#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/03/2010 00:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τρεις γενιές και τρείς λαίλαπες ΠΑΣΟΚ



Η μοίρα μας μάς κοιτάει και, μερικοί από εμάς, θα πρέπει σύντομα να κάνουμε μια ειλικρινή κουβέντα με τον εαυτό μας και τα παιδιά μας.

 Ας με διορθώσουν οι παλιότεροι, οι Γεώργιος Παπανδρέου ήταν αυτός που έριξε τους Κομμουνιστές και μαζί τους, τους Δημοκράτες της Αντίστασης.  Ο Γεώργιος Παπανδρέου και κυρίως ο κανακάρης του ο Αντρέας ήταν κάπως η αφορμή ή η προβοκάτσια της Χούντας.  Πείτε μου, οι σοφότεροι, ότι ο Αντρέας δεν ήξερε τι συνέπειες θα είχαν οι εξυπνάδες του τότε.  Βέβαια δεν έφταιγε μόνον αυτός, απλά έσπρωξε την κατάσταση εκεί που έπρεπε.

Η πρώτη λαίλαπα του Πασόκ ήταν το πρώτο Πασόκ.  Μας είπε ότι δεν χρειάζεται να έχουμε αξιοκρατία, ή παιδεία. Μας είπε ότι δεν είμαστε αγράμματοι, όταν είμαστε, ότι τα λεφτά των άλλων είναι για φάγωμα και ότι με δανεικά και κλεμμένα θα φτιάχνονταν Νέα Τζάκια.  Μην το ψάχνετε, δείτε την λίστα των επιχειρήσεων πριν το 1967 και μετά το 1981 και θα δείτε ακριβώς τι λέω.   Κλεμμένα και δανεικά η Νέα Ελλάδα που φανταστήκαμε. Και τα δωράκια επιτρεπτά, αλλά όχι και 500 εκατομμύρια. Καλή και η πληθωρική λαϊκή ξανθιά, να δει και αυτή στον ήλιο μοίρα. Ανδρέα ζεις εσύ μας οδηγείς.

Η δεύτερη λαίλαπα ήρθε μετά το διάλειμμα της ψευδαίσθησης της ελευθερίας. Αν η πρώτη λαίλαπα του Πασόκ εξευτέλισε τον νοητό ήλιο της δικαιοσύνης, το διάλειμμα Μητσοτάκη εξευτέλισε την Ελευθερία της Αγοράς.  Η δεύτερη λαίλαπα ευλόγησε τις τριγωνικές συναλλαγές, τα αεροπλανάκια και κατασπατάλησε (αλλά δίκαια και δημοκρατικά) την μία και μοναδική ευκαιρία που είχε η Ελληνική οικονομία.  Η δεύτερη λαίλαπα αποκέντρωσε την Κεντρική Μαφία και έφτιαξε την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Αποδυνάμωσε τον παραγωγικό ιστό ακολουθώντας Γερμανικές επιταγές άδειασαν την αγροτική επαρχία, αλλά έδωσε Μερσεντές στους αγρότες. Στην δεύτερη λαίλαπα χρωστάμε την ψευδαίσθηση της ευημερίας με δανεικά, και τις προσδοκίες δημοτικών υπαλλήλων που δεν έχουν ούτε προσόντα σκουπιδιάρη.

Η τρίτη λαίλαπα μας άξιζε… Βγάλαμε έναν ΚΚ που ήταν εκβιάσιμος και επομένως βραχυκυκλωμένος, με περίγυρο από την γενιά  της πρώτης λαίλαπας.  Ας προσέχαμε.  Στην τρίτη λαίλαπα θα εξευτελίσουμε ό,τι  Ελληνικό έχει μείνει, θα φάμε προσβολές να χορτάσουμε, και έχοντας χάσει την παραγωγική ικανότητα που είχαν οι γονείς μας και οι παππούδες μας, μόνο πουλώντας τα παιδιά μας, τα νησιά μας και τα βουνά μας δεν θα πεθάνουμε της πείνας.

Μεταξύ «επαναστάτη» με ζιβάγκο και του φουκαρά με τις ωραίες γραβάτες, δεν ξέρω ποιός θα ταυτιστεί με την μεγαλύτερη ζημιά.  Ο εξευτελισμός και το ξεπούλημα της χώρας. 

