#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/07/2010 02:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τριτοκοσμικές εικόνες και ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών



Τριτοκοσμικές εικόνες και ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών σε αεροδρόμια, πρατήρια βενζίνης και εθνικές οδούς είναι το συνθετικό αποτέλεσμα των προωθούμενων διαρθρωτικών αλλαγών και των αντιδράσεων σε αυτές από επαγγελματικούς φορείς που επηρεάζονται από τις μεταρρυθμίσεις.  Την ίδια στιγμή η τρόικα επιθεωρεί τα δημόσια οικονομικά της χώρας έχοντας βάλει στο στόχαστρο τα ελλείμματα των ΔΕΚΟ, ΟΤΑ και του τομέα της Υγείας. Πιέσεις για 10.000 απολύσεις στις ΔΕΚΟ, όπως γράφουμε αλλού

Η τροφοδοσία της αγοράς με καύσιμα βρίσκεται σε οριακό σημείο καθώς οι ουρές που εμφανίστηκαν ήδη από το βράδυ της Κυριακής στα πρατήρια όλης της χώρας είχαν εξαφανίσει τη βενζίνη περίπου στα μισά από αυτά, έως και το μεσημέρι της Δευτέρας.

Οι ιδιοκτήτες φορτηγών δημόσιας χρήσεων παραμένουν αμετακίνητοι στη θέση τους για απεργία διαρκείας, αντιδρώντας έτσι στο νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών που προωθεί η κυβέρνηση.

Παράλληλα, αντιδράσεις προκαλεί και η διάταξη του νομοσχεδίου για τη χωροθέτηση των βενζινάδικων, η οποία καταργεί την απόσταση των 200 μέτρων που πρέπει να έχει το ένα πρατήριο από το άλλο. Διατηρεί ωστόσο την απόσταση των 50 μέτρων από χώρους μαζικής συνάθροισης (πάνω από 50 άτομα).

Ουρές χιλιομέτρων παρατηρούνται σε πρατήρια υγρών καυσίμων από τους οδηγούς ΙΧ που περιμένουν υπομονετικά για τα γεμίσουν τα ρεζερβουάρ σε όσα πρατήρια εξακολουθούν να διαθέτουν βενζίνη.

Το μεσημέρι της Δευτέρας, πραγματοποιήθηκε συνάντηση ανάμεσα στον πρόεδρο του, Κωνταντίνο Μίχαλο, τον πρόεδρο της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων, Γ. Κασιμάτη, και της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου, Β. Κορκίδη, με τους εκπροσώπους του Πανελλήνιου Συνδικάτου Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς και Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος.

Κατά τη διάρκεια σύσκεψης των   εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου (Ε.Β.Ε.Α. ΕΣΕΕ κλπ) επισημάνθηκε η ανάγκη άμεσης διακοπής των απεργιακών κινητοποιήσεων των φορτηγών Δ.Χ., καθώς ήδη έχουν αρχίσει να προκαλούνται σημαντικά προβλήματα στη διακίνηση όχι μόνο αγαθών και εμπορευμάτων, αλλά κυρίως τουριστών και εκδρομέων λόγω της έλλειψης καυσίμων.

Ο πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Α. δεσμεύτηκε προς του εκπροσώπους των ιδιοκτητών φορτηγών Δ.Χ. ότι θα ζητήσει από την κυβέρνηση και την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων στο υπό κατάρτιση σχέδιο νόμου να περιληφθούν ορισμένα από τα αιτήματά τους και ειδικότερα αυτό που αφορά τη μη απαξίωση των περιουσιακών τους στοιχείων. Συγκεκριμένα, το Ε.Β.Ε.Α. θα προτείνει να υπάρξει μια εύλογη χρονική περίοδος με τη μέθοδο του φορολογικού συμψηφισμού με στόχο την απόσβεση του κόστους αδείας που έχει καταβληθεί στο κράτος.

