#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/03/2010 17:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το "σύστημα" ποτέ δεν «πήγε» τον Σαμαρά και ποτέ δεν θα τον πάει

 



Με …πρόλαβε ο Σαμαράς με την σύσκεψη των Τομεαρχών που συγκάλεσε σήμερα το πρωί, με θέμα την ενίσχυση της αντιπολιτευτικής και επικοινωνιακής τακτικής (http://www.antinews.gr/?p=39136),  αλλά έτσι γίνεται και πιο επίκαιρη η ανάρτηση που είχα ετοιμάσει:

Αναφορικά λοιπόν με τα «επικοινωνιακά» προβλήματα της ΝΔ η αλήθεια είναι – μία καταρχήν: Εκείνοι που οδήγησαν την χώρα μέχρι εδώ, ποτέ δεν τον «πήγαν»  τον Σαμαρά. Και ποτέ δεν θα τον «πάνε». Τα παραδείγματα πολλά και καθημερινά, σε όλους τους τομείς.

Θυμηθείτε τι έγινε  την προηγούμενη εβδομάδα στις  Βρυξέλλες. Αν θυμάμαι καλά, για πρώτη φορά  από το 1974, αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης πήγε μαζί με τον Πρωθυπουργό στο εξωτερικό για να δώσει δίπλα του την ίδια μάχη. Να πετύχει κάτι θετικό για τη χώρα. Έκανε δηλαδή το αυτονόητο. 

Για  θυμηθείτε όμως τι έκανε ο κ. Παπανδρέου πριν από ένα μόλις χρόνο; Περιόδευε την Ευρώπη και μιλούσε για μια χρεοκοπημένη χώρα και μια χρεοκοπημένη κυβέρνηση. Και γινόταν πρωτοσέλιδο από τα ίδια ΜΜΕ που σήμερα δεν βρίσκουν  να πουν μια καλή κουβέντα για τον Σαμαρά .

Πλην ορισμένων μπλόγκερς, ουδείς έκανε την παραμικρή αναφορά στο γεγονός ότι η πρόταση  Τρισέ,  ήταν η πρόταση που διατύπωνε εδώ και εβδομάδες στους Ευρωπαίους συνομιλητές του ο Σαμαράς. Φαντάζεστε τι θα γινόταν στα ΜΜΕ, αν στην θέση του Α. Σαμαρά ήταν ο Γ. Παπανδρέου; Θα ακούγαμε και θα διαβάζαμε καθημερινά για τον «ηγέτη που έσωσε τη χώρα».

Και πρέπει να επισημάνουμε ότι και ο ίδιος ο κ. Παπανδρέου δεν βρήκε να πει μια λέξη για τον Σαμαρά στη συνέντευξή του στις Βρυξέλλες, επιδεικνύοντας έτσι για μια ακόμη φορά μικροψυχία.

Από την άλλη όμως και η Ν.Δ, πρέπει να επανεξετάσει την επικοινωνιακή της πολιτική. Επειγόντως Πορεύεται σ’ ένα εχθρικό περιβάλλον, αλλά ιδέες υπάρχουν.

 Όταν ξεκίνησε ο Κλίντον, είχε να αντιμετωπίσει την παντοδυναμία  του πατρός Μπούς. Άνισος αγώνας. Πάνω στην απελπισία του, έβαλε μπροστά έναν, παγκοσμίως άγνωστο, αλλά   πανέξυπνο πιτσιρικά, με συμπαθητική φατσούλα,  τον George Stefanopoulos, ο οποίος μετά από κάθε εμφάνιση των Ρεπουμπλικάνων έβγαινε σχεδόν αμέσως να τους απαντήσει, με έξυπνο και αιχμηρό λόγο!  Αυτό ήταν! 

 Ο Ομπάμα, έπεσε πάνω στον πανίσχυρο μηχανισμό Μπίλ-Χίλλαρυ! Φαίνονταν χαμένος από χέρι!  Έτσι κατέφυγε στο μόνο μέσο που ήταν διαθέσιμο: το διαδίκτυο!  Κάποια στιγμή έφτασε στο σημείο να επικοινωνεί ο ίδιος  με 22 εκατομμύρια άτομα!!! Τα υπόλοιπα τα ξέρετε!

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Άφατος avatar
    Άφατος 29/03/2010 18:12:05

    Θα συμφωνήσω. Η θεωρία και οι καλές προθέσεις είναι το πιο εύκολο. Και ως προς την άνιση προβολή Παπανδρέου-Σαμαρά, το ίδιο συνέβαινε και επί Καραμανλή, άρα δεν είναι ο Σαμαράς ο στόχος.

