22/02/2009 23:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τρεις παραιτήσεις, αλλά όχι υπουργών

Την παραίτηση του ειδικού γραμματέα του υπουργείου Δικαιοσύνης Φώτη Βλάχου, του προϊσταμένου του Σώματος Επιθεώρησης και Ελέγχου των Καταστημάτων Κράτησης, Απ. Οικονόμου και του διευθυντή των φυλακών Κορυδαλλού,  Λ. Καραμπέκιου, ζήτησε και έλαβε ο υπουργός Δικαιοσύνης, Νίκος Δένδιας μετά την επίσκεψή του στις φυλακές Κορυδαλλού.

Κανένας υπουργός δεν παραιτήθηκε

Πως εξελίχθηκε τελικά η απόδραση

Σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν, το ελικόπτερο είχε ενοικιαστεί από την εταιρεία «interjet» και κατά την απογείωσή του είχε μοναδικό επιβαίνοντα τον χειριστή. Το σχέδιο πτήσης προέβλεπε να ακολουθήσει τη διαδρομή «Ελευθέριος Βενιζέλος»-Ελευσίνα-Κόρινθο και να κατέληγε στην Ιτέα όπου θα παρελάμβανε δύο άτομα.

Λίγο μετά τις 2:30 το μεσημέρι το ελικόπτερο έφτασε στην Ιτέα και πήρε τα δύο άτομα και άρχισε η διαδικασία της επιστροφής στο Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Στις 15:39 ο χειριστής του ελικοπτέρου μίλησε με τον πύργο ελέγχου στην Ελευσίνα, επιβεβαιώνοντας ότι είχε προορισμό το «Ελευθέριος Βενιζέλος». Από τη στιγμή εκείνη ο ασύρματος του ελικοπτέρου δεν απαντούσε στο κάλεσμα του πύργου Ελέγχου του Αεροδρομίου και στις 16:05 κινήθηκε η διαδικασία του συναγερμού, καθώς αγνοείτο η τύχη του ελικοπτέρου, το οποίο εντοπίστηκε στις 16:20 στην περιοχή των Αφιδνών.

Σύμφωνα με την κατάθεση του πιλότου τα δύο άτομα, ένας άνδρας και μία γυναίκα, τον απείλησαν με αυτόματο όπλο και χειροβομβίδα και τον ανάγκασαν να πετάξει προς τις φυλακές Κορυδαλλού. Όταν έφτασε πάνω από τις φυλακές το ελικόπτερο κατέβηκε και παρέλαβε τους δύο δραπέτες ενώ δεχόταν πυρά από τους φύλακες τα οποία ανταπέδιδαν οι δύο επιβαίνοντες σε αυτό.Στη συνέχεια πέταξε προς τα βόρεια. Το ελικόπτερο βρέθηκε τελικά σε ερημική περιοχή ανάμεσα στο Πολυδένδρι και το Καπανδρίτι με τον πιλότο δεμένο και φιμωμένο μέσα σε αυτό.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 22/02/2009 23:24:58

    Αυτο και μονο σε ευνομουμενα κρατη θα ηταν σοβαροτατος λογος να παραιτηθει ολοκληρη η κυβερνηση!!!Εδω ειναι το ανδρο της ανευθυνοτητας ,της ανικανοτητας και γιατι οχι το ανδρο του παχυδερμισμου και της αναισθησιας!!!Κριμα για την χωρα και για τους κατοικους της.Ντροπη!!!

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 23:30:01

    Διαφωνώ. Σε μια ευνομούμενη χώρα το περιστατικό αυτό είναι επιπέδου διευθυντού φυλακών και ίσως κάποιας υπηρεσίας που ρυθμίζει τις λειτουργίες τους. Σε κανένα πολιτισμένο κράτος δεν ασχολείται σύσσωμο το υπουργικό συμβούλιο με ζητήματα τα οποία είναι απλώς υπηρεσιακά. Μόνο εν Ελλάδι έχουμε την απαίτηση από τον εκάστοτε Πρωθυπουργό να ασχολείται και με τα σκουπίδια της γειτονιάς μας.

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 22/02/2009 23:30:58

    έχω τεχνική απορία... αν υποθέσουμε ότι οι φύλακες ρίχνουν με 9άρια, καί έχουν από 2 γεμιστήρες των 12-15 σφαιρών, με τι μοιάζει το ελικόπτερο απόψε; Άσε, συνεχίζει η απορία μου, τουφέκια δεν έχουν;

  4. ο βουνισιος avatar
    ο βουνισιος 22/02/2009 23:41:41

    Τα πράγματα είναι απλά, αφού κατάφερε να αποδράσει με τον ίδιο τρόπο για δεύτερη φορά μαγκιά του.
    Είμαι της γνώμης να του δοθεί «Τιμής Ένεκεν», χάρη.

    εκεί στα Τρίκαλα από όπου είναι και η καταγωγή του οι άνθρωποι δεν τον θεωρούν κακό, μάλιστα οι φήμες λένε ότι έχει βοηθήσει αρκετούς φτωχούς

  5. daris avatar
    daris 22/02/2009 23:43:15

    Strange Attractor Says:
    Κανεις μεγαλο λαθος!
    Σε πολλες ευνομουμενες και δημοκρατικες χωρες εχουν παραιτηθει Υπουργοι και Πρωθυπουργοι για λιγοτερο βαλκωδης περιπτωσεις.
    Δεν ειναι μια απλη αποδραση.
    Ο Ριτζαι ειναι πολυ Σκληρος Δολοφονος και απο σημερα βρισκεται αναμεσα μας!!!
    Απλο υπηρεσιακο θεμα? Με εκπλησεις!!!

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 22/02/2009 23:43:42

    Oπως φαινεται απο την περιγραφη υπαρχει το εξης προβλημα : Ενω στα αεροπλάνα έχουμε αυστηροτατους ελέγχους ασφαλειας στα αεροδρομια τα ελικοπτερα μπορουν να προσγειωνονται οπουδηποτε και να παραλαμβανουν οποιονδηποτε.Κάλλιστα στην Ιτεα θα μπορουσαν να μπουν τρομοκρατες και να πολυβολησουν απο αερος οποιο στοχο ηθελαν ή και να κάνουν επιθεση αυτοκτονιας με εκρηκτικά.
    Τα ελικοπτερα δε διαφερουν και πολύ απο αποψη δυνατοτητας αιφνιδιασμου απο τα αεροπλάνα αφου μπορουν να επιχειρουν επιθεση απο αερος και δεν υπαρχει προστασία.Στην Ελλάδα μάλιστα που όλα είναι χαλαρα οι δυνατοτητες των ελικοπτερων ειναι απεριοριστες.

  7. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 22/02/2009 23:44:10

    Με συγχωρειται για την εκφραση οσον αφορα τις παραιτησεις υπηρεσιακων παραγοντων"""Χεστηκε η φοραδα στ αλωνι"""!!!!

  8. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 22/02/2009 23:49:55

    @ 2Δεν νομιζω οτι τα πραγματα ειναι τοσο απλα ου πρεπει να αντιμετωπισθουν σε επιπεδο παραιτησεων υπηρεσιακων παραγοντωνΣε παραπεμπω σε δηλωσεις Παπαληγουρα κατα την πρωτη αποδραση με τον ιδιο τροπο και ουδεν μετρο εληφθη,μονο λογια μπλα-μπλα ως συνηθως!!!

