#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/04/2012 14:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τσίπρας: Κυβέρνηση Αριστεράς με Αλέκα πρωθυπουργό και στήριξη Καμμένου!!!



Τη θέση ότι μια μεγάλη και ριζική αλλαγή των συσχετισμών είναι δυνατή σε αυτές τις εκλογές διατυπώνει ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας, μιλώντας στο Tvxs του κ. Κούλογλου.

Ο Αλέξης Τσίπρας  αναφέρεται διεξοδικά στη ενότητα της Αριστεράς και στο ενδεχόμενο κυβερνητικής συνεργασίας των αριστερών πολιτικών δυνάμεων λέγοντας χαρακτηριστικά ότι το πιο σημαντικό είναι να προκύψει ένας «σκληρός κοινοβουλευτικός πυρήνας» της Αριστεράς που θα επιδιώξει την ανατροπή του Μνημονίου ακόμη και με την Αλέκα Παπαρήγα πρωθυπουργό! 

Ο Α. Τσίπρας αναφέρεται αναλυτικά και στο «άνοιγμα» του Πάνου Καμμένου στο χώρο του ΣΥΡΙΖΑ, ξακαθαρίζοντας ότι οι δύο πολιτικοί χώροι έχουν διαφορετική διαδρομή αλλά «επειδή είναι ιστορικές στιγμές, εάν χρειαστούμε  πέντε ψήφους του κυρίου Καμμένου και έρθει να μας τις δώσει ως ανοχή ή ως στήριξη δε θα τον πετάξουμε, δε θα του πούμε δεν τις θέλουμε…».

Να υπενθυμίσουμε ότι ο κ. Καμμένος έχει ήδη δηλώσει ότι θα μπορούσε να συμφωνήσει σε μια κυβερνητική πολιτική με τον ΣΥΡΙΖΑ. «Υπάρχουν συγκλίσεις στην οικονομική πολιτική» των δύο κομμάτων έχει πει κατά λέξη.

Τώρα ο κ. Τσίπρας ανταποκρίνεται  στο κάλεσμα και δηλώνει ότι και αυτός είναι έτοιμος να συνεργαστεί με τον κ. Καμμένο.

Είπατε τίποτα;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 26/04/2012 14:23:58

    Ακόμα και αν δεχθεί κάποιος τη λογική του, πρόκειται για ηττοπαθή δήλωση. Τα γκάλοπ τον φέρνουν τρίτο κόμμα κι αυτός πάει και προτείνει την Παπαρήγα για πρωθυπουργό, δηλαδή είναι σα να λέει ότι τρίτο θα βγει οπωσδήποτε το ΚΚΕ.

    • kolokotronis avatar
      kolokotronis @ Αυριανιστής 26/04/2012 14:44:00

      Τρίτο θα βγεί οπωσδήποτε το ΚΚΕ, καθότι ο λαός απεχθάνεται
      τις κωλοτούμπες, από όπου κι αν προέρχονται!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ kolokotronis 26/04/2012 14:45:45

        Τότε θα έπρεπε να έβγαινε πρώτο, αγαπητέ. Αλλά δεν. Μάλλον για τέταρτο το κόβω.

  2. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 26/04/2012 14:26:48

    Αναρωτιέμαι αν οι παλήκαροι της φωτογραφίας έχουν κολήσει στη ζωή τους ΕΝΑ ένσημο! Εστω , ένα , και οι δυό μαζί!

    Τουλάχιστον η έρημη η Αλέκα έχει!

    • diman avatar
      diman @ ΣΤΕΛΙΟΣ 26/04/2012 14:33:10

      Ο Αντώνης πόσα έχει????

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ diman 26/04/2012 15:45:22

        κακέ!

        Τουλάχιστον ο Αντώνης δεν παριστάνει τον αριστερό εργατοπατέρα!

        • noldor avatar
          noldor @ ΣΤΕΛΙΟΣ 26/04/2012 16:09:09

          Όχι μόνο τον δεξιό καλοβολεμένο.

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ noldor 26/04/2012 18:46:11

            Τον δεξιό -θα μπορούσε- καλοβολεμένο, αλλά όχι με λεφτά άλλων να τα λέμε όλα αν θες.

            Αντ'αυτού το παλεύει. Για εμάς.
            Αν ήθελε μόνο να γίνει πρωθυπουργός θα έκλεινε το στόμα του και θα ήταν από παλιά.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ diman 26/04/2012 17:09:37

        Ίσως περισσότερα από εσένα που με βάση το υφάκι σου δε σε κόβω για ταπεινό εργάτη, υπάλληλο, αγρότη, κλπ. Άσχετε, ανίδεε και προπαγανδιστή, ο Σαμαράς έχει εργαστεί όταν το Σύστημα που κυβέρνησε και κατέστρεψε τη χώρα τον έβγαλε εκτός επειδή πήγε κόντρα στον εκλεκτό τους Μητσοτάκη. 10 χρόνια που ήταν εκτός πολιτικής έζησε με εργασία. Έχει και σπουδές και μυαλό άλλωστε. Εσύ;

    • perastikos avatar
      perastikos @ ΣΤΕΛΙΟΣ 26/04/2012 16:56:55

      @ ΣΤΕΛΙΟΣ
      ... ενω οι περισσότεροι μεγαλοι πολιτικοι ανδρες οπως Καραμανλής, ΓΑΠ και πολλοι αλλοι, εχουν γεμάτα τα βιβλιάρια ενσήμων τους. ασε ρε μεγαλε.

  3. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 26/04/2012 14:28:52

    Αν κυβερνήσουν όλοι αυτοί μαζί, τότε όλοι βουρ για πολιτικό άσυλο στην...Τουρκία! Έλεος με τον κάθε ψωνισμένο , ανεύθυνο ανεπάγγελτο που θέλει να μας εξουσιάσει...

