Το σχέδιο αποσταθεροποίησης της κυβέρνησης και ο ΣΥΡΙΖΑ
05/04/2014 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το σχέδιο αποσταθεροποίησης της κυβέρνησης και ο ΣΥΡΙΖΑ

Το κόλπο είναι παλιό. Πώς «τρως» έναν πρωθυπουργό; Ρίχνεις στο τσουκάλι υποκλοπές, ρίχνεις κέντρα εντός και εκτός ΕΥΠ με κασέτες και βίντεο. Ρίχνεις και ορισμένους πρόθυμους ηλίθιους πολιτικούς. Και μέσα σε όλο αυτό το βρόμικο παιχνίδι, κυρίαρχο ρόλο παίζει ο ΣΥΡΙΖΑ και το αποδεικνύουμε...

Το σχέδιο αποσταθεροποίησης της κυβέρνησης με σκοπό να αλλάξει το πολιτικό τοπίο κατά πως συμφέρει ισχυρά επιχειρηματικά και πολιτικά συμφέροντα θα έχει και συνέχεια. Σας ενημερώσαμε για το γεγονός ότι κάποιοι απεργάζονται ραγδαίες πολιτικές αλλαγές ενώ ήδη σε κάποιους επιχειρηματικούς και εκδοτικούς κύκλους ακούγεται για τον Αντώνη Σαμαρά η φράση «ήρθε η ώρα να τον φάμε».

Το κόλπο είναι παλιό. Πώς «τρως» έναν πρωθυπουργό; Ρίχνεις στο τσουκάλι υποκλοπές, ρίχνεις κέντρα εντός και εκτός ΕΥΠ που έχουν κασέτες και τις κραδαίνουν στην... Ομόνοια. Ρίχνεις και ορισμένους πρόθυμους ηλίθιους πολιτικούς που κάνουν δήθεν δηλώσεις στήριξης στην κυβέρνηση και το μόνο που θέλουν είναι να δηλώσουν παρών στις εξελίξεις.

Το κόλπο το είχαμε δει και με τον Καραμανλή. Σκεφτείτε πώς έφυγε κακήν κακώς. Σκάνδαλα επί σκανδάλων, υποκλοπές, σχέδια δολοφονίας και ορισμένους Μητσοτακικούς (και Καραμανλικούς) να δηλώνουν πίστη στον αρχηγό. Μέχρι φυσικά να του ροκανίσουν την καρέκλα και να αναλάβουν αυτοί. Τότε λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο, δηλαδή χωρίς τον Αντώνη Σαμαρά που τους πήρε την μπουκιά από το στόμα.

Δεν του το συγχώρησαν. Του το κρατούσαν... μανιάτικο που έγινε αρχηγός της ΝΔ, που έγινε πρωθυπουργός, που επέδειξε μια απίστευτη σοβαρότητα και έβγαλε τη χώρα από την κρίση. Που έσωσε την Ελλάδα από τη χρεοκοπία και την παντοτινή υποδούλωση στους ξένους. Που τόλμησε να συνεργαστεί με τους προαιώνιους εχθρούς για το καλό της πατρίδας.

Ήρθε η ώρα να πληρώσει ο κ. Σαμαράς τα επίχειρα της στάσης του απέναντι στους νταβατζήδες των επιχειρήσεων και των εκδοτικών χώρων οι οποίοι είχαν άλλα σχέδια για την Ελλάδα. Είναι οι ίδιοι που συνέβαλαν στη διάλυση της χώρας, όχι μόνο οικονομικής αλλά και ιδεολογικής – αξιακής. Που έκαναν το «σημηταριό» εικόνισμα για τους απανταχού «προοδευτικάριους». Που μετέτρεψαν μέσα σε μια νύχτα τον «Γιωργάκη» σε «Γιώργαρο» και τον επέβαλαν για πρωθυπουργό. Και που μόλις κατάλαβαν τι είναι και το «παιδί της Αλλαγής» τον πέταξαν σαν στυμμένη λεμονόκουπα για να κάνουν αρχηγό του ΠΑΣΟΚ τον Βενιζέλο.

Όλοι αυτοί λοιπόν χρησιμοποιούν τώρα τα παλιά κόλπα, ουσιαστικά και επικοινωνιακά, που χρησιμοποίησαν και σε άλλες περιπτώσεις. Δείτε μόνο τι έχει γίνει το τελευταίο διήμερο. Κασέτες με ηχογραφήσεις και βίντεο μόνο που δεν πωλούνται στους πάγκους των παράνομων μεταναστών. Όπως πωλούνταν και τα ροζ βίντεο του Ζαχόπουλου.

Οι απαιτήσεις Βενιζέλου

Θα απειλούνται πρωθυπουργοί και πολιτικοί με αποκαλύψεις, θα γίνονται πολιτικές διευθετήσεις και εκβιασμοί. Όπως έκανε χθες ο Βενιζέλος. Πήγε στο Μαξίμου και απαίτησε να «καθαρίσει» το περιβάλλον του ο Σαμαράς. Αλλιώς, όπως μας πληροφορούσαν οι βουλευτές του, θα άρει τη στήριξή του και θα πάμε σε εκλογές.

Ο ένας βυσσοδομούμε κατά του Φαήλου Κρανιδιώτη, ο άλλος ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ κάποιος Ανδρουλάκης έλεγε ότι δε μπορεί να συνυπάρξει το ΠΑΣΟΚ με άλλους «Μπαλτάκους».

Δηλαδή ότι ο Σαμαράς συνυπάρχει με Βενιζέλους, Παπανδρέου και όλο εκείνο το συνονθύλευμα παπανδρεϊκών που διέλυσαν τη χώρα τα προηγούμενα χρόνια πώς να το εκλάβουμε; Ως... αγαθοεργία;

Ποιοι είναι αυτοί που τολμάνε να εκβιάζουν με διάλυση της κυβέρνησης; Οι πεθαμένοι που δεν θα πάρουν ούτε 2% στις εκλογές; Ο τελειωμένος Γ. Παπανδρέου που βγήκε να πει ότι δεν μπορεί το ΠΑΣΟΚ να στηρίζει την κυβέρνηση και που ο ίδιος δεν ψήφισε στη Βουλή το άρθρο για τις τράπεζες όταν ο ίδιος μοίραζε δισεκατομμύρια στους τραπεζίτες;

Το έχουμε ξαναγράψει. Χάρη τους κάνει ο Σαμαράς που τους έχει στην κυβέρνηση, αλλά αυτά είναι λάθη που έγιναν από την εποχή της κυβέρνησης Παπαδήμου. Όμως δεν είναι ώρα για αυτοκριτικές. Είναι η ώρα για δυναμική άμυνα απέναντι σε όσους σχεδιάζουν το πολιτικό τέλος του Σαμαρά το οποίο, όμως, στην παρούσα στιγμή θα είναι και τέλος για την πατρίδα, την οποία ο Σαμαράς ανέστησε από τον τάφο που την έβαλαν όλοι . Διότι εκεί πόνταραν όλοι όσοι έπαιξαν το βρόμικο παιχνίδι της Χρυσής Αυγής, την ημέρα που η Ελλάδα θα ανακοίνωνε την αλλαγή σελίδας στην οικονομία.

Και ο ρόλος του Τσίπρα;

Οι πληροφορίες μας λένε ότι επιχειρηματίες από εκείