20/11/2009 19:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το antinews προκαλεί πανικό σε ορισμένους



Κάποιος Βασίλης Κιλτίδης, κοινωνιολόγος – επικοινωνιολόγος κλπ και υποστηρικτής της Ντόρας Μπακογιάννη έχει αναρτήσει στο μπλογκ του ένα απίθανης ασυναρτησίας και χυδαιότητας δημοσίευμα εναντίον του antinews στο οποίο μεταξύ άλλων μας κατηγορεί ότι έχουμε «αναλάβει εργολαβικά τον πόλεμο εναντίον της κας Μπακογιάννη με τον πλέον άνανδρο και χυδαίο τρόπο» και ότι εξυπηρετούμε «τα σκοτεινά συμφέροντα που προσπάθησαν να επιβάλλουν τον Αντώνη Σαμαρά ως πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας με απώτερο στόχο την διατήρηση του απολιτικού και μειοδοτικού Γεώργιου Παπανδρέου Β' στην εξουσία».

 Δεν θα αναφερθούμε στους υπόλοιπους υβριστικούς χαρακτηρισμούς. Πληροφορούμε μόνο τον εν λόγω κύριο ότι το antinews είναι «gr», έχει δηλαδή όνομα και ταυτότητα κατατιθεμένα  στην αρμόδια Αρχή. Στην οποία μπορεί να απευθυνθεί για να ενημερωθεί. Το antinews ανήκει επίσης σε Εταιρεία Περιορισμένης Ευθύνης η οποία και θα προχωρήσει τις αμέσως επόμενες ημέρες στις νόμιμες ενέργειες που επιβάλλονται από την χυδαιότητα του δημοσιεύματος.

 Γιατί πραγματικά έχουν ξεπεράσει τα όρια ορισμένοι.

 Και ένα ερώτημα: η πλευρά της κ. Μπακογιάννη που τόσο πολύ κόπτεται – και καλά κάνει – για την δεοντολογία, δέχεται να την στηρίζουν με τέτοιον τρόπο ορισμένοι;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 20/11/2009 19:50:54

    Έχει σχέση με το γνωστό χχχχχχχχχχχχ, ή απλή συνωνυμία είναι;

  2. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 20/11/2009 19:57:23

    Βλεπουν το τελος και ταχουν χασει. Γι' αυτο κλωτσανε σαν αφηνιαμενα μουλαρια...

    • Μαύρος Γάτος avatar
      Μαύρος Γάτος @ xenitemenos21 21/11/2009 13:47:40

      Παίδες, οι τύποι αυτοί δείχνουν ξεκάθαρα ότι έχουν χάσει την ψυχραιμία τους και το παιχνίδι. Έχω επισκεφτεί ιστολόγια τέτοιου είδους που προκαλούν αηδία, δεν αξίζει να ασχολείται κανείς μαζί τους. Από μόνοι τους εκτίθενται και παρεκτίθενται. Το συγκεκριμένο κείμενο το διάβασα και είδα ότι πράγματι δεν ξέρουν που πατάν και που πηγαίνουν.

  3. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 20/11/2009 19:58:13

    Ε έχει ευεργετήσει πολλούς κατά καιρούς το δρακουλέικο μέσα από τους μηχανισμούς εξουσίας που έχει κατα καιρούς μην σας κάνει τίποτε εντύπωση έχουν επιστρατευθεί όλοι και όλες, τα τηλέφωνα που γίνονται από το κομματικό επιτελείο σε χιλιάδες μέλη αλήθεια θα μας πουν ποιος τα πληρώνει άραγε;

    Μια βδομάδα έμεινε μετά θα ξαναμπούν στα λαγούμια τους το κακό είναι ότι η χαμένη θα αρχίσει το πριόνισμα -παλιά της τέχνη κόσκινο-

  4. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 20/11/2009 20:06:46

    Πρόκειται για στρατηγικό χτύπημα. Δεν είναι τυχαίο ότι το έπιασε στο στόμα της και η Ντόρα, έστω και χωρίς να αναφέρει το όνομά του. Νομίζω, φίλοι του antinews, ότι μπορείτε να είστε περήφανοι για όσα καταφέρατε σε αυτόν τον έντιμο αγώνα. Επειδή όμως καταφέρατε πολλά, πρέπει, με τη βοήθεια όλων μας, να αυτοπροστατευτείτε από αυτούς που θέλουν να επικρατήσει η ντορική απο- και παρα-πληροφόρηση.

    Ζήτω το antinews! Θα είμαστε δίπλα σας να σας στηρίξουμε σε κάθε επίθεση.

    (Κάντε και συχνό back-up και να έχετε και καβάντζες σε server, οι τύποι είναι ικανοί για όλα, μπορούν να βάλουν και χάκερς να σας επιτεθούν).

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Επώνυμος 20/11/2009 22:56:14

      Επίσης να διαδώσουμε την υπαρξη του antinews σε οσο γινεται περισσότερα άτομα, ειδικά σε αυτούς που θα ψηφίσουν την άλλη Κυριακή.

      • loretta avatar
        loretta @ ΓΙΑΝΝΗΣ 20/11/2009 23:22:51

        μεσω facebook!!! το εχουν ολοι

  5. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 20/11/2009 20:12:18

    Φάκτορα, είμαστε όλοι μαζί σου!

  6. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 20/11/2009 20:18:20

    Mα το θεωρούν αυτονόητο πως μπορούν να βρίζουν και να χυδαιολογούν! γιατί τους ταράζετε τον αντιληπτικό τους κώδικα;
    (χυδαιολογεί και επί συγκεκριμένων σχολιαστών; -δεν έχω σκοπό να τον τίμησω...)
    Όλοι μαζί λοιπόν._

  7. striftompolas avatar
    striftompolas 20/11/2009 20:22:50

    Απίστευτο !

    Με εξαιρετικούς διαλόγους υψηλού επιπέδου και οξυδερκή σχόλια.

    FactorX...φανερώσου! Βγάλε τη μάσκα του "άγνωστου χ" και έλα να αναμετρηθούμε έξω από το κολαστήριο του "antinews.gr". Άνανδρε μασκοφόρε...φανερώσου!

    (Μόνο οι μεγάλες πένες του 19ου αιώνα, στα μυστήρια του Βοσπόρου, των Παρισίων και τα συναφή, έχουν γράψει τέτοια ανυπέρβλητη πρόζα).

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ striftompolas 20/11/2009 20:29:44

      Να του στείλουμε Λεξοτανίλ να ηρεμήσει.
      Ποιός ξέρει πόσα έχει "επενδύσει" στη Ντόρα για να έχει πάθει τέτοιο παροξυσμό..

    • Factorx avatar
      Factorx @ striftompolas 20/11/2009 21:02:36



      Φανερώθηκα. Για ονοματεπώνυμο κλπ ας ρωτήσουν τον κύριο της φωτογραφίας

      • Orestios avatar
        Orestios @ Factorx 20/11/2009 21:07:08

        "Πίσω μου σ'έχω σατανά". Έτσι εξηγούνται όλα

      • «Κασσάνδρα» avatar
        «Κασσάνδρα» @ Factorx 20/11/2009 21:08:49

        Ποιον κύριο τον μπροστά ή τον πίσω;; :P

        Κοίτα έχε το νου σου γιατί μπορεί να είναι εξαφανισμένος αλλά τα βράδια κυκλοφορεί με την μπέρτα. Ασε τα βουντού.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Factorx 20/11/2009 21:10:44

        φτου φτου φτου

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Factorx 20/11/2009 22:57:50

        Λεζάντα: Πίσω μου σ`έχω σατανά! Μπρρρρρρ......

      • DEFREJUS avatar
        DEFREJUS @ Factorx 21/11/2009 02:49:06

        Κώστας Κ. Μητσοτάκης

        Ο Πολιτικος που υπηρέτησε με θάρρος τα εθνικά συμφέροντα, που έλεγε πάντοτε την αλήθεια ανεξαρτήτως κόστους.
        Σπάνιος άνθρωπος, οραματιστής, πολιτικός με Π κεφαλαίο.

  8. Nikos captain avatar
    Nikos captain 20/11/2009 20:30:23

    Φάκτορας είσαι μοναδικός
    Είμαστε όλοι μαζί σου και πες μας τι θες και τι μπορούμε να κάνουμε για σένα .Συνέχισε έτσι γιά να μας ενημερώνεις πάντα με συνέπεια.
    Με πολύ αγάπη

  9. markella avatar
    markella 20/11/2009 20:30:26

    Αγαπητε μου ειναι γιος του χχχχχχχχχχχχ... και την προπαγανδα του δεν την κανει για το Κιλκις που οι περισσοτεροι ανθρωποι ειναι ταλαιπωρημενοι αγροτες και γι αυτους το ιντερνετ ειναι αγνωστο ειδος ( συνολο πληθυσμου 100.000 με 68% αγροτια) το κανει για την Θεσσαλονικη, απ το Πανοραμα, ειναι και γειτονας μου ο αθεοφοβος...ξου ξου...οπου παριστανει και τον γιο του Ξανθοπουλου!!
    Και επειδη δεν αφηνει ελευθερα τα σχολια...να μας πει απο εδω που θα μας διαβασει σιγουρα...στις εκλογες του 2004 με ποιον τροπο εξορμουσαν για να "παρουν" τις ψηφους των χωριων?
    Μη μας τα λεει πολλα .... γιατι εχουνε γνωση οι φυλακες.

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/11/2009 20:40:19

    θα βρω μια αρμόζουσα εικόνα για να τόυ την αφιερώσεις

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 20/11/2009 20:48:34

      σου έστειλα δύο... αν ντρέπεσαι, πες ότι είναι από ...εμένα.

  11. markella avatar
    markella 20/11/2009 20:43:42

    ...Να πουμε οτι ειναι κολλητος του Κακλαμανη??

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ markella 20/11/2009 20:49:13

      αν είναι κολλητός του Κακλαμάνη, να στείλεις την αντρική... μην παρεξηγηθεί ο άνθρωπος

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ markella 20/11/2009 20:58:49

      Α,μάλιστα. Γι΄αυτό του φωνάζει: "Αποκαλύψου" Φάκτορα!

    • loretta avatar
      loretta @ markella 20/11/2009 21:54:49

      μη μη μη μη ειναι πολλα τα φαρμακα πολλαααα και η μανουλα θα φωναζει!!!

  12. remali avatar
    remali 20/11/2009 21:10:37

    και καμια φωτογραφια για να δουν οτι εισαι γρηγορος και ριψοκινδυνος και δεν πορευτηκες εκ του ασφαλους μεσα σε λιμουζινες με κουρτινακια

  13. loretta avatar
    loretta 20/11/2009 21:13:04

    Factora τυφλα ναχει ο μαρλον!!


    νασαι καλα και παντα τετοια!!

