#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/02/2013 15:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τρομοκράτες με αντιστασιακούς συγκρίνει ο Παναγούλης!!!



Έχουμε γράψει κι άλλη φορά ότι ο Στάθης Παναγούλης υπάρχει στο πολιτικό σκηνικό διότι είναι αδερφός ενός ήρωα. Έτσι έκανε καριέρα, έγινε βουλευτής και το παίζει νοματαίος.

Όμως, η υπομονή έχει και τα όριά της, και η ντροπή του ΣΥΡΙΖΑ δε μπορεί να γίνει ντροπή της δημοκρατίας.

Τον ανεχτήκαμε όταν απείλησε με λιντσάρισμα «μνημονιακούς» βουλευτές. Δε θα τον ανεχθούμε, όμως, τώρα που εξομοιώνει τους βασανισμένους από τη Χούντα αντιστασιακούς με τα βλαμμένα παιδαρέλια που ληστεύουν τράπεζες και το παίζουν αναρχικοί με τα λεφτά από τις ληστείες.

Θα καταδικάσουμε κάθε ανόητο αστυνομικό που δέρνει κρατούμενους, αλλά δε θα ανεχθούμε και το νέο ατόπημα που Στάθη Παναγούλη. Σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με τις φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα των τεσσάρων νεαρών ληστο-αντιεξουσιαστών, ο μεγάλος… αγωνιστής της Αντίστασης, Στάθης Παναγούλης δήλωσε:
«Οι βασανιστές της Χούντας του Παπαδόπουλου την περίοδο 1967-74 φρόντιζαν, όταν μετά τις ανακρίσεις των αγωνιστών της Αντίστασης, με βασανιστήρια στα κολαστήρια της Μπουμπουλίνας και του ΕΑΤ-ΕΣΑ, οδηγούμενοι στα έκτακτα στρατοδικεία, να μην υπάρχει κανένα ίχνος βασανισμού.
 Σήμερα, η κυβέρνηση της Τρόικας, του κ. Σαμαρά, δεν κρατά ούτε τα προσχήματα. Δίνει τις φωτογραφίες των συλληφθέντων στη δημοσιότητα με εμφανή τα σημάδια των βασανισμών! Ας δώσει, η κυβέρνηση του Τριωδίου στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη Νίκο Δένδια, το βραβείο του σύγχρονου νεοναζί».

Πέρα από το γεγονός ότι είναι από μόνη της μια ντροπιαστική ανακοίνωση η ακόμη μεγαλύτερη ξεφτίλα είναι η εξομοίωση των βασανισμών της Χούντας με τις σφαλιάρες των αστυνομικών. Κι από πού κι ως που είναι το ίδιο αυτοί που αγωνίστηκαν για τη δημοκρατία κατά της Χούντας των συνταγματαρχών, με τους φλούφληδες των Βορείων προαστίων που βαρέθηκαν να πίνουν φρέντο και αποφάσισαν να πάρουν τα καλάσνικοφ.

Από πού κι ως που άνθρωποι που δεν είχαν παντελόνι να φορέσουν, παρά μόνο ζούσαν με το όραμα και την ελπίδα για πραγματική δημοκρατία στη χώρα, γίνονται ίδιοι με τους δειλούς τρομοκράτες που βάζουν βόμβες στα εμπορικά κέντρα και κλέβουν τράπεζες για να ζουν «ζωή και κότα»;

Είναι μεγάλο το ατόπημα για έναν βουλευτή να εξομοιώνει τη Χούντα του Παπαδόπουλου με μια εκλεγμένη κυβέρνηση κι έναν εκλεγμένο πρωθυπουργό ο οποίος μάλιστα είναι μακράν, σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις, ο καταλληλότερος για να κυβερνά αυτή τη χώρα.

Ο ΣΥΡΙΖΑ και προσωπικά ο Αλέξης Τσίπρας πρέπει αμέσως να επαναφέρουν στην τάξη τον Παναγούλη που φαίνεται ότι «μωραίνει Κύριος».

Άμεση ήταν η αντίδραση του κυβερνητικού εκπροσώπου:

«Κάθε λεπτό που περνάει και ο Στάθης Παναγούλης παραμένει μέλος της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, επιβεβαιώνει το γεγονός ότι το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης αποδέχεται τις απόψεις του που ταυτίζουν τους αγωνιστές της Χούντας με τους συλληφθέντες για ληστείες και τρομοκρατική δράση", τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Σίμος Κεδίκογλου.

