#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/02/2013 20:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το χρονικό της απόπειρας απόδρασης του Βλαστού με ελικόπτερο

[caption id="attachment_205776" align="alignnone" width="600" caption="Η φωτό του trikalavoice.gr είναι από τη στιγμή που η ανταλλαγή πυρών είναι σε εξέλιξη"][/caption]

(Ανανεωμένο) - Ενας από τους πιο σκληρούς κακοποιούς, αρχηγός του Συνδικάτου του Εγκλήματος και κατηγορούμενος για δολοφονίες και την απαγωγή του επιχειρηματία Παναγόπουλου, ήταν ο Παναγιώτης Βλαστός. Αυτό που έγινε στις φυλακές Λάρισας δεν έχει προηγούμενο και δε μοιάζει με τις άλλες δύο αποδράσεις του Παλαιοκώστα και του Ριζάι. Φαίνεται να έχουν πέσει 300 έως και 500 σφαίρες μεταξύ των κακοποιών και των φυλάκων. Οι πρώτοι, αλλοδαποί κακοποιοί, είχαν μαζί τους Καλάσνικοφ και όπλα.

Δε θα πρέπει να μείνουν αδιάφορες δύο πληροφορίες:

Η πρώτη ότι ο Βλαστός είχε επιχειρήσει να αποδράσει από τον Κορυδαλλό παρέα με ηγετικά στελέχη της Συνωμοσίας των Πυρήνων της Φωτιάς. Και η δεύτερη ότι μόλις την Παρασκευή αποκαλύφθηκε ότι στη γιάφκα των Πυρήνων στα Τουρκοβούνια, βρέθηκε σχεδιάγραμμα και οδηγίες για απόδραση κρατουμένων με ελικόπτερο. Δεν αποκλείεται λοιπόν ο Βλαστός να είχε σχέσεις με Πυρήνες και ένα είδος αλληλοβοήθειας, άγνωστο μέχρι ποιου βαθμού. Αλλωστε η σχέση ποινικών και τρομοκρατών έχει αποδειχθεί πλέον πολλές φορές στο παρελθόν.

 Το χρονικό

Περισσότερες από από 500 σφαίρες έπεσαν στις φυλακές Τρικάλων σ' αυτή την απίστευτη αερομαχία μεταξύ των φυλάκων και δύο αλλοδαπών που επέβαιναν στο ελικόπτερο που προσπάθησε να ρίξει ανεμόσκαλα και να βοηθήσει τον βαρυποινίτη Παναγιώτη Βλαστό να το σκάσει α λα... Παλαιοκώστας. Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Δικαιοσύνης:

«Απετράπη απόδραση του κρατουμένου στις φυλακές Τρικάλων Παναγιώτη Βλαστού. Η απόδραση αποπειράθηκε με χρήση εναέριου μέσου (ελικοπτέρου) περίπου στις 17.00 μ.μ, στο οποίο επέβαιναν συνολικά πέντε άτομα, ο χειριστής, δύο Έλληνες, ένας Αλβανός και ένας Ρουμάνος. Όλοι έφεραν βαρύτατο οπλισμό (καλάσνικοφ και αυτοσχέδιους εκρηκτικούς μηχανισμούς), ενώ φορούσαν αλεξίσφαιρα γιλέκα. Το ελικόπτερο προσέγγισε τον προαύλιο χώρο της φυλακής και επιχείρησε ρίχνοντας ανεμόσκαλα να απελευθερώσει τον κρατούμενο Π. Βλαστό που εκείνη την ώρα βρισκόταν στο προαύλιο της πτέρυγας του. Οι επιβαίνοντες άνοιξαν πυρ εναντίον των υπαλλήλων της εξωτερικής φρούρησης οι οποίοι αντέδρασαν ακαριαία, ανταπέδωσαν στα πυρά και καθήλωσαν το ελικόπτερο. Από την ανταλλαγή των πυροβολισμών τραυματίστηκαν ελαφρά ο χειριστής του ελικοπτέρου και ο Παναγιώτης Βλαστός. Όλοι οι επιβαίνοντες συνελήφθησαν. Ο Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κ. Αντώνης Ρουπακιώτης συγχαίρει θερμά για την αποτροπή της απόδρασης τον διευθυντή της φυλακής, τους σωφρονιστικούς υπαλλήλους και τους εξωτερικούς φρουρούς οι οποίοι με κίνδυνο τη ζωή τους εκτέλεσαν στο ακέραιο το καθήκον τους. Τις έρευνες που βρίσκονται σε εξέλιξη εποπτεύει η αρμόδια εισαγγελέας.

