Το φάντασμα του Τσώρτσιλ πλανάται πάνω από το Μαξίμου
09/08/2014 11:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το φάντασμα του Τσώρτσιλ πλανάται πάνω από το Μαξίμου

Πριν περίπου ένα χρόνο στο Μέγαρο Μαξίμου επικρατούσε η άποψη, ότι ο Τσώρτσιλ κέρδισε το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, ήταν από τους νικητές, πολιτικός μεγάλου βεληνεκούς και όμως έχασε στις εκλογές από τους Εργατικούς. Αυτό το σύνδρομο τρομάζει το πρωθυπουργικό επιτελείο…

Στην οικονομία θεωρεί ο Αντώνης Σαμαράς και οι συνεργάτες του ότι πάνε καλά και θα υπάρξουν καλύτερες ημέρες, ευελπιστώντας και σε μια καλή ρύθμιση για τη βιωσιμότητα του χρέους. Παράλληλα ετοιμάζει και το σχέδιο για τις φοροαπαλλαγές που ενδεχομένως να ανακοινώσει στη ΔΕΘ, αλλά η αγωνία κυριαρχεί και πολλοί στη ΝΔ φοβούνται μήπως κάτι στραβώσει και το κλίμα δεν αλλάξει…

Η περίπτωση με τον ΕΝΦΙΑ έχει προβληματίσει πολλούς και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει εάν ακόμα και μετά τις διορθώσεις των αδικιών επέλθει η ηρεμία ή απλά παγιωθεί η αρνητική προδιάθεση για τη ΝΔ.

Καθ’ υπερβολή πολλοί λένε ότι ο ΕΝΦΙΑ μπορεί να μετατραπεί σε πολιτική θρυαλλίδα, ικανή να οδηγήσει την ελληνική κοινωνία σε πρωτοφανή ριζοσπαστικοποίηση, καθώς πλήττεται το βασικό αγαθό της ιδιοκτησίας.

Τα υλικά της αμφισβήτησης υπάρχουν, η ατμόσφαιρα είναι από καιρό ιονισμένη και το θέμα κρίσιμο και μεγάλο, αφορά τους πάντες, ουδένα αφήνει ασυγκίνητο.

Είναι η φύση του προβλήματος της ιδιοκτησίας (μέχρι τώρα ήταν στο απυρόβλητο) τέτοια, ορίζεται από τα στερεότυπα του βίου, είναι συνδεδεμένη με τις προσπάθειες και τους αγώνες μιας ζωής για «ένα κεραμίδι» και γι' αυτό οι όποιες απόπειρες αναθεώρησης αρχών και κανόνων προκαλούν ανατροπές και αναστατώσεις. Aς το έχουν αυτό κατά νου στο Μέγαρο Μαξίμου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 09/08/2014 12:26:37

    θα γράψω ό,τι έγραψα για τον Ακενατών στο άρθρο "για ένα νέο ελληνικό καπιταλισμό", με όλη την εκτίμηση που σας έχω. Ναι, καλά το κατανοήσατε πως δεν φορολογούν πλέον τα ακίνητα αλλά το δικαίωμα ιδιοκτησίας, ανεξαρτήτα από το εισόδημα, και μάλιστα με εικονικές αξίες που τις κανον΄ζιουν οι κρατιστές της κλεπτοκρατίας. Αυτό μόνο με ένοπλη αντίσταση πέφτει, φοβάμαι.

