#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/03/2010 23:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τότε που οι παρελάσεις σήμαιναν κάτι



Μια επαρχιακή πόλη, σε μια άλλη εποχή και ίσως μια άλλη χώρα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 24/03/2010 23:27:29

    Τι αγνά πρόσωπα! Παιδικά πρόσωπα! Όχι σαν τα σημερινά παιδιά, τα πρόωρα μεγαλωμένα.

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 24/03/2010 23:38:51

    χαχαχά
    δεν λέμε χρόνια πολλά, λέμε "φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους"

    • Factorx avatar
      Factorx @ archaeopteryx 24/03/2010 23:45:56

      έτσι !!!!

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ archaeopteryx 25/03/2010 01:15:31

      Συμφωνώ και επαυξάνω. Προσκυνημένους πάσης φύσεως και σε όλα τα επίπεδα!

  3. κομματόσκυλο avatar
    κομματόσκυλο 25/03/2010 00:06:11

    πολυ ωραία φωτο , μακάρι να συνελθουμε σαν εθνος !

  4. diogenis avatar
    diogenis 25/03/2010 00:26:18

    τα αγνα περηφανα παιδικα προσωπα πιθανον να μεταλλαχθηκαν στα λαμογια του σημερα.
    και οι σημερινες συμμοριες καποτε υπηρξαν παιδια.

  5. donaE avatar
    donaE 25/03/2010 00:39:51

    πω,πω γερασαμε...

  6. tzimy avatar
    tzimy 25/03/2010 00:46:44

    Ενώ τώρα αλλαξαν οι προτεραιότητες. δείτε και θα καταλάβετε
    http://aliartos-city.blogspot.com/2010/03/blog-post_8649.html

  7. Προφήτης avatar
    Προφήτης 25/03/2010 00:51:48

    Οι παρελάσεις αρέσουν σε όλους - και στα παιδιά πολύ. Αλλά οι περισσότεροι πλέον ντρέπονται να το πουν. Φοβούνται τι θα πουν ιοί και άλλα μικρόβια.

    Το ωραίο είναι οι δήθεν αντιεξουσιαστές, αντιπατριώτες, φιλομετανάστες, αμερικανόφιλοι.
    Αυτοί που έχουν εχθρό τους το πατριωτικό συναίσθημα, εδώ μόνο!
    Προγκάρουν τις παρελάσεις στην Ελλάδα αλλά αγαπάνε την Αμερική, την επιτομή του μιλιταρισμού.
    Ο θείος Σόρος ξέρει ...

  8. Pavlos avatar
    Pavlos 25/03/2010 01:18:58

    Δεν έχω παρελάσει ποτέ στη ζωή μου. Ούτε νιώθω πιο λίγο Έλληνας επειδή πήγα σε ένα Ευρωπαικό σχολείο μαζί με άλλες 20 εθνότητες εκεί μέσα στο Βέλγιο.
    Θα ήθελα πραγματικά να μοτ πει κάποιος που είχε παρελάσει στο σχολείο τι τον έκανε να αισθανθεί (και πραγματικά το ρωτάω χωρίς καμία ειρωνία). Εγώ μόνο στο στρατό είχα παρελάσει και μπορώ να πω πως σαν φαντάρος με το όπλο στο χέρι το γούσταρα.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Pavlos 25/03/2010 10:47:46

      Παύλο, όταν τα σχολεία έκαναν παρέλαση πολύ απλά σε "καμάρωναν" οι γονείς σου, οι παππούδες σου, τα μικρότερα αδέλφια σου... παρονούσες μπροστά από το Δήμαρχο που είτε ήταν κομμουνιστής, είτε κεντρώος, είτε ακροδεξιός, μνημόνευε αυτούς τους Υπεράνθρωπους και τους ανάφερε για να παραδειγματισμό. Και από εκεί υπήρχε η ανάταση του έθνους.

      Γνωρίζεις πολύ καλά λοιπόν, ότι ακόμη και σε ένα ευρωπαϊκό σχολείο κάθε χώρα μέλος διατηρεί την εθνική της ταυτότητα.

