#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/09/2011 14:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τρικυμία στο κρανίο του Βενιζέλου και με αποδείξεις πλέον



Το απίστευτο αλαλούμ με το πόσες αποδείξεις θα συγκεντρώνουμε για αγαθά που αγοράζουμε συνεχίζεται. Χθες ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης είπε ότι θα πρέπει να μαζεύονται αποδείξεις για το 50% - 60% του συνολικού μικτού εισοδήματος που δηλώνουμε, απαγορεύοντάς μας δηλαδή να αποταμιεύουμε. Αν δεν το κάνουμε θα πληρώνουμε φόρο 10% για το ποσό που δεν καταφέραμε να μαζέψουμε. Ανοίγει έτσι ο δρόμος για άγριο φορολογικό χαράτσι καθώς είναι αδύνατο να πρέπει να μαζέψουμε το 60% σε αποδείξεις, και μάλιστα για τα εισοδήματα του 2011. Μένουν τρεις μήνες και ο κ. Βενιζέλος εμπαίζοντάς μας, λέει να τρέξουμε να δαπανήσουμε χρήματα και να πάρουμε αποδείξεις για να μην καούμε.

Κι αφού προκάλεσε σύγχυση και με τις ηλεκτρονικές αποδείξεις, αφού δεν γίνεται τώρα κάτι τέτοιο, διότι ούτε η φοροκάρτα έχει εκδοθεί, βγαίνουν από το πρωί διάφοροι παράγοντες του υπουργείου και δηλώνουν ότι θα το ξαναδούν το θέμα, δεν θα είναι αυτό το ποσοστό και άλλα κουραφέξαλα αφού κι αυτοί αδυνατούν να συλλάβουν το μεγαλείο της σκέψης του κ. Βενιζέλου.

Μέσα σε όλο αυτό το χαμό, βγήκε ο κ. αντιπρόεδρος με νέες δηλώσεις του για να μας κάνει λιγότερο σοφούς. Όπως είπε, το σύνολο του εισοδήματος που καταναλώνουν οι πολίτες - και όχι μόνον οι δαπάνες με αποδείξεις που λαμβάνονται υπόψη έως σήμερα- θα πρέπει εφεξής να τεκμηριώνεται με παραστατικά, τα οποία θα καταχωρίζονται ηλεκτρονικά με ευθύνη του εκδότη ή του αποδέκτη τους. Δηλαδή, οι φορολογούμενοι θα πρέπει να τεκμηριώνουν και να δηλώνουν το σύνολο των οικογενειακών δαπανών (ηλεκτρική ενέργεια, φυσικό αέριο, ενοίκιο, δίδακτρα, κινητή τηλεφωνία, οικιακές υπηρεσίες, νομικές και ιατρικές υπηρεσίες, ταξίδια, κ.λπ.). Ακόμη, πρέπει επίσης να δηλώνεται το εισόδημα που τυχόν αποταμιεύεται (καταθέσεις, τίτλοι, ακίνητα, κ.λπ.).

Πρόκειται στην ουσία για ένα ηλεκτρονικό πόθεν έσχες. Και όλα αυτά ο κ. Βενιζέλος τα κάνει για τους… φτωχούς διότι όπως λέει: "θα τεθεί ως διάταξη στο νέο Εθνικό Φορολογικό Σύστημα, και, σε συνδυασμό, με τη γενικευμένη χρήση του ηλεκτρονικού χρήματος, θα αποκαταστήσει την πιο άγρια αδικία που υπάρχει στη χώρα μας σε βάρος μισθωτών και συνταξιούχων με χαμηλά εισοδήματα".

Τα’ βαλε μάλιστα με τα μέσα ενημέρωσης διότι δεν καταλαβαίνουν ότι σκοπός του είναι να πατάξει την φοροδιαφυγή. Όπως δήλωσε ο κ.Βενιζέλος, "έχει πολύ ενδιαφέρον το γεγονός ότι η ανακοίνωση της πρόθεσης του Υπουργείου Οικονομικών να συλλάβει με απλές και πρακτικές κινήσεις τη φοροδιαφυγή και να περιορίσει την παραοικονομική δραστηριότητα, αντί να βρει την ενθάρρυνση των μέσων ενημέρωσης, προκάλεσε πλήθος πρώιμων αντιδράσεων».
Μας θυμίζει ο κ. αντιπρόεδρος και ορισμένες αλήθειες όπως:

Το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα ή καταναλώνεται ή αποταμιεύεται. Από τις έρευνες οικογενειακών προϋπολογισμών προκύπτουν οι αναγκαίες ενδείξεις για τα ποσοστά κατανάλωσης και αποταμίευσης, ανάλογα με το εισοδηματικό επίπεδο.
Η ρύθμιση του νέου Εθνικού Φορολογικού Συστήματος θα είναι πολύ απλή: το σύνολο του εισοδήματος που καταναλώνεται πρέπει να τεκμηριώνεται με παραστατικά που θα καταχωρίζονται ηλεκτρονικά με ευθύνη του εκδότη ή του αποδέκτη τους. Αυτό δεν θα αφορά μόνον τις κατηγορίες δαπανών που λαμβάνονται τώρα υπ’ όψιν για τις αποδείξεις, αλλά το σύνολο των οικογενειακών δαπανών (ηλεκτρική ενέργεια, φυσικό αέριο, ενοίκιο, δίδακτρα, κινητή τηλεφωνία, οικιακές υπηρεσίες, νομικές και ιατρικές υπηρεσίες, ταξίδια κοκ).
Το εισόδημα που τυχόν αποταμιεύεται πρέπει επίσης να δηλώνεται (καταθέσεις, τίτλοι, ακίνητα κοκ).

Ο άνθρωπος δεν γνωρίζει ούτε τα στοιχειώδη οικονομικά κι έχει και κακούς συμβούλους. Εκτός αν όλα αυτά τα κάνει με σχέδιο. Αφού δηλαδή θα μας φορολογήσει γιατί τολμάμε να ξοδεύουμε (όσοι μπορούμε) τώρα θα μας φορολογήσει και τις ελάχιστες αποταμιεύσεις μας.

Ο άνθρωποι είναι επικίνδυνοι.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 28/09/2011 14:16:17

    Για να προκαλούν τόσο πολύ και τόσο βάναυσα, μάλλον επιδιώκουν την ανωμαλία, τη σύγκρουση. Δεν εξηγείται αλλιώς, κάπου αλλού το πάνε..

  2. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 28/09/2011 14:17:32

    Παραφράζοντας τον αγαπημένο του Μπένυ, Τσώρτσιλ, μπορούμε να αναφωνήσουμε:

    Ποτέ τόσο λίγοι, δεν έκαναν τόσες πολλές μ@%#^&ς, για τόσους πολλούς

  3. mad dog avatar
    mad dog 28/09/2011 14:17:54

    ούτε ο Στάλιν θα μπορούσε να σκεφτεί αυτό. Ο άνθρωπος είναι σχιζοφρενής.

  4. Stefanos avatar
    Stefanos 28/09/2011 14:18:09

    Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι, εμείς θα αρκεστούμε να γράψουμε τα οργισμένα σχόλιά μας και όλα καλά. Πολύ καλά μας κάνουν. Το τραβάει ο οργανισμός μας πολύ...

