#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/04/2010 16:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τρισέ: "δεν υπάρχει θέμα χρεωκοπίας της Ελλάδας"



Η ΕΚΤ θα εισάγει νέα κλιμακωτή αξιολόγηση των εγγυήσεων που θα δέχεται σε αντάλλαγμα για παροχή δανείων, ανακοίνωσε επισήμως ο κ. Jean-Claude Trichet, στην συνέντευξη που παρέθεσε μετά την τακτική συνεδρίαση κατά την οποία η ΕΚΤ διατήρησε σταθερό στο αρνητικό ρεκόρ του 1% το βασικό επιτόκιο του ευρώ.
Αυτό σημαίνει ότι θα εισαχθεί ένα νέο σύστημα, βάσει του οποίου θα υπάρχει διαφορετικό επιτόκιο ανάλογα με τον βαθμό πιστοληπτικής αξιολόγησης μιας χώρας, προκειμένου κάποια τράπεζα να προσφέρει κρατικά ομόλογα ως εχέγγυα για να δανειστεί.

Παράλληλα, τόνισε ότι δεν θα υπάρξει κάποια αλλαγή στους κανόνες για κρατικά ομόλογα με αξιολόγηση ανώτερη του ΒΒΒ.


http://www.euro2day.gr/news/world/125/articles/577069/ArticleNewsWorld.aspx
Ο κεντρικός τραπεζίτης της ευρωζώνης δήλωσε επίσης ότι η εμπλοκή του ΔΝΤ στο ευρωπαϊκό σχέδιο αρωγής της Ελλάδας, αποτελεί «λειτουργικά βιώσιμη λύση.»

"Η θέση μας ήταν πάντοτε ότι οι κυβερνήσεις της ευρωζώνης πρέπε να αναλάβουν τις ευθύνες τους", υπογράμμισε ο κεντρικός τραπεζίτης, προσθέτοντας πάντως ότι δεν τίθεται ζήτημα απεμπλοκής του ΔΝΤ από το μηχανισμό. 

Παράλληλα, επανέλαβε ότι δεν υπάρχει θέμα χρεοκοπίας της Ελλάδας, τονίζοντας όμως ότι αυτό που είναι σημαντικό είναι η υλοποίηση των μέτρων για τα οποία έχει δεσμευτεί η χώρα ενώ δεν θέλησε να σχολιάσει την εκτίναξη των spreads.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. GreenHorses avatar
    GreenHorses 08/04/2010 16:16:37

    Ας ανάψουμε και ένα κερί ίσα με το μπόι του

    και ας στείλει βρεγμένες σανίδες και φίμωτρα στην κυβέρνηση ΓΑΠ

  2. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 08/04/2010 16:17:37

    Ένα αγαλματάκι του κυρίου...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ (A)θανάσης 08/04/2010 16:20:27

      Oχι απλό αγαλματάκι!
      Κανονικό Ανδριάντα!

  3. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 08/04/2010 16:39:46

    Εαν παρατηρήστε με το που έκανε αυτές τις δηλώσεις το spread έπεσε 20 μονάδες σε μία ώρα.

    Δείγμα σοβαρού ανθρώπου. Αυτό χρειάζεται τώρα η χώρα, από κουπιά χορτάσαμε.

  4. DrNo avatar
    DrNo 08/04/2010 16:41:55

    Βγαίνει και κάνει δηλώσεις ο ξένος οτι δεν θα χρεωκοπήσει η Ελλάδα και σώζει το Χρηματιστηριο.
    Οταν οι φωστηρες ΓΑΠ-Παπακωνσταντινου μιλούσαν Νοε-Δεκ για χρεωκοπία, τιτανικό και εντατική, για λόγους εσωτερικής κατανάλωσης (ελπίζω), είχαν αντιληψη πόσο μεγάλη ζημιά έκαναν στην οικονομία -μιλάμε για 100δες εκατομμυρια- στην οικονομία λόγω απόσυρσης καταθεσεων και πόσα λεφτά χάθηκαν στο Χρηματιστηριο (από το ξεπούλημα χαρτιών)?

