#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/05/2009 21:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το τέλος του Τσίπρα

(Μόνο στο antinews)

Σημαντικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ σήμερα. Ο Αλέξης Τσίπρας δεν θα είναι στο debate των πολιτικών αρχηγών αναφέρουν δημοσιογραφικές πληροφορίες. Στη θέση του θα πάει ο Αλέκος Αλαβάνος.

Την  πρωτοβουλία αλλαγής του εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ στο debate πήρε σήμερα το πρωί ο ίδιος ο κ. Αλαβάνος, λόγω της πορείας του κόμματος στης δημοσκοπήσεις. Ακολούθησαν όπως αντιλαμβάνεσθε σκηνές απείρου κάλους και τελικά η απόφαση ελήφθη: Το τέλος του Τσίπρα άρχισε

ΣΧΟΛΙΑ

  1. mp avatar
    mp 21/05/2009 21:13:37

    Φυσικά και δεν είναι το τέλος του Αλέξη Τσίπρα. Απλώς ο Αλαβάνος είναι πολύ πιο έμπειρος και πρέπει να είναι αυτός γιατί έτσι κι αλιώς τα λαμόγια συνέχεια θα προσπαθούν να ξεσκίσουν τον μικρό.

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/05/2009 21:22:01

    @1 Μικρός; Ο Κλίντον έγινε πλανητάρχης!!! στα 40 του.
    Μάλλον γι ααπόσυρση τον πάνε.

  3. BAKXOS avatar
    BAKXOS 21/05/2009 21:23:06

    mp
    ''θα προσπαθούν να ξεσκίσουν τον μικρό.''

    ENA MIKRO APOKOMMA EXEI AYTO POY TOY AXIZEI......
    ENAN MIKRO GIA AFENTIKO!!!

    XAXAXAXA......

  4. nikos avatar
    nikos 21/05/2009 21:25:12

    ΔΙΑΡΧΙΑ ΕΧΟΥΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ

    ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΔΕΙΕΣ ΚΑΙ Ο ΑΛ. ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ.

    ΛΟΓΩ ΠΕΙΡΑΣ ΤΟΥ ΜΠΡΟΦΑΝΩΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΑΝΩΔΥΝΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΟΠΩΣ ΟΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ

  5. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 21/05/2009 21:25:53

    @4 .... ενώ το πασόκ και η νδ έχουν "μεγάλους"....

  6. Νἰκος avatar
    Νἰκος 21/05/2009 21:28:51

    "Το τέλος του Τσίπρα άρχισε".

    Ενταξει, καλα τα νεα, αλλα το τελος του ΣΥΡΙΓΓΑ ποτε θαρθει;

  7. bill avatar
    bill 21/05/2009 21:29:01

    Ο 'μικρός', αντί να καλλιεργήσει σχέσεις με τις υγιείς προοδευτικές δυνάμεις για το καλό του τόπου, προτίμησε την προσέγγιση με την Παπαρήγα, απο την οποία έφαγε πόρτα και από πάνω...

    Έπαιξε και έχασε...

  8. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/05/2009 21:32:28

    Η Eurovision τον περιμενει !!!!!!!

    ΠΠ

  9. nikos avatar
    nikos 21/05/2009 21:36:33

    καλά ρε "μεγάλοι" !!!

    Ψηφίστε τα Κωστάκια, τα Γιωργάκια και τις Ντορούλες και χαλαρώστε λίγο.

    Τι μιζέρια είναι αυτή

  10. daris avatar
    daris 21/05/2009 21:38:27

    Τσιπρας...Τσιπρας...ααα ειναι αυτος που ειπε στον Παπανδρεου οτι δεν ανηκει στην αριστερα την εποχη που ο Πρετεντερης και το ΜΕΓΑ του εδιναν 18-21%;
    Ειναι αυτος ο νεος με το:"ευχαριστουμε δεν θα παρουμε κ.Παπανδρεου;"
    Αααα αυτος....

  11. nikos avatar
    nikos 21/05/2009 21:38:39

    Οταν λέμε "υγιείς προοδευτικές δυνάμεις" τι ακριβώς εννοούμε;
    Μήπως το ΠΑΣΟΚ;

    Ας γελάσουμε
    Ο Τσίπρας παρά το νεαρό της ηλικίς του είναι πολύ πιο επαρκής και αξιοπρεπής από τους μοσχαναθρεμένους μπούληδε που ψηφίζετε κορόϊδα!!!

  12. daris avatar
    daris 21/05/2009 21:42:17

    @12
    Λυπαμαι που θα σου χαλασω το ονειρο αλλα πολιτικος που παρασειρεται απο τα ΜΜΕ και παιρνουν τα μυαλα του αερα ουτε επαρκης ειναι και η αξιοπρεπεια του παιζεται.

  13. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 21/05/2009 21:52:08

    επειδή είμαστε τόσο ξύπνιοι στην Ελλάδα και ξέρουμε από σεισμολογία μέχρι μακροοικονομία, λόγω του ότι παρακολουθούμε προσεκτικά Τέρενς Κουίκ, Γιώργο Παπαδάκη, Αυτιά και Ευαγγελάτο ξέρουμε και να ψηφίζουμε "μεγάλους".

    Έτσι έχει παρελάσει η Σάρα και η Μάρα από τη βουλή και την ευρωβουλή...

  14. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 21/05/2009 21:52:56

    Υπάρχουν άνθρωποι που δικαιολογούν και επικροτούν την απόφαση του κ Αλαβάνου?
    Συγνώμη αλλά ποιος είναι ο κ Τσίπρας?
    Δεν είναι ο πολιτικός αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ?
    Ο Τσίπρας εκφράζει το ΣΥΡΙΖΑ ή ο Αλαβάνος?
    Επικεφαλής ποιός είναι?
    Εκτός αν ήταν απλά η βιτρίνα και τώρα που δεν πουλά κάνουμε ότι σε όλα τα μαγαζιά, αλλαγή της βιτρίνας.

    ΥΓ

    μου αρέσει το επιχείρημα θα τον σκίζαν τον μικρό...
    όποιος φοβάται να μην σκιστεί δεν πρέπει να έχει την απαίτηση να ζητά την ψήφο των Ελλήνων για να διοικεί.

  15. ατακτος avatar
    ατακτος 21/05/2009 21:54:04

    NO i lepiej jest tak...

  16. Νικόλας avatar
    Νικόλας 21/05/2009 21:59:04

    @11 δηλαδή τελικά το ΠΑΣΟΚ είναι αριστερά;;;
    Αυτό μου φέρνει στο μυαλό την πιο αστεία φωτογραφία που είδα τον τελευταίο καιρό: Τον πρόεδρο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς μαζί με τον Πρόεδρο του ΚΚ Κίνας. Γιαλαντζί σοσιαλιστές και τραβεστί κομουνιστές.

  17. Hase avatar
    Hase 21/05/2009 21:59:11

    Σιγουρα ο Αλαβανος ειναι πιο εμπειρος να αντιμετωπισει τους πολιτικους του αντιπαλους. Ο Τσιπρας υπερεκτιμηθηκε σαν νεος πολιτικος, δεν ηταν τελικα το ανατελλων αστερι του Συριζα. Θα ελεγα τελικα οτι ηταν μια φουσκα. Στην αριστερα (στην οποια λεω οτι ανηκω)) δεν εχουν ακομα κατασταλαξει ουτε στην σωστη πολιτικη ουτε στα σωστα προσωπα. Λυπαμαι που το λεω αλλα ετσι ειναι.

  18. daris avatar
    daris 21/05/2009 22:03:03

    Να τολμησω μια προβλεψη?
    Δυστηχως και το εννοω θα ειναι ευτυχημα να φτασουν εκει στον ΣΥΝ ενωμενοι μεχρι τις εθνικες εκλογες.
    Και αν φτασουν θα δυσκολευτουν να μπουν στην βουλη.
    Λυπαμαι για την πορεια τους.

  19. daris avatar
    daris 21/05/2009 22:05:47

    @17
    Δεν εχει σημασια τι ειναι το ΠΑΣΟΚ ειδικα για οσους δεν το στηριζουν και δεν το ψαχνουν.
    Σημασια εχει οτι ο Τσιπρας επεδειξε αλαζονεια και αμετροεπεια με τα φτερα των ΜΜΕ και των δημοσκοπησεων...
    Αυτο ειναι το λιγοτερο μη σοβαρο και τουλαχιστον προκλητικο.

  20. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 21/05/2009 22:08:39

    Εκεί είναι το πρόβλημα?
    Αν ήταν κατάλληλος ή όχι, φούσκα ή όχι?
    Θα τρελαθώ με την Αριστερή σκέψη.
    Συγνώμη:
    -Ψηφίστηκε?
    -Επιζητούσε τη ψήφο μου?
    -Μου πρότεινε λύσεις και ήθελε να με διοικήσει?
    -Το κομματικό όργανο ή ο πάτερ φαμίλιας, υποκαθιστά όργανα και λειτουργίες? ΟΚ στο μαγαζάκι τους, αύριο ίσως θα γίνει και στη χώρα?
    Ελεος βρε παιδιά, δεν μιλάμε για την ομάδα μας, μιλάμε για αυτούς που ζητούσαν την ψήφο μας, ήθελαν να διοικήσουν, πρότειναν λύσεις και είχαν άποψη για την εκπαίδευση, την οικονομία, την εξωτερική πολιτική κλπ

  21. σχολιαστής avatar
    σχολιαστής 21/05/2009 22:21:22

    Πόσο κακία εκσφενδομίζεται από αριστερά στόματα... Ο Τσίπρας, σύντροφοι απλά είναι εκτός τόπου και χρόνου. Κάτι έχει στο μυαλό του , κάτι το νεωτερικό μα... δεν του βγαίνει, σάμπως θολό δείχνει. είναι ένα καλοβολεμένος μικροαστός που πράγματι όπως όλα τα παιδιά θέλει να αλάξει τον κόσμο. Μακάρι νάξερε προς τα που... Λυπάμαι αλλά μου φαίνεται πως δεν έχει πυξίδα. Ηταν απλά ένας κατασκευασμένος από τα ΜΜΕ "ηγέτης" χωρίς ηγετικά προσόντα.Το θέμα δεν είναι να πείσεις τους κομματικούς στο κλειστό κλαμπ της Κουμουνδούρου, αυτοί είναι σαν τα κουρδιστά αρκουδάκια που αυτοπειθαρχούν ή συνωμοτούν ανάλογα σε πια συνιστώσα χειμάζουν, το θέμα είναι να πείσει ο λόγος σου όσο πιο μεγαλύτερο κομάτι της κοινωνίας, να εμπνεύσεις εμπιστοσύνη ότι πασχίζεις για το γενικό καλό, ότι έχεις τα κότσια να διευθύνεις αυτό το άθλιο διεφθαρμένο κράτος, αλλά δυστυχώς αυτό είναι το κράτος μας, και όχι να χαιδεύεις τα αυτιά αυτών που σπανε βιτρίνες, καίνε αυτοκίνητα και περιουσίες. Αν του κ. Άρχηγού την περιουσία καίγαν (εντάξει την πατρική, ο ίδιος μάλλον δεν πρόλαβε να δημιουργήσει περιουσία) τότε ίσως το πλατύ χαμόγελο συγκατάβασης που δείχνει μάλλον δεν θα υπήρχε. ούτως εχόντων των πραγμάτων, λογικό μου φαίνεται να πάει ο Αλαβάνος στην αρένα με τα θηρία.

  22. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 21/05/2009 22:27:32

    Νομίζω ότι ο κ Ψαριανός τα λέει όλα:

    Tι ψήφισες στις τελευταίες εκλογές;

    Eίμαι λίγο κολλημένος. Eπειδή θεωρώ μεγάλη μαλακία να ψηφίζεις λευκό και άκυρο -γιατί αυτό θέλουν αυτές οι κουφάλες να γίνει. Όπως Aμερική. Που είναι δύο κόμματα του κώλου, το ίδιο πράγμα, δηλαδή, και έχουν 80% αποχή. Eπειδή το θεωρώ τελείως απολίτικο και μαλακισμένο να ρίξω λευκό και άκυρο, ψηφίζω αυτούς τους μαλάκες του Συνασπισμού, οι οποίοι είναι πάρ' τον έναν και χτύπα τον άλλο. Πέντε άτομα σε έναν τηλεφωνικό θάλαμο και δεν ξέρουνε πού τους πάνε τα τέσσερα. Άλλοι θέλουν να γίνουν Πασόκοι, άλλοι γλείφουν το ΠAΣOK, άλλοι είναι δεξιοί, άλλοι αριστεροί και δεν ξέρουν τι να κάνουν. Eγώ είμαι από τους αριστερούς που δεν ξέρουν τι να κάνουν. Kούραση, πολλή κούραση.

