19/12/2008 13:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το Reuters και το ιντερνετικό …τέλμα στην Ελλάδα !!!

Προσέξτε πως παρουσιάζει το Reuters το ρόλο που παίζει το Διαδίκτυο στα γεγονότα:

Protesters rule the web in internet backwater Greece

Greek youths long angry with dim prospects in a society they see as corrupt and unfair, lashed out last week in the country's most violent and destructive riots in decades...    The Greek youths' message moved so fast over the Web and the international response was so immediate that it surprised many in a country seen as the Internet backwater of Europe...Greek youths appeared to reject traditional media and set up their own ways to communicate - Internet and SMS messages. Facebook profiles were quickly set up for the killed teenager, Alexandros Grigoropoulos... Through SMS, students quickly called for the occupation of university buildings and gatherings. Sites such as http://athens.indymedia.org/ transmitted their message, mobilised and drew support for their protests.   

http://blogs.reuters.com/global/2008/12/18/protesters-rule-the-web-in-internet-backwater-greece/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 19/12/2008 14:09:27

    Κανένα σχόλιο; Ο ανανάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω...
    Το μόνο που λείπει είναι να ανακαλύψουμε μια ιντερνετική εφαρμογή που να μεταφέρει τη σφαίρα μέσω της ...κάνης ADSL!

  2. alone avatar
    alone 19/12/2008 14:18:53

    deite:

    http://troktiko.blogspot.com/2008/12/blog-post_7407.html
    Έχουμε:

    1 κράτος

    2 Θεσμοθετημένος συνδικαλισμός

    3 Αυτόνομες πρωτοβουλίες αντιεξουσιαστών,αριστεριστών κτλ

    Η καταδίκη του 2 έρχεται από το 1 και τους
    νοικοκυραίους το καιρό των απεργιών της ΔΕΗ
    Τώρα έρχεται και από το 3,το οποιο ΟΜΩΣ είναι σε
    σύγκρουση με αρκετούς νοικοκυραίους και την
    επίσημη αριστερά.
    Βλέπετε τα πράγματα είναι πιο σύνθετα.
    Αντί να παίρνουμε εύκολα τη θέση του a και του b
    λίγο σκέψη για νέες συνθέσεις και αιτήματα.

  3. ειδηση@ειδηση avatar
    ειδηση@ειδηση 19/12/2008 14:26:40

    Επανέρχομαι για να συνεχίσω το διάλογο που τελείωσε με το πόστ του Τσίπρα..

    Διάβασα όλες τις απαντήσεις και έχω να πω τα εξής.

    Δεν με ενδιαφέρει εάν συμφωνείτε για όσα είπα. Σας λέω ποιές είναι οι εκτιμήσεις και πως θα κινηθούν τα πράγματα, εάν θέλετε το πιστεύετε.

    όσο αφορά για μυστικές υπηρεσίες των Βορείων γειτόνων..από τη στιγμή που το 3% του Ελληνικού πληθυσμού είναι συμπατριώτες τους, τότε δεν χρειάζονται ούτε υψηλές τεχνολογίες ούτε πολλά χρήματα, απλά εκμετάλλευση εθνικισμού και δημιουργία ανθρώπινων δικτυών στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.

    Άλλωστε οι "Καλές" μυστικές υπηρεσίες δεν είναι αυτές με τα πολλά χρήματα και τους αναρίθμητους πράκτορες, αλλά αυτές που είναι ικανές να εκμεταλλεύονται καταστάσεις.

    Η φτωχή και υπανάπτυκτη Ελλάδα του1904-1912 κατάφερε να διαλύσει ολόκληρη Οθωμανική Αυτοκρατορία και να συντρίψει την πανίσχυρη τότε Βουλγαρία (Η Πρωσία της Αντολής όπως λεγόταν), συνδυάζωντας πληροφορίες και δείχνοντας ευελιξία σε συμμαχίες πρόσκαιρες και μη.

    Εάν θεωρείτε ότι η προοπτική της μεγάλης Αλβανίας, είναι ήσσονιος σημασίας, τότε δείτε λίγο την πρόσφατη διεθνή αλληλογραφία και θα αναλύψετε "Πράγματα και θάματα".

    Βεβαίως για τα επεισόδια δεν υπάρχουν επαρκής ενδείξεις ότι οργανώθηκαν απο Αλβανούς αλλά σε κάποιο βαθμό τα εκμεταλλεύονται και εάν συνεχίσει η κατάσταση θα μπουν πιο δυναμικά στο παιχνίδι.

    Είμαι δημοσιογράφος και έχω ταξιδεψει ουκ ολίγες φορές στην Αλβανία για ρεπορτάζ. Υπάρχει έντονο το αίσθημα για τη με΄γάλη Αλβανία και μετά το '99 οι Αλβανοί θεωρούν ότι το μεγαλύτερο εμπόδιο για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι η Ελλάδα. Γιααυτό και προσπαθούν να μειώσουν την Ελληνική ισχύ με όποιο τρόπο μπορούνε.

    Οι υποθέσεις που έχουν αποκαλυφθεί τα τελευταία χρόνια απο τις Ελληνικές αρχές είναι πολλές και σημαντικές που δέιχνουν τις προσπάθειες οργάνωσης παραστρατιωτικών ομάδων, κρύπτες οπλισμού στην επαρχία, προπαγανδιστικό υλικό κτλ. Τα γεγονότα αυτά δεν δίνονται στα ΜΜΕ για να μην υπάρξει κανένα πογκρόμ εναντίων των Αλβανών.

    Αλλά οι κρατούντες γνωρίζουν όπως και οι "Φύλακες".

    Σε όλα τα παραπάνω προσθέστε και την Τουρκική παράμετρο που βεβαίως σιγοντάρει τους Αλβανούς ως αντιπερισπασμό της Ελλάδας και "Διπλό μέτωπο".

  4. ειδηση@ειδηση avatar
    ειδηση@ειδηση 19/12/2008 14:27:36

    Εννούσα τη διεθνή βιβλιογραφία.. σόρρυ για τα ορθογραφικά λάθη, νέο πληκτρολόγιο γαρ

  5. osaperas avatar
    osaperas 19/12/2008 15:03:34

    @5
    Ο Σόμπολος που χάθηκε αυτές τις μέρες;

  6. alone avatar
    alone 19/12/2008 15:14:57

    "@alone: “Σοβαρή” ανάλυση βσσισμένη στο ..τρωκτικό. πολύ γελάσαμε.."

    Φιλε που το παίζεις σοβαρός, ερμήνευσε μου τότε αυτή την ανάλυση http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_2_14/12/2008_296056

    Από το τρωκτικό πiρα απλά την πληροφορία .
    Άσε που σε αυτά τα κατά τα αλλα αναμενόμενα , κρύβονται οι αντιφάσεις και τα αναπάντητα χρονια ερωτήματα των πολιτικών αδιεξοδων.

