#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/12/2011 06:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τρελοί ως Έλληνες



του Σταύρου Καρκαλέτση*

Υπάρχει κάτι που δεν αναφέρεται σε κανένα μνημόνιο. Σε καμιά ευρωσυνθήκη. Σε κανένα Μάαστριχτ. Που είναι παντελώς άγνωστο, ως έννοια, στους βρυξελικούς χαρτογιακάδες, στους "σιδερωμένους" χρηματιστές της Φρανκφούρτης, στα "καρχαριοειδή" της Wall Street.

Η έννοια αυτή, είναι παντελώς άγνωστη και στους "απεδώ" εγχώριους τοποτηρητές και τσιράκια του πιο θλιβερού εφιαλτικού δωσιλογισμού. Δεν απαντάται στο (αποκαλούμενο και) υπουργείο Εξωτερικών, στο μαυσωλείο που λέγεται Προεδρικό Μέγαρο, στην Αθηναϊκή Λέσχη, σε στοές και παραστοές, δεν απαντάται γενικώς στα πολλά και ποικιλώνυμα κάστρα της εθνικής αφασίας, της ευρωλιγούρας, της τουρκοκαψούρας και της ευλύγιστης μέσης.

Αυτό το "κάτι" που θα θυμίσω ευθύς αμέσως, απέχει χιλιόμετρα από τις αθηναϊκές Φιλιππινέζες του πηλιογουσισμού, απέχει μίλια από τα διάτρητα κάστρα  της διαπλοκής, απέχει παρασάγγας από την ανυπέρβλητη δυσωδία των υπονόμων της αθηναϊκής χωματερής, του μικροελλαδικού ενδοτισμού.

Αυτό το "κάτι" είναι τούτο που οι πρόγονοί μας αποκάλεσαν ΗΡΩΙΚΗ ΗΘΙΚΗ. Είναι αυτή η υπέροχη, και μοναδική, και ατόφια ελληνική, αλυσίδα θυσιών και αίματος, που ξεκινά από τον Κόρδο τον Αθηναίο. Που γνώριζε. Και όμως πήγε. Και έπεσε.

Και φεύγει η αλυσίδα και πάει στο Λεωνίδα  και τις Θερμοπύλες…

Στον Λέοντα Σγουρό και τον Ακροκόρινθο…

Τον Παλαιολόγο και την Πόλη….

Τον Αθανάση Διάκο και την Αλαμάνα….

Τον δήμαρχο Λεμεσού Σώζο και το ηπειρώτικο Μπιζάνι…

Τον Δαβάκη και την Πίνδο…

Τον Κουρούπη  και την Κερύνεια…

Τον Σολωμό πάνω στην παντιέρα της κατοχής, στη Δερύνεια…

Όλοι τούτοι, και χιλιάδες χιλιάδων, ανώνυμοι κι επώνυμοι, είχαν έναν κοινό: Ενώ έβλεπαν το τέλος, έμειναν. Κι έπεσαν. Και στα πληγωμένα, λογχισμένα, ματωμένα κορμιά τους, σμιλεύτηκε αυτό που λέμε ΗΡΩΙΚΗ ΗΘΙΚΗ . Άλλο ένα  δώρο των Ελλήνων στους υπολοίπους.

Αυτοί οι "ωραίοι τρελοί" που έμειναν κι έπεσαν, ήταν το λιπαντικό που κινούσε, κινεί, και θα κινεί (η φύτρα πάντα θα βγάζει…) τα γρανάζια της Ιστορίας μας. Το λίπασμα που πάνω του άνθιζε το άνθος που λέμε ελευθερία.

Ωραίοι ως Έλληνες. Τρελοί ως Έλληνες. Συμπεριφορές ανεξήγητες, άντε άσκοπες, για τους "πολιτισμένους" του βορρά. Μη εξηγήσιμες στην λογική των καιρών μας, τώρα που τα μνημόνια μας πάνε για μνημόσυνα.  Συμπεριφορές δυσνόητες στους νεοδωσίλογους, τους γερμανασφαλήτες, τους αμερικανολάγνους, τους ευρωμνημονιόπληκτους…

Υπέρ πατρίδος οι "ωραίοι τρελοί", υπέρ παρτίδος οι μνημονιοφύλακες! Καθείς εφ’ ω ετάχθη….

"Ο κόσμος μας έλεγε τρελούς", που θα’ λεγε και τώρα αν ζούσε ο μεγάλος Θοδωράκης. Όχι ο Πάγκαλος! Ο άλλος, κείνος που μιλάμε ακόμη ελληνικά εξ’ αιτίας του και δεν λέμε στο γιο μας "φάε να μεγαλώσεις, να πάς φαντάρος Μουσταφά!"

Όλοι τούτοι οι "ωραίοι τρελοί", οι εξαίσιοι και μοναδικοί, μας κοιτούν, μέσα από τις γρίλιες του πιο ηρωικού μας χθες! Μέσα από σκονισμένα βιβλία, ξεθωριασμένες μα πάντα θεσπέσιες εικόνες, περικυκλωμένοι από χρώματα και αρώματα, οι "τοις κείνων ρήμασι" μας θωρούν. Και περιμένουν…

Έτσι κι αλλιώς, καμιά επανάσταση ίσαμε τώρα, δεν έγινε από "λογικούς".

Ο τόπος τούτος αντέχει στους καιρούς της τρέλας, ακριβώς γιατί βγάζει "τρελούς". Εραστές του άπιαστου και του ωραίου. Μονομάχους των Ιδεών και των Θυσιών.

Χίλιες, χίλιες κι αμέτρητες φορές με τους "τρελούς" μας  Λεωνίδες, τους μικρούς και μεγάλους, τους γνωστούς και άγνωστους. Γιατί τις Θερμοπύλες, ακολούθησαν και πάντα ακολουθούν, οι Σαλαμίνες…

(*Ιστορικός, πρόεδρος ΕΛ.Κ.Ε.Δ.Α.)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 19/12/2011 19:36:03

    ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΒΥΡΩΝΕΣ: Αλληλεγγύη στον ελληνικό λαό!
    Είμαι και εγώ Έλληνας!
    Απαιτούμε διπλή υπηκοότητα!
    Εξοργισμένοι από τη δειλία και την έλλειψη φαντασίας των Δυτικών
    κυβερνήσεων-συμπεριλαμβανομένης και της δικής μας (1)- προς τη δικτατορία των χρηματοπιστωτικών αγορών.
    Και αηδιασμένοι από τις ταπεινώσεις που αναγκάζονται να υποστούν οι Έλληνες, που κατηγορούνται για καταχρήσεις και κρίνονται ένοχοι
    χωρίς να τους επιτρέπεται το δικαίωμα υπεράσπισης (2), και που καταδικάζονται σε ατέλειωτη λιτότητα και μεταμέλεια, σε μια γλώσσα που θυμίζει το 1940 και τον Πετέν περί «ηθικής τάξης», «προσπάθειας» και «πνεύματος χαράς».
    Και βέβαια δεν ξεχνάμε εκείνους που τώρα θυσιάζουν την Ελλάδα
    στους οικονομικούς κερδοσκόπους και που προσποιούνται ότι «ο οικονομικός φασισμός" θα περιοριστεί στις μικρές χώρες...
    ... οι ίδιοι άνθρωποι που εγκατέλειψαν την Τσεχοσλοβακία στον Αδόλφο Χίτλερ στο Μόναχο το 1938, ελπίζοντας ότι θα μείνει ικανοποιημένος με αυτό το νέο θήραμα, μετά τη δειλία που επέδειξαν στους ισπανούς Ρεπουμπλικάνους (3),
    Εμείς δεν θα υποστηρίξουμε πλέον αυτούς τους νεόπλουτους (το 1% του
    παγκοσμιοποιημένου κόσμου), που αγνοούν το ηθικό χρέος που η ανθρωπότητα οφείλει στο ελληνικό έθνος (4), το οποίο έσπειρε τους πρώτους σπόρους της άμεσης δημοκρατίας (5), που βασίστηκε στην κατάργηση των χρεών και τη χειραφέτηση των πολιτών που είχαν υποβαθμιστεί σε δούλους από τα χρέη τους πριν από 2.500 χρόνια (6).
    Για όλους αυτούς τους λόγους, είμαστε όλοι Έλληνες. Θέλουμε να στείλουμε ένα σαφές μήνυμα εδώ και τώρα ότι δεν θα συνεργαστούμε ούτε ένα λεπτό παραπάνω παθητικά με το οικονομικό καθεστώς που επιβλήθηκε στην Ελλάδα (7). Επιθυμούμε να εκφράσουμε την αλληλεγγύη μας με την Ελλάδα, και να μοιραστούμε, τουλάχιστον συμβολικά, τη μοίρα του λαού της.
    Γι ' αυτό το λόγο αιτούμεθα τη διπλή ελληνική ιθαγένεια, υποβάλοντας επίσημη αίτηση προς τον Έλληνα πρέσβη στη χώρα μας. Εμείς θα ξεκινήσουμε αυτή την εκστρατεία με έναν κατάλογο βασικών υπογραφόντων στις 24 Νοεμβρίου 2011, μια ημερομηνία που συμπίπτει με την επέτειο ενός σημαντικού γεγονότος της Ελληνικής αντίστασης στο Γοργοπόταμο τη νύχτα της 24/25 Νοεμβρίου του 1942 (8).
    http://jesuisgrec.blogspot.com/

