#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/06/2010 19:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το φιάσκο της δεκαετίας



Ο «γαλάζιος υπουργός» που έκαναν πρωτοσέλιδο  οι φιλοκυβερνητικές εφημερίδες, πρώτο θέμα τα κανάλια και σημαία ο Καρατζαφέρης αποδείχθηκε τελικά …ντουλαπάς.

Ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και μέλος της Εξεταστικής Επιτροπής για τη Siemens κ. Κ. Τζαβάρας έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το πολιτικό φιάσκο του ΠΑΣΟΚ δεν έχει προηγούμενο. Για να καλύψει την ανυπαρξία “ιδιόχειρου σημειώματος Χριστοφοράκου”, για δήθεν μίζα σε γαλάζιο Υπουργό, αναγκάστηκε να επινοήσει ένα e-mail, το οποίο τελικά αποδείχτηκε ότι δεν αφορούσε “Υπουργό”, αλλά…ντουλαπά!!! Το δυστύχημα είναι ότι με τέτοιου είδους γκάφες δεν αποκαλύπτεται μόνο ο κομματικός φανατισμός του ΠΑΣΟΚ, αλλά τραυματίζονται και οι κοινοβουλευτικοί θεσμοί σε μια στιγμή που η Δημοκρατία περνά μια από τις μεγαλύτερες δοκιμασίες».

Μετά από αυτή την εξέλιξη, έκθετος μένει ο Γ. Καρατζαφέρης για όλα όσα είπε χθες το βράδυ στο Mega φωτογραφίζοντας στενό συνεργάτη του Καραμανλή ότι αυτός πήρε τη μίζα!...

Στη Βουλή επικρατεί μεγάλη ένταση και δεν αποκλείεται η Ν.Δ. να ζητήσει την έκπτωσή του κ. Βαλυράκη από τη θέση του προέδρου της Εξεταστικής.

Και φυσικά πρώτοι εμείς επιμείναμε για την ανυπαρξία του εγγράφου: http://www.antinews.gr/?p=47845

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 01/06/2010 20:08:32

    Τι θα πει δεν αποκλείεται;;;

  2. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 01/06/2010 20:10:48

    Φταίει, λέει το ΜΕΓΚΑ, η μετάφραση...
    Χαμένοι στην μετάφραση...Τα χαμένα...

  3. donaE avatar
    donaE 01/06/2010 20:15:15

    Και αυτοι οι ανθρωποι θα εφαρμοσουν το προγραμμα σταθεροποιησης;
    Ειναι τρελλοι αυτοι οι Ρωμαιοι (που μας πιστεψαν).

  4. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 01/06/2010 20:17:22

    Το Πρετεντέρ έχει ξεκαρδιστεί στα γέλια...
    Γελάνε με τα χάλια τους...Πάει...Δεν υπάρχει...

  5. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 01/06/2010 20:31:56

    Και διαβάζω στο site της Ελευθεροτυπίας, δεν ξέρω αν ισχύει, ότι ο κ. Βαλυράκης ζητούσε και δικαστική συνδρομή για να ανοίξουν οι τραπεζικοί λογαριασμοί.

    Που σημαίνει ότι μάλλον το πίστευε κιόλας. Η κατάλαβε την γκάφα και το πήγαινε μέχρι τέλους για να ... Ποιος ξέρει!

    Σαφώς τραυματίζονται οι θεσμοί κ. Τζαβάρα. Σαφώς.
    Και μόνο οι θεσμοί;
    Εγώ να δείτε πως έχω γίνει.
    Τον δικό μας πόνο πότε θα τον λογαριάσετε κύριοι βουλευτές;

    Τι πόρισμα θα βγάλει τώρα η επιτροπή σας κ. Τζαβάρα και λοιποί κύριοι; Για πείτε μου του έλληνα πολίτη. Του φορολογούμενου. Του συνήθους υποζυγίου.

    Εμένα δεν με ενδιαφέρει τι νομίζει ο καθένας για το κόμμα του ή το δικό σας κόμμα κύριοι βουλευτές. Και απαιτώ και να το ΣΕΒΑΣΘΕΙΤΕ αυτό που σας λέω.