      Άντε τώρα να δώσεις να το καταλάβουν τα πρακτοράκια που μας κυβερνούν...

      Φιλικά και μπράβο Λεβέντη μου...

  9. nama avatar
    nama 25/03/2010 02:20:42

    Να θυμίσω απλώς ότι αυτή η Ελλάδα, με αυτά τα αθώα παιδικά πρόσωπα, είναι η Ελλάδα της χωροφυλακίστικης ΕΡΕ, η Ελλάδα όπου το ξύλο και η απρεπείς επιπλήξεις εκ μέρους του πάνσοφου δασκάλου ήταν κάτι το αυτονόητο, η Ελλάδα των επιθεωρητών, των παπάδων, των χωροφυλάκων, η Ελλάδα των βοθρανθρώπων της Δεξιάς.

    • Fotini avatar
      Fotini @ nama 25/03/2010 04:29:29

      @ nama

      Δλδ ησουν μαθητρια τοτε, τα εζησες και τα θυμασαι αυτα που περιγραφεις;;; Η εχεις καταπιει κασετα που σου ταισανε οι "συντροφοι";

      Ειμαστε ΔΕΞΙΟΙ και ειμαστε υπερηφανοι! Τις ενστασεις σου στον ΓΑΠ και τους "συντροφους" ΣΟΥ η μηπως απαγορευεται η αλλη αποψη; Οπως ειπε ο Αντωνης δεν μπορουν μονο οι Αριστεροι να εχουν δημοκρατικες ευεσθησιες. Τωρα γιατι ο Ελληνικος Μαρξισμος αυτοπροσδιοριζεται ως δημοκρατικο κομα, ειναι κατι που καποιος με διπλωμα Πολιτικων Επιστημων πρεπει να μου αναλυση.

      Χρονια Πολλα σ΄ ολους τους Ορθοδοξους ιθαγενεις! :)

      ΥΓ Στειλε μου την διευθυνση σου για να σου στειλω κατι καταπληκτικες φωτογραφιες μου απο παρελασεις 28ης Οκτωβριου και 25ης Μαρτιου (αληθεια εχεις ιδεα γιατι οι Ελληνες τιμουν αυτες τις δυο ημερομηνιες;) Να προσθεσω και μια ακομα: την 21η Μαιου, η Μαχη της Κρητης.

    • Beyond The Stars avatar
      Beyond The Stars @ nama 25/03/2010 07:40:16

      Ήταν η Ελλάδα που [δυστυχώς] σου στέρησε το Γκουλάγκ...

    • Σαος avatar
      Σαος @ nama 25/03/2010 08:17:24

      Ναι, ενώ τώρα με την "σοσιαλιστική κυβέρνηση" του ΓΑΠ τρώει κανείς ξύλο μόνο όταν βγει από το σπίτι (καμιά φορά και μέσα στο σπίτι του), από τα ΜΠΑΤΣΟΚ, τους μπράβους των διαφόρων προσωπικοτήτων και από πάσης φύσεως εγκληματίες...

    • zonitis avatar
      zonitis @ nama 25/03/2010 09:56:29

      Εχεις δει παρελασεις στην πρωην Σοβιετη Ενωση; Στη σημερινη Κινα; Εκει τα προσωπα τουλαχιστον δεν ειναι και τοσο γελαστα. Ετσι και σου ξεφυγει κανενα ποντο το χερι πανω, κατω, δεξια, αριστερα και δεν φανει καλα στους επισημους, εχεις (ειχες) την καταλληλη τιμωρια. Και δεν μιλαμε τωρα για τις σφαλιαρες του πανσοφου δασκαλου.

    • nancy avatar
      nancy @ nama 25/03/2010 09:59:14

      Νama, οι παρελάσεις είναι μιά υπενθύμιση. Το τί κρατάμε μέσα μας και
      τί παιδεία έχουμε είναι πολύ πιό σημαντικό.

