#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/01/2011 14:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τρέμουν το Αντιμνημονιακό Πατριωτικό Μέτωπο


Αναδημοσιεύουμε, χωρίς σχολιασμό, αφήνουμε τα σχόλια στους αναγνώστες μας, αποσπάσματα άρθρου στο ΒΗΜΑ με τίτλο

Η διακομματική «εθνικοπατριωτική συμμαχία»

Ένας «αναδυόμενος πατριωτισμός», όπως χαρακτηρίζεται από κύκλους του λεγόμενου εθνικοπατριωτικού τόξου,προβάλλει την περίοδο αυτή ως πολιτικός και ιδεολογικός αντίλογος στο μνημόνιο και στις επιταγές της τρόικας κρούοντας παράλληλα τον κώδωνα του κινδύνου για την πορεία των εθνικών θεμάτων… Με αιχμή το μνημόνιο και τις δεσμεύσεις που ανέλαβε η χώρα έναντι των δανειστών της αλλά και την πορεία των εθνικών θεμάτων στην παρούσα συγκυρία, με επίκεντρο τις ελληνοτουρκικές σχέσεις και την εκμετάλλευση των ενεργειακών πηγών του Αιγαίου, προσωπικότητες, κόμματα, κινήσεις και οργανώσεις από ένα ευρύ πολιτικό φάσμα και με διαφορετικές διαδρομές πρωτοστατούν στη διαμόρφωση του αντιμνημονιακού μετώπου αρθρώνοντας έναν πολιτικό λόγο με εθνικοπατριωτικά χαρακτηριστικά και συνθήματα βάλλοντας ιδεολογικά κατά των εκπροσώπων του «σύγχρονου ραγιαδισμού».

«Παρών» στο «κίνημα των πατριωτών» έχει δηλώσει και η «ποιμαίνουσα Εκκλησία», η οποία διακήρυξε προσφάτως ότι «αυτό που συμβαίνει στην πατρίδα μας είναι πρωτόγνωρο και συνταρακτικό» και ότι «μαζί με την πνευματική, κοινωνική και οικονομική κρίση συμβαδίζει και η πάσης φύσεως ανατροπή», η οποία συνιστά «προσπάθεια εκρίζωσης και εκθεμελίωσης πολλών παραδεδομένων, τα οποία ως τώρα θεωρούνταν αυτονόητα για τη ζωή του τόπου μας».

Υπό το πρίσμα αυτό ετερόκλητες ιδεολογικοπολιτικές συγκλίσεις και διεργασίες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη με στόχο τη συγκρότηση ενός ευρύτερου «κινήματος αντίστασης» που εκτείνεται από την άκρα Δεξιά και φτάνει ως την άκρα Αριστερά με λιγότερο ή περισσότερο ανομοιογενή χαρακτηριστικά και καταβολές, προσδοκώντας να εκφράσει την κοινωνική οργή και δυσαρέσκεια, καθώς και να διεκδικήσει ενεργό ρόλο με τη διαμόρφωση ακόμη και νέων πολιτικών υποκειμένων, όπου αυτό είναι εφικτό, ή τη συγκρότηση συμμαχιών ακόμη και με ενδεχόμενη (μελλοντική) εκλογική αναφορά.

Η πρόσδεση στο άρμα του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ. Αντ.Σαμαρά παραγόντων με προϊστορία στον εθνικοπατριωτικό χώρο, όπως οι κκ. Χρ.Λαζαρίδης και Φ. Κρανιδιώτης, έχει φέρει στο επίκεντρο των «γαλάζιων» συζητήσεων αλλά και διαγκωνισμών στο εσωτερικό της ΝΔ το ζήτημα της φυσιογνωμίας και του χαρακτήρα του κόμματος. Η πολεμική που ξέσπασε προσφάτως με αφορμή το άρθρο του κ. Κρανιδιώτη περί «ντιντήδων» διήγειρε τα κομματικά αντανακλαστικά φέρνοντας στην επιφάνεια τα παρασκηνιακά «μίση και πάθη» που ταλανίζουν τη ΝΔ, ενώ πίσω από τις προσωπικές αιχμές αναδείχθηκαν οι πολιτικές προεκτάσεις της ιδιότυπης συγκατοίκησης. Για τους θιασώτες του ξεχασμένου «μεσαίου χώρου», στον οποίο επένδυσε η νεοκαραμανλική τάξη πραγμάτων, ο αιχμηρός λόγος του γνωστού από την υπόθεση Οτσαλάν δικηγόρου κ. Κρανιδιώτη, νυν προέδρου του «Δικτύου 21», το οποίο συγκροτήθηκε το 1997 με σκοπό την «πατριωτική αφύπνιση των Ελλήνων» στη βάση «των καλύτερων παραδόσεων του Ελληνισμού και του πνευματικού υποδείγματος της Ορθοδοξίας», αποτελεί επιστροφή «στο πιο δεξιό παρελθόν της ΝΔ». Παράγοντες οι οποίοι διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο επί πρωθυπουργίας κ. Κ. Καραμανλή, όπως ο επικοινωνιολόγος κ. Ι. Λούλης, δεν διστάζουν να βάλλουν κατά των νυν συνεργατών του κ. Σαμαρά θεωρώντας ότι η συνύπαρξη αυτή περί τη σημερινή ηγετική ομάδα αποτελεί μια σύνθεση «περιθωριακών λαϊκιστικών στελεχών της ΝΔ με υπερεθνικιστές λαϊκιστές του σαμαρικού παρελθόντος».

Η σπίθα του Μίκη



Η πρωτοβουλία του διάσημου μουσικοσυνθέτη κ.Μ.Θεοδωράκη να συγκροτήσει τη «Σπίθα»- Κίνημα Ανεξάρτητων Πολιτών κρίθηκε απαραίτητη ώστε να ανακόψει την «ολική εθνική καταστροφή» από την οποία κινδυνεύει η χώρα,όπως διακήρυξε ο ίδιος.Σε αντίθεση με τον κ.Μαρκεζίνη,στον πολιτικό λόγο που αρθρώνει ο κ.Θεοδωράκης υπάρχουν έννοιες όπως «καπιταλισμός» και «ανυπακοή»,ενώ το εθνικό όραμά του όπως το έχει περιγράψει περικλείεται στα εξής: «Ας φανταστούμε μια Ελλάδα ελεύθερη,ανεξάρτητη,ακέραιη,άφοβη,αυτοδύναμη.Ας παλέψουμε για έναν λαό ελεύθερο,ανεξάρτητο,ακέραιο,άφοβο,αυτοδύναμο,μέσα σε μια κοινωνία χωρίς ανεργία,αδικία,φτώχεια,αμάθεια,με κανόνα τη Δίκαιη Ανισότητα αλλά και τη διά νόμου επιβολή της ισότητας ως προς τα δικαιώματα,τις ανάγκες και ένα επίπεδο ζωής και μόρφωσης».Ο κ.Θεοδωράκης έχει προσδώσει «απελευθερωτικά» χαρακτηριστικά στην κίνησή του,ενώ στο επίκεντρο των προσπαθειών του θέτει την «απεξάρτηση» της χώρας. Ιδιαίτερα αιχμηρός εμφανίζεται έναντι της Τουρκίας και των εξελίξεων στο Αιγαίο,αν και στο παρελθόν είχε πρωτοστατήσει στην προσέγγιση των δύο πλευρών. Μεταξύ των συμμετεχόντων στην πρωτοβουλία του μεγάλου μουσικοσυνθέτη και ο κ.Ζουράρις,ο οποίος έχει προσδιορίσει την παρουσία του ως εξής: «Συμμετέχω στη “Σπίθα”, ανήκω στους σπινθήρες,για να ξεπεράσουμε αυτή την εσχάτη ξεφτίλα της δικομματοκρατίας και της κομματοσαπίλας,σε μια προσπάθεια ανεγέρσεως, ανατάσεως, αναστάσεως, επαναστάσεως κ.ο.κ.». Κοντά στη «Σπίθα» έχει βρεθεί και ο κ.Καραμπελιάς,όπως και οι προερχόμενοι από το πατριωτικό ΠαΣοΚ κκ.Γ.Κασιμάτης,συνταγματολόγος και άλλοτε νομικός σύμβουλος του Ανδρέα Παπανδρέου,κ. Σ.Ληναίοςκ.ά.,αλλά και ο εκ των πρωτοστατών του «μακεδονικού αγώνα» κατά των αξιώσεων των Σκοπίων κ.Στ.Παπαθεμελής, πρόεδρος της «Δημοκρατικής Αναγέννησης».



ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ Ο «ΤΑΞΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ»



Π ροκρίνοντας το «ταξικό» στοιχείο στον εθνικό και πατριωτικό του λόγο το ΚΚΕ προβάλλει ως κατ΄ εξοχήν δύναμη «αντίστασης και ανυπακοής».«Το ΚΚΕ μιλά πατριωτικά.Το ΄χουμε επισημάνει καιρό τώρα και δεν χάνουμε την ευκαιρία να δηλώσουμε ικανοποίηση μαζί με όλους τους πατριώτες.Αν το ΚΚΕ αποφασίσει να συνδέσει τον ταξικό αγώνα με την πατριωτική άμυνα αυτή την εποχή της καταβαράθρωσης,μπορεί ακόμη και τα όνειρα να πάρουν εκδίκηση» γράφει χαρακτηριστικά ένα εθνικοπατριωτικό site.«Το πατριωτικό καθήκον του λαού είναι να ξεσηκωθεί.Να μην επιτρέψει να τον οδηγήσουν στην αγχόνη αυτοί που τον λήστεψαν» έχει διακηρύξει από την πλευρά του ο Περισσός,ο οποίος έχει εισαγάγει την έννοια του «λαϊκού πατριωτισμού» ενάντια στο μνημόνιο,προκαλώντας την εξ αριστερών κριτική για «θολές διαταξικές» ακροβασίες.Κριτική δέχεται και εκ δεξιών του,αφού οι «υπερπατριώτες» τού χρεώνουν ότι δεν συναινεί σε ένα ευρύ πατριωτικό-δημοκρατικό μέτωπο.Η παρουσία στις γραμμές του ΚΚΕ της βουλευτού κυρίαςΛιάνας Κανέλληαποτελούσε ανέκαθεν για τους επικριτές της ηγετικής ομάδας και των επιλογών της «παρέκκλιση» της ηγεσίας σε «εθνικο-λαϊκιστικές» κατευθύνσεις. Εχουν μείνει άλλωστε στην (κομματική) ιστορία οι επιθέσεις του άλλοτε ηγετικού στελέχους του ΚΚΕ κ.Μ. Κωστόπουλουκατά των «αμφιλεγόμενων συνεργασιών» του κόμματος.Πάντως,για το ΚΚΕ «ο πατριωτισμός του και ο διεθνισμός του κόντρα στον κοσμοπολιτισμό των αστών είναι κατοχυρωμένος με αίμα από την ίδρυσή του και δεν μπορεί να τον κηλιδώσει κανείς».

Ο Β. ΜΑΡΚΕΖΙΝΗΣ ΚΑΙ Ο «ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ»



Οι δημόσιες εμφανίσεις έναντι πολυπληθών ακροατηρίων και η συχνή αρθρογραφία του κ. Β.Μαρκεζίνη,ακαδημαϊκού και φέροντος τον βρετανικό τίτλο του σερ,για τα εθνικά θέματα και τους κινδύνους που απορρέουν από τους χειρισμούς και τη στρατηγική της ελληνικής διπλωματίας,όπως και οι μύδροι που εξαπολύει κατά του πολιτικού συστήματος και κυρίως κατά των δύο μεγάλων κομμάτων εξουσίας για τα διαχρονικά λάθη και τις παραλείψεις τους που οδήγησαν την οικονομία στα πρόθυρα της κατάρρευσης,έχουν σχολιαστεί ποικιλοτρόπως.Ο έμπειρος νομικός και διπλωμάτης με διεθνείς περγαμηνές έχει σηκώσει τα τελευταία χρόνια τη «σημαία» της ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης και της αφύπνισης του πολιτικού κόσμου,δίχως να παραλείπει να υπογραμμίζει τις αιτίες της «εθνικής μας παρακμής», στο επίκεντρο των οποίων τοποθετεί τη «γενική προσπάθεια αποδυνάμωσης ορισμένων συνιστωσών της εθνικής μας ταυτότητας,όπως είναι η παιδεία,η θρησκεία και η περηφάνια για την ιστορία μας».
Το «πατριωτικό ΠαΣοΚ» βρέθηκε στη γωνία
Αποστασιοποιημένοι ως περιθωριοποιημένοι παρακολουθούν τις εξελίξεις παράγοντες του «πατριωτικού ΠαΣοΚ» οι οποίοι παρείχαν ολόπλευρη στήριξη στον κ.Γ.Παπανδρέουτόσο στην αναμέτρηση με τον κ.Ευ. Βενιζέλογια την αρχηγία του κόμματος όσο και στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2009. Ωστόσο τώρα παρακολουθούν προβληματισμένοι, όπως ομολογούν,τις εξελίξεις υποστηρίζοντας ότι «υπάρχει πλήρης μετάλλαξη από τις ιδρυτικές αρχές του ΠαΣοΚ», ενώ χαρακτηρίζουν «βαθύτατα υποκριτικό να υποστηρίζεται ότι η ηγετική ομάδα του Κινήματος είναι σοσιαλιστική καθώς αποδεικνύεται ότι δεν έχει καμία σχέση με την ψυχή του απλού λαού». Στις συζητήσεις τους μάλιστα καταλογίζουν στην ηγεσία ότι «θωπεύει την ολιγαρχία και επιδεικνύει πυγμή στους γέροντες και αδύναμους»,ενώ δηλώνουν ότι επιβάλλεται «δικαιότερη κοινωνική πολιτική και όχι άκρατες νεοφιλελεύθερες επιλογές», καθώς και «σαφής υπεράσπιση των εθνικών συμφερόντων» για την πορεία των οποίων εμφανίζονται εξαιρετικά ανήσυχοι, αφού φοβούνται, όπως λέει χαρακτηριστικά παράγοντας του χώρου,ότι «είναι δρομολογημένες μειοδοτικές λύσεις σε Αιγαίο κτλ.». Το (διαχρονικό) πατριωτικό ΠαΣοΚ αποτελούν προσωπικότητες όπως οι κκ.Αν. Πεπονής,Αντ. Λιβάνης,Ι. Χαραλαμπόπουλος ,Π. Κρητικός(Πολιτικός και Κοινωνικός Σύνδεσμος «Ν.Ζορμπάς»),Ελ.Βερυβάκης,Γ.Αρσένης,Στ.Γιώτας, οι καθηγητέςΓ.Κασιμάτης,Μ.Γκίβαλος, Ν.Μαρκάτοςκ.ά., καθώς και οι κκ.Θ. Κατσανέβας,Αλ. Μητρόπουλος,Γ. Παναγιωτακόπουλος («Αριστερή Πρωτοβουλία»),Γ. Ασημακόπουλος ,Στ.Ληναίοςκ.ά.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=381285&ct=32&dt=30/01/2011#ixzz1Cc2jqjMK

ΣΧΟΛΙΑ

  1. φωτεινη avatar
    φωτεινη 31/01/2011 14:07:04

    καλα και σε τοσα ονοματα του εθνικοπατριωτικου κινηματος αντιπαραθετει μονο τον Λουλη?

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/01/2011 14:11:07

    Θα τρελαθώ.. Γιατί χρειάζεται ταμπέλα, ή καν "πατριωτική" χροιά, το προφανές:

    Φροντίζεις την οικογένειά σου, το σπίτι σου, την γειτονιά σου, του χωριό σου, τον τόπο σου, την πατρίδα σου.

    Όταν έχω φροντίσει αυτά, κι να έχω χρόνο και λεφτά περισσευούμενα να σχοληθώ με τον Πακιστανό και την κάθε πράσινη παπα_ιά που ενδιαφέρουν τους κακοαπαυτομένους των ΜΚΟ, και των ιδεοληπτικών αρλουμπολόγων πασόκων και ηλιθίων της καλής κοινωνίας που ψάχνουν για σκοπο στην ζωή μεταξύ μαθημάτων γιόγκα και φενγκ σούϊ.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ archaeopteryx 31/01/2011 14:34:59

      Γιατι ολοι αυτοι διαφερουν μεταξυ τους.Για το ΚΚΕ π.χ. και την αριστερα συμπατριωτες ειναι και οι Πακιστανοι.Για τους ιδιους και μερικους αλλους πατριωτικο ειναι να ειναι ολες οι τραπεζες και οι μεγαλες επιχειρησεις κρατικες ενω για σενα οχι.
      Για αλλους πατριωτικο εινα να ειμαστε στην ΕΕ και για αλλους οχι.
      Η θολουρα και ο κυκεωνας ειναι αναποφευκτα.

      • dk avatar
        dk @ ψυχραιμια 31/01/2011 15:36:19

        Σωστός. Όταν έχει κυριαρχήσει η αριστερή ιδεολογία ως η μόνη έχουσα κύρος και δυναμική, η έννοια του πατριωτισμού είναι τελείως ασαφής.

      • SPYROS T. avatar
        SPYROS T. @ ψυχραιμια 31/01/2011 15:37:36

        Για την Αριστερά ως γνωστόν, οι Εργάτες δεν έχουν Πατρίδα...