    Κλίκ 2001

  23. ant avatar
    ant 21/05/2009 22:35:51

    Σωστά, είναι μικρό το παιδί και θα το ξεσκίσουν. Ο ΓΑΠ από την άλλη είναι δεινός ρήτορας που μπορεί να ανταπεξέλθει σε κάθε συζήτηση.

    Ο Σύριζα πάντως ας κοιμηθεί όπως έστρωσε, όποιος και να πήγαινε στο debate θα έλεγε τις ίδιες γραφικότητες.

  24. daris avatar
    daris 21/05/2009 22:36:25

    Φακτορα ζηταω εκ των προτερων συγνωμη για το εκτος θεματος σχολιο μου:
    «Καμιά χώρα δεν θέλει να θέσει σε κίνδυνο το κοινό μας νόμισμα που αποτελεί εμπροσθοφυλακή εν μέσω της κρίσης», ξεκαθάρισε ο πρωθυπουργός, κλείνοντας το θέμα περί κατάργησης του Συμφώνου Σταθερότητας. Ο Κ. Καραμανλής δήλωσε ότι δεν είναι ώρα για εμπαιγμό, υπογραμμίζοντας πως «κανείς δεν μπορεί να υπόσχεται πράγματα πέρα από την πραγματικότητα και μακριά από την ευρωπαϊκή πορεία».
    Ειναι ιδεα μου ή ο Πρετεντερης χαρασσει την πολιτικη της ΝΔ προς τις εκλογες?
    Παρακολουθηστε τον πολιτικο λογο της ΝΔ και τα, κατα μια μερα πριν, αρθρα του Πρετεντερη στο Βημα.
    1.Σοσιαλισμος ή βαρβαροτητα
    2.Σποτακια και παπαγαλακια
    2.Καταργηση του συμφωνου σταθεροτητας
    Αντιγραφουν ακριβως τα επιχειρηματα του.
    Παντως μπραβο του...δινει γραμμη σε ολοκληρη κυβερνηση...αξιος ο μισθος του!!!

  25. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 21/05/2009 22:38:37

    Βρε παιδιά ποιος θα πάει να μιλάει είναι το πρόβλημα?
    ή η κοροϊδία 2 χρόνια τώρα?
    Ας βγουν να πουν το παιδί είναι πόρτα για σερβίρισμα και εξυπηρέτηση περάστε μέσα....

  26. daris avatar
    daris 21/05/2009 22:43:17

    @26
    Η "κοροϊδια 2 χρονια τωρα" ειναι απο τα ΜΜΕ κατα πρωτον και ειναι αφελεια και ανωριμοτητα που ακολουθησε μια ολοκληρη παραταξη που ευελπιστουσε να εκφρασει την αγανακτηση του λαου προς τα δυο μεγαλα κομματα.
    Το ολο παιχνιδι ηταν να πληγει ο ΓΑΠ με οποιοδηποτε τροπο ακομα και αν μερικοι εφταναν στην γελοιοτητα.
    Κριμα που η μπαλα πηρε και 2-3 σοβαρους μεσα στον ΣΥΝ!!!

  27. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 21/05/2009 22:45:32

    Θα σε στενοχωρήσω, αλλά όταν οι δημοσκοπήσεις ήταν ανάποδα, άλλοι παρακάλαγαν για συνεργασίες με το ...παιδί

  28. daris avatar
    daris 21/05/2009 22:49:12

    @28
    Καταρχην οι δημοσκοπησεις ποτε δεν ηταν αναποδα, και εξηγουμαι: Το ΠΑΣΟΚ ηταν μεν χαμηλα αλλα ο ΣΥΝ δεν ηταν ποτε ψηλα.
    Το ΠΑΣΟΚ ποτε επισημα δεν ζητησε συνεργασια με τον ΣΥΝ του Τσιπρα αλλα με τον κοσμο που πιστεψε στον ΣΥΝ και δεν ζητησε συνεργασια αλλα κοινη πορεια εναντια στην ΝΔ.
    Τουλαχιστον εγω αυτο εισεπραξα.

  29. donaE avatar
    donaE 21/05/2009 22:57:47

    θα κανει δικο του κομμα ο Τσιπρας η οτι βρει απο τα ετοιμα?

  30. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 21/05/2009 22:58:42

    Ισως δεν θυμάσαι πχ
    -την πρόταση για προεκλογική συνεργασία του κ Πάγκαλου
    -ο κ. Παπανδρέου, στην εναρκτήρια ομιλία του απηύθυνε ξεκάθαρη πρόταση στο ΣΥΝ για προγραμματική συνεργασία, σημειώνοντας ότι η αριστερά ξέρει να κάνει συνεργασίες και να προτάσσει το συμφέρον της χώρας.

    Δυστυχώς το google τα ..εμφανίζει όλα, κάνε μια αναζήτηση....

  31. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 21/05/2009 23:10:59

    "Με συντριπτική πλειοψηφία του 76% εξελέγη σήμερα πριν από λίγη ώρα ο νέος αρχηγός και πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ο Αλέξης Τσίπρας."

    άτιμο google

    ΥΓ

    ο κ Αλαβάνος είναι πρόεδρος της Κ Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ

  32. ts avatar
    ts 21/05/2009 23:16:42

    τι κρίμα, νέοι εχθρικοί με τους νέους, με την δύναμη μιας πολιτικής που είναι αριστερά, μια αριστερά που ενέπνευσε ότι ωραίο υπάρχει σ αυτό τον κόσμο, απανταχού στον κόσμο, το όραμα της απελευθέρωσης, της ατομικής αξιοπρέπειας. Αυτή η ιστορία πέφτει στα δόντια των απολίτικων, της αποσύνθεσης της περιρρέουσας πολιτικής χυδαιότητας, της κατασκευής ειδήσεων, της κατασκευής ινδαλμάτων για να τα έχουν πρόχειρα να τα κατασπαράξουν για να κρυφτεί η γύμνια του κατεστημένου. Καμμία αριστερά δεν κινδυνεύει από εσάς, είναι διαχρονική, θα κρατήσει όσο η τελευταία ανάσα του τελευταίου ανθρώπου που θα φωνάζει 'δεν σας ανήκω'!!!!!!!!!

  33. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 21/05/2009 23:23:39

    έχεις δίκαιο ποιοι είμαστε όλοι εμείς οι χυδαίοι που τολμούμε να κρίνουμε, να σκεφτούμε ή να σχολιάσουμε την διαχρονικότητα της μιας και μοναδικής αλήθειας...
    Μπορείς να μας πεις πως να σκεφτόμαστε και τι να ψηφίζουμε ή έστω να μας εξηγήσεις γιατί να μην είμαι εχθρικός με κάποιους νέους?
    Προτέρημα και κριτήριο είναι η ηλικία ή η σκέψη η ανάλυση και ο διάλογος?
    Αν είναι η ηλικία ας πάμε κατευθείαν στην πηγή, στα μαιευτήρια....

  34. Σύλβια avatar
    Σύλβια 21/05/2009 23:27:04

    Η πολιτική είναι ψυχολογία...

  35. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 21/05/2009 23:32:23

    Το αλάθητο, πράγματι

  36. donaE avatar
    donaE 21/05/2009 23:34:43

    Η νεοτητα δεν ειναι παρακαταθηκη κανενος.Ουτε η αριστερα.

  37. ts avatar
    ts 21/05/2009 23:38:10

    ...το 'νέος' σηματοδοτεί μια απόσταση από την παραδοσιακή κατεστημένη πολιτική σκηνή και δεν είναι επί της ουσίας ορισμός διαφορετικότητας. Αυτονόητα πράγματα, για αυτούς που μπορούν να 'διαβάζουν' πολιτικά κείμενα. Η αριστερά έχει ως συστατικό της στοιχείο την ΄νιότη' και πρωταρχικό στοιχείο στη λογοτεχνία, στην επιστήμη αφού ταυτίζεται με το καινούργιο στην ζωή, αφού κάθε νέα σκέψη καλλιεργείται πρώτα στον δημιουργικό χώρο της νεολαίας. Αυτά. Συμβολικά πριν η αναφορά είχε αφετηρία το 'νέος' για να υπερασπίσει τα παραπάνω. Σε τελική ανάλυση για να υπερασπίσει το δικαίωμα οι 'νέοι' της αριστεράς να αγωνίζονται για τον δικό τους ζωτικό χώρο δράσης, δεκτό.
    Σας γράφω από το φυλάκιο των πενήντα μου χρόνων.
    Για χαρά και να υγιαίνετε./

  38. Factorx avatar
    Factorx 21/05/2009 23:39:02

    Δυστυχώς για μια ακόμα φορα οι αναλύσεις μας αποδεικνύονται έγκυρες
    Η κακοδαιμονία της Αριστεράς δεν γιατρεύεται – δυστυχώς
    http://www.antinews.gr/?p=5601

  39. Επεστρεφε avatar
    Επεστρεφε 21/05/2009 23:39:08

    "Το τέλος του Τσίπρα άρχισε"
    Eχει ψηφισθεί απο το 75% μελών και δεν θυμάμαι ποτέ να έχει γινει αποπομπή στο ΣΥΝ αρχηγού για δημοσκοπικούς λόγους.
    Αν δεν ισχύει αυτό που αναφερετε εδώ θα επανορθωσετε ???

  40. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 21/05/2009 23:40:25

    Συγνώμη, είπα κάτι διαφορετικό?
    Ποιος είναι Πρόεδρος?
    και ποιος είναι Πρόεδρος της Κ Ομάδας?

  41. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 21/05/2009 23:49:32

    "Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΝ Α. Καρίτζης ερωτηθείς σχετικά με το ποιος θα εκπροσωπήσει το κόμμα στην τηλεοπτική αναμέτρηση, απάντησε λέγοντας πως «ευτυχώς έχουμε την τύχη να έχουμε δύο χαρισματικούς ηγέτες, τον Αλέξη Τσίπρα και τον Αλέκο Αλαβάνο - δεν έχουμε, όμως, ακόμα αποφασίσει, ποιος θα μας εκπροσωπήσει»"

  42. Iteanet avatar
    Iteanet 22/05/2009 00:01:12

    Κύριοι και κυρίες έχω να σας ανακοινώσω κάτι πολύ απλό που όμως όλοι σε αυτήν την συζήτηση θέλουν να κρύψουν.
    Ο Τσίπρας είναι πρόεδρος του ΣΥΝ, μίας απο τις οργανώσεις δηλαδή του ΣΥΡΙΖΑ.
    Μπορεί να είναι μεγάλη οργάνωση αλλά τον ΣΥΡΙΖΑ τον εκφράζει ο Αλαβάνος
    Ποτέ ο Τσίπρας δεν εκπροσωπούσε τον ΣΥΡΙΖΑ
    Απορώ κάθεστε και γράφεται τόσες λέξεις χωρίς να γνωρίζετε το απλό και βασικό αυτό γεγονός, ή κάνετε σπέκουλα επίτηδες;
    Εντάξει μας πείσατε θα το ρίξουμε στον Δικοματισμό και τους οικολόγους για να ηρεμήσετε, όμως κόψτε τα ψέματα γιατί έχουν κοντά ποδάρια.
    Προσπαθείτε να δημιουργήσετε θέμα διάλυσης γιατί εκπροσωπείτε συμφέροντα.

  43. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 22/05/2009 00:03:51

    Η διαφοροποίηση από το κατεστημένο, η νιότη της δημιουργίας, προϋποθέτει τον ορισμό του κατεστημένου.
    Αν κατεστημένο είναι ότι διαφορετικό ή μη επιθυμητό, ελοχεύει ο κίνδυνος των προσωπικών κριτηρίων για την απαξίωση της ατομικής αξιοπρέπειας.
    Προσωπικά δεν πιστεύω ότι υπάρχει τίποτα πιο γερασμένο από την ομογενοποίηση της ευθύγραμμης σκέψης και την μάζα της ομαδοποίησης σε έννοιες συνόλων που συνθλίβουν τις ιδιαιτερότητες ατόμων ή ομάδων.
    Η χωροθέτηση και περιχαράκωση της νιότης με την δαιμονοποίηση της διαφωνίας και τον χαρακτηρισμό ως απολιτικής στάσης των άλλων, οδηγεί στον φανατισμό των πεφωτισμένων προοδευτικών.
    Η κοινωνία φίλε ts είναι σύνθεση ατόμων και ομάδων και αν μια ομάδα ορίζει με βάση αξιώματος το ζωτικό χώρο, μου θυμίζει άλλους που ψάχνανε για ζωτικό χώρο...