  7. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 19/12/2008 15:21:48

    osaperas -εμπιστευτικό !!!!
    Σόμπολος !!!
    Συντάσσει επιστολή διαμαρτυρίας προς ξένα ΜΜΕ για «συκοφάντηση" του συστήματος που έπη δεκαετίες υπηρέτησε πιστά (σαν σκυλάκι δλδ) , και αυτό τον τίμησε δυο θητείες με θεσμική θέσει του «προεδράκου» (Ένας από τους χιλιάδες σε τούτον τον τόπο) χα χα χα

  8. ataktos avatar
    ataktos 19/12/2008 15:53:39

    Τελικά τα χρυσόβουλα είναι ατέλειωτα


    http://antigoldgreece.wordpress.com/2008/12/19/apati_metavivasis2/

  9. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 19/12/2008 15:55:04

    Καί τώρα, τί θά κάνουμε ?
    Τί θά απογίνουμε εμείς οι κοινωνικώς ανατεταραγμένοι ?
    Τώρα πού αποδεδειγμένα, η βολίδα ήρθε από ψηλά, εξοστρακισμένη (Στραπατσαρισμένη) πάνω σέ "σκληρή καί ανένδοτη" επιφάνεια καί κουβαλώντας καί σοβάδες (Πυρίτιο) απ' τόν τοίχο, στόν οποίο είχε χτυπήσει πρίν ?,
    ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ.
    Τί θά κάνουμε τώρα μέ τούς "αυτόπτες Μάρτυρες", οι οποίοι "είδαν" τόν "Μπάτσο" νά σκοπεύει οριζοντίως?
    Νά τούς βάλουμε νά ξεπουπουλιάζουν, ο ένας τού άλλου, τά μουσάκια - μπουζουριέρες, στύλ Σεργιαννό ?

  10. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 16:02:39

    Που είναι οι οπορτουνίστες γνωρίζοντες;
    Που είναι οι πυθίες των Καιρών;
    Τι μέλλει γενέσθει;

  11. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 16:04:53

    Δεν το είδα στο βενζινάδικο!

  12. a avatar
    a 19/12/2008 16:05:44

    Μια αρκετά αποκαλυπτική συνέντευξη με αφορμή τα όσα διαδραματίζονται τα τελευταία 24ωρα στην Ελλάδα σε διεθνή ΜΜΕ(Πολωνικά την οποία αναδημοσιεύουν και άλλα site) του στενού συνεργάτη μας κ. Ιωάννη Μιχαλέτου κάνει το γύρο του κόσμου εδώ και λίγες ώρες. Στην συνέντευξη του προς την Πολωνική εφημερίδα "POLSKA The Times" κ. Μιχαλέτος αναλύει μερικές από τις αιτίες των επεισοδίων ενώ με ιδιαίτερη προσοχή και διακριτικότητα αναφέρεται στον ξένο παράγοντα και τα σχέδια που τυχόν απεργάζονται ξένα κέντρα που επιθυμούν γενικότερη αποσταθεροποίηση στα Βαλκάνια. Παρακάτω ολόκληρη η συνέντευξη. Διαβάστε την αξίζει τον κόπο διότι φωτίζει κάποιες ιδαίτερες πτυχές που οφείλουν να μας προβληματίσουν και κυρίως να μας αφυπνίσουν. Ο Ι. Μιχαλέτος είναι ειδικός αναλυτής διεθνών θεμάτων που άπτονται των εθνικών συμφερόντων της Ελλάδας. Εκτός από την ειδική και μόνιμη συνεργασία του με το πρακτορείο μας συνεργάζεται ως ειδικός αναλυτής γνωστών Βαλκανικών κέντρων μελετών και ανάλυσης όπως το διεθνώς γνωστό και καταξιωμένο ειδησεογραφικό κέντρο Serbiana.
    Interview on the Greek riots Ioannis Michaletos

    12 Dec 2008

    The following text derives from an interview of the author with the Journalist Tomasz Pompowsk, Opinion Deputy Editor of "POLSKA The Times", regarding the recent riots in Greece.

    the newspaper interview in Polish

    Interview:

    Could you analyze important aspects of present street battles in Athens?

    1) The street battles are the worst Athens has ever experienced, although it is a city with rather frequent clashes with the police.
    Important characteristics include the rapid mobilization of the rioters. For example they were out in the streets destroying property in just 20-25 minutes after the death of the young person was announced. It happened in 21.03, it was first announced in a website around 21:30 and the riots were already swinging at 22:00. I have served in the Navy but I don't think armed forces are that quick in mobilizing their personnel!
    Over the coming days, the rioters that numbered between 1,500-2,000 people (30% of those immigrants-mostly Muslim), were able to move from one part of the city to another in a quick way using a variety of methods, such as public transportation in small groups, motorcycles or even riding taxis alone and gathering in a specific "meeting place".
    Lastly, the used extensively the internet, mobile phones and instant messaging services to alert against police and gather information of what the media were transmitting. In a few words they were trained in a fashion that distinct them from the usual "Athenian rioters". They seemed to have international experience and plenty of hideouts within the city centre.

    What is your assessment of unrest in Greece?
    2) I think it was a mixture of social disappointment, aftershocks of the global economic crisis coupled with foreign involvement and Greek tradition in extrovert activities such as taking out in the streets for a number of reasons! For the moment although it is a bit early to tell, I think that foreign involvement played a big part in making these riots last long and create big damages.

    Do you know how they started?
    3) During the first two days, the street fighting was intense, although the police had orders not to use violence in order to calm things down. The rioters had plenty of molotov bombs, heavy sticks, stones and other heavy equipment and were targeting specific items in the city: Shops and cars. Public buildings were not hurt especially due to police protection and that shows that the rioters were very much concerned of not get caught and "become heroes". They were more interested in creating damage, rather than attacking a public building to present a political message but having also the risk of being arrested. The last two days the police took more action against them and they disappeared. This is a typical urban guerrilla way of fighting; avoid confrontation and strike when least expected, always in a very fast mode. There was looting involved but it was not done by the rioters but by other elements that exploited the situation. Therefore the rioters were not seeking immediate financial gains, nor did they want to make a political pronouncement. Their aim was to inspire fear.
    How would you describe those street fighting?
    4) They started immediately after the Greek Indymedia website posted the news of the death of the young boy, with phrases such as «Revenge for the dead" "Police should pay now" "Everybody out in the streets". As I said that happened les than 30 minutes after the incident. It is interesting to note that the national TV learned of the killing only after the first rioters took out in the streets. According to unverified information, the local media were informed of the whole incident by the rioters that called them with their mobiles as soon as they were marching out in the streets.
    Do we have any reason to say about foreign involvement in sustaining those street battles?
    5) The rioters were trained, disciplined and in a fighting mood for 3 days; and another 2 days with less stamina though. This is not a typical Greek group and I would say not typical of any country if one takes into account that the rioters were not replenishing their numbers but were the same people more or less for the whole period.
    Secondly, after the riots broke out in Athens, almost simultaneously riots begun in all major Greek cities with the same style. Next day, almost 50 Greek cities were experiencing street battles and the following incident was reported were groups of people were moving from a city to city to start a riot for a few hours and then moving to the next one. Also in one city, named Kozani, groups of people that started the riots came from Athens, rented a hotel room and took the streets the next day. So we have people that are coordinated, able to control their "anger" and expose it with ferocity when needed. I would call them "urban guerrillas-mercenaries". There were reliable estimations by police circles over the past few months, that something is "happening" in the Greek radical scene and there are evidence that Greek NGO's collaborate with foreign ones by bringing volunteers in Greece from abroad, which in reality turn out to be radicals-anarchists. So a web of relations has been developed between Greek radicals and foreign ones. In that sense a provocation or the involvement of foreign intelligence apparatus it is not improbable judging by the recent European history.