        Και αφού δεν έχουν οι Εργάτες γιατί θα έπρεπε να έχουν οι μαχαιροβγάλτες, έμποροι ναρκωτικών, προαγωγοί, νταβατζήδες κ.λ....???????

      • Maximilien avatar
        Maximilien @ ψυχραιμια 31/01/2011 15:42:40

        Ο δικός σου "πατριωτισμός" πάντως φάνηκε. Όπως και ο "πατριωτισμός" των πουλημένων του Μνημονίου. Και όλων των υπανθρώπων που ηδονίζονται βλέποντας τους συμπατριώτες του να χειμάζονται από την φτώχεια και την εξαθλίωση ενώ τους παρηγορούν με παρλαπίπες περί ευρωπαικής ολοκλήρωσης και εκσυγχρονισμού.

  3. man8os avatar
    man8os 31/01/2011 14:16:05

    Οντως, το αντιμνημονιακο μπλοκ ειναι παρδαλο. Κοκκοινο, μπλε, πορτοκαλκιτρινο, μαυρομοβ, και αλλα χρωματα που μου διαφευγουν.
    Μπορει ομως να ενωθει? Η τουλαχιστον να συντονιστει? Μπορουν να γινουν κοινες εκδηλωσεις απο ολους οσους το υποστηριζουν?
    Καλο θα ηταν να ενισχυθει η ενοτητα αναμεσα στον κυριο Σαμαρα, την κυρια Παπαρηγα, τον κυριο Θεοδωρακη, την εκκλησσια, τις δαφορες κινησεις πολιτων οπως αυτη στον Αγιο Παντελεημονα. Απο μια τετοια κινηση δεν περισσευει κανεις, αρκει να μην ειναι νεοταξιτης, η να μην στηριζει την κυβερνηση.
    Σε αυτη τη συσπειρωση, εκ των πραγματων πρωταγωνιστικο ρολο θα εχει ο κυριος Σαμαρας, μιας και ειναι ο μονος που μπορει να επικοινωνισει τοσο με την αριστερα, οσο και με την εκκλησσια, και τα κινηματα της Δεξιας.

    • STATHIS avatar
      STATHIS @ man8os 31/01/2011 14:21:50

      Όλα μαζί τα χρώματα που αναφαίρεις βρίσκονται μέσα στο ΔΙΑΦΑΝΟ καθαρό ΦΩΣ . ( το δια του πρίσματος διαθλώμενο).
      Θα το ενοχοποιήσουμε κι αυτό "δια την υμετέραν σωτηρία" ????


      *Μιά άποψη.- (ενοχική)

      • man8os avatar
        man8os @ STATHIS 31/01/2011 14:24:30

        Ενοχοποιησα κανενα? Γιατι λες ασυναρτησιες?
        Η προσθεση σε ενα κοινο αγωνα δεν θελει αποκελισμους.
        Η ενωση ολων των χρωματων κανει το λευκο!

        • STATHIS avatar
          STATHIS @ man8os 31/01/2011 14:30:39

          Θα τ'άφηνα αναπάντητο αλλά το "ασυναρτησίες" είναι χοντρό ... ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙ ΕΓΡΑΨΑ ????
          Κυρίως το "υμετέρα" , δείχνει ποιοί το ενοχοποιούν !!


          *Μιά άποψη.-

          • man8os avatar
            man8os @ STATHIS 31/01/2011 14:57:49

            Δικη σας, ποιοι ειναι οι σας. Δεν διευκρινιζεις λιγο?

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ man8os 31/01/2011 14:36:13

      Οχι δεν υπαρχει τετοια περιπτωση.Ακομη και αν τα εβρισκαν στα οικονομικα -απιθανο -δεν μπορουν να τα βρουν στο μεταναστευτικο.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ man8os 31/01/2011 14:57:38

      Καμία συνεργασία με την αιωνίως καπελωματική αριστερά. Ας πάψουμε επιτέλους να υποτασσόμαστε στα τελειωμένα ιδεολογήματά τους. Ιδεολογική κυριαρχία σημαίνει να πάμε εμείς μπροστά και να τους αφήσουμε να ξεπεραστούνε οριστικά από τις εξελίξεις και την μεταστροφή της κοινωνίας. Όχι να αποτίουμε φόρο υποτελείας στις μούμιες.

      Εξάλλου, οι μάζες των απογοητευμένων ανθρώπων που δεν πήγαν να ψηφίσουν το 2009 είναι απείρως περισσότερες από όλους τους αριστερούς μαζί. Αυτούς θα έπρεπε θέλουμε στο πλάι μας.

      • man8os avatar
        man8os @ ΚΜ 31/01/2011 14:58:56

        Αυτους θελουμε, και ολους τους αλλους. Και να σου πω κατι? Εμεις θα τους καπελωσουμε. Οχι αυτοι εμας. Απλα θελει συντονισμο.

  4. φωτεινη avatar
    φωτεινη 31/01/2011 14:18:30

    η γιογκα και το φενγκ σουι ειναι κατα περιπτωσην συστατικα της NEW AGE.οπως επιμενω οτι ειναι τα κολαν,τα βραχιολακια,η αμετροεπης ανασχοληση με την αθληση,την οικολογικη αναπτυξη,η παγκοσμια διακυβερνηση.ειναι τα καινουργια ερμαφροδιτα φρικια.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ φωτεινη 31/01/2011 19:19:57

      εμεένα που θυμίζει απλη Σοβιετική προπαγάνδα, αλλά η πολλή συνωμοσιακή θεωρία μου είναι ότι μια μερίδα Γερμανών και Αμερικάνων την έχουν υιοθετήσει και ξεσχίζονται να πουλάνε μπούρδες σε ηλίθιους.

      Αυτό που λες με την άθληση ωστόσο, δεν το συμμερίζομαι. Νους υγιής κλπ. Απλά εγώ δεν φοράω κολάν γιατι μου θυμίζω αδερφές χαχαχάα.

  5. Έρεβος avatar
    Έρεβος 31/01/2011 14:19:28

    Ειδαν την Τυνησία, είδαν την Αίγυπτο και λένε κάτσε μην μας κρεμάσουν κανένα πρωί από τα παράθυρα της Χρ. Λαδά...

    Όλοι σιγά σιγά καταλαβαίνουν ότι δεν τραβάει άλλο τ' άλογο και την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια.

    Τους επόμενους μήνες έχουμε να δούμε αντιμνημονιακό μένος από Πρετεντέρηδες, Τρέμηδες, Ντόρες και ...Αδώνιδες που θα τρίβουμε τα μάτια μας...

    • man8os avatar
      man8os @ Έρεβος 31/01/2011 14:22:10

      Οποιος το ψηφησε δεν θα ξαναεκλεγει. Εξαιρουνται 15-20 βολευτες του ΠΑΣΟΚ.

  6. Misha avatar
    Misha 31/01/2011 14:26:12

    κρα-κρα-κρα-κρα-κρα...

    και να σκεφτεί κανείς πως ο ηγεμών της ΔΟΛιότητος είναι και οφφικιάλος της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας, φέρων τον τίτλο του Άρχοντος Πρωτονοταρίου, είπε δε στην μεγαλοπρεπή τελετή απονομής του αξιώματος πως «αντιλαμβάνεται την απονομή του οφφικίου ως σύμβολο και εργαλείο εργασίας για την Ορθόδοξη Εκκλησία».
    Δηλαδή πού και να ήταν εχθρός της Εκκλησίας ...

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Misha 31/01/2011 19:55:43

      40 αργύρια, γαρ.. Πόσα ευρώ λογιούνται σήμερα;

  7. φωτεινη avatar
    φωτεινη 31/01/2011 14:30:32

    μα δεν θελει να την καταργησει,να την ομογενοποιησει θελει.

  8. SharK avatar
    SharK 31/01/2011 14:39:13

    προσοχή παιδιά, από τον πολύ πατριωτισμό έχει μετατοπιστεί στο χάρτη η Μυτιλήνη προς ανατολάς!

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 31/01/2011 14:49:31

    Η ΝΔ παντως θεωρει πατριωτικο και τον ισοσκελισμενο προυπολογισμο.

    Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, ΒΧρήστος Σταϊκούρας έκανε την ακόλουθη δήλωση:

    «Η Ν.Δ. επιμένει στη συγκρότηση ενός ολοκληρωμένου και συνεκτικού σχεδίου για την αντιμετώπιση του Ελληνικού προβλήματος χρέους.
    Στον πυρήνα του πρέπει να είναι η επίτευξη ισοσκελισμένου προϋπολογισμού, η προώθηση αναπτυξιακών πρωτοβουλιών, η αξιοποίηση της περιουσίας του Δημοσίου, η επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής και η μείωση του επιτοκίου του χρέους, χωρίς όμως την επιβολή επιπλέον όρων και προϋποθέσεων.
    Και φυσικά η θεσμοθέτηση και έκδοση ευρωομολόγου».