    • lampros avatar
      lampros @ Stefanos 28/09/2011 17:04:40

      Όλοι αυτοί που γράφουν «εμείς θα αρκεστούμε να γράψουμε τα οργισμένα σχόλιά μας» κλπ, κάνουν κάτι άλλο ή και αυτοί στο ίντερνετ σχολιάζουν;

      Γίνεται καμμία ομαδική επίθεση στην βουλή και εμείς είμαστε απόντες;

      Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να συμμετέχουμε όλοι σε απεργίες, πορείες κλπ. Αλλά η επανάσταση ή η έντονη αντίδραση δεν ξεσπάει όποτε γουστάρουμε ή όποτε μας κάνουν αρκετά. Άλλες είναι οι συνθήκες.

      Μπορεί να ανεχθεί για 10 χρόνια τα πιο άσχημα και να ξεσπάσει για ασήμαντο αφορμή μια μέρα και να τα σαρώσει όλα.

  5. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 28/09/2011 14:20:39

    Το φωνάζω εδω και 4 χρόνια εδώ μέσα: Πρόκειται περί ιδιοτελών και ηλιθίων ανδρεικέλων που υπολογίζουν μόνο την καρέκλα τους. Είναι δύσκολο να δεχτούν ότι κατέστρεψαν την Ελλάδα. Στα 30 και χρόνια στην ΕΕ όχι μόνο δεν έκαναν κράτος της προκοπής αλλά κατέσρεψαν και το ελάχιστο υγιές κρατος που υπήρχε. Οι χουνταίοι ήταν αστείοι μπροστα σ' αυτους τους ολετήρες. Να μην έχετε αμφιβολίες ότι το "ζήτημα" αυτό θα "λυθεί" με αίμα...

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Νίκος Αργεάδης 28/09/2011 16:53:00

      Ναι, Ανώνυμε, αλλά το μεγαλύτερο κληροδότημα των χουνταίων ήταν η "αριστεροσύνη" που μας κληροδότησαν: Τόσοι και τόσοι "αριστεροί" έκαναν καριέρα χάρη στην "κληρονομια" τους. Ακόμα τους τρεφει η καμπούρα μας. Στα"πανεπιστήμιά¨μας ακόμα οι κομματαρχαίοι "κερδίζουν" τα γαλόνια τους κυνηγωντας φανταστικές χούντες. Λίγο είναι; Δεν νομίζω...

    • lampros avatar
      lampros @ Νίκος Αργεάδης 28/09/2011 17:09:58

      Η να αναφέρει πως μπλέχτηκαν σε κόλπα άλλα

      Όχι, απλώς τα μισά ξενοδοχεία τότε χτίστηκαν με δάνεια σε ημέτερους ―και έγιναν ένα σωρό περιουσίες...

      Σοβαρά μιλάμε, πιστεύει κανείς ότι οι Χουντικοί ήταν καμμιά ειδική πάστα ανθρώπων, ξεχωριστή από τους υπόλοιπους απατεώνες πολιτικούς μας;

      (Α, και μπορεί το ΠΑΣΟΚ να μεγαλούργησε στο είδος, αλλά και η επταετία Καραμανλή ―θείου― είχε τις σκανδαλάρες της. Νομίζω μόνο ο ανιψιός είχε το ρεκορ λιγότερων σκανδάλων, παρά τις αηδίες τύπου Βατοπαίδι και Ζαχόπουλος που τα παρουσίασαν σαν φοβερά και τρομερά).

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ lampros 29/09/2011 01:33:39

        Οι χουντικοί μπορεί να ήταν μικρόνοες καραβανάδες, αλλά, κατά κανόνα, λαμόγια δεν ήταν. Ποτέ δεν βρέθηκε αξιόλογη απάτη ή σκάνδαλο παρότι το προσπάθησαν πολλοί Ακόμα θυμάμαι τον Σπύρο Καρατζαφέρη να φωτογραφίζει, μεταπολιτευτικά, για την ολοκαίνουργια "ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ", κρυμμένος πίσω από θάμνους (για τον αναγκαίο συνειρμό του κατατρεγμένου ρεπόρτερ) την "βίλλα" του Παπαδόπουλου (200 τ.μ, τύπου πλάκα/συρόμενα/πλάκα -ούτε σημερινός μέσος υπάλληλος του Δημοσίου δεν θα το καταδεχόταν), σε κάποιο πουρναρόλοφο στο Λαγονήσι. Ή τα "χέρια καθαρά" του Λαδά. Ή τα κρέατα του Μπαλόπουλου. Φαίνονται εκνευριστικά ασήμαντα, αν υπήρξαν, όσα υπήρξαν, μπροστά στα όσα ακολούθησαν από τους πολιτικούς.
        Ο Μακαρέζος πέθανε φτωχός. Ο Παττακός ζει με την βοήθεια άλλων. Ο Ιωαννίδης δεν καταδέχτηκε ούτε να ζητήσει χάρη, ακόμα και αφού τον διαβεβαίωσαν ότι θα την εγκρίνουν. Καμμία σύγκριση με τους τρέχοντες. Και βέβαια ήταν διαφορετικοί, σε αυτό.

        Και τα δάνεια για ξενοδοχεία δόθηκαν σε "νομιμόφρονες" νοικοκυραίους, που δικαίως φάνηκαν σαν "ημέτεροι", αλλά η εφταετία δεν άφησε χρέη. Αντίθετα, άφησε τους δύο τελευταίους ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ισολογισμούς στην ιστορία μας. Και το χάρισμα των αγροτικών δανείων, που δεν ήταν λίγα, από το περίσσευμα!

        Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, φίλε. Το δίδαγμα της εφταετίας ήταν ότι, και μέτριας νοημοσύνης καραβανάδες ακόμα, μπορούν να κουμαντάρουν σωστά τα οικονομικά μας, αν δεν το κάνουν για ίδιο -και των παρατρεχάμενων- συμφέρον. Σκέψη, που μας φέρνει στο παρόν.

  6. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 28/09/2011 14:24:13

    Αβάσταχτα χαράτσια στα ακίνητα -και, οσονούπω, φόρος... 10% επί της αξίας τους.

    Τεράστια αύξηση των άμεσων και έμμεσων φόρων, κατάργηση των φοροαπαλλαγών.

    Τώρα, πρόστιμο στην... αποταμίευση.

    Οσονούπω, άμεσος φόρος στις... καταθέσεις, στο κεφάλαιο δηλαδή (λες και το εισόδημα δεν έχει ήδη φορολογηθεί).

    ΚΑΘΙΣΕ, ΕΛΛΗΝΑ, ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΣΟΥ...

    • Ίωνας avatar
      Ίωνας @ Αυριανιστής 28/09/2011 14:33:38

      Έλλην, καθήμενος επί του ...καναπέως, Αυριανιστά μου.

