#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/12/2011 21:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τρέμουν την λαϊκή ετυμηγορία



Ζούμε στιγμές απίθανου και ανεκδιήγητου πολιτικού ‘’κάλλους’’…Είναι ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ η επιθυμία ΚΑΠΟΙΩΝ, εντός και εκτός Ελλάδας, για παράταση της κυβέρνησης Παπαδήμου.

Πρώτα απ’όλα οι ξένοι δανειστές. Επιθυμούν, ΔΙΑΚΑΩΣ, την παραμονή μιας τέτοιας κυβέρνησης. Οι λόγοι γνωστοί και να μην κουράζω. Κατόπιν,μέσα στην Ελλάδα,τα κόμματα του μνημονιακού μπλοκ. Ο πασοκισμός,τα κόμματα των Καρατζαφέρη-Μπακογιάννη και οι ‘’αριστεροί εκσυγχρονιστές’’ του κόμματος Κουβέλη. Όλοι οι παραπάνω γνωρίζουν άριστα πως οι εκλογές θα τους σαρώσουν…Γι’αυτό,σαν ‘’το διάολο με το λιβάνι’’,ξορκίζουν,συνεχώς,κάθε ιδέα προσφυγής στις κάλπες. Στη συνέχεια,η διαπλοκή,που μέσω των παρεμβάσεών της από τα ελεγχόμενα κανάλια και εφημερίδες της,θέλει τη διατήρηση του σημερινού status quo….

Οι εκλογές είναι η ΑΠΟΘΕΩΣΗ της Δημοκρατίας. Είναι η κορωνίδα του δημοκρατικού πολιτεύματος. Η κοινωνία μιλά. Παίρνει αποφάσεις. Και ΑΥΤΟ φοβούνται! ΤΡΕΜΟΥΝ τη λαϊκή ετυμηγορία! Η κοινωνία δεν είναι όπως πριν. Ο Έλληνας,τα δυο τελευταία χρόνια,έχει διδαχθεί από δημαγωγικές και απατηλές εξαγγελίες. Τώρα,ΠΙΟ ΣΟΦΟΣ,θα τιμωρήσει…Και θα τιμωρήσει ΣΚΛΗΡΑ….Θα ισχυριστεί κάποιος πως ίσως ο Έλληνας δεν διδάχθηκε και θα επαναλάβει τα ίδια λάθη. Θεωρώ πως τα παθήματα του παρελθόντος έχουν γίνει μαθήματα. Εξάλλου,έχουν συμβεί ΤΟΣΑ και ΤΟΣΑ….

Κλείνοντας, απευθύνομαι προς τη Νέα Δημοκρατία και το πρόεδρό της. Προσωπικώς,διαφώνησα με τη συμμετοχή στη κυβέρνηση Παπαδήμου και ό,τι προηγήθηκε. Αυτή είναι η γνώμη μου και την έχω εξηγήσει επαρκώς,σε σχόλιά μου. Μπορεί να διαφωνήσει κάποιος αλλά δεν είναι δυνατόν να συμφωνούμε όλοι με όλα. Εξάλλου,αυτή είναι η ομορφιά και μαγεία της Δημοκρατίας. ΤΩΡΑ,ΟΜΩΣ,δεν πρέπει να κινηθεί σπιθαμή από τη κρυστάλλινη άποψή της για εκλογές το Φεβρουάριο (με μικρή απόκλιση μιας-δυο εβδομάδων).

ΕΔΩ και ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ό,τι αποφάσεις έχουν παρθεί από τον ύπουλο πασοκισμό,έχουν ληφθεί ΧΩΡΙΣ την ΕΓΚΡΙΣΗ των Ελλήνων. Είναι η ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΒΡΙΣ και ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΓΙΑ ΟΛOΥΣ ΜΑΣ! Γι’αυτό και η στάση της μεγάλης δημοκρατικής παράταξης πρέπει να παραμείνει ΑΤΑΛΑΝΤΕΥΤΗ και ΣΤΑΘΕΡΗ υπέρ της ΑΜΕΣΗΣ προσφυγής στις εκλογές. Ο οποιοσδήποτε μπορεί να ισχυριστεί πως ο Παπαδήμος μπορεί να στηριχθεί σε 167-168 έδρες. ΔΕΝ είναι έτσι. Η αποχώρηση της ΝΔ,σε περίπτωση που δεν τηρηθούν τα συμφωνηθέντα,θα συνοδεύεται από ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΟ ΚΡΟΤΟ….Επίσης,στη πολιτική,ένα και ένα ποτέ δεν κάνουν δυο. Είμαι σίγουρος πως θα γίνουν πολλά χυδαία τερτίπια από πολλούς,μέσα και έξω από τη χώρα,για ματαίωση των εκλογών.ΘΑ ΛΥΣΣΑΞΟΥΝ! ΑΛΛΑ,ΕΩΣ ΕΔΩ. Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,στη χώρα που τη γέννησε,ΔΕΝ ΠΕΛΕΚΙΖΕΤΑΙ. ΘΑ ΑΝΘΙΣΕΙ ΞΑΝΑ! ΠΡΕΠΕΙ να ΠΙΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ,που πέρασαν τη θηλιά στο λαιμό μας,το  ΠΟΛΥ ΠΙΚΡΟ ΠΟΤΗΡΙ της ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΝΤΡΙΒΗΣ και ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΑΡΩΣΗΣ ΤΟΥΣ….