    Why Greece became a target of that attack?
    6) My point of view is that Greece is the "weakest link" of the Eurozone, and I am not talking only from an economic point of view. It is Europe's gateway to the Middle East; its neighbour Turkey is a large country with explosive social problems and on its Northern borders it is accustomed into coexisting with the Balkan insecurity of Albania-Kosovo and so on. Therefore should Greece is destabilized it will create problem to Brussels that will loose contact with the all important East Mediterranean region and the Balkan politics will suffer a great deal of insecurity as well.
    Moreover Greece is an ideal base for anyone wishing to enter EU for ill purposes. A strong Greek security system deters the flow of drugs, illegal immigration and terrorists into Europe. A destabilized Greece along with the already dysfunctional state of affairs in the Balkans will cause a number of security issues for the whole of Europe.
    Who organized that fighting?
    7) The culprits in first sight are the leaders of the anarchist-radical networks in Europe. Greek radicals are an important part of the European networks along with their "comrades" in Italy, France and Spain the so-called Mediterranean networks. The other elements to be found are based in Germany and UK. The former provided human resources and the latter have already organized the so-called "Antifa" groups in Athens.
    So we have a Pan-European network, which is to an extent under the surveillance of the European intelligence services. So my rough estimation is that no operation and preparation could have been implemented if some international officers were not involved.
    Also if one adds the question "Cui bono?" in the long-term...the answer could perfectly be: The terrorist networks based already in the Middle East trying to find ways to establish firm roots in a Eurozone country. They have already managed to do so in Bosnia, Kosovo to an extent but Greece is a gateway to Brussels in all senses.
    I have to note that many analysts here in Greece believe that the USA Intel. Services were involved due to the recent business deals the government made with Russia, China, Germany and France. I think this is not feasible, but it cannot be excluded that private intelligence firms based in USA could have offered consultation or information. Of course this is another facet of globalization and doesn't involve Washington with which Greece cooperates strongly in many important fields.
    How a country can defend itself against such destabilization?
    8) The Greek national security is symmetrical and the rioters used asymmetrical warfare. The have done it elsewhere and the issue is that Greece doesn't have the mentality of coping with this kind of opponents. It never had urban guerrillas or experienced the existence of powerful organized crime groups -mafias. Therefore it will take time until new agencies will be created or the old ones figure out ways to understand how their opponents think and most importantly what do they want to achieve...which is basically destroy the way of life as we know it. I would call them the extreme angle of the postmodernist movement.

    What weak sides of national security were exploited by organizers of those attacks?
    9) The weakest side was I think the disinformation and psychological warfare one. The Greek police do not have the ability to use such techniques and deter any "Opponent". It relies only in the traditional police operation methods and it is not capable of penetrating effectively the groups of the radicals. In a broader sense, Greece is gradually coming into terms with the changing global environment after 9/11 2001 which calls for agile and asymmetrical police forces to counteract against threats such as radical anarchism, Islamic terrorism and translational organized crime. Although a lot have been improved, the geopolitical placement of the country right beside the explosive Middle East-Turkey-North Africa and the Balkans will make the issue more and more pressing in the future.


    greekamericannewsagency.com/gana/index.php?option=com_content&task=view&id=3882&Itemid=83

  13. ataktos avatar
    ataktos 19/12/2008 16:08:24

    Anonymous –αφού δεν βρέθηκε ακόμα ο αντίστοιχος Bouri μην στεναχώριεστε (θυμάσαι τον Oswald)

  14. Orestios avatar
    Orestios 19/12/2008 16:09:35

    Όλα τα γεγονότα, από τον θάνατο του Αλέξη έως τον πυροβολισμό του μαθητή, αν και μοιάζουν να εξελίσσονται τυχαία, έχουν έναν κοινό παρανομαστή. Να "αποκαλύψουν" το σκληρό, άκαρδο, αδιάφορο, καταπιεστικό και ανελεύθερο πρόσωπο της αστυνομίας. Στόχος η υπονόμευση της, με την προσκόληση σε αυτήν χαρακτηριστικών και επιθέτων, ώστε σταδιακά να απαξιωθεί και να γεννηθεί το ερώτημα αν είναι χρήσιμη καθώς δεν εξασφαλίζει "δημοκρατικές" ελευθερίες. Επανάληψη της διάχυσης τρόμου στον κόσμο, με παρόμοιο τρόπο και που αφορά αστυνομικές δυνάμεις "ανελεύθερων καθεστώτων" Ρουμανίας, Αλβανίας, Λαϊκής Δημοκρατίας της Γερμανίας, και άλλων πολλών κρατών, δυστυχώς βιώνουμε και σήμερα.

  15. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 16:10:47

    @14
    ".. The Greek national security is symmetrical and the rioters used asymmetrical warfare..."

    ΩΧ! ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ comes back!

  16. κκε avatar
    κκε 19/12/2008 16:11:43

    οι πρακτορες των ντοπιων και ξενων νταβατζηδων,
    προσπαθησαν να σκοτωσουν ενα παιδι στελεχους του κκε.
    γιατι?
    θυμαστε το ιντιμεντια,που καλουσε να κτυπηθουν οι
    φασιστες του κκε,και του ρεσαλτο?
    θελουν να εκδικηθουν το κκε επειδη δεν συμμετεχει
    στην "εξεγερση" του εξωθεσμικου παρακρατους?

  17. ataktos avatar
    ataktos 19/12/2008 16:15:17

    a- Στην πολώνια υπάρχει και η www.gazeta .pl του Michnik ,είναι ποιο έγκυρη και έγκριτη ,σε παραπέμπω σε παλιότερα σχολεία στο www.antinews.gr άλλωστε είναι γραμμένα στην πολωνική καθαρεύουσα ,αυτά που μας έβανες είναι πολωνικά αγγλικά άιντε τώρα άλλη μια μετάφραση στα ελληνικά

  18. Νικος avatar
    Νικος 19/12/2008 16:16:07

    -Σ’ ένα κλαδί κάθονται όλοι.
    -Το Κράτος, οι θεσμοί του, τα κόμματα, οι αναρχικοί, οι αντιεξουσιαστές, η εξωκοινοβουλευτική αριστερά και η εξωκοινοβουλευτική δεξιά και κυρίως τα πρόσωπα που απαρτίζουν όλα αυτά.
    -΄Ολο το σύστημα.
    -΄Ολοι αυτοί είναι μέρος του συστήματος.
    -΄Ολοι αυτοί πριονίζουν το κλαδί που κάθονται.
    -Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ.
    -Για να σπάσει το σάπιο κλαδί φτάνει και λίγη.
    -Στους υπόλοιπους δεν χρειάζεται αυτή η σήψη.
    - Ας μην ανησυχούν μήπως και σπάσει το κλαδί.
    -Είπαμε. Είναι σάπιο.

  19. xxx- avatar
    xxx- 19/12/2008 16:17:16

    @10 Eπικοινωνείς,δεν είναι ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ότι στόχευε 15χρονα???Αυτός έριχνε σφαίρες κι εκείνα ΕΦΗΒΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΠΤΕΡΩΕΝΤΑ!!!!!Για ανατάραξε λίγο τη συνείδησή σου!!!!