  4. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 26/04/2012 14:31:27

    Ά πάλι τα ίδια !!! Δεν καταλαβαίνω !!!
    Χθές μιλούσε σε άλλο μήκος κύματος: Όχι έξοδο από Ευρωζώνη.
    Φοβάται μήπως, μη του φύγει ο δικός του Παναγιωτάκης;
    Μπάχαλο τα έκανε. Τρικυμία εν κρανίω, μάλλον !!!

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 26/04/2012 14:41:48

    Γιατί ρε παιδί μου μια ζωή 2 γραμμές;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ο Θείος 26/04/2012 14:44:19

      Είναι απλή η απάντηση, Θείο. Γιατί... "πέντε κόμματα, δύο πολιτικές"!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 26/04/2012 14:54:31

      Σαν τον Ρόμπεν τον κόβω: Αριστεροπόδαρος που "μπαίνει" από δεξιά!
      ;Εύστροφος δεν λέω, αλλά "φτύνει αίμα" κάθε φορά ο Γιούπ Χάινκες για να τον μοντάρει στην ομάδα.
      Χώρια οι μπουνιές με τον Γάλλο δίπλα !!!

  6. avanti avatar
    avanti 26/04/2012 14:41:49

    Με αυτά και με εκείνα, τελικά ο μικρός καταφέρνει να είναι στο επίκεντρο και να συσπειρώνει στα δικά του δεξιά και αριστερά. Εχει πετάξει και το γάντι στην Αλέκα από καιρό .... και έχει αφήσει εκτεθιμένο τον περισσό.
    Θα βαράτε όλοι μαζί, αλλά δεν πειράζει, ο τυπάκος είναι έξυπνος και πολύ μόρτης, θα παίξει πολύ σκληρό πολιτικό παιγνίδι στο μέλλον.

    • factorx avatar
      factorx @ avanti 26/04/2012 14:47:40

      Να δω τι άλλο θα πεις για να δικαιολογήσεις τον ευτελισμό της Αριστεράς. Σαν δεν ντεπόμαστε

      • avanti avatar
        avanti @ factorx 26/04/2012 14:57:57

        Φάκτορα δεν ευθύνομαι ούτε για τον ευτελισμό της αριστεράς ούτε για της δεξιάς - χρυσή αυγή , λάος , καμμένους - αυτή είναι σήμερα η ροή των πραγμάτων.
        Η προσωπική μου ιδεολογική άποψη είναι πολύ συμπαγής εδώ και πολλά χρόνια, οφείλω όμως να αναγνωρίζω αν κάποιος ξεχωρίζει, έστω και εάν διαφωνώ με τις πολιτικές του γραμμές / ιδεολογία.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ factorx 26/04/2012 17:11:23

        Δε θα μπορούσα να πω κάτι καλύτερο για έναν τσαρλατάνο της πολιτικής. Ο αριστερός Καρατζαφέρης είναι ο Αλέξης... Απόλυτα συμμετρικός όμως!

      • parsifal avatar
        parsifal @ factorx 26/04/2012 17:56:41

        Ασε τα παιδιά μήπως και στεγασθούμε κι'εμείς οι ακραίοι κάπου !

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ avanti 26/04/2012 14:56:20

      Σαφώς είναι έξυπνος και πολύ μόρτης. Απόδειξη,πως όταν υπηρετούσε τη θητεία του , λουφάριζε στην Αθήνα (μη στερηθεί και τα Εξάρχεια) ,ενώ τα κορόιδα σκυλοπνίγονταν στο Αιγαίο ,ή πάγωναν στον Εβρο!

      Απ' οτι πάντως βλέπω σε παλιές Ελληνικές ταινίες ,παλιά τους "μόρτες" τους έβρισκες βασικά στη φυλακή. Αλλοι καιροί....

      • one avatar
        one @ ΣΤΕΛΙΟΣ 26/04/2012 16:05:51

        Ενώ οι άλλοι εξαγόραζαν τη θητεία τους και δεν πήγαιναν ούτε στην Αθήνα

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ one 26/04/2012 16:16:03

          Δε μιλάμε τώρα για τους μπούληδες των εφοπλιστών!

          Αλλα ο Αλέξης...να γλύφει "στρατόκαυλους φασίστες" για καλή μετάθεση!

    • m avatar
      m @ avanti 26/04/2012 15:21:03

      Έχω την εντύπωση ότι κρίνεις με τηλεοπτικά κριτήρια.
      Θα πρότεινα να διαβάσεις τις θέσεις των συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ:
      ΑΚΟΑ,
      ΔΕΑ,
      ΔΗΚΚΙ,
      ΚΟΕ,
      ΚΟΚΚΙΝΟ,
      ΟΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,
      ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ, ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ,
      ΚΕΔΑ,
      ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΕΣ,
      Ομάδα Ρόζα,
      Αντικαπιταλιστική Πολιτική Ομάδα (ΑΠΟ).
      Οι μισοί διαφωνούν με τις προτάσεις και τις θέσεις Τσίπρα.
      Αγαπημένη μου πάντως από το Δεκέμβριο του 2008 είναι η ομάδα ρόζα....

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ m 26/04/2012 15:38:20

        Παραμύθι είναι. Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει ΣΥΡΙΖΑ. Μόνον ΣΥΝ: Δηλαδή πλειοψηφία Τσίπρα κτλ και μειοψηφία Λαφαζάνη κτλ, σε χωρίς αρχές φραξιονιστική πάλη.
        Οι άλλες "συνιστώσες" συνεδριάζουν σε τηλεφωνικό θάλαμο.