    • astrokritis avatar
      astrokritis @ Χρήστος Δημάρης 19/12/2011 20:00:16

      .. από συγκλονισμό σε συγκλονισμό το πάμε , απόψε ...

  2. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 19/12/2011 19:43:46

    Ωραία άρθρο. Το σπόρο της Ηρωικής Ηθικής τον έριξαν πολλάκις οι πρόγονοί μας στα χώματα αυτά, μέσα μας δηλαδή. Άρα υπάρχει και σε μας, στα γονίδιά μας, κι όσες απόπειρες λοβοτομής κι αν μας κάνουν, άδικος κόπος, δεν θα τον βρουν, είναι καλά φυλαγμένος στην ψυχή μας.

    ΥΓ. Το «απαντάτε» - και δη με ε - λειτουργεί ως αχρείαστη δοκός στο μάτι του αναγνώστη. Το ορθόν είναι «δεν απαντά».

  3. GSV avatar
    GSV 19/12/2011 20:04:46

    O σπορος φιλε Τιγρανή φυτρωσε αλλα ο καλος ο γεωργος μετα τη σπορα, ξεβοτανιζει το χωραφι απο τα ζιζανια διοτι τον ρημαζουν το σπορο, τον καταστρεφουν.

    Εμεις οι συγχρονοι Ελληνες αφησαμε για χρονια πολλα το μποστανι που λεγεται Ελλαδα στο ελεος του Θεου. Τα ζιζανια μεγαλωσαν, πυκνωσαν και επνιξαν καθε τι ελληνικο. Παραδοσιακοι θεσμοι οπως αυτοι της οικογενειας, της φιλοξενιας και της αγαπης για τη πατριδα μαραθηκαν προς χαρην της διαφθορας, του νεοπλουτισμου, του εισαγωμενου αμερικανικου ονειρου. Γιναμε λατρεις του ψευτικου χρηματος, της κιτσαριας και του βολεματος. Βολευτικαμε ολοι μας και μας πηρε ο υπνος. Και τα λαμογια εστησαν τρελο φαγοποτι, εσκιζαν τις σαρκες της πατριδας και εμεις κοιμομασταν στο ονειρο του κομματικου φανατισμου.

    Το χωραφι που λεγεται Ελλαδα εδω και δεκαετιες βρωμαγε αλλα εμεις κλειναμε τα ματια.

    Ας ελπισουμε οτι στις προσεχεις εκλογες θα θυμηθουμε να το ξεβοτανισουμε απο τα παρασιτικα. Ας ελπισουμε οτι θα ανοιξουμε τα ματια μας για να δουμε πισω μας. Αυτα που κουβαλαμε, αναμνησεις, παραδοσεις, ηθη και εθιμα ξεχασμενα στο χρονοντουλαπο. Για να μαθεις που θα πας, πρεπει να ξερεις απο που ερχεσαι.

    Μπορει να βιωνουμε οικονομικη κριση αλλα εχουμε μια εθνικη ευκαιρια. Nα θυμηθουμε παλι οτι ειμαστε Ελληνες. Αν δεν αρπαξουμε αυτη την ευκαιρια απο τα μαλλια, τοτε πολυ φοβαμαι οτι η κατασταση θα ειναι μη αναστρεψιμη και το μποστανι που λεγεται Ελλαδα θα μετατραπει σταδιακα σε βουρκο.

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ GSV 19/12/2011 20:48:26

      "ἥ τε ἐλπὶς καὶ ὁ ἔρως ἐπὶ παντί, ὁ μὲν ἡγούμενος, ἡ δ' ἐφεπομένη"

      Θουκυδίδης, 3.45.5

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ GSV 20/12/2011 00:32:55

      ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ

      Παιδί, το περιβόλι που θα κληρονομήσεις,
      όπως το βρεις κι όπως το δεις να μη το παρατήσεις.
      Σκάψε το ακόμα πιο βαθιά και φράξε το πιο στέρεα,
      και πλούτησε τη χλώρη του και πλάτυνε τη γη του,
      κι ακλάδευτο όπου μπλέκεται να το βεργολογήσεις,
      και να του φέρνεις το νερό το αγνό της βρυσομάνας -
      κι αν αγαπάς τ' ανθρώπινα κι όσα άρρωστα δεν είναι,
      ρίξε αγιασμό και ξόρκισε τα ξωτικά, να φύγουν,
      και τη ζωντάνια σπείρε του μ' όσα γερά, δροσάτα.
      Γίνε οργοτόμος, φυτευτής, διαφεντευτής.
      Κι αν είναι
      κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι,
      κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δένδρα
      για τίποτ' άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
      μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα,
      ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόψ' το,
      και χτίσε κάστρο απάνου του και ταμπουρώσου μέσα,
      για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα,
      π' όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για να 'ρθει,
      κι όλο συντρίμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων.
      Φτάνει μια ιδέα να σ' το πει, μια ιδέα να σ' το προστάξει,
      κορόνα ιδέα, ιδέα σπαθί που θα είν' απάνου απ' όλα.
      Κωστής Παλαμά

  4. firiki2010 avatar
    firiki2010 19/12/2011 20:40:40

    Αρκετά με τις "τρέλλες", με "ηρωισμούς", "θυσίες" και "ολοκαυτώματα". Κάτι πιο πρεκτικό και αποτελεσματικό για να σώσουΜΕ τον τόπο υπάρχει ;
    (ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν λέω "ευκολότερο")

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ firiki2010 19/12/2011 21:30:48

      ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ: Αυτή είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ λύση. Θα βρεθεί κάποιος ηγέτης να την εφαρμόσει;

    • astrokritis avatar
      astrokritis @ firiki2010 19/12/2011 21:39:41

      .. και βέβαια υπάρχει ! .. Λέγεται '' οργάνωση κι αγώνας'' .. Προυποθέτει , βέβαια , να έχεις μέσα σου αυτό που αποκαλείς ''τρέλλα '' κι ''ηρωισμό'' ....

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ firiki2010 19/12/2011 21:40:14

      Η ηρωική ηθική , φίλε μου. Σε πείσμα των '' λογικών και των πολιτισμένων''.