  20. donaE avatar
    donaE 19/12/2008 16:21:05

    Δυσκολευομαι να πιστεψω πως υπαρχει κατι ετοιμο απο πριν,ενθεν και ενθεν.Αν υπηρχαν τοσο οργανωμενα κεντρα εξουσιας αυτα τα χαλια θα αντιμετωπιζαμε σε οικονομικο ας πουμε επιπεδο?Ομως θα πεσει πολυ εκμεταλλευση,με ολα τα μεσα,νομοτελιακα.Αφηστε που θα ανοιξουν καινουργιες αγορες με την κουλτουρα της εξεγερσης.

  21. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 16:25:17

    @23
    sorry for being repeating myself....

    Οι καουμπόηδες και τα γελάδια τους,
    ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ!

  22. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 16:28:18

    @24
    Ωραία μιλάς για τον εαυτό σου και τις παρέες σου!
    Συγχώρεσε όσους δεν σας κάνουν παρέα τόσα χρόνια!
    Συγχώρεσε όσους κάτι θέλουν καλύτερο για αυτή τη χώρα ...χωρίς ανταλαγμα σε διορισμό!

  23. t avatar
    t 19/12/2008 16:29:40

    Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τη Βουλή πραγματοποιούν οι καθηγητές των Πανεπιστημίων.

  24. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 16:31:37

    @ 27

    ...οι καθηγητές του Σημιτη και του Βενιζέλου, εννοείς; Αναμενόμενοι κι αργήσανε θάλεγα...

  25. donaE avatar
    donaE 19/12/2008 16:39:05

    @29 Να λοιπον νεες αγορες, νεες ιδεες.

  26. neoinileias avatar
    neoinileias 19/12/2008 16:47:57

    ΧΩΡΙΣ αμφιβολία η σοβαρότητα των οικονομικών σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο λόγω της διεθνούς κρίσης και η κοινωνική κρίση που πλήττει χιλιάδες ανθρώπους ενθαρρύνει την κοινωνική δυσαρέσκεια. Η κρίση μπόρεσε όμως να αναπτυχθεί επειδή βρήκε σαθρό περιβάλλον, δηλαδή, ένα άπληστο χρηματοπιστωτικό σύστημα, έναν υπερχρεωμένο και εξαρτημένο ιδιωτικό τομέα (μικρομεσαία επιχείρηση κτλ) και μια οικονομικά εξαθλιωμένη κοινωνία.
    Σε αυτό το πλαίσιο τα μμε αντί να ασκήσουν ουσιαστικό πολιτικό έλεγχο παρασύρονται σε ένα ελεγχόμενο στρατηγικό πλαίσιο χειραγώγησης της κοινής γνώμης που ως απώτερο στόχο έχει τη διαμεσολάβηση για την κατάληψη της εξουσίας ή ακόμη και την εξυπηρέτηση, σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα η παρέμβαση τους είναι καθοριστική.
    Στο ίδιο μήκος κύματος λειτουργούν και αρκετά μεγάλα συνδικάτα, βρίσκονται αποκομμένα από τον πληθυσμό που εκπροσωπούν, έτσι δεν καταφέρνουν ούτε να ευαισθητοποιήσουν, αλλά ούτε και να ρυθμίσουν κοινωνικά ζητήματα. Εκτός αυτού τα μέσα πίεσης που χρησιμοποιούν θεωρούνται παρωχημένα. Αρκετοί πάλι λένε ότι το μήνυμα των φορέων δεν έχει σαφή προσανατολισμό. Από την άλλη πλευρά είναι σχεδόν σίγουρο ότι στόχος αρκετών ομάδων συμφερόντων είναι η χρηματοπιστωτική, εργασιακή και πολιτική χειραγώγηση.
    Λαμβάνοντας υπόψη τα όσα προαναφέρθηκαν αλλά και άλλα θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε ως ένα βαθμό στατικό τo μοντέλο της δημοκρατίας στη χώρας μας και αυτό συμβαίνει τόσο σε κεντρικό, όσο και περιφερειακό επίπεδο. Οι πολίτες θεωρούν ότι λειτουργεί κατά το πρότυπο όσων κατέχουν την εξουσία, λόγω της δύναμης και λόγω μεγέθους όσων ασκούν οικονομική επιρροή από τις ομάδες ειδικών συμφερόντων που κατά βάση τυγχάνουν διακριτικής μεταχείρισης.
    Κατ΄ αυτό τον τρόπο και δεδομένης της πολυπλοκότητας επιτυγχάνεται αποπροσανατολισμός των δημόσιων πόρων και αποκλειστική κυριότητα των φυσικών πόρων. Η συστηματική αναπαραγωγή των φαινόμενων χωρίς συγκεκριμένο περιεχόμενο δημιουργεί - αυξάνει την αλληλεξάρτηση και παρ εκτρέπει τις προτεραιότητες. Επίσης, η παγίωση της θεσμικής και λειτουργικής εκτροπής σε αρκετές περιπτώσεις παρεμποδίζει τη λήψη και υλοποίηση αποφάσεων εκλεγμένων οργάνων , εντείνει το κλίμα πολιτικής αναταραχής, μειώνει το βιοτικό επίπεδο, την ποικιλομορφία και την ισότητα των ευκαιριών, κτλ. Πως όμως μπορεί μια κοινωνία μεγάλων ανισοτήτων που δεν εκπληρώνει τις προσδοκίες των μελών της και δεν ανανεώνεται να αναπτυχθεί;

  27. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 16:58:11

    @30 donaE
    Δηλαδή, μετα την γενιά του πολυτεχνείου (δαμανάκη, παπαχρήστος, τζουμάκας, κλπ),
    να φάμε νέους καθοδηγητές της αποπλάνησης;
    Λυπήσου μας φιλενάδα!
    Πες άλλο όνειρο, άφησε άλλο όνειρο!

  28. donaE avatar
    donaE 19/12/2008 17:02:23

    @33 Λεω,πως αυτο φοβαμαι πως θα γινει και καθολου δεν το θελω.Μακαρι οχι.

  29. ataktos avatar
    ataktos 19/12/2008 17:11:27

    donaE-Αφού η έγκριτη Mery Lynch τα λέει σημερα

    http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/12/18/1607261.htm

    εσύ Παρακαλώ μην ακούς ούτε τα μασσαλία μου , ούτε του arxaiopteryx πάντα αισιόδοξη !!!

  30. t avatar
    t 19/12/2008 17:18:24

    Μεγάλη επιτυχία 20 άτομα έκλεισαν το Γαλλικό ινστιτούτο.
    Associated Press
    Dec 19, 9:29 AM EST

    Youths attack French Institute in Athens


    ATHENS, Greece (AP) -- Masked youths attacked the French Institute in Athens with firebombs Friday, while Greek union members and university professors geared up for new anti-government rallies outside Parliament.
    Some windows of the French Institute, a cultural and educational center, were smashed but the interior was not seriously damaged in the attack by about 20 people, police said. A nearby bank ATM was also damaged, but nobody was injured.
    "Spark in Athens. Fire in Paris. Insurrection is coming," read one slogan spray-painted onto the building's walls in French. Another, written in Greek, read "France, Greece, uprising everywhere."
    French Ambassador Christophe Farnaud, who visited institute, said French cultural institutions in Greece would be closed temporarily "as a precaution."

