πάρα πολλούς αριστερούς.

  2. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ avatar
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ 10/06/2009 13:39:38

    ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ!!!
    ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
    anexartitovima.blogspot.com/2009/05/blog-post_22.html

  3. osaperas avatar
    osaperas 10/06/2009 13:42:50

    Σωστή η επιλογή της ανανεωτικής πτέρυγας να συνεργασθεί με το Τρεμόπουλο.

    Κύλησε ο τέτζερης και βρήκε το καπάκι

  4. takis avatar
    takis 10/06/2009 13:42:54

    " Όταν οι μισοί Έλληνες, εθισμένοι δεκαετίες τώρα στην ανταπόδοση της ψήφου με ένα ρουσφέτι δεν πάνε να ψηφίσουν, αυτό σημαίνει ότι δεν εμπιστεύονται πια τα κόμματα και τον τρόπο που διαχειρίζονται την εξουσία. "

    Αυτοι που δεν ψηφισαν εχουν αντιληφθει οτι με μια-δυο ψηφους δεν εχει ρουσφετι. Αυτοι που ψηφισαν δεν το ξερουν ακομα.

  5. ammodytes vipera meridionalis avatar
    ammodytes vipera meridionalis 10/06/2009 13:48:24

    Συμφωνώ και επαυξάνω. Κλείστε τις ρημάδες (και μην αγοράσετε εφημερίδες για 5-10 μέρες να σφίξει κανένας πρωκτός.

  6. Libo1917 avatar
    Libo1917 10/06/2009 13:54:03

    Η ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝ ΕΙΝΑΙ:
    ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΚΚΕ εσ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝ ΟΧΙ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΖΟΥΣΑΝ ΕΝΑ ΘΡΙΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΕΠΙΑΝΑΝ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ 3%....ΤΩΡΑ ΜΙΛΑΝΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ Λ.ΚΥΡΚΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ "ΑΥΘΑΔΕΙΣ" ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΝΤΡΟΠΗ ΤΕΤΟΙΟΣ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΣ....
    ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΟΝΤΩΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΠΑΣΜΕΝΗ...

  7. ataktos avatar
    ataktos 10/06/2009 13:54:04

    Osaperas- όταν πριν λίγα χρόνια δέχτηκαν ασυζητητί την απάληψη ου τίτλου ¨¨και οικολογίας” τους φταίνε τώρα οι άλλοι .
    Είναι για γέλια και για κλάματα οι παλιόγεροι εξουσιαστές ...

  8. marikaki avatar
    marikaki 10/06/2009 13:56:31

    Να κλεισουμε τις τηλεορασεις μας, να σταματησουμε να διαβαζουμε εφημεριδες, να κοψουμε τα μπλογκς, να μην παρακολουθουμε πολιτικες συζητησεις, να πηγαινουμε στις παραλιες οταν ειναι εκλογες, να μην μετεχουμε στις συνδικαλιστικες οργανωσεις και στις πορειες διαμαρτυριας, να μην ακουμε τιποτα, να μην βλεπουμε τιποτα....
    Συμπληρωστε και εσεις μερικα ακομα και ισως ετσι φτιαξουμε τον καταλογο του ενεργου πολιτη και του δημοκρατικα φερομενου ατομου!!!
    Οταν ολα γυρω μας ειναι σκατα τοτε πρεπει να τα κοιταζουμε να τα μυριζουμε και να παιρνουμε μια σκουπα να τα καθαριζουμε.
    Δεν μπορουμε να παλεψουμε κατι αν δεν το γνωριζουμε και πολυ περισσοτερο αν το αποφευγουμε.
    Οταν εισαι καθαρος και συνειδητοποιημενος πολιτης δεν σου φταιει ουτε η TV ουτε τιποτα αλλο.
    Ο κακος μας εαυτος φταιει που βουλιαζουμε μαζι τους και που αποφευγουμε να βαλουμε ενα λιθαρακι σωστο.
    Ασ παρουμε τοτε και τα παιδια μας απο τα κακα σχολεια και ας παμε στη ζουγκλα με τον ταρζαν!!!