    Τωρα αν τη βαζει το Βημα μαζι με τους αλλοφρονες εχει το λογο του.

  10. jkr avatar
    jkr 31/01/2011 14:51:09

    ΔΟΛιες κυβιστήσεις..σε λίγο θα τους βγάζουν πρωτοσέλιδο για να καθαγιασθούν..

  11. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 31/01/2011 15:10:29

    Oταν σου φωναζουν στις εφημεριδες οτι εισαι ΔΕΝ εισαι Αδερφη.. τι μενει στο υποσυνειδητο ???????
    Παλιο κολπο. Δε μασαμε. Δε το συζηταμε. Μολων Λαβε.
    Τηλεφωνησε ο Μαροκινος στη μανα του,τι της ειπε??
    "μανα μπηκα στη Νομικη"...

    ΠΠ

    • sawas avatar
      sawas @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 31/01/2011 15:22:36

      :-) πολυ καλο ΠΠ

  12. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 31/01/2011 15:31:42

    ΑΛΕΝ ΜΠΑΝΤΙΟΥ: ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ «Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠ΄ Ο,ΤΙ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ»
    Η νεοελληνική κοινωνία κυοφορεί επώδυνα κάτι καινούργιο με εσωτερικές ανισορροπίες, εκτιμά ο Μπαντιού. Εμποδίζεται όμως από την τριβή του σύγχρονου με τους «παράδοξους αρχαϊσμούς». «Είναι εντυπωσιακό να βλέπουμε ότι παντού η απάντηση των κρατών, των κυβερνήσεων, των κυρίαρχων πολιτικών δυνάμεων είναι πανομοιότυπη- πρέπει να σώσουμε το σύστημα. Κανείς δεν έχει άλλη ιδέα εκτός από το να σώσουμε το σύστημα» λέει ο Αλέν Μπαντιού
    - Εχετε επισκεφθεί πολλές φορές την Ελλάδα. Πώς κρίνετε την ελληνική νοοτροπία;
    «Η Ελλάδα αποτελεί έναν ιδιαίτερο συνδυασμό μοντερνισμού και αρχαϊσμού. Θα ήταν λάθος να λέγαμε ότι οι Έλληνες παραμένουν δέσμιοι της παράδοσης, όμως υπάρχουν παραδοσιακά χαρακτηριστικά που είναι πιο έντονα στην Ελλάδα απ΄ όσο στη Γαλλία. Ο εθνικισμός είναι σαφέστατα πιο έντονος στην Ελλάδα. Για έναν Γάλλο είναι εντυπωσιακή η θέση της θρησκείας που παραμένει πολύ σημαντική και δεν είναι διαχωρισμένη από το κράτος, ούτε στα χαρτιά ούτε στην πράξη. Την ίδια στιγμή, η ελληνική είναι μια σύγχρονη κοινωνία. Η Ελλάδα με ενδιαφέρει διότι έχει βαθιές αντιφάσεις. Επιπλέον, την πλήττει η κρίση με εξαιρετική ένταση. Από όλα αυτά κυοφορείται κάτι καινούργιο…”

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ αλλενάκι 01/02/2011 00:33:21

      Εύλογη δεν είναι, Αλλενάκι, η πρεμούρα "να σώσουν το σύστημα"; Μα αφού αυτοί, που έχουν πρόσβαση στα ΜΜΕ, ΕΙΝΑΙ το σύστημα για την δεδομένη στιγμή!
      Μου θυμίζει το ανέκδοτο, που όταν ο σύζυγος, που τον έψαχνε, σκέφτηκε να βάλει φωνή "φωτιά! φωτιά!" για να τον ξετρυπώσει, ο κρυμμένος στην ντουλάπα εραστής τσίριξε "Την ντουλάπα πρώτααα!"

  13. Armageddon avatar
    Armageddon 31/01/2011 15:32:09

    ΔΙΚΑΙΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ
    ΘΕΜΑΤΩΝ , ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ, ΤΩΝ
    ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΠΗΓΩΝ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ,......

  14. φωτεινη avatar
    φωτεινη 31/01/2011 15:37:20

    παντως πορτα πορτα καποιος που διαβαζει το αρθρο, του μενει ο μακρυς καταλογος πολυ γνωστων ονοματων που καπου συμπιπτουν οι αποψεις τους.μοιραια μπαινει το ερωτημα εστω και ασυνειδητα ,μα ολοι αυτοι κανουν λαθος?ειναι ολοι αυτοι που πανε αντιθετα στο ρευμα ,η μηπως εγω?

  15. Maximilien avatar
    Maximilien 31/01/2011 15:51:57

    Κάποιοι ασχολούνται με τις παρλαπίπες του ΔΟΛ για να νιώσουν σημαντικοί ότι δήθεν διαδραματίζουν κάποιον σημαίνοντα ρόλο στο πολιτικό γίγνεσθαι. Ότι και καλά αποτελούν "απειλή" για το σύστημα και ότι τους τρέμουν τα μεγάλα συμφέροντα. Φοβήθηκε ο Μπόμπολας και ο ΔΟΛ την ΝΔ ότι μόλις ανέβει στην εξουσία θα τους καθίσει στο σκαμνί. Λες και δεν τρέμει το φυλλοκάρδι των μεγαλοστελεχών μήπως και μπουν στην blacklist των βαρώνων. Προσπαθούν οι ΠΑΣΟκοι να συσπειρώσουν τους οπαδούς τους προτάσσοντας τον κίνδυνο του "εθνικισμού" ενεργοποιώντας συγκεκριμένα ιδεολογικά αντανακλαστικά των οπαδών τους, προσπαθεί και η ΝΔ να συσπειρώσει τους δικούς της που της φεύγουν προς όλες τις κατευθύνσεις προτάσσοντας το "πατριωτικό στοιχείο".

  16. φωτεινη avatar
    φωτεινη 31/01/2011 16:05:33

    ολα τα φαρμακα προωθουν την ιαση, οταν γινεται μια σωστη διαγνωση βαση των συμπτωματων.αντιθετα λειτουργουν ως αυτο που λεει το ονομα τους.φαρμακια.

  17. alfonso avatar
    alfonso 31/01/2011 17:20:04

    Ενωμένοι πρέπει να αντιμετωπίσουμε τα οικονομικά, κοινωνικά και εθνικά εγκλήματα της κυβέρνησης Παπανδρέου

  18. vassilis avatar
    vassilis 31/01/2011 17:25:25

    Ολα τα φυντανια μας μαζι και το παπαδαριο, τους ενοχλει το μνημονιο και καθολου που γυριζουν, ως επαιτες ανα τον κοσμο, ζητωντας να τους αφησουν να κλεβουν και στο μελλον.Αν θελεις να διωξεις το μνημονιο, σταματας να ξοδευεις εκατομμυρια για να λενε καποιοι το κυρ ελεησον και να εχουν πεντε μπραβους και δυο οδηγους.Πρωτιστως δε στελνεις τους κλεφτες οπου τους αρμοζει.Μας ενοχλει που πρεπει να περασει νομος στο συνταγμα να μην επιτρεπεται να ζημιωνουν τους πολιτες οι πολιτικοι και ουδωλως μας ενοχλει οταν με νομο απαγορευεται να δικασεις κλεφτες πολιτικους.

  19. kiki avatar
    kiki 31/01/2011 17:37:19

    Ειναι τεραστιο το αντιμνημονιακο μετωπο, μπορει να μην καταγραφεται σε κανεναν κομματικο μηχανισμο, γιατι απλουστατα ολοι αυτοι που πιστευουν οτι εχει καταληθει η Δημοκρατια, το Συνταγμα, και οι ατομικες μας ελευθεριες και οι εργασιακες, δεν μετεχουν στα υπαρχοντα πολιτικα κομματα.Εκτος της Αριστερας που ειναι σαφης στις θεσεις της, οι αλλοι ειναι ηξεις αφιξεις.
    σαυτο το κινημα μετεχουν ολοι, οι ψηφοφοροι ολων των κομματων, ειμαστε ολοι μαζι εναντιον της καταργησης της χωρας μας.Δεν χωρανε εδω δεξιοι και αριστεροι.Ενας στοχος να φυγουν το ταχυτερο δυνατον πριν παρουν και αλλες καταστροφικες αποφασεις εις βαρος μας.Ηδη ακουσα οτι δεχτηκαμε το γερμανικο μοντελο , δηλαδη αναθεωρηση του συνταγματος και αναφορα οτι το ελλειμα πρεπει ναναι μεχρι 2,6% , και 66% του ΑΕΠ.
    Αν δεν ενωθουμε ολοι μαζι εναντιον τους , θα ειναι σαν να εχουμε αποδεχτει την σλαβια και την εξαθλιωση ολων των ελληνων, και των επομενων γενιων.
    Αποφασιστε.