        • m avatar
          m @ Ο Θείος 26/04/2012 15:50:01

          Προφανώς και δεν διαφωνώ με το σχόλιο σου...
          Στόχος μου όμως αποτελεί η κατάδειξη της ασυνέπειας και των χαοτικής μορφής αντίρροπων θέσεων των μελών που τυπικά απαρτίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ m 26/04/2012 16:09:23

            Φαινόμενα παρακμής "αριστερά", "κεντρώα" και "δεξιά". Ετεροκαθορισμένα κοινωνικά, "φούσκες στο εποικοδόμημα", θα έλεγε ένας παλαιός μαρξιστής, ολίγον δογματικά.
            Σε αντιστοιχία με τα φαινόμενα στο "υπερκινητικό" και "δυναμικό" τμήμα της Ελλκηνικής κοινωνίας, 1980 - 2010.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ avanti 26/04/2012 19:23:13

      Φίλε avanti ο ...τυπάκος όπως λες αυτό ακριβώς κάνει: παίζει απλά.

      Το αναλάβει την διακυβέρνηση ....που είναι το οικονομικό του πρόγραμμα;
      Αλλά ξέχασα η οικονομική του πολιτική στηρίζεται στη φράση: οι υπάλληλοι της Τρόικας θα πάρουν εισιτήριο άνευ επιστροφής και θα πάμε στην ΕΕ να διαπραγματευτούμε.
      Μα ...οι 2 στους 3 υπάλληλοι της ΕΕ είναι.
      Θα διαπραγματευτεί τι; ...δεν μας το λέει είναι κρυφό....σαν το πετρέλαιο από την Ν Αμερική.
      Το να καταγγέλλει ...παίζει απλά.
      Παιδί κομματικού σωλήνα που πήρε το δαχτυλίδι και θα του άξιζε να γίνει Πρωθυπουργός και θα του λέω τότε ...δεν πληρώνω.
      Δυστυχώς για αυτόν και την παρέα του και ευτυχώς για την απλή κοινωνία δεν θα κυβερνήσει ποτέ ο συρφετός συνδικαλιστών και καστών που σέρνει μαζί του ενδεδυμένους με τον μανδύα της προοδευτικότητας ...αρκεί να συμφωνείς μαζί τους....γιατί ακόμα και το ΚΚΕ ...δημοκρατικότερο είναι απλά σε διαγράφουν.

      Έχουμε Δημοκρατία ευτυχώς και τον αφήνουμε να παίζει τίποτα παραπάνω για τον αποδέκτη δαχτυλιδιών που είναι εναντίον ...συστημάτων.

  7. stefanow gragas avatar
    stefanow gragas 26/04/2012 14:44:26

    καλύτερα κυβέρνηση με τον Τσίπρα παρά με τους Βενιζέλους, Λομβέρδους, Αννούλες και Παγκαλους...είπατε τίποτα ??/

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ stefanow gragas 26/04/2012 15:40:00

      Καλύτερα Χολέρα παρα Πανούκλα? Ε, γούστα είν'αυτά!

    • m avatar
      m @ stefanow gragas 26/04/2012 16:06:02

      Καλύτερη η...μοναξιά!!!!

  8. avanti avatar
    avanti 26/04/2012 14:47:10

    Μάλλον για να κινούνται ανάμεσά τους και να μετριάζουν κάθε φορά την απόσταση. Αλλά γιατί ανατροπή του μνημονίου απαραίτητα να σημαίνει έξοδο από ΕΕ? Αλλωστε έτσι όπως είναι το πράγμα γιατί να του μείνει η ρετσινιά ότι ήθελε έξοδο, ενώ μας την ετοιμάζουν άλλοι?

  9. Ollandos avatar
    Ollandos 26/04/2012 14:49:29

    Που ειναι το παραξενο?? Αυτο που ζηταει ο κοσμος είναι και δείξαν οι δημοσκοπήσεις..

  10. axis avatar
    axis 26/04/2012 14:55:59

    Δηλαδή Μαρκόπουλος, Μελάς, Ζώης, Ιατρίδη, Γαληνός κλπ θα στηρίξουν κυβέρνηση Παπαρήγα - Τσίπρα; Το ξέρουν οι ψηφοφόροι τους;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ axis 26/04/2012 15:05:26

      ¨Ολα γίνονται κάτω από τον ουράνιο θόλο.
      Εδώ ο Ντρογκμπά έπαιξε αριστερό μπάκ. Και πεναλτάκιας !!!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Ο Θείος 26/04/2012 17:14:29

        Για 1-2 ματς με το ζόρι θα το αντέξει ο Ντιντιέ. Αυτοί λένε για κυβέρνηση 4ετίας. Έχουν χαζέψει Θείε λέμε...

  11. m avatar
    m 26/04/2012 15:01:01

    Ο Τσίπρας ξεφουσώνει και το ξέρει.
    Η τακτική του λοιπόν είναι να διατηρεί όσο μπορεί ανεύθυνα ψευτοδιλλήματα.
    Θέλοντας όμως και μη υποχρεώνεται να εμπλέξει και το ΚΚΕ και τον Καμμένο-Δημαρά για να φανεί ενωτικός και άρα αρεστός κυρίως σε ανένταχτους αριστερούς.
    Με άλλα λόγια παίζει τα ρέστα του ενώ όλοι ξέρουν ότι δεν έχει φύλλο....