  2. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 09/08/2014 12:43:54

    ας το βάλω, γιατί εδώ στο χωριό, οι συγχωριανοί μου βράζουν, και αν βράζουν έτσι και στην άλλη ελλάδα, τότε ουαί! Σύγκριση: Σαμαράς-Τσώρτσιλ μπα! ο υπολογιστής μπερδέυεται, δεν κατανοεί την σύγκριση. Κοιτάτε τι μου βγάζει: Τσώρτσιλ: πολέμησε το 3ο ράϊχ μέχρι θανάτου, δεν ενέδωσε ποτέ. υποσχέθηκε δάκρυα και αίμα, όχι εικονικούς παράδεισους τους ευρώ... Σαμαράς: άλλα έλεγε όταν ήταν αντιπολίτευση και ακριβώς τα αντίθετα κάνει ως κυβέρνηση, ακριβώς τα ίδια με τον γκαπ. ουδέποτε πολέμησε, έστω συμβολικά το 4ο ράϊχ, κάποιοι μαλιστα έκρωζαν στα παράθυρα "Τζέρμανυ ις αουρ φρεντ". Επέβαλε την χειρότερη φορολογία από "καθελκύσεως" του ελλαδικού προτεκτοράτου. Φόβιζε και φοβίζει τον έλληνα με τάχα μου καταστροφή αν δεν πληρώνει ό,τι κατέβει στην γκλάβα της κλεπτοκρατίας. Εδώ καταστρεφόμαστε και στο μαξίμου σκέφτονται και κάνουν συγκρίσεις με τον τσώρτσιλ; καλά δεν έχουν τσέπα; δεν ντρέπονται; αν η κατάσταση δεν ήταν τραγική θα ήταν για γέλια, τόσο αλλοτριωμένοι είναι από την πραγματική ελλάδα; έχασαν όλες οι λέξεις πια το νόημά τους; εγώ δεν διακρίνω ΤΙΠΟΤΑ στις πρακτικές τους που να υπαινίσσεται τον υγιή καπιταλισμό που δημιουργεί αξίες εγώ δεν βλέπω...αν εσύ βλέπεις, πές το μου... Τι (μας) ζητά πλέον η ξενήλατη κλεπτοκρατία, Φάκτορα; ζητά να να μας εξοντώσει, να μας ισοπεδώσει ολοκληρωτικά, γιατί πρόκειται για ολοκληρωτισμό αλλά με επίφαση καπιτα(ΛΗΣΤΡΙ)κή. Ζητάν να πηγαίνουμε καθημερινά στην δουλειά αλλά να αμοιβόμαστε με ψίχουλα και να ανεχόμαστε μειοψηφίες κρατικές και παρακρατικές, σαν τους δικαστές (διόλου τυχαίο) να εξαιρούνται! Γιατί τους χρειάζονται για την επίφαση νομιμότητας και στήριξης στο ξεπούλημα και στην διαρκή καταστροφή τηςε οικονομίας... το ίδιο και τους στρατιωτικούς... δίχως δικαιώματα στη ζωή μου δίχως περίθαλψη ζητά να δίνω βάναυσο αγώνα επιβίωσης ζητά να στέκομαι όρθιος σε μια αγορά κατεστραμμένη Αλλα, προσοχή! όχι για να επιβιώσω και να προκόψω εγώ, εσύ, ολοι μας σαν έλληνες... αλλά για να αντέξει και να επιβιώσει εκείνο μόνο... για να συνεχίσει να παρασιτεί...εις βάρος μας τόσο χυδαία, τόσο ξεδιάντροπα... σε συμπαιγνία με τα χιλιάδες παράσιτα που διόρισε και εξέθρεψε εις βάρος μας στον κρατικό μηχανισμο σε όλα τα επίπεδα της κοινωνίας, από τις πόλεις μέχρι και το τελευταίο χωριό... μας αφαιρεί κάθε ίχνος ανθρώπινης αξιοπρέπειας ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΒΙΏΣΩ, ΑΡΚΕΊ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΣΚΟΥΛΗΚΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΤΗΡΙΓΜΑΤΆ ΤΟΥ. ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ... και επιβάλλει, μονιμοποιεί φόρο ουσιαστικά κατάσχεσης... απαιτεί θράσος και αναίδεια για να αυξάνεις αυθαίρετα τις "αντικειμενικές" τιμές σε τέτοια επίπεδα και να περιμένεις τους έλληνες να ανέχονται να πληρώνουν... από ιδιώτες επαγγελματίες να ζητάς 25% φόρο μπροστά από το 1ο ευρώ και επί πλέον να ζητάς και -τέλος επιτηδεύματος το ευφημίζουν οι κρατικοί μαφιόζοι, γιατί συνεχίζει να εργάζεται κάποιος και από πάνω να βάζεις ένα παντελώς ηλίθιο φόρο ακίνητης περιουσίας για 5η! συνεχή φορά. δίχως να κάνεις κάτι για όσους φοροδιαφέυγουν και φοροαποφεύγουν, στις λίστες και αλλού... και πάνω σ' ολα αυτά να υποχρεώνει την καταβολή του 55% ως προκαταβολή για τον επόμενο! χρόνο. Αυτό δεν είναι καπιταλισμός αλλά νταβατζιλίκι σοβιετικό, Φάκτορα...για να καταλαβαινόμαστε... Ταυτόχρονα απαιτεί να ανέχομαι τον κάθε δικαστή, και τον κάθε άλλο κρατικοδίαιτο που αποφασίζει αύξηση για την πάρτη του, και αναδρομικά παρακαλώ, και να την πληρώνω εγώ! εμείς ΟΛΟΙ... αυτό το κράτος-τέρας που κόπτεται κι' 'ολας πως "σώζει" την πατρίδα, θα πέσει με τα όπλα, να με θυμάσαι, Φάκτορα... Γι' αυτό καλό είναι να μη μιλάμε για "ελληνικό καπιταλισμό" ή για τις ανησυχίες για τις επόμενες εκλογές -εντάξει, το πιάσαμε, μόνο οι εκλογές τους νοιάζουν, δεν περιμέναμε τίποτα καλύτερο- αλλά για ελλαδική κλεπτοκρατία και ασυδοσία, για ταξικό πόλεμο ακραίο... Τέρμα η ανοχή από μέρους των πολιτών. Καλό είναι να αφήσουν τα αφηρημένα ουσιαστικά και τις εκθέσεις γυμνασίου και να δούν αν μπορούν να κάνου τίποτα πρακτικό και λογικό που είναι σε μεγάλη ανάγκη... Παρεπιπτόντως, πάνε να περάσουν και το επιλεγομενο αντιρατσιστικό αλλά κατ' ουσίαν άκρως ρατσιστικό έκτρωμα που μόνο τους έλληνες πολίτες δεν ευννοεί...