    • karenin avatar
      karenin @ kiki 31/01/2011 17:56:19

      Η ΝΔ ούτε σητρίζει ούτε προσδοκά αντιμνημονιακά μέτωπα. Θα ήταν κουτό. Αφού οταν, και όποτε γίνει κυβέρνηση θα το βρεί μπροστά της.

  20. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 31/01/2011 18:22:02

    Το άρθρο του ΒΗΜΑΤΟΣ, εμφανίζει πανικό. Για πρώτη φορά η αριστερίστικη υστερία των τελευταίων δεκαετιών δείχνει πραγματικό φόβο. Ο αφορισμός για τον Αντώνη Σαμαρά, τους άξιους Συνεργάτες του Φαήλο Κρανιδιώτη, Χρύσανθο Λαζαρίδη, τον Μίκη Θεοδωράκη, Κώστα Ζουράρι, Βασίλη Μαρκεζίνη, Νίκο Κοτζιά και τόσους άλλους καταξιωμένους Ελληνες, αποδεικνύει πόσο πονάει η Εθνική Αλήθεια.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Nίκος Θ. 31/01/2011 20:02:26

      Έχεις δίκιο. Υπάρχει κάποιος υφέρπων πανικός στα νεοταξικά τσιράκια. Δες πόσο ο "φουκαράς" Ιός, εκτός συναγωνισμού πλέον, συνεχίζει να διαβάλει προσωπικότητες όπως ο Μ.Θεοδωράκης και ο Β.Μαρκεζίνης. Τα επιχειρήματα που παραθέτει πολλές φορές είναι ακριβώς τα ίδια με του Ριχάρδου (Σαπρόκαρδου) Σωμερίτη στο Βήμα. Θάυμασε δηλητήριο ..h..p://tvxs.gr/news/%CE%AD%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%88%CE%B1%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B1%CE%BD/%CE%BF-%CF%83%CF%80%CE%AF%CE%B8%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%AF-%CF%86%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF-%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B9%CE%BF%CF%85

  21. yiannos avatar
    yiannos 31/01/2011 18:26:09

    στους περίεργους καιρούς που ζούμε, δεν είναι καθόλου παράδοξο το φαινόμενο σύγκλισης επί ελαχίστων κοινών εθνικών επιδιώξεων πολλών και διαφορετικής ιδεολογικής ταυτότητας οργανώσεων και ατόμων.

    οι αφετηρίες είναι διαφορετικές, ο βασικός στόχος είναι κοινός: υπεράσπιση και ανάκτηση της εθνικής, κοινωνικής και ατομικής αξιοπρέπειας των Ελλήνων και αποκατάσταση της Δημοκρατίας ως το πολίτευμα της χώρας.

    όταν αυτά διασφαλιστούν, ας συνεχίσει ο καθένας το δρόμο του προτείνοντας διαφορετικές πολιτικές στα επί μέρους.

  22. φωτεινη avatar
    φωτεινη 31/01/2011 18:51:37

    εγω νομιζω οτι το αρθρο γραφτηκε οχι τοσο για να απαξιωθει το αντιμνημονιακο μετωπο,διοτι αναφορες σε τοσα γνωστα και ετεροκλητα προσωπα να συγκλινουν δρα ενισχυτικα,αλλα για να επιτευθει ενας αλλος στοχος.ο κ.ΛΟΥΛΗΣ παραγοντας ο οποιος διαδραματισε καθοριστικο ρολο επι κυβερνησεως Κ.Καραμανλη,δεν δισταζει να βαλλει κατα των συνεργατων...Ειναι και ο μοναδικος ο οποιος αναφερεται να βαλλει εναντιον αυτου του μετωπου.σαν να μας λεει, νεοδημοκρατες που ψηφησατε καραμανλη στις τελευταιες εκλογες απομακρυνθειτε απο το σαμαρα, γιατι μην κοιτατε που δεν μιλαει ο ιδιος ,αλλα ακουστε τον αντι αυτου κ.Λουλη για να δειτε τι πιστευει.δηλαδη ΔΙΧΟΝΟΙΑ για διασπαση.

  23. tiramola avatar
    tiramola 31/01/2011 19:13:24

    Μερικές σελίδες πριν τον επίλογο του βιβλίου του "σερ" Μαρκεζίνη "Μια νέα εξωτερική πολιτική για την Ελλάδα" έχει και οδηγίες προς ναυτιλομένους.
    "Τα σύννεφα μαζεύονται:καιρός να βγει η ΝΔ από την σκιά".
    Ακολουθούν οδηγίες μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουν η "εσωτερική κάθαρση" και η προσπάθεια του αρχηγού να κερδίσει την εμπιστοσύνη της "ρευστής" κεντροαριστεράς...
    Τελευταία ο Σπίθας πλέκει το εγκώμιο του "σερ" και ο "σερ" του Σπίθα, σε παρουσιάσεις βιβλίων και απόψεων με εγκώμια και θαυμαστικά σχόλια.
    Ο πρώτος αφού πέρασε από όλα τα κόμματα κατέληξε υπουργός του Μητσοτάκη ενώ ο δεύτερος άργησε να εμφανιστεί λόγω άγχους(αδικαιολόγητου)του μπαμπά του που ήταν υπουργός του δικτάτορα Παπαδόπουλου.
    Και επειδή τίποτε δεν γίνεται χωρίς λεφτά διαβάζω ότι πίσω από τον Σπίθα είναι ο όμιλος Κυριακίδη-Λαυρεντιάδη, μέσω μιάς ΜΚΟ που ακοκαλείται «Ρωμηοσύνη» και πίσω από τον "σερ"ο Λασκαρίδης που του διαθέτει τη Μεγάλη Βρετανία για τις πολιτικές του συγκεντρώσεις.

    • Misha avatar
      Misha @ tiramola 31/01/2011 19:47:38

      Πίσω από τον Μίκη Θεοδωράκη είναι ο...Αλαφούζος , ο οποίος συμμετέχει στην έκδοση της βιογραφίας του υπό τον τίτλο «Άξιος Εστί». :P

      Η ΜΚΟ Ρωμιοσύνη είναι η οργάνωση του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων , αν έκανες μια έρευνα δευτερολέπτων θα το έβλεπες...
      Αλλά πού μυαλό...

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ tiramola 31/01/2011 20:04:49

      Ο φίλος tiramola απλά αναπαράγει πληροφορίες που διοχετεύουν αντικειμενικά συντρόφια ενημέρωσης - εν προκειμένω ο Ιός. Δείτε το http://tvxs.gr/news/%CE%AD%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%88%CE%B1%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B1%CE%BD/%CE%BF-%CF%83%CF%80%CE%AF%CE%B8%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%AF-%CF%86%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF-%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B9%CE%BF%CF%85

      • boanerges avatar
        boanerges @ ΝΙΚΟΛΑΣ 31/01/2011 21:46:34

        Μιλάμε για παπαγαλία κανονική.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ tiramola 31/01/2011 23:52:37

      Λαστιχάνθρωπε ΥΕΑ/Β, ξέρεις ότι σου έχω πλέον αδυναμία, είσαι η πράσινη μασκώτ μας και θα σε υπερασπιζόμουν μέχρι θανάτου, ως συνάδελφος ΔΕΑ και ήδη Υπολοχαγός αλλά για τον Μαρκεζίνη τα 'κανες ρόϊδο. Με αυτό ειδικά της οικογενειακής ευθύνης που πέταξες για τον πατέρα του, αδίκησες τον εαυτό σου.
      Η συνέντευξη του Βασ. Μαρκεζίνη που διάβασα πριν λίγες εβδομάδες στο "Έθνος" ήταν από τα συγκλονιστικότερα, πυκνότερα σε επιχειρήματα, πιο τεκμηριωμένα κείμενα για το όλο το εύρος των ελληνοτουρκικών θεμάτων.
      Η πνευματική και εςπιστημονική του ακεραιότητα και οξύνοια είναι αδιαμφισβήτητη. Ποιοί του επιτίθενται; Οι γνωστοί καφενόβιοι αριστεριστές και δεν υπάρχει σοβαρός αναλυτής απέναντι του, μόνο φελλοί.
      Διάβασε τον προσεκτικά. Δεν έχει τυχαία τεράστιο κύρος. Εμείς εδώ έχουμε τον ...Θάνο Βερέμη και τον ΣΚΑΙ να ξαναγράφει την Ιστορία υπό το πρίσμα των εμμονών των αποδομητών!
      Φιλικά.

  24. φωτεινη avatar
    φωτεινη 31/01/2011 19:16:47

    τι εγινε τιραμολα ,καλυπτεις τα κενα του βηματος?

