#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/09/2011 09:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το χαράτσι στα ακίνητα γράφει το τέλος του ΠΑΣΟΚ



Η χθεσινή ψηφοφορία αποτελεί την αρχή της πτώσης της κυβέρνησης την αρχή του τέλους του κόμματος ΠΑΣΟΚ και την αρχή της πολιτικής εξαφάνισης του αλαζόνα φορολογικού και οικονομικού εκτελεστή των Ελλήνων Ευάγγελου Βενιζέλου.

Είναι γνωστό ότι η έννοια της ιδιοκτησίας είναι ιερή για τους Έλληνες και αποτελεί πατροπαράδοτη αρχή και αξία με κόπο και μόχθο να έχει ο καθένας μας από πάνω του το κεραμίδι του.

Η αγάπη μας για το σπίτι μας η ιερότητα με την οποία αντιμετωπίζουμε τον δικό μας χώρο είναι από τα λίγα πράγματα τα οποία μας έχουν μεταφερθεί αναλλοίωτα από την αρχαιοελληνική μας κληρονομιά.

Δεκάδες τα τραγούδια δημοτικά λαϊκά τα οποία υμνούν το σπίτι που αποτελεί το απάγκιο το καταφύγιο του καθένα μας.

Κάποτε μου έλεγε ένας από τους πρώτους Έλληνες μετανάστες στην Αυστραλία ότι την έννοια της ιδιοκτησίας στους Αυστραλούς την έμαθαν οι Έλληνες και οι Ιταλοί.

Η εμμονή μας στην ιδιοκτησία είναι από τα λίγα πράγματα που μας χαρακτηρίζουν στο σύνολο ως κοινωνία ανεξάρτητα από μορφωτικό κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο.

Πόσες φορές δεν μας έχει τύχει να μας ξεναγεί κάποιος στο σπίτι του με πηγαία περηφάνια είτε είναι εύπορος είτε φτωχός.

Αυτό το τελευταίο ιερό αποκούμπι του καθενός ήρθε να φορολογήσει να απαξιώσει οικονομικά η κυβέρνηση αποδεικνύοντας ότι πλέον δεν έχει καμία επαφή με τον κόσμο.

Μόνο ένας ξένος προς αυτόν τον τόπο προς τις συνήθειες του τις ευαισθησίες του τα ήθη και έθιμα του θα μπορούσε να εφαρμόσει κάτι τέτοιο.

Μια τέτοια σκληρότητα θα μπορούσε να δικαιολογηθεί σε έναν ξένο εισβολέα που στο παρελθόν έκαψε πόλεις και χωριά μας αλλά δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με τίποτα σε κάποιον που θέλει να εκπροσωπεί την φυλή μας.

Η χθεσινή ψηφοφορία δείχνει πόσο ξένο είναι πλέον το ΠΑΣΟΚ προς την κοινωνία έχοντας μετατραπεί σε μια άλλη έκδοση των κουκουλοφόρων της κατοχής που εκτελούσαν άοκνα τις Γερμανικές εντολές.

Εντάξει, όλα αυτά τα χρόνια μπορεί να μεταλλαχθήκαμε να γίναμε ξιπασμένοι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε και τελείως ξευτιλισμένοι.

Όπως δεν ανεχόμαστε να ξεπαρθενιάσουν τις κόρες μπροστά στα μάτια μας έτσι δεν πρόκειται να μείνουμε και απαθείς στην κλοπή της μικρής, ή μεγάλης ιδιοκτησίας που ετοιμάζει η κυβέρνηση με Γερμανικές εντολές.

Διαβάζω και εγώ σχόλια και αναρτήσεις για το τι κάνει ο κόσμος με όλα αυτά τα μέτρα για την μοιρολατρική διάθεση που δείχνει.

Η πλειοψηφία των συνανθρώπων μας δεν έχει τεχνοκρατική συγκρότηση και με την ανηλεή προπαγάνδα μέχρι σήμερα έσκυβε το κεφάλι.

Ο φόρος στα ακίνητα αγγίζει τις συναισθηματικές χορδές του καθένα, όχι γιατί πρέπει να δώσει χρήματα που μπορεί και να μην τα έχει, αλλά γιατί υπάρχει ένα ξεδιάντροπο κράτος μια αδίστακτη κυβέρνηση στην οποία επικρατεί η λογική του ποιο αδίστακτου σωματέμπορα που δεν έχει κανέναν ηθικό ενδοιασμό μπροστά στην επιβίωση του.

ΥΓ. Η ΝΔ έπρεπε χαλάσει τον κόσμο για αυτόν τον άθλιο νόμο ακόμα και αν η μη ψήφιση του σήμαινε την χρεοκοπία της χώρας. Δεν μπορεί το κόμμα που θέλει να έχει εθνικές αναφορές να επιτρέπει να προσβάλλεται μια από τις αιώνιες αρχές αυτής της κοινωνίας που είναι ιδιοκτησία.

Αris. A

ΣΧΟΛΙΑ

  1. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 28/09/2011 10:03:55

    Απ'όλα τα χαράτσια και τους φόρους που μας έπνιξαν την τελευταία διετία, τις μεγαλύτερες αντιδράσεις συναντά ο δικαιότερος, ενώ οι πιο άδικοι ( π.χ. αύξηση ΦΠΑ) περνούν σχεδόν απαρατήρητοι. Είναι ο μόνος φόρος που πλήττει πραγματικά τους πλούσιους και τα λαμόγια, που δηλώνουν 5.000 ευρώ ετήσιο εισόδημα το χρόνο, παίρνουν μάλιστα και επιστροφή από τους φόρους που πληρώνω εγώ και κάθε μισθωτός κι έχουν βίλες στην Εκάλη, την Κηφισιά ή τη Γλυφάδα. Γι'αυτό έχουν λυσσάξει τώρα, διότι για πρώτη φορά θα βάλουν κι αυτοί το χέρι στην τσέπη και τους κακοφαίνεται. Τόσα χρόνια κάτι μεγαλογιατροί, δικηγόροι και επιχειρηματίες του κ@λου με Cayenne και AMG είχαν μάθει να ζούνε εις υγείαν του κορόιδου. Ας πληρώσουν τώρα κι αυτοί ένα ελάχιστο ποσό. Μην αρχίσετε πάλι τις δακρύβρεχτες ιστορίες για το σπιτάκι του παππού στην Άνω Κατσικοραχούλα, γιατί προφανώς η αξία του είναι ελάχιστη όπως και το αντίστοιχο χαράτσι. Απ' όλα τα μέτρα οι φωστήρες της Ν.Δ έκριναν ως αντισυνταγματικό, το πλέον συνταγματικό, λογικό και δίκαιο. Η κεφαλική εισφορά 2% τι ήταν ; Συνταγματική; Αλλά ξέχασα...Αυτή την πλήρωσαν πάλι οι γνωστοί μ....ες που δηλώνουν τα πραγματικά τους εισποδήματα. Οι...πένητες φοροκλέφτες δεν δήλωσαν τίποτα, δεν πλήρωσαν τίποτα.

    Υ.Γ. Αφήνω ασχολίαστη τη μπαρούφα του Ελληνοαυστραλού οτι οι Αγγλοσαξωνες ( κι ο νοών νοείτω ) Αυστραλοί έμαθαν τι εστί ιδιοκτησία από τους Έλληνες και τους Ιταλούς...Μήπως την έμαθαν στους γηγενείς Αυστραλούς, ήτοι τους Αβορίγινες; Μόνο σ'αυτούς...

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ μεταρρυθμιστής 28/09/2011 10:15:26

      Δηλαδή ρε φίλε τι είναι δίκαιο για να καταλάβουμε.

      Αν πήρες ένα σπίτι με δάνειο στο Περιστέρι 80 τετραγωνικά και το χρωστάς για άλλα είκοσι χρόνια.

      Αν σου άφησε ο πατέρας σου το πατρικό σου.

      Και αν η γυναίκα σου πήρε κάποιο περιουσιακό στοιχείο από τους γονείς της

      Δηλαδή έχεις τρια σπίτια τα δύο κατά λάθος και το ένα το χρωστάς να πρέπει να πληρώσεις κατα ελάχιστο 1000 ευρώ δηλαδή 5000 την πενταετία.

