21/05/2009 16:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Τσαμπουκάς» Μπάιντεν για Σκόπια

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/05/2009 16:23:33

    Να τους χαιρόμαστε τους Δημοκρατικούς, που πανηγυρίζαμε τρομάρα μας. Οι Δημοκρατικοί είναι οι Αμερικάνοι Πασόκοι.

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/05/2009 16:26:23

    Να στειλουμε εναν παπαγαλο να τον κουτσουλησει τον κερατα !!!!


    ΠΠ

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/05/2009 16:31:33

    Και όπως αναφέρεται στην επιστολή προς Ομπάμα και πολύ σωστά θα έλεγα: "We believe that this silliness has gone too far, and that the U.S.A. has no business in supporting the subversion of history."

  4. anetos avatar
    anetos 21/05/2009 16:34:33

    ηρεμα ! την εχουν αναγνωρησει με το ονομα που την αποκαλεσε δεν μπορουσε να την αναφερει αλλιως .εχει στο παρελθον παρει πολλες φορες το μερος της Ελλαδας. Θα μπορουσε να την επισκευθει μετα το Κοσσοβο αλλα δεν το εκανε ....! εχει σημασια αυτο .οχι οτι θα ευνοησουν την ελλαδα αλλα τα πραγματα τουλαχιστον δεν ειναι χειροτερα απο τον προηγουμενο προεδρο τους .απο τους πολιτικου μας εξαρτονται πολλα πραγματα .

  5. Μάρκος avatar
    Μάρκος 21/05/2009 16:46:07

    Δηλαδή ρε παιδιά, που ζείτε; Και οι Αμερικανοί και οι Σέρβοι, έτσι το λένε το κρατίδιο αυτό. Και οι άλλοι φίλοι μας, οι Ρώσσοι. Απορρώ που απορρείτε κι όλας...

  6. αμβροσιαδης παναγιωτης avatar
    αμβροσιαδης παναγιωτης 21/05/2009 16:46:44

    Και να φαντασθειτε το επαιζε φιλλεληνας προεκλογικα

  7. Τηλέμαχος avatar
    Τηλέμαχος 21/05/2009 16:50:40

    Μήπως τελικά να στείλουμε στην Ευρωβουλή τον Παπαθεμελή για να κλειδώσει η ονομασία "Πανελλήνιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ Μέτωπο" σε ελληνικό κόμμα; Δεύτερος στη λίστα ο Ζουράρις.

  8. Lavazza avatar
    Lavazza 21/05/2009 16:56:45

    Αρχαιοπτέρυγα,

    δεν θυμάσαι που όταν βγήκε ο Ομπάμα πρόεδρος βγήκε εδώ σύσσωμο το ΠΑΣΟΚ και η Αριστερά και γλεντοκοπούσαν;

    Δεν θυμάσαι τις πανηγυρικές φάτσες των Τσίμα, Τρέμη, Λυριτζή, Καμπουράκη, Οικονομέα και λοιπών Πασοκοαριστερών παπαγαλακίων;

    Βέβαια οι Πασόκι γλεντοκοπούσαν γιατί ξέραν οτι ο Ομπάμα θα συμβάλλει τα μέγιστα για να γίνει ο δικός τους ΓΑΠ πρωθυπουργός στην Ελλάδα.

    Κάτσε να δεις με τον Γιωργάκη πρωθυπουργό (με την Ντόρα υπουργό Εξωτερικών ίσως;;;) τι χουνέρια έχουν να μας κάνουν οι Αμερικάνοι...

    Ο Χριστόφιας τους βγήκε στην Κύπρο.

    Περιμένουν να τους βγει κι ο Γιωργάκης στην Ελλάδα για να προχωρήσουν τα σχέδια Ανάν κτλ.