  44. ehefron avatar
    ehefron 22/05/2009 00:10:26

    Δυστυχώς ο Τσίπρας πληρώνει τους πολιτικά ανεγκέφαλους φίλους του που απερίσκεπτα διόρισε σε διάφορα μεγάλα πόστα της Κουμουνδούρου. Όπως τον υπεύθυνο του γραφείου τύπου που με την ανευθυνότητά του κόντεψε να φέρει οριστική ρήξη στον Συν λίγο πριν τις εκλογές (θέμα θητειών + ανεπάρκεια οφθαλμοφανής για την δουλειά που κάνει). Όπως την αριστερίστικη ομάδα που συμπορεύτηκε με τους μπάχαλους τον Δεκέμβριο και τώρα δηλώνει μετανοούσα μαγδαληνή(Τσιμιτάκης κλπ.).Τον εξοβελισμό Παπαδημούλη στην τρίτη θέση του ψηφοδελτίου. Την απόπειρα εξ εφόδου κατάληψης της Αυγής.

  45. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 22/05/2009 00:11:42

    Εκτός από εκπρόσωποι του Δικομματισμού γίναμε και Οικολόγοι. (άτιμες δημοσκοπήσεις)
    Λοιπόν στις εκλογές, ο Πρόεδρος του Συνασπισμού (του μεγαλύτερου Υποσυνόλου) εκφράζει θέσεις, καταθέτει προτάσεις και ζητά την έγκριση / αποδοχή / ψήφο ή ο Πρόεδρος της Κ Ομάδας (στην οποία δεν αντιπροσωπεύονται όλα τα υποσύνολα του συνόλου)?
    Ο κ Καρίτζης θέτει το δίλημμα επιλογής της εκπροσώπησης υποσυνόλων, σωστά?
    Εκτός αν εκπροσωπεί συμφέροντα, σκοτεινούς κύκλους, κατεστημένα κλπ όπως και όλοι εμείς...

  46. Γιόζεφ Κ. avatar
    Γιόζεφ Κ. 22/05/2009 00:17:58

    Υπάρχει όντως πρόβλημα γιατί αν λειτουργεί τώρα εξωθεσμικά για ίδιο όφελος, αύριο μπορεί να φτάσει και σε ακραίες κινήσεις, πρωτόγνωρες για τη χώρα, π.χ. να κλείσει και τη βουλή ακόμα πριν την ώρα της...

  47. mind avatar
    mind 22/05/2009 00:19:12

    Ο ΣΥΝ ήταν πάντα ένα δημοκρατικό κόμμα. Δυστυχώς, τώρα έχει δημιουργηθεί μια κατάσταση αφόργτη που οφείλεται κυρίως σε σχίσματα. Σχίσματα των τάσεων αλλά τελευταία και σχίσματα ηλικιακά. Ο Τσίπρας δεν έφερε την νέα γενιά στα πράγματα. Έφερε τους δικούς του, κάτι απαράδεκτο που θυμίζει νεπωτισμό των μεγάλων κομμάτων και δυστυχώς επρόκειτο και για άψητα και ανόητα πολιτικά άτομα που υπερέχουν και σε υπεροψία. Τα άτομα αυτά έχουν δημιουργήσει μια φράξια στην Κουμουνδούρου και συνδεδεμένοι πλέον στενά με τους κοκκινοπράσινους στρέφουν με το ζόρι το κόμμα προς μια αριστερίστικη κατεύθυνση σπρώχνοντας τους ανανεωτικούς εξω απο τον Συν Αν αυτό γίνει τότε ο Συν θα διαλυθεί. Οσο πιο έγκαιρα ο Αλαβάνος καταλάβει με ποιά δικτατοράκια έχει να κάνει και πως αυτά θα καταστρέψουν ότι αυτός οικοδόμησε αν δεν τα πετάξει έξω τόσο το καλύτερο.ΕΥΤΥΧΩΣ που θα πάει αυτός στο ντιμπέιτ.Ευτυχώς.

  48. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 22/05/2009 00:24:10

    Σωστά εμείς, μόνο κρίνουμε δεν κρινόμαστε...
    Αλήθεια στην διακομματική επιτροπή για την ΜΑΝ ποιος ήταν από τους πεφωτισμένους?
    Ο πεφωτισμένος κύριος που παράτυπα πληρωνόταν και από τον ΟΤΕ και από το σύλλογό του τα επέστρεψε?
    Την Αυγή την κάναμε Ριζοσπάστη?

  49. Γιόζεφ Κ. avatar
    Γιόζεφ Κ. 22/05/2009 00:26:17

    ...και περεμπιπτόντως "γιατί δεν φοράς το κράνος σου;"

  50. Iteanet avatar
    Iteanet 22/05/2009 00:26:26

    Φιλαράκι ιθαγενή κάνε όσες κολοτούμπες θέλεις εξέφρασε τα κόμπεξ σου αλλά να ξέρεις οτι έχεις πάρει διαζύγιο απο την αλήθεια

  51. Γιόζεφ Κ. avatar
    Γιόζεφ Κ. 22/05/2009 00:26:59

    το ορθόν "παρεμπιπτόντως".

  52. Παναθας avatar
    Παναθας 22/05/2009 00:28:54

    Βάλτε τριαρχία Ψαριανό, Ρεπούση και Βαλλιανάτο αρχηγό να τουμπανιάσουμε στο γέλιο

  53. Iteanet avatar
    Iteanet 22/05/2009 00:29:15

    Αυτό που σας τσούζει είναι το ΣΥΡΙΖΑ και οι πρώην αριστεροί και νυν ψαχνόμενοι για νέες διαπλοκές χτυπάνε με ψέμματα και πείθουν μόνο τους ήδη πεισμένους.
    Ο Τσίπρας ποτέ δεν ήταν εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ
    δεν υπάρχει κανένα τέλος του Τσίπρα.

  54. dina avatar
    dina 22/05/2009 00:38:31

    Το αν ο Καρίτζης και η φαλακρή ορντινάτσα του έλεγαν δεξιά κι αριστερά οτι θα πάει ο Τσίπρας στο ντιμπέιτ και τώρα τους την έφερε ο Αλαβάνος καλά να πάθουν

  55. roimat avatar
    roimat 22/05/2009 00:43:34

    Κι από που κι ως που ο Τσίπρας θα ήταν στο ντιμπέιτ; Ο πρόεδρος του κόμματος που είναι στη Βουλή και λέγεται ΣΥΡΙΖΑ, είναι ο Αλαβάνος. Ο Τσίπρας είναι ο αρχηγός του κόμματος που λέγεται Συνασπισμός, μιας μόνο δηλαδή από τις 10 συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ. Αν είμασταν σοβαροί, θα έπρεπε να τον αντιμετωπίζουμε όπως τον Παπαθεμελή, τον Μάνο, τον Βεργή και τον Λεβέντη, σαν αρχηγό ενός εξωκοινοβουλευτικού κόμματος και μόνο.

  56. Παπ avatar
    Παπ 22/05/2009 00:50:22

    Είμαι η τσιπρούλα και μόλις τελείωσα.

  57. Γιόζεφ Κ. avatar
    Γιόζεφ Κ. 22/05/2009 00:51:31

    Γιατί "φαλακρή ορντινάτσα"; Μια χαρά είναι η κοπέλα. Ή πρόκειται για "κατινίστικο" φθόνο;

  58. dina avatar
    dina 22/05/2009 01:05:46

    Ε όχι και κατινίστικο Γιόζεφ. Εγώ είμαι large με τις "ιδιαιτερότητες" κι απο οτι φαίνεται κι ο Τσίπρας το ίδιο που τον έβαλε κι εκπρόσωπο!

  59. ianos avatar
    ianos 22/05/2009 01:09:16

    Ο Αλαβάνος ειναι ο προεδρεύον της κοινοβουλευτικής ομαδας του ΣΥΡΙΖΑ.Ο Τσίπρας είναι ο εκλεγμένος -καθ υπόδειξιν Αλαβάνου-ΠΡΟΕΔΡΟΣ του ΣΥΡΙΖΑ.
    Αν δεν είναι ο Τσιπρας (ο Αλαβάνος δεν είναι ούτως ή άλλως) τότε ποιός είναι πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ;
    Υ.Γ Ο Τσίπρας εξελέγει απο όλες τις συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ.
    ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΎΜΕΘΑ ΜΕ ΤΌΣΟ ΑΣΉΜΑΝΤΟ ΘΈΜΑ;

  60. kanis avatar
    kanis 22/05/2009 01:13:21

    Τσίπρας - Ρουβάς ..βγαίνουν από το ίδιο μαρκετινίστικο θινκ τάνκ (όπως τα λένε στα ελληνικά)

  61. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 22/05/2009 01:27:52

    Αγαπητέ Ιθαγενή είναι φανερή η πρόκληση Καρίτζη προς τον Αλαβάνο.
    Απο την στιγμή που ο Τσίπρας είναι ηγέτης της μιας συνιστώσας μόνο απο τις 10 του ΣΥΡΙΖΑ κι ο Αλαβάνος ο επίσημος κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Συριζα δηλ και των 10 συνιστωσών ήταν τουλάχιστον πρόκληση να υπονοήσει οτι μπορεί να πάει ο Τσίπρας χωρίς να ρωτήσει τον Αλαβάνο πρώτα.
    Δεν γτάνει που ανεχόμαστε αυτόν τον αντιπαθέστατο τύπο με το σκουλαρίκι να λέει κάθε φορά το μάθημά του στις εκπομπές του Πόλίτη που είναι κι ο μόνος που τον καλεί παρά έχουμε και το θράσος του.
    Μπράβο στον Αλαβάνο. Επιτέλους άρχισε να ξυπνάει με τα Τσιπράκια που εκμεταλεύτηκαν με το παραπάνω την ανοχή και την καλοσύνη του.

  62. kanis avatar
    kanis 22/05/2009 01:36:18

    @giannis

    σωστό κι αυτό!

  63. AE avatar
    AE 22/05/2009 01:44:44

    Σωστός!

    Και αν δεν βρούμε δουλειά, τραβάμε και ένα βρίσιμο στον Τσίπρα, μήπως και χαρεί κανα αφεντικό και μας βάλει να καθαρίζουμε τις σκάλες για να ξανα ψηφίσουμε ΝΔ

  64. αντικαθεστωτικός avatar
    αντικαθεστωτικός 22/05/2009 02:11:19

    @iteanet

    έχουν πληροφορίες τι ο σορος έβαλε το χεράκι του και δεν θα είναι το τσίπρας στο ντιμπειτ.

    είναι δημοκράτες. και δεν τους αρέσουν να τους διοικούν οι οικογένεις και τα συμφέροντα.

    το αποδεικνύουν στην πράξη κάθε μέρα.

    πανηγυρίζοντας που οτι πιο ρηξικέλευθο από άποψη συμβολισμού είχε να δει το πολιτικό ΄συστημα υα τελευταια χρόνια, δήθεν τελειώνει.

    γουστάρουν βλέπεις τάνγκα, βγενόπουλο, και μπιλντεμπεργκεράδες καραμαν-αλήδες και αυτόν που ξεπουλάει το όνομα παπανδρέου στον ρόκεφελερ και τον ΜΑΜΡΑ-λαμπράκη.

    κοιτούν "σε βάθος"(μα πολύ βάθος) βλέπεις...

    ου ρε

  65. αντικαθεστωτικός avatar
    αντικαθεστωτικός 22/05/2009 02:17:15

    το μοναδικό κόμμα που διάλεξε τους υποψηφίους του ψηφοδελτίου του, χωρίς "απευθείας αναθέσεις" αλλά με ψηφοφορία από τη βάση είναι ο ΣΥΡΙΖΑ.
    σε αυτή την περίπτωση, είναι το μοναδικό κόμμα που λειτούργησε δημοκρατικά

    τέλος

    υγ. το αντινιουζ αγαπάει τον σαμαρά επειδή ήταν στην μπίλντεμπεργκ το 93 και όχι το 97 η το 2005 όπως οι άλλοι "εθνάρχες"?

    έχει διαφορά....το 93 προήδρευε ο ρόκεφελερ. το 97 ο ρόθτσιλντ

  66. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 22/05/2009 02:35:02

    Αντικαθεστωτικέ τάχεις χαμένα. Ο Παπαδημούλης εκτοπίστηκε κι αυτό το πληρώνει τώρα ΟΛΟΣ Ο ΣΥΝ. Κι εκτοπίστηκε για μια ηλίθια που αν μπείς στο επίσημο σάιτ για τις ευρωεκλογές του συριζα θα δείς την πιο γελοία δήλωση που έχω ακούσει ποτέ απο πολιτικό. Λέει οτι θέλω μια Ευρώπη κόκκινη πράσινη και μωβ! Τόση ηλιθιότητα. Βάλε τώρα ΑΥΤΗΝ δίπλα στον ΑΛΑΒΑΝΟ ως ευρωβουλευτή να μου πείς ύστερα.