    Για να είμαστε συγκεκριμένοι πάντως, είναι αλήθεια ότι ο Σαμαράς δεν ανήκει στον πυρήνα του κατεστημένου. Εκεί ανήκουν οι Παπανδρέου, οι Μητσοτάκηδες, οι Καραμανλήδες και ο Σημίτης. Αυτό είναι το σημαντικότερο του προσόν το οποίο θα πρέπει να εκμεταλλευθεί για να κάνει την ανατροπή του πολιτικού σκηνικού με συμπαραστάτες τους πολίτες που τον στήριξαν.

    Όσο παρουσιάζει, ωστόσο, το ίδιο νωχελικό και άνευρο πρόσωπο, έχουμε κάθε δικαίωμα να είμαστε δύσπιστοι, παρά την αντίθετη άποψη του μπλογκ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Άφατος 29/03/2010 18:19:29

      Όχι, αντιθέτως, ο Σαμαράς είναι 100% τμήμα του κατεστημένου, αλλά το δυνατό του σημείο είναι ότι δεν έχει τις ξεπουλημένες απόψεις του κατεστημένου. Αυτό ακριβώς είναι το "μυστικό" της επιτυχίας του και ο λόγος που τον στηρίξαμε. Αυτό είναι που θα τον φέρει στην πρωθυπουργία.

      Αν ο Σαμαράς δεν ήταν παιδί του κατεστημένου, μην έχεις καμία αμφιβολία ότι δεν θα ήταν ποτέ εκεί που είναι τώρα. Ευτυχώς για μας, είναι παιδί του κατεστημένου. Πόσο και πόσοι από εμάς δεν έχουμε τις ίδιες απόψεις με τον Αντώνη. Γιατί ποτέ δεν θα μπορούσαμε να γίνουμε αρχηγοί ενός κόμματος εξουσίας; Μα ακριβώς επειδή δεν είμαστε τμήματα του κατεστημένου με τον ίδιο τρόπο που είναι ο Αντώνης.

      • Ιων avatar
        Ιων @ Επώνυμος 30/03/2010 10:45:42

        Φυσικά και δεν είναι τμήμα του κατεστημένου γιατί όταν σε στηρίζουν τόσες χιλιάδες κόσμου με την ψήφο τους και αποδοκιμάζουν την οικογενειοκρατία και τον Μητσοτακισμό. Ο Σαμαρας πέρασε αρκετά χρόνια εκτός κόματος και αρκετά στην παραμεθόριο (ευρωβουλή). Άρα είσαι άδικος σε αυτό που λες...

    • Y. avatar
      Y. @ Άφατος 29/03/2010 21:32:41

      Για κάνε λιανό Επώνυμε τον ορισμό “κατεστημένο”, κάτω από τη δική αντιληπτική?
      Για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε, εν πάσει περιπτώσει.

      • Y. avatar
        Y. @ Y. 29/03/2010 23:55:37

        …δική σου

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 29/03/2010 18:17:05

    Η ανάδειξη του Σκοπιανού στην κρισιμότερη φάση της ιστορίας του και η αποτροπή τού να το "κλείσει" όπως-όπως ο Μητσοτάκης στις απαρχές του. Χωρίς το Σαμαράς θα είχαμε κάποια "Μακεδονία" αναγνωρισμένη από την Ελλάδα στα βόρεια σύνορά μας να διεκδικεί τη Θεσσαλονίκη, ίσως ούτε καν με σύνθετη ονομασία. Όπως του είχε πει τότε ο Μητσοτάκης "εγώ το θέμα της ονομασίας δεν το θεωρώ σημαντικό". Και ας δούμε τι προσπάθειες είχε κάνει με το γέρο Καραμανλή να σταματήσει τα συλλαλητήρια.

    Ο Σαμαράς είναι ο μόνος πολιτικός που μπορεί να γίνει εθνικός ηγέτης γιατί το φρόνημά του ταυτίζεται με το φρόνημα του λαού.

    Κατά τα άλλα, συγχαρητήρια για την ανάρτηση. Πάρα πολύ σωστή και πάρα πολύ σημαντική.

    Ας δούμε και τη χθεσινή συνέντευξη Σπηλιωτόπουλου στη Real News, που επιβεβαιώνει πλήρως τα όσα λέει ο αδέξιος δεξιός.