  9. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 23:59:01

    Γενικότερα (ξέχωρα απ`το συγκεκριμένο περιστατικό) σε σοβαρές χώρες, τα θέματα αυτά λύνονται σε χαμηλό επίπεδο. Δεν χρειάζεται να επέμβει η κυβέρνηση. Δείτε για παράδειγμα την ταινία Battle in Seattle που αναφέρεται στις μεγάλες διαδηλώσεις και καταστροφές που ξεκίνησαν εκεί ( Seattle) εναντίον της παγκοσμιοποίησης και που αποτέλεσαν προπομπό για Τζένοβα κλπ. Ο μόνος πολιτικός παράγοντας που ασχολήθηκε ήταν απλά ο... Δήμαρχος της πόλης. Όλοι οι άλλοι ήταν υπηρεσιακά στελέχη.
    Έτσι είναι στα χαρτιά τουλάχιστον η δομή ενός συντεταγμένου κράτους.
    Μόνο στην Ελλάδα παρίστανται για να συντονίσουν!!! από φωτιές, σεισμούς έως και αεροπειρατείες οι πολιτικοί... Είναι λάθος.

  10. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 23/02/2009 00:02:12

    Εχουν κατακρεουργησει καθε ενοια πολιτικης ευθυνης...

    @ Strange Attractor σου απαντησα στο προηγουμενο ποστ

  11. ο βουνισιος avatar
    ο βουνισιος 23/02/2009 00:04:33

    Βασικό χαρακτηριστικό της διαδρομής του που ουδέποτε έχει εμπλακεί σε περίπτωση δολοφονίας είναι οι κατηγορίες για απαγωγές, το Δεκέμβριο του 1995 ενεπλάκη το όνομα του στην υπόθεση απαγωγής του επιχειρηματία Αλέξανδρου Χαΐτογλου, μετά από 4 μέρες ομηρίας η οικογένειά του απαχθέντος κατέβαλε στους απαγωγείς λύτρα 260.000.000 σε δρχ. και συνάλλαγμα, τότε είχε κατηγορηθεί για την υπόθεση. Τον Ιούνιο του 2006, ο Βασίλης Παλαιοκώστας, κατηγορήθηκε ως εγκέφαλος της απαγωγής του προέδρου του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ) Γιώργου Μυλωνά.

  12. daris avatar
    daris 23/02/2009 00:05:18

    Ναι αλλα λυνονται συνηθως και αν δεν λυθουν απο κατω επεμβαινει η Κυβερνηση με παραπομπη του θεματος σε ανωτερα κλιμακια μεχρι και την κορυφη αν χρειαστει.
    Εδω καλως η κακως χαμηλα δεν κινειται φυλλο αλλα δεν μπορει και να κινηθει.
    Που ειναι οι φυσικες ηγεσιες αστυνομιας-δικαιοσυνης κ.λ.π?
    Ολοι εξαρτωνται απο πολυ ψηλα και ολοι εκει προσβλεπουν.
    Στην Ελλαδα μια ειναι η ηγεσια,η πολιτικη, αφου σε καθε αλλαγη πολιτικου προισταμενου αλλαζει μεχρι και η γραμματεας και η καθαριστρια!!!
    Ετσι ειναι και ετσι κρινονται!!!

  13. Decay avatar
    Decay 23/02/2009 00:10:42

    Συντάσσομαι με τον Skorpios!!! ,
    και ζητώ να παραιτηθεί η Κυβέρνηση άμεσα!

    Ζητώ,
    Να λάβει [από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας] ο Βενιζέλος εντολή σχηματισμού Υπηρεσιακής Κυβέρνησης, μέχρι να συλληφθεί ο Παλαιοκώστας!

    Ταυτόχρονα, με την παραίτησή της απο Κυβέρνηση της Ελλάδας, η Νέα Δημοκρατία να δεσμευθεί
    (δια του Αρχηγού της)
    οτι δεν θα συμμετέχει σε εκλογές γενικότερα, μέχρι να ικανοποιηθούν οι επιθυμίες των Πασόκων της βάσης, να δουνε τον Γεώργιο Ανδρέα Παπανδρέου Πρωθυπουργό!
    Να σημειωθεί, οτι αυτό θα γίνει άν αφήσει ο Βενιζέλος την Αστυνομία να συλλάβει τον Παλαιοκώστα, πράγμα που όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό οτι δεν πρόκειται να το επιτρέψει ποτέ!

    Οπότε ο ΓΑΠ θα μπορέσει να γίνει Πρωθυπουργός, άμα τη εμφανίσει του Παλαιοκώστα οικειοθελώς στο σωφρονιστικό κατάστημα Κορυδαλλού, σενάριο το οποίο έχει τόσες πιθανότητες να πραγματοποιηθεί, όσες έχει και το ΠΑΣΟΚ να γίνει Κυβέρνηση κερδίζοντας τη Νέα Δημοκρατία σε εκλογές στις οποίες θα έχει καταφέρει να πείσει, οτι ΔΕΝ θα επαναλάβει τις λαμογιές του παρελθόντος...

  14. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 23/02/2009 00:11:29

    Στην ελλαδα ειναι θεμα υπουργων και κυβερνησης οχι γιατι ο αλβανος ειναι πολυ σκληρος κακοποιος η οχι, αλλά γιατι η πυραμιδωτη δομη της εξουσιας ειναι συγκεντρωτικη
    ο διευθυντης -ειδικα αυητων -των φυλακών προωθείται και ελεγχεται αμεσα απο τον υπουργο και οχι απο καποιον υπξηρεσιακο γραφειοκρατη τολυ υπουργειου δικαιοσυνης. Την δικευθετηση και τις συνθηκες διαβιωσης -καποιων- κρατουμενων δεν τις οριζουν οι κανονισμοι αλλα ενιοτε οι φυλακες, που με την σειρα τους ελεγχονται απο τους κομματικοποιημενους συνδικαλιστες.
    Δεν υπάρχει διαχυση ευθυνης γιατι δεν υπάρχει διαχυση εξουσιας. Αμεσα υπευθυνος ειναι ο υπουργός δικαιοσυνης και εμμεσα ο εσωτερικων και ο πρωθυπουργός

  15. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 23/02/2009 00:13:18

    συγνωμη για τα σαρδαμ. αυτη τη φορα το παρακανα!

  16. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/02/2009 00:13:40

    @12 Συμφωνώ με τα λεγόμενά σου καθώς στην Ελλάδα όλα είναι κομματικώς εξαρτώμενα. Ακόμη και οι καθαρίστριες που ανέφερες σε κόμμα δίνουν λόγο και όχι στην όποια υπηρεσία τους. Εγώ όμως αναφερόμουν στο πως πρέπει να λειτουργούν τα ευνομούμενα και συντεταγμένα κράτη. Η Ελλάδα είναι (σε αυτά τα ζητήματα) ψευδοκράτος.

  17. daris avatar
    daris 23/02/2009 00:16:15

    @ 14 και 16
    Νομιζω συμφωνουμε...