  67. Θύμα avatar
    Θύμα 22/05/2009 07:44:26

    Ο Τσίπρας δέν έχει ούτε την εμπειρία, ούτε τα προσόντα να αντιμετωπίσει τους υπόλοιπους.
    Ο Αλαβάνος έχει αποδείξει στην βουλή οτι τα έχει, πολλές φορές τους έχει βάλει στην θέση τους ιδιαίτερα τον Καραμανλή. Ο Τσίπρας ας περιμένει καμιά δεκαριά χρόνια να ωρίμασει μέχρι να τα φτύσει ο Αλαβάνος και βλέπουμε.

  68. agnostos avatar
    agnostos 22/05/2009 08:37:08

    Κρίμα για την ιστοσελίδα που έχετε, την υποβαθμίζετε συνεχώς με ψέμματα ενάντια στον ΣΥΡΙΖΑ.
    Δυστυχώς ξαναβρίσκεστε σε διατεταγμένη υπηρεσία.
    Απο το 1989 στην υπηρεσία της δεξιάς και τώρα απο ότι βλέπω και της ακροδεξιάς.
    Η αριστερά έφτιαξε το περιοδικό Αντί και τώρα αυτοί που θραφήκανε απο γενιές αριστρών ξεπουλιούνται και γίνονται όργανο επίθεσης εναντίον τους.
    Κρίμα για την κατάντια σας

  69. niaou avatar
    niaou 22/05/2009 09:08:04

    74 σε ευχαριστώ που είπες όσα έχω στο μυαλό μου. για τους υπόλοιπους, αντιδημοκρατικό και ανάρμοστο θα ήταν να πήγαινε ο τσίπρας στη θέση του αλαβάνου. θέλετε δεν θέλετε το εκλογικό σχήμα συριζα έχει πρόεδρο τον αλαβάνο...όσο για το τέλος του τσίπρα, υποψιάζομαι θα το προβλέψετε πολλές φορές ακόμα, κρύβετε ένα νοστράδαμο μέσα σας...(λετε να φοβήθηκαν στον συριζα την ευφράδεια και τις ιδέες του γιώργου, την πρωτοτυπία της αλέκας, τις αηδίες ατάκες του καρατζαφέρη ή μήπως το πολιτικό μέγεθος του πρωθυπουργού...?)

  70. zapata avatar
    zapata 22/05/2009 09:14:33

    ιανέ, από τι εξελέγη ο τσίπρας??? από όλες τις συνιστώσες του συριζα? σε άλλη χώρα ζεις. από τα μέλη του συνασπισμού εξελέγη.

  71. Σχολιαστής avatar
    Σχολιαστής 22/05/2009 09:57:36

    Πρώτον, δεν έχω καμία σχέση με το σχολιαστή του 21 που το γράφει με μικρό σ.
    Δεύτερον, θα ήταν ευτύχημα να διαλυόταν αυτό το παραμάγαζο της ΣΙΑ που έχει συνασπίσει όλα τα παρακμιακά και διαλυτικά στοιχεία της κοινωνίας. Για όσους δεν το έχουν πάρει χαμπάρι, ήταν η αιχμή του δόρατος στα επεισόδια του Δεκεμβρίου. Ελέγχει δύο κλάδους-κλειδιά: τους δημοσιογράφους και τους εκπαιδευτικούς. Οι δημοσιογράφοι έδωσαν ρεσιτάλ μελοδράματος για το θάνατο του Αλέξη, αλλά δεν ασχολήθηκε κανείς με το μνημόσυνο των 40 ημερών. Βλέπεις τότε είχε λήξει η αποτυχημένη προσπάθεια ανατροπής της κυβέρνησης Καραμανλή που οργανώθηκε από την υπερδύναμη.
    Όσο για τους εκπαιδευτικούς, παρέβησαν βάναυσα τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα σπρώχνοντας ανήλικους μαθητές να συμμετέχουν σε διαδηλώσεις και να πετάνε πέτρες σε αστυνομικούς. Αν το κράτος ήταν σοβαρό θα είχε απαγορεύσει τον προσηλυτισμό ανηλίκων σε πολιτικά κόμματα. Οι αριστεροί έχουν αυτή τη συνήθεια, να βάζουν μπροστά παιδιά και γυναίκες. Έτσι έκαναν και στις 3 Δεκεμβρίου 1944, για να κλαψουρίζουν μετά ότι οι αντίπαλοί τους σκοτώνουν γυναικόπαιδα.

  72. ΝΙΚΟΣ.Ο avatar
    ΝΙΚΟΣ.Ο 22/05/2009 10:05:38

    ΤΙ ΧΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ?

    ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΤΟΣΟΙ "ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ" ?

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΕΝΑΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΧΛΕΥΑΣΕΤΕ, ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΟ 18% ?

    Κ Ο Τ Ε Σ........

  73. Siopilos avatar
    Siopilos 22/05/2009 10:11:48

    "Ακολούθησαν όπως αντιλαμβάνεσθε σκηνές απείρου κάλους και τελικά η απόφαση ελήφθη: Το τέλος του Τσίπρα άρχισε"
    Αυτό εσείς το αντιλαμβάνεστε σοβαρή δημοσιογραφία ??
    Μοιάζει ποιό πολύ με παπαρολογίες μεσημεριανάδικου!!!
    Κρίμα στο blog γιατί συχνά πυκνά επικαλείται το "Αντί" ως σημείο αναφοράς!!!!

  74. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 22/05/2009 11:14:48

    Tiramola: Αν τον ανανατρέψει ο λαός, επειδή έτσι θέλει, κανένα πρόβλημα. Το πρόβλημα θα ήταν αν τον είχε ανατρέψει η CIA το Δεκέμβριο, χωρίς να θέλει ο λαός.

  75. anagnostis avatar
    anagnostis 22/05/2009 11:21:48

    Εγώ πααντωες απο την φρασεολογία και το βρίσιμο που ρίχνουν οι οπαδοί του Τσίπρα καταλαβαίνων οτι υπάρχει πολή μεγάλο προβλημα στο χώρο.

  76. factorx avatar
    factorx 22/05/2009 11:23:50

    @74 agnostos: ποιός είπες οτι έφτιαξε το Αντί; Η αριστερά; Να σου πως εγω δυο τρία σημερινα κορυφαία στελέχη του ΣΥΝ που έλεγαν στον Παπουτσάκη να με απολύσει για να μην γραφω για τον Κόκκαλη;

  77. rs avatar
    rs 22/05/2009 11:24:12

    Έχουν πληθύνει οι σχολιαστές που αν τυχαία....δαγκώσουν την γλώσσα τους θα δηλητηριασθούν.
    Και φυσικά εκείνοι που από την γέννησή τους κατέχουν την "μόνη αλήθεια".

  78. factorx avatar
    factorx 22/05/2009 11:25:33

    Δεν γραφαμε λέει κάποιος για τον Τσίπρα όταν είχε 16%. μα ακριβώς τότε γραφαμε, όταν όλοι οι άλλοι έλεγαν οτι θα γίνει δεύτερο κόμμα.

  79. ατακτος avatar
    ατακτος 22/05/2009 11:29:43

    33 κόμματα κατεβαίνουν στης Ευρωεκλογές .Πάλι δικομματισμό ονειρευόμαστε .Έλεος Ελλαδισταν.

  80. Siopilos avatar
    Siopilos 22/05/2009 11:41:57

    Δηλαδή αν κατάλαβα καλά Factorx γράφεις αυτά που γράφεις επειδή τα τρία στελέχη του ΣΥΝ (Αλήθεια υπήρχε ω Τσίπρας τότε???) είπαν στον ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ του ΑΝΤΙ να σε απολύσει λόγω ΚΟΚΑΛΗ .
    Μιλάμε για φοβερή αξιοπιστία και φυσικά σε καμία περίπτωση για εμονές και εμπάθεια!!!!

  81. rs avatar
    rs 22/05/2009 11:42:52

    Τελικά factor όλα σ' αυτήν την χώρα βασίζονται σε προσωπικές εμπειρίες. Τα "στελέχη του ΣΥΝ που έλεγαν στο Παπουτσάκη να σε απολύσει" και ο "Σαμαράς που ήρθε στο υπόγειο" για την συνέντευξη!!!
    Όσο για το "Αντί" όποιον και να ρωτήσεις το "καταχωρεί" στον χώρο της Αριστεράς. Το θέμα δεν είναι ποιός το έφτιαξε αλλά το "στίγμα" του.
    Εδώ στην ψηφοφορία "σου" βγήκε 13% ΛΑΟΣ. Τί να λέμε τώρα...

  82. Θύμα avatar
    Θύμα 22/05/2009 11:48:27

    @ 78 ΝΙΚΟΣ.Ο
    Το 18% τότε ήταν παιχνίδια γκαλοπατζήδων αφού οι εκλογές εκείνη την εποχή φαινομενικά αργούσαν πολύ έβγαζαν ότι νούμερα τους κατέβαζε χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να αυτογελοιοποιηθούν.

  83. manos avatar
    manos 22/05/2009 11:52:40

    ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΕ ΠΟΙΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΣ;

    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ (ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΛΥΣΣΑΞΕΙ)ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΙΛΗΤΗΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ.
    Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΝΤΙΜΠΕΙΤ
    ΔΙΑΡΧΙΑ ΕΧΟΥΝ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

    ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΑΘΕΙΑ

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΡΙΖΑ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ.

    ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ ΜΕ ΡΕΜΟΥΛΕΣ, ΚΛΕΨΙΕΣ, ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ, ΕΜΒΟΛΙΜΑ ΚΟΜΜΑΤΑ - ΑΝΑΧΩΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ
    ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ Ο ΣΥΡΙΖΑ.

    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΑ

  84. Factorx avatar
    Factorx 22/05/2009 11:55:22

    @rs. Δηλαδή οι κουκουλοφόροι και οι οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ είναι σωστοί Ελληνες και πρέπει να γραφουν εδώ; Οι οπαδοί του ΛΑΟΣ δεν είναι; Αυτο πως λέγεται; φασισμός; ροζ; Και μην παίζεις γακιμπελικά παιχνιδάκια μαζί μου. Αλλο το Post και άλλο το σχόλιο που ειναι προσωπική γνώμη. και πάρτε το χαμπάρι Δεν γράφει "αντι" στην ταμπέλα, "antinews" γράφει.

  85. rs avatar
    rs 22/05/2009 12:14:33

    Ρε factor, τί μπερδεύεις το σόβρακο με την γραβάτα.
    Απο που έβγαλες το συμπέρασμα περί κουκολοφόρων κλπ;
    Τι γκεμπελικά παιχνιδάκια, ροζ φασισμός και το...μαλλί της γριάς μου λές;
    Ακολουθείς βλέπω την τακτική της προκλητικής απάντησης (;!) όπως πολλοί άλλοι τελευταία και οδηγείς τον όποιο διάλογο ...στα "παπαγαλάκια" και στην "βαρβαρότητα"
    Επί του συγκεκριμένου δε, δεν νομίζω οτι ανέφερα κάτι τόσο ..."μεμπτόν" ούτε ζήλωσα την δόξα του όποιου "τροχονόμου" για τις πολιτικές πεπεοιθήσεις του οποιουδήποτε.
    Απλώς μια διαπίστωση έκανα η οποία τελικά επιβεβαιώνει και την δική σου άποψη οτι δεν γράφει "αντί" στην ταμπέλα.
    Διότι η συμμετοχή στο blog είναι ανέξοδη ενώ για την αγορά του ΑΝΤΙ δεν θα ξόδευε δεκάρα ένας χρυσαυγήτης.

  86. Factorx avatar
    Factorx 22/05/2009 12:24:40

    @rs: δεν "ζηλωσες" τη δόξα "τροχονόμου πολιτικών πεποιθήσεων"; Και τι κάνετε εσυ και οι συντροφοι σου εδώ μέσα δυο μέρες βρίζοντας με ασφαλιτικες επιχειρηματολογίες όσους έχουν αντιθετη αποψη για τον Τσίπρα; Πόσο μυαλο χρειάζεται για να καταλάβει κανείς οτι αυτό που κάνετε λέγεται και "προσωπολατρεία" - της ξεφτίλας περι του συγκεκριμένου. Όποιος διαφωνεί με τον τσίπρα είναι "φασίστας';

  87. bhta avatar
    bhta 22/05/2009 12:27:16

    ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ,
    ΣΤΟ ΝΤΙΜΠΕΙΤ ΝΑ ΠΑΕΙ Η ΜΑΥΡΟΥΛΑ ΤΟΥ ALEXIS,
    ΜΕ ΤΟ ΝΥΦΙΚΟ ΤΗΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΔΩΡΟ Ο ΑΣΛΑΝΗΣ.