"Η αποδοκιμασία στη βία, στην ανομία και την τρομοκρατία πρέπει –επιτέλους για τον ΣΥΡΙΖΑ- να είναι έμπρακτη. Όπως και η έμπρακτη αποδοκιμασία των δηλώσεων Παναγούλη περί «στρατοδικείων» και «Νεοναζί υπουργών».

Ας αποδείξει επιτέλους εμπράκτως το κόμμα του κ. Τσίπρα ότι σέβεται το Σύνταγμα, τους δημοκρατικούς θεσμούς και την ομαλότητα. Γιατί στην Δημοκρατία ούτε επιτρέπονται απειλές για λιντσάρισμα πολιτικών αντιπάλων, ούτε καλύπτονται δηλώσεις εξομοίωσης ληστών – τρομοκρατών με τους αγώνες ενός ολόκληρου λαού για Ελευθερία και Δημοκρατία", καταλήγει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 04/02/2013 14:38:38

    ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ.....???? ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ "ΧΑΛΑΡΩΣΗ" ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΙΑΣ....???? ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΖΗΜΙΑ ΚΑΙ Η ΕΑΤ ΕΣΑ.....!!!! ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΠΑΠΠΟΥ.....

  2. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 04/02/2013 14:49:50

    Ποιο μυαλό; Είχε ποτέ;

  3. o deksios avatar
    o deksios 04/02/2013 14:51:50

    μια χαρα τα λεει..
    για την αριστερα ειμαστε σε περιοδο αντιστασης ενοπλης, ωστε να ερθουν αυτοι στην εξουσια.. μετα θα κλεισουν βουλη, κτλ, και θα γινονται εκλογες στυλ χθεσινες στην κουβα, με εναν υποψηφιο!!!!!!!
    ωστοσο μετα την απομακρυνση απ' το ταμειο (επικρατηση ερυθρων χμερ) ουδεν λαθος απ' το ταμειο αναγνωριζεται..

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ o deksios 04/02/2013 19:09:02

      Σωστός! Ας καταλάβουμε τι κρύβεται στα σπλάχνα της αριστεράς και θα φαινόταν μόνο όταν θα έπαιρναν την εξουσία. Δείτε διαφορά ύφους από την εποχή του 4% με το σημερινό ύφος του Σύριζα. Και έλεγαν ότι θα είναι σοβαρή αντιπολίτευση. Μα πιο γελοίοι και από την ΧΑ έχουν καταντήσει οι βουλευτές τους. Δε τους προλαβαίνει ο Τσίπρας. Κάθε μέρα κι άλλο φρούτο. Ήθελα να ήξερα, αν κάθε μέρα άλλος βουλευτής της ΝΔ έβγαινε και έλεγε ανάλογης βαρύτητας χοντράδες ο Σαμαράς θα τους ανεχόταν; Και θα ήταν σοβαρός αρχηγός κόμματος;

  4. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 04/02/2013 14:56:12

    Μια σοφή κουβέντα μας είχε πει ο αείμνηστος δάσκαλός μας, όταν ήμασταν ακόμα μικρά παιδιά! «Πριν ξεστομίσετε το οτιδήποτε, να βουτάτε πρώτα τη γλώσσα σας στο μυαλό»! Τη θυμάμαι πάντα, ειδικά όταν εξαπολύονται λεκτικές κοτρώνες, που μετά δεν μαζεύονται με τίποτα!
    Φαίνεται πως ο Στάθης κουράστηκε να ακούει τόσα χρόνια πως το βασικό προσόν του είναι πως βγήκε από την ίδια κοιλιά με τον Αλέκο! Πως παίρνει φως από το φως εκείνου, που είχε το κουράγιο και το θάρρος να κάνει αυτό που πίστευε! Και είπε, μια και κατάφερε να εκλεγεί βουλευτής, αφού μετά από πολλές αναζητήσεις βρήκε τον πολιτικό χώρο που του ταιριάζει, πως ήρθε και ο καιρός να απαλλαγεί από τον χαρακτηρισμό του ετερόφωτου και να περάσει στον κόσμο εκείνον του αυτόφωτου.
    Δεν δίστασε λοιπόν να αμαυρώσει την εικόνα του αδελφού του και αναμφισβήτητα ήρωα, για τη συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων. Γιατί με αυτά που είπε τον εξομοίωσε με τα παιδαρέλια που φοράνε την κουκούλα και μάχονται το «κατεστημένο» και ως ληστές, κάνοντας «απαλλοτριώσεις» για να βρίσκουν λεφτά για την οργάνωσή τους και για τα πολεμοφόδιά τους. Με αυτά που καίνε ξένες περιουσίες και ενίοτε και ανθρώπους, άμα λάχει. Κρίμα, γιατί και ως ετερόφωτος διακρινόταν ακόμα στο «σκοτάδι»! Τώρα;