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/06/2009 14:14:17

    γιατί εγώ πιστεύω ότι πολλοί από αυτούς που απείχαν είναι κήνσορες του καναπέ;
    τηλεθεατές δελτίων σελέμπριτις, δελτιων αποκάλυψης, δελτίων θεατρινισμου

    τις ώρες 8.00μμ-έως 11.00μμ δεν γράφονται σχόλια εδώ παρα μόνο ελάχιστα

    ωραίο το κομμάτι της Μαύρης Τρύπας, το είχα διαβάσει και από τα σχόλια

  10. marikaki avatar
    marikaki 10/06/2009 14:24:41

    Ολοι αυτοι που απειχαν (οι περισσοτεροι τουλαχιστον) απο προχθες ειναι σε θεση να σου αναλυσουν καθε πλευρα της πολιτικης σκηνης,να βρισουν,να στοχευσουν,να κατακρινουν και να καταλογησουν ευθηνες σε οσους ψηφισαν!
    Κλασικο παραδειγμα τετοιου ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΑΝΔΡΟΣ ο Τραγκας!!!
    Στον αντιποδα ο Παγκαλος, που ναι μεν τα ειπε χοντρα, αλλα μιλησε περισσοτερο για την συμπεριφορα του απεχοντος, ανεξαρτητου ιδεολογιας, σε σχεση με το πολιτευμα της χωρας που ως Δημοκρατια απαιτει συμμετοχη πανω απο ολα!!!

  11. Naruto avatar
    Naruto 10/06/2009 14:27:24

    Και εγω πιστευω οτι η μη συμμετοχη εκφραζει αδιαφορια, ειδικα οταν συνδιαζετε ματα παραλιας. Ριξε Κυνηγους - Κατμαν - κατι που δεν θα βγει 99%. Ετσι για εμενα δειχνεις οτι και ενδιαφερεσαι και οτι δεν εγκρινεις το συστημα του δικομματισμου και της ελεγχομενης αντιδρασης.

  12. Βασιλική Σ. avatar
    Βασιλική Σ. 10/06/2009 14:38:22

    πολιτική νίκη ποίου;
    παράγωγο πολιτικής σκέψης ποίων;
    όταν ένας λάος γίνεται πιο σοβαρός ασκεί το εκλογικό του δικαίωμα και ψηφίζει ένα μικρό κόμμα.
    όταν ένας λαός είναι υποχείριο των κομματικών μηχανισμών της εξουσίας πάει στην παραλία.

  13. Οδηγός ΗΣΑΠ avatar
    Οδηγός ΗΣΑΠ 10/06/2009 14:50:31

    @8, 9 και 10 συμφωνώ.
    Νομίζω ότι η αποχή θα αποτελούσε ξεκάθαρα πολιτική στάση μόνο εφόσον για να απέχει κανείς από τις εκλογές θα έπρεπε να προσπαθήσει περισσότερο από ό,τι το να συμμετέχει.
    Δεν μπορούμε να βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι εκείνον που δεν έχει εκφραστεί από τον πολιτικό λόγο των κομμάτων, εκείνον που δεν πιστεύει στην αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης κοινοβουλευτικής δημοκρατίας και εκείνον που αποφάσισε ότι έχει σημαντικότερα πράγματα να κάνει από το να πάει να ψηφίσει.
    Ακόμα και η συζήτηση για την πολιτκή διάσταση της αποχής αποτελεί τεχνική που απευθύνεται σε τηλεθεατές εθισμένους στη λογική του "ναι" και του "όχι", του "υπερ" και του "κατά", του "άσπρου" και του "μαύρου". Και όπως έχει γραφεί και αλλού (αλλενάκι) υπάρχουν και κάποιοι που προτιμούν εκείνη την εκδοχή του κόσμου στις αμέτρητες αποχρώσεις του γκρι.