  14. Eastrader avatar
    Eastrader 20/11/2009 21:35:23

    Παντα διαφωνουσα με μηνυσεις,κυνηγητα στην Ευελπιδων,καβγαδες και αλλες τετοιες σαχλαμαρες.Στο κατω κατω ειναι ενας κλασσικος απαιδευτος χχχχ.Αργα η γρηγορα θα τον δουμε στην θεση του μπαμπα να επιχειρει να μας κυβερνησει, να "προσφερει" στον τοπο,και μπλα μπλα μπλα μπλα.....Δυστυχως αυτο ειναι και το μεγαλο καρκινωμα της ΝΔ.Ηλιογεννητες μαιμουδοφατσες που τις εχουμε χορτασει.Μαμακηδες και Μπαμπακηδες που ερχονται και ξαναρχονται ο ενας πισω απο τον αλλο.Ξερω οτι χρειαζεται ενα μαθημα για να μαθει να μαζευει την γλωσσα του και να σεβεται.Ισως εσυ Φακτορα να μπορεις να του δωσεις ενα.Αλλα μην νομιζεις οτι θα ειναι και τιποτα το σπουδαιο.Εχουν υψηλα επιπεδα χοντροπετσιασης απο τους μπαμπαδες τους.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Eastrader 20/11/2009 21:45:31

      Κι εγώ είμαι κατά της Ευελπίδων, αλλά δεν πάει άλλο

  15. Κιλτίδης Βασίλης avatar
    Κιλτίδης Βασίλης 20/11/2009 21:40:43

    Την ανάρτηση που τόσο σας ενόχλησε την κατέβασα, αφού θεωρείτε ότι είναι τόσο προσβλητική και σας εγείρει τόσο. Αν λάβω επίσημη ενημέρωση μάλιστα, σχετικά με την ταυτότητα ως αναγνώστης και όχι τρέχοντας δεξιά και αριστερά, θα προχωρήσω και σε αναθεώρηση. Για να δούμε.

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ Κιλτίδης Βασίλης 20/11/2009 21:46:52

      Βασίλη, προσβάλλοντας το antinews, προσβάλλεις ταυτόχρονα πολλούς απλούς σχολιαστές του. Αυτό δεν το σκέφτηκες.

      • Κιλτίδης Βασίλης avatar
        Κιλτίδης Βασίλης @ Κώστας Θ. 20/11/2009 21:52:05

        Κοίταξε να δεις, αυτό ισχύει και για ην άλλη μεριά διότι κι εγώ ως προσβεβλημένος φίλος συγκεκριμένης μεριάς έγραψα το κείμενο. Αν λάβω όνομα, θα ζητήσω συγγνώμη και από τους φίλους του antinews. Κάνω το πρώτο βήμα αλά πείτε μου πού είπε ψέμματα.

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ Κιλτίδης Βασίλης 20/11/2009 21:58:14

          Τι ακριβώς σε πρόσβαλλε? Πες μας συγκεκριμένα.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Κιλτίδης Βασίλης 20/11/2009 21:58:23

          Ρε φίλε, παριστάνεις τον αγαθό; Όλοι οι στοιχειωδώς ενημερωμένοι, ξέρουν ποιός διαχειρίζεται το ΑΝΤΙΝΙΟΥΖ. Ο ίδιος τό έχει αναφέρει το όνομά του, την ιστορία του, κλπ δεκάδες φορές. Μέχρι και φωτογραφίες του έχει βάλει κατά καιρούς. Που είδες τους μασκοφόρους κρυμμένους στην ανωνυμία τους, όσον αφορά στη στυντακτική ομάδα του σάϊτ; Νάλεγες για τους σχολιαστές πάει και έρχεται, αλλά για τον φάκτορα;

        • Κιλτίδης Βασίλης avatar
          Κιλτίδης Βασίλης @ Κιλτίδης Βασίλης 20/11/2009 22:03:59

          Με προσέβαλλε το γεγονός ότι μας παρουσιάζεται ότι υποστηρίζουμε σκοτεινα κυκλώματα, τη στιγμή που χιλιάδες άνθρωποι υποστηρίζουν τη μεριά της Ντόρας για πολλοί αγνούς λόγους. Και μάλιστα τη στιγμή που δεν υπάρχει τίποτα που να έχει αποφασίσει η δικαιοσύνη.
          Και φυσικά δεν ξέρω ποιος είναι ο factorx. Γραφει με ψευδώνυμο, από πού να ξέρω? δεν πρέπει να το γράφει στη σελίδα το όνομα? ειδικά όταν γράφονται τόσο προσβλητικά πράγματα.

          • Factorx avatar
            Factorx @ Κιλτίδης Βασίλης 20/11/2009 22:21:43

            Με λες "πράκτορα" χωρίς να ξέρεις ποιός είμαι; Να δω στο δικαστήριο τώρα τα στοιχεία που θα προσκομίσεις

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Factorx 20/11/2009 22:24:17

            Να ξέρεις Φάκτορα ότι πρόλαβα να κρατήσω τη σελίδα του σε κατεβασμένο αρχείο στο σκληρό μου, για την περίπτωση που δεν πρόλαβες εσύ να την αποθηκεύσεις πριν την κατεβάσει.

          • loretta avatar
            loretta @ Factorx 20/11/2009 22:25:55

            ..να δουμε θα παρεμβει ο μπαμμπας??? αυτο ειμαι πολυ περιεργη να το δω Φακτορα.

          • πολιορκητής avatar
            πολιορκητής @ Factorx 20/11/2009 22:26:15

            Εντάξει επειδή οι σαμαρικοί είστε λίγοι γνωρίζεστε! Εμείς που δεν είμαστε στην ΠΟΛΑ δεν σας ξέρουμε!

          • Κώστας Θ. avatar
            Κώστας Θ. @ πολιορκητής 20/11/2009 22:31:16

            Eμείς είμαστε Νεοδημοκράτες. Εσείς είστε του κόμματος Μητσοτάκη. Μη μας κάνεις λοιπόν μαθήματα. Όταν εσείς πηγαίνατε, εμείς γυρνούσαμε.

          • loretta avatar
            loretta @ Κώστας Θ. 20/11/2009 22:37:27

            Κωστα θ

            ειδαμε τα δειγματα γραφης τους με τον γιο του κιλτιδη...δεν πα να λενε οτι θελουν..

          • χρηστος Μ. avatar
            χρηστος Μ. @ Κώστας Θ. 21/11/2009 02:13:16

            Το ξέρω ότι γυρίσατε.Γιατι είχατε φύγει πράγματι.
            :)

          • Κιλτίδης Βασίλης avatar
            Κιλτίδης Βασίλης @ Factorx 20/11/2009 23:21:50

            Λοιπόν, το ζήτημα είναι απλό αν θέλεις να έρθουμε σε διάλογο ανοιχτά, ακόμα και πρόσωπο με πρόσωπο? δώσε μου ένα τηλέφωνο αν θέλεις. Διότι μπορώ να μιλήσω για το θέμα γιατί τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως φαίνονται. Πάντως το ότι δεν σε ξέρω, δεν σε ξέρω. Αυτό είναι γεγονός. Αφού δεν υπάρχει όνομα στο site...είναι απλό. Αφήνουν όλοι να εννοείται ότι θα πρέπει να το ξέρω από φήμες. Ε όχι. Έλα να γνωριστούμε αν πραγματικά πιστεύεις ότι τα καταγράφεις όλα επώνυμα. Πες ένα mail να μιλήσουμε, έτσι λύνονται τα ζητήματα. Εγώ τουλάχιστον έτσι τα λύνω.

          • loretta avatar
            loretta @ Κιλτίδης Βασίλης 21/11/2009 00:16:21

            το μπλογκ γιατι το κατεβασες βασιλη κιλτιδη??? τωρα χρωστας απαντηση σε μας.

          • χρηστος Μ. avatar
            χρηστος Μ. @ loretta 21/11/2009 01:36:30

            Σιγά μη σου χρωστάει και 1.000.000 ευρώ.

            Εδώ συζητάμε, δε χρωστάμε.

            Η Ντόρα έχει εκλεγεί.

            Η' ΕΜΕΙΣ Η' ΚΑΝΕΙΣ..... :)

          • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
            ΓΙΑΝΝΗΣ @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:42:15

            Είσαι ΠΑΣΟΚ απ οτι κατάλαβα. Καλα να πάθεις...

          • Σαος avatar
            Σαος @ χρηστος Μ. 21/11/2009 19:03:52

            Η’ ΕΜΕΙΣ Η’ ΚΑΝΕΙΣ…..

            Τώρα αυτό είναι απειλή;
            Βέβαια φανερώνει και τον πραγματικό σας στόχο, δηλαδή η δικιά σας επικράτηση και του παρακράτους του Μητσοτάκη.

          • loretta avatar
            loretta @ Κιλτίδης Βασίλης 21/11/2009 00:29:09

            θαυμασε τον μεγιστο πατερα σου.στην ΕΤ3..ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ??????????
            Να το χαιρεσαι παλλικαρι μου..

          • χρηστος Μ. avatar
            χρηστος Μ. @ loretta 21/11/2009 02:05:30

            Ντροπή σου. Επιτίθεσαι στον υιό με δειλό τρόπο.... Είπαμε, οικογενειακή συλλογική ευθύνη....Συνέχισε να κοιλιέσαι ερπετό....

          • χρηστος Μ. avatar
            χρηστος Μ. @ χρηστος Μ. 21/11/2009 02:06:56

            Σαν και αυτόν που εξαφάνισε τη Βόρειο Ήπειρο και έφερα τους Αλβανούς εγκληματίες στην Ελλάδα.

          • loretta avatar
            loretta @ χρηστος Μ. 21/11/2009 02:13:05

            Ακομα δεν πιασανε τα χαπια.....παμ παρακατ....αλλο τι εχεις να μας ριξεις....

          • χρηστος Μ. avatar
            χρηστος Μ. @ Κιλτίδης Βασίλης 21/11/2009 01:30:05

            Βασίλη ανεξάρτητα αν συμφωνώ η διαφωνώ με αυτά που έγραψες, μην ασχολείσαι μαζί τους.
            Είναι τόσο ποταπό και ύπουλο να χτυπάνε εσένα για αυτά που καταλογίζουν στον πατέρα σου.
            Μιλάμε για ακραία εφαρμογή της συλλογικής-οικογενειακής ευθύνης.
            Μιλάμε για ακραίο φασισμό.
            Μην ασχολείσαι άλλο μαζί τους.

            Στις 30 όλα θα έχουν τελειώσει για αυτούς και την "καθαρή" ιδεολογία τους....Αντίπαλος της Μπακογιάννη το ΠΑΣΟΚ.Αυτό θα πολεμήσει, αυτό θα νικήσει.

          • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
            ΓΙΑΝΝΗΣ @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:31:11

            έχει και δεύτερο παιδί ο γίγας του Κιλκίς?

