#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/09/2011 17:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το όνειρο των Νεοελλήνων μετατρέπεται σε εφιάλτη



120.000. Αυτός είναι ο αριθμός των δημοσίων υπαλλήλων που θέλει η τρόικα να απολυθούν. Είναι το αίτημα για το οποίο πρέπει να δεσμευτεί η κυβέρνηση προκειμένου να ξεμπλοκάρει η 6η δόση.

Το επιβεβαίωσαν δύο πλευρές. Ο εκπρόσωπος του Ολι Ρεν, κ. Αλταφάζ όταν ρωτήθηκε αν αληθεύει ότι η τρόικα πιέζει για 120.000 απολύσεις, απάντησε ότι... δεν μπορεί να απαντήσει. Η σιωπή είναι χρυσός.

Λιγότερο φειδωλός ο Μπομπ Τράα, μιλώντας σε πηγαδάκια το πρωί στο συνέδριο του Economist επιβεβαίωσε τον αριθμό λέγοντας ότι είναι η μόνη λύση.

Το όνειρο όλων των Ελλήνων τα τελευταία 50 χρόνια να γίνει δημόσιος υπάλληλος, μετατρέπεται σε εφιάλτη και η πλατεία των Κλαυθμών η γνωστή μας Κλαυθμώνος, θα αναβιώσει.

Δυστυχώς τα δάκρυα δε θα είναι μόνο από λύπη. Προβλέπουμε να είναι και από δακρυγόνα.

 

Στο μεταξύ, ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Μιχελάκης, αναφερόμενος στα όσα είπε ο κ. Βενιζέλος στο Συνέδριο του Economist για «πλεονάζον προσωπικό, όχι μόνο στον ευρύτερο, αλλά και στο στενό δημόσιο τομέα», έκανε την ακόλουθη δήλωση:

 

«Ο κ. Βενιζέλος επιμένει να σιωπά και να μην απαντά σε ένα καίριο ερώτημα: Γιατί, εν μέσω κρίσης, η κυβέρνηση προχώρησε, το 2010, σε προσλήψεις 25.850 υπαλλήλων με συμβάσεις ορισμένου χρόνου και 3.353 υπαλλήλων με συμβάσεις έργου, όπως αναφέρεται στην ετήσια έκθεση του ΑΣΕΠ;

Αντί να απαντήσει στις αποκαλύψεις μας, για τις ανήθικες και παράνομες αυτές προσλήψεις, προσπαθεί με στρατιωτικά διαγγέλματα, να επιβάλει το νόμο της σιωπής και την πολιτική λογοκρισία στην Αξιωματική Αντιπολίτευση, στα Μ.Μ.Ε. και σε όποιον άλλον τολμά να έχει αντίθετη άποψη».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πάνος avatar
    Πάνος 19/09/2011 17:59:42

    Σίγουρα υπάρχει πλεονάζον προσωπικό στο δημόσιο τομέα. Αυτό θα πρέπει να φύγει μέσω της εργασιακής εφεδρείας που πρότεινε ο Σαμαράς. Δεν αποτελεί απόλυση, οδηγεί στη σύνταξη ή σε "αιώνια" εφεδρεία. Είναι όντως εντυπωσιακό, αλλά αληθινό ότι με το να πληρώνει το κράτος έναν υπάλληλο στο 60-70% του μισθού του, έστω και για δέκα χρόνια είναι προτιμότερο από το να τον απολύσει (αυτός κινεί την αγορά, δεν εισπράττει επιδόματα ανεργίας, αποζημιώσεις κτλ).

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Πάνος 19/09/2011 18:15:30

      Αυτό, φίλε μου, δεν ειναι επιχείρημα....
      Ο καθένας πρέπει να πληρώνεται καλά για να κάνει καλά τη δουλειά του...
      Αυτά που λες είναι επιδοματικές πολιτικές και θα μπορούσαν να είναι αποδεκτά, αν υποστήριζες το ίδιο και για τους ανέργους...αυτοί γιατί να μην επιδοτούνται δια βίου ή μέχρι να βρουν δουλειά?..
      Η χώρα, εκτός από τους ΔΥ, έχει και άλλους ΠΟΛΙΤΕΣ...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Φακ Κωστας 19/09/2011 18:21:30

        Σου είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις ότι κάθε ευρώ που κόβεται από ΔΥ κόβεται και από την αγορά; Ή έχεις την εντύπωση ότι όλοι οι ΔΥ τα κάνουν ρέπος και τα στέλνουν στα Κέϊμανς;
        Χαλάρωσε λίγο. Μέσα στο πάθος σου εναντίον των αργόμισθων και πολλές φορές προκλητικών ΔΥ (τους οποίους απεχθάνομαι ίσως περισσότερο κι από εσένα) σκάβεις το λάκκο όλων μας.
        Δηλαδή θέλεις ιδιωτικά τα πάντα; Υγεία, αστυνομία, εκπάιδευση, στρατό; Κόψε κάτι. οι 200.000 από τους 700.000 συνολικά τέτοιοι είναι. Στρατός, αστυνομία, δάσκαλοι, νοσοκόμες, κλπ.
        Ναι επιδοματική πολιτική. Γιατί όχι; Τι νομίζεις ήταν το Νιου Ντιλ του Ρούσβελτ που βασίστηκε στον Κέυνς και έσωσε την Αμερική από τη πλήρη καταστροφή;
        Πληρώνανε εργάτες να ανοίγουν χαντάκια, και μετά να τα... σκεπάζουν.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Strange Attractor 19/09/2011 18:31:02

          Μη σπαταλάς τα λόγια σου, SA. Για κάποιους, αγορά δεν είναι μόνο το εμπόριο που χειμάζεται από τη βύθιση της κατανάλωσης. Είναι και η φοροδιαφεύγουσα συμπαθής τάξις κάποιων ελ. επ. Εκεί δεν έχει αλλάξει τίποτα, και με την κατάρρευση των ελεγκτικών μηχανισμών δεν θα αλλάξει ποτέ. Το πάρτυ συνεχίζεται, εις υγειαν των κορόιδων μισθωτών (ΙΥ και ΔΥ) που πληρώνουν φόρους...

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Strange Attractor 19/09/2011 18:37:14

          Μου απευθύνεσαι με κομματικό λόγο και με ηθικολογίες...επιδοματική πολιτική με τα λεφτά σου κάνω και εγώ...σε αυτό που είπα στον Πάνο δεν απαντάς...ωραία λοιπόν, επιδόματα σε όλους...ειδικά στους ανέργους, οι οποίοι υφίστανται ήδη όσα ΘΑ πάθουν ΑΝ απολυθούν οι αγαπημένοι σου, άβουλοι, εγκλωβισμένοι ΔΥ...

          Στη δημόσια Υγεία πάντως πληρώνεις εισητήριο 5ευρω στα εξωτερικά ιατρεία, πληρώνεις διόδια και τέλη για την "ελεύθερη" μετακίνηση, πληρώνεις φροντιστ¨ηρια για να μάθουν τα παιδιά σου γράμματα γιατί η "δωρεάν" παιδεία δεν τα καταφέρνει...
          από τέτοιες Δημόσιες Παροχές προτιμώ πληρωμένες ιδιωτικές υπηρεσίες...

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 19/09/2011 18:40:34

            Εμ, πες το λοιπόν ότι δεν θέλεις δημόσιες παροχές, να καταλάβουμε όλοι τι κρύβεται πίσω από τόσο μένος!

            Μόνο που δεν έχουν κάνει όλοι την καβάντζα τους, ξέρεις, για να έχουν την πολυτέλεια να πληρώνουν τα πάντα...

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 19/09/2011 18:58:19

            Κανένα μένος...να πληρώνω χωρίς λόγο δε θέλω...

            Εκείνο που με εκνευρίζει είναι η διαφορετική στάση που έχετε εσείς, οι υπερασπιστές των ΔΥ, απέναντι στους ΔΥ και στους ΙΥ...

            Και αν είχα την καβάντζα μου, πίστεψε με, δεν θα καθόμουν μπροστά στον υπολογιστή να μαλώνω μαζί σου...

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Φακ Κωστας 19/09/2011 18:41:54

            Τώρα κατάλαβα. Έληξε το ζήτημα. Πάω πάσο.

          • τάσος avatar
            τάσος @ Strange Attractor 19/09/2011 18:57:42

            δηλαδή ρε λεβέντες είναι λογικό να χρειάζεται να πληρώνονται τόσες χιλιάδες αργόσχολοι για να κινείται η αγορά; δεν μπορεί να κινείται η αγορά με λεφτά που δουλεύτηκαν; δηλαδή ρε παιδιά εσείς είσαστε νεοδημοκράτες; δεν λέω να εξαφανιστεί το δημόσιο. φυσικά νοσοκομεία, ίκα, σχολεία, πανεπιστήμια, αστυνομία κλπ θα είναι δημόσια. αλλά μέχρι εκεί ρε παιδιά, και με χαμηλούς μισθούς. να πηγαίνουν όσοι θέλουν να προσφέρουν, όχι όσοι δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα στη δουλειά.

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Φακ Κωστας 19/09/2011 19:11:53

            Οι περισσότεροι δυσανασχετούμε με την "δωρεάν παιδεία" αλλά δεν καταφεύγουμε στην Ιδιωτική.
            Την Δημόσια θέλουμε να βελτιώσουμε και δεν ευχόμαστε επ' ουδενί "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα"!
            Άντε φακ ρε Κώστα να τελειώνουμε!

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ Σταύρος 19/09/2011 19:18:42

            ας ασχολείται ο καθένας με την κατσίκα του φίλε μου...

        • Δελφοί avatar
          Δελφοί @ Strange Attractor 19/09/2011 19:01:32

          Αυτο το παραμυθι περι "μειωσης της καταναλωσης" εξαιτιας των Δ.Υ πρεπει καποτε να τελειωσει!

          Η καταναλωση εχει μειωθει ηδη στο ναδιρ, τα λουκετα ερχονται το ενα μετα το αλλο, οι ανεργοι ξεπερασαν το ενα εκατομμυριο και για ολα αυτα δεν φταινε οι Δ.Υ που "δεν ξοδευουν", αλλα το αγριο ΦΠΑ, οι αλλεπαλληλες περαιωσεις, τα "τελη επιτηδευματος", οι διαφορες "εκτακτες εισφορες" και αλλα τετοια χαρατσια.

          Ειναι λοιπον τουλαχιστον προκλητικο να παρακαλαμε να μην φυγει κανεις Δ.Υ. απο τη θεση του γιατι "θα ζημιωθει ο ιδιωτικος τομεας", οταν εκεινος ΗΔΗ ΖΗΜΙΩΝΕΤΑΙ με τα φεσια που πληρωνει ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΑΝΕΠΑΦΟ το τερατουργημα του Δημοσιου.