  14. Οδηγός ΗΣΑΠ avatar
    Οδηγός ΗΣΑΠ 10/06/2009 14:55:26

    Α και κάτι άλλο...
    Το μόνο αποτέλεσμα που επέφερε η συγκεκριμένη αποχή στον δημόσιο πολιτικό διάλογο είναι η εκ νέου κοροϊδία για το αν αυτοί που απείχαν ψήφιζαν ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ ή ΛΑΟΣ ή ΚΚΕ ή ΣΥΡΙΖΑ ή Οικολόγους κλπ. Δηλαδή θα μάς μιλάνε τώρα νομιμοποιημένα και για ένα άλλο εκλογικό αποτέλεσμα που δεν αποτυπώθηκε στην κάλπη. Θα συνεχίσουν να μιλάνε για ένα wannabe εκλογικό αποτέλεσμα σαν να ήταν πραγματικό ή σαν να είναι δυνατόν να υπάρξει στο μέλλον (βλέπε αυτοδυναμία ή θάνατος).

  15. Mayri Trypa avatar
    Mayri Trypa 10/06/2009 15:51:29

    Αγαπητέ Φάκτωρα,

    ευχαριστώ για την φιλοξενια.
    Προσπαθώ να ανεβάσω μια απάντηση μου αλλά είναι αδύνατον. Μοιάζει να ανέβηκε αλλα δεν εμφανίζεται. Ο σέρβερ έφτασε να μου λεει οτι διπλά κείμενα σβήνονται. Καμιά λύση;

  16. και λίγο θεωρία avatar
    και λίγο θεωρία 10/06/2009 15:53:47

    _____________________________________________
    Η τηλεόραση σα μέρος της κοινωνίας του θεάματος είνα μιά θεώρηση του κόσμου, που έχει ήδη αντικειμενοποιηθεί και όχι κατάχρηση ενός κόσμου της όρασης.

    Το θέαμα είναι η καρδιά της έλλειψης ρεαλισμού της πραγματικής κοινωνίας

    Γκυ Ντεμπόρ
    Η Κοινωνία του Θεάματος
    εκδ. Ελεύθερος Τύπος - 1986
    _____________________________________________

    Η τηλεόραση πάνω από 10 χρόνια στο Ελλάντα, αντέχεται μόνο με κλειστό τον ήχο.

    Η τηλεόραση αποτελεί τη διασκέδαση των φτωχών.
    Αν έχεις βλέπεις δορυφόρο, IP TV, DVD, κάτι άλλο τέλος πάντων.

  17. Factorx avatar
    Factorx 10/06/2009 15:58:04

    @Mayri Trypa: η αγοράζεις άλλο συστημα, η το στλενεις σ΄εμας να το ανεβασουμε και να δουμε τι τρεχει

  18. Mayri Trypa avatar
    Mayri Trypa 10/06/2009 16:00:43

    Δινεται χρηματοδότηση για νέο σύστημα; Που κάνουμε αιτήσεις;
    Οκ θα προσπαθήσω και απο Mozilla