          • loretta avatar
            loretta @ ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2009 01:33:13

            δυο κορες ακομα

          • loretta avatar
            loretta @ loretta 21/11/2009 01:34:43

            σορυ μια κορη

          • χρηστος Μ. avatar
            χρηστος Μ. @ loretta 21/11/2009 01:40:03

            ΒΓΑΛΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ στο διαδίκτυο.
            Νιώθω απλά ντροπή.Αποκλείεται να εκπροσωπείτε εσείς υποψήφιο τςη Νέας Δημοκρατίας.Ούτε τον Αντώνη Σαμαρά, άσχετα αν διαφωνώ μαζί του σε πολλά.
            Στοχοποιείτε...Πυροβολείτε.
            Απλά Ντροπή....

          • loretta avatar
            loretta @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:42:46

            Xρηστο Μ τελικα εισαι απιστευτος...μην πω την λεξη...το εχεια αναρτησει ο ιδιος στο διαδυκτιο στο βιογραφικο του !! ΞΥΠΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

            Καλα κανεις και εισαι με την ντορα...αντε μπας και σας βαλει στην εποχη της τεχνολογιας.

          • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
            ΓΙΑΝΝΗΣ @ loretta 21/11/2009 01:44:05

            Δεν κατάλαβες. Δεν ειναι με τη Ντόρα. ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΟΚακι απο τα λίγα.

          • loretta avatar
            loretta @ ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2009 01:45:22

            ε ποια η διαφορα.? η ντορα θελει δευτερο πασοκ να κανει.

          • χρηστος Μ. avatar
            χρηστος Μ. @ loretta 21/11/2009 01:49:20

            Όταν εγώ ήμουν στη ΔΑΠ ΝΔΦΚ εσύ δεν είχες γεννηθει.
            ΠΑσοκάκια είστε και φαίνεστε, εσείς οδηγήσατε τον Γιωργάκη στην εξουσία, εσείς ρίξατε κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας
            ΠΡΟΔΟΤΕΣ.

          • loretta avatar
            loretta @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:58:33

            χαχα για δες που θα μας πεις εσυ κιολας αν εμεις ημασταν στην δαπ νδφκ!!

            ΛΕΣ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΥΤΕΥΤΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΗΣ ΔΑΠ??

            ΤΑ ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΖΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ!!

          • χρηστος Μ. avatar
            χρηστος Μ. @ loretta 21/11/2009 02:00:18

            ΠΡΟΔΟΤΕΣ

          • loretta avatar
            loretta @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:59:33

            συνεχισε...εκτειθεσε.

          • loretta avatar
            loretta @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:44:23

            Xρηστο Μ τελικα εισαι απιστευτος…μην πω την λεξη…το εχεια αναρτησει ο ιδιος στο διαδυκτιο στο βιογραφικο του !! ΞΥΠΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
            Καλα κανεις και εισαι με την ντορα…αντε μπας και σας βαλει στην εποχη της τεχνολογιας.

            τωρα οσο για τις εκπληξεις...ασε ξερουμε την λογικη μητσοτακη την εχουμε ζησει στο πετσι μας.

          • Swell avatar
            Swell @ loretta 21/11/2009 06:34:28

            Ηλικίας;

          • B.K.Σ. avatar
            B.K.Σ. @ Factorx 20/11/2009 23:28:17

            παιδί μου το έχει το μέηλ πάνω πάνω, δες το και γράψε όσα έχεις να πεις εκεί, δεν χρειάζεται να γινόμαστε περισσότερο κουραστικοί. (ελπίζω να μην έβριζες και ονομαστικά και τους σχολιαστές ε;!)

          • χρηστος Μ. avatar
            χρηστος Μ. @ Factorx 21/11/2009 01:55:39

            ΡΕ STRANGE ATTRACTOR ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ εκείνης της περιόδου που δε γνωρίζεις.
            Ο καλαμπόκας γνωρίζεις ποιου φυντάνι ήταν?Η θες να σου πω?

          • χρηστος Μ. avatar
            χρηστος Μ. @ Factorx 21/11/2009 02:03:21

            y. ΚΙΝΕΙΣΑΙ στα ανεμενόμενα όρια ευφυίας....δεν περίμενα κάτι παραπάνω ασφαλώς αλλά ήλπιζα λίγο.

            ημουν κοντά στον Σταυρίδη.τίποτα άλλο δε θα πω.

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ Κιλτίδης Βασίλης 20/11/2009 22:11:06

          Το ότι υποστηρίζουν την Ντόρα πολλοί απλοί άνθρωποι δεν αποκλείει την ύπαρξη κυκλωμάτων ούτε και την στήριξη από αυτά τα κυκλώματα. Κανείς δεν κατηγόρησε τους πολίτες - υποστηρικτές της.
          Το site παρουσιάζει συγκεκριμένα στοιχεία, τα οποία δεν έχουν διαψευθεί. Αν μπορείς εσύ να μας δώσεις απάντησεις, καλοδεχούμενες. Ούτε η Ντόρα έχει απαντήσει σε όλα αυτά.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Κιλτίδης Βασίλης 20/11/2009 22:11:47

          Δε λέω, υπάρχουν πολλοί παραπλανημένοι στην πλευρά της Ντόρας. Σκοπός μας όλων εδώ (όσων υποστηρίζουμε το Σαμαρά, γιατί υπάρχουν και οι ντορικοί) είναι να τους ενημερώσουμε με επιχειρήματα και στοιχεία, γιατί αποτελεί έγκλημα κατά της χώρας η υποστήριξη της συγκεκριμένης φαμίλιας.

          Δεν λέει κανείς ότι όσοι είναι με τη Ντόρα είναι λαμόγια, αλλά λέμε ότι όλα τα λαμόγια είναι με τη Ντόρα. Υπάρχουν δηλαδή και τα "μη λαμόγια", πολλοί που είναι με τη Ντόρα χωρίς να είναι λαμόγια, αλλά αν κάποιος είναι λαμόγιο, τότε είναι με τη Ντόρα. Αντίθετα, ελάχιστα λαμόγια βλέπεις με το Σαμαρά, και μάλιστα κυρίως κάποια που τα έχουν σπάσει ανεπανόρθωτα με το Μητσοτακέικο.

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ Κιλτίδης Βασίλης 20/11/2009 22:12:31

          όλα όσα έχουν αναρτηθεί στη σελίδα που εσύ θεωρείς προσβλητικά, είναι γνωστά σε όλους όσοι ασχολούνται με την πολιτική επικαιρότητα τα τελευταία 30 χρόνια και ως ήδη δημοσιευμένα και ως τεκμηριωμένα και μη διαψευσμένα διακινούνται ελεύθερα. Ή μήπως να τα ρίξουμε στην πυρά; χμ...
          Όσο για τους σχολιαστές του Αντινέα, μια απλή περιδάβαση σε δύο τρία ποστ που ασχολούνται με την εκλογική διαδικασία της Νέας Δημοκρατίας αποκαλύπτει ποιοί είναι απλώς υβριστές και κούφιοι και ποιοί σκληροί και αμείλικτοι, αλλά αξιοπρεπείς.

      • Λέλος avatar
        Λέλος @ Κώστας Θ. 20/11/2009 22:08:02

        Βασιλάκη Κιλτίδη, από ορθογραφία σκίζεις πάντως. Να πας για Γενικός Γραμματεύς. Ο Τσιώκας καλύτερος από σένα είναι;

        • χρηστος Μ. avatar
          χρηστος Μ. @ Λέλος 21/11/2009 01:10:20

          Η Ντόρα μπακογιάννη είναι η μόνη που εγγυάται τη διεύρυνση της παράταξης και προς τα δεξιά και προς το κέντρο.
          Η μόνη αξιόπιστη λύση για να ξαναγίνουμε κόμμα εξουσίας με ουσιαστικές πιθανότητες, η μόνη αντίπαλος του Παπανδρέου στο σημερινό πολιτικό σκηνικό.
          Νεοδημοκράτες προσέξτε τι θα ψηφίσετε, ψήφος στον Σαμαρά σημαίνει ψήφος στον Γιωργάκη.

        • loretta avatar
          loretta @ Λέλος 21/11/2009 01:17:49

          ΧΡΗΣΤΟ Μ

          ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ...εξαλλου η θεοδωρα ενοψη πανικου φημιζεται για τα ΛΑΘΗ που κανει..!!

          οποτε μην εισαι τοσο σιγουρος ...για την αρχηγο σου.

        • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
          ΓΙΑΝΝΗΣ @ Λέλος 21/11/2009 01:18:25

          Δουλευόμαστε τώρα? Υπαρχει δεξιός που θα ψήφιζε Ντόρα έστω και για πρόεδρο σωματείου?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Κιλτίδης Βασίλης 20/11/2009 21:51:24

      Πρώτα πετάς τις εξωφρενικές συκοφαντίες σου και μετά ζητάς και τα ρέστα. Και έχεις το θράσος να επανέρχεσαι με τον ίδιο και περισσότερο λαϊκισμό!

      Μήνυση, factorx, μήνυση!

    • Eastrader avatar
      Eastrader @ Κιλτίδης Βασίλης 21/11/2009 15:57:04

      Κε Κιλτιδη μου αρεσε που το σχολιο σας και η κατα τροπον τινα οπισθοχωρηση σας ετυχε να μπει αμεσως μετα το σχολιο μου και την διαβεβαιωση του Φακτορα οτι παρολο που σιχαινεται τις μηνυσεις κτλ,ειναι αποφασισμενος να το προχωρησει.Ξερω οτι το σχολιο μου ηταν αρκουντως σκληρο και πιθανον να σας πικρανε.Πρεπει ομως να σας πω οτι δυστυχως ετσι ειναι τα πραγματα.Η παραταξη που και οι δυο υποστηριζουμε βασανιζεται πολλα χρονια τωρα απο οικογενειες υιους και κορες.Δεν ειναι οτι εγω,αλλα και αρκετοι αλλοι ισως, εχουμε κατι εναντιον σας.Δεν ειναι προσωπικο το θεμα.Ειναι οτι βαρεθηκα να βλεπω συγκεκριμμενες οικογενειες/δυναστειες να εχουν γαντζωθει και να ασελγουν στο κομμα οπως ενας 80χρονος ασελγει σε μια νεα κοπελα.Γιατι Κυριε Κιλτιδη εσεις που υποτιθεται οτι φερνετε το νεο ηθος και υφος,με το επιπεδο σας και με τις σπουδες σας ακολουθησατε την γνωστη παλαιοκομμουνιστικη λογικη του"Αφου μιλαει εναντιον μας ειναι λακες,πρακτορας,και πουλημενος".Γιατι δεν προτιμησατε ομορφα και πολιτισμενα-ως αρμοζει υποτιθεται-να στειλετε ενα σχολιο εδω και να αρχιζαμε εναν διαλογο?.Εαν καποιος απο εμας σας την "επεφτε",εχετε νομιζω το θαρρος και την ευφραδεια να μας αντιμετωπισετε.Μην αφηνουμε να παει τσαμπα και το LSE.Απο εσας αυτο περιμενουμε.Αντ αυτου μας γυρισατε στο '60.Ετσι θα παρετε την θεση του μπαμπα αυριο?Τετοια θα λετε εκει στους κακομοιρηδες στο Κιλκις?Κριμα Κε Κιλτιδη.