  25. boanerges avatar
    boanerges 31/01/2011 19:45:49

    Αυτοί οι δύο (δεν είναι οι μόνοι, υπάρχουν και άλλοι όπως ο Κοντογιώργης, ο Ζιάκας, ο Ζουράρις, ο Στάθης, η Κανέλλη, ο Τριάντης, ο 'Ηφαιστος και άλλοι πολλοί), εκπροσωπούν ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει η Ελλάδα σήμερα. Μια αχτίδα φωτός μέσα στη μαυρίλα που μας έχει καταδικάσει ο υιός της mama και του πατέρα του.

  26. Μέρμιγκας avatar
    Μέρμιγκας 31/01/2011 19:55:08

    Ναι, το αντιμνημονιακό "Πατριωτικό Μέτωπο",

    δεν τολμούν ούτε να το αναφέρουν....

  27. A.M. avatar
    A.M. 31/01/2011 20:26:04

    «Ο δι-Εθνισμός ΠΡΟ-ϋποθέτει την ύπαρξη του Εθνισμού.
    "Διεθνιστής" που δεν αγαπά το έθνος του πρίν απ' τ' άλλα έθνη δεν είναι διεθνιστής.
    Για να αγαπήσεις την πατρίδα κάποιου άλλου πρώτα θα αγαπήσεις την δικιά σου πατρίδα»
    Αυτά κατά Πάμπλο (Μ. Ράπτη)

    Το φυσικό και το επόμενο και λογικό είναι κάθε διεθνιστής να είναι πρώτα εθνιστής.

    Τα ευρωλιγούρια και οι δήθεν προοδευτικοί «αριστεροί» προωθητές της παγκοσμιοποίησης δεν είναι διεθνιστές ούτε βεβαίως κομμουνιστές ούτε αριστεροί, είναι απλως ξεπουλημένα τομάρια που δεν αγαπάνε τίποτε άλλο εκτός απ την πάρτη τους.

    • Dal avatar
      Dal @ A.M. 31/01/2011 23:45:39

      Πολύ ορθά

  28. δημης avatar
    δημης 31/01/2011 20:43:22

    "Η διακομματική «εθνικοπατριωτική συμμαχία» "
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΕΡΓΟΛΑΒΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΘΑ...ΓΡΑΨΟΥΝ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΡΘΡΟ ΜΟΛΙΣ ΞΕΘΟΛΩΣΕΙ Ο... ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ.....

  29. Ιωάννης Παντόπουλος avatar
    Ιωάννης Παντόπουλος 31/01/2011 20:45:43

    Καλώς ή κακώς η κυβέρνηση έκανε τήν επιλογή της καί ακολουθεί μιά πολιτική μνημονίου, η οποία προβλέπει μείωση δαπανών τού κρατικού τομέα, μέ στόχο πρωτογενή (πρό τόκων) πλεονάσματα στά επόμενα ( άγνωστο πόσα, αλλά αρκετά νά τά ζήσουν δύο γενεές) χρόνια.Ο στόχος ένας. Τό κράτος νά μπορεί στά επόμενα χρόνια νά αποπληρώνει τούς τόκους τών δανείων του καί νά περιορίσει τό χρέος του σέ ένα επίπεδο, τό οποίο θά μπορεί νά αναχρηματοδοτείται από τούς διεθνείς καί εγχώριους πιστωτές.
    Τό μνημόνιο εξειδικεύει ειδικότερα: Κατά πρώτον τήν εφαρμογή μέτρων πού θεωρούνται απόλυτα αναγκαία πρός επίτευξη αυτού τού στόχου καί κατά δεύτερον τήν επιβολή πολιτικών πού θά καθιστούν βιώσιμο τόν στόχο αποπληρωμής μακροπρόθεσμα.
    Ως πρός τό πρώτο: Η πλήρης εφαρμογή τών μέτρων αυτών μέ ορίζοντα τό 2013 θεωρείται μή διαπραγματεύσιμη. Τά δέ μέτρα πού πρέπει νά εφαρμοσθούν είναι σέ όλους γνωστά ( αύξηση έμμεσων καί άμεσων φόρων, περικοπή κρατικών δαπανών παντού, πάταξη εισ-φοροδιαφυγής ) καί τό ποσόν πού πρέπει νά περικόπτεται κατ΄έτος επίσης γνωστό. Τά δέ επιβαλλόμενα μέτρα δέν έχουν προσωρινό, (όπως εκ τού πονηρού συχνά-πυκνά διατείνεται )αλλά μόνιμο χαρακτήρα, ώστε νά αποκατασταθεί η πιστοληπτική ικανότητα τού ελληνικού κράτους.
    Ως πρός τό δεύτερο: Στοχεύει στήν εσωτερική υποτίμηση (μείωση τουλάχιστον κατά 30% σέ μισθούς καί σέ συντάξεις), έτσι ώστε νά κλείσει η ψαλίδα εισαγωγών-εξαγωγών. Αφού θά φτωχύνουμε, θά καταναλώνουμε, αφ ενός δικά μας προιόντα καί αφ ετέρου θά περιορισθεί (λόγω οικονομικής δυσπραγίας) η κατανάλωση εισαγόμενων προιόντων. Οικονομική λογική: κρίση, απίστευτη ανεργία, εργατική εξαθλίωση, ραγδαία πτώση μισθών, ανάγκη αποδοχής οποιασδήποτε εργασίας, πτώση τιμής εγχώριων παραγωμένων προιόντων, άρα κατανάλωση αυτών λόγω φθήνιας. Συγχρόνως επίτευξη αύξησης εξαγωγών (λόγω ανταγωνιστικής τιμής εγχώρια παραγωμένων προιόντων) μέ μακροπρόθεσμο στόχο τό εμπορικό ισοζύγιο νά γίνει πλεονασματικό.
    Αν επιτευχθεί η πολιτική αυτή, θά είναι διαχειρίσημη από τό πολιτικό σύστημα γιά τουλάχιστον δύο δεκαετίες. Οταν πέσεις από τήν σκάλα, επιβιώσεις καί θέλεις νά τήν ξανανέβεις, τό πρώτο σκαλοπάτι ανόδου θά πανηγυρισθεί ως κοσμοιστορικό γεγονός ανάταξης τού έθνους. Είναι αυτό τό ζητούμενο; . Η απάντηση φυσικά κάθε εχέφρωνος πολίτου απαιτείται νά είναι όχι. Καί άν όχι ποιά είναι η άλλη, άν υπάρχει, λιγότερο επονείδιτη επιλογή μέ καλλίτερες προοπτικές; Αβρόχις ποσίν πολιτική, δυστυχώς, δέν υπάρχει.
    Αυτή είναι, σέ γενικότητες, η ασκούμενη πολιτική καί έτσι γίνεται λίγο- πολύ αντιληπτή από τόν κόσμο. Αυτή η πολιτική τού δημιουργεί φόβο καί άγχος γιά τήν προσωπική διαχείρηση τού τρέχοντος σήμερα καί τού άδηλου αύριο. Ελπίζει ο κόσμος εναγωνίως σέ μιά καλλίτερη πρόταση διαχείρησης τού οικονομικού παρόντος καί μέλλοντος, διαγκωνιζόμενος ταυτόχρονα μέ τούς συμπολίτες του νά εξασφαλίσει τήν όσο τό δυνατόν ομαλότερη δικιά του προσωπική προσγείωση στό ζοφερό αύριο πού βλέπει νά έρχεται μέ βήμα ταχύ, εξορκίζοντάς πολλές φορές μέ εμπάθεια ή απάθεια τά κοινωνικά δρώμενα. Από τήν πλευρά τών διαχειριστών είναι έκδηλη η αγωνία νά φέρουν εις πέρας τήν αναληφθείσα διαχείριση καί δέν φείδονται κανενός μέτρου εξαπάτησης καί τύφλωσης τού κόσμου, ώστε νά αποφύγουν μιά πιθανή εξέγερση τών πληβείων, πού θά απειλούσε χειροπιαστά τήν εξουσιαστική τους θέση στήν κοινωνία.
    Η υπάρχουσα κοινωνική διστρωμάτωση ήταν, σέ γενικές γραμμές, μέχρι πρότινος από τήν κοινωνική πλειοψηφία αποδεκτή. Διατηρούσε τά τελευταία χρόνια μιά δυναμική ανάπτυξης, έστω μέ δανεικά, καί η εναλλαγή τών δύο κομμάτων εξουσίας στήν διαχείρηση υποσχόταν τήν διατήρηση αυτής τής δυναμικής, προάγοντας απλώς επιλεκτικά τά επιμέρους συμφέροντα πού τήν στήριζαν. Σέ αυτή τήν λογική λειτουργούσαν καί τά κόμματα τής αριστεράς αναπαράγοντας κούφια λόγια, αριστερά ειπωμένα, νεμόμενοι τό κομμάτι τής συμβολής τους πού δικαιωματικά τούς ανήκε καί τούς παρείχε απλοχερώς τό σύστημα εξουσίας.
    Συμπερασματικά. Η ΝΔ, ως κόμμα εξουσίας, πρέπει νά μπορέσει νά προτείνει μιά άλλη, καλλίτερη διαχείρηση τής άμεσης κρίσης χρέους, χειροπιαστή, κατανοητή καί στήν μάνα μου, νά καταλάβει ότι θά συνεχίσει νά παίρνει τήν ευτελή (συγκρινόμενη μέ τίς υπόλοιπες) σύνταξή της. Νά δώσει στόν καθένα χειροπιαστή ελπίδα (αυτονόητα καί στήν άρχουσα τάξη), ότι έχει πραγματοποιήσιμο σχέδιο (καί όχι έκθεση ιδεών), τό οποίο θά αποκαταστήσει σέ εύθετο χρόνο τίς επιδεινούμενες οικονομικές σταθερές, εμπλουτίζοντας παράλληλα μέ θάρος τήν κυβερνητική της πρόταση (απόλυτα αναγκαίο) μέ αλλαγή πολιτειακού προτύπου, προβάλλοντας μιά άλλη αντίληψη ανάπτυξης, δικής μας, πού νά ανταποκρίνεται στήν ψυχοσύνθεσή μας. Μιά υπόσχεση γιά καλλίτερη διαχειριστική πρακτική, στό πλαίσιο τής ασκούμενης πολιτικής, Οχι μόνο δέν είναι αντάξια τών περιστάσεων, αλλά καταδικαστέα στήν συνείδηση τού κάθε πολίτη, πού ψήφισε γιά αρχηγό τόν Σαμαρά, ελπίζοντας σέ ανατροπή κατεστημένων αντιλήψεων καί πρακτικών. Τό μήνυμα ήταν σαφές. Οχι μιά από τά ίδια.
    Ο Χάντιγτον έχει σέ μερικά σημεία δίκιο. Ενα γεγονός γίνεται από κάθε πολιτισμό διαφορετικά ατιληπτό καί κατανοητό. Ας εκμεταλευθούμε αυτό πού έχουμε.Τήν διαφορετικότητά μας. Ας νοήσουμε τό παγκόσμιο γίγνεσθαι, ώστε νά τό ζήσουμε σύγχρονα, μέ τίς δικές μας αξιωματκές αρχές, στά όρια τού δικού μας χώρου καί τού κόσμου ευρύτερα, επεξεργασμένου πιά μέ τά δικά μας κριτήρια. Ας συνεχίσουμε νά είμαστε αιωνίως παίδες, πού δέν φοβούνται νά γνωρίσουν τίς πράξεις τών άλλων καί μετουσιωμένες νά τίς βιώσουμε μέ τόν δικό μας τρόπο. Δέν νομίζω ότι ο Ελληνας χρειάζεται άλλες μετεκενώσεις τών δικών του, υποτίθεται, πολιτιστικών αξιών, πού τίς ανακάληψαν πρόσφατα ( αναγέννηση) στάς Εσπερίας, τίς αντιλήφθηκαν διαφορετικά καί έτσι προσπαθούν νά μάς τίς χώσουν στό δικό μας αξιωματικό κόσμο. Αντεστραμένες. Λοιδορούνται οι Ελληνες από πολλούς ιθαγενείς ημιμαθείς καί ξένους ειδήμονες γιά τήν επιφανειακή καί μόνο αποδοχή τών δυτικών αξιών από τούς σύγχρονους έλληνες. Τούς θεωρούν μάλιστα ως ξεπεσμένο είδος ( Αλβανοσλάβους, Τούρκους, κ.λ.π.). Μάς αντιμετωπίζουν συγκαταβατικά ( μέ εκείνο τό ευρωπαικό μειδίαμα) ως νεοέλληνες , πού στόν δικό τους αξιωματικό κόσμο καμιά σχέση δέν έχουμε μέ τούς αρχαίους μας προγόνους, πόσο δέ μάλλον μέ ανθρώπινες αξίες, πού εκείνοι πρέσβευαν καί αυτοί ως άξιοι συνεχιστές εκείνων , υποτίθεται, σήμερα μονοπωλούν.
    Πρέπει πραγματικά πολλά νά γίνουν, άν θέλουμε νά συνεχίσουμε νά υπάρχουμε, όχι μόνο ως μέρος τού παγκόσμιου πληθυσμού, αλλά καί ως λαού. Οχι μόνον βιολογικά ως άνθρωποι, αλλά πολιτισμικά ως Ελληνες. Μιά κοινωνική εξέγερση, ενστικτώδης, τυφλή, χωρίς επεξεργασμένο καί κοινωνικά αποδεκτό σύγχρονο ζητούμενο, πού θά έδινε όντως μιά διέξοδο στήν χώρα καί τόν λαό της, δέν είναι τό ζητούμενο. Αντίθετα θά αφανίσει τό αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό ( φυσικά καί υπάρχει καί δέν είναι διόλου ευκαταφρόνητο) καί θά καταστρέψει τήν δυναμική αυτής τής χώρας, μέ κίνδυνο νά εξαφανίσει ή νά συρικνώσει ανεπανόρθωτα, τόσο τό δυναμικό της, όσο καί τήν χώρα.
    Εδώ καί λίγο καιρό παρακολουθώ τίς αναρτήσεις καί τά σχόλια στό Antinews. Είναι ελπιδοφόρο ότι υπάρχουν άτομα μέ αυτοσεβασμό , πού πιστεύουν, προτείνουν καί ελπίζουν σέ κόμμα εξουσίας, ότι θά μπορέσει νά λύσει σωρεία προβλημάτων.
    Τό έχω ξαναπεί. Οι λαοί ευτυχούν ή δυστυχούν, άν στόν κατάλληλο χρόνο θρεθεί η κατάλληλη ηγεσία ή αντίστροφα.