          • τάσος avatar
            τάσος @ Δελφοί 19/09/2011 19:13:37

            πραγματικά ρε αδερφέ και δέ λέω να φύγουν όλοι. άμα κάποιος να πούμε έχει δυο παιδιά και δάνειο και γυναίκα άνεργη και κινδυνεύει να μείνει σε κάνα παγκάκι οικογενειακώς, φυσικά να μείνει. οι υπόλοιποι όλοι τον πούλο.

        • Ιππολάριος avatar
          Ιππολάριος @ Strange Attractor 19/09/2011 19:02:55

          Όχι Strange Attractor δεν θα συμφωνήσω τελείως μαζί σου.

          1)«Σου είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις ότι κάθε ευρώ που κόβεται από ΔΥ κόβεται και από την αγορά;»

          Ούτως η άλλως θα κοπεί από την αγορά. Με τόσα χρέη που έχουμε δεν φτάνουν
          να πέσουν χρήματα στην αγορά.

          2)«Ή έχεις την εντύπωση ότι όλοι οι ΔΥ τα κάνουν ρέπος και τα στέλνουν στα Κέϊμανς;»

          Δεν έχω αυτή την εντύπωση και γνωρίζω πως είναι το ΔΥ/λίκη.
          Αλλά είναι υπεράριθμοι. Τι να κάνουμε.

          3)«Δηλαδή θέλεις ιδιωτικά τα πάντα; Υγεία, αστυνομία, εκπάιδευση, στρατό; »

          Όχι δεν επιθυμώ τα πάντα ιδιωτικά.
          Δεν επιθυμώ να είναι ιδιωτικά τα ύδατα.
          Δεν επιθυμώ να είναι ιδιωτικό το δύκτιο της ΔΕΗ.
          Δεν επιθυμώ να είναι ιδιωτικές όλες οι τράπεζες.
          Δεν επιθυμώ να είναι ιδιωτικές ο στρατός και η αστυνομία. Και άλλα..

          Αλλά... μερικά ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν θα ήταν και τόσο άσχημο.
          Το να έχουμε ιδιωτικά ερευνητικά κέντρα ούτε αυτό μου κακοφαίνεται.
          Όπως δεν μου κακοφαίνεται η διαχήριση τών απορρημάτων.

          4) «Ναι επιδοματική πολιτική. Γιατί όχι; Τι νομίζεις ήταν το Νιου Ντιλ του Ρούσβελτ που βασίστηκε στον Κέυνς και έσωσε την Αμερική από τη πλήρη καταστροφή;Πληρώνανε εργάτες να ανοίγουν χαντάκια, και μετά να τα… σκεπάζουν.»

          Σωστό με μερικές διαφορές.
          α) Το νόμισαμα δικό τους
          β) Ηταν το κράτος που ετοιμαζόταν να ηγηθεί του δυτικού κόσμου.
          γ) Αριθμητική ποσότητα ατόμων που επιθυμούσαν να δημιουργήσουν
          κάτι στη ζωή τους.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Ιππολάριος 19/09/2011 19:15:07

            "Ιδιωτικά ερευνητικά κέντρα"... χο, χο, χο...

            Πολύ στενό μου άτομο δουλεύει σε τέτοιο. Ξέρεις πώς πληρώνονται οι μισθοί; Από... χορηγίες φαρμακευτικών εταιρειών, που φυσικά τα παίρνουν πίσω στο πολλαπλάσιο μέσω των υπερσυνταγογραφήσεων...

            Καθόλου κρατικοδίαιτο μοντέλο, ε; Η αποθέωση της... ιδιωτικώς χρηματοδοτούμενης έρευνας!

          • tpe avatar
            tpe @ Αυριανιστής 19/09/2011 19:29:03

            Λίγο κοντόφθαλμο δεν βρίσκεις;
            Έρευνα είναι σε πολλά πράγματα, όπως πχ, στην αεροδιαστημική, στους υπολογιστές, στη μηχανολογία για να πω 3 πρόχειρα παραδείγματα.
            Όλοι ξέρουμε πως η λύση για την υπερ-συνταγογράφηση είναι... ηλεκτρονική.

        • Γιαδικιάρογλου avatar
          Γιαδικιάρογλου @ Strange Attractor 19/09/2011 22:48:52

          Θέλει τον σύζυγο της Διαμαντοπούλου να βγάζει τα CD's των σχολείων και να τ΄αγοράζει για τα παιδιά του.

          • Γιαδικιάρογλου avatar
            Γιαδικιάρογλου @ Γιαδικιάρογλου 19/09/2011 22:50:12

            Το σχόλιο πήγαινε στον Πάνο ψηλά.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 19/09/2011 18:26:26

        Και άλλους πολίτες, ναι, συμφωνώ. Τι θα έλεγες να ξεκινούσαμε από κάποιους φοροφυγάδες ελ. επ.;

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 19/09/2011 18:43:56

          Συμφωνώ απολύτως...όχι με αντικειμενικό σύστημα όμως τώρα που όλοι γνωρίζουν ότι οι Ελ.επ. κάνουν μικρούς ή μηδενικούς τζίρους..

          Εγώ σου προτείνω κάτι πιο προωθημένο...πόθεν έσχες με ταυτόχρονο άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών...να δουμε ποιος με τα εισοδήματα που δηλώνει δικαιολογεί τη ζωή και τις καταθέσεις του...και φυσικά αυτό να αφορά και πάλι όλους τους Έλληνες...

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Φακ Κωστας 19/09/2011 18:45:54

            Έτσι όμως θα μπουν σχεδόν όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες κλπ μέσα στη φυλακή ως φοροφυγάδες, οπότε μετά ποιος θα πληρώνει τους μισθούς των Δ. Υπαλλήλων;
            Φαύλος κύκλος φίλε μου.

          • Φοτις avatar
            Φοτις @ Strange Attractor 19/09/2011 19:05:16

            Ξέχασες τα φακελάκια, "γρηγορόσημα" ή όπως αλλιώς λέγονται έξω στην πιάτσα, τα οποία αν δεν κάνω λάθος τα καρπώνονται ΔΥ.
            Προφανώς από παράλειψή σου.

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ Strange Attractor 19/09/2011 19:05:24

            Αφού οι φοροφυγάδες δεν πληρώνουν φόρο...φαύλος γίνεται ο κύκλος όταν το 2011 έχουν γίνει 28000 νέες προσλήψεις και όταν για να πληρωθούν αυτά τα πασοκόσκυλα πρέπει να πληρώσω εγώ, και τόσοι άλλοι, φόρο σε εισόδημα που έχει εκκαθαριστεί...
            Αν προτιμάς αυτό, εγώ είμαι ο άδικος και πάω πάσο εγώ..

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Πάνος 19/09/2011 19:36:05

      Συγνώμη βρε παιδιά αλλά όσο και να γράφω εδώ όσο και να λέμε θα τρελαθούμε.
      Γιατί λοιπόν είναι δημόσιοι υπάλληλοι οι υπάλληλοι των 151 φορέων;
      Του Μεγάρου και του Μουσείου Λαλαούνη ή του 984 ή της δημοτικής αναπτυξιακής επιχείρησης της Πέρα Παναγιάς;
      Γιατί να πάνε σε εφεδρεία ή να μεταταγούν άλλοι στο Δημόσιο από πίνακες του ΑΣΕΠ χωρίς εξετάσεις ΑΣΕΠ και να γίνουν έτσι Δ Υπάλληλοι;

      Οι Δ Υπάλληλοι στην Ελλάδα όπως εκ των νόμων προσδιορίζονται είναι 640.000 ...Είναι κρίμα να χάσει ο κάθε ένας άνθρωπος τη δουλειά του αλλά δεν είναι Δημόσιο το Μέγαρο...αμάν έλεος.

      Κατανοώ ότι δημοσιογράφοι, κολλητοί, επώνυμοι και λοιποί έχουν μαγαζάκια που επιχορηγούνται και έχουν βολέψει και κόσμο και τσέπες.

      Αλλά έλεος στη σκοπιμότητα και τη βλακεία.

      ΥΓ

      για μια ακόμα φορά ο Δ Υπάλληλος έχει μονιμότητα για ένα και μόνο λόγο...αλλά τα κόμματα και οι συνδικαλιστές καλύπτουν υπό την αιγίδα της μονιμότητας τις εξυπηρετήσεις τους.
      Αρκεί λοιπόν να εφαρμοστεί ο Νόμος αλλά εμείς θέλουμε απλά να αλλάξουμε το Νόμο...

  2. effie B. avatar
    effie B. 19/09/2011 18:01:15

    αν ακουγαν αυτα που τους ελεγε ο Σαμαρας εναμιση χρονο πριν με τις μηδενικες προσληψεις, σημερα θα ειχαμε κοντα ογδοντα χιλιαδες λιγοτερους δημοσιους υπαλληλους για να μην πω και περισσοτερους αν υπολογισει κανεις την εσπευσμενη εξοδο πολλων που εχουν θεμελιωσει δικαιωμα συνταξης!
    αλλα αυτοι διαλεξαν τις προσληψεις απο την πισω πορτα...

    εκλογες εδω και τωρα!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ effie B. 19/09/2011 18:23:59

      Πέστα ρε Έφη.

      • effie B. avatar
        effie B. @ Strange Attractor 19/09/2011 19:01:43

        εμαθα για τις υψηλου επιπεδου επαφες!!!

        • effie B. avatar
          effie B. @ effie B. 19/09/2011 19:02:21

          θερμους χαιρετισμους!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ effie B. 19/09/2011 19:08:10

          Συκοφαντίες.... μη πιστεύεις τίποτα!

  3. Φοτις avatar
    Φοτις 19/09/2011 18:03:56

    Αν αυτό είναι το όνειρο των Ελλήνων τότε εγώ κατάγομαι από τη Μποτσουάνα.
    Είμαστε άξιοι της μοίρας μας κυρίες και κύριοι.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Φοτις 19/09/2011 18:09:07

      Να γίνεις ψαράς αγαπητέ, αν κατάγεσαι από εκεί...

    • lampros avatar
      lampros @ Φοτις 19/09/2011 18:40:50

      Σωστά, κακό το δημόσιο.

      Θα έπρεπε να ονειρεύονται να γίνουν καρχαρίες της αγοράς με Πόρσε, ή να σκάνε καθημερινά 14ωρες απλήρωτες υπερωρίες με μπλοκάκι, ή να δουλεύουν ευέλικτο τετράωρο...

      • Φοτις avatar
        Φοτις @ lampros 19/09/2011 18:59:36

        Προφανώς "κακό", διαφορετικά φαινόμενα σαν και αυτά που παρουσιάζεις θα έβρισκαν απέναντί τους τους ελεγκτικούς μηχανισμούς του δημοσίου.
        Αλλά κάποιοι αντί να κάνουν τη δουλειά τους, συνδικαλίζονται προσπαθώντας να προσθέσουν κάποιο επίδομα στον πενιχρό τους μισθό.

        • tpe avatar
          tpe @ Φοτις 19/09/2011 19:06:42

          Πες τα ρε χρυσόστομε! Έχω βαρεθεί να ακούω αηδίες...