  18. αντί avatar
    αντί 23/02/2009 00:20:01

    Γιατί να παραιτηθεί υπουργός στην Ψωροκώσταινα;
    Θέλετε να έχουμε πάλι ανασχηματισμό;

  19. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 23/02/2009 00:21:48

    χαχα @αντί

  20. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 23/02/2009 00:24:17

    @13desay Ποια θα πρεπει να ειναι η απαντηση στο σχολιο σου??? Νομιζω οτι η καλυτερη απαντηση ειναι η μη απαντηση και οταν σοβαρευτεις ισως νατα ξαναπουμε.Εχε δε υπ οψη σου οτι δυοπραγματα δεν εχουν ορια''ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ"" για το πρωτο δεν ειμαι σιγουρος αγαπητε desay!!!!

  21. Decay avatar
    Decay 23/02/2009 00:36:31

    @ 20 Skorpios!!!,

    Για το πρώτο είμαι σίγουρος οτι δεν έχει όρια,

    Το Δεύτερο είναι κάτι που μόνο εσύ έχεις καταφέρει να μας το αποδεικνύεις συνεχώς!

    ----------------
    Χαχα χα χου χου χούιιι!!!

  22. tiramola avatar
    tiramola 23/02/2009 00:44:08

    Decay ήσουν και συ και χειροκροτούσες , μαζί με τους ιδεολόγους νεολαίους της ΟΝΝΕΔ , τον ΚΚ σήμερα το πρωί?
    Σας ταίσανε τίποτα?
    Είχε τραπέζι μετά?

  23. Decay avatar
    Decay 23/02/2009 00:48:42

    @ 23 tiramola,

    Επι της προτάσεώς μου στο σχόλιο 13,
    δεν βλέπω απάντηση φίλτατε....

    Όχι είχε τραπέζι χτές,
    στου Μπαιρακτάρη!

  24. tiramola avatar
    tiramola 23/02/2009 00:55:07

    Μόλις διάβασα το σχόλιο σου 13 Decay...
    Πολύ ενδιαφέρον , αλλά δεν λεχω να σχολιάσω τίποτα.
    Θα σου πρότεινα να αρχίσεις να προσαρμόζεσαι στις νέες συνθήκες γιατί ο ανθρωπος με το μουστάκι έρχεται και τον βλέπω φουριόζο...
    "Σήμερα, όχι μόνο δεν φτάσαμε στο τέλος της ιστορίας, όπως έλεγαν οι νεοφιλελεύθεροι αναλυτές προ δεκαετίας, αλλά
    Η ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ.
    Η ΡΗΣΗ ‘ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ Η ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ’ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΗ σήμερα στον πλανήτη μας, όσο ποτέ άλλοτε. Κι αν κοιτάξουμε γύρω μας, βλέπουμε ότι είναι επίκαιρη και για την Ελλάδα"

  25. kanis avatar
    kanis 23/02/2009 00:58:21

    ‘ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ Η ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ’

  26. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 23/02/2009 00:59:53

    @ το ποιος το αποδεικνυει συνεχως νομιζω οτι οπως προκυπτει απο αυτα που γραφεις ειναι ευκολο να το διαπιστωσει ο οποιος καλοπιστος συνομιλητης!!οκ??

  27. tiramola avatar
    tiramola 23/02/2009 01:15:56

    Διαβάζω απο το πρεςμμε
    Αναστάσιος Παπαληγούρας την Δευτέρα 5 Ιουνίου 2006 είπε....
    «Σχεδιάζονται συγκεκριμένα μέτρα και οργανώνεται το σύστημα των φυλακών της χώρας, έτσι ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει εφεξής επίθεση από αέρα».

    Είναι διασκεδαστικοί ωφείλω να ομολογήσω , έχουμε και τον σχετικό χαβαλέ...
    Καλά έιναι όσο η ανικανότητα τους δεν έχει προξενήσει μόνιμη βλάβη στη χώρα , ακόμα....

  28. nio avatar
    nio 23/02/2009 01:25:24

    http://www.youtube.com/watch?v=9X7NSqqf-SY&eurl

  29. kanis avatar
    kanis 23/02/2009 01:45:12

    Αληθεύει άραγε, ότι τους ψάχνουνε στο Καρπενήσι;
    Γιατί; Εχει γνωστούς εκεί;

    Πολλαί αι συμπτώσεις, πολλά τα λεφτά, λείπει κι ο Γκόλντεν, να μας τα ταιριάξει.

  30. αλύγιστος avatar
    αλύγιστος 23/02/2009 01:53:35

    φάκτορα παλαιοκώστας την κοπάνησε, εγκέφαλοι 17Ν ασύλληπτοι, ολυμπιακός πουλάει παιχνίδια στο ποδόσφαιρο..... τελικά ποια θέση έχουμε στην παγκόσμια κατάταξη για την διαφθορά

  31. σμόκος avatar
    σμόκος 23/02/2009 02:29:39

    φάκτορα τελικά είμαστε μια γελοία χώρα με γελοίους κατοίκους. Παριστάνουμε τους έξυπνους κάνουμε τους ξερόλες και τελικά είμαστε οι 'χαβαλέδες' της ευρώπης. Ο ένας κλέβει τον άλλο, ο άλλος δωροδοκεί το δίπλα, ο παραδίπλα ρουφιανεύει τον παρακάτω και κτλ ....
    φάκτορα τελικά την κρίση τη ξεχάσαμε ;

  32. Decay avatar
    Decay 23/02/2009 03:18:28

    Σοσιαλισμός η Βαρβαρότητα...

  33. xlimitzouras avatar
    xlimitzouras 23/02/2009 04:50:34

    Ποιος είναι ο Παλιοκώστας ρε παιδιά;

  34. thanos avatar
    thanos 23/02/2009 04:53:32

    2-Strange Attractor Says:
    February 22nd, 2009 at 11:30 pm

    Φιλε μην διαφωνεις γιατι τον περασμενο μηνα περιπου κατι παρομοιο συνεβει και στη Κυπρο,(οχι φυσικα με ελικοπτερο) οπου ο Υπουργος Δικαιοσυνης παραιτηθει.

  35. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 23/02/2009 07:17:24

    αλύγιστος Says:

    τελικά ποια θέση έχουμε στην παγκόσμια κατάταξη για την διαφθορά?
    -ειχαμε την 44η και αισιως με τον μαχητη του μπαιρακταρη φτασαμε την 57η

  36. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/02/2009 08:00:44

    Ειρωνείες κλπ βλέπω.
    Προσπάθειες να απαντηθούν τα ερωτήματα δεν είδα.

  37. netris avatar
    netris 23/02/2009 08:22:39

    κορυδαλός-Παλαιοκώστας = 0-1
    έχουμε και δεύτερο γύρο ό αγωνας θα κριθή στην παραταση ,το κύπελο το βλεπω για το κον ΚΚ

  38. αλογοσκουφιτσα avatar
    αλογοσκουφιτσα 23/02/2009 09:16:06

    Μεσα στις 8 παρακατω ερωτησεις κρισης του Strange Attractor, αν στηριχτουν και επικεντρωθουν οι ερευνες, θα οδηγηθουμε στον πιο συντομο ατραπο για αποκαλυψη της αληθειας.

