#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/10/2011 10:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το τελευταίο αντίο σε αυτούς που παρέδωσαν την χώρα μας



Όπως μας έχει διδάξει η ιστορία, κανένα σχέδιο δεν είναι τέλειο, όσο καλό και αν φαίνεται.  Και το γερμανικό σχέδιο που με τόση προθυμία επιθυμούν να εφαρμόσουν ο κ. Παπανδρέου και οι συν αυτώ ‘’σωτήρες του έθνους’’, δεν είναι, όχι μόνο καλό, αλλά ούτε καν επαρκές.  Είναι παραπάνω από πιθανόν η πτώχευση να προκύψει  από ατύχημα και να είναι άτακτη.  Εκτός από πιθανό, μέρα με τη μέρα γίνεται και περισσότερο επιθυμητό, αφού οι αξιώσεις που συνοδεύουν την ελεγχόμενη πτώχευση, αγγίζουν τα όρια της τιμωρίας ενός ολόκληρου λαού.  Η ενδοτικότητα της κυβέρνησης κατάντησε τη χώρα μας κολαστήριο, το οποίο χρησιμοποιείται ως παράδειγμα για το σωφρονισμό των άτακτων νοτίων της Ευρώπης.

Κάτι που ενισχύει ακόμα περισσότερο την πιθανότητα εκδήλωσης ατυχήματος, το οποίο παρεμπιπτόντως αναμένεται να προκαλέσει σεισμό στο ευρωπαϊκό τραπεζικό σύστημα, είναι η –επιτέλους- αλλαγή τακτικής των κινητοποιήσεων.  Μέχρι πρότινος η κυβέρνηση ήταν αντιμέτωπη με ένα συμβατικό σύστημα αντίδρασης, οργανωμένο συνήθως από πειθαρχημένους κομματικούς συνδικαλιστές, που περιελάμβανε απεργίες, πορείες και τα συνηθισμένα έκτροπα.  Piece of cake για τα πάνοπλα ματ και την Υπηρεσία προπαγάνδας:

Λίγα χημικά παραπάνω, κάμποσο αναίτιο ξύλο, ένας – δύο  προπηλακισμοί δημοσιογράφων για παραδειγματισμό, μετά ρίχνανε στη ‘’μάχη’’ το παρακράτος για να εξαγριωθούν οι νοικοκυραίοι και να γαβγίζει ο Πρετεντέρης, στήνανε και ένα τοίχος στη Bουλή μην τυχόν προκύψει καμία στραβή και όλα μέλι γάλα.

Όσο όμως το κίνημα ανδρώνεται και απογαλακτίζεται από το κομματικό κατεστημένο, η αντίσταση μεταλλάσσεται και γίνεται πιο ουσιαστική.  Είναι βέβαια λυπηρό να περιμένεις να σωθείς από το ΠΑΜΕ, τη ΓΕΝΟΠ ή την ΠΟΕ ΟΤΑ, για πολλούς και διάφορους λόγους, που δεν θα αναλύσουμε τώρα.  Αλλά ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται.  Και, είτε μας αρέσει, είτε όχι, μπροστά στην καταστροφή που βλέπουμε να έρχεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα, οφείλουμε να παραμερίσουμε τις όποιες διαφορές και να προτάξουμε το εθνικό συμφέρον.

Η κινητοποίηση αυτή δεν μοιάζει με τις προηγούμενες.  Γιατί στις προηγούμενες υπήρχαν ακόμα περιθώρια.  Σήμερα δεν υπάρχουν καθόλου περιθώρια, καθώς η αήθης αυτή κυβέρνηση αποφάσισε να εκθεμελιώσει κάθε έννοια πρόνοιας και έπειτα από μια άνευ προηγουμένου ληστρική φοροεπιδρομή επί δικαίων και αδίκων, να συλήσει ακόμα και αυτή την πενιχρή συλλογική σύμβαση εργασίας.  Και δεν είναι μόνο αυτό, γιατί η αξιοπρέπεια και το φιλότιμο των Ελλήνων θα μπορούσαν να δεχθούν οποιαδήποτε θυσία.  Δεν μπορούν όμως να δεχθούν την εισβολή Ευρωπαίων γραφειοκρατών οι οποίοι θα καθοδηγούν ως μαριονέτες τους εκλεγμένους πολιτικούς.