    Εμένα με ενδιαφέρει ποιος πήρε τα λεφτά.
    Που είναι τα λεφτά.
    Οχι ποια παράταξη φταίει λιγώτερο ή περισσότερο. Χρήσιμη γνώση αλλά την ώρα αυτή δεν θα μου κατεβάσει ούτε την βενζίνη, ούτε τα νοίκια, ούτε τα...

    Εχω βεβαιωθεί σε τι χρησιμεύουν οι "παρατάξεις".
    Οχι πάντως στο καλό της πατρίδας μου.
    Ούτε το δικό μου.

    Βρείτε ποιος πήρε τα λεφτά λοιπόν.
    Βρείτε ποιος τραυματίζει τους αναιμικούς μας θεσμούς και τιμωρήστε τον τώρα.
    ΤΩΡΑ λέμε.

    Σας δίνουμε και επίδομα που σας κουράζουμε παραπάνω σε αυτές τις επιτροπές;
    Μήπως να σας απαλλάξουμε από τον κόπο να κάνουμε εμείς οι πολίτες την έρευνα;
    Προσφέρομαι αμισθί κύριοι.

    Διότι δεν ήρθαμε κύριοι βουλευτές στο σπίτι σας να σας παρακαλάμε να βάλετε υποψηφιότητα.
    Δεν σας πιέσαμε.
    Μόνοι σας το θελήσατε.
    Μερικοί το κάνατε και επάγγελμα.
    Παίρνετε και συντάξεις.

    Κάντε λοιπόν την δουλειά που σας βάλαμε να κάνετε, διότι τα νερά μαζεύονται και η πλημμύρα θα είναι μεγάλη.

    ΒΡΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.

    Και πάψτε να μας λέτε ποιος από τους δυο σας έφταιξε πιο πολύ.
    Μόνο να μας χωρίζετε έτσι καταφέρνετε. Τίποτε το καλό.

    Αλλά κάποια στιγμή, θα θυμηθούμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, δεξιοί αριστεροί και κεντρώοι και δεν ξέρω τι, ότι πρώτα από όλα είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ.

    Και ελπίζω να είναι κοντά αυτή η στιγμή.


    Θραξ Αναρμόδιος

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 01/06/2010 20:37:21

      Αν το στραβοπάτημα του κ. Βαλυράκη είναι αληθινό, η έκπτωση από τη θέση του προέδρου της επιτροπής, είναι απλή επίπληξη.

      Δεν μπορείτε να σκεφτείτε κάτι ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΟ.

      Εκπτωση μόνο;
      Να μην πω τώρα ο καχύποπτος ο πολίτης τι σκέφτομαι για το ποιοι να μπορεί να είναι η λόγοι πίσω από μια τόσο απαλή τιμωρία;

      Ας συγκρατηθώ, γιατί μόνο που σκέφτομαι το όνομα Βαλυράκης πια...

      Θραξ Αναρμόδιος

      ΥΓ. Μετά μας φταίνε οι πολίτες που μαζεύονται και φωνάζουν συνθήματα "να καεί η βουλή"...

    • oxoxo avatar
      oxoxo @ Θραξ Αναρμόδιος 01/06/2010 23:36:04

      Παρόμοια πράγματα για λογαριασμούς έγραφε και το "Έθνος". Το επισημαίνω διότι αυτού του είδους η δημοσιογραφία είναι καθ' υπαγόρευση, πράγμα που σημαίνει ότι προωθεί ότι της δίνει ένα κέντρο...

  6. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 01/06/2010 20:53:57

    Το χειρόγραφο που έγινε mail ...

    • etsi_kai_allios avatar
      etsi_kai_allios @ Ο Ιθαγενής 01/06/2010 21:05:51

      Το mail που έγινε ντουλάπα.. Υπόθεση πατάτα.. Παπανδρεου θα φύγεις με ελικόπτερο για τα ξένα.. Να φτιάξεις ακόμα ένα "ομογενή" Παπανδρέου

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ο Ιθαγενής 01/06/2010 21:08:17

      Και μόνο το "χειρόγραφο"; Ήταν και του "Χριστοφοράκου" κιόλας.

      Το μόνο που μπορεί να γίνει για να τους ξεπλύνει είναι να αρθεί η ασυλία του και να δικαστεί για απάτη.

  7. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 01/06/2010 20:56:28

    Αγαπητε FactorX.
    Συγγνωμη για το off-topic, αλλα δεν σκεφτηκα αλλο τροπο επικοινωνιας.