      Από το σχόλιο καταλαβαίνω ότι πρέπει να είσαι ένας κλασσικός τεμπέλης που δεν έχει κουραστεί να αγοράσει ούτε ποδήλατο και ενοχλήσε επειδή ζηλεύεις ως ανάξιος αυτά που φτιάξανε οι άλλοι με προσπάθεια.

      Αν ήθελε να τα πάρει από τους πλούσιους ας έβρισκε άλλους τρόπους υπάρχουν.

      Πήγαινε στην γιαγιά που παίρνει 350 ευρώ αγροτική και ζει στο καλύβι που της άφησε ο γέρος να τις πεις ότι πρέπει να πληρώσει 300 ευρώ για λόγους κοινωνικής δικαιοσύνης που πρεσβεύεις.

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ Aris. A 28/09/2011 10:27:38

        Ενώ να μένεις στο νοίκι, να έχεις ετήσιο εισόδημα 20.000 ευρώ κι εκτός από τον ετήσιο φόρο να σου έρχεται ραβασάκι 500 ευρώ (εισφορά 2%) κι ο διπλανός ελεύθερος επαγγελματίας με 5 ακίνητα να δηλώνει 5.000 ευρώ και να μην πληρώνει φόρο κι έκτακτη εισφορά είναι δίκαιο,ε;

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ μεταρρυθμιστής 28/09/2011 10:32:09

          Δεν απαντάς επί της ουσίας για αυτούς που έκαναν κάτι με κόπο ή κληρονόμησαν ένα σπίτι που για να γίνει κουράστηκαν τρεις γεννεές.

          Με 20.000 ευρώ εισόδημα ένας καλονοικοκύρης κάτι θα είχε πάρει.

          Εαν δεν τα κατάφερες δεν σου φταίει ο διπλανός σου αλλά η αχρηστία σου.

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ Aris. A 28/09/2011 10:38:32

            Μήπως είσαι μεγαλοιδιοκτήτης και γι' αυτό σκούζεις τώρα;Δεν πειράζει, πλήρωσε τώρα και μέχρι του χρόνου, θα βρεις τρόπο να (ξανα)κλέψεις το κράτος. Πήξαμε από ...καλονοικοκύρηδες φοροκλέφτες και εν γένει απατεώνες...

          • Περίεργος avatar
            Περίεργος @ μεταρρυθμιστής 28/09/2011 10:59:06

            "θα βρεις τρόπο να (ξανα)κλέψεις το κράτος"

            Και αυτό είναι το πρόβλημα με τα χαράτσια.....

            Από αύριο όλοι θα κοιτάξουν να δούν πώς να μην πληρώσουν του χρόνου....
            .... και εγώ μεν δεν μπορώ να φανταστώ πώς ..... αυτοί όμως θα βρούν!!!

        • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
          ΓΙΑΝΝΗΣ @ μεταρρυθμιστής 28/09/2011 10:56:59

          ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ;;ΜΗΝ ΜΙΛΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ!!ΑΚΟΥΣΤΕ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ!!ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΞΙΟΙ ΕΝΑΝΤΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΙΣΑΝ ΚΑΙ ΕΧΥΣΑΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ,ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΕΙΔΗ ΧΑΣΑΜΕ!!!ΤΩΡΑ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ;;ΘΑ ΠΩ ΤΟΥΤΟ,....ΦΡΑΠΕ ΚΑΙ ΧΑΒΑΛΕΕΕΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ!!!!!!ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΙ ΠΩΣ ο μικρος μπαγκαλος λεει!! ΑΝΑΞΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΘΟΥΜΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ Ο ..jefri....του πασοκ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ τυχης ΜΑΣ!!ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΜΑΣ!!!

          • Γιώργης avatar
            Γιώργης @ ΓΙΑΝΝΗΣ 28/09/2011 15:52:52

            Συμφωνῶ ἀπολύτως ἀγαπητέ Γιάννη ΕΚΤΟΣ
            ἀπό ἕνα, τό ἐξῆς :
            Ὅχι, ΔΕΝ κάνουμε χαβαλέ στό Σὐνταγμα...!!!
            Ὅσο καί νά προσπαθοῦν μέ πονηριά κάποιοι τώρα τελευταῖα νά ἀπαξιώσουν ὅτι δέν μπόρεσαν νά χειραγωγήσουν ἕως τώρα...

          • James Winona avatar
            James Winona @ ΓΙΑΝΝΗΣ 29/09/2011 05:46:44

            IOANNH
            OTI GRAFEIS EINAI SWSTO.
            O ELLHNIKOS LAOS EXEI AKRIVWS THN KYBERNHSH POU TOU AXIZEI, KAI TON
            POLYSEVASTO PEOEDRO POU TOU ARMOZEI.

        • Miltos avatar
          Miltos @ μεταρρυθμιστής 28/09/2011 11:16:34

          Εξακολουθείς και μπερδεύεις τα πράγματα:
          Ποιοι είναι κυβέρνηση από το 1974 και μετά;
          Το Πασοκ και η ΝΔ.
          Τι έκαναν όλα αυτά τα - σχεδόν 40 - χρόνια για την φοροδιαφυγή;
          ΤΙΠΟΤΑ
          Και επιμένεις ότι ΔΕΝ είναι ανίκανοι, αλλά είναι "δίκαιοι".

        • JOHN avatar
          JOHN @ μεταρρυθμιστής 29/09/2011 08:57:55

          @μεταρρυθμιστη.Εδω ακριβως ειναι η αδικια.Επειδη η κυβερνηση δεν μπορει να κτυπησει τη φοροδιαφυγη και κατ επεκταση και το παραδειγμα του επαγγελματια με τα 5 ακινητα...για να μαζεψει φορους ζηταει να τα εισπραξει απο οριμους και αγουρους ειτε εχουν ειτε οχι και ανεξαρτητα της φοροδοτικης τους ικανοτητας.Ενας φορος για να επιβληθει και ν αποδωσει θελει σφαιρικη μελετη για να ειναι και δικαιος και να δινει τη δυνατοτητα σε ολους να τον πληρωσουν.Εδω εγινε στο αρπα-κολα,γιαυτο και οταν προτοανοκοινωθηκε οι συντελεστες ηταν στο μισο απ οσο τελικα κατεληξε απλουστατα γιατι δεν τους εβγαιναν οι αριθμοι,τοσο απλα!Το χαρατσι δεν ειναι λυση γιατι το ζητουμενο σ αυτη τη χωρα ειναι ν αποκτησουμε φορολογικη συνειδηση.Και για να επιτευχθει αυτο χρειαζεται τα βαρη να κατανεμονται ΔΙΚΑΙΑ στις διαφορες κοινωνικες ομαδες και να ειναι σιγουρο οτι εχουν τη φοροδωτικη δυνατοτητα να τον πληρωσουν.Να υπαρχει διαφανεια που πανε τα λεφτα,και να ειναι οι φοροι ανταποδωτικοι,ωστε ο καθε πολιτης να αισθανεται οτι θα εχει το κρατος διπλα οποτε πραγματικα το χρειαζεσαι.Οσο για το συγκεκριμενο φορο σκεφτεσαι ποτε ποσοι θα εξαιρεθουν,οφσορ εταιριες,ξενοδοχει κλπ?Παλι τα μικρομεσαια εισοδηματα θα τη πληρωσουν και οι μικροιδιοκτητες ανεξαρτητου εισοδηματος.Οσο συνεπης φορολογουμενος να θελεις να εισαι οταν σε πνιγει η αδικια και η ανεχια θα παρανομισεις γιατι τελικα οι αναλγητοι σχεδιαστες των χαρατσιων οσο και εκβιαστικα να τ απαιτουν κανουν την ανυπακοη μονοδρομο ακριβως γιατι δεν απευθυνονται μονο σε εχοντες και κατεχοντες,αντιθετα γι αυτους παντοτε θα υπαρχει καποιο παραθυρακι.Οσο¨για τη σωτηρια της πατριδας¨που επικαλουνται,πατριδα δεν ειναι μονο οι λογγοι τα βουνα και οι θαλασσες,ειναι και οι ανθρωποι,ο κοσμος που ζει σ αυτο οικοπεδο.Και οποτε τους ζητηθηκε υπερασπιστικακ αυτη τη γη με σθενος και αυτοθυσια πολυ περισοτερο απο κατι εισαγωμενους πατριδοκαπηλους!!!!!!!!!