Έπειτα από δύο χρόνια ωμής κρατικής βίας, κατακερματισμού των κοινωνικών αντιστάσεων, λοιδορίας επαγγελματικών ομάδων και υφαρπαγής εισοδημάτων, φαίνεται πως αρχίζουμε να βρίσκουμε μια υποτυπώδη συνοχή, ένα σημείο μηδέν πέρα από το οποίο είμαστε αποφασισμένοι να αντιδράσουμε, ξεπερνώντας κομματικές ταυτότητες και παρωχημένες αντιλήψεις ή φθόνο για κλάδους που θεωρούμε προνομιούχους.

Σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε στη σύγχρονη ελληνική ιστορία, είμαστε έτοιμοι να πούμε το τελευταίο αντίο σε αυτούς που βίασαν αισχρά την πατρίδα μας και ύστερα την παρέδωσαν βορά στα κοπρόσκυλα της διεθνούς τοκογλυφίας.  Είμαστε θυμωμένοι και αποφασισμένοι.  Θα είμαστε μαζικά στο πλευρό όλων αυτών που αποφάσισαν να αντισταθούν με όποιο τρόπο έκριναν χρήσιμο.

Κακοφωνίξ

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 19/10/2011 10:23:07

    Δεύτε τελευταίον ασπασμόν δώσετε... Τινάνε τα πέταλα... Ξώφλησαν!!!!! Καλή Λευτεριά Συνέλληνες...

    • Tem avatar
      Tem @ ΙΩΝΑΣ 19/10/2011 10:26:27

      Καλή λευτεριά

  2. Tem avatar
    Tem 19/10/2011 10:25:08

    Ετσι είναι, Μπράβο Κακοφωνίξ

  3. Μ.Γ avatar
    Μ.Γ 19/10/2011 10:28:36

    Συγχαρητηρια για το σχολιο σου.

  4. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/10/2011 10:30:05

    Δεν συμφωνώ με τα συμπεράσματα της ανάρτησης. Δεν μπορώ να είμαι με το μέρος του ΠΑΜΕ και των απαξιωμένων συνδικαλοπατέρων της ΓΣΕΕ ή της ΑΔΕΔΥ (ακόμα χειρότερα!) ή της ΟΛΜΕ (αλήθεια, από πότε η ΟΛΜΕ έχει ασχοληθεί με κάτι πέρα από τα στενά συνδικαλιστικά της πλαίσια;). Ούτε με το μέρος των "λαϊκών συνελεύσεων" του ΣΥΡΙΖΑ, που μόνο τους πρόβλημα είναι μήπως το εισόδημα του αγράμματου λαθρο-Πακιστανού πέσει κάτω από 1000 ευρώ μαύρα το μήνα. Ούτε με αυτούς που υποκινούν καταλήψεις στα δημόσια σχολεία, προκειμένου οι γονείς να στέλνουν τα παιδιά τους στα ιδιωτικά.
    Οι παραπάνω είναι μέρος του προβλήματος, δεν είναι η λύση του.
    Η λύση δεν μπορεί να είναι με αυτούς που ονειρεύονται Σοβιετίες και Καμπότζες του Πολ Ποτ, ούτε με αυτούς που λένε "νομιμοποιείστε όποιον αλήτη περνάει τον Έβρο". Είναι αντίπαλοί μου, δεν είμαι μαζί τους, γιατί το συμφέρον των παραπάνω ΔΕΝ είναι το συμφέρον της πατρίδας μας.
    Είμαι Έλληνας πατριώτης, δεν είμαι χαζοδιεθνιστής, ούτε σοβιετολάτρης, ούτε παλαιο-πασόκος που ονειρεύεται τα "ωραία χρόνια" της Αλλαγής...
    Μας χρειάζεται γερή δόση αυτοκριτικής ως έθνος και γερή προσπάθεια αυτοεπίγνωσης. Εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν. Τις λύσεις δεν θα τις δώσουν οι Γερμανοί, αλλά ούτε βέβαια θα τις δώσει ο εσμός της Ακροαριστεράς μαζί με τους Φωτοπουλαίους. Και δεν είμαι σίγουρος αν θα προτιμούσα να ζω σε μία Συριζοελλάδα από ό,τι σε μία Ελλάδα με γερμανούς συμβούλους στα υπουργεία. Είμαι ωμός, αλλά έτσι είναι τα πράγματα. Και νομίζω ότι δεν υπάρχει λογικός δεξιός που να πιστεύει σε συμμαχίες της ΝΔ με τους Τσιπραίους και τους κουκουέδες. Τα είδαμε τον Δεκέμβρη του 2008, όποιος δεν έβαλε μυαλό, είναι φύσει ανόητος.
    Η τωρινή κρίση στην Ελλάδα είναι προϊόν λαϊκίστικων αριστερίστικων πολιτικών και πρέπει να το χωνέψουμε καλά. Η Ελλάδα πρέπει να υποστεί απο-σοβιετοποίηση και η Ακροαριστερά πρέπει να απαξιωθεί στη συνείδηση του κόσμου. Διαφορετικά, θα δούμε όλους τους ανθρώπους με αξία και φιλοδοξίες να φεύγουν έξω και εδώ να μας έρχονται τα σκουπίδια της Αφρικής και της Ασίας.