    Δεν είμαστε για γράμματα αλλά για κλάματα…
    Η χαρά των γραμμάτων…

  31. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 19/12/2008 17:26:23

    Δεν ξέρω τη λένε στην ...εσπερία (και δεν τους χρειαζόμαστε), αλλά εδώ στο Ελλάντα έχουμε κατάρρευση.
    Δεν λειτουργεί τίποτα.
    ΜΜΕ ασχολούνται με το γήπεδο του Παναθηναικού στο Βοτανικό υπό το πρίσμα οπαδικών προτιμήσεων, πόσα θα βγάλουμε, εργαζόμενους που χάνουν την δουλειά τους, προσπαθώντας να επηρεάσουν ή να υπερκεράσουν τις αποφάσεις του ΣΤΕ (...που δεν έχει βγει και λες και δεν είναι η Δικαιοσύνη ΚΑΙ για την προστασία των μειοψηφιών)
    Μετά την δολοφονία του 15χρονου, έχουμε φαινόμενα αυτοδικίας, λεηλασίες, απαξίωση της δικαιοσύνης, κάψιμο βιβλιοθήκης, θεωρίες συνωμοσιών, πολιτική εκμετάλλευση των γεγονότων, οικονομική κατάρρευση, ο κ Τσίπρας διαφωνεί με την δικομματική εναλλαγή (λες και δεν είναι αποτέλεσμα εκλογών), ο κ Αλαβάνος βλέπει Παπαφλέσσες, ο ΚΚ ο Β θέλει να μείνει και ο ΓΑΠ βλέπει να μην έρχετε μόνος του κλπ
    Με εμάς τους υπόλοιπους Ελληνες ποιος θα ασχοληθεί?
    -με την παιδεία?
    -με την υγεία?
    -την ανεργεία?
    -την ανέχεια?
    -την εξαθλίωση?
    -την φοροδιαφυγή?
    Λυπάμαι που σας στενοχωρώ κύριοι πολιτικοί μας αλλά υπάρχουν εκτός τους επώνυμους και 11.000.000 ανώνυμοι με τις αγωνίες τους και τα προβλήματά τους, που μετά από 30 χρόνια διαχείρισης από τους 300, όνειρα πλέον δεν έχουν.
    Δεν βρίζω αλλά πλέον μπορώ να σας πω αφού δεν δύναμαι και δεν επιθυμώ να πετώ πέτρες, καθώς η βία μόνο εσάς εξυπηρετεί:

    Αι ΣΙΧΤΙΡ

    ΥΓ

    -Τι ήταν αυτό που είπε ο Χρ.Βερελής μετα τον Κ.Σημίτη(χθες το βράδυ στη βουλή ...που μετέφερε πληροφορίες του απο το ΔΝΤ ότι θα μας...στριμώξουν άγρια...για να πέσει η κυβέρνηση) να ορίσουν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ "κοινής αποδοχης υπουργό Εθν.Οικονομίας" και να οριστεί ημερομηνία εκλογών "μέχρι τον Απρίλιο";

    -"Υπάρχει, όμως, και ένα τεράστιο κενό στο κράτος και στην πολιτική. Δηλαδή, είναι φανερό ότι από δεκαετίες τώρα η πολιτική δεν υπηρετεί το κράτος, δεν χρησιμοποιεί το κράτος για να υπηρετήσει την κοινωνία, αλλά συνιστά εντελώς συντεταγμένες οργανωμένες ομάδες συμφερόντων οι οποίες επιδιώκουν την εξουσία για σκοπούς φανερά ιδιοτελείς, γι' αυτό και δεν μπορούν να λυθούν τα κεντρικά προβλήματα του κοινωνικού βίου" (από τη συνέντευξη του κ. Χρήστου Γιανναρά στον ΣΚΑΙ)

  32. PATRA avatar
    PATRA 19/12/2008 17:29:49

    ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΛΗ ΠΡΑΚΤΟΡΟ-ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ...

    1)ΠΟΙΟ ...ΗΜΙ-ΚΡΑΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΜΕ ΣΤΕΝΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΞ) ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΓ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ SOROS FOUNDATION? ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠ.ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ? ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ...ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ?
    2)ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΜΙΑΣ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ?
    3)ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Ο ...ΤΑΜΙΑΣ?
    4)ΤΙΝΟΣ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Η ....ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ?


    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ...
    ΤΑ ΞΕΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΘΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...
    ΠΟΥ ΤΑ ΠΟΥΛΑΤΕ?

  33. osaperas avatar
    osaperas 19/12/2008 17:34:35

    Άυτή η επίθεση στο γαλλικό ινστιτούτο πολύ βρωμάει ρε παιδιά, μα πολύ βρωμάει

  34. Orestios avatar
    Orestios 19/12/2008 17:36:24

    @ #39
    Μετά τις δηλώσεις Σαρκοζύ φαίνεται να βρωμάει λίγο.

  35. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 17:39:54

    @38Patra

    δεν είναι όλοι στο κόλπο..ΛΕΓΕ!

  36. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 17:42:25

    @40
    Οπως κι επί καύσεως ΜΙΝΙΟΝ, έτσι και τώρα, δεν γίνονται όλα για εκλογες, αλλά για την αλλαγή -νομίζω-ηγεσίας στη ΝΔ<

  37. PATRA avatar
    PATRA 19/12/2008 17:46:55

    # kanis
    ΓΙΑ 1) ΚΑΙ 2)
    ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΔΩ
    http://www.eliamep.gr/about-us/
    ΚΑΙ ΕΔΩ
    http://www.ekem.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=571&Itemid=225
    ΤΟ 3) ΚΑΙ 4)
    ΤΑ ΗΞΕΡΕΣ

  38. lord avatar
    lord 19/12/2008 17:49:25

    Βρε μπουμπούκια της δημοσιογραφίας (τρομοκρατίας) δείτε πως κάνουν τους αγώνες στην Γαλλία!

    Προσοχή στην PATRA που σπέρνει ψέματα για θερίσει θύελλες. Και η κουβέντα δεν είναι πρακτο-κουβέντα αλλά προκτο-κουβέντα με τα λεγόμενα της-του.

  39. donaE avatar
    donaE 19/12/2008 17:49:56

    @ataktos 35 Προσπαθω να το καταπολεμησω.

  40. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 19/12/2008 17:50:01

    "Θα πρέπει να δούμε με ψυχραιμία τα όσα συμβαίνουν τις τελευταίες ημέρες στην Ελλάδα που δεν είναι τίποτε άλλο παρά η φυσική εξέλιξη, το φυσικό αποτέλεσμα πολύ συγκεκριμένων πρακτικών πολιτικών που εφαρμόστηκαν στην Ελλάδα. Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου είναι ολοφάνερο ότι υπάρχει τεράστιο χάσμα ανάμεσα στην κοινωνία και στο κράτος. Υπάρχει, όμως, και ένα τεράστιο κενό στο κράτος και στην πολιτική. Δηλαδή, είναι φανερό ότι από δεκαετίες τώρα η πολιτική δεν υπηρετεί το κράτος, δεν χρησιμοποιεί το κράτος για να υπηρετήσει την κοινωνία, αλλά συνιστά εντελώς συντεταγμένες οργανωμένες ομάδες συμφερόντων οι οποίες επιδιώκουν την εξουσία για σκοπούς φανερά ιδιοτελείς, γι' αυτό και δεν μπορούν να λυθούν τα κεντρικά προβλήματα του κοινωνικού βίου".