  12. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 26/04/2012 15:07:31

    Συμφωνώ απόλυτα με τον άεργο Τσίπρα! Σε μία βδομάδα μέσα θα έχουν επιβιβαστεί άπαντες στα ελικόπτερα και θα έχουν εγκαταλείψει τη χώρα για το σοσιαλιστικό παράδεισο του Τσάβες! Γιατί να μη συμφωνούμε με μια τέτοια προοπτική;;;

  13. stef avatar
    stef 26/04/2012 15:07:33

    Ετσι και αλλοιώς η κυβέρνηση που θα προκύψει δέν θα έχει ορίζοντα τετραετίας.
    Εδώ το ΠΑΣΟΚ με 160 βουλευτές κράτησε 2 μόλις χρόνια. Πόσο πιστεύετε οτι θα κρατήση αυτή, που δέν θα έχει και το πρώτο εξάμηνο χωρίς μέτρα που είχαν οι προηγούμενοι; 4 μήνες; 6 μήνες; Το θέμα είναι πώς θα πέσει: Με εκλογές ή με κατάρρευση τύπου Σοβιετικής Ενωσης.....

  14. ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ avatar
    ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ 26/04/2012 15:08:29

    H Aλέκα Παπαρήγα απαντά σε 2 "καυτά " ερωτήματα.
    http://taxikiantepithesi.blogspot.com/2012/04/2.html

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ 26/04/2012 15:35:19

      Ωχ, μας την έπεσε και η Κά-Γκέ-Μπέ!

  15. Σπύρος Δούκας avatar
    Σπύρος Δούκας 26/04/2012 15:12:04

    Πάντως από τις δηλώσεις Τσίπρα και Καμμένου, καταλαβαίνω ότι έχουν συζητήσει μεταξύ τους, για πιθανή συνεργασία, αν μετά τις εκλογές τους βγαίνει το άθροισμα.
    Με τις δηλώσεις προσπαθούν να υποδεχθούν και το ΚΚΕ στην παρέα, αλλά προς το παρόν, αυτό φαίνεται δύσκολο.

  16. Jimakos avatar
    Jimakos 26/04/2012 15:16:54

    Πάντως το παραμύθι οτι η αριστερά γενικώς και αορίστως, δεν είχε καμία συμμετοχή σε οσα στραβά συνέβησαν σε αυτόν τον τόπο, τα τελευταία 30 χρόνια, μια χαρά το έχουν περάσει. Σου λεει ΠΑΣΟΚ, ΝΔ κυβερνησαν, εμείς οχι, αρα δεν φταίμε σε τίποτα. Προσωπικά θα ήθελα να τους δω σε μία κυβέρνηση αχταρμάς, για να τελειώνουμε μια για πάντα μαζί τους και με την παραμυθένια πολιτική τους. Να γίνει μια απομυθοποίηση.

    • Μάνια avatar
      Μάνια @ Jimakos 26/04/2012 15:45:20

      ΣΩΣΤΟς!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Jimakos 26/04/2012 17:05:32

      Γιά κάνα μήνα ὃμως,ὂχι παραπάνω!

  17. karenin avatar
    karenin 26/04/2012 15:30:03

    Tελικά όποια εξέλιξη που δεν συμπεριλαμβάνει στην κυβέρνηση ΝΔ και πασοκ είναι ανευθυνότητα και τυχοδιωκτισμός εκ μέρους των ψηφοφόρων. Βλέπουμε μεγαλόστομες διακηρύξεις ότι ξανά θα αλλάξουν όλα, αλλά θυμόμαστε πως πολιτεύτηκε ο Βορίδης, και πόσο πλάτη έβαλε ο Σαμαράς να στηριχθεί ο νόμος για την παιδεία που απο κοινού ψηφίστηκε.
    Με το Πασόκ εκτός παιγνιδιού, η ΝΔ στην ουσία παλεύει με ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ , με τους τελευταίους να είναι πραγματικά ανεξέλεκτοι και να κινούνται εκτός συστήματος.

  18. factorx avatar
    factorx 26/04/2012 15:33:29

    Δηλαδή οι ΑΝΕΛ δεν είναι τυχοδιώκτες; Καθαρή απάντηση karenin και άσε την επιχειρηματολογία Εξαρχείων. θα γκρεμίσετε το συστημα με τον Καμμένο;

    • karenin avatar
      karenin @ factorx 26/04/2012 15:51:04

      Factorx, εχει πιο σημασία να απαντήσεις εσυ αν θεωρείς ότι η λύση για την χώρα είναι θεσμική η όχι. Μετα θα βρούμε ποιοί είναι χρήσιμοι σε αυτήν τη συγκυρία. Οσο για την ΑΝΕΛ, τα τηλεγραφήματα αποτις πρεσβείες αυτό αναφέρουν, ανεξέλεκτοι αυτή την στιγμή αλλά με τις κατάλληλες ενεργειες και ανθρώπους θα τεθούν υπο έλεχο.

      • factorx avatar
        factorx @ karenin 26/04/2012 15:56:09

        Τι βλέπω; έγινες οπαδός των θεσμών; Να σου απαντήσω όμως: Εγώ προσωπικά είμαι υπέρ της ρήξης. Να καεί το σύμπαν. Δεν έχω ούτε περιουσία, ούτε λογαριασμούς να διαφυλάξω και ο γιός μου μπορεί να καταφέρει μόνος του. Υπάρχει όμως το υποκείμενο της επανάστασης; Δεν υπάρχει - χαβαλέδες και συστημικοί καραγκιόζηδες υπάρχουν στη θέση του. Γι αυτό στηρίζουμε Σαμαρά. Είναι σε πολλά η αντανάκλαση στο παρόν της εθνικής αστικής τάξης που δεν υπήρξε ποτέ, αλλά είναι ο καλύτερος που έχουμε. τα υπόλοιπα θα σου (σας) τα πω στις 7 Μαίου

        • parsifal avatar
          parsifal @ factorx 26/04/2012 18:00:28

          Μαρξιστικό πορτραίτο Σαμαρά ! Είσαι απίστευτος !
          Πάσχει σε ενα σημείο : Ολα αυτα είναι "κατά δήλωσιν του", κάτι σαν αποκαλυπτική θρησκεία...