    Ο Σαμαράς δεν έχει βασιστεί (ακόμη) πάνω μας και αυτό ίσως να αποδειχθεί μοιραίο. Δεν διδάσκεται άραγε από την αναβλητικότητα και τη μη-μάχη του Καραμανλή;

  3. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/03/2010 19:02:25

    Στη Νέα Δημοκρατία πρέπει να καταλάβουν δύο πράγματα:
    1. Ο Αντώνης Σαμαράς για μεγάλο μέρος του εκλογικού σώματος και κυρίως τους νέους είναι άγνωστος. Από που ενημερώνονται οι νέοι σήμερα; Από το διαδίκτυο. Αρα απο εκεί πρέπει να ξεκινήσει μια συστηματική προσπάθεια επικοινωνίας και προβολής του πολιτικού του λόγου. Και επειδή οι νέοι σε μεγάλο βαθμό είναι είτε αδιάφοροι, είτε απογοητευμένοι από τα κόμματα, αναζητούν κάτι καινούργιο.
    2. Τα παραδοσιακά ΜΜΕ όσο και αν κάποιοι δε θέλουν να το παραδεχθούν βλέπουν ήδη την επιρροή τους να μειώνεται σημαντικά. Σήμερα όλες οι Αθηναϊκές εφημερίδες μαζί, πωλούν λιγότερα φύλλα απ' όσα πωλούσε μια μεγάλη εφημερίδα μόνη της στη δεκαετία του 1990! Για την τηλεόραση αφήστε τα. Το reality του ALPHA ξεπερνάει σε τηλεθέαση την πανάκριβη παραγωγή ειδήσεων του MEGA. Τέλος όλα τα ΜΜΕ είναι υπερχρεωμένα στις τράπεζες και εξαρτώνται από την κρατική διαφήμιση για να επιβιώσουν.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Κώστας Ροδινός 30/03/2010 01:47:40

      Το ίντερνετ μπορεί να γίνει υπερόπλο στα χέρια του Σαμαρά.

  4. nbechr avatar
    nbechr 29/03/2010 19:05:19

    Η προσέγγιση στηρίζεται σε μιά εσφαλμένη παραδοχή και ως εκ τούτου οδηγεί σε εσφαλμένο συμπέρασμα.
    Ο Σαμαράς οταν εκανε την Πολιτική Ανοιξη χτύπησε αυτό πού το κατεστημένο ήθελε να χτυπήση : Την Νέα Δημοκρατία.
    Το πέτυχε τότε με την στήριξη και την καθημερινή προβολή του μέσα από το κατεστημένο.
    Στήν συνέχεια προστατεύθηκε από το κατεστημένο παραμένοντας ξεχασμένος στο απυρόβλητο , ως χρυσή του εφεδρεία.
    600.000 Νεοδημοκράτες τον ψήφισαν για αρχηγό πρίν λίγους μήνες , γνωρίζοντας οτι είναι μέρος τού συστήματος.
    800.000 Νεοδημοκράτες περιμένουν να δούν το αποτέλεσμα της εκλογής του στην θέση τού Αρχηγού της Νέας Δημοκρατίας.
    Είναι ακόμη πολύ νωρίς για να κριθεί η επιλογή. Είναι αδιαφιλονίκητος Αρχηγός και πρέπει να το καταλάβει. Δέν εχει να φοβηθεί τίποτα από κανέναν άλλον παρα από αυτούς πού μονότονα 25 χρόνια μέσα στην Νέα Δημοκρατία προβάλλουν τίς φοβίες της Δημοκρατικής επιβεβαίωσης και τού λεγόμενου " μητσοτακισμού".

  5. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 29/03/2010 19:13:32

    Τιμή του και καμάρι του όσο ποιο πολύ τον πολεμάει το διεφθαρμένο σύστημα τόσο ποιο πολύ θα λυσσάμε εμείς.

    Υ.Γ. Ελπίζω να συνεχίσει να τον αντιπαθεί το σύστημα, αυτό είναι πράγματι τίτλος τιμής!!!

    • itsme avatar
      itsme @ «Κασσάνδρα» 29/03/2010 21:10:39

      Ναι, πολεμάει το σύστημα, από το Παλαιό Ψυχικό. Ο καημενούλης, όσο ήταν υπουργός του Μητσοτάκη δεν είχε πάρει χαμπάρι τίποτα δοσοληψίες και τίποτα καταστροφικές για το λαό πολιτικές, τις οποίες στήριζε ως μέλος της κυβέρνσης.

      Ο,τι κι αν λέτε, ο Σαμαράς έχει παρελθόν...