    • Παυλος Βαφειάδης avatar
      Παυλος Βαφειάδης @ ΒΙΣ 19/10/2011 10:42:21

      Απόλυτα σύμφωνος με την παρέμβαση σου, φίλε ΒΙΣ.

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ ΒΙΣ 19/10/2011 10:45:08

      Πριν την αποσιοβιετοποίηση προέχει η αποπαπανδρεοποίηση. Και για να πετύχει αυτό πρέπει επιτέλους να δούμε το δάσος και όχι το δέντρο. Μπορώ να επικαλεστώ χίλιους λόγους για να είμαι αντίθετος όχι μόνο στον Αλαβάνο αλλά ακόμα και στην ίδια τη Ν.Δ. του Πάκη, και του Άρη. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα παραμείνω στον καναπέ περιμένοντας να ζήσω τη μέρα που ο Σαμαράς θα τους τραβήξει το αυτί.

      Για να φύγει ο θολούρα χρειάζεται παλμός. Θα διώξουμε πρώτα τους Βάρβαρους και μετά θα ψάξουμε τις διαφωνίες μας. Υπάρχει διαβάθμιση.

      • Tem avatar
        Tem @ kakofonix 19/10/2011 10:52:25

        έτσι ακριβώς, συμφωνώ και επαυξάνω

    • Αληκτώ avatar
      Αληκτώ @ ΒΙΣ 19/10/2011 10:53:17

      Συνυπογράφω αυτά που επισημαίνεις φίλε μου.
      Γιατί θα πρέπει πάντα ο Ελληνικός λαός να καπελώνεται ή να μπαίνει κάτω από οποιεσδήποτε αμφιβόλου Ελληνικότητας σημαίες.
      Τι στο καλό οι γνήσιοι Έλληνες είναι ακόμα "ραγιάδες"??
      Γιατί πρέπει πάντα να συμπλέουν με κάθε μορφής διαπλοκή, βλέπε Φωτόπουλο κλπ.

    • Nikolas avatar
      Nikolas @ ΒΙΣ 19/10/2011 13:01:47

      Αυτό είναι το πρόβλημα... για να υπάρχει αποσοβιετοποίηση πρέπει να γίνει εκχώρηση εξουσίας στην τρόικα. Από τη σκύλα στη χάρυβδη...

    • KATOIKOΣ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ avatar
      KATOIKOΣ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ @ ΒΙΣ 19/10/2011 14:03:53

      @ BIΣ
      Στο μυαλό μου, μέσα, ήσουνα όταν έγραφές το σχόλιό σου; + 1 000 000

  5. ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ avatar
    ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ 19/10/2011 10:32:00

    Είτε μας αρέσει, είτε δεν μας αρέσει, σε περιόδους οικονομικού πολέμου ο "στρατός" είναι τα ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ!!!! Τις επιμέρους διαφωνίες μας θα τις συζητήσουμε όταν αποκατασταθεί το δημοκρατικό πολίτευμα.

  6. arkas avatar
    arkas 19/10/2011 10:32:10

    ''Είμαστε θυμωμένοι και αποφασισμένοι. Θα είμαστε μαζικά στο πλευρό όλων αυτών που αποφάσισαν να αντισταθούν με όποιο τρόπο έκριναν χρήσιμο."
    Και ο Λυμπερόπουλος αντιστάθηκε αλλά διεγράφη.