  5. sabi avatar
    sabi 19/12/2011 21:09:41

    Ντροπή,ντροπή, ντροπή και όνειδος στην Ευρώπη,
    που για τριάκοντα αργύρια πούλησε τη μάννα της Ελλάδα στις αγορές,
    τα σκλαβοπάζαρα του μαμωνά...
    Μια υπόθεση που μπορούσε να λύσει μέσα σε 5 λεπτά οπως εκ των υστέρων ομολόγησε ο προφεσσόρε Ρομάνο Πρόντι.
    Nαι φταίνε και όσοι "έλληνες" (2-3%?) δεχτήκανε τα δώρα της ΕΕ και τα φάγανε με τον Πάγκαλο.
    Εμείς όμως ξέρουμε ότι δεν έφταναν ούτε στο ελάχιστο για να ξεπληρώσουν τα χρέη τους στην ΜΗΤΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ. (Διαβάστε δηλώσεις Jean Luc Goddard). Kαι δεν περιμέναμε ποτέ να τα ζητήσουν όλα μαζί απο εμας ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ εντόκως, εδώ και τώρα που τρομάξανε μην σκάσει κι άλλη Lehman brothers και "οι άρχοντες φοβήθηκαν μην πάθουνε ζημιά
    και την κουτάλα χάσουνε μαζί με τα ζουμιά".
    Απο εδώ και πέρα ένα φάντασμα θα πλανάται πάνω απ την Ευρώπη και θα της φωνάζει ΝΤΡΟΠΗ, SHAME ON EUROPE, HONTE A L' EUROPE

  6. ΔΩΡΙΚΟΣ avatar
    ΔΩΡΙΚΟΣ 19/12/2011 21:23:45

    Aπό τα πολύ δυνατά που έχω διαβάσει εδώ μέσα και μπράβο σου φάκτορα!

  7. αντε γειά! avatar
    αντε γειά! 19/12/2011 21:25:30

    Να μην ξεχνάμε απο που κρατάμε. Εύγε στον αρθρογράφο!!! Δέκα με τόνο!!!!

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ αντε γειά! 20/12/2011 00:40:37

      +10000000000000000

  8. σάκος με απίδια avatar
    σάκος με απίδια 19/12/2011 21:29:58

    και αφού ισχύουν όλα αυτά τα ωραία, πώς γίνεται να εκλέγουμε τους χείριστους του είδους μας για να μας διαφεντεύουν; Κάτι δεν κολλάει...

  9. juliet avatar
    juliet 19/12/2011 21:42:58

    Θα πρέπει να ξεριζώσουμε πολλά ζιζάνια για να καθαρίσει ο αγρός.Θα πρέπει να πολεμήσουμε την υπεροψία μας και τη γυφτιά μας παράλληλα.
    Η ηθική και η εντιμότητα ξεκινά από τους κυβερνώντας ,από τη δικαιοσύνη ,από την οικογένεια.Ολα αυτά τα χρόνια της απόλυτης ευημερίας των πρασινοφιδιών αυτά ήτανε μείον,αυτά ήτανε για να σε νομίζουν ηλίθιο .Την αριστοκρατιά των βορείων προαστείων την έχω ζήσει ...ή μάλλον την ξέρω καλά.Στατιστικά ξέρετε που υπήρχαν οι περισσότερες κλοπές στα καταστήματα; στα βόρεια προάστεια.Είναι δύσκολο η ''αριστοκρατία ''να παραδεχτεί ότι οι ρίζες της είναι ένα ευλογημένο χωριό .
    Οσο για το βούρκο αν πέσει ένα διαμάντι-διαμάντι θα μείνει ,ενω ο χοίρος -χοίρος θα μείνει όσο και να τον καθαρίσεις.Αρα όλα είναι σχετικά ,το θέμα είναι αν μπορούνε όλοι αυτοί οι κενοί και άπληστοι άνθρωποι να νοιώσουν ότι ήλθε η ώρα που θα πρέπει για να σωθούμε όλοι θα πρέπει να πάψουν να είναι οι αγριάδες και να γίνουν οι μικρές και ταπεινές συκαμινιές του κοσμοκαλόγερου.Θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν άνθρωποι πονεμένοι ,παιδιά κατατρεγμένα ευάλωτα στον κάθε ανώμαλο ,γυναίκες που γι΄ένα κομμάτι ψωμί τους λεηλατούν την ψυχή.
    Αν δεν θέλουν η αδιαφοριά είναι η μάστιγα της ματαιοδοξία τους.
    Γιατί εκτός Ελλάδος γίνονται ωραίοι και τρελλοί και εντός γίνονται ''σωτήρες '' και ''μοιραίοι'';

  10. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 19/12/2011 21:50:43

    ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ: Η Ελλάδα έχει και λιοντάρια και γουρούνια. Σπάνια κάποιο λιοντάρι ασχολείται με την πολιτική. Τα γουρούνια όμως ασχολούνται με την πολιτική από τότε που έβαλαν στην φυλακή τον Κολοκοτρώνη. Και όταν ένα λιοντάρι είναι πολύ δυνατό (για τον Καποδίστρια μιλώ) τότε το δολοφονούν. Όταν τα γουρούνια είναι πολλά κανένα λιοντάρι μοναχό του δεν μπορεί να κάνει τίποτα.

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ Χρήστος Δημάρης 19/12/2011 21:53:03

      Στον σχολιαστή με το ψευδώνυμο "σάκος με απίδια" απαντά αυτό το σχόλιο.

  11. Ιοβόλος avatar
    Ιοβόλος 19/12/2011 22:12:39

    ΩΡΑΙΑ...ΘΑΥΜΑΣΙΑ...ΟΛΟ ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΑ κε ΚΑΡΚΑΛΕΤΣΗ. ΠΑΡΕΠΙΜΠΤΟΝΤΟΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΛΑ.Ο.Σ. ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ; ΣΤΗΡΙΖΑΤΕ ΤΟΝ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ ΝΑΙ Η ΟΧΙ; ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΤΕ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ...ΑΠΟ ΛΟΓΑΚΙΑ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ....

  12. ΧΑΛΚΙΔΑΙΟΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΑΙΟΣ 19/12/2011 22:26:59

    Ioβόλε, αδιάβαστος πιάνεσαι! Και ανενημέρωτος! Ναι, ο Σταύρος Καρκαλέτσης ήταν στενός συνεργάτης του Καρατζαφέρη και περιφερειάρχης του Λάος εδώ πέρα σε μας. Αυτό τι λέει; Δεν πιάστηκαν στα άγκιστρα του Καρατζαφέρη αληθινοί πατριώτες, όταν η ΝΔ παρέπαιε στις λούλειες θεωρίες και είχε χάσει το μπούσουλα; Ο εν λόγω πάντως, τη μέρα που ανακοινώθηκε η υποψηφιότητα Σαμαρά, αποχώρησε από το Λάος και πήρε στο φευγιό του 4 ακόμη πολιτευτές στο νομό μας. Και έκτοτε, σαμαρικός και αντιμνημονιακός! Να γνωρίζετε τα πραγματικά περιστατικά, προτού βγάλετε χολή, ιούς, βάκυλους και μήκυτες....

  13. EΔΩ ΛΕΜΕΣΟΣ avatar
    EΔΩ ΛΕΜΕΣΟΣ 19/12/2011 22:42:37

    Μια ζωή τα ίδια... Μια ζωή και με Λεωνίδα και με Εφιάλτη.... Με Κολοκοτρώνη και με Νενέκο....έτσι θα πορεύεται το Έθνος, όμως θα αντέξουμε αδέρφια....Όπως το γράφετε: ΗΡΩΙΚΗ ΗΘΙΚΗ!

  14. ΕΔΩ ΛΕΜΕΣΟΣ avatar
    ΕΔΩ ΛΕΜΕΣΟΣ 19/12/2011 22:44:23

    Ψηλά τα κεφάλια. Από τον Έβρο μέχρι την Πάφο κι από τη Σπάρτη ως τη Χειμάρρα. Έσεται ήμαρ...