  19. Mayri Trypa avatar
    Mayri Trypa 10/06/2009 16:09:27

    @8 Μαρικάκι

    @11 Naruto

    @12 Βασιλική

    @13 ΗΣΑΠ

    Η πολιτική σκέψη και πράξη δεν είναι απαραίτητο να είναι αποτέλεσμα βαθειάς πολιτικής ανάλυσης αλλά κάτι πιο απλού. Κοινή Αίσθηση. Κοινό Αίσθημα. Όταν αυτό το κοινό αίσθημα και αίσθηση αποκτήσει πολιτική μάζα και όγκο, δημιουργούνται οι συνθήκες για πολιτικές σκέψεις, προτάσεις, ιδεολογίες, αναλύσεις, θεωρίες και παρεμβάσεις. Τότε θα έχουμε φτάσει εκεί που ο σοφός λαός λέει : Ως εδώ και μη παρέκει. Αυτό που "εργάζεται" στο πεδίο της κοινωνίας είναι πάντα μια αργή βασανιστική διαδικασία που κρατάει χρονικούς κύκλους πολύ μεγαλύτερους από αυτόν που ο άνθρωπος βιώνει μέσα από τον καθημερινή του ζωή και την σύμβαση που ονομάζει χρόνο. Αυτό είναι γνωστό σε όλα εκείνα τα Think Tanks που ασκούν μάκρο-πολιτική με στόχους μακρινούς, ώστε να συναντούν οι συνθήκες ωρίμανσης αυτό που επιδιώκουν και στοχεύουν και να μπορούν παράλληλα να ενσωματώνουν ταυτόχρονα το άθροισμα των ατομικών διαφωνιών των "πολιτών", που προκύπτουν σε αυτή την μακριά χρονική διαδρομή. (έλεγχος των μαζών) Για τον Έλληνα που η λέξη πολιτική προέρχεται (ακόμα και αν ενσυνείδητα δεν το λογίζεται) από το πόλος πόλης πολίτης, και έχει σαν αποτέλεσμα τον πολιτισμό και στέγη την δημοκρατία, το να απέχει μαζικά από τις εκλογές είναι πολιτική πράξη. Για οποιονδήποτε λόγο και αν το έκανε.Ακόμα κι αν θεώρησε πως το να πάει στην παραλία και να λιαστεί από το να πάει στην κάλπη είναι πολιτική πράξη. Χρόνια τώρα προσπαθούν να δυτικοποιήσουν την σκέψη μας με βλακείες ας πούμε, Πολιτικός Πολιτισμό η άλλο Πολιτικός άλλο Πολίτης. Αν δεν κόψουν τις ρίζες της ετυμολογίας οι λέξεις στην γλώσσα μας θα επικοινωνούν και θα αναπνέουν και θα μας λένε γιατί πράγμα συζητάμε, είτε το θέλουν είτε ΟΧΙ! Να θυμόμαστε ότι όσο αναπνέουν οι λέξεις μας και το λεξιλόγιο μας, αναπνέει το συναίσθημα και η λογική μας. Όσο φτωχαίνει το λεξιλόγιο μας φτωχαίνει όχι μόνο ο πολιτικός μας λόγος αλλά και ίσια μας η ύπαρξη, μιας και όλο λιγότερα εργαλεία έχουμε στην διάθεση μας για την κατανόηση του κόσμου γύρω μας (πραγματικού και ιδεών).

    Ο τρόπος που έχουν προσπαθήσει να το καταφέρουν είναι μέσω της ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ, γιατί η ΕΙΚΟΝΑ είναι πιο δυνατή από την λέξη στην εποχή της ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑΣ, είτε σοσιαλιστικής είτε καπιταλιστικής είτε του κάθε τι ενδιάμεσα. Η Τηλεόραση διαμορφώνει την συνείδηση (ΣΥΝ + ΕΙΔΗΣΗ) άρα και το πόσο συνειδητοποιημένος είσαι είναι αποτέλεσμα του τι "Τρως" από τα σκουπίδια που σερβίρουν είτε το θέλεις είτε όχι! Γνωρίζουν πολύ καλά που ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα. Στον Νου του. Εκεί την συνθέτει. Αυτό είναι και το αδύναμο μας σημείο. Κάποτε, όταν επρόκειτο να δημιουργηθεί το πρώτο ιδιωτικό κανάλι, μεγάλη κουβέντα γινόταν αν η τηλεόραση εκπαιδεύει και μορφώνει. Τότε είπαν όχι. Τεράστιο ψέμα. Σήμερα φαίνεται. Και εκπαιδεύει, και μορφώνει, και διαμορφώνει. Ενα τόσο απλό παράδειγμα ειναι ότι οι ιδεολογίες έγιναν προϊόντα και τα προϊόντα ιδεολογίες. Κάποτε αναγνωρίζαμε τον άλλον από το πόσο καλός η κακός ήταν για παράδειγμα. Σήμερα από το πόσο in και πόσο out. Όταν ένας λαός είναι υποχείριο των κομματικών μηχανισμών δεν πάει στην παραλία. Πάει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης η σε κομματικές παρελάσεις.