Οι φύλακες

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Εξωτερικής Φρούρησης (Π.Ο.Υ.Ε.Φ) το περιστατικό έγινε ως εξής: Σήμερα περί τις 17:00 σημειώθηκε απόπειρα απόδρασης από τη φυλακή των Τρικάλων με ελικόπτερο. Συγκεκριμένα η περίπολος και οι σκοποί της Εξωτερικής Φρουράς του Κ.Κ. Τρικάλων αντιλήφθηκαν το ελικόπτερο να πλησιάζει και όταν αυτό έριξε ανεμόσκαλα, οι Εξωτερικοί Φρουροί άνοιξαν πυρ εναντίον του.

Μετά από έναν καταιγισμό πυρών (πάνω των 300 σφαιρών), ο πιλότος τραυματίστηκε, το ελικόπτερο δέχτηκε σοβαρά πλήγματα και προσγειώθηκε στο εσωτερικό πάρκινγκ της φυλακής. Αμέσως κατέβηκαν από αυτό δύο οπλισμένοι αλλοδαποί αλβανικής καταγωγής και άνοιξαν πυρ εναντίον των Εξωτερικών Φρουρών οι οποίοι ανταπέδωσαν, με αποτέλεσμα να οι κακοποιοί να πετάξουν τα όπλα και να παραδοθούν.

Κατά την ανταλλαγή πυρών τραυματίστηκε ελαφρά ένας Εξωτερικός Φρουρός.

Ο τραυματισμένος πιλότος, ο τεχνικός του ελικοπτέρου που επέβαινε σ' αυτό και οι δύο οπλοφόροι αλλοδαποί συνελήφθησαν από άνδρες της Εξωτερικής Φρουράς και στη συνέχεια παραδόθηκαν στην ΕΛ.ΑΣ., περιπολικά και άνδρες της οποίας προσήλθαν άμεσα στο χώρο.

Σύμφωνα με τα πρώτα δεδομένα το ελικόπτερο είχε σκοπό την απόδραση του γνωστού κατάδικου Βλαστού.

Πρέπει να σημειωθεί εδώ ότι η η φυλακή των Τρικάλων βρίσκεται σε χώρο ο οποίος δεν γειτνιάζει με κατοικημένες περιοχές πράγμα που ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο τραυματισμού πολιτών από την χρήση των όπλων εναντίον του ελικοπτέρου και πιθανή πτώση αυτού.

Το Δ.Σ. της Π.Ο.Υ.Ε.Φ. εκφράζει τα θερμά συγχαρητήρια στους Εξωτερικούς Φρουρούς του Καταστήματος Κράτησης Τρικάλων που με την άμεση αντίδρασή τους απέτρεψαν την (τρίτη) απόπειρα απόδρασης με ελικόπτερο».

Αλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι κακοποιοί προσπάθησαν να ρίξουν γάντζο και να σηκώσουν την περίφραξη ενώ λέγεται ότι έχει τραυματιστεί ελαφρά και ο Βλαστός. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στο Υπουργείο Δικαιοσύνης είχαν φθάσει εδώ και τουλάχιστον δύο μήνες οι πληροφορίες ότι κρατούμενος ή κρατούμενοι στις φυλακές Τρικάλων σχεδίαζαν τη συγκεκριμένη ενέργεια. Αυτός ήταν και ο λόγος που πολύ πρόσφατα τοποθετήθηκε εναέριο πλέγμα ασφαλείας το οποίο αποπειράθηκαν να σηκώσουν κυριολεκτικά στον αέρα οι συνεργοί του Βλαστού από το ελικόπτερο. Για τον ίδιο λόγο οι φρουρές είχαν διπλασιαστεί ενώ σε φύλακες και σκοπούς είχε δοθεί συγκεκριμένη οδηγία σε περίπτωση που διαπιστωθεί προσέγγιση ελικοπτέρου να πυροβολήσουν πρώτα στο ουραίο του τμήμα ώστε τουλάχιστον αρχικά να αποτραπεί το ενδεχόμενο να τραυματιστεί ένας πιθανώς απαχθείς χειριστής.