    • my way avatar
      my way @ Νίκος Αργεάδης 09/08/2014 12:53:35

      Νίκο, συμφωνούμε. Ρε, λες να' μαστε λούζερ;

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ my way 09/08/2014 13:00:32

        χα, χα! μετά από όσα γίνονται "μάϊ γουέϊ" σίγουρα είμαστε λούζερ. χα, χα!

    • regeneration avatar
      regeneration @ Νίκος Αργεάδης 09/08/2014 16:44:32

      Χαρά στην ψυχραιμία σου να γράψεις γι' αυτή τη σύγκριση που επιχειρήθηκε μεταξύ Τσώρτσιλ-Σαμαρά.
      Το σχόλιό σου εξαιρετικό.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ regeneration 09/08/2014 18:55:18

        αγαπητέ "αναγεννησιακέ" τα λέω όπως τα βλέπω, δίχως κομματικές παρωπίδες.

    • άλυτη εξίσωση avatar
      άλυτη εξίσωση @ Νίκος Αργεάδης 09/08/2014 19:25:46

      Όσο περνάει ο καιρός αγαπητέ, γίνεστε και καλύτερος στις πολιτικές - τουλάχιστον - αναλύσεις!!

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Νίκος Αργεάδης 09/08/2014 22:51:47

      Για τους δικαστές, υψηλόβαθμους στρατιωτικούς, τους μανδαρίνους και την λοιπή Ελληνική νομενκλατούρα, έχεις απόλυτο δίκιο αγαπητέ Νίκο: Ναί ήμασταν και είμαστε η "τελευταία Σοβιετία", δηλαδή σκληρός ταξικός κρατικός καπιταλισμός για να ζούν στη χλιδή οι ολιγάρχες (θυμιζω ότι ο Ριμπολόβλεφ επί "σοσιαλισμού" ήταν top manager και επι μη σοσιαλισμού έγινε κύριος μέτοχος). Μαζι τους όμως ζει εξασφαλισμένα πλουσιοπάροχα και η κάστα των εξασφαλισμένων κοινωνικών στηριγμάτων τους ("μεσαίους" τσάτσους τους λέω εγώ).