    Δες σε παρακαλω εδω:
    http://www.ft.com/cms/s/0/ee9e3466-6a82-11df-b282-00144feab49a.html

    δες εδω σε παρακαλω
    ...
    From the Greek point of view, though, it doesn’t make sense for the three-year plan to run its course, even if the country meets its financial targets. Assuming it all works, Greece would have a substantially higher debt that would not be in the form of loosely covenanted Greek-law bonds, but virtually un-defaultable obligations to European governments, the EU and the IMF. The notion that banks or bond investors would be willing, at that point, to offer deeply subordinated credit to Greece is mere fantasy.
    ....

    για οσους δεν καταλαβαν

    higher debt that would not be in the form of loosely covenanted Greek-law bonds, but virtually un-defaultable obligations to European governments, the EU and the IMF.

    ειναι αυτο που σου ειχα γραψει παλαιοτερα - και σε ευχαριστω που εκανες αναρτηση - οτι πλεον τα δανεια θα εχουν εγγυηση την περιουσια του δημοσιου.
    Πλεον το γραφουν και οι Financial Times.

    Ζορικα τα πραγματα.

    • Ανωνυμος avatar
      Ανωνυμος @ Ανωνυμος 02/06/2010 19:24:40

      οι FT ειναι σαφεστατοι φιλε. Τα προηγουμενα δανεια δεν ειχαν εγγυηση. Τα νεα δανεια εχουν εγγυηση την περιουσια του δημοσιου. Στα προηγουμενα δανεια η Ελλαδα μπορουσε να βαρεσει κανονι και να εμεναν οι τραπεζες με τα χαρτια για την ταπετσαρια τους. Τωρα θα ζητανε οικοπεδα, κτιρια, υπηρεσιες, τα παντα.
      Δεν βλεπεις την διαφορα;

  8. Akis avatar
    Akis 01/06/2010 21:06:47

    ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΕΝΑΝ ΛΑΟ ΑΠΟΧΑΥΝΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ... ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ - ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ... ΥΠΝΩΤΙΖΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ... ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ, ΦΗΜΕΣ, ΜΙΖΕΣ, ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ... ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ - ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ!

  9. Hase avatar
    Hase 01/06/2010 21:10:12

    Ο Πρετεντερης ναι μεν εσκασε στα γελια, δεν ειπε ομως κατι για την κωλοφυλλαδα, στην οποια ειναι επιφανες στελεχος, και η οποια ειχε το θεμα φατσα καρτα τρεις συνεχεις μερες. Η οποια κωλοφυλλαδα συνεχως μας ενημερωνει με ψευδεις και ανυπαρκτες ειδησεις (επισκεψη Ερντογαν πχ) και η οποια ειναι τοσο κιτρινη που δεν μπορει ουτε απο ντροπη να κοκκινισει πλεον.

  10. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 01/06/2010 21:37:57

    Δεν είναι μόνον μεταφορικά το φιάσκο της δεκαετίας, είναι και πραγματικά. Καταρρέει το ηθικό τους, καταρρέει η αξιοπιστία τους, ανεβαίνει το ηθικό των ΝΔτών και τώρα πια θα είναι πολύ πιο εύκολο το ξεσκέπασμά τους, αφήστε που θα λειτουργεί εξαρχής η δυστοκία στην κατασκευή "σκανδάλων", καταργείται η ευκολία που είχαν μέχρι σήμερα να φτιάχνουν Βατοπαίδια.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 01/06/2010 23:19:57

      Επώνυμε,
      το σχόλιό σου είναι η ουσία της υπόθεσης.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Επώνυμος 01/06/2010 23:41:01

      Υποκλίνομαι στην αντικειμένικότητά σου και ξαναζητώ συγνώμη που σε είπα κομματικό...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ tiramola 01/06/2010 23:44:35

        tiramola.
        για να επαναλάβω μια δική σου ερώτηση, τι λέει το ένστικτό σου για τους χειρισμούς Βαλυράκη;
        Κατ' αρχήν να αποκλείσουμε την αφέλεια.
        Περιμένω, απάντηση, αν έχεις χρόνο

  11. A. avatar
    A. 01/06/2010 23:08:40

    Βασίλης Μιχαλολιάκος: Μεγαλύτερη Διαφθορά επί ΝΔ

    http://www.youtube.com/watch?v=LMx3Bap7WB4

    Ο Σαμαράς εγκρίνει τα λεγόμενα του κυρίου Μιχαλολιάκου;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ A. 01/06/2010 23:21:16

      Ο κ. Μιχαλολιάκος αυτοπροσώπως είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του Αντώνη Σαμαρά και της Ν.Δ.