          • factorx avatar
            factorx @ parsifal 26/04/2012 18:09:33

            Πάλι δεν κατάλαβες δυστυχώς. Για μένα μιλάω

          • parsifal avatar
            parsifal @ factorx 26/04/2012 18:23:57

            Γνωρίζεις αριστα οτι συμμερίζομαι την θέση "το υποκείμενο της επανάστασης" και αυτό που γράφω πιό πάνω είναι οτι παρουσιάζεις μια Μαρξιστική (Μαρξίζουσα εστω...) προβολή του Σαμαρά ως αστική τάξη που οντως δεν υπήρξε ποτέ στην χώρα των συμμοριών και των ομάδων συμφερόντων.
            Αρα τι "για μένα μιλάω" ;
            Εσύ είσαι η virtual αστική τάξη η ο Σαμαράς ; Συγγνώμη αλλά θέλω διευκρίνιση !

          • factorx avatar
            factorx @ parsifal 26/04/2012 18:33:55

            Οκ, τώρα κατάλαβα νόμιζα πως μιλούσες για την ρήξη.

  19. Μάνια avatar
    Μάνια 26/04/2012 15:48:12

    Ρωσικη ρουλετα εχουν καταντησει οι εκλογεςβ αυτές,,
    Να δουμε που θα κατσει η μπιλια και ποιος θα παει με ποιον τελικα , να ξακαθαρισουν τα πράγματα!

  20. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 26/04/2012 15:58:00

    Να αφήσουμε τις μαλακιες κ´ να πάμε να ψηφίσουμε όλοι μας τότε δεν χρειαζόμαστε κανέναν,ΟΧΙ Όπως το 2009 που πήγαμε όλοι παραλίες κ´ βγάλαμε τον εφιάλτη πρωθυπουργό

  21. στεφανος γραγας avatar
    στεφανος γραγας 26/04/2012 16:06:56

    λυπάμαι αλλά διαφωνούμε ριζικά./..εσείς ειρωνευεστε ως άεργο τον Τσίπρα ενω οι δικοί σας έχουν βαρέα ένσημα επι σειρά ετων (ωραία κριτική), εσείς θεωρείτε την εκλογή ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ ως κίνηση υπευθυνότητας ενώ η εκλογή Τσίπρα ως καταστροφή..(υπέροχη κριτική και αυτή)...λυπάμαι όμως μάλλον η χάρη δεν θα σας γίνει...όσο για σένα φάκτορα που είσαι υπέρ της ρήξης, με ποιούς ???θα κάνει ρήξεις ο Σαμαράς απέναντι σε ποιούς ??/ μάλλον ξέφυγες....άκου ρήξεις...αν εννοείς βέβαια με τον λαό, πράγματι εκεί θα κάνει ρήξεις....πάντως παιδιά μην παρακαλάτε για ελικόπτερα...γιατί εκτός απο Βενεζουέλα, μπορεί να έχουν προορισμό και προς ΗΠΑ μεριά, αγαπημένος σας προορισμός και ιδαιτέρων σχέσεων...μετά τιμής..

  22. Κώστας Δημητρίου avatar
    Κώστας Δημητρίου 26/04/2012 16:23:05

    Κατ' αρχήν ιστορικό προηγούμενο συνεργασίας δεξιάς με αριστερά υπάρχει στην περίφημη συγκυβέρνηση με πρωθυπουργό τον Τζανετάκη... Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε!

    Από κει και πέρα εκείνο που καταλαβαίνει κανείς είναι ότι δεν υπάρχει θέμα ακυβερνησίας. Πάντα θα υπάρξει κάποια κυβέρνηση. Επομένως ο Τσίπρας καλά κάνει, γιατί λέει το αυτονόητο, δηλαδή ότι είτε έτσι , είτε αλλιώς, κάποια κυβέρνηση θα γίνει!

    Το ενοχλητικό είναι ότι η ενότητα της αριστεράς έχει πάει περίπατο. Το ΚΚΕ φέρει την μεγαλύτερη ευθύνη γι' αυτό. Σε κάποιο συνέδριο κάποτε μπορεί να κάνουν ακόμα μια φορά αυτοκριτική, γιατί ενώ μπορούσαν, δεν τόλμησαν!

    Έτσι ο καθένας πορεύεται μόνος του. Και αυτό σημαίνει ότι ο λαός αν δεν βρει διέξοδο στα ...τρόπος του λέγειν... γνωστά καθεστωτικά κόμματα, θα προσπαθήσει ίσως (έστω μια μερίδα , αν όχι όλο ο λαός) να βρει διέξοδο σε πολιτικά σχήματα που φαίνεται ότι δεν είναι και οπαδοί του κοινοβουλευτισμού κλπ.

    Ας δούμε στο μέλλον και βλέπουμε... Κάτι μπορεί να γίνει !

  23. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 26/04/2012 16:23:54

    Δεν μου αρέσει η αριστερή προοπτική της χώρας, ευθύνεται για πολλά κακά στο παρελθόν.
    Όμως ας παραδεχτούμε ότι θα είχε φοβερό ενδιαφερόν να το δούμε και αυτό στη ζωή μας...

  24. karenin avatar
    karenin 26/04/2012 16:32:18

    Δεν είναι θέμα προοπτικής. Είναι σαν λαός στριμωγμενοι στον τοίχο, ποιές δυνάμεις βάζουμε μπροστα σε αυτή την συγκυρία να παλαίψουν το μνημόνιο.