  7. avanti avatar
    avanti 28/09/2011 14:24:14

    Μπορεί να μας πει πως μια οικογένεια που αγοράζει π.χ. δύο μηνιαίες κάρτες για τα ΜΜΜ θα αποδεικνύει την δαπάνη? Εχουμε και λέμε 45 Ε Χ 12 = 540 Ε Χ 2 = 1.080 Ευρώ ετησίως. Πως θα αποδείξουμε αυτή τη δαπάνη κύριε μπένυ αφού μέχρι σήμερα δεν δίνουν αποδείξεις στα κέντρα έκδοσης μηνιαίων καρτών και έχουν περάσει ήδη 9 μήνες? Ενα απλό παράδειγμα έφερα... Είναι να απορεί κανείς πως τους ανεχόμαστε και δεν τα έχουμε κάνει γυαλιά καρφιά.

    • vildanden avatar
      vildanden @ avanti 28/09/2011 15:32:22

      Θα επισυνάπτουμε τα .... εισιτήρια.

  8. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/09/2011 14:31:14

    Πρέπει να παίρνει εντατικά μαθήματα Λογιστικής για αρχαρίους, δεν εξηγείται τέτοιος ζήλος ενασχόλησης με τα Οικονομικά...

    Αν δεν το έχει καταλάβει... προτρέπει σε BANK RUN.
    (δήθεν ότι έτσι θα πέσει χρήμα στην αγορά και θα "παταχθεί η φοροδιαφυγή")
    Το ερώτημα είναι "ΓΙΑΤΙ";

    ΒΑΣΙΚΑ Η ΥΠΟΥΛΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ:

    ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ, ΟΣΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ, ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΕΙΤΕ ΘΑΜΜΕΝΟ ΣΤΟ ΧΩΜΑ.

    ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟ.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 28/09/2011 14:35:22

      ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ, διορθώνω.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 28/09/2011 14:36:46

      Μα, αν πάμε σε bank run και είτε τα φυγαδεύσουμε στο εξωτερικό, είτε στο... σεντούκι, πώς θα τα αποσπάσουν;

      Μήπως σκοπεύουν ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΛΕΟΝ και στις καταθέσεις, εκτός από τους τόκους;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Αυριανιστής 28/09/2011 14:49:20

        Όταν σε ΔΙΑΤΑΖΕΙ: "ΞΟΔΕΨΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ!!!" και βγάλε από την τράπεζα ότι έχεις για να ξοδέψεις, διαφορετικά θα σε ΠΝΙΞΩ (όσοι έχουν) , δεν ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ σε ΒΑΝΚ RUN?

        Αν ήμουν BANKSTER, δεν με ευχαριστούσε ΚΑΘΟΛΟΥ αυτό!!!

        Εκτός εαν... εκτός εααάν... ήθελα να καλύψω ως Τράπεζα τα άδεια μου ταμεία !!! !!! και με βόλευε, ΔΗΘΕΝ τα τραβάνε οι καταθέτες.

        Γι' αυτό λέω ότι είναι επιβεβαίωση Χρεοκοπίας!

        Αλλά για κοίτα εδώ:
        h**p://www.eglimatikotita.gr/2011/09/blog-post_6842.html
        Ασταμάτητη μοιάζει να είναι η φοροεπιδρομή της κυβέρνησης στις τσέπες μας και ενώ δεν έχουμε χωνέψει ακόμα τα τελευταία χαράτσια.
        Σύμφωνα με το ΠΡΩΤ0 8ΕΜΑ η κυβέρνηση έχει αποφασίσει την αύξηση της φορολογίας στους τόκους των τραπεζικών καταθέσεων.

        Η αύξηση του φόρου λέγεται πως θα είναι ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ, της τάξης του 500%, αφού από 10% που είναι σήμερα ο φόρος λέγεται πως θα τον φτάσουν στο 50% !!!
        Ο λόγος που ετοιμάζονται να πάρουν αυτό το μέτρο-ρίσκο είναι γιατί εκτιμούν πως έτσι θα μπουν στα ταμεία περίπου 1 δις ευρώ.

      • lampros avatar
        lampros @ Αυριανιστής 28/09/2011 17:11:37

        Μήπως σκοπεύουν ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΛΕΟΝ και στις καταθέσεις, εκτός από τους τόκους;

        Απίθανο τό'χεις να πουν αύριο, «ένα 10% όλων των καταθέσεων κατάσχεται για την εξυπηρέτηση της Τρόικας»;

  9. Τασος Σαλονίκη avatar
    Τασος Σαλονίκη 28/09/2011 14:32:25

    H Γενίκευση του Ηλεκτρονικού χρήματος θα σημάνει ότι 1-2% του ΑΕΠ θα πηγαίνει στις Αμερικανικές VISA και MASTERCARD.

    Αυτό θέλουνε;;;;;

    • anonymous avatar
      anonymous @ Τασος Σαλονίκη 28/09/2011 15:44:06

      Οι Γερμανοί δε δέχονται εύκολα κάρτες VISA MASTER λόγω προμηθειών. Έπεσα σε μαγαζί που δε δέχονταν γερμ. πιστωτική παρά μόνο από τουρίστες για να μην τους χάσουν από πελάτες. Έχουν ένα σύστημα πληρωμών μέσω τραπεζικών λογαριασμών και χρεωστικών καρτών. Οι δικοί μας είναι φωστήρες.

  10. xzetta avatar
    xzetta 28/09/2011 14:34:58

    ο χρόνος ζωής των μέτρων και νομοθετημάτων που ανακοινώνονται είναι σταθερά μειούμενος. Ετσι λοιπόν, μέχρι την κατάθεση δηλώσεων του 2011 θα έχουν παρουσιαστεί τουλάχιστον 50 νεες εκδοχές. Στην τελική ο φορολογούμενος θα έχει μείνει φυτό με την ακατάσχετη μπουρδολογία μου και με την αρωγή φυσικα των χρηματοδοτούμενων ΜΜΑ(ποβλάκωσης). ο πολίτης πρακτικά θα κρέμεται στα γκισέ της εφορίας και θα παρακαλεί να τον αφήσουν να πληρώσει. απλά, γλυκά, σατανικά θα λύσουμε το πρόβλημα των εσόδων. με φιλιά Benny.

  11. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 28/09/2011 14:35:42

    Αλαζόνας, ξερόλας, φανφάρας, βουλιμικός, φαταούλας, δικτατορίσκος του κερατά, αποφασίζουμε και διατάσσουμε, και άλλα πολλά.

    Και μην αμφιβάλετε. Είναι ο ουσιαστικός πρωθυπουργός της χώρας. Ο ΓΑΠ στα υπουργικά συμβούλια διαβάζει το λόγο του και στη συνέχεια προεδρεύει. Το λόγο τον μονοπωλεί ο φανφάρας.

    Ειλικρινά, δεν μπορώ να φανταστώ άλλη εικόνα. Ίσως και για αυτό ο Πάγκαλος, έριξε σήμερα στο μεγκα, μερικά βόλια στον αέρα... Θα μάθουμε. Είναι σίγουρο. Όταν κάποιον τον πιέζεις αφόρητα, θα πρέπει να εκτονωθεί. Είναι νόμος. Και ο βενιζέλος πιέζει και δεν έχει έλεγχο.

