#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/05/2012 21:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τριτοκοσμική η Ελλάδα της δραχμής, σύμφωνα με την Εθνική Τράπεζα



 

Ευτυχώς που η Εθνική Τράπεζα δεν έχει... κρατικοποιηθεί ακόμη και δεν μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να αποδώσει μομφή για σκοπιμότητες στην έκθεση που εξέδωσε για την Ελλάδα της δραχμής.

Η έκθεση – σοκ περιγράφει με πολύ δραματικούς τόνους την επόμενη ημέρα της χώρας σε περίπτωση που βγούμε από το κοινό νόμισμα. Ίσως, ο κ. Λαφαζάνης και ο κ. Γλέζος που κατά κύριο λόγο σέρνουν το χορό της δραχμής στον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και διάφοροι μπατιροεπιχειρηματίες που θέλουν τη δραχμή για να γλιτώσουν τα θαλασσοδάνεια, να το σκεφτούν καλύτερα τώρα.

Κι ελπίζουμε στον ΣΥΡΙΖΑ να μην εκδώσουν οργισμένη αντίδραση γιατί ο τίτλος της έκθεσης είναι: «Περιγράφοντας τις συνιστώσες του κρίσιμου διλήμματος».

Η χώρα στη δραχμή, σύμφωνα με την Εθνική, θα είναι τριτοκοσμική καθώς: Μια έξοδος από το ευρώ θα οδηγούσε σε σημαντική πτώση του βιοτικού επιπέδου του Έλληνα πολίτη (μείωση του κατά κεφαλήν εισοδήματος τουλάχιστον κατά 55% σε ευρώ) - πλήττοντας περισσότερο τους οικονομικά ασθενέστερους -μέσω της σημαντικής υποτίμησης του νέου νομίσματος (65% σε ονομαστικούς όρους), της βαθύτερης ύφεσης (-22% σε σταθερές τιμές, επιπλέον της συρρίκνωσης κατά 14% την περίοδο 2009-2011) και της αύξησης της ανεργίας (στο 34%), ενώ το κράτος θα εξαναγκαζόταν σε νομισματική χρηματοδότηση των αναγκών του, δημιουργώντας έναν πληθωριστικό φαύλο κύκλο (πληθωρισμός άνω του 30% αρχικά, με ισχυρή ανοδική τάση στη συνέχεια, καθώς θα αυτοτροφοδοτείται από αυξήσεις τιμών εισαγόμενων αγαθών και ονομαστικών μισθών).

«Ο κίνδυνος εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ δεν αποτελεί πια μια θεωρητική υπόθεση εργασίας, ή μία εξέλιξη με μηδενική πιθανότητα, αλλά αντικείμενο καθημερινής συζήτησης και ένα σενάριο που συζητείται πλέον έντονα, ειδικά στο εξωτερικό. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι μια τέτοια απευκταία εξέλιξη μπορεί να προκληθεί, μέσα σε ένα τόσο εύφλεκτο περιβάλλον, και από ένα μεμονωμένο γεγονός ή άστοχο χειρισμό με αυτοεκπληρούμενη, οδυνηρή κατάληξη, ανεξαρτήτως της ισχυρής πολιτικής βούλησης περί του αντιθέτου», αναφέρεται στην ειδική έκδοση της Εθνικής Τράπεζας.

Επίσης, λόγω της δυσκολίας πρόσβασης σε συνάλλαγμα, η χώρα θα αθετούσε το μεγαλύτερο τμήμα των υποχρεώσεων προς τους δανειστές της από το εξωτερικό (325 δισ. ευρώ), με προφανείς δυσμενείς επιδράσεις σε διακρατικό επίπεδο και στις συναλλαγές των ελληνικών επιχειρήσεων με το εξωτερικό, με αποτέλεσμα τη σημαντική υποβάθμιση του βιοτικού επίπεδου και δυσκολία πρόσβασης σε βασικά αγαθά και ειδικά σε καύσιμα, φάρμακα και αναγκαίες πρώτες ύλες.

Η στρατηγική του οικονομικού Προγράμματος που συνοδεύει τη δανειακή σύμβαση είναι πολυδιάστατη και δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί μονοσήμαντα, με ένα υπέρ ή ένα κατά, αναφέρεται στην έκδοση της Εθνικής Τράπεζας

Συγκεκριμένα το Πρόγραμμα εξασφαλίζει χρόνο για την εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων, παρέχοντας ένα πρωτόγνωρο επίπεδο χρηματοδότησης (σχεδόν 150 δισ. ευρώ έως σήμερα και άλλα 90 δισ. ευρώ ως το 2014), με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους, ενώ με την επιτυχή ολοκλήρωση του PSI, το δημόσιο χρέος μειώνεται κατά 50% του ΑΕΠ και εξασφαλίζεται σημαντική ελάφρυνση στις υποχρεώσεις πληρωμής τοκοχρεολυσίων για ολόκληρη τη δεκαετία (επιτόκιο 2% έως το 2014, μέση διάρκεια νέων ομολόγων 20 έτη).

Παράλληλα, εξασφαλίζεται στήριξη ρευστότητας για το εγχώριο τραπεζικό σύστημα άνω των 130 δισ. ευρώ, μέσω του Ευρωσυστήματος. Περιλαμβάνει τρεις άξονες μέτρων (διαθρωτικές αλλαγές, χρηματοπιστωτικό σύστημα, δημοσιονομική εξυγίανση) που καλύπτουν από αυτονόητες μεταρρυθμίσεις έως και μεταβολές που προκαλούν έντονες αντιδράσεις. Μεταξύ των αυτονόητων αλλαγών περιλαμβάνονται: Η πάταξη της φοροδιαφυγής, η εξυγίανση της δημόσιας διοίκησης, η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και η ανακεφαλαιοποίηση του τραπεζικού συστήματος που αποτελούν ακρογωνιαίους λίθους της προσαρμογής με βασικό ρόλο στην ανάκαμψη της οικονομίας.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. dirty harry avatar
    dirty harry 29/05/2012 22:35:03

    Τριτοκοσμική η Ελλάδα της δραχμής, σύμφωνα με την Εθνική Τράπεζα.

    Xα , χα , χα .
    Ενω τωρα τι ειμαστε ?

    • kas avatar
      kas @ dirty harry 29/05/2012 22:51:36

      προφανώς δεν έχεις πάει στον τρίτο κόσμο...για αυτό και αμολάς τα φληναφήματά σου

      • dirty harry avatar
        dirty harry @ kas 29/05/2012 22:53:08

        Προφανως δεν ζεις στην Ελλαδα....

        • dim avatar
          dim @ dirty harry 29/05/2012 23:11:49

          Αν είσαι μικρός σε δικαιολογώ, έχεις άγνοια.

          Αν δεν έχει σκοπό να δημιουργήσεις ποτέ οικογένεια πάλι σε δικαιολογώ, δε σε νοιάζει να ρισκάρεις τα πάντα

          Αν όμως έχεις οικογένεια, ή έχεις σκοπό να δημιουργήσεις οικογένεια, σου εύχομαι να μη ζήσει ποτέ η οικογένεια σου συνθήκες τριτοκοσμικής χώρας. Αν πιστεύεις οτι τώρα είναι η Ελλάδα τριτοκοσμική χώρα, δε θέλω να σκέφτομαι καν τον εφιάλτη που θα ζεί καθημερινά η οικογενειά σου, και κατ’ επέκταση και η δική μου και ολονών, αν πραγματικά γίνουμε μια τριτοκοσμική χώρα επιστρέφοντας στη δραχμή....

