#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/07/2010 09:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το σύστημα ΠΑΣΟΚ επιβραβεύει την μετριότητα



Δεν έχουν περάσει παρά λίγοι μήνες από τότε που το ΠΑΣΟΚ ως αντιπολίτευση, κατακεραύνωνε τη ΝΔ για το θέμα των Πανελλαδικών εξετάσεων, της βάσης του 10 και γενικά του εκπαιδευτικού συστήματος.

Λίγες ώρες πριν, με την ανακοίνωση των βαθμολογιών αποδείχθηκε ότι μια στείρα αντιπολίτευση, απ’ όπου κι αν προέρχεται, μόνο κακό μπορεί να κάνει στα παιδιά και να διαιωνίσει ένα άθλιο σύστημα.

Μαθητές θα περάσουν σε ΑΕΙ με βαθμό 7 και σε ΤΕΙ με 4, μετά την κατάργηση της βάσης του 10. Είτε πρόκειται για αδιάφορους μαθητές που έγραψαν για την πλάκα τους και θα βρεθούν με πανεπιστημιακό πάσο, είτε πρόκειται δυστυχώς για παιδιά που καλύτερα να κάνουν κάτι άλλο, πιο τεχνικό, αφού δεν έχουν κλίση στα γράμματα.

Κι ύστερα από αυτό αναρωτιέται κανείς, τι είναι πιο κακό; Η βάση του 10 ή η κατάργησή της;

Διότι 10-12 χιλιάδες νέοι θα περάσουν με βαθμό κάτω από τη βάση και θα πιάσουν μια θέση στα ΑΕΙ και ΤΕΙ αν και είναι μετεξεταστέοι.

Κατ’ αρχάς το σύστημα επιβραβεύει ανθρώπους που είναι όχι μόνο μέτριοι, αλλά κάκιστοι μαθητές και αδιάφοροι,

Δεύτερον όλοι αυτοί θα πάρουν το εισιτήριο, θα χρηματοδοτηθούν από το κράτος για 4-5 χρόνια και θα κάθονται περιμένοντας ένα πτυχίο που ίσως να μην τους δώσει ποτέ δουλειά ή να πάρουν μια θέση από κάποιον που την άξιζε περισσότερο, έστω και χωρίς πτυχίο. Ετσι, τα χρήματα για την παιδεία που έπρεπε να πάνε κάπου πιο χρήσιμα, θα σπαταληθούν, θα γεμίσουν τα αμφιθέατρα με αδιάφορο κόσμο αλλά όλοι αυτοί δεν θα εγγραφούν στα δελτία της ανεργίας, αν και στην πραγματικότητα είναι άνεργοι.

Οι πολιτικοί θα κάνουν το κομμάτι τους στην περιφέρειά τους που θα γεμίσει με φοιτητές αφού κάθε χωριό και ραχούλα έχει και μια σχολή.

Εντυπωσιακό: Ένα σύστημα που κάθε χρόνο γίνεται χειρότερο αφού βγάζει παιδιά που δεν αισθάνονται πίεση, που πετυχαίνουν στόχους με βαθμό 4, που βολεύονται στα ξεροκόμματα του κράτους και των γονιών τους, που θα βγουν τελικά στην αγορά εργασίας χωρίς ουσιαστικά προσόντα.

Εύγε στην κ. Διαμαντοπούλου που αποφάσισε να μην γκρεμίσει τίποτε από το άθλιο αυτό σύστημα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/07/2010 09:51:27

    Το σύστημα Πασοκ ΕΙΝΑΙ η μετριότητα. Και συγγνώμη στους ιδεολογικά διαφωνούντες, αλλά ο σοσιαλισμός είναι η μετριότητα. Ο κεντρικός σχεδιασμός, όλοι ίδιοι (αλλα μερικοί πιο ίδιοι - χαχαχα), εννιάιες αμοιβές, εννιαίοι βαθμοί, άχρηστα πτυχία, ψεύτικα πτυχία, μία μάρκα από όλα. Το υπόβαθρο της Σοβιετίας.

    • zackii avatar
      zackii @ archaeopteryx 07/07/2010 13:05:48

      Την κάλυψη της ανεργίας με το να τους έχει όλους φοιτητές..που την βάζεις.

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 07/07/2010 14:26:13

      Σοσιαλισμός για να κρατιεται η πλέμπα μακρία από τους αντεξουσιαστές στην εξουσία. Σοβιετία και Ράιχ είχαν καταστρέψει την μεσαία τάξη καθιστώντας τους λαούς μίζερους και δήθεν μορφωμένους.

  2. Anonimi avatar
    Anonimi 07/07/2010 09:53:08

    Κατά την ταπεινή μου γνώμη η εγγραφή στο Πανεπιστήμιο θα έπρεπε να είναι ελεύθερη για όλους με βάση ένα μέτριο βαθμό απολυτηρίου λυκείου.
    Από κει και πέρα όμως, τα κριτήρια θα πρέπει να είναι αυστηρά έτσι ώστε να ξεχωρίζει η ήρα από το σιτάρι. Σε τμήμα νομικής αγγλικού πανεπιστημίου για παράδειγμα, ξεκινήσαμε με 20 υποψήφιους παθιασμένους φοιτητές και μέχρι το τέλος της πρώτης χρονιάς μείναμε 6.
    Το ελληνικό σύστημα με την αγωνία και τη σκληρή δουλειά για να μπεις δημιουργεί νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου με την κακή έννοια. Τώρα που καταφέραμε και μπήκαμε ας χαλαρώσουμε. Δεν είναι ό,τι καλύτερο. Αν τους επιτρέπει κιόλας να επιβιώνουν τότε είναι καταστροφικό.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Anonimi 07/07/2010 10:00:52

      Μέσα στο ελληνικό Πανεπιστήμιο όμως θα υπάρχει πρόβλημα αξιοπιστίας της αποτυχίας. Δηλαδή, θα έρχεται το παιδί του Υπουργού, του βουλευτή, του μεγαλοεπιχειρηματία, του στρατηγού, του δικαστή, του συναδέλφου καθηγητή και θα το περνάνε οι καθηγητές, γράψει-δεν γράψει, ενώ το παιδί του εργάτη δεν θα το περνάνε, αν πράγματι δεν γράψει. Αυτό θα δημιουργήσει εντάσεις. Ενώ στις πανελλαδικές, που υπάρχει ανωνυμία, η αξιοπιστία της αποτυχίας διασφαλίζεται.

      Για να εφαρμοστεί το σύστημα που λες, που όντως θα ήταν καλύτερο, χρειάζεται συνολική εντιμότητα το σύστημά μας, το κράτος μας, που σήμερα δεν υπάρχει. Στις πανελλαδικές εξασφαλίζεται, γιατί υπάρχει ανωνυμία (δεν πλήττεται η συνολική αξιοπιστία από μεμονωμένες και αναπόφευκτες περιπτώσεις σκανδάλων). Στο Πανεπιστήμιο μέσα όμως, πώς να επιτύχεις την ανωνυμία όταν όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους και είναι πολύ πιο εύκολη η πρόσβαση των βυσμάτων στα γραπτά τους;

      • Anonimi avatar
        Anonimi @ Επώνυμος 07/07/2010 10:58:33

        Σϊγουρα. Θυμάμαι και όταν σπούδαζα στην Ελλάδα έπρεπε σε εργασίες και γραπτά εξετάσεων να γράφω όνομα. Εδώ δεν μπορείς να το κάνεις, γράφεις μόνο τον αριθμό σου. Τι να λέμε, χρειάζεται θέληση για να αλλάξει η νοοτροπία μας. Αυτό είναι το δυσκολότερο, τώρα που καλοσυνηθίσαμε και όλοι νομίζουν ότι είναι καλύτεροι από τους άλλους.

      • Τσολιάς avatar
        Τσολιάς @ Επώνυμος 07/07/2010 11:20:14

        Έχετε ακουστά ή θυμάστε μήπως τις φοιτητικές κινητοποιήσεις της δεκαετίας του 80, με κεντρικό αίτημα το δικαίωμα στην αντιγραφή;
        Αθάνατη ελληνική ανώτατη παιδεία. Ψωμί παιδεία και αντιγραφή!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Επώνυμος 07/07/2010 11:55:01

        @Τσολιάς

        Στη δεκαετία του '90 εγώ είδα και αίτημα "όχι στις δηλώσεις" (μαθημάτων).

        Σε κάποια σχολή, δεν δηλώνονταν μαθήματα στην αρχή του εξαμήνου, αλλά όποιος ήθελε έμπαινε όπου ήθελε, παρακολουθούσε ό,τι ήθελε, αν ήθελε και για όσο ήθελε, και όταν ερχόταν η εξεταστική μπορούσε να μπει σε οποιαδήποτε αίθουσα και να εξεταστεί σε ό,τι ήθελε, ακόμα και αν είχε καταφέρει π.χ. να βρει σημειώσεις του μαθήματος και να διαβάσει την προηγούμενη μέρα! Όταν αυτό το καθεστώς επιχειρήθηκε να αλλάξει, έγιναν καταλήψεις διαρκείας στη συγκεκριμένη σχολή για να παραμείνει ως έχει!