  5. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 04/02/2013 15:01:18

    Το έχω ξαναπεί!
    Αν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε διαφορετική πολιτική στο θέμα των λαθρομεταναστών, δεν είχε τόσο φανατισμό ενάντια της Ορθοδοξίας και να μπορούσε να συγκρατήσει τον ενθουσιασμό του υπέρ της Τρομοκρατίας, τότε οι δημοσκοπήσεις θα του έδιναν χωρίς υπερβολή πάνω από 40%!!

    • dim avatar
      dim @ ΝΤΙΝΟΣ 04/02/2013 15:51:21

      Αν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε όλα αυτά που λες, δε θα λεγόταν ΣΥΡΙΖΑ... ΣΥΡΙΖΑ σημαίνει Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστερά, με συνιστώσες του συνασπισμού αυτού να είναι όλα αυτά που λες "αν δεν ήταν"... Συν του ότι το Αριστερό Ρεύμα που είναι πάνω από το 35% των υποστηρικτών έχουν και πολύ σκληρή κομμουνιστική ατζεντα και στα οικονομικά....

      Ρωτάνε τα πρωτοκλασάτα στελέχη του Σύριζα δημοσιογράφοι αν θα πάρουν μέρος στις διεργασίες της κεντροαριστεράς... Και μόνο εγκεφαλικό που δε παθαίνουν με την ερώτηση αυτή, απαντάνε ορθά-κοφτα ότι δεν έχουν καμία σχέση με την κεντροαριστρά, ότι είναι ένας Ριζοσπαστικός Αριστερός Συνασπισμος Κομματων, και το όραμα τους για την Ελλάδα μας είναι να σχηματίσουν μια Αριστερή Κυβέρνηση σε συμμαχία με το ΚΚΕ και τον ΑΝΤΑΡΣΥΑ...

    • CC avatar
      CC @ ΝΤΙΝΟΣ 04/02/2013 16:20:19

      Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι απλά η καθαρίστρια που καθάριζε το βράδυ το θρόνο του βασιλιά και κάθησε στο θρόνο και απαγγέλει. Οταν ξυπνήσουν οι πολίτες και δούν ποιος κάθεται στο θρόνο, τότε θα ξαναστείλουν τη καθαρίστρια στη θέση της. Η κεντροδεξιά και η κεντροαριστερά θα ξαναβρούν το δρόμο τους όταν ξυπνήσουν οι πολίτες. Ακόμα και αυτοί οι κρατικοδίαιτοι και οπισθοδρομικοί συνδικαλιστές του Ανδρέα που βρήκαν καταφύγιο στο ΣΥΡΙΖΑ, θα μετακομίσουν στο πρώτο σοσιαλιστικό μόρφωμα που θα δημιουργηθεί και θα αφήσουν τον ΣΥΡΙΖΑ και τις συνιστώσες του γιατί απλά ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πολλά βαρίδια.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΝΤΙΝΟΣ 04/02/2013 19:11:30

      Δηλαδή δε θα ήταν ο σύριζα. Και ποια ουσία έχουν οι υποθέσεις σου; Ότι είναι ανίκανοι να εκμεταλλευθούν την οργή του λαού για τα μέτρα της κυβέρνησης; Και γιατί τότε η δημοφιλία του Σαμαρά είναι τόσο υψηλή;

  6. cool avatar
    cool 04/02/2013 15:30:46

    ........εσυ μονο σφαλιαρες ειδες ? κ αντε ν ειναι μονο σφαλιαρες το εγκρινεις ? σου επεσε ομως βαρυ το λινταρισμα αυτων που μας εφεραν εδω !..κ μην ξεχνας οτι κ η χουντα τρομοκρατες τους ελεγε, τους Κυπριους το ιδιο,στην Συρια κ στην λυβιη το ιδιο.κ ειμαι σιγουρος οτι κ οι τουρκοι τους ηρωες του 21 το ιδιο ελεγαν κ για τον Κολοκοτρωνη,,,,οσο υπαρχει ατιμωρησια των πολιτικων αυτα τα φαινομενα θα υπαρχουν......