 Komis Montechristo       

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 26/12/2011 21:21:50

    «ΤΩΡΑ,ΟΜΩΣ,δεν πρέπει να κινηθεί σπιθαμή από τη κρυστάλλινη άποψή της για εκλογές το Φεβρουάριο (με μικρή απόκλιση μιας-δυο εβδομάδων)»

    Συμφωνώ απολύτως. Και υπερθεματίζω με την ανάγκη περιοδείας του Σαμαρά μετά τις γιορτές. Αφενός ο κόσμος πρέπει νιώσει κοντά του τον άνθρωπο στον οποίο δείχνει να εμπιστεύεται το μέλλον της πατρίδας, αφετέρου το σύστημα πρέπει να αισθανθεί την καυτή ανάσα της εκλογικής ετοιμότητας του λαού.

  2. juliet avatar
    juliet 26/12/2011 21:26:52

    Κόμη μου,
    Χρόνια Πολλά!
    θα σου απάντησω αλληγορικά πατώντας στη φράση σου...Η αποχώρηση της Ν.Δ..........θα συνοδεύεται απο ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΟ ΚΡΟΤΟ.
    ''Μέριασε ,βράχε ,να διαβώ!''Το κύμα ανδρειωμένο
    λέγει στην πέτρα του γιαλού θολό ,μελανιασμένο.
    ''Μέριασε !μες στα στήθη μου πούσαν νεκρά και κρύα
    μαύρος βοριάς εφώλιασε και μαύρη τρικυμία.
    Αφρούς δεν έχω γι΄άρματα,κούφια βοή γι΄αντάρα
    έχω ποτάμι αίματα.Με θέριεψε η κατάρα
    του κόσμου,που βαρέθηκε,του κόσμου,πούπε:τώρα,
    βράχε,θα πέσης ,έφτασε η φοβερή σου ώρα!
    Οταν ερχόσουνα σιγά ,δειλά ,παραδαρμένο
    και σόγλυφα και σόπλενα τα πόδια θολωμένο
    περήφανα με κοίταγες και φώναζες του κόσμου
    να ίδη την καταφρόνεση ,που πάθαινε ο αφρός μου.
    Κι αντίς εγώ,κρυφά κρυφά,ε΄κεί που σε φιλούσα,
    μέρα και νύχτα σ΄έσκαφτα ,τη σάρκα σου εδαγκούσα
    και την πληγή που σ΄άνοιγα ,το λάκκο πούθε κάμω,
    με φύκη τον επλάκωνα,τον έκρυβα στην άμμο.
    Σκύψε να ίδης τη ρίζα μου στης θάλασσας τα βάθη ΄
    τα θέμελά σου τάφαγα,σ΄έκαμα κουφολίθι.
    Μέριασε,βράχε,να διαβώ!Του δούλου το ποδάρι
    θα σε πατήση στο λαιμό......Εξύπνησα λιοντάρι!''
    ........................................................
    Βαλαωρίτης

  3. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 26/12/2011 21:38:52

    ''Εκλογική συντριβή και πολιτική σάρωση''...Αμήν Κόμη!!!
    Χρόνια Πολλά με ανανεωμένη Ελπίδα!

  4. makis p avatar
    makis p 26/12/2011 22:03:17

    Γιατί mr komis και φίλοι του Αntinews , να γίνουν εκλογές .
    Μια χαρά περνάμε .
    Ούτε σκάνδαλα εχει αυτή η κυβέρνηση, ούτε καταστροφές και διαδηλώσεις από τα εξαγριωμένα πλήθη , ούτε πυρκαγιές.
    Ο κόσμος πληρώνει κανονικά τους φόρους , οι εισαγγελείς κάνουν σωστά την δουλειά τους , οι πολιτικοί μοχθούν στην βουλή και δηλώνουν πάντα το πόθεν.
    Τι θέλετε δηλαδή φτώχεια , αναρχία , χάος και πραξικοπήματα.