  7. βισάλτης avatar
    βισάλτης 19/10/2011 10:33:44

    Oχι δεν είμαστε έτοιμοι να πούμε το τελευταίο αντίο στα κοπρόσκυλλα κλπ.κλπ.
    Τον τελευταίο λόγο θα τον πεί η δικαιοσύνη-μια ανεξάρτητη δικαιοσύνη όπου θα δικάσει χωρίς δισταγμούς,εκπτώσεις και συμψηφισμούς ντόπια και ξένα σάπια και διεφθαρμένα άπληστα τομάρια που τόλμησαν να παίξουν με το μέλλον των παιδιών μας και να μας αναστατώσουν την οικονομία και την κοινωνία μας....Η διαφορά θα φανεί όταν αποδειχτεί ότι η δικαιοσύνη είναι αμείλικτη, και οι πρωταίτιοι της κρίσης θα δίνουν συνεντεύξεις μετά 35 χρόνια ---από την φυλακή!!! τα άλλα είναι μπαρμπούτσαλα...

  8. Mike avatar
    Mike 19/10/2011 10:36:48

    Καλημερα
    Εγω προσωπικα σημερα νιωθω αισιοδοξος....πεφτει η χουντα σημερα η αυριο... Ετσι νιωθω

    • Tem avatar
      Tem @ Mike 19/10/2011 10:52:59

      κι εγώ

    • Αληκτώ avatar
      Αληκτώ @ Mike 19/10/2011 11:00:09

      Ελπίζω να είναι μια Νέα Μέρα.
      Αλλά γιατί δεν είμαι αισιόδοξη???
      Την τελευταία φορά κατά την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου, είδα συμπατριώτες μας με Ελληνικές σημαίες και ενθουσιασμό να είναι περήφανοι που είναι Έλληνες και να το φωνάζουν ηχηρά.
      Άλλαξε κάτι? Ίδρωσε κανενός Πασοκοπροδότη το αυτί.
      Και σήμερα πάλι μια από τα ίδια. Οι παράφρονες δεν έχουν συνείδηση του τι πράττουν. Αυτό αποδεικνύει η χθεσινή ομιλία του Γερμανοπρωθυπουργεύοντος.
      Μακάρι επιτέλους να φύγουν. Αλλά πώς θα το καταφέρουμε.
      Βρείτε καμιά ιδέα γιατί με ευχολόγια δεν γίνεται τίποτα.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ Mike 19/10/2011 11:05:32

      Από το στόμα σου και στου Θεού της Ελλάδας μας το αυτί...

  9. Tem avatar
    Tem 19/10/2011 10:51:21

    Κάποιοι όμως είναι εκτός κοινωνικής πραγματικότητας.

  10. andreas avatar
    andreas 19/10/2011 11:02:25

    Οταν δινεις την μαχη για να απαλλαγης απο τον εξωτερικο σου εχθρο και αυτους που τον εκφραζουν τοτε ολες οι εσωτερικες δυναμεις πρεπει να συνεργασθουν αλλιως ερχεται ο ¨εμφυλιος¨ οποτε θα συνφωνησω μαζι σου κακοφωνιξ.

  11. tsapari avatar
    tsapari 19/10/2011 11:06:26

    Ο άνθρωπος δεν έχει την παραμικρή συνείδηση (Συνείδηση είναι η νοητική δυνατότητα ενός οργανισμού η οποία του επιτρέπει, σε προέκταση των αισθήσεών του, να γνωρίζει και να κατανοεί τον εαυτό του, το περιβάλλον του, τα συμβαίνοντα γύρω του και μέσα του και να έχει το δυνατόν την αίσθηση της «θέσης» και της σημασίας του στον κόσμο καθώς και του αντίκτυπου των πράξεών του.» wickipedia».... επιθυμεί λοιπόν, αυτό που αυτός θεωρεί συνείδηση δηλαδή, να οδηγεί τη χώρα στο ΔΝΤ για να μπορέσει να αναιρέσει τις «ψεύτικες υποσχέσεις του» στον Ελληνικό Λαό και να εφαρμόσει με κακέκτυπο τρόπο τις απαιτούμενες αλλαγές στο κοινωνικοοικονομικό μοντέλο της χώρας με αποτέλεσμα την καταβαράθρωση της κοινωνίας και της οικονομίας, να το ασπασθούμε και να το στηρίξουμε. Όχι κύριε μου αυτή τη στιγμή η χώρα χρειάζεται αρκετούς φιλέλληνες ικανούς να χειριστούν την κατάσταση με κάποιον που να ηγείται και να έχει στόχους που είναι συμβατοί με τα συμφέροντα της χώρας. Τα συμφέροντα της χώρας είναι μη συμβατά όχι τόσο με τα συμφέροντα των δανειστών όσο των συντεχνιών και των ομάδων που εκπροσωπείται, άντε στο καλό και ας ερευνήσει η δικαιοσύνη τις πράξεις σας εάν αυτές ήταν και είναι εγκλήματα ή όχι.