      • Orestios avatar
        Orestios @ itsme 29/03/2010 21:14:13

        Τί μας λες? Πώ πω! Αυτά που έκανε το GAP 30 χρόνια προσπαθείς να τα κολλήσεις στο Σαμαρά?

      • «Κασσάνδρα» avatar
        «Κασσάνδρα» @ itsme 29/03/2010 21:36:11

        Αν έχεις να πεις κάτι για το Σαμαρά πες αλλιώς λάσπη γυρνάει πίσω. Όλοι έχουν παρελθόν κανείς πιθανόν δεν είναι άγιος την συγκεκριμένη στιγμή είναι η καθαρότερη επιλογή.

      • «Κασσάνδρα» avatar
        «Κασσάνδρα» @ itsme 29/03/2010 21:38:16

        Όσο για το Λατσόπαιδο αν ακόμα δεν το κατάλαβες έχει αναλάβει το ΠΑΣΟΚ την κυβέρνηση. Όποτε βούβα για το Σαμαρά φαίνεται σου χαλάει την Σούπα της συγκυβέρνησης.

      • Ιων avatar
        Ιων @ itsme 30/03/2010 10:48:04

        Είχε πάρει γι'αυτό και αποχώρησε αν θυμάσαι και δεν έχει μ΄νημη χρυσόψαρού. Για τις πολιτικές της καθεστωτικής 25ετίας των σοσιαΛΗΣΤΩΝ έχεις να πεις κάτι;;;

  6. itsme avatar
    itsme 29/03/2010 21:11:41

    Ασε που μέχρι να πέσει το ΠΑΣΟΚ, ο Σαμαράς θα έχει πάει 70 ετών...

    • Dimi avatar
      Dimi @ itsme 29/03/2010 21:17:46

      Οπως πάντα, η πραγματική ηλιθιότητα συνθλίβει τη τεχνιτή νοημοσύνη!..

      • itsme avatar
        itsme @ Dimi 29/03/2010 21:27:51

        άμα εσύ πάσχεις από πουρολαγνεία και θες να σε κυβερνήσουν πρόσωπα με αισθητική ΕΡΕ, να χαίρεσαι την φυσική σου νοημοσύνη

    • Παναγιώτης avatar
      Παναγιώτης @ itsme 29/03/2010 21:31:14

      Και φυσικά έχει παρελθόν λαμπρό καθώς και μέλλον, πολύ σύντομα Πασόκια εσείς θα ρίξετε το "αστέρι" σας τον Jeffry και αυτό γιατί περιμένετε πολλά από έναν κενό άνθρωπο(ΓΑΠ.

      • itsme avatar
        itsme @ Παναγιώτης 29/03/2010 21:32:48

        όποιος δεν θέλει το Σαμαρά δε σημαίνει ότι είναι με το Τζέφρυ. ξέρω ότι σου είναι αδύνατο να το πιστέψεις, αλλά σε αυτή τη χώρα υπάρχουν ακόμη μερικοί αριστεροι...

      • «Κασσάνδρα» avatar
        «Κασσάνδρα» @ Παναγιώτης 29/03/2010 23:24:40

        Η αριστερά δεν υπάρχει πουθενά υπάρχει μόνο για να λέει όχι.

      • Fotini avatar
        Fotini @ Παναγιώτης 30/03/2010 01:35:46

        @ Παναγιώτης

        Αμην και ποτε; Αρκετα με τον ΠΡΑΣΙΝΟ θιασο και τους κομπαρσους να πειραματιζουν με ανυπαρκτα σχεδια!

        @ itsme

        Η μειοψηφια του 3% μιλησε, χι, χι, χι!!!!:)

    • Tassos avatar
      Tassos @ itsme 29/03/2010 23:19:28

      Ναι ρε φίλε , πρόσωπα με την αισθητική της ΕΡΕ θέλουμε. Τα "στυλάκια" που λέει κι ο Μίμης Ανδρουλάκης κατέστρεψαν την Ελλάδα. Νοικοκύρηδες σαν τον θείο τον Κ.Καραμανλή θέλουμε που βάλαν την Ελλάδα στην ΕΟΚ με το μικρότερο έλλειμα