  3. tiramola avatar
    tiramola 07/07/2010 09:57:59

    Ήμουν εξαρχής υπέρ της κατάργησης της βάσης του 10 για πολλούς και ευνόητους λόγους.
    Μπορείτε να εξηγήσετε στους αναγνώστες της ιστοσελίδας σας γιατί θα πρέπει οι υποψήφιοι να απαντήσουν τουλάχιστον σε δύο θέματα υψηλής δυσκολίας σε μαθήματα όπως Μαθηματικά ή Φυσική προκειμένου να περάσουν σε σχολές όπως φυτικής παραγωγής, ιχθυοκαλλιέργιας, ζωικής παραγωγής ή τουριστικών επαγγελμάτων?
    Αναφέρω συγκεκριμένα αυτές τις σχολές λόγω της κρίσιμης για την χώρα μας συγκηρίας.
    Θα μπορούσα να αναφέρω ένα σωρό άλλους λόγους, αλλά στέκομαι μόνο στην αυτονόητη υποχρέωση του κράτους να δώσει την δυνατότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερους νέους ανθρώπους να δραστηριοιποιηθούν επαγγελματικά ή να στελεχώσουν επιχειρήσεις που τόσο πολύ έχει ανάγκη η χώρα μας εξειδικεύοντάς τους στο αντικείμενο.
    Και φυσικά όπως λέει και ο σοφός λαός "μάθε τέχνη και άστηνε και άμα πεινάσεις πιάστηνε"
    Στο όνομα λοιπόν μιάς στείρας αντιπολίτευσης και μιάς ελιτίστικης προσέγγισης να γεμίσουμε στρατιές ανειδίκευτων εργατών ή να τους σπρώξουμε στους Ξυνήδες που στο όνομα του κέρδους νοικιάζουν έναν όροφο πολυκατοικίας 300 τετραγωνικά πουλώντας εκπαίδευση με χώρο αναψυχής το μπιλιαρδάδικο του ισογείου.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ tiramola 07/07/2010 10:08:58

      Γιατί πρέπει να ξεχωρίσει ο σκράπας από τον ικανό, προκειμένου να υπάρξει πραγματική αξιοκρατία, να υπάρξει κοινωνική αξιοκρατία. Γιατί δεν μπορούν να βρεθούν όλοι με ένα πτυχίο, μόνον και μόνον για να ικανοποιήσουμε τα συμπλέγματα κατωτερότητας της μέσης ελληνικής οικογένειας. Χρειαζόμαστε και τους μη πτυχιούχους στην αγορά εργασίας, χρειαζόμαστε τους εμπόρους, τους τεχνίτες, τους ανειδίκευτους εργάτες, τα γκαρσόνια, τους χρειαζόμαστε όλους. Για να γίνουν οι καλύτεροι επιστήμονες και οι σκράπες ανειδίκευτοι, χρειάζεται ένα σχολείο και ένα Πανεπιστήμιο όπου θα υπάρχει "δικαίωμα" στην αποτυχία. Θα αποτυγχάνει δηλαδή ο μαθητής-φοιτητής, αν δεν τα πηγαίνει όπως πρέπεις στις δοκιμασίες του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Γιατί αν φτάσουμε στο σημείο να λέμε "'ντάξει μωρέ, ας μην απαντήσουν σε τουλάχιστον δύο θέματα υψηλής δυσκολίας σε μαθηματικά και φυσική", τότε δεν θα μπορεί να ξεχωρίσει ο καταρτισμένος από τον μη καταρτισμένο. Μετά δημιουργούμε στρατιές άνεργων πτυχιουχων (που θέλουν φυσικά να κάνουν δουλειά αντίστοιχη με τα "προσόντα" τους, που όμως στην πραγματικότητα δεν έχουν και ποτέ δεν είχαν και δεν μπορούν να έχουν γιατί κατά βάθος παραμένουν σκράπες) και μετά λέμε "τα ελληνικά πτυχία δεν αξίζουν τίποτα". Και κατηγορούμε την εκάστοτε κυβέρνηση γιατί δεν λύνει το πρόβλημα, ενώ το πρόβλημα είμαστε εμείς που που απαιτούμε να μην χρειάζεται να ξέρει να λύσει ο μαθητής δύο τουλάχιστον υψηλού επιπέδου θέματα σε μαθηματικά και φυσική, για να μπει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Και σε πληροφορώ οτι η φυτική παραγωγή και οι ιχθυοκαλλιέργειες είναι εξαιρετικά σύνθετα αντικείμενα, ακόμη και για ΤΕΙ, αν θέλεις να τα μάθεις σωστά.

      Πτυχίο να 'ναι και ότι να 'ναι. Δεν είναι τελικά τυχαίο ότι είσαι τόσο βαθιά Πασόκος. Έχει απόλυτο δίκιο ο Αρχαίος. Το σύστημα ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ η μετριότητα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ tiramola 07/07/2010 10:16:32

      Είμαι κι εγώ υπέρ της κατάργησης της "βάσης του 10". Ή μάλλον, υπέρ της αναθεώρησής της. Προς τα πάνω.

      Κατά τη γνώμη σας, υπάρχει διαφορά μεταξύ δύο υποψηφίων φοιτητών, που ο ένας γράφει 9,9 μέσο όρο και ο άλλος γράφει 10,1; Είναι δυνατόν ο φοιτητής του 10,1, του 11, ή και του 12, να μπορεί να ανταποκριθεί επαρκώς στις απαιτήσεις ενός ΑΕΙ;

      Για το ερώτημα που θέτεις, τιραμόλα, να σου απαντήσω το εξής: πιστεύεις ότι τα "παρακατιανά" ΤΕΙ (όπως προφανώς τα θεωρείς αν κρίνουμε από την αποστροφή "τι χρειάζεται τον υψηλό βαθμό ο σπουδαστής σε αυτά") δεν έχουν μαθήματα τέτοια που απαιτούν κάποιο υπόβαθρο γλωσσικού και αριθμητικού συλλογισμού και γνώσεων; Το ΤΕΙ Ζωικής Παραγωγής π.χ., νομίζεις ότι δεν έχει μαθηματικά ή βιολογία στο πρόγραμμα σπουδών του; Ή το ΤΕΙ Τουριστικών Επιχειρήσεων, νομίζεις ότι δεν έχει οικονομικά μαθήματα (που κι αυτά απαιτούν στοιχειωδώς καλή μαθηματική σκέψη);

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ tiramola 07/07/2010 10:44:27

      Πολύ απλά Τιραμόλα, αυτός που έγραψε 5 και 6 κάνει μόνο για εργάτης στην εκάστοτε επιχείρηση, ούτε αφεντικό, ούτε επιστήμονας. Δεν μπορείς να ξοδέψεις λεφτά για να προσπαθήσεις να τον καταρτίσεις όταν ήταν τόσο ντουβάρι ώστε να γράψει τέτοιους βαθμούς. Ήμαρτον πια με την Ελλάδα της ήσσονος προσπάθειας!

      Κανονικά έπρεπε να είναι 15 στα ΑΕΙ και 12 στα ΤΕΙ, από κει και κάτω καλά να είναι τα ΙΕΚ. Βέβαια, για να ισχύσει το παραπάνω, θα πρέπει να υπάρχει μια "δεξαμενή" θεμάτων με χαρακτηρισμένο βαθμό δυσκολίας.

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ TopGunZ 07/07/2010 15:04:12

        Αγαπητέ TopGunZ

        Γράφεις: "Πολύ απλά Τιραμόλα, αυτός που έγραψε 5 και 6 κάνει μόνο για εργάτης στην εκάστοτε επιχείρηση, ούτε αφεντικό, ούτε επιστήμονας". Διαφωνώ.

        Αφήνω στην άκρη τις ατέλειες του συστήματος εξετάσεων και τον αστάθμητο παράγοντα. Επικεντρώνομαι στο αδιαμφησβήτητο γεγονός ότι αυτός που γράφει κάτω από δέκα ΜΠΟΡΕΙ ΘΑΥΜΑΣΙΑ και ΑΝΕΤΑ να γίνει επιτυχημένος επιχειρηματίας - αφεντικό, έμπορος, ελεύθερος επαγγελματίας κτλ. Η αποτυχία στις πανελλήνιες εξετάσεις δεν σημαίνει ότι κάποιος είναι άχρηστος. Ξέρω τέτοιες περιπτώσεις προσωπικά αλλά μπορούν να βρεθούν και πολύ γνωστά ονόματα στις διεθνείς μπίζνες (πατήρ Λάτσης, αυτοδημιούργητος άνευ πτυχίου ιδιοκτήτης της φίρμας ΖΑRA κ.ά.)