    • sawas avatar
      sawas @ Αρματιστής 28/09/2011 14:41:15

      Άσχετο - θεωρητικό
      Φαντάζεσαι να είχε κερδίσει ο Μπεννυ την προεδρία του ΠΑΣτΟΚ????

      Που και Πως θα ήμασταν σήμερα????

      Μπρρρρρρρ!!!!!!!!

    • Απορία avatar
      Απορία @ Αρματιστής 28/09/2011 14:41:42

      Δεν μπορεί να μην έχει συμβούλους να του λένε ότι λέει βλακείες και ότι τα ποσά που λέει δεν πρόκειται να τα μαζέψει με τίποτα.

      Από ό,τι φαίνεται μάλλον κάνουν τους "σκληρούς κυβερνήτες" που δεν λυπούνται τίποτα και κανέναν για να πείσουν την τρόικα να δώσει την έκτη δόση.

      Μετά θα πάνε για εκλογές με σκοπό να σκάσει η χρεωκοπία στα χέρια του επόμενου. Μάλλον πρέπει να είναι το σκεπτικό δεν δικαιολογείται αλλιώς.

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Απορία 28/09/2011 15:18:36

        Πιστεύεις ότι αυτός ο χαρακτήρας μπορεί να ακούει συμβουλές; Και ποιος τολμάει να του δώσει; Θα τον φάει.

  12. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 28/09/2011 14:39:31

    απο τη μια μερια κοβοι μισθους συνταξεις επιδοματα και απο την αλλη αφηνει τον φπα στο 23% και ζηταει απο τους ελληνες να καταναλωσουν για να καλυψουν το θεμα με τις αποδειξεις.
    που θα βουνε τα χρηματα βρε ηλιθιε οι ελληνες να καταναλωσουν για να μην πληρωσουν τη διαφορα των αποδειξεων? που θα τα βρει τα χρηματα βρε βλακα ο συνταξιουχος των 800 ευρω να καταναλωσει?.
    εκτος των αλλων υπαρχουν και τα αντικειμενικα κριτηρια για τα σπιτια και τα αυτοκινητα. θα φορολογεισαι δηλαδη απο τη μερια για το αφορολογητο 5000 για τα εισοδηματα σου και απο την αλλη θα φορολογεισαι και για τα ακινητα που διαθετεις . και σουρχεται και το χαρατσι για τα ακινητα. που θα τα βρει βρε ηλιθιοι τα χρηματα ο ελληνας πλεον φυσικα των εκτακτων εισφορων ,να πληρωσει?.
    δε πατε να πνιγειτε καλυτερα λεω εγω πριν σαν πνιξουν καποιοι αλλοι και θαχει και πολυ πονο.

  13. tpe avatar
    tpe 28/09/2011 14:41:09

    Όσον κι αν ακούγεται περίεργο, το μέτρο δεν είναι παράλογο.
    ΑΝ εφαρμοστεί σωστά, μπορεί να βελτιώσει πολύ την κατάσταση.
    Για παράδειγμα, αν αγοράζοντας με μία πιστωτική κάρτα ή χρεωστική κάρτα, ο έμπορος έπαιρνε το καθαρό ποσό και το ΦΠΑ πήγαινε κατευθείαν στα ταμεία του κράτους, δεν θα ήταν καλύτερο; Υπάρχει ένα τεχνικό πρόβλημα με τις μικρές αγορές (τσίλες από το περίπτερο, λαϊκή αγορά, ψωμί από το φούρνο κλπ), αλλά οι μεγάλες δαπάνες που έχουν και μεγάλο ΦΠΑ, πάνε άμεσα στο κράτος κι όχι στην τσέπη του εμπόρου.

    Επίσης, θα μπορούσε να "βοηθήσει" άμεσα τις Ελληνικές κάρτες, με τρόπο, ώστε να μην πηγαίνει στις Visa/Mastercard.

    Απαραίτητη προϋπόθεση θα είναι:
    1. Μη φορολόγηση των αποταμιεύσεων γιατί:
    α. Φορολογούνται ήδη
    β. Είναι ένας καλός και φτηνός τρόπος να επιστρέψει το μετρητό στις Ελληνικές τράπεζες.
    2. Μείωση φορολογικών συντελεστών και ΦΠΑ γιατί διαφορετικά σιγά μην αγοράσω.
    3. Πρόνοια (τι είπα τώρα, από το ΠΑΣΟΚ τέτοιο πράγμα;) για τις "προβληματικές" ομάδες:
    α. Πως στην ευχή θα μάθω τον παππού να χρησιμοποιεί την κάρτα; Εδώ δεν έχει μάθει το ΑΤΜ και κάθεται έξω από τις τράπεζες κάθε 27 για "μπουν" τα λεφτά στο λογαριασμό του!
    β. Τι θα κάνουν τα παιδιά; Κι αυτά ξοδεύουν. Και φυσικά δεν είναι δυνατό να τους δώσουμε πιστωτικές.

    Κι αυτά είναι τα "πρόχειρα".
    ΑΝ έχουν όμως διάθεση (εδώ γελάστε), δυνητικά, μπορούμε να αποκτήσουμε ένα καλό φορολογικό σύστημα για φυσικά πρόσωπα.

    Αλλά με "αν" δεν γίνεται δουλειά...

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ tpe 28/09/2011 14:55:42

      Aφού η πεμπτουσία του μέτρου ΕΙΝΑΙ ακριβώς η φορολόγηση των καταθέσεων!

      Τα άλλα που λες αγορές με κάρτες, γίνονται τόσα χρόνια.

      Αλλά αν είχαμε να ξοδέψουμε το Βενιζέλο θα περιμέναμε να μας το πει;

      Ο άνθρωπος είναι φανερό ότι ζεί "αλλού".
      ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΣΚΟΥΦΑ-ΜΗΛΙΩΝΗ-ΒΑΣ. ΣΟΦΙΑΣ...

      Και ο νοών νοήτω!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ tpe 28/09/2011 15:01:38

      Μα, δεν καταλαβαίνεις ότι το ζητούμενο δεν είναι ο ΤΡΟΠΟΣ κατανάλωσης (μετρητά ή κάρτα), αλλά Η ΙΔΙΑ η κατανάλωση;

      Πώς είναι δυνατόν να τιμωρείσαι (!) για την... αδυναμία σου, ή την απροθυμία σου, βρε αδερφέ, να καταναλώσεις;!

      Ας μην κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε τις προθέσεις τους. Δεν είναι ο περιορισμός της φοροδιαφυγής, είναι η ΔΗΜΕΥΣΗ των περιουσιών μας, ακίνητων και (τώρα και) κινητών.

      ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΚΤΗΝΩΔΗΣ ΜΟΡΦΗ ΣΤΑΛΙΝΙΣΜΟΥ, ΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Είναι δυνατόν να υπάρχει ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ συντηρητικός άνθρωπος, ένας νοικοκύρης, που να υποστηρίζει αυτή τη ληστεία στην ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ;

      • tpe avatar
        tpe @ Αυριανιστής 28/09/2011 15:26:02

        ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ! ΜΗ ΒΑΡΑΤΕ :)

        Επί της αρχής, ξαναλέω, είναι σωστό. Με πολλές προϋποθέσεις, ναι, αλλά είναι σωστό. Το καταλαβαίνεται πως μετά από 2 χρόνια, είναι το ΠΡΩΤΟ σωστό πράγμα που πάνε να περάσουν;
        Και όπως πάει θα το κάψουν κι αυτό;

    • lampros avatar
      lampros @ tpe 28/09/2011 17:13:31

      Όσον κι αν ακούγεται περίεργο, το μέτρο δεν είναι παράλογο.