    • boanerges avatar
      boanerges @ nama 25/03/2010 11:21:21

      Κοντά στα λίγα ξερά κάηκαν και τα πολλά χλωρά. Δεξιά ξεδεξιά (με τον παπά –ε, και;- με τον δάσκαλο- λειτουργό, αυτό το είδος που τείνει να εξαφανιστεί στις μέρες μας -αλήθεια, υπήρχε περίπτωση τότε να βρεθεί δάσκαλος να συμμετέχει σε κύκλωμα παιδεραστίας και να μην είχε πάει ισόβια; Ή να έκανε φροντιστήρια και να μην έχανε τη θέση του;) δεν μας αναφέρεις ότι τότε οι Έλληνες κοιμόνταν με τις πόρτες ορθάνοιχτες. Τα παιδιά τα απογεύματα παίζανε ξένοιαστα στις αλάνες χωρίς τη συνοδεία μεγάλου και γενικότερα κυκλοφορούσαν όλοι άντρες γυναίκες όλο το εικοσιτετράωρο ελεύθερα και χωρίς να διατρέχουν ιδιαίτερο κίνδυνο. Αυτό ήταν κατάκτηση της ελληνικής κοινωνίας και παράδοσης (αυτή που σήμερα έχει αποδομηθεί σε σημαντικό βαθμό). Ήμασταν ο τελευταίος παράδεισος επί γης και το αγνοούσαμε ή δεν το τιμήσαμε όσο έπρεπε. Τώρα –μετά από καμιά σαρανταριά χρόνια επικρατούσας αριστερής ιδεοληψίας (με ή χωρίς εισαγωγικά το «αριστερής» γιατί παίρνει και πολύ συζήτηση) και είκοσι χρόνια πολυπολιτισμού, ούτε στο Κολωνάκι –που σε κάθε τετράγωνο έχουν δέκα αστυνομικούς να φυλάνε- δεν μπορεί να ζήσει κανείς έτσι. Τότε ακόμα και η Χούντα –να σου θυμίσω ότι η ΕΡΕ είχε εκλεγεί δημοκρατικά από τον ελληνικό λαό- είχε σαφή χαρακτηριστικά –άρα ήξερες και πώς να την πολεμήσεις, σήμερα ποιος λέει κάτω η Χούντα της Πολιτικής Ορθότητας;

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ nama 25/03/2010 11:45:06

      nama, οι "βοθράνθρωποι" στην Ελλάδα ήταν μόνο Δεξιοί, ή μήπως υπήρχαν και Κεντρώοι "βοθράνθρωποι" που έστελναν τους αντιφρονούντες στα ξερονήσια, αλλά και Αριστεροί "βοθράνθρωποι" που πήραν τα όπλα εναντίον της ίδιας τους της πατρίδας και παζάρευαν τη Μακεδονία με αντάλλαγμα κόκκινη κυβέρνηση στην Αθήνα;

      nama, νομίζεις ότι τα δικά σου σκατά δεν βρωμάνε;

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ nama 25/03/2010 11:54:58

      Χαχα! Τι πίνεις και δεν μας δίνεις; Το είπε η μάνα του φίλου μου του Μήτσου που ο πατέρας του είχε υπηρετήσει στον εθνικό στρατό (φτου κακά) κατά τον συμμοριτοπόλεμο υπό της διαταγές του Ιωαννίδη ο οποίος ήταν εξαιρετικός αξιωματικός και αγαπούσε τους φαντάρους του.
      Είπε λοιπόν η γυναίκα ότι τον Σεπτέμβρη του 44 ο ΕΛΑΣ έκανε μιαμιση ώρα παρέλαση μεσα στην Τρίπολη με πρώτο σώμα τους μαυροσκούφηδες του Άρη. Ένας μάλιστα Τριπολιτσιώτης μαυροσκούφης ο Μπιρμπίλης σήκωσε το άλογό του στα πισινά του πόδια και γύρισε γύρω γύρω για να επιθεωρήσει την πλατεία. Ήταν τότε που ο ΕΛΑΣ συγκέντρωνε τις δυνάμεις του γύρω από την Καλαμάτα και το Μελιγαλά.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ nama 25/03/2010 21:15:16