      • Asxetos avatar
        Asxetos @ Aris. A 29/09/2011 06:40:56

        + 1000

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ μεταρρυθμιστής 28/09/2011 10:17:05

      Το εγκεφαλογράφημά σας θα μπορούσε να τοποθετηθεί δίπλα στο πρότυπο κιλό στη Γαλλία, ως πρότυπο ευθείας. Οι γιατροί και οι μεγαλοδικηγόροι που λοιδορείτε θα κληθούν να πληρώσουν όσο και ο άνεργος και ο χαμηλοσυνταξιούχος, ίσως και λιγότερο ανά περίπτωση. Και εν τέλει, αν, όπως λέτε, τα εισοδήματά τους είναι τόσο μεγάλα, τότε πάλι θα την σκαπουλάρουν αναλογικά με τον χαμηλόμισθο. Δηλαδή, θεωρείτε δίκαιο ένα μέτρο το οποίο θεωρεί ότι για να πάρουμε κανά δίφραγκο παραπάνω από τους υποτιθέμενους φοροφυγάδες, οδηγούμε τον κοσμάκη σε μαζικές αυτοκτονίες...

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ TopGunZ 28/09/2011 10:34:53

        Θα σου απαντήσω κι εγώ ευγενικά και χαριτόβρυτα...Είναι βέβαιο οτι είσαι Top Gun . Απλά δεν ξέρω τι βλήμα είσαι: της Αεροπορίας ή του Πυροβολικού;Μάλλον της Αεροπορίας καθώς το βεληνεκές της αβελτηρίας σου υπερβαίνει κι αυτό του Scalp.
        Ο,τι θα την σκαπουλάρουν πάλι είναι βέβαιο. Είπα θα πληρώσουν κάτι κι αυτοί για πρώτη φορά από ιδρύσεως νέου ελληνικού κράτους, όχι οτι θα πληρώσουν ανάλογα με τη φοροδοτική τους ικανότητα.
        Επίσης είσαι καλός στα ανέκδοτα: " υποτιθέμενοι" φοροφυγάδες...Στην Ελλάδα μάλλον για σένα δεν υπάρχει φοροδιαφυγή. Όλοι είναι συνεπέστατοι φορολογούμενοι, με πρώτους τους ελεύθερους επαγγελματίες. Μάλλον η φοροδιαφυγή ύψους τουλάχιστον 15 δισ. ετησίως ( κατά Σάββα Ρομπόλη) είναι αόρατη σε σένα , κάτι σαν την stealth νεότευκτη τούρκικη κορβέτα.

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ μεταρρυθμιστής 28/09/2011 11:01:28

          Χα, το Top Gun αναφέρεται σε αυτοκίνητο, οπότε τράβα στη γωνία να δεις αν έρχομαι. Δε βρέχει, σε φτύνουν όλοι οι σχολιαστές, νεοφιλελεύθερο σκύβαλο.

        • Απορία avatar
          Απορία @ μεταρρυθμιστής 28/09/2011 11:04:48

          Ρε άνθρωπε ο φοροφυγάς γιατρός της Εκάλης έχει να πληρώσει το χαράτσι και το χαράτσι αυτό δεν αντιπροσωπεύει ούτε το ένα χιλιοστό αυτών που έκλεψε από τους φόρους.

          Ο κοσμάκης όμως δεν έχει να το πληρώσει και συν τοις άλλοις δεν έχει κλέψει και τίποτα.

          Αυτή την κοινωνική δικαιοσύνη πρεσβεύει το ΠΑΣΟΚ;

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ μεταρρυθμιστής 28/09/2011 11:49:58

          Μεταρρυθμιστή,η ελληνική κοινωνία έχει φοροφυγάδες,απατεώνες,λαμόγια,τεμπέληδες,κλεφτρόνια,πρεζόνια,κωλόπαιδα,κι αλήτες.
          Έχει όμως και νοικοκυραίους,εργατικούς,ευσυνείδητους,φιλότιμους.
          Καθήκον των κυβερνώντων είναι να καταφέρουν να εντοπίσουν αυτούς που βλάπτουν το δημόσιο συμφέρον,αυτούς που προσβάλλουν το δημόσιο αίσθημα,αυτούς που είναι δεν παράγουν γενικά,
          και να τους τιμωρήσει.
          Σε καμία περίπτωση όμως δε θα πρέπει να εφαρμοστεί η μέθοδος του τσουβαλιού.
          Το σύστημα έχει μηχανισμούς που μπορούν να ελέγξουν,και να τιμωρήσουν,αρκεί μία απλή ενεργοποίησή τους,από σοβαρά άτομα,που θα έχουν και το ραβδί στο χέρι.
          Απόδοση δικαιοσύνης ζητά ο κόσμος,το κλίμα είναι
          ιδιαίτερα φορτισμένο,και οι αντιδράσεις απόλυτα δικαιολογημένες.

        • Μαθηματικός avatar
          Μαθηματικός @ μεταρρυθμιστής 29/09/2011 01:26:18

          @μεταρρυθμιστής
          "Είπα θα πληρώσουν κάτι κι αυτοί για πρώτη φορά"
          "Ας πληρώσουν τώρα κι αυτοί ένα ελάχιστο ποσό"
          Ακριβώς αυτό: θα πληρώσουν ΚΑΤΙ, ένα ελάχιστο ποσό!!! Κάτι εντελώς ασήμαντο σε σχέση με αυτά που έχουν φοροκλέψει. Όμως το "κάτι" που θα κληθεί να καταβάλλει ο χαμηλοσυνταξιούχος ή ο άνεργος που έτυχε να κληρονομήσει ένα σπίτι από τον πατέρα του, μπορεί να είναι η αιτία της καταστροφής του.
          Από ότι φαίνεται όμως, ουδώλος σε απασχολεί αυτό!!!
          Πιθανότατα, τη λέξη γομάρια, ο Ροντούλης δεν την είπε μόνο για τους εντός του κοινοβουλίου υποστηρικτές του χαρατσιού.....

    • Miltos avatar
      Miltos @ μεταρρυθμιστής 28/09/2011 11:04:16

      Εχεις απόλυτο δίκιο:
      Είναι δίκαιο και σωστό να πληρώσει ΤΟ ΙΔΙΟ η κατάκοιτη γιαγιά στο χωριό για τα 80 (π.χ.) τμ του σπιτιού της και ο πλούσιος ελ. επαγγελματίας με τα 80 τμ του πολυτελέστατου εξοχικού του.

      Αν ήθελε να είναι "δίκαιο" (και αυτό υπό πολλές προϋποθέσεις) έπρεπε να βάλει έναν φόρο (πχ 0,1-0,2%) επί της αντικειμενικής αξίας ΚΑΙ να το στείλει ΜΕΣΩ ΕΦΟΡΙΑΣ.
      ΟΧΙ να απειλεί να κόψει το ρεύμα (η ενέργεια είναι κοινωνικό αγαθό κατά τα άλλα) σε όλους τους ανήμπορους και άρρωστους.

      Αλλά πως να το κάνουν αυτό, οι άχρηστοι και ανίκανοι, όταν ακόμα ΔΕΝ έχουν τα Ε9 του 2010 (έπρεπε να έχουν υποβληθεί οι δηλώσεις Ε9 από τον Ιούνιο αλλά τελικά (;;;;;) θα υποβληθούν τον Δεκέμβριο !!!!!!!!!!!)

      Είναι επίσης "δίκαιο" ότι οι μεγαλοϊδιοκτήτες που νοικιάζουν ακίνητα στο Δημόσιο ΔΕΝ θα πληρώσουν ΤΙΠΟΤΑ, γιατί οι λογ/σμοί της ΔΕΗ βγαίνουν στο όνομα του Δημοσίου.

      Είναι επίσης "δίκαιο" όταν ο λογ/σμος της ΔΕΗ είναι στο όνομα του ενοικιαστή και ο ιδιοκτήτης αρνηθεί να το πληρώσει να κόβεται το ρεύμα (στον ενοικιαστή) και να ειδοποιείται η εφορία να κυνηγήσει τον ενοικιαστή !!!!!!!! (αφού αυτός έχει σύμβαση με την ΔΕΗ και το δικά του στοιχεία έχει η ΔΕΗ).