  39. Keep Talking avatar
    Keep Talking 23/02/2009 09:45:08

    Ερωτηση: ποσο στοιχιζει η ενοικιαση ελικοπτερου; ΕΛ.ΒΕΛ - Ιτεα;

  40. Basil avatar
    Basil 23/02/2009 09:50:08

    Όταν σκοτώθηκε το παλικάρι στα Εξάρχεια, κανένας μέσα στη Νέα Δημοκρατία δε μιλούσε για παραιτήσεις υπουργών.

    Τώρα που το έσκασε ένας ποινικός, άρχισε η μουρμούρα. Τέτοιο πολιτικό ήθος - να είναι πιο σημαντική μια απόδραση από τη ζωή ενός δεκαπεντάχρονου αγγέλου.

    Από τον Θεό/Αλλαχ/whatever να το βρείτε, προσκυνημένοι.

  41. BORDELLO avatar
    BORDELLO 23/02/2009 10:14:46

    Ενδεικτικό του τι μπορδέλλο είμαστε (πολιτικοί και δημοσιογράφοι) είναι το ότι χρόνια τώρα μια φωτογραφία της προκοπής του Παλαιοκώστα δεν έχει βγει στον τύπο.

    Να μας πουν ρε αδελφέ έτσι ηταν ο Παλαιοκώστας 22 Φεβρουαρίου του 2009 αν τον δει κάποιος ας ειδοποιήσει τις αρχές.

    Όλο κάτι φωτογραφίες αρχαίες βάζουν, άλλες με μουσάκι ντ'αρτανιαν, άλλες όταν ήταν στο στρατό, άλλες του αδελφού του άντε να βγάλεις άκρη.

    Μπορδέλλο πατριώτες. Μπορδέλλο είμαστε, αφήστε τους ΕΛ, τα Ελλοχείμ και τα UFO για τον λιάκουρα και τον μώλντερ.

    I don't want to believe ρε παιδί μου.

    Αυτά για τους συνομωσιολόγους...

  42. tiramola avatar
    tiramola 23/02/2009 10:22:37

    @Decay33 , @kanis26

    Το ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ή ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ πρόκειται για τίτλο περιοδικού που εξέδιδε ο Κορωνήλιος Καστοριάδης.
    Η πατρότητα της ρήσης ανήκει στον Καρλ Μαρξ.
    Την επανέλαβε ο Τσε , η Ρόζα...
    Την επανέλαβε και ο Γιώργος και μαζί του όλοι οι Έλληνες δημοκράτες που πιστεύουν πρωτίστως στον άνθρωπο και την αξία του...

  43. ο βουνισιος avatar
    ο βουνισιος 23/02/2009 10:30:03

    Τελικά, όλα είναι θέμα ερμηνείας!!

    Όταν για ένα μεγάλο τμήμα του πληθυσμού η «ληστεία» κτλ ως αδίκημα έχει ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΙΗΘΕΙ, πως μπορεί να γίνεται τόση φασαρία για τον Παλαιωκοστα

    Η Κυβέρνηση δεν έχει κανένα δικαίωμα να ανέχεται την παρούσα κατάσταση, το δόγμα πρέπει να αλλάξει!

  44. αλογοσκουφιτσα avatar
    αλογοσκουφιτσα 23/02/2009 10:34:03

    34. O Παλαιοκωστας θα πρεπει συμφωνα με την καταγωγη του, περιοχη γυρω Τυρναβου, να ειναι ο πιο σεσημασμενος Βαλκανιος Αλβανικης καταγωγης,
    γονος Αλβανων οι οποιοι στις αρχες του 20αι. εγκατασταθηκαν μονιμα στην Ελλαδα.

  45. Σιωπηλός avatar
    Σιωπηλός 23/02/2009 10:35:53

    Για μια άλλη ακόμα φορά η κυβέρνηση έδειξε την ικανότητα της στη διακυβέρνηση της χώρας. Ο υπουργός δικαιοσύνης με την αστραπιαία κίνηση του έβαλε τάξη στις φυλακές κορυδαλλού και αναμένεται εντός της ημέρας η σύλληψη των κακοποιών.
    Φάκτορα πρέπει να καταλάβεις κάποτε ότι η μονόπλευρη κριτική σου στην κυβέρνηση δεν οδηγεί πουθενά. Η κυβέρνηση είναι ισχυρή και θα σας πάρει πολύ χρόνο πράσινοι χαραμοφάηδες για να επανέλθετε στην εξουσία.

  46. ήμαρτον avatar
    ήμαρτον 23/02/2009 10:36:20

    @ tiramola
    άρες,μάρες,κουκουνάρες
    Ας σοβαρευτεί λίγο ο Γιωργάκης (σκληρός οπαδός του νεοφιλελευθερισμού και αμερικανισμού , χειροκροτητής των Στέφανου Μάνου και Ανδρέα Ανδριανόπουλου) και οι επικοινωνιολόγοι του ας πάψουν να σκυλεύουν τη ρήση του Μαρξ ή τον τίτλο της τροτσικιστικής ομάδας Socialisme ou Barbarie (στην οποία συμμετείχε και ο Καστοριάδης).Η σχέση που έχει με τον σοσιαλισμό είναι όση είχε και η Βουγιουκλάκη στο Η Κόρη μου η Σοσιαλίστρια.

  47. γκουερμος avatar
    γκουερμος 23/02/2009 10:43:30

    ρε παιδιά μην διαμαρτύρεστε η απόδραση του Παλαιοκώστα είναι μέρος της νέας τουριστικής καμπάνιας για την προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό με τον τίτλο 'ροζ πάνθηρας για πάντα'

  48. tiramola avatar
    tiramola 23/02/2009 10:58:17

    @48ημαρτον
    Ξελάφρωσες?
    Απο τα 2 ποστ ένας νοήμων αντιλαμβάνεται ποιός γράφει για κουκουνάρες...

  49. tiramola avatar
    tiramola 23/02/2009 11:00:11

    @47σιωπηλος...
    "Για μια άλλη ακόμα φορά η κυβέρνηση έδειξε την ικανότητα της στη διακυβέρνηση της χώρας."
    .....
    Πόσα χρόνια λείπεις στο εξωτερικό?

  50. donaE avatar
    donaE 23/02/2009 11:05:19

    @46 Αλογοσκουφιτσα
    δεν ειναι απο την περιοχη του Τυρναβου απο το Μοσχοφυτο Τρικαλων δεν ειναι αλβανοι εκει.

  51. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 23/02/2009 11:06:09

    Χαμογελάστε μπλε άνθρωποι.
    Δικό σας το πολιτικό κωμειδύλιο που παίζεται τώρα.
    Φωνάξτε πράσινοι άνθρωποι.
    Δικό σας το πολιτικό πεδίο που απλώνεται.
    Διαμαρτυρηθείτε κόκκινοι άνθρωποι.
    Δικός σας ο πολιτικός χρόνος που δεν τελειώνει ποτέ.
    Κλάψτε όλοι οι υπόλοιποι.
    Δικιά σας η γη.
    Ποτίστε την.