Να δούμε αν θα ξαναφύγει κανείς νύχτα…

 Archaeopteryx

(Το γράφημα είναι σχόλιο του νέου συνεργάτη μας Ανατόλιου σε όσα δήλωσε χθες ο Γιώργος Παπανδρέου σε συνέντευξή του στον «Κόσμο του Επενδυτή» «Σε τρία χρόνια η Ελλάδα θα είναι μια άλλη χώρα»)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 07/03/2010 01:00:42

    Δες κι αυτό Αρχαίε να φρίξεις.

    http://phileleftheros.blogspot.com/2010/03/blog-post.html

    • Y. avatar
      Y. @ Orestios 07/03/2010 02:57:37

      Άρθρο 47, §1, του Συντάγματος.
      “Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας έχει το δικαίωμα, ύστερα από πρόταση του Υπουργού Δικαιοσύνης και γνώμη συμβουλίου που συγκροτείται κατά πλειοψηφία από δικαστές, να χαρίζει, μετατρέπει ή μετριάζει τις ποινές που επιβάλλουν τα δικαστήρια, καθώς και να αίρει τις κάθε είδους νόμιμες συνέπειες ποινών που έχουν επιβληθεί και εκτιθεί”.
      Καλά, ο Καστανίδης ξεπληρώνει κομματικά υποσχετικά, και προτείνει. Η καθαρθείσα Δικαιοσύνη πως γνωμοδοτεί, και ο Παπούλιας πως χαρίζει ποινές σε εμπόρους ναρκωτικών και παιδόφιλους, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει???

    • Λάκωνας avatar
      Λάκωνας @ Orestios 07/03/2010 04:46:49

      φρίκη

      αυτό είναι συνήθης διαδικασία;
      εγείρονται πολλά πολλά πολλά ερωτήματα

    • striftompolas avatar
      striftompolas @ Orestios 07/03/2010 11:21:15

      Γίνεται πιο ενδιαφέρον με μια αναζήτηση στο Εθνικό Τυπογραφείο www.et.gr [τεύχος Γ, λέξεις κλειδιά: συμβούλιο χαρίτων αίρονται, για διάφορα έτη, π.χ. 2008].

      Ας πούμε στο τχ. Γ, ΦΕΚ 505 (29/5/2008)υπάρχουν παρόμοιες αποφάσεις, όπως για κάποιον που το 2004 καταδικάστηκε σε 8 χρόνια φυλακή για υπεξαίρεση κατ' εξακολούθηση, το 2008 αίρονται οι συνέπειες για να διοριστεί στην Αγροφυλακή.

      Νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα απονομής χάριτος, ειδικά όταν μιλάμε για περιστατικά που έγιναν πριν από είκοσι χρόνια. Προφανώς πρέπει να κρίνονται κατά περίπτωση (δεν ξέρουμε όμως τι απορρίφθηκε). Το παραπάνω παράδειγμα προφανώς βγάζει μάτι αλλά και πάλι μπορούμε να κρατήσουμε μια επιφύλαξη για το ποιά είναι η ουσία της υπόθεσης, τι εξετάστηκε. Όμως ναι, υπάρχουν περιστατικά που είναι πολύ πρόσφατα και βγάζουν μάτι, κι αυτό είναι κάτι που ισχύει διαχρονικά και διακομματικά και γίνεται αθόρυβα και διακριτικά.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 07/03/2010 14:35:58

      STRIFTOMPOLAS. οι άριστοι επιβραβεύουν τους αρίστους.

    • Y. avatar
      Y. @ Orestios 07/03/2010 16:31:23

      Οι περί την δικαιοσύνη (δικηγόροι, δικολάβοι, δικαστηριακοί αιτησιογράφοι, ανώνυμοι δικαστικοί, επαγγελματίες δημοσιογράφοι κλπ, κλπ).
      Οι γνωμοδοτήσεις είναι ανοικτές στο πόπολο? Να τις διαβάσουμε εν πάσει περιπτώσει, να μορφωθούμε (επί της βιομηχανίας των γνωμοδοτήσεων). Αν ναι, φάκτορα δημοσιοποίησέ τες. Αν όχι, κάπου πάσχει η κατά ΓΑΠ Ντανιμαρκία (ως προς το όπενγκοβ. Τα άλλα τα ξέρουμε).

  2. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 07/03/2010 01:09:17

    Διαφωνώ με τις υπεραπλουστεύσεις... Ο "Γέρος" είναι γνωστό ήτανε... Αλλά μην ξεχνάμε τα "Ανάκτορα", τον Μητσοτάκη και τους λοιπούς, το πανταχού παρόν (ακόμα και σήμερα όπως αποδεικνύεται) αμερικανοκίνητο παρακράτος κλπ κλπ για τη Χούντα.

    Αντί "δημοτικών υπαλλήλων" μήπως εννοούσες "δημοτικών συμβούλων"?

    Νύχτα δεν θα ξαναφύγει κανείς.
    Γενικώς, δεν θα ξαναφύγει κανείς. Οι Έλληνες, με ανοιχτό το στόμα κοιτάν πλέον γύρω τους και σύντομα θα αποδείξουν πόσο φοβισμένος και άτολμος λαός είμαστε ΠΛΕΟΝ. Όταν δεν είσαι διατεθειμένος για πόλεμο (Σημίτειος Ρήση: "Τι θέλατε να κάνουμε, πόλεμο"?), δεν μπορείς να κουνηθείς ούτε στους μέσα εχθρούς...