  88. rs avatar
    rs 22/05/2009 12:38:52

    Factor, διατελείς σε πλήρη σύγχυση! Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν διαθέτω συντρόφους όπως εσύ το εννοείς.
    Η έκφρασή σου δε "βρίζοντας με ασφαλίτικες επιχειρηματολογίες" νομίζω οτι επιβεβαιώνει την σύγχυσή σου και θυμίζει νοοτροπία κνήτη του 70.
    Δεν έχεις υποχρέωση και ούτε και ζητώ να δείς τί έγραφα και παλαιότερα για τον Τσίπρα, ούτε και ζητώ να μήν διαφωνείς, αλλά αυτό που γίνεται εδώ μέσα (εννοώ κυρίως τα σχόλια) για τον ΣΥΝ μοιάζει με την παλαιά "Αυριανή" στα καλύτερά της.
    Απόδειξη το σχόλιο @93.

  89. Χαράλαμπος avatar
    Χαράλαμπος 22/05/2009 12:53:45

    Ο Τσίπρας εξελέγη από το Συνέδριο του ΣΥΝ οπότε δεν θα μπορούσε να είναι Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.
    Στις διεργασίες του Συνεδρίου συμμετείχαν μέλη του Συνασπισμού μόνο και όχι των άλλων συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ. Αυτά είναι γνωστά σε όλους ακόμη και σε αυτούς που προσποιούνται τον ανήξερο των διεργασιών του χώρου.

  90. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 22/05/2009 12:58:57

    Τελικα το πορβλημα ειναι οτι πολλοι στο χωρο της αριστερας το παιρνουν προσωπικα και θεωρουν οτι αν γραφτει κατι κακο για τους πολιτικους που ψηφιζουν ειναι στημενο και πρεπει να επιτεθουν σε αυτον που το εγραψε.
    Δεν εχει γραψει το blog επιτημιτικα αρθρα για διαφορους στην ΝΔ;Παμπολλα.Κανεις δεν εχει βγει όμως να πει οτι ειναι στημενος,πληρωμενος κλπ ο φακτορας.
    Αυτος ειναι φανατισμος.

  91. rs avatar
    rs 22/05/2009 13:18:25

    Factor σβήνοντας το προηγούμενο σχόλιο @93 η τελευταία πρότασή μου μοιάζει ξεκάρφωτη.
    @94 όχι δεν το παίρνουμε προσωπικά διότι πολύ απλά ...δεν ψηφίζουμε πολιτικούς(!!!) ψηφίζουμε θέσεις, απόψεις και πρόγραμμα.
    Οι λέξεις αυτές στις μέρες μας έχουν χάσει τελείως το νόημά τους και ταυτίζονται πλέον με "παπαγαλάκια" και "βαρβάρους" "σοράκια" "ρεπούσιδες"
    και άλλα. Μέσα λοιπόν σ΄αυτό τον "πετροπόλεμο" φαντάζει ο λόγος του...Σαμαρά σαν μανιφέστο.
    Όσο για το φανατισμό.... Άστο καλύτερα. Δεν συμφέρει κανέναν. Ο αναμάρτητος.....κλπ

  92. Z avatar
    Z 22/05/2009 13:18:52

    ΦΑΚΤΟΡΑ
    ΕΓΩ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΔΕΙΞΑ
    ΤΟΥΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ.

  93. tiramola avatar
    tiramola 22/05/2009 13:19:34

    Σοβαρά μιλάς για φανατισμό ρε ψυχραιμία?
    Αν αυτοί είναι φανατικοί που υποστηρίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ εσύ που θα ξαναψηφίσεις τον Βουλγαράκη που να σε αποκαλέσουμε?
    Βάλε το επίθετο μόνος σου....

  94. Μάρκος avatar
    Μάρκος 22/05/2009 13:27:57

    Δύο συμπεράσματα από όσα διάβασα:
    -λέει κάποιος ότι οι υποψήφιοι Ευρωβουλευτές βγήκαν από τη βάση κι όχι με διορισμό. Δηλαδή τον κούριερ τον ψήφισε η...βάση; Και ποιά βάση; 200 μέλη του ΣΥΡΙΖΑ;
    -κάποιος άλλος μίλησε για διαρχία και το είπε και για καλό μάλιστα. Ρε παλικάρια, ξεκολλήστε πια. Αν είχατε έστω και ελάχιστη Δημοκρατία, τότε θα αντιμετωπίζατε τον Τσίπρα όπως και τους αρχηγούς των άλλων 10 περίπου συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ. Ο Τσίπρας είναι αρχηγός ενός εξωκοινοβουλευτικού κόμματος, που είναι μέρος του ΣΥΡΙΖΑ. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Πότε τον διόρισε ο ΣΥΡΙΖΑ..."συναρχηγό" και με ποιές δημοκρατικές μεθόδους δηλαδή, μιας και μιλάτε για τη βάση σας; Το συνέδριο του Συνασπισμού τον εξέλεξε πρόεδρο του Συνασπισμού. Όχι του ΣΥΡΙΖΑ. Γι'αυτό, θα πρέπει να αποφασίσουν, υποθέτω, και οι λοιπές συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ. Λέμε τώρα..!

  95. Factorx avatar
    Factorx 22/05/2009 13:28:41

    @rs: σοβαρά έ; ψηφίζουμε "θέσεις"; και τότε γιατί ξεσαλώσατε με τον τσίπρα; Και τζάμπα ο κόπος σου (σας) να μας ταυτίσεται με τον Σαμαρά. Εμεις βγαίνουμε και λέμε οτι στηρίζουμε αυτόν ή εκείνον γι αυτόν ή τον άλλο λόγο. Και για τον Ρουσόπουλο είχα γραψει παλαιότερα οτι ηταν φιλος μου και με έβριζαν μηνες γι αυτό, αλλά μετά όλοι είδαν τι στάση κρατήαμε στο Βατοπέδι κατ τα άλλα. να φοβάσαι αυτούς που κρύβονται και οχι εκείνους που λένε ανοικτά τι κάνουν και γιατι το κάνουν. Και οποιος έχει κάτι συγκεκριμένο πολιτικά να πεί θα προβάλεται απο εδώ μεσα.

  96. Χαράλαμπος avatar
    Χαράλαμπος 22/05/2009 14:03:42

    Μερικά σχόλια που αφορούν το σχόλιο {93} μου φαίνονται εξωπραγματικά. Που τον είδε ο φίλος τον Αυριανισμό στο εν λόγω σχόλιο;

  97. rs avatar
    rs 22/05/2009 14:13:26

    Factor βλέπω οτι η εμμονή σου με τον Τσίπρα σε κρατά σε ...υψηλές στροφές. Επειδή ασχολείσε και με τους αγώνες αυτοκινήτου θα πρέπει να ξέρεις οτι είναι επικίνδυνο ειδικά όταν γίνεται στο ...ξεκάρφωτο.
    Κοιτώντας προς τα πίσω θα δείς πολύ εύκολα τους "Τσίπρες" που έχει αλέσει ο μύλος της Αριστεράς.
    Εγώ ειδικά δεν ξεσάλωσα με κανένα Τσίπρα. Και είμαστε αρκετοί απ' όσο γνωρίζω οι οποίοι λέγαμε οτι ήταν φούσκα τα ποσοστά στις δημοσκοπήσεις.
    Τώρα εάν βολεύει, κατά την δημοσκοπηκή λογική να μπούν όλοι στο ίδιο τσουβάλι το οποίο έχει επιγραφή ¨ξεσαλωμένοι με τον Τσίπρα" είναι άλλο θέμα.
    Όσο δε για τον Σαμαρά, ξεπερνώντας την άποψη που τον θέλει, προσφάτως, ινστρούχτορα του δεξιού νεφελώματος, είναι μάλλον απλοϊκή η άποψή σου οτι τον στηρίζεται σαν αντίπαλο δέος στην "οικογένεια"

    Γενικά δεν θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου "ξεσαλωμένο αριστερό" ούτε και "θολωμένο" πολιτικά.
    Εκνευρίζομαι όμως με τις "κατινιές" και τα "ζουράρια λογοπλαστικά ευφυολογήματα " απ' όπου και άν προέρχονται και αδιάφορο πιούς χαρακτηρίζουν.

  98. Factorx avatar
    Factorx 22/05/2009 14:21:30

    @rs: εδώ συνθηματολογία αμφιθεάτρου δεν θα μεταφέρετε. Εγω εμένω με τον Τσίπρα; Εγω έγραψα τα κατα παραγγελία σχόλια; Και νομίζεις οτι μου τη λες με τους αγώνες αυτοκινήτου; ειναι δεξια πρακτική κι αυτό; καπιταλισμός; Είπε κανένας απο το αντινέα οτι ειναι σοσιαλιστής;

  99. rs avatar
    rs 22/05/2009 14:32:52

    Factor ποιος μίλησε για δεξιά πρακτική και καπιταλισμό. Απλώς ήθελα να δείξω την ένταση του σχολιασμού σου ο οποίος βασίζεται σε λάθος εκτιμήσεις.
    Τελικά έχεις πολλές εμμονές!
    Εκτός αυτού σε χαρακτήρισα....σοσιαλιστή; Από που βγάζεις αυτό το συμπέρασμα.
    Απλώς εξέφρασα την άποψή μου για τον υπερεκτιμημένο Σαμαρά και την απέχθειά μου για τις κατινιές.
    Θεμητό να διαφωνείς αλλά όχι και να μου καταλογίζεις"εξαλοσήνη" και συνθηματολογία "αμφιθεάτρου"

  100. rs avatar
    rs 22/05/2009 14:36:02

    @ 100 Φίλε Χαράλαμπε δεν εννοούσα εσένα αλλά το σχόλιο @91 το οποίο ήταν ... αρχικά 93 αλλά μετά το σβήσιμο κάποιον έγινε 91

  101. Μάρκος avatar
    Μάρκος 22/05/2009 14:45:47

    Ούτε χιούμορ δεν έχεις βρε rs; Το σχόλιο 91 δεν λέει κάτι "Αυριανιστικό". Χιούμορ κάνει.

  102. Factorx avatar
    Factorx 22/05/2009 14:49:05

    @rs. Οταν δεν μας παίρνει καταφεύγουμε στον ..ψυχίατρο; "εμμονή" μου είναι η ανεάρκεια του Τσίπρα;

  103. rs avatar
    rs 22/05/2009 14:49:36

    @105 Πολλοί "χιουμορίστες" μαζεύτηκαν τελευταία.
    Μας έχει μείνει ένα μόνιμο χαμόγελο.

  104. Μάρκος avatar
    Μάρκος 22/05/2009 14:53:51

    @rs σαν του Τσίπρα ένα πράγμα;:-)

  105. rs avatar
    rs 22/05/2009 15:08:57

    Εντάξει ρε Factor. Να συμφωνήσω ανεπαρκής.
    Ανέφερέ μου, απ' όποιον πολιτικό χώρο θέλεις, κάποιον επαρκή.
    Χρόνια ολόκληρα ψάχνω, πιστεύω όχι μόνο εγώ, τον "επαρκή". Αλλά τζίφος!!
    Η λογική της λοιδορίας της ευτελούς αναφοράς δεν νομίζω οτι οδηγεί πουθενά.
    Τον να λές (γενικά όχι εσύ) τον ΚΚ Μπούλη, τον ΓΠ GAP και Γκιώργο και άλλα σκωπτικά τύπου ΤΣΥΡΙΖΑ κλπ, δεν είναι επιχείρημα. Ούτε χιούμορ.
    Δεν είμαι "συντηρητικός" ούτε ανήκω στην "αστυνομία της αισθητικής" αλλά όλο αυτό προκαλεί κλαυσίγελο.
    Σαν σχολιασμός στις "Πατριδογνωσίες" ίσως και να ταιριάζει αλλά να προβοκάρεις (τρίτο πρόσωπο) με λογική Λαζόπουλου δεν σε κάνει ούτε πιό ξύπνιο ούτε πιό ενημερωμένο.