    Και ένα ερώτημα προς όλους μας. Έχουμε Δημοκρατία; Αν ναι γιατί δεν μπορούμε να επιβάλλουμε σαν έννομο κράτος την ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ των ΑΡΕΤΩΝ την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ;

  20. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/06/2009 16:31:31

    αν υπήρχε η αρετή μάλλον η δικαιοσύνη θα ήταν περιττή
    περισσότερο ως διαμεσολάβηση την αντιλαμβάνομαι τη δικαιοσύνη

  21. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ avatar
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ 10/06/2009 17:07:05

    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Η ΠΙΟ ΚΑΠΗΛΕΥΜΕΝΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.

    Σήμερα το να ψηφίζει κάποιος θεωρώντας ότι προάγει τη δημοκρατία, είναι το ίδιο μάταιο και ανεδαφικό με το να πολεμάει για την ειρήνη ή να πηδάει για την παρθενιά. Στα καθολικά εφαρμοζόμενα μοντέλα αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας, αντί της καθολικής συμμετοχής στα κοινά, μια κάστα “ξεχωριστών ανθρώπων” αναλαμβάνει να εκπροσωπήσει το σύνολο, λειτουργώντας και αποφασίζοντας αντ΄ αυτού και εξ΄ ονόματος του. Ο λαός αντιμετωπίζεται ως ώριμος μόνο να ψηφίζει επιλέγοντας τους αυτόκλητους "εκλεκτούς", αλλά ανίκανος να αυτοδιοικείται. Αποτέλεσμα είναι να έχει ατροφήσει η ισότητα των πολιτικών δικαιωμάτων.

    anexartitovima.blogspot.com/2009/06/blog-post_04.html

  22. Naruto avatar
    Naruto 10/06/2009 17:21:08

    @19 Mayri Trypa

    Το να μην πας να ψηφίσεις απο πολιτικη σταση πως διαφέρει απο την αδιαφορια?

    Πως περνας το μυνημα οτι δεν σε εκφραζουν αλλα ταυτοχρονα σε ενδιαφερει οταν κανεις το ιδιο με καποιον που απλα δεν νοιαζεται για την πολιτικη και τα προβληματα της χωρας ή απλα δεν εχει επαφη με αυτα?

    Θα δεχτω οτι καποιοι το εκαναν σαν πολιτικη σταση. Αλλα αυτο θα ισχυει για πολυ λιγους και σιγουρα οχι το 49%.

    Για το θεμα της δημοκρατιας ειναι μεγαλη συζητηση. Προσωπικα δεν πιστευω οτι εχουμε δημοκρατια. Καποιο ειδος αριστοκρατιας-μασσονιας εχουμε στο ομορφο προτεκτορατο μας.
    Δημοκρατια προυποθετει ισονομια - ελευθερια με οριο κυριως, πραγματα τα οποια δεν εχουμε και μπορει να μην ειμαστε και ετοιμοι να αποκτησουμε.