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ TopGunZ 07/07/2010 15:10:06

        Κάποιοι από τους μεγαλύτερους βιοτέχνες, εμπόρους κλπ. που έγιναν κροίσσοι και πρόεδροι ΠΑΕ (ένας του ΠΑΟΚ είχε και ιδιόκτητο νησάκι) ήταν λειτουργικά αναλφάβητοι. Ονόματα δεν λέω αλλά θυμίζω τον "επιστήμονα" Σ(φ)αλιαρέλη τον οποίο θυμάμαι να έχει πει στη τιβι την εξής αμίμητη μαργαριταροειδή ατάκα: "Ως αναφορά, το τι μέλλει γένεσθαι, το πρωτάθλημα θα πρέπει να διεξαχθεί με ίσοις όροις" (sic).
        Δηλαδή τρία (3) λάθη σε μια απλή πρόταση.
        Βέβαια στα τέτοια του, καθώς έβγαζε τη μέρα όσα εγώ το χρόνο...

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ tiramola 07/07/2010 12:13:51

      ΠΑΣΟΚ, η ισοτητα προς τα κάτω. Κάτι σαν το ανέκδοτο με τους ηθοποιούς (υπάρχουν κι αλλες παραλαγές)που βρίσκονται στην κόλαση στο μοναδικό καζάνι που είναι αφύλαχτο επειδή όταν παει κάποιος να ανέβει τον τραβούν οι υπόλοιποι από τα πόδια. Ετσι και στην Ελλάδα του ΠΑΣΟΚ όποιος ξεχωρίζει στην δουλειά του διώκεται από τις υπόλοιπες μετριότητες επειδή χαλά την πιάτσα. Αυτές οι μαφιόζικες αντιλήψεις μας φάγανε...

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ tiramola 07/07/2010 12:18:53

      Αγαπητέ Τιραμόλα,

      κατάρχήν είμαι υπέρ της βάσης του 12 για τα ΤΕΙ και της βάσης του 14 για τα ΑΕΙ. Εννοώντqας ότι πάνω από 12 σε όλα και πάνω από 14 σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα.

      Αυτή η κατάπτυση διάταξη της κοζανίτισσας βλαχούλας με τα Γκούτσι, δημιουργεί ΜΟΝΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ εν δυνάμει άθλιους δημόσιους υπάλληλους ρουσφετολογικής προσλήψεως.
      ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ τα πανεπιστήμια και στην αξιολόγησή τους θα πάρουν Ο με τόνο.

      Δεν χρειαζόμαστε φοιτητάκια, χρειαζόμαστε τεχνικούς και εργάτες. Όσοι μπορούν ας καταφέρουν να μπουν στα πανεπιστήμια με βαθμούς καλούςq.

      Σύγκρινε σε παρακαλώ πολύ ένα μηχανικό του ΕΜΠ της δεκαετίας του 70 με τον οποιοδήποτε μεταγενέστερο μηχανικό ΕΜΠ. Θα υπάρχουν μεγάλες διαφορές.

      Στην Αμερική και στην Αγγλία , και στη Γερμανία και σε όλες τις ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ εάν δεν έχεις βαθμό στο Ι. Β. πάνω από 7.75 ΚΑΛΕΣ ΣΧΟΛΕΣ δεν βλέπεις!!!!!

      Υπάρχουν και άλλες σχολές που όμως είναι για τον π@@@@ο!

      ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ και όχι ΠΕΛΑΤΕΙΑ μέσα στα πανεπιστήμια.....

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΑΡΚΑΣ 07/07/2010 12:46:19

        Εγώ θα ανέβαζα ακόμα περισσότερο τον πήχυ. Αλλά όλα θα μπορούσαν να είχαν λυθεί αν κάθε Πανεπιστήμιο μπορούσε να καθορίζει αυτόνομα το "κατώφλι" εισαγωγής φοιτητών για κάθε Τμήμα του. Κατά τα άλλα, τα πανεπιστήμιά μας έχουν το "αυτοδιοίκητο". Και υποχρεώνονται να δέχονται τον κάθε σκερβελέ...

      • tiramola avatar
        tiramola @ ΑΡΚΑΣ 07/07/2010 12:54:04

        ΑΡΚΑ πρόσφατα στα πλαίσια της συνεργασίας της εταιρείας που εργάζομαι με μεγάλη πολυεθνική Σουηδική εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώριο της ενέργειας και σε συζήτηση με υψηλό στέλεχος της Σουηδό άκουσα το εξής εντυπωσιακό.
        Στην εταιρεία τους οι Έλληνες μηχανικοί που εργάζονται έχουν με την δουλειά τους απογειώσει την εταιρεία.
        Στα επόμενα 5 χρόνια έχουν πρόγραμμα να προσλάβουν 7 χιλιάδες μηχανικούς.Μεταξύ αστείου και σοβαρού μου είπε ότι αν υπήρχε η δυνατότητα θα έπαιρναν μόνο Έλληνες!
        Αφήστε λοιπόν τις αρλούμπες περί συστημάτων ΠΑΣΟΚ που επιβραβεύουν τις μετριότητες στο όνομα μιάς στείρας κομματικής αντιπαράθεσης που δεν εξυπηρετεί τίποτε άλλο από τις άκρες που έχετε με τα κομματόσκυλα προκειμένου να διορίζονται στις ΑΓΡΟΓΕΣ μακιγιέζ και κομμώτριες αναγκάζοντας τα καλύτερα Ελληνικά μυαλά να ψάχνουν να βρουν την τύχη τους εκτός συνόρων αφαιρώντας την ελπίδα αυτής της χώρας να πρωταγωνιστεί και να μην έχει την ανάγκη από κανένα ΔΝΤ.

    • tartan girl avatar
      tartan girl @ tiramola 07/07/2010 14:17:53

      Το πρόβλημα είναι καθαρά πολιτικό και κοινωνικό. Κάθε κόμμα θέλει να δείξει ότι αναβαθμίζει και καλά το επίπεδο της παιδείας, και η μόνη απόδειξη που μπορεί να χρησιμοποιήσει είναι οι αριθμοί και οι στατιστικές. Αν η παιδεία πάει καλά, αν οι αριθμοί των εισακτέων στην τριτοβάθμια ανεβαίνουν. Ένα πράγμα που βοηθάει σε αυτό είναι το επίπεδο δυσκολίας της διδακτέας ύλης. Ένας άλλος τρόπος είναι να αλλάξεις τον ορισμό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και να βαφτίσεις επαγγελματικές σχολές ΑΕΙ και ΤΕΙ. Γενικά αυτό που μετράει είναι το να έχεις πτυχίο οποιασδήποτε σχολής, αλλιώς δε σε κοιτάει κανείς εργοδότης, άσχετα με το τι γνώσεις, κατάρτιση και δεξιότητες έχεις στην πραγματικότητα. Βέβαια αυτό συδέεται άμεσα με το πρόβλημα της ανεργίας και τα συνεπακόλουθά του. Δε λέω ότι το σύστημα δε βρωμάει, κάθε άλλο. Και δεν έχω το χρόνο να το πιάσω όλο αυτό από την αρχή, γιατί έτσι δεν τελειώνουμε ούτε αύριο.

      Παρεμπιπτόντως, Τιραμόλα, το να μπορείς να λύσεις ένα πρόβλημα υψηλής δυσκολίας στα Μαθηματικά ή τη Φυσική, έχει να κάνει με διάφορες δεξιότητες, όπως η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, η αναλυτική και κριτική σκέψη και η επιλογή και επεξεργασία γνώσης και πληροφοριών. Και όλα αυτά είναι προσόντα που, σε ιδανικές συνθήκες, θα έχει κάθε επίδοξος φοιτητής, ανεξάρτητα από το σε ποια σχολή θέλει να μπει. Είναι παλιά καραμέλα το να το βαφτίζεις αυτό ελιτισμό. Και, να σου πω; Ίσως είναι ελιτισμός. Αλλά ΔΕΝ είμαστε όλοι ίδιοι, δεν έχουμε όλοι τα ίδια ταλέντα και τις ίδιες ικανότητες. Δεν είναι όλοι κατάλληλοι για γιατροί ή δικηγόροι, το ίδιο όπως δεν είναι όλοι κατάλληλοι για ιχθυοτρόφοι και αεροσυνοδοί. Πιστεύω ακράδαντα ότι κάθε άνθρωπος έχει ταλέντο σε κάτι, αρκεί να το εντοπίσει και να το αξιοποιήσει. Δεν γίνεται να μπούμε όλοι στο ίδιο καζάνι. Αντί να αναλώνονται οι άνθρωποι στο να κυνηγούν πτυχία προς τη λάθος κατεύθυνση, καλό θα ήταν να γνωρίσουν σε τι έχουν πραγματικά κλίση και σε τι θα επιτύχουν και θα είναι ευτυχισμένοι. Αλλά δυστυχώς το γνώθι σαυτόν έχει δυστυχώς εκλείψει προ πολλού ως εκπαιδευτικός στόχος.