    • Dimi avatar
      Dimi @ itsme 29/03/2010 23:34:50

      «Η ηλιθιότητα είναι αήττητη» ~Ντοστογιέφσκι

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ itsme 30/03/2010 00:16:05

      Itsme,
      απ’ όσα με περίσσιο πάθος εξέθεσες, στα απανωτά σου σχόλια, θα συμφωνήσω μαζί σου σε ένα και μόνο! Λες κάπου, πως όποιος δεν είναι με τον Σαμαρά δεν σημαίνει πως είναι κατ’ ανάγκη με τον Παπανδρέου! Πω, πω, έκπληξη κι αυτή! Σοβαρά; Αυτό πια αποτελεί, έτσι που το τοποθετείς, δυσεπίλυτο γρίφο!!!
      Ας τελειώνουμε λοιπόν, με τα «κρυφά» σου μηνύματα! Έχεις απόλυτο δίκαιο γιατί το πιο πιθανό, για την ακρίβεια το πιο σίγουρο, είναι να είναι με την Ντόρα όποιος έχει τέτοιο μένος σαν το δικό σου με τον Αντώνη!
      Από όλα τα υπόλοιπα που εξέθεσες καταδεικνύεται σαφώς, πως το τελευταίο πράγμα που περίμενες και εσύ, ήταν να δεις τον Αντώνη αρχηγό της Ν.Δ. Γι αυτό άλλωστε εκτιμάς ότι δεν θα γίνει πρωθυπουργός σύντομα, καθόλου μάλλον ήθελες να πεις μα συγκρατήθηκες.
      Αυτό ακριβώς όμως, είναι και το επόμενο σχέδιο της γνωστής οικογένειας, των τσιρακιών της, της διαπλοκής , της οικογενειοκρατίας και λοιπών «τεθλιμμένων συγγενών», που ήδη έχει μπει σε εφαρμογή. Τι φαντάζεσαι ότι τρώμε κουτόχορτο και δεν βλέπουμε την αμέριστη στήριξη στο ΠΑΣΟΚ, τόσο από τον επίτιμο και πατέρα της φαμίλιας όσο και από το πολιτικό του τέκνο και συμμέτοχο στη συνωμοσία κατάληψης της Ν.Δ. πρόεδρο Καρατζαφέρη;
      Υπερασπιστείτε λοιπόν την παρούσα κυβέρνηση, προκειμένου να πείσετε ότι ο Αντώνης δεν αξίζει. Θα ενοχλήσει πολύ αν σου πω, πως δεν σας έχει καμιά ανάγκη;

  7. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 29/03/2010 21:34:34

    Το «σύστημα» άρχισε πάλι τις «προειδοποιητικές βολές»...

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=322637&dt=28/03/2010

    Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

    Η Ντόρα ζώνεται τα άρματα

    Στρατηγική σύγκρουσης με τον κ. Σαμαρά επιλέγει η κυρία Μπακογιάννη εν όψει του συνεδρίου

    • nbechr avatar
      nbechr @ Γιάννης Σ. 29/03/2010 22:06:04

      Τέτοιο θέμα προφανώς δεν υπάρχει. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την αρχηγία Σαμαρά. Δικό του το θέμα να πάει την παράταξη μπροστά και μόνο δικό του .
      Παρεπιμπτόντως η ομιλία Ντόρας στην επιτροπή οικονομικών υποθέσεων απόψε στην Βουλή εχει ουσιαστικό ενδιαφέρον μια και στηρίζει το αναπτυξιακό πρότυπο πού αρχισε να προβάλει Ο Σαμαράς.

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ nbechr 30/03/2010 01:55:10

        Είναι Μεγάλη Εβδομάδα και είπε να το παίξει καλή μπας και διαγραφούν κάποιες από τις αμαρτίες της κατά τα άλλα ΑΓΙΑΣ οικογενείας της!

  8. Wolf avatar
    Wolf 29/03/2010 22:16:37

    Ο Σαμαράς ειναι αντισυστημικός. Αυτη ειναι η αλήθεια.
    Και οσο ειναι εκτος συστήματος, άρα εκτός ελέγχου, θα δέχεται πυρα από παντού. Το πρόβλημα του ειναι ακριβώς αυτό.
    Ολοι αυτοί που αναφερονται παραπανω, ειτε προέρχονται από την πολιτική είτε από τα μιντια και τις επιχειρήσεις, βλέπουν το Σαμαρά, ως απασφαλισμένη χειροβομβίδα, ανα πάσα στιγμή έτοιμη να εκραγεί. Δεν τον ελέγχουν και τον "περιποιουνται" με τους "δικούς" τους τρόπους, όπως αυτοί ξέρουν χρόνια τώρα.