  15. ΧΑΛΚΙΔΑΙΟΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΑΙΟΣ 19/12/2011 23:03:15

    Eν πάει περιπτώσει το ζήτημα ιοβόλε ήταν που βρισκόταν ο αρθρογράφος, ή το τι γράφει;

  16. Ioβόλος avatar
    Ioβόλος 19/12/2011 23:08:54

    ΚΙ ΕΓΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΛΕΩ. ΗΤΑΝ Η ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΛΑ.Ο.Σ ΤΟΥ ΦΤΗΝΙΑΡΙΚΟΥ ΨΕΥΤΟΠΑΤΡΙΟΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΚΑΠΗΛΙΑΣ;

  17. ΕΔΩ ΛΕΜΕΣΟΣ avatar
    ΕΔΩ ΛΕΜΕΣΟΣ 19/12/2011 23:30:16

    Και μην ξεχνάτε αδέρφια, είμαστε κι εμείς στην αλυσίδα. Γειά σου Γρηγόρη Αυξεντίου, γειά σου Κυριάκο Μάτση, γειά σου Μιχαλάκη Καραολή, Τάσο και Σολωμέ. Υπόσχεση αγώνα: Σολωμέ-Αναστάση, τ' οδόφραγμα θα σπάσει.

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ ΕΔΩ ΛΕΜΕΣΟΣ 20/12/2011 00:22:15

      Ξεχνιέται το αίμα; Η γη μας βγάζει ακόμα ήρωες, πότε φανερούς, πότε αφανέρωτους. Ρίχνουν έναν, ξυπνάν από το λήθαργο άλλοι εκατό. Όσο υπάρχουμε, για λίγο, για πολύ, όσο μας θέλει ο Θεός και το κούφιο μας κεφάλι, θα ποθούμε το δίκαιο, την πολυτέλεια του να έχουμε πρόσωπο σε έναν κόσμο που προορίζεται απρόσωπος. Ας μην μας ψέγουν οι ισχυροί της γης, έτσι μας μάθαν οι ομηρικοί ήρωες κι οι άγιοί μας, άλλα αγύριστα κεφάλια κι αυτοί. Έσεται ήμαρ, λοιπόν αδερφέ, νόστιμον ήμαρ…

  18. Silence t. avatar
    Silence t. 20/12/2011 00:06:23

    Καταπληκτικό κείμενο Σταύρε Καρκαλέτση , θα ήθελα να το είχα γράψει εγώ .

  19. ΔΩΡΙΚΟΣ avatar
    ΔΩΡΙΚΟΣ 20/12/2011 00:16:09

    Η ΝΔ πρέπει να υπερβεί την παθογένεια δεκαετιών και να ανοίξει τις πόρτες στους νέους και άξιους. Φτάνει πιά με τις ''οικογένειες'', έλεος. Ιοβόλε τελείς εν αδίκω, είσαι σε άλλη διάσταση. Το κόμμα θέλει νέο αίμα, αλλιώς ο Σαμαράς θα μείνει από καύσιμα.
    Κι ακόμα τούτο, σχετικό με το θέμα μας. Γιατί έχω την αίσθηση πως στη Συγγρού, όποιος νέος και ικανός τους χτυπάει την πόρτα, μένει στο περίμενε και στην απ' έξω; Τόση ανασφάλεια πιά;

  20. Μαρμαρινός avatar
    Μαρμαρινός 20/12/2011 00:36:50

    Ανοίξατε μεγάλη κουβέντα, η Νέα Δημοκρατία ακόμη ψάχνει το στίγμα της. Προσωπικά θεωρώ πως ο αρχηγός τραβάει την ανηφόρα μόνος, η ομάδα είναι ''λίγη''. Υπάρχουν και τα αξιόλογα στελέχη, όμως είναι η εξαίρεση. Ανανέωση και φρέσκα πρόσωπα Αντώνη, δεν θέλει βαθύ στοχασμό το ζήτημα. Σε ότι με αφορά (και εκφράζω πολλούς νεοδημοκράτες πιστεύω), εννοείται πως αν ξαναδώ στα ψηφοδέλτια την συνωστισμένη, μεταναστολάγνους διεθνιστούληδες και άκαπνους μπούληδες θα κάτσω σπίτι....
    Θυμηθείτε το.

  21. Σταύρος Καρκαλέτσης avatar
    Σταύρος Καρκαλέτσης 20/12/2011 01:06:41

    Aγαπητέ -και άγνωστε- Ιοβόλε

    Θα περίμενα να σταθείς στη γραφή μου, τα άλλα είναι ασήμαντα και αδιάφορα για τον κόσμο. Επειδή όμως έθεσες ερωτήματα επί προσωπικού, αισθάνομαι την υποχρέωση να απαντήσω:
    -Ναι, υπήρξα διευθυντής του Γραφείου Τύπου του ΛΑ.Ο.Σ, περιφερειάρχης Στερεάς & Εύβοιας και υποψήφιος βουλευτής Ευβοίας με το κόμμα αυτό. Το πλανάσθαι ανθρώπινον όμως, είπε δεκαετίες πίσω ο Πλαστήρας.
    -Ναι, ήμουν στέλεχος του ΛΑ.Ο.Σ. γιατί είχα ιδεολογικό διαζύγιο με τη ΝΔ του "ευχαριστούμε τους μετανάστες'', τη ΝΔ των Ρουσσόπουλων, των Λούληδων, των Ντοράκηδων και των Βουλγαράκηδων, τη ΝΔ που έσερνε και καθοδηγούσε η (σ)χολή σκέψης Ρεπούση, τη ΝΔ που στη μάχη των ιδεών κόντευε να καταντήσει συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ.
    -Την ίδια ημέρα που ανακοινώθηκε η υποψηφιότητα Σαμαρά για την ηγεσία της ΝΔ, αποχώρησα από τον ΛΑ.Ο.Σ., γιατί πιστεύω ακλόνητα πως ο τωρινός ηγέτης της ΝΔ είναι η τελευταία ελπίδα για τη δύσμοιρη Πατρίδα μας. Με τα συν και πλην του. Με τις υποχωρήσεις του, αν θές! Όμως αυτός είναι, δεν έχουμε άλλον. Και τον πατριωτικό πραγματισμό του Σαμαρά, δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς!

    Ελπίζω να σε κάλυψα. Κανείς δεν περισσεύει στον αγώνα τούτο. Ακόμα κι εμείς, που κάναμε τα δικά μας λάθη ....

    • karenin avatar
      karenin @ Σταύρος Καρκαλέτσης 20/12/2011 01:34:51

      Κρίμα, γιατί η αισθητική είναι αυτή που οδηγεί στην υπέρτατη ηθική.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Σταύρος Καρκαλέτσης 20/12/2011 12:07:04

      κ.Καρκαλέτση, πολύ μοῦ ἂρεσε τό ἂρθρο σας καί μέ συγκίνησε, ὃμως ἰδιαιτέρως μέ ἰκανοποίησε ἡ ἀπάντησή σας σέ προηγούμενο σχόλιο.

    • Apellis avatar
      Apellis @ Σταύρος Καρκαλέτσης 20/12/2011 12:08:44

      Αχ κύριε Καρκαλέτση μου, πάλι έκανες λάθος και πάλι θα ζητάς συγνώμη! Ελπίζω να βγω λάθος, αλλά φοβάμαι πως όχι.
      Όπως και αν έχει, το κείμενο μου άρεσε.