          Στις 17 Ιούνη, πιτσιρικαρία, μπαχαλάκηδες, κερδοσκόποι και αριστεροί ιδεολόγοι ψηφίζουν Σύριζα. Όλοι οι υπόλοιποι ΝΔ. Ας μετρηθούμε να δούμε ποιοι είμαστε πιο πολλοί σε αυτό το τόπο..... Τρίτη λύση δεν υπάρχει. Ψηφίζεις Σύριζα για επιστροφή στη δραχμή, για μπάχαλο, κερδοσκοπία και υλοποίηση του αριστερού οράματος περι κατάρρευσης του καπιταλιστικού συστήματος και εγκαθίδρυσης της δικτατορίας του προλεταριάτου. Ψηφίζεις ΝΔ και προχωράς με ρεαλιστικό σχέδιο εξόδου από τη κρίση, με παράταση και ελάφρυνση των βαρών, αλλά με άξονα τις φιλελελευθερες ιδέες της ανάπτυξης μέσα από την ιδιωτική πρωτοβουλία και τη δημιουργία χιλιάδων νέων παραγωγικών θέσεων εργασίας....

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ dim 29/05/2012 23:35:49

            +100000

          • arab avatar
            arab @ Strange Attractor 30/05/2012 09:17:37

            To δίλημμα δεν είναι δραχμη η ευρω, ουτε σημαινει οτι επειδη κ εφόσον βγει ο Συριζα θα γυρισουμε στη δραχμη.. αυτο το διλημμα προωθουν τα ΜΜΕ που σε αυτη τη χωρα είναι η 1η εξουσία κ όλοι πλην των χαζων, ξέρουν ποια συμφεροντα εξυπηρετουν τα κανάλια της τρομοκρατίας... αυτα είναι διλήμματα του του Πρετεντερη που βλέπεις καθε βραδυ.. το πραγματικο διλημμα ειναι αν ο κόσμος σε αυτη τη χωρα αλλάξει νοοτροπία.. εγω σου λέω το άλλο το πιο απλό απο όλα.. συμφωνεις να συνεχίσουμε μνημόνιο κ να συνεχίζουμε απλα να χρωσταμε περισσότερα τη στιγμη που η εξυπηρετηση του χρεους μας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ βιώσιμη? Ουτε εγω θελω δραχμη κ οντως πιστευ οτι ειναι οτι χειροτερο αυτη τη δεδομενη στιγμη... εχω οικογενεια κ καταθεσεις κ προτίθεμαι να τα ρισκάρω ώστε να δώσω ενα μηνυμα οτι αυτη η λιτότητα δηλαδή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ... είμαι ετοιμος για το χειροτερο σεναριο προκειμενου ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ οτι στην Ελλάδα, αυτο το σύστημα που εχει το IMF να βουλιαζει κράτη μεσω των τραπεζων, απλά ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ.-

          • aris2 avatar
            aris2 @ arab 30/05/2012 10:56:11

            Φιλε arab,
            ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.
            ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.
            Oσοι καταλαβαίνουν 5 πράγματα απο διεθνή οικονομία, ξέρουν πλέον πολυ καλά οτι ο πόλεμος είναι μεταξύ λαών απο τη μιά και Υπερ-τραπεζών απο την άλλη.
            Οσοι πολιτικοί είναι με το μνημόνιο δεν είναι χαζοί. Τα συμφέροντα, η επιβίωση και η ελευθερία τους (λόγω κινδύνου φυλάκισή τους αλλά Τσοχατζόπουλο) ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ME AYTA TΩΝ ΥΠΕΡ-ΤΡΑΠΕΖΩΝ (Goldman Sachs κλπ)

          • dirty harry avatar
            dirty harry @ dim 30/05/2012 20:19:40

            Ειμαι 50, εχω ζησει πολλα χρονια στον τριτο κοσμο, εχω δουλεια, και οικογενεια.
            Ειστε πολυ - πολυ αφελεις να πιστευετε τετοιες μπουρδες που σας σερβιρουν νυχτα μερα για να σας τρομοκρατησουν.
            Δεν πειραζει ομως.
            Καποια στιγμη θα το παρετε χαμπαρι οτι σας δουλευουν ψιλο γαζι, οπως το κανουν εδω και 40 χρονια.
            Μεχρι τοτε..... καλη σας νυχτα !!!!

  2. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 29/05/2012 22:40:10

    Εξωγήινοι θα μας την πέσουν ή μόνο οι τούρκοι;

    • Θ avatar
      Θ @ Γιώργος Αχαιός 29/05/2012 23:17:45

      σε είκοσι χρόνια η “Δύση” θά ‘ναι Κινεζική αποικία, αν “χρεοκοπήσει” τώρα, μπορεί να γυρίσει την Κίνα είκοσι χρόνια πίσω. γιατί οι “Αμερικάνοι” να “τιμήσουν” τα χρέη τους προς την Κίνα; και γιατί να χρηματοδοτούν την την κατανάλωση κινεζικού εμπορεύματος, με κινεζικά δάνεια;

  3. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 29/05/2012 23:03:46

    Εαν πρωθυπουργός της "δραχμής" είναι κανένα τραπεζικό στέλεχος τύπου "παπαδήμου" αυτές θα είναι οι επιπτώσεις που λέει η εθνική.

    Εαν υπάρχει όμως κάποιος πρωθυπουργός εθνικών συμφερόντων και μέτριος να είναι θα κρατησει τις όντως δυσάρεστες επιπτώσεις για διάστημα ενός άντε δύο έτη.

    Για όσους δεν το κατάλαβαν ευρώ σημαίνει:
    -Ελλάδα προτεκτοράτο.
    -Απολύσεις κατα το δοκούν του κάθε επιτρόπου.
    -Ανεργία πάνω από 25% για τουλάχιστον μια πενταετία.
    -Μέσος μισθός για τους εργαζόμενους γύρω στα 300 ευρώ για 12ωρο.
    -Ο περισσότερος κόσμος δεν θα έχει την οικονομική δυνατότητα να συντηρήσει και να πληρώνει φόρους, χαράτσια και ασφάλειες για σπίτι και αυτοκίνητο.
    -Κάρτα οικονομικών συναλλαγών (ξεχάστε τα μαύρα που ξέρατε)
    -Κατασχέσεις για χρέη ακόμα και 200 ευρώ.
    -Χάσιμο των ιδιωτικών περιουσίων του 30% του πληθυσμού.
    και και και
    και χωρίς φως στο τούνελ.

    Σε 1 (ένα ολογράφως) χρόνο το πολύ από σήμερα η πλειοψηφία του ελληνικού λαού θα παρακαλάει για επιστροφή σε εθνικό νόμισμα.

    Αλλά βεβαια τότε η εθνική τράπεζα δεν θα γράφει ανακοινώσεις και μελέτες στα ελληνικά γιατί έξω από την πόρτα θα γράφει Ντοίτσε Μπάνκ...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Αιζενχάουερ 29/05/2012 23:11:14

      Τι λες βρε παιδί μου, όλα αυτά? Έχετε online την οικονομική σας μελέτη να της ρίξουμε κι εμείς μια ματιά? Ή την κρατάτε κειμήλιο για όταν τα ραπόρτα θα τα γράφει καμιά Ziraat Bank?

      • Αιζενχάουερ avatar
        Αιζενχάουερ @ TopGunZ 29/05/2012 23:43:54

        Εσύ βέβαια μελέτησες την "θεόπνευστη" μελέτη της εθνικής και ολοκλήρωσες.

        Ό,τι και να σου πω, τσάμπα θα στο πω, αδυνατείς...