  4. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 07/07/2010 10:28:35

    Ποιά μετριότητα. Όταν κάποιος σε σημερινό ελληνικό σχολειό παίρνει κάτω από 10 σημαίνει ότι ο εγκέφαλός του είναι ανόργανη ύλη, ή ότι δεν έχει διαβάσει ούτε το εξώφυλλο από οποιοδήποτε βιβλίο.

    Η απόφαση για υποβάθμιση κάθε έννοιας έστω και στοιχειώδους αξιολόγησης στην παιδεία είναι πολιτική. Οι κάτω του μετρίου πολιτικοί θέλουν ανεγκέφαλους για να κυβερνούν.

  5. aurora3363 avatar
    aurora3363 07/07/2010 10:28:53

    Ειναι ισως η πρωτη φορα που θα συμφωνησω με τον Τιραμολα.Γιατι να περασει Ιατρικη ο μαθητης με 4 αποκλειεται!!Αλλα μπορει να κανει κατι αλλο και να μην καταφευγει σε "κολλεγια" και λοιπες παπαριες. Ολοι καταλαβαινουμε οτι ο αχρηστος γονος του πλουσιου μπαμπα οσο αχρηστος και νανε θα παει στας Παρισιους,Λονδινα,Αμερικας θα τα σκασει και θα ερθει με διπλωμα..και ασε τους αλλους να κουρευονται και να τσιτσιριζονται εχοντας και την "ενοχη"του τουβλου!

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ aurora3363 07/07/2010 12:21:55

      Λάθος! Αυτός ο κοπρίτης με το 4 θα πάρει μία θεση σε ένα ΤΕΙ ή ένα πανεπιστήμιο επαρχίας και θα ΔΙΑΛΥΣΕΙ όλο το μάθημα και το έτος γιατί θα ασχοληθεί με καταλήψεις, πολιτικε΄ς νεολαίες, κολοβάρεμα, θα τρώει σουβλάκια και θα πίνει καφέδες και μπύρες, και θα κατεβάζει και αποχές, καταλήψεις κλπ. και το να διαλύει τη δική του τη ζωή κάφρος είναι δεν το καταλαβαίει.

      ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΟΜΩΣ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΘΑ ΑΙΜΟΡΡΑΓΗΣΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ....

  6. Προφήτης avatar
    Προφήτης 07/07/2010 10:32:14

    Οι ντενεκέδες πάντα απεχθάνονται
    - τη δοκιμασία πιστοποίησης της αξίας διότι δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν σε αυτήν
    - τους βαθμούς διότι αποτελούν αποδεικτικό στοιχείο ποσοτικής απεικόνισης της αξίας
    - κάθε μετρήσιμη ένδειξη ικανότητας ή δεξιότητας.

    Γι' αυτό όταν τα σκύβαλα της ελληνικής κοινωνίας ήρθαν στην εξουσία το 1981 ισοπέδωσαν τη γλώσσα, ώστε να μην δεσμεύονται από γραμματικούς κανόνες που το λειψό μυαλό τους ήταν αδύνατο να συγκρατήσει, και γενικά εξευτέλισαν την παιδεία έτσι ώστε ο ικανός ουσιαστικά να μην διαφοροποιείται από τον ηλίθιο.
    Όλοι γίνονται απόφοιτοι Λυκείου (κανένας ντενεκές δεν κόβεται, να πάει για τσοπάνης) και κατόπιν, με το πέτσινο απολυτήριο και βάση 3-4 περνάνε σε βοϊδοσχολές ιδρυμένες για να παίρνουν ενοίκια στις μικρές επαρχιακές πόλεις.
    Γενόμενοι δε «πτυχιούχοι» είτε πιέζουν τους αρχηγούς-ντενεκέδες για διορισμό είτε με ψευτοκατατακτήριες οδεύουν στα ΑΕΙ για να γίνουν πανεπιστημιακοί «πτυχιούχοι».

    Οι εντελώς ανεπίδεκτοι στέλνονται από τους γονείς πασοκοντενεκέδες σε Βελιγράδια, Σόφιες, Μπρατισλάβες, Ιάσια και γυρνούν με πτυχία πληρωμένα 200 € το μάθημα (παλιότερα, επί «υπαρκτού», πληρωμένα με κονιάκ Μεταξά στους πειναλέους καθηγητές).

    Ενδεικτικό της ποιότητας των ανθρώπων η γραφή : κοιτάξτε πώς γράφουν οι πασοκοι στα σχόλια. Μόνο αυτοί θα μπορούσαν να δεχθούν αρχηγό τους και πρωθυπουργό της χώρας έναν ανελλήνιστο μισέλληνα.

    • νότος avatar
      νότος @ Προφήτης 07/07/2010 10:43:41

      Τα εντελώς ανεπίδεκτα βλαστάρια των δεξιών προφανώς τα στέλνουν απευθείας στην Αγρογή...

    • νότος avatar
      νότος @ Προφήτης 07/07/2010 10:45:02

      και επιπλέον, στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί, δηλαδή θα πρέπει πρώτα να μας εξηγήσετε τι ποιότητας πολίτες κάνανε προθυπουργό των Μητσοτάκη, και μετά ευχαρίστως σου λέω εγώ γιατί ψήφισα ΓΑΠ...

      • ΑΡΚΑΣ avatar
        ΑΡΚΑΣ @ νότος 07/07/2010 12:24:50

        Τον Μητσοτάκη και τον ΓΑΠ φίλε από τη Κρήτη τους βγάλανε οι ηλήθιοι οι Έλληνες πρωθυπουργούς και γι΄ αυτό ειδικότερα από το 81 και το 90 άρχισε η κατρακύλα.

        πάρε τώρα να ταϊζεις 1000000 κηφήνες δημόσιους υπάλληλους και κάτσε στη γωνία σου.....

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ νότος 07/07/2010 13:45:57

        Ο Μητσοτάκης μπορεί να ήταν , αλλά τουλάχιστον ήταν ένας τρομεράς έξυπνος και καταρτισμένος άνθρωπος. Μεγάλο πολιτικό μέγεθος. Γι' αυτό και το μαγαζί που έστησε κράτησε τόσα χρόνια, αν και εκτός κυβέρνησης. Πίσω από Σημίτη και Καραμανλή έκαμνε κουμάντο σε πολλά πράγματα αυτός.

        Δεν υπάρχει καμία σύγκριση μεταξύ Μητσοτάκη και ΓΑΠ. Ο Μητσοτάκης μας τα χάλασε σε θέματα δημόσιου ήθους και προδοτικής συμπεριφοράς στα εθνικά, δεν είχε την εξωφρενική ανεπάρκεια τούτου εδώ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Προφήτης 07/07/2010 10:49:41

      "Όταν τα σκύβαλα της ελληνικής κοινωνίας ήρθαν στην εξουσία το 1981", είχαν πάρει τόση φόρα στο γλωσσικό, που κάποιοι σύμβουλοί τους (ακόμα πιο σκύβαλα) ήθελαν να καταργήσουν και τα λατινικά ως... κατάλοιπο αναχρονισμού, ιμπεριαλισμού και ραγιαδισμού (!!!). Όταν ευτυχώς αυτό δεν συνέβη, προχώρησαν άμεσα (α) στην κατάργηση των προτύπων σχολείων -είχα την τύχη να φοιτήσω σε τέτοιο, στην προτελευταία σειρά που εισήχθη με εξετάσεις- και (β) στη σύνδεση των βαθμών της Α΄ και της Β΄ Λυκείου με την εισαγωγή στα ΑΕΙ. Καθώς όλα τα σχολεία ήθελαν να εμφανίζουν επιτυχίες, τα "άριστα" έπεφταν βροχηδόν και δημιουργήθηκε ένας πληθωρισμός βαθμών στις τάξεις αυτές, από τον οποίο ακόμα υποφέρει η κοινωνία (όσο απίστευτο κι αν σας φαίνεται). Τόσο οι γονείς, όσο και οι μαθητές, επαναπαύονταν στους υψηλούς βαθμούς που έβλεπαν, οι οποίοι όμως δεν αντικατόπτιζαν την πραγματική τους αξία. Κάπως έτσι, μέσα από διάφορες μεταλλάξεις στη σχεδόν τριακονταετή πορεία, φτάσαμε στη σημερινή κατάντια, να βλέπουμε εισακτέους σε ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με 3, 4 και 5...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Αυριανιστής 07/07/2010 10:52:24

        Σε ποιό πρότυπο ήσουνα αυριανιστή?