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Σταύρος Καρκαλέτσης 21/12/2011 15:38:57

      Αγαπητέ κ. Καρκαλέτση,
      Κατ' αρχήν θα ήθελα να σας εκφράσω και εγώ τα συγχαριτήριά μου για το πράγματι ωραίο άρθρο σας. Δευτερευόντως δε, να σας εκφράσω την εκτίμησή μου για το ήθος που .."εκπέμπει" η απάντησή σας σε έναν από τους σχολιαστές( (Ιοβόλος).
      Επιτρέψτε μου όμως, παρ'όλα ταύτα, να σας παρακαλέσω για κάτι:
      1. Παραθέστε μου, αν θέλετε, ένα - μόνο ένα - στοιχείο, που να διασκεδάζει την υποψία μου ότι δεν σφάλατε από έλλειψη ευφυίας. και
      2.Παραθέστε μου ένα - μόνο ένα - λόγο, για να αμφιβάλλω ότι θα ...ξανασφάλετε .

  22. a.p. avatar
    a.p. 20/12/2011 01:33:11

    Πολυ καλο αρθρο ! Ευγε!

  23. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 20/12/2011 01:36:22

    Αγαπητέ κ. Καρκαλέτση,

    Σιγά μην δώσουμε και πιστοποιητικά νεοδημοκρατοφροσύνης. Ο καθένας έχει την προσωπική του πορεία, σημασία έχει η συστράτευση στον αγώνα για τη σωτηρία και τη αναθεμελίωση της πατρίδας. Τα χρόνια της ευθηνίας τελείωσαν, μαζί ξεθώριασαν και οι παλ κομματικές φανέλες. Το όραμα του ΑΣ είναι υπερκομματικό, είναι εθνικό, πέρα για πέρα ελληνικό. Όσοι συμμερίζονται με ανιδιοτέλεια το όραμα αυτό έχουν χρέος ιστορικό να προσφέρουν σ' αυτόν τον "περί των μεγίστων αγών" .

    Συγχαρητήρια για το κείμενο!

  24. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 20/12/2011 01:54:36

    Όμορφα λόγια περί "Ηρωϊκής Ηθικής" , σε ένα λαό που έχει ξεχάσει και τον Ηρωισμό και την Ηθική...
    Κοιμάστε εκεί κάτω στην Αθήνα κύριοι, μεγάλα λόγια επαναστατικά από τον καναπέ, χορτάσαμε.
    Από τους "νοικοκυραίους" της δεξιάς βέβαια δεν περίμενα και τίποτε παραπάνω, η απογοήτευση προέρχεται από τη στάση των "αριστερών" και "προοδευτικών" που είχαν κάψει την Αθήνα το Δεκέμβρη του '08 μαζί με τους πρακτορίσκους, τώρα δεν τους αγγίζει τίποτε...!
    Αρκετά βαυκαλιζόμαστε κι εκτονονώμαστε εδώ μέσα με τον ηρωϊσμό να τρέχει από τα μπατζάκια, ενώ ο εχθρός προελαύνει ακάθεκτος εκεί έξω στους δρόμους...

  25. ΔΩΡΙΚΟΣ avatar
    ΔΩΡΙΚΟΣ 20/12/2011 07:07:19

    Απολλώνιε φίλε, δεν κατάλαβες το άρθρο....
    Δεν είναι ευχολόγια, αλλά προτροπή, διάβασε το ξανά.

  26. juliet avatar
    juliet 20/12/2011 08:22:51

    Καλημέρα στην Ελλάδα ,
    κανείς δεν περισσεύει ας αφήσουμε τις ταμπέλλες,αυτές είναι προνόμιο αυτών που οικτίρουμε και που τις έβαλαν για να πετύχουν τον στόχο τους .Δεν ξεχνάμε τους προδότες άπο όπου και αν προέρχονται .Η τιμή και η αγάπη στη Πατρίδα είναι ακομμάτιστη.Το αίμα που εχύθηκε για την ανεξαρτησία δεν είχε χρώμα ,αδέλφια,ΗΤΑΝΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.

  27. sabi avatar
    sabi 20/12/2011 08:58:56

    σάκος με απίδια,
    Εχεις ακόμα την ψευδαίσθηση οτι εμείς τους "εκλέγουμε"? Οταν εμείς βγάζουμε 50 βουλευτές με εντολή να ρίξουν ή να μην αφήσουν την κυβέρνηση των λαμόγιων να σχηματισθεί και με τον νόμο των λαμόγιων οι 50 αντικυβερνητικοί βουλευτές μεταφέρονται "καροτσάκι" στο κυβερνών κόμμα, τους εκλέγουμε?
    Για να μην προσθέσω και την πλύση εγκεφάλου των νταβατζήδων...

  28. ΜΑΧΙΜΟΣ avatar
    ΜΑΧΙΜΟΣ 20/12/2011 08:59:09

    ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ, ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΜΑΣΤΕ....ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΕΣ.
    ΑΣΧΕΤΟΝ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΠΑΛΗΚΑΡΙΩΝ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΟΥ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ;
    ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ, Η ΟΜΑΔΑ ΜΙΣΚΟΚΟΙΜΑΤΑΙ...
    ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΡΕΕΕΕΕ!!!

  29. ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ avatar
    ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ 20/12/2011 09:06:43

    Από τους Λεωνίδες στους Παπαδήμιους....
    Από τους Εφιάλτες στους Χριστοφοράκους....
    Είναι κατάντημα....

  30. TEΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ avatar
    TEΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ 20/12/2011 09:15:33

    ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΟ ΠΙΟ ΒΑΘΥ ΣΚΟΤΑΔΙ, ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΥΓΗ....

  31. Αννίτα avatar
    Αννίτα 20/12/2011 09:28:33

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΜΑΧΟΙ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΩΝ. ΥΠΕΡΜΑΧΟΙ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ. ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΔΟΞΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ " ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ".

  32. Aντίνοος avatar
    Aντίνοος 20/12/2011 09:39:20

    Εξαιρετικό άρθρο. Αυτοί είμεθα ως Έλληνες, για το καλύτερο και για το χειρότερο! Και του σαλονιού και του λιμανιού...

  33. Aντίνοος avatar
    Aντίνοος 20/12/2011 09:41:19

    ....του ύψους και του βάθους ...της δημιουργίας και της καταστροφής...του κάλλους και της ασχήμιας...ο Έλλην...δοξάστε τον!

  34. θεοδωρα avatar
    θεοδωρα 20/12/2011 09:56:21

    Από τα πιο συγκινητικά και ευγενικά κείμενα που έχουν αναρτηθεί ποτέ στο antinews.Συγχαρητήρια κύριε Καρκαλέτση!

  35. ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ avatar
    ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ 20/12/2011 10:02:20

    Eξαιρετικό κείμενο, από έναν εξαιρετικό συγγραφέα και αγωνιστή των δικαίων των Ελλήνων της Κύπρου. Συνεχίστε κ. Καρκαλέτση.
    Και μην ακούτε τα πολιτικά απολιθώματα που σας ζητούν πιστοποιητικό νεοδημοκρατικών φρονημάτων. Τελείωσαν αυτά...

  36. Αννίτα avatar
    Αννίτα 20/12/2011 10:16:01

    ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΟΝ ΙΟΒΟΛΟ ΠΩΣ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΠΟΣΟ ΑΝΗΘΙΚΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ, ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΚΑΤΑΛΟΓΙΣΤΟ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ. ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΕ, ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΕ ΣΑΝ ΛΕΜΟΝΟΚΟΥΠΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟΥ ΧΑΙΔΕΥΑΝ ΤΑ ΑΥΤΙΑ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΜΕ ΟΡΕΞΗ Κ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ, ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΩΣ Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.!! ΚΑΙ Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ. Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΤΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΒΑΘΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ Κ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.!!! ΑΛΛΟΙ ΔΥΟ [2] ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΑΓΚΑΣΑΝ ΝΑ ΦΥΓΕΙ.!! ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΗΡΩΙΚΗ ΗΘΙΚΗ.!!!!!!!!!!

