#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/07/2010 10:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τραπεζική συγχώνευση made by Pasok



Ραγδαίες επιχειρηματικές, και ειδικότερα τραπεζικές, εξελίξεις αναμένονται τις επόμενες ώρες και ημέρες. Από ώρα σε ώρα εκτιμάται ότι θα υπάρξει ανακοίνωση του σχεδίου συγχώνευσης των Πειραιώς, ΤΤ και Αγροτικής. Τις λεπτομέρειες του μεγάλου αυτού deal αναμένεται να δώσει τόσο ο Μ. Σάλλας όσο και κυβερνητικά στελέχη. Η συνένωση των τριών τραπεζών αλλάζει ριζικά τα δεδομένα στον τραπεζικό κλάδο καθώς δημιουργεί μια τράπεζα με μεγάλο δίκτυο και πολλούς πελάτες. Ήταν δε μια αναμενόμενη κίνηση αφού η Πειραιώς εφέρετο να αντιμετωπίζει προβλήματα και μια συνένωση δυνάμεων, κυρίως με το ΤΤ θα έδινε νέα πνοή.Παράλληλα, το επικείμενο deal ανοίγει το δρόμο και για νέες συμφωνίες και σειρά παίρνουν οι μεγάλοι, δηλαδή Εθνική, Alpha και Eurobank. Παράλληλα, εξελίξεις αναμένονται τις επόμενες ημέρες με το αν η Εθνική θα πουλήσει μεγάλο μέρος των μετοχών που έχει στην τουρκική Finansbank.



Μια πρώτη εκτίμηση



Η πρόταση δήθεν εξαγοράς του ΤΤ και της ΑΤΕ από την Πειραιώς, δεν είναι τίποτα άλλο παρά το αίτημα σωτηρίας της Πειραιώς από τις κρατικές ΑΤΕ και ΤΤ. Ειδικά το ΤΤ, θα ήταν περιζήτητο από οποιονδήποτε. Η ΑΤΕ έχει τον Πανταλάκη για αφεντικό, τέως Πειραιώς, τέως Εθνική, ομολογουμένως ικανότατο αλχημιστή ισολογισμών και αποτελεσμάτων.  Πασοκοδουλειά ολκής.

Αν τα καταφέρουν, να δούμε ποιος θα προτείνει να αγοράσει την … Εθνική.

Το μοντέλο είναι σαν την αγορά της …Πετρόλα από τα ΕΛΠΕ, και με αυτόν τον τρόπο τον έλεγχο των ΕΛΠΕ από την Πετρόλα.

Το καρτέλ των τραπεζών ζει και βασιλεύει και μάχεται για την επιβίωσή του. Δεν είναι τυχαίο που ο Νανόπουλος, Αντιπρόεδρος της ΕΕΤ, και τέως προϊστάμενος του Ταμβακάκη, νυν της Εθνικής, ανακοίνωσε συνεννοημένη, καρτελική, «μείωση των επιτοκίων καταθέσεων».

Θα μου πείτε, «να σώσουμε τις τράπεζες». Οι τράπεζες μέχρι πρότινος έβγαζαν περισσότερα κέρδη από όλη την Ελληνική βιομηχανία, τώρα ας τους δώσουμε και τις κρατικές τράπεζες.

Πριν από δέκα χρόνια όλοι οι Πασόκοι θα ήταν στον δρόμο να φωνάζουν. Σε μια ευνομούμενη χώρα, θα είχα παρέμβει εισαγγελείς, επιτροπές ανταγωνισμού, κλπ.  Αυτά είναι τα αδιέξοδα της Ελληνικής οικονομίας.

Made by Pasok (και για όποιον αμφιβάλει, ας θυμηθεί πότε άρχισε το πανηγύρι με τις τράπεζες)

Α.

Ενημέρωση

Πρόταση για την εξαγορά του 33,04% του TT και το 77,31% της ΑΤΕbank υπέβαλε σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς στην ελληνική κυβέρνηση.

Το προσφερόμενο τίμημα ανέρχεται στα 701 εκατ. ευρώ και θα καταβληθεί σε μετρητά.

Η συμφωνία θα είναι προς όφελος των μετόχων και των τριών τραπεζών, υπογράμμισε ο πρόεδρος της Τράπεζας Πειραιώς Μιχάλης Σάλλας σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε σήμερα, εκτιμώντας ότι οι συνέργειες θα ανέλθουν σε 300 εκατ. ευρώ.

Η προσφορά ανταποκρίνεται στην έκκληση της κυβέρνησης για αναδιάρθρωση του εγχώριου τραπεζικού κλάδου, σημείωσε.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Τράπεζας Πειραιώς, σε περίπτωση που γίνει δεκτή η πρόταση, θα δημιουργηθεί ο μεγαλύτερος τραπεζικός όμιλος στην Ελλάδα με συνδυασμένο ενεργητικό ύψους 105 δισ. ευρώ, καθαρές χορηγήσεις 69 δισ. ευρώ, καταθέσεις 64 δισ. ευρώ και δείκτη κεφαλαιακής επάρκειας περίπου 9%.

Σύμφωνα με την Τράπεζα Πειραιώς, ο νέος Όμιλος θα είναι, από πλευράς μεριδίου αγοράς δανείων και καταθέσεων, ο μεγαλύτερος τραπεζικός Όμιλος στην Ελλάδα και ο δεύτερος μεγαλύτερος ελλαδικός Όμιλος στην ευρύτερη περιοχή.

Ο κ. Σάλλας διαβεβαίωσε ότι μετά την εξαγορά των δύο τραπεζών θα διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας των εργαζομένων. «Η Τράπεζα Πειραιώς έχει διαχρονικά αποδείξει τον ιδιαίτερο σεβασμό στα εργασιακά δικαιώματα και στη διαφύλαξη των θέσεων εργασίας», είπε χαρακτηριστικά.

Όσον αφορά στις θυγατρικές βιομηχανικές επιχειρήσεις της ΑΤΕ (Δωδώνη, ΕΛΒΙΖ και ΣΕΚΑΠ , η Τράπεζα Πειραιώς προτίθεται να τις παραχωρήσει, εάν το επιθυμούν, με μακρόχρονες συμβάσεις εκμετάλλευσης, σε εταιρείες συνεταιριστικών οργανώσεων που θα συσταθούν γιʼ αυτόν τον σκοπό, με μόνη υποχρέωσή τους τη διατήρηση των κτηριακών εγκαταστάσεων και εξοπλισμών τους σε καλή κατάσταση για τη ομαλή λειτουργία των παραγωγικών μονάδων, διασφαλίζοντας έτσι τη συνέχιση της λειτουργίας τους μέσα στις τοπικές κοινωνίες.



ΣΧΟΛΙΑ

  1. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 15/07/2010 11:18:01

    Το ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ διαθέτει από την μετά κατοχής περίοδο, την μεγαλύτερη ρευστότητα καθώς και το μεγαλύτερο δίκτυο υποκαταστημάτων στη χώρα!!!

    Μπράβο δώρο....στο Σάλλα και τον Βαρδινογιάννη!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ χελιδόνι 15/07/2010 11:20:11

      έλα μου ντε, μόλις ετοιμαζόμουν να ρωτήσω τι είδους εξαγορά είναι αυτή του ΤΤ από την Πειραιώς, όταν το ΤΤ είναι πολύ πιο εύρωστο κεφαλαιακά.

      ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ χελιδόνι 15/07/2010 11:21:24

      σου απάντησα στο άλλο, πολυ ωραίο αυτό που πρότεινες...

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ αλλενάκι 15/07/2010 12:36:42

        Ευχαριστώ καλή μου...το είδα.
        Ομως, δύο κούκοι...δεν φέρνουν την άνοιξη.
        Λες τώρα, με την μεγαλοτράπεζα που θα δημιουργηθεί, να φιλοτιμηθούν, να δώσουν χέρι βοήθειας, στα χρεωκοπημένα νοικοκυριά;
        Δες, παρακάτω ανάρτηση, για κάποια που πουλά το νεφρό της λόγω χρεών...
        Το "ΣΟΣ ..χρωστάμε μόνη στην ζωή" αφορά κι αυτές τις περιπτώσεις.
        Παρακατω, όμως η συνέχεια...Εδώ, η ανάρτηση αφορά, την μεγατράπεζα..που θα "σώσει" ελπίζουμε και την ελληνική κοινωνία! Εχεις δει το budget που διακινεί, το πολιτιστικό ίδρυμα της Τράπεζας Πειραιώς, για να φτιάχνει μουσεία ανα την Ελλάδα; Το μισό από αυτό, θα αρκούσε για να ανακουφιστούν, αναρύθμητα καταχρεωμένα νοικοκυριά....
        φιλάκια

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ χελιδόνι 15/07/2010 12:35:47

      ΠΑΣΟΚΙΚΕΣ αλητείες

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ χελιδόνι 15/07/2010 12:47:35

      ΑΙΣΧΟΣ.

      Η Πειραιώς θέλει να δώσει 0,7 δις, για να πάρει το 77% της Αγροτικής και το 33% του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου. Το σχήμα θα έχει ενεργητικό 105 δις, με καταθέσεις 64 δις και δάνεια μετά από αποσβέσεις 69 δις.

      ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ; Θέλει να δώσει ένα κομμάτι ψωμί για να πάρει δύο καλά μαγαζιά, χωρίς μεγάλα ανοίγματα και προβλήματα;

      Αναδιανομή πλούτου έλεγε ο GAP. Υπέρ των τραπεζιτών.

      • Γιάννης Σ. avatar
        Γιάννης Σ. @ Γιάννης Σ. 15/07/2010 13:38:06

        Δεν μου άρεσε το σχόλιο του Παναγιωτόπουλου. Αφού ήξερε την πρόταση, θεώρησε «σωστούς όρους» και «σωστές προϋποθέσεις» όσα προτείνονται;


        «Η σταθερότητα, η ασφάλεια και η σωστή λειτουργία του τραπεζικού συστήματος, σε κάθε σύγχρονη χώρα και στην Ελλάδα, αποτελεί προϋπόθεση εκ των ουκ άνευ για να μπορεί να λειτουργήσει η Οικονομία» επεσήμανε μιλώντας στον Real Fm o Πάνος Παναγιωτόπουλος σχολιάζοντας την πρόταση της τράπεζας Πειραιώς για εξαγορά της Αγροτικής και του μεριδίου του Τ.Τ. που ανήκει στο ελληνικό δημόσιο και συνέχισε: «Αντιλαμβάνομαι ότι πολλοί συμπολίτες μας μπορεί να έχουν εν πολλοίς δίκαια παράπονα από τράπεζες, αλλά από την άλλη πλευρά οφείλουμε όλοι να ξέρουμε ότι χωρίς ένα σωστό τραπεζικό σύστημα, δεν μπορεί να λειτουργήσει η ελεύθερη οικονομία. Άρα, το ερώτημα είναι, πως οι τράπεζες στην Ελλάδα, θα μπορέσουν να αντέξουν και αυτές, από την κρίση που μας δοκιμάζει όλους. Οι συγχωνεύσεις τραπεζών, είναι καταρχήν από τη στιγμή που γίνονται με τους σωστούς όρους και τις σωστές προϋποθέσεις και μέσα στα περιθώρια που ορίζουν οι νόμοι, είναι καταρχήν μία θετική εξέλιξη -και αυτό οφείλουμε να το πούμε...