    • Factorx avatar
      Factorx @ (Α)θανάσης 07/03/2010 01:23:54

      (A)θανάση, τους επιθετικούς χαρακτηρισμούς κράτα τους σε παρακαλω για τον εαυτό σου. Δεν θα ξαναμπω στον κόπο να διορθώσω

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ (Α)θανάσης 07/03/2010 01:28:17

      Δίκιο έχεις, αλλά δεν νομίζω τα σούπερ-εγγόνια να ενδιαφερθούν τόσο για την υστεροφημία του παππού...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ (Α)θανάσης 07/03/2010 09:20:41

      φυσικά και ο "Γέρος της Δημοκρατίας" έφτιαξε Δημοκρατικό προφίλ, και φυσικά η Αντίδραση ήταν το παλάτι και ο Μητσοτάκης. Μια πιο απλοϊκή εκδοχή στην μάχη Ωκεάνιας και Ευρασίας, κατάλοιπο και της περίοδου του Βενιζέλου. Το αποτέλεσμα ωστόσο δεν ήταν τίποτα άλλα παρά η αστικοποίηση της αριστεράς (που μπορεί να είναι και καλό πράγμα, αν το σκεφτείς -- που όμως έγινε από τον Αντρέα, όχι από τον Γεώργιο)

      Εννοώ και δημοτικούς συμβούλους, και δημοτικούς υπαλλήλους. Η Μαφία έχει λοχαγούς, λοχίες, στρατιώτες. Ο σκοπός ίδιος, να τρώνε σε βάρος σου.

      Καλά κάνεις και διαφωνείς με τις υπεραπλουστεύσεις. Και εγώ διαφωνώ, αλλά προσπάθησε να παραστήσεις ότι είναι 2210 μΧ και κοιτάς πίσω την περίοδο 1914-2014. Δοκίμασε να το κάνεις.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ (Α)θανάσης 07/03/2010 10:34:57

      Αριστερά δεν υπήρξε ποτέ. Εκτός αν εννοείς αριστερά το ΚΚΕ.
      Το τσίρκο που ονομαζόταν "ένωση κέντρου" βρέθηκε ξαφνικά να είναι υποχρεωμένο να εκφράσει ρεύματα και κοινωνικούς χώρους χωρίς να έχει την διάθεση ή την ιδεολογική συγγένεια. Ο Γέρος διατήρησε την υστεροφημία του λόγω των συνθηκών.
      Μετά, ο Ανδρέας ήρθε και μαγείρεψε την πασοκική θεώρηση των πραγμάτων με τελείως ψεύτικα υλικά. Ψευτοβενιζελισμό, ψευτοαντίσταση, ψευτοκεντρώους. Μερικά πασοκάρια φτάσαν έτσι να νομίζουν ότι ο Βενιζέλος 'ηταν κάτι σαν... κομμουνιστής!
      Το αποτέλεσμα ήταν να χαθεί η μπάλα, να δημιουργηθεί το κυβερνητικό δίπολο ΠΑΣΟΚ-ΝΔ που στην πραγματικότητα αποτέλεσε ενιαία ιδεολογία. Το μόνο που άλλαζε ήταν το χρώμα των "κόκκων" της εξουσίας: μπλε και πράσινοι. Και λίγο κέτσαπ (κόκκινο-κκε) ή salad dressing (ροζ-συν) για την νοστιμιά και αυτό ήταν το μονότονο φαγητό της μεταπολίτευσης.
      Τα ίδια λέμε, δεν διαφωνούμε. Άραγε τελείωσε πλέον η ρημάδα η "μεταπολίτευση"? Και αν ναι, το μόνο που μπορεί να πάρει τη θέση της είναι μόνο η "α-πολίτευση": να δίνουμε τα φράγκα κατευθείαν στις τράπεζες, χωρίς πολιτικούς μεσάζοντες που ανεβάζουν το κόστος. (Μπας και έχουν δίκιο οι φιλελεύθεροι δράκουλες τελικά?)
      Αλλά δεν νομίζω πως θα παραιτηθούν τόσο εύκολα του κληρονομικού δικαιώματος να μας κηδεμονεύουν τα καμάρια. Το σύνδρομο εξάρτησης της πόρνης από τον προαγωγό της είναι πανίσχυρο.

      Καλή αντάμωση στα κουπονάδικα!
      (κατά τα γουναράδικα)

  3. aris53m avatar
    aris53m 07/03/2010 02:53:59

    Γεώργιος Παπανδρέου.

    Δεν ξέρω αν μιλάς για την "Βάρκιζα" ή για τις εκλογές του ΄63. Για την Βάρκιζα έχεις δίκαιο ια τις εκλογές του ΄63 όχι. Οι κομμουνιστές τον στήριξαν για να πέσει η ΕΡΕ.

    Ανδρέας Παπανδρέου.

    Εδώ μάλλον μιλάς για την υπόθεση ΑΣΠΙΔΑ. Μέχρι και σήμερα δεν ξέρω αν ήταν λάθος αυτό. Νομίζω ότι προσπαθούσε να αποφύγει την δικτατορία όχι να την φέρει.

    Γιώργος Παπανδρέου.