    • ΛΕΩΝΙΔΑΣ avatar
      ΛΕΩΝΙΔΑΣ @ makis p 27/12/2011 00:27:01

      ΕΝΩ ''Η ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ''ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ.....ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ...Ε ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝΕ ΝΑ ΦΑΝΕ ΜΑΥΡΟ ΟΙ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΙ Ε ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ''ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ''.....ΤΑ ΕΛΕΓΕ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ....ΑΛΛΑ ''ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΑΡΙΑ''

  5. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 26/12/2011 22:10:31

    Τιγράνη,όλοι επιθυμούμε εκλογές το γρηγορότερο.Μετά τις γιορτές,θα κριθούν πολλά.Αναμένονται εξελίξεις.

    • Αγρότης avatar
      Αγρότης @ Komis Montechristo 26/12/2011 22:35:54

      Εξελίξεις ? όχι ερήμην μας φαντάζομαι και για το συμφέρον του ελληνικού λαού. Γιατί από εξελίξεις που μας προσπερνούν ..... δεν έχουμε παράπονο

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ Αγρότης 26/12/2011 23:19:59

        Αγρότη,ουδείς διαθέτει τη μαντική ικανότητα να προβλέψει αν η άρρωστη πολιτική κατάσταση που βιώνουμε τελειώσει ή διαιωνιστεί.Θέλω να τονίσω το εξής:Το Antinews έχει πολύ υψηλό αριθμό επισκεψιμότητας.Το διαβάζουν,καθημερινά,χιλιάδες Ελλήνων.Κάθε σχόλιο και ανάρτηση συμβάλλουν αποφασιστικά στο διάλογο που διεξάγεται και αφορά το μέλλον της πατρίδας.Θέλω να πιστεύω πως στη Συγγρού διαβάζουν και ελπίζω πως τα σχόλια και οι παρατηρήσεις όλων μας λαμβάνονται υπόψη και οι εξελίξεις δεν θα μας προσπεράσουν.Θεωρώ πως κάθε σκέψη,ανεξάρτητα αν συμφωνεί ή όχι κάποιος,έχει σημασία και αξία.Μπορεί κάποιος να διαφωνεί μαζί μου,αλλά αυτή είναι η άποψή μου.

        • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
          ΑΓΡΟΤΗΣ @ Komis Montechristo 27/12/2011 12:18:52

          Κόμη , μακάρι νάχεις δίκιο. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου όσον αφορά την κρισιμότητα της κατάστασης - όχι μόνο οικονομικής - και εκτιμώ το ότι δεν χαιδεύεις αυτιά ,αλλά μάλλον στη Συγγρού μόνο διαβάζουν , αν το κάνουν και αυτό.
          Το antinews θάπρεπε να ήταν εργαλείο για αυτούς και έτσι να το έβλεπαν, γιατί όλοι όσοι το επισκεφτόμαστε έχουμε την πρόθεση τουλάχιστον να ψηφίσουμε την ΝΔ ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Ας προσέξουν όμως , αυτοί που ΑΚΟΜΗ ΜΠΟΡΟΥΝ να κινούν τα νήματα γιατί ΑΝΟΧΕΣ ΤΕΛΟΣ πράγμα που δεν θα είναι κακό για αυτούς αλλά για μας.

          • Komis Montechristo avatar
            Komis Montechristo @ ΑΓΡΟΤΗΣ 27/12/2011 21:55:17

            Αγρότη,η υπομονή του κόσμου εξαντλείται.Και αυτιά,όπως εύστοχα αναφέρεις,δεν χαϊδεύονται.Η κατάσταση δεν είναι παίξε-γέλασε.Περιμένουμε εξελίξεις μετά τις γιορτές.

  6. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 26/12/2011 22:13:24

    Juliet,και σε σένα εύχομαι χρόνια πολλά!!Όσον αφορά το κείμενό σου,δεν θα σχολιάσω τίποτα.Τα είπες όλα.

  7. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 26/12/2011 22:15:41

    Εύα,η ελπίδα πρέπει να υπάρχει πάντα στις ψυχές των ανθρώπων και να μένει ΑΣΒΕΣΤΗ!!Είναι κινητήριος μοχλός σκέψης.Άριστα κάνεις και το τονίζεις.

  8. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 26/12/2011 22:18:27

    ΑΜΕΣΗ ΒΟΗΘΕΙΑ: Ο Γιωργάκης μας είπε ότι ήταν τέτοια η κατάσταση που παρέλαβε από τον Καραμανλή που δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς. Ελπίζουμε να μην ακούσουμε παρόμοια επιχειρήματα και από τον Σαμαρά. Ο Ελληνικός λαός δεν χρειάζεται έναν ηγέτη που να του εξηγεί ότι δεν μπορεί να κάνει αλλιώς. Χρειάζεται έναν ηγέτη που να καταλάβει τον πόνο του και να τον βοηθήσει ΑΜΕΣΑ. Αυτά που γράφει ο κόμης εκφράζουν την θέληση του Ελληνικού λαού.