      Για τα "ένοπλα" όμως, έχεις απόλυτο άδικο: Η δημοκρατία δεν επιβάλλεται με όπλα, με μιλιταριστες και με μιλίτσιες (αυτό ΣΧΕΔΟΝ ποτέ πουθενα δεν έγινε, δες π.χ. τη Σοβιετία παλιά την Αίγυπτο σήμερα - απο ολιγαρχία έγινε χούντα). Επιβάλλεται μόνο με ΠΟΛΙΤΕΣ, με εκατομμύρια στο δρόμο και στην κάλπη: με ειρηνική κοινωνία των πολιτών που αναλαμβάνει στα σοβαρά την ευθύνη του να είναι Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ, όπως λέει το κομμάτι του Συνταγματος που δεν αλλάζει. Δηλαδή να παραμερίσει ολιγάρχες, τους υπηρέτες τους και το πολιτικό προσωπικό τους, με τις διαδικασίες της Δημοκρατίας, επιβάλλοντας την πιστή εφαρμογή τους.
      Εξαιρέσεις: Ναί, Πορτογαλία, επανάσταση των Γαρύφαλλων, οι αξιωματικοί και οι φαντάροι με το γαρύφαλλο στην κάννη. Μια είναι. Δεν υπάρχει άλλη.

      Συντακτική Βουλή λοιπόν. Να πάμε για μια άλλη Ελληνική Πολιτεία, δημοκρατική, χωρίς ολιγαρχία και το κομματικό της σύστημα, αλλά και χωρίς Ελληνικη "σοβιετικού" τύπου νομενκλατούρα μέσα στην κοινωνία, να πάμε για ισονομία και για ισοπολιτεία.

  3. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 09/08/2014 13:00:15

    H σύγκριση με τον Τσόρτσιλ προϋποθέτει ότι ο πόλεμος έχει τελειώσει και έχουμε νικήσει. Αυτό όμως στην περίπτωσή μας δεν ισχύει: είμαστε καλύτερα δημοσιονομικά από το 2012, όταν ανέλαβε η κυβέρνηση, αλλά ο λαός υποφέρει πολύ περισσότερο τώρα σε σχέση με το 2012. Τώρα, το 2014, είμαστε χειρότερα. Το να καλυτερεύσουμε δημοσιονομιά είναι προφανώς προυπόθεση για να καλυτερεύσει η ζωή μας. Αλλά αυτό δεν εχει συμβεί ακόμη. Θα δούμε την ανεργία να μειώνεται; Τους μισθούς να αυξάνονται; Τους φόρους να μειώνονται; Την απαισιοδοξία να μας εγκαταλείπει; Θα κάνουμε ξανά χειμώνα καίγοντας ξύλα; Θα συνεχίσουν να φορολογούνται άνεργοι; Θα συνεχίσει να φορολογείται η ιδιοκτησία ανεξαρτήτως του αν παράγει εισόδημα ή όχι;
    Ο Τσόρτσιλ νίκησε τον πόλεμο (οι ρώσοι και οι αμερικάνοι νίκησαν, η αγγλία ήταν μία ενοχλητική μύγα στην πραγματικότητα) και μετά έχασε. Οι πιθανότητες ήττας στις εκλογές, είναι πολύ περισσότερες όταν ο πόλεμνος δεν έχει καν κερδιθεί.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Άπαντα Επιστάμενος 09/08/2014 14:46:16