  16. mpaxalo avatar
    mpaxalo 20/11/2009 21:41:27

    Quiz: Ο Νομάρχης του Κιλκίς τι υποστηρίζει στη Νέα Δημοκρατία;

    Μπορεί να μας πει ο εν λόγω ΠΟΙΑ από τη ΝΔ στηρίζει ο νομάρχης τους Κιλκίς;

    Αυτός για τον οποίο έγραφε το http://www.antinews.gr/?p=22813

    «Σήμερα έγινε γνωστό ότι η εισαγγελέας Κιλκίς Ειρήνη Χρυσογιάννη, έδωσε εντολή να
    διενεργηθεί κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση, σε ό,τι αφορά την απάτη, με τις εικονικές κάρτες μετακίνησης ατόμων με ειδικές ανάγκες (ΑμΕΑ), στο νομό Κιλκίς - απάτη που αποκαλύφθηκε με το πόρισμα του Σώματος Επιθεωρητών του υπουργείου Υγείας. Σύμφωνα με το πόρισμα, κατά τη διετία 2007-08 εκδόθηκαν για «δικαιούχους αναπήρους» περίπου 8.000 πλαστές κάρτες μετακίνησης με το ΚΤΕΛ, με αποτέλεσμα να προκληθεί ζημιά ύψους 1,1 εκατομμυρίων ευρώ στο ελληνικό Δημόσιο.

    Στο πλαίσιο της εισαγγελικής έρευνας, η οποία ανατέθηκε σε πταισματοδίκη, θα καταθέσουν τόσο ο νομάρχης Κιλκίς Ευάγγελος Μπαλάσκας, όσο και ο πρόεδρος του τοπικού ΚΤΕΛ, Χαράλαμπος Μωυσίδης.

    Με αφορμή την εξέλιξη αυτή ακούγονται πολλά για την θέση που πήρε ανοικτά ο νομάρχης Κιλκίς στον αγώνα για την εκλογή νέου προέδρου στη ΝΔ»

    Ο βουλευτής κ. Κιλτίδης γνωρίζει τον Νομάρχη;

  17. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/11/2009 21:49:22

    Πήγα να μπω και βλέπω ότι την κατέβασε τη σελίδα ο κος Κιλτίδης τζούνιορ ο δάγκας.

    • Κιλτίδης Βασίλης avatar
      Κιλτίδης Βασίλης @ Strange Attractor 20/11/2009 21:54:01

      λεω ξεκαθαρα τον λόγο, ίσως να είχα πια τόσο άδικο ρε παιδιά, αφού πια λέτε ότι τον ξέρουν όλοι. Εγώ δεν τον ξέρω γιατί δεν βλάπω πουθενά το όνομα στη σελίδα, είναι πολύ απλό

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ Κιλτίδης Βασίλης 20/11/2009 22:00:51

        διότι η σελίδα είναι ΕΠΕ.
        πόσο χρονών είσαι;

      • loretta avatar
        loretta @ Κιλτίδης Βασίλης 20/11/2009 22:01:21

        Πρωτον βασιλη βιαζεσαι...

        και δευτερον δεν εχεις αξιολογησει σωστα την αγανακτηση του κοσμου γιαυτο καλυτερα να ακους του παντες.

        και οχι στα στενα πλαισια του νομου σου η του πολιτικου γραφειου του πατερα σου.

        γιατι δυστηχως οτι ξερει ο κοσμος ολος προφανως δεν το ξερεις εσυ αυτο δειχνεις με την σταση σου.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κιλτίδης Βασίλης 20/11/2009 22:03:12

        Πάρε κι ένα τηλέφωνο στο επιτελείο της Ντόρας να ρωτήσεις. Μόλις προχθές μας είπε ότι μίλησε μαζί τους στο Συνέδριο και του έκαναν και παράπονα γιατί λέει τους κόβει σχόλια!

        Τόσο άγνωστος είναι!

        • Κιλτίδης Βασίλης avatar
          Κιλτίδης Βασίλης @ Επώνυμος 20/11/2009 22:05:20

          Δεν είμαι στο γραφείο της Ντόρας ρε παιδί μου.

        • loretta avatar
          loretta @ Επώνυμος 20/11/2009 22:15:28

          Βασιλη ....μη το γυριζεις τωρα σε βασιλακης καίλας...

          δεν σε τιμαει...oταν λες κατι νασαι σιγουρος γιαυτο που λες αλλιως κλειστο το ριμαδι...

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ Επώνυμος 20/11/2009 22:21:37

          ο μπαμπάς σου τουλάχιστον το ξέρει πως έχεις μπλογκ;
          Πάντως εντελώς πληροφοριακά ας γνωρίζεις πως στο Αντινέα κυκλοφορεί η αφρόκρεμα των σχολιαστών του διαδικτύου και όσοι δεν ανήκουμε σε αυτούς φροντίζουμε να μην κάνουμε κατάχρηση και κουράζουμε. Με τρεις αναρτήσεις για έναν παιδικό αντίλογο που δεν προσθέτει τίποτα στο ενθάδε πολιτικό ή έστω το διαλογικό άθλημα, ήδη η ίδια προσέγγισα αυτό το όριο και θα ήταν σώφρων να με μιμηθείς τούδε και στο εξής κι εσύ.

  18. πολιορκητής avatar
    πολιορκητής 20/11/2009 21:51:48

    Κάτω τα χέρια από τον συν-bloger Κιλτίδη!

    Επιτέλους σας απάντησε έτσι όπως σας πρέπει, Παπανδρεοσαμαρόπουλοι!

    • Gagarin avatar
      Gagarin @ πολιορκητής 20/11/2009 22:01:00

      Τσου ρε σελέμη.

    • Γιωργος Χ avatar
      Γιωργος Χ @ πολιορκητής 20/11/2009 22:06:21

      Τσου ρε Λάκη...

      Φάκτορα, γερά, όλοι μας μάρτυρες!

    • loretta avatar
      loretta @ πολιορκητής 21/11/2009 02:23:58

      οτι πεις αγαπητε...μην ταραζεσαι αλλο..

  19. πολιορκητής avatar
    πολιορκητής 20/11/2009 22:20:41

    Ούτε σε ξερονήσια ούτε σε φυλακές, ποτέ τους δεν λυγίσανε οι Κιλτιδιστές!

  20. loretta avatar
    loretta 20/11/2009 22:27:42

    ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΙΛΤΙΔΗΣ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕ

  21. Υ. avatar
    Υ. 20/11/2009 22:33:52

    Αγαπητέ Βασίλη Κιλτίδη.
    Μπορεί να έψαχνες μια αιτιολογία να έρθεις στο φιλόξενο χώρο του ΑΝΤΙ. Μπορεί και όχι. Το γεγονός είναι ότι τώρα είσαι εδώ, δίπλα μας, κοντά μας, και συζητάμε. Δε χρειαζόταν να γίνει όλο αυτό το σκηνικό με την ανεκδιήγητη ανάρτησή σου, για να τραβήξεις τη προσοχή μας. Όποιος θέλει μπαίνει, κάθεται και συζητά, καλοπροαίρετα, όπως και εμείς. Συνεπώς, καλώς μας ήρθες.

    Επί της ουσίας.
    Βρε Βασιλάκη παλικάρι μου, τι είναι αυτό που έγραψες, “.....λαοπληθούς κοινωνικού κινήματος που έχει σχηματίσει η ελληνική νεολαία γύρω από την Ντόρα Μπακογιάννη......”. Που το βρήκες βρε παιδί μου αυτό το λαοπληθές κίνημα (και μάλιστα κοινωνικό), που η ελληνική νεολαία σχηματίζει γύρω από την Ντόρα Μπακογιάννη. Δε βλέπεις ότι όλος ο νέος κόσμος είναι με το Σαμαρα? Δεν περίμενα από ‘σένα τέτοιες ανακρίβειες. Είσαι και Κιλκισιώτης. Είσαι μάλιστα και του LSE. Κρίμας! Λυπάμαι!

  22. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/11/2009 22:37:15

    Και για να ξεκαθαρίζουμε μερικά πράγματα, δεν είμαστε όλοι νεοδημοκράτες ή Πασόκοι ή δεν ξέρω γω τι άλλο. Ξεκολλήστε με τις ταμπέλες μερικοί.

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ Strange Attractor 20/11/2009 22:41:29

      Sorry Strange, έχεις δίκιο. Μιλάω για τον σκληρό πυρήνα των σαμαρικών.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κώστας Θ. 20/11/2009 22:46:05

        Πάντως με όλη αυτή την εσωκομματική φαγωμάρα σας στη ΝΔ, βρίσκει έδαφος το ΠΑΣΟΚ και τη βγάζει καθαρή, ενώ οι 100 μέρες του ΓΑΠ προχωράνε και το μόνο που είδαμε εκ μέρους του είναι κάτι στροφές 360ο και μπόλικους νέους ειδήμονες & άφθαρτους γενικούς γραμματείς.

  23. Nikos captain avatar
    Nikos captain 20/11/2009 22:53:46

    Ρε πολιορκητή άμα φύγει η ΠΟΛΑΝ από την ΝΔ, ο ΓΑΠ και οι εν αυτώ θα πάρουν σύνταξη από του Μαξίμου και το Προεδρικό Μέγαρο,γι΄αυτό κόψε τις (ξέρεις εσύ) άφησε την υψηλοτάτη και έλα στον λάο και στο μέλλον της ΝΔ και της Ελλάδος.Εγώ είμαι υπερήφανος που ήμουν στην ΠΟΛΑΝ και μπράβο στον Αντώνη που τα έβαλε τότε με την Αγία οικογένεια.Κάνε υπομόνη και αν βγει το Ντοράκη αρχηγός θα πέσετε στο 25%,ενώ άμα φύγει η Ντόρα από το κόμμα και με αρχηγό τον Σαμαρά τρέμε ΠΑΣΟΚ.
    Εσεις θα πάρετε μόνοι σας περιπου τα 3% και έτσι θα γνωρίζαεστε πιο άνετα.
    Καιένα τελευταίο,άμα κατέβει η κυρία μόνη της με τους Κιλτίδιδες τι μπορει να κάνει;απάντησε μου,Πόσο υπολογίζεις να πάρει;οι καιροί άλλαξαν,κατάλαβες,έχουν γνώση οι φύλακες. Τα τερτίπια των Μητσοτάκιδων τελείωσαν. The game is over,for ever.

  24. loretta avatar
    loretta 20/11/2009 23:02:16

    ΦΑΚΤΟΡΑ Ο κιλτιδης βγαινει σημερα ΕΤ3 το βραδι στις 11.30

    λες γιαυτο να το κατεβασε ο γιος του??

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ loretta 20/11/2009 23:21:15

      Ας μην ασχολουμαστε αλλο με τον κυριο και να μην τον κανουμε φιρμα γιατι ειναι πολιτικα ανυπαρκτος περα απο τα ορια του νομού του (και εκει φθαρμενος ειναι βεβαια).