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Χρήστος Δημάρης 26/12/2011 22:29:06

      Κύριε Δημάρη,ορθή η παρατήρησή σας.

  9. nostos avatar
    nostos 26/12/2011 22:22:27

    Komi gia Mia akomi fora synipografw ta grapta sou!!!!

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ nostos 26/12/2011 22:33:38

      Όλοι,εδώ μέσα,σ'αυτό το διαδικτυακό ιστότοπο,βοηθούν με σχόλια,αναρτήσεις,παρατηρήσεις,σχολιασμούς,σκέψεις.Μας ενώνει ένα:Η αγωνία για το μέλλον της χώρας μας και το που βαδίζει.Ευχαριστώ για το καλό σου λόγο.

  10. Parrot avatar
    Parrot 26/12/2011 22:27:10

    Komis Montechristo

    ,δεν πρέπει να κινηθεί σπιθαμή από τη κρυστάλλινη άποψή της για εκλογές το Φεβρουάριο (με μικρή απόκλιση μιας-δυο εβδομάδων
    ==
    Κομητα
    Χρονια πολλα .
    Αυτο ειναι ευχη η αποφαση?
    Δεν ακουσα κατι τετοιο. Και ακουω ΠΟΛΥ καλα. Και βλεπω επισης..

    Καταλαβαινω το πρεπει .Το πρακτεον μου ..διαφευγει

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Parrot 26/12/2011 22:39:57

      Χρόνια σου πολλά!!Όπως αντιλαμβάνεσαι πολύ καλά,ό,τι καταθέτω στο αρχικό κείμενο,είναι απλά σκέψεις.Μακάρι να επιβεβαιωθούν όλοι όσοι επιθυμούν εκλογές το συντομότερο.Και υπάρχουν πάρα-πάρα πολλοί.Το τι θα συμβεί,άγνωστο.Υπάρχουν,βέβαια,και αστάθμητοι παράγοντες που θα κρίνουν το χρόνο των εκλογών.Και σίγουρα είναι αρκετοί.Η εκκίνηση του νέου έτους προμηνύεται εκρηκτική.Το έχω ξαναγράψει.Το πρώτο τρίμηνο του 2012 θα είναι καυτό εξελίξεων και γεγονότων.Οψόμεθα και είμαστε εδώ να εκφράσουμε τις προσωπικές μας απόψεις.

  11. Θέμις avatar
    Θέμις 26/12/2011 22:29:32

    Μακάρι Κόμη. Σύντομα. Το μόνο βέβαιο είναι ότι το βράδυ των εκλογών, όποτε γίνουν, θα είναι απόλαυση η παρακολούθηση των αποτελεσμάτων.
    Πάντως, αν τεθεί -που θα τεθεί- ζήτημα κόστους διεξαγωγής των εκλογών, εγώ διατίθεμαι να θυσιάσω το τηλεοπτικό υπερθέαμα της συντριβής του ΠΑΣΟΚ και να προσφέρω ως γραμματέας εκλογικού τμήματος εθελοντικά.

  12. φωνη avatar
    φωνη 26/12/2011 22:38:45

    Σε σχέση με το θέμα εκλογές έχουν κάνει 2 μεγάλα ατοπήματα, το ένα σε σχέση με το άλλο, και επιδιώκουν και το τρίτο. Το ένα είναι ότι πριν 2 χρόνια εκβίασαν πρόωρες εκλογές και υφάρπαξαν την ψήφο με ψέματα. Το δεύτερο, ως αποτέλεσμα του πρώτου, μας έφεραν σε κατάσταση οικονομικού εγκλωβισμού, αλλά πλέον επηρεάζει και τη δυνατότητα να πάμε σε εκλογές. Και τρίτο οτι αντί να προσπαθούν να ανακτήσουμε βαθμούς ελευθερίας και να κάνουμε εκλογές, κάνουν το αντίθετο. Προσπαθούν να δημιουργούν εμπόδια, επειδή δεν τους συμφέρει κομματικά.

    Είμαστε μια χώρα που δεν μπορεί να κάνει εκλογές, τουλάχιστον όπως θα μπορούσε παλιά. Και αυτή είναι μια αντικειμενική δυσκολία που τώρα αντιμετωπίζει και ο Σαμαράς. Η χώρα είναι εγκλωβισμένη γενικά.