  37. θεόδωρος avatar
    θεόδωρος 20/12/2011 10:56:19

    Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι με σταθερή ιδεολογία, πάντα ανήκουν και τοποθετούνται σε ένα «πολιτικό χώρο» ανεξάρτητα χρώματος και κόμματος.
    Συνεπώς ο κάθε «καρκαλέτσης» κρατά σταθερές τις απόψεις και τις θέσεις του. Τα κόμματα είναι αυτά που κάνουν «κολοτούμπες» με πρωτεργάτες τους πολιτικούς τους αρχηγούς …. Η πολιτική βάση κρατά ….. οι ηγέτες επανατοποθετούν τα κόμματα και τα στελέχη που δεν είναι φερέφωνα απλά δεν ακολουθούν…..

  38. Μ&Μ avatar
    Μ&Μ 20/12/2011 10:59:31

    Πες τα Χρυσόστομε!!! Συγχαρητήρια στον αρθογράφο και στο site που δημοσιοποιεί τέτοια άρθρα!!!

  39. Νικολάκης avatar
    Νικολάκης 20/12/2011 13:09:28

    Αν, λέω αν, τα σημερινά πολιτικά στελέχη ΟΛΩΝ των κομμάτων, έπαιρναν 1% από αυτό που λέμε ηρωική ηθική, μόνο 1%, δεν θα ήταν η πατρίδα στα μαύρα της τα χάλια σήμερα....Λέω, αν....

  40. θεοδωρα avatar
    θεοδωρα 20/12/2011 13:09:39

    AΝΤΩΝΗ άλλαξε τα όλα!Προχώρα στη ριζική ανανέωση.Είσαι η τελευταία μας ελπίδα....

  41. Nικολάκης avatar
    Nικολάκης 20/12/2011 13:13:01

    Τεράστιο, αβάσταχτο αυτό το ΑΝ ρε γαμώτο....

  42. ΓΙΩΡΓΑΡΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΑΡΟΣ 20/12/2011 13:16:36

    ΝΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΕΛΛΟΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΑΜΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ!!!!
    ΑΝΤΩΝΗ ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΟΛΑ, ΝΕΑ ΕΝΔΕΚΑΔΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΦΟΥΛ ΕΠΙΘΕΣΗ!!!

  43. ΔΩΡΙΚΟΣ avatar
    ΔΩΡΙΚΟΣ 20/12/2011 14:11:33

    Γιώργαρε κράτα μικρό καλάθι...Θα δεχθεί τεράστιες πιέσεις ο Σαμαράς ως πρωθυπουργός να γονατίσει. Πρέπει να υπερβεί εαυτόν, έτσι λέω, και μακάρι πάντως να μην λυγίσει. Όλο το κακό συναπάντημα, εγχώριο και ξένο, θα του την πέσει, έτσι και ζητήσει επαναδιαπραγμάτευση. Θέλει πολλά κιλά ....ξέρετε τι. Ίδωμεν και πάντα ελπίζωμεν....

  44. DRAKOS avatar
    DRAKOS 20/12/2011 14:27:41

    ΕΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ.
    Αποσπασμένος στην Ευβοια απο τό ΛΑΟΣ καμμιά τριετία,απέτυχε νά εκλεγεί βουλευτής (ήρθε 3ος) και αφού δέν μπόρεσε να πάει στο γραφείο βουλευτή του ΛΑΟΣ ως επιστημονικός συνεργάτης θυμήθηκε την παλιά του αγάπη:την ΝΔ
    Δράκος Θεόδωρος

  45. ΧΑΛΚΙΔΑΙΟΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΑΙΟΣ 20/12/2011 16:00:43

    A ρε φουκαρά Δράκο, απολογητή του κολοτούμπα....Λιγότερο γλείψιμο στην Καλλιρόης δεν βλάπτει...
    Έλα Χαλκίδα και ρώτα για Καρκαλέτση, αστείε...Μέχρι η τοπική εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ (''Αρέθουσα'') τον παραδεχότανε, γιατί ο άνθρωπος έχει πολιτικό ήθος. Αν θες να ανοίξει λίγο το μυαλό σου, διάβασε κανένα από τα 18 (τα περισσότερα δις και τρις εξαντληθέντα) βιβλία που μέχρι τότε είχε εκδώσει ο Καρκαλέτσης ...Άντε φουκαρά χειροκροτητή του καρατζαπαίρνει....

  46. Λευκωσιάτης avatar
    Λευκωσιάτης 20/12/2011 16:18:39

    ΔΡΑΚΕ ΚΡΙΜΑ ΣΤ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ!!!!

    ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΝΗΣΙ ΚΙ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ, ΑΚΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΔΥΟ ΦΩΝΗΕΝΤΑ ΠΕΡΙ ΚΑΡΚΑΛΕΤΣΗ>>>

    -20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΟΧΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ
    -ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ 4 ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΕΚΤΕΛΕΣΘΕΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ 74, ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ
    -ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟ ΨΕΥΔΟΚΡΑΤΟΣ (ΜΕ ...ΦΕΚ ΜΑΛΙΣΤΑ!!!)ΤΟΝ ΚΗΡΥΞΕ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΑ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ (ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ, ΚΟΥΤΟΡΝΙΘΙ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ!!!)

    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΙΣΤΕΡ ΔΡΑΚΕ ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΠΥ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ....

  47. ΧΑΛΚΙΔΑΙΟΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΑΙΟΣ 20/12/2011 16:33:13

    Άντε ρε φίλε, περιμένουμε, όλο αυτιά. Εσύ πέρα από συκοφαντίες και λάσπη, για την Ελλάδα τι έκανες;

  48. ΧΑΛΚΙΔΑΙΟΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΑΙΟΣ 20/12/2011 16:37:37

    Kαι μούγγα ο δράκος...

  49. ΓΙΩΡΓΑΡΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΑΡΟΣ 20/12/2011 16:40:32

    Aφιερωμένο σε Δράκο και λοιπούς πολιτικούς τιτάνες του αποκόμματός του (Βαίτση, Ανατολάκη, Ροντούλη, Ουρανία κτλ κτλ): Σταύρου Καρκαλέτση: ΛΑΟΣ, ΑΠΟ ΤΗ ΡΗΞΗ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΗ ΜΟΥΓΓΑ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗ, θα το βρείτε στο διαδίκτυο, κορυφαίο...

  50. XΑΛΚΙΔΑΙΟΣ avatar
    XΑΛΚΙΔΑΙΟΣ 20/12/2011 19:28:15

    Πάει χάθηκε. Δράκος όνομα και πράμα....Χωρίς δόντια όμως...

  51. ΧΑΛΚΙΔΑΙΟΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΑΙΟΣ 20/12/2011 19:31:42

    Πέρα από την πλάκα τώρα, βλέπετε τι καρμιριά κυκλοφορεί και τι μιζέρια; ο ένας να βγάλει το μάτι του άλλου, λάσπη και μόνο λάσπη. Homo neohellenicus...

  52. ΓΙΩΡΓΑΡΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΑΡΟΣ 20/12/2011 19:57:08

    '' Συμφωνώ και επαυξάνω""""

  53. μχ avatar
    μχ 21/12/2011 10:35:37

    .... άπαρτος μες τη λύπη του.....

  54. ΓΙΩΡΓΑΡΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΑΡΟΣ 21/12/2011 11:12:52

    Πάντως όχι απαισιοδοξία αδέρφια, θα ξανανθίσει το χαμόγελο, θα αναστηθεί η Ελλάδα, είναι νομοτέλεια!

  55. DRAKOS avatar
    DRAKOS 21/12/2011 13:15:13

    Εγω δεν κρίνω το συγγραφικό έργο του Καρκαλέτση ούτε αμφισβητώ τον πατριωτισμό του, αλλά παραθέτω γεγονότα .Είναι σαν τον άλλο τον Αποστόλου που θυμήθηκε το μνημόνιο μετά την μονιμοποίηση της κόρης του στή βουλή από τον Καρατζαφέρη.Περί αγωνιστικής προσφοράς στην Πατρίδα δεν νοείται διαγωνισμός,εάν εγώ έχω κάνει τίποτε ας ρωτήσει ο ενδιαφερόμενος τούς κοινούς μας φίλους.