  25. Γιώργος avatar
    Γιώργος 26/04/2012 16:36:31

    Γιατί θεωρείται τόσο τρομερό να συνεργαστεί ο Τσίπρας με τον Καμμένο όταν ο Σαμαράς έχει συγκυβερνήσει με τον Παπανδρέου;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιώργος 26/04/2012 17:20:03

      Επειδή ο Σαμαράς έριξε τον ΓΑΠ ενώ αυτοί οι δύο θα ρίξουν τη χώρα στα τάρταρα με τα σχέδια που λένε πως έχουν...

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Γεώργιος Τ. 26/04/2012 18:53:43

        Δεν το ξέρεις ότι θα ρίξουν τη χώρα στα τάρταρα.
        Αντίθετα ο ΓΑΠ με τον οποίο συνεργάστηκε ο Σαμαράς έριξε την χώρα στα τάρταρα.

        • svetlana avatar
          svetlana @ Γιώργος 28/04/2012 02:38:52

          Δεν συνεργάστηκε ο Σαμαράς με τον ΓΑΠ!!! Αμαν πια ο κάθε άσχετος λέει μια κοτσάνα, προκειμένου να κατηγορήσει τον Σαμαρά. Οκ λοιπόν, ο Σαμαράς φταίει για όλα... Ο Σαμαράς που 17 χρόνια ήταν εκτός πολιτικού συστήματος είναι ο δημιουργός όλων των κακών. Όλοι οι υπόλοιποι (ΓΑΠ, Καμμένος, Βενιζέλος κτλ) ζούσαν σε μια εικονική πραγματικότητα και έχουν κάνει λωβοτομή...

  26. Rob avatar
    Rob 26/04/2012 16:42:27

    Factorx,

    Αναφέρεσαι στο σχόλιό σου στις 26/04/2012 3:33 pm σε τυχοδιωκτισμό.
    Θυμήσου αν θέλεις τι έλεγε η ηγεσία της ΝΔ για το πρώτο Μνημόνιο και το Μεσοπρόθεσμο και σύγκρινε τα με τις θέσεις που έχει σήμερα…Εντάξει…θα μου πεις έγιναν πολλά στο μεσοδιάστημα, η οικονομία χειροτέρεψε, τέθηκε και το δίλλημα ή δεύτερο μνημόνιο ή έξοδος από το ευρώ κατά πως ισχυρίζεται η ΝΔ και το ψήφισε το δεύτερο Μνημόνιο και τους εφαρμοστικούς. Αλήθεια, γιατί την πρώτη φορά που εκβίαζε το ΠΑΣΟΚ με το ίδιο δίλλημα για να περάσει το Μεσοπρόθεσμο και τα λοιπά μέτρα η ΝΔ αντιστεκόταν και από το Φεβρουάριο και έκτοτε υιοθετεί την ίδια ρητορική με το ΠΑΣΟΚ; Είναι γιατί το εννοούσαν πράγματι οι Γερμανοί ότι θα μας διώξουν; Και γιατί δεν το εννοούσαν την πρώτη φορά κατά πως ισχυριζόταν το ΠΑΣΟΚ; Ποια η διαφορά στα εκβιαστικά διλλήματα των Γερμανών από την πρώτη μέρα που τα έθεσαν ως σήμερα; Ποια Ευρωπαϊκή Συνθήκη προβλέπει την εκδίωξη κράτους-μέλους; Κι ακόμη κι αν υπάρξει θέληση εκ μέρους κάποιων κακόβουλων να φύγει η χώρα από το ευρώ, γιατί η Ελλάδα να υποκύψει σε κάτι τέτοιο; Γιατί να μην προτάξει τα θεμελιώδη δικαιώματα που αναφαίρετα της ανήκουν και που πηγάζουν από τις Ευρωπαϊκές Συνθήκες ως ισότιμο μέλος της ΕΕ; Ως πότε θα υποχωρεί αποδεχόμενη δίχως αντίρρηση τις απαιτήσεις των δανειστών;

  27. dem avatar
    dem 26/04/2012 17:17:07

    Το ΚΚΕ λέει να δώσουμε διαβατήρια σε όλους τους παράνομους μετανάστες για να μεταβούν στην Ευρώπη.
    Αποτέλεσμα;;
    1.Θα μας αποβάλλουν από την ΕΕ και θα έχουν δίκιο (βεβαια αυτό θέλει και το ΚΚΕ προκειμένου να συνάψουμε συμμαχία με την Βόρειο Κορέα).
    2. Οι πακιστανο-αφγανο-μπαγκλαντεσιανοί όταν το μάθουν στις χώρες τους θα έρχονται κατά εκατοντάδες χιλιάδες στον Εβρο για να τους δώσουμε διαβατήρια στην Αθήνα!
    Αυτά είναι γελοιότητες της αριστεράς.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ dem 26/04/2012 17:21:49

      Ναι. Θέλουν να είμαστε σταθμός τρένων για Ευρώπη. Στον πρώτο μήνα θα έχεις 5 εκατομμύρια κόσμο να περιμένουν να φύγουν. Και που θα μείνουν και τι θα τρώνε μέχρι να βρεθεί το μέσο μεταφοράς μετά από 1 μήνα; Είναι τρελοί οι άνθρωποι που τα σκέπτονται και σχιζοφρενείς όταν τα λένε κιόλας...