      • χρηστος Μ. avatar
        χρηστος Μ. @ ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2009 01:05:55

        αυτά έλεγες και πριν τις εκλογες ή έψαχνες αυτόν ή άλλους υπουργους να σε βολέψουν σε stage?

        Συνεχίστε να τρώτε τις σάρκες της παράταξης.
        Ιδιοτελείς, ανακόλουθοι, επικίνδυνοι....

        • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
          ΓΙΑΝΝΗΣ @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:21:19

          Επικύνδινη και διεφθαρμενη ειναι η Κυρια που στηριζετε καποιοι για προεδρο της ιστορικης παράταξης. ΞΥΠΝΑΤΕ..ΣΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ..ΞΥΠΝΑΤΕΕ

  25. χρηστος Μ. avatar
    χρηστος Μ. 20/11/2009 23:10:09

    Γνωρίζω ότι το σχόλιο μου δε θα δημοσιευθεί σε αυτό το κατευθυνόμενο blog.
    Αλλα η πραγματικότητα αυτή τη τιγμή είναι ότι η Ντ.Μπακογιάννη είναι μπροστά 2-3%.Εαν χειριστεί ψύχραιμα και σωστά το ζήτημα, τονίζοντας το προβάδισμα που έχει για να επιστρέψει η Νέα Δημοκρατία στην εξουσία, δε χάνει με τίποτα.

    Αντώνη για πες μας, αν χάσεις θα ξαναφύγεις?
    Αρχηγε, αρχηγε εσύ δεν έφυγες ποτε....

    • loretta avatar
      loretta @ χρηστος Μ. 21/11/2009 00:19:12

      Κανενας δεν θα φυγει χρηστο Μ.

      ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑΣ.

    • Aris M. avatar
      Aris M. @ χρηστος Μ. 21/11/2009 00:21:19

      Μήπως θες να πείς "ΣΑΝ να μην εφυγες ποτε"????
      Γιατί τον ξέρουμε τον αρχηγό....στις 30 θα τον μαθεις κι εσυ...

      • χρηστος Μ. avatar
        χρηστος Μ. @ Aris M. 21/11/2009 01:01:13

        Μπακογιάννη 45%
        Σαμαράς 42,5%
        Ψωμιάδης 7,5%

        Μπακογιάννη 54%
        Σαμαράς 46%

        Ας παραιτηθεί ο Αντώνης.Θα μπορέσει έτσι να διαγράψει το αρνητικό παρελθόν του και να ανοίξει νέα σελίδα πλάι στη Ντόρα.

        • χρηστος Μ. avatar
          χρηστος Μ. @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:03:49

          Μπακογιάννη 45%
          Σαμαράς 42,5%
          Ψωμιάδης 12,5%

          Μπακογιάννη 54%
          Σαμαράς 46%


          Ορθη επανάληψη. Καλη σας Νύχτα.

          • Factorx avatar
            Factorx @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:06:21

            Που τα βρηκες τα νούμερα αυτα είπες;

          • χρηστος Μ. avatar
            χρηστος Μ. @ Factorx 21/11/2009 01:22:06

            Οδηγείτε την παράτξη σε διάσπαση.
            ΑΝΤΩΝΗ παραιτήσου πριν την ημέρα που το έχεις προγραμματίσει.

          • loretta avatar
            loretta @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:28:10

            ...τουλαχιστον πες μας ....πηρες ληγμενα???

          • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
            ΓΙΑΝΝΗΣ @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:37:39

            Θέλει τεχνη να διασπας κομματα και παρατάξεις. Αλλα καποιοα συγκεκριμενη οικογενεια εχει το copyright σε αυτά.

        • Υ. avatar
          Υ. @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:07:04

          Τι προτιμάς? Κούνια που σε κούναγε? Ή, όνειρο ήταν και πέρασε?
          Διαλέγεις και παίρνεις.

        • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
          ΓΙΑΝΝΗΣ @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:13:02

          Ντοράκια εκτίθεστε ασχημα. Υπομονη ,8 και σήμερα, και θα δειτε την αγαπημενη σας να ειναι μια απλη βουλευτούλα..

        • Aris M. avatar
          Aris M. @ χρηστος Μ. 21/11/2009 08:53:01

          Σαμαρας 54%
          Μπακογιάννη 39% "λιγο πάνω απο το Βενιζέλο"
          Ψωμιάδης 7&

          Να δουμε ποιος θα πεσει πιο κοντα....
          Ντόρα παραιτήσου...αρκετό κακό εκανες στην παράταξη.

    • loretta avatar
      loretta @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:25:26

      ΕΤΣΙ ΤΟ ΧΑΡΚΤΗΡΙΣΕ Η ΑΦΕΝΤΡΑ ΣΑΣ...και βλεπω οτι ως τυφλοι δουλοι της κυριας το υιοθετητε .!!

      μα τι βαθια δημοκρτατικοι ανθρωποι ειστε ωρε???

      για τον βασιλακη εχεις να μας πεις τιποτα?

  26. Konstantinos avatar
    Konstantinos 21/11/2009 00:03:04

    Aπορώ γιατί συνεχώς αναφέρεται στα σχόλια ο Μπαμπάς Κιτίδης..

  27. Konstantinos avatar
    Konstantinos 21/11/2009 00:13:20

    Δεν καταλαβαίνω γιατί αναφέρεται το όνομα του μπαμπά Κιλτίδη...

    • Υ. avatar
      Υ. @ Konstantinos 21/11/2009 00:19:13

      Πες μας τελικά. Κιτίδης, ή Κιλτίδης. Δεν έμαθες ακόμη τα ονόματα των υποτακτικών της κυρα-Θοδώρας?

    • loretta avatar
      loretta @ Konstantinos 21/11/2009 00:20:18

      ΚOSTANTINE εσυ σε αλλο πλανητη ζεις?

      • asheti avatar
        asheti @ loretta 21/11/2009 02:22:01

        a kserei kai pososta, oxi ahdies. epistimoniko to klironomiko (xarisma)

  28. loretta avatar
    loretta 21/11/2009 00:27:41

    Ειναι τραγικο το ποιοι εχουν δωσει υποστηριξει στην ντορα...ειναι ολοι αυτοι που φοβουνται οτι αν βγει αλλος αρχηγος απο την Ντορα κινδυνευουν να μην ξαναεκλεγουν ποτε!!

    ολοι οι παλαιοκομματικοι οι οικογενειες οσων τα ονοματα εχουν εμπλακει σε σκανδαλα εμμεσα η αμεσα...ενα δραμα.


    Αυτους θελουν να εχουν παλι στο κεφαλι τους??
    http://3.bp.blogspot.com/_kONxc1ElMjk/SwcUYHyNxoI/AAAAAAAANb0/pjShDlY_84k/s1600/012+copy.jpg

    δειτε το αισχος και μονοι σας.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ loretta 21/11/2009 00:32:32

      Το ΚΑΡΦΙ του Κακαουνάκη στηρίζει Ντόρα προαναγγέλοντας μαλιστα προβαδισμα Ντορας στις δημοσκοπήσεις την τελευταια εβδομάδα!!!Ενδεικτικό του ποιον θελει το ΠΑΣΟΚ για αντίπαλο..

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2009 00:34:54

        Λογικό είναι... Με Ντόρα στην ΝΔ, συγχωνεύεται Πασόκ και Συνασπισμός.

        • χρηστος Μ. avatar
          χρηστος Μ. @ archaeopteryx 21/11/2009 01:53:08

          TO Ε3ΗΓΕΙΣ ΛΙΓΟ ΑΥΤΟ?
          :)))))

    • χρηστος Μ. avatar
      χρηστος Μ. @ loretta 21/11/2009 01:25:59

      ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ BLOG.

      Θεωρείτε ορθό και θεμιτό να παρουσιάζετε παλαιές δηλώσεις του Μητσοτάκη ως σημερινές? Με φωτογραφία πρόσφατη και ημερομηνία Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2009?

      Ο Σαμαράς θα παραιτηθεί τις επόμενες ημέρες, είναι οριστικό.

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:30:14

        Και εγω να ρωτήσω κάτι εσένα...Από Κολομβία στα φέρνουν πακέτα?

      • loretta avatar
        loretta @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:31:46

        ...η ρομπα που φορας κουμπωνει μπροστα?η...τα μανικια φτανουν μεχρι πισω και δετα???

      • loretta avatar
        loretta @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:32:30

        πες μας για τον βασιλακη..

      • kanis avatar
        kanis @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:35:25

        Στο χώρο που μένεις, μήπως όλα γύρω σου είναι λευκά;

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ kanis 21/11/2009 01:36:13

          Και οι τοίχοι λαστιχένιοι;

      • Swell avatar
        Swell @ χρηστος Μ. 21/11/2009 06:17:00

        Μ stands for what? Μη μου πεις για το γνωστό...

  29. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/11/2009 00:31:10

    καλά... ούτε γιά μια μπουκιά και μια μπύρα δεν μπορώ πια να πάω και έχασα τις επισκέψεις. Здравствуй и прощай товарищ...

    οι υπόλοιποι ξέρετε πως να το μεταφράσετε...

    • χρηστος Μ. avatar
      χρηστος Μ. @ archaeopteryx 21/11/2009 01:52:06

      KANIS ΑΝΤΕ ΚΑΙ ..... ΨΗΦΙΣΕ ΠΑΣΟΚ.

      • kanis avatar
        kanis @ χρηστος Μ. 21/11/2009 02:00:46

        @χρηστος Μ.

        Τραμπουκίζεις ή μου φάνηκε;

        • χρηστος Μ. avatar
          χρηστος Μ. @ kanis 21/11/2009 02:18:53

          σου φάνηκε.Η Ντόρα επιβλήθηκε με την παρουσία, την προσωπικότητα και τον πολιτικό της Λόγο.
          Ανήκετε στο παρελθόν.
          Γυρίστε εκεί.

        • loretta avatar
          loretta @ kanis 21/11/2009 02:21:08

          καλα βρε Κανις

          ακομα δεν εχεις χαμπαριασει τι κανει?

          μου θυμιζει εναν αλλο χρηστη εδω που δεν θυμαμαι το νικ του....θα το βρω και θα στο πω...

          ιδια ταχυτητα απαντησεων..ιδια λογικη

  30. loretta avatar
    loretta 21/11/2009 00:36:41

    Εχω ανατριχιασει απο τις αηδιες που λεει ο κιλτιδης στην ΕΤ3 τετοιο πολιτικο αισχος δεν εχω ξαναδει που ξαφνικα νομιζει οτι η νεα δημοκρατια ειναι μονον αυτος και οι όμοιοι του.

    Ειναι δυνατον να θελετε να πορευθουμε με τετοιους πολιτικους?

    να τον χαιρετε η θεοδωρα αξια επιλογη

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ loretta 21/11/2009 00:40:38

      Αυτός ο ανθρωπος ήταν επι διετία υφυπουργος Γεωργιας..Εντυπωσιακή η ανεπάρκεια του εμψυχου δυναμικου της κυβέρνησής Καραμανλή.