Ο κ. Κ. Μίχαλος, επεσήμανε ότι «σ' αυτή την εξαιρετικά δύσκολη οικονομική συγκυρία ο ελληνικός τουρισμός δεν μπορεί να αντέξει ένα τόσο μεγάλο χτύπημα» και κάλεσε τόσο τους μεταφορείς, βυτιοφορείς Δ.Χ. κλπ, όπως και τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, που κάνουν λευκή απεργία, να αφήσουν κατά μέρους τις συντεχνιακές διεκδικήσεις που δίνουν το τελειωτικό χτύπημα στο σύνολο της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας και επιτέλους να σκεφτούν με γνώμονα το συμφέρον της εθνικής οικονομίας αλλά και το γενικότερο εθνικό συμφέρον

Οι ιδιοκτήτες φορτηγών δημόσιας χρήσης κατηγορούν το υπουργείο Μεταφορών για αιφνιδιασμό και επικεντρώνουν τις επικρίσεις τους στο θέμα της αξίας της άδειας, υποστηρίζοντας ότι «το κράτος τους πούλησε τις άδειες σε τριπλάσια αξία από τη σημερινή».

Συνολικά σήμερα στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές υπάρχουν 33.000 άδειες (2.000 διεθνείς, 30.000 εθνικές και νομαρχιακές και 1.500 βυτιοφόρα).

Με το νομοσχέδιο που προωθεί το υπουργείο Υποδομών ανοίγει το κλειστό επάγγελμα των οδικών εμπορευματικών μεταφορών για πρώτη φορά έπειτα από σχεδόν 40 χρόνια και προωθείται η ίδρυση εταιριών οδικού μεταφορέα. Για τις παλιές άδειες θεσπίζεται τριετία προσαρμογής έως το 2013.

Αυτό είναι και το σημείο-κλειδί που προκαλεί και τις αντιδράσεις, αφού κατά το κρίσιμο διάστημα η αξία της άδειας απομειώνεται κατά 33% ετησίως και, όπως αναφέρουν παράγοντες του κλάδου, ουσιαστικά με τη ρύθμιση αυτή η εμπορευσιμότητα των αδειών τους στα τρία χρόνια μηδενίζεται, εκτός αν μπουν σε εταιρείες με τις άδειες ως μετοχικό κεφάλαιο.

Η κυβέρνηση δηλώνει ανυποχώρητη αλλά δεν αποκλείει τον διάλογο.



Στον …αέρα τώρα, ξεπέρασαν τη Δευτέρα τις 110 οι πτήσεις στις οποίες παρατηρήθηκαν καθυστερήσεις από 5 έως και 60 λεπτά. <μόνο στο αεροδρόμιο της Αθήνας μέχρι χθες το απόγευμα είχαν ακυρωθεί τρεις πτήσεις (δύο της ΕasyJet και μία της Vueling). Την ίδια ώρα, σε άλλες 115 πτήσεις σημειώθηκαν καθυστερήσεις που κυμαίνονταν από 15 λεπτά μέχρι και 4 ώρες. Τη μεγαλύτερη καθυστέρηση είχε η πτήση της ΕL ΑL με προορισμό το Τελ Αβίβ, η οποία καθυστέρησε να απογειωθεί 6 ώρες!

Σύμφωνα με πηγές από το «Ελευθέριος Βενιζέλος», το πρόβλημα ήταν εντονότερο στα δρομολόγια εσωτερικού, αφού εκεί μπλόκαρε πιο γρήγορα το σύστημα εξαιτίας των αμφίδρομων κινητοποιήσεων των ελεγκτών στα αεροδρόμια απογείωσης και προσγείωσης.
Όπως έλεγαν, 5 λεπτά καθυστέρησης στην απογείωση ενός αεροσκάφους μπορεί να οδηγήσουν ακόμα και σε πεντάωρη αναμονή μέχρι να καταφέρει τελικά να πάρει θέση και να φύγει.

Στο μεταξύ  η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ)  την προηγούμενη απόφασή της για ανάκληση των καλοκαιρινών αδειών των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, προκειμένου να εξυπηρετείται μεγαλύτερος αριθμός αεροσκαφών και να μην δημιουργούνται καθυστερήσεις στις πτήσεις εξαιτίας της «λευκής» απεργίας των ελεγκτών. Η απόφαση για ανάκληση των αδειών αποτέλεσε «κόκκινο πανί» για τους ελεγκτές, οι οποίοι νωρίτερα είχαν γνωστοποιήσει την πρόθεσή τους να καταθέσουν μήνυση κατά του διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, ενώ ταυτόχρονα εξήγγειλαν 24ωρη απεργία για το Σάββατο 31 Ιουλίου. Αντιπροσωπεία των ελεγκτών, που συναντήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας με τον υφυπουργό Μεταφορών, Νίκο Σηφουνάκη, και το Γενικό Γραμματέα του Υπουργεία, ανακοίνωσε την απόφασή της να μην πραγματοποιήσει τελικά 24ωρη απεργία για το ερχόμενο Σάββατο.