      Θα σου απαντήσω μόνο ως προς το "βοθρανθρώπους της Δεξιάς": Οι βοθράνθρωποι της Δεξιάς φέρθηκαν πολύ καλύτερα στους αριστερούς από ό,τι οι βοθράνθρωποι της Αριστεράς στους δεξιούς (και όχι μόνο) στις χώρες όπου πήραν την εξουσία.
      Αυτό με τους κακούς παπάδες, άστο καλύτερα, γιατί ο προπάππους μου, παπάς, είχε σταλεί φυλακή από τους Ιταλούς, για αντιστασιακό κήρυγμα. Και του μαδούσαν τις τρίχες από τα γένεια και κόντεψε να πεθάνει, γιατί ήταν ήδη ηλικιωμένος και οι συνθήκες δεν ήταν οι καλύτερες. Αν έχεις και συ δικούς σου που βασανίστηκαν έτσι για την πατρίδα, μπράβο!

      Την ίδια εποχή, κάτι αριστεροί αντάρτες, αυτοί που σκότωσαν τους Γερμανούς πριν από το μπλόκο της Κοκκινιάς, φρόντιζαν να εξαφανίζονται και να ειδοποιούν και όλους τους δικούς τους (οργανωμένους στο ΕΑΜ) να εξαφανιστούν, ενώ ο απλός κόσμος απλά μπουζουριαζόταν από τους Γερμανούς στη μάντρα της Οσίας Ξένης. Και οι Εαμίτες της γειτονιάς μου κάγχαζαν που αυτοί είχαν ειδοποιηθεί και τη γλίτωσαν. Είχα δικούς μου ανθρώπους, θείους, στο μπλόκο και τα ξέρω από πρώτο χέρι.
      Για το ΚΚΕ ανέκαθεν οι άνθρωποι ήταν κρέας στη μηχανή του κιμά που θα έφτιαχνε τον υπέροχη αταξική κοινωνία.
      Σου προτείνω να διαβάσεις την "Ορθοκωστά" του (αριστερού) Θανάση Βαλτινού. Εκτός και αν διαβάζεις μόνο τσιτάτα και "δοκίμια" της "Αυγής", οπότε άστο καλύτερα, μην κουράζεσαι.

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ nama 25/03/2010 23:45:25

      nama αν βλέποντας αυτήν τη φωτογραφία, ξύπνησαν μέσα σου μόνον αυτές οι αναμνήσεις και δεν σου είπε τίποτα άλλο, αντιλαμβάνομαι το πόσο ποτισμένη είναι η ψυχή σου με φαρμάκι.
      Πάλεψέ το, γιατί αυτά τα μουτράκια που παρελαύνουν τιμούν αγώνες, που εδωσαν ενωμένοι οι πατεράδες μας και οι παππούδες μας, για τη σωτηρία της Πατρίδας και του Έθνους!
      Δεν σου κρύβω πως θα ήθελα να ξέρω την ηλικία σου, για να δω εάν αυτά που αναφέρεις είναι προσωπικά σου βιώματα ή "καθοδηγούμενες" πληροφορίες.
      Όπως και να έχει, το ότι σήμερα μπορείς και συλλογάσαι ελεύθερα και μπορείς να τις δημοσιοποιείς, σε κάτι τέτοιες επετείους που τιμούν τα παιδιά της φωτογραφίας οφείλονται και μη μας χαλάς το όνειρο!

  10. Stasa avatar
    Stasa 25/03/2010 02:47:01

    …κάπου εκεί στο ΄90+ με πόση περηφάνια έκανα την πρώτη μου παρέλαση!!!!!!
    Πίστευα πως ήμουν τοοόσο τυχερή που γεννήθηκα σ αυτά τα χώματα..

    Μετά κατάλαβα την φάκα και το τυράκι!!! Δεν είμαι με κανένα κόμμα πια.-


    Bye byeeeee μάι ντάρλιγκ!!!!

    • Stasa avatar
      Stasa @ Stasa 25/03/2010 02:57:13

      Τώρα θυμάμαι 1996!!!! Πρώτη λυκείου!!