Οι συνεργοί του Βλαστού είχαν νοικιάσει το ελικόπτερο από τον Ασπρόπυργο και κατέθεσαν ως σχέδιο πτήσεις το Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Εμφανίστηκαν δυο ξένοι σαν πελάτες και μετά προφανώς υπό απειλή, ανάγκασαν τον πιλότο να κατευθύνει το ελικόπτερο στα Τρίκαλα.

Και όλα αυτά όταν πριν από λίγες ημέρες αποκαλύφθηκαν τα σχέδια των νέων «Πυρήνων» να επιχειρήσουν ομαδική απόδραση των φυλακισμένων μελών της «Συνωμοσίας Πυρήνων της Φωτιάς», νοικιάζοντας ελικόπτερο μεγάλης χωρητικότητας. Να σημειωθεί ότι ο Παναγιώτης Βλαστός με κάποια από τα μέλη της «Συνωμοσίας Πυρήνων της Φωτιάς» είχαν επιχειρήσει να αποδράσουν από τις φυλακές Κορυδαλλού, το 2011, χωρίς όμως να το καταφέρουν.

Σύμφωνα με τον υφυπουργό Δικαιοσύνης Κ. Καραγκούνη:

«Είχαμε μια πληροφορία εδώ και αρκετό και κάναμε τις απαραίτητες ενέργειες, τουλάχιστον να μπει ένα πλέγμα» πάνω από το χώρο που προαυλίζονται οι κρατούμενοι.

Ο ίδιος περιγράφει τη σκηνή με βάση τις πληροφορίες που καταφθάνουν στο Υπουργείο Δικαιοσύνης που είναι ο αρμόδιος φορέας για τα σωφρονιστικά καταστήματα ως εξής:

«Οι πυροβολισμοί ξεκίνησαν από το ελικόπτερο ίσως με καλάσνικοφ. Οι φύλακες απάντησαν και έγινε πραγματική μάχη. Έπεσαν περίπου 500 σφαίρες. Περίπου πεντακόσιοι κάλυκες βρέθηκαν στο προαύλιο.

Έριξαν μάλιστα και ανεμόσκαλα για να προσεγγίσει ο Βλαστός, ο οποίος προσπάθησε ένα ανέβει χωρίς ωστόσο να κατάφερε να πλησιάσει.

Το ελικόπτερο έμεινε τελικά από διαρροή καυσίμων και αναγκάστηκε να καθηλωθεί στο πάρκινγκ της φυλακής

Ο Βλαστός έχει υποστεί μικροτραυματισμό, ενώ πιθανότατα ελαφρά τραυματίας είναι και ένας από τους επιβαίνοντες στο ελικόπτερο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. m.s avatar
    m.s 24/02/2013 20:14:53

    Μπράβο στο φρουρούς που αντέδρασαν ψύχραιμα , κατέρριψαν το ελικόπτερο και συνέλαβαν τους δράστες χωρίς να υπάρξουν θύματα.

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ m.s 24/02/2013 20:37:10

      Φίλε m.s,ἄν κατέρριπταν τό ἐλικόπτερο θά εἴχαμε θύματα...