    Μπορεί τα μεγάλα προβλήματα να είναι οικονομικά, αλλά όταν δεν μπορείς να κάνεις εκλογές είναι και αυτό ένα πρόβλημα από μόνο του. Και αυτό είναι μια τεράστια ευθύνη του ΠΑΣΟΚ.Κανείς δεν τους κατηγόρησε για αυτό. Λες και είναι φυσικό. Αντί να απολογούνται ή έστω να σιωπούν, που έφτασαν την Ελλάδα στο σημείο να μην μπορεί να κάνει εκλογές, βγαίνουν και μας λένε από πάνω πόσο κακό είναι οι εκλογές.

    Και το λένε υποκριτικά συγκρινόμενο με το PSI. Στην πραγματικότητα πιστεύω ότι δεν τους καίγεται καρφί, γιατί πρώτον αν τους ένοιαζε δε θα στήριζαν το δημοψήφισμα, δε θα ασχολούνταν με τα εσωκομματικά τους και τρίτον δε θα δημιουργούσαν προβλήματα λειτουργίας στην κυβέρνηση που έχει σκοπό το PSI.

    Επίσης, είναι μεγάλη καφρίλα, που τα γνωστά ΜΜΕ υποβιβάζουν το ζήτημα των εκλογών σε ζήτημα κομματικων σκοπιμοτήτων. Απλοϊκά λένε ότι το ΠΑΣΟΚ δε θέλει εκλογες για να μην υποστεί μεγάλη φθορά και η ΝΔ γιατί βιάζεται να κυβερνήσει. Τους βολεύει αυτή η ανάλυση, για να μην ακούει ο κόσμος τους πραγματικούς λόγους εκλογών. Και αν ο άλλος νομίζει ότι δεν είναι τόσο σπουδαία υπόθεση οι εκλογές δέχεται ευκολότερα παράταση ακόμα και αν δεν υπάρχει λόγος.

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ φωνη 26/12/2011 22:55:36

      Φωνή,θέτεις σοβαρούς προβληματισμούς.Ο πασοκισμός ευθύνεται για πάρα-πάρα πολλά...Από που να ξεκινήσει κάποιος και που να τελειώσει...Μας διέλυσαν εντελώς.Όσο για τη διαπλοκή,γνωρίζουμε όλοι πόσο στηρίζει τον παραπαίοντα παπανδρεϊσμό,που μετατράπηκε σε παπαδημοκρατία...Ελπίζω στη ΝΔ ν'αντιλαμβάνονται πως η άμεση προσφυγή στις εθνικές εκλογές είναι μονόδρομος για να ΑΝΑΠΝΕΥΣΕΙ η πατρίδα.

  13. danaos avatar
    danaos 26/12/2011 23:52:51

    Κόμη μου Χρόνια Πολλά! Αυτοί χρησιμοποιούν τα πάντα και με τέχνη για να ανακάμψουν και να ξαναεμφανιστούν στο πολιτικό σκηνικό ως σωτήρες! Λερναία Ύδρα, που εκτός απ' τα πολλά κεφάλια έχει απλωμένες και βαθιές ρίζες. Γι αυτό πρέπει μεγάλη προσοχή γιατί το βαθύ Πασοκ είναι πολύ βαθύ!

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ danaos 27/12/2011 00:02:10

      Δαναέ,χρόνια πολλά!!Δεν χρειάζεται να σου πω πως συμφωνώ απόλυτα με ό,τι ανέφερες.Ο πασοκισμός είναι ραδιούργος και παμπόνηρος.Έχει τονιστεί άπειρες φορές,από πολλούς σχολιαστές,τόσο ο ιδεολογικός χαμαιλεοντισμός του συγκεκριμένου πολιτικού μορφώματος όσο και οι μηχανορραφίες που διέπραξε και εξακολουθεί να διαπράττει στο παρασκήνιο.Θέλει,πράγματι,τρομερή προσοχή.

  14. Wolf avatar
    Wolf 27/12/2011 00:08:44

    Το συστημα, παντού σ όλη την υφήλιο, ένα πράγμα μόνο φοβάται, μόνο ένα τρέμει: τη λαϊκή οργή!!!
    Τρέμει το λαο που έχει πικρα και οργή μέσα του.
    Μόνο αυτο τους φοβίζει, στοιχειωνει τα όνειρα τους!!!
    Και οι έλληνες έχουμε πολυ οργή συσσωρευμένη μέσα μας, μ όλους αυτούς που τα τελευταία δυο χρόνια, έπαιξαν τις ζωές μας!!!