  23. Βασιλική Σ. avatar
    Βασιλική Σ. 10/06/2009 17:33:06

    μαύρη τρύπα επέτρεψέ μου να πάω λίγο πιο μακριά τον συλλογισμό μου. σκέφτομαι τι θα γινόταν εάν όντως όλοι οι εγγεγραμένοι ψηφίζανε ένα μικρό κόμμα. αν δηλαδή δεν κατάφερνε ξαφνικά η τηλεόραση να τους κατευθύνει στην αφασία της παραλίας ή του δικομματισμού (θαύμα, θαύμα!). πώς θα διαχειριζόταν η εξουσία το πρόβλημα την επόμενη ημέρα άραγε; θα διαπιστώνανε ξαφνικά τα ΜΜΕ πως η δημοκρατία είναι ένα άθλιο πολίτευμα και πρέπει να το γυρίσουμε σε μια ελιτοκρατία; και πως θα πείθανε ή για να κυριολεκτήσω θα χαλιναγωγούσαν την μάζα που ξαφνικά είχε πάψει να είναι μάζα και στήριζε εμπράκτως δια της ψήφου της το νόημα της δημοκρατίας; μόνον δια των όπλων μπορούν να το κάνουν, σύγχρονων όπλων για σύγχρονες δικτατορίες. ως σύγχρονο όπλο το διαδίκτυο ας πούμε πώς σας φαίνεται; ή είναι πολύ νωρίς ακόμη για εδώ;

  24. Mayri Trypa avatar
    Mayri Trypa 10/06/2009 17:34:10

    @ 22 Naruto

    Θα δοκιμάζω λιγο να το πω με αστείο τρόπο

    Η Αποχή αν ήταν όπως το λες θα ονομαζόταν Αδιαφορία

    ΝΔ τόσοι ψήφοι ΠΑΣΟΚ τόσοι ΚΚΕ τόσοι κλπ κλπ Λευκά τόσοι ψήφοι Αδιάφοροι τόσοι ψήφοι.

    Άλλο ρήμα το ένα λοιπόν άλλο ρήμα το άλλο.

    Το να απέχεις λοιπόν είναι πολιτική ψήφος και αν απέχεις μαζικά είναι πολιτικό πρόβλημα που αν διογκωθεί σε μέγεθος η αποχή θέτει πρόβλημα νομιμοποίησης των θεσμών του συστήματος και του ίδου του κάθε εκλογικού αποτελέσματος.

    Η Δημοκρατία πριν από αυτές τις λέξεις που έθεσες σαν προυποθέσεις απαιτούν την επιδίωξη του Κοινού Καλού και Αγαθού.
    Αυτό απο την μεριά του απαιτεί το δικαίωμα όχι του εκλέγεσθαι αλλά πρώτα του κληρώνεσθαι.
    Και επειδη και ένας σκουπιδιάρης θα είχε την πιθανότητα να κληρωθεί, προυποθέτει το κληρώνεσθαι το παιδεύεστε και εκπαιδεύεστε. Άφθονη απρόσκοπτη ευρεία γνώση και παιδεία για όλους συνεχώς.

    Τελικά τα μόνο δημοκρατικά συστήματα που λειτουργούν στην Ελλάδα είναι οι κληρωτίδες του Λαϊκού, Εθνικού λαχείου, Λόττο Πρώτο Τζόκερ κλπ

  25. Βασιλική Σ. avatar
    Βασιλική Σ. 10/06/2009 17:36:29

    επίτρεψέ μου επίσης. είμαστε όλοι σε στρατόπεδα συγκέντρωσης. πολύ πιο άθλια από τα ναζιστικά. γιατί ετούτα είναι του πνεύματος.

  26. Naruto avatar
    Naruto 10/06/2009 17:52:54

    "Η Αποχή αν ήταν όπως το λες θα ονομαζόταν Αδιαφορία"

    Αυτο που λεω ειναι οτι η αδιαφορια μπορει να προκαλέσει και να "δικαιολογησει" την αποχη. Επιπλεον οπως δουλεύει η "Δημοκρατια" μας η αποχη τι αποτελεσμα εχει?

    "Το να απέχεις λοιπόν είναι πολιτική ψήφος και αν απέχεις μαζικά είναι πολιτικό πρόβλημα που αν διογκωθεί σε μέγεθος η αποχή θέτει πρόβλημα νομιμοποίησης των θεσμών του συστήματος και του ίδου του κάθε εκλογικού αποτελέσματος."