      ..γέρασα ρε γμτ! :S

  11. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 25/03/2010 03:31:40

    Ενώ nama εάν είχε "κερδίσει" η """"ηθική"""" και """"δημοκρατική"""" αριστερά στον εμφύλιο, η χώρα δεν θα είχε κανέναν...χαφιέ ούτε...ρουφιάνο, καθόοοοοολου αδικία και εκμετάλλευσηηηηηηηη, ο "πλουραλισμός" θα ήταν στα χέρια των κρατικών "ινδυμεδια" και ιών, δεν θα υπήρχε καθόλουυυυυυυυυυυυυυ καταστολή (χαχα γελάστε με την καρδιά σας !), η αστυνομία θα...σεβόταν τον πολίτη, η χώρα θα κραύγαζε όχι άλλη...ανάπτυξη σας παρακαλώ, φθάνει!!! Μπορεί να μην συμφωνούμε αλλά τουλάχιστον διασκεδάζουμε με την ψυχή μας! χαχαχαχαχαχαχα

    • sofiiiiiiii avatar
      sofiiiiiiii @ Γιάννης Χριστόπουλος 25/03/2010 23:08:58

      χαχαχαχαχα... αγαπητε γιαννη, με εσενα γελαω και με τα κομμεντ ορισμενων αλλων... καλυτερα μην υπο8ετεις γιατι μπορει να καψεις τα ανυπαρκτα εγκεφαλικα σου κυτταρα!! πωπω... δεν αντεχω πραγματικα με αυτα που ακουωωωω

  12. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 25/03/2010 03:38:24

    http://www.antinews.gr/?p=38413 Σοσιαλισμός και βαρβαρότητα συμβαδίζουν πάντα, είναι ιστορικά αποδεδειγμένο. Είτε εθνικοσοσιαλισμό τον βαφτίσεις, είτε Σοβιετική Ένωση Χαφιέδων, είτε σοσιαλδημοκρατία του ΣΕΒ και των εργολάβων φασιστομιντιαρχών, πάντα στην βαρβαρότητα καταλήγεις. Πραγματικά αυτή η λέξη (σοσιαλισμός) προκαλεί ναυτία σε κάθε ελεύθερο άνθρωπο που γνωρίζει ιστορία.

  13. paratiritis2000 avatar
    paratiritis2000 25/03/2010 07:59:37

    Ξεσπαθωσε παλι ο Nigel Farage:

    Λίγες ημέρες πριν τη Σύνοδο Κορυφής ο Βρετανός Ευρωβουλευτής ξεσπά:
    Nigel Farage: Η ΕΕ θέλει να μετατρέψει την Ελλάδα σε Κόσοβο

    http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=64315

    Σχετικο video:
    http://www.youtube.com/watch?v=GxXyJSPeOMw

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ paratiritis2000 25/03/2010 08:36:59

      Δυστηχως θα βγω εκτος θεματος και αναφερωμαι στο προηγουμενο ποστ μου, αλα μου κεντρισε το ενδιαφερων απο που προερχεται αυτος οσ Nigel Farage και διαπιστωσα οτι ειναι βουλευτης του United Kingdom Independence Party (UKIP) το Αγγλικο κομμα των Ευρωσκεπτικιστων το οποιο παρεπιπτοντως εχει μια ενδιαδερουσα ιστορια αντιγραφωντας απο το wiki τους:

      http://en.wikipedia.org/wiki/United_Kingdom_Independence_Party

      "History
      [edit] Founding and early years

      UKIP was founded in 1993 by Alan Sked and other members of the all-party Anti-Federalist League. Its primary objective was withdrawal of the United Kingdom from the European Union. The new party attracted some members of the Eurosceptic wing of the Conservative Party, which was split on the European question after the pound was forced out of the European Exchange Rate Mechanism in 1992 and the struggle over ratification of the Maastricht Treaty. UKIP candidates stood in the 1997 general election, but were overshadowed by James Goldsmith's Referendum Party.

      After the election, Sked resigned the leadership and left the party, which was, he said, 'doomed to remain on the political fringes'. However, Goldsmith died soon after the election and his Referendum Party was dissolved, with a resulting influx of new UKIP supporters."