      Είναι επίσης "δίκαιο" αν έχει πουληθεί το ακίνητο και ο νέος ιδιοκτήτης δεν έχει αλλάξει τα στοιχεία της ΔΕΗ να κυνηγάνε τον παλαιό ιδιοκτήτη !!!!!!!!

      Την δική τους ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ εσύ την βλέπεις δικαιοσύνη.
      Τα συμπεράσματα είναι νομίζω προφανή.

      • tpe avatar
        tpe @ Miltos 28/09/2011 11:34:36

        Δεν κατάλαβες...
        Αυτό λέγεται ΕΤΑΚ και ΔΕΝ έχει καταργηθεί, έτσι για να μην το ξεχνάμε... Αλλά όταν το έβαζε ο ΚΚ όλοι έσκουζαν....
        Τους φαινόταν εξωφρενικό να πληρώσουν 5€ για 120τμ (κατά μέσο όρο)...
        Ενώ τα 700€ τώρα είναι δίκαια...

    • Στελλα avatar
      Στελλα @ μεταρρυθμιστής 28/09/2011 17:07:32

      Νομιζω πως το καλυτερο θα ηταν να βαλουν καποιο πλαφον, απο καποια τετραγωνικα και πανω, οπως επεισης να παρουν υποψην τους τις περιοχες στις οποιες εχει καποιος τα ακινητα του. Σε καθε περιπτωση πρεπει να προστατευτει το "σπιτι του φτωχου". Τωρα ολοι εχουμε την αισθηση οτι το μετρο παρθηκε βιαστικα και αρπακολατζιδικα..

      • tpe avatar
        tpe @ Στελλα 28/09/2011 17:32:16

        Αν τίθεται θέμα φορολογίας, το ΕΤΑΚ είναι το πιο δίκαιο. Ενσωμάτωση στο φόρο εισοδήματος και τέλος. Πληρώνουν όλοι, αλλά όλοι, ένα μικρό ποσό κι όλα καλά.

  2. ΔΓΦ avatar
    ΔΓΦ 28/09/2011 10:19:27

    Φίλε μου ίσως θα έπρεπε λοιπόν να μη σχεδιαστεί στο πόδι (και) αυτό το μέτρο και να λαμβάνει υπόψη του κ άλλα κριτίρια...Δεν είναι άδικο όπως το παρουσιάζεις, σκέψου όμως κι αυτούς που τους άφησε ένα ακίνητο η οικογένειά τους και τώρα λόγω συνθηκών δυσκολεύονται να πληρώσουν τους φόρους κλπ....; Δεν είναι τόσο απλο ούτε μονοδιάστατο. Υποτίθεται ότι τα ακίνητα αφενός τεκμαίρονται στη δήλωση αφετέρου φορολογούνται πάνω από κάποια τ.μ.....Άρα έχουμε και διπλοφορολόγηση....

  3. KA avatar
    KA 28/09/2011 10:19:33

    έχω διαβάσει αρκετές μπούρδες στη ζωή μου, αλλά το σχόλιο του "μεταρρυθμιστή" τις ξεπερνάει όλες με τεράστια διαφορά.

    Πού να αρχίσω και πού να τελειώσω;

    Ο φόρος είναι αμφίβολο αν πλήττει τους πλουσίους και ιδιαίτερα αυτούς που έχουν "μαύρα" χρήματα. Το αν θα τους παρει κάτι από αυτά που έχουν τσεπώσει είναι κατ' αρχάς αμφίβολο (λόγω των παρένθετων εταιρειών για τις οποίες έχουν μεριμνήσει), αλλά και τότε ακόμα είναι σαφές πως δεν θα τους νιάξει και πολύ.

    Αντίθετα, θα νιάξει (ο "δίκαιος" φόρος σου)

    - τους επαγγελματίες με μία επιχείρηση σε κεντρικό σημείο, η οποία ψυχορραγεί λόγω της κρίσης, και η οποία θα κληθεί να πληρώσει ΚΑι αυτό το φόρο μαζί με όλα τα άλλα εφευρήματα "μεταρρυθμιστικών" εγκεφάλων του δικού σου βεληνεκούς

    - τα νοικοκυριά που πήραν κάποτε ένα καινούργιο αστικό διαμέρισμα με δάνειο που υπολόγιζαν να ξεπληρώνουν κάπως άνετα με τον μισθό τους ο οποίος περιεκόπη ή χάθηκε τελέιως ...

    - τους συνταξιούχους που είχαν φροντίσει να πάρουν ένα σπίτι για να συμπληρώνουν το δικό τους εισόδημα ή των παιδιών τους, ενοικιάζοντάς το. Τώρα, το έχουν ξενοίκιαστο δύο χρόνια, πληρώνουν τους λογαριασμούς του, μετράνε το υπόλοιπο της σύνταξης και πανηγυρίζουν για τη δικαιοσύνη του νόμου σου ....

    Το να χαρακτηρίζεις δίκαιο έναν νόμο που ισοπεδώνει τους πολίτες και δεν τους ξεχωρίζει σε πλούσιους και φτωχούς, είναι διαστροφή. Μεταρρυθμιστική ίσως διαστροφή (σε λίγο θα μπεί και αυτός ο όρος στην ψυχιατρική) αλλά διαστροφή.

    Τι να πει κανείς; ΑΠλά είναι κοινωνιολογικά ενδιαφέρον να βλέπει κανείς πως οι μπαρούφες του επικοινωνιακού επιτελείου του θίασου που ονομάζεται κυβέρνηση, βρίσκουν εήκοα ώτα. Εκτός και αν πίσω από τα εύηχα ψευδώνυμα τύπου "μεταρρυθμιστής" βρίσκονται οι γνωστοί θορυβοποιοί του διαδικτύου, σε διατεταγμένη υπηρεσία.

  4. papado avatar
    papado 28/09/2011 10:19:51

    Κάθε μέρα έρχεται το τέλος του ΠΑΣΟΚ αλλά πάντα εδω είναι...Αν νομίζετε οτι με το μελάνι θα πέσει το καθεστώς είστε γελασμένοι...ή κρατάτε την βάση της ΝΔ σε καταστολή εσκεμμένα.

    • noldor avatar
      noldor @ papado 28/09/2011 10:39:37

      ++++++++

      Σκέψου μόνο, τα τελευταία δύο χρόνια πόσες "έγκυρες" πληροφορίες μιλάνε για εκλογές όπου θα "εκφραστεί" η λαϊκή βούληση και οργή.

    • kp8 avatar
      kp8 @ papado 28/09/2011 22:19:28

      Μακράν το καλύτερο σχόλιο που έχω διαβάσει εδώ και μέρες

  5. Alkimos avatar
    Alkimos 28/09/2011 10:27:57

    «Τα γεγονότα άρα φανερώνουν πως άλλα ήταν αυτά που επιδιώχθηκαν από το ΠΑΣΟΚ, από την αρχή, που καμιά σχέση δεν είχαν με την ευημερία του ντόπιου πληθυσμού. Τα σχέδια αυτά αποδεικνύονται διεθνιστικά και βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη.»

  6. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 28/09/2011 10:40:01

    Δέν είναι μόνο η επίθεση στην ιδιοκτησία. Τώρα με τις νέες εξαγγελίες Βενιζέλου έχουμε και επίθεση κατά της αποταμίευσης!
    Η αποταμίευση...ποινικοπείται!

    Με λίγα λόγια και χωρίς προσχήματα πιά, συνεχίζεται η μεθοδευμένη και αδίσταχτη προσπάθεια καταστροφής της μεσαίας τάξης ,σύμφωνα με τις επιταγές της παγκοσμιοποίησης, που θέλει το λαό μια μεγάλη εξαθλιωμένη πολύ-πολιτισμική μάζα που απλά να εργάζεται με τις αθλιότερες αποδοχές και συνθήκες.

    Και τι κάνουμε εμείς γι’ αυτό? Τίποτα!

    Είναι τραγικό να βλέπει κανείς πως, ακόμα και οι όποιες κινητοποιήσεις γίνονται, δεν έχουν σαν αντικείμενο τον στραγγαλισμό του λαού και την καταστροφή της χώρας ,αλλά την προσπάθεια συγκεκριμένων συντεχνιών να διατηρήσουν τα προνόμιά τους!