    Απο την άλλη και ο ίδιος ο Σαμαράς πρέπει να καταλάβει ότι το "μεγάλο του πρόβλημα", είναι ταυτόχρονα και το μεγάλο του όπλο, η μεγάλη του διέξοδος, μια και δια παντός, απο το αρρωστημενο συστημα, εξάρτησης πολιτικών με επιχειρηματίες και ΜΜΕ.
    Την αναλυση αν θέλει, θα του την κάνω δια ζώσης!!!

    Αδέξιε Δεξιε, κατά τ άλλα, θα συμφωνήσω με το άρθρο σου απόλυτα.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Wolf 29/03/2010 23:45:53

      Όταν έχει τέτοια υποστήριξη δεν είναι αντισυστημικός.

    • Y. avatar
      Y. @ Wolf 30/03/2010 00:15:08

      Σωστά Wolf. Έτσι είναι. Και αργά ή γρήγορα, αυτό που μέχρι τώρα κυριαρχούσε, στο κοινωνικά εκδηλωμένο πολιτικό σύστημα, θα καταρρεύσει.
      Αυτή είναι η νέα μεταπολίτευση!!!

      • Y. avatar
        Y. @ Y. 30/03/2010 00:18:54

        ....μόνο να μη μας έρθει καμιά Νέα Μεταπολίτευση, τύπου ’81.

  9. neotera avatar
    neotera 29/03/2010 22:38:38

    Μου κάνει εντύπωση ετσι που μιλάτε ως να είχαμε ελεύθερη επιλογή για την πολιτική του τόπου μας. Ολοι αδέξιοι δεξιοί λοιπόν... ))
    Εναν Σαλβαδόρ Αλλιέντε στη Χιλή τον θυμάστε ? Απ' την εποχή που οι σοσιαλιστές δεν ήταν πράκτωρες των αμερικάνων. Αυτουνού την τύχη θα 'χε ο κωστάκης έτσι και δεν έκανε πίσω ν' αφήσει το γιωργάκη να μας χρεωκοπήσει. Η ίδια μοίρα επιφυλασεται στον Σαμαρά αν αποπειραθεί να μην μας κοροϊδέψει κι αυτός υπέρ ξένων συμφερόντων. Η υπόθεση Τσαλικίδη προστέθηκε στην υπόθεση Οτσαλάν σηματοδοτώντας τον περιορισμό της εθνικής κυριαρχίας...

    • ν γεωργιοπουλος avatar
      ν γεωργιοπουλος @ neotera 30/03/2010 01:04:23

      Ας βαλουμε απο ενα σκοινι στο λαιμο να φουνταρουμε τοτε.

  10. isnogood avatar
    isnogood 30/03/2010 00:48:45

    Άσχετο με το ποστ, αλλά ρε παιδιά, έχω μια απορία:
    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΚΑΝΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΟ ΦΙΜΩΤΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΟΥΝΗΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;
    ΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΑΙΣΧΡΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ και κανένας να μη μιλαει;
    Μα και ο Μανωλιός για να κινηθεί, δεν πρέπει κάποιος να του το ζητήσει;
    Πάντως σε οποιοδήποτε άλλο σοβαρό κράτος...

    • anonymous avatar
      anonymous @ isnogood 30/03/2010 12:37:21

      Ο ΠΑΣΟΚοχώρος είναι πολύ βρώμικος και στη λάσπη πρώτος. Τόσο το Φίμωτρο όσο και το Νο-νιους τον βρίζουν και τον κοροϊδεύουν ακόμη και τώρα και εκτός από τα παιδιά του δεν έχουν αφήσει ήσυχη ούτε η γυναίκα του. Επίσης διέρρευσαν δήθεν πληροφορίες για σοβαρά προβλήματα υγείας και μάλλον δεν είναι αλήθεια. Οι τελευταίες πληροφορίες όχι από τα ιστολόγια αυτά αλλά κυκλοφορούν σε δήθεν ενημερωμένους χώρους. Είναι να απορείς με το μένος τους.