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ Γιάννης Σ. 15/07/2010 15:09:09

        Καλό μαγαζί η ΑΤΕ; Για δες τις ζημιές της πρώτα.

      • ZARKO avatar
        ZARKO @ Γιάννης Σ. 15/07/2010 16:09:51

        Γιάννη Σ. @
        οι δηλώσεις του εκπροσώπου της ΝΔ εντάσσεται να φανταστώ στο πλαίσιο της σκληρής αντιπολιτευτικής γραμμής που ακολουθεί το κόμμα; Να υποθέσω ότι αν αύριο - μεθαύριο μας κυβερνήσουν τα καμάρια της ΝΔ τα ίδια θα βιώνουμε; ή είμαι υπερβολικός;

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ χελιδόνι 15/07/2010 15:04:47

      Καλά μας δουλεύεις; Τα περισσότερα υποκαταστήματα τα έχει η Πειραιώς, ακολουθεί η ΑΤΕ και τελευταίο και καταϊδρωμένο έρχεται το ΤΤ. Ενημερωθείτε πριν μιλήσετε κύριοι.

      • anonymous avatar
        anonymous @ mitsosms 15/07/2010 15:16:50

        η πειραιως εχει σπειρει κατι ΜΠΑΚΑΛΙΚΑ δωθε κειθε με υπαλληλους των 700 ευρω προ κρισης

        αυτο εχει η πειραιως

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ mitsosms 15/07/2010 15:23:20

        Τα υποκαταστήματα του ΤΤ είναι λιγότερα από 50. Το ξέρεις αυτό;

      • Misha avatar
        Misha @ mitsosms 15/07/2010 16:26:04

        Ta υποκαταστηματα του ΤΤ είναι 200 αυτόνομα και άλλα 800 στα ταχυδρομικά γραφεία.Τι έγινε; Εβγαλε ο Σάλλας τα μπουμπούκια του στο νετ;

      • anonymous avatar
        anonymous @ mitsosms 15/07/2010 21:19:33

        Η δύναμη του ΤΤ είναι ότι σε κάθε χωριό μπορεί ο ταχυδρόμος να πάει χρήματα καθώς και να παραλάβει.

  2. co avatar
    co 15/07/2010 11:22:36

    τι είδους αναποδη εξαγορά ειναι αυτή; ισχυει οτι ο Σαλλας ειχε υπαρξει γενικός γραμματεας σε υπουργείο επι πρωτης οκταετιας πασοκ;
    και κυρίως που θα τα βρει τα λεφτα ο Σαλλας για να αγορασει; με ομολογα ελληνικου δημοσιου θα πληρωσει (διασπορα κινδυνου απο μια ιδιωτικη σε 2 κρατικες τραπεζες)

    • Astefan avatar
      Astefan @ co 15/07/2010 12:45:33

      Ο Σάλλας ήταν γενικός γραμματέας του υπουργείου Εμπορίου επί εποχής Κατσιφάρα. Μετά τα παράτησε, για να βγάλει λεφτά.

      Επειδή ψάχνει και όνομα για τη νέα τράπεζα, προτείνω το :
      PASOK BANK

      • Orestios avatar
        Orestios @ Astefan 15/07/2010 12:49:30

        Γιατί όχι Green Bank? Να παραπέμπει στην πράσινη ανάπτυξη, τώρα που έβαλαν χέρι στα λεφτά ώστε να χρηματοδοτήσουν τις ΑΠΕ.

  3. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/07/2010 11:25:01

    Η Πειραιώς προωθεί τα μεγάλα πράσινα ντιλ της πράσινης ανάπτυξης και τις ανεμογεννήτριες στα δάση.

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 15/07/2010 11:31:40

      Βρήκαν τα πράσινα λαμόγια τα λεφτά που ήθελαν από το ΤΤ

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Orestios 15/07/2010 12:48:18

        Πωπωωω! Καλά λες!

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ αλλενάκι 15/07/2010 12:37:44

      Σωστόοοοοο

  4. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/07/2010 11:25:23

    Το ερώτημα είναι αν κρατικοποιείται η Πειραιώς ή αν ιδιωτικοποιούνται Αγροτική και ΤΤ.

    Εκτός κι αν πάμε στη μπάσταρδη κατάσταση των ΕΛ.ΠΕ., όπου η Petrola του Λάτση τα ιδιωτικοποιεί συστηματικά με το φερετζέ της κρατικοποίησης!

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Αυριανιστής 15/07/2010 12:37:24

      Αλά περτόλα άλλωστε έχουν πάρει το κολάι.

  5. down-under avatar
    down-under 15/07/2010 11:31:07

    Πρώτο εβγαλε την ειδηση σημερα το πρωι το euro2day στις 10:06

    Αυτα περι δεοντολογίας. Μετα απο 10 λεπτά το Capital και μετά οι υπόλοιποι...

  6. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/07/2010 11:31:22

    Τα πάντα θα κριθούν από τη μετοχική σχέση.

    Η Πειραιώς είχε πολυμετοχικό σχήμα που εξαρχής λειτούργησε και ως ένα θαυμάσιο πλυντήριο για τους ανθρώπους της. Οι άνθρωποι αυτοί δεν είχαν κανέναν σκοπό να χάσουν το μαγαζί τους. Το μεγάλο ερώτημα, είναι, αν στο ντηλ που έγινε αυτοί θα έχουν ουσιαστικό έλεγχο ή όχι.

    Λογικά, δεν μπορούν να έχουν μεγαλύτερο ποσοστό από το κράτος.

    Αλλά στενοχωριέμαι που το διαμαντένιο ΤΤ πάει χαμένο για να γλιτώσουν οι εκλεκτοί του καθεστώτος την τράπεζά τους. Πραγματικά στενοχωριέμαι.

  7. undercover gpr avatar
    undercover gpr 15/07/2010 11:35:46

    Αυτό κοινώς λέγεται κρατικοποίηση της Πειραιώς.

    Είμαι περίεργος να δω τα μετοχικά ποσοστά που θα διαμορφώσει η Πειραιώς στον ενοποιημένο φορέα.Με τα ποσοστά που θα διαμορφωθούν θα μπορέσουμε να κρίνουμε και πως νοούν την διαφάνεια και τιμιότητα στο Πασόκ(αν και μας έχει δείξει κατακόρον ότι δεν την νοεί όπως οι απλοί πολίτες)...Η ιδιωτική τραπεζική από την άλλη (Alpha,Eurobank) αποκτά ακόμα έναν ανταγωνιστή μεγέθους Εθνικής.

    Αυτό θα ήταν καλό για τους πολίτες (με την έννοια ότι αποκτά ακόμα μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη διαμόρφωση των επιτοκίων της αγοράς) αν υποθέταμε ότι το πολιτικό προσωπικό δεν είναι τα π****άκια των ιδιωτών τραπεζιτών.

  8. A. avatar
    A. 15/07/2010 11:40:03

    Η πρόταση εξαγοράς του ΤΤ και της ΑΤΕ από την Πειραιώς, δεν είναι τίποτα άλλο παρά το αίτημα σωτηρίας της Πειραιώς από τις κρατικές ΑΤΕ και ΤΤ. Ειδικά το ΤΤ, θα ήταν περιζήτητο από οποιονδήποτε. Η ΑΤΕ έχει τον Πανταλάκη για αφεντικό, τέως Πειραιώς, τέως Εθνική, ομολογουμένως ικανότατο αλχημιστή ισολογισμών και αποτελεσμάτων. Πασοκοδουλειά ολκής.

    Αν τα καταφέρουν, να δούμε ποιος θα προτείνει να αγοράσει την Εθνική.

    Το μοντέλο είναι σαν την αγορά της …Πετρόλα από τα ΕΛΠΕ, και με αυτόν τον τρόπο τον έλεγχο των ΕΛΠΕ από την Πετρόλα.

    Το καρτέλ των τραπεζών ζει και βασιλεύει και μάχεται για την επιβίωσή του. Δεν είναι τυχαίο που που ο Νανόπουλος, Αντιπρόεδρος της ΕΕΤ, και τέως προϊστάμενος του Ταμβακάκη, νυν της Εθνικής, ανακοίνωσε συνεννοημένη, καρτελική, «μείωση των επιτοκίων καταθέσεων». Θα μου πείτε, «να σώσουμε τις τράπεζες». Οι τράπεζες μέχρι πρότινος έβγαζαν περισσότερα κέρδη από όλη την Ελληνική βιομηχανία, τώρα ας τους δώσουμε και τις κρατικές τράπεζες.

    Πριν 10 χρόνια όλοι οι Πασόκοι θα ήταν στον δρόμο να φωνάζουν. Σε μια ευνομούμενη χώρα, θα είχα παρέμβει εισαγγελείς, επιτροπές ανταγωνισμού, κλπ. Αυτά είναι τα αδιέξοδα της Ελληνικής οικονομίας. Made by Pasok (και για όποιον αμφιβάλει, ας θυμηθεί πότε άρχισε το πανηγύρι με τις τράπεζες)

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ A. 15/07/2010 12:01:03

      "Το μοντέλο είναι σαν την αγορά της …Πετρόλα από τα ΕΛΠΕ, και με αυτόν τον τρόπο τον έλεγχο των ΕΛΠΕ από την Πετρόλα."

      Αυτό ακριβώς υποψιάστηκα κι εγώ από την πρώτη στιγμή. Ένα νόθο σχήμα, που στο πόπολο θα πλασαριστεί ως "εθνικοποίηση της Πειραιώς" και στην ουσία θα είναι ο έλεγχος της Αγροτικής και του ΤΤ από τους μετόχους της Πειραιώς.