  9. Helmut avatar
    Helmut 21/05/2009 17:13:01

    Πάντως έχει δίκιο ο Μπάιντεν: το Σκοπιανό θα λυθεί. Αμφιβάλλει κανείς γι'αυτό;

  10. Ηellenic avatar
    Ηellenic 21/05/2009 17:13:35

    Πρωτα απο ολα ο αντιπροεδρος αποκαλεσε τα Σκοπια "Μακεδονια", γιατι ετσι εχουν αναγνωριστει απο τις ΗΠΑ. Το οτι αναφερθηκε στην εκκρεμοτητα της ονομασιας, οτι θα γινει η ενταξη στο ΝΑΤΟ μολις λυθει η διαμαχη με την Ελλαδα, δεν ειναι απαραιτητα αρνητικο, αφου αναγνωριζει αυτη την προυποθεση, η οποια αλλωστε αποφασιστηκε στο Βουκουρεστι και ειναι αποφαση του ΝΑΤΟ. Το βαρος αυτονοητα πεφτει στη μερια των Σκοπιων. Εαν δεν γινει αυτο, και υπαρξουν νεες πιεσεις στην Ελλαδα, θα ζημιωθουν ακομα περισσοτερο οι σχεσεις με τις ΗΠΑ, κατι βεβαια που θα ευνοησει την επιρροη απο αλλες δυναμεις και βεβαια την Ρωσια.

  11. Factorx avatar
    Factorx 21/05/2009 17:23:42

    Λέτε κοινοτυπίες. Τον άκουσε κανένας σας στην τηλεόραση; Αμφιβάλω. Αν ακούγατε πως είπε το be solved, εστω και για επικοινωνιακούς λόγους θα συμφωνούσατε μαζί μου. και που το είπε; στο σημείο ακριβώς της γνωστής στρατιωτικής παρέμβασης των ΗΠΑ.

  12. Lavazza avatar
    Lavazza 21/05/2009 17:35:57

    Έχει δίκιο ο Φάκτορας.

    Τί φωνάζουμε για τον Μπάιντεν και τον κάθε Αμερικανό;

    Εδώ έχουμε τον Τρεμόπουλο που λέει οτι τα Σκόπια να αναγνωριστούν ως Μακεδονία και η γλώσσα τους ως Makedonski να κάνει κόμμα και να πέρνει 7%-8%...

    Έχεις τον Τσίπρα να πρεσβεύει τα ίδια και να παίρνει κι αυτός 7%-8%...

    Έχεις τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ να (κρυφο)πρεσβεύουν τα ίδια και να πέρνουν μαζί 60%...

    Καλά το ΚΚΕ τα πρεσβεύει αυτά εδώ και 60 χρόνια...

    Ο Παπαθεμελής, ο Ζουράρις, ο Μιχαλολιάκος, ο Καρατζαφέρης κι ο Βορίδης δεν μπορούν να τα βάλουν με τους παραπάνω γιατί δεν ήταν ποτέ κατεστημένο ωστε να τους ψηφίζει ο κόσμος για να "τακτοποιηθεί"...


    Ο Μπάιντεν μας φταίει;;;

  13. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 21/05/2009 17:45:11

    άλλα εννοεί ο φάκτορας αν κατάλαβα καλά και συμφωνώ και εγώ, το γεγονός ότι έκανε τις εξαγγελίες αυτές από το Σεράγεβο έχει τη σημασία του, η φωτό είναι από εκεί;
    στο μεταξύ έχουν πάρει σβάρνα γύρω γύρω τα μορφώματα του τόξου και στην Ελλάδα δεν έχει προγραμματιστεί επίσκεψη

  14. Φασισταριό avatar
    Φασισταριό 21/05/2009 17:48:41

    Καλά που έμειναν και κάτι ΛΑΟΣ και Παπαθεμελήδες και ασχολούνται έστω και για αλίευση ψήφων εκεί καταντήσαμε κωλονεοέλληνες.