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/09/2011 18:07:48

    Θα κουραστώ να το λέω: Η τοποθέτηση του Σαμαρά στο ζήτημα της εργασιακής εφεδρείας είναι πολύ πιο ανθρώπινη, πολύ πιο σοσιαλιστική, πολύ πιο φιλελεύθερη, και παράλληλα δημοσιονομικά σωστή, αφού τα νούμερα αποδεικνύουν ότι η ζημιά (σε όλα τα επίπεδα) θα είναι τεράστια με τις απολύσεις, ενώ με τη μέθοδο που προτείνει, και το κράτος θα εισπράττει, και η αγορά θα επιβιώσει, και δεν θα πεθάνει από τη πείνα ο άνεργος πλέον δημ. υπάλληλος.
    Αλλά ποιος ακούει στη λογική με αυτούς που μπλέξαμε;
    Είναι σαν υπνωτισμένοι που έβαλαν έναν σκοπό, και αν δεν τον πετύχουν δεν θα ηρεμήσουν.

    • tpe avatar
      tpe @ Strange Attractor 19/09/2011 19:11:24

      Δεν έχω αντίρρηση. Θεωρώ πως με 900.000 ανέργους στου ΟΑΕΔ και δεν ξέρω κι εγώ πόσους που είναι με μπλοκάκι και δεν εγγράφονται, το να βάλεις άλλους 200000 απλά καταστρέφεις εκ θεμελίων την κοινωνία.
      Η μεγάλη έλλειψη στην πρόταση του Σαμαρά, είναι τι θα γίνει στο τέλος. Προσωπική μου άποψη είναι πως αν ο Σαμαράς βγει και πει πως η εφεδρεία θα είναι όπως είπαμε, αλλά με τις εξής προσθήκες:
      1. Στο τέλος της χρονιάς, όσοι είναι εκεί στην εφεδρεία κι έχουν περάσει τα σεμινάρια, θα μπαίνουν επικεφαλής σε λίστα του ΑΣΕΠ.
      2. Αν δεν περάσει σεμινάρια, δρόμο (δεν σκοπεύω να ταίζω κοπρόσκυλα)
      3. Επειδή αυτά θα πλήξουν τους νέους, κόβω τις ασφαλιστικές εισφορές για το ΤΕΒΕ για 5 χρόνια, αρκεί να φτιάξουν ΟΕ και πάνω.

      τότε, θα έχουμε μία ελαφρώς καλύτερη πρόταση, που ναι μεν θα κοστίσει, αλλά θα έχει κι αναπτυξιακή προοπτική.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Strange Attractor 19/09/2011 20:14:08

      Συγνώμη αλλά θα διαφωνήσω.
      Γιατί είναι Δ Υπάλληλοι οι ΜΚΟ ΑΕ ΝΠΙΔ κλπ παραμάγαζα;
      Γιατί εφεδρεία;
      ή χρειάζεσαι κάποιον και προσφέρει ή όχι;
      Το δημόσιο (για ορισμένους από εμάς τους Δ Υπαλλήλους0 δεν είναι άσυλο για άραγμα.
      Η μονιμότητα είναι η αιγίδα για την προστασία να κάνω τη δουλειά μου ανεπηρέαστος όχι για να αράζει ο κολλητός του πολιτικού ή του συνδικαλιστή, ο επίορκος ή ο τεμπέλης.
      Δομές κανόνες λειτουργίες θέλω.

  5. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 19/09/2011 18:12:38

    Αλλο ονειρο των Ελληνων ειναι να τους Κυβερνα το ΠΑΣΟΚ, και εγω ειμαι συμπατριωτης με τον ΦΟΤΙΣ, ( απο την Μποτσουανα)!!

  6. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 19/09/2011 18:14:20

    Και όλα αυτά (χαράτσια,απολύσεις,μειώσεις μισθών-συντάξεων κλπ) επειδή είναι διατεθειμένοι να πεθάνουν την κοινωνία, αφού ενώ ψηφίζουν νόμους, δεν τους εφαρμόζουν, για να μην θίξουν τα μπουμπούκια του πρασινοφρουρούμενου συνδικαλισμού.

    http://www.youtube.com/watch?v=y24MH7A62a4

  7. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 19/09/2011 18:20:13

    Αν απολυθεί ένας τόσο μεγάλος αριθμός υπαλλήλων σε τόσο σύντομο διάστημα θα αποτελεί, πέρα από το ανθρώπινο σκέλος, μέγιστη οικονομική ανοησία. Πέρα από τις παραμέτρους που ανέφερε ο Σαμαράς για τις παράπλευρες οικονομικές συνέπειες, έχετε φανταστεί ότι στους περισσότερους από αυτούς θα κατασχεθούν τα σπίτια τους (οι περισσότεροι σίγουρα έχουν στεγαστικά δάνεια). Άνεργοι και άστεγοι! Δεν τους εκτελούν καλύτερα? Οι Γερμανοί ξέρουν. Έχουν τεχνογνωσία.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 19/09/2011 18:23:19

      Θα παίζουν και Μπαχ την ώρα της εκτέλεσης, διότι είναι πολιτισμένα γουρουν..... , ε, όντα ήθελα να πω.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Strange Attractor 19/09/2011 18:42:27

        Ράιχενμπαχ...

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 19/09/2011 18:49:02

          Διάβασες τι δήλωσε στο χθεσινό Πρώτο Θέμα; "Η Αθήνα δεν δίνει την εντύπωση πόλης σε χώρα που είναι υπό επιτήρηση"! Φαντάσου τι ήθελε να βλέπει δηλαδή! Εικόνες από την κατοχή των ναζί προγόνων του, με σκελετωμένα παιδιά να πέφτουν νεκρά στους δρόμους από την πείνα!

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Αυριανιστής 19/09/2011 18:50:56

            Ας στείλουν τότε καμιά μεραρχία κατά δω να μας επιτηρεί κατάλληλα...

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Strange Attractor 19/09/2011 18:58:10

            Έχουν στείλει το γίγαντα Χατζημαρκάκη να μπας νουθετήσει. Μου θυμίζει κάτι διερμηνείς σε παλιές ελληνικές ταινίες.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 19/09/2011 18:33:10

      Μπα, στην αρένα με τα λιοντάρια θα τους ρίξουν. Ο ρωμαϊκός όχλος των κοινωνικών αυτοματιστών αλαλάζει ήδη.

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 19/09/2011 19:12:54

        Mην κλαις μόνο για τους 120.000 που ΘΑ απολυθούν απο το Δημόσιο (σε βάθος πενταετίας) ...Να κλαις και για τους 60,000 ΙΥ που έχασαν τη δουλειά τους τον τελευταίο μήνα...
        Είναι και αυτοί άνθρωποι, έχουν σπίτια, δάνεια, παιδιά...

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ Φακ Κωστας 19/09/2011 19:30:07

          Χαρά στο κουράγιο σου. Υποκλίνομαι.

        • Φοτις avatar
          Φοτις @ Φακ Κωστας 19/09/2011 19:33:31

          Ναι, αλλά αυτοί βλέπεις (οι ΙΥ), δεν λογίζονται ως Έλληνες. Κάτοικοι τριτοκοσμικής χώρας είναι.
          Ευτυχώς που υπάρχουν και οι ΜΚΟ, μπας και δουν και αυτοί μια άσπρη μέρα.

        • (A)θανάσης avatar
          (A)θανάσης @ Φακ Κωστας 19/09/2011 21:17:25

          Πράγματι, χαρά στο κουράγιο σου...

          Δηλαδή η λύση στο κόψιμο του ενός χεριού είναι το κόψιμο και του άλλου...

          Η λύση είναι μείωση των μισθών, ορθολογική κατανομή των υπαλλήλων (υπάρχουν υπηρεσίες σήμερα με 50% πληρότητα) και τήρηση της νομιμότητας και του πειθαρχικού δικαίου, κατάργηση ΟΛΩΝ των έξτρα παροχών (αμοιβές για επιτροπές κλπ) και πάγωμα των προσλήψεων εκτός από εθνικής ανάγκης τέτοιες.
          Και οικονομία θα γίνει, και οι παρεχόμενες υπηρεσίες θα βελτιωθούν. Αλλά το πασοκ δεν θέλει, για να μην ζορίσει τα κομματοσκυλά του, που προφανώς θα είναι αυτοί που θα μείνουν στο δημόσιο μετά το λεπίδι.

        • m.s avatar
          m.s @ Φακ Κωστας 19/09/2011 23:49:46

          Μας έχεις ζαλίσει με τον ιδιωτικό τομέα.
          Διάβασες το φόκους των Γερμαναράδων ;
          Οι ιδιώτες στείλαν τα πακέτα στους έξω και έδωσαν 80.000 θέσεις εργασίας στα Βαλκάνια , πάντα για τα δύο τελευταία χρόνια μιλάμε.
          Δεν κρίνω την εθνική τους συνείδηση γιατί θα πω βαριές κουβέντες, αλλά χρέος της πολιτείας είναι να δώσει κίνητρα σ΄αυτά τα …χάπατα να επιστρέψουν μπας και φάει ψωμί κανένα ελληνάκι.
          Και αυτό θα γίνει ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ .
          θα γλιτώσεις πολύ κλάμα.

          • Εύμηλος avatar
            Εύμηλος @ m.s 20/09/2011 00:30:34

            Επειδή ανέφερες "εθνική συνείδηση". Οι αργόμισθοι ΔΥ, οι εισπράτοντες "γρηγορόσημο", οι αναξιοκρατικώς διορισμένοι κομματικοί εγκάθετοι, έχουν εθνική συνείδηση; Αν είχαν, στοιχειώδη έστω, θα ήμασταν κάπως καλύτερα. Φιλοτομαριστές, Εαυτούληδες είναι οι περισσότεροι από δαύτους. Ασπάλακες και χαμαιλέοντες. Εν γνώσει τους αντάλασσαν ψηφαλάκια με θέσεις. Αυτό επιθυμούν να διαιωνιστεί. Αλλιώς θα είχαν από καιρό στείλει στον ΓΑΠ και λοιπούς (κι απ' τη ΝΔ) για ιδιώτευση. Πρότεινε ο Α. ΣΑΜΑΡΑΣ μια λογική λύση στις παρούσες συνθήκες. Τους βλέπεις να την επικροτούν; Παρτάκηδες. Και μιλάνε για κοινωνικό αυτοματισμό. Οι πρώτοι διδάξαντες. Αυτοί που μετέτρεψαν την Ελλάδα σε σοβιετία. Αστοιχείωτοι με ύφος εκατό καρδιναλίων.

          • Delphi avatar
            Delphi @ Εύμηλος 20/09/2011 10:39:04

            +10000. Me kalipses apolita.