  52. GreenPoint avatar
    GreenPoint 23/02/2009 11:10:24

    @47 Σιωπηλος'' Ειμαι σιγουρος οτι εαν δεν εισαι στην Ρηγιλλης ,τοτε πρεπει να αρχισεις να ψαχνεσαι!!!Δεν μπορει κατι σου συμβαινει!!!

  53. kanis avatar
    kanis 23/02/2009 11:12:11

    O Μάνος με τον Μπουτάρη, αληθεύει, ότι ετοιμάζουν νέο κόμμα Οικολογικών τάσεων, που θα ανακοινωθεί μέσα Μαρτίου;

    Ο Τατούλης συζητάει, λέει, με το ΠΑΣΟΚ;

    Πολλοί σωτήρες...τελευταία!

  54. nikiplos avatar
    nikiplos 23/02/2009 11:17:05

    Μια μόνο παρατήρηση σε εκείνους που επιμένουν για την κατάρριψη. Οι πυροβολισμοί σε αεροσκάφος ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ. Δεν είναι μαλάκες οι φύλακες να φάνε τα νιάτα τους γιατί κάποιοι τρομπάρουν και δεν τους δίνουν πολιτική κάλυψη. Το ίδιο έγινε και στη Γαλλία και αντιμετωπίστηκε με γάντζους, αλλά όχι με κατάρριψη. Η κατάρριψη αεροσκάφους απαγορεύεται και εμπλέκει και άλλους παράγοντες όπως την ΙΑΤΑ, τις διεθνείς αεροπλοϊκές γραμμές, το FIR κλπ. Επίσης εμπλέκει και την τρομοκρατία στη μέση αφού μόνο τότε δικαιολογείται η κατάρριψη. εφόσον αυτά δεν στοιχειοθετούνται η κατάρριψη ΔΕΝ ενδείκνυται...

    Αφήστε που θα ήταν και σκέτη ηλιθιότητα καθώς μπορούσε να πέσει το ελικόπτερο οπουδήποτε, σε κτήριο, σε εθνική οδό, ή ακόμα θεαματικότερα στα βαρέλια με τα καύσιμα της Δραπετσώνας. Μόνο στα έργα τα ελικόπτερα καταρρίπτονται απευθείας στον τόπο αιώρησης... Στον ... πραγματικό κόσμο, όμως μπορεί να ίπταται ανεξέλεγκτο ακόμη και για χίλια μέτρα... αναλογιστείτε την περιοχή (στην Πέτρου Ράλλη μόνο κινούνται εκατοντάδες βυτία κάθε μέρα... ) και το γεγονός ότι έχει μέσα του 1 τόνο καύσιμο λείαν εύφλεκτο.

  55. tiramola avatar
    tiramola 23/02/2009 11:23:52

    Κοίταξε σιωπηλε...
    Ο Παπαληγούρας...το 2006
    «Σχεδιάζονται συγκεκριμένα μέτρα και οργανώνεται το σύστημα των φυλακών της χώρας, έτσι ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει εφεξής επίθεση από αέρα».

    Πήγε κάποιος από την κυβέρνηση να κάνει έλεγχο για το ανωτέρω και πως εφαρμόζεται?
    Και αν πήγε μετά άπό μια βδομάδα πχ και είδε ότι δεν έχει γίνει τίποτα , ξαναπήγε μετά απο κανά 2 μήνες να δει αν το σχέδιο εφαρμόζεται στην πράξη?
    Επειδή είναι απλά τα περισσότερα σε αυτή τη ζωή δικαιούμε να κριτικάρω τους ψεύτες ηθοποιούς...
    Όπως φυσικα δικαιούσαι και συ να δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα...εξάλου δεν πληρώνεις για ότι λες..

  56. Σιωπηλός avatar
    Σιωπηλός 23/02/2009 11:27:27

    @53 'Ειμαι σιγουρος οτι εαν δεν εισαι στην Ρηγιλλης ,τοτε πρεπει να αρχισεις να ψαχνεσαι!!!Δεν μπορει κατι σου συμβαινει!!!'
    Οχι φίλε αγαπώ το κράτος μου και δεν πέφτω στη φτηνή δημαγωγία πασοκ για εκλογές. Οι εκλογές θα αλλάξουν τους υπουργούς δηλαδή 20-30 άτομα, οι δημόσιοι υπάλληλοι[αστυνομικοί ,φρουροί, ....] δεν αλλάζουν

  57. tiramola avatar
    tiramola 23/02/2009 11:30:47

    @Σιωπηλός...
    Το ερώτημα που μπαίνει αβίαστα με την λογική σου είναι για ποιό λόγο γίνονται εκλογες κάθε 4 χρόνια...

  58. HELL  AS   GREECE avatar
    HELL AS GREECE 23/02/2009 11:40:57

    Διαβάζω παραπάνω αναλύσεις, κατεβατά ολόκληρα κτλ κτλ.
    Τσακώνεστε πάλι για τα κόμματα ώς συνήθως πράττετε στο blog, γράφετε ερωτήσεις του τύπου γιατί δε το έριξαν το ελικόπτερο (Ευτυχώς που βρέθηκε και κάποιος γνώστης και τη βούλωσε αυτή την ερώτηση @56)

    Αναρωτηθείτε παρακαλώ, γιατί δε τους πιάσανε εκεί που προσγειώθηκαν? δηλαδή τα ραντάρ δε βλέπανε που πετάει το τενεκεδάκι? Γιατί δε τους περίμεναν σε ακτίνα 400μ από το σημείο προσγείωσης άντρες της αστυνομίας ή του στρατού? Και μόλις πυροβολούσαν έριχνε και ένας ελεύθερος και τελείωνε το παραμύθι. Μα καθόμαστε και μας δουλεύουν οι δημοσιογραφιάδες?

    Όχι απαντήστε γιατί δε τους έπιασαν εκεί που προσγειώθηκαν? Όποιος μπορεί ας το σκεφτεί...

  59. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 23/02/2009 11:45:44

    Καλημέρα!

    Δεν θα με εξέπληττε μια σύνδεση "Σέχτας", ή οποιονδήποτε νεο- τρομοκρατών με ποινικούς. Δύο από τους τρεις συνεργάτες του Παλαιοκώστα στην απαγωγή Μυλωνά ανήκαν στον ενεργό αντιεξουσιαστικό χώρο και βρέθηκε ΒΑΡΥΣ οπλισμός στο κρησφύγετό τους.

    Έντονα φημολογείται η παρουσία ΓΥΝΑΙΚΩΝ στις επιθέσεις του "ΕΑ" και της "Σέχτας". Γυναίκα ήταν και ο βασικός μοχλός της νυν απόδρασης και, ΜΑΛΙΣΤΑ, εκπαιδευμένη.

    Η προκήρυξη- cd της "Σέχτας" για το Άλτερ αφέθηκε στην Νιόβης. Η Νιόβης είναι το σήμα κατατεθέν του Ρουμανοέλληνα Σορίν Ματέι. Ο Σορίν Ματέι, -ξένος, (Ρουμάνος), που μεγάλωσε από παιδάκι στην Ελλάδα (Αγίους Αναργύρους), κολλητός του Πάσαρη και αυτός που σημειολογικά ΚΑΙ οργανικά συνέδεσε/ενοποίησε Έλληνες και Ξένους παράνομους-, είναι ο "ήρωας", το "ίνδαλμα", ο "μάρτυρας-άγιος", το "σήμα κατατεθέν" των νυν ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΩΝ, αλλά ΚΑΙ των "Λευτεριά σε όλα τα κελιά".