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Προφήτης 07/07/2010 11:26:32

      Προφήτη, θα σταθώ επίσης στις "βοϊδοσχολές ιδρυμένες για να παίρνουν ενοίκια στις μικρές επαρχιακές πόλεις". Πέρα από το γλαφυρό της πρώτης λέξης, η ουσία είναι ότι πράγματι, ειδικά επί ημερών Ευθυμίου στο υπουργείο Παιδείας, είχε γίνει όργιο ίδρυσης τμημάτων ΑΕΙ και ΤΕΙ σε μικρές πόλεις και κωμοπόλεις. Καθώς είχαν ανοίξει οι κρουνοί του ΕΠΕΑΕΚ (και χωρίς καμία πρόνοια για το τι θα γίνει μετά τη λήξη του), ο Ευθυμίου ακολούθησε το... αθάνατο μόττο του μακαρίτη του Ασλανίδη ("κάθε πόλη και στάδιο, κάθε χωριό και γυμναστήριο") και το έκανε "κάθε πόλη και ΑΕΙ, κάθε κωμόπολη και ΤΕΙ". Έσπειρε ένα σωρό τμήματα, εν πολλοίς με... εξωτικά γνωστικά αντικείμενα, που Κύριος οίδε κατά πόσον "θεραπεύουν" κάποια υπαρκτή επιστήμη. Με τον τρόπο αυτό πέτυχε με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια: αφ' ενός τονώθηκε η... οικοδομική και η... επισιτιστική δραστηριότητα στους τόπους ίδρυσης των τμημάτων αυτών και αφ' ετέρου βολεύτηκαν ένα σωρό διδάκτορες που έγιναν μέλη ΔΕΠ στα τμήματα αυτά. Γιατί νομίζετε ότι τηρούν εκκωφαντική σιωπή μπροστά στα σημερινά αίσχη οι "πνευματικοί ταγοί" της χώρας μας; Ξέρετε πόσοι και πόσοι βολεύτηκαν και μπουκώθηκαν με χρήμα μέσω της ίδρυσης αυτών των τμημάτων;

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Προφήτης 07/07/2010 11:31:20

      Αγαπητοί φίλοι Αυριανιστή και Φαιλτωρ και εδώ εξετάσεις δίνουμε, με τα σχόλια και τις απόψεις που καταθέτουμε.
      Ο διάλογος σας αποδεικνύει τι είστε, όντας μια συγκροτημένη ανταλλαγή απόψεων δύο μορφωμένων ανθρώπων.
      Για τη Μετριοκρατία είστε "εχθροί του λαού"!

    • FRESCO avatar
      FRESCO @ Προφήτης 07/07/2010 12:00:09

      Είστε ανεκτίμητος!

  7. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 07/07/2010 10:49:58

    Ως απόφοιτος ενός από τα καλύτερα δημόσια σχολεία της χώρας, την Ιωνίδειο Πρότυπο Σχολή, όπου φοίτησαν παιδιά όλων των κοινωνικών τάξεων και βγήκαν λαμπροί επιστήμονες στον κοινωνικό στοίβο, βίωσα τη σταδική απαξιώση του εκπαιδευτικού συστήματος στη δεκαετία του 80. Αντί να γίνουν όλα τα δημόσια σχολεία όπως ήταν τα τότε Πρότυπα, έγινε ηθελημένη ισοπέδωση προς τα κάτω. Το αποτέλεσμα ήταν να βασιλεύει η μετριότητα και σιγά σιγά να διαβρωθεί όλο το εκπαιδευτικό σύστημα από αυτό το σαράκι. Έτσι μας προέκυψε η ημιμάθεια, η μετριοκρατία και η αρχή της ελάσσονος προσπάθειας. Ανάλογη ήταν και η πτώση της ποιότητας στα Πανεπιστήμια με τον ανεκδιήγητο Νόμο Πλαίσιο του 82, ο οποίος αντί να διορθώσει τα κακώς κείμενα ενός αυταρχικού συστήματος, πέρασε στο άλλο άκρο του όλα επιτρέπονται. Τα αποτελέσματα τα ξέρουμε.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/07/2010 10:54:30

      Πειραιώτης, ε; Εγώ αποφοίτησα από τη Βαρβάκειο (την πρόλαβα για τα τρία πρώτα χρόνια στο "ιστορικό" της κτίριο, στη Βαλτετσίου).

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Αυριανιστής 07/07/2010 10:57:51

        Η δικιά μου σειρά ήταν η τελευταία που μπήκε με εξετάσεις. Πάνω στην "Αλλαγή". Όταν άρχισαν να παίρνουν σύνταξη οι παλαιότεροι καθηγητές το σχολείο έπεσε σε παρακμή. Τα θυμάμαι και εκνευρίζομαι, γιατί ξέρω, όπως ξέρεις κι'εσύ φανταζομαι. τι σημαίνει να έχεις καλούς δασκάλους!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 07/07/2010 11:04:28

        Στα χρόνια μου (μας), για να μετατεθεί καθηγητής της ΜΕ σε πρότυπο νομίζω ότι έπρεπε είτε να κατέχει διδακτορικό δίπλωμα (και δεν υπήρχαν και πολλά τότε), είτε να έχει γίνει δεκτός για την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής. Νομίζω ότι πολύ αργότερα, στη δεκαετία του '90 ή στα τελευταία χρόνια της δεκαετίας του '80 (την περίοδο του "Τσοβόλα, δώσ' τα όλα"), αυτό το προαπαιτούμενο χαλάρωσε.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Αυριανιστής 07/07/2010 11:11:51

        Περνούσαν μάλιστα και ειδικά εκπαιδευτικά σεμινάρια. Ακόμα θυμάμαι ότι πολλές φορές κάναμε μάθημα και πίσω μας παρακαλουθούσαν εκπαιδευόμενοι καθηγητές τον τρόπο διδασκαλίας του καθηγητή...
        Ύστερα...Ύστερα, ήρθαν οι μέλισσες!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Αυριανιστής 07/07/2010 12:38:51

        Εγώ ήμουν μία σειρά παλιότερός σου, στο ίδιο σχολείο.
        Και είχαμε και καλύτερα αποτελέσματα στις Πανελλαδικές και από την προηγούμενη και από την επόμενη σειρά (δηλαδή τη δική σου).
        Μετά διαλύθηκαν τα πάντα.
        Πόσο συμπλεγματικό τελικά ήταν το ΠΑΣΟΚ της "Αλλαγής"; Είχε μαζέψει όλα τα σκουπίδια της ελληνικής κοινωνίας στους κόλπους του.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Αυριανιστής 07/07/2010 12:44:41

        Είσαι αμέσως μετά την "αρωγή και την ευδοκίμηση" δηλαδή!

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ Αυριανιστής 07/07/2010 12:52:57

        Οι δάσκαλοι είναι το Α και το Ω.
        Τώρα που ακούω διάφορους να λένε ότι πληρώνονται 12 μήνες ενώ δουλεύουν 8 εκνευρίζομαι.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Αυριανιστής 07/07/2010 13:03:09

        Είστε τρεις από πρότυπα σχολεία, γιατί δε συναντιέστε για καφέ;

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Αυριανιστής 07/07/2010 13:06:11

        Με όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις.
        Το κακό είναι ότι η πτώση του εκπαιδευτικού συστήματος τροφοδότησε την πτώση της ποιότητας των διδασκόντων και αυτό το σύστημα ανατροφοδοτείται σπειροειδώς προς τα κάτω

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ Αυριανιστής 07/07/2010 13:10:06

        Υπάρχουν και σχολειά που γίνεται καλή δουλειά. Δημόσια, ιδιωτικά άσχετο. Απλά δεν υπάρχει σύστημα και όλα επαφίενται στον πατριωτισμό των δασκάλων

      • tartan girl avatar
        tartan girl @ Αυριανιστής 07/07/2010 14:43:41

        Εγώ πάλι είχα την τύχη να φοιτήσω σε Κλασικό Λύκειο, λίγο πριν καταργηθούν. Τα Αρχαία και τα Λατινικά απόδείχθηκαν τα πιο πολύτιμα εφόδια που εισέπραξα εκείνα τα τρία χρόνια, συν την Ιστορία στην Γ'Λυκείου, καθώς είχα για πρώτη φορά καθηγήτρια της προκοπής.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/07/2010 11:19:22

      Η Ιωνίδειος ήταν στα πρότυπα ενός καλού ιδιωτικού σχολείου, απευθυνόταν όμως σε παιδιά μικροαστικών οικογενειών, καλούς μαθητές, δίνοντάς τους την ευχέρεια ενός καλύτερου επιπέδου παιδείας, δωρεάν. Οι μαθητές έμπαιναν με εξετάσεις. Τα ίδια ίσχυαν και στο Βαρβάκειο. Η "Αλλαγή" και ο Απόστολος Κακλαμάνης (η νεκροκεφαλή που τσιρίζει) διέλυσαν ουσιαστικά τα δημόσια πρότυπα σχολειά, αφού μισούσαν ο,τιδήποτε ξεχώριζε προς τα πάνω.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ΒΙΣ 07/07/2010 11:20:57

        Νομίζω ότι ο Βερυβάκης ήταν ο αυτουργός.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 07/07/2010 11:25:46

        Ο Βερυβάκης, άλλη μεγάλη φυσιογνωμία. Ολα τα μπάζα σε μία συσκευασία. Ο Κακλαμάνης νομίζω είχε φτιάξει τον άθλιο νόμο-πλαίσιο για τα ΑΕΙ.
        Μήπως θα έπρεπε να γίνει κάποτε ένα άτυπο δικαστήριο για τους ανθρώπους αυτούς;
        Της Ιωνιδείου είμαι και εγώ, δεκαετία '80. Μπήκα με εξετάσεις (πρόλαβα).