          • m.s avatar
            m.s @ Εύμηλος 20/09/2011 12:13:14

            O.K
            Απολύστε κόσμο.
            Μην περιμένεις όμως από μένα να πω καλώς γίνεται. Γιατί έχω νιώσει στο πετσί μου τι σημαίνει ανεργία και απόλυση και δε το θέλω για κανένα συνάνθρωπό μου έστω και αν είναι τέτοιος όπως εσύ τον παρουσιάζεις(αν και για το τελευταίο δεν είμαι και τόσο σίγουρος γιατί βλέπω παιδιά που διορίστηκαν με τον ΑΣΕΠ έχοντας πολλά προσόντα).
            Από παιδάκι θεωρούσα απαράδεκτο το τραγουδάκι με το ρεφραίν…να δούμε ποιος ποιος ποιος θα φαγωθεί οεοεοεοε….

  8. The Saint avatar
    The Saint 19/09/2011 18:26:10

    Eπιτρέψτε μου να σημειώσω ότι το όνειρο του Ελληνα να γίνει Δ.Υ. δεν ισχύει εδώ και 50 χρόνια όπως λέει το άρθρο, αλλά απο το 1981 και μετά, με έλευση των σοσια-ληστών. Πρίν το 1981 δεν θυμάμαι κάνεναν συνομιληκό μου με τέτοιο ...όνειρο.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ The Saint 19/09/2011 19:15:12

      Άγιος Άνθρωπος!!! ...και συνομήλικος!

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ The Saint 19/09/2011 19:31:14

      Ακριβώς έτσι, τότε έγινε η "έκρηξη" του όνειρου.

  9. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 19/09/2011 18:29:28

    Αν φύγουν τόσοι άνθρωποι δεν θα μπορούν να πληρωθούν επιδόματα ανεργίας και συντάξεις. Το 1 προς 10 του Σαμαρά και καμιά πρόσληψη για τα επόμενα 3 χρόνια, είναι πιο ανθρώπινο μέτρο. Συμφωνώ με τον Strange Attractor και για το θέμα της εργασιακής εφεδρείας.

    • tpe avatar
      tpe @ Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 19/09/2011 19:13:19

      Είδες πουθενά στην "εφεδρεία" του ΠΑΣΟΚ να λέει για αποζημίωση; Ή για επίδομα ανεργίας;;;;;; Γιατί εγώ δεν είδα...

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 19/09/2011 19:15:29

      Ίσα ίσα....αν δεν πληρώνονται τόσοι μισθοί θα μένουν λεφτά για τους ανέργους....απλό είναι....

      • tpe avatar
        tpe @ Φακ Κωστας 19/09/2011 19:30:39

        Πως θα γίνει αυτό; Αφού οι εν εφεδρεία δεν θα παίρνουν φράγκο!

  10. φωνη avatar
    φωνη 19/09/2011 18:32:00

    Καλά το ΠΑΣΟΚ δεν έχει σχέδιο εξυγείανσης του δημοσίου και δεν είναι αυτός ο σκοπός του. Το ΠΑΣΟΚ συνεχίζει το σχέδιο που ανέλαβε εξ αρχής, το σχέδιο εξόντωσης της μεσαίας τάξης.

    Νόμιζαν οι πρασινούληδες ότι θα είναι αποτελεσματικότερο αυτό το σχέδιο, θα παραμείνουν περισσότερα χρόνια στην εξουσία ωστε να έχουν χρόνο να το εκτελέσουν και δε θα χάσουν τα ψηφαλάκια τους εξασφαλίζοντας και το πολιτικό τους μέλλον, αν ξεκινήσουν τη λεηλασία από τον ιδιωτικό τομέα. Ένας τερατογενετικός συνδυασμός ακραίων νεοφιλελεύθερων φιλοδοξιών και μικροκομματικής σοσιαλιστικής νοοτροπίας μας οδήγησε στην καταστροφή του ιδιωτικού τομέα, στη μείωση μισθών και συντάξεων χωρίς αποτελέσματα γιατί το κράτος συνεχίζει να μεγαλώνει.

    Και ξαφνικά αναγκάζονται να κάνουν την πολιτική "υπέρβαση", να ξεπεράσουν την μικροκομματική σοσιαλιστική νοοτροπία (ας γελάσω) και να απολύσουν τους πάντες, παραδινόμενοι στις νεοφιλελεύθερες επιταγές των αφεντικών τους. Στόχος των αφεντικών τους δεν είναι η εξυγείανση του δημοσίου, είναι πάντα η διάλυση της μεσαίας τάξης.

    Ο Σαμαράς προτείνει πραγματικά ένα σχέδιο εξυγείανσης του δημοσίου, γιαυτό και φροντίζει να είναι ανθρώπινο, να οφελεί την αγορά και το κράτος, άρα την οικονομία στο σύνολό της.

    Φυσικά,το ΠΑΣΟΚ δεν αγάπησε ξαφνικά τον επιχειρηματία, τον ΙΥ, τον μικρομεσαίο ιδιώτη και αποφάσισε να τιμωρίσει τους κακούς ΔΥ,που πραγματικά είχαν ασφαλέστερο περιβάλλον όλα τα χρόνια σε αντίθεση με τους ιδιώτες. Για τους ιδιώτες θα συνεχίσει να υπάρχει το πογκρόμ που υπήρχε όλα τα χρόνια και προ και μετά μνημονίου πάντα από το ΠΑΣΟΚ. Μη γελιέστε από κάτι Λοβέρδους.

    Ο ιδιώτης δεν κερδίζει τίποτα από τις απολύσεις που θα κάνει το ΠΑΣΟΚ. Αντιθέτως, θα συνεχίσει να χάνει γιατί αυτές οι απολύσεις θα δημιουργήσουν μεγαλύτερη ύφεση. Τον ιδιώτη δεν τον νοιάζει να απολυθεί ο ΔΥ και να συνεχίσει να μεγαλώνει η ύφεση. Τον ιδιώτη τον νοιάζει να υπάρξη ανάκαμψη και μετά ανάπτυξη. Αν το ΠΑΣΟΚ σκεφτόταν τους ιδιώτες το πρώτο που θα έκανε θα ήτα η μείωση των φόρων.

    Το δημόσιο θα το αναδιαρθρώσει ο Σαμαράς, το ΠΑΣΟΚ θα επιχειρήσει να εκτελέσει ένα ακόμα στάδιο εξόντωσης της μεσαίας τάξης ξεκινώντας από τους ΝΔκράτες ΔΥ.

    • Δελφοί avatar
      Δελφοί @ φωνη 19/09/2011 19:04:40

      Αγαπητε, ωραια οσα γραφεις.
      Πώς θα μειωθουν ομως οι φοροι, οταν αυτοι προοριζονται ΑΚΡΙΒΩΣ για να εξακολουθει να πληρωνεται το Δημοσιο;

      • φωνη avatar
        φωνη @ Δελφοί 19/09/2011 19:20:08

        Να μας εξηγήσουν κάποια στιγμή αν οι ΔΥ υπάλληλοι πληρώνονται από τους φόρους ή από τις δόσεις της τροικα. Θα έχει πλάκα.

        Οι φόροι θα μειωθούν γιατί όσο αυξάνονται οι φόροι τόσο μειώνονται τα έσοδα αυτή τη στιγμή. Αντί να ζητάς πολλά και να μπορούν να τα δώσουν λίγοι, ζήτα λίγα που μπορούν να τα δώσουν πολλοί.

        Δεν είπα να μη μειωθεί το κράτος. Το ΠΑΣΟΚ, όμως,δεν το μείωσε το μεγάλωσε. Ο Σαμαράς έχει δίκιο. Πώς να το κάνουμε; Η πρότασή του είναι καλύτερη.

        Και με τις απολύσεις που θα κάνει το ΠΑΣΟΚ και τον προθάλαμο απόλυσης ενός έτους, μετά από λίγο καιρό δε θα μπορεί να πληρώσει ούτε αυτούς τους λιγότερους ΔΥ που θα έχει κρατήσει. Αυτό θα συμβεί, γιατί όπως λέει ο Σαμαράς, οι απολύσεις θα φέρουν περισσότερη ανεργία, αυτή περισσότερη ύφεση και αυτή με τη σειρά της πάλι λιγότερα έσοδα για το κράτος. Και τότε θα έρθει η ώρα μιας νέας θυσίας. Και τότε φυσικά θα είναι και πάλι απαγορευτικό να μειωθούν οι φόροι, γιατί θα υπάρχει έλλειμα.

        Θυμάσαι που είπε ο Σαμαράς πρέπει να γίνονται ταυτόχρονα οι αλλαγές.;Παράλληλα. Πρέπει να γίνει η ομαλή αναδιάρθρωση που λέει ο Σαμαράς και ταυτόχρονα μείωση φόρων.

        • Απολλώνιος avatar
          Απολλώνιος @ φωνη 20/09/2011 03:15:19

          Φωνή βοόντως εν τη ερήμω...
          Οι άνθρωποι θέλουν "αίμα", δεν τους νοιάζει τίποτε άλλο.
          Επειδή απολύθηκαν στον ιδιωτικό τομέα Χ υπάλληλοι, πρέπει να απολυθούν κι άλλοι τόσοι από το δημόσιο, λες και θα βοηθηθούν από αυτό οι απολυμένοι του ιδιωτικού τομέα...! Το αντίθετο θα γίνει βέβαια, οι απολυθέντες από το δημόσιο έχοντας περισσότερα προσόντα (γιατί θα απολυθούν οι νεώτεροι που θα έχουν λιγότερα χρόνια προϋπηρεσίας κι εξ αυτού λιγότερα μόρια, έχουν όμως προσληφθεί με ΑΣΕΠ που σημαίνει υψηλά τυπικά προσόντα) θα καλύψουν ευκολότερα τις όποιες θέσεις εργασίας (λέμε τώρα...) αφήνοντας τους άλλους απέξω.
          Βέβαια όσοι λυσσομανούν (κι) εδω μέσα για τους Δ/Υ, είναι κυρίως καλομαθημένοι επαγγελματίες του ιδιωτικού τομέα που νομίζουν ότι αν απολυθούν οι Δ/Υ, θα επιστρέψουν οι ίδιοι στο καθεστώς φορολογικής ασυλίας που είχαν συνηθίσει, στα μπουζούκια και στα ταξίδια και στην κρατικοδίαιτη χλιδή τους.
          Χέστηκαν για τους ιδιωτικούς υπάλληλους, πριν τους απολύσουν τους εκμεταλεύονταν αισχρά.
          Κι ένας λόγος που μισούν τους Δ/Υ, είναι γιατί "χαλούσαν την-εργασιακή- πιάτσα" και δίνανε "κακό" παράδειγμα για τους δικούς τους είλωτες και τυχόν διεκδικήσεις τους.

  11. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 19/09/2011 18:41:06

    Ο ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΧΕ ΔΥΟ ΟΝΕΙΡΑ...
    ΤΟ ΕΝΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ...
    ΤΟ ΑΛΛΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ!!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΜΑΝΙΑ 19/09/2011 18:44:06

      Ναι αλλά ζει το όνειρο της "σοσιαλιστικής" Ελλάδας του ΓΑΠ!