      • m.s avatar
        m.s @ Κυθήριος Τ. 24/02/2013 21:44:48

        τώρα που το λες , έχεις δίκαιο.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ m.s 24/02/2013 21:55:29

      Ασφαλως και πρεπει να συγχαρουμε τους υπαλληλους που απετρεψαν την αποδραση του Βλαστου με κινδυνο της ζωης τους. Προχθες συγχαρηκαμε και την υπαλληλο της Βουλης που κοντεψε να χασει την δικη της ζωη επιδιορθωνοντας το θολο της αιθουσας της Ολομελειας.
      Αφου δωσαμε αυτα τα συγχαρητηρια, ας ξαναρχισουμε τωρα το αγαπημενο μας σπορ. Να λεμε δηλαδη ποσο χαραμοφαηδες ειναι οι δημοσιοι υπαλληλοι...

  2. o deksios avatar
    o deksios 24/02/2013 20:24:13

    περιμενουμε ανακοινωση στηριξης του συριζα στον κρατουμενο που εσπασε τα χερια του και τα ποδια απ' την αναλγητη κρατικη βια την ωρα που πηγαινε να αποδρασει θελοντας να δειξει τον τροπο απελευθερωσης της ελλαδας απ' το μνημονιο..

    • Φρέσκα Κουλούρια avatar
      Φρέσκα Κουλούρια @ o deksios 24/02/2013 21:12:33

      Άπαιχτος!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ o deksios 25/02/2013 00:46:23

      Μην προκαλείς και γίνει κι αυτό! Λίγα δεν έχουμε ακούσει και δει με τέτοιους που μπλέξαμε...

  3. sofia or8h avatar
    sofia or8h 24/02/2013 21:21:56

    Mπράβο στους εξωτερικούς φρουρούς,ισως να φαίνεται οτι είχαν υποχρέωση να κάνουν το καθήκον τους,αυτονόητο είναι εξάλλου,αλλά αν σε σημαδεύουν και με καλάσνικοφ απο ψηλά.....Θέλει και να έχεις πολλά γκάτς.
    Πάντως δεν θα το άντεχα και άλλη χολυγουντιανή απόδραση.
    Λέτε να άρχισε να αλλάζει κάτι?

  4. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 24/02/2013 21:25:44

    Ευτυχώς (...) που δεν σκοτώθηκε κανείς από τους επιβαίνοντες στο ελικόπτερο, ειδικά οι αλλοδαποί, διότι ο Σκουρλέτης και ο "εδώ Στρατούλης, με σκοτώνει η ΧΑ" θα ζητούσαν ΕΔΕ κατά των σωφρονιστικών υπαλλήλων. Και από πάνω θα είχαμε καταδίκες από Διεθνή Αμνηστία, Οργάνωση "Απελάστε τον Ρατσισμό", Σύλλογο "Το Αιγαίο ανήκει στα Ψάρια του", Δίκτυο Κούρτοβικ-Νάσιουτζικ και λοιπούς ευγενείς φορείς.
    Είναι πράγματι μία τεράστια επιτυχία του πολιτικού μας συστήματος και του πολιτικού ήθους του ελληνικού λαού που, επιτέλους και για πρώτη φορά στην ελληνική ιστορία, το κόμμα που υποστηρίζει ανοιχτά ή συγκεκαλυμμένα τα εγκλήματα ποινικού δικαίου βρίσκεται στη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης....

  5. Zugzwang avatar
    Zugzwang 24/02/2013 22:02:45

    Αμεσως να καταγγελθει η ρατσιστικη βια που ασκησαν οι υπαλληλοι εναντιον των αλλοδαπων. Πρεπει επισης να διαμαρτυρηθουν η Amnesty International και to Human Rights Watch . Επισης, να μεταδωσουν καυτες ανταποκρισεις το BBC, ο Guardian, οι New York Times και η Liberation για απανθρωπη μεταχειριση αλλοδαπων απο τους υπαλληλους Εξωτερικής Φρούρησης στην Ελλαδα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Zugzwang 25/02/2013 00:47:25

      Άψογο!!!

  6. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 24/02/2013 22:20:23

    Πρέπει πάντως νά διερευνηθεῖ,ἡ ρατσιστική αὐτή βία πρός τούς ἐπιβαίνοντες στό ἐλικόπτερο,ἀσκήθηκε κατά τήν ὥρα πού αὐτό βρισκόταν στόν ἀέρα,ἤ ὅταν κατέβηκε καί συνελήφθησαν τά παιδιά...