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 07/07/2010 11:29:39

        Τελικά, η μεγαλύτερη προσφορά που θα κάνει το ΠΑΣΟΚ στη χώρα είναι να αυτοδιαλυθεί και το σήμα του να εκτεθεί σε κανένα μουσείο του Κιτς. Ετσι κι αλλιώς, το ΠΑΣΟΚ του '80 ήταν κατεξοχήν το κόμμα του σκυλάδικου, του κιτσαριού και της κυράτσας με το μαλλί ξανθό περμανάντ χαίτη που λιποθυμούσε για τον "Αντρέα".

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ΒΙΣ 07/07/2010 11:29:59

        Χρονιά αποφοίτησης?

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΒΙΣ 07/07/2010 11:30:41

        Κανείς εκ των δύο. Φυσικός αυτουργός (δια της υπογραφής του) ήταν ένας τότε υφυπουργός, που έφυγε νωρίς από τη ζωή (γι' αυτό και δεν υπάρχει νόημα να αναφέρω το όνομά του). Ηθικό στοιχείο κατά τα άλλα στην πολιτική, αλλά εκτέλεσε κι εκείνος μια γενικότερη πολιτική εκπαιδευτικής ισοπέδωσης, η οποία μας έχει φέρει στα σημερινά χάλια. Και όχι μόνο στο πεδίο της εκπαίδευσης, αλλά σε όλες τις εκφάνσεις της κοινωνίας.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 07/07/2010 12:33:40

        Oχι, καλό είναι να ειπωθεί το όνομά του. Ο αποθανών δεν δεδικαίωται, ειδικά στην πολιτική.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 07/07/2010 12:44:05

        Να και η προσωπική σελίδα του Βερυβάκη:
        http://www.verivakis.gr/

        "Κίνηση Πολιτών 21ος αιώνας".
        Οι άνθρωποι είναι για γέλια. Διέλυσαν τα πάντα τη δεκαετία του '80 και τώρα σου λένε 21ος αιώνας.
        Δεν τους το λένε ότι είναι πεθαμένοι για να μην τους στενοχωρήσουν!
        Έλεος!!!

  8. Έλενα avatar
    Έλενα 07/07/2010 10:50:00

    @Αυριανιστή: Όταν υπάρχουν εξετάσεις πάντα μπαίνει ένα κατώτατο όριο διαλογής που στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν τό ήμισυ του Άριστα. Υπάρχουν πανεπιστήμια πού για να δεχτούν να δώσεις εξετάσεις προκειμένου να περάσεις πρέπει να έχεις απολυτήριο τουλάχιστον 16!
    Διασύρεται απροκάλυπτα το κύρος της Δημόσιας Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με την κατάργηση της βάσης του 10, αφού χάνει ολοκληρωτικά τήν ανταγωνιστικότητά της και υποβιβάζει απίστευτα το επίπεδο των σχολών. Εμετός!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Έλενα 07/07/2010 12:19:22

      Μα, αυτό λέω κι εγώ, ότι "το ήμισυ του άριστα" ως κατώτατο όριο είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΧΑΜΗΛΟ. Αλλά, στην Ελλάδα τουλάχιστον, ποια πανεπιστήμια μπορούν να προβάλουν βέτο αν δεν έχεις κάποιον ελάχιστο βαθμό απολυτηρίου; Οι βάσεις εισαγωγής καθορίζονται κυρίως από το νόμο προσφοράς και ζήτησης (θέσεων) και τα πανεπιστήμια, ακόμα και οι ιατρικές σχολές (!) δεν έχουν λόγο για τίποτε. Απλώς, στις σχολές υψηλής ζήτησης μπαίνουν όσοι συγκεντρώνουν τις υψηλότερες βαθμολογίες.

  9. Τσολιάς avatar
    Τσολιάς 07/07/2010 11:17:58

    Για αυτό και στην Ελλάδα αρκεί ένα (φ)τυχίο θεολογίας για να γινει κανεις Γεν. Γραμματέας ενός υπουργείου που πνίγεται στη τεχνολογία όπως είναι το μεταφορών.
    Το ίδιο ισχύει και στις προαγωγές στο δημόσιο.
    Ποιοί άριστοι και πια διδακτορικά; Η αφισοκόλληση παραμένει ούμπερ άλλες,ως το βασικό κριτήριο ανάδειξης.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Τσολιάς 07/07/2010 11:23:29

      Πτυχίο θεολογίας ειδικά χρειάζεται στο Υπ. Μεταφορών γιατί με αυτά που βλέπεις όλο τον σταυρό σου κάνεις.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ ΒΙΣ 07/07/2010 13:24:06

        χαχαχαχαχαχα
        +1000

      • victoria avatar
        victoria @ ΒΙΣ 07/07/2010 13:54:16

        Καλόοο!

  10. ΚΥΡΑ avatar
    ΚΥΡΑ 07/07/2010 11:26:37

    ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1928. ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΣΧΟΛΗ ΘΕΛΕΙ. ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥς ΣΕΠ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΟΥ ΓΙΑ 12 ΧΡΟΝΙΑ. ΕΔΩ ΣΤΟ ΣΕΠ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟ 1999 ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΗΚΑΝΕ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΡΟΚΑΝΙΣΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΟΓΑΜΜΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ 7 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΕΠ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟ.

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ ΚΥΡΑ 07/07/2010 12:24:25

      Δεν μπορούμε να συγκριθούμε με Γαλλία. Το Γαλλικό εκπαιδευτικό σύστημα στρέφεται στην παραγωγή της ελιτ και χρονολογείται από την Γαλλικη επανασταση (Ναπολέων καλύτερα) η οποία ανακαλυψε ότυ μετα την επανασταση δεν υπήρχε πλεον μετάδοση γνώσης. Έπρεπε λοιπόν να βρεθούν τρόποι για να μην χαθεί η χώρα οπότε ο ρόλος τουσχολείου ήταν να μαζέψει τα παιδιά που είχαν τα προσόντα να προχωρήσουν.

      Η σημερινή κατάσταση ειδικα στο αντίστοιχο του δικου μας δημόσιου δεν είναι η καλύτερη αλλά αυτο έχει να κάνει με την υιοθεσία της ιδέας του χωνευτηριού ακα μελτινγκ ποτ.

  11. ataktos avatar
    ataktos 07/07/2010 12:15:51

    Ότι πρεσβεύει ..μια κοινωνία ..αυτό επιβραβεύει ..και αναδεικνύει... στα αξιώματα ..π.χ. ΓΑΠ

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/07/2010 12:48:11

    ο γιάννος ήταν υπερ της Δημόσιας δωρεάν παιδείας αλλά το τέκνο του ήταν στο Κέμπρητζ. Αυτός είναι ο απανταχού σοσιαλισμός

  13. jack avatar
    jack 07/07/2010 12:49:44

    Πολυ ενδιαφερουσες οι αποψεις και των δυο πλευρων.
    Αλλα δε μπορουμε να μιλαμε για αναδειξη αριστων οταν η ελληνικη κοινωνια αποδεικνυει και αναδεικνυει καθημερινα τη προοδο των αρεστων.
    Οπως σχολιστηκε πολυ ευστοχα πιο πανω η αφισοκολληση και ο κομματοσκυλισμος ειναι τα καλυτερα και πιο εγκυρα πιστοποιητικα "επιστημονικων" δεξιοτητων απο το καθε διδακτορικο!
    Οταν καταρρευσει ολο αυτο το αρρωστημενο συστημα και γυρισουμε σελιδα τοτε μπορουν να γινουν πραγματικα χρησιμες συζητησεις.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ jack 07/07/2010 13:05:05

      Φοβάμαι ότι είναι τόσο βαθιά ριζωμένο αυτό το σύστημα, που ούτε με συνταγές ΔΝΤ θα μπορεί να καταρρεύσει. Σαν το... μαυσωλείο του Δημητρώφ στη Σόφια: τρεις φορές προσπάθησαν να το ανατινάξουν με δυναμίτιδα, και τίποτα! Αναγκάστηκαν στο τέλος να αυξήσουν την ποσότητα, και παράλληλα έβαλαν και μπουλντόζες να ολοκληρώσουν τη δουλειά!