    "Η υγεία, η παιδεία, το ασφαλιστικό, η δημόσια τάξη… ο εκβιασμός του κοινωνικού συνόλου από το λεγόμενο "κρατικό συνδικαλισμό", ο συνδικαλισμός του δημόσιου τομέα. Αυτά τα πολύ βασικά, τα πελώρια, τα στοιχειώδη προβλήματα η πολιτική επί δεκαετίες και με διαφορετικές κυβερνήσεις δεν μπορεί να τα λύσει. Από εκεί και πέρα τα πράγματα παίρνουν έναν χαρακτήρα ανεξέλεγκτο. Θα πρέπει να σας ομολογήσω ότι αυτό που με πανικοβάλλει στην κυριολεξία δεν είναι τα όσα συμβαίνουν, είναι τα όσα λέγονται".

    "Αυτό που γίνεται αυτό τον καιρό στα τηλεοπτικά κανάλια, στον Τύπο και γενικά στον δημόσιο λόγο είναι εφιαλτικό. Τέτοια σύγχυση, τέτοιες παρανοήσεις, τέτοιες διαστροφές της πραγματικότητας, τέτοια τέλεια απουσία αξιολογικών ιεραρχήσεων…. Ας πάρουμε ένα παράδειγμα, πιθανώς το πιο κραυγαλέο: Το πανό που ανέβηκε στον βράχο της Ακρόπολης έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία από τη συνολική καταστροφή της οικονομίας που συνέβη στα αστικά κέντρα με τις πυρπολήσεις των καταστημάτων, διότι δείχνει πλέον ότι είμαστε εθελόδουλοι. Είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε μια κατοχή οποιασδήποτε ιδεολογικής μειονότητας η οποία κατορθώνει να απαντλήθεί με την βία. Θυμίζει μέρες του 1933 στην Γερμανία".

    Υπάρχει συγκεκριμένο πολιτικό κόμμα και συγκεκριμένη ιδεολογική παράταξη που συμπεριφέρεται στην Ελλάδα σήμερα με νοοτροπία Ναζί, πρέπει να το πούμε έξω από τα δόντια. Πέστε μου ποιος άλλος θα τολμούσε να κρεμάσει αφίσες στο Βράχο της Ακρόπολης, να μπει μέσα στον σταθμό της τηλεόρασης και να βγάλει πανό την ώρα των ειδήσεων; Δεν υπάρχει πια τίποτα, καμία αντίσταση κοινωνική σε αυτά τα φαινόμενα".

    "… Η παραποίηση και η αλλοτρίωση της πραγματικότητας τρομάζει. Λέμε (και βάζουμε στο μυαλό των παιδιών) ότι πρόκειται για εξέγερση της νεολαίας, πράγματα που τα παιδιά ούτε υποψιάζονται να τα σκεφτούν… Διαβάζουν άραγε σήμερα τα παιδιά των 15 και 16 χρονών εφημερίδα; Έχουν ιδέα από τη διάλυση του πολιτικού συστήματος, την κατάρρευση του; Έχουν επίγνωση της πραγματικότητας που συντελείται εδώ και μερικά χρόνια στον Ελλαδικό δημόσιο χώρο; Αλλά επιτέλους εάν ήταν εξέγερση - που πραγματικά θα την ευχόμουν με όλη μου την καρδιά-, αυτή η εξέγερση θα πήγαινε πριν από κάθε τι άλλο στα γραφεία των κομμάτων και θα τα θρυμμάτιζε. Θα έμπαινε μέσα στην Βουλή και θα την θρυμμάτιζε, όχι στα μαγαζιά των ανθρώπων οι οποίοι δουλεύουν να βγάλουν το ψωμί τους. Δεν είπε ούτε ένας άνθρωπος ότι πίσω από κάθε τέτοιο μαγαζί υπάρχουν δύο, πέντε, δέκα, σαράντα άνθρωποι βιοπαλαιστές όχι ιδιοκτήτες. Οι εργαζόμενοι, οι υπάλληλοι χάνουν το ψωμί τους και δε μιλάει κανείς. Συνεπώς για ποια εξέγερση μιλάμε; Ας πούμε για περίπατο να κάνουμε το χαβαλέ μας! Γιατί αυτή η ευκολία να σπάσουμε το κάθε τι; Το αυτοκίνητο του φουκαριάρη, του μεροκαματιάρη που το απέκτησε ποιος ξέρει πως, να του το κάψουμε και να θρυμματίσουμε την βιτρίνα και να λεηλατήσουμε το εμπόρευμά του;"

    " Λέω το αυτονόητο: Εάν λειτουργούσε κράτος, θα έπρεπε να προστατευτεί η περιουσία των πολιτών και η δημόσια τάξη. Αλλά δεν υπάρχει κράτος. Η ανικανότητα της κυβέρνησης είναι ανατριχιαστική. Αλλά ας μη μιλάμε μόνο για ανικανότητα. Γιατί η ανικανότητα είναι το άλλο μισό της ασυνειδησίας της λεγόμενης αντιπολίτευσης. Όταν μπροστά σε μια τέτοια κοινωνική κατάσταση η αντιπολίτευση δεν κοιτάει τίποτα άλλο, δεν μπορεί να συζητήσει τίποτα άλλο παρά μόνο την επανεκλογή της, ή την άνοδό της στην εξουσία έμμεσα με εκλογικές συνεργασίες. Όταν ακόμα και μέσα σε αυτή την κατάσταση τα μικρά κόμματα προβάλουν ως Αριστερά την πλέον αντικοινωνική και ριζικά αντικοινωνική πολιτική. Εγώ ξέρω- αν δεν έχω παραφρονήσει-, ότι Αριστερά σημαίνει κοινωνιοκεντρικές προτεραιότητες, αντίσταση στην ατομική αυθαιρεσία του κέρδους της ιδιοτέλειας, αντίσταση στην πλεονεξία των οργανωμένων συμφερόντων των συνδικάτων του συμφέροντος".

    "Δεν είναι θέμα δεοντολογίας τι πρέπει να κάνει η Αριστερά. Πρέπει να κάνει αυτό που είπε ο κ. Κύρκος. Να πάψει να λέγεται Αριστερά. Δεν έχει δικαίωμα να χρησιμοποιεί αυτό το όνομα. Αριστερά σημαίνει μια ανιδιοτέλεια, ακραία ανιδιοτέλεια που έφερε τους ανθρώπους μέχρι να στηθούν στον τοίχο για τα ιδανικά τους. Αριστερά δεν σημαίνει η προστασία κάθε γκρουπούσκουλου, το οποίο οργανώνεται για να υπερασπίσει τα συμφέροντά του ή για να κάνει επιτέλους το χαβαλέ του ή το κομμάτι του. Αριστερά δεν σημαίνει να χαϊδεύουμε τα αυτιά της βίας. Εδώ πέρα πρόκειται για ένα φαινόμενο για το οποίο δεν φταινε κάποιοι περιθωριακοί, το φαινόμενο αυτό εμπνέεται από τις δηλώσεις των πολιτικών, συγκεκριμένων πολιτικών, συγκεκριμένων κομμάτων και η κοινή γνώμη δεν τα αποδοκιμάζει".