  30. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 31/01/2011 21:27:53

    Ξεκίνησε η οικοδόμηση του "εθνικοσοσιαλιστικού κινήματος" στη χώρα μας με τη συμμετοχή και της Αριστεράς
    Δεν ξεκίνησε με τον ναζιστικό χαιρετισμό του Νίκου Μιχαλολιάκου στο δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας, ούτε από την συμμετοχή μελών του ΛΑΟΣ στα γνωστά έκτροπα στον Άγιο Παντελεήμονα. Αυτά είναι περιθωριακά και γραφικά φαινόμενα, μπροστά στο νέο εθνικοσοσιαλιστικό κίνημα που άρχισε ήδη να οικοδομείται ως πολιτικό κίνημα στη χώρα μας και ετοιμάζεται να κατέλθει στις επόμενες εκλογές και να διεκδικήσει την υπέρβαση ανάμεσα στην δεξιά και και την αριστερά!
    Πρόκειται για ένα κίνημα που αποκτά ισχυρά κοινωνικά και πολιτικά ερείσματα και οικοδομείται με πρωταγωνιστή τον Μίκη Θεοδωράκη. Από τον Κώστα Ζουράρι ως τον Δημήτρη Καζάκη και από Γιώργο Καραμπελιά ως την Σοφία Σακοράφα συσπειρώνονται γύρω του. Έχει και την προϊστορία του, δεν πρόκειται για παρθενογένεση. Όλες αυτές οι κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις δεν συναντιόνται πρώτη φορά. Έχουν συναντηθεί ξανά παρελθόν για να προασπίσουν τα "εθνικά" μας συμφέροντα. Η πιο πρόσφατη συνεύρεσή τους ήταν στο κίνημα για την απόσυρση του βιβλίου Ιστορίας της Στ Δημοτικού το Φθινόπωρο του 2006 προκαλώντας μία χιονοστιβάδα αντιδράσεων, η οποία οδήγησε στην απόσυρσή του μετά από ένα χρόνο.