      καλά, σχολιάζεις επί της ουσίας "άπαντα επιστάμενε". θυμηδία (hilarity, για τους φωταδισμένους που έχουν ξεπεράσει τον ελλαδικό αταβισμό τους και έχουν προχωρήσει σε παγκόσμιο γλωσσικό νιρβάνα. χιλαριτυ, μπα και αυτό ελληνογενές έιναι, από το ιλαρός (φως ιλαρόν να τους φωτίσει ή Ιλαρία Κλίντον...) Θυμηδία είναι η μόνη έκφραση που μπορώ να σκεφτώ. ο Αύγουστος και ο Ιούλιος μόνο τραγωδίες επεσώρευσαν στον έρμο τούτο τόπο. τουλαχιστον να διασκεδάζουμε μιας και σε λίγο δεν θα έχουμε ιδιοκτησία αλλά και δικαίωμα στην ιδιοκτησία.

      • Άπαντα Επιστάμενος avatar
        Άπαντα Επιστάμενος @ Νίκος Αργεάδης 09/08/2014 16:36:45

        "σε λίγο δεν θα έχουμε ιδιοκτησία αλλά και δικαίωμα στην ιδιοκτησία" Ωραίο αυτό! Αυτές είναι εκφράσεις εκσυγχρονιστικού πασοκ νομίζω. Τότε άρχισαν να λένε τα χειρότερα πράγματα με όμορφο τρόπο. Το να αποκτάς "δικαίωμα σε κάτι" είναι ένας εύσχημος τρόπος να σου πουν ότι θα χάσεις αυτό το κάτι, ότι δεν είναι αυτονόητο!

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ Άπαντα Επιστάμενος 09/08/2014 18:56:57

          "εκφράσεις εκσυγχρονιστικού πασοκ νομίζω..." δεν νομίζω αγαπητέ " άπαντα επιστάμενε", καθε άλλο

  4. eumix avatar
    eumix 09/08/2014 13:27:51

    "H Eλλάδα είχε πρόβλημα δημόσιου χρέους αλλά όχι ιδιωτικού. Τώρα έχει επιπλέον τεράστιο πρόβλημα ιδιωτικού χρέους." Βασίλης Βιλιάρδος https://www.youtube.com/watch?v=SHtVMR8a7ZI

  5. ΓΓΣ avatar
    ΓΓΣ 09/08/2014 14:34:45

    Προτείνω, για να υπάρξει γρήγορη επαναφορά του ΕΝΦΙΑ στα επίπεδα του 2010, να αυξήσουν το αφορολόγητο στο 1.200.000 ευρώ. Και μετά ας αναπροσαρμόσουν προσεκτικά τις αντικειμενικές αξίες. Ήδη έχουν επιτύχει δύο στόχους: να δημιουργήσουν την βάση του περουσιολογίου και τις συνθήκες να πείσουν την τρόικα για τις καθολικές διαμαρτυρίες. Εξ άλλου βγαίνουμε από την κρίση και θέλουμε ανάπτυξη.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΓΓΣ 09/08/2014 19:47:06

      Τότε θα πρέπει να περικοπούν 2 δις μισθοί και συντάξεις για ισοδύναμα μέτρα. Ούτε "τοκογλύφοι" υπάρχουν με επιτόκιο 2%.Όλα αυτά γίνονται για να υπάρχει πρωτογενές πλεόνασμα. Η εναλλακτική είναι να εγκαταλειφθεί το ευρώ και να επιστρεψουμε στη δραχμή.Ο Σαμαράς ΔΕΝ θα το κάνει. Ας αναλάβει άλλος να κάνει το σάλτο μορτάλε.