        Ένα μόνον θα σου ξαναπώ:
        Αγαπητέ, θα είμαστε στο ευρώ, θα βλέπεις πεντάευρο και θα κάνεις τούμπες! Σε 1 (ένα ολογράφως) χρόνο (το πολύ) από τώρα...

        • Factorx avatar
          Factorx @ Αιζενχάουερ 29/05/2012 23:58:59

          Τι έγινε; .Όλο το μυαλό έπεσε στον ΣΥΡΙΖΑ και οι άλλοι δεν καταλαβαίνουμε; Στο ευρώ μας πήγε η πασοκοκρατία που η Αριστερα της πρόσφερε ψήφους - ιδεολογία και διαπλοκή (λέγε με Σωκράτη) 30 χρόνια. Και στην δραχμή θα μας πάει η συνέχεια της πασοκοκρατίας, ο ΣΥΡΙΖΑ της δραχμής

          • barde avatar
            barde @ Factorx 30/05/2012 00:07:50

            Τη δραχμή την έφερε ο Σαμαράς, όταν ψήφισε τη δανειακή. Αφού το χρέος κλείδωσε στο αγγλικό δίκαιο, τώρα απλώς αναζητείται η αφορμή. Καλώς να τη δεχτείτε.

          • Factorx avatar
            Factorx @ barde 30/05/2012 00:18:50

            Ο Σαμαράς έφερε και τα Νεφελίμ, το ξέχασες

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Factorx 30/05/2012 00:21:28

            Η δραχμή έρχεται μαζί με τον Νιμπίρου.
            Κάτι θα ξέρει ο Τσίπρας.
            (Και ο Καμένος βεβαίως βεβαίως).

          • Αιζενχάουερ avatar
            Αιζενχάουερ @ Factorx 30/05/2012 00:37:52

            Επειδή έχω συγχιστεί σταματώ εδώ.

            Το μόνο που έχω να συμπληρώσω είναι ότι για τον "Τσίπρα" δουλεύει όποιος δουλεύει τον κοσμάκη ότι θα ευημερήσει με ευρώ και ουρί του παραδείσου τα επόμενα χρόνια και ότι θα ξεπεράσουμε την κρίση εντος ευρώ και στο πλαίσιο μερικών μηνών.

            Την γνωρίζετε την αλήθεια, πείτε την:

            Ευρώ=Ελλάς προτεκτοράτο._

          • Factorx avatar
            Factorx @ Αιζενχάουερ 30/05/2012 00:43:14

            Ποιός είσαι που νομίζεις ότι μπορείς να προκαλείς και μετά να συγχίζεσαι; Είδες κανέναν απο εμάς να λέει ότι θα μας σώσει το ευρώ σε μερικούς μήνες; Πολύ πριν ανακαλύψεις τον Τσίπρα και άλλους νεόκοπους σωτήρες εμείς φωνάζαμε ότι ήταν λάθος η ένταξη στο ευρω. Και πολυ πριν σας πιάσουν τύψεις συνείδησης καταγγέλαμε την πασοκοκρατία και την αριστεροκρατία που μας έφερε μέχρις εδω.

          • sabas avatar
            sabas @ Factorx 30/05/2012 11:00:51

            Αγαπητέ factorx,
            Την Ισλανδία και την Ιρλανδία, η πασοκοκρατία και η αριστεροκρατία τις έφερε μέχρις εδω?.

  4. anonymous avatar
    anonymous 29/05/2012 23:10:45

    Nαι στο ευρώ.
    Οχι όμως πάση θυσία.

    Και σε κάθε περίπτωση μόλις έρθει η ανάκαμψη , φεύγουμε τρέχοντας !!!

    • dim avatar
      dim @ anonymous 29/05/2012 23:12:21

      Και που πας?

    • Αιζενχάουερ avatar
      Αιζενχάουερ @ anonymous 29/05/2012 23:15:08

      Δεν πρόκειται να ερθει καμμια ανάκαμψη.

      Ήδη ευρωπαίοι και αμερικάνοι μιλούν περί ελληνικής "ειδικής" περίπτωσης και ιστορίες με αγρίους. Και ευρωομόλογο να θεσπιστεί εμάς θα μας βγάλουν απ'έξω μέχρι να "εξυγιανθούμε" (βλέπε εξαθλιωθούμε).

      Η οπτική της ευρωπαικής ένωσης για την Ελλάδα έχει παγιωθεί, προτεκτορατοποίηση ή έξω από το ευρώ.

      • marios avatar
        marios @ Αιζενχάουερ 30/05/2012 00:01:04

        Η μόνη ειδική περίπτωση είσαι εσύ. Για κανένα άσυλο.

  5. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 29/05/2012 23:19:57

    Γελοιοποίηση δεδομένων καί χά χά χά σχολιαστών δείχνουν όχι μόνο επιπολαιότητα καί άγνοια, αλλά κάτι περισσότερο. Κυνισμό, χαιρεκακία καί ζομπισμό.
    Όταν έρθει η μεγάλη δυστυχία γιά τούς πολλούς, οι μάγκες σχολιαστές θά βγάλουν τόν μώκο. Μπορεί νά είναι οι αυριανοί μαυραγορίτες ή οι αυριανοί πωλητές ανέξοδης απελπισίας.
    Τότε θά αποκτήσει νόημα η δήλωση τής Λαγκάρντ. Δέν θά ασχολούμαστε μόνο μέ τήν Νιγηρία (πού είναι καί παραγωγός πετρελαίου), αλλά μέ τήν Ελλάδα. Τήν μοναδική ευρωπαϊκή χώρα πού γέροι καί παιδιά δέν θά μπορούν νά επιβιώσουν ούτε από τά σκουπίδια.
    Κρατήστε τά χά,χά, χά γιά μετά. Θά χρειαστούν.

    • Αιζενχάουερ avatar
      Αιζενχάουερ @ Ιαπετός 29/05/2012 23:38:00

      Καλά. Από τις 18 θα τρως κι εσύ με χρυσά κουτάλια...

      Ποια δεδομένα αδερφέ; Τις εικασίες των μεγαλομετόχων της ΕΤ υπονοείς που έχουν τα συμφέροντά τους στο ευρώ;

      Οι δυστυχία αγαπητέ έχει ΗΔΗ έρθει για πολλούς και σε 1 (ένα) χρόνο από τώρα θα έχει έρθει για τους περισσότερους.

      Η δραχμή είναι μονόδρομος, εκεί θα πάμε.
      Εκ των συνθηκών και των πραγμάτων.

      Το μόνο που μπορεί να αλλάξει είναι αν θα πάμε ξεβράκωτοι και πένητες ή διατηρωντας την περιουσία και την αξιοπρέπεια μας, την προσωπική και την εθνική.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Αιζενχάουερ 29/05/2012 23:43:39

        Ο Τσίπρας είσαι;
        Μια αυτός με το σχέδιο Μάρσαλ, μια εσύ με το αριστερό ψευδώνυμο, μόνο ο Τρούμαν λείπει για να δέσει το καρέ της δραχμολαγνείας.

        • Αιζενχάουερ avatar
          Αιζενχάουερ @ Strange Attractor 29/05/2012 23:47:15

          Όχι, "είμαι" ο Σαμαράς σε μερικούς μήνες από τώρα.
          Ο Τσίπρας δεν πρόκειται να κερδίσει τις εκλογές.

          Ή μήπως θες να κερδίσει ο Τσίπρας; Γιατί εσύ παίζεις δεξιά-αριστερά όπως κάνει ντριμπλες ο Μέσι...