      • ΜΑΝΙΑ avatar
        ΜΑΝΙΑ @ Strange Attractor 19/09/2011 18:58:04

        ΣΩΣΤΑ...
        ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ "ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ"!!!
        (κατά την γνωστή διαφήμιση...)

  12. Chris Theocharis avatar
    Chris Theocharis 19/09/2011 18:46:15

    Έτσι είναι τα όνειρα, κάποια στιγμή ξυπνάς...
    Πάντως, πέρα από τους αργόμισθους που ζούσαν με το "τυράκι" και είχανε και άλλη μια δουλειά καβάτζα (από μεσιτείες μέχρι λογιστές κλπ.) και οι οποίοι δε χάνουν και τίποτα μιας και έχουν κάνει γερή καβάτζα, υποθέτω η μεγάλη πλειοψηφία των απολυμένων θα προσφέρει ακόμα περισσότερο στην ύφεση και την πραγματική ανεργία. Αλίμονο σε εκείνους που πριν καμιά δεκαετία πλήρωσαν το όνειρο με δεκαχίλιαρα (ευρώ) για μια φωτογραφική προκύρηξη ή για μια "εξυπηρέτηση"

  13. Stefanos avatar
    Stefanos 19/09/2011 18:46:49

    Αυτοί που τόσο εύκολα τα βάζουν τόσο με τους ΔΥ (πολλοί από τους οποίους συμφωνώ ότι δεν παράγουν, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) ας κοιτάξουν τον εαυτό τους και ας μας πούνε αν δηλώνουν όλα τα εισοδήματά τους και αν φυσικά φορολογούνται ανάλογα. Η απάντηση είναι ΟΧΙ. Και όσοι χαίρονται με τις περικοπές στους μισθούς των ΔΥ, ας μας πει αν π.χ. ένας υδραυλικός βγάζει καθαρά 1.200 το μήνα. Γιατί αν πει πως ζει με 1.200 ή και λιγότερα, θα είναι ψεύτης.

    • Δελφοί avatar
      Δελφοί @ Stefanos 19/09/2011 19:06:13

      Αλλο ενα παραμυθι με τη δηθεν φοροδιαφυγη των ελευθερων επαγγελματιων.
      Μηπως θες να σου υπενθυμισω το τεραστιο νουμερο Δ.Υ./ ΔΕΚΟτζηδων/ συνταξιουχων που στον...ελευθερο χρονο τους (που ειναι απεριοριστος) εχουν ανοιξει και μια επιχειρησουλα;
      Οταν λοιπον μιλαμε για φοροδιαφυγη, να τα λεμε ολα.

    • tpe avatar
      tpe @ Stefanos 19/09/2011 19:19:12

      Κοίτα, δεν ξέρω αν γουστάρεις iPhone και τζιπάρα, αλλά εγώ ζω με λιγότερα από 1200. ΟΚ?
      Και δεν μπορώ αλλά και δεν θέλω να κρύψω. Ακόμα κι όταν είχα μπλοκάκι, τα έγραφα όλα και μόνο αυτά που μπορούσα. Για ότι έλεγε ο λογιστής πως δεν ήταν σίγουρος, απλά δεν το έγραφα στο βιβλίο εσόδων εξόδων.
      Όταν έκλεισα τα βιβλία, ο εφοριακός έξυνε το κεφάλι του να βρει να "γράψει" κάτι και στο τέλος τσαντίστηκε τόσο που με είπε "μαλάκα"! "Ρε φιλαράκι, εντάξει τώρα, τα έκλεισα, αλλά πες μου, τίποτα δεν έκρυψες;" Όχι του λέω. "Ε, συγνώμη που θα το πω, αλλά είσαι κορόιδο!"

      Τέτοιους υπαλλήλους θέλουμε;

      • Φοτις avatar
        Φοτις @ tpe 19/09/2011 19:38:10

        Μπορεί να απογοητεύτηκε.
        Μη νομίζεις, από κάτι τέτοιες περιπτώσεις περιμένουν και αυτοί να βγάλουν κάτι extra.

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ Stefanos 19/09/2011 21:39:30

      Ο υδραυλικος Στεφανε ενδεχεται να μη βγαζει και τιποτα για καποιους
      μηνες ,καθως ζει με μεροκαματο.
      Το τεβε ομως τρεχει και πρεπει να το πληρωνει εκτος και αν
      δουλευει μαυρα για να το γλιτωσει .
      Τα περι πλουσιων υδραυλικων ειναι για γελια ,λες και καθε μερα
      χαλανε βρυσες η ολοι παιρνουν δημοσια εργα.
      Οι περισοτεροι υδραυλικοι λενε το ψωμι ψωμακι και συχνα αλλαζουν
      επαγγελμα μη αντεχοντας τις εισφορες στα ταμεια
      Στην Ελλαδα τελικα ζουμε με μυθους

  14. zap-zap avatar
    zap-zap 19/09/2011 19:04:53

    120 χιλιάδες απολύσεις στο δημόσιο, σημαίνει 40 χιλιάδες επιχειρήσεις κλείσιμο σε 6 μήνες, σημαίνει 240 χιλιάδες απολυμένοι ιδιωτικοί υπάλληλοι.
    Δεν μπορείτε να το καταλάβετε φανατικοί αντικρατιστές; Θα το ζήσετε σύντομα...

    • Δελφοί avatar
      Δελφοί @ zap-zap 19/09/2011 19:06:55

      Το εχουμε ηδη ζησει εδω και χρονια, οταν κλεινουμε για να συντηρειται το αγαπημενο σου "κρατος". Ο βρεγμενος τη βροχη δεν τη φοβαται.

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Δελφοί 19/09/2011 19:22:43

        άψογος

  15. zap-zap avatar
    zap-zap 19/09/2011 19:17:31

    το κράτος έχει το τρίτο μικρότερο δημόσιο σε όλη την Ευρώπη, το τρίτο φθηνότερο δημόσιο σε όλη την Ευρώπη, τους προτελευταίους σε μισθούς δημοσίους στην Ευρώπη. Ζήστε μέσα στο παραμύθι του ΜΕΓΚΑ και των άλλων παπαγάλων. Μέίνετε με την μνησικακία και θα βλέπετε σε λίγους μήβες ότι το σχέδιο είναι χωρίς δημόσιους υπαλλήλους το κράτος να παραχωρεί σιγ'α σιγά στους ιδιώτες τους πιο κρίσιμους τομείς. Με την ανάλογη αύξηση των τιμολογίων βεβαίως βεβαίως
    (αλήθεια, στις 120 χιλιάδες απολύσεις πιστεύω ότι περιλαμβάνονται δικαστικοί παπάδες αστυνομικοί και στρατιωτικοί. Αντιπαραγωγικοί δεν είναι όλοι τους;)

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ zap-zap 19/09/2011 19:38:44

      Λίγο έλειψε να μας πεις πως μας λείπει και κάνα μύριο ΔΥ ακόμα, λίγο ήθελε, το άγγιξες.

      Πάντως για απολυμένο Ολυμπιακής κοντά στα 45 να παίρνει σύνταξη 2-3 χιλ (τυχαίο το παράδειγμα) και να κάθεται σπίτι να παίζει playstation δεν σε βλέπω να πειράζεσαι. Φαντάζομαι θα χαίρεσαι κιόλας που θα πληρώσεις 3-4 χαρατσάκια για να περνάει την ώρα του ανέμελα.

      • Nikos Draxma avatar
        Nikos Draxma @ Βούρδουλας 19/09/2011 19:48:02

        Ακομα και ο σαμαρας ειπε οτι ειναι κατα του κοινωνικου αυτοματισμου

        Εσυ θα τα πληρωσεις που εισαι υπερ του κοινωνικου αυτοματισμου και υποστηριζεις με παθος τις αποψεις του λοβερδου και του παγκαλου , ειναι γεγονος οτι εχουμε να κανουμε με κλασσικο πρασινοφρουρο

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ Nikos Draxma 19/09/2011 21:31:17

          Κοίτα αν αρχίσουμε τους χαρακτηρισμούς δεν θα βγάλουμε νόημα. Το τι μπορώ να πω κι' εγώ για σένα και είμαι και αθυρόστομος, δεν θέλεις να ξέρεις. Αστο καλύτερα μάστορα.

          Οσο για το επιχείρημα 'Ακομα και ο σαμαρας ειπε οτι ειναι κατα του κοινωνικου αυτοματισμου' δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω. Τι μου λες ρε παιδί μου.....

  16. Joao avatar
    Joao 19/09/2011 19:24:01

    Στη λογική που λέει ότι το μνημόνιο είναι παράνομο και αντισυνταγματικό δεδομένου ότι τελούμε υπό οικονομική κατοχή με απώτερο σκοπό να μην μείνει τίποτα όρθιο σ αυτή την χώρα διαφωνώ με όλα τα μέτρα τις δοσιλογης κυβέρνησης.

  17. Απόστολος avatar
    Απόστολος 19/09/2011 19:33:10

    Εκλογές εδώ και τώρα να φύγουν οι ηλίθιοι και οι πανηλίθιοι.
    Είναι δυνατόν να μας βγάλουν από την κρίση όταν όχι μόνο δεν τολμάνε να τα βάλουν με τους φωτόπουλους , αλλά εν μέσω μνημονίου διορίζουν 25,000 πασόκους;

    Ξεκουμπίδια , να δούμε τι θα κάνουμε.

  18. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 19/09/2011 19:43:03

    Διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια πείστηκα πως το Πασοκ θα κυβερνά ως τον αιώνα τον άπαντα.
    Κατάφεραν το διαίρει και βασίλευε. Πήγε περίπατο η εθνική ομοψυχία.
    Μήπως τα λεφτά από το χρηματιστήριο τα 'εφαγαν Δ.Υ.;
    Μήπως από τις απευθείας αναθέσεις δημοσίων έργων ή μήπως από τις μίζες των εξοπλιστικών προγραμμάτων ή από τη Siemens;
    Από το δάνειο του ΔΝΤ δεν πάει ούτε 1 ευρώ για πληρωμή μισθών και συντάξεων.
    Τέλος, από τα CDS δε θα πάρουν φράγκο οι Δ.Υ.
    Θυμάμαι όταν ήμουν μαθήτρια του δημοτικού μας μάθαιναν πως όλα τα επαγγέλματα είναι χρήσιμα.
    Σήμερα όχι μόνο τα επαγγέλματα δεν είναι χρήσιμα αλλά ούτε και οι άνθρωποι.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΓΙΑΝΝΑ 19/09/2011 19:59:02

      Δυστυχώς! Και ξέρουν πως να το κάνουν, πατώντας πάνω σε ελλατώματα και υπαρκτές άσχημες καταστάσεις. Εχουν καταφέρει να στρέψουν τον έναν εναντίον του άλλου , να φαγωθούμε για να κυβερνάνε αυτοί και να ξεπουλήσουν ήσυχοι τη χώρα , τρώγοντας και πίνοντας εις υγείαν των κορόιδων που στο τέλος ,ΟΛΟΙ θα είμαστε στην ίδια άθλια θέση!Αυτοί είναι ο εχθρός ! Καταλάβετέ το ,όσο είναι καιρός!Πρέπει να είμαστε ενωμένοι!