  7. cool avatar
    cool 04/02/2013 15:34:56

    ........σου φαινεται φυσιολογικο, Π"νουΓΑΠ κ βενιζελος να ειναι ελευθεροι ? γιατι αν ναι δεν συμφωνουν μαζι σου η πλειοψηφια των Ελληνων......θα περιμενουμε το διεφθαρμενο πολιτικο συστημα να τους τιμωρησει ? εκτος αν δεν θελουμε......μας βολευει ετσι....

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ cool 04/02/2013 15:58:00

      Πόσο εύκολα τα χάφτουμε τα παραμύθια! Μήπως ΓΑΠ κλπ που λές είναι ελεύθεροι, επειδή κάτι τέτοια τσογλάνια λειτούργησαν (όπως πάντα) σαν προβοκάτορες για να μήν γίνει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ λαικός ξεσηκωμός?

      Το αποφασιστικό βήμα για το Μνημόνιο έγινε όταν αυτοί οι αλήτες έκαψαν τούς ανθρώπους στη Μαρφίν ,και ο κόσμος που ήταν έτοιμος να ξεχυθεί στους δρόμους (τότε που κατι μπορούσε να γίνει ακόμα) κόλωσε και μαζεύτηκε!

  8. cool avatar
    cool 04/02/2013 15:36:48

    ..........που ειναι το ¨καταδικαζουμε την βια απο οπου κ αν προερχεται "?

  9. popaia avatar
    popaia 04/02/2013 16:12:47

    Και να σκεφτεί κανείς ότι τότε με την υπόθεση Οτσαλάν, σε εκπομπή του Μ. Τριανταφυλλόπουλου, ο κύριος Στάθης μας καρασνομπάρισε τον ηγέτη των Κούρδων, αρνήθηκε την ιδιότητα του αγωνιστή σε αυτόν, τον λοιδώρισε ως άσχετο με του συνωμοτικούς κανόνες, έπλεξε έμμεσα το εγκώμιο του εαυτού του και συνέπλευσε με τη γραμμή Σημίτη. Νομίζω πως στην ίδια εκπομπή ήταν καλεσμένος και ο κ. Φαήλος Κρανιδιώτης που φυσικά ο παρουσιαστής δεν τον άφησε ν' ανοίξει το στόμα του, αντίθετα έδινε το λόγο σε ομοϊδεάτες του, π.χ. τον πλαστικό χειρούργο κ. Φουστάνο!...
    Και τώρα λοιπόν ακούω τον κ. Στάθη μας να εξυμνεί ως αντιστασιακούς αγωνιστές τα τσόλια του Σόρος.
    Μπράβο. Έχει κρίση ο άνθρωπος. Όπως και ολόκληρη η Αριστερά βέβαια που δεν χάνει ευκαιρία να μην εγκωμιάσει εκστατικά αυτά τα τσόλια. Επομένως μην περιμένουν μερικοί ν' αποδοκιμάσει ο σύριζα τις απόψεις Παναγούλη ή Διαμαντόπουλου ή του όποιου. Είναι "αντιεξουσιαστές" τα άτομα, τί να κάνουμε; Αυτή είναι η μαίην στρημ τάση τα τελευταία 20 χρόνια.
    Κι όχι τίποτ' άλλο, ξεφτυλίστηκε και η τρομοκρατία. Μα τρομοκράτες κάτι απλώς τσογλάνια; Υποπροϊόντα των νταβαντζήδων, της Πρεσβείας, κοκ;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ popaia 04/02/2013 19:14:14

      Μαζί σου!