      Ο Θεος βοηθα τους τολμηρους! ;)

  14. Dimi avatar
    Dimi 25/03/2010 08:40:54

    Ποτέ άλλοτε στην Ελλάδα, ο Μέγιστος Συμβολισμός των Εθνικών Παρελάσεων της 25ης Μαρτίου 1821, δεν υπήρξε τόσο Επίκαιρος, τόσο Εντονος, τόσο Συγκινησιακός, όσο σήμερα, 25η Μαρτίου, 2010.

    ΖΗΤΩ Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ!!! http://bit.ly/9pyUTI

  15. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 25/03/2010 09:51:11

    Συμφωνώ κι επαυξάνω.Αλλά ενύχτωσεν και η Γκόλφω,η Marguerite Yourcenar,ο Καραγκιόζης,ο Νικηφόρος Φωκάς,ο Luis Bunuel καί η Σοφία Βέμπο,δεν ήρθαν.Αν γνώριζαν κάτι περισσότερο,δεν θα το μάθουμε ποτέ.Δυστυχώς !(παραπομπή σε σχόλιό μου της 24.3.010,στην ανάρτηση:Η Σταύρωση θα γίνει σήμερα,αλλά η κηδεία από φθινόπωρο).

  16. paratiritis2000 avatar
    paratiritis2000 25/03/2010 10:04:04

    Ρε σεις παιδια, ψαχνω στο Google γενικα πληροφοριες για το πως χειριζεται η Ελληνικη Πολιτεια την ενημερωση του κοινου γενικα για τις παρελασεις εθνικων εορτων, κυκλοφοριακες ρυθμισεις, σε Αθηνα Θεσσαλονικη και αλλα σχετικα θεματα, για να δω ποσο ενδιαφερων και προετοιμασια υπαρχει για ενημερωση του πολιτη απο την Πολιτεια κτλπ και ν συκγρινω με αλλες χρονιες.
    Το παραξενο ομως ποιο ειναι...
    Σε σχετικα links αναρτουνται ενιοτε και φωτογραφιες ως μικρες λεζαντες περιγραφικες για καθε αναφορα η αρθρο, ολα αυτα παντα σε σχεση και αναφορικα με το θεμα των παρελασεων ειδικα των μαθητικων ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ/ΜΑΥΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΟΣΑ/ΟΣΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΟΣΟΥΣ/ΟΣΑ ΘΑ ΔΩ ΒΓΑΙΝΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
    EΛEOC!!!
    Αυτο ειναι πλυση εγκεφαλου ρε σεις. Γιατι μας αντιμετωπιζουν ετσι τα λαμογια της Πολιτειας? Θαρεις και ειμαστε εμεις οι Ζουλου και θα τους φαμε τους ανθρωπους αν δε μας κανουν συνεχεια πλυση εγκεφαλου.
    Δεν ειναι καν αντιπροσωπευτικο δειγμα της πραγματκοτητας. Αν ομογενης εξ Αμερικης για παραδειγμα θελησει να ενημερωθει θα νομισει οτι η παρελαση γινεται στο Detroit της Αμερικης και οχι αθηνα η θεσσαλονικη, στην πολη δηλαδητ ης Αμερικης οπου τα ποσοστα των μαυρων/λευκων ειναι πλεον μετα τη οικονμ. κριση 70/30 τις εκατο.
    Το αφεντικο που λεει ο λογος να ειμουν απο ολο αυτο το αριστεριστικο Gaulaiter που μας δερνει θα ειχα μπουχτισει τοσο απο τη διαρκη επαναληψη που θα τους ελεγα οτι ενταξει, το εμπεδωσαμε φτανει πια. Μας τα κανατε νταουλια. Το καταλαβαμε οτι υπαρχουν μαυροι/ες αλλοδαποι/συμπολιτες στην Ελλαδα και μερικοι πηγαινουν και σε Ελληνικα σχολεια αλλα το ξεχεσατε! Δειχτε και κανεναν ντοπιο μη νομιζω οτι διαβαζω για αλλη χωρα! LOL :)