    Το πιο "εφιαλτικό σενάριο": μεικτή "τρομοκρατική" οργάνωση πολιτικών ΚΑΙ ποινικών, Ελλήνων ΚΑΙ Ξένων. ΗΔΗ, στις ελληνικές φυλακές πρέπει να βρίσκονται καμιά πενηνταριά προφυλακισμένοι και κατάδικοι του αναρχο-αντιεξουσιαστικού χώρου. Και δεν υπάρχει καλύτερος, γονιμότερος χώρος και χρόνος (: άπειρος) από την φυλακή, για ανάπτυξη αντιεξουσιαστικών και αναρχοαυτόνομων ιδεών, ΑΛΛΑ ΚΑΙ την στρατολόγηση μελών ανεκτίμητης τεχνογνωσίας και εμπειρίας στην ένοπλη δράση.

    ΥΓ. Ο Βασίλης Παλαιοκώστας είναι το 10% του Νίκου. Έγινε παράνομος από Παράδοση: γιατί ήταν ο μεγάλος αδελφός του. Κατάγονται από περιοχή περιώνυμη για τα καπετανάτα της ΚΑΙ την συνεργασία τους με Αλβανούς οπλαρχηγούς. Τελικά, μένεις με το στόμα ανοικτό, κάποιες φορές, με το πόσο υποδόρια διαχέεται η Παράδοση στον χρόνο...

  60. kanis avatar
    kanis 23/02/2009 11:52:20

    O αλβανός τι είναι; συνεργός του Π;

  61. Σιωπηλός avatar
    Σιωπηλός 23/02/2009 11:52:36

    φάκτορα να αφήνεις το διάλογο να εξελίσσεται και όχι να μου κόβεις κείμενα μου...


    factorx: κανένας δεν σου έκοψε τίποτα. Απο τώρα όμως βγαίνεις τμωρία στη γωνία αστο ένα πόδι γιατί είσαι ψευταράκος

  62. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/02/2009 11:57:22

    @ Ηell
    To πιο πιθανο είναι ότι όταν εφθασε σημα να κινητοποιηθει η αστυνομια ειχαν εγκαταλειψει το ελικοπτερο.
    Εγραψα και πιο πανω ότι ο αιφνιδιασμος και η ταχυτητα των εναεριων μέσων δεν αντιμετωπιζονται.
    Απο τη στιγμή που απογειωθηκε το ελικοπτερο απο τον Κορυδαλλο σε 5-10 λεπτα ήταν στο Καπανδριτι.
    Ο πυργος ελέγχου του "Βενιζελος" ακομη το θεωρουσε αγνοουμενο και τα ρανταρ δεν το επιασαν γιατι απο τη στιγμη που το εχασαν είναι δύσκολο να το ξαναβρουν.Ποιος να ειδοποιησει ποιον;
    Στις επιθεσεις της 11/9 όλο το συστημα αεράμυνας των ΗΠΑ δεν κατάλαβε τιποτα.Αυτο στην Ελλάδα έγινε αντικειμενο μεγάλης συνωμοσιολογίας αλλά η πραγματικοτητα είναι οτι τα εναερια μεσα κινουνται με μεγάλη ταχυτητα και αν χαθουν απο το ρανταρ μετα δύσκολα εντοπιζονται.Ασε που όλες οι αρχες,ΥΠΑ,φυλακές,αστυνομια κλπ δεν επικοινωνουν μεταξυ τους και δεν γνωριζουν τι γινεται σε πραγματικο χρόνο.

  63. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 23/02/2009 11:57:55

    @61 συμφωνώ απόλυτα γεμίσαμε επιθεωρητές καλαχαν άκου να ρίξουν το ελικόπτερο και ο πιλότος όμηρος στα απ αυτά μας.

  64. GreenPoint avatar
    GreenPoint 23/02/2009 12:00:58

    @64fACTORA αφου βλεπεις τον ΣΙΩΠΗΛΟ στον κατηφορο που εχει παρει γιατι του φραζεις τον δρομο???

  65. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/02/2009 12:15:18

    Ο μόνος τροπος να εμποδισθει η αποδραση ηταν μεσα στις φυλακές είτε με απαγορευση προαυλισμου (οποτε οι οργανωσεις ανθρωπινων δικαιωματων θα κατηγγειλαν απάνθρωπη συμπεριφορα)ειτε με το διχτυ απο πανω.Αλλά εδω γραφεται οτι ο Ρετζαι ηταν σε συνεννοηση με το ελικοπτερο με κινητο τηλεφωνο.Φυσικα η αφαιρεση των κινητων απο κρατουμενους θεωρειται και αυτη απανθρωπη.
    Τρομοκρατες της 17Ν-δηλαδη οι υποτιθεμενοι καλύτερα φρουρουμενοι μιλουν με τις ωρες στις εκπομπές του Τριανταφυλλόπουλου απο κινητα και δεν αντυπωσιαζεται κανείς.

  66. Μένιος Σακ. avatar
    Μένιος Σακ. 23/02/2009 12:38:28

    Διαβάζοντας τα σχόλια διαπιστώνει κανείς την αμέτρητη βλακεία των αυθόρμητων υποστηρηκτών της Κυβέρνησης χωρίς να αντιλαμβάνονται το κακό που της προκαλούν.Έχει χαθεί πλέον η μπάλα σύντροφοι...μόνο η Άννα Ρίζου είναι ικανή να βάλει γκόλ σ' ένα αγώνα που δεν υπάρχει.ΧΑΣΑΜΕ!!!!!!!

  67. ήμαρτον avatar
    ήμαρτον 23/02/2009 12:54:06

    @tiramola
    Δυστυχώς σε τυφλώνει η κομματική σου ταυτοτητα.Ξέχασες τι έλεγε χτες ο Γιωργάκης; Άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων (ό,τι ζητάει το ΔΝΤ δηλαδή) και ιδιωτική παιδεία (πολύ σοσιαλιστικό και αυτό...).Ο άνθρωπος είναι νειφιλελεύθερος ( από Στέφανο Μάνο,Ανδριανόπουλο...μέχρι Τατούλη) και αμερικανάκι.Τώρα εν θέλεις να κοιμάσαι δικαίωμά σου

  68. tiramola avatar
    tiramola 23/02/2009 13:09:17

    @71 ημαρτον...
    Το ποιός είναι νεοφιλελεύθερος θα αποδειχθεί στην πράξη!!!!
    Το ποιοί μας οδήγησαν στην σημερινή κατάσταση επίσης είναι γνωστο.
    Εσύ θέλεις κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής?
    Ξέρεις τι θέλεις?
    Άσε τις ταμπέλες και πέσε τι θα ήθελες εσύ!
    Να το συζητήσουμε...

  69. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 23/02/2009 13:10:53

    Αντε να ερθει το ΠΑΣΟΚ μπας και βαλουν το περιβοητο διχτυ στο κοριδαλλο. Δεν μπορει τοσα μετρα συρμα, θα εχει καποια μιζα τελος παντων. Αλλιως ας βαλουν πατριοτ περιμετρικα των φυλακων επανω στις ταρατσες.