    Ε τι να πεις εδώ?
    Δεν νομίζω ότι εχει καμία σχέση με τους προηγούμενους πλην του ονόματος.
    Είχε ένα πολυ καλό άρθρο στα Νέα (Λακόπουλος) νομίζω (και το αναδημοσίευσα) με τίτλο Πατροκτονία στο Καστρί. Βέβαια, δεν τολμάει να εκφέρει γνώμη αλλά και έτσι που αναφέρει τα γεγονότα είναι σαν να την λέει πλαγίως. Διάβασε το στα Νέα (ή στο site μου :)).

    • Y. avatar
      Y. @ aris53m 07/03/2010 03:04:14

      Ανδρέας Παπανδρέου.
      Διάβασε τι του ‘χει σείρει, ο φοιτητικός του φίλος και ομού συνοδοιπόροι, μακαρίτης Καστοριάδης.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ aris53m 07/03/2010 08:53:16

      Βάρκιζα

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ aris53m 07/03/2010 09:03:07

      Όσο για τους διαφορετικούς τρόπους κατάκτησης και διαχείρισης της εξουσίας (είδα το άρθρο στο site σου). Φυσικά και ο ένας Κομνηνός είχε άλλη μέθοδο από τον άλλλο, αλλό οι Κέννεντυ, Κέννεντυ, κι άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς. Απλά το ψέμα του Αντρέα έκανε καιρό να παοκκλυφθεί σε όλο του το μεγαλείο, ενώ ο καημένος ο Γιωργάκης, είπε για λεφτά πυο υπάρχουν και πράσινα άλογα και τον έφαγε η ύφεση και θα τον αποτελειώσει η κατοχή. Ο λαοπλάνος ηγέτης δεν αντέχει κατοχή.

      Ο παππούς ήταν για να ξεφορτωθεί τους κομμουνιστές και να δημιουργήσει, με κάποιοα επιτυχία, ένα "Κέντρο" από βασικά αριστερές τάξεις. Ο μπαμπάς με αριστερά συνθήματα ξευτέλισε την αινταφασιστική ψυχή ενός λαού και με τερτίπια μηδένισε το ήθος. Ο ΓΑΠ; Θα αφελληνίσει και ανατρέψει αγώνες από το 1912, και κάτσε και θα δεις.

    • aris53m avatar
      aris53m @ aris53m 07/03/2010 10:13:29

      @ archaeopteryx

      1ο. Ας βγάλουμε τον τρίτο από τη μέση. Νομίζω συμφωνούμε με μια μικρή παρένθεση (σε μας, τον πολύ λαό, εναπόκειται να τον αφήσουμε ή όχι να προχωρήσει σε αφελληνισμό).

      2ο. Πάμε (όχι Π.Α.Μ.Ε :)) στους άλλους δύο.

      Ο Γέρος ναι μεν πρόδωσε τους Κομμουνιστές στην Βάρκιζα αλλά από την άλλη είναι αβέβαιο το που θα βρισκόμασταν σήμερα αν έκανε άλλη κίνηση. Δεν ζούσα τότε ... αλλά έχω διαβάσει και τους "μεν" και τους "δε" για το θέμα. Συμφωνώ όμως ότι πρόδωσε τους Κομμουνιστές. Η ΕΚ εκείνη την εποχή της ΕΡΕ και του Αστυνομικού Κράτους Καραμανλή (αν διάβαζες Τα Νέα έτρωγες ξύλο ως πιθανός κομμουνιστής κι αν διάβαζες την Αυγή έτρωγες ξύλο ως Κομμουνιστής) ήταν ένα προοδευτικό κόμμα (της εποχής, έχει σημασία να τοποθετούμε τον εαυτό μας στην εποχή και να μην μιλάμε και λέμε εξυπνάδες με τα σημερινά δεδομένα).

      Ο Ανδρέας με μάγευε (εμένα προσωπικά). Είχε όλα τα στοιχεία ενός μεγάλου ΗΓΕΤΗ. (Ζούσα τότε). Δεν έχω ξαναδεί πολιτικό αρχηγό να κατεβάζει στους δρόμους 1 εκατομμύριο κόσμο, όποτε έκρινε απαραίτητο.

      Κάπου πιο μετά είτε λόγο γεροντοκαψούρας είτε γιατί, είχε ψιλογεράσει, είτε δεν ξέρω γιατί, δεν είμαι σε θέση να ξέρω, άρχισε να χαλάει η σούπα.

      -Το Τσοβόλα δώστα όλα και το
      -Είπαμε να κάνει ένα δωράκι (η αρχή της νομιμοποίησης της μίζας)

      έδειχναν τα πρώτα σημάδια του εκτροχιασμού του ΠΑΣΟΚ στην δεξιά. Το Αμερικανικό σύστημα διακυβέρνησης εδραιώθηκε και στην Ελλάδα.

      Τι εννοώ?

      Κύριοι, έχουμε δύο δεξιά κόμματα εκ των οποίων το ένα μοστράρει ψιλοκεντροαριστερό (ενώ είναι δεξιό) άρα ΕΙΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ να ψηφίσετε όποιο από τα δύο θέλετε.