  17. paratiritis2000 avatar
    paratiritis2000 25/03/2010 10:12:55

    Οχι τιποτε αλλο αλλα αρχιχω και νοιωθω σαν την Ουκρανια και τη Γεωργια πριν της "εγχρωμες" επαναστασεις που τους βγηκαν σε πολυ καλο.. :P Πλουτισαν οι ανθρωποι. Εκει καποιο καιρο πριν ξεκινησουν τα προεορτια, απ'οσο γνωριζα την εικονα των μεσων τους πριν και μετα τις λεγομενεςεπαναστασεις τους θα νομιζες οτι ειχαν καταληφθει τα παντα απο προπαγανδιστες, ενα στομα μια φωνη, μια ιδεολογια. Ενα ιδιο συναισθημα αρχιζει και με κυριευει σιγα σιγα καθως ασχολουμαι με τα της χωρας μου. Λετε να δουμε κανενα "εγχρωμο" ονειρο κι εμεις συντομα? :)
    Παντος ασπρη μερα, LOL :P δε θα δουμε, οπως δεν ειδε ουτε η Ουκρανια ουτε η Γεωργια...
    Και σορρυ παλι για τα off topic posts. :)

  18. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 25/03/2010 10:18:47

    Δεν είναι για γέλοια αλλά για κλάματα η χειραγώγηση της κοινωνικής επικοινωνίας και της ενημέρωσης των πολιτών απ΄ τα κουραδομήντια. Ουτε έχει σχέση αυτός ο Ολοκληρωτισμός με οτιδήποτε το αριστερό, όπως άλλωστε ούτε το ιντυμήντια που κρύβεται στο Πολυτεχνείο ξεφτιλίζοντάς το... Δεν είμαστε Κούβα, αλλά το ακριβώς αντιθετο ! Ο γιωργάκης και η δράκα από πράκτωρες που τον περιτριγυρίζουν είτε έχουν αγγλοαμερικάνικη υπηκοότητα είτε όχι, εντάσσονται στην "παράδοση" των κουκουλοφόρων εθνοπροδοτών της γερμανικής κατοχής και διαπράτουν επι σειράν ετών τα ίδια και χειρότερα με τις κυβερνήσεις ανδρεικέλων του κατακτητή...

  19. Factorx avatar
    Factorx 25/03/2010 10:46:20

    Καμιά καλή κουβέντα για τον ... σημαιοφόρο;

    • donaE avatar
      donaE @ Factorx 25/03/2010 11:10:17

      Μη μου πεις!

  20. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 25/03/2010 10:50:59

    Αξιος !

  21. kwlotoumpas avatar
    kwlotoumpas 25/03/2010 10:58:19

    μπράβο nama!
    αντί να κάνετε παρελάσεις, κατεβείτε με τα παιδιά σας σε καμία διαδήλωση προτού μας πάρουν τα σώβρακα. Χώρα υπάρχει όταν οι πολίτες της είναι ελεύθυροι, έχουν υγεία, παιδεία, σύνταξη. Τότε είναι περήφανοι, όχι όταν έχουν στρατό και εκκλησία. ( ειδικά αυτή την εκκλησία που αφόρησε ένα εθνικό, απελυεθερωτικό και ταξικό αγώνα όπως το 21)
    άκου ελληνισμός...όρος του 1850, έπρεπε να δέσει με την "ορθοδοξία" ώστρε η εξουσία να κάνει τη δουλειά της...

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ kwlotoumpas 25/03/2010 11:59:25

      Κωλοτούμπα αγαπητέ μου,

      μην μπλέκεις το παπαδαριό με τους ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΥΣ κληρικούς, μοναχούς, καλόγριες, δασκάλους που δίδασκαν στα παιδιά λίγη ανάγνωση και λίγη αριθμητική με κίνδυνο της ζωής τους.

      έχεις δεί εσύ τα τελευταία 190 χρόνια να ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΕΝΑΣ ΧΑΜΟΥΡΗΣ είτε είναι υπουργός, είτε είναι επίσκοπος, είτε είναι λαμόγιο;

      ΟΧΙ.

      Κάτσε λοιπόν σήμερα στη γωνία σου και μη μιλάς. Άσε εμάς από τις Βρυξέλλες να παρακολουθούμε με ντροπή τον Γιωργάκη να κάνει κωλοτούμπες στις Βρυξέλλες και ναγλείφει τα βρωμερά ευρω-σώβρακα για λίγα ευρουλάκια.