    • πατριώτης avatar
      πατριώτης @ DRAKOS 21/12/2011 19:06:14

      ΔΡΑΚΕ ΔΕΝ ΝΤΡΈΠΕΣΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΟΥ ΒΟΗΘΗΘΗΚΕΣ ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ.
      Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΩΡΗΣΕ ΩΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΗΝ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ.

  56. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ avatar
    ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ 21/12/2011 13:34:09

    Τον αντιμνημονιακό αγώνα ο Αποστόλου, για όσους γνωρίζουν, τον ξεκίνησε πριν την ψήφιση του μνημονίου από το κόμμα. Αποστόλου και Βάρδας ΄΄πλακώθηκαν΄΄ από τότε με Καρατζαφέρη. Για την κόρη του, μπράβο του Αποστόλου που παρ ότι αυτή είναι στη Βουλή, βάζει κάτω από το συμφέρον της πατρίδας την επαγγελματική της αποκατάσταση και ρισκάρει. Στην τελική αν θέλει ας τη διώξει ο Καρατζαφέρης. Εξακολουθώ να τα λέω κι ας είμαι στο ΛΑΟΣ, για πόσο δεν ξέρω, κι οι αντοχές έχουν όρια...

  57. Aντιμνημονιακός avatar
    Aντιμνημονιακός 21/12/2011 13:36:11

    Δράκε αν δεν σου είναι εύκολο, δεν μας αποκαλύπτεις και την (έμμισθη; σε είδος;) σχέση σου με Λάος και αρχηγό;

  58. ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ avatar
    ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ 21/12/2011 13:39:52

    ΑΝΤΕ ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΟ ΔΡΑΚΕ ΑΥΛΟΚΟΛΑΚΑ. ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΡΙΝ ΦΥΓΕΙ Ο ΚΑΡΚΑΛΕΤΣΗΣ, ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΝΟΤΑΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΦΥΡΕΡ ΡΕ ΑΣΧΕΤΕ; ΠΟΥ ΠΕΦΤΑΝΕ ΚΟΡΜΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΑΠΌ ΤΟΝ ΑΡΧΙΔΙΕΘΝΙΣΤΑΡΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΙΑ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ, ΚΑΙ Ο ΚΑΤΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΕ ''ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΤΡΙΩΤΗ'' ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΑ ΜΠΙΖΝΕΣ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ; ΓΙΑ ΡΩΤΑ ΣΤΗ ΛΕΜΕΣΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ ΤΙ ΜΠΙΖΝΕΣ. ΑΣΧΕΤΕ...

  59. Δρακούλης avatar
    Δρακούλης 21/12/2011 13:41:58

    Δράκε άστο, δεν σε πάει...αφού το βλέπεις...

  60. Δρακούλης avatar
    Δρακούλης 21/12/2011 13:46:37

    Στο Μαρούσι δεν έχουμε αμνησία, ξέρουμε τι εστί Αποστόλου και πόσα προσέφερε στα πέτρινα χρόνια του ΛΑ.Ο.Σ. για να είναι στην Βουλή σήμερα τα λαοσίτικα μνημονιακά τσουτσέκια. Δεν ισχύουν τα όσα λέει ο Δράκος, ελπίζω από άγνοια. Στελέχη σαν τον Καρκαλέτση, το Σχινά, τον Βάρδα, τον Αποστόλου, τον Μυλωνόπουλο, είχαν σκοτωθεί με τον αρχηγό πολύ πριν τις εκλογές του 2009, απλά μετά επισφραγίστηκε η ρήξη, με τις συνεχείς καρατζαφέρειες ιδεολογικές και πολιτικές κολοτούμπες. Και την έκαναν...

  61. Αννίτα avatar
    Αννίτα 21/12/2011 13:48:10

    Επειδή η καοήθεια και η ανηθικότητα μέσω των προσβολών έχει καταντήσει το μόνιμο λογίδριο των στελεχών του ΛΑΟΣ έχω να πω τα εξής: Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΡΚΑΛΕΤΣΗΣ δεν έχει ανάγκη να γλείψει τις κατουρημένες ποδιές κανενός για να πάει σε βουλευτικό γραφείο ως επιστημονικός συνεργάτης. Η αξία του έχει περίτρανα αποδειχθεί η ηθική του υπόσταση και τα ιδανικά τα οποία πρεσβεύει. Οι αρχηγοί των κομμάτων όπως του ΛΑΟΣ φτιάχνουν τις βάσεις και τις ιδέες ενός κόμματος, που ενίοτε τις αλλάζουν όπως τους βολεύει. Επειδή δε, τυχαίνει παλαιότερα να εμπλέκονται και σε σκάνδαλα πολιτικά, που έβαλαν το μυστρί για να δημιουργηθούν θάπρεπε να εκτιμούν ανθρώπους σαν τον ΚΑΡΚΑΛΕΤΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ και να παραδέχονται την ήττα τους όταν χάνουν τέτοια σημαντικά στελέχη. Και συνιστώ να αλλάξουν το προφίλ του κόμματος τους αλλά και το επίπεδό τους που δείχνει κ το ενα και το άλλο πόσο λίγο ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ. Και..... οι βρισιές δεν είναι τρόπος αντιμετώπισης των πολιτικών γεγονόντων και των πολιτικών αποχωρήσεων. Αν αυτές οι αποχωρήσεις Καρκαλέτση και Αποστόλου σας πόνεσαν βρείτε αντικαταστάτες καλλίτερους.!! Αν υπάρχουν, που να σας εμπιστευτούν!!!!

  62. TEΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ avatar
    TEΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ 21/12/2011 13:57:51

    ΞΑΝΑΡΩΤΩ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΚΡΟΣ ΚΙ Η ΚΥΠΡΟΣ ΑΚΟΜΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ: ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΤΙ ΜΠΙΖΝΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΣ ΛΕΜΕΣΟ ΜΕΡΙΑ; ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΠΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

  63. ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ avatar
    ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ 21/12/2011 13:59:04

    ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ, ΠΡΟΣ ΦΥΡΕΡ ΚΑΙ ΑΥΛΗ: ΤΙ ΠΑΙΧΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΛΑΟΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΑΝ ΓΙΑ ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ;

  64. Δρακούλης avatar
    Δρακούλης 21/12/2011 14:03:07

    Ρε παιδιά ασχολούμαστε τώρα μες τους δράκους, τους κροκόδειλους, τους γορίλλες και τα άλλα ΖΩΑ του Λάος κα αξία τους δίνουμε δηλαδή. Χάσιμο χρόνου, μετανιώνω και που ασχολήθηκα...

  65. χαλκιδαίος avatar
    χαλκιδαίος 21/12/2011 14:10:11

    Tελικά ο στόχος του προβοκάτορα πέτυχε, αντί να ασχολούμαστε με την ουσία των άρθρων, ψυχαναλύουμε τα παλικάρια της Καλλιρόης.
    Για Αποστόλου, δεν με πειράζει που είναι εκτός κόμματος και Βουλής, το ΛΑΟΣ έχει το κοινοβουλευτικό διαμέτρημα έναν Ανατολάκη!
    Το ίδιο για Καρκαλέτση, δεν πιάνει μια η πολιτική του σκέψη μπρος στο βεληνεκές της Ουρανίας!
    Ποιός Σχινάς; Κολοκοτρώνης που χει και το όνομα!
    Μυλωνόπουλος; Μηδενικό μπροστά στην μαχητικότητα του Βαίτση...