Ταυτόχρονα, οι ελεγκτές διαβεβαίωσαν ότι μέχρι την Τρίτη 27 Ιουλίου θα έχει εξομαλυνθεί η κατάσταση στα αεροδρόμια. Από την πλευρά τους εκπρόσωποι του υπουργείου κατέστησαν σαφές ότι στο νέο νομοσχέδιο θα ενισχυθεί η οικονομική και διοικητική αυτοτέλεια του κλάδου, πράγμα που αποτελεί πάγιο αίτημα των Ελεγκτών. Οι δύο πλευρές αναμένεται να έχουν την Τρίτη 27 Ιουλίου νέα συνάντηση για να συζητήσουν ορισμένες ρυθμίσεις που περιλαμβάνει το σχέδιο νόμου.

(Πηγές: ΕΘΝΟΣ, ΣΚΑΙ, ΒΗΜΑ, ΑΠΕ-ΜΠΕ κλπ)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Paranoia avatar
    Paranoia 27/07/2010 02:14:46

    Εαν ο οποιοσδήποτε είχε περιουσία 300 χιλιάδων ευρώ και του έλεγαν ότι σε τρία χρονια θα είναι πασατέμπος τι θα έκανε;

    • nikos kriti avatar
      nikos kriti @ Paranoia 27/07/2010 09:00:50

      ..αγαπητέ μου και εμείς οι υπόλοιποι τι θες να κάνουμε;Να τους πληρώνουμε μια περιουσία για να μεταφέρουν μια οικοσκευή από Γιάννινα στην Αθήνα; Tις 300 χιλιάδες τις έχουν βγάλει και με το παραπάνω,κανείς δεν τους αφαιρεί το δικαίωμα να συνεχίσουν την δουλειά τους αλλά με άλλους όρους στο παιγνίδι φυσικά. Πόσες επιχειρήσεις δεν έχουν κλείσει με αυτήν την κρίση ακόμη και με πολύ μεγαλύτερο των 300 χιλιάδων κεφάλαιο!! Ας μας πούν και οι πρώτες άδειες το 1972 πως πάρθηκαν; Με τι κριτήρια εννοώ και φυσικά η παρατήρηση αυτή αφορά αυτούς που τις κληρονόμησαν μέχρι σήμερα και όχι τους αγοραστές.

    • salmonellas avatar
      salmonellas @ Paranoia 27/07/2010 09:59:52

      Παντως, οχι απεργια.Οι απεργειες καταστρεφουν ολοκληρη τη χωρα και σε λιγο δεν θα εχουν φορτια να μεταφερουν. Οι βυτιοφορεις μας εχουν εκβιασει με απεργιες απειρες φορες και δεν εχω καμμια αμφιβολια οτι πρεπει να σπασει αυτο το αποστημα.

      • Μisha avatar
        Μisha @ salmonellas 27/07/2010 10:30:29

        Nα τις καταργήσουμε τις απεργίες λοιπόν.Και να φωνάξουμε τη Βέρμαχτ να μάς κάνει κράτος, γιατί εμείς είμαστε ελαφρώς χυμαδιά και δε μπαίνουμε σε σωστή σειρά , να γίνουμε «πολιτσμένοι» Οστρογότθοι.Τι χουνταίοι ειστε εσείς μωρε;

    • tzager avatar
      tzager @ Paranoia 27/07/2010 10:32:30

      Απλά θα πρέπει μέσα σ'αυτά τα τρία χρονάκια να δουν πώς θα αξιοποιήσουν τα περιουσιακά τους στοιχείο ιδρύοντας εταιρίες που θα προσφέρουν σύγχρονες και ανταγωνιστικές τιμολογιακά μεταφορές προς όφελος των πολιτών! Επιτέλους! Η μασαμπούκα τελειώνει κάπου εδώ...

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 27/07/2010 02:21:56

    Προφανώς η διοίκηση της ΥΠΑ θα κατάλαβε ότι τα φιρμάνια περί "ανάκλησης αδειών" είναι, απλώς, ανεφάρμοστα...

    • Δημητρης Τσουτσουρακης avatar
      Δημητρης Τσουτσουρακης @ Αυριανιστής 27/07/2010 17:27:25

      kai antisyntagmatika..