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Wolf 27/12/2011 00:28:58

      Παντού,όπου σταθούμε και βρεθούμε,κυριαρχεί η αηδία,η αγανάκτηση και η οργή απέναντι σε αυτούς που,εδώ και δυο χρόνια,μας οδήγησαν σ'αυτό το ΦΡΙΚΤΟ σημείο...Τι να πρωτοθυμηθεί κάποιος από το πασοκισμό και την ΥΠΟΥΛΗ στάση του...Γι'αυτό και στις εκλογές,που πρέπει να γίνουν ΑΜΕΣΑ,να πιουν το πολύ πικρό ποτήρι της εκλογικής ΣΥΝΤΡΙΒΗΣ και πολιτικής ΣΑΡΩΣΗΣ τους.Η ελληνική κοινωνία είναι ανάγκη να τους ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ πολιτικά για το κακό που προξένησαν.Ποιο είναι αυτό;Η πείνα,η δυστυχία,η φτώχεια,η εξαθλίωση,η ανεργία χτυπούν ΟΛΟΕΝΑ και περισσότερες πόρτες....

  15. danaos avatar
    danaos 27/12/2011 00:22:26

    Να σου θυμίσω κάτι σε λάιτ που έγραφα στις 17/7 έτσι απαντώντας στο χαμαιλεοντισμό που γράφεις, για να πάρουμε και μια ανάσα εύθυμη;
    www.antinews.gr/2011/07/17/113032/

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ danaos 27/12/2011 01:28:49

      Το θυμάμαι και το ξαναδιάβασα.Πολύ πετυχημένο!!!

  16. karenin avatar
    karenin 27/12/2011 00:49:37

    Αγαπητέ κόμη, μέρες που είναι οπως όλοι θα είδες πολυ κόσμο. Κάψα για εκλογές δεν διαπίστωσα. Αντίθετα η αγανάκτηση και η οργή έχει αντικατασταθεί με μίσος για όλους αυτούς που μας έφτασαν ως εδώ. Μίσος γιατί κανένας δεν εξηγεί πόσο θα κρατησει, και που πάει το πράγμα.
    Οι εκλογές όντως είναι η αποθέωση της Δημοκρατίας. Αλλά οταν ψηφίζεις ελεύθερα αυτούς που πιστεύεις, και ελεύθερα και αυτοί θα προσπαθησουν για ένα καλύτερο αύριο. Οι περισσότεροι όμως γνωρίζουμε ότι η δανειακή που θα υπογραφεί, προδιαγράφει με το νι και το σίγμα, πως θα κυβερνηθεί ο τόπος, και τι μας περιμένει. Κάποιους ισως να τους ικανοποιεί οτι την κατάσταση θα την διαχειρησθούν δικοί τους, καποιοι περιμένουμε άλλες προτάσεις.

  17. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 27/12/2011 01:50:33

    Karenin,πράγματι,ο καθένας συνάντησε διάφορους ανθρώπους και θ'αντάλλαξε απόψεις.Υπάρχει τρομερή οργή,παντού.Αυτό είναι αναμφισβήτητο.Όμως,παρατήρησα πως ολοένα και περισσότεροι επιθυμούν άμεση προσφυγή σ'εκλογές.Ζητούν αυτή την οργή να τη διοχετεύσουν στη κάλπη.Απ'ότι φαίνεται,η κάλπη,για τη πασοκική παράταξη,δεν θα βγάλει απλά μαύρο,αλλά πίσσα...Όσο για τη συνέχεια του προβληματισμού σου,θα υπενθυμίσω τις δηλώσεις Σαμαρά για επαναδιαπραγμάτευση.Το λέει συνεχώς.Δεν μπορώ αυτές τις δηλώσεις να μην τις λάβω υπόψη μου.Επίσης,ας μην ξεχνούμε πως ο διεθνής περίγυρος είναι εξαιρετικά ρευστός.Θα υπάρξει κούρεμα και σε ποιο βαθμό;Υπάρχει η ψήφιση της δανειακής.Μπορεί να συμβούν ανατροπές που ούτε καν τις φανταζόμαστε.Δεν θέλω να εξάγω συμπεράσματα προτού δω τι θα συμβεί.Γι'αυτό,πρώτα να δούμε τα του οίκου μας.Πολύ απλά,άμεσα και ταχύτατα,η χώρα να ομαλοποιήσει το πολιτικό της βίο.Πως;Με εκλογές.Μετά τις εκλογές να δεις τι έχει να γίνει...Αυτό τρέμουν οι φιλο-μνημονιακές δυνάμεις....Δεν είναι επί του παρόντος αυτή η ανάλυση.Πολλά θα εξαρτηθούν από το αποτέλεσμα των εκλογών και τι θ'ακολουθήσει.Το πρόβλημα στη χώρα,πρώτα απ'όλα,είναι πολιτικό.Εκεί είναι η ρίζα αρκετών δεινών.

  18. a.p. avatar
    a.p. 27/12/2011 02:23:09

    Δημοκρατια σημαινει εκλογες, ολες οι αλλες επιλογες ειναι εκ του πονηρου.......