  106. Z avatar
    Z 22/05/2009 15:32:44

    @rs
    ΤΙ ΣΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ;
    ΔΕΣ ΤΟ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΠΡΟΒΑ ΝΥΦΙΚΟΥ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΣ ΕΤΣΙ ΔΕΣ ΤΟ ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΓΑΜΟΣ[ΝΤΙΜΠΕΙΤ]
    ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΗΔΕΙΕΣ [ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΕΣ]
    ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Ο ΜΑΓΚΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΥΚΛΟ.
    ΓΚΕΣΤ ΣΤΑΡ ALEXIS.
    ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ.ΚΙΝΗΣΕΙΣ, ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ
    ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΛΟΥΣΙΑ ΔΩΡΑ.
    ΥΓ
    ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΑΒΕΡΤΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΩΝ.

  107. ανωνυμος avatar
    ανωνυμος 22/05/2009 15:55:36

    Απο που ακριβώς προκύπτει το πολιτικό τέλος του ΤΣΙΠΡΑ... από εδώ ισως?
    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=46992

  108. Μάρκος avatar
    Μάρκος 22/05/2009 16:00:35

    @l'ami du peuple οι ποιοί χρωστάνε χάρη; Οι αριστεροί; Έχει αριστερούς ο ΣΥΡΙΖΑ;Χαχα!

  109. Μάρκος avatar
    Μάρκος 22/05/2009 16:01:30

    Α, άμα το είπε ο Καρίτζης φίλε ανώνυμε, τότε είμαι ήσυχος...:-)

  110. Μάρκος avatar
    Μάρκος 22/05/2009 16:33:53

    Την Ρεπούση και τους "δικούς" σας του Σόρος δηλαδή, δεν τους ξέρεις έτσι; Ούτε ότι η "κυρία" αυτή είναι μέλος μιας απο τις συνιστώσες;
    l'ami du peuple, γελάω όσο μου δίνει ευκαιρίες το νέο "παιντί" που απέκτησε η πολιτική ζωή της Ελλάδας. Ο ανεπάγγελτος αυτός νέος, που επειδή δεν πήρε "χαρτζιλίκι" και η εταιρία του μπαμπά του από τον Βωβό, έγινε επαναστάτης. Είναι να μην γελάω;

  111. Μάρκος avatar
    Μάρκος 22/05/2009 17:10:45

    Άσε ρε κουκολοφόρε...

  112. Factorx avatar
    Factorx 22/05/2009 17:15:47

    ΕΘΝΟΣ: "Παρότι επικεφαλής της προεκλογικής επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ είναι ο Αλ. Τσίπρας και θεωρούνταν σίγουρο ότι θα εκπροσωπήσει τον ΣΥΡΙΖΑ στο ντιμπέιτ, τελικά χθες αποφασίστηκε να δώσει τη «μάχη» ο Αλ. Αλαβάνος".

    υπάρχει δηλαδή μεγάλο θέμα

    Πριν απο λίγο δεν ήταν που έλεγαν οτι ο Αλαβάνος θα αποσυρθεί και θα μείνει ο Τσίπρας;

  113. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 22/05/2009 17:46:54

    ...συγνώμη, αν κάποιος βγει και πει

    -ότι ο ΚΚ ο Β και ο ΓΑΠ είναι εκπρόσωποι του κατεστημένου δικομματισμού
    -το ΚΚΕ είναι ο θεματοφύλακας της αλήθεια για την αποκατάσταση του Στάλιν
    -ο ΛΑΟΣ είναι μπουμπούκια

    είναι όλα ΟΚ

    Θα χαρακτηριστείς όμως ότι:

    Κάνεις κωλοτούμπες
    Φοράς κράνος
    Είσαι εκπρόσωπος του δικομματισμού
    Είσαι οικολόγος Πράσινος
    Είσαι απολιτικός
    Έχεις εμπάθεια
    Δεν έχεις τη νιότη της δημιουργίας
    Εχεις μένος
    Είσαι νεοφιλελεύθερος
    Είσαι συντηρητικός

    Αν βγεις και σχολιάσεις την δήλωση του εκπροσώπου τύπου για τον κ Αλαβάνο και τον κ Τσίπρα, ή θυμίσεις την διακομματική επιτροπή για την ΜΑΝ ή τολμήσεις να μιλήσεις για τον κ Τσίπρα, εκτός των άλλων έχεις και "αντιτσιπρικο μενος"

    Αφού λοιπόν είναι μη πολιτικά ορθή η άποψη ή η σκέψη κριτικής για το ΣΥΡΙΖΑ, όσο με αφορά έχετε απόλυτο δίκαιο και συγνώμη που ασχολήθηκα με τη δήλωση του εκπροσώπου τύπου για την εκπροσώπηση.
    Επειδή δε προσωπικά θεωρώ ότι δεν διακατέχομαι από μένος, σας υπόσχομαι ότι δεν θα ξανά γράψω τίποτα για τον κύριο Πρόεδρο του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ και τον επικεφαλή της προεκλογικής επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ.

  114. Σταθης avatar
    Σταθης 22/05/2009 19:02:06

    Eνα θα πω, που το λεω απο καιρο... εδω κι εναμισι χρονο.

    Η μονη αληθινή κουβέντα για την αριστερά έγινε στο ΠΑΣΟΚ.

    Σ' αυτην την κουβέντα, ο Συνασπισμός προτιμησε να απέχει και να εποφεληθεί - να ναι καλα τα ΜΜΕ και οι δημοσκοπήσεις.

    Τα ΜΜΕ φούσκες φτιάχνουν, αυτες πουλούν.

    Το ιδιο φουσκα ειναι ο Καραμανλης, το ιδιο φούσκα ηταν ο Βενιζέλος.

    Προσπάθεια αλυσοδέματος της πολιτικής.

    Και δυστυχώς στο ιδιο γηπεδο επαιξε ο ΣΥΡΙΖΑ... αυτό το συνοθύλευμα.

    Και η αριστερά αλυσοδέθηκε και προδώθηκε αλλη μια φορά, εκ των εσω και των εξω...

    Να δωθει ενα τερμα σ αυτο το συνοθυλευμα!..

    Να λευτερωθεί ο Συνασπισμός της αριστεράς και της προοδου ... τωρα!!!

    Η συνεχεια θα ειναι δύσκολη...

  115. Σταθης avatar
    Σταθης 22/05/2009 19:19:50

    εγραφα στις 4/1/09...

    Παρολα αυτα... η Αριστερα... επεσε σε λουμπα... αντι να ανοιξει το παιχνιδι... εβγαλε τον Alexis...70%!!! πρωτακουστο για τον Συνασπισμό... που πηγαν οι τάσεις... χαθηκανε σε μια νυχτα... γιατι; Μα γιατι το προσωπο πουλαει... φρεσκαδουρα... η TV βλεπεις... η δημοσκοπηση... το image... ομως... δεν ειναι ετσι... ΕΥΤΥΧΩΣ!!!

    Τωρα πολυ φοβαμαι οτι οδηγουμαστε σε αλλαγη φρουρας... χωρις να εχει συμβει κατι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ για μενα...

    ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΡΙΖΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!

  116. Σταθης avatar
    Σταθης 22/05/2009 19:25:36

    Και ο Παπαγιαννακης στις 3/3/09...

    Για τους συντρόφους σας της ηγεσίας θέλετε να μιλήσουμε;Τον κ.Αλαβάνο και τον κ.Τσίπρα.

    Τι να πω; Και οι ίδιοι είναι πολύ μπλεγμένοι. Δείτε τώρα τι τραβάνε με τον ΣΥΡΙΖΑ. Δεν το λένε, αλλά έχουν προβλήματα κάθε φορά πώς θα πείσουν τον ΣΥΡΙΖΑ. Επομένως τι να τους πω. Ας προσέχατε;Επιμένετε ότι ήταν λάθος η δημιουργία του ΣΥΡΙΖΑ;

    Δεν έχω τίποτα με κανέναν στον ΣΥΡΙΖΑ και υπάρχουν και πολλοί που είναι και συμπαθέστατοι. Πολιτικά όμως και πολιτιστικά, τι το κοινό έχουμε; Οι περισσότεροι είναι αντιευρωπαίοι, πολλοί απ΄ αυτούς είναι εθνικιστές και κρατιστές. Όχι όλοι αλλά πολλοί.Αν ήταν στο χέρι σας σήμερα θα διαλύατε τον ΣΥΡΙΖΑ; Νομίζω ότι κινδυνεύει να οδηγηθεί μόνος του σε διάλυση και όχι επειδή το θέλω εγώ. Αλλά πάντα υπάρχει η ελπίδα ότι οι διάφορες ομάδες θα μετεξελιχθούν σε κάτι πιο σύγχρονο. Κι εγώ δε θέλω να σβήνω την ελπίδα κανενός.

    Σας προβληματίζει αυτό το πάνω-κάτω στις επιδόσεις του Συνασπισμού;

    Βέβαια και επιμένω ότι θέλουμε οπωσδήποτε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα. Πού στο διάολο πάει αυτή η κοινωνία σήμερα και τι πρέπει να αλλάξουμε. Αυτό το πρόγραμμα δεν το έχουμε.

  117. Σταθης avatar
    Σταθης 22/05/2009 19:27:23

    κι εγω στις 3/3/09...

    Παραίτηση! μας τέλειωσε το πείραμα... αυτό έχω να πω εγώ... Παραίτηση ο Αλαβάνος, παραίτηση ο Καραμανλής... Ο Βενιζέλος δεν ξέρω τι κανει... Α! ο... Τσίπρας; Που είναι αυτό το παιδί... πήρε 80% στο συνέδριο και... πηγε διακοπές;
    Και η Αλέκα... κλειδαμπαρώθηκε στο κόμμα - μαυσωλείο... παρέα με τον Σταλιν.το

    ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΑΜΠΡΑΚΗ & ΣΙΑ ΚΑΤΕΠΕΣΕ...
    και ο ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ; Πήρε άδεια για να "αποστηθήσει" το καινούργιο του ποιήμα; ή ΜΗΠΩΣ πήρε γενικά παπούτσι...

    Η ΜΕΡΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΣΙΜΕΣ!

    Θα μείνουμε στα ίδια ΣΚΑΤΑ ή θα πετάξουμε;ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΣΟΥ ΛΑΕ!!! Στάσου στο ύψος σου Πέμπτη 5 Μαρτίου

    Ο Γιώργος Α. Παπανδρέου, θα παρουσιάσει την Προγραμματική Πρόταση του ΠΑΣΟΚ για το νέο αναπτυξιακό πρότυπο, την Πράσινη Ανάπτυξη, που αποτελεί τον πρώτο από τους πέντε εθνικούς στόχους του Σχεδίου για τη Χώρα, τους οποίους παρουσίασε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, στις 22 Φεβρουαρίου.
    ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΑΦΤΙΑ ΣΟΥ
    Τέρμα στα παραμύθια, στα παπαγαλάκια, σ' όλους αυτούς που σε οδήγησαν στον καναπέ και την λήθη του ηλιθίου
    ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ

  118. Σταθης avatar
    Σταθης 22/05/2009 19:33:07

    Και στις 2/1/09...

    Η συζήτηση εχει αναψει για τα καλά ανάμεσα στους πολίτες... Εχει αναψει σ' αυτους που δεν ανηκουν σε κομματα ως επι τω πλειστων.

    Αριστεροί - δεξιοί, προοδευτικοί ή συντηρητικοί, νέοι ή μεσηλικες, ευκατάστατοι ή μεροκαματιάρηδες!!!

    Στα σπίτια, τα καφενεία, στα αμφιθέατρα... ακόμη και σ' αυτο το σεξιστικό facebook...

    Υπάρχει οργή, προκατάληψη όμως και ανησυχία, ερωτηματικά... προς τα που πάμε...

    Γίνονται προτάσεις, αντεγκλίσεις, υπαρχουν απόψεις που συγκλίνουν ή αποκλίνουν.

    Γίνεται κουβέντα για το σύστημα, την γραφειοκρατία, τους μισθούς, την διαπλοκή, τα ΜΜΕ, την εκκλησία, το περιβάλλον, την βία και τον πόλεμο.

    Όλα αυτά φανερώνουν έναν λαό που ξυπνάει απ' τον λήθαργο.

    Τον λήθαργο του "όλοι ίδιοι είναι", του "έλα μωρέ" και του "χαλαρά..". Τον λήθαργο του βολέμματος και της αρπαχτής...

    Οι συζητήσεις ακόμη "υποφέρουν" από τα τσιτάτα της τηλεόρασης... Οι Γιωργάκηδες και οι Καταλληλότεροι, οι Αλεκοαλέκοι, οι κουκουλοφόροι, οι κλέφτες και οι αστυνόμοι...