  28. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 26/04/2012 17:20:50

    Κοινή διακήρυξη κατά των αυστηρών μέτρων λιτότητας υπέγραψαν την Τετάρτη οι επικεφαλής των συνδικάτων Κροατίας, Σλοβενίας και Ιταλίας σε συνάντησή τους εν όψει της Εργατικής Πρωτομαγιάς.
    Υποδειγματική κίνηση εργατικού Ευρωπαικού συντονισμού και αλληλεγγύης.
    h**p://news.in.gr/world/article/?aid=1231193194
    Τα δικά μας συνδικάτα, όλων των αποχρώσεων τι κάνουν; Διαιρούνται, διχάζονται, τσακώνονται μεταξύ τους και κομματοσκυλιάζουν μονίμως.
    Η ευθύνη της υπαρκτής "αριστεράς" (αλλά όχι μόνον αυτής, βλ. τον πασοκικό αλλά και νεοδημοκρατικό συντεχνιασμό) είναι τεράστια.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 26/04/2012 17:28:08

      Για τα Ελληνικά συνδικάτα, οι όροι "επενδύσεις" και "βιώσιμη ανάπτυξη" είναι δυστυχώς (ακόμη και τώρα) αυτο-λογοκριμένοι.
      Συνήθισαν με στενοκομματικές - πελατειακές λογικές, να ζητούν θέσεις εργασίας χωρίς επενδύσεις και ανάπτυξη εφήμερη, καταστροφική.
      ¨Οσο για μάχη κατά των ανισοτήτων ανάμεσα στους εργαζόμενους τί να πώ; Ενδιαφέρονται μόνον για την "εξασφαλισμένη" μερίδα.

    • avanti avatar
      avanti @ Ο Θείος 26/04/2012 17:36:29

      Ετοιμάζονται να συμπράξουν στην διακήρυξη Μανώλης & Στρατούλης..... Το ΠΑΜΕ δεν αναγνωρίζει τέτοιες διακηρύξεις, ο Φωτόπουλος το σκέφτεται, έρχεται όμως καλοκαιράκι και θα πάει διακοπές. Οι άλλοι δεν έχουν πάρει είδηση τίποτα γιατί ζούν σε άλλη χώρα.

      • Ευθύμιος Περίσσιος - Χαλάνδρας avatar
        Ευθύμιος Περίσσιος - Χαλάνδρας @ avanti 27/04/2012 09:08:49

        Σύμφωνο Σοφούλη-Σκλάβαινα!;?

  29. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 26/04/2012 17:23:15

    Από τη Διακήρυξη:
    "Η Ευρώπη πρέπει να βασίζεται στην ισότητα, στην αλληλεγγύη, στην κοινωνική δικαιοσύνη και στην κοινωνική συνοχή.
    Το σχέδιο οικονομικής ανάκαμψης πρέπει να δίνει προτεραιότητα στις επενδύσεις, στη βιώσιμη ανάπτυξη, στις ποιοτικές θέσεις εργασίας, στην κοινωνική δικαιοσύνη και ταυτόχρονα στη μάχη κατά των ανισοτήτων, σημειώνουν τα συνδικάτα".

    Οι επικεφαλής των συνδικαλιστών οργανώσεων των τριών χωρών τόνισαν ότι και οι κυβερνήσεις στην Κροατία, στη Σλοβενία και στην Ιταλία συμπεριφέρονται ταυτόσημα - έχουν στραφεί αποκλειστικά σε μέτρα λιτότητας εξαιτίας των οποίων αυξάνεται ο αριθμός των ανέργων, αντί να ενθαρρύνεται η οικονομία και η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
    Η κοινή διακήρυξη υπεγράφη στο πλαίσιο των καθιερωμένων συναντήσεων των συνδικάτων εν όψει της Εργατικής Πρωτομαγιάς, οι οποίες πραγματοποιούνται από το 2007 υπό το σύνθημα «Συνδικάτα χωρίς σύνορα» στη μεθόριο Κροατίας-Σλοβενίας. Φέτος, για πρώτη φορά, στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι των ιταλικών συνδικάτων CGIL, CISL και UIL, δηλαδή όλων των ιδεολογικών τάσεων.

  30. vereniki avatar
    vereniki 26/04/2012 17:29:57

    Kαλα οτι να'ναι .. Ντε και καλα να τους βγαλετε οτι ειναι μαζι ..Τον
    Καμμενο τον ρωτησαν; Εχει ξεκαθαρισει οτι μπορει να υπαρχουν κοινα σε ΟΡΙΣΜΕΝΑ οικονομικα,αλλα υπαρχει χαος στο μεταναστευτικο και στα ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ. Αυτο το καλαμπουρι περι Συριζα ξεκινησε πριν ενα μηνα και εκλεισε αμεσως. Τωρα στο πανικο το ξαναφερνουν παιζοντας με μια φραση του Τσιπρα που ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ τους Ανεξαρτητους Ελληνες.
    Τι δεν καταλαβαινετε?

  31. George avatar
    George 26/04/2012 17:39:23

    Όλοι οι δημοσιολογούντες και πολιτικολογούντες εδώ και 23 χρόνια που ανετράπη ο σοσιαλισμός στην Ανατολική και κεντρική Ευρώπη μιλούσαν για τη νέα εποχή που ήρθε, αυτή της δημοκρατίας, δικαιοσύνης, ευημερίας, κλ.π. Δεν κατανόησαν πως ο σοσιαλισμός που ανετράπη ήταν απλά ένα σύστημα που αντιμετώπιζε κάποια προβλήματα ανανέωσης και θα τα έλυνε προς κάποια κατεύθυνση, καπιταλιστική ή σοσιαλιστική. Επειδή η φύση όπως και η κοινωνία απεχθάνονται το κενό η αλλαγή επήλθε προς τα πίσω, προς τον καπιταλισμό. Σήμερα όμως, διαφαίνονται άλλου τύπου εξελίξεις σε όλη την Ευρώπη, έχουμε μια αντιστροφή του κλίματος του 1989. Στην Τσεχία η δεξιά καταρρέει και οι Τσέχοι σε λίγους μήνες θα έχουν κυβέρνηση σοσιαλιστών-κομμουνιστών. Στη Γαλλία ο Σαρκοζί είναι πλέον παρελθόν και στην Ελλάδα θα έχουμε μια αριστερά με πρώτο ρόλο. Ο τροχός της ιστορίας ξεκόλλησε και τραβά βασανιστικά την γνωστή του ανηφόρα. Η γενική κατεύθυνση πορείας είναι προοδευτική. Ο καπιταλισμός έχει εξαντλήσει τα ιστορικά του όρια και αρχίζει να αποχωρεί από το προσκήνιο. Η Γερμανία- όπως είχα προβλέψει προ 12 μηνών θα έχει μεγάλο πρόβλημα ως εξαγωγική δύναμη διότι οι χώρες της περιφέρειας είναι σε βαθιά κρίση. Η ιστορία κινείται ξανά προς τα αριστερά.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ George 26/04/2012 18:05:40

