#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/08/2012 13:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το φιλέτο της Αττικής Οδού που έχει η Αγροτική Τράπεζα σε ποιόν θα πάει;



Μια απορία μας έχει γεννηθεί τις τελευταίες ημέρες, επανερχόμενοι στο θέμα της πώλησης της Αγροτικής τράπεζας στην Πειραιώς. Σύμφωνα με τη συμφωνία η ΑΤΕ σπάει σε καλή και κακή τράπεζα, η πρώτη πάει στον Σάλλα και στη δεύτερη θα γίνει εκκαθάριση.

Όμως, όπως μαθαίνουμε, η Αγροτική κατέχει το 10% του καλύτερου φιλέτου των τελευταίων ετών, ήτοι της Αττικής οδού. Το ποσοστό αυτό ήρθε στα χέρια της τράπεζας από τον επιχειρηματία Πανούση και την ΑΤΤΙΚΑΤ η οποία χρώσταγε ουκ ολίγα. Όταν πέρασε στον έλεγχο της τράπεζας, πριν την κρίση, η αποτίμηση της Αττικής οδού υπολογιζόταν σε 1,1 δις ευρώ.  Επομένως το 10% αποτιμάται σε 110 εκατ. ευρώ τα οποία έχει η ΑΤΕ.

Το ερώτημα είναι λοιπόν ένα: Το ποσοστό αυτό έμεινε στην καλή τράπεζα και το πήρε ο Σάλλας ή το έχει στην κατοχή του το Δημόσιο; Αν ισχύει το δεύτερο γιατί δεν το ξέρουμε εμείς οι πολίτες;

Λέγεται δε ότι οι υπόλοιποι μέτοχοι της Αττικής οδού, ουσιαστικά ο Μπόμπολας, θα ήθελαν πολύ να βάλουν στο χέρι αυτό το 10%. Μάλιστα επειδή έχει πέσει η κίνηση στο δρόμο λόγω κρίσης, έχει πέσει και η αποτίμηση της Αττικής οδού;

Πόσο λοιπόν κοστίζει τώρα και προτίθεται το κράτος να το πουλήσει; Διότι για να το κάνει αυτό θα πρέπει να περάσει στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, να κάνει διαγωνισμό και ο καλύτερος να πλειοδοτήσει. Περιμένουμε λοιπόν τις απαντήσεις ώστε τίποτε να μη γίνει πίσω από τις κουρτίνες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κάτων avatar
    Κάτων 18/08/2012 01:28:13

    clopy paste από antinews χωρίς αναφορά και λινκ:

    http://kafeneio-gr.blogspot.gr/2012/08/blog-post_8779.html

  2. panos avatar
    panos 18/08/2012 09:50:35

    Εδω πρεπει να ανοιξεις ενα μεγαλο θεμα που αφορα τα μεγαλα δημοσια εργα και με τους κρατικοδιαιτους μεγαλοεργολαβους που με τσαμπα χρημα ειτε απο χρηματα της ευρωπαικης ενωσης η του δημοσιου εχουν κανει οργια ατασθαλιων παρανομιων υπερτιμολογισεων με τη συγκαταθεση του κρατους και των εκαστοτε δημοσιων υπευθηνων. Δεν νοειται στην Ελλαδα να στοιχιζουν τα εργα 4 και 5 φορες πανω απο οτι στοιχιζουν στο εξωτερικο και οι εισαγγελεις να κοιμουνται. Παμε τωρα στο φιλετο της αττικης οδου οπου πρεπει το δημοσιο να παρει ολη την αττ.οδο προς εκμεταλευση γιατι ειναι πολλα τα λεφτα που θα εισπρατει και οχι να πουλησει και αλλα μεριδια στους κρατικοδιαιτους νταβαντζηδες που φτιαχτηκαν με Δημοσιο χρημα και τωρα θελουν και τη ΔΡΑΧΜΗ για να τα παρουν ολα τσαμπα.Πρεπει αυτο το αισχος με τα ΔΙΟΔΙΑ στις εθν. οδους να σταματισει γιατι δεν νοειτε να χρηματοδοτει ο κοσμακης τα λαμογια για εργα που υποτιθεται θα γινουν του ΑΓΙΟΥ ......να τελειωνει η κοροιδια που ξεκινησε ο Λαλιωτης{αληθεια που ειναι αυτος....} συνεχισε ο Βουλγαρακης.... μετα ο σαρακατσανος......και παει λεγοντας. Εδω χρειαζεται ο ΠΕΠΟΝΗΣ και ο ΜΟΥΖΑΚΙΤΗΣ αμμεσα αλλα χωρις παρεμβασεις.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ panos 18/08/2012 12:41:08

      Για το μεγάλο φαγοπ'οτι στα δημόσια έργα έχει ενδιαφέρον να δοθούν στη δημοσιότητα τα στοιχεία για το πόσο στοίχισε η Εγνατία οδός και η τιμή στην οποία ακούγεται ότι σχεδιάζεται να δοθεί σε ιδιώτες στο πλαίσιο των αποκρατικοποιήσεων. Ασσύλληπτο σκάνδαλο.
      Που δείχνει ότι οι νταβατζήδες χρησιμοποίησαν το άθλιο πολιτικό προωπικό αυτού του τόπου για να κάνουν , μέσω Δημοσίου, τα δημόσια έργα στο 5πλάσιο της κανονικής τιμής και τώρα επιχειρούν, για δεύτερη φορά, την λεηλασία της δημόσιας περιουσίας ιδιοποιούμενοι τα ίδια αυτά έργα βάναυσα υποτιμημένα και από την πραγματική τους αξία.
      Έχουν γνώση οι φύλακες;

  3. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 18/08/2012 13:37:24

    Συμφωνώ με τους προηγούμενους panos και Νίκος Α αλλά δυστυχώς θα μείνουμε πάλι στις διαπιστώσεις και στα πρέπει.
    Οπως λέει και ο panos μόνο ο Πεπόνης και ο Μουζακίτης ίσως δώσουν μια λύση διαφορετικά θα δούμε τη ΧΑ τα ποσοστά της διψήφια και θα λέμε τι φταίει.....

  4. Ευάριστος avatar
    Ευάριστος 20/08/2012 15:37:31

    Ποια στοιχεία υπάρχουν ό,τι τα έργα στοιχίζουν παραπάνω απο το κανονικό; Με ποια κριτήρια το τεκμηριώνει κάποιος αυτό; ή λέμε αρλούμπες στον αέρα;

  5. Κώστας ο Μακεδόνας avatar
    Κώστας ο Μακεδόνας 20/08/2012 21:44:16

    ..Ανέβηκα μια βόλτα μέχρι τη Μακεδονία τον Όλυμπο.Η βενζίνη που έκαψα πηγαίνοντας με μέση ταχύτητα 120 χ/ώρα κόστισε 40 ευρώ .Ξέρετε πόσα τέλη διοδίων πλήρωσα ; 20 ευρώ .Εμ αυτή η Λάρισα τόσο κοσμοπολίτικη είναι που έχει τρία διόδια; Να τι έκανε ο πρώην Υπουργός φρόντισε για τους συμπολίτες του. Στην πατρίδα μας γίναμε μετανάστες .Κάντε κάτι .Μόνο όταν αναδεικνύεται το πρόβλημα ίσως κάποιοι μας ακούσουν.Ξεζούμισμα από τα λίγα και με το γάντι .
    Μπερδέψαμε το Εγώ με το Εσείς .Ντροπή για ένα λαό που μαστίζεται από τη δυστυχία .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.