  10. Κελάδων avatar
    Κελάδων 04/02/2013 16:32:32

    Η απορία μου είναι πως δεν βλέπουν εκεί στο μαγαζί του Σύριζα ότι βλάπτονται δημοσκοπικά από τις συνεχείς και απύθμενες ανοησίες τιποτένιων τυχοδιωκτικών σαν τον υποφαινόμενο καραγκιόζη που ακούγοντας τον νομίζει κανείς ότι βρισκόμαστε ακόμη στο 1950. Η αλήθεια είναι ότι μας βολεύει αυτό που γίνεται καθώς μ'αυτά και μ'αυτά ο Σύριζα απομακρύνεται όλο και περισσότερο από μία ενδεχόμενη εκλογική νίκη. Δηλαδή ελπίζουν να κυβερνήσουν με Διαμαντόπουλους, Κουράκηδες και Παναγούληδες να ρεζιλεύουν τους υπολοίπους κάθε φορά που ανοίγουν το στόμα τους? Κόμμα είναι αυτό ή το ασκέρι του Δράμαλη.....?

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Κελάδων 04/02/2013 19:00:37

      Ακόμα και να το έβλεπαν , δεν μπορούν να αντιδράσουν αλλιώς . Είναι στη φύση τους . Πάντα σου βγαίνει αυτό που πραγματικά πιστεύεις , αυτό που πραγματικά είσαι. Αυτή τη φορά όμως , είναι η συγκυρία τέτοια που ότι λέει ο καθένας , τον στιγματίζει και τον εκθέτει στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο από το οποίο περιμένει ψήφους και δύναμη. Αυτό που πρέπει να κάνει η κυβέρνηση, κατά τη γνώμη μου , είναι να παρασύρει και να εκθέτει το ΣΥΡΙΖΑ και τους συμπαθούντες , στην κοινή γνώμη.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κελάδων 04/02/2013 19:12:35

      Μα αυτό γίνεται όταν συνιστώσες παλεύουν να υπερισχύσουν εντός ενός κατ' επίφασην κόμματος.

  11. popaia avatar
    popaia 04/02/2013 16:38:56

    Προς άρση τυχόν παρεξήγησης, δεν εννοώ τα συγκεκριμένα 20χρονα αλλά τον "αντιεξουσιαστικό χώρο" από τον οποίον προέρχεται η (υποτιθέμενη) τρομοκρατία.

  12. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 04/02/2013 17:20:51

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΕ Ο ΚΑΘΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΕ ΔΕΞΙΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΤΛ ΚΤΛ....ΚΑΘΑΡΙΖΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ, ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΣΕ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ, ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΝΑΝΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ......ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΝΕ....!!!!!!

    Η ΜΗΠΩ ΤΑ ΛΕΝΕ ΑΥΤΑ ΤΩΡΑ Η ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΠΕΦΤΟΝ ΠΡΟΣ ΣΥΓΓΡΟΥ ΠΛΕΥΡΑ...????

  13. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 04/02/2013 18:23:19

    Dim,έχεις απόλυτο δίκιο.
    Το σχόλιο μου, με τα "αν", για τον ΣΥΡΙΖΑ, ήταν άκρως ειρωνικό και ουσιαστικά κατευθύνονταν ενάντια σ΄αυτούς που νομίζουν ότι βρήκαν την ιδανική πολιτική στέγη.
    Και πόσο συμφωνώ με το Στέλιο!
    Πράγματι αν δεν υπήρχαν οι τραμπουκισμοί της ΜΑΡΦΙΝ, ο κόσμος ήταν έτοιμος να ξεχυθεί, αλλά δυστυχως διείδε ότι θα οδηγήσει τη χώρα σε επικίνδυνους ατραπούς,ακολουθόντας κοινούς εγκληματίες!