      Το μέτρο όχι, εσύ είσαι παράλογος.

      Και το ότι δεν σας έχουμε πάρει με τις πέτρες είναι παράλογο.

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/09/2011 14:41:21

    Πάει μια παρέα 10 άτομα σε ταβέρνα και τρώει.
    Έρχεται ο λογαριασμός.

    Τι θα κάνει ο ταβερνιάρης;
    Θα κόβει 10 αποδείξεις για τους 10 της παρέας;

    Πάνε τρεις και πίνουν ούζα και μια πιατέλα π.χ. ορεκτικά στα τρία.
    Τι θα κάνει; Θα κάθεται να υπολογίζει τα κομμάτια να ισομοιράζει το ποσό σε αποδείξεις;

    Και αν κάποιος φαταούλας της παρέας έφαγε περισσότερες πατάτες και βούτηξε και δύο τσίρους παραπάνω, τι θα γίνει;

    • tpe avatar
      tpe @ αλλενάκι 28/09/2011 15:00:38

      Ενώ τώρα που δεν κόβει ούτε μία είναι καλά;
      Κοίτα, sorry, αλλά αυτό ΕΙΝΑΙ λαϊκισμός. Δεν είναι πρόβλημα αυτό, θα το βολέψεις με άλλο τρόπο. Και στο κάτω κάτω της γραφής, ναι, ας κόψει 10 αποδείξεις. Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.

      • lampros avatar
        lampros @ tpe 28/09/2011 17:15:39

        Λαϊκισμός;

        Όχι, αυτό είναι το ήθος και το έθος του λαού μας.

        Λαϊκισμός είναι να το προσβάλεις αυτό ―γερμανικός λαϊκισμός.

        «Γερμανικό σύστημα» το λέμε όταν σε μια μάζωξη πληρώνει ο καθένας τα δικά του.

        Από κάτι τέτοιες, ασήμαντες για τους επιπόλαιους, λεπτομέρειες, χάνεται η εθνική ιδιοπροσωπεία.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ lampros 28/09/2011 17:36:36

          ααχ πικρό το γέλιο Lampro

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ lampros 28/09/2011 17:41:24

          η απάντησή σου επί της ουσίας είναι έτη φωτός από αυτά που λέει ο tpe, δες το λίγο πάλι πιο ψύχραιμα. Λίγη ψυχραιμία χρειάζεται.

  15. Γιαννης Διατικος avatar
    Γιαννης Διατικος 28/09/2011 14:45:21

    ΜΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΝΤΡΟΠΗ

    ΠΟΥΘΕΝΑ Η ΝΔ ΕΔΩ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΝΔ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ
    ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΘΩΠΟΙ

  16. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 28/09/2011 14:56:44

    Μήπως πρέπει ν αρχίσουμε να ξαναμαζευόμαστε στο σύνταγμα?
    Τι να κάνουμε??
    Η κατασταση είναι τραγελαφική!!

  17. tpe avatar
    tpe 28/09/2011 14:59:28

    Θα κρατήσω μία "πισινή" γιατί δεν έχουμε δει το τελικό. Προφανώς κι ο άνθρωπος ζει αλλού. Τις καταθέσεις τις φορολογεί ούτως ή άλλως μέσω των τόκων.
    Αν ήταν μόνο οι καταθέσεις, θα σου πέταγε ένα "1% φόρο στις καταθέσεις" και τελείωσε...

  18. αχιλλεας avatar
    αχιλλεας 28/09/2011 15:07:44

    Τα σχολια που μπορει να κανει καποιος για το παραπανω θεμα δεν υπαρχουν λεξεις να τα χαρακτηρισουν.Εχει εξαντληθει το λεξιλογιο.Μπορει ομως να χαρακτηρισει κανεις τον ευτραφη, λογω προικας, υπουργο.Ο ανθρωπος εχει παθει μαλακινση εγκεφαλου,ειναι παρανοικος,ειναι εκτος πραγματικοτητας,ζει στον κοσμο του παραλογου.Δεν ξερω ποσο η αντιπολιτευση θα μπορεσει να τον φερει στην πραγματικοτητα, δεν ξερω αν μερικοι τηλεαστερες της Ν.Δ. μπορουν να υπερσπισθουν τον εξαντλημενο πια Ελληνα και Ελληνιδα. Μηπως και αυτοι μας σπρωχνουν στα ακρα?Περιμενουνε τις αντιδρασεις τους και οχι οπως στο χαρατσι των ακινητων.Ειναι η τελευταια τους ευκαιρια.

  19. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 28/09/2011 15:11:43

    Από την κατ επίφαση κοινοβουλευτική δημοκρατία, που στην ουσία είναι τηλεοπτική δημοκρατία των Εργολάβων, φτάσαμε στην φοροληστρική (μεσαιωνικού τύπου) δημοκρατία, ή αλλιώς τζαμαχαρία, του ύστερου μεταλλαγμένου νεοφιλελεύθερου Πασόκ!
    Με τις υγείες μας!

    • Απορία avatar
      Απορία @ Strange Attractor 28/09/2011 15:59:36

      Το πλήρες όνομα της Ελλάδας στα πρότυπα της λιβυκής Jamāhīriyyah...

      Al-Jamāhīriyyah al-ʿPasokiyah al-Forobixah aš-KsexnaTaākininitaŠouʿ al-Apodeixayyah H-ʿKaiTaSovrakāSou

  20. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/09/2011 15:19:08

    Έχει καταργηθεί το ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ;

    Αν δεν έχει καταργηθεί, αυτό είναι ακόμα ένα ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ μέτρο.

    ΑΙΡΕΙ ΕΜΜΕΣΩΣ ΤΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ.

    (δε μιλάμε για εταιρείες ή χρεώστες, μιλάμε για Φυσικά Πρόσωπα, δηλαδή για όλους τους Έλληνες, είτε έχουν εταιρεία, είτε είναι μισθωτοί, εξακολουθούν να είναι και ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ)

    • tpe avatar
      tpe @ αλλενάκι 28/09/2011 15:24:01

      Ναι, έχεις δίκιο. Αλλά απόρρητα είναι και τα στοιχεία της φορολογικής σου δήλωσης...
      Ξαναλέω, επί της αρχής, δεν είναι λάθος. Αρκεί να εφαρμοστεί με σωστό τρόπο.