    Σήμερα, αυτό το μέτωπο πολιτικών και κοινωνικών δυνάμεων ανασυγκροτείται και οργανώνεται διεκδικώντας να εκφράσει το εναλλακτικό σχέδιο του αστισμού - τύπου Ουγγαρίας - απέναντι στην πολιτική κρίση του δικομματισμού, η οποία ήδη έχει οξυνθεί μπροστά στην υπαρκτή εκδοχή της χρεωκοπίας της χώρας. Ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα που περιγράφει εκδήλωση σε επαρχιακή πόλη, καταγράφει το κλίμα που διαμορφώνεται πανελλαδικά:

    Σε μία πρωτοφανή συγκέντρωση «από τα κάτω», δηλαδή συγκέντρωση αυτόνομων κομματικά πολιτών, έγινε χθες βράδυ στη αίθουσα του Επιμελητηρίου η ιδρυτική συνέλευση της «Σπίθας των Κεφαλλήνων πολιτών» που αποτελεί «παράρτημα» της «Σπίθας» του Μίκη Θεοδωράκη στο νησί μας. Περίπου 300 συμπολίτες μας (επαγγελματίες, έμποροι, αγρότες, εργάτες, υπάλληλοι κ.α.) έδωσαν το παρόν στη «Σπίθα», που τείνει να πάρει διαστάσεις λάβας σε ολόκληρη τη χώρα, εκφράζοντας έτσι το θυμό αλλά και την αγωνία του κάθε Ελληνα για το που οδηγείται η χώρα μας με το επαίσχυντο Μνημόνιο, που όπως είχε χαρακτηριστικά ο εκ των χθεσινών ομιλητών Δημήτρης Καζάκης «…αποτελεί καθεστώς ιδιότυπης κατοχής της χώρας μας από το διεθνές χρηματιστηριακό κεφάλαιο και τους διεθνείς τοκογλύφους…». Στη συγκέντρωση έστειλαν μηνύματα η ανεξάρτητη βουλευτής Σοφία Σακοράφα και ο βουλευτής της Ν.Δ. Πάνος Καμμένος.

    Επισημαίνουμε την κατηγοριοποίηση των “συμπολιτών” που υπάρχει σε παρένθεση: επαγγελματίες, έμποροι, αγρότες, εργάτες, υπάλληλοι κ.α.. Είναι μια κατηγοριοποίηση που καταγράφει λαϊκά στρώματα, αλλά με διαφορετική διάταξη απ' αυτή που χρησιμοποιεί παραδοσιακά η Αριστερά. Ως γνωστόν και οι φασίστες απευθύνονται στα λαϊκά στρώματα κυρίως ως επαγγελματικές συντεχνίες, χωρίς να έχουν προνομιακή απεύθυνση προς την εργατική τάξη. Αυτού του τύπου κοινωνική απεύθυνση καταγράφεται και σε άλλες εκδηλώσεις της “Σπίθας” της ΚΙΝΗΣΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ του Μίκη Θεοδωράκη. Είναι αποκαλυπτικός ο κατάλογος των κοινωνικών οργανώσεων με τις οποίες συνδιοργάνωσε την μαζική συγκέντρωση στο Θέατρο Ακροπόλ στις 17 Ιανουαρίου:

    Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών,
    Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία,
    Ομοσπονδία Συλλόγων Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΤΕΙ,
    Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού,
    Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος,
    Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος,
    Συμβολαιογραφικός Σύλλογος Αθηνών,
    Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος και η
    ΚΙΝΗΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

    Εξίσου αποκαλυπτικά ως προς το ιδεολογικό τους περιεχόμενο είναι τα συνθήματα που αναγράφονται στην αφίσα της εκδήλωσης:

    ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΜΑΣ
    ΕΝΑΝΤΙΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ
    ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΑΞΙΑΚΟ ΚΩΔΙΚΑ

    Ανάλογου περιεχομένου είναι και η συνθηματολογία στον ηλεκτρονικό τύπο που στηρίζει αυτό το κίνημα, όπως αυτός ο τίτλος: “Χρειαζόμαστε ένα μεγάλο μέτωπο, μια μεγάλη συνάντηση που στη θέση του «Δεξιού» και του «Αριστερού» να μπει ο άνθρωπος.”

    Από μια παρόμοια πολιτική κίνηση δεν ήταν δυνατό να λείπουν και εξέχοντες άνθρωποι του πνεύματος και της επιστήμης. Και είναι ήδη πολλοί! Εμείς θα αρκεστούμε να παρουσιάζουμε δύο απ' αυτούς. Ο ένας είναι ο Σερ Βασίλειος Μαρκεζίνης, διαπρεπής σύμβουλο της βρετανίδας βασίλισσας, όπως αρέσει στον ίδιο να συστήνεται. Στην πρωτοεμφανιζόμενη επίσημη ιστοσελίδα της κίνησης, εκτός των κειμένων του "αρχηγού", δημοσιεύονται προς το παρόν άλλα τρία κείμενα. Το ένα από αυτά αναφέρεται στην “ΜΥΣΤΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ” και φέρει την υπογραφή του. Ο άλλος είναι ο Κ. Ζουράρις. Απολαύστε τον στο παρακάτω video που εξηγεί μερικά ζητήματα για την ΣΠΙΘΑ:


    Η Αριστερά στην καλύτερη περίπτωση στέκεται παθητική κι αμήχανη απέναντι σε αυτή την κατάσταση. Και το βουλώνει!... Όμως υπάρχει και η Αριστερά που μετράει το μπόι της με τον ίσκιο της και στηρίζει είτε φανερά είτε υπογείως αυτή την κίνηση. Είναι η Αριστερά που πιστεύει πως θα αποκτήσει την πολιτική ηγεμονία σε αυτό το εθνικοσοσιαλιστικό ρεύμα, προβάλλοντας τον δικό της αριστερό "πατριωτισμό". Θα είναι όμως αργά, όταν θα ανακαλύψει τις αυταπάτες της. Το φίδι έχει βγει απ' τ αυγό του και είναι δίπλα μας...

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 31/01/2011 21:28:39

      έτσι λέει ο συν-συριζα

  31. γιαννης avatar
    γιαννης 31/01/2011 23:23:25

    11+20 τα χωνει ο αντρεας μαζαρακης στην δεξια σας.

  32. Ιωάννης Παντόπουλος avatar
    Ιωάννης Παντόπουλος 01/02/2011 00:28:44

    Δυστυχώς ο εθνικισμός (είδωλο τού εθνισμού) καί ο κάθε -ικισμός (είδωλο τού όποιου -ισμού) καταργεί τό πρωτότυπο καί τό αντικαθιστά μέ τό είδωλό του. Είναι η υπεροχή τού συνοδευτικού ίσκιου έναντι τού υποκειμένου. Αν ο εθνι-κισμός συνευρεθεί μέ τόν σοσιαλ-ικισμό, τό αποτέλεσμα είναι ήδη γνωστό από τήν ιστορικά πρόσφατη εμπειρία. Αν θά είναι αυθεντικός φασισμός Μουσολίνιου τύπου ή εθνικοσοσιαλισμός χιτλερικού τύπου ή σοβιετισμός σταλινικού τύπου ή φωτοτυπική αναπαραγωγή τών αυθεντικών ( Φράνκο, Μεταξάς, διάφορα σοσιαλοεθνικιστικά αραβικά κόμματα τύπου Μπάαθ, Τσαουσέσκου, κ.λ.π.) λίγη σημασία έχει.
    Η συγχωρεμένη γιαγιά μου στήν ερώτησή μου, άν υπάρχουν φαντάσματα, μού είπε μέ τά δικά της λόγια: Οχι. Ολα αυτά είναι τυφλοπάνιασμα. Ενα πράγμα όμως υπάρχει καί μπορεί νά σέ σκοτώσει. Ο ίσκιος. Καί στήν ερώτησή μου τί είναι ο ίσκιος; μού είπε: Αν σέ χτυπάει ο Ηλιος δέν κάνει σκιά; Αυτό είναι ο ίσκιος. Καί αυτό τό σκοτεινό πράγμα ( ο ίσκιος) δέν είναι ξένο. Είναι δικό σου. Τό έχεις από τήν στιγμή πού γενιέσαι μέχρι νά πεθάνεις. Μήν τό αφήσεις νά σού κάνει κακό. Καί τό εννοούσε στήν κυριολεξία. Καί όταν ξεμάτιαζε, τόν ίσκιο έδιωχνε, πού τό κακό μάτι εγκαθιστούσε στόν κάθε ματιασμένο.
    Φαντάσματα δέν υπάρχουν. Ισκιοι πολλοί. Μήν τούς αφήσετε νά εγκατασταθούν μέσα σας. Θά σάς σκοτώσουν.
    ΥΓ. Οπως πολύ σωστά επισήμανε ο Α.Μ. Είμαι βαθύτατα εθνιστής. Σέβομαι τό έθνος μου σέ όλες τίς εκφάνσεις του. Γι αυτό καί μέ ενοχλούν πολλά. Γι αυτό καί προβληματίζομαι. Στίς ρίζες του προσπαθώ νά βρώ τά κακά πού τό ξεραίνουν καί τά καλά πού τό ξανανιώνουν. Δέν μού φτάνει η γνώση ότι είμαι ένα φύλο σέ ένα κλαρί. Θέλω νά ξέρω σέ ποιό δέντρο ανήκω. Νά νιώθω τό βάσανο τού κορμιού καί τήν προσπάθειά του νά ζήσει. Νά συμβάλλω καί εγώ παρ όλο πού βλέπω τίς παραφυάδες νά απομυζούν καί τήν δική μου προσπάθεια. Ελπίζοντες πάντα ότι κάποιο ζώο τού δάσους θά τίς φάει καί θά πάρει ο κορμός μιά ανάσα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.