    Για να απεχεις μαζικα, πρεπει να υπαρχει προσυνενοηση. Αν ετυχε δεν ειναι αποχη, αλλα "αποχη" απο αδιαφορια. Αν νομιζεις οτι απεχοντας ιδρωνει το αυτι ή καποιο μελος του σωματος καποιου στο συστημα μαλλον αυτοαπατασαι. Εαν μπορουσαν να ψηφιζουν μονο 1000 και να βγαζουν κυβερνηση θα τους βολευε πιο πολυ(ευκολο να διορισεις 1000 μονο). Εαν ηταν αντισυνταγματικο θα αλλαζαν το συνταγμα.

    "Η Δημοκρατία πριν από αυτές τις λέξεις που έθεσες σαν προυποθέσεις απαιτούν την επιδίωξη του Κοινού Καλού και Αγαθού."

    και η δικαιοσυνη και ισονομια εξασφαλιζουν οτι το αντιθετο τιμωρειται.

  27. Mayri Trypa avatar
    Mayri Trypa 10/06/2009 17:57:15

    @ 23 Βασιλική
    Το 1974 το ΠΑΣΟΚ ήταν ένα μικρό κόμμα. 13.88% είχε πάρει. Το 1981 το ΠΑΣΟΚ ήταν ένα τεράστιο κόμμα. 48,7% είχε πάρει. Τώρα που τα βλέπουμε τα πράγματα από μακριά, ότι ο κόσμος μαζικά στήριξε ένα μικρό κόμμα του 1975 το 1981 τι άλλαξε και τι ανατροπή έφερε; Όπως είδαμε η "Εξουσία" το διαχειρίστηκε με άριστο τρόπο. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε ολούθε γύρω μας. Άρα το θαύμα για μένα είναι η μαζική αποχή από ένα σάπιο και διεφθαρμένο σύστημα εξουσίας. Μετά τι; Δεν γνωρίζω. Η ιστορία θα το γεννήσει. Σήμερα για εμένα πάντα, κανένα κόμμα, μικρό η μεγάλο δεν εκφέρει πολιτικό λόγο και πολιτική προοπτική. Δεν έχει ένα στρατηγικό όραμα και εργαλεία για το που θα πάει η να πάει η Ελλάδα στο μακρινό μέλλον.
    Με απασχολεί πολύ στο μυαλό μου αν τελικά είχε δίκιο ο Πλάτωνας και ο Αριστοτέλης για ένα πολίτευμα που διοικούν οι Άριστοι. Με προβληματίζει ο Πλάτωνας στην Πολιτεία του που δεν έχει καμιά σχέση με την Δημοκρατία. Δυστυχώς στην Ελλάδα γεννήτορα της πολιτικής σκέψης δεν υπάρχει παραγωγή πολιτική σκέψης και εφαρμογή της στο σύστημα διαχείρισης της εξουσίας. Εξαρτημένη χώρα βλέπεις, πολιτικά, οικονομικά, πολιτισμικά, κλπ κλπ κλπ.
    Όσον αφορά το διαδίκτυο. Όσο περισσότερο χανόμαστε σε αυτό και το καθιστούμε απο "εικονική" πραγματικότητα, σε πραγματική (εικονικότητα), τόσο περισσότερο αφήνουμε τον ΔΗΜΟΣΙΟ χώρο να ιδιοποιείται από την πραγματική εξουσία. Δημόσιος χώρος είναι ακόμα και το πάρκο και το πεζοδρόμιο και ο δρόμος και η πλατεία και η παραλία. Για αυτό συμβολικά η κατάληψη από τους λουόμενους των ΔΗΜΟΣΙΩΝ παραλιών την ημέρα των Εκλογών για το Ευρωκοινοβούλιο, αντί του μαντρώματος στα εκλογικά τμήματα είναι μια εξαιρετικά χρήσιμη πολιτική πράξη! χεχε

  28. Naruto avatar
    Naruto 10/06/2009 17:59:50

    Δημοκρατια προυποθετει και συμμετοχη στα κοινα πανω απο ολα.
    Με αποχη μην περιμενεις Δημοκρατια.