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2009 00:43:43

        η Ράπτη όμως, για τα δεδομένα της γενηάς της, άψογη.

  31. loretta avatar
    loretta 21/11/2009 00:46:58

    και λιγα λες....

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ loretta 21/11/2009 00:49:13

      έχεις δίκηο, με ξάφνιασε, δεν την είχα ξανακούσει, μπράβο της.

    • χρηστος Μ. avatar
      χρηστος Μ. @ loretta 21/11/2009 00:55:27

      Λέτε για την κοπέλα που έβγαλε τα πρόσωπα κακοποιημένων και ορφανών παιδιών σε αφίσα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
      ναι, καταπληκτική :)
      ειχε περασει και απο το X factor για ένα φεγγάρι νομίζω ε?

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ loretta 21/11/2009 01:04:38

      ενώ η Αφροδίτη αλ σαλέχ σου που κάνει το κομμάτι της με το παιδάκι αγκαλιά και τσιμπάει θέση συμβούλου στον προ-πο από το παράθυρο είναι στα μέτρα σου ε;

  32. χρηστος Μ. avatar
    χρηστος Μ. 21/11/2009 00:48:53

    Όλοι έσεις οι ακραιοι που νομίζετε ότι με την "καθαροτητα" της ιδεολογιάς θα συγκινήσουμε ξανα τον Ελληνα πολίτη και θα τον κάνουμε να μας εμπιστευθεί έχετε σκεφθεί πόσο αποκρουστική για τον μη ακραιφνή Νεοδημοκράτη είναι αυτή η ορολογία?Και μη μου πειτε που το βρήκα, ο ίδιος ο Σαμαρας χρησιμοποιήσε τον όρο "καθαρός".
    Το καλύτερο για την παράταξη από τη στιγμή που η εκλογή έχει κριθεί και το ξέρω όπως το ξέρουν όσοι είναι στα αλήθεια μέσα στα πράγματα, θα ήατν ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ από τη διεκδίκηση και να κρατήσει αυτό που κέρδισε. την επιστροφή από το περιθώριο στο επίκεντρο, πλαί στην Ντορα Μπακογιάννη, την Πρόεδρο και αυριανή Πρωθυπουργό.Επιμένω ότι η Ντόρα, όπως διεξάγεται η εκλογή, μόνο από μέλη, έχει ήδη εκλεγεί.Σε μια εβδομάδα θα έχω δικαιωθεί απόλυτα.

  33. loretta avatar
    loretta 21/11/2009 00:48:53

    ΒΚΣ η ελενα εχει καταπληκτικη εξελιξη και δειχνει πραγματικα ενδιαφερον για τα κοινα την εκτιμω σαν ατομο ειναι πολυ καθαρη στις θεσεις της και οσο περνουν τα χρονια γινεται και καλυτερη.

    Στην θεσσαλονικη ειναι αγαπητη και πολυ κοινωνικο και προσχαρο ατομο.

    θετικη παρουσια.

  34. BLACK avatar
    BLACK 21/11/2009 01:02:25

    Το άρθρο ήταν τραγικό και ξεχείλιζε από αυτό που οι ψυχαναλυτές ονομάζουν μαζοχιστική οργή. Δηλαδή οργή που τελικά στρέφεται εναντίον του ίδιου του οργισμένου. Του το έγραψα κι εγώ και του τόνισα ότι ένας απόφοιτος επικοινωνιολογίας του LSE δεν θα έγραφε ποτέ ένα τέτοιο άρθρο, που στρέφεται καταφανώς τελικά εναντίον του ίδιου του συντάκτη, αλλά θα ήταν πολύ πιο επιδέξιος.

    Οι αντιδράσεις της πλειοψηφίας των αναγνωστών του ήτανε τόσο πολύ εναντίον της Ντόρας, που τα έχασε. Δεν το περίμενε. Ίσως ο άνθρωπος επί μέρες ή εβδομάδες να άκουγε απόψεις μόνο από τη μία πλευρά και όντως να μην είχε πάρει χαμπάρι... τι γνώμη έχει ο πολύς κόσμος για τη Ντόρα και το σόι της. Τώρα έμαθε..

    Παρ' όλα αυτά, είναι ενδιαφέρον ότι όχι μόνο κατέβασε το άρθρο (πράξη που δεν δείχνει μεταμέλεια, αλλά ίσως απλά κατανόηση του μεγέθους της γκάφας), αλλά ήρθε και εδώ.

    Αυτό κατά τη γνώμη μου δείχνει έναν άνθρωπο που πραγματικά δεν είναι όσο λερωμένος θέλετε μερικοί να πιστεύετε. Μάλλον νέος και αφελής. Έτσι είναι, όταν όλη σου η επαφή με τη ζωή περνάει μέσα από συγκεκριμένα φίλτρα, και δεν έχεισ ασκηθεί στην κριτική και τον αντίλογο.

    Παρ' όλα αυτά εγώ, Βασίλη, σε καλωσορίζω στον antinews. Όχι ότι είναι δικό μου, αλλά το νοιώθω σαν ένα διαδικτυακό μου σπίτι. Και σε καλωσορίζω!

    Να ξέρεις ότι βρίσκεσαι σε μια όαση ποιότητας που αφορά τόσο τους συντάκτες, όσο και τους σχολιαστές. Υπάρχουν πρόσωπα που έχουν κάνει αναρτήσεις τέτοιας κλασσης, που πραγματικά αποκλείεται να διαβάσεις οπουδήποτε αλλού. Μείνε μαζί μας και θα καταλάβεις. Χρειάζεται λίγος χρόνος, γιατί το antinews είναι σχεδόν μονοθεματικό. Πρέπει να περάσει λίγος καιρός και να δεις να σχολιάζονται 2-3 διαφορετικές θεματικές ενότητες, ώστε να αντιληφθείς περί τίνος πρόκειται.

    Και μια εξομολόγηση, και προς εσένα, και προς όλους: ΤΟ ANTINEWS ME ΔΙΕΣΩΣΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΧΥΤΡΕΣ ΚΑΙ ΓΚΑΖΑΚΙΑ. Όταν πρωτοήρθα εδώ τυχαία τον περασμένο Δεκέμβριο, διάβασα κάποιες αναρτήσεις που θεώρησα εξαιρετικά προκατηλλειμένες απέναντι σε ότι εγώ θεωρούσα και εξακολουθώ να θεωρώ δικαιολογημένη εξέγερση του Δεκεμβρίου. Οργίστηκα και άρχισα να λέω την άποψή μου. Κάποιες φορές με κόβανε, κάποιες όχι. Σταδιακά όμως άρχισα να αισθάνομαι ότι υπάρχει ακόμη στη δημόσια ζωή κόσμος και βήμα με κάποια ποιότητα, με ήθος και με ψυχή. Μάλωσα, πιάστηκα μαλί με μαλί με διάφορους σχολιαστές. Πιθανώς τον άλλο μήνα να το κάνω ξανά. Όμως:

    Το antinews ήταν τελικά το πρώτο πράγμα που συνάντησα εκείνη την εποχή που αισθάνθηκα ότι αξίζει να ΜΗΝ καεί. Όλα τα άλλα ήθελα να τα κάψω. Παραμένω πιστός, με την πιο στενή σημασία της λέξης. Δεν έχει υπάρξει μέρα να μη μπω πολλές φορές. Άσχετα αν επιλέγω πλέον να διαβάζω τα σχόλια των άλλων παρά να γράφω δικά μου. Πρόσωπα όπως ο Strange Attractor, o Mποτίλια στο Πέλαγος, ο αρχαιοπτέρυξ, και φυσικά ο Φάκτορας μας πάνω και πρώτα από όλα, δεν θα συναντήσεις πολλές φορές στα έντυπα που διάβαζες ως τώρα. Μείνει μαζί μας και θα δεις.

    Προσωπικά, διαφωνώ σχεδόν με όλα όσα λένε. Όμως τους σέβομαι. Πολύ. Και για μένα είναι κάτι σημαντικό το ότι βρήκα κάτι να σεβαστώ, σε μια στιγμή που ήθελα να κάψω το σύμπαν ολόκληρο. Μείνει μαζί μας και θα δεις. Και μη ξαναπιάνεις τόσο εύκολα το σπίτι μας στο στόμα σου

    Φιλικά, ένας μαυροφόρος συνομήλικος σου.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ BLACK 21/11/2009 01:08:23

      Βlack παρόλο που εγώ ήμουνα αυστηρή μαζί του μιας και μ΄ έπιασε το μητρικό μου συμφωνώ μαζί σου στις επισημάνσεις και νομίζω πως ήδη έχει ήδη εισπράξει και το δικό μου, λίγο στρυφνό δε λέω αλλά ειλικρινές και καθαρό, καλωσόρισμα.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ BLACK 21/11/2009 01:11:57

      και να σου πω και κάτι ακόμη.
      Σε θυμάμαι από πέρυσι και μ΄ έκανες και βούρκωσα.
      νά ΄σαι καλά παλικάρι μου.

      • kanis avatar
        kanis @ B.K.Σ. 21/11/2009 01:20:56

        κι εγώ σε θυμάμαι, μάλιστα νομίζω, σε είχα ρωτήσει, αν το nick σου, είχε σχέση με τον black, που τραγουδούσε το wonderful life..http://www.youtube.com/watch?v=iyfu_mU-dmo
        Ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ, τι άγγιζε τα όρια του νου σου τότε.
        Να΄σαι καλά φίλε!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ BLACK 21/11/2009 01:28:20

      Βρε Μπλάκ με συγκίνησες. Σε θυμάμαι πέρσι τέτοιο καιρό, πράγματι οργισμένο και ενίοτε εριστικότατο... μακάρι να εννοείς αυτά που λές (δεν έχω λόγους να αμφιβάλλω) διότι δείχνουν πως αυτή η απρόσωπη νέα μορφή επικοινωνίας (μπλόγκιγκ) αν χρησιμοποιηθεί σωστά, ο καθένας μας μπορεί και να βελτιωθεί και να αναπτυχθεί, παίρνοντας αλλά και δίνοντας αυτά που έχει ανάγκη. Μπράβο σου.

    • Υ. avatar
      Υ. @ BLACK 21/11/2009 01:33:32

      Επειδή και εγώ πράγματι εντυπωσιάστηκα από το ποστ, αλλά και την επανεμφάνισή σου, σου χαρίζω ένα τραγουδάκι, έτσι για να μας θυμάσαι, και να μας επισκέπτεσαι συχνότερα.
      http://www.youtube.com/watch?v=ik8JjtxHI0M

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Υ. 21/11/2009 01:35:18

        Εγώ του αφιερώνω οποιοδήποτε των Black Angels.