      • ΓΙΑΝΝΑ avatar
        ΓΙΑΝΝΑ @ Diamond Angel 19/09/2011 20:10:46

        Η λογική και η ανθρωπιά τελικά έχουν πεθάνει εδώ και καιρό σ' αυτή τη χώρα.

  19. Orestios avatar
    Orestios 19/09/2011 19:49:08

    Οι σύμβουλοι του Παπανδρέου είχαν το ίδιο όνειρο???
    Πόσο πληρώνονται οι ορδές συμβούλων???

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Orestios 19/09/2011 20:02:49

      O Διευθυντής των φυλακών συγκεντρώνει ένα πρωί όλους τους κρατούμενους στο προαύλιο και τους λέει:
      -Αύριο να είστε καθαροί και ξυρισμένοι γιατί θα έλθει στη φυλακή ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου με τον αντιπρόεδρο Βαγγέλη Βενιζέλο.
      Oπότε ένας κρατούμενος από το βάθος φωνάζει:
      - Tους πιάσατε επιτέλους;

      • danaos avatar
        danaos @ Γιάννης Φαίλτωρ 19/09/2011 20:18:13

        Και ένας άλλος από το βάθος:
        -Γιατί να είμαστε καθαροί και ξυρισμένοι; Θα μας γ@@σουν κι εμάς;Ας δοκιμάσουν!!!

  20. xzetta avatar
    xzetta 19/09/2011 19:59:47

    το δημόσιο έχει περισσότερους υπαλλήλους απο όσους (α) χρειάζεται (β) αντέχει η τσέπη του. Οπότε η μείωση είναι νομοτελειακή και αναπόφευκτη ανεξάρτητα αν αρέσει η όχι. Αλλά πως θα γίνει αυτό ΚΑΙ γρήγορα ΚΑΙ ορθά ΚΑΙ χωρίς να διαλυθεί εντελώς το - όποιο - κράτος? does not compute.

  21. dinodamo avatar
    dinodamo 19/09/2011 20:11:41

    500 χιλιαδες πρεπει να φυγουν σταδιακα και το κοστος αυτων να μοιραστει στον Οαεδ και τους ανεργους του ΣΥΝΟΛΙΚΑ οπως επισης και σε προγραμματα για επαγγελματικο προσανατολισμο τους καθοσον τοσο καιρο ασχολουταν με ανωφελο χαρτομανι και χρειαζονται επιμορφωση.Δεν γινεται ρε παιδια να χουμε 200 χιλιαδες γραμματεις και 200 χιλιαδες ταμεια και αλλοι 2 εκατομμυρια να κουβαλαμε χαρτια περα δωθε δημιουργωντας κομφουζιο και εικονικη παραγωγη και εργασια.Πρεπει να ρθουν οι αμερικανοι να μας το πουνε?Γιναμε οι μεγαλυτεροι ζητιανοι παγκοσμιως πια.

  22. Xmm avatar
    Xmm 19/09/2011 20:27:52

    Επειδή βλέπω κοινωνικο αυτοματισμοί στο φουλ να συνεισφερω ξανά: νοσοκόμες στρατιώτες και δασκάλους θα χρεαστειτε και μετα την πτώχευση , τραπεζικούς υπαλλήλους και στελέχη για τράπεζες πτώματα θα χρειάζεστε να έγγυαστε;

  23. dinodamo avatar
    dinodamo 19/09/2011 20:33:25

    Σιγουρα μετα την πτωχευση δεν θα χρειαστουμε 15 διαφορετικες τραπεζες.Ποτε δεν τις χρειαζομασταν τοσες πολλες απο την στιγμη που δεν παραγουμε.

  24. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/09/2011 20:36:49

    Θα υπάρχουν όμως πολλοί πάγκοι που θα πουλάνε καλτσικά, λούστροι, ενοικιάσεις ποδηλάτων και μοτοποδηλάτων, ακονιστές μαχαιριών, παγοπώλες, φακίρηδες, γύφτοι με αρκούδες κλπ.
    Όσοι είναι 45 και πάνω θα θυμούνται πολύ καλά τι εννοώ.
    Αλλά ευτυχώς, δεν θα έχουμε δημόσιο τομέα!!!!!

    • dinodamo avatar
      dinodamo @ Strange Attractor 19/09/2011 20:43:10

      Καμια δουλεια δεν ειναι ντροπη.Οποιος εχει μυαλο στο κεφαλι του μπορει να ασχοληθει και με αλλα πχ ρομποτικη ηλεκτρονικη προγραμματισμο κατασκευαστικες τουριστικες η αγροτικες επιχειρησεις σχεδιασμο βιομηχανικων προιοντων και πολλες αλλες δραστηριοτητες που ακουει σημερα ενας δημοσιος υπαλληλος και περιφρονει περιγελωντας.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ dinodamo 19/09/2011 21:35:51

        Πίνεις κάτι συγκεκριμένο;

        • dino avatar
          dino @ Αυριανιστής 19/09/2011 23:19:30

          Νερο μονο.Τα χω κοψει ολα τα αλλα.Αν σου φαινονται κινεζικα γιατι ζεις το Ελαντα σε καταλαβαινω.

  25. tpe avatar
    tpe 19/09/2011 20:55:42

    Ξεκινάω λέγοντας: Ειρήνη υμείν (καλά το έγραψα αρχαίε;). Όλοι χρήσιμοι είναι...
    Θα σας πω λοιπόν, την άποψή μου, αφού όλοι έχουν από μία.

    Ναι, ο ΔΤ είναι υπερφορτωμένος. Ναι δεν χρειάζεται τόσους υπαλλήλους. Όμως, χρειάζεται κι εργαλεία. Χρειάζεται σύγχρονες διαδικασίες. Απλές, διαδραστικές υπηρεσίες, με το κοινό να μην έχει άμεση επαφή τον υπάλληλο. Οι πελάτες της εταιρείας που εργάζομαι, δεν έχουν επαφή μαζί μου, μόνο με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Το αντίστοιχο στο δημόσιο υπάρχει ήδη και λέγεται ΚΕΠ.

    Βάλτε ηλεκτρονικές συναλλαγές παντού. Αυτόματα θα μειωθεί η πιθανότητα χρηματισμού.
    Ας γίνουν απλές οι διαδικασίες να βελτιωθεί κι η ζωή του ίδιου του υπαλλήλου.

    Συμφωνώ, έχει διοριστεί κάθε καρυδιάς καρύδι. Σε μία ΔΕΚΟ, όχι από τις "μεγάλες" το 20% του προσωπικού είναι ΔΕ και γραμματείς... Λίγο οίκτο!

    Εντάξει, αυτούς πληρώνουμε... Το ξέρω. Αλλά δεν είναι λύση η απόλυση τώρα. Για μένα λύση είναι η εφεδρεία του ΑΣ σε συνδυασμό με τις λύσεις που έγραψα. Μόνο έτσι θα έχουμε τελικά ένα δημόσιο τομέα που θα πρέπει.

    Σε όσους ισχυρίζονται πως το δημόσιο είναι τεράστιο:
    Ναι, είναι μεγάλο. Ναι, πολλά θα έπρεπε να είναι ιδιωτικά. Όχι όμως όλα. Μην τρελαθούμε! Πιο πάνω, γράφτηκαν πολλοί τομείς που δεν θέλουμε να είναι ιδιωτικοί. Μπορούμε να γράψουμε σελίδες επί σελίδων για τα θετικά ή τα αρνητικά. Σε κάθε περίπτωση, ας επιλέξουμε τι θέλουμε κρατικό και τι όχι.

    Τέλος, ίσως ήρθε η εποχή που πρέπει να αποκτήσουμε ένα δημόσιο τομέα "σωστό". Ο καθένας μας έχει άποψη για το τι είναι σωστό. Προσωπικά, σωστό δημόσιο σημαίνει υπάλληλοι στους δρόμους για ελέγχους. Για εφαρμογή των νόμων κι όχι πίσω από ένα γραφείο να δίνουν τη μάχη του stabilo boss.

    Τέλος, για μένα το δημόσιο σημαίνει πως δίνει το παράδειγμα. Σε όλους τους τομείς, γιατί όχι; Κι ο ιδιωτικός είναι αυτός που παράγει...

  26. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 19/09/2011 21:05:17

    Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΘΗΣΑΥΡΟΣ: Στον Τρωικό πόλεμο οι Έλληνες πρότειναν στον Αινεία και στους Τρώες που ήταν μαζί του να πάρουν ο καθένας τους ένα πράγμα από την περιουσία του και να τους αφήσουν ελεύθερους να ζήσουν. Ενώ οι Τρώες που ήταν μαζί με τον Αινεία πήραν κάποιο θησυρό μαζί τους ο Αινείας πήρε στην πλάτη του τον ανήμπορο πατέρα του. Οι Έλληνες θαυμάζοντας την πράξη του του επέτρεψαν να πάρει μαζί και ότι άλλο ήθελε. Ο Αινείας γι άλλη μια φορά περιφρόνησε τους θησαυρούς του και πήρε μαζί του τα ξόανα των θεών του. Μας έδειξε λοιπόν ποιός είναι ο πραγματικός θησαυρός μιας κοινωνίας. Και αυτός ο θησαυρός ήταν η πραγματική δύναμη του Βυζαντίου. Και το Βυζάντιο κατέρευσε όταν το κράτος πέρασε στα χέρια των ιδιωτών. Νόμιζαν οι Βυζαντινοί ότι το κράτος θα μπορούσε να ελέγχει τους ιδιώτες!!! Η πατρίδα είναι μια μεγάλη οικογένεια. Ποιά μάνα διώχει το ένα της παιδί για να σωθεί η οικογένεια; Τι είναι αυτά που μας λένε η κυβέρνηση και η τρόικα; Να διώξουμε 120.000 υπαλλήλους από το σπίτι μας; Και ποιός Αινείας θα τους σηκώσει στην πλάτη του; Ο Σαμαράς κάλεσε όλους τους Έλληνες να έρθουν μαζί του σε σταυροφορία για να σωθεί η Ελλάδα. Οι άνεργοι της χώρας μας γιατί να έρθουν σε αυτήν την σταυροφορία; Αφού κανείς δεν νοιάζεται γι αυτούς!!!

  27. Ένας avatar
    Ένας 19/09/2011 21:23:35

    Μου αρέσει που πολλοί επιτίθενται στον "Φακ. Κώστα" για αυτά που λέει για τους ΔΥ και τα λεφτά που θα λείψουν από την αγορά.