  66. αυριανιστής avatar
    αυριανιστής 21/12/2011 15:13:07

    Θα προτιμούσα να μιλούσατε με πολιτικούς όρους. Θεωρώ πως στην Συγγρού πρέπει κάποια στιγμή, αν θέλουν να διερύνουν τη βάση του κόμματος και να ξεκολλήσουν από το 22 και 23%, να ασχοληθούν σοβαρά με την ένταξη και αξιοποίηση όσων στελεχών έφυγαν από το ΛΑΟΣ υπό δύο προυποθέσεις:
    α) Να είναι στελέχη με πολιτικό λόγο και εμπειρία
    β) Να μην διακατέχονται από ακροδεξιές πεποιθήσεις

  67. χαλκιδαίος avatar
    χαλκιδαίος 21/12/2011 15:35:45

    Συμφωνώ ξεφύγαμε ας μιλήσουμε πολιτικά

  68. η Dimi avatar
    η Dimi 21/12/2011 16:21:29

    Here is to the crasy ones.
    The misfits. The rebels. The trouble makers.

    The ones who see things differently.
    They are not fond of rules, and
    They have no respect for the "status quo".

    You can quote Them, disagree with Them,
    Glorify Them, or dalify Them.
    But the only thing you can't do,
    is ignore Them.

    Because They change things.
    Because They push the Human Race forward.
    And while some may see Them as the crasy ones,
    We see Genius!

    Because the People who are crasy enough
    To think They can change the world,
    Are The Ones Who Do!

    ~Apple's "Think Different" advertising campaign (1997-2002)
    Full version

  69. Ο ΓΙΑΝΝΙΩΤΗΣ avatar
    Ο ΓΙΑΝΝΙΩΤΗΣ 21/12/2011 19:18:38

    Ρε Δράκε, θα μιλήσεις εσύ για Αποστόλου. Εάν υπάρχει ο ΛΑΟΣ υπάρχει από τον ΑΠΟΣΤΌΛΟΥ. Όταν σε γύριζε στα Γιάννενα για γνωριμίες ήταν καλά; Τελικά σε έβγαλε για λάσπη ο χοντρός αρχηγός σου; Πρέπει να παραθέσεις τώρα αμέσως τους αγώνες σου για το κόμμα και από ποιές θεσμικές θέσεις τιμήθηκες από την βάση του κόμματος. Ακολούθως θα ζητήσουμε από τον Αποστόλου και τον Καρκαλέτση να παραθέσουν το δικό τους έργο και τους τίτλους τους. Για να δει ο κόσμος ποιος ανήθικος τολμά να τους κρίνει. Ένας "άνδρας" που δεν γνωρίζει να συντάξει μια φράση.
    και μια απάντηση για τη λάσπη σου από ένα έγκριτο ιστολόγιο
    http://politikosafari.blogspot.com/2011/12/blog-post_7238.html

  70. πατριώτης avatar
    πατριώτης 21/12/2011 19:24:06

    σε αυτό το link δείτε τι παίχτηκε από την συνέντευξη Αποστόλου στην κυριακάτικη ελευθεροτυπία

    http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=11/12/2011&id=331151

  71. ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ avatar
    ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ 21/12/2011 20:23:19

    Όποιος πέρασε από το Λάος (ιδίως τα κεντρικά) δεν έχει παρά να επιβεβαιώσει τα παραπάνω. Μιλάμε για ανθόκηπο, το ένα μπουμπούκι καλύτερο απ' τ ' άλλο!!!

  72. Δρακούλης avatar
    Δρακούλης 21/12/2011 20:51:09

    Τέθηκε νομίζω ένα πολύ σημαντικό ερώτημα παραπάνω, θα απαντήσει κανείς από Καλλιρόης; Ο κος Δράκος ίσως;

  73. Δρακούλης avatar
    Δρακούλης 21/12/2011 20:58:05

    Tι κάνει ο αρχηγός Λεμεσό; Η ''ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ'' αποκαλύπτει ωραία πράματα σήμερα. Πρώτα οι μπίζνες, ε;

  74. Kάλπικος avatar
    Kάλπικος 21/12/2011 21:43:30

    ΟΝΤΩΣ Η "''ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ'''' ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΧΥΜΑ ΚΑΙ ΤΣΟΥΒΑΛΑΤΑ. ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ 150.000 ΕΙΣΟΔΗΜΑ (!!!) ΤΟ 2009, ΠΩΣ ΤΑ ΚΟΝΟΜΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ....ΕΞΤΡΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ, ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΤΟΥ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΛΕΑΣΤΥ!!!!!
    ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΜΑΤΑ!!!! ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΠΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΛΕΜΕΣΟ, ΟΣΟΙ ΚΑΝΑΜΕ ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΚΑΤΩ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ.
    ΠΩΣ ΛΕΜΕ ΑΧΕΛΩΟΣ TV...
    ΠΩΣ ΛΕΜΕ ΦΑΡΣΑΛΑ TV...
    ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΕΧΩΣΕ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ 150 ΖΕΣΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ...ΑΝΑΜΕΤΑΔΙΔΕΙ ΤΗΛΕΑΣΤΥ!!!!
    ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕ!!!!

  75. DRAKOS avatar
    DRAKOS 22/12/2011 12:15:40

    1ον:Ιάσωνα γιατί δεν γράφεις με τό όνομά σου;
    2ον:Επαγγελματική σχέση δέν έχω με το ΛΑΟΣ
    3ον Υποψήφιος στην Πρέβεζα ήμουν με ΕΝΕΚ, ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ, ΛΑΟΣ γιατί απλά ως Εθνικιστής δεν "κόλωνα" να βγώ μπροστά.
    3ον:Ο Μυλωνόπουλος μάλλον για στέλεχος του Johnny Walker κάνει.
    4ον:Ας με διαψεύσει ο Καρκαλέτσης εάν λέω ψέμματα για το θέμα του ¨επιστημονικού συνεργάτη¨ και τότε θα σας πώ και τό όνομα του βουλευτή γιατί ήμουν παρών.

  76. Kst avatar
    Kst 22/12/2011 17:36:28

    Μια ειναι η λυση: γενικη απεργια διαρκείας για να παθουν σοκ και να σηκωθουν να φυγουν και οι 300 και οι συνδικαλιστες.. (Που ειναι οι συνδικαλιστες που υποτιθεται πως υπερασπιζονται τα δικαιωματα των εργαζομενων? Αλλιως τα θυμαμαι τα πραγματα την δεκαετια 80-90..)

    Αλλιως και ανεργια και υφεση και εκφοβισμο και ολα θα υφισταμεθα για καιρο ακομη μεχρι να εξαθλιωθουμε και εμεις και η πατρις.. Αν ζουσαμε σε οποιαδηποτε αλλη ευρωπαϊκή χωρα θα ειχαμε ξεσηκωθει πολυ καιρο πριν.. Η μοιρολατρεια δεν οδηγει πουθενα.. Αλλιως θα πρεπει να ξαναπερασουμε καταστασεις δεκαετιας του 50 για να φτασουμε παλι σε επανακτηση δικαιωματων.

  77. toerwthmatologio avatar
    toerwthmatologio 26/12/2011 23:42:04

    Αγαπητέ Καρκαλέτση,''το δις εξ αμαρτείν ουκ ανδρός σοφού''!!!!!!!
    Η απόγνωση, στην προσπάθεια ανεύρεσης του ''ΚΑΝΕΝΑ'',είναι πολύ κακός σύμβουλος.Σχετικά με την παρουσία και την συμμετοχή του καθενός στο ΛΑΟΣ, επειδή γνωριζόμαστε ΟΛΟΙ μεταξύ μας,πιστέψτε με ,πως είμαστε δικαιολογημένοι.Πρώτον,η φράση ''Ρήξη και ανατροπή'',είναι ιδιαίτερα ελκυστική
    και δεύτερον, το σύνδρομο του'' BERTIGO'' το παθαίνει κάποιος,εκτός του αέρα,και στο έδαφος.Κάτι παραπάνω γνωρίζω!!!!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.