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ tpe 28/09/2011 18:24:24

        Ποιο σωστό τρόπο βρε καλέ μας;
        Μόνο σου βάζεις προϋποθέσεις όπως χαμηλότερους φορολογικούς συντελεστές και χαμηλότερο ΦΠΑ, πού τα είδες να γίνονται;

        Αυτό που είναι λάθος, είναι που όλα πάνε κατά ..., κι εμείς θα σκοτωνόμαστε για την απόδεξη των 5 Ευρώ. Έχεις δει καμιά σοβαρή χώρα να κάνει τους πολίτες της πρεζάκια αποδείξεων; Η λύση είναι μία, μηχανοργάνωση και διασταυρώσεις για τη φοροδιαφυγή, έχουμε ζήσει και στα εξωτερικά και δεν θα αποτρελαθούμε.

    • avanti avatar
      avanti @ αλλενάκι 28/09/2011 15:27:06

      Εχουν εξαγγείλει και την κατάργηση του απορρήτου των καταθέσεων των φυσικών προσώπων.... είναι θέμα χρόνου μάλλον η ψήφισή του ή περιμένουν να τακτοποιηθούν οι ημέτεροι....

    • Απορία avatar
      Απορία @ αλλενάκι 28/09/2011 15:47:42

      Υπομονή, θέλω να πιστεύω ότι θα μας ταλαιπωρούν για 1-2 μήνες το πολύ ακόμα...

    • anonymous avatar
      anonymous @ αλλενάκι 28/09/2011 20:26:23

      Το απόρρητο έχει καταργηθεί εν τοις πράγμασι εδώ και χρόνια. Μάλιστα μετά από πιέσεις της ΕΕ έχει καταργηθεί ακόμη και στην Ελβετία.

      Και αντισυνταγματικό δύσκολα να το πεις. Δεν προστατεύεται από το σύνταγμα, τουλάχιστον ρητά. Πρέπει να κάνεις ερμηνεία διατάξεων η οποία και δε θα γίνει αποδεκτή.

  21. ΕΡΜΙΟΝΗ avatar
    ΕΡΜΙΟΝΗ 28/09/2011 15:20:57

    ας μας το πουν στα ίσα να τελειώνουμε
    1. καταργούμε τελείως το αφορολόγητο
    και
    2. τα λεφτά σας δεν θα τα διαχειρίζεστε εσείς αλλά το κράτος και αφού καταθέτετε τους λογαριασμούς και τις αποδείξεις ενοικίων ΜΟΝΟΝ τότε θα επιτρέπεται να κάνετε χρήση του ρευστού σας
    όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς γελοιότητες σχιζοφρενούς,με τρικυμία εν κρανίω
    (ούτε στα πιο σκληρά σοβιέτ δεν έχει εφαρμοστεί κάτι παρόμοιο και μάλιστα κόβοντας όλες τις κοινωνικές παροχές)

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΕΡΜΙΟΝΗ 28/09/2011 15:24:39

      Νεοφιλελεύθερος σταλινισμός, αυτή είναι η ιδεολογία τους πια. Τόσο ωμά, έστω και αν δεν αρέσει σε ορισμένους να το ακούνε.

      Ας το πάρουμε χαμπάρι πλέον. Ο ΠΟΛΕΜΟΣ έχει αρχίσει προ πολλού, και τα στρατόπεδα είναι δύο. Από τη μία η ΚΟΙΝΩΝΙΑ και από την άλλη η ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΗΡΙΩΔΙΑ.

      Καιρός να διαλέξουμε, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, στρατόπεδο!

  22. Μαλτέζος avatar
    Μαλτέζος 28/09/2011 15:26:56

    Η λύση είναι πολύ απλή αλλά στη χώρα της αριστερόστροφης μπούρδας και σαχλαμάρας (και της τάχα μου και δήθεν "δεξιάς" που όλο οραματίζεται "εθνικά σχέδια" για το ένα και "πανελλαδικά" για το άλλο), δεν πρόκειται να ειπωθεί ποτέ από κανέναν: 0% φόρος εισοδήματος.

    Εξαφανίζεις όλη αυτή την εφιαλτική γραφειοκρατία και την ταλαιπωρία και αίρεις το αντικίνητρο της φορολογίας.. είναι αστείο να κερδίζει κάποιος, με τον κόπο του, 30.000-40.000 ευρώ το χρόνο και να θεωρείται "πλούσιος" και το 40%, σχεδόν, να το κρατάει αυτό το χυδαίο και αισχρό κράτος, ίσα για να ταΐζεται η κομματοκρατία.

    Έτσι φτιάχνεις ισχυρή μεσαία τάξη.. Βέβαια, αυτο προϋποθέτει ότι έχεις το μέγεθος κράτος που πρέπει να έχεις και όχι αυτό το γελοίο κατασκεύασμα που εμπλέκεται σε όλο το φάσμα της ζωής του πολίτη, προσφέροντας "υπηρεσίες" αστείας ποιότητας. Και αυτο προϋποθέτει ότι ο κόσμος θα ωριμάσει λιγάκι και θα σταματήσει να απευθύνεται για τα πάντα στο κράτος-πατερούλη.

    Υ.Γ. στη χώρα των Ελεύθερων και των Γενναίων δεν υπήρχε φόρος εισοδήματος μέχρι το 1913. Γιατί επιβλήθηκε είναι άλλη, πικρή ιστορία..

  23. a824 avatar
    a824 28/09/2011 15:33:38

    Hδη ο κοσμος τρωει απο τα ετοιμα (οσοι εχουν) αποτελεσμα να μειωνονται οι καταθεσεις στης τραπεζες.Για να πληρωθουν ολα τα χαρατσια θα στραφουμε παλι στης καταθεσεις αρα παλι μειωσει καταθεσεων.Οι τραπεζες πασχουν απο ρευστοτητα αφου την τραβαμε εμεις που τους την διναμε αυτη τη ρευστοτητα και ερχεται μετα το κρατος να δανειστει για να ενισχυση της τραπεζες που δεν εχουν ρευστοτητα.Αρα μια τρυπα στο νερο.

  24. anonymous avatar
    anonymous 28/09/2011 15:37:34

    Δε ζητάει να ξοδέψουμε με το ζόρι. Απλά κάνει τεκμήριο όοοοολες τις δαπάνες. Προσθέτει ενοίκια+λογαριασμούς+ όλες τις άλλες δαπάνες+αποταμιεύσεις και σου λέει ξόδεψες και αποταμίευσες τόσα άρα πρέπει να δηλώσεις και τόσα ή να αναλώσεις αποταμιεύσεις. Αν δεν τα δηλώσεις εγώ σε φορολογώ για τόσα.
    Επί της ουσίας θα οδηγήσει τον κόσμο στο εξής: Να μαζεύουν όσες αποδείξεις μπορούν να δικαιολογήσουν με το εισόδημά τους και μετά να σταματούν. Τις αποταμιεύσεις ξεχάστε τες. Θα τα βγάζουν έξω ή θα τα κρατάνε στο σεντούκι.

    Δηλ. ένας που έχει 10.000 μαύρα και 10.000 νόμιμα θα μαζεύει 6.000 από λογαριασμούς και μερικές από καφετέριες και μετά θα σταματάει. Τώρα αν έχει ενοίκιο 8.000 και 2.000 λογαριασμούς θα πιάνει τα 10.000 οπότε την έχει άσχημα γιατί θα τον ρωτήσουν τι έτρωγε. Οπότε ή θα αλλάξει σπίτι ή θα πει στον ιδιοκτήτη κόψε απόδειξη για τα μισά. Τα δε 10.000 μαύρα θα τα τρώει χωρίς απόδειξη με μόνο φόρο το ΦΠΑ.