      • BLACK avatar
        BLACK @ Υ. 21/11/2009 01:36:33

        B.K.Σ., καnis, Stragne Attractor, Υ, κι εγώ σας ευχαριστώ, και ελπίζω και μέσα από αυτό να αντιληφθούμε όλοι λίγο παραπάνω ότι τόσοι νέοι που καταλήγουν είτε περιθωριακοί ημίτρελοι είτε λιπαροί υπηρέτες του συστήματος, ενδεχομένως να έχουν καταναλώσει, χωρίς να το θέλουν, πολλά, μα πολλά, μα πάρα πολλά σκουπίδια, πριν καταλήξουν εκεί. από όλα όσα είπε ο Σαμαράς, αν κρατήσουμε απλά και μόνο την αγάπη, το ότι τόλμησε να χρησιμοποιήσει την έννοια της αγάπης ως πολιτικό όρο και στρατηγική διέξοδο, ίσως να έχουμε ακόμη κάποια ελπίδα. γιατί το μέλλον δεν μπορεί να ανήκει ούτε στα τρωκτικά με τα μεγάλα στομάχια, ούτε όμως σε μια αποστειρωμένη ευταξία και μια επιβεβλημένη κοινωνική ειρήνη νεκροταφείου.

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ BLACK 21/11/2009 01:39:49

          Βlack σκύβω και φιλώ το χέρι της ψυχής σου...

        • kanis avatar
          kanis @ BLACK 21/11/2009 01:51:45

          Black

          Ολα, αρχίζουν και τελειώνουν με τις λέξεις αγάπη κι ελπίδα. Αν τις πιστεύεις, δε σταματάς να πολεμάς για το καλύτερο...Μόνο η οπτική κι η μεθοδολογία σου αλλάζει. Δυό λέξεις που τις έφερε ο Σαμαράς στο προσκήνιο της ξύλινης γλώσσας των πολιτικών και ξετρύπωσε ένα σωρό κόσμο από τον εγκλωβισμό του. Ζωντάνεψε το διάλογο ξανά...δημιουργεί νέες παρέες, θυμίζει τη δύναμη της αλληλεγγύης και τους κινδύνους του αρρωστημένου ανταγωνισμού.
          Αντε να μας δούμε καλύτερα πια...
          Καλό σου ξημέρωμα

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ BLACK 21/11/2009 01:40:26

      Πλάκα πλάκα, ο μποτίλιας στο πέλαγος που χάθηκε;
      Μποτίλια ακούς; Που είσαι;

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ BLACK 21/11/2009 03:29:17

      Black, το κείμενό σου ήταν πολύ καλό, ειλικρινά με συγκίνησε. Αν καταλάβουμε ότι τα αίτια της κρίσης που περνάει η χώρα μας είναι πρώτιστα πνευματικά, πολλά πράγματα θα ερμηνευτούν καλύτερα, νομίζω.

  35. loretta avatar
    loretta 21/11/2009 01:03:22

    ΚΕΝΤΙΡΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΗΝ Θεσσαλονίκη
    25 NOEMBΡΙΟΥ
    7:30pm - 9:30pm

    Βελλίδειο συνεδριακό κέντρο-ΔΕΘ

    Λεωφόρος Στρατού

    • χρηστος Μ. avatar
      χρηστος Μ. @ loretta 21/11/2009 01:19:01

      Δε θα γίνει η εκδήλωση, θα έχει παραιτηθεί.
      Είναι πίσω και θα είναι πιο πίσω την ημέρα της εκλογής.
      Το έχει ήδη αποφασίσει.

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:33:40

        Τώρα δηλαδη χρηστο βοηθας την Οσία θιυγατέρα με τις ανοησίες που γράφεις? Ετσι πιστεύεις? Αν υποθέσουμε πως είσαι άνω των 15 ετών και έχεις κάποιο μυαλό στο κεφάλι σου, πιστεύεις πως την βοηθάς?Τέτοια απελπισία?

        • χρηστος Μ. avatar
          χρηστος Μ. @ ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2009 01:46:04

          Απλά παρατηρώ...
          Το ύφος σας, την ορολογία σας, το επίπεδο σας.
          Χαμηλό, πολύ χαμηλό.....

          Η Ντόρα έχει ήδη εκλεγεί.Επιμένω

          ΚΑι μακάρι να ήμουν 15 χρονών. Απλά πέρασα από κορυφαία θέση της ΔΑΠ ΝΔΦΚ την περίοδο 1989-1992.
          Όταν εσεις δεν είχατε γεννηθεί....

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2009 01:48:08

          Νοσταλγός του Καλαμπόκα; Και με επίπεδο; Ουάου! Επίπεδος τελείως δηλαδή.

        • Υ. avatar
          Υ. @ ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2009 01:59:12

          Βρε Χρήστο μ’. Μας λες ότι πέρασες από κορυφαία θέση της ΔΑΠ 1989-1992. Μπας και είσαι ο Βαγγέλας ο Μεϊμαράκης?

      • Giorgos_T avatar
        Giorgos_T @ χρηστος Μ. 21/11/2009 04:32:09

        ΠΑΜΕ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑ χρηστος Μ. ;

        Σήμερα είναι 21.11.2009

        Μένουν τέσσερις μέρες μέχρι να "παραιτηθεί" όπως λες.

        ( Δεν είμαι -ικός κανενός, είμαι πολίτης. Δεν συνηθίζω να μπαίνω και να κάνω πλάκα με τις απόψεις του κόσμου. Και μισώ τη μαύρη φασιστική προπαγάνδα που γινεται για να σπάνε τον κοσμο. Δεν λεω, ειλικρινά, ότι εσύ την κάνεις, αλλά ότι σου την έχουν περάσει κάποιοι καλά καταρτισμένοι.
        Και πως γράφεις ότι σου κατέβει και ότι σου γουστάρει, σε ενα site που το διαβάζουν και καλοπροαίρετοι, εύπιστοι πολίτες.

        Και θα τον ψηφίσω, παρά το ότι δεν ανήκω στη ΝΔ για ένα βασικό λόγο:

        Διότι δεν επιθυμώ να ζώ σε μια εικονική χώρα, όπου όλοι οι μεγαλοπαράγοντες από την Ελευθεροτυπία μέχρι τον Ελεύθερο Τύπο στηρίζουν την κ. Μπακογιαννη ως αντιπαλο του "εθνικιστη" σαμαρά. Διότι ο άνθρωπος αυτός δεν έχει πει τίποτα φασιστικό, τίποτα ρατσιστικό, τίποτα χυδαίο - εκτός αν θεωρείς φασισμό και χυδαιότητα το να πιστεύει -όπως αναρίθμητοι ακαδημαικοί από όλο τον κόσμο- οτι οι κατοικοι της ΠΓΔΜ είναι θύματα μιας αθλιας προπαγανδας και μιας ναζιστικου τυπου ψευδοεπιστημης, ενος ολοκληρωτικου, προσωπολατρικου καθεστωτος, που μεταποιησε σε αποκλειστικό εθνικο ονομα τον τοπογραφικο αυτοπροσδιορισμο ορισμενων σλαυοφωνων της Μακεδονιας - οι οποιοι αυτοαποκαλουνταν πιο ψηλα βαρδαριωτες, ενω το πολυ έπρεπε να λέγονται Βαρδαρο-Μακεδονίτες, τοπογραφικά).

        Λοιπόν, αντέχεις να πάμε ενα στοίχημα;

        Δεν θα έχει παραιτηθεί ο Σαμαράς.

        Στο λέω μετά απολύτου λόγου γνώσεως

        Ραντεβού στις 12.00 το βράδυ, στις 25.11.2009 στην κεντρική ανάρτηση της Πρώτης Σελίδας του antinews.

        Θα γράψω πρώτος για να σε διευκολύνω.

        Όποιος χάσει από τους δυο μας, θα αποκαλύψει δημόσια το όνομα, το τηλέφωνο του, αν ανήκει σε κάποιο κόμμα ή κάποιο έντυπο.

        και θα ζητήσει και δημόσια συγγνώμη για τις αερολογίες που γράφει.

        Τι λες, το αντέχεις;

        Αν θες, προτεινε κανενα καλυτερο στοίχημα.

        • Giorgos_T avatar
          Giorgos_T @ Giorgos_T 21/11/2009 04:36:58

          και για την ακρίβεια , στις 00.00 της 26.11.2009

          όταν θα έχει τελειώσει και η συγκέντρωση στη θεσσαλονίκη

  36. loretta avatar
    loretta 21/11/2009 01:27:08

    δωστε χαπια στο λαο....να βγαλετε την θεοδωρα αρχηγο!!


    κουνια που σας κουναγε!!

  37. kanis avatar
    kanis 21/11/2009 01:27:22

    Ποιοι οδηγούν την παράταξη της ΝΔ σε διάσπαση;
    Η πλειοψηφία που θέλει τον Αντώνη Σαμαρά ή, οι μηχανισμοί της μειοψηφίας των Μητσοτακικών;
    Πως το εννοείς;

    • loretta avatar
      loretta @ kanis 21/11/2009 01:29:31

      τι να πει βρε ο καημενος...αστον καθε φτωχος στην μοιρα του....

      • χρηστος Μ. avatar
        χρηστος Μ. @ loretta 21/11/2009 01:34:32

        δεν απαντάω στο επίπεδο που έσεις διαλέγετε.
        Εϊμαι τόσο σίγουρος ότι η Ντόρα έχει κλειδώσει την εκλογή...
        Σε λίγες ημέρες θα είστε και εσείσς.θα έχουμε και μια έκπληξη.Λίγη υπομονη... :)

        • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
          ΓΙΑΝΝΗΣ @ χρηστος Μ. 21/11/2009 01:36:36

          Πολλές εκπλήξεις όχι μία..ΥΠΟΜΟΝΗ, ειναι βασιλική αρετή. Όσο για το επίπεδο έχετε πολύ εκει στο Μητσοτακέικο. Και ήθος. Και τιμιότητα.

  38. ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ avatar
    ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ 21/11/2009 01:51:25

    Χρειάζεται προσοχή.Η αλαζονεία και η μοχθηρία ακτινοβολεί. Είναι φανερό ότι η πέμπτη φάλαγγα εφιαλτών μετέρχεται όλα τα μέσα. Η σιγουριά τους βρωμοκοπάει.

    • χρηστος Μ. avatar
      χρηστος Μ. @ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ 21/11/2009 02:11:07

      Υ. η εκλογή έχει κλειδώσει. Όσο για την ειρωνία σου περί Μειμαράκη, ο Βαγγέλης υπηρέτησε την παράταξη.ημουν κοντά στον Σταυρίδη το 1990.και αν ξέρεις θα κατάλαβες.Αλλιώς σκέψου ότι εννοώ τον ηθοποιό.
      Ευτυχώς η παράταξη δε θα καταλήξει στα χέρια σας.Ευτυχώς....!

      • loretta avatar
        loretta @ χρηστος Μ. 21/11/2009 02:17:56

        φαντασου δηλ ποσο χιουμορ κουβαλας που φτανει στα ορια της τρελλας....

        εκπληκτικο....