    "Σήμερα η πλειοψηφία των ανθρώπων αισθάνεται ότι έχει μεταβληθεί σε μειοψηφία, ότι βρίσκεται υπό κατοχή. Υπάρχουν δυναμικές μειοψηφίες οι οποίες επιβάλλουν την θέλησή τους με το έτσι θέλω. Δεν λειτουργεί πουθενά όρος και αρχή δημοκρατίας, να μπορεί να εκφραστεί ο κόσμος. Βέβαια αυτά είναι το αποτέλεσμα της κατάρρευσης των δυο μεγάλων κομμάτων, δηλαδή ενός πολιτικού αδιεξόδου εμφανέστατου και αν αυτή τη στιγμή η κυβερνητική παράταξη δεν αφυπνιστεί να θέσει θέμα αρχηγού, να δηλώσει την ανικανότητα που επέδειξε μέχρι τώρα η κυβέρνηση και να αναζητήσει εσωτερική της ανασυγκρότηση στον ένα χρόνο που της μένει τότε αυτή η μειονότητα που σήμερα εμφανίζεται σαν στρατός κατοχής θα αποτελέσει την μόνη πρόταση. Εάν καταρρεύσει η σημερινή κυβέρνηση, που έχει ήδη καταρρεύσει, χωρίς δυνατότητα εναλλακτική, εσωτερική μέσα από αυτό το κόμμα που κυβερνά όποιο και αν είναι ας είναι σάπιο, εάν δεν δείξει ικανότητες εσωτερικής ανασυγκρότησης θέτοντας θέμα αρχηγού, τότε το παιχνίδι είναι χαμένο για πολλές δεκαετίες".

    "Και τα δύο μεγάλα κόμματα κατέστρεψαν την παιδεία αυτού του τόπου. Σε αυτά που συμβαίνουν σήμερα με τα σχολιαρόπαιδα τα 10χρονα που πετροβολάνε "μπάτσους, γουρούνια δολοφόνους", αυτό είναι η κατάληξη μιας συγκεκριμένης εκπαιδευτικής πολιτικής η οποία ξεκίνησε από πολύ συγκεκριμένα μέτρα δήθεν εκσυγχρονισμού της παιδείας και κατέληξε σε αυτό το μπάχαλο που ζούνε σήμερα τα σχολειά. Το σχολείο έχασε πλέον τον ασκητικό του χαρακτήρα. Έμαθε αυτά τα παιδιά ότι στο σχολειό δεν ετοιμάζεσαι να γίνεις πολίτης, δεν μετέχεις ως άσκηση σε μια κοινότητα όπου εκπαιδεύεσαι να μετάσχεις αύριο κρίσεως και αρχής, αλλά είσαι αυτόνομος πολίτης ήδη, είσαι μαθητικό κίνημα. Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη για το έγκλημα να βιάζεις και να ασελγείς τις ψυχές των παιδιών, διαστρέφοντας τη συνείδησή τους ότι από τα δέκα τους χρόνια είναι συνδικαλισμένα σε κίνημα; Αυτά είναι εγκλήματα κοινωνικά πελώρια, ανατριχιαστικά".

    "Να σας θυμίσω πόσο χλευάστηκε η κατάργηση της ομοιόμορφης ενδυμασίας… Και δεν εννοώ βέβαια ούτε κουρέματα, ούτε στολές, ούτε πηλίκια. Εννοώ ένα ίδιο πουλόβερ και ένα ίδιο παντελόνι... Είναι η ισχυρότερη εμφάνιση δημοκρατίας μέσα στα σχολειά. Το κατάργησαν το ΠΑΣΟΚ και άρχισαν αμέσως τα παιδιά να συναγωνίζονται ποιο θα φορέσει το τάδε σινιέ ρούχο και το τάδε σινιέ παπούτσι...".

    "...Σήμερα το πλήθος των γονιών, η συντριπτική πλειοψηφία των γονιών δεν μπορεί να μιλήσει για τα σχολειά. Μιλάνε οι συνδικαλισμένες μειονότητες και επιβάλλουν ετσιθεληκά. Το παιδί να νιώθει ότι το σχολειό είναι αντίπαλος, εχθρός και να κάνει κατάληψη στο σχολειό του, στον χώρο της ζωής του κάθε μέρα. Και αυτό το ίδιο παιδί βγαίνει και κλείνει, αποκλείει τους κεντρικούς δρόμους και εκβιάζει βασανιστικά τους πολίτες για να πετύχει το αίτημά του".

    "Χρειαζόμαστε έναν Πούτιν. Χρειαζόμαστε έναν άνθρωπο ο οποίος να είναι ηγέτης και να βγει να μιλήσει με πόνο σε αυτό τον λαό. Να καταλάβει ο λαός ότι υπάρχει επιτέλους ένας άνθρωπος ο οποίος πονάει αυτό τον τόπο, ο οποίος θέλει να υπηρετήσει αυτό τον τόπο από όπου και αν είναι, από όπου και αν προέρχεται αλλά να είναι ανιδιοτελής και να επιστρατεύσει κοινωνικές δυνάμεις και να στήσει μια κυβέρνηση για να διακονήσει το λαό".

    * Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του κ. Χρήστου Γιανναρά στον Άρη Πορτοσάλτε στις 19 Δεκεμβρίου 2008

  41. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 17:52:09

    Οπως κι επί καύσεως ΜΙΝΙΟΝ, έτσι και τώρα, δεν γίνονται όλα για εκλογες, αλλά για την αλλαγή -νομίζω-ηγεσίας στη ΝΔ<

  42. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 19/12/2008 17:56:31

    Αν και δεν συμφωνώ με όλες τις απόψεις του κ Γιανναρά που εξέφρασε, οφείλω να ομολογήσω ότι είναι ένας αριστερός και όχι "γκρουπούσκουλο" όπως η Αριστερά έχει καταντήσει.
    και είναι κρίμα η κατάντια της Αριστεράς στη χώρας μας (και το λέω εγώ ένας δεξιός) καθώς η θέση και η στάση σου είναι ανάλογη με τον απέναντί σου...

  43. osaperas avatar
    osaperas 19/12/2008 18:00:23

    ιθαγενής
    είναι αριστερός μίας νέας εποχής, όπως πολλοί άλλωστε.
    Ποτέ στην ιστορία αυτού του τόπου ένας αριστερός σε οποιαδήποτε ομιλία του δεν έχει αφήσει χωρίς σχόλιο, την κρατική και αστυνομική βία.
    Ποτέ.
    Βέβαια οι καιροί αλλάζουν οι άνθρωποι αλλάζουν

  44. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 18:01:57

    @48
    στο δια ταυτα...

  45. KaryID avatar
    KaryID 19/12/2008 18:05:11

    Από όλα τα ελληνκά blog το reuters θέλει να βλέπει μονο το ιντιμίντια; που είναι και ξενικό παράρτημα;

  46. donaE avatar
    donaE 19/12/2008 18:07:41

    Να που μιλαει παντα σαν θεολογος ο Γιανναρας και αυτο ειναι το προβλημα οταν ανακατευεις την θεολογια με την πολιτικη.Περιμενει ενα νεο Μεσσια να μας οδηγησει στο φως.Ενω βεβαια οι λυσεις δεν μπορουν να δοθουν απο εναν ανθρωπο και αυτο το ξερουμε πια.Ουτε βεβαια καταλαβαινω τον ιθαγενη47 τι το αριστερο βλεπει σε αυτη την προοπτικη.