  3. mimasatere avatar
    mimasatere 27/07/2010 02:31:19

    Να δώσουν αποζημιώσεις αν είναι να ανοίξουν τα επαγγέλματα των οποίων οι άδειες αγοράστηκαν έναντι κεφαλαίου. Έτσι όπως έγινε στα πολιτισμένα ευρωπαικά κράτη στα οποία μας λέτε πως ανήκετε. Και μη μου βάζετε συμβολαιογράφους και λοιπούς αεριτζήδες σε αυτήν τη κατηγορία γιατι ξέρετε πως τις έπαιρναν αυτοί τις άδειες.

    Αλλά που να βρεθούν τα λεφτά όταν δίνατε 5500 το μήνα και 250000 εφάπαξ σε κάποια βύσματα "ζητιάνους" να σηκώνουν τις "μπάρες" στα τρένα.

    Η μήπως θυμάστε τις εποχές που δεν αφήνατε το γέρο Τσάνταλη στη Θεσσαλονίκη να δίνει δώρα στους υπαλλήλους του;

    Γενική μηνιαία απεργία σε όλους τους κλάδους και όποιος αντέξει! (Για να μη σας πω ετήσια.)

  4. Ηλίας avatar
    Ηλίας 27/07/2010 09:06:56

    Live your myth in Greece.

  5. co avatar
    co 27/07/2010 10:06:45

    εσενα πως σου φαινεται αυτη η περιουσια να υπαρχει μονο και μονο λογω τεχνητου περιορισμου του εν λογω αγαθου απο το κρατος; Ειμαστε σοβαροι; 1500 αδειες βυτιων ηταν καλα το 77' και τωρα με 3 φορες περισσότερα αυτοκινητα τι είναι; φανταστειτε για τι μονοπωλια μιλαμε και πως το πληρώνουμε εμείς στην βενζίνη.
    Ας παρουν και οτι πηρε ο ΟΤΕ οταν εχασε το μονοπωλιο δηλ τον #$@, ας αποζημιωσει οσους αγορασαν αδεια τα τελευταια 10 χρονια και μπορουν να προσκομισουν ΝΟΜΙΜΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ.
    αι σιχτιρ πια.
    στο κατω κατω ας γινουνν τα 1500 βυτια 5000 να δουλεψει και κανενας ανθρωπος.

    • tzager avatar
      tzager @ co 27/07/2010 10:34:21

      Έτσι!

      • γκουχου avatar
        γκουχου @ tzager 27/07/2010 12:19:22

        Να αγιασει το στομα σου

  6. Στέργιος avatar
    Στέργιος 27/07/2010 10:40:40

    Αν κάποιος χάσει την πτήση του εξαιτίας τής απεργίας, με αποτέλεσμα να χάσει την ανταπόκρισή του και να μη μπορέσει να βρίσκεται στον τόπο των διακοπών του εγκαίρως, με αποτέλεσμα να χάσει την κράτησή του στο ξενοδοχείο, τι νόημα έχει να πετάξει την επομένη; Ο άνθρωπος αυτός θα έχει χάσει τις διακοπές του, τα λεφτά των εισιτηρίων και των ακυρωτικών τού ξενοδοχείου, και φυσικά, την ψυχική του ηρεμία. Έχει δικαίωμα αυτός ο άνθρωπος να στραφεί δικαστικά εναντίον των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας;

    • Δημητρης αναστασσοπουλος avatar
      Δημητρης αναστασσοπουλος @ Στέργιος 27/07/2010 17:28:40

      Oxi

  7. rage@40 avatar
    rage@40 27/07/2010 11:02:59

    Προταση:
    οσοι ιδιοκτήτες αγόρασαν με 300.000-400.000 άδεια να προσκομίσουν τα νόμιμα παραστατικά πώλησης, τα συμβόλαια, να ελεγχθεί το πόθεν έσχες τους, να ελεγχθεί τι δηλωνε και τι δήλωσε στην εφορία πωλητής και αγοραστής, αν πλήρωσαν την εφορία τους κλπ και ανάλογα με χρόνια που έχουν την άδεια να αποζημιωθούν σε κάποιο βαθμό.