      αυτό το στερεότυπο, το να θεωρείται δηλαδή η αριστερή κατεύθυνση ως η μια και μόνη "προοδευτική" δεν μπορώ να το καταλάβω...με τίποτα όμως...

  32. axis avatar
    axis 26/04/2012 17:49:02

    Δηλαδή ο Καμμένος είναι το δεκανίκι του Τσίπρα;

  33. Pluto avatar
    Pluto 26/04/2012 18:01:58

    Ποιό κόμμα είναι άψογο,τέρας συνοχής κλπ, ώστε οι αντιφάσεις καί οι ταλαντεύσεις στον ΣΥΡΙΖΑ να προσλαμβάνονται σαν ελάττωμα που ακυρώνει κάθε προοπτική καί δυνατότητα συνεισφοράς;;
    Αν δεν υπάρξει αυτοδυναμία (ναί,ναί ξέρω έ-έ-έρχεται) ,θα προτιμηθεί από την ΝΔ η εμπιστοσύνη/συμμετοχή/ανοχή Βενιζέλου;;Με ποιά ανταλλάγματα παρακαλώ;; Για την επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου με την στήριξη της 5ης φάλαγγας;;
    Μετά τα μέτρα του Ιουνίου που απαιτεί η Τρόϊκα νέες εκλογές (τις οποίες μπορεί να προκαλέσει ανά πάσα στιγμή ο Μπενίτο) θα είναι πικρό ποτήρι καί το τέλος για τον Αντώνη Σαμαρά...

    • factorx avatar
      factorx @ Pluto 26/04/2012 18:08:47

      Ποια μέτρα ρε Pluto. Όλη η Ευρώπη μιλάει για αλλαγή του συμφώνου σταθερότητας

  34. ΠΑΛΛΗΞ avatar
    ΠΑΛΛΗΞ 26/04/2012 20:10:08

    Πραγματικά δεν έχω καταλάβει το σκεπτικό του κάθε ανεγκέφαλου ΣΥΡΙΖαίου που θεωρεί ότι μπορεί να αυξήσει τους μισθούς, να μειώσει τη φορολογία στα λαϊκά στρώματα, να αυξήσει τη φορολογία του μεγάλου κεφαλαίου και όλα αυτά μέσα στην ΕΕ και χωρίς να θίξει τις καπιταλιστικές σχέσεις παραγωγής. Κατά την άποψή μου δεν είναι εγκάθετοι, αλλά ηλίθιοι. ..το 'λεφτα υπαρχουν¨¨ μας το ειχαν πει και αλλοι

  35. juliet avatar
    juliet 26/04/2012 21:02:26

    O GAP εβγαζε μανιφέστο με φόντο το Καστελόριζο και ο Καημένος με φόντο το γεφύρι της Αρτας.Βρε, σεις ,μάλλον παρανοήσαμε αυτό δεν είναι κόμμα -κίνημα είναι που ιδρύθηκε από διαβούλευση χιλιάδων Ελλήνων.

  36. Τάκης avatar
    Τάκης 26/04/2012 21:54:15

    Να ανεβάσει το ΠΑΣΟΚ το θέμα αυτό, από τον φόβο μην βρεθεί στη τρίτη ή τέταρτη θέση το καταλαβαίνω. Να το ανεβάζετε εσείς με οδηγεί στη σκέψη ότι ανησυχείτε το ίδιο με το ΠΑΣΟΚ μήπως και δεν γίνει εφικτή η συγκυβέρνηση.

    • factorx avatar
      factorx @ Τάκης 26/04/2012 22:05:16

      xa xa xa ευφυέστατο!!!

  37. Harry Zep avatar
    Harry Zep 27/04/2012 00:08:42

    Ο Τσίπρας δεν είναι αρχομανής. Μια πρόταση που είχε γίνει πριν ένα μήνα να ηγείται του ψηφοδελτίου η Λιάνα Κανέλλη απορρίφθηκε ή μάλλον δεν συζητήθηκε. Τώρα μη προεξοφλούμε για τα ποια θα είναι τα 2 πρώτα κόμματα. Αστες τις Δημοσκοπήσεις. Τη δουλειά τους κάνουν κι αυτές ... κατευθυνόμενες

  38. Θ avatar
    Θ 27/04/2012 09:06:34

    Σύμφωνο Σοφούλη-Σκλάβαινα!;?

  39. George avatar
    George 27/04/2012 17:23:06

    Αν δε μαγειρευτούν τα αποτελέσματα με υπερσύγχρονα συστήματα τότε έχουμε: πρώτο κόμμα η ΝΔ, δεύτερο ο ΣΥΡΙΖΑ, τρίτο το ΠΑΣΟΚ, τέταρτο το ΚΚΕ, πέμπτο οι Α.Ε, όλα αυτά με πάνω από 10%, έκτο η ΔΗΜΑΡ, και μετά όλοι οι άλλοι. Τώρα ποιος θα βγάλει τη χώρα από το μνημόνιο δεν ξέρω.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.