  70. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 23/02/2009 13:30:12

    Από τον καιρό του Αριστοφάνη (αλλά και νωρίτερα -όρα Ιλιάδα και Οδύσσεια) ο σαρκασμός και η ειρωνία έχουν δίσημο χαρακτήρα. Από τη μία, είναι ΟΠΛΟ εναντίον των αυθαιρεσιών (αλλά και των παραλήψεων) της εξουσίας που εμποδίζουν μια κοινωνία να λειτουργήσει συντεταγμένα και εύνομα. Από την άλλη, είναι έκφραση της ΑΓΩΝΙΑΣ, του πόνου, της απόγνωσης (αλλά και και της αδυναμίας) του εν εγρηγόρσει πολίτη να παρέμβει στα τεκταινόμενα και να ''ισιώσει το στραβωμένο κλήμα''.
    Και στις δύο περιπτώσεις, έγνοια του ''είρωνα και σαρκαστή'' είναι να ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ όσο γίνεται τα πράγματα. Δεν χαίρεται, δεν θριαμβολογεί, δεν αυτοθαυμάζεται. Γι' αυτό και το γέλιο που προκαλεί η όποια διακωμώδηση μιας κατάστασης είναι ΠΙΚΡΟ.
    Γέλασα κι εγώ πικρά με πολλά από τα επιτυχημένα και ευθύβολα σχόλια που γράφτηκαν στις φιλόξενες σελίδες του ANTINEWS. Διέκρινα πίσω τους τη βαθειά ανησυχία των γραφόντων για την κατρακύλα της χώρας μας στα χέρια μιας κυβέρνησης που καθημερινά αποδεικνύει την ανικανότητά της.
    Δυστυχώς, διαπίστωσα και τη ΧΑΡΑ κάποιων συμμετεχόντων στην όλη συζήτηση. Πασοκογενείς οι περισσότεροι. Δείχνουν να να το ευχαριστιούνται. Γι' αυτούς, τα δεινά που σκιάζουν τη ζωή και το μέλλον μας είναι αφορμές να για να πανηγυρίσουν, να χειροκροτήσουν, να ζητήσουν... εκλογές. Για να επανέλθουν αυτοί στην εξουσία. Όχι οι ίδιοι, βέβαια. Μια που περισσότεροι από αυτούς αποτελούν την ''τελευταία τρύπα του ζουρνά'', δεν έχουν τίποτα να κερδίσουν από το να δούμε τον Πρωτόπαπα στη θέση του Αντώναρου ή τη Δαμανάκη στη θέση του Σαμαρά. Με πνεύμα γηπεδικού χουλιγκάνου, θέλουν απλώς να πάρει το πρωτάθλημα η ομάδα τους. Καίγεται η μισή Ελλάδα; - χα-χα-χα' εκλογές τώρα για να υπουργοποιηθεί ο Δημήτρης Βαρβαρίγος(ή η Τόνια Αντωνίου). Καίγεται η Αθήνα; - χά-χα-χα' εκλογές τώρα για να αναλάβει τα ηνία ο Γιάννης Δριβελέγκας (ή η Αικατερίνη Περλεπέ-Σηφουνάκη). Κάνουν βόλτες τα τούρκικα πολεμικά στον Άλιμο - χα-χαχα' εκλογές τώρα, για να θεσμοθετήσει ο Χατζή Οσμάν Αχμέτ (ή η Αγγελική Γκερέκου)...
    ***
    Εν μέσω χαζοκαγχασμών, θα παραδώσουμε ''το στραβό κλήμα στον γάιδαρο''. Κανένας θρώσκων καπνός στον ορίζοντα. Απελπισία...

  71. Decay avatar
    Decay 23/02/2009 13:54:15

    @ 73 Σπατζιώτη,

    Πολύ καλές οι παρατηρήσεις σου φίλε,
    δείχνουν τη ποιότητα των πολιτών οι οποίοι επαγγέλλονται τον "Σοσιαλισμό της Αρπαχτής".
    Το κακό ( η μήπως καλό?)είναι οτι εδώ, δεν το κάνουν για το ίδιον όφελος, αλλά με την απλοική χαζοχαρούμενη οπτική του "φιλάθλου".
    Μόλις το "κόμμα τους" αναλάβει την εξουσία, σε ανάλογα -η και χειρότερα- φαινόμενα, όλοι αυτοί θα λένε -είμαι σίγουρος- "τι να κάνουμε, όλοι ίδιοι είναι..."
    Στην πραγματική ζωή βέβαια, μόνο οι πωρωμένοι εκφράζουν τέτοιες ανοησίες σαν αυτές που γράφονται στα μπλόγκ "για να πέσει η Κυβέρνηση".
    [Δες σχόλιο #1]

    Με τιμή, Decay
    Ανταπόκριση, απο το Πασοκικό κυρίως, Οπαδιστάν...

  72. tiramola avatar
    tiramola 23/02/2009 14:01:42

    Τι να αρπάξουν ρε decay?
    Έχει μείνει τίποτα απο τις αρπαχτές που γίνονται επί 5 χρόνια τώρα?
    Το ξέρεις ότι ενδέχεται σε 3-4 μήνες να μην μπορεί το κράτος να πληρώσει μισθούς συντάξεις?

    Εσύ Σπατζιώτη το ξέρεις?
    Δηλαδή πρέπει να σας αδειάσει το ψυγείο για να σταματήσετε τις εξυπνάδες και να σοβαρευτείται?

  73. Decay avatar
    Decay 23/02/2009 14:14:28

    @ 73 Σπατζιώτη,

    Ιδού,
    Άλλη μια απόδειξη για το "επίπεδο" ή
    την "ποιότητα"
    που μόλις προαναφέρθηκε...

    @ tiramola,

    Αφού μπορείς να γράψεις και κάτι χωρίς να φοράς τους πράσινους παραμορφωτικούς φακούς που απέκτησες, γιατί δεν το κάνεις?

  74. Decay avatar
    Decay 23/02/2009 14:17:30

    @ tiramola

    Στο #75 σε καταλαβαίνω, γράφεις
    "εν σοσιαλιστικό βρασμώ"...

  75. tiramola avatar
    tiramola 23/02/2009 14:18:13

    Λοιπόν αν μου αδειάσει το ψυγείο , θα ρίξω το επιπεδό μου και θάρθω να στην πέσω...
    Θα σε συμβούλευα να αγοράσεις καμιά ποιοτική καραμπινα...

  76. Decay avatar
    Decay 23/02/2009 14:37:48

    @ tiramola,

    Είναι φανερό,
    οτι στο σχόλιο #78
    έχεις ξεπεράσει το σημείο
    "σοσιαλιστικού βρασμού"...

    Βρίσκεσαι πλέον στη φάση της εξάτμισης...

    Έτσι ωρέ, θα "ρίξουμε" τη Δεξιά?
    Μια ζωή στην Αντιπολίτευση θα είμαστε μωρέ?

    Έλα Γιώργο να τα δείς,
    τα παιδιά "της Αλλαγής"

    ΥΓ
    Πόσα σου λείπουν για να γεμίσει το Ψυγείο σου?
    Πιστεύεις, οτι ο ΓΑΠ αν εκλεγεί,
    θα στα δώσει?

    Άν είναι έτσι [για να μην αγοράζουμε καραμπίνες], τότε να δώσουμε και κάτι παραπάνω...

  77. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 23/02/2009 14:39:16

    @75
    Tiramola,
    προφανώς δεν κατάλαβες τίποτα από την ανάρτησή μου. Βέβαια, δεν περίμενα τίποτα διαφορετικό. Δεν μπορώ να περιμένω τίποτα διαφορετικό από ''κολλημένους πασόκους'', όπως εύστοχα σε χαρακτήρισε πρόσφατα ο Φάκτορας.
    Τώρα, όσον αφορά στην προτροπή σου ''να σοβαρευτούμε'' (το σοβαρευτείτε γράφετε με ''ε'' και όχι με ''αι''), τι να σου πώ;
    Πάτερ, άφες αυτοίς...

  78. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/02/2009 15:32:56

    @81 Σπαντζιώτη: Δεν ξέρεις ότι ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται;

  79. stelios avatar
    stelios 23/02/2009 15:37:19

    Για τους Πασοκους που κατεστρεψαν την Ελλαδα θυμιζω τη θητεια των Ασημακοπουλου, Αθανασοπουλου καθως και του αειμνηστου Γιαννοπουλου με την αποδραση...90 κρατουμενων απο την ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΥΛΗ των φυλακων μερα μεσημερι.
    Επισης την κουμπαρια αρχιδεσμοφυλακα με αρχιβαρωνο ναρκωτικων(Ζεκεριδη),τη θητεια του αρχιδεσμοφυλακα σαν..κρατουμενου και μετα ΠΑΛΙ σα δεσμοφυλακα.
    Τωρα για ποια δικαιωματα και μπουρδες,μπορουσαν απλως να τους βγαλουν σε διαφορετικες ωρες με την παρουσια καποιου φυλακα,γαι τοσο μ@λ@κες μας εχουν?
    Οταν ομως οι δραπετες γνωριζουν ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ολους τους λαδοποντικες των φυλακων,απο γιατρους ως και διευθυντες και φυλακες,ποιος θα τολμησει να τους σταματησει οταν με δυο κουβεντες μπορουν να βρεθουν σαν ισοβιτες διπλα στα πρωην θυματα-πελατες-κρατουμενους?

  80. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 23/02/2009 15:45:18

    @82
    Γειά σου, Strange Attractor, με τις καίριες παροιμίες σου. Μου γίνεσαι όλο και πιο συμπαθής...

  81. tiramola avatar
    tiramola 23/02/2009 15:46:39

    Τω επηβαιβαιώνω και γο...
    Τουλάχειστων για τα αιπόμαινα 50 χρώνια θα φταίοι το ΠΑΣΟΚ....

  82. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 23/02/2009 15:52:34

    @85. Tiramola.
    Τώρα μίλησες την πραγματική σου γλώσσα.
    ''Θα σπάσω κούπες / για τα λόγια που 'πες...''

  83. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/02/2009 15:53:05

    Ένα είναι σίγουρο, ότι μόλις επιστρέψει το ΠΑΣΟΚ στα πράγματα θα επιστρέψουν απ`τη χαρά τους και οι 82 δραπέτες που είχαν φύγει μέσα σε μια ώρα από την κεντρική είσοδο των φυλακών Κορυδαλλού (επί ΠΑΣΟΚ). Τότε που ο Αραβαντινός δήλωνε ότι μόνο τανκ δεν μπαίνει στον Κορυδαλλό διότι ... δεν χωράει από την πύλη. Εκτός και αν ανακληθεί εξ`εφεδρείας ο περίφημος Μαρούδας με τις θεωρίες του περί πυραύλων και στήσει καμια συστοιχία αντιαεροπορικών στο προαύλιο...
    Ποιό ΠΑΣΟΚ και ποιά ΝΔ; Βελουχιώτη χρειαζόμαστε και άμεσα!!!!

  84. HELL AS   GREECE avatar
    HELL AS GREECE 23/02/2009 16:08:22

    @65 Ρε ότι θέλετε λέτε? Άκου δε το πιάνουν τα ραντάρ?

    Ελικόπτερο πετά πάνω από τα κεφάλια αστυνομικών...το βλεπουν...ειδοποιούν...έτσι πάει η αλληλουχία! μην ακούω ανόητα, δε μπορούσαν να καταλάβουν πού είναι το ελικόπτερο και γι'αυ΄το δε μπορούσαν να ακολουθήσουν...ΕΛΕΟΣ

    Επίσης μιλήσατε για ταχύτητα εναέριων αποδράσεων!
    Δεν είμαστε σοβαροί αν πιστεύουμε πως τα ελικόπτερα πετάνε γρηγορότερα από ότι μεταδίδεται η πληροφορία από το τηλέφωνο!!!!

    Λοιπόν αφήστε τα πασοκογλυψίματα, αν βγεί το κόμμα σας βγήκε...να δούμε πού θα κρυφτούμε.
    Επίσης όπως είπα, περιορίστε παρακαλώ τη κομματική συζήτηση σε κάθε Post.

    Επίσης αν κάποιος μπορέσει ας μας πεί γιατί τα όργανα της τάξης δεν κατάφεραν να συννενοηθούν και να τους πιάσουν στη προσγείωση, με τα νέα πλέον δεδομένα...Δηλαδή ταχύτητα τηλεφωνίματος και ραντάροκατάσταση!! ΛΟΛΟΛ Ρε τί άλλο θα ακούσω από ορισμένους

  85. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/02/2009 16:33:46

    @88 Μήπως είσαι η Κιμ Κίλιαν;

  86. HELL  AS   GREECE avatar
    HELL AS GREECE 23/02/2009 18:04:36

    όχι ο κόκκινος δράκος στη Net
    :)

  87. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 24/02/2009 10:16:21

    Να αναστηθει θες να πεις ο Μαρουδας,γιατι ειναι πεθαμενος,εδω και πολλα χρονια ο καυμενος.

  88. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 24/02/2009 17:26:31

    @65 Περίεργο το ακούω. Το'χασε το ρανταρ; Πως γίνεται αυτό; Γνωρίζετε πως λειτουργεί το ρανταρ;

    Όσο για τις ΗΠΑ μάλλον λάθος κάνετε γιατί στην βάση Αγ. Ανδρέα τα καταδιωκτικά ήταν ετοιμα σε 1' να απογειωθούν. Αυτός είναι ο χρόνος ατοιμότητας. Ωστόσο η λεγόμενη άσκηση με διαταγή τα καθήλωσε στο έδαφος τουλάχιστον για ότι αφορά το Πεντάγωνο.

    Για να φτάσει ένα σήμα από το ΥΠΕΣ της HELL AS ως το εκτελεστικό όργανο μπορεί να περάσουν και 60 εργάσιμες σε καν. συνθήκες.

    HELL, Σπατζιώτης, κλπ πολύ καλά τα σχόλιά σας!

  89. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 24/02/2009 20:30:59

    @92,
    Να 'σαι καλά, Κοντή Λίζα!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.