      Έπιασε αυτό. Ακόμα και σήμερα υπάρχουν ΠΑΣΟΚΟΙ που φωνάζουν "απόψε πεθαίνει η δεξιά" στους προεκλογικούς λόγους του Γιώργου. Και ξέρεις γιατί? Δεν φταίει ο κοσμάκης. Αυτά του λένε αυτά λέει.

      Στην δικιά μου γνώμη φταίει η Αριστερά και πιο συγκεκριμένα το ΚΚΕ.

      Δεν νομίζω ότι η πίστη στον Σταλινισμό και όχι σε ένα σύγχρονο κομμουνιστικό/αριστερό κόμμα έχει φέρει αποτελέσματα. Μάλλον έχει φέρει αποτελέσματα αλλά δεν είναι τα αναμενόμενα.

      Με την τόση πια σαπίλα που επικρατεί στα 2 κόμματα εξουσίας το ΚΚΕ έπρεπε να κάνει θραύσεις. Και όμως δεν κάνει. Παραμένει στείρο στο 8% και οι ΠΑΣΟΚΟΙ νομίζουν ότι είναι αριστεροί.

      Και ένα βήμα παρακάτω για να ολοκληρώσω που λένε οι πολιτικοί στα κανάλια. Με τον ΣΥΡΙΖΑ να ψάχνει ακόμα την ταυτότητα του και το ΑΝΤΑΡΣΥΑ να μην έχει στελέχη, αισθάνομαι απόλυτα καταδικασμένος στον τόπο μου ενώ (φαινομενικά) είμαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ!?

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/03/2010 08:54:45

    Και για τον ΑΣΠΙΔΑ... όχι ότι ξέρω, αλλά μυρίζει φτιαχτή η δουλειά.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ archaeopteryx 07/03/2010 10:53:26

      Η πιο τεκμηριωμένη άποψη που διάβασα (Μελετόπουλος) λέει ότι ήταν παγίδα από την "δεξιά", ήτοι κοινή προβοκάτσια.

  5. anonymous avatar
    anonymous 07/03/2010 09:49:01

    Η λαιλαπα του πασοκ ηρθε για να σαρωσει οτι εχει απομεινει ορθιο σε αυτη τη χωρα. Εφοδοι πανοπλων δυναμεων στις εκκλησιες και κατασχεση πανο με την Ελληνικη σημαια στον Αγιο Παντελεημονα.

    http://www.youtube.com/watch?v=-hlCfNHuH5A

  6. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 07/03/2010 10:07:43

    Μιά ζωή ψέμματα,μιά ζωή λαοπλάνοι,μιά ζωή λαικιστές.Μιά ζωή αποσαθρωτές.Αλλά...όταν νυχτώσει οι βάρβαροι(νομιμοποιημένοι μετανάστες)θα έρθουν.Μήπως τελικά οι άνθρωποι αυτοί, θ'άναι μιά κάποια λύση;;;Γιατί από τους Ελληναράδες δεν το βλέπω....

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/03/2010 10:42:32

    Eιμαστε στην τελικη φαση της αλλοιωσης του ελληνικου πληθυσμου.Εαν παρακολουθησει κανεις τους δεικτες γεννησεων στην Ελλαδα θα δει αποτομη πτωση μετα το 1981.Απο 150.000 παιδια το χρονο επεσαν στα 100.000.Το ερωτημα ειναι γιατι αυτη η πτωση σε μια ευκολη εποχη οπου ο κοσμος ζουσε με τα δανεια του ΠΑΣΟΚ.Η απαντηση ειναι οτι οι γεννησεις δεν εξαρτωνται τοσο απο τη φτωχεια και το πλουτο οσο απο τις αξιες μιας κοινωνιας.Εγινε εντατικη προπαγανδα κατα του γαμου και υπερ των ελευθερων σχεσεων χωρις παιδια μεσα απο ταινιες,φεμινιστικες οργανωσεις,τη Μελινα και ολη η κοινωνια αλλαξε κατευθυνση.Η υπογεννητικοτητα εφερε την αναγκη μεταναστων για να καλυφθουν τα κενα και οι μεταναστες τον πολυπολιτισμο.
    Για να ανακοψει μια παρομοια πορεια η ΝΔ επρεπε να ειναι συντηρητικο κομμα μεγαλης χωρας με thnk tanks,αυτοσυνειδησια συντηρητικης παραδοσης,ικανα και ιδεολογικα καταρτισμενα στελεχη,διανοουμενους κλπ και οχι χαλαρη ενωση πολιτευτων και οπαδων.Προφανως δεν ηταν ουτε ειναι τιποτα τετοιο και η τελευταια ευκαιρια του Καραμανλη σπαταληθηκε ασκοπα.
    Για το μελλον εχω ξαναπει οτι θα πρεπει να αρχισουμε να ψαχνουμε παραδειγματα απο τους χριστιανους του Λιβανου που αγωνιζονται για να επιβιωσουν και να εγκαταλειψουμε τις μεγαλες ιδεες.Απαιτειται τακτικη στροφη και στο μεταναστευτικο και προσεγγιση της ΝΔ με τους Ανατολικοευρωπαιους μεταναστες γιατι ο τελικος στοχος του ΠΑΣΟΚ ειναι η δημιουργια μεγαλης ισλαμικης κοινοτητας στην Ελλαδα.