  11. eiraman avatar
    eiraman 30/03/2010 00:57:21

    Δεν μπορέσαμε να αυτοκυβερνηθούμε από γεννέσεως του νεοσύστατου Ελληνικού κράτους και δεν νομίζω ότι θα το επιτύχουμε όσο δεν έχουμε Εθνική στόχευση σε όλους τους βασικούς τομείς. Κάποιοι φίλοι υποστηρίζουν ότι ο κ. Σαμαράς αποτελεί μέρος του κατεστημένου αλλά δεν ενστερνίζεται τις απόψεις του. Άλλοι ομιλούν για την στάση του στο Σκοπιανό. Το ερώτημα είναι εμείς σαν Έλληνες -και όχι σαν ψηφοφόροι- ξέρουμε τι θέλουμε;
    Βγαίνουμε 2 εκ. σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα στους δρόμους για να φωνάξουμε ότι η Μακεδονία είναι Ελληνική και ο τότε Πρωθυπουργός λέει ότι σε 10 χρόνια το θέμα θα έχει ξεχαστεί και δεν ξέρω πως μπορεί να το συνδέσετε, η κόρη του ως ΥΠΕΞ πέρνει πρωτοβουλία να "χαλαρώσει" την άκαμπτη στάση ομιλώντας πριν αρχίσουν οι πιέσεις για σύνθετη ονομασία κ.λ.π. Και εμείς; Τελικά κάναμε λάθος τότε; Και εάν ναι πως ξέρουμε ότι δεν κάνουμε λάθος και σήμερα;;; Μήπως χορεύουμε στο σκοπό που μας βαράνε; Σήμερα ο Σαμαράς είναι εκτός διαπλοκής αύριο εντός και η σύγχηση με τα πρόσωπα θα συνεχίζεται! Μήπως πρέπει να σταθούμε στις Πολιτικές και όχι στους εκφραστές τους;

    • Μάρκος avatar
      Μάρκος @ eiraman 30/03/2010 10:47:59

      Νομίζω ότι αυτό το "σε 10 χρόνια θα έχει ξεχαστεί" έχει παρεξηγηθεί. Ο Μητσοτάκης εννοούσε ότι, αν το θέμα του ονόματος είχε τελειώσει τότε, δεν θα ασχολιόταν κανείς σε 10 χρόνια. Και δεν νομίζω ότι είχε άδικο.

  12. neotera avatar
    neotera 30/03/2010 01:16:11

    Αμα παύσουμε να κοροϊδεύουμε εαυτούς και αλλήλους αυτοκτονούμε ? ? Απλώς λέω να λάβουμε όλους τους σημαντικούς παράγοντες υπ' όψιν μας. Να μην στρουθοκαμηλίζουμε... Να σοβαρευτούμε και να δούμε τι ...καλά πρέπει να κάνουμε για να αρθούμε επιτέλους στο ύψος των περιστάσεων...

  13. Pikis avatar
    Pikis 30/03/2010 11:44:59

    Τα ίδια λέγατε για τον Καραμανλή και μας διέλυσε...

  14. eiraman avatar
    eiraman 30/03/2010 12:21:48

    Ναί φίλε Μάρκο
    Γι' αυτό ο παρεξηγημένος μπανιαρίζεται κάθε καλοκαίρι με την οικογένεια Μπους και λοιπούς Αμερικανούς Νεοταξίτες που το μόνο που επιθυμούν είναι ένα πρωτεκτοράτο χωρίς καμία αλληλεγγύη σε σύμμαχα κράτη όπβς εμείς. Που ακούστηκε εμείς που ματώσαμε για να είμαστε σύμμαχοί τους να είμαστε στριμωγμένοι από μια επαρχία χώρας που άνηκε στο ΣΟΒΙΕΤ!!!!!Τι παπαριές λέμε τώρα.
    Και για το λόγο αυτό η Βασίλισα Θεοδώρα "Ντόρα" χάραξε "μόνη" της Εξωτερική Πολιτική και κατέλυσε το Συμβούλιο Πολιτικών Αρχηγών υπό το Πρόεδρο της Δημοκρατίας, μιλώντας και υποστηρίζοντας σύνθετες ονομασίες πριν ακόμα αρχίσει η διαπραγμάτευση...!!!Και που ήταν ο παρεξηγημένος τότε που η κόρη του νόθευε τις δικές του Πολιτικές.
    Όποιως θέλει να εξακολουθεί να κοιμάτε ας μας το πει και θα πηγαίνουμε εμείς να τον σκεπάζουμε να μην κρυώσει!!!

  15. Kalesanos avatar
    Kalesanos 30/03/2010 12:47:19

    Να ορισει μια ωρα την εβδομαδα να απανταει στα ερωτηματα των αναγνωστων και των νεων.Ετσι θα γνωριστουμε καλυτερα με τον προεδρο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Kalesanos 30/03/2010 13:35:02

      Eίναι μια πολυ καλή ιδέα.