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/07/2010 13:05:20

    εξισωτισμός είναι δικτατορία

    το στανική πολύ πετυχημένο

    στανική βελτίωση των άξεστων, στην Ελλάδα σίγουρα

  15. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/07/2010 13:11:14

    λάθος, όχι βελτίωση, αλλά

    στανική ανάδειξη των άξεστων σε πρότυπα, στην Ελλάδα,

  16. anonymous avatar
    anonymous 07/07/2010 13:25:44



    Πηγή: http://troktiko.blogspot.com/2010/07/blog-post_4395.html

    "Μεγάλο ενδιαφέρον έχουν τα αποτελέσματα δημοσκόπησης που διενεργεί η Εκπαιδευτική Πύλη www.pde.gr για την ανάδειξη του καλύτερου
    Υπουργού Παιδείας της 15ετίας. Πρώτος και με διαφορά αναδεικνύεται ο...




    Ευριπίδης Στυλιανίδης!! Μεγάλη σημασία έχει ότι τα μέλη του portal που ψηφίζουν είναι στη μεγάλη τους πλειοψηφία εκπαιδευτικοί και άρα η άποψή τους μετράει ακόμη περισσότερο. Και επειδή κάποιοι το τελευταίο διάστημα με αφορμή τις αλλαγές που προτίθεται να κάνει η κα Διαμαντόπουλου, μιλούν απαξιωτικά για το έργο που έγινε επί ημερών ΝΔ, έχει σημασία ότι ο πρώην υπουργός Ευριπίδης Στυλιανίδης χαρακτηρίζεται ως επιτυχημένος και έρχεται πρώτος από όλους τους υπουργούς που πέρασαν από το συγκεκριμένο υπουργείο.

    Δείτε τη δημοσκόπηση:

    http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=19512.0 "

    Η διαφορά είναι τεράστια. 45% ο Στυλιανίδης και 12,5% η Γιαννάκου. Όλοι οι άλλοι είναι του ΠΑΣΟΚ και είναι κάτω από 10%.

    Αν όντως έτσι έχουν τα πράγματα μιλάμε για για μεγάλα καθάρματα που δεν άφηναν έναν άνθρωπο να κάνει πέντε σωστά πράγματα.

  17. man8os avatar
    man8os 07/07/2010 13:33:40

    Προσωπικα εβγαλα βαθμο 13,500.
    Ορθογραφια σωστη δεν εμαθα παρα τα 12 χρονια εκπαιδευσης ουτε καλα ανωτερα μαθηματικα.
    Μπηκα στο πανεπιστημιο στην Μυτιλινη.
    Παρατηρω οτι οι πανελλαδικες ειναι αδιεξοδος τροπος εξετασης.
    Εχω ακουσει οτι θα ηταν πιο καλο να υποβαλλονταν μηχανογραφικα και να δινονταν εξετασεις αμεσως στις σχολες ωστε να επιλεγουν οι ιδιες τους φοιτητες τους.
    Ανεφερα αυτο γιατι εγω αισθανομαι καπως αδικημενος απο τις πανελλαδικες.
    Μπορει να εχω καποιο μειωνεκτημα στην εκθεση και στα μαθηματικα, αλλα εγραψα αριστα φυσικη χημεια και οικονομια.
    Αν πηγαινα κατεθειαν σε ενα πανεπιστημιο που να ζηταει περισσοτερο αυτα τα 3 και λιγοτερο τα αλλα 2 θα μπορουσα να συμμετεχω σε καποια σχολη που να μου αρεσει περισσοτερο απο αυτη που ειμαι τωρα.

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ man8os 07/07/2010 13:36:56

      Καλές οι Πολιτιστικές φέτος?
      χεχεχε

      • man8os avatar
        man8os @ undercover gpr 07/07/2010 13:38:47

        Ακυρωθηκν επειδη δεν βρεθηκαν λεφτα. Κριμα. Περισυ ημουν απο αυτους που ειχαν βοηθησει για να γινει η πολιτιστικη στην Μυτιλινη. Ελπιζω του χρονου να βρεθουν λεφτα.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ undercover gpr 07/07/2010 13:41:02

        Αχχχ
        Τα στερημένα κοριτσάκια της Ρόδου ακόμα τα θυμάμαι. :)

        Αχ και πάλι Βαχ

      • man8os avatar
        man8os @ undercover gpr 07/07/2010 13:41:51

        Πριν ποσο καιρο αποφοιτησες?
        Και σε ποιο τμημα αν επιτρεπετε?

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ undercover gpr 07/07/2010 14:04:57

        Χίο , ΤΔΕ κι έφυγα οριστικά πριν 6 χρόνια.

    • n Georgiopoulos avatar
      n Georgiopoulos @ man8os 07/07/2010 15:08:02

      Αθανατη πολιτιστικη!

  18. aurora3363 avatar
    aurora3363 07/07/2010 13:38:31

    ολα καλα τα λετε,αλλα δεν νομιζω οτι θα απαλλαγει η Ελλαδα απο τις μετριοτητες οταν καλλιστα αποτυγχανοντας εδω μπορουν να πηγαινουν για σπουδες στο εξωτερικο παρουσιαζοντας ενα "καλο" απολυτηριο που το πηρε λαθρα.Ολοι ξερουμε για τους αιωνιους φοιτητες στην Ιταλια ,Ρουμανια και αλλου ..που στο τελος το πληρωσαν κιολας.Αυτοι δεν ειναι προβλημα για την Ελληνικη κοινωνια?Αυτοι δεν βαζουν,δεν εβαλαν ενα λιθαρακι στην αναξιοκρατια? Τωρα εχουμε και τα κολλεγια..

  19. jack avatar
    jack 07/07/2010 14:05:27

    Και εν πασει περιπτωσει το επιπεδο εκπαιδευσης θα διασφαλιστει με αυστηρα κριτηρια εισαγωγης και με τα πανεπιστημια "απροσπελαστα φρουρια";; Τα εσωτερικα και αμφιβολα κριτηρια αξιολογησης δε τα λαμβανουμε υπ'οψιν; Που το καθε στουρναρι μπορει να δινει ενα μαθημα επ'απειρον και στο τελος να αποφοιτει;;
    Ο μικρομεσαιος σουσουδισμος οτι αξιοσεβαστες επιστημες ειναι μονο η ιατρικη και η νομικη;;
    Το περιφημο νομοσχεδιο για την ιδιωτικη τριτοβαθμια εκπαιδευση και την αναγνωριση ιδιωτικων σχολων το ξεχναμε;(γιατι μεθοδευεται κι αυτο, οπωσδηποτε το ΠΑΣΟΚ θα το περασει-πιθανοτατα υπογειως και με τη κοινη γνωμη να ασχολειται με κατι αλλο θα ξυπνησουμε ενα πρωι και απλα θα ισχυει).Πως τα δημοσια πανεπιστημια και οι φοιτητες τους θα μπορεσουν να ειναι ανταγωνιστικοι απεναντι στους νεοπλουτους μπουληδες;;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ jack 07/07/2010 14:17:29

      Ούτως ή άλλως οι "νεόπλουτοι μπούληδες", πάλι αφεντικά θα είναι. Εκείνοι θα βαράνε το ντέφι, και ο απόφοιτος του δημοσίου πανεπιστημίου θα χορεύει. Ας κοιτάξουμε λοιπόν να δούμε πώς θα διασφαλίσουμε την ποιότητα (γιατί περί αυτής πρόκειται όταν μιλάμε για ανταγωνιστικότητα) και την αριστεία στα δημόσια πανεπιστήμια.

  20. unfair avatar
    unfair 07/07/2010 14:16:02

    Ξεχωριστά το κάθε ΑΕΙ, ΤΕΙ, θα 'πρεπε να κάνει εισαγωγικές εξετάσεις [σε όποια κ όσα μαθήματα θεωρούν σημαντικά αυτά για το αντικείμενο τους] - θα μπαίνουν οι πρώτοι 100 κ τέρμα.
    Ανεβαίνει μ' αύτον το τρόπο κ το κύρος της κάθε σχολής κ ο κάθε υποψήφιος θα σκεφτεί πιο σοβαρά που θα δώσει.

  21. aurora3363 avatar
    aurora3363 07/07/2010 15:27:53

    Η ποιοτητα σπουδων μπορει να διασφαλιστει κυριως μεσα στα πανεπιστημια.Ποιος επιτρεπει στον στουρνο του 4 να κανει καταληψη να μην διαβαζει και να δεινει 100 φορες για να παρει το ρημαδι το πτυχιο! Αν σας ενοχλει (σωστα εδω που τα λεμε) μονο με τι βαθμο μπαινει ο καθε φοιτητης θα επρεπε κυριως να σας ενοχλει διπλα οι συνθηκες μεσα στο πανεπιστημιο.Απλα πραγματα! Μπηκες κυριε εστω με χαμηλο βαθμο σε καποια σχολη πχ υφαντουργιας η δεν ξερω τι αλλο? Θα πρεπει να αξιζεις για να αποφοιτησεις.Τα πανεπιστημια ειναι μονο για σπουδες δεν ειναι καφενεια οπως γινανε τα δικα μας!

  22. aurora3363 avatar
    aurora3363 07/07/2010 15:29:35

    Οι φοιτητες εχουν γινει δημοσιοι υπαλληλοι της παιδειας..Μπηκες..ε δεν σε κουναει κανεις!