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ a.p. 27/12/2011 21:18:30

      Δημοκρατία χωρίς εκλογές,και ειδικά στη σημερινή Ελλάδα με ό,τι προηγήθηκε,είναι μια ξεδοντιασμένη και ανάπηρη δημοκρατία.

  19. blue nile avatar
    blue nile 27/12/2011 03:09:51

    Συμφωνώ με τον κόμη στις διαπιστώεις του. Όμως κάτι μου λέει ότι δεν θα δούμε γρήγορα εκλογές. Σε κάποια πράγματα δεν πρεπει να γίνει η αρχή. Η υποχώρηση είναι ένα από αυτά. Ο Σαμαράς όταν συναίνεσε στη μεταβατική από τη μία έλεγε ότι κανονίστηκε η ημερομηνία στις 19 Φεβρουαρίου από την άλλη δεν ξεχνούσε να παραλείψει ότι δεν κοιμόμαστε με το ημερολόγιο αγκαλιά. Μακάρι να βγω ψεύτης.

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ blue nile 27/12/2011 08:16:34

      εκλογες φιλε blue nile, θα γινουν το αργοτερο μεχρι την Κυριακη των Βαιων!
      Να εισαι σιγουρος!

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ blue nile 27/12/2011 21:24:59

      Blue nile,το τι θα γίνει,θα φανεί σύντομα.Ιδίως προς το τέλος Γενάρη.Οψόμεθα.

  20. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 27/12/2011 08:54:09

    Διαφωνώ Κόμη με την άποψη ότι ο Σαμαράς μπορούσε να πάει άμεσα σε εκλογές. Καλώς ή κακώς θα γινόταν παρίας έναντι των ηγετών της ΕΕ και έτσι επέλεξε να στηρίξει το μεταβατικό σχήμα. Συμφωνούμε ότι οι εκλογές θα πρέπει να γίνουν οπωσδήποτε τον Φεβρουάριο-Μάρτιο. Ο ρόλος του Σαμαρά αυτή τη στιγμή είναι να αρνείται οποιαδήποτε επέκταση αρμοδιοτήτων στην κυβέρνηση Παπαδήμου πέραν του κουρέματος, της δανειακής σύμβασης και της καθημερινότητας. Καμία απόφαση από κυβέρνηση Παπαδήμου για ιδιωτικοποιήσεις, νέα μέτρα, νέα μνημόνια (εκτός από περιστολή σπατάλης), διορισμούς, δημόσιες συμβάσεις, εθνικά θέματα. Το κλισέ ότι στις "οικουμενικές" κυβερνήσεις εδραιώνεται η διαπλοκή ακυρώνεται. Δεν θα το επιτρέψουμε. Οποιαδήποτε προσπάθεια περι του αντιθέτου θα συνεπάγεται την άμεση αποχώρηση της ΝΔ από την κυβέρνηση αυτή και ανένδοτος για εκλογές

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 27/12/2011 21:32:53

      Φίλε Μανώλη,ο καθένας έχει την άποψή του ως προς το αν μπορούσε ο Σαμαράς να οδηγήσει σ'εκλογές.Δεν πειράζει.Απο δω και περα τι γίνεται.Οι προβληματισμοί,που καταθέτεις,είναι λογικότατοι.Δεν πρέπει να καθυστερήσουν οι εκλογές.Όσο καθυστερούν,η ΝΔ φθείρεται.Ελπίζω στη Συγγρού ν'αντιλαμβάνονται πως η αναβολή των εκλογών δεν συμφέρει τη χώρα.

  21. καβουρας avatar
    καβουρας 27/12/2011 10:32:24

    τι θα γίνει ρε παιδια με τις εκλογές αυτές ??? ΝΔ + ΠΑΣΟΚ < 60% των ψηφισάντων, τρομάρα μας , αλλά η κατσαρόλα του δικοματισμού πάντα γεμάτη για τους πεινάλες τους, για το λαό μία από τα ίδια.

  22. στεφανοσ γραγας avatar
    στεφανοσ γραγας 27/12/2011 11:24:01

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
    αραγε αυτα τα γραφετε απλα ως ευχολογια η τα πιστευετε πραγματικα ???(πεζη πραγματικοτης)...αφου ολοι εχουν συναποφασισει την παραταση των εκλογων μεχρι νεωτερας.. κανετε οτι δεν καταλαβαινετε η πραγματι δεν....εκλογες τον Φεβρουαριο γιοκ..εκλογες τον Μαρτη δυσκολα...εκλογες τον Απριλη ισως..εκλογες οταν τους συμφερει σιγουρα..ποτε ???ΠΟΤΕ...