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Αιζενχάουερ 29/05/2012 23:51:07

            Όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα δεν υπάρχει δεξιά και αριστερά. Ξεκόλλα.
            Υπάρχουν μόνο νορμάλ και ηλίθιοι.
            Ο Τσίπρας ανήκει στους δεύτερους;
            Εσύ;
            (Εκτός κι αν θεωρείς αριστερούς αυτούς που συχνάζουν Κολωνάκι, υπερασπίζονται τους λαθρομετανάστες, έχουν βγάλει τα λεφτά τους έξω, και δηλώνουν κομμουνιστές και οπαδοί της δραχμής).

          • Sardam avatar
            Sardam @ Αιζενχάουερ 29/05/2012 23:54:17

            Γιατί έχεις αυτό το nick Αιζενχάουερ;

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Sardam 29/05/2012 23:56:41

            Ποιον μου θυμίζει; Ποιον;
            Κάποιον ήρωα του Αστερίξ μήπως, που διαφήμιζε πρώτος πρώτος την δραχμή;

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Strange Attractor 29/05/2012 23:59:39

            Μα κι εσύ τι θυμάσαι ώρες ώρες!!!

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Δαναός 30/05/2012 00:01:51

            Άμα σου λέω...

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Δαναός 30/05/2012 00:10:22

            Μαρτυριάρη....

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Δαναός 30/05/2012 00:17:49

            Υποτίθεται ότι είναι χθεσινός στο αντινιουζ, αλλά ήδη επισήμανε την διχοτομημένη μου αριστεροδεξιά προσωπικότητα, την οποία ούτε ο περίφημος Δρ. Ρέγγας δεν μπόρεσε να θεραπεύσει πριν από σχεδόν τρία χρόνια.
            Και κείνος στο τέλος εξηφανίσθη!

          • Αιζενχάουερ avatar
            Αιζενχάουερ @ Sardam 30/05/2012 00:39:03

            τυχαίο είναι βγήκε από το πρώτο σχόλιο που έγραψα εδώ μέσα.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Αιζενχάουερ 29/05/2012 23:56:14

        «Το μόνο που μπορεί να αλλάξει είναι αν θα πάμε ξεβράκωτοι και πένητες ή διατηρωντας την περιουσία και την αξιοπρέπεια μας, την προσωπική και την εθνική.»

        Υποθέτω ότι ανήκεις στούς αιθεροβάμονες, άν πιστεύεις ότι υπάρχει συντεταγμένη δυνατότητα νά πάμε στήν δραχμή διατηρωντας την περιουσία και την αξιοπρέπεια μας, την προσωπική και την εθνική.
        Τήν μεγάλη δυστυχία, προσωπική ή εθνική, δέν τήν επιλέγεις. Έρχεται απροσδόκητα. Είναι θέμα συμπτώσεων καί άστοχων επιλογών. Ακούσιων ή εκούσιων.

        Καί κάτι άλλο.
        Μάλλον δέν ξέρεις τί είναι δυστυχία.
        Εύχομαι νά μήν τό ζήσεις.
        Εκτός καί άν ανήκεις στό είδος τών ανθρώπων, πού όταν οι άλλοι δυστυχούν, αυτοί ευτυχούν.

      • Δημόκριτος avatar
        Δημόκριτος @ Αιζενχάουερ 30/05/2012 00:03:22

        Συγνώμη εκ των προτέρων που παρεμβαίνω, αλλά δε μπορώ να διαβάζω ανακρίβειες εμπλουτισμένες με αριστερά τσιτάτα του τύπου "τραπεζίτες", "μεγαλομέτοχοι" κτλ.
        Η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος δεν έχει κανέναν μεγαλομέτοχο και κανέναν ιδιοκτήτη. Η Εθνική δεν είναι ούτε Κρατική τράπεζα. Για την ακρίβεια δεν υπάρχει καν μέτοχος που να κατέχει ποσοστό μεγαλύτερο του 5%. Μέτοχοι της τράπεζας είναι όλα τα ασφαλιστικά ταμεία και ακόμη μεγαλύτεροι μέτοχοι είναι οι απλοί ιδιώτες, εγώ κι εσύ και ο άλλος παραδίπλα.
        Αν θέλεις να συζητήσουμε για τη διοίκηση της ΕΤΕ, είναι άλλο εντελώς ξεχωριστό κεφάλαιο.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Δημόκριτος 30/05/2012 00:06:35

          Οι πράκτορες του χάους δεν νιάζονται για τέτοιες λεπτομέρειες. Στάζουν το δηλητήριο τους και όπου πιάσει.
          Ήδη υπάρχουν τόσοι και τόσοι συνέλληνες, που πιστεύουν στις συριζάτες βλακείες ότι η δραχμη (και οι μπάμιες) θα μας σώσουν.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Strange Attractor 30/05/2012 01:48:07

            Συριζάτες ἤ πασοκολαλιώτικες βλακεῖες; :lol:

  6. TopGunZ avatar
    TopGunZ 29/05/2012 23:24:58

    Ακόμα και σε τόσο σοβαρά θέματα φαίνεται η βλακεία που έχει ποτίσει τον εγκέφαλο τόσες δεκαετίες ΠΑΣΟΚοκρατίας. Είναι ντροπή και κατάντια να ψάχνουν παππούδες για μια σταγόνα λάδι στα σκουπίδια και παιδάκια να λιποθυμούνε στο προαύλιο του σχολείου από την πείνα, αλλά τις εξυπνάδες να τις κρατήσετε όταν θα σφάζονται οι παππούδες για μισή σταγόνα λάδι και τα παιδιά θα πεθαίνουν μέσα στα σπίτια τους από την πείνα. Μάθανε όλοι από τον καναπέ και βγάζουν τη μιζέρια τους σε πλειστηριασμό, πόσο θα πάει ο μισθός και για πόσες ώρες, ποιων προτεκτοράτο θα γίνουμε, και δεν ξέρω 'γω τι άλλα μαλακολεβέντικα, ξεχνώντας ότι μετά από πάνω από 2 χρόνια συνεχούς γρονθοκοπήματος της Ελληνικής οικονομίας ΕΧΟΥΝΕ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΤΟΥΣ!!! Όταν θα περάσουμε στο γρόσι (γιατί δραχμή δε θα είναι) να εύχονται να τους μείνει τπτ να κάψουν για να έχουν να στέλνουν σήματα καπνού! Αλήθεια ρε καλόπαιδα, αυτά τα 1-2 χρονάκια που θα πάρει στον ονειρικό σας υπερηγέτη, που πίνει σουπερμαντολίνη και χέζει κρυπτονίτη, να ανορθώσει την Ελληνική οικονομία σε επίπεδα Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, πόσα Ελληνόπουλα, πόσους διαβητικούς, πόσους καρκινοπαθείς και πόσους καρδιοπαθείς γουστάρετε να θυσιάσουμε?

  7. dim avatar
    dim 29/05/2012 23:44:02

    Διάβασα πάλι συνέντευξη του Τσίπρα στο Στερν, και πάλι μιλάει για πυρηνικά, ενω ξεκαθάρισε πια και οριστικά τη στάση του κόμματος του μετά τις εκλογές.

    Θα ακυρώσει το μνημόνιο, και θα ζητήσει αλλαγή πολιτικής από την Ε.Ε.

    Στην ερώτηση και τι θα γίνει αν η Ε.Ε. είναι ανυποχώρητη, εξηγεί: «Τότε θα πούμε: "Ευχαριστούμε πολύ !!!!, αλλά αναλαμβάνετε μια ιστορική ευθύνη για την καταστροφή της Ευρωζώνης", και μετά εξηγεί τα περί πυρηνικών κλπ.