  6. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 09/08/2014 16:24:29

    Αγαπητέ Αργειάδη, συνήθως δεν συμφωνώ μαζί σου στις ...λεπτομέρειες, εδώ όμως είμαι υποχρεωμένος να συμφωνήσω απόλυτα και να ομολογήσω ότι οι απόψεις αυτές όχι μόνο εμένα βρίσκουν σύμφωνο, αλλά και πλήθος συντοπιτων μας και εκφράζουν την αγανάκτηση των πρώην αστών, πρώην νοικοκυραίων, πρώην (κατ΄επίφαση) συντηρητικών και το χειρότερο, πρώην νεοδημοκρατών και εν γένει υποστηρικτών και στυλοβατών του Σαμαρά! Δυστυχώς το παιχνίδι χάθηκε γιατί η ΝΔ έκανε ότι ήταν δυνατόν να πείσει τους οπαδούς της ότι δεν είναι ...αξιόπιστη! Και για να τους εδραιώσει ακόμα περισσότερο αυτή την άποψη, δεν διστάζει , χωρίς αιδώ και φιλότιμο, να τους κοροιδεύει, αναγγέλοντας κάθε τόσο ότι δεν θα επιβάλει νέα επώδυνα μέτρα και πριν παρέλθουν μερικές ημέρες, οι πολίτες ενεοί , βρίσκονται αντιμέτωποι με ακόμα πιο σκληρές αποφάσεις! Και να μην ακούω ότι είναι υποχρεωμένοι από την Τρόικα, γιατί οι υποχρεώσεις αυτές θα ήταν γνωστές από καιρό και ως εκ τούτου αυταπόδεικτα αποδεικνύεται η κοροϊδία!!!

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ΝΤΙΝΟΣ 09/08/2014 16:45:42

      όσοι διαφωνούν με τιμούν αγαπητέ ντίνο. αν στην ελλάδα μάθαιναν πως να αξιοποιούν τις διαφωνίες για να αναλύουν τις καταστάσεις πιο επωφελώς για τα εθνικά συμφέροντα δεν θα είχαμε αυτά τα τριτοκοσμικά χάλια. δεν θα ήμασταν προτεκτοράτο των γερμανών. τι κάθομαι και γράφω αυγουστιάτικα... η ελλάδα βυθίζεται και αυτοί καμώνονται πως την έσωσαν...

    • my way avatar
      my way @ ΝΤΙΝΟΣ 09/08/2014 18:02:15

      Το κόμμα της Ν.Δ είναι απολύτως αρχηγοκεντρικό και το πολίτευμά μας απολύτως πρωθυπουργικοκεντρικό. Επομένως, πείτε τα πράγματα με το όνομά τους.

  7. ολγα avatar
    ολγα 09/08/2014 17:51:52

    Μαζι με ολα τα αλλα η ΝΔ χανει και τους αγροτες σε Ημαθια, Πελλα και Κοζανη, λογω του εμπαργκο στα ροδακινα. Ας το εχουν υπ΄οψιν τους εκει στο Μαξιμου.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ολγα 09/08/2014 19:01:45

      είναι απασχολημένοι σμε πιο σπουδαία πράγματα. 1) σώζουν την παρτίδα 2) πιθανόν να χάσουν τις εκλογές όπως ο τσώρτσιλ, η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, παρ' ότι κλέρδισαν τον πόλεμο, χα, χα, χα, χα! συγγνώμη, αλλά ο σουρρεαλισμός έχει ξεπεράσει κάποια ανεκτά επίπεδα. σιγά μην ασχοληθούν με τις εξαγωγές. εδώ μας ταϊζουν οι ξένοι, τι τις θέλουμε τις εξαγωγές...

      • N. avatar
        N. @ Νίκος Αργεάδης 10/08/2014 09:27:32

        Όχι σουρρεαλισμός αγαπητέ κύριε Αργεάδη.Κάπως αλλιώς λέγεται αυτό που έχει ξεπεράσει τα όρια

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ N. 11/08/2014 15:14:05

          έχουμε και ένα επίπεδο, ντρέπομαι να το γράψω...

  8. M.V avatar
    M.V 09/08/2014 19:41:07

    Το κυβερνητικό επιτελείο, καλά θα κάνει να τρομάζει με την κατάσταση διάλυσης που επικρατεί στην κοινωνία και όχι με την πιθανότητα να χάσει την εξουσία. Αυτή, ΠΑΝΤΑ αλλάζει χέρια. Σημασία έχει τι αφήνεις πίσω σου.