  12. Orestios avatar
    Orestios 19/10/2011 11:21:46

    Το έθνος είναι έτοιμο να πετάξει το φασιστικό καθεστώς στα σκουπίδια της Ιστορίας

  13. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/10/2011 11:24:25

    Η παπανδρεοποίηση είναι η ελληνική εκδοχή της σοβιετοποίησης, είναι μία πιο "ελαφρά" εκδοχή της. Ο Ανδρέας Παπανδρέου εκμεταλλεύθηκε την άκρα Αριστερά για να επικρατήσει, δεν βασίστηκε μόνο στο παλιό Κέντρο γιατί δεν θα του έφτανε. Και έσυρε όλο το παλιό Κέντρο προς τα αριστερά.
    Δηλαδή τι θα δούμε "μετά"; Να φύγει το ΠΑΣΟΚ και θα τα βρούμε με τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ; Πολιτική σκέψη δεν υπάρχει;

    • Γιώργος msn avatar
      Γιώργος msn @ ΒΙΣ 19/10/2011 11:33:46

      Ο Κακοφωνίξ έχει δίκαιο και όλα έχουν τη διαβάθμισή τους φίλε ΒΙΣ.
      Άλλωστε το ένα είναι προέκταση του άλλου...

  14. tasos papastergiou avatar
    tasos papastergiou 19/10/2011 11:24:42

    το αρθρο μου αρεσε πολυ ,και απλα πιστευω οτι τωρα ειναι η στιγμη που πρεπει να λειτουργησουμε ολοι μαζι και να ξεπερασουμε τη οποια κακια και τη μισαλοδοξια που εχουμε μεσα μας.χαρακτηριστικα στα οποια πατησαν αυτοι οι προδοτες και φτασαμε εδω που φτασαμε σημερα.γιατι και εμεις εχουμε ενα μεριδιο ευθυνης σ αυτο που μας εγινε οσο αναφορα το οτι η κοινονια τους ανεβαζει στην εξουσια 30 χρονια τωρα γιατι ο καθενας κοιταγε το ρουσφετι το βολεμα και οχι το συνανθρωπο του.Τωρα ομως που παμε ολοι μαζι στο πατο καιρος ειναι να εννοθουμε.ειναι η τελευταια ευκαιρια ν αποδειξουμε οτι ειμαστε ανθρωποι.
    καλη μας επιτυχια λοιπον
    ο στοχος πια ειναι ξεκαθαρος
    ειναι ενα κτηριο γεματο μαφιοζους που λεγεται βουλη.

  15. popolaros avatar
    popolaros 19/10/2011 11:35:51

    Από το στόμα του kalofonix στο κουφό αυτί του kakojefrix, μπας και κάνει χρήση του αμερικάνικου διαβατηρίου του και πάει στον ......

  16. Anonymous avatar
    Anonymous 19/10/2011 11:44:27

    Μα πως ειναι δυνατον ενας αμερικανος πρωθυπουργος να εκτελει γερμανικο σχεδιο; Κατι δε κολλάει

  17. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 19/10/2011 11:52:30

    Καλημέρα Κακοφωνίξ. Ακριβής περιγραφή της κατάστασης που δυστυχώς χειροτερεύει.
    Ήθελα μόνο να προσθέσω ότι βίαζαν την Ελλάδα κατ' εξακολούθηση τα τελευταία 30 χρονια. Και συνεχίζουν τα τελευταία 2 χρόνια ανοιχτά πλέον να ποδοπατούν το σύνταγμα και την βούληση των Ελλήνων.