  9. ataktos avatar
    ataktos 15/07/2010 11:47:23

    μέρα νύχτα μελετούν ..τον Μαρξ .. μπράβο στα "παιδιά"

    • Orestios avatar
      Orestios @ ataktos 15/07/2010 11:53:07

      Τον Μουσολίνι μελετούν.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Orestios 15/07/2010 12:03:10

        Απλό μαθητουδι μπροστά τους... Θα είχε πολλά να μάθει απ' αυτούς...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 15/07/2010 12:39:56

        Τα έχει πεί όλα ο Μουσολίνι και οι μετέπειτα Τριτοδρομικοί σοσιαλιστές. Και ο Χίτλερ διδάχθηκε.
        carta di lavoro.

  10. noname avatar
    noname 15/07/2010 11:52:38

    Στο MEGA δεν ειναι και ο Βραδινογιάννη; Να λοιπόν γιατί το κανάλι στηρίζει όπως μπορεί τον ΓΑΠ και την κυβέρνησή του

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ noname 15/07/2010 13:22:40

      τυχαίο;;; δεν νομίζω!!!

      www.youtube.com/watch?v=cRlOWfyjJFc

  11. anonymous avatar
    anonymous 15/07/2010 11:56:39

    Τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα. Αυτοί οι ΠΑΣΟΚοι όλο μαϊμουδιές είναι. Επί πασοκοκρατίας είχαμε τρελές συγχωνεύσεις τραπεζών.

    Η συγχώνευση Αγροτικής ΤΤ θα ήταν σωστή κι ενδεδειγμένη. Η Πειραιώς τι θέλει στο παιχνίδι;

  12. Orestios avatar
    Orestios 15/07/2010 11:56:48

    Μήπως η Πειραιώς ήταν too big to fail, ώστε να σώζεται μέσω κρατικοποίησης?
    Πάλι με τα λεφτά των φορολογουμένων σώζωνται ανίκανοι επιχειρηματίες.

    • FRESH avatar
      FRESH @ Orestios 15/07/2010 13:06:09

      αγαπητέ, ούτε ο σάλλας ούτε ο ψωμιάδης (μην ξεχνάμε την aspis) είναι ανίκανοι. αλλιώς θα ήμασταν εμείς οι δυό στις θέσεις τους. καλά τον μεγάλο παύλο δεν τον πολυζηλεύω

      • Orestios avatar
        Orestios @ FRESH 15/07/2010 13:09:31

        Σε παραπέμπω σε σχόλια άλλων για τα περί ικανότητας των προαναφερομένων.
        Δεν ήξερα ότι όσοι έχουν κομματικοί ταυτότητα ΠΑΣΟΚ είναι οι ικανοί. Μήπως είναι και άριστοι?

        Στο ερώτημα δεν απαντάς όμως. Είναι too big to fail η Πειραιώς και κρατικοποιείται?

    • FRESH avatar
      FRESH @ Orestios 15/07/2010 13:13:05

      μα συμφωνώ μαζί σου. ήταν too big to collapse.
      απλά προσθέτω το προηγούμενο μικρό deal, που έγινε για να σωθεί άλλος ένας στυλοβάτης του συστήματος, μόλις τα πράγματα πήγαν λίγο στραβά.

  13. 30ς δρομος για τον κορυδαλλο avatar
    30ς δρομος για τον κορυδαλλο 15/07/2010 12:05:16

    ετοιμαζεται συγχωνευση γιωργου-ντορας-κουβελη-καραταζφυρερ

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ 30ς δρομος για τον κορυδαλλο 15/07/2010 12:38:52

      αυτή προηγήθηκε...των αθλητικών σωματίων και των τραπεζών...

  14. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/07/2010 12:05:29

    Αγορα ρευστοτητας του ΤΤ. Σαλας Πανταλακης φιλοι...

    ΠΠ

  15. noname avatar
    noname 15/07/2010 12:06:45

    Σπάσαν τα τηλέφωνα του Προέδρου του Τ.Τ Κλέανθη Παπαδόπουλου, απο οργισμένους μικροκαταθέτες οι οποίοι έβριζαν για την πρόθεση του Τ.Τ να συγχωνευθεί με την Πειραιώς και την Αγροτική Τράπεζα

    -Δεν θα πληρώσουμε εμείς οι μικροκαταθέτες του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου που είναι μια υγιής Τράπεζα, τα θαλασσοδάνεια του Σάλλα σε εκδότες κι άλλες εταιρείες -σαπάκια και της Αγροτικής στους αγρότες που τα τρώνε στις Τζούλιες και τα σκυλάδικα.

    Η κατάσταση είναι εκρηκτική και σύμφωνα με πληροφορίες όλα γίνονται κατόπιν εντολής του "σκοτεινού" κου Παπακωνσταντίνου.

    Επιτέλους ν αντισταθούμε στη ξεφτίλα σύντροφοι...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ noname 15/07/2010 12:10:11

      Εκτός από τα τηλέφωνα, υπάρχει και η (πιο αποτελεσματική) μαζική απόσυρση καταθέσεων από το ΤΤ. Αλλά ο νεοέλληνας βαριέται να περπατήσει στη ζέστη μέχρι το υποκατάστημα. Προτιμά να τηλεφωνήσει από τη δροσιά του κλιματιστικού του, να βρίσει, και να νομίζει ότι έτσι θα περάσει κάποιο μήνυμα...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Αυριανιστής 15/07/2010 12:13:22

        Σ' αυτό έχεις δίκιο.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 15/07/2010 12:16:41

        Αν οι μικροκαταθέτες, ΤΩΡΑ, μέχρι και αύριο το πολύ, δεν κάνουν τη μόνη σοβαρή κίνηση που θα στείλει τα μηνύματα που πρέπει, όλα τα άλλα είναι απλώς φωνασκίες και βολές στο γάμο του καραγκιόζη για την τιμή των όπλων. Δεν θέλει κόπο, μια άμεση μαζική κίνηση θέλει και τότε να δούμε αν θα τρέξουν να τα μαζέψουν κακήν-κακώς...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Αυριανιστής 15/07/2010 12:33:31

        Όποιος δεν υπερασπίζεται το συμφέρον του, έστω κι έτσι, του τώνε τα λεφτά τα λαμόγια.

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ noname 15/07/2010 12:53:21

      Προσωπικά θα αποσύρω κάποιες λίγες καταθέσεις μου...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Σοσιαληστής 15/07/2010 13:03:00

        Όταν θα το κάνεις, φρόντισε να το πεις φεύγοντας και στο διευθυντή του καταστήματος για να το μεταφέρει προς τα πάνω.

  16. zame avatar
    zame 15/07/2010 12:11:27

    Η συγχώνευση Αγροτικής ΤΤ θα ήταν σωστή κι ενδεδειγμένη.
    ΟΧΙ στην Πειραιώς.
    τι θέλει στο παιχνίδι;
    . ειναι πολυ υποπτη.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ zame 15/07/2010 12:13:23

      Ναι, αλλά αν δεν την έβαζαν στο παιχνίδι δεν θα διέσωζαν τους πάτρωνες και εντολοδότες τους. Μην το ξεχνάς αυτό.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ zame 15/07/2010 12:23:18

      Βασικά, ούτε κι αυτό θα ήταν "σωστή κι ενδεδειγμένη" κίνηση.

      Η ΑΤΕ χρειάζεται αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, αλλά επειδή λεφτά δεν υπάρχουν το κράτος που είναι μέτοχος κατά 77% δεν ξέρει πώς ακριβώς να την ενισχύσει γιατί χρειάζεται κεφάλαια. Οπότε η συγχώνευση που λες θα ήταν λύση ανάγκης, με τη λογική ότι το κράτος δεν έχει λεφτά.

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ zame 15/07/2010 12:54:59

      Ελα ντε αυτό έπρεπε να γίνει αλλά τα ΠΑΣΟΚολαμογια έχουν άλλη άποψη

  17. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 15/07/2010 12:32:44

    Εμ τέτοια αβάντα από τα ελεγχόμενα μέσα κάπου αποσκοπεί... ορίστε

  18. Orestios avatar
    Orestios 15/07/2010 12:38:14

    Το αστείο είναι πως κάνει πρόαση εξαγοράς 2 τραπεζών με το "ιλιγγιώδες" ποσό των 700 εκ.
    χο! χο! χο!
    "Στόχος είναι τα λεφτά"

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Orestios 15/07/2010 12:47:20

      Ο γεροξούρας Άκης, ως ΥΠ.ΑΝ. του Σημίτη, έδειξε το δρόμο στο Λάτση με την υπόθεση των ΕΛ.ΠΕ. Σήμερα, αυτοί που κατηγορούν και διέγραψαν τον Άκη (για το... "κωλόσπιτο" της Διον. Αρεοπαγίτου), αντιγράφουν πιστά τις μεθόδους του κατ' εντολήν των αφεντικών τους. Τότε ο Λάτσης, τώρα ο Σάλλας. Τότε ο Άκης, τώρα ο Παπακωνσταντίνου!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Αυριανιστής 15/07/2010 12:51:46

        Κλασικό ΠΑΣΟΚ.

  19. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/07/2010 12:39:25

    Εγώ πάντως, αυτό που μπορούσα το έκανα. Μη έχοντας ο ίδιος καταθέσεις στο ΤΤ, έστειλα mail σε ΟΛΟΥΣ μου τους φίλους και τους γνωστούς, παραθέτοντάς τους link με τη συζήτηση που γίνεται εδώ προτρέποντάς τους να αποσύρουν άμεσα, όσοι έχουν, τις καταθέσεις τους, καθώς και να το προωθήσουν προκειμένου η δράση να είναι όσο το δυνατόν μαζικότερη.

    Αυτή τη φορά, ΜΠΟΡΟΥΜΕ να τους χαλάσουμε τη σούπα και να τους κάνουμε να χάσουν το χρώμα τους, τόσο αυτοί όσο και οι πάτρωνές τους!

  20. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 15/07/2010 12:40:56

    Τιραμόλα

    Εσύ τι λες;
    Δεν το πιστεύω, ότι δεν έχεις παρέμβει ακόμη..που είσαι;
    Το ξενυχτήσαμε χθες;

  21. Misha avatar
    Misha 15/07/2010 12:46:45

    Όπως είχε προβλεφθεί από την υπογραφή του κατοχικού Μνημονίου : η σοσιαληστρική Κυβέρνηση ΔΝΤ-ΓΑΠ ξεπουλά τα τελευταία φιλέτα του Δημόσιου Τομέα πριν βαρέσει το σχεδιαζόμενο (και επισημως πια από τη Μέρκελ) κανόνι.
    Η μόνη δυνατή αντίδραση μας την παρούσα στιγμή είναι η ήδη προταθείσα απόσυρση των καταθέσεων από το ΤΤ και την Αγροτική , με την πώληση της οποίας μπαίνει και επισήμως ταφόπλακα στον ελληνικό αγροτικό τομέα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Misha 15/07/2010 12:51:29

      Η απόσυρση πρέπει να γίνει όσο πιο άμεσα γίνεται. ΣΗΜΕΡΑ, ΑΥΡΙΟ το πολύ. Και αφού η συμφωνία ματαιωθεί, τότε μπορούν να επιστρέψουν οι καταθέσεις στο ΤΤ.