    Όμως έχουν ανάψει για τα καλά! Και αυτό είναι το θετικό.

    Και τα κόμματα?

    Τα κόμματα... καθηλωμένα στον ξύλινο πολιτικάντικο λόγο, στο κυνήγι της ψήφου και τις κινήσεις "προβολής στην... κοινή γνώμη του Πρετεντέρη"...

    Τα μέλη τους... αυτά κι αν είναι καθηλωμένα...

    Οι δεξιοί... πρόβατα και λύκοι ως συνήθως... πιπιλάνε την παραμύθα που καθόρισε το κέντρο... δεν ξέρω ποιό!

    Δείτε τι γίνεται στα blog τους... η ιδια πιπιλα εδω και μέρες... όλοι!!! Παπαγάλοι! Ο... δάκτυλος των Αμερικάνων! Αυτό πάλι... δεν το περίμενα να το ζήσω!!! ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΤΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ!!!

    Να χουμε όλοι κι απο ένα... να μη μαλώνουμε.

    Οι Πασόκοι... ωω καλά!!! Έχω την εντύπωση ότι η γέννα η περυσινή... παρά τους πόνους... δεν έδωσε τίποτα! "Ηρθε η ώρα μας..." "κάτω η χούντα της δεξιάς"... "Το ΠΑΣΟΚ ειναι εδώ"...

    Σαν να μη πέρασε μια μέρα...

    Οι ΚΚΕδες... αυτοι δεν... εκει!!!... οτι πει το μαγαζί!!!

    Και οι... ΣΥΡΙΖΕΣ... αυτοί... κι αν δεν έχουν αλλάξει!!!... 180 μοίρες... Χαλίφηδες στη θέση του χαλίφη... ΚΚΕ στη θέση του ΚΚΕ... Σαν να ακούς τα μεγάφωνα της ΚΝΕ...

    Τα κόμματα λοιπόν... στην κοσμάρα τους!

    Και γιατί να μην είναι; Δεν είναι του λαού... τι σχέση μπορούν να έχουν μ' αυτόν...

    Τον λαό φροντήσανε και τον απομακρύνανε απ' αυτά εδώ και χρόνια... Από το 1996 τουλάχιστο...

    Και τώρα; Τι;

    Γιατί ο λαός πρέπει να αποφασίσει... ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ!

    Η επικρατούσα άποψη είναι... τα είπαμε... ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ...

    Και η - ανησυχητική - είναι... οι κουβέντες και προτροπές περί... Παπαδόπουλου (η τάση του Έλληνα... τα φαντάσματα)!

    ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ Ο ΛΑΟΣ - ΔΥΟ ΓΕΝΙΕΣ ΠΡΙΝ - ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ

    Εγώ θέλω να τα δώ από μια άλλη άποψη τα πράγματα...

    Κατ' αρχήν θα πρέπει να ψάξει ο καθένας από εμάς, τι είναι αυτό που πραγματικά μας "πειράζει", μας ενοχλεί σ' αυτήν την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει ώς λαός και ως Κράτος...

    Είναι η... Διαπλοκή και η διαφθορά; Αν ναι, ας εμβαθύνουμε λιγάκι... ναι μας πειράζουν τα τζάκια, οι κοτσαμπάσηδες... Μήπως όμως αυτό που μας αγγίζει ουσιαστικά είναι το φακελάκι του γιατρού; H μίζα στον εφοριακό; H κλεψιά του μπακάλη στο ράφι; το νερωμένο πετρέλαιο; Τα σάπια κρέατα; To βόλεμα του κανακάρη του γείτονα στο δημόσιο, χωρίς πτυχίο; Το αραλίκι του δημόσιου υπάλληλου; η ανασφάλιστη εργασία των 700 ευρώ στο μαγαζί του τύπου που έχει κάνει το ΦΠΑ Mercedes; Το 50αρι στον Παπα για να μας ευλογίσει; TO ΠΕΤΣΙΝΟ ΠΕΝΑΛΝΤΙ στο 90;

    Δηλαδή, μήπως την διαπλοκή και την διαφθορά ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ;

    Μήπως πάλι είναι η καταστροφή του περιβάλλοντος; Αν ναι, ας εμβαθύνουμε κι εδω λιγάκι... Ναι, μας πειράζει ο βιομήχανος που ρίχνει τα απόβλητά του στο ποτάμι... Μήπως όμως αυτό που επίσης είναι ενοχλητικό, έχει να κάνει με το μπάζωμα στο ρέμα απο τον γείτονα για να πάρει 2 μέτρα παραπάνω γής (μπορεί να θέλει να τον θάψουνε εκει...); Tο κλείσιμο της θέας μας στην θάλασσα επειδή ο διπλανός έχτισε τον ακάλυπτο; Η εξάτμιση του πιτσιρικά που την τρύπησε για να τον προσέξει η γκόμενα; Τα χυμένα λάδια απο το φορτηγό του "επαγγελματια οδηγού"; Το κάψιμο των καλαμιών (και ότι πάρει ο χάρος... χωράφι γίνεται) απ' τον αγρότη; Οι σαπουνάδες της απο πάνω στο μπαλκόνι μας; To παράνομο κυνήγι; To ψάρεμα με εκρηκτικά;

    Δηλαδή, μήπως ΠΕΤΑΜΕ κανα σκουπίδι απ' το παράθυρο του αυτοκινήτου μας;

    Αν πάλι φταίει η ελλειψη παιδείας για όλα αυτά και η κατάσταση στα πανεπιστήμια... Μήπως δεν έχουμε άκρη στον καθηγητή να μας περάσει το μάθημα; Μήπως το ΙΕΚ χρεώνει ακριβά το πέτσινο χαρτί και για να το κάνουμε απόσβεση μετά τον διορισμό θα πρέπει να κάνουμε και καμιά αρπαχτή; Mήπως... άντε να γίνει καμιά κατάληψη να πάμε να δούμε τον γκόμενο στο χωριό μην τυχόν και βρεί καμιά άλλη;

    Μπορούμε να βρούμε πολλά... πολλά ΚΑΚΑ και πολλά ΜΗΠΩΣ...

    Μετά, ας κάτσουμε να το συζητήσουμε... ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ...

    Μήπως σε ένα κράτος αστυνομοκρατούμενο, γιατι... "δεν ειμαστε λαός εμείς, δεν μπορούμε να στρώσουμε";

    Μήπως σε μια δίκαιη κοινωνία, χωρίς αποκλεισμούς, με κοινωνικό πρόσωπο και ΕΛΕΓΧΟ από τον λαό;

    To πρώτο... αν είμαστε μάγκες και αν τολμάμε... για τις τελευταίες γενιές μιλάω ... ας το αποφασίσουμε! να δούμε τι καντάρια μπορούμε να σηκώσουμε και τι σαμάρι μπορούμε να φορέσουμε... Μπας και κατανοήσουμε τι σημαίνει πραγματική ελευθερία και όχι ελευθεριότητα, τι σημαίνει δικαιοσύνη και τι βούρδουλας...

    Αν πάλι ... αυτά τα λέμε έτσι... για να περνάει η ώρα... και συμφωνούμε οτι το πολιτικό σύστημα σ' αυτή την χώρα είναι και θα είναι το δημοκρατικό πολίτευμα, η κοινοβουλευτική δημοκρατία, τότε...

    Τότε Έλληνες, πρέπει να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας... ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ!

    Και πως θα γίνει αυτό;

    Να γνωρίζουμε, τι στο καλό είναι αυτό το πολίτευμα που έχουμε αποφασίσει να έχουμε... ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ... να έχουμε στο νού μας, ότι ΟΥΣΙΑ της δημοκρατίας είναι ότι ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ λαός πρέπει να έχει δικαιώματα, αλλά και υποχρεώσεις.

    Τα δικαιώματα είναι διατυπωμένα στο σύνταγμα της χώρας. Έτσι οι πολίτες έχουν το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης, το δικαίωμα να ενώνονται σε κόμματα και σε σωματεία, επίσης έχουν το δικαίωμα της απεργίας, του ασύλου της κατοικίας, το δικαίωμα να κρίνονται για τις άδικες πράξεις τους από τα τακτικά πολιτικά δικαστήρια στα οποία το κράτος εμπιστεύεται την εφαρμογή των νόμων.

    Για να δούμε τώρα τι λέει το Σύνταγμα στο Άρθρο 1...

    "Το πολίτευμα της Ελλάδας είναι Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία.
    Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία.
    Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα."

    ΛΑΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ!!! να το δικαίωμα... Το δικαίωμα, ο λαός να ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ γι' αυτόν και το μέλλον του!!!

    Αλλά... και ΕΞΟΥΣΙΑ!!! να και η ευθύνη... Η ευθύνη του ΛΑΟΥ, μέσα απο τον οποίο ΠΗΓΑΖΕΙ αυτή η εξουσία, να λειτουργεί προς ΟΦΕΛΟΣ του λαού και του Έθνους, ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ...

    Και τι μας λέει αυτό το.. ΣΥΝΤΑΓΜΑ στο άρθρο 29...

    "Έλληνες πολίτες που έχουν το εκλογικό δικαίωμα μπορούν ελεύθερα να ιδρύουν και να συμμετέχουν σε πολιτικά κόμματα, που η οργάνωση και η δράση τους οφείλει να εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος. Πολίτες που δεν απέκτησαν ακόμη το δικαίωμα να εκλέγουν μπορούν να συμμετέχουν στα τμήματα νέων των κομμάτων."

    "... η δράση τους οφείλει να εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος..."

    Καθορίζονται δηλαδή ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ως το ΕΡΓΑΛΕΙΟ της λαϊκής βούλισης, το εργαλείο ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ!!!

    Ας δούμε όμως τι έχει συμβεί τωρα τελευταία με την ΛΑΪΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ... δεν θα αναφερθώ σε σκάνδαλα, σε δυσλειτουργιες της δικαιοσύνης, σε γραφειοκρατίες κλπ.

    Θα αναφέρω ένα και μόνο γεγονός...

    ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ, Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΨΗΦΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ Σ' ΑΥΤΗΝ, Η ΝΟΘΕΙΑ ΔΗΛΑΔΗ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ!!!

    ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ! Του μπουσουλα της λειτουργίας του πολιτεύματος που αποφασίσαμε να έχουμε, του μπούσουλα που εγκαθιδρύει ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ!!!

    Και δεν ανοιξε ρουθούνι... Στα ψηλά πέρασε... "Εντάξει μωρέ... αυτό έγινε και στην ψηφοφορία για τον συλλογο γονεων και κηδεμόνων στο σχολειό της κόρης μου..." άκουσα!

    Αυτή ακριβώς η πράξη όμως είναι η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ, οτι ο λαός, έχει απολέσει την λαϊκή κυριαρχία... ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙ!!!

    Πού;

    ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ

    Την έχει παραδώσει, όταν ο Σημίτης ΕΛΑΒΕ το δαχτυλίδι (αυτό ηταν το πραγματικό δαχτυλίδι, έτσι Πασόκοι; το γνωρίζετε καλα, το... άλλο του Γιώργου ήταν το ίδιο, που παραδόθηκε, ΑΦΟΥ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ - ΟΝΕ κι ΕΥΡΩ, ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ - ΕΞΕΤΕΛΕΣΘΕΙ!!!)

    Την έχει παραδώσει, όταν ΟΙ ΚΟΤΣΑΜΠΑΣΗΔΕΣ της ΝΔ, φορέσανε το ΣΤΕΜΑ στην μαριονέτα που λέγεται ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ... (καθότι το έργο έπρεπε να ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ μετά τον Σημίτη).

    Την έχει παραδώσει, με το 70% του ΤΣΙΠΡΑ (έτσι σύντροφοι;) γιατι έχει ρεύμα το παιδι (ζήτω η ... επικοινωνία) και με την ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΣΤΟΝ ΟΤΕ (ε Αλέκα;).

    Και πήγε να διαιωνιστεί (Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΜΕ ΤΟΥΣ) με τον... αυθόρμητο γαμπρό Ευάγγελο την ημέρα των εκλογών του 2007!!!

    αυτα...

    Και τι πρέπει να γίνει;

    Κατά την άποψή μου, το πράγμα είναι απλό...

    ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΛΑΟΣ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ!!!

    Να πάρει πισω την ΛΑΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ.

    Να πάρει ξανά στα χέρια του τα εργαλεία που την εγκαθιδρύουν, δηλαδή ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.

    ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ Σ ΑΥΤΑ και να ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ και ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ...

    Να πάψουμε επιτέλους ΟΛΟΙ να είμαστε... ίδιοι! αυτό δεν αρμόζει σε μια Δημοκρατία, αντίθετα την ΚΑΤΑΡΓΕΙ!