  23. ataktos avatar
    ataktos 07/07/2010 15:37:09

    καλά ..όταν μια Μαντάμ Ραουλιδου ..διάβαζε Διαμαντοπούλου ..αποφασίζει ..για της τύχες η ..."μέλλον"... τους... η τρίχες ..ας το να πάει στο ..διάβολο

  24. ataktos avatar
    ataktos 07/07/2010 15:42:45

    tiramola - μην ρωτάς τους Σουιδους ..ρώτα και έμενα ..ποια κοράκια ..ελληνόπουλα ..απογείωσαν την Ενεργεία ..στο Ελλαδισταν ..λίγη τσίπα έχεις ..επιτέλους

  25. aeras avatar
    aeras 07/07/2010 16:03:35

    xωρις την καταργηση του 10 πωσ θα δουλεψουν οι μπαροταβερνες και οι γκαρσονιερες τησ επαρχιας?????

  26. Q avatar
    Q 07/07/2010 16:36:25

    Είμαι κατά της κατάργησης της βάσης του 10.Αυτος που έγραψε με την πρώτη κάτω απο 10 εφόσον επιθυμεί να μπει σε ΑΕΙ-ΤΕΙ πολύ απλά θα ξαναδώσει δεύτερη φόρα πανελλαδικές και μην έχοντας σχολικές υποχρεώσεις, θα περάσει αρκετά άνετα σε ένα ΑΕΙ ΤΕΙ.Πολύ άνετα θα γράψει πάνω απο 10 με την δεύτερη φόρα.Συνεπώς δεν τίθεται κανένα θέμα αποκλεισμού μαθητών από την πρόσβασή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με την διατήρηση της βάσης του 10.Απλά αυτό που έγινε με την κατάργηση της βάσης του 10 είναι να μπαίνουν πολυ κακοί και αδιάφοροι μαθήτες στη τριτοβάθμια κυρίως σε ΤΕΙ.Άλλα για μένα το σημαντικότερο είναι οτι μπήκαν παιδια σε ΑΕΙ ΤΕΙ χώρις να έχουν διαβάσει λίγο και να είναι προετοιμασμένοι στο ελάχιστο για τις απαιτήσεις ενός ΑΕΙ Η ΤΕΙ.Με το προηγούμενο σύστημα τουλάχιστον οι περισσότεροι απο αυτούς έδιναν δεύτερη φόρα ,διάβαζαν περισσότερο και ήταν κατά τεκμήριο πιο προετοιμασμένοι για τις απαιτήσεις ενός ΑΕΙ ΤΕΙ. Επι της ουσίας ως προς τον πραγματικό αριθμό εισακτέων που επιθυμούσαν πραγματικά μα μπουν κάπου δεν έχει αλλάξει τίποτα.Απλά ένας αριθμός μαθητών έχει μπει ενα χρόνο νωρίτερα στα ΑΕΙ ΤΕΙ σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα χωρίς να υποχρεωθεί να ξαναδώσει δεύτερη φόρα και να διαβάσει περισσότερο. Κερδισμένοι οι ιδιοκτήτες ακινήτων γιατί ουσιαστικά ενοικιάζουν <> δωμάτια σε φοιτητές που θα τους έρχονταν ένα χρόνο αργότερα.Το πιάσατε το κόλπο???

  27. Κομοτηνη avatar
    Κομοτηνη 07/07/2010 17:34:16

    Για να απαντήσω στον τίτλο και μόνον αυτον θελω να πω τα εξής:
    Μήπως και το δικό μας το ίδιο δεν έκανε?
    Υπήρχαν τόσοι που μπορούσαν να βοηθήσουν κι όμως έμεναν στην αφάνεια
    Γιατί?
    Λόγω εσωκομματικών ισορροπιών?
    Για να βολέψει η Ντόρα τους δικούς της?
    Για να μην σπάσει η κλίκα του Κολωνακίου?
    Για να μην θιχτούν τα παιδιά της Μυκόνου?
    Η επαρχία αγωνιά για να βοηθήσει…εκμεταλλευτείτε την.

  28. anhsyxos thrakas avatar
    anhsyxos thrakas 07/07/2010 18:24:37

    Η κατάργηση της βάσης του 10 είναι κάτι απολύτως λογικό να συμβεί.Οι σχολές (κυρίως ΤΕΙ) που ίδρυσε ο Κ.Σιμίτης στην κάθε τραχανοραχούλα της επικράτειας προκειμένου να ικανοποιηθούν οι τοπάρχες και να "τονωθούν" οικονομικά οι τοπικές κοινωνίες, έπρεπε να βρει συνεχιστή, δίχως να ληφθεί υπόψη η εν δυνάμει καθίζηση του επιπέδου των φοιτούντων, καθώς ο κάθε εις θεωρείται επιχών (οποία ευτυχία..!!). Με όλο αυτόν τον κόσμο να φαίνεται ότι σπουδάζει μειώνονται οι δείκτες ανεργίας.Δημιουργούνται ψευδαισθήσεις τόνωσης των τοπικών οικονομιών στην περιφέρεια καθώς οι περισσότεροι επιτυχόντες (βλέπε μεγάλα αστικά κέντρα Αθήνα Θεσσαλονίκη, Πάτρα κ.λ.π.)ούτε κατα διάνοια δεν θα προτιμήσουν περιφερειακές σχολές για να φοιτήσουν.Με τι χρήματα από τον οικογενειακό πρωγραμματισμό των γονιών τους μπορεί να συμβεί αυτό..?Εκτός και αν ενταθούν ακόμη περισσότερο τα φαινόμενα οφειλών κυρίως ενοικίων από τους ήδη φοιτούντες, με την έλευση των νεοεισαχθέντων.
    Βέβαια για άλλα σοβαρά ζητήματα όπως το ποιά από τα τμήματα αυτά (ΑΤΕΙ ή ΑΕΙ) ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς εργασίας ή τι είδους επαγγελματική προοπτική εξασφαλίζουν στους απόφοιτους τους με βάση της ελληνική πραγματικότητα, είναι μάλλον λεπτομέρειες για την σημερινή ηγεσία του Υπουργείου ΑΠΑΙΔΕΙΑΣ και ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑΣ (εναλλακτικά ΤΗΣ ΑΝΤΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΔΡΑΓΩΝΑ & ΦΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ ΆΘΛΙΕΣ).
    Για το ακανθώδες ζήτημα της αναγνώρισης επαγγελματικών δικαιωμάτων σε μερίδα των αποφοίτων των Σχολών Τεχνολογικών Εφαρμογών των ΤΕΙ, ούτε καν ασχολούνται.35 χρόνια ομηρίας στο Τ.Ε.Ε. είναι αρκετά.Βέβαια έρχονται από πίσω και τα κολέγια, οπότε οψόμεθα.Μερίδιο ευθύνης βέβαια έχει και ο κος Σπηλιωτόπουλος.Κρύφτηκε μη μπορώντας να πάει κόντρα στο Τ.Ε.Ε.
    Για το ότι υπάρχουν Πολυτεχνικές σχολές μη πλήρεις, μακρυά από αστικά κέντρα (π.χ. Αγρονόμοι Τοπογράφοι Μηχανικοί μόνο σε Αθήνα και Θεσ/νίκη, γιατί όχι και στην Πολυτεχνική Σχολή της Ξάνθης ή της Κρήτης π.χ., ενδεικτικά αναφέρεται η συγκεκριμένη ειδικότητα)
    Για τα ποσοστά του κου Στυλιανίδη, μπορούν να θεωρηθούν φυσιολογικά, καθώς προέρχεται από οικογένεια εκπαιδευτικών (άρα γνωρίζει την εκπαιδευτική "πιάτσα") και κυρίως διότι αυτός έστειλε στο χρονοντούλαπο το βιβλίο της Ιστορίας όπου γινόταν αναφορά για το "συνοστισμό" της προκυμαίας της Σμύρνης. Η επίσης άθλια συγγραφέας του εν λόγω "βιβλίου" ξέχασε να αναφέρει για την αντανάκλαση των λεπίδων από τα σπαθιά των Τσέτηδων που έσφαζαν, συμπληρώνοντας γλαφυρά την ειδυλιακή εικόνα των οικειοθελώς συνοστισμένων έτοιμων προς αποχώρηση από τις πατρογονικές εστίες Ελλήνων.
    Κατά τα λοιπά ευτυχώς ξεκίνησε εισαγγελική έρευνα για τη Δραγώνα η οποία ούσα ακόμη Ειδική Γραμματέας του Υπουργείου ΑΝΤΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ και πολυπράγμων υπερ-επαΐουσα καθηγήτρια Πανεπιστημίου, φέρεται ΝΑ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ.Γιατί δεν τίθεται σε αργία από την ηγεσία του Υπουργείου..?

  29. ataktos avatar
    ataktos 07/07/2010 19:33:49

    "Τα πτυχία copies κτώνται"
    (Σε τοίχο στην περιοχή Γκύζη)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.