    Πώς σας φαίνεται;

  8. alex avatar
    alex 27/07/2010 11:46:59

    ειμαι πανω απο ενα βενζιναδικο, απο χθες βλεπω με θλιψη ποσοι οδηγοι δεν τηρουν την προτεραιοτητα και την σειρα ειναι σχεδον ο κανονας, σε αυτη την χωρα δεν εχουμε σεβασμος στον συμπολιτη, στους θεσμους,στους νομους,ας μην περιμενουμε λοιπον σεβασμο και απο κανεναν - Ελληνα η ξενο

    • Berliner22 avatar
      Berliner22 @ alex 27/07/2010 12:46:15

      Εγω ξερω μονο οτι αρκετοι δεν τηρουν τους νομους και κανουν οτι γουσταρουν ειτε με το αυτοκινητο, ειτε με το μηχανακι. Αυτο ειναι ενα κακο συνηθειο και σε αυτο υπαρχει και ευθυνη της Αστυνομιας που δεν φερεται αρκετα αυστηρα με παραβατες που κανουν τετοια, πιστευω ομως οτι υπαρχει σεβασμος μεταξυ συμπολιτων, γιατι να μην υπαρχει?

  9. Berliner22 avatar
    Berliner22 27/07/2010 12:04:15

    Καλα Χριστουγεννα.........

  10. billy aravas avatar
    billy aravas 27/07/2010 12:37:51

    Κλασική ελληνική περίπτωση: Οι απεργίες απαγορεύονται από τους ίδιους τους πολίτες!! Όπως και με τη ΔΕΗ, εκπαιδευτικούς, Αγρότες όλη η Ελλάδα ενωμένη θα βγει και θα κράξει τα βυτία γιατί την ενοχλούν οι απεργίες.
    Μα δεν πρόκειται απλά για το 'δικαίωμα στην απεργία'. Αν τους κράζετε τώρα, πως θα διαμαρτηρηθήτε αύριο που θα σοδομίζουν τα δικά σας επαγγελματικά δικαιώματα?
    Η αλήθεια είναι πως αν ακόμα και σήμερα οι Έλληνες δεν μπορούν να ενωθούν απέναντι σε μία ανθελληνική κυβέρνηση (που όπως και οι προηγούμενες, κυβερνάει με μία ισχνή μειοψηφία του εκλογικού σώματος), που να ψάξουμε την ελπίδα?
    Δεν με νοιάζει αν έχουν δίκιο οι απεργοί, με πειράζει όμως που πολλοί ενοχλούντε από την απεργία. Δηλαδή επειδή το επάγγελμα μερικών επηρεάζει όλους μας θα τους αρνηθούμε τα δικαιώματά τους. ποιοι οφελούντε από τέτοιες εξελίξεις? νομίζω πως όλοι ξερουμε την απάντηση.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ billy aravas 27/07/2010 13:03:52

      Mονο που υπαρχει το εξης προβλημα : η εννοια της απεργιας ξεκινησε διεθνως ως αρνηση εργασιας ανθρωπων εξαρτημενης εργασιας εναντιον του εργοδοτη τους.Απο τις απεργιες αυτες εχαναν εσοδα οι εργοδοτες.
      Τετοιες απεργιες δεν γινονται στην Ελλαδα ή γινονται πολυ σπανια.
      Οι "απεργιες" στην Ελλαδα δε στρεφονται κατα ενος ιδιωτη εργοδοτη αλλα κατα του κοινωνικου συνολου και γιαυτο ειναι αντιπαθεις.
      Δε νομιζω οτι θα αντιπαθησει κανεις τους εργατες ενος εργοστασιου αν απεργησουν.
      Εδω ¨"απεργουν" ελευθεροι επαγγελματιες με αιτημα να μην επιτραπει σε αλλους να κανουν την ιδια δουλεια.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ψυχραιμια 27/07/2010 13:54:03

        Είσαι όντως ψύχραιμος και συνήθως δίκαιος, αυτά όπως ξέρεις τα εκτιμώ πολύ πάνω από τις ιδεολογικές προτιμήσεις.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ψυχραιμια 27/07/2010 14:03:07

        Όπως ο ΣΕΒ έχσι συνειδητοποιήσει ότι έχει το πάνω χέρι έναντι των εργαζομένων, και μάλιστα το διαλαλεί ξεδιάντροπα, έτσι και αυτές οι συντεχνίες (χωρίς εισαγωγικά) κάνουν το ίδιο. Γιατί πρέπει δηλαδή να μας χαλάει; Θέλουμε να έχει το πάνω χέρι μόνο ο ΣΕΒ και κανένας άλλος; Λυπάμαι, αλλά αυτά δεν γίνονται. Θα το έχουν κι άλλοι, έστω κι αν αυτοί δεν είναι οι "απλοί εργαζόμενοι". Το αποτέλεσμα είναι που μετράει, και στην παρούσα συγκυρία σκοπούμενο αποτέλεσμα είναι ό,τι μπορεί να διώξει το ΔΝΤ και τις μαριονέτες του.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ billy aravas 27/07/2010 13:57:55

      τα δικαιώματα είναι σεβαστά, τα προνόμια είναι αντιδημοκρατικά.