    • Miltos avatar
      Miltos @ anonymous 28/09/2011 18:27:33

      "Tώρα αν έχει ενοίκιο 8.000 και 2.000 λογαριασμούς θα πιάνει τα 10.000 οπότε την έχει άσχημα γιατί θα τον ρωτήσουν τι έτρωγε."

      Μάλλον κάποιο λάθος κάνεις: Θα ζητήσει από τον ιδιοκτήτη να αλλάξουν το συμβόλαιο και τις αντίστοιχες αποδείξεις σε π.χ. 2-3.000 ευρώ και τα υπόλοιπα θα του τα δίνει μαύρα. Αν δεν είναι "φρέσκος" νοικάρης και του έχει εμπιστοσύνη ο ιδιοκτήτης θα το κάνει.
      Αποτέλεσμα:
      Και αυτόν δεν θα πιάσουν και ο ιδιοκτήτης θα γλυτώσει φόρο (π.χ 30% επί των 5.000 της διαφοράς=1.500 ευρώ) οπότε όλοι θα είναι ευχαριστημένοι και πάπαλα το σύστημα του κ. συνταγματολόγου.
      Θα πάει στον π.χ. γιατρό και θα του λέει: 100 με απόδειξη των 100, 70 (πχ) με απόδειξη των 20:
      Θα πληρώσει και 10% φόρο επί της διαφοράς των αποδείξεων ((100-20)χ10%=8) άρα του έρχεται σύνολο 70+8=78 με απόδειξη των 20.
      Αυτός κερδίζει 22 και το κράτος πάλι χάνει 80χ30% (πχ)-8=16 ευρώ από αυτή την συναλλαγή. Πάλι πάπαλα το σύστημα !!!!

      Μετά θα λέει πάλι "δεν φτάνουν οι φόροι, πρέπει να βάλουμε και άλλους".

      • anonymous avatar
        anonymous @ Miltos 28/09/2011 20:14:37

        Μα τα γράφω αυτά στην τελευταία σειρά.

  25. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 28/09/2011 15:41:55

    Ο Σαμαράς να λάβει θέση άμεσα

  26. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/09/2011 16:01:00

    αφήστε τα αυτά αισχροί τροϊκανοί χαρτογιακάδες του οικονομικών και πείτε μας:

    1. για την αυτοκτονία νεαρής μητέρας 39 ετών γιατί της πήρε το σπίτι η τράπεζα και

    Πειτε μας και για τούτο εδώ:

    Νεαρή μητέρα στη Γλυφάδα σήμερα ξημερώματα βιάσθηκε μπροστά στα μάτια της οικογένειάς της από 3 ληστές με ΚΑΛΑΣΝΙΝΚΟΦ οι οποίοι εισέβαλλαν στην οικία, ΚΛΕΙΔΩΣΑΝ τον άντρα και τα ΔΙΔΥΜΑ παιδιά της στο διπλανό δωμάτιο, και την κακοποίησαν φριχτά για να ομολογήσει που είναι χρήματα, τιμαλφή, κλειδιά αυτοκινήτου.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 28/09/2011 16:10:08

      Αλλοδαποί οι ληστές μιλούσαν σπαστά ελληνικά.

      Η συμμορία έχει κάνει πολλά χτυπήματα σε Β. Προάστεια και Ν. Προάστεια.

      Αν δεν γνωρίζετε, να ανοίξετε να ξεστραβωθείτε.

      Σύμφωνα με το νιους ιτ παραδέχονται πλέον ότι ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΤΑΙ ΤΟ 50% ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ

      ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΟΠΛΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

      ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ αλλενάκι 28/09/2011 17:02:22

        Καί οταν έρθει η ώρα ,θα τα χρησιμοποιήσουμε εναντίον ΟΛΩΝ των ληστών. ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ!

        • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
          ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 28/09/2011 19:37:00

          Το τελευταίο καιρό έχουν πάψει στις ανακοινώσεις της Αστυνομίας να αναφέρεται η εθνικότητα των συλληφθέντων. Τυχαίο;Δεν νομίζω!

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 28/09/2011 19:41:02

            και εμείς απαντάμε και διαδίδουμε!

            "εθνικότητες, και ποιός είναι ποιός, ξέρετε!..."

  27. Miltos avatar
    Miltos 28/09/2011 16:22:49

    Αντιγράφω από in.gr:
    "» Το εισόδημα που τυχόν αποταμιεύεται πρέπει επίσης να δηλώνεται (καταθέσεις, τίτλοι, ακίνητα κοκ). "

    Δηλ κύριοι πάμε (μας πάτε ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΜΑΣ) ολοταχώς σε ένα καθεστώς τύπου Σοβιετικής Ενωσης:
    Το Κράτος (δηλ. ο Βενιζέλος, που θέλει να λέει ότι είναι και συνταγματολόγος τρομάρα του) σου ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ να έχεις τα λεφτά ΣΟΥ στο χέρι (μετρητά) και σου επιτρέπει μόνον να τα χρησιμοποιείς μέσω τράπεζας.
    Δηλ ο καθένας μας ΔΕΝ έχει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να μην εμπιστεύεται τις τράπεζες, να μην θέλει να έχει κάρτα (χρεωστική ή πιστωτική) κτλ.

    Μερικά ερωτήματα (ρητορικά βεβαίως - σιγά μήπως μας απαντήσει κάποιος από αυτούς τους φωστήρες):
    Μήπως κύριε συνταγματολόγε αυτό ΚΑΤΑΡΓΕΙ την ελεύθερη βούληση του ατόμου και την δυνατότητα να διαχειρίζεται όπως αυτός θέλει τα εισοδήματά του, άρα ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ στο Σύνταγμα το οποίο, υποτίθεται ότι, γνωρίζετε καλά;

    Μήπως γίνεται για να στηριχθεί η ρευστότητα των τραπεζών και μόνον;

    Μήπως είναι κερκόπορτα; Ωστε όταν - σε μερικούς μήνες - μαζευτεί όλο το χρήμα στις Τράπεζες προχωρήσουν - σε μερική ή ολική - δέσμευση ή μεγάλη φορολόγηση και των καταθέσεων;

    Με όλα όσα έχουν κάνει και τα ψέμματα που έχουν πει μπορεί κανείς να τους εμπιστευθεί;