      • Αγανάκτηση avatar
        Αγανάκτηση @ Κώστας Ροδινός 01/06/2010 23:26:52

        Όποιο κόμμα προλάβει και εξυγιανθεί πρώτο αυτό στο τέλος θα κερδίσει, θα μείνει πολλά χρόνια στην εξουσία, θα φτιάξει την Ελλάδα και θα γράψει ιστορία.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 01/06/2010 23:30:41

        Συμφωνώ απολύτως.

      • Γιάννης Σ. avatar
        Γιάννης Σ. @ Κώστας Ροδινός 02/06/2010 00:53:48

        +1000.

  12. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 01/06/2010 23:46:45

    Το ΠΑΣΟΚ ετοιμαζει το Χρονοντουλαπο της ιστοριας που θα μπει μονο του, θα κλειδωσει απο μεσα και θα πεταξει το κλειδι στον αερα κ οποιος το πιασει... κατι σαν ανθοδεσμη..

    ΠΠ

  13. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 02/06/2010 00:53:17

    Αυτός ο cabinet man, μήπως ήταν άνθρωπος για τον καμπινέ τελικά;

  14. νεόπτωχος avatar
    νεόπτωχος 02/06/2010 09:32:33

    Πέρα από τη μόνιμη αναξιοπιστία του Παπανδρέου (που δεν είναι κάτι καινούργιο), ο μεγαλύτερος χαμένος της τραγελαφικής υπόθεσης "άνθρωπος του καμπινέ" είναι η ξεκάθαρη και διαπιστωμένη αναξιοπιστία των Νέων και του Πρώτου Θέματος.
    Σε μια στοιχειωδώς σκεπτόμενη κοινωνία θα έπρεπε να εκμηδενιστεί η κυκλοφορία τους.
    Αυτές οι 2 εφημερίδες δεν πρόσκεινται απλά στο πασόκ.
    Αυτές οι 2 εφημερίδες δείχνουν το πιό αποκρουστικό πρόσωπο του πασόκ.
    Αυτές οι 2 εφημερίδες εκφράζουν τα πιό βρωμερά βοθρολύμματα της τυφλής κομματικής εμπάθειας και ρεζιλεύουν συνολικά τη δημοσιογραφία.
    Εφεξής όταν βλέπω φίλο, συγγενή ή γνωστό που έχει δώσει τα ωραία του τα ευρουδάκια για μία από αυτές τις 2 εφημερίδες θα τον κατατάσσω "οσονούπω" στους πνευματικά καθυστερημένους.
    Μπέεεεε, ζώα . . .

  15. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 02/06/2010 10:13:55

    ΑΘΩΑ Η ΝΔ....ποτε δεν ειχε σχεσεις με μαυρο χρημα και επιχειρηματιες...μου φαινεται οτι το 33% και πολυ ηταν...23% να στρωσει χαρακτηρα

    • μας δουλεύουν avatar
      μας δουλεύουν @ CRAZY DOCTOR 02/06/2010 11:30:05

      Δεν ξέρω εάν είσαι γιατρός.
      Για το crazy . . . κάνει νιάου νιάου.
      (εάν είσαι στο στάδιο rehabilitation δείχνω κατανόηση)

      • CRAZY DOCTOR avatar
        CRAZY DOCTOR @ μας δουλεύουν 02/06/2010 11:55:49

        ο ανευλαβης είμαι

    • socrates avatar
      socrates @ CRAZY DOCTOR 02/06/2010 16:06:15

      Πές το ρε μεγάλε και προς στιγμή σε πήρα στα σοβαρά.