    • kopakampana avatar
      kopakampana @ ψυχραιμια 07/03/2010 12:02:31

      Ξαφνικα μετα το 1981, χρονια οροσημο, η Ελλαδα αποφασιζει να μην κανει παιδια γιατι το ειπε η Μελινα, το δειξανε στην τηλεοραση, οι ταινιες και οι φεμινιστικες οργανωσεις κανανε προπαγανδα υπερ ελευθερων σχεσεων χωρις παιδια και η συντηρητικη παραταξη ηταν ανημπορη να αντιδρασει, και αλλα ωραια και ευφυη. Αληθεια ποια η σχεση πολιτικης τοποθετησης στο συνεχες αριστερα-δεξια και της υπογεννητικοτητας?Συμφωνα με αναλυσεις πολλων εδω μεσα το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ ειναι δυο δεξια κομματα, αρα οι δεξιοι αυτοι της χωρας δεν κανουν παιδια.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ψυχραιμια 07/03/2010 12:02:47

      ΚΑΛΗΜΈΡΑ Ψυχραιμία. Παρόλο που πάλι ξύπνησες γκρινιάζοντας Κυριακάτικα, δεν μπορώ να αρνηθώ πως έχεις δίκιο. Κάνεις όμως λογικά άλματα. Αντί να ψάχνεις ύστατα σενάρια, γιατί δεν ζητάς πρώτα το ενδιάμεσο στάδιο, δηλ. όντως η ΝΔ να γίνει επιτέλους ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ συντηρητικό κόμμα μαζικής έκφρασης,δηλ. ενεργοποίηση και ενημέρωση-καθοδήγηση των οργανώσεων βάσης / άλλωστε χωρίς τέτοιους πυρήνες πώς θα προσεγγίσεις τον οποιονδήποτε ?

    • aris53m avatar
      aris53m @ ψυχραιμια 07/03/2010 12:11:39

      @ kopakampana

      what does this have to do with the price of tea in China?

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ψυχραιμια 07/03/2010 12:38:48

      @ Δρομος
      To ζητω και ελπιζω.Αλλα πρεπει να ξεκαθαρισουμε και εξειδικευσουμε τη δηλωση Σαμαρα οτι ο ελληνισμος αποτελει κοινοτητα πολιτισμου.
      Το μεταναστευτικο αποτελει το μονο ιδεολογικο προβλημα της ΝΔ γιατι απο τη στιγμη που δημιουργουνται τετελεσμενα γεγονοτα πρεπει να ατ χειρισθει.Εχει φυσικα δεκαδες αλλα προβληματα,οργανωτικα,στελεχιακα,αξιοπιστιας,επιρροης κλπ αλλα ιδεολογικο ειναι μονο αυτο.

      @Kopakampana
      Και ομως αυτο λενε τα στατιστικα στοιχεια.Ως προς τη σχεση υπογεννητικοτητος και πολιτικης τοποθετησης δεν ειναι ευθυγραμμη η σχεση.Παιδια γενικα κανουν οσοι εχουν συντηρητικες κοινωνικες αξιες (family values ή οικογενειακες αξιες τις λενε στην Αμερικη) που στην Ελλαδα ειναι και αριστεροι π.χ το ΚΚΕ εχει συντηρητικες οικογενειακες αξιες.
      Ποτε δεν ειπα οτι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ειναι το ιδιο.

  8. Dimi avatar
    Dimi 07/03/2010 12:14:03

    Επαφές Δρούτσα στο Συμβούλιο των ΥΠΕΞ της ΕΕ http://bit.ly/ceKeyY

    Με τέτοια χαζά παιδιά, χαρά γεμάτα, οφείλουμε ν’ανησυχούμε πλεόν σοβαρά, όταν βλέπουμε σε κατάπτυστους χάρτες την Ελλάδα «ON SALE»! Ακολουθούν η Ισπανία και Πορτογαλία, ΚΑΙ αυτές Χριστιανικές Χώρες/Μέλη του «Privé Club» των Χριστιανών, όπως ειρωνικά μάς αποκαλούν οι Ερντογάν/ Νταβούτογλου..

    Οι θλιβερoί, ασπόνδυλοι αχυρανθρώποι Παπανδρέου και PASHOCK, ενεργούν βάσει των σατανικών σχεδίων παγκόσμιας αποδόμησης. Υποτάσσονται στη «their master’s voice Elite” των ΗΠΑ & ΕΕ, γιά μία παγκόσμια κυβέρνηση, μία παγκόσμια θρησκεία, ένα παγκόσμιο νόμισμα, μία παγκόσμια νέα τάξη, ερήμην των ενδιαφερομένων κρατών.