  15. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 21/05/2009 17:53:11

    Συνήθησα να καταλαβαίνω τα αντίθετα από αυτά που εξαγγέλουν τα "μεγάλα κεφάλια". Τα παχιά λόγια του Μπάιντεν ήταν προφανώς η διακύρηξη διαμελισμού των σκοπίων, με στόχο την εικονική αποενοχοποίηση της παρέας του στον τρίτο Βαλκανικό, τις λεπτομέρειες του οποίου αποφάσισαν τα καρντάσια πριν λίγες μέρες στην Αθήνα.
    Εκτός αν υποθέσουμε ότι ψήναν τη ρέγκα είκοσι χρόνια για να τη φάνε παστή.

  16. Νἰκος avatar
    Νἰκος 21/05/2009 17:57:43

    Καλη η επιστολη και η προσπαθεια των ακαδημαικων και τους ειμαστε ευγνωμονες. Νομιζω οτι λειπουν τα ονοματα των Βorza και Badian.
    Δεν θαπρεπε να ξεχνουμε οτι τα κινητρα τους ειναι κυριως ακαδημαικα δεδομενης της ημιμαθειας που προωθουν οι αφροκεντριστες και αρκετοι μετανεωτερικοι μπουρδολογοι στους οποιους ανηκουν και τρανταχτα ονοματα και απο τους οποιους οι εν Ελλαδι μεταπρατες της σκεψης, ψευτοακαδημαικοι "ιστορικοι" αντλουν ιδεολογικα επιχειρηματα για να εντυπωσιαζουν εαυτους και τους ιθαγενεις και για να μας υποατξουν πολιτικα στον διεθνικο φασισμο. Γι'αυτο λεω, στην Ελλαδα να μην εντυπωσιαζεστε με ολους οσους πηγαν στα Χαρβαρντ-Μαρβαρντ και ΜΙΤ.

  17. Hase avatar
    Hase 21/05/2009 18:38:16

    @12 Lavazza

    Γεια σου ρε Lavazza ηρωα, εχεις απολυτο δικιο ο Καρατζαφερης με την βοηθεια του Βοριδη ειναι οι απολυτοι Ελληνες. Σε ειπα σε αλλο ποστ φασιστακο. Ομολογω πως εκανα μεγαλο λαθος. Εισαι μεγαλος φασιστας.

  18. Ανωνυμη avatar
    Ανωνυμη 21/05/2009 18:47:15

    17.
    Ειναι και ψευτης πανω απ'ολα, οταν μας παρουσιαζεται γεννημενος στη Γερμανια με σπουδες στην Ελβετια να γραφει σε ενα ικανοποιητικα προχωρημενο σταδιο την Ελληνικη.
    Αραγε ολα τα αλλα παιδια των Ελληνων ομογενων, τα οποια λογικα παρουσιαζουν μια καποια στερηση στην εκφραση και στο γραφτο Ελληνικο λογο, παρα το υψηλο Αι Κιου τους, θα πρεπει να θεωρουνται πανηλιθια.

  19. Ανωνυμη avatar
    Ανωνυμη 21/05/2009 18:47:43

    το παραπανω ειναι δικο μου
    Αουρορα

  20. Τηλέμαχος avatar
    Τηλέμαχος 21/05/2009 19:10:19

    Ο Βορίδης ήτανε πρόεδρος στη νεολαία της ΕΠΕΝ τη δεκαετία του 1980. Αυτός θα υπερασπιστεί τα εθνικά μας θέματα; που έδωσαν (οι φίλοι του οι χουνταίοι) την Κύπρο στον Αττίλα;

    Όσο για τον Καρατζαφέρη που προσέφερε υφυπουργεία στη ναζιστική Χρυσή Αυγή, τα μάθαμε πια τα τεχνάσματά του. Δεν πείθουν κανέναν.

    Για τον Παπαθεμελή και τον Ζουράρι όμως δεν μπορεί να πει κανείς λέξη.