    Θα κάνω μια υπενθύμιση που νομίζω διαφεύγει κάποιων: οι ΔΥ τα λεφτά τα χώναν για αγορά κυρίως εισαγόμενων προϊόντων. Οι δε ΔΥ που γνωρίζω εγώ όλο ταξιδάκια στο εξωτερικό είναι.

  28. zap-zap avatar
    zap-zap 19/09/2011 21:25:33

    Αγαπητέ μου Βούρδουλα, το μόνιομο πολιτικό προσωπικό στο δημόσιο είναι 440.000 και 100.000 οι ένστολοι κατά την απογραφή. Σήμερα έχουν φύγει περίπου 80.000. Ακόμα τις π...ς για ένα εκατομμύριο πιστεύεις;;;;;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ zap-zap 19/09/2011 21:39:38

      Α, όλα κι όλα! Οι γκουρού Μπάμπης και Άρης κατέχουν τη μόνη αλήθεια και έδωσαν το φως το αληθινό στους κοινωνικούς αυτοματιστές.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ zap-zap 19/09/2011 21:42:41

      Αγαπητέ μου zap-zap στην πιο πάνω μου αναφορά δεν απάντησες. Πέταξες ένα νούμερο και ό,τι κάτσει, 'ελεύθερος σκοπευτής' που λέμε. Αν σου πω ότι το νούμερο που μου ανέφερες είναι π...ς και πως στην πραγματικότητα είναι επί δύο, γιατί πολύ απλά το γνωρίζω, θα βοηθήσει σε κάτι τη συζήτηση ; Δεν νομίζω.

      Πιστεύω πως σε γενικές γραμμές όλοι συμφωνούμε αλλά με διαφορετικό τρόπο αγγίζει το θέμα ο καθένας. Κανείς δεν είπε πως δεν θέλει Δημόσιο. Ολοι όσοι είναι 'κοινωνικές αυτοματιστές' (πείτε κι' άλλα τέτοια παδιά, ακούγεται και ωραίο) αυτό που λένε και γράφουν εδώ μέσα είναι ότι πολύ ευχαρίστως θα πετούσαν με τις κλωτσιές τους ΑΡΓΟΜΙΣΘΟΥΣ του δημοσίου, αυτούς που ενώ είχαν 50 δουλειές μπήκαν ας πούμε και στην ΕΡΤ (ΚΟΛΑΣΗ γίνεται εκεί, πάρτι), σε ραδιόφωνα και άλλους φορείς της αρπαχτής, σε κοπρίτες που "δουλεύουν" σε έναν από τους 1,500 νομίζω οργανισμούς που έχουμε, σε κάποια δεκο που φυσικά έχει μπει μέσα κάτι δις κλπ κλπ. Γι' αυτούς μιλάμε και όχι όπως ανέφερε φίλος κάποια άλλη στιγμή για γιατρούς, νοσοκομεία, σχολεία κλπ. Υπάρχει κανείς που διαφωνεί στην αρχή "δουλεύεις, αμοίβεσαι, δεν δουλεύεις, σπίτι σου' ;

      • tpe avatar
        tpe @ Βούρδουλας 19/09/2011 21:48:24

        Όχι δεν διαφωνεί κανείς. Το πρόβλημα είναι ΠΟΙΟΣ θα κρίνει αν δουλεύεις ή όχι;
        Βλέπεις γιατί τελικά, αφού έγινε που έγινε ο χαμός με τις προσλήψεις, πρέπει να εφαρμόσουμε την εφεδρεία «tpe»; Δεν κάνω πλάκα, θεωρώ πως η πρόταση για εφεδρεία του ΑΣ πάσχει στα σημεία που έχω αναφέρει.

  29. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 19/09/2011 21:45:37

    Χυμό από "κοινωνικό αυτοματισμό". Μας τον δίνουν στα γραφεία κάθε πρωί. Λέμε και καμια π...ά να περνάει η ώρα. Δύναμη είσαι, non stop που λένε.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Βούρδουλας 19/09/2011 22:13:45

      Πάντως εσένα το νικ σου πρέπει να έχει σχέση με τα βιώματά σου από εργοδότες που είχες (έχεις) στον ιδ. τομέα.
      Δεν εξηγείται αλλιώς.
      Πονάω αλλά μου αρέσει, είσαι.

  30. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 19/09/2011 21:58:18

    Σ' αυτό το ερώτημα που είναι και το καίριο δεν έχω απάντηση. Ξέρω απλά πως κάτι πρέπει να γίνει για να φύγει το κοπριταριό. Η γενική λύση "κόβω 100.000' στέλνει και αθώους στο απόσπασμα. Αλλά δεν είναι και λύση να μην κάνεις τίποτε γιατί υπάρχει κίνδυνος να την πληρώσουν αθώοι.

    Μου αρέσουν απαντήσεις που έχουν συγκεκριμένο πλάνο ή χρονικό ορίζοντα και αυτό που λες στο (1), (2) έχει. Έχω την αίσθηση πως το antinews το διαβάζουν αρκετοί "ανώτεροι" και μπορούν να βάλουν το μυαλό τους να δουλέψει και για άλλες ιδέες.

  31. λαλακης avatar
    λαλακης 19/09/2011 22:09:13

    Σιγα το ονειρο , δημοσιο= απουσια δημιουργιας
    Ισως ο εκπαιδευτικος και ο γιατρος να νιωθουν καποια ικανοποιηση

    Κατα τ αλλα ο Νεοελληνας απεκτησε αυτο το ονειρο κυριως μετα τη
    σοσιαλιστικη αλλαγη το 1981 .
    Ο κυκλος αυτος μαλλον κλεινει με κλαμα και απολυσεις .
    Το δημοσιο στο μελλον μαλλον θα το αποφευγουν οι περισσοτεροι μετα τη νεα
    Κλαυθμονως και θα σπουδαζουν αυτο που πραγματικα θελουν και οχι
    αυτο που τους διοριζει στο δημοσιο.

  32. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/09/2011 22:15:32

    Για τους αργόμισθους, φουλ μαζί σου. Θα ήταν τρελός όποιος ισχυριζόταν κάτι άλλο. Άλλα εδώ δε μιλάμε για αργόμισθους, μιλάμε για οριζόντιο πογκρόμ. Κόβουν μια ταρίφα (π.χ. 30%) οι ναζήδες της τρόικας, και τα γιουσουφάκια εκτελούν ευπειθώς.

  33. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 19/09/2011 22:20:28

    Εχει αποκλειστική σχέση με το τι θα ήθελα ώρες-ώρες να έχω στο χέρι μου για να "κοπανήσω", σαν κοινωνικός αυτοματιστής που είμαι, κάποιους διπλο-τριπλο-θεσίτες που κοροϊδεύουν τον κόσμο. Και που θέλω να πιστεύω πως κι' εσύ ευχαρίστως θα "ξεπάστρευες" αν ήξερες πως το περισσότερο που κατάφεραν στη ζωή τους ήταν να κολλάνε αφίσες του Ανδρέα.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Βούρδουλας 19/09/2011 23:22:35

      Σε αυτό με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο, αλλά το να τσουβαλιάζεις όλους του ΔΥ επειδή ένα κομμάτι τους είναι κόπροι, δεν λέει.

  34. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 19/09/2011 22:25:33

    Χαίρομαι που -ξανασυμφωνούμε- στη βάση. Συμφωνώ επίσης μαζί σου στο ότι το οριζόντιο "θερίζει" και αθώους.

    Αν πρέπει να βρούμε τη χρυσή τομή που λέγαμε στο σχολείο, ανάμεσα στο ουστ οι αργόσχολοι αλλά όχι οριζόντιο κούρεμα, ποια είναι ;

    Αυτό που ισχυρίζεσαι όχι οριζόντιο, το καταλαβαίνω γιατί δεν την πληρώνουν αθώοι αλλά έτσι δεν προχωράει καθόλου το καράβι.

  35. κάποιος avatar
    κάποιος 19/09/2011 23:01:28

    Εσύ δεν μιλάς γι'αυτούς, γι'αυτούς όμως μιλάνε οι διεθνείς οργανισμοί που συμβουλεύουν την κυβέρνηση. Ο πρόεδρος του ΟΟΣΑ πριν από καμιά δεκαετία είχε δηλώσει "η παιδεία είναι εμπόρευμα". Το ίδιο πιστεύουν για την υγεία. Λογικό δεν είναι; Από ποιους τομείς του δημοσίου θα βγάλουν λεφτά οι μεγαλοκαρχαρίες; Από το Μέγαρο (μην ακούω χαζομάρες ότι είναι ιδιωτικό) ή από τις εταιρίες αγροτικής ανάπτυξης; Για την υγεία και την παιδεία είναι πρόθυμος να πληρώσει κάποιος, και μάλιστα πολλά.
    Για το "όποιος δεν δουλεύει να απολύεται". Ολόσωστο (να σημειώσω ότι είμαι δημόσιος υπάλληλος και εκπαιδευτικός που δεν κάνει ιδιαίτερα και τσακώνεται με μαθητές για το ότι πρέπει να γίνεται μάθημα). Υπάρχουν όμως ένα ή δύο θέματα. Πρώτον, δεν εμπιστεύομαι κανένα από τα υπάρχοντα κόμματα που διοικούν, να διαλέξουν τους δουλευταράδες έναντι των βολεμένων. Αν δεν αλλάξει γενικότερα το πολιτικό σύστημα της χώρας, αυτό δεν θα γίνει ποτέ. Και δυστυχώς το πολιτικό σύστημα αλλάζει όταν αλλάξει και το αξιακό σύστημα μιας κοινωνίας. Τίποτα από αυτά που διαβάζω εδω μέσα με πείθει ότι μια τέτοια αλλαγή έρχεται.
    Δεύτερον, θα παραθέσω ένα παράδειγμα από το δικό μου επάγγελμα. Έχω δουλέψει σε ακριτικά σχολεία με ελάχιστους μαθητές. Αν κάποιος επιλέξει να πάει να δουλέψει εκεί (προφανώς δεν το κάνει για τα λεφτά, μιας και σε τέτοια μέρη δεν μπορείς να κάνεις ιδιαίτερα), και κάποια χρονιά δεν υπάρχουν αρκετοί μαθητές για να χρειάζεται, προτείνεις να απολύεται; Γιατί αν είναι έτσι, σε λίγο τέτοια μέρη δεν θα βρίσκουν εκπαιδευτικούς ούτε δημόσιους ούτε ιδιωτικούς που ονειρεύονται κάποιοι (κανείς δεν ανοίγει ιδιωτικό σχολείο σε χωριό με 10 μαθητές). Όπως, δεν θα βρίσκουν ούτε γιατρούς, ούτε κάποια άλλη παροχή από αυτές που θεωρούμε ότι πρέπει να μας προσφέρει (σε καλό επίπεδο) το κράτος

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ κάποιος 19/09/2011 23:55:12

      Νομίζω πως καταλαβαινόμαστε. Δεν έχω να προτείνω λύση, είναι δύσκολη εξίσωση. Το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα θα ήταν να αδειάσουν ακριτικά μέρη. Ισα ίσα, εκεί θα έριχνα το βάρος αν ήταν στο χέρι μου.