    Η Elite των «αυτόκλητων σωτήρων/δολοφόνων» απεργάζεται τη στέρηση αυτοδιάθεσης των λαών, Την οριστική διαγραφή της ιστορικής διαδρομής και ύπαρξής τους στον πλανήτη. Τον οικονομικό αφανισμό και διαπόμπευσή τους. Την υποχρεωτική στείρωση και δολοφονίες γιά τη μείωση του παγκόσμιου υπερ-πληθυσμού από 6.5 δις στις 500,000 χιλιάδες! – έτσι ώστε μόνον η δολοφονική Elite ν’απολαμβάνει τον αμύθητο πλούτο και τ’αγαθά της γης - και άπειρες άλλες εγκληματικές πράξεις που δεν τις βάζει νοήμωνος ανθρώπου νους.

    Στο χθεσινό 2ωρο σχετικό video, βλέπουμε με ανησυχία την Πολιτεία του Texas να έχει γίνει ήδη το πειραματόζωο αποδόμησης από τη Νafta, όμως, οι Τεξανοί αντιδρούν σθεναρά γιά την ακύρωση των εγκληματικών σχεδίων της Elite.

    Η Ελλάδα «ΟΝ SALE”!, πέραν κάθε αμφιβολίας σήμερα, είναι στοχευμένη για πολυδιάστατη αποδόμηση, καταισχύνη και αφανισμό. Τα ανθελληνικά και άθρησκα πολιτικά πιόνια, σκάβουν σιγά-σιγά τον τοίχο αποδόμησης, έτσι ώστε να συνηθίζουμε καθημερινά και ν’αποδεχόμαστε ηττοπαθητικά, τη κατάπτυστη «Νέα Γεωργαφία» της Ελλάδας «SOLD” με φερετζέ! Κι όταν ο τοίχος της αποδόμησης έχει καταρρεύσει, δεν θα υπάρχει πλέον ελπίδα καμιά ούτε γιά τον 5000χρονο Πολιτισμό μας, ούτε γιά τα Οσια και Ιερά του Ορθόδοξου Ελληνισμού.

    Γιά μάς, τις Ελληνίδες και τους Ελληνες απανταχού της γής, πρόκειται γιά ζωτικής σημασίας θέμα επίβίωσης. Εμείς, και μόνον Εμείς οι Ελληνες, έχουμε τη δύναμη και οφείλουμε ν’αντισταθούμε και ν’ακυρώσουμε, εν τη γεννέσει τους, τα σατανικά σχέδια των «αυτόκλητων σωτήρων/δολοφόνων». Εμείς, και Μόνον Εμείς οι Ελληνες, ορίζουμε και είμαστε υπεύθυνοι γιά το παρόν, το μέλλον, και τη συνέχεια τη δική μας και των παιδιών μας στην Ευλογημένη, μικρή, Μεγίστη Ελλάδα!

  9. kopakampana avatar
    kopakampana 07/03/2010 13:12:02

    @ ψυχραιμια
    Ειλικρινα πιστευεις οτι το μεγαλυτερο τμημα του ελληνικου πληθησμου δεν εεμφορειται απο συντηρητικες αξιες, family values όπως λες, και οι περισσοτεροι ειναι προοδευτικοαριστεροι που πιστευουν στην ελευθερη συμβιωση και στην απορριψη των παιδιων? Τοτε να παρουμε ως δεδομενο οτι στις ερευνες στην Ελλαδα αλλα δειχνουνε και αλλα μπηχνουνε

  10. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 07/03/2010 13:51:55

    Ο Μπότσαρης,ό συγχωρεμένος(τού ΠΑΣΟΚ,άν θυμάστε),σέ ένα από τά βιβλία πού είχε γράψει εναντίον τής οικογενείας,είχε ισχυριστεί,ότι τήν οικογένεια Παπανδρέου,θά τήν πληρώση ή Ελλάδα μέ αίμα.

    @ψυχραιμία,
    άν δέν είχα ήδη παιδιά καί ήμουν τώρα νέα,δέν θά έφερνα παιδιά σέ έναν τέτοιο κόσμο.Στόν κύκλο μου υπάρχουν 13 νέοι,3 ζευγάρια πού σκέπτονται έτσι,καί δέν κάνουν παιδιά(δέν μέ βλέπω γιαγιά σύντομα),καί οί υπόλοιποι δέν θέλουν νά πανδρευτούν,διότι ή κάνεις οικογένεια ή μένεις έτσι.Τά δέ αγόρια μού λένε,πώς έχουν γίνει τά κορίτσια έτσι;μόνο γιά μάνες δέν κάνουν,καί ανακαλύπτω πώς τά αγόρια είναι πιό μαζεμένα καί καλλίτερα από τά κορίτσια.Μέ θλίβουν όλα αυτά,καί σκέπτομαι πώς,χρήματα δέν χρειαζόμαστε,αλλά μία επανάστασι εναντίον τού εαυτού μας είναι απαραίτητη.