    Η συστηματική αποβλάκωση του λαού τα τελευταία 30 χρόνια τώρα αποδίδει με τον καλύτερο τρόπο, όπως και η μεθοδευμένη προσπάθεια να μπαίνουν στην πολιτική ζωή μόνο εύκολα ελεγχόμενοι ασήμαντοι ή , στην καλύτερη περίπτωση , μετριότητες. (γι'αυτό το γεγονός πως το σύστημα είχε τόσα χρόνια τον Α.Σαμαρά στο ψυγείο, είναι το καλύτερο διαπιστευτήριό του).

    Ναι αλλα τι κάνει η αντιπολίτευση? Εδώ πιά έχει φανεί ξεκάθαρα,πώς αν και ο λαός είναι όχι απλά "αγανακτησμένος" αλλα εξοργισμένος όσο ποτέ, δεν μπορεί να κάνει τίποτα χωρίς οργάνωση και καθοδήγηση. Η συντριπτική πλειοψηφία του λαού δέν είναι ενταγμένος σε συντεχνείες με "Φωτόπουλους"

    Η Αριστερά κάνει τα ελάχιστα, απλά για την τιμή των όπλων.

    Η Ν.Δ? Αφήστε καλύτερα ,δεν θέλω να στενοχωρηθώ πρωί-πρωί . Η στάση της (ή μάλλον η στρατηγική της) θα μπορούσε να περιγραφεί από τον τίτλο του άρθρου: «περιμένοντας να αρχίσει να διαγράφεται το τέλος του ΠΑΣΟΚ»…

    Τι να το κάνουμε να τελειώσει το ΠΑΣΟΚ , όταν μαζί με το ΠΑΣΟΚ θα έχει έρθει, με τρόπο μή αναστρέψιμο, και το τέλος της Ελλάδας;

  7. dimitris avatar
    dimitris 28/09/2011 10:41:39

    Αν δεν κάνω λάθος, αν παραιτηθούν ολοι οι βουλευτές ενός κόμματος μαζί με τους αναπληρωτές πάμε για εκλογές; Αν ισχύει κάτι τέτοιο και η ΝΔ και οι "αριστερές" δυνάμειες, το κάθε κόμμα ξεχωριστά, θα μπορουσε να προκαλέσει εκλογές.
    Επομένως, δεν θέλει κανείς εκλογές. Μονο να συνεχιστεί η υποδούλωση και διάλυση της χώρας. Ας τα ακούνε εκεί στην ΝΔ που το παίζουν αντιμνημονιακοί.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ dimitris 28/09/2011 17:20:55

      Κάνεις λάθος. Κατά το Σύνταγμα, και τον εκλογικο νο, αν παραιτηθούν οι βουλευτές ενός κόμματος θα πρέπει να αναλάβουν οι αναπληρωματικοί. Και αν υποθετικα μιλώντας παραιτηθούν και αυτοί τότε οι έδρες περιέρχονται στα υπόλοιπα κόμματα. Άρα το μόνο που μπορεί να κάνει κάποιο κόμμα είναι να μην πηγαίνει στη βουλή

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 28/09/2011 17:21:55

        εκλογικό νόμο

  8. geopan avatar
    geopan 28/09/2011 10:45:48

    ρε μεταρρυθμιστή δεν πας να κάνεις μια μεταρρύθμιση εγκεφάλου;άντε γιατί πολύ μας τα έπρηξες καραγκιοζάκο.

  9. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 28/09/2011 10:46:23

    Αναπάντεχο άρθρο στο capital από τον Μαυρίδη,
    λέω αναπάντεχο γιατί το capital έπαιξε φιλοκυβερνητικό παιχνίδι τα τελευταία 2 χρόνια με λίγες εξαιρέσεις τελευταία..

    h__p://www.capital.gr/Articles.asp?id=1291575

    "Χάνουν την πρόσβασή τους στο τραπεζικό σύστημα και παίζουν τα ρέστα τους για την επιβίωσή τους. Το κούρεμα των ομολόγων κατά 50% θα έχει ως αποτέλεσμα ένα νέο σχέδιο σωτηρίας των τραπεζών (κι όχι των μετοχών τους αυτή την φορά) με λεφτά της ΕΚΤ, η οποία και θα έχει πλέον τον έλεγχο όλης της κατάστασης. Η Μαφία της διαπλοκής ετοιμάζεται ήδη για την επόμενη ημέρα...

    Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τους τελευταίους μήνες το τραπεζικό σύστημα έχει ανοίξει τους κρουνούς του για τα χρεοκοπημένα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Οι τράπεζες που σε άλλες περιπτώσεις οδηγούν στη χρεοκοπία υγιείς επιχειρήσεις, στην προκειμένη περίπτωση κλείνουν τα μάτια και πετάνε τα λεφτά τους στον Καιάδα.

    Ο λόγος είναι απλός: Αύριο δεν θα βρίσκονται στο τιμόνι εκείνοι που δίνουν σήμερα τα λεφτά. Είναι δεδομένο ότι αυτή την στιγμή σκορπάνε λεφτά των καταθετών και του ελληνικού δημοσίου. Ο απαράδεκτος νόμος Αλογοσκούφη τους έδωσε το δικαίωμα να ασκούν εξουσία με λεφτά των φορολογουμένων, με τα χρήματα των Ελλήνων πολιτών. Οι συνταξιούχοι των 600 ευρώ στερούνται την σύνταξή τους για να πάρουν τα χρεοκοπημένα Μέσα Ενημέρωσης νέα δάνεια. Τόσο απλά, τόσο ξεκάθαρα.

    Οι εντολές προέρχονται από το σάπιο και βαθιά διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα. Ο στόχος είναι εμφανής: Στην διαμόρφωση της νέας κατάστασης, μετά από το κούρεμα, να έχουν στα χέρια τους υποθηκευμένες συνειδήσεις για να πλάσουν κατά το δοκούν την επόμενη ημέρα. Αφού περάσει ο πρώτος καιρός του σοκ και επιχειρήσουν να αναλάβουν και πάλι τα ηνία μέσα από νέα πολιτικά σχήματα! Οι ίδιοι άνθρωποι, τα ίδια συμφέροντα, με άλλη πιθανότατα ενδυμασία.

    Κι όσοι έχουν αρνηθεί να παίξουν σε αυτό το άθλιο παιγνίδι έχουν δει το όνομα τους πρωτοσέλιδο πίσω από την εκφοβιστική λέξη «σκάνδαλο». Εδώ δεν μιλάμε για Μέσα Ενημέρωσης, αλλά για φωλιές εκβιαστών. Από πληρωμένα πιστόλια που περιμένουν την επόμενη αποστολή τους..."

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΝΙΚΟΛΑΣ 29/09/2011 01:33:37

      Μπα εντολές αφεντικού εκτελεί. Επιθυμία τους είναι να πτωχεύσουν κάποια εκδοτικά συγκροτήματα για να έχουν λιγότερους ανταγωνιστές. Και ξαφνικά κάποιοι τραπεζίτες δίνουν δάνεια, για την ακρίβεια θαλασσοδάνεια, και τους κρατάνε στη ζωή νοθεύοντας εμμέσως τους κανόνες του ανταγωνισμού.

  10. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 28/09/2011 10:55:11

    ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ ΜΑΣ, ΜΑΓΚΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΖΙΤΖΙΚΑΣ ΠΟΥ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ.. ΜΑΚΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΡΜΗΓΚΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΣΠΑΤΑΛΕΣ (ΙΣΑ-ΙΣΑ ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΖΟΥΣΕ ΠΟΛΥ ΛΙΤΑ) ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΑΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑΤΙ "Η ΓΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ" ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ!!!
    Α ΡΕ ΑΙΣΩΠΕ... ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ 'ΠΕΣ ΚΑΛΑ...

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΜΑΝΙΑ 28/09/2011 11:06:12

      ΜΑΝΙΑ, ακόμα και ο Αίσωπος δεν μπορούσε να φανταστεί τέτοιους πουλημένους προδότες! Βλέπεις είχε ζήσει (αν δέν κάνω λάθος) πρίν τους Περσικούς Πολέμους και δέν ήξερε για τον Εφιάλτη...