  14. Απορών avatar
    Απορών 04/02/2013 18:23:57

    Θεωρώ ότι υπάρχει διαστρέβλωση των δηλώσεων Παναγούλη, όχι εδώ όσο σε άλλα δημοσιογραφικά sites: δεν βλέπω να λέει ότι τα άτομα αυτά είναι αντιστασιακοί ή οτιδήποτε τέτοιο.
    Από εκεί και πέρα στην ουσία των λεγομένων του έχει απόλυτο δίκιο αν και διαφωνώ με το γλώσσα: με το που περνιέται χειροπέδα ο κρατούμενος παύει να είναι τρομοκράτης, βιαστής, ληστής: είναι ένας πολίτης και μάλιστα αθώος έχοντας το τεκμήριο της αθωότητας. Η άσκηση κάθε μορφής βίας τιμωρείται από το Νόμο και για τους αστυνομικούς προβλέπεται κάθειρξη τουλάχιστον άνω των 10 ετών (εφόσον όντως άσκησαν αυτή τη βία αφού και αυτοί έχουν το τεκμήριο της αθωότητας). Η χθεσινή ανακοίνωση του Υπ. ΠΡΟΠΟ είναι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Ο κ. Δένδιας δικαιωνόταν στα μάτια μου με τη γραμμή "εφαρμογή του νόμου προς πάσαν κατεύθυνση", η χθεσινή ανακοίνωση αποπνέει τελείως διαφορετικό πνεύμα. Δεν είναι δυνατόν να διαχωρίζεις τον κρατούμενο από τον τρομοκράτη εκτός και αν ένας τρομοκράτης δεν θεωρείται ποτέ κρατούμενος!
    Τελοσπάντων είμαι πολύ απογοητευμένος από την ποιότητα της Δημοκρατίας μας...
    Υ.Γ.: Επειδή άκουσα και το επιχείρημα ότι στην Αμερική θα τους είχαν λιανίσει επειδή τράβηξαν όπλο, σαφώς και δεν αναφέρομαι σε αυτό: Αυτά που λέω δεν είναι "ανθρωπιστικά", αναγνωρίζω το δικαίωμα νόμιμης αυτοάμυνας στον καθένα πόσο μάλλον στην αστυνομία: από τη στιγμή που μπήκαν χειροπέδες και μετά ασκώ κριτική. Και φυσικά δικαιολογείται κάθε μορφής βίας που ασκήθηκε ΠΡΙΝ από σύλληψη (όχι νομικά, τη στιγμή που πέρασαν χειροπέδες εννοώ), ΜΕΤΑ τη σύλληψη όμως είναι έγκλημα πολύ χειρότερο από τη χειροδικία ενός πολίτη.

  15. dim avatar
    dim 04/02/2013 18:39:07

    Πρώτον, από που προκύπτει "βασανισμός" και όχι χτυπήματα που ήταν αναπόφευκτα κατά τη συμπλοκή ώστε να επιτευχθεί η σύλληψη?

    Δεύτερον, αν κάποιος θέλει να "βασανίσει" κάποιον, υπάρχουν πολύ πιο βασανιστικές μέθοδοι που δεν αφήνουν κανένα εμφανές σημάδι... Όλοι έχουμε δει τον Τζακ Μπάουερ εν δράσει και ξέρουμε...

    Τρίτον, η χρήση ανακριτικών μεθόδων για να αποσπαστούν κρίσιμες πληροφορίες που μπορεί να οδηγήσουν στη σύλληψη και άλλων τρομοκρατών που διέφυγαν (4 σιγουρα, ίσως και παραπάνω), και στην αποφυγή νέων τρομοκρατικών χτυπημάτων που μπορεί να επιφέρουν απώλειες ανθρώπινων ζωών, πολλές φορές είναι όχι μόνο χρήσιμη αλλα επιβεβλημένη... Και πάλι λέω, όλοι έχουμε δει τον Τζακ Μπάουερ εν δράσει, και καταλαβαίνουμε...

    Γενικά σηκώνει πολύ κουβέντα το ποιές μέθοδοι πρέπει να επιτρέπονται να χρησιμοποιεί η δημοκρατία προκειμένου να προφυλάσσει ανθρώπινες ζωές που απειλούνται απο τη δράση τρομοκρατών... Σίγουρα υπάρχουν και όρια, πάντως τέτοιους τρομοκράτες δε πρέπει να τους ανακρίνεις μόνο με λουλούδια...