  29. Mayri Trypa avatar
    Mayri Trypa 10/06/2009 18:02:08

    @ Βασιλική Ορθότατο!!!!

    @ 26 Naruto Βρε ήμασταν προσυνεννοημένοι!!! Απλά κάποιος ξέχασε να σε ειδοποιήσει! :)

  30. Naruto avatar
    Naruto 10/06/2009 18:05:25

    Την επομενη φορα παρε ενα τηλεφωνακι :P

  31. Βασιλική Σ. avatar
    Βασιλική Σ. 10/06/2009 18:11:55

    μαύρη τρύπα η ψήφος είναι η μόνη μας δύναμη. και μας την επιτρέπουν γιατί μας έχουν πρώτα λοβοτομήσει. εάν, λέω άν, χωρίς να το πάρουν χαμπάρι, κυριολεκτικά κάτω από τη μύτη τους, σε μια άξαφνη στιγμή, για παράδειγμα στις επόμενες εκλογές το εκλογικό σώμα αναδείκνυε δεκαπέντε κόμματα στη Βουλή μέχρι να προλάβουν να το κουλανταρίσουν το πράμα ίσως προλάβαινε και γινόταν το θάμα... εγώ ας πούμε θα ψήφιζα ασκε εσύ κοινωνία ο νατουρο κκεμλ και οι βουλευτές τους κοντά θα φτιάχανε πλειοψηφία. τον φαντάζεσαι τον χαμό; μέχρι να προλάβει ο λαμπράκης και ο μπόμπολας και ο αλαφούζος να πιάσει τα λουριά ποιός ξέρει, ίσως προλαβαίναμε να τους κόβαμε τα χέρια δια παντός... (και μετά ξύπνησα)

  32. ataktos avatar
    ataktos 10/06/2009 18:46:08

    Mayri Trypa -πες το άπλα τεχνικό κράτος ήμασταν πάντα ...τα άλλα είναι λόγια για να αγαπιόμαστε

  33. Naruto avatar
    Naruto 10/06/2009 19:17:18

    ^^
    νατουρο
    Ναρουτο. δεν εχω σχεση με τους οικολογους :)

  34. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 10/06/2009 19:45:44

    Εγω θα γραψω κατι off topic.
    Οταν πριν απο πολλααα χρονια,ειχα υπο την προστασια μου,ενα παιδακι ανωτερης ευφυιας,η τηλεοραση στο σπιτι του,κατοπιν υποδειξεως μου,ΕΚΛΕΙΣΕ.Εβγαλαν τις λαμπες,ωστε να μην μπορει να την ανοιξει κανεις.
    Και ηταν και ακριβες τοτε οι τηλεορασεις.
    Το αοπτελεσμα ηταν οτι 7 μηνων,αρχισε να αναγνωριζει τα γραμματα,και δυομισυ χρονων,διαβαζε βιβλια κανονικα.
    Μεχρι να παει στο Σχολειο,ειχε διαβασει μια βιβλιοθηκη,και ειχε αρχισει και εγραφε και μυθιστορηματα.
    Μετα,ενταξει τελειωσε,πηρε υποτροφια,πηρε χαρτια απο την Αγγλια,και σημερα δουλευει με καποια καλη αμοιβη.
    Αρα,το να κλεισουν οι τηλεορασεις,
    ειναι κατι,που θα επρεπε να κανουν ολοι,οσοι εχουν παιδια,γιατι αλλοιως,δεν μπορουν να συγκεντρωθουν και να σκεφτουν.
    Δυστυχως ομως,ειναι δυσκολο να γινει κατι τετοιο.Ο κοσμος παρασυρεται απο τα χρωματα,και τον φανταστικο κοσμο.

  35. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/06/2009 20:38:05

    είναι η ώρα των δελτίων τώρα δεν γίνεται

  36. Naruto avatar
    Naruto 10/06/2009 22:58:05

    Τηλεοραση μονο για Ελληνοφρενια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.