  16. p_K avatar
    p_K 30/03/2010 14:18:06

    Το όνομα της Μακεδονίας δεν θα το ξεχάσουμε ούτε σε δέκα, ούτε σε εκατό ούτε σε εκατό εκατομμύρια χρόνια.
    Την ιστορία μας δεν θα την ξεχάσουμε ούτε και θα την εκχωρήσουμε σε κανένα.

  17. Marioneta avatar
    Marioneta 30/03/2010 19:38:58

    Λοιπόν όλοι εμείς που ανήκουμε στην ΝΔ πρέπει να αποδεχθούμε ορισμένους κανόνες για να λειτουργήσουμε αποτελεσματικά. Κατ’αρχήν πρέπει να σταματήσουμε να απορρίπτουμε άλλα στελέχη και να τα απαξιώνουμε. Πρέπει να καταλάβουμε ότι κάθε κόμμα έχει παρελθόν και η ΝΔ έχει εξαιρετικό παρελθόν.
    Δεν καταλαβαίνω αυτό που συμβαίνει εδώ.
    Οι περισσότεροι είναι επηρρεασμένοι από αυτά που διαδίδει το ΠΑΣΟΚ και καταφέρονται εναντίον του Μητσοτάκη του Καραμανλή, της Ντόρας και πολλών άλλων. Δηλαδή απορρίπτουν τα 2/3 των υποστηρικτών της ΝΔ. Δεν σκέπτονται ότι αν θέλουν να βοηθήσουν τον Σαμαρά που έχει ανάγκη από στήριξη, πρέπει οι ίδιοι να παραβλέψουν κάποια γεγονότα και να προχωρήσουμε όλοι μαζί μπροστά!!
    Ο Σαμαράς αφού φροντίσει να αξιοποιήσει και την Ντόρα και τον Καραμανλή, ώστε να φέρει πίσω όλους όσους φύγαν απογοητευμένοι, θα μπορέσει να απευθυνθεί σαν πραγματικός αρχηγός στο εκλογικό σώμα.
    Αν όμως συνεχίσει να παρασύρεται από αυτούς που τον περιβάλλουν και χρησιμοποιεί για επικοινωνία άτομα αντιπαθή, παλιούς του συνεργάτες, που και ακροδεξιοί είναι και περιορισμένης αντίληψης, θα χάνει έδαφος και θα μένει στο περιθώριο.
    Αυτή την στιγμή οποιοσδήποτε κι αν ήταν αρχηγός της ΝΔ θα είχε πεδίο δόξης λαμπρό για δράση. Ο Αντώνης δείχνει να δέχεται την ανωτερότητα του Γιώργου και να εγκρίνει τα λάθη του, ενώ ταυτόχρονα στραγγαλίζει το κόμμα του αποκλείοντας ικανά στελέχη από την ενεργό δράση.
    Άρα πρέπει αμέσως να αλλάξει ρότα και να δείξει τον δυναμισμό του. Να κατεβάσει όλα τα στελέχη στον στίβο, αφού βεβαια προηγηθεί μια ξακάθαρη κουβέντα πάνω στις αρχές στις οποίες θα κινηθούν. Δεν συμφωνώ ότι δεν μπορεί να έχει πρόσβαση στα ΜΜΕ απλώς δεν ασχολήθηκε όπως και ο Κώστας Καραμανλής. Δεν είναι σωστό να απέχει η ΝΔ από τις περισσότερες συζητήσεις, και ο εκπρόσωπος να το παίζει σνομπ. Ας το δουν σοβαρά. Που είναι οι εφημερίδες που θα στηρήξουν την παράταξη;
    Το διαδίκτυο καλό είναι αρκεί αυτοί που γράφουν να είναι ενημερωμένοι και να σταματήσουν να διαδίδουν διάφορα διχαστικά και ακραία σχόλια. Γενικά πρέπει να ασκηθεί αυστηρή κριτική γιατί οι εξελίξεις τρέχουν και η χώρα καταρρέει. Συγχαρητήρια στον Κώστα Ροδινό. Προσφέρει πολλά με τις εξαιρετικές απόψεις του.

  18. Orestios avatar
    Orestios 31/03/2010 17:47:02

    Μάλλον κάποιοι του συστήματος που "δεν πάει" τον Σαμαρά είναι στο περιβάλλον του. Το σύστημα όσο πουλημένο και να είναι μπορεί να διεμβολιστεί. Όμως κάποιοι στη Ρηγίλλης αρέσκονται ώστε το σύστημα να μην πάει τον Σαμαρά για να μην πω πως τροφοδοτούνται από αυτό.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.