      • Misha avatar
        Misha @ Αυριανιστής 15/07/2010 13:57:49

        Λοιπόν, όποιος θέλει να έχει δεμένο το γαϊδαράκο του οφείλει να βγάλει τα όποια φράγκα έχει σε οποιαδήποτε ελληνική τράπεζα και να τα φυλάξει σε ασφαλή τόπο μέχρι να περάσει η μπόρα.
        Καμμιά κρατική διαβεβαίωση, και μάλιστα μιας δωσιλογικής κυβέρνησης, δεν είναι ισχυρή όταν δεν ξέρεις τι μπορεί να ξημερώσει αυριο.
        Οι τραπεζικοί που γνωρίζω έχουν βγάλει τα λεφτά τους , άσχετα αν διαβεβαιώνουν τους πελάτες ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Misha 15/07/2010 12:51:50

      Πολύ σωστά Μίσα, αυτή η τελευταία πτυχή της ταφόπλακας στον αγροτικό τομέα είναι πολύ ουσιώδης.

      Και μου θυμίζει και κάτι άλλο: Η Πειραίως, για να φτιαχτεί, πήρε κάμποσες τράπζες, ορισμένες κρατικές (όπως και η ίδια αρχικά κρατική ήταν, μέχρι που πουλήθηκε το 1991 στο Σάλλα). Μια από αυτές ήταν η ΕΤΒΑ. Τι σημαίνει ΕΤΒΑ; ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ! Αντιλαμβάνεστε τι μεγέθους και σημασίας "δωράκι" τους έδωσε ο Σημίτης.

      Τώρα τους δίνει, μετά τον έλεγχο της βιομηχανίας, και τον έλεγχο του αγροτικού τομέα!

      Κρεμάλες!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 15/07/2010 12:54:20

        Και όσοι αρνούνται να δώσουν τη γή τους για ΑΠΕ, θα την παίρνει η τράπεζα. χο! χο!
        Σοσιαλισμός!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Επώνυμος 15/07/2010 12:58:45

        Επώνυμε, επειδή μέχρι να στήσουμε τις κρεμάλες ή να ανοίξουμε το Γουδή θα περάσει λίγος χρόνος και η καταστροφή θα έχει συντελεστεί, ας αντιδράσουμε άμεσα με το μόνο αποτελεσματικό τρόπο που μπορούμε.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 15/07/2010 12:59:57

        Σωστά Αυριανιστή.

      • Redim avatar
        Redim @ Επώνυμος 15/07/2010 20:40:55

        είσαι πολύ σωστός

  22. ΣΑΒΒΑΣ avatar
    ΣΑΒΒΑΣ 15/07/2010 12:48:34

    Βάλανε την ΠΕΤΡΟΛΑ στο χρηματιστήριο. Με ποιά κριτήρια? Μετά η ΠΕΤΡΟΛΑ πίθωνας απορροφά τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ. Ο Ιδρώτας ενός λαού στα χέρια της άρχουσας τάξης.

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ ΣΑΒΒΑΣ 15/07/2010 12:56:55

      σοσιαλισμός αγαπητέ.

  23. anonymous avatar
    anonymous 15/07/2010 12:58:09

    Το θέμα είναι πολύ ευρύτερο. Θέλουν να χρηματοδοτήσουν την πράσινη ανάπτυξη. Αρχαιοπτέρυγα ακούς;
    Για το λόγο αυτό χρειάζονται λεφτά κι επειδή λεφτά δεν έχουν παίρνουν από τον κοσμάκη.
    http://troktiko.blogspot.com/2010/07/green-bank.html

    Παλιότερα είχα διαβάσει ότι οι διαπλεκόμενοι είχαν συναντηθεί για να συμφωνήσουν πως θα μοιράσουν τα 20 δις της πράσινης ανάπτυξης.
    Επίσης διάβασα για αγρότες που μετατρέπονται σε φωτοβολταϊκούς καλλιεργητές.

    Συγχωνεύουν λοιπόν την ΑΤΕ για να πιάσουν και να βάλουν στο χέρι τους αγρότες, το ΤΤ για να φάνε τα λεφτά και την Πειραιώς για να σχεδιάσουν τα λαμόγια το μεγάλο κόλπο.

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ anonymous 15/07/2010 13:40:11

      To green banking παίζει στο Φάληρο κάθε βράδυ.

  24. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 15/07/2010 13:03:54

    Αφού έτσι θέλουν θα τα πάμε ότι οικονομίες έχω στην Κύπρου και να πάνε να πνιγούν οι αλήτες.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Σοσιαληστής 15/07/2010 13:05:52

      Και στην Κύπρο σοσιαλισμό έχουν ανάλογο του δικού μας.

      • Σοσιαληστής avatar
        Σοσιαληστής @ Orestios 15/07/2010 13:24:10

        Με τους δικούς μας τα έχω πάρει...

  25. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/07/2010 13:07:12

    Παιδιά! SOS SOS SOS! Τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα από όσο φανταζόμαστε: Για το 77% της ΑΤΕ και το 33% του ΤΤ ο Σάλλας προσφέρει το... υπέρογκο ποσόν των 701 εκ. ευρώ!!! Μιλάμε για κανονικό ξεπούλημα, κανονικό δωράκι της κυβέρνησης στον εκλεκτό της!!! Με 701 εκ. ευρώ, που θα τα πάρει πολλαπλάσια βέβαια από τα ταμεία των δύο τραπεζών, θα φτιάξει έναν όμιλο μεγαλύτερο από της Εθνικής!

    Κρεμάλες!

    Δείτε όλο το ρεπορτάζ της Ναυτεμπορικής:

    Πρόταση για την εξαγορά του 33,04% του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και το 77,31% της ΑΤΕbank υπέβαλε η Τράπεζα Πειραιώς στην ελληνική κυβέρνηση.

    Το προσφερόμενο τίμημα ανέρχεται στα 701 εκατ. ευρώ και θα καταβληθεί σε μετρητά.

    Μ. Σάλλας: Να φύγουμε από το κλίμα της μιζέριας στην Ελλάδα

    Η συμφωνία θα είναι προς όφελος των μετόχων και των τριών τραπεζών, υπογράμμισε ο πρόεδρος της Τράπεζας Πειραιώς Μιχάλης Σάλλας σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε σήμερα, εκτιμώντας ότι οι συνέργειες θα ανέλθουν σε 300 εκατ. ευρώ.

    Η προσφορά ανταποκρίνεται στην έκκληση της κυβέρνησης για αναδιάρθρωση του εγχώριου τραπεζικού κλάδου, σημείωσε.

    Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Τράπεζας Πειραιώς, σε περίπτωση που γίνει δεκτή η πρόταση, θα δημιουργηθεί ο μεγαλύτερος τραπεζικός όμιλος στην Ελλάδα με συνδυασμένο ενεργητικό ύψους 105 δισ. ευρώ, καθαρές χορηγήσεις 69 δισ. ευρώ, καταθέσεις 64 δισ. ευρώ και δείκτη κεφαλαιακής επάρκειας περίπου 9%.

    Σύμφωνα με την Τράπεζα Πειραιώς, ο νέος Όμιλος θα είναι, από πλευράς μεριδίου αγοράς δανείων και καταθέσεων, ο μεγαλύτερος τραπεζικός Όμιλος στην Ελλάδα και ο δεύτερος μεγαλύτερος ελλαδικός Όμιλος στην ευρύτερη περιοχή.

    Ο κ. Σάλλας διαβεβαίωσε ότι μετά την εξαγορά των δύο τραπεζών θα διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας των εργαζομένων. «Η Τράπεζα Πειραιώς έχει διαχρονικά αποδείξει τον ιδιαίτερο σεβασμό στα εργασιακά δικαιώματα και στη διαφύλαξη των θέσεων εργασίας», είπε χαρακτηριστικά.

    Όσον αφορά στις θυγατρικές βιομηχανικές επιχειρήσεις της ΑΤΕ (Δωδώνη, ΕΛΒΙΖ και ΣΕΚΑΠ , η Τράπεζα Πειραιώς προτίθεται να τις παραχωρήσει, εάν το επιθυμούν, με μακρόχρονες συμβάσεις εκμετάλλευσης, σε εταιρείες συνεταιριστικών οργανώσεων που θα συσταθούν γιʼ αυτόν τον σκοπό, με μόνη υποχρέωσή τους τη διατήρηση των κτηριακών εγκαταστάσεων και εξοπλισμών τους σε καλή κατάσταση για τη ομαλή λειτουργία των παραγωγικών μονάδων, διασφαλίζοντας έτσι τη συνέχιση της λειτουργίας τους μέσα στις τοπικές κοινωνίες.

    Νωρίτερα, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Χ.Α. κ. Σπύρος Καπράλος, με τη σύμφωνη γνώμη της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς αποφάσισε την προσωρινή αναστολή διαπραγμάτευσης των μετοχών των τριών τραπεζών, μετά από ενημέρωση που έλαβε η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς από την Τράπεζα Πειραιώς ότι υπέβαλε πρόταση προς την ελληνική κυβέρνηση για την εξαγορά σημαντικών μεριδίων στις ανωτέρω δύο τράπεζες.

    Η επαναδιαπραγμάτευση των μετοχών των τραπεζών θα γίνει μετά την έκδοση των σχετικών ανακοινώσεων.

    ΑΤΕbank: Καμία ενημέρωση από Πειραιώς

    Η ATEbank δεν έχει καμία ενημέρωση σχετικά με την πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς για εξαγορά ποσοστού σε αυτή, είχε δηλώσει νωρίτερα στο Reuters ο διευθύνων σύμβουλος της κρατικής τράπεζας Θεόδωρος Πανταλάκης.

    «Η διοίκηση της ATEbank δεν έχει καμία ενημέρωση επί του θέματος»,τόνισε.

    Γ. Παπακωνσταντίνου: Χρειαζόμαστε λιγότερες και πιο ισχυρές τράπεζες

    Χθες, ο υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου τάχθηκε για άλλη μια φορά υπέρ των συγχωνεύσεων στον τραπεζικό κλάδο, κάνοντας μάλιστα λόγο για σχετικές συζητήσεις που βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη μεταξύ των πιστωτικών ιδρυμάτων.