  21. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 21/05/2009 19:36:19

    Μποτίλια,
    υπόθεση κάνεις ή έμαθες κάτι?Διαμελισμός της γείτονος χωρίς τη συμμετοχή μας δε θα με πείραζε.Το αντίθετο θα ήταν άθλιο.Αν και είμαι καθετα αντίθετος στην πλαστογράφηση που επιχειρούν πρέπει να πω ότι οι σκοπιανοί δε μου φταίνε σε τίποτα και μου είναι μάλλον συμπαθείς ως λαός.Έτσι τους έμαθαν.

  22. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/05/2009 19:57:29

    χε χε χε Νίκο... για το Χάρβαρντ-Μάρβαρντ συμφωνώ, πουλάει το όνομά του στην διαρκεια των διακοπών σε πλούσιους βεδουϊνους. Για το MIT μην είσαι τόσο σίγουρος, είναι σοβαρό και ζόρικο σχολείο, μόνο για έξυπνους σπασίκλες, και όχι μόνο για επιδοτούμενα βουτυρόπαιδα.

  23. Φασισταριό avatar
    Φασισταριό 21/05/2009 19:58:56

    Γεια σου ρε Lavazza ηρωα, εχεις απολυτο δικιο ο Καρατζαφερης με την βοηθεια του Βοριδη ειναι οι απολυτοι Ελληνες

    Εχεις δίκιο μεγάλη Έλληνες είναι όσοι στηρίζουν την Ρεπούση και αποκαλούν τα Σκόπια Μακεδονία ρε ούστ καφρε καλος είσαι και εσύ τσιπρουλη

  24. black  jack avatar
    black jack 21/05/2009 20:02:23

    Lavazza,Οι σκέψεις σου είναι τόοοσο ώριμες που έχουν...σαπίσει!Φαντάζεσαι μια κυβέρνηση με πρόεδρο τον Καρατζαφέρη,υπουργούς τους Παπαθεμελή, Ζουράρι,Μιχαλιολάκο,Αδωνι,Βαϊτση,κλπ και το "Άγιο Πνευμα εν είδει περιστεράς" επι της κεφαλής του Καρατζαφέρ να κρώζει"τούτος εστί ο πρωθυπουργός μου ο αγαπητός εν ο ηυδόκησα" και προς επιβεβαίωση να αφήνει και μια κουτσουλιά!
    Αν δεν εκτελείς υπηρεσία,τότε έχεις πρόβλημα.Τουλάχιστο για μένα.

  25. Ο-Χιτλερ-Πεθανε-Νωρις avatar
    Ο-Χιτλερ-Πεθανε-Νωρις 21/05/2009 20:15:06

    Ρε κοριτσια αυτος ο Μπαιντεν δεν ειναι που πανηγυριζε το ελληνικο λομπυ οτι ειναι φιλελληνας?
    Καλα να παθουμε!

  26. Hase avatar
    Hase 21/05/2009 20:50:57

    23@ Φασισταριό!
    Εγω φασιστακο ειμαι πιο Ελληνας απο σενα και ποτε μου δεν εχω πει τα Σκοπια Μακεδονια. ΑΛΛα δεν ειμαι και Φασιστας οπως εσυ. Ουτε κανω τον δικηγορο καποιου αλλο εδω μεσα. Αλλα θαχεις ακουσει πως ολα τα γουρουνια την ιδια μουρη εχουν και αισθανθηκες αλληλεγγυος.

  27. Hase avatar
    Hase 21/05/2009 20:55:33

    @19 Αουρορα.
    Μου κινησε και μενα την περιεργεια αυτο που αναφερεις, ιδιαιτερα για τον γραπτο λογο, αλλα δεν το ανεφερα. Τωρα που το λες και συ συμφωνω απολυτα.

  28. Νἰκος avatar
    Νἰκος 21/05/2009 21:42:10

    @ Μπλακ Τζακ #24, "Φαντάζεσαι μια κυβέρνηση με πρόεδρο τον Καρατζαφέρη,υπουργούς τους Παπαθεμελή, Ζουράρι,Μιχαλιολάκο,Αδωνι,Βαϊτση".