      Η ένσταση πολλών "κοινωνικών αυτοματιστών' σε αναρτήσεις του antinews γίνεται σχεδόν αποκλειστικά για τους πολλούς, πάρα πολλούς που βολεύτηκαν χωρίς να το αξίζουν, παίρνουν 30-50 χιλ το χρόνο και ξέρω πως εγώ θα χρειαστεί ίσως να παγώσω φέτος το χειμώνα αν ανέβει το πετρέλαιο για να έχουμε φόρους να πληρώσουμε τον μουστακαλή που τρώει στα μούτρα σου κουλούρι και παίζει κομπολόι όταν καταδέχεται να πάει στο γραφείο του.

      Συμφωνώ απόλυτα, δεν υπάρχει κανένας ικανός σε κανένα κόμμμα για να κάνει τις επιλογές των 'καλών' και των ΄κακών', είναι σαφές πως αν γίνουν επιλογές θα γίνουν βάσει κομματικών κριτηρίων και ο αφισοκολλητής παίρνει πάντα περισσότερα μόρια.

      Συμφωνώ απόλυτα πως δεν υπάρχει στον ορίζοντα αλλαγή αξιακού συστήματος της κοινωνίας. Πιστεύω, γενικά, πως μόνο μια καταστροφή μπορεί να ταρακουνήσει και να σε κάνει να επιστρέψεις, να θυμηθείς, αρχές και αξίες.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ κάποιος 20/09/2011 00:54:26

      Σωστότατα Κάποιε..ενισχύεται ακόμη περισσότερο η πεποίθησή μου, ότι οι καταργήσεις και οι συγχωνεύσεις έχουν απόλυτη σχέση με το άδειασμα περιοχών (για πάρα πολλούς λόγους, συνωμοσιολογικούς και μη ) και το στοίβαγμα παιδιών και γονέων σε αστικά ή ημιαστικά κέντρα..και τώρα έρχονται κι απολύσεις...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΕΥΑ 20/09/2011 09:04:55

        Αυτό είχε ξεκινήσει να κάνει και ο Τσαουσέσκου. Ήθελε να εξαφανίσει περίπου 5.000 χωριά μόνο στην Τρανσυλβανία, και να μεταφέρει τους κατοίκους τους σε αστικά-βιομηχανικά κέντρα. Ευτυχώς, δεν πρόλαβε.

        Συνδυάστε το και με τα χαράτσια επί χαρατσιών στην ακίνητη περιουσία, και δεν θα έχετε πια καμία αμφιβολία για αυτό το ιδιότυπο μίγμα νεοφιλελεύθερου Σοβιέτ που εφαρμόζουν!

  36. dino avatar
    dino 19/09/2011 23:23:45

    Ισοπεδωθηκαν ολα λοιπον?Τοσα χρονια αφισοκολλησεις σημαιες πορειες ρουσφετια εκδηλωσεις προεκλογικα ταξιδια πηγαν στραφι.Ποιος το περιμενε οτι το Πασοκ θα φερθει ετσι στα παιδια που εθρεψε?Κριμα...

  37. petros avatar
    petros 19/09/2011 23:28:05

    Έτσι είναι. Όσο δεν βλέπουν εκατομμύρια στους δρόμους να διαμαρτύρονται, όσο βλέπουν τους ανθρώπους να τρέχουν να πληρώνουν τις έκτακτες εισφορές αδιαμαρτύρητα, συμπεραίνουν : Λεφτά υπαρχουν. Καλά κάνουν και θα συνεχίσουν σε αμείωτο ρυθμό μέχρι να διαλύσουν τη μεσαία τάξη και να συγκεντρώσουν την ιδιωτικη περιουσία, κινητή και ακίνητη, στα χέρια του 5% του λαού. Αυτό δεν το έχετε καταλάβει, όπως δεν έχετε καταλάβει ότι έρχεται και η σειρά σας, μας, ένας, ένας...Το σχέδιο καλά στημένο, με συνεργάτες τα μεγάλα διαπλεκόμενα ΜΜΕ, κανάλια και εφημερίδες. Καληνύχτα, καναπεδάτοι νεόπτωχοι. Φάγανε τα 300 δισ. ευρώ στα Χρηματιστήρια και Ολυμπιάδες και δημόσια έργα, τώρα τρώνε το βιος σας, καταθέσεις, ακίνητα μιας ζωής. Συντάξεις πείνας μέχρι να τα τινάξετε σε κάποιο δημόσιο νοσοκομείο, αφού δεν θα έχετε να πληρώσετε ούτε τον αναισθησιολόγο...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ petros 20/09/2011 00:22:54

      Ασ' τους, όταν το "έκτακτο" χαράτσι στα ακίνητα θα μονιμοποιηθεί και θα πενταπλασιαστεί σταδιακά με την εξίσωση αντικειμενικών και εμπορικών αξιών, και δεν θα μπορούν να πληρώνουν... ενοίκιο στο κράτος για σπιτι του οποίου το δάνειο δε θα έχουν καν ξεχρεώσει, όταν θα είναι αναγκασμένοι να το ξεπουλήσουν όσο-όσο και θα βγάζουν τα πράγματά τους στο δρόμο, θα τους φταίνε πάλι "οι τεμπέληδες ΔΥ". Βέβαια, ο κοινωνικός αυτοματισμός δεν παρέχει στέγη, αλλά αυτό είναι μια μικρολεπτομέρεια...

      • λαλακης avatar
        λαλακης @ Αυριανιστής 20/09/2011 00:31:15

        Αυριανιστη

        Τα πολλα τα λογια ειναι φτωχια
        Αν ο Σαμαρας καλουσε ενα
        εκατομμυριο λαο στο Συνταγμα με αιτημα να σταματησει
        το χαρατσι ,εσυ τι λες δε θα επεφτε η κυβερνηση;

  38. manolis avatar
    manolis 19/09/2011 23:53:45

    οταν εμπαιναν με βύσμα καλα ηταν??ξερω παρα παρα πολλους....
    δυστιχως κοντα στα ξερα καιγονται και τα χλωρα.
    αλλα τα ξερα ειναι πολυ πολυ πολυ περισσοτερα,....

  39. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 20/09/2011 02:57:16

    Το πρόβλημα είναι ότι ο ιδιωτικός τομέας επί χρόνια ΔΕΝ πλήρωνε φόρους στην πλειοψηφία του. (Βλ. στατιστικά στοιχεία).
    Εκεί έπασχε η χώρα μας εδώ και πολλά χρόνια, οι μισθοί των Δ/Υ και ο αριθμός τους είναι ήδη σε επίπεδα κάτω του μέσου όρου των χωρών του ΟΟΣΑ.
    Το ότι δεν δουλεύει σωστά το δημόσιο, βεβαίως και είναι αλήθεια, αλλά δεν είναι λύση οι ...μαζικές απολύσεις!
    Λύση είναι η μείωση της γραφειοκρατίας (συμβαίνει το αντίθετο εδώ κι ένα χρόνο) κι ένα σωστό μάνατζμεντ σε συνδιασμό με κίνητρα και αντικίνητρα. Όλα αυτά είναι ευθύνη των νομοθετών (πολιτικών) για να γίνουν, οι πρώτοι που υποφέρουν από τη γραφειοκρατία είναι οι ίδιοι οι Δ/Υ που παλεύουν μαζί της καθημερινά, δεν είναι αυτοί που τη δημιουργούν, αλλά οι προχειρότητα και ασχετοσύνη των νομοθετών (πολιτικών) και κυβερνητών (πολιτικών)...
    Ο περιορισμός του αριθμού των Δ/Υ (σε ένα λογικό ποσοστό) εφόσον στο μεταξύ θα έχει μειωθεί και η γραφειοκρατία, θα έπρεπε να γίνει σταδιακά, χωρίς απολύσεις με παύση νέων προσλήψεων και κίνητρα αποχώρησης.
    Όλα τα άλλα είναι ανοησίες άσχετων με το δημόσιο και εμπαθών, που πέφτουν θύματα του φασιστικού λαϊκισμού της κυβέρνησης και των δικών τους ταπεινών συναισθημάτων ή κόμπλεξ.
    Αν πολλοί έχετε δυσάρεστες εμπειρίες από συμπεριφορά κάποιων Δ/Υ, εγώ έχω άλλες τόσες αντίστοιχες και χειρότερες από συμπεριφορά και ποιότητα υπηρεσιών από ιδιώτες. Βλέπετε, από τον ίδιο "πλανήτη" είμαστε όλοι εδώ...

  40. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 20/09/2011 03:40:49

    Κάπως έτσι ξεκίνησε κι ο διωγμός των Εβραίων από τους Ναζι.
    Εκμεταλευόμενοι το φαντασιακό στερεότυπο του (αποδιοπομπαίου) "Εβραίου" που είχε στο μυαλό του το πόπολο και προβάλλοντας (και γενικεύοντας)κάποιες υπαρκτές περιπτώσεις "κακών" Εβραίων, τους έστειλαν όλους στα στρατόπεδα συγκέντρωσης και στα κρεματόρια.
    Μετά τους "Εβραίους" Δημόσιους Υπαλλήλους, έχουν σειρά κάποιοι άλλοι "κακοί".
    Μπορεί να είσαι κι εσύ ανάμεσά τους, γιατί ουδείς αναμάρτητος σε αυτή την κοινωνία.
    Στο τέλος αυτής της ωραίας διαδικασίας, όλοι θα είμαστε ευχαριστημένοι καθώς δεν θα έχει μείνει καμία "κακή" κοινωνική/επαγγελματική ομάδα από αυτές που απεχθανόμαστε.
    Επίσης δεν θα έχει μείνει κανείς όρθιος.
    Και μπορεί να ψοφήσει η κατσίκα μας, αλλά θα εχουν ψοφήσει και οι κατσίκες όλων των γειτόνων μας, κάτι πολύ ευχάριστο απ'ότι κατάλαβα εδώ.

  41. Κ avatar
    Κ 20/09/2011 18:21:30

    ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ. ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΝΕΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ. ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟ 1000000 ΜΕ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ. ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ.

  42. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 20/09/2011 19:05:39

    ΠΡΙΝ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΣΑΠΟΥΝΙ,ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ
    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ,ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΟ ΝΤΟΥ ΣΤΟΥΣ
    ΕΔΩ ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ,ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ
    ΦΑΝΟΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ
    ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ??????

    Η ΕΚΚΛΗΣΗ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΗ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ,ΜΗ ΛΑΔΩΜΕΝΟΥΣ
    ΔΗΛ.ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΑΔΙΚΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΛΛΩΝ ΣΠΑΣΜΕΝΑ.

  43. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 21/09/2011 01:15:57

    Τέλειο!! :
    h**ps://www.facebook.com/photo.php?fbid=153227398099821&set=a.105662282856333.11993.100002376859915&type=1&theater

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.