    • Γιώργος msn avatar
      Γιώργος msn @ Νίκος Αργεάδης 19/10/2011 12:04:03

      +100000

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ Νίκος Αργεάδης 19/10/2011 12:15:43

      Καλημέρα Νίκο

  18. Lampros avatar
    Lampros 19/10/2011 12:03:48

    Αλλάζουν πολλά, δεν λέμε αντίο μόνο σε ένα αυταχικό και προδοτικό καθεστώς 35ετων. Ακόμα και το συνδικαλιστικό κύκλωμα, αλλάζει, απομυθοποιείται και χάνει τα ερίσματα του, όπως τα ξέραμε. Το καθεστώς, ζει τις τελευταίες στιγμές του.
    Θέλω να σταθώ σε κάτι που μάλλον έχει περάσει αψήφιστα. Ο ΓΑΠ ζήτησε από το Σαμαρά να αποκηρύξει τα περί κρεμαλας και Γουδί. Νομίζω αυτό ήθελε να πάρει χθες. Εκτιμώ πως αυτή είναι μια σαφής ένδειξη ΦΟΒΟΥ. Ένα συναίσθημα που πρώτη φορά το νιώθει το Παπανδρέικο. Ακόμα και το 89, ήξεραν πως έχουν ισχυρές εφεδρείες για να γλυτώσουν την φυλακή και την ατίμωση. Σήμερα όμως δεν ισχύει αυτό. Απέναντι τους έχουν έναν Σαμαρά, αλλά και έναν λαό κυρίως που το μάτι του γυαλίζει.

    Κακοφωνίξ, άλλαξε τον τίτλο.
    Δεν βλέπω “αντιο”. Μάλλον “στα τσακιδια” πρέπει να γράψεις..

  19. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/10/2011 12:14:24

    1. Aπό τη Μεταπολίτευση και εδώ, τη χώρα την κυβερνά η Αριστερά και τα ιδεολογήματά της, άτυπα ή τυπικά.
    2. Το χρέος διογκώθηκε επί Ανδρεοπαπανδρεϊσμού, με τις ευλογίες των αριστερών συνδικάτων. Η κρίση είναι της αριστερής Ελλάδας. Η Ελλάδα αυτή πρέπει να πιάσει πάτο και να εξαφανιστεί, μήπως και ανανήψουμε. Το κακό ειναι ότι την πληρώνουμε και άνθρωποι που δεν φταίξαμε, που θέλαμε πάντοτε μία Ελλάδα νοικοκυρεμένη, δίπλα στα άλλα ευρωπαϊκά έθνη, μία Ελλάδα της ευνομίας, όχι του ψευτοτσαμπουκά και της λαμογιάς και των οραμάτων για κολχόζ (και στο βάθος οι ευρωπαϊκές επιδοτήσεις...).
    3. Αν νομίζεις ότι θα βρεις τον Πακιστανό και τον Μπαγκλαντεσιανό με αξία, αυτόν που θα αντικαταστήσει τον Έλληνα που φεύγει για έξω, μπορείς να δοκιμάσεις. Να σου πω μόνο ότι ο άξιος Πακιστανός θα πάει στην Αγγλία ή τον Καναδά. Εδώ θα έρθει το σκουπίδι.
    Καλό είναι εσείς οι αριστεροί να κοιταχτείτε λίγο μέσα σας και να μην αιτιάστε διαρκώς την " κακιά κενωνία" για τα σημερινά χάλια της Ελλάδας.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΒΙΣ 19/10/2011 13:21:51

      1. Aπό τη Μεταπολίτευση και εδώ, τη χώρα την κυβερνά η Αριστερά και τα ιδεολογήματά της, άτυπα ή τυπικά.

      Εδώ κάνεις λάθος. Από το 1961 και μετά παρέλυσαν τη χώρα. Ουσιαστικά είναι 50 χρόνια στην εξουσία. Κεκαλυμμένα από το 1961-81 και κανονικά μετά.

    • A.M. avatar
      A.M. @ ΒΙΣ 19/10/2011 19:44:05

      @ΒΙΣ έγραψε:
      «Aπό τη Μεταπολίτευση και εδώ, τη χώρα την κυβερνά η Αριστερά και τα ιδεολογήματά της, άτυπα ή τυπικά.»

      Εσύ τον χαβά σου!