  11. Μ.Γ avatar
    Μ.Γ 28/09/2011 11:07:01

    Kανενα "τελος του ΠΑΣΟΚ" δεν ειναι προδιαγραμμενο εαν δεν υπαρξει το "συν Αθηνα και χειρα κινει" απο την μερηα του λαου. Και δεν αναφερομαι σε τιποτα "επαναστατικες διαδικασιες", σε "ενοπλες ejegerseiw" και σε αλλα τετοια αφελη και ρομαντικα και, εν τελει, απολυτως καταστρεπτικα για τον τοπο (οπως αποδεικνυεται ιστορικα καθε φορα που επικρατει η τυφλη βια). Κατα την γνωμη μου δυο ειναι οι πρακτικες -και ειρηνικες- ενεργειες που θα επρεπε να κανουμε ως λαος για να ριξουμε αυτη την αθλια κλικα που διαλυει την Ελλαδα. Η πρωτη ειναι να αρνηθουμε να πληρωσουμε καθε ειδους αντισυνταγματικο και απατεωνιστικο χαρατσι που θα καταληξει στις τσεπες των τοκογλυφων. Με τον τροπο αυτο η "κυβερνηση" θα στριμωχτει στην γωνια, γιατι "δεν θα πιασει τους στοχους του μνημονιου" και, καθως θα βρεθει αντιμετωπη με την βεβαιοτητα της συμβολικης χρεωκοπιας (γιατι την πραγματικη την βιωνουμε ηδη) θα υποχρεωθει να προκηρυξει εκλογες. Επισημαινω προς τους "φοβισμενους" και "νομοταγεις" πως οι συνεπειες μιας τετοιας πραξης -εαν δεν φερει αποτελεσματα μεχρι το τελος του χρονου- ειναι μια αστεια επιβαρυνση κατα 1% μηνιαιως επι του χαρατσιου. Η δευτερη ενεργεια ειναι η προκηρυξη μιας γενικης απεργιας διαρκειας που θα παραλυσει την χωρα για 10-15 μερες. Και σ' αυτη την περιπτωση η "κυβερνηση" θα βρεθει εκτεθειμενη απεναντι στους τοκογλυφους-κατακτητες και θα υποχρεωθει να εγκαταλειψει την εξουσια, παλι για να μην σκασει στα χερια της η βεβαιη χρεωκοπια. Ολα τα αλλα ειναι λογια, που εκτονωνουν ισως την οργη μας, χωρις ομως να φερνουν αποτελεσματα.

  12. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 28/09/2011 12:32:21

    Ρε μπας κι εχουμε σοβιετια και δεν το πηραμε χαμπαρι?
    Αρης εχεις απολυτο δικηο και σ αυτους που εξακολουθουν να επιβουλευονται την κατσικα του γειτονα ας κοιταξουν να αποκτησουν κι αυτοι.

  13. ΖΑΡΙΑΝΟΣ avatar
    ΖΑΡΙΑΝΟΣ 28/09/2011 13:41:54

    Βρε καλόπαιδα τόσο καιρό φωνάζαμε να πληρώσουν την κρίση οι έχοντες και κατέχοντες.
    Όποιος λοιπόν έχει πολλά ακίνητα, 3,4,10,20, νομίζω ότι ανήκει στην κατηγορία που λέμε. Σωστά;
    Μέχρι εδώ νομίζω ότι συμφωνούμε.
    Ε, ας πληρώσει λοιπόν, έστω κι έτσι. Πως αλλιώς δηλαδή θα του τα πάρουν.
    Ένας οικογενειάρχης που έχει ένα σπίτι, μέχρι έστω 120 τ.μ. γατί να πληρώσει.
    Εκεί κατά τη γνώμη μου είναι η αδικία και αν έχετε ενστάσεις δεκτές.

    • tpe avatar
      tpe @ ΖΑΡΙΑΝΟΣ 28/09/2011 17:36:14

      Το ΕΤΑΚ σε χαλάει; 1,5δις είναι τα ανείσπρακτα έσοδα από αυτό. Λέει πως θα πάρει 2δις από το χαράτσι που σε γονατίζει... Βλέπεις πως κάνει επίθεση στην ιδιοκτησία; Κανέναν δεν θα τον πείραζε αν ήταν 40-50€.
      Επιπλέον, δεδομένης της ψηφιακής μορφής των αρχείων της ΓΓΠΣ, θα μπορούσε να υπολογίζεται αυτόματα, χωρίς κόπο.
      Αλλά δεν θέλουν. Απλά τους νοιάζει να κάνουν επίθεση στην ιδιοκτησία, για να μας καταντήσουν τη Φλώριδα της ΕΕ.

  14. Κτησιας avatar
    Κτησιας 28/09/2011 13:53:12

    Είναι επίσης γνωστό ότι μεγάλο μέρος του μαύρου χρήματος ξεπλένεται στην οικοδομή !

  15. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 28/09/2011 13:54:15

    Η ΝΔ θα πάρει το μέτρο πίσω αν κι όταν γίνει κυβέρνηση; Θα επιστρέψει το χαράτσι σε όσους θα το έχουν πληρώσει; Η θα πει ότι είναι δεσμευση απέναντι στην τρόικα και θα το επανεξετάσει όταν η οικονομία θα βελτιωθεί;

    Ο λαλίστατος κ. Μιχελάκης ας μας απαντήσει.

  16. καθηγητής avatar
    καθηγητής 28/09/2011 13:59:55

    Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...

    Ηλεκτρονικό, καθολικό, αναδρομικό πόθεν έσχες για όλους (συμπεριλαμβανομένων καταθέσεων, συμμετοχών σε εταιρείες) και τελείωσε η φοροδιαφυγή αν εφαρμοστεί σωστά. Μην ξεχνάτε όμως ότι τα πρώτα πουλάκια που θα πιαστούν θα είναι τα 300 του οίκου ανοχής της πλατείας Συντάγματος, οπότε κάτι τέτοιο δεν θα γίνει ΠΟΤΕ.

  17. Γιαδικιάρογλου avatar
    Γιαδικιάρογλου 28/09/2011 15:03:48

    Κάνεις ένα μεγάλο λάθος Αris A.
    Δεν είναι μόνον ο Βενιζέλος ο οικονομικός εκτελεστής.
    Είναι και ο πρώην Γ.Π είναι και οι 154 του Πασοκ, είναι
    και το ΛΑΟΣ είναι και η Μπακογιάννη είναι βεβαίως,
    βεβαίως και το τελευταίο φρούτο η Ελσα Παπαδημητρίου,
    που μόλις χτες στήριξε τα απάνθρωπα μέτρα του πολιτικού
    πτώματος που λέγεται Πασοκ.

  18. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 28/09/2011 22:25:29

    Εγώ πάντως από τα κανάλια δεν άκουσα τίποτα.......

    http://www.youtube.com/watch?v=gKsZFD-kt-o&feature=player_embedded

  19. geopan avatar
    geopan 28/09/2011 22:34:01

    από το site του πασοκ.τα σχόλια περριτεύουν.τι να λέμε τώρα..

    ΤΟΜΕΑΣ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ Μ.Μ.Ε.


    ΑΘΗΝΑ 28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2011



    ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ

    ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ



    ΛΑΜΠΑΔΕΣ
    1. Οι Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ για ακόμη μία φορά στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων. Έκαναν και χθες αυτό που έπρεπε για να συνεχιστεί η δύσκολη, η επίπονη, αλλά η μοναδική πορεία προς τη σωτηρία και την αλλαγή της χώρας.

    2. Μία πλειάδα ανθρώπων χθες το βράδυ άναψαν λαμπάδα στο ύψος των Βουλευτών του Κινήματός μας...

  20. cobalt avatar
    cobalt 28/09/2011 22:42:06

    Δάσκαλοι στον κοινωνικό αυτοματισμό όμως οι μπαγαπόντηδες ε;

    Όλοι εναντίον όλων. Ενοικιαστές ενάντια στους ιδιοκτήτες για τη ΔΕΗ και "Φοροφυγάδες" εναντίον "αδικοχρεωμένων" για τη νέα φορολογία.
    Η Ελληνική κοινωνία σε mexican showdown όπως στο τέλος του Reservoir dogs.