    Και γιατι τσουβαλιαζεις "Ναζιστικα" τον Παπαθεμελη και τον Ζουραρι με τον Βοριδη; Αμφοτεροι ειναι και σοβαροι και αποτελεσματικοι σε ο,τι κανουν. Και χειριζονται τη γλωσσα με σαφηνεια σε αντιθεση με το δικκοματικο νεοταξικο κηφηναριο, που ζαλιζει τοπυς ιθαγενεις με το Αγγλοπασπαλισμα. Λιμιτ απ ορ λιμιτ νταουν στη γλωσσα; Λιμιτ νταουν λεω. Συνεννουμαστε με 100 λεξεις πλεον.

  29. Lavazza avatar
    Lavazza 21/05/2009 21:46:05

    @black jack και λοιποί,

    βλέπω ξεβόλεψε πολλούς ο Καραμανλής.

    Ρε ουστ Σταλινοφασίστες, πουλημένοι διεθνιστές που κάνετε και τους διανοούμενους με τα πτυχεία που αγοράσατε στη Ρουμανία δίνοντας δολλάρια στον Τσαουσέσκου επειδή εδώ αποτύχατε στις πανελλαδικές...

    Ούτε με τον Καρατζαφέρη είμαι ούτε με τον Παπαθεμελή.

    Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ

  30. Νἰκος avatar
    Νἰκος 21/05/2009 21:46:24

    @ @22, Αρχαιε, "...και όχι μόνο για επιδοτούμενα βουτυρόπαιδα".

    Συμφωνω. Αλλα, δεν ειναι ολες οι σχολες το ιδιο απαιτητικες. Απλα, καλυπτονται υπο την σκεπη του "δοξασμενου" ονοματος, κατ'αναλογια οπως πιο παλια θα ησουν πιο κοντα στο Θεο αν πηγαινες π.χ. στην Αγια Σοφια ή στα Ιεροσολυμα αντι του εκκλησακιου του χωριου σου. Θρησκευτικες νοοτροπιες βλεπεις. Αλλαζουν τα επιφαινομενα και οχι η ουσια των Ελληνικων αντιληψεων. Πιστεψε με, ξερω τι λεω.

  31. nik avatar
    nik 21/05/2009 21:47:27

    Αυτός μάλιστα ήταν ο σίγουρος γιατί -λέει- τον ψήφιζαν οι ελληνοαμερικανοί στο Ντελαγουέρ, ενώ ο Ομπάμα δεν ήταν και τόσο σίγουρος.
    Οι ίδιες ανοησίες από την εποχή του Τζίμυ (πάρε ένα φυστίκι) Κάρτερ, ο οποίος ήρε το εμπάργκο όπλων κατά της Τουρκίας που είχε επιβληθεί μετά την εισβολή στην Κύπρο, γιατί "ήταν αντίθετο στα συμφέροντα των Η.Π.Α".
    Πόσο απλά είναι τα πράγματα χωρίς τους ευσεβείς πόθους του καθενός.

  32. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 21/05/2009 22:44:55

    @ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 21
    Το σενάριο είναι παλιό. Από τότε δεν άκουσα κάτι πιο νέο, που να είναι συγκεκριμένο. Γράφτηκε κατά καιρούς ότι κάποια πράγματα έχουν ειποθεί από τις ΗΠΑ στο ΥΠΕΞ. Ας δούμε όμως την αλληλουχία των γεγονότων: Επίκεινται Ευρωεκλογές και προφανώς εκλογική σημαντική ήττα των δυο μεγάλων. Η ώρα της Μπακογιάννη και του Βενιζέλου πλησιάζει. Άρα το πολιτικό σκηνικό στην Ελλάδα θα υποστεί αναδιάταξη. Τι εννοεί ο Μπάιντεν; Ότι οι καινούριοι θα τα βρουν με τον Γκρουέφσκι; Αν ήταν έτσι θα τα είχαν βρει ήδη.
    Τα σενάρια είναι "έξυπνα". Θα φέρουν σε στάση αμηχανίας πολλούς "πατριώτες" και κάποιους πατριώτες.