    Ρε κακομοίρη, μια απλή χειροβομβίδα κρατάς, η Ευρώπη έχει τα πυρηνικα. Δε του έχει πει κανένας φωστήρας από αυτους που έχει (Μηλιός, Λαφαζάνης, Στρατούλης κλπ) ότι η Ε.Ε. το πολύ πολύ να πάθει εναν ελαφρύ τραυματισμό?

    Θεωρεί καταστροφικό για μια οικονομία των 15τρις ετησίως, να χάσει 600δις άμεσα, και άλλα 900δις σε βάθος χρόνου? Ένας πολίτης με 15.000 ετήσιο εισόδημα, θα καταστραφεί αμα χάσει 600 ευρώ φέτος, και άλλα 900 σε βάθος χρόνου???

    Ήμαρτον πια με τη καραμέλα περί μπλόφας κλπ. Δεν υπάρχει μπλόφα, τέλος. Είναι αποφασισμένοι, αν εκβιάσουμε και απειλήσουμε, αντίο Ελλάδα... φεύγεις από την Ευρώπη και γίνεσαι Αφρική.....

    Να πας με ρεαλιστικό σχέδιο και να ζητήσεις τροποποιήσεις ναι, αλλά με απειλές περί πυρηνικών, και αριστερό πρόγραμμα για κρατικοποιήσεις, αυξήσεις κλπ, θα σου πουν στο καλό αγόρι μου, μη μας ζαλίζεις άλλο, άντε στη δραχμούλα σου και άσε μας εμάς να διορθώσουμε τις αστοχίες μας με ανάπτυξη και φιλελεύθερη οικονομία.

    Και περίμενε μετά Αλέξη, και μαζι και Έλληνες, να κερδίσει και ο Μελανσόν και οι λοιποί σας σύντροφοι στην Ευρώπη, ώστε να φτιάξετε όλοι μαζι μετά από χρόνια την Ευρώπη του προλεταριάτου..... Μέχρι τότε όμως Ελληνικέ Λαέ, προμηθεύσου όσπρια και κονσέρβες, βάλε και πόρτες ασφαλείας για να γλυτώσεις από τις λεηλασίες των συμμοριών και των λαθρομεταναστών, και όταν μετά από καριό καταφέρεις να βγείς από το κλειδαμπαρωμένο σπίτι σου και συναντήσεις κανένα γνωστό σου που ξέρεις ότι δε ψήφισε ΝΔ σε αυτές τις εκλογές και έβγαλε έτσι το Τσίπρα, φτύστον στα μούτρα, που με την απερισκεψία του σε οδήγησε στο να περάσεις εσύ και η οικογένεια σου όλες αυτή τη φρίκη και την εξαθλίωση.....

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ dim 30/05/2012 00:07:16

      Είναι το γνωστο δόγμα "αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλλων". Δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση όμως, γιατί η αριστερά παντου και πάντα τρέφεται από την εξαθλίωση των λαών. Επιζητούν το χάος για να ανέλθουν.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ dim 30/05/2012 00:10:22

      Εκτός από την ηττοπάθεια (και, φυσικά, εκτός από τον τσαμπουκά), υπάρχει κάτι άλλο; Που να δουλεύει όμως, όχι που να μας δουλεύει.

      Γιατί εγώ δεν ξέρω κανένα "ρεαλιστικό σχέδιο" για "τροποποιήσεις" να γίνεται δεκτό αν πας επαιτώντας ενώ ξέρεις ότι "είναι αποφασισμένοι"...

      • dim avatar
        dim @ Αυριανιστής 30/05/2012 02:22:40

        Ειναι αποφασισμένοι να μας πετάξουν, αν πάμε και πούμε ότι θέλουμε να συνεχίσουμε να έχουμε μεγάλο κράτος, προσλήψεις, μέτρα που θα προκαλέσουν κι άλλη ασφυξία στην ιδιωτική πρωτοβουλία κλπ (πρόγραμμα Σύριζα).

        Είναι όμως και αποφασισμένοι να διορθώσουν το λάθος τους, δίνοντας πακέτα για ανάπτυξη, και ταυτόχρονα παράταση ώστε να μη χρειαστούν άλλα επώδυνα μέτρα έως ότου αρχίσουν να αποδίδουν τα μέτρα ανάπτυξης....

        Πως τους το είχε πει ο Σαμαράς τότε στο ΕΛΚ? Τώρα μπορεί να λέτε τι λέει τωρα αυτός, αλλά όταν θα καταλάβετε οτι η συνταγή σας δε δουλεύει, τότε θα προστρέξετε σε αυτά που σας λέω τώρα για να σώσετε την Ευρώπη. Και να τώρα που δικαιώνεται, και για αυτά που είπε σε αυτούς και για το ‘εμπιστευθείτε με’ που είπε εδώ: «δεν έγινα ξαφνικά μνημονιακός, απλά μας κρατάω μέσα, ώστε όταν η Ευρώπη αλλάξει εμείς να είμαστε μέσα στην Ευρώπη για να καρπωθούμε την αλλαγή αυτή».

        Η Ευρώπη αλλάζει, εμείς είμαστε ακόμα μέσα, και θα παραμείνουμε μέσα αν αξιοποιήσουμε τα πακέτα για ανάπτυξη, κάνουμε τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις, μειώσουμε το κράτος, πάντα με προσανατολισμό και με σύμμαχο την ιδιωτική πρωτοβουλία και την επιχειρηματικότητα, που ο Σύριζα την βλέπει σαν εχθρό του....

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ dim 30/05/2012 09:06:57

          Συμφωνώ με την πρώτη σου παράγραφο. Σαφώς και πρέπει να θεραπευτούν αυτές οι παθογένειες.

          Ωστόσο, το κατ' εξοχήν δολοφονικό στοιχείο για την οικονομία είναι η υπερφορολόγηση, που ειδικά φέτος με τα χαράτσια, με τη μείωση του αφορολογήτου, καθώς και με τα λεγόμενα "τεκμήρια" που υπερδιπλασιάστηκαν, έχει γίνει απλώς δημευτική.

          Προϊόντος του χρόνου, καθώς θα εκκαθαρίζονται οι δηλώσεις του φόρου εισοδήματος και καθώς παράλληλα θα έρχονται και οι "λυπητερές" των προηγουμένων ετών, θα είναι πολλοί εκείνοι που θα αδυνατούν να πληρώσουν και θα χάνουν τις περιουσίες τους (ή θα φυλακίζονται αν δεν έχουν πια περιουσίες).