    «Γίνονται πολλές συζητήσεις, θα δούμε εάν αυτές θα καταλήξουν σε ένα καινούριο περιβάλλον στον τραπεζικό τομέα», τόνισε και χαρακτήρισε επείγουσα την ανάγκη να γίνουν στρατηγικές κινήσεις από όλες τις τράπεζες.

    Το τελευταίο διάστημα κυβέρνητικά στελέχη με δημόσιες δηλώσεις τους έχουν παροτρύνει τις τράπεζες να προχωρήσουν σε συνεργασίες και συγχωνεύσεις για να αντιμετωπίσουν καλύτερα τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στον κλάδο.

    «Είναι σαφές ότι η χώρα μας χρειάζεται λιγότερες και πιο ισχυρές τράπεζες. Εμείς θα σπρώξουμε προς αυτή την κατεύθυνση με όλες μας τις δυνάμεις», ανέφερε χαρακτηριστικά ο ΥΠΟΙΚ, μιλώντας στη Βουλή κατά την ενημέρωση των μελών της επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων σχετικά με την εκτέλεση του κρατικού προϋπολογισμού το πρώτο εξάμηνο.

    Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, ο κ. Παπακωνσταντίνου επισήμανε ότι οι ελληνικές τράπεζες συμμετέχουν σε ποσοστό 90% στα stress tests προκειμένου να μη δημιουργηθεί η εσφαλμένη εντύπωση στο εξωτερικό ότι κάποια τράπεζα δεν θα μπορούσε να τα περάσει.

    h__p://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1843125

  26. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/07/2010 13:09:25

    Και η αντίδραση της ΝΔ δια του Παναγιωτόπουλου:

    Θετική εξέλιξη!

    Βρε πείτε ένα όχι στο ξεπούλημα!!! Αντί να βγείτε και να μιλήσετε για ξεπούλημα! Έτσι θα πάτε μπροστά βρε!

    Π. Παναγιωτόπουλος: Θετική εξέλιξη οι συγχωνεύσεις τραπεζών

    Πέμπτη, 15 Ιουλίου 2010 12:47

    «Η σταθερότητα, η ασφάλεια και η σωστή λειτουργία του τραπεζικού συστήματος, σε κάθε σύγχρονη χώρα και στην Ελλάδα, αποτελεί προϋπόθεση εκ των ουκ άνευ για να μπορεί να λειτουργήσει η oικονομία».

    Tα παραπάνω επεσήμανε μιλώντας στον Real Fm o Πάνος Παναγιωτόπουλος σχολιάζοντας την πρόταση της τράπεζας Πειραιώς για εξαγορά της Αγροτικής και του μεριδίου του Τ.Τ. που ανήκει στο ελληνικό δημόσιο.

    «Αντιλαμβάνομαι ότι πολλοί συμπολίτες μας μπορεί να έχουν εν πολλοίς δίκαια παράπονα από τράπεζες, αλλά από την άλλη πλευρά οφείλουμε όλοι να ξέρουμε ότι χωρίς ένα σωστό τραπεζικό σύστημα, δεν μπορεί να λειτουργήσει η ελεύθερη οικονομία. Άρα, το ερώτημα είναι, πως οι τράπεζες στην Ελλάδα, θα μπορέσουν να αντέξουν και αυτές, από την κρίση που μας δοκιμάζει όλους. Οι συγχωνεύσεις τραπεζών, από τη στιγμή που γίνονται με τους σωστούς όρους και τις σωστές προϋποθέσεις και μέσα στα περιθώρια που ορίζουν οι νόμοι, είναι καταρχήν μία θετική εξέλιξη -και αυτό οφείλουμε να το πούμε, γιατί βοηθούν να γίνουν οικονομίες κλίμακας, ισχυροποιούν τις ελληνικές τράπεζες και δεν αφήνουν τώρα που έχουν πέσει οι τιμές στο χρηματιστήριο – κάποιους ξένους, γιατί αυτό πρέπει να το προσέξουμε, διότι λόγω της κρίσης που περνάει η Ελλάδα, έχουν πέσει οι μετοχές στο ελληνικό χρηματιστήριο και των τραπεζών, σε σημείο που αδικούν τις τράπεζες, δεν δίνεται λοιπόν έτσι η δυνατότητα σε ξένους ομίλους να αρχίσουν να αγοράζουν. Γιατί κι αυτό πρέπει να το προσέξουμε, τον αφελληνισμό της ελληνικής επιχειρηματικότητας, υπάρχει αυτός ο κίνδυνος, λόγω της κρίσης και της πτώσης των μετοχών».

    h__p://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1843152

    • Orestios avatar
      Orestios @ Επώνυμος 15/07/2010 13:14:54

      Πιο βλακώδη ανακοίνωση εκπροσώπου τύπου δεν έχω ξαναδεί.

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Επώνυμος 15/07/2010 13:24:49

      Καλά τώρα τι περιμένατε;

      • Orestios avatar
        Orestios @ Σοσιαληστής 15/07/2010 13:37:09

        Μα δεν είναι δυνατόν για ένα πολύ συγκεκρμένο θέμα να απαντά με γενικεύσεις. Θυμίζει το ανέκδοτο με το μυρμηγκάκι.

    • Misha avatar
      Misha @ Επώνυμος 15/07/2010 13:44:38

      Συνεχίστε να ονειρεύεστε αντισυστημική ΝΔ.
      Δεξιοί κι αριστεροί όλοι ίδιοι στο φαΐ.
      Στημένο κόλπο είναι όλο το σκηνικό.
      Το μόνο που δε δένει είναι το ΟΧΙ της ΝΔ στη Βουλή για το μνημόνιο.
      (φαίνεται πως εκεί πέρασε η γραμμή του Δικτύου 21)
      Κατά τα άλλα ...αλογοσκουφιές...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Misha 15/07/2010 13:51:59

        Ο Παναγιωτόπουλος αντισυστημικός? χαχαχαχαχαχαχα

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Misha 15/07/2010 14:00:29

        Μίσα, εδώ δεν μιλάμε καν για αντισυστημικότητα. Μιλάμε για μια πολύ ορθή συστημικά πραγματικότητα που πρέπει να αντιμετωπίσει και η κυβέρνηση και η αντιπολίτευση. Ποια είναι αυτή;

        Η Πειραιώς είναι μια ΧΡΕΩΚΟΠΗΜΕΝΗ τράπεζα. Κανονικά θα έπρεπε να μπει στο Ταμείο χρηματοπιστωτικής σταθερότητας ή να την αγοράσει κάποια άλλη. Κοψοχρονιά, βέβαια, όπως έγινε με τη Merill Lynch, ας πούμε, στην Αμερική που την αγόρασε η Bank of America.

        Εδώ τώρα, αντί να εξαγοράσουν τον χρεωκοπημένο για να σώσουν το σύστημα, ΤΟΥ ΧΑΡΙΖΟΥΝ δυο τράπεζες φιλέτα, τις μοναδικές στην ουσία κρατικές τράπεζες, αν σκεφτεί κανείς ότι στην Εθνική έχει πολύ χαμηλό ποσοστό το κράτος (περίπου 12%).

        Πρόκειται δηλαδή για καθαρή ΛΑΜΟΓΙΑ και για ΤΕΡΑΣΤΙΟ σκάνδαλο!

        Δεν επιτρέπεται κανείς να συμπράξει σε αυτό, είτε συστηματικός, είτε αντισυστημικός!

        Είπαμε ρε αδέρφια της Πειραιώς να κρατήσετε το πλυντήριό σας, κανένας δεν είναι άσπιλος και άμωμος σε αυτή την παλιοζωή, αλλά δεν θα μας πάρετε και τα σώβρακα για να κρατήσετε το πλυντήριό σας!

        Έλεος!

    • LG avatar
      LG @ Επώνυμος 15/07/2010 13:52:54

      Απογοήτευση ο Πανος

  27. Factorx avatar
    Factorx 15/07/2010 13:10:16

    Ανακοινωση υπουργείου Οικονομικων:

    «Το Ελληνικό Δημόσιο έλαβε χθες από τον Πρόεδρο της Τράπεζας Πειραιώς, Μιχάλη Σάλλα, επιστολή με πρόταση εξαγοράς από την Τράπεζα Πειραιώς των πακέτων μετοχών που κατέχει το Ελληνικό Δημόσιο στην Αγροτική Τράπεζα και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο

    Η πρόταση εξετάζεται στο πλαίσιο των προβλεπόμενων θεσμοθετημένων διαδικασιών με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και την βιώσιμη πορεία των συγκεκριμένων τραπεζών, στις οποίες συμμετέχει το Ελληνικό Δημόσιο, αλλά και του τραπεζικού συστήματος και της ελληνικής οικονομίας συνολικά».

  28. Maya avatar
    Maya 15/07/2010 13:11:19

    Κάποτε είχε ακουστεί ότι ο Σάλλας έδινε πολλάάάά δάνεια στον Λαλιώτη. Χωρίς εγγυήσεις και τα σχετικά. Φήμες...

  29. socrates avatar
    socrates 15/07/2010 13:14:32

    Κάτι ανεξάρτητες αρχές, κάτι επιτροπές ανταγωνισμού, κάτι υπηρεσίες της Ε.Ε. ΠΟΥ βόσκουν;
    Ύνος βαθύς ή χρησιμοποιούν τα μπάνια του λαού σαν άλλοθι;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ socrates 15/07/2010 13:20:45

      "Ανεξάρτητες Αρχές"; "Επιτροπές Ανταγωνισμού"; Πώς είπατε; Δεν άκουσα; Ορίστε;... Συγγνώμη, κύριε, ποιος είστε;

      (Και η ΕΕ ακόμα, μόνο να κάνει τα κέφια του Βασιλάκη της Aegean -σε βάρος της Ολυμπιακής- ήξερε...)

  30. undercover gpr avatar
    undercover gpr 15/07/2010 13:23:05

    Αν η δήλωση Παναγιωτόπουλου είναι και η θέση Σαμαρά , αποδεικνύεται η συνολική παράδοση του πολιτικού μας συστήματος στους μεγαλοτραπεζίτες.

    Εκτός κι αν το μάνατζμεντ και η μετοχική εξέλιξη είναι τέοια που να επιτρέπει στο κράτος παρεμβατική δυνατότητα στην άσκηση της πολιτικής του ομίλου.