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ στεφανοσ γραγας 27/12/2011 21:39:32

      Χρόνια πολλά!!Εκφράζονται,απλά,σκέψεις και προβληματισμοί.Δεν παριστάνω το ξερόλα.Στο τέλος,όταν υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα,θα μπορεί ο καθένας να εξάγει τα δικά του συμπεράσματα.

  23. hdgr avatar
    hdgr 27/12/2011 14:31:32

    Προς ενημέρωση

    Στα δελτία ειδήσεων θεωρείται βέβαιο ότι οι εκλογές μετατίθενται για τον Απρίλη.
    Λέγεται ότι ο Παπαδήμος εξασφάλισε την συμφωνία του Αντώνη Σαμαρά.
    Επίσης λέγεται ότι συμφωνήθηκε η ψήφιση της δανειακής σύμβασης.

    Μήπως η ΝΔ πρέπει να μας φωτίσει για το τι ακριβώς συμβαίνει;

    Η σιωπή είναι γιορτινή ή ένοχη;

    ΥΓ. Μόλις ακούω ότι ο Μιχελάκης δήλωσε ότι κανείς δεν μιλάει για εκλογές μετά το Πάσχα (!!!????)

    Ήξερα ότι το Πάσχα είναι κινητή γιορτή αλλά όχι ότι πέφτει και ...Φλεβάρη.

  24. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 27/12/2011 21:57:00

    Είναι αυτονόητο πως οι εκλογές είναι η πεμπτουσία της Δημοκρατίας.
    Πρέπει, όμως, να καταλάβουμε πως λύσεις εύκολες δεν υπάρχουν.
    Πρέπει επίσης να καταλάβουμε ότι τα μνημόνια είναι το αποτέλεσμα κι όχι η αιτία της κρίσης.
    Μην έχουμε αυταπάτες και μην ακούμε τον κάθε καιροσκόπο και λαϊκιστή.
    Προσωπικά διαπιστώνω ότι, σύμφωνα με τα λεγόμενα τους και τη συμπεριφορά τους,
    οι πολιτικές δυνάμεις της χώρας δεν έχουν ολοκληρωμένη γνώση της πραγματικότητας.

    Εύχομαι να είμαι λάθος, όμως, ως πολιτικός και οικονομικός επιστήμονας βλέπω πως η κρίση είναι μόλις στο πρώτο της στάδιο.
    Απαιτείται να ληφθούν ριζοσπαστικά μέτρα στη νομοθεσία και στην λειτουργία του δημοσίου άμεσα και γρήγορα. Να απελευθερωθεί το επενδυτικό περιβάλλον. Η αλλαγή κλίματος θα απαιτήσει επί πλέον χρόνο για να αποκτηθεί η εμπιστοσύνη στο νομικό και θεσμικό καθεστώς της χώρας. Οι καρποί από τις επενδύσεις δεν θα έλθουν αμέσως.
    Το ζητούμενο στην Ελλάδα είναι η πειθαρχία. Κι όχι μόνο δημοσιονομική, αλλά κοινωνική, συμπεριφοράς και πολιτική.

    Σίγουρα θα εκδοθούν τα ευρωομόλογα. Ναι, αλλά όχι πριν όλη η ΕΕ υιοθετήσει κοινωνική και δημοσιονομική πειθαρχία. Κι αυτό δεν είναι καπρίτσιο κανενός ευρωπαίου πολιτικού. Η προσωποποίηση της πολιτικής δεν είναι παρά το μάρκετινγ των ΜΜΕ. Η επιβεβλημένη πειθαρχία είναι απαίτηση για τη διάσωση της Ευρώπης στο πλαίσιο του διεθνούς καταμερισμού εργασίας, όπως αυτός διαμορφώνεται τα τελευταία 20 χρόνια και στη μελλοντική του μορφή.

    Και βέβαια μία μονοκομματική κυβέρνηση της ΝΔ θα είναι αποτελεσματικότερη από οιανδήποτε άλλη διακυβέρνηση. Όμως, υπό τον όρο ότι θα υπερνικηθεί, θα αποτραπεί η βίαιη αντίδραση των βολεμένων δήθεν αριστερών εργατοπατέρων και πατριδοπατέρων.

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Μανιάτης 27/12/2011 22:11:11

      Μανιάτη,χρόνια πολλά.Θα κρατηθώ στη φράση σου:''πολιτική πειθαρχία''.Πως θα επιτευχθεί αυτό;Είναι επιτακτική ανάγκη ν'απονεμηθεί δικαιοσύνη.Η χώρα θα ξεκινήσει ορθά,αυτή τη φορά,εφόσον υπάρξει παραδειγματική τιμωρία όσων κατέκλεψαν και υπεξαίρεσαν δημόσιο χρήμα,εις βάρος όλων μας.Ο πήχης για τη μεγάλη παράταξη είναι ψηλά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.