          Με αυτό, τι θα γίνει; Νομίζεις ότι οι ευρωναζί υπάρχει περίπτωση να επιτρέψουν ελάφρυνση αυτών των παράλογων φορολογικών βαρών; Προφανώς όχι, και σε αυτό είναι "κάθετοι". Άρα; Τι αντικείμενο θα έχει η διαβόητη "επαναδιαπραγμάτευση";

    • Gerome avatar
      Gerome @ dim 30/05/2012 03:10:08

      dim έτσι ακρίβως είναι. Αυτό που δεν καταλαβαίνει ο απλός ο κόσμος -που στην συντριπτική του πλειοψηφία θέλει να παραμείνουμε στο ευρώ και στην Ε.Ε.- είναι ότι αν δεν κάτσουν οι περίφημες "μπλόφες" του Τσίπρα, οι Συριζαίοι είναι έτοιμοι να τινάξουν όλη την χώρα στον αέρα. Αυτό είναι το plan B τους - και ο κρυφός πόθος της πλειοψηφίας των συνιστωσών του.
      Για του λόγου το αληθές, ο Αλμπέρτο Μπάγιο, ο κομμουνιστής θεωρητικός και επαναστάτης που μύησε τους Κάστρο και Τσε Γκεβάρα στην τέχνη του ανταρτοπολέμου και της προπαγάνδας, στο περίφημο βιβλίο του "150 ερωτήσεις για έναν αντάρτη" το γράφει ξεκάθαρα. Πιο συγκεκριμένα στην 143η ερώτηση που απευθύνεται στους υποψήφιους επαναστάτες γράφει τα εξής:
      "143.
      Ερ.: Πως θα απαντάμε σε εκείνους που υποστηρίζουν πως ένας τόσο βίαιος πόλεμος θα καταστρέψει την χώρα μας;
      Απ.: Θα απαντάμε πως η χώρα σίγουρα θα καταστραφεί αν αφήσουμε τον δικτάτορα να την κατασπαράξει και μετά να την παραδώσει στους Γιάνκηδες ιμπεριαλιστές. Θα τους λέμε πως είναι ντροπή να ζει κανείς κάτω από την εξουσία μιας μπουρζουαζίστικης δικτατορίας και να την υπερασπίζει, και πως κάτι τέτοιο είναι χειρότερο από το να πολεμάμε εναντίον της, έστω και αν αυτό σημαίνει πως θα ξανακτίσουμε την πατρίδα μας μέσα από τα ερείπια."
      Αυτήν ακριβώς την λογική εκμεταλλεύεται ο Συριζα σήμερα. Όποιος είδε σήμερα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της δημοσκόπησης της GPO, θα διαπίστωσε το εξής σχιζοφρενικό: Ένα σημαντικό μέρος των εν δυνάμει ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ προέρχεται από τους ΑΝ.ΕΛ(!) και την Χρυσή Αυγή(!!!). Κοινό χαρακτηριστικό όλων αυτών των συγκοινωνούντων δοχείων είναι ότι δεν θα διστάσουν να τινάξουν τα πάντα στον αέρα αν δεν τους βγει το παρανοϊκό τους σχέδιο γιατί μέχρι εκεί πάει το μυαλό τους και η ιδεολογία τους! Ο ΣΥΡΙΖΑ όμως, πιο έμπειρος στην προπαγάνδα από τους άλλους δύο και συνεπικουρούμενος από στρατευμένους αριστερούς δημοσιογράφους (Βαξεβάνης, Κούλογλου κ.λ.π.) και "καλλιτέχνες" (π.χ. Δρογώσης, Λαζόπουλος), φαίνεται σήμερα να καρπώνεται τα μέγιστα από αυτήν την αυτοκαταστροφική τάση μιας μεγάλης μερίδας των ψηφοφόρων.

  8. Jimakos avatar
    Jimakos 30/05/2012 00:01:26

    Είτε μέσα στο ευρώ μείνουμε ή μας αφήσουν, είτε εκτός και με άλλο νόμισμα, εμείς θα λέμε ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΦΤΑΙΝΕ και θα συνεχίζουμε το βιολί μας. Έχετε παρατηρήσει οτι πριν μερικά χρόνια λέγαμε, στην Ελλάδα γίνεται οτι θέλουν οι Αμερικανοί και δεν μας αφήνουν να σηκώσουμε κεφάλι. Τώρα λέμε για τους Γερμανούς. Αν είχε ανακαλυφτεί ζωή σε άλλο πλανήτη, θα βάζαμε και τους εξωγήινους στο παιχνίδι.

  9. Στέλιος avatar
    Στέλιος 30/05/2012 00:06:45

    1) Δυστυχώς ο κίνδυνος του ΣΥΡΙΖΑ είναι μεγάλος και καθόλου αμελητέος.
    2) Είναι πλέον φανερό ότι η επικράτησή του θα μας οδηγήσει σε πολύ σύντομο διάστημα εκτός ΕΥΡΩ
    3) Ταυτόχρονα όλες οι θέσεις του και στα υπόλοιπα ζητήματα είναι το ίδιο επικύνδυνες (νομιμοποίηση μεταναστών, Σκόπια, θέματα ασφάλειας)
    4) Ασφαλώς και δεν πρόκειτε να μας ξεγελάσουν οι αλλαγές που κάνει τελευταία (επίσκεψη στο Άμυνας, ηπιότερες δηλώσεις κλπ)
    5) Μπροστά σε αυτόν τον κίνδυνο ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ η συσπείρωση και η στήριξη της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
    6) Είναι απαραίτητη η ενεργοποίηση όλων παντού: Στα καφενεία, στις πλατείες, στους χώρους εργασίας
    7) ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ...

  10. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 30/05/2012 00:06:51

    dim.
    Είναι περίπου όπως τά λές.
    Μπλόφα σέ χαρτοκλέφτες, πού ξέρουν ακριβώς τά χαρτιά πού έχεις στά χέρια σου, μέ κάσσα τριζάτη καί δική σου κάσσα ανύπαρκτη, ξεπερνά τά όρια της ηλιθιότητας. Είναι καθαρή αυτοκτονία.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Ιαπετός 30/05/2012 00:13:07

      Κούκο μονό, διπλό, με καπέλο ή χαρακίρι;

  11. barde avatar
    barde 30/05/2012 00:15:55

    Τσίπρας στο Stern, δείχνοντας στον δημοσιογράφο την Ακρόπολη, η οποία διακρίνεται από το μπαλκόνι του γραφείου του:

    «Ξέρετε; Αυτό είναι το πλεονέκτημά μου απέναντι στην κυρία Μέρκελ. Εγώ από το γραφείο μου έχω θέα σε 2500 χρόνια ιστορίας της Δημοκρατίας κι εκείνη μόνο στο Ράιχσταγκ».

    Πότε είναι η επόμενη υπόκλισή σας;

    • marios avatar
      marios @ barde 30/05/2012 00:23:37

      Ανατρίχιασα.

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ barde 30/05/2012 00:26:26

      Θα τρίζουν τα κόκαλα του Περικλη στον τάφο του (δεν ξέρουμε και που είναι).

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ barde 30/05/2012 09:39:35

      Χα, χα, χα! Ο επί κεφαλής του κ'ομματος που βγάζει φουλτάκια σε κάθε τί Ελληνικό τα λέει αυτά; Αν η Ακρόπολη τον ενέπνεε πραγματικά δεν θα έιχαν όλη αυτή την ψευτοπροοδευτική θολούρα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ barde 30/05/2012 10:08:09

      Ναι ρε, εννοεί ότι έχει πράγμα για πούλημα! Θα μας βγάλουν και πατριώτη τον Τσίπρα, ο Αινστάιν τελικά είχε τόσο δίκιο...

      • juliet avatar
        juliet @ TopGunZ 30/05/2012 10:55:06

        Καλημέρα ,
        μιας και ο λόγος περί αρχαίων ,είπε ο αρχαίος Πλάτων:
        ''Αυτός που ψεύδεται με τη θέλησή του είναι αναξιόπιστος .Αυτός που ψεύδεται παρά τη θέλησή του ,ηλίθιος''.
        Τοp,πιπέρι ...ο σοφός Νέστορας των συνιστωσών.....αίτημα που θα θέσει ,μια Καρυάτιδα θα αντικατασταθεί με άγαλμα του ,για τη σημαία .....