    Αν δε ,συνδέσουμε και τις αυστηρές προυποθέσεις που θέτει η ένταξη στο πακέτο των 10 δις της τρόικας για τις ιδιωτικές τράπεζες (κάτι που μπορεί το Ελληνικό δημόσιο να θέσει ως όρο στη συγχώνευση) ενδέχεται ο έλεγχος ή η δυνατότητα παρέμβασης να είναι ολοκληρωτικά υπέρα του δημοσίου.

    Το θέμα είναι ποιος θα διαχειρίζεται την υποθετική δυνατότητα ελέγχου ή παρέμβασης στον όμιλο που θα δημιουργηθεί.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ undercover gpr 15/07/2010 13:31:06

      Ποια μετοχική εξέλιξη;;; Δεν κατάλαβες τι γίνεται;;; Θα πλερώσει το "υπέρογκο" ποσόν των 701 εκ. ευρώ ο Σάλλας και θα ΑΓΟΡΑΣΕΙ, θα έχει δηλαδή τον πλήρη έλεγχο ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της Αγροτικής και του 33% του Ταμιευτηρίου!

      701 εκατομμύρια και για τα δύο! Για να φτιάξει τράπεζα μεγαλύτερη της Εθνικής! Τώρα που γυρίζει! Κοψοχρονιά!

      Ο Σαμαράς πρέπει να μαζέψει τον Παναγιωτόπουλο και να καθήσει να μιλήσει για ΤΕΡΑΣΤΙΟ σκάνδαλο.

      Αν η Πειραίως είναι χρεωκοπήμένη, να μπει στο Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, που προικίστικε με 20 δις από το ΔΝΤ! Όχι να του δώσουμε-χαρίσουμε τη μεγαλύτερη τράπεζα στη χώρα!

      Έλεος! Έλεος!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Επώνυμος 15/07/2010 13:37:54

        Το κακό, Επώνυμε, είναι ότι όλες αυτές οι πτυχές της συμφωνίας θα μείνουν "γκρίζες" από τα σαπροκάναλα της διαπλοκής και τις φυλλάδες, που θα βγουν και θα θριαμβολογήσουν περί "εθνικού πρωταθλητή", περί "ορθοπόδησης της οικονομίας μας" και άλλα τέτοια προς τέρψιν του πόπολου.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Επώνυμος 15/07/2010 13:42:50

        Επώνυμε μόλις ανακοινωσε [πρόωρα κατά τη γνώμη μου] και επίσημα τη στήριξη του Κακλαμάνη για δήμαρχο.
        Αν άκουγες το πόσο πανηγύριζαν τα πασόκια θα δάκρυζες από απελπισία...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 15/07/2010 13:43:30

        ΠΑΣΟΚικό Βατοπέδι. Ανταλλάσουν με χαμηλό τίμημα νερό (Πειραιώς) και ακίνητα αξίας (ΤΤ). Σκανδαλάρα θα έλεγα.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Επώνυμος 15/07/2010 13:44:31

        Ορέστιε

        + 1000 !

      • anonymous avatar
        anonymous @ Επώνυμος 15/07/2010 13:44:49

        Η αξία της Αγροτικής και μόνο είναι πολύ μεγαλύτερη. Έχει περί τα 900 εκ μετοχές με ένα Ευρώ πιάνει περί το 1 δις. Κι επειδή κανείς δε σκοτώνει περιουσιακά στοιχεία σε περιόδους κρίσης ακόμη και στο 1 δις να τη δώσουν πάλι φτηνά θα είναι.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 15/07/2010 14:04:15

        Πολύ χειρότερο από οποιοδήποτε Βατοπαίδι. Εδώ δεν μιλάμε μόνον για χρήμα (αξία ενεργητικού περί τα 50 δις ευρώ) που θα τα δώσουν για 701 εκ. ευρώ, αλλά μιλάμε και για τη δημιουργία της μεγαλύτερης τράπεζας στη χώρα, που θα την ελέγχουν Σάλλας, Βαρδινογιάννης, Λασκαρίδης και λοιποί μεγαλομέτοχοι της πολυμετοχικής Πειραιώς.

        Μιλάμε δηλαδή για τον ουσιαστικό έλεγχο της οικονομίας χώρας, στην πραγματικότητα, που θα τον πάρουν στα χέρια τους άνθρωποι στην ουσία χρεωκοπημένοι!

        Μιλάμε για εξουσία! Για εξουσία! Όχι αστεία!

        Αντί να τους πάρουν την Τράπεζα, θα τους χαρίσουν κι άλλες!

        Κατά τη γνώμη μου είναι το πιο καραμπινάτο σκάνδαλο που έχει στηθεί ποτέ στην Ελλάδα. Και άλλα ήταν σκανδαλάρες, αλλά ΤΟΣΟ ξεφωνημένο και καραμπινάτο σκάνδαλο που να φωνάζει από χιλιόμετρα δεν έχει ξαναϋπάρξει!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 15/07/2010 14:23:41

        Το βάζο με το μέλι είναι το ΤΤ.
        Τα δάκτυλα που θέλουν να κάνουν βούτα πολλά.
        Φαίνονται όμως.

        Αχ, βρε Σοσιαλιστές! Με τα λεφτά των άλλων πάλι θέλουν να κάνουν μαμουτιές

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ undercover gpr 15/07/2010 13:57:18

      Απλά θέτω το ενδεχόμενο/ελπίδα (γιατί αλλιώς αποδεικνύεται ότι ο διεφθαρμένος δικομματισμός ζει και βασιλεύει από τη μια μεριά ασκώντας πολιτική από την άλλη συναινώντας) η συμφωνία να κινήται στα ίδια πλαίσια λειτουργίας της Εθνικής , σύμφωνα με τα οποία το δημόσιο κατέχει ένα μικρό ποσοστό αλλά του ανήκει η δυνατότητα άσκησης μάνατζμεντ και ελέγχου στο τρόπο λειτουργίας και διανομής.

  31. Πιτσιρικάς avatar
    Πιτσιρικάς 15/07/2010 13:41:49

    Στο ίδιο έργο θεατές.. Όπως πριν 9 χρόνια η Πειραιως γιγαντωθηκε από την εξαγορά της ΕΤΒΑ ,τη στιγμή που η ΑΤΕ είχε υποβάλλει καλύτερη πρόταση, με υπουργό οικονομίας κ οικονομικών Χριστοδουλακη και υπουργό ανάπτυξης Τσοχατζοπουλο έτσι και τώρα θα πάρει κοψχρονια ΤΤ και ΑΤΕ..

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Πιτσιρικάς 15/07/2010 13:54:17

      Κι όμως, αγαπητοί, θα επιμείνω. Οι καταθέτες ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ λίγο χρόνο να ματαιώσουν τη συμφωνία και να τους χαλάσουν τη μανέστρα...

  32. Orestios avatar
    Orestios 15/07/2010 13:51:15

    Τί κάνει νιάου νιάου στη Σλοβακία?

  33. Factorx avatar
    Factorx 15/07/2010 14:03:43

    Ενημέρωση
    Πρόταση για την εξαγορά του 33,04% του TT και το 77,31% της ΑΤΕbank υπέβαλε σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς στην ελληνική κυβέρνηση.
    Το προσφερόμενο τίμημα ανέρχεται στα 701 εκατ. ευρώ και θα καταβληθεί σε μετρητά.
    Η συμφωνία θα είναι προς όφελος των μετόχων και των τριών τραπεζών, υπογράμμισε ο πρόεδρος της Τράπεζας Πειραιώς Μιχάλης Σάλλας σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε σήμερα, εκτιμώντας ότι οι συνέργειες θα ανέλθουν σε 300 εκατ. ευρώ.
    Η προσφορά ανταποκρίνεται στην έκκληση της κυβέρνησης για αναδιάρθρωση του εγχώριου τραπεζικού κλάδου, σημείωσε.
    Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Τράπεζας Πειραιώς, σε περίπτωση που γίνει δεκτή η πρόταση, θα δημιουργηθεί ο μεγαλύτερος τραπεζικός όμιλος στην Ελλάδα με συνδυασμένο ενεργητικό ύψους 105 δισ. ευρώ, καθαρές χορηγήσεις 69 δισ. ευρώ, καταθέσεις 64 δισ. ευρώ και δείκτη κεφαλαιακής επάρκειας περίπου 9%.
    Σύμφωνα με την Τράπεζα Πειραιώς, ο νέος Όμιλος θα είναι, από πλευράς μεριδίου αγοράς δανείων και καταθέσεων, ο μεγαλύτερος τραπεζικός Όμιλος στην Ελλάδα και ο δεύτερος μεγαλύτερος ελλαδικός Όμιλος στην ευρύτερη περιοχή.
    Ο κ. Σάλλας διαβεβαίωσε ότι μετά την εξαγορά των δύο τραπεζών θα διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας των εργαζομένων. «Η Τράπεζα Πειραιώς έχει διαχρονικά αποδείξει τον ιδιαίτερο σεβασμό στα εργασιακά δικαιώματα και στη διαφύλαξη των θέσεων εργασίας», είπε χαρακτηριστικά.
    Όσον αφορά στις θυγατρικές βιομηχανικές επιχειρήσεις της ΑΤΕ (Δωδώνη, ΕΛΒΙΖ και ΣΕΚΑΠ , η Τράπεζα Πειραιώς προτίθεται να τις παραχωρήσει, εάν το επιθυμούν, με μακρόχρονες συμβάσεις εκμετάλλευσης, σε εταιρείες συνεταιριστικών οργανώσεων που θα συσταθούν γιʼ αυτόν τον σκοπό, με μόνη υποχρέωσή τους τη διατήρηση των κτηριακών εγκαταστάσεων και εξοπλισμών τους σε καλή κατάσταση για τη ομαλή λειτουργία των παραγωγικών μονάδων, διασφαλίζοντας έτσι τη συνέχιση της λειτουργίας τους μέσα στις τοπικές κοινωνίες.

  34. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/07/2010 14:09:12

    Αυριανιστή, καλή η σκέψη σου, αλλά επειδή οι περισσότεροι θα καθήσουν στον καναπέ τους, το καλύτερο θα ήταν να βγει κάποιος να δώσει περισσότερα λεφτά (π.χ., Βγενόπουλος) και να τους αφήσει να ψάχνονται.

    Έτσι κι αλλιώς, λεφτά στην Πειραιώς δεν έχουν και περιμένουν να βάλουν χέρι στο ταμείο των υπό εξαγορά τραπεζών ώστε να μπορέσουν να χρηματοδοτήσουν την εξαγορά.