    Έχουμε φτάσει να βγαίνει ο Μπένυ να λέει κουτουράδες και αντί να πέσει μούτζα ίσαμε έξι στρέμματα και να φοβάται να πάει σπίτι του, χεζόμαστε όλοι μην μας πάρουν το σακί με τα φασόλια.
    Όταν καταλάβουμε πως ενώ ο ένας κοιτάει την τσέπη του αλλουνού, η μαφία ετοιμάζεται για την μεγαλύτερη μπάζα του αιώνα και πως ότι φάγανε όλοι οι φοροφυγάδες και όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες 20 χρόνια, δεν είναι ούτε το 1/100 απο αυτά που έχει δαγκάσει ένας πρασινωπός υπουργός αμύνης σε μια καλή τετραετία, ελάτε να τα ξαναπούμε.

    Ναι, η αλήθεια είναι πως σε αυτή τη χώρα αθώοι δεν υπάρχουν. Αλλά η τιμωρία έχει ξεπεράσει το έγκλημα μας εδώ και καιρό. Βάλτε, λοιπόν, στόχο αλλού και μην τρώγεστε μεταξύ σας. Φιλιώστε, *μπίπ* την καταδίκη μας.
    Μπήκαν στην πόλη η οχτροί κι εμείς κοιτούσαμε τον διπλανό.
    Ας διώξουμε πρώτα τα άλιεν που μας κυβερνάνε και μετά την κάθαρση τη βρίσκουμε μεταξύ μας.
    Στην ανάγκη θα στήσουμε καναβάτσο στο Σύνταγμα και θα πλακωνόμαστε με τη σειρά: "Ελ. Επαγγελματίας" vs "Μίσθομαν". Μετά όμως. Τώρα προέχουν άλλα.

    Μαζευτείτε λοιπόν (και μην ταΐζετε τα τρόλια)

    Ού ρε..

    To forget one's purpose is the commonest form of stupidity
    (Το να ξεχάσει κάποιος το σκοπό του είναι η συνηθέστερη μορφή βλακείας)
    Φρίντριχ Νίτσε

  21. Aris. A avatar
    Aris. A 28/09/2011 22:50:34

    Να ετοιμαζόμαστε να μπει χέρι και στις μικροκαταθέσεις μας εάν περάσει το χαράτσι στα ακίνητα.

    Ηδη ο Βενιζέλος το είπε.

    Ολα πρέπει να καταγραφούν ώστε σε επόμενο βήμα να βάλουν χέρι.

    Καταθέσεις, μετοχές, αποδόσεις από ασφαλιστικά συμβόλαια, αμοιβαία κεφάλαια όλα θα ζητηθεί να καταγραφούν.

    Θα πηγαίνεις με τα έσοδα τις αποδείξεις τα έξοδα και θα πρέπει να δίνεις λογαριασμό τι έκανες τα υπόλοιπα.

    Κανονική νταβατζήδες δηλαδή. Θα μας βάζουν για πιάτσα έναν χρόνο σκληρής δουλειάς και θα πηγαινουμε να τους δίνουμε λογαριασμό τι θα κάνουμε τα χρήματα μας.

    Αλήθεια πως το λένε αυτό ελεύθερη οικονομία ή κουμμουνισμό.

    Η φιλελεύθερη τάση στην ΝΔ γιατί ζητάει συναίνεση για την Σοβιετικοποίηση της οικονομίας;;

    Η Μέρκελ δεν είναι χαζή και οι Γερμανοί.

    Σου λέει κωλόπαιδα φαληρίσατε και έχετε τέτοιο ποσοστό ιδιοκατοίκησης και 300 δισ καταθέσεις.

    Ο στόχος τους είναι να μας τα φάνε.

    Να μας βάζουν τόσους φόρους που για να ανταποκριθείς θα έχεις δύο επιλογές.

    Η να πηγαίνεις στην τράπεζα να τραβάς από τα έτοιμα να τα παίρνει το κράτος και με την σειρά του οι δανειστές άρα έμμεσα να βάλουν στο χέρι τις καταθέσης ή να αναγκαστείς από τα πρόστιμα και τις προσαυξήσεις να σου παίρνει κάποιο περιουσιακό στοιχείο το κράτος για να ξεχρεώσεις δηλαδή οι δανειστές αφού θα είναι πλέον δημόσια περιουσία.

    Ειδατε τι είπε ο Πάγκαλος και το παίρνουμε στην πλάκα.

    Θα πουλήσω ένα σπίτι για να ξεχρεώσω.

    Πουλήστε για να ξεχρεώσετε τι διαμαρτύρεσται.

  22. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 28/09/2011 23:28:03

    Α,ρε cobalt.........Πόσο δικιο έχεις........Η διχόνοια. Η κατάρα της χώρας .....Και πάνω σ'αυτό ,παίζουν με μαεστρία.... ' Αλλά η τιμωρία έχει ξεπεράσει το έγκλημά μας εδώ και καιρό'. Και αυτό είναι το τραγικό.

  23. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 29/09/2011 00:05:41

    βρε μεταρυθμιστη εσενα επρεπε να εχει ο βενιζελος για συμβουλο. πως του ξεφυγε βρε παιδι μου τετοιο κελεπουρι?. μαζι θα σωζατε τη χωρα, κανε καμια αιτηση μπας και σε προσλαβουν για συμβουλο,γιατι πρεπει να εισαι ο μοναδικος ελληνας που να υποστηριζει αυτες τις γελοιοτητες.

  24. karenin avatar
    karenin 29/09/2011 00:15:05

    Μας πήρανε χαμπάρι. Εμαστε μια φτωχή χρεοκοπημένη χώρα, με πλούσιους
    πολίτες...

    • cobalt avatar
      cobalt @ karenin 29/09/2011 01:08:19

      Παράξενο, γιατί έχω κάτι φιλαράκια στη Θήβα, στο Άργος, στην Πρέβεζα, στους Αμπελόκηπους, στην Δραπετσώνα, στο Κερατσίνι και στον Κορυδαλλό (απ' έξω), που διαφωνούν.
      Δεν είναι όλη η Ελλάδα το δελτίο του STAR ξέρεις..

      • karenin avatar
        karenin @ cobalt 29/09/2011 01:33:27

        Δεν με κατάλαβες, είναι σαν το κατακεφαλη εισόδημα μιας χώρας. Παίρνεις
        το ΑΕΠ και το διαιρείς με τον πληθυσμο . Ετσι βαπτιζόμστε όλοι πλούσιοι.