  33. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 21/05/2009 23:04:53

    Αρχαιε,παντα οι Αμερικανοι δημοκρατικοι,ετσι ηταν.
    Χανοι,και ανακατωσουρες,ενω οι Ρεπουμπλικανοι,ηταν πιο συντηρητικοι συνηθως και κλεινοντουσαν στο καβουκι τους.
    Μη μου πεις τωρα για το Μπους,,ενταξει,κανεις δεν ειναι τελειος.

  34. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 21/05/2009 23:09:35

    Αληθεια κυριε χασε,μπορειτε σας παρακαλω,να μας κανετε ενα φροντιστηριακι,ετσι στα γρηγορα,για το τι ειναι αυτος ο περιβοητος φασισμος,που τον ανεβαζετε και τον κατεβαζετε καθε τρεις και λιγο;
    Αντε,για να μαθαινουμε κι εμεις οι μεγαλοι.

  35. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/05/2009 23:16:21

    αν ήμουν εγώ προβοκάτωρ, @Προβοκάτωρ, θα σου έλεγα ότι ο Reagan ήταν τέλειος, αλλά άσε, τέλειος ούτε αυτός (ανέβασε πολύ το χρέος) αλλά έγινε ήρωας γιατί επανέφερε ιδέες που είχαν χαθεί μετά τον Κάρτερ, τον Νίξον (που αν εξαιρέσεις κάτι πατάτες δεν ήταν τόσο χάλια) και το Βιετνάμ. Δεν ήταν μικρή υπόθεση.

    Τώρα τι έχουν κατά νου για τα Βαλκάνια... μποτίλια, τι ψυχανεμίζεσαι?

  36. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 22/05/2009 00:14:23

    @archaeopteryx
    Νομίζω ότι έχει επικρατήσει μια λάθος αντίληψη. Νομίζουμε ότι στα Βαλκάνια μπορεί να γίνει ότι γίνει, χωρίς να χρειαστεί να ανοίξει ούτε μύτη στην Αθήνα. Γιατί πιστεύουμε ότι μας έχουνε κατατάξει σε αυτούς που πρέπει και δικαιούνται να έχουν apriori σταθερότητα. Συχνά επαναλλαμβάνεται ότι η Ελλάδα είναι η πιο σταθερή χώρα των Βαλκανίων, πόλος ειρήνης και ανάπτυξης κλπ. Είναι όμως πράγματι αυτά αυτονόητα; Θα εξακολουθήσουν τα σενάρια να ατιμετωπίζουν την Ελλάδα με ανάλογο τρόπο; Είμαστε τελικά σε κάθε περίπτωση στο απυρόβλητο και το μόνο που μπορεί να μας απασχολεί είναι το όνομα ενός κρατιδίου, το οποίο από πλευράς στρατιωτικής ή αλλης ισχύος δεν είναι σε θέση να αμφισβητήσει πρακτικά την Ελλαδική επικράτεια; Αν ναι, τότε γιατί φωνάζουνε όλοι; Είναι ο καυγάς μόνο για ένα όνομα;
    Οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα θεωρούνται αυτονόητες, με αποτέλεσμα αυτά τα ερωτήματα να μην μας απασχολούν.
    Ίσως όμως το πρόβλημα να βρίσκεται αλλού από εκεί που νομίζουμε. Και ίσως να είναι πολύ μεγαλύτερο.

  37. Naruto avatar
    Naruto 22/05/2009 00:56:20

    Doomsday?
    Το μονο σιγουρο ειναι πως αν το σεναριο αυτο παιξει η EU μετραει μερες αντιστροφα. Κατι τετοιο θα γινοταν πιο σταδιακα. Θα μας πετουσαν πρωτα εξω και μετα μπαμ.
    Αν και τα προσχηματα εχουν πεσει παντου. Οι ΗΠΑ να ανοιξουν και αλλο "μετωπο" ενω φαινονται να θελουν να ξεμπερδεψουν με το ενα απο τα δυο?