      Κατά τα άλλα, καλό παιδί αλλά για το Αμέρικα μόνο. Μαζί με όλη την οικογένεια....και αυτός....

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ kwlotoumpas 25/03/2010 14:56:49

      Γιατι ρε σει ΕΜΕΙΣ να μη κανουμε παρελασεις?
      Και γιατι σε νοιαζει ΕΜΕΙΣ τι θα κανουμε.
      Γιατι δε πατε ΕΣΕΙΣ να κανετε καμια αλλη δουλεια παρα να μας τα ζαλιζετε, στα media, στα σχολεια, στις παρελασεις, στις ιστοσελιδες, οπου τυχη και βρεθουμε δηλαδη, σαν τη ψειρα απο πισω μας. Τι φταιξαμε? Που θελουμε να παραμεινουμε Ελληνες?
      Ορος του 1850 ο Ελληνισμος? Δε νομιζω με τους άκυρους όρους τους δικους ΣΟΥ να τα καταφερναμε (να κοψω κατι, ας βαλω απο τους Περσικους πολεμους μονο) τα τελευταια 2300 χρονια ας πουμε.
      Ο Ελληνισμος δεν ορος του 1850 ειναι του 3000 προ χριστου και βαλε, απο Τρωικού πολέμου, κι αν δε ΣΟΥ αρεσει εχει και αλλες χωρες με λιγοτερη ιστορια να πατε αν θελετε, ειαμστε Δημοκρατικοτατος πλανητης, διαλεγετε και πατε κυριε, κι οσοι αλλοι θελετε. Δε σας εχει κανενας δεμενους.


      Επισης γραφετε με Κεφαλαιο Ε, η Ελλας,ο Ελληνισμος,ο Ελληνας.

  22. JOHN avatar
    JOHN 25/03/2010 11:56:57

    Καποτε τα παιδια ειχαν ενα οραμα για τη ζωητους και μια αισιοδοξια.Σημερα αυτα εγιναν βορα της ψευδοκουλτουρας και της επαναστασης του καναπε!

  23. Νίκος avatar
    Νίκος 25/03/2010 12:18:48

    Ναι, μαζι σας “φωτιά και τσεκούρι...”.

  24. ΓΛΥΚΕΡΙΑ Μ. avatar
    ΓΛΥΚΕΡΙΑ Μ. 25/03/2010 16:11:24

    ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ..
    ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΙ;;;;
    ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ...4 ΕΙΜΑΣΤΕ.
    ΚΥΠΡΟΣ
    ΟΤΣΑΛΑΝ
    ΙΜΙΑ
    ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΙ ΙΚΕΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΙΤΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ,
    ΟΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΑΝ.......

  25. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 25/03/2010 22:42:03

    Στη Σπάρτη παλιά πριν 30 χρόνια όταν παρήλαζε το Λύκειο Αρρένων ήταν κοινωνικό γεγονός. Παλληκαράκια της 3ης Λυκείου ντυμένα με παλιές αυθεντικές στολές όταν περνούσαν μπροστά από τους επισήμους έβγαζαν τα καρυοφίλια και τα κουμπούρια τους και πυροβολούσαν στον αέρα. Δεν ξέρω αν διατηρείται το έθιμο ακόμη και κατά πού πυροβολούν πλέον.

  26. nama avatar
    nama 26/03/2010 15:35:10

    Προς όλους τους νοσταλγούς των παρελάσεων, λοιπόν, αφιερώνω εξαιρετικά το ακόλουθο, έτσι για να δούμε τι πρόσωπα πέρνει μερικές φορές ο λατρεμένος σας πατριωτισμός:

    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=118138&cid=4

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ nama 26/03/2010 23:24:29

      ο δικός σου πού υπηρέτησε;

  27. Fotini avatar
    Fotini 26/03/2010 17:34:09

    Αγαπητη/ε nama,

    Ακομα απο την Ζουγκλα του προστατη των φτωχων και κατατρεγμενων τρομοκρατων Μακη ενημερωνεσαι;

    Εσπειρε ανεμους θα θεριση θυελλες ο δικος σου!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.