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ Κυθήριος Τ. 24/02/2013 22:56:35

      O δικηγόρος του Βλαστού Φρ.Ραγκούσης ήδη είπε πως "θα ζητηθούν ευθύνες, ποιοι πυροβολήσανε, γιατί πυροβολήσανε", απαίτησε να μεταφερθεί αμέσως ο πελάτης του σε νοσοκομείο και δήλωσε πως επί λέξει " το δικαίωμα στην ελευθερία είναι σύμφυτο με την ανθρώπινη ύπαρξη"!!!
      Ο ιδίος Ραγκούσης είναι δικηγόρος και μελών των Πυρήνων, οι οποίοι από τον Κορυδαλλό είχαν προσπαθήσει να αποδράσουν μαζί με τον Βλαστό τον 12/2011.
      Τοκ, τοκ, τοκ είναι τρελοί αυτοί οι αριστεροί , που θα λέγε και ο Οβελίξ...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Κώστας ΜΠ 25/02/2013 00:48:48

        ... και επιεικής θα ήταν ο Οβελίξ!

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ Κώστας ΜΠ 25/02/2013 06:25:01

        Ἐπόμενο εἶναι νά συμβεῖ κι αὐτό!
        Τό χειρότερο ἀπ' ὅλα δέν εἶναι ἡ ὑπεράσπιση τοῦ ἐγκληματία πελάτη,ἀλλά τῆς ποινικά κολάσιμης πράξης,ἐκτός δικαστηρίου,στηριγμένης μάλιστα πάνω σέ κοινωνικοιδεολογική βάση...

  7. Κελάδων avatar
    Κελάδων 24/02/2013 23:51:12

    O βήχας και ο έρωτας τελικά δεν κρύβονται .......ακολουθεί συλλογισμός στο facebook του Νασούλη, του γνωστού στο πανελλήνιο μέλους του Σύριζα για τις ενδοτικές του θέσεις............"Αραγε θα εφαρμοστεί στη δίκη του ΕΑ και πάλι η ναζιστική λογική της συλλογικής ευθύνης, καταδικάζοντας τα μέλη του ΚΑΙ για συμμετοχή σε ΟΛΕΣ τις ενέργειες της οργάνωσης, χωρίς να υπάρχει κανένα στοιχείο για την κάθε πράξη ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ??...".........το'χει φάει το παιδί η αγωνία για τις τύχες των τρομοκρατών του ΕΑ. Όσο για την έννοια της συλλογικής ευθύνης χρειάζεται ειδικός τόμος για να του υπενθυμίσει κανείς πόσες φορές την έχει επικαλεστεί ο Σύριζα, οι νεολαίες του, οι συνιστώσες του κλπ κλπ....Το περίεργο είναι ότι αν και λαλίστατος δεν αναφέρει τίποτα - ακόμη τουλάχιστον - για την απόπειρα απόδρασης...Ούτε καν για δυσανάλογη χρήση βίας από τα φασιστικά σώματα ασφαλείας, για την καταστρατήγηση των δικαιωμάτων των συλληφθέντων που δίνουν τον αγώνα τους για την ελευθερία, για το ρατσιστικό κομμάτι της υπόθεσης κλπ κλπ.......Ούτε τα υποτυπώδη βρε παιδί μου......

  8. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 25/02/2013 00:03:47

    Κοινο ποινικο εγκλημα και ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ , πανε εδω και χρονια μαζι, σαν καλοι συμμαχοι. Μοιραζονται εξοπλισμο και τεχνογνωσια. Κι απο κοντα ο Συριζα, ο Ανταρσυα και διαφορες ....''ανθρωπιστικες'' οργανωσεις, να λενε καλα λογια για τα ...αδικημενα παιδια, που αδικα διωκει το Κρατος.

  9. fantomas avatar
    fantomas 25/02/2013 00:57:46

    και αν απαντουσες στις 17:00 !!!