    • Miltos avatar
      Miltos @ Miltos 28/09/2011 16:41:37

      Και ένα ακόμα ερώτημα για του σοφούς φωστήρες (με τις υψηλές αποδοχές μην το ξεχνάμε) αυτής της λαοπρόβλητης κυβέρνησης:
      Τι θα γίνει με τους λογ/σμούς που είναι σε 2-3 ονόματα αλλά τροφοδοτούνται μόνον από έναν μισθό ή μια σύνταξη;
      Θα χρεώσετε το ποσό του λογ/σμού σε έναν ή σε όλους τους δικαιούχους (π.χ 3);
      Και ο δικαιούχος που δεν βάζει λεφτά, αλλά είναι δικαιούχος ώστε να παίρνει λεφτά για την μάνα του ή τον πατέρα του που δεν μπορεί να πάει στην τράπεζα, θα φορολογείται για το (πχ.) 1/3 των χρημάτων;
      Και στο κάτω-κάτω τι θα θεωρείτε εσείς "αποταμίευση": Την διαφορά μεταξύ του ποσού που υπήρχε την 1 Ιανουαρίου και του ποσού που υπάρχει στις 31 Δεκεμβρίου; Ή θα μαζεύουμε χαρτιά από τις τράπεζες που θα λέει: Τόσες οι καταθέσεις μέσα στο έτος, μείον τόσες οι αναλήψεις ίσον τόση η αποταμίευση;
      Φαιδρότητες που δεν έχουν τέλος.
      Καλά σας χαρακτήρισε ο Πρετεντέρης (που δεν τον συμπαθώ και καθόλου ) στο Μέγα: Παίζετε φορολογικό ριάλιτι - Big Brother της φορολογίας δεν κάνετε πολιτική.

      ΥΓ
      Η ΝΔ που είναι;

    • avanti avatar
      avanti @ Miltos 28/09/2011 17:04:03

      Δεν μας πάνε σε καθεστός Σοβιετικής ΄Ενωσης (Σοβιετική ένωση είναι οι Γερμανοί μεγαλοεπιχειρηματίες που θα έρθουν να διαχειριστούν γη, φως, ύδωρ?) μας πάνε χειροπόδαρα δεμένους να μας παραδώσουν στους τοκογλύφους - δανειστές μας, νέους ιδιοκτήτες εντός ολίγου της χώρας ώστε να μην υπάρχει η δυνατότητα αντίδρασης ....... θα είμαστε ένα εξαθλιωμένο πόπολο που θα αναρωτιώμαστε τι έχει γίνει..... Λειτουργούν κατ' εντολήν των κατοχικών δυνάμεων!

  28. gregory avatar
    gregory 28/09/2011 16:40:04

    Μα είναι δυνατόν να ζητάει αποδείξεις από κινητα, ρευμα, τηλεφωνο κ.λ.π. από τη στιγμη που για το 2011 δεν τις κρατησαμε μια και συμφωνα με τις δικες τους δηλώσεις δεν χρειαζόντουσαν? Ειστε σιγουροι ότι το νεο μέτρο των αποδείξεων αφορά το εισόδημα του 2011?

    • JOHN avatar
      JOHN @ gregory 28/09/2011 18:33:58

      Απο εμπαθεις αλαζωνες ολα να τα περιμενεις.Μπαινουμε στον Οκτωμβρη και αυτοι αλλαζουν το συστημα των αποδειξεων για τα εισοδηματα του 2011,ετσι δεν θα προλαβει κανεις να πιασει τα ορια και το κουτσουρεμενο αφορολογητο παει κι αυτο περιπατο.Αρπαχτη καραμπινατη.

  29. ataktos avatar
    ataktos 28/09/2011 18:41:16

    με την Βενζίνη πάει να καταπολεμήσει την.... πυρκαγιά χιχχι

  30. Nik avatar
    Nik 28/09/2011 19:05:44

    Καθηγητής ξεκαθηγητής, δεν με ενδιαφέρει. Ο Μπένυ είναι ο άνθρωπος που έδωσε νομικη υπόσταση στον συνδετήρα με το νόμο του για το αγγελιόσημο. Ηταν ένα μνημείο γραφειοκρατείας και κουτοπονηρίας εκείνο το νομοθέτημα. Το ίδιο ισχύει και για ότι περνά τώρα. Ο άνθρωπος δεν μπορεί να σκεφτεί απλά και ορθόδοξα και καταφεύγει σε περίπλοκα νομικίστικα τεχνάσματα. Σκέφτεται όπως μιλά, προφανώς, ακαταλαβίστικα.

    Νικ

    • lala avatar
      lala @ Nik 28/09/2011 20:41:21

      Η τελεια περιγραφη για το μυαλο του Μπενυ , το χειροτερο ομως ειναι οτι αυτο το μυαλο οριζει τις τυχες μας.

  31. Apatsi avatar
    Apatsi 28/09/2011 19:18:19

    Πρίν πολλά χρόνια είχα διαβάσει (νομίζω στον Ελληνικό Βορρά στην στήλη του Ν. Μέρτζου) για μια έρευνα αμερικάνικου πανεπιστημίου η οποία κατέληγε στο εξής:
    'Οταν στο κοινοβούλιο μιας χώρας η πλειοψηφεία των βουλευτών είναι δικηγόροι, τότε η χώρα αυτή γνωρίζει υπανάπτυξη.
    Φαντάσου όταν προϊστάμενος της Εθνικής Οικονομίας είναι δικηγόρος, σαν τον δικό μας τον Τούρκογλου.
    Αλλά από την άλλη σκέπτομαι ότι τέτοιο ερώτημα στην μέλέτη δεν υπήρχε περίπτωση να μπεί αφού η απάντηση είναι αυτονόητη, ακόμη και για τον ερωτώμενο που πάσχει από σύνδρομο Down.

  32. lala avatar
    lala 28/09/2011 20:29:47

    Τα παιδακια που θελουν να πουν τα καλαντα πρεπει να θεωρησουν μπλοκ παροχης υπηρεσιων και να εκδιδουν αποδειξεις για να μπορουν οι φορολογουμενοι να δικαιολογησουν αυτο το εξοδο και να μην επιβαρυθουν με προστιμα

  33. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 28/09/2011 20:54:02

    Πάντως, εγώ μιλάω καλύτερα τα σουαχίλι απ΄ότι ο Μπένυ την αγγλική:
    h__p://taxalia.blogspot.com/2011/09/blog-post_5278.html

    Με τέτοια αγγλικά ούτε αεροσυνοδός δεν θα μπορούσε να γίνει, πόσο μάλλον να μας εκπροσωπεί στα ξένα!

  34. Hase avatar
    Hase 28/09/2011 21:07:39

    Ωραια όλα τα σχολια εδώ, ένα σχολιο καλο από ΝΔ ακουσατε;; Στην ΤιΒι δεν εμφανιστηκε κανεις. Τι γινεται από την ΝΔ;; Γιατι δεν παιρνει θεση να τα χωσει στην χοντρη φουσκα;; Μηπως βολευουν όλα αυτά τα μετρα και την ΝΔ;;

  35. ΠΕΤΡΟΣ ΜΟΥΣΤΑΚΙΔΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΜΟΥΣΤΑΚΙΔΗΣ 28/09/2011 23:50:35

    ΕΧΕΙ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ,ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΔΑΝΕΙΑ ΟΥΤΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ,ΟΥΤΕ ΕΦΟΡΙΑ ,ΟΥΤΕ ΧΑΡΑΤΣΙΑ,ΟΥΤΕ ΟΤΕ,ΟΥΤΕ ΔΕΗ,ΟΥΤΕ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣΤΙΜΑ?ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ?ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΑΝΩ.ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ?ΑΕΙ,ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΙΑ........

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.