  25. firiki2010 avatar
    firiki2010 29/09/2011 00:50:33

    Μερικές σύντομες παρατηρήσεις.
    1. Εκτακτες καταστάσεις απαιτούν έκτακτα μέτρα. Να το δεχθώ. Και να το πληρώσω αγόγγυστα. Μόνο που η κατάσταση δεν είναι έκτακτη πλέον, είναι μόνιμη όπως και το συγκεκριμένο μέτρο . Και το μέτρο είναι απλώς ένα "μπάλωμα" που το παίρνουν γιατί τα προηγούμενα μέτρα (τα πρώτα, τα δεύτερα, τα τρίτα τα...τα...) αποδείχθηκαν αναποτελεσματικά.
    2. Το μέτρο είναι προφανώς άδικο . Πληρώνεις ένα μήνα το χρόνο ενοίκιο για ένα σπίτι που το αγόρασες με χρήματα που φορολογήθηκαν για το οποίο έχεις ένα σωρό επιβαρύνσεις και το οποίο πιθανώς χρωστάς
    2. Το μέτρο μοιάζει εκδικητικό και από αυτή τη γωνία το βλέπουν και κάποιοι σχολιαστές "Εχεις ακίνητο ή ακίνητα; Αρα έχεις κλεψει. Πάρε λοιπόν ένα ακόμα φόρο στο ακίνητο σου για να μάθεις!" Αυτό δεν είναι πολιτική. Αυτό είναι κόμπλεξ.
    3. Η κυβέρνηση σταθερά φορολογεί μόνο αυτά που μπορεί να πιάσει εύκολα. Προσπάθεις για να πιάσει αυτόν που δηλώνει 15.000 και βγάζει 80.000 δεν βλέπω ή δεν βλέπω να αποδίδουν.
    4. Το μέτρο- μπάλωμα το οποίο καθιερώνεται μόνιμα φοβάμαι ότι βοηθά στο να μην γίνουν οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν. Σήμερα 5€/τμ αύριο 10 μεθαύριο 20 Μια χαρούλα! " Τι αποκρατικοποήσεις και αξιοποίηση δημόσιας περιουσίας...... Αυτά είναι δύσκολα πράγματα! Βρήκαμε την λύση! Την περιουσία .... των άλλων!" Εξ άλλου ο Βενιζέλος το είπε ότι με 1τρις την αξία των ακινήτων των Ελλήνων "αν φορολογούσαμε με 10% θα αντλούσαμε 100δις" Ναι ρε οικονομικέ ογκόλιθε, κι αν φούσκωνες τις αντικειμενικές αξίες 100% θα αντλούσες 200!
    5. Και για να μην ξεχνιόμαστε Το χαράτσι στα ακίνητα δεν είναι το μόνο μέτρο . Επί δύο χρόνια σχεδόν κάθε λίγο και λιγάκι ( τον τελευταίο καιρό κάθε δεκαήμερο ή και συχνότερα ) παίρνουμε διαρκώς και πιο πανικόβλητοι μέτρα Σας μοιάζει να υπάρχει κάποιο σχέδιο ;; Σας φαίνεται να αποδίδουν τα μέτρα; Βλέπετε κάποια προοπτική;
    Η κυβέρνηση αυτή -όπως και οι περισσότροι σοσιαλιστές- αρνείται να καταλάβει κάτι που πολύ μου αρέσει και συχνά-πυκνά το επαναλαμβάνω: Το πως θα μοιράσεις τον πλούτο σήμερα (στη συγκεκριμένη περίπτωση τα βάρη) καθορίζει το αν και πόσος πλούτος θα παραχθεί αύριο. Στην παραγωγή πλούτου ως γνωστόν οι σοσιαλιστές δεν τα πολυκαταφέρνουν. Ειδικότητα τους η αναδιανομή ανύπαρκτου πλούτου, μιζέριας και δανεικών.

    • karenin avatar
      karenin @ firiki2010 29/09/2011 01:14:10

      Ο φόρος αυτός δεν επιβλήθηκε υπο το κράτος του πανικού. Οι ευρωπαίοι που θα μας δανείσουν, την υπαγόρευσαν. Δεν τους βγαίνει με τίποτα, χώρα που έχει πολίτες με ένα τρισ. ακίνητη περιουσία, 200 δισ. καταθέσεις, και 600δισ.
      στην ελβετία, να μην έχει φραγκο στα ταμεία του κράτους.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ karenin 29/09/2011 01:29:55

        Ο φόρος είναι εγχώριας εμπνευσης. Τον έβαλαν ως "ισοδύναμο" επειδή δεν έπιασαν τους δημοσιονομικούς στόχους που συμφωνήθηκαν με την τρόϊκα. Ο φόρος δεν περιλαμβάνεται ούτε στο μνημόνιο ούτε στο μεσοπρόθεσμο. Αν ήταν ευρωπαικής έμπνευσης θα έμπαινε εξ αρχής από τον Μαιο του 2010 και πιθανώς τότε να μπορούσε να "δικαιολογηθεί" η επιβολή του. Το χαράτσι είναι αποτέλεσμα πανικού, κόμπλεξ και αποτελεί ακόμα μια ομολογία τραγικής αποτυχίας .
        Για το "προβληματάκι " που υπονοείς ότι έχουν κάποιοι Ευρωπαίοι με τους Ελληνες ισχύει. Γι αυτό και ως ένα βαθμό λειτουργούν τιμωρητικά και γι αυτό αναποτελεσματικά. Τους δώσαμε όμως κι εμείς "πατήματα" .

      • anonymous avatar
        anonymous @ karenin 29/09/2011 01:49:36

        Που τα βρήκαμε τα 600 δις στην Ελβετία; Μια συκοφαντία του spiegel ήταν.
        197 δις έχουν οι Γερμανοί στην Ελβετία, και η Γερμανία είναι 10 φορές πιο μεγάλη και με σαφώς πιο πλούσιους κατοίκους από την Ελλάδα. Εμείς λοιπόν που τα βρήκαμε τα 600 δις;

        Από τους υπολογισμούς μου υπολογίζω το Ελληνικό κεφάλαιο σε 200-300 δις συνολικά. Κι εννοώ επενδεδυμένο κεφάλαιο σε βαπόρια, διότι μόνο αυτό μας έχει απομείνει, και το κεφάλαιο κίνησης που έχουν στην Ελβετία.

        Τώρα για τα άλλα που λες θα σου πω ότι όλη η περιουσία είναι 1,2 τρις και χρωστάμε 350 δις, τα οποία τα θέλουν αύριο το πρωί, διότι δεν έχουν ρευστό επειδή έπαιξαν τα λεφτά κι έγιναν καπνός. Μας εκβιάζουν να τα πουλήσουμε για να τους δώσουμε το ρευστό αλλά κανείς δεν έχει λεφτά για να τα αγοράσει. Που πήγαν λοιπόν τα λεφτά; Και στην τελική ας έρθουν να πάρουν τα έργα που χρηματοδότησαν. Να τα εκμεταλλευτούν όπως νομίζουν για να εισπράξουν τα δάνειά τους.

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ anonymous 29/09/2011 02:27:45

          Tα 350 δις χρέος κανείς δεν μας τα ζητάει "αύριο το πρωί". Η Ευρώοη ζητά να ξαναρχίσουμε να το εξυπηρετούμε όπως το εξυπηρετούσαμε στο όχι πολύ μακρινό παρελθόν, ώστε να μην μας δανείζει αυτή.

          • anonymous avatar
            anonymous @ firiki2010 30/09/2011 01:38:10

            το κρατικό χρέος αγαπητέ μου αναχρηματοδοτείται. Κανένα κράτος δεν επιβιώνει αν του κόψουν τη χρηματοδότηση αύριο το πρωί. Εμάς μα την έκοψαν και για να μην καταρρεύσει το σύμπαν ανέλαβαν αυτοί την υποχρέωση να μας χρηματοδοτήσουν μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση. Μόνο που για να ομαλοποιηθεί η κατάσταση χρειαζόμαστε 10 χρόνια κι αυτοί θέλουν τα λεφτά αμέσως. Ε αυτό δε γίνεται.

  26. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 29/09/2011 01:21:45

    Δεν το βλέπω το τέλος του πασοκ να ρχεται σχετικά σύντομα.....δυστυχώς....

  27. karenin avatar
    karenin 29/09/2011 01:55:40

    Είναι που οι περισσότερες χώρες τον έχουν αυτον το φόρο, γιαυτο και οι μεγαλοιδιοκτήτες τα κρατουν στις εταιρείες τους. Κάποιοι με ακίνητο αξίας
    5εκατ. σε ακριβό προάστειο με συντελεστή 10% θα πληρώσουν 500χιλ. Αν
    είναι έτσι, είναι ο μόνος τρόπος να πληρώσουν οι έχοντες. Επρεπε να φωνάξουμε πιο πολύ για τούς έμμεσους φόρους. Εκεί γίνεται μεγαλύτερη ζημιά.

  28. firiki2010 avatar
    firiki2010 29/09/2011 02:52:31

    Kάτι δεν καταλαβαίνω; Ενα ακίνητο 5εκ είναι ακίντο 5εκ είτε σε ακριβό είτε σε φθηνό προάστιο. Ποιο είναι το 10% στο οποιο αναφέρεσαι ; Το υποθετικό του Βενιζέλου; Το χαράτσι μέσω ΔΕΗ πάει με τα τετραγωνικά (χοντρικά 5-20€ ανα τμ και ανάλογα με την περιοχή) .
    Ιδίως σε μία σταθερά φοροδιαφεύγουσα κοινωνία όπου όσοι μπορούν βγάζουν 50.000 και δηλώνουν 15.000 με δεδομένο ότι δεν υπάρχουν σοβαρά τεκμήρια διαβίωσης ούτε αντικειμενικά τεκμήρια εισοδήματος) οι έμμεσοι φόροι παρά τα αντιθέτως θρυλούμενα λειτουρούν πολύ πιο δίκαια και αποτελεσματικά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.