  47. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 19/12/2008 18:08:05

    @ 50


    για να ορθοποδήσει η χώρα χρειάζονται τομές και ρήξη με "κεκτημένα" / "αδιαπραγμάτευτα" και "αυτονόητα" που δεν βλέπω ελπίδα καθώς κανείς πολιτικός αφενός δεν έχει τα ...κότσια να το κάνει και ...θα βγούν πολλαπλάσιοι στους δρόμους

  48. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 18:08:21

    @51
    ..μα αυτό δεν είναι ελληνικό1

  49. osaperas avatar
    osaperas 19/12/2008 18:09:55

    @49
    απλά είναι τα πράγματα.
    Δεν μπορεί κάποιος και πολύ περισσότερο εκείνος που μιλάει στο ονομα της αριστερας να βλέπει τα φαινόμενα βίας μόνο με το ένα μάτι.
    Αυτές τις ημέρες έγιναν πράγματα σωστά και έγιναν πράγματα λάθος.
    Μετά την δολοφόνία οτυ μικρού Αλέξανδρου, ξεσηκώθηκε πολύ κόσμος να διαμαρτυρηθεί για μία σειρά από σοβαρά και υπαρκτά ζητήματα.
    Αυτό είναι το κυρίαρχο. Η δολοφονία του μικρού και η ύπαρξη σημαντικών προβλημάτων.
    Από κει και πέρα κάποιες φορές η κατάσταση ξέφυγε.
    Έγιναν πράγματα που δεν έπρεπε να γίνουν.
    Ωραία μέχρι εδώ.
    Αλλά δεν θα δούμε την ωμή την στυγνή αστυνομική βία;
    Μόνο τους κουκουλοφόρους βλέπουν οι μεγάλοι αριστεροί αναλυτές;

  50. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 18:14:40

    Το θέμα δεν είναι αριστερό-δεξιο, θρησκευτικό-ή όχι, ρατσιστικό η όχι, είναι ΒΙΑ ή ΟΧΙ!
    Ας μάθουμε απο τα παιδιά που ευαγγελίζονται την τρυφερότητα! Δύσκολο, έ;

  51. KaryID avatar
    KaryID 19/12/2008 18:32:35

    Όλα αυτά τα γράφει ο Γιανναράς για να καταλήξει ... "χρειαζόμαστε έναν Πούτιν...";
    Δεν είναι καινούργια αυτά, έχει γράψει πριν από καιρό και εκθείαζε τη συνεργασία Πούτιν Καραμανλή, όταν ήταν στα γεννοφάσκια της. Είναι ένθερμος υποστηρικτής της σύγκλισης με τη Ρωσία (και λόγω ορθοδοξίας).

  52. donaE avatar
    donaE 19/12/2008 18:42:28

    Ο Πουτιν τι μεσσιανικο εχει επανω του?

  53. Evros avatar
    Evros 19/12/2008 18:47:36

    Καλά λένε ότι η άκρα αριστερά συγκλίνει με την Άκρα δεξιά. Ο Δικτάτωρ Πουτιν θα μας δωσει την λύση. Προτειμώ το χάος. Ου ουουου φασιστόμουτρα

  54. Orestios avatar
    Orestios 19/12/2008 18:53:41

    Το φίδι δαγκώνει την ουρά του

  55. KaryID avatar
    KaryID 19/12/2008 18:59:25

    Που να ξέρω donaE τι μεσσιανικό έχει επάνω του πλην του καγκεμπίτικου, δεν έχω τα μάτια του Γιανναρά.
    Αντίθετα, έχει γήϊνες και άμεσα εφαρμόσιμες ιδέες, π.χ. μαζεύει τη νεολαία της Ρωσίας κατά χιλιάδες σε κάτι σαν ... campus και τους δίνει ... διαλέξεις και καλά, ενθαρρύοντάς τους να κάνουν παιδιά, για να ανεβάσει το δείκτη γεννητικότητας ... αφού ο πληθυσμός μειώνεται ραγδαία στη Ρωσία.

  56. donaE avatar
    donaE 19/12/2008 19:07:03

    Παντως αυτο με τον Πουτιν το βρισκω τρελλο οσο το σκεφτομαι να το λεει ο Γιανναρας ετσι στη φορα.Δεν παμε καλα.

  57. KaryID avatar
    KaryID 19/12/2008 19:13:02

    Ναι, και δεν είναι πρώτη φορά, δεν θέλει φαίνεται ακόμα να εκστομίσει (ορθοδοξη) συνομοσπονδία με Ρωσία, αυτός το πιάνει σε θεωρητικό ιντελεκτουέλ επίπεδο το θέμα. Τη "βρώμικη" δουλειά την κάνουν Αλλοι.
    Γιανναράς όπως Λιακόπουλος.

  58. donaE avatar
    donaE 19/12/2008 19:20:06

    Σωστα.Ειχε δικιο ο Κουτσογιωργας που δεν ηθελε θεολογο σε εδρα φιλοσοφιας.Αλλο να εχεις αποψεις αλλο να μπερδευεις απο εδρας τον κοσμο.

  59. donaE avatar
    donaE 19/12/2008 19:24:50

    Λαθος ο Καραγιωργας

  60. KaryID avatar
    KaryID 19/12/2008 19:35:46

    @donaE: είδα Κουτσόγιωργας και αναρωτιόμουν, πότε αυτός ασχολήθηκε με τον "υψηλό" προβληματισμό; κουφάθηκα.

  61. donaE avatar
    donaE 19/12/2008 19:47:16

    Ναι λαθος μου,εγινε στην Παντειο οταν πηγε για καθηγητης ο Γιανναρας.Φασαρια,αντεγκλησεις σκληρο ροκ που τελικα ειχε βαση.anyway.

  62. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 19/12/2008 20:36:08

    Αν και σας είπα ότι δεν συμφωνώ με όλες τις απόψεις του, πρέπει να είμαστε ευγνώμονες ως χώρα, αν στην Ελλάδα υπήρχε ένας ...Πούτιν ή Σαρκοζί (για να μην κολλήσουν ορισμένοι στα πρόσωπα, τη στάση απέναντι στα προβλήματα εννοώ)θα έβγαινε δια περιπάτου.
    Σε περιόδους αστάθειας και ανησυχίας τα ...άκρα ευδοκιμούν.
    Είμαστε τυχεροί που στην χώρα μας οι εκπρόσωποί τους είναι γραφικοί.

  63. Evros avatar
    Evros 19/12/2008 20:49:01

    Ποιά η διαφορά ρε φίλε του Πούτιν απο τον Παπαδόπουλο; Μας δουλεύεις; Δικτατορία με λίγη δόση ολιγαρχίας. Πού είναι η αντιπολίτευση στην Ρωσία. Προχθές δεν μαζέψανε τους αντιπολιτευόμενους απο την κόκκινη πλατεία.

  64. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 19/12/2008 21:49:14

    Anonymous-σαν να τους μοιάζουn και η «δική μας «δεν βλέπεις . Δεν βγάλαμε εμεις (λαθος ο τοπος μας) Ελύτη ,Ρίτσο ,Μήκη ,Χατζηδάκη κλπ ,
    και σαν την μύγα πάλι στα σκατά μας πάνε η θέλουν να μας πάνε . .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.