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ DrNo 08/04/2010 17:34:41

      Μιλάμε για δισ αν το δούμε αθροιστικά.

    • kkonstan avatar
      kkonstan @ DrNo 08/04/2010 17:45:20

      Ρε, δεν είχαν πάρει ακόμη χαμπάρι οτι ήταν κυβέρνηση... τόσα χρόνια που λέγαν τις ίδιες παπαριές ήταν αντιπολίτευση και κανείς δεν τους άκουγε, οπότε θεώρησαν σκόπιμο να συνεχίσουν.

  5. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 08/04/2010 17:40:28

    Κατ' αρχήν τον ευχαριστούμε τον κύριο γιατί όντως συγκράτησε το ΧΑΑ, πλην το συμφέρον του κοιτάζει να μην καταρρεύσουν οι ελληνικές τράπεζες μαζύ με τα ομόλογα και θέσει υποψηφιότητα για φούντο η Ευρωζώνη...
    Αλλά τέτοιες ώρες, το εύλογο είπε, αυτά που λέει ο Τρισέ εγώ τ' ακούω βερεσέ!

  6. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/04/2010 18:54:04

    Tι να πει κ αυτος?? Γυρνατε στη Δραχμη να σωθουμε ολοι μας?? Τραπεζιτης ειναι και του χρωσταμε.

    Αν δεν βγουμε απο την Ευρω θα σχολασουμε ασχημα. Το εχω πει και το ξαναλεω με οση εμφαση μπορω. Βγαινουμε αντρικια και οι χαρτογιακαδες βρισκουν την λυση γιατι τα $$ ειναι πολλα. Να ιδρωσει και λιγο το εσωρουχο της Μερκελ και να λιγδωσει το αντερο μας.

    ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/04/2010 18:55:50

      Oυτε ο Βενεδικτος δεν προσκυνα ετσι... Repend brothers repend..

      ΠΠ

  7. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 08/04/2010 19:29:24

    ΠΩΛΕΙΤΑΙ Κανό, σε άριστη κατάσταση
    Μήκος 14 πόδια, χρώμα πράσινο.
    Χωρίς γρατσουνίσματα, με ελάχιστα μίλια.

    ΕΞΤΡΑ: ένα ζευγάρι κουπιά με ανατομικές λαβές, αδιάβροχο φακό, εγκατεστημένο laptop στην πλώρη και 24μηνη συνδρομή στο www.opengov.gr

    ΤΙΜΗ: διαπραγματεύσιμη
    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: κύριο Γιώργο (ή κύριο Θόδωρο)

    • Μαρία avatar
      Μαρία @ Balafara Hunter 08/04/2010 21:05:34

      Ξέχασες τη μπαντάνα ή αυτή δε βγαίνει προς πώληση ως αναμνηστικό του άθλου...της Ύδρας?

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/04/2010 19:35:54

    μάλλον εννοεί "δεν θα υπάρξει κάποια αλλαγή στους κανόνες για κρατικά ομόλογα με αξιολόγηση ανώτερη του ΒΒΒ-"

    Το μυστικό είναι να λαδώσουμε τις S&P, Moody's και Fitch να μην μας κόψουν χεχεχε.

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/04/2010 19:37:33

    Το άλλο "Το ελληνικό τραπεζικό σύστημα παραμένει υγιές και ισχυρό τονίζουν τραπεζικοί κύκλοι" το ακούσατε;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 08/04/2010 21:13:41

      Του Διογενη οι κυκλοι??

      ΠΠ

  10. Νίκος avatar
    Νίκος 08/04/2010 20:54:34

    Φυσικά και δεν υπάρχει θέμα. Έχουμε ήδη χρεωκοπήσει.

  11. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/04/2010 21:24:43

    “δεν υπάρχει θέμα Ελλάδας στη χρεωκοπία " ΟΚ ???

    ΠΠ

  12. anonymous avatar
    anonymous 09/04/2010 09:38:48

    The people of Europe need to speak directly among themselves instead of letting the media, politicians and corporations do it for them.

    An initiative towards a real, active European democracy: EUROPE-FORUM