    Αν τους βγει ανταγωνισμός (και θα ήταν γελοίοι οι ανταγωνιστές να μην τους βγουν επιθετικά) τότε, λογικά, δεν έχουν και πολλές ελπίδες να τα καταφέρουν.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Επώνυμος 15/07/2010 14:44:22

      Το ποιος θα δώσει λίγο περισσότερα μας ενδιαφέρει, ή το να μην ξεπουληθούν έτσι αυτές οι κρατικές τράπεζες-φιλέτα;

  35. Tassos avatar
    Tassos 15/07/2010 14:11:21

    Θα αγοράσει η Πειραιώς,
    ΑΤΕ και ΤΤ, με λεφτά που θα δανειστεί από τις ίδιες

    τί μου θυμιζει?
    τί μου θυμίζει?

    κι ο Κοσκωτάς την Τράπεζα Κρήτης,
    με λεφτά της ίδιας,
    δεν εξαγόρασε?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Tassos 15/07/2010 14:31:20

      Για να πούμε όλη την αλήθεια και να μην μας πουν συκοφάντες, τυπικά δεν θα γίνει μετά λεφτά των τραπεζών. Απλώς, οι ίδιοι τώρα δεν μπορούν ούτε για πλάκα να βρουν 700 εκ. Στην ουσία, θα τα βρουν επειδή μετά θα τους πουν οι χρηματοδότες ότι με τέτοιο καλό ντηλ, ευχαρίστως να σας δώσουμε και παραπάνω. Αυτό θα γίνει. Στην ουσία θα είναι όχι με τα ίδια τα λεφτά των υπό εξαγορά τραπεζών, που θα πάρουν, αλλά με την επιπλέον χρηματοδοτική ικανότητα που αποκτούν λόγω αυτών των τραπεζών. Την οποία χρηματοδότηση μετά θα την εξυπηρετήσουν ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΑ με το μετρητό που θα έχει έρθει στα χέρια τους από τις δύο αυτές ΤΡΑΠΕΖΑΡΕΣ.

  36. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/07/2010 14:19:01

    Λοιπόν, καλά νέα: Η Εθνική φέρεται να ενδιαφέρεται να υποβάλει κι αυτή προσφορά, εάν υπάρξει, λέει, διαγωνισμός. Δεν ξέρω αν θα μπορέσουν να περάσουν τέτοιο ξεπούλημα κρατικης περιουσίας χωρίς διαγωνισμό. Η Εθνική δεν το κάνει βέβαια ως κρατική τράπεζα, αλλά επειδή είναι ένα σωρό σημαντική ξένοι στο μετοχικό της κεφάλαι (π.χ., Cibigroup), δεν θα καθήσουν να χάσουν την πρωτοκαθεδρία στην Ελλάδα μέσω ΑΤΕ και ΤΤ μέσα από τα χέρια τους...

    Οπότε, δεν θα την πάρει τόσο εύκολα, φαίνεται, ο Σάλλας την παρτίδα. Ωστόσο είναι γεγονός οτι ήταν μια αδιανόητη κίνηση αυτή που έκανε και που δείχνει πόσο σκληρός και καλός παίτκης είναι. Κι άλλοι είναι πασοκάνθρωποι, αλλά δεν έφτιαξαν τράπεζα απο το πουθενά.

    Το ζητούμενο όμως δεν είναι να πούμε "μπράβο" στον Σάλλα, το ζητούμενο είναι να αποτρέψουμε το ξεπούλημα της κρατικής περουσίας. Ο Σάλλας τη δουλειά του, κι εμείς τη δουλειά μας.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Επώνυμος 15/07/2010 14:33:58

      Δουλειά του Σάλλα δεν είναι η πράσινη ανάπτυξη?

  37. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 15/07/2010 14:19:33

    Ο Σάλλας έφυγε από γραμματέας εμπορίου με υπόδειξη να φτιάξει τράπεζα για να προικοδοτήσει τις άπορες θυγατέρες του ΠΑΣΟΚ. Αυτές με τα χρόνια πολύνανε οι "χορηγίες" από την ΕΕ τελείωσαν και τώρα οι υπόλοιπες θα βολευτούν από το πραγματικά μπόλικο μετρητό του Τ.Τ.

  38. Κομοτηνη avatar
    Κομοτηνη 15/07/2010 14:20:48

    Δεν μ ενδιαφερειτοσο το ΤΤ οσο η Αγροτικη
    μια που γνωριζω ως γεννημα θρεμα γεωργικης περιοχης
    τι σημαίναι να χρωστάς τα μαλλιοκέφαλα σου στην αγροτική εχοντας παραλληλα υποθηκευσει ολη σου τη γη.
    Τα 700 εκ θεωρουνται γελοιο ποσο αν τα συγκρινουμε με την αξια της γης που εχει υποθηκευθει και με τον κινδυνο να εξαφανισθει ολοκληρωτικα η γεωργια απο τη χωρα μας.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Κομοτηνη 15/07/2010 14:42:31

      Για πήγαινε και λίγο πιο μπροστά: την αγροτική γη που έχει υποθηκευθεί, αμέσως μόλις ο Σάλλας διαγνώσει καθυστέρηση εξυπηρέτησης των δανείων από τους αγρότες, θα την (μοσχο)πουλήσει σε μεγάλα τουριστικά συμφέροντα που ψάχνουν εναγωνίως για να χτίσουν μεγάλα ξενοδοχεία, θεματικά πάρκα, γήπεδα γκολφ κ.λπ. Και κατόπιν, ο χρεωμένος αγρότης θα απασχολείται (με πακιστανικούς μισθούς) ως εποχικό γκαρσόνι, λαντζέρης ή κηπουρός στα συγκροτήματα αυτά τα οποία θα έχουν ανεγερθεί πάνω στη γη του...

      Είναι τυχαίο που χρόνια τώρα κόπτονται διάφοροι για θεματικά πάρκα και γήπεδα γκολφ;

      • Orestios avatar
        Orestios @ Αυριανιστής 15/07/2010 15:01:21

        Και για ανεμμογενήτριες. Μην ξεχνάς την πρόσφατη συμφωνία με την Μπιρμπίλο.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 15/07/2010 15:02:32

        Ανεμογεννήτριες; ΕΚΕΙ να δεις πόσο πολύτιμη θα είναι η (κατασχεμένη) αγροτική γη! Τυχαίο; Δε νομίζω!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Αυριανιστής 15/07/2010 15:13:33

        Σοσιαλιστικό θα έλεγα.
        Η ατομική ιδιοκτησία πάει σε τραπεζικά ιδιωτικοκρατικά εκτρώματα.

    • Κομοτηνη avatar
      Κομοτηνη @ Κομοτηνη 15/07/2010 16:13:27

      Είπε ναι ο δικός μας ο Παναγιωτόπουλος?
      Ετσι διάβασα στο Press
      Είμαστε καλά?
      Βρε Πάνο.............

  39. Ατσαλάκωτος avatar
    Ατσαλάκωτος 15/07/2010 14:21:14

    Χρειάζεται τώρα που κλονίζεται το σύμπαν στο “σύστημα” από την εφέρπουσα οικονομική ύφεση, ένας ενοποιημένος τραπεζικός όμιλος για να αντέξει αφενός και να μπορέσει αφετέρου, να χρηματοδοτήσει αναπτυξιακές προσπάθειες.
    Ας μην ξεχνούμε ότι επίκειται και το Crash test των επιτηρητών της Τρόικας
    Εκτός τούτο τέτοια “deals” γίνονται σε όλο τον κόσμο και πουθενά δεν φέρουν άσχημα αποτελέσματα
    Νομίζω πρέπει να τα βλέπουμε τα πράγματα χωρίς προκατάληψη και να μελετήσουμε πρέπει και τις αντιδράσεις των άλλων κομμάτων και των διαφόρων πολιτικών παραγόντων.
    Ας μην ξεχνούμε και τα 28 δις που τέθηκαν στην διάθεση των ελληνικών τραπεζών "εν μιά νυχτί" εδώ και δύο χρόνια με την κατάρρευση της Lehman Βrothers και με την συνδρομή και την αρωγή του Ecofin
    Τα λεφτά τότε δόθηκαν από τον κρατικό προϋπολογισμό για να στηριχτεί το σύστημα αλλά και οι αποταμιεύσεις των Ελλήνων πολιτών.
    Τώρα γίνεται μια πρόταση για μεγάλη συγχώνευση τριών τραπεζών με πρωτοβουλία της «Πειραιώς».
    Για "καλό" είναι πιστεύω, αν τελικά δεν κολλήσει στα γρανάζια της γραφειοκρατίας και των διαφόρων άλλων σκοπιμοτήτων.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ατσαλάκωτος 15/07/2010 14:28:40

      Υπάρχει όμως μια μεγάλη διαφορά: Τα 28 δις εκείνα δεν χαρίστηκαν. Ήταν 5 δις μετρητά σε αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου που θα επιστραφούν, με δικαίωμα απόληψης τόκου το υπέρογκο 10% υπέρ του ελληνικού κράτους και τα υπόλοιπα 23 ήταν εγγυήσεις - δηλαδή καθόλου, τίποτα σε μετρητό. Ούτε ένα ευρώ χαρισμένο.

      Εδώ τώρα του χαρίζουν δυο τραπεζάρες έναντι ευτελούς αντιτίμου 701 εκ. ευρώ!

      Ξεπούλημα εθνικού πλούτου για το τίποτα!

      Καμία σύγκριση το ένα με το άλλο!

      • Ατσαλάκωτος avatar
        Ατσαλάκωτος @ Επώνυμος 15/07/2010 14:46:21

        Δεν υπάρχουν "τραπεζάρες" και το ξέρετε.
        Χάρτινοι πύργοι, ίσως ναί
        Αυτό είναι ένα εγχείρημα του "η ισχύς εν τη ενώσει" σαν όρος επιβίωσης στο άγριο σύστημα και τις σημερινές συνθήκες "ο θάνατος σου η ζωή μου"
        Μέχρι να γίνει πράξη, φέξε μου και γλίστρισα.
        Έχουμε να δούμε ακόμη πολλά επεισόδια, γιατί θα παίξουν στο εξής και ευρωπαϊκές τράπεζες
        Επαναλαμβάνω:
        Μακάρι να τελειώσει. Με τον Σάλλα, τον Λάτση, τον Κωστόπουλο ή τον "Χ", νομίζω δεν έχει καμια σημασία.

      • Γιάννης Σ. avatar
        Γιάννης Σ. @ Επώνυμος 15/07/2010 15:08:27

        Ατσαλάκωτε, τα νούμερα σε διαψεύδουν. Έγραψα παραπάνω:

        «Η Πειραιώς θέλει να δώσει 0,7 δις, για να πάρει το 77% της Αγροτικής και το 33% του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου. Το σχήμα θα έχει ενεργητικό 105 δις, με καταθέσεις 64 δις και δάνεια μετά από αποσβέσεις 69 δις.»