      Πείσε μας τώρα ότι ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ήταν αριστερά, ο Αβέρωφ αριστερά. ο Έβερτ αριστερά, ο Κώστας Καραμανλής αριστερά, οι Παπανδρέου αριστερά, ο Σημίτης αριστερά.. μήπως και ο Γεώργιος Παπαδόπουλος ήταν αριστερά;;;

      Μήπως τελιά ρε σύ ΒΙΣ είμαι και εγώ αριστερός και δεν τόχω πάρει πρέφα;;;
      Και ψηφίζω 30 χρόνια ΝΔ .. κατά λάθος;
      Μήπως να ψηφίσω και κανα ΚΚΕ κάποια στιγμή σαν .. ...αριστερός;; :lol:

      Κόψτε το όμως κάποια στιγμή αυτό το παραμύθι!
      Δείχνει ΑΝΕΥΘΥΝΌΤΗΤΑ απ την ΝΔ και την δεξιά.
      Γιατί δεν το καταλαβαίνετε;;;

      Όταν ο λαός σου δίνει 40% και 50% και σε κάνει κυβέρνηση έχεις και τις ΕΥΘΎΝΕΣ της διακυβέρνησης!
      Και εγώ δεν είδα ποτέ ο ελληνικός λαός να έχει δώσει 40% και 50% στο ΚΚΕ ή στο ΣΥΡΙΖΑ.
      Στο ΠΑΣΟΚ και στην ΝΔ το έδινε μέχρι σήμερα.

      Και όσο και αν δεν σου (σας) αρέσει αυτά τα δύο κόμματα έχουν ΌΛΕΣ τις ευθύνες για την κατάντια της χώρας!
      Αποδείχτηκαν μέχρι σήμερα ανίκανα να διαχειριστούν σωστά την εξουσία που ο ελληνικός λαός τους έδωσε.

      Παραδέξου το,
      ...συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.

  20. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 19/10/2011 12:39:21

    Λαός ενωμένος ποτέ νικημένος!

  21. βικυ γουλιωτη avatar
    βικυ γουλιωτη 19/10/2011 12:46:31

    Καλημερα σε ολους.Βρε παιδια ξερετε κατι που δεν ξερω? Πως θα πεσουν αφουν θα πανε οι βουλευτες τους και θα ψηφισουν σαν κοτουλες το πολυνομοσχεδιο.Ετσι λεγαμε και στο μεσοπροθεσμο και ακομα ειναι κυβερνηση.Ξερουν οτι δεν προκειται να ξαναβγουν και εκμεταλλευονται την καθε μερα στην εξουσια για να τρεχει το μεροκαματο.Εκτος αν υπαρχει αλλη πληροφορηση ου δεν γνωριζω...

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ βικυ γουλιωτη 19/10/2011 12:57:02

      Σας παραπέμπω στο χτεσινό σημείωμα (Λυπάμαι κ. Παπανδρέου αλλά θα πάτε σε εκλογές και θα είναι μέρα μεσημέρι). Η ''άλλη'' πληροφόρηση είναι ότι οι Γερμανοί δε ρισκάρουν με την τεταμένη πολιτική κατάσταση και πιέζουν είτε για κυβέρνηση συνεργασίας είτε για επικύρωση της νέας συμφωνίας (αυτής, βρε, με το κούρεμα) με 180. Ο κ. Σαμαράς ευτυχώς κρατάει το κλειδί.

  22. Aνώνυμος Έλληνας avatar
    Aνώνυμος Έλληνας 19/10/2011 14:47:00

    http://www.enet.gr/?i=arthra-sthles.el.home&id=318935
    Ανεξάρτητα των πολιτικών μας πεποιθήσεων Πάνω απ' ΟΛΑ Είμαστε Έλληνες
    Ειναι η Ωρα να πάρουμε την ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ στα Χερια μας ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ τωρα!

  23. Δανάη avatar
    Δανάη 19/10/2011 15:39:28

    Τρεις λέξεις μόνο: Ζήτω η Ελλάδα!!!!
    Καλή λευτεριά!!!!!!!!!!!!!!

  24. Panos avatar
    Panos 19/10/2011 16:50:53

    Πολύ ωραίο το κείμενο

  25. ev avatar
    ev 20/10/2011 00:02:07

    ....με λίγα λόγια,ΤΟΙΟΥΤΟΣ ΛΑΟΣ,ΤΟΙΟΥΤΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.