      • Aris M. avatar
        Aris M. @ χρηστος Μ. 21/11/2009 08:47:04

        Να σου θημησω οτι δεν ψηφίζετε μονο εσεις οι 1000 που υπογραψατε για τη Ντόρα....αλήθεια απο πότε είχες υπογραψει???
        Την απάντηση για το για ποιον εχει κλειδώσει η εκλογή, θα στην δώσουμε σε 1 εβδομάδα. υπομονή, μην βιάζεσαι...

  39. kanis avatar
    kanis 21/11/2009 02:04:12

    ...κορυφαίος των οποίων Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ!

  40. Factorx avatar
    Factorx 21/11/2009 02:04:38

    σαν κι αυτόν που έφερε τη χούντα και μεσω αυτής της Τουρκία στην Κύπρο;

  41. kanis avatar
    kanis 21/11/2009 02:09:36

    Τον Υιό τον Μονογενή τον εκ του Πατρός πορευόμενο Ιησού Χριστό, επικαλούμεθα προς την υμετέρα σωτηρία...Αμην!

  42. asheti avatar
    asheti 21/11/2009 02:16:12

    xristo...i eklogi tis Ntoras POS EXEI KLEIDOSEI KAI EISAI T O S O sigouros....??? gia pes mas..exeis klironomiko (XARISMA ennow min tarazesai...)

    • loretta avatar
      loretta @ asheti 21/11/2009 02:19:25

      asheti

      μην ταραζεσαι...χαβαλες να γινετε.

      • asheti avatar
        asheti @ loretta 21/11/2009 02:20:38

        ma nomizo pos to ufos mou xavaletzidiko einai...mono me klironomiko (xarisma) ta kseroun auta 10 meres prin ;)

        • loretta avatar
          loretta @ asheti 21/11/2009 02:22:02

          χαχαχαχα καλο πολυ καλο!

  43. Υ. avatar
    Υ. 21/11/2009 02:23:22

    Έλα αύριο, αλλά φέρε και το Βασιλάκη το Κιλτίδη.

    Στη νίκη Σαμαρά στις 29, είστε όλοι καλεσμένοι, με ανοικτή πρόσκληση.
    http://www.youtube.com/watch?v=vBWBQISJl2Y Καλόν ύπνο.

  44. Bill avatar
    Bill 21/11/2009 02:53:56

    Εσείς που μας τα πρήξατε με την ΠΟΛΑΝ (εγώ δεν ήμουν ποτέ στο συγκεκριμένο κόμμα)...
    γνωρίζετε ότι την Ντόρα την στηρίζουν
    1) Κακλαμάνης Συνιδρυτής της ΠΟΛΑΝ και Αντιπρόεδρος του κόμματος
    2) Στεφ. Στεφανόπουλος ο πρώτος βουλευτής που προσχώρησε στη ΠΟΛΑΝ και έριξε την κυβέρνηση Μητσοτάκη
    3) Κλείτος βουλευτής επικρατείας ΠΟΛΑΝ
    Άντε ξυπνάτε που σας δουλεύουν και δεν ξέρετε τι σας γίνετε

    Όσο για σένα Χρήστο που λες:
    "Απλά πέρασα από κορυφαία θέση της ΔΑΠ ΝΔΦΚ την περίοδο 1989-1992.
    Όταν εσεις δεν είχατε γεννηθεί…."
    Εγώ ήμουν σε κορυφαία θέση της ΔΑΠ και της ΟΝΝΕΔ την περίοδο 1979-1985 και αυτό που θυμάμαι είναι ότι ήρθαν οι ανύπαρκτοι και μας πέταξαν έξω από το κόμμα

  45. fatfat avatar
    fatfat 21/11/2009 06:37:47

    το γεγονός ότι κάποιος υποστηρικτής της κυρίας Μπακογιάννη έγραψε ένα απαράδεκτο άρθρο δεν σημαίνει ότι την πλευρά της κυρίας Μπακογιάννη έχει πιάσει πανικός - εκτός αν υπονοείται ότι το άρθρο είναι κατευθυνόμενο από την πλευρά της....π.χ αν με γνωρίζει κάποιος σχολιαστής από εδώ μέσα,που υποστηρίζει τον κύριο Σαμαρά, και με βαρέσει στον δρόμο, δεν νομίζω ότι θα πρέπει να υποστηρίζω "ότι η πλευρά του κυρίου Σαμαρά έχασε την ψυχραιμία της ή τραμπουκίζει".
    Κατά την γνώμη μου υπάρχει προσωπική ευθύνη αυτού που γράφει ή σχολιάζει οπουδήποτε.....το συγκεκριμένο άρθρο δεν το διάβασα,αλλά αν είναι προσβλητικό και υβριστικό, το ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ απερίφραστα.....δεν συμφωνώ σε πολλά με τον factorx - η διαφωνία μου είναι σε πολιτικό επίπεδο -αλλά ας κρατήσουμε -ΟΛΟΙ- ένα πολιτισμένο επίπεδο, όπου θα συνυπάρχουν διαφορετικές απόψεις και θέσεις, για το καλό της χώρας και της παράταξης.
    Αυτό το άρθρο δείχνει ότι υπάρχει μεγάλη πόλωση που μόνο κακό θα κάνει στην παράταξη. Ας είμαστε όλοι λίγο πιο ψύχραιμοι στα σχόλιά μας.

    Υ.Γ για τους σχολιαστές: Πάντως το χυδαίο και υβριστικό δημοσίευμα στο περιοδικό του VETO, δεν σας είδα να το καταδικάζετε με την ίδια θέρμη...φαίνεται έχετε επιλεκτική ευαισθησία......

  46. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 21/11/2009 08:10:09

    Χρήστος Μ. με κορυφαία θέση στη ΔΑΠ το 1989-1992, να υποθέσω Χρήστος Μέτιος;

    Θα περίμενα να έλεγες κάτι περισσότερο και καλύτερο, αν είσαι αυτός. Τι μας λες τώρα εδώ;

    1) Καλλιεργείς ψευδή φημολογία για δήθεν "παραίτηση Σαμαρά". Γιώργο_Τ μην τσιμπάς που θα βάλεις και στοίχημα. Σιγά μην τους δώσεις και σημασία! Ο Σαμαράς δεν έχει κανένα λόγο να παραιτηθεί, διότι ο Σαμαράς δεν έχει να χάσει τίποτε αν δεν κερδίσει. Η Ντόρα και οι γύρω της είναι που θα χάσουν την κουτάλα αν δεν κερδίσουν.

    2) Καλλιεργείς ψευδή φημολογία ότι "η νίκη της έχει κλειδώσει". Από πού έχει κλειδώσει, από το μικρόκοσμο στον οποίο κινείστε και κοιτάτε να αποσπάσετε υποστήριξη μεγαλο-στελεχών; Δεν μπορεί να λειτουργήσει στη συγκεκριμένη ψηφοφορία ο εκβιασμός των στελεχών, και μάλιστα όταν τη βάση τους την έχουν γραμμένη όλα τα χρόνια και περιμένουν τώρα να τους κάνει το χατήρι να ψηφίσουν την εκλεκτή τους. Μα πού ζείτε;

    3) Μπορείς να δεις και μόνο σου το φόβο με τον οποίο κινούνται πολλά έντιμα μεσαία και μικρά στελέχη που στηρίζουν Σαμαρά, καθώς και πολλοί απλοί ψηφοφόροι που φοβούνται τον εξουσιαστικό μηχανισμό της κυρίας. Αν έχεις την εντύπωση ότι όλοι αυτοί που σας λένε ότι θα ψηφίσουν Ντόρα, θα το κάνουν κιόλας, είστε βαθιά γελασμένοι. Εδώ πολλοί κλείνουν το τηλέφωνο στις εταιρίες δημοσκοπήσεων. Ξέρεις τι θα κάνουν αυτοί; Θα το δεις στις 29

    4) Πώς έχει "κλειδώσει" η νίκη Ντόρας; Υπάρχουν τρεις τρόποι: Ο ένας είναι κατευθυνόμενες μουσουλμανικές ψήφοι. Να δούμε πού θα φτάσει η ανθελληνική δράση της κυρίας και τι ανταλλάγματα θα τάξει στην υποστηρίκτριά της Άγκυρα για τη στήριξη αυτή. Ο άλλος είναι με εξαγορασμένες ψήφους Ρωσοποντίων και άλλων παρόμοιων κοινωνικών τάξεων. Ο τρίτος είναι με κάποια κίνηση Ψωμιάδη υπέρ Ντόρας (παραίτηση και δήλωση στήριξης). Μην έχεις καμιά αμφιβολία ότι και οι τρεις τρόποι εκδηλώνουν ένα τέτοιο κύμα αντιπάθειας έναντι της κυρίας, που θα προξενήσουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που επιδιώξετε.

    Ο κόσμος έχει καταλάβει τι γίνεται και δεν τρώει πλέον κουτόχορτο. Μισητός άνθρωπος δεν μπορεί να εκλεγεί σε ανοικτή ψηφοφορία. Την άλλη Κυριακή θα το διαπιστώσετε.

  47. antistar avatar
    antistar 21/11/2009 10:36:29

    To ότι αυτός ο νεαρός τελικά εξαφανίστηκε, παρ' ότι του δώσαμε τόση σημασία, δεν τον τιμά. Όχι ότι περίμενα και κατι καλύτερο από τις κλίκες της Ντόρας. Και μας έβρισε, και καθίσαμε και γράψαμε τόσοι άνθρωποι και μιλήσαμε μαζί του, και ο BLACK άνοιξε την καρδιά του ως εκεί που δεν πάει - νομίζοντας ότι έτσι θα αγγίξει κάποια ανθρώπινη χορδή μέσα σε ένα μπερδεμένο συνομίληκο του. Κι αυτός απλά εξαφανίστηκε. Να πω τώρα καμιά φράση ή να μη πέσω στο επιπεδο τους;

  48. itsme avatar
    itsme 21/11/2009 10:38:59

    To ότι αυτός ο νεαρός τελικά εξαφανίστηκε, παρ' ότι του δώσαμε τόση σημασία, δεν τον τιμά. Όχι ότι περίμενα και κατι καλύτερο από τις κλίκες της Ντόρας. Και μας έβρισε, και καθίσαμε και γράψαμε τόσοι άνθρωποι και μιλήσαμε μαζί του, και ο BLACK άνοιξε την καρδιά του ως εκεί που δεν πάει - νομίζοντας ότι έτσι θα αγγίξει κάποια ανθρώπινη χορδή μέσα σε ένα μπερδεμένο συνομίληκο του. Κι αυτός απλά εξαφανίστηκε. Να πω τώρα καμιά φράση ή να μη πέσω στο επιπεδο τους;

  49. Antilogos avatar
    Antilogos 21/11/2009 17:14:23

    Χωριό που φαίνεται...

  50. Antilogos avatar
    Antilogos 21/11/2009 17:22:47

    χωριό που φαίνεται...

  51. ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ avatar
    ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ 21/11/2009 20:03:23

    Φάκτορα, το ιστολόγιο του Κιλτίδη είναι άφαντο.

    Ρε πότε πρόλαβε και το 'σβησε κιόλας;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.