    Ευχομαι, στην επόμενη ΒΟΥΛΗ, να ΜΗΝ καταμετρόνται οι δυνάμεις ως εξής :

    150 βουλευτές, ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ (δημοσιογραφοι, ηθοποιοί, "καλλιτέχνες", αστρολόγοι, δικηγορίσκοι κλπ)
    100 βουλευτές ΑΓΑΔΕΣ της περιφέρειας που "διορίζουν" τα παιδιά του κοσμάκη στα... σουπερμάρκετ των ΑΡΠΑΚΤΙΚΩΝ για 4ωρη απασχόληση με 3 & 60...
    Και 50 βουλευτές (και αν...) που... ΞΕΦΥΓΑΝ από ΤΥΧΗ ή λόγω της αδιαμφισβήτιτης αξίας και παρουσίας, ως ΜΟΝΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ (για να μην τα μηδενίζουμε όλα..)

    Αντε καλή μας χρονιά και ειρήνη στον κόσμο...

  119. somis avatar
    somis 22/05/2009 21:37:19

    @rs
    Οχι τόση σιγουριά (όπως αυτή που έχουν π.χ. οι επαναστάτες της ΚΟΕ) και όχι τόσο "υπεράνω" !

    Και εμένα με ξάφνιασε το τέλος του post, αλλά στη θέση του Φάκτορα, που, έχει προσπαθήσει για να στήσει αυτό τον έγκυρο χώρο ιδεών (το antinews), που αντιλαμβάνεται (ο Φάκτορας)τις πολιτικές εξελίξεις ως προοδευτικός σχολιαστής χωρίς συμπλέγματα και που είναι αναγκαίο να προστατεύσει αυτό που έστησε (υπάρχουν και εδώ αρκετοί σαχλαμάρες σχολιαστές), το ίδιο θα έλεγα : η ανεπάρκεια του Τσίπρα είναι φανερή. Η αφωνία και η μετριότητα του Καρίτζη επίσης.
    Εχω τονίσει παλαιότερα : Ο ΣΥΝ, με το ειδικό βάρος του ως κομματικός σχηματισμός και την ωριμότητα της σκέψης πολλών μελών του, αδικεί τον εαυτό του εμπλεκόμενος, στο όνομα της ενότητας της αριστεράς (έτσι βαφτίζει την "αναπηρία" του το πλειοψηφόν Αριστερό Ρεύμα), σε σχήματα και ιδέες που δεν τον εκφράζουν. Ο ΣΥΡΙΖΑ μόνον ως καθαρή εκλογική συνεργασία μπορεί (;) να λειτουργήσει.

  120. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 22/05/2009 21:41:42

    @factor,

    Όσον αφορά στο άρθρο Τσούτσια καθώς το άτομο αυτό είναι όργανο του Καρίτζη και μέλος της αυλής Τσίπρα στον ΣΥΝ, ανέλαβε την εργολαβία να κατηγορήσει (εκ μέρους της αυλής) τον Αλαβάνο για καπέλλωμα του Τσίπρα. Μιλάμε για μεγάλη πρόκληση και αισχρή λάσπη σε ένα κατάπτυστο αρθρο με πολλά στημένα υπονούμενα κατά του Αλαβάνου.Στην πραγματικότητα όχι μόνο ο Αλαβάνος είναι ο καθ ύλην αρμόδιος για τον ΣΥΡΙΖΑ, όπου καμμιά δουλιά δεν είχε ενας πρόεδρος εκ των 10 συνιστωσών κι ας είναι του ΣΥΝ, αλλά ούτε καμμία ομιλία δεν είχε προεξοφληθεί όπως πρόστυχα διαρρέι ο Καρίτζης μέσω Τσούτσια ενώ ο γραμματέας του Συν Χουντής διαψεύδει κατηγορηματικά προσθέτοντας πως κανείς δεν γνώριζε οτι θα κλείσει η βουλή τόσο νωρίς κι ο Αλαβάνος επεξεργαζόταν στοιχεία για τα σκάνδαλα ενώ τώρα διαθέτει χρόνο ουτως ή άλλως για την προεκλογική περίοδο.Κι αν παρατηρήσεις στο σάιτ των ευρωεκλογών www.syriza.eu ο Αλαβάνος δεν υπάρχει πουθενά.Κι αυτό είναι έργο του "διευθυντή ίντερνετ Τσιμιτάκη". Η ομάδα Καρίτζη έχει μαζέψει πολλά "καλά" παιδιά..

  121. somis avatar
    somis 22/05/2009 21:45:35

    Φακτορα,
    την ομόφωνη απόφαση της διακομματικής επιτροπής, για το θέμα της ΜΑΝ, με το Βερελή, επειδή δεν το είδα αλλού, την έλαβαν :
    οι τότε γενικοί γραμματείς των υπ. Μεταφορών κ. Ι. Κωνσταντινίδης (τέως βουλευτής ΠαΣοΚ), πρόεδρος της επιτροπής και εκπρόσωπος του υπ. Μεταφορών κ. Χ. Βερελή, Ανάπτυξης κ. Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου (νυν βουλευτής ΠαΣοΚ) και Οικονομίας-Οικονομικών κ. Γιώργος Κανελλόπουλος, ενώ ως εκπρόσωποι των κομμάτων συμμετείχαν οι βουλευτές κ.κ. Δημήτρης Καπετανάς (ΠΑΣΟΚ), Π. Σοφός (ΚΚΕ) και Χρ. Πάνου (ΣΥΝ).

  122. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 22/05/2009 21:50:50

    Τώρα μόλις βάλανε μια φωτό με τους δύο κι αυτό είναι όλο. Μέχρι σήμερα υπήρχε κι η κουτσή Μαρία αλλά όχι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλαβάνος!Ούτε καν μια συν/ξή του τίποτα.

  123. Factorx avatar
    Factorx 22/05/2009 21:51:08

    @Δημήτρης. δεντ ο βρίσκω το άρθρο που λες, μπορείς να το στείλεις;

  124. Factorx avatar
    Factorx 22/05/2009 21:57:59

    @somis: αγαπητέ γιατί σε ξάφνιασε το τέλος του ποστ; Είχαμε την έίδηση ή όχι; Εγινε χθες της τρελλής στον ΣΥN ή οχι; Ηταν θέμα σήμερα στα ακνάλια ή οχι; Απο την στιγμή που είμαστε σίγουροι για την ειδηση, μπορούμε να κάνουμε και αξιολογικές εκτιμήσεις. Όποιος δεν έχει άποψη, ειδικά σήμερα, θα καεί στην κόλαση

  125. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 22/05/2009 21:58:01

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&tag=8777&pubid=3804762

  126. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 22/05/2009 22:10:33

    To πιο προστυχο που γράφει ο Τσούτσιας είναι πως ο Αλαβάνος άφηνε να εννοηθεί οτι θέλει να αποσυρθεί ΕΝΤΕΛΩΣ απο την κεντρική πολιτικη σκηνή ενω ο Αλαβάνος δεν δήλωσε ΠΟΤΕ δημόσια κάτι τέτοιο.τΟ ΘΡΆΣΟς τους είναι τέτοιο που πάνε να τον βγάλουν κιόλας απ' το παιχνίδι πριν την ώρα του!Ο Ακαβάνος έκανε αβάντα στον Τσίπρα και του έδωσε όλο υο έδαφος να "αναπτυχθεί" δημόσια αλλά και μέσα στο κόμμα και δεν παρουσιαζόταν ακόμα και σε Συνέδρια για να μην γίνονυαι οι αναπόφευκτες συγκρίσεις κι αυτοί πάνε να τον βγάλουν κι απο την μέση! Αυτό είναι το ευχαριστώ του αδίστακτου Καρίτζη και της ομάδας Τσίπρα.Κι αν θυμάσαι το θέμα των θητειών που ανακίνησε προσωπικά ο Καρίτζης δεν αφορούσε μόνο τον Κουβέλη αλλά και τον Αλαβάνο τον ίδιο. Μ΄ένα δμπάρο δυό τρυγόνια.

  127. Αριστερή Στρουθοκάμηλος avatar
    Αριστερή Στρουθοκάμηλος 22/05/2009 22:48:29

    Ο Δημήτρης έχει δίκιο. Είναι καιρός τώρα που μιά ομάδα από το Αριστερό Ρεύμα (Καρίτζης, Κορωνάκης) και τους Κοκκινοπράσινους (Λάσκος) μέσα στην ΠΓ του ΣΥΝ ωθούν τα πράγματα στα άκρα προωθώντας το ξεκαθάρισμα λογαριασμών με τους ανανεωτικούς σαν σύνολο αλλά και τα υπόλοιπα και γνωστά στην κοινωνία στελέχη του Ρεύματος (πχ Βούτση), ακόμα και τον ίδιο τον Αλαβάνο υπόγεια ώστε να επικρατήσουν πλήρως επί της παλιάς γενιάς του κόμματος και να οδηγήσουν τον ΣΥΝ στην αφομοίωση στον αριστερίστικο ΣΥΡΙΖΑ που προσπαθούν να φτιάξουν. Ο Τσίπρας προφανώς βρίσκεται σε ομηρεία από τους ίδιους τους φίλους του που προώθησε στα πόστα και τώρα δεν μπορεί να καταγγείλει ως υπονομευτές! ..εκτός κι αν κατά βάθος συμφωνεί κι όλας μαζί τους. Στην υπηρεσία της φράξιας "αριστερή πλειοψηφία του ΣΥΝ", όπως αρέσκονται να λέγονται,βρίσκονται και δημοσιογράφοι και ιντερνετάδες της "νέας εσοδείας" όπως οι Τσιμιτάκης, ΑΝεμος, Τσούτσιας, Μπίστης κ.α. που υπονομεύουν υπόγεια τον Αλαβάνο ενώ μπροστά του τον γλείφουν λες και είναι ηλίθιος και δεν καταλαβαίνει! Αυτή είναι η υπεροψία της ομάδας Τσίπρα που στο όνομά του και εν μία νυκτί κατέλαβαν το κόμμα και συμπεριφέρονται στα παλιά και νεώτερα στελέχη απαξιωτικά και καθεστωτικά. Σύντομα όμως θα γίνει ταμείο, ειδικά μετά την αναπόφευκτη ζημιά των ευρωεκλογών και οπωσδήποτε πριν την αναγγελθείσα "οργανωτική συνδιάσκεψη " του ΣΥΡΙΖΑ όπου είναι σχεδιασμένο από τη φράξια Καρίτζη να δοθεί το τελειωτικό χτύπημα στον ΣΥΝ!

  128. roimat avatar
    roimat 23/05/2009 03:03:52

    l'ami du peuple, εγώ δεν είπα ότο ο μπαμπάς του Τσίπρα δεν τα έπιασε από τον βωβό, σύ είπας...είπα ότι αν έπερνε κι αυτός κανένα κομματάκι από την πίττα, θα λούφαζε. Όσο για την Ρεπούση, δεν περίμενα άλλη απάντηση απο εσένα. Μια καθηγήτρια γαλλικών που ορίστηκε να γράψει βιβλί Ιστορίας και είναι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ, είναι ασίμβατο να έχει ελληνικές θέσεις.

  129. tsi avatar
    tsi 29/06/2009 10:58:38

    Ώστε ο Τσίπρας είπε "Δεν θα κάτσω εδώ να κάνω τον κούκκο".

    Δηλαδή ζητάει και τα ρέστα.

    Σου λέει "Τώρα που με ψηφίσατε για αρχηγό για το μαλλί μου και τη μοτοσικλέτα μου, τώρα που έγινα αρχηγός κόμματος, τώρα που το 2008 οι δημοσκοπήσεις με έφερναν να έχω την αποδοχή από το 17% του ελληνικού λαού, θα παραιτηθώ επειδή καταπόντισα το κόμμα με τις μαλακίες μου και την αμάθειά μου;"

    Έ, όχι κύριοι, δεν θα παραιτηθώ. Θα βουλιάξουμε όλοι. Δεν θα με υποχρεώσετε να ανοίξω βιβλία και να διαβάσω για την Ευρωπαϊκή Ένωση, για την Ευρώπη την εργαζόμενων, για τα ευρωπαϊκά κοινωνικά και εργατικά δικαιώματα που αποκτήθηκαν με αγώνες στα κοινοβούλια και στα ευρωπαϊκά δικαστήρια.... Όχι κύριοι,... Ξέρω μόνο για καταλήψεις σχολείων και θα σας επιβάλω αυτό σαν γραμμή του ΣΥΝ και του ΣΥΡΙΖΑ!"

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.