    • ataktos avatar
      ataktos @ Kὀριννα 07/03/2010 16:36:06

      Καλά δεν τη πλήρωσε τόσες φόρες .Για νέο …δεν μας το λες …

  11. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/03/2010 16:40:05

    Μονο η Μιμη μπορει να τους κανει ρομπα οικογενειακως, αλλα την εχουν καλα βολεμενη. Το ΣΔΟΕ πηγε στη Τζουλια, δεν επερνε την κατηφορα να παει στην αγραμπελης?? Να μου πεις εδω επι ΚΚ εκακαν τις κοτες, τωρα ειναι αργα και πρασινα ολα.

    Μιμη δωσε βιντεο στο λαο και εσυ ΜΑυρικη τις κασετες να τελειωνουμε με δαυτους ( και με σενα αρχικοριε π εισαι ακομη εξω και μιλας.)

    ΠΠ

  12. Dimi avatar
    Dimi 07/03/2010 17:04:31

    Οσοι επισκεφθούμε Σήμερα τους μπαρουτόμυλους της Δημητσάνας, κι ανεβούμε τα πέτρινα στενά σκαλιά του Κρυφού Σχολειού, με τον Λούσιο να ροβολά κρυστάλλινος από κάτω, θ’ακούσουμε το επίκαιρο «φεγγαράκι μου λαμπρό, φέγγε μου να περπατώ», θα σκύψουμε ευλαβικά, θα θαυμάσουμε, θ’αναλογιστούμε και θ’αναπνεύσουμε ευωδιαστό, πεντακάθαρο αέρα σε μιά βαρειά Κολοκοτρωναϊκη ατμόσφαιρα.

    Γιά μάς, τις σύγχρονες Ελληνίδες και Ελληνες, το γεγονός ότι μιά χούφτα Ελλήνων Ανδρών με «ΑΛΦΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ!» με τα μύρια όσα προσωπικά, κοινωνικά, φίλαρχα προβλήματα, με στερήσεις, πείνα, 400χρονη ατίμωση και με βαρύτατο φόρο πανάκριβου Ελληνικού αίματος – Ενωμένοι, κατάφεραν με τα ευρηματικά Βόλια τους από Κατσικοκούραδα να γονατίσουν και να τρέψουν σε φυγή τη πανίσχυρη Οθωμανική Αυτοκρατορία! Είναι αυτό ακριβώς το γεγονός, που αναγνωρίουν όλοι ανεξαιρέτως οι φίλοι και εχθροί, ως «Θαύμα Ελληνικό» που δεν έχει ταίρι στη Παγκόσμια Ιστορία. Και είναι αυτό ακριβώς το Θαύμα, που χρειάζεται να είναι γιά μάς σήμερα, η πηγή Επνευσης, Υπερηφάνειας και Μίμησης για την αντιμετώπιση της καταστροφής που απεργάζεται η Elite των «αυτόκλητων σωτήρων/δολοφόνων» σε ΗΠΑ και ΕΕ γιά τους Ελληνες, χωρίς τους Ελληνες.

    Οφείλει να σταματήσει η προσβλητική αναπαραγωγή των κατάπτυστων χαρτών με την Ελλάδα «Οn Sale”, η οποία ενισχύει τη ναζιστική αντίληψη του «πες, πες κάτι μένει» και η οποία εθίζει το Ελληνικό Υποσυνείδητο στην ιδέα εκχώρησης της Πανάκριβης Ελληνικής Κυριαρχίας. Απαιτούμε να μάθουμε άμεσα, ποιές είναι ακριβώς αυτές οι «θεσμικές αλλαγές που απαιτούνται για την άσκηση της ευρωπαϊκής εξωτερικής πολιτικής» και ποιό το κόστος (σε Είδος? ή Χρήμα) γιά την Ελλάδα. Διότι, εάν τυχόν υπάρχει κρυφή ατζέντα ατιμωτικών εκχωρήσεων της Πληρωμένης με Αίμα Ελληνικής Κυριαρχίας, ερήμην μας, είναι προτιμότερο οι ανθέλληνες αχυράνθρωποι να πέσουν από την Ακρόπολη, παρά στα χέρια των Ελλήνων Πολιτών.

    Τη γεωστρατηγική τοπογραφία και σημασία της Ελλάδας, ορέγονται πολλοί εχθροί. Η Ελευθερία, Δεν υπήρξε ποτέ δεδομένο Αγαθό γιά τους Ελληνες. Τηρουμένων των σύγχρονων αναλογιών λοιπόν, Εμείς οι Ελληνίδες και οι Ελληνες, γιά να επιβιώσουμε και να διασώσουμε ό,τι δικαιωματικά μάς ανήκει, αντί να εστιάζουμε τη προσοχή μόνο στο ατομικό μας δένδρο, ας φροντίσουμε Ενωμένοι, να διασώσουμε το Πάμπλουτο, Σπάνιο, Αισθητικού Κάλλους Δάσος, που λέγεται Ελλάδα.

  13. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 08/03/2010 16:21:52

    Των οικιών ημών εμπιμπραμένων,υμείς άδετε...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.