  12. Raped Proctor avatar
    Raped Proctor 30/05/2012 00:33:09

    Η ‘’έκθεση’’ της NBG είναι το λιγότερο αστεία, αντιεπιστημονική και στερείται παντελώς σοβαρότητας.
    Είναι φανερό ότι εντάσσεται στο γενικότερο σχέδιο τρομοκράτησης προκειμένου η επικείμενη ψήφος (όπως όλα δείχνουν) των νοικοκυραίων στο μόρφωμα, να αποκτήσει επαρκή, φοβικά δικαιολογητικά, καθώς δεν είναι και λίγο πράγμα να επαναφέρεις στην κυβέρνηση όλο αυτό τον όλεθρο που ζήσαμε το 08 – 09.
    Τα κίνητρα της τράπεζας (και των ατυχησάντων μετόχων της) είναι απολύτως κατανοητά, καθώς, είτε η εκλογή κάποιας ελάχιστα πατριωτικής κυβέρνησης, είτε η έξοδος από το ευρώ, απλά θα έβαζε την ταφόπλακα στην τράπεζα και θα μηδένιζε την αξία των μετοχών τους.
    Αντίθετα, τρομοκρατώντας με ηλιθιότητες τους ψηφοφόρους, θα μπορούσε να κερδίσει μια παράταση τριών μηνών προ του μοιραίου, απομυζώντας ακόμα 50δις από το πόπολο, το οποίο αποτελείται δυστυχώς και από ανέργους ή καταχρεωμένους μικρομαγαζάτορες, οι περιουσίες των οποίων βρίσκονται βορά στις ορέξεις των εν λόγω αρπακτικών.
    Είναι προφανές (και από τα σχόλια των αναγνωστών), ότι το εκλογικό σώμα είναι μοιρασμένο σε δύο (κυρίως) στρατόπεδα:
    1. Σε αυτούς που ακόμα έχουν κουτσά – στραβά μια δουλίτσα και μπορούν ακόμα να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους
    2. Σε αυτούς που τα έχουν χάσει όλα και είναι έτοιμοι για όλα.
    Προφανώς οι πρώτοι είναι περισσότεροι και τα ηλίθια διλήμματα αποδίδουν καρπούς, οι συσχετισμοί όμως αλλάζουν σταδιακά υπέρ των δεύτερων, πράγμα που μετατρέπει την επικείμενη πρωθυπουργία Σαμαρά σε κατάρα.
    Γιατί το σενάριο μιας κεντροδεξιάς (με ‘’σοσιαλιστικά’’ δεκανίκια) στην εξουσία και μάλιστα με τα συγκεκριμένα στελέχη και το συγκεκριμένο παρελθόν σε συνδυασμό με μια ακροαριστερά αξιωματική αντιπολίτευση είναι απλά εφιαλτικό.
    Δυστυχώς οι ανάλγητοι της Εθνικής επενδύουν στον εφιάλτη.
    Αναλογιζόμενοι το ποιόν τους και τη συμπεριφορά τους τα τελευταία χρόνια προς τους δανειολήπτες – πελάτες τους, δεν περιμέναμε τίποτα καλύτερο.
    Όσο πιο γρήγορα απαλλαγούμε από αυτούς, τόσο καλύτερο για την Ελλάδα.

  13. Evro-skeptikos avatar
    Evro-skeptikos 30/05/2012 01:08:49

    Όσο θα συνεχίζουν τα "πολιτικά ζόμπι" του μνημονίου (συνεπικουρούμενοι από τους "ερευνητές" τις ΕΤΕ) το ίδιο βιολί -- αναδιαπραγμάτευση του μνημονίου με την προϋπόθεση της παραμονής της χώρας στο ευρώ -- η κατάσταση είναι χαμένη από χέρι! Οι πιστωτές γνωρίζουν ότι τα "πολιτικά ζόμπι" είναι έτοιμα να δώσουν γην και ύδωρ για τη παραμονή της χώρας στο ευρώ και δεν θα κάνουν ουτε μια σπιθαμή πίσω στις απαιτήσεις τους. Ίσος να μας επιτρέψουν, όπως ζητα ο Βαγγέλης(!), το πρόγραμμα λιτότητας των 12 dis να το εφαρμόσουμε σε μια μακρότερη περίοδο κατά 1-2 χρονια (κάτι που θα παρατείνει ακόμα πιο πολύ τη συρρίκνωση της οικονομίας). Όταν θα είναι πεισμένοι οι πιστωτές ότι η προτεραιότητα μας είναι ο απεγκλωβισμός από τον θανάσιμο εναγκαλισμό τους, ανεξάρτητα από το νόμισμα στο οποιο θα κάνουμε πληρωμές, θα κάνουν πίσω γιατί θα ξέρουν ότι τα φοβικά σύνδρομα που καλλιεργούν (με τους εγχώριους παπαγάλους, συμπεριλαμβανομενων των "ερευνητών" της ΕΤΕ) δεν περνάνε πια. Αλήθεια, γιατί δεν μας λέει η έκθεση τις ΕΤΕ την επίπτωση που θα έχει μεσοπρόθεσμα μια υποτίμηση του εθνικού νομίσματος στην ανταγωνιστικότητα της χώρας; Προβλέπει βεβαια ανατροφοδότηση πληθωρισμού τιμών-μισθών όταν η ανεργία θα έχει ξεπεράσει το 30% λόγο της επιστροφής στο εθνικό νόμισμα. Τόσο σπουδαία ερευνητική εργασία...

    • dim avatar
      dim @ Evro-skeptikos 30/05/2012 02:39:07

      Τι έχει πει ο Σαμαράς στην επιστολή που τόσο τον κατηγορούν ότι υπέγραψε? "Αποδεχόμαστε τους στόχους του μνημονίου, αλλά θα απαιτηθούν τροποποιήσεις ώστε να γίνει πραγματικότητα η επίτευξη αυτών των στόχων, γιατί μόνο μειώσεις και φόροι, μας βυθίζουν στο φαύλο κύκλο της ύφεσης, και έτσι πο στόχοι δε θα επιτευχθούν ποτε"

      Τι σημαίνει λοιπόν τροποποίηση? Πολύ απλά: παράταση και πακέτα για ανάπτυξη, διότι:

      Παράταση για δύο χρονια
      +
      Καμία άλλη επιβάρυνση τώρα αφού πια οι στόχοι έχουν μεταφερθεί πιο πέρα
      +
      Πακέτα για ανάπτυξη (επενδύσεις, μεγάλα έργα, χρηματοδότηση μικρομεσαίων, μειωση φορολογίκων συντελεστών κλπ) που θα φέρουν άμεσα νέες θέσεις εργασίας (150.000 μέσα στο χρόνο), και νέα έσοδα
      +
      Μεταρρυθμίσεις στο κράτος, στους μηχανισμούς (διασταυρώσεις, φοροκυνήγι, κλπ)
      =
      Επίτευξη των στόχων στα επόμενα τρία χρόνια, όχι πια μέσω των συνεχών μειώσεων σε μισθούς - συντάξεις, και επιβολής χαρατσίων και έκτακτων εισφορών, αλλά μέσω της αύξησης των εσόδων λόγω την ανάπτυξης που θα έχει πια επέλθει, και της μείωσης δημόσιας σπατάλης από τις μεταρρυθμίσεις.

      Η Ελλάδα θα τα καταφέρει, και ας αφήσουμε τους νεομπολσεβίκους να ονειρεύονται τη δικτατορία του προλεταριάτου, την εξαθλίωση της χώρας με την επιστροφή στη δραχμή, και την αντικατάσταση του καπιταλιστικού συστήματος από τον ευρωκομμουνισμό....