        Δίνω κι εγώ 1 δις ευρώ για την Εθνική, αν μου υποσχεθείς να μου τη δώσεις σε αυτήν την τιμή. Όχι μόνο θα βρω 1 δις από χρηματοδότες, αλλά θα καβατζώσω κι άλλα από πίσω.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 15/07/2010 18:07:12

        Ναι μωρέ ατσαλάκωτε. Μόνον που, κατά σύμπτωση, όλο αυτό γίνεται υπέρ του κατεξοχήν πασοκανθρώπου του πασοκικού συστήματος.

        Κι εσύ μας λες να μη νοιαζόμαστε! Χαρίζουν την περιουσία μας στον χρεωκοπημένο πασοκάνθρπο και μιλάς!

        Βρε μπας κι ήσουν κι εσύ στη Νότια Αφρική με τους υπόλοιπους;

  40. Factorx avatar
    Factorx 15/07/2010 14:21:48

    Η πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς είναι να αγοράσει το μεν ΤΤ στα 3,5 ευρώ την μετοχή την δε Αγροτική στα 0, 50.
    Όπως εκτιμάται η πρόταση αυτή ενδεχομένως να μην γίνει δεκτή
    Ακούγεται ότι ετοιμάζεται αντιπρόταση μάλλον από Eurobank και Εθνική

    • anonymous avatar
      anonymous @ Factorx 15/07/2010 14:35:11

      Η ΑΤΕ έχει πάνω από 1 Ευρώ τώρα. Τι συζητάμε;

  41. Factorx avatar
    Factorx 15/07/2010 14:22:15

    Την είδηση της προσφοράς εξαγοράς μεριδίων στο Τ.Τ. και την ATEbank από την Τράπεζας Πειραιώς μεταδίδουν τα διεθνή ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, θεωρώντας ότι πρόκειται για ένα βήμα προς την κατεύθυνση της ενοποίησης του τραπεζικού κλάδου στην Ελλάδα.

    Επικαλούμενο κυβερνητική πηγή, το Reuters μεταδίδει από τη διαδικτυακή του τοποθεσία ότι «η πρόταση [της Πειραιώς] θα εξεταστεί σοβαρά από την ελληνική κυβέρνηση».

    Το Bloomberg Businessweek αναφέρεται και αυτό στην προσφορά που κατέθεσε σήμερα ο πρόεδρος της Τράπεζας Πειραιώς, Μιχάλης Σάλλας, με στόχο την απόκτηση «σημαντικών» μεριδίων σε δύο τράπεζες βρίσκονται υπό τον έλεγχο του ελληνικού δημοσίου. «Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί πιθανώς την αρχή ενός κύκλου ενοποιήσεων στον κλάδο», σημειώνει χαρακτηριστικά.

    Όπως υποστηρίζει, η κίνηση εναρμονίζεται με την πρόταση του Έλληνα υπουργού Οικονομικών, Γιώργο Παπακωνσταντίνου, προς τις τράπεζες να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες που αντιμετωπίζουν οι τράπεζες όσο η χώρα διανύει την πρώτη της ύφεση μετά το 1993, εν μέσω των μέτρων λιτότητας που έχουν επιβληθεί στη χώρα με στόχο τη δημοσιονομική προσαρμογή.

    Η διαδικτυακή τοποθεσία του Bloomberg παραθέτει, επίσης, την προτροπή του κ. Παπακωνσταντίνου προς τις τράπεζες να λάβουν αποφάσεις «που θα διασφαλίζουν την ανταγωνιστικότητά τους».

    Όσον αφορά στα σχόλια των αναλυτών, ο Ντάρα Κιν, αναλυτής στη Nomura Holdings Inc. του Λονδίνου, σχολιάζει στο Bloomberg Businessweek ότι «δεδομένων των τρεχουσών συνθηκών στην Ελλάδα, οι τράπεζες θα στραφούν στην ενοποίηση προκειμένου να ενισχύσουν τους ισολογισμούς τους» . «Η ερχόμενη διετία θα είναι δύσκολη και με τις συνέργειες θα ενισχύσουν τη θέση τους», συμπληρώνει.

    «Είμαστε αισιόδοξοι και πιστεύουμε ότι η κυβέρνηση έχει ήδη δώσει τη συγκατάθεσή της», σχολιάζει στο Bloomberg ο Βασίλιος Βλασταράκης, αναλυτής της Beta Securities Ltd. Όπως τονίζει, η τράπεζα που θα προκύψει «θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο την περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Πιστεύουμε ότι θα είναι μια πιο ισχυρή τράπεζα».

  42. noname avatar
    noname 15/07/2010 14:53:44

    κάποιοι ισχυρίζονται ότι ο πρόεδρος της Τράπεζας Πειραιώς Μιχάλης Σάλλας έχει υποσχεθεί ότι σε περίπτωση που ολοκληρωθεί και κλείσει η συμφωνία ο Κλέων Παπαδόπουλος θα γίνει αντιπρόεδρος του νέου ομίλου.

    Προφανώς, ο πρόεδρος του ΤΤ κοιτάζει να βολευτεί, βάζοντας σε δεύτερη μοίρα την τύχη των εργαζομένων...

  43. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 15/07/2010 15:05:36

    Είμαι απογοητευμένος από τους υπόλοιπους σχολιαστές. Κανείς μέχρι τώρα δεν έγραψε τους στίχους του τραγουδιού που χορεύουμε. Ντροπή, κυρίες και κύριοι.

    «Σάλα-σάλα,μες στη σάλα τα μιλήσαμε,
    να με πάρεις, να σε πάρω, τα συμφωνήσαμε.»

  44. denkserotipota avatar
    denkserotipota 15/07/2010 15:18:34

    Δίνω γω 702 για να τα πάρω ρε, μου τα δίνετε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Αυτό δεν είναι σκάνδαλο, είναι ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ.
    Πινάκιο χωρίς φακή μέσα είναι αυτό το πράμα.

    Τι άλλο θα δούμεεεεεεεεεεεεεεεεε;

    Αν και στο πίσω μέρος του μυαλού μου τριγυρνά ότι ο Μιχάλης, μάλλον αυτός θέλει να εξαγοραστεί για αυτό βγήκε πρώτος στο κλαρί και έτσι να βγει από τη μέση. Βλέπετε έχει αυτήν που έχει τις μεγαλύτερες επισφάλειες στην αγορά............

  45. Αθηνά avatar
    Αθηνά 15/07/2010 15:19:00

    Δείτε και αυτό: http://mypharm.gr/node/810 .
    Αφορά στο factoring , τις εκχωρήσεις οφειλών (που έχουν τα ταμεία στα φαρμακεία) στην Πειραιώς. Είχε αυξήσει πολύ το επιτόκιο η Πειραιώς και κάποιοι φαρμακοποιοί οσμίζονταν δικαστική διεκδίκηση των οφειλομένων από την τράπεζα. Δεν γνωρίζω τα οικονομικά μεγέθη ούτε είμαι ΠΑΣΟΚ, αλλά μήπως είναι και αυτά στο τίμημα αλλά είναι από αυτάπου δεν λέγονται;

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ Αθηνά 15/07/2010 15:31:53

      Αυτά λέγονται αλλιώς και σκελετοί αγαπητή Αθηνά.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Αθηνά 15/07/2010 16:01:00

      εχετε υποψη οτι το factoring της Πειραιως χρησιμοποιει κανονικους μπραβους

  46. γιωργος avatar
    γιωργος 15/07/2010 16:06:18

    ενα απο τα μεγαλυτερα σκανδαλα στυλ χρηματηστηριου κτλ.βεβαια ολοι ειναι δικοι τους(καναλια,επιχειρηματιες,συνδικαληστες κτλ)και δεν κουνιεται φυλλο.εκαναν και κανουν οτι θελουν!
    και ασχολουνται οι τν με βατοπαιδια,ζημενς(καθαρο σκανδαλο πασοκ)και τωρα τελευταια ομολογα χωρις να εχει αποδειχτει τιποτα εναντιον αυτων που κατηγορουν ενω απο την αλλη πλευρα υπαρχουν καθαρες ομολογιες!!
    απογοητευση η σταση παναγιωτοπουλου.εχω παρομοια αισθηση οταν βγηκε ο κ.τιποτα(αβραμοπουλος) στον χατζηνικολαου για να μισοπει πως ο ιδιος και καποιοι αλλοι ηταν υπερ του μνημονιου!και τον εχει τομεαρχη εξωτερικων!!
    απογοητευση....

  47. 3birdssitting avatar
    3birdssitting 15/07/2010 18:01:35

    Ετοιμαστήτε για Εξαταστική Επιτροπή σε λίγα χρόνια, με πολλούς διαπλεκόμενους ενόχους.

    Το Βατοπέδι θα ειναι κερματ για τσιχλες μπροστά στην καραμπινάτη επέμβαση διάσωσης του Μ. Σάλλα.

    Το ασχημο για τον ΓΑΠ ειναι οτι τωρα υπάρχουν πειστήρια απο την κινηση χρήματος για την επέμβαση σωτηρίας της Πειραιώς.

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ 3birdssitting 15/07/2010 18:09:59

      Και ποιος θα την κάνει;
      Οι ίδιοι, μεταξύ τους;
      Δε βγάζουν πουθενά αυτές οι εξεταστικές. Μόνο οι εργαζόμενοι μπορούν να σταματήσουν το ξεπούλημα. Το πως, αυτοί ξέρουν.

  48. 3birdssitting avatar
    3birdssitting 15/07/2010 18:08:52

    Ετοιμαστήτε για Εξαταστική Επιτροπή σε λίγα χρόνια, με πολλούς διαπλεκόμενους ενόχους.

    Το Βατοπέδι θα ειναι κερματα για τσιχλες μπροστά στην καραμπινάτη επέμβαση διάσωσης του Μ. Σάλλα.

    Το ασχημο για τον ΓΑΠ ειναι οτι τωρα υπάρχουν πειστήρια απο την κινηση χρήματος για την επέμβαση σωτηρίας της Πειραιώς.

  49. Ομώνυμος avatar
    Ομώνυμος 18/07/2010 00:29:34

    Εμένα γιατί μου φαίνεται πως αυτό είναι στάχτη στα μάτια? Γιατί μου φαίνεται πως αλλού είναι ο γάμος και αλλού βαράν τα ντέφια?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.