  16. χαβαλές avatar
    χαβαλές 02/06/2010 11:33:56

    Αν δέν κάνω λάθος μέ τά φτωχά μου Αγγλικά , cabinet man , θά μπορούσε νά είναι καί ξυλουργός καί μέλος τού υπουργικού συμβουλίου. Τό παράδοξο καί ύποπτο είναι ότι καί γιά τίς δύο ιδιότητες υπάρχουν άλλες πιό διαδεδομένες καί χαρακτηριστικές λέξεις. Σκόπιμη ασάφεια ?..... Πάντως άν έκανα ένα φιλικό mail δέν θά χρησιμοποιούσα το cabinet man γιά ξυλουργό.... Αλλά πάλι θά χρησιμοποιούσα τό cabinet man μόνο άν ήμουν συντάκτης στούς Times ή στήν Telegraph / Guardian !

  17. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 02/06/2010 12:10:16

    Αγαπητό ANTINEWS,

    Σε παρακολουθούμε με προσοχή και σεβασμό και σε έχουμε προτείνει σε πάρα πολλούς άλλους αναγνώστες του διαδικτύου, διψασμένους για ελεύθερη πληροφόρηση. Η στροφή στην ΝΔ και στον Σαμαρά δεν μας ενόχλησε, καθώς ο άνθρωπος φαίνεται να ξεχωρίζει από το υπόλοιπο πολιτικό σύστημα εξουσίας (αν και ΕΙΝΑΙ τέκνο του...και μάλιστα πρώην πουλέν του ... ακατονόμαστου - ή μήπως να το αρνηθούμε και αυτο;)

    Αλλά το να γίνονται αναρτήσεις επί αναρτήσεων για μια πολιτική ηλιθιότητα του ΠΑΣΟΚ (με τον...cabinet man) κατάντησε κουραστικό .

    Αλήθεια πια, όλο αυτό το κουραστικό για να αποδειχθεί τί ρε παιδιά; Το ότι ήταν άσπιλο το Υπουργικό Συμβούλιο της ΝΔ.;;

    Και μόνο ο τίτλος "Το φιάσκο της δεκαετίας" αποδεικνύει ότι οι εκφράσεις τείνουν να χάσουν το νόημά τους στο πιο έγκυρο ίσως blog που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Εχουμε τοοοοοσα άλλα "φιάσκα" που διεκδικούν αυτόν τον τίτλο που ο λαός πραγματικα σας γράφει εκεί που ξέρετε όταν κραδαίνετε περίτρανα τις αποδείξεις ότι ΔΕΝ ηταν υπουργός της ΝΔ που πήρε χρήματα...αλλά ενας real cabinet man!

    • Factorx avatar
      Factorx @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 02/06/2010 12:18:33

      Δεχόμαστε την κριτική. Οντως ο τίτλος είναι υπερβολικός. Ομως το θέμα είναι τεραστιο διότι θα αποκαλυφθούν και άλλα παρόμοια προσεχως. Και θα γίνει αντιληπτό πως η επικοινωνιακή (και άλλη) ανικανότητα της κυβέρνησης Καραμανλή επέτρεψε να ....εχουμε πρωθυπουργό τον Γιωργο

    • socrates avatar
      socrates @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 02/06/2010 12:37:39

      Φίλε Αλώβητε,
      Δεν είναι δυνατόν να προσπαθείς να μας πείσεις ότι δεν τρεχει τίποτε. Κατά τη γνώμη μου η φράση φιάσκο της δεκαετίας εκφράζει ακριβώς την πραγματικότητα.
      1. Η πρακτική του πασόκ που έλεγε ότι ήταν ιδιόχειρο σημείωμα του Χριστοφοράκου δείχνει ότι ήταν εσκεμμένη διαστρέβλωση της αλήθειας.
      2. Λέγοντας ότι πρόκειται για ποσό 1 εκατομμυριου ευρώ δείχνει επίσης ότι πρόκειται για προσπάθεια συμψηφισμού της παραδοχής του Μαντέλη και της υπόθεσης του Τσοχατζόπουλου.
      3. Η συμμετοχή 3 εφημερίδων μεγάλης κυκλοφορίας (Τα ΝΕΑ, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ και ΕΘΝΟΣ) σαν παπαγάλων μιας τέτοιας βρωμιάς δείχνει ότι πρόκειται για οργανωμένη πράξη συκοφάντησης του πολιτικού αντιπάλου.
      Η ΦΡΑΣΗ "ΦΙΑΣΚΟ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ" ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΚΑΦΕΣ ΟΤΑΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ.
      Φαλινεται έχουν χάσει το νάκ τους.
      Θα τους κόλλησε επιπολαιότητα ο αρχηγός φαίνεται.

      • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
        Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ socrates 02/06/2010 12:47:02

        Φίλε μου, μου προσάπτεις ότι "προσπαθώ να πείσω εσάς ότι δεν έγινε και τίποτα"

        Από πού το αντλείς αυτό το περα για πέρα λάθος συμπερασμα; Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν και πιστεύω οτι όντως έγινε κάτι.

        Παρεπιτπόντως συμφωνώ και με όλα τα υπόλοιπα όσων λες.
        Διαφωνώ με το όλο concept που ΑΓΝΟΕΙ το οτι ΚΑΙ η ΝΔ (είτε σαν κόμμα είτε πρόσωπα) λάμβανε μιζες από την SIEMENS και επίσης διαφωνώ με την γιγάντωση μιας επικοινωνιακής επιτυχίας (την οποία χάρηκα!). Αντί να πανηγυρίζει η ΝΔ θα έπρεπε να μας δείξει πιο σθεναρά που πήγαν τα λεφτά της Siemens πουη προορίζονταν για αυτήν

      • Γιαννης 3 avatar
        Γιαννης 3 @ socrates 02/06/2010 13:34:02

        ΛΑΛΙΩΤΗΣ-ΑΥΡΙΑΝΗ-ΣΤΑΖΙ-ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ-ΕΚΛΟΓΕΣ δεν ξεχνω παγια σοσιαλιστικη πρακτικη απο τα χρονια του υπαρκτου σοσιαλισμου(DDR,ΜΠΕΡΙΑ και αλλοι).
        ΑΛΩΒΗΤΕ
        ακομα δεν εχει αποδειχθει τιποτα για ΝΔ-ΖΗΜΕΝΣ-ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ-ΠΡΟΣΩΠΑ ο οποισδηποτε συμψηφισμος αποπροσανατολιζει απο την πηγη του 2ου μεγαλυτερου οικονομικου σκανδαλου.Συμφωνω οτι η σταση της ΝΔ στο θεμα πρεπει να ειναι πολεμος μεχρι εσχατων για να σταματησει η λασπη.

        ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ:ΝΑΤΟ-ΕΟΚ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ-ΑΝΑΝ-ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ-ΡΩΣΙΑ-ΚΙΝΑ

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 02/06/2010 14:31:45

      Αχ, Αλώβητε

      εδώ το ελληνικό δημόσιο είναι στα πρόθυρα της πτώχευσης και έχουμε συμπολίτες μας που ακόμη αμφιβάλλουν ότι και για την κατάσταση αυτή αλλά και για την διαφθορά, το ένα από τα δύο κόμματα μπορεί να είναι και "καθαρό" ή τέλος πάντων λιγώτερο "βρώμικο".

      Θα αργήσουμε να δούμε άσπρη μέρα με τέτοια μυαλά.

      Δεν κατηγορώ τα κόμματα. Αυτά κάνουν την δική τους δουλειά.

      Εμείς δεν κάνουμε την δική μας.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
        Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Θραξ Αναρμόδιος 02/06/2010 16:12:37

        Αχ Θραξ (Αν-Θραξ??)

        Από το 2006 ο εισαγγελεας του Μονάχου καλεί τις Ελληνικές Δικαστικές αρχές να λάβουν τα στοιχεία για τον χρηματισμό των 2 (ΔΥΟ) μεγάλων κομμάτων από την SIEMENS

        Κατά τα άλλα "ουφ, ευτυχώς που ο cabinet man ήταν ο..πλακάς και όχι κάποιο άσπιλο στέλεχος της κυβέρνησης ΝΔ"...

        Μα με τέτοια μυαλά θα πάμε μπροστά;

  18. νεόπτωχος avatar
    νεόπτωχος 02/06/2010 12:40:04

    Υποψιάζομαι ότι, κάποια στιγμή, ο κόσμος θα σταματήσει να φωνάζει έξω από τη Βουλή και θα πάει να κάνει λαμπόγυαλο τα ιδιωτικά κανάλια.
    Έλεος, όχι άλλο δούλεμα κύριε Μπόμπολα και κύριε Ψυχάρη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.