  14. gkoukou avatar
    gkoukou 30/05/2012 02:19:35

    Τι ακριβώς εννοείται με το ότι δεν έχει κρατικοποιηθεί ακόμα?

    Δηλαδή ο κ. Ράπανος & ο κ.Ταμβακάκης που παίρνουν 360000 ευρώ ετησίως για να διαχειρίζονται τα έντοκα γραμμάτια του δημοσίου είναι εκεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια?

    Έλεος πιά.

    • Ζευς avatar
      Ζευς @ gkoukou 30/05/2012 05:32:38

      Καμία τράπεζα στην Ελλάδα δεν τελεί υπό κρατικό έλεγχο... ούτε καν η Τράπεζα της Ελλάδος. Το αν είναι καλό ή κακό επαφίεται στην κρίση του καθενός. Σε ενημέρωσα και κρίνε όπως νομίζεις.

  15. Ζευς avatar
    Ζευς 30/05/2012 05:30:08

    Καταρχάς το σενάριο αντιστοιχεί στην πραγματικότητα αν η δραχμή έρθει με τους όρους των δανειστών. Ομως (και είναι μεγάλο όμως) δεν υπάρχει η συνολική εθνική βούληση για να τυπώσουμε εμείς από μόνοι μας τη δραχμή. Συνεπώς πρέπει να μιλάμε με όρους πραγματικότητας και όχι με υποθέσεις.
    Το ζουμί της υπόθεσης είναι πως η Ευρωζώνη προσπαθεί να επιβιώσει θυσιάζοντας την Ελλάδα. Θεωρώ εξαιρετικά επικίνδυνους τους χειρισμούς του Τσίπρα γιατί ούτε την Δεξιά εκφράζει, ούτε την Αριστερά. Σε μερικές κουβέντες που έχω κάνει αυτή είναι η πεποίθηση αρκετών.
    Και καταλήγω στο εξής συμπέρασμα. Παίζεται παιχνίδι πίσω από τις πλάτες μας... χρειάζεται μεγάλη προσοχή γιατί τα όρνεα τζογάρουν με τον θάνατο του Έθνους μας.
    Τάδε έφη Ζευς

    • juliet avatar
      juliet @ Ζευς 30/05/2012 07:23:34

      Zευς
      Καλημέρα,
      .....χρειάζεται μεγάλη προσοχή γιατί τα όρνεα τζογάρουν ,ο τζόγος της καταστροφής επιφέρει μεγαλύτερο κέρδος.Η ανάπτυξη δεν τους ευνοεί .Η πτώχευση φέρνει χρήμα γι'αυτούς και εξαθλίωση σε μας.Είναι απλό να το καταλάβει κάποιος ,ο αδύναμος γίνεται υποχείριο .Μήπως το επιδιωκόμενο είναι αυτό ;Τελικά οι μεγαλοστομίες και οι ''μαγκίες '' μήπως κρύβουν κάτι άλλο;Κάτι που βολεύει και τις δυό πλευρές; Η μιά τα κέρδη του τζόγου και η άλλη τη δόξα της εξουσίας και κανένα κοκκαλάκι;
      Πολλές οι συνιστώσες ,πολλά τα διλήμματα , καθόλου μυαλό και κρίση. Επικίνδυνος συνδιασμός.

  16. yianna avatar
    yianna 30/05/2012 08:20:28

    Καλημέρα,
    Διαβάζοντας τα σχόλια συμπεραίνω ότι δεν έχουμε καταλάβει τίποτα. Είτε με ευρώ είτε με δραχμή, το ζητούμενο είναι ότι δεν έχουμε αποφασίσει να κάνουμε καμιά διαρθρωτική αλλαγή. Όλοι μιλάμε για το νόμισμα, για τις δομές κανείς.
    Μια χώρα με τόσο πλούτο είναι δυνατό να μην μπορεί να θρέψει 10 εκατ. κατοίκους? Τρεις λύσεις να προκρίναμε θα είχαμε σωθεί. Είτε μέσα είτε έξω από το Ευρώ, ελπίζω ο ΑΣ να έχει τις λύσεις, για το καλό όλων μας.
    Δηλαδή μας ενοχλεί η φορομπηχτικότατη πολιτική. Δεν μας ενοχλεί ότι πληρώνουμε τα φέσια του ΟΣΕ, της ΔΕΗ, των Ναυπηγείων και όλων των άλλων πεθαμένων ΔΕΚΟ, των κρατικοδίαιτων?
    Δεν μας ενοχλεί που κάποιοι πήραν συντάξεις στα 40 και τα 45?
    Επιτέλους ας δούμε τι στοιχίζει στο Δημόσιο όλο αυτό το πακέτο, να το αφαιρέσουμε από το λογαριασμό και μετά να αποφασίσουμε εάν θέλουμε ευρώ ή δραχμή.

    • juliet avatar
      juliet @ yianna 30/05/2012 08:48:58

      yianna
      σωστά ,αν δεν μπει τάξη δεν θα μπορέσουμε να κάνουμε τις αλλαγές όχι για την επιβίωση αλλά για τις βάσεις που πρέπει να έχει ένα κράτος που θέλει να μην εξαρτάται από τις τοκογλυφικές ορέξεις του κάθε τυχοδιώκτη .Τώρα που τα ντηλ είναι στα χέρια άπληστων τοκογλύφων.
      Και οι συντάξεις που δόθηκαν στα 36 σε ορισμένες περιπτώσεις μας ενοχλούν και που δεν μιλάει κανείς αλλά μειώνουν τις συντάξεις των γερόντων μετά από 30-35 χρόνια δουλειάς.
      Εχεις ακούσει για έλεγχο των αντιστασιακών; Συνταξιοδοτήσεις γιατί Ελληνες έκαναν το καθήκον τους ,σε ποιόν; Αλλος ένας τρόπος για να διχάσουν.
      Δεν μιλάμε για απολύσεις του Δημοσίου μιλάμε γιά κόστος και μάλιστα όχι κατ'προσέγγιση αλλά ακριβές .Οι συνδικαλιστικές οργανώσεις από που πληρώνονται; Aν σταματήσουν τα κονδύλια σε μυστικούς λογ/σμούς ,αν αποδίδεται πλήρης αναφορά ,και το σπουδαιότερο να μην αθωώνονται αν φτάσει καταγγελία .Είδα ότι τα τυριά ΔΩΔΩΝΗ ,εταιρεία αγροτικών συνεταιρισμών και της ΑΤΕ,είναι ακριβότερα.Γιατί ; απ'ευθείας δεν γίνεται η διαχείρηση της πρώτης ύλης -γάλα,γιατί να είναι ακριβότερα από την ιδιωτική πχ Ολυμπος;
      Είναι πολλά ,αλλά θα πρέπει να σταματήσει επιτέλους αυτή η αναξιοπιστία του κράτους που δημιουργεί εντυπώσεις αρπαγής .Αν το κράτος είναι αναξιόπιστο δεν μπορούμε ν'απαιτούμε νομοταγείς πολίτες ,δηλ. κλέφτης στον κλέφτη ,απλά πράγματα.

  17. ΚΑΦΡΟΣ avatar
    ΚΑΦΡΟΣ 31/05/2012 13:21:59

    Οτι και να λετε το μονο που με ενδοιαφερη ειναι να μην αλλαξει τιποτα .Να συνεχιζεται να με πληρωνεται ΚΟΡΟΙΔΑ .Και ΝΑΙ φιλε μου ειμαι στα ΕΛΠΑ και περνω ΤΩΡΑ ( με περικοπες) γυρω στα 60.000 ευρω το χρονο . Ειτε σας αρεσει ειτε ΟΧΙ .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.