  11. O Θείος avatar
    O Θείος 27/07/2010 12:52:29

    Στην Ελλάδα, εδώ και μερικές δεκαετίες, απεργούν συνήθως (και ειδικά με επιτυχία και συμμετοχή) επιχειρηματίες (όπως τώρα), και ορισμένες "ειδικές κατηγορίες μισθωτών" (κυρίως των ΔΕΚΟ). Συνήθως απεργούν για τα "κεκτημένα".
    Συνήθεις εργαζόμενοι, του ιδιωτικού ή Δημόσιου τομέα, όταν απεργούν για τα εργασιακά δικαιώματά τους και για βελτίωση της θέση τους, σπάνια έχουν καλά ποσοστά απεργών, και σπανιότατα επιτυχία των σκοπών τους. Δυστυχώς, ήταν πολύ άβολο να είσαι εργαζόμενος χωρίς ειδικό Status, όλα αυτά τα χρόνια.

  12. co avatar
    co 27/07/2010 13:49:56

    ποια απεργία; βλεπετε κανενα εργαζομενο να "απεργεί"; εγω βλέπω ενα επαγγελματικό κλάδο - πείτε το συντεχνία - να εκβιάζει. Εφόσον εδω μέσα είμαστε πραγματι της ελευθερης οικονομίας (σε αντιθεση με το σοσιαληστρικο πασοκ) και του πραγματικού ανταγωνισμού δεν έχει πολλά ερωτήματα για το ποια πρέπει να είανι η στάση μας.

  13. nik avatar
    nik 27/07/2010 14:09:03

    Πρώτα έκαναν πολιτική με της άδειες επιτρέποντας την μεταβίβαση έναντι δεκάδων χιλιάδων ευρώ, αδειών που ο πρώτος ιδιοκτήτης απέκτησε με κόστος ενός χαρτοσήμου και τώρα θέλουν να απελευθερώσουν της μεταφορές για το καλό μας ,είναι οι ίδιοι που πούλησαν τους δρόμους στης κατασκευαστικές και μας χαρατσώνουν με τα διόδια ,ως πότε θα τους χαϊδεύουμε πατριώτες;

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ nik 27/07/2010 14:23:22

      η απελευθέρωση των μεταφορών είναι ξεκάθαρα προς όφελος όλων, το θέμα με το κόστος των υπαρχουσών αδειών πρέπει να λυθεί με τον πιό πρόσφορο τρόπο, και στη συνέχεια να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός.

      Η άποψή σου για τα διόδια είναι ή αφελής ή παραπλανητική. Διόδια εισπράττονται για να (και μέχρις ότου) αποπληρωθεί το κόστος κατασκευής και συντήρησης, δεδομένου ότι το κράτος συνεισφέρει μονάχα την ιδιοκτησία της γης.

  14. nik avatar
    nik 27/07/2010 15:10:30

    Οι δρόμοι κατασκευάστηκαν με χρήματα του Ελληνικού λαού και πληρώθηκαν με τιμές πολλαπλάσιες σε σχέση με ότι ισχύει στην Ευρώπη ,όσο για την σηντηρηση και το κόστος της πιστεύεις αυτά που λες η σου ξεφεύγουν ;

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ nik 27/07/2010 16:53:43

      κάνεις λάθος, τα διόδια χρηματοδοτούν τα ΝΕΑ έργα που γίνονται στην εθνική οδό ΠΑΘΕ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη Εύζωνοι) καθώς και νέα τμήματα αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο και δυτική Ελλάδα.

  15. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 27/07/2010 16:36:01

    Σε καποια πρατηρια βενζινης εχει τελειωσει ακομα και ο αερας.Ειδα πινακιδα σημερα σε βενζιναδικο που ελεγε: Αερας τελος μονο αζωτο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.