  10. Nik63 avatar
    Nik63 25/02/2013 09:48:20

    "Είχαμε πάρει τα μέτρα μας", "γνωρίζαμε ότι υπάρχει σχέδιο απόδρασης", δήλωσε ο υπ. δικαιοσύνης.
    Και κατάφερε ο Βλαστός παρ' όλα αυτά να προσεγγίσει τη ανεμόσκαλα του ελικοπτέρου και να δοθεί μάχη με τους φρουρούς για να αποτραπεί, τελικά, η απόδραση.
    Και ήταν 3-4 άτομα - συνεργοί, εναντίον τόσων φρουρών που, υποτίθεται, ήταν υποψιασμένοι για ενδεχόμενη απόπειρα απόδρασης του Βλαστού...
    Η ανταπόδωση πυρών ίσως να είναι και η μόνη αποτρεπτική απάντηση σε επίδοξους "απελευθερωτές", δείχνοντας ότι το σύστημα φύλαξης δεν αστειεύεται...

  11. Μαρίνα avatar
    Μαρίνα 25/02/2013 10:08:36

    Κατι δεν παει καλα σε αυτη την ανταλαγη των 500 σφαιρών. Το ελικοπτερο ειναι απειραχτο, ουτε ενα τζαμι σπασμενο, ο μηχανικος τραυματισμενος μονο. Πως αραγε "υποχρεώθηκε" σε προσγείωση;;
    Σε νεωτερες εικονες το σκεπασαν με πανι αλλα πριν υπηρξαν πολλές εικονες απο κοντα που εδειχναν πως δεν υπάρχει καμια ζημια.
    Ποιος θα μας εξηγησει τι ακριβως συνεβει;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Μαρίνα 25/02/2013 11:46:09

      Γιατί δεν προτείνεις στον Ραγκούση (τον δικηγόρο, όχι τον χαμπουργκερά-υπουργό) να σε πάρει βοηθό να διερευνήσετε μαζί το μυστήριο;

  12. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 25/02/2013 11:44:19

    Να με θυμηθείτε ότι οι φρουροί που πυροβόλησαν θα βρουν κακό μπελά, έστω και αν τελικά δεν θα διωχθούν.
    Οι όροι για την οπλοχρησία στην Ελλάδα είναι ίσως οι πιο αυστηροί (για την αστυνομία, εννοείται), το ίδιο συμβαίνει για τον αμυνόμενο. Αντίθετα, ο νόμος ευνοεί τον εγκληματία και τον παρανομούντα. Το συγκεκριμένο νομοθετικό πλαίσιο είχε γίνει κυρίως επί του άκρως προοδευτικού αριστερο-πασόκου δικαστή Κουβελάκη που ήταν υπουργός Δικαιοσύνης επί Σημίτη.
    Και δεν καταλαβαίνουν οι ψευδο-ανθρωπιστές αριστεροί ότι όσο πιο αυστηρό κάνουν το νομικό πλαίσιο για την αυτοάμυνα του αστυνομικού και του πολίτη, τόσο περισσότερο τον αναγκάζουν να καταφύγει στην αυθαιρεσία....
    Αλλά, βέβαια, στα καθεστώτα που όλοι αυτοί στήριζαν, ανοιχτά ή συγκεκαλυμμένα, οι αστυνομικοί ούτε με τριαντάφυλλο δεν σε χτυπούσαν, υπήρχε ελευθερία λόγου και σκέψης και στα ψυχιατρεία που έκλειναν τους αντιφρονούντες, οι ενέσεις ήταν παυσίπονες....

    • Marina avatar
      Marina @ ΒΙΣ 25/02/2013 13:04:54

      Νομιζω vis, οτι εσενα σε εχει ηδη προσλαβει ο Ραγκουσης.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Marina 25/02/2013 14:50:35

        Ναι, θα μάθω απέξω μερικά αριστερά τσιτάτα και θα αφήσω τα μαλλιά μου πιο αχτένιστα απ' ό,τι ήδη είναι, look Ρουπακιώτη-Κούρτοβικ, και θα είμαι ο τέλειος αριστερός δικηγόρος. Μόνο που δεν είμαι νομικός....