    No news is good news σε αυτο το θεμα.

  38. enas avatar
    enas 22/05/2009 12:36:34

    Στα τετοια τους οι Αμερικανοι
    για την ιστορικη παραχαραξη κτλ.

    Αυτο που χρειαζονται ειναι το
    προτεκτορατο των Σκοπιων
    για τα ευρυτερα γεωπολιτικα
    παιχνιδια τους και αυτο
    υποστηριζουν

  39. Σαος avatar
    Σαος 22/05/2009 13:04:33

    Αλήθεια FactorX και Μποτίλια στο Πέλαγος, πως μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι θα το λύσουν το θέμα με διαμελισμό των Σκοπίων και όχι με διαμελισμό της Ελλάδας; Μήπως οι ΗΠΑ έχουν συμφέρον να διαμελίσουν ένα μέλος της ΕΕ για να αποδυναμώσουν αλλά και να δημιουργήσουν εκτός των άλλων εντυπώσεις για την πραγματικότητα γύρω από την ΕΕ η οποία δεν θα κάνει τίποτα για να προστατέψει ένα μέλος της; Εξάλλλου οι αμερικάνοι δεν έβγαζαν χάρτες που έδειχναν την Μακεδονία (την ελληνική βέβαια) ως ... κατεχόμενο έδαφος από την Ελλάδα; Αν βάλουμε τώρα στο τραπέζι ότι έρχονται από το Συμβούλιο της Ευρώπης στην Θράκη για να δουν την "κατάσταση" της μουσουλμανικής μειονότητας και αν τους δίνεται το δικαίωμα να έχουν συλλόγους τουρκικούς (δηλαδή αν είναι καπελομένοι όλοι τους τούρκοι, πομάκοι και ρόμα από την Τουρκία), μήπως είναι γι' αυτούς πιο εύκολο να διαμελίσουν την Ελλάδα που έχει καταντήσει να μην μπορεί να ελέγξει την κατάσταση ούτε στο κέντρο της Αθήνας, πόσο μάλιστα σε ακριτικούς νομούς...

  40. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 22/05/2009 13:53:00

    δεν θεωρώ είναι ότι ο καυγάς είναι μόνο για το όνομα, αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι οι Αμερικανοι έχουν ουρές εδώ από τους Βαλακνικούς ή τους Παγκόσμιους. Οι Γερμανοί ίσως, οι Βούλγαροι ίσως. Οι Αμερικανοί? Ή εμείς είμαστε καμμένοι και οι Βαλκάνιοι "στρατηγικής σημασίας". Δεν το λέω ούτε από φόβο, ούτε επειδή είμαι αμερικανοπτέρυξ. Πιστέυω ότι τα συμφέροντά μας είναι με την Δύση, αν και βλέπω, με λύπη, ότι τα πρως το ζείν τα πληρώνει η Κεντρική Ευρώπη. Αυτά βλέπω εγώ, αφελώς και απλοϊκά.

  41. Σαος avatar
    Σαος 22/05/2009 14:13:25

    Ξέχασα να πω και για το παράρτημα της CIA στα Σκόπια. Θα το έστηναν εκεί οι ΗΠΑ αν είχαν και την παραμικρή διάθεση να διαλύσουν τα Σκόπια;

  42. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 22/05/2009 21:00:58

    @Σαος
    Στα ερωτήματα που θέτεις προσπαθώ να επιμείνω στο σχόλιο 36. Υποθέτω ότι ο διαμελισμός της Ελλάδας προϋποθέτει τον διαμελισμό των Σκοπίων και την προσφυγοποίηση μεγάλου μέρους των Σκοπιανών στην Μακεδονία.
    Το παράρτημα της CIA στα σκόπια είναι μάλλον προπέτασμα καπνού.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.