  16. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 04/02/2013 19:17:58

    Επιείκια σε αμετανόητους τρομοκράτες που προστετεύουν άλλους φονιάδες για να μην συλληφθούν δε νοείται. Για να ξεράσουν ονόματα και διευθύνσεις προτού πεθάνουν άλλοι πρέπει να πιεστούν. Χωρίς ζημιά μη αναστρέψιμη εννοείται αλλά το ελεγχόμενης έντασης ξύλο για να προστατευτούν αθώοι από τυφλά τρομοκρατικά χτυπήματα είναι όπως η αυτοάμυνα που σπας το χέρι του ένοπλου για να μη χάσει κάποιος τη ζωή του. Τι δεν καταλαβαίνουμε πια; Τόσο πολύ έχουμε χάσει το λογικό μας;

  17. someone avatar
    someone 04/02/2013 19:34:52

    ΤΟ 93 ομως ηταν επαναστατης συνειδησης ειχε κανει την υπερβαση του και ηταν υποψηφιος με την ΠΟΛ.ΑΝ!!!!!!!!!!!

  18. Έκτορας avatar
    Έκτορας 04/02/2013 21:45:52

    Είδατε όταν συγκεντρώνονται σε μία ανάρτηση αποκλειστικά και μόνον ομοϊδεάτες που διαπνέονται από κοινή εμπάθεια κατά των ''αντιπάλων'' τους, τι όμορφα που περνάνε και πόσο αρμονικά συνυπάρχουν!!! Πόσο επικοινωνούν λαο ομονοούν!! Αξιοθαύμαστη ατμόσφαιρα. Άντε βρε. Πάντα κλειστό κλαμπάκι να είσαστε. Χα χα χα.

  19. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 04/02/2013 23:06:47

    Λυπάμαι γιατί δεν είδα παρόμοια ευαισθησία για τις μανάδες των Αστυνομικών που έπεσαν θύματα της Τρομοκρατίας.
    Πόσο θα ήθελαν οι δόλιες να είχαν σήμερα τα παιδιά τους έστω και δαρμένα!!
    Και οι φτωχοί Αστυνομικοί ήταν εντελώς αθώοι και το μόνο που έκαναν ήταν απλώς τη δουλειά τους!
    Και το σημαντικότερο , δούλευαν για 580 EUR το μήνα, ποσό που δεν αρκεί σε μερικά ... αγανακτισμένα καλόπαιδα των Βορείων Προαστίων ούτε για τους καφέδες!

  20. Κελάδων avatar
    Κελάδων 05/02/2013 00:08:49

    @Έκτορα
    Εμείς μπορεί να είμαστε κλειστό κλαμπάκι όπως ισχυρίζεσαι, ωστόσο αφήνουμε την πόρτα ανοιχτή για να εκφράσεις και εσύ την εξυπνάδα σου για την οποία παίζει να είσαι και περήφανος, αλλά δεν είμαστε σαν κάτι άλλα θλιβερά κλειστά κλαμπάκια (βλέπε indymedia και πολλά άλλα φυσικά αναρχοαριστερόστροφων αντιλήψεων) στα οποία αν τολμήσει κανείς να εκφέρει διαφορετική άποψη, πολύ απλά δεν θα αναρτηθεί ποτέ ή στην καλύτερη περίπτωση που αναρτηθεί από λάθος θα κατέβει εντός ολίγων δευτερολέπτων. Χάριν στην έλλειψη αυτής της λογοκρισίας που οι "αντίπαλοι" μας (και μάλλον ομοϊδεάτες σου) χρησιμοποιούν αφειδώς σε ότι διαφέρει από την ακολουθούμενη ντιρεκτίβα, μπορείς κι εσύ να λες τα φληναφήματα σου......

  21. popaia avatar
    popaia 07/02/2013 12:41:34

    Και λίγα είπες Κελάδων. Μα είναι δυνατόν να μιλάνε για κλειστό κλαμπ οι θαμώνες του ιντυμήντια; Αλλά βλέπεις γίνονται έξαλλοι επειδή τα τελευταία χρόνια με το ίντερνετ βρίσκει βήμα έκφρασης και ο κοσμάκης. Επί δεκαετίες στα μήντια και σε όλες τις φυλλάδες των νταβαντζήδων φιλοξενούνταν μόνο "αντιεξουσιαστικές" απόψεις. Σπάνια να δημοσιευτεί κάποια επιστολή "δεξιού", "μικροαστού" κλπ. Η απόλυτη φίμωση. Κι έχουν το θράσος να μιλάνε για το αντινιούζ. Να μου πεις βέβαια έχουν τίποτ' άλλο εκτός από θράσος; Όπως όλοι οι ευνοούμενοι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.