  9. kapar13 avatar
    kapar13 09/08/2014 20:13:01

    Ε, καλά έχει χαθεί η μπάλα. Εντελώς όμως. Τι συγκρίνετε, ρε παιδιά; Κι η μυλωνού τον άντρα της με τους πραματευτάδες, λένε στο δικό μου το χωριό.

  10. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 09/08/2014 23:02:35

    Σε κάθε περίπτωση, έτσι λειτουργεί η αντιπροσωπευτικη δημοκρατία: Με κυβερνητική εναλλαγή.
    Μετά τον Τσώρτσιλ (Tory) ο Άτλη (Labor).
    Mετά τον Μπράουν (Labor) ο Κάμερον (Tory). Και εδώ ως συνήθως, "ανθ' υμών Γουλιμής".
    Αυτός είναι ο κανόνας του παιχνιδιού, υπάρχει καλύτερος;

    • Νέστωρ avatar
      Νέστωρ @ Uncle Stgm 16/08/2014 16:18:33

      Από πού προκύπτει ότι αυτός είναι ο κανόνας του παιχνιδιού; Όχι, δεν είναι, αυτό είναι το θλιβερό αποτέλεσμα του να κάνουν διαρκώς οι κυβερνώντες άλλα από αυτά που θέλουν εκείνοι που τους ψήφισαν. Εσύ θες συμμάζεμα του γιγάντιου κράτους, κλείσιμο των συνόρων, ένα σφιχτό κράτος που να λειτουργεί υπέρ των γηγενών, των Ελλήνων δηλαδή, και αντί για αυτό παίρνεις τα αντίθετα. Και η μόνη σου άμυνα (;) είναι να τους μαυρίσεις (στην πραγματικότητα τα μάτια σου θα βγάλεις διότι οι άλλοι που θα έρθουν θα είναι ακόμα χειρότεροι). Υπάρχει κάτι καλύτερο από αυτή την ξεφτίλα; Βεβαίως, υπάρχει: Η ΝΔ να κάνει δεξιά πολιτική, να συμμαζέψει γερά το κράτος, να κόψει την άγρια σοβιετική φορολογία της περιουσίας, να κλείσει τα σύνορα ξαναβάζοντας νάρκες, και να ψηφίζει νόμους υπέρ των Ελλήνων και όχι υπέρ των αλλοφύλων... Ο κόσμος που ψηφίζει δεξιά το κάνει διότι θέλει δεξιά πολιτική, όχι αριστερή ελαφρά με ολίγη... Την οποία την τρώει στη μάπα υπό το πρόσχημα ότι αν έρθει η αριστερά-αριστερά θα κάνει άγρια αριστερή πολιτική, βαρειά και σκέτη... Μιλάμε για πολλή στρέβλωση, μυαλών, θεσμών, και πολιτικών... Καλό ξεστρέβλωμα...

  11. Νέστωρ avatar
    Νέστωρ 16/08/2014 16:04:17

    Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η ΝΔ κάνει αριστερή πολιτική. Υπάρχει βέβαια και η αριστερότερη, αυτή που θα έρθει με τον Σύριζα. Εκεί είναι που θα μας τα πάρουν για τα καλά όλα, σπίτια, καταθέσεις, Πατρίδα. Για την ώρα, κάτι μένει. Αν έρθει ο Σύριζα, δεν θα μείνει τίποτα. Δυστυχώς, ζούμε σε μια χώρα που οι αστοί ντρέπονται να παραδεχτούν ότι είναι αστοί, και παριστάνουν τους αριστερούς εξαιτίας των ενοχών που κάποιοι (ποίοι, άραγε;) έντεχνα έσπειραν μέσα στα μυαλά τους. Ξυπνάτε, Έλληνες αστοί, και αρχίστε να ψηφίζετε μαζικά ΔΕΞΙΑ. Μπορεί, τότε, και η ΝΔ να ξαναβρεί την χαμένη της κομματική ταυτότητα. Όλα τα άλλα είναι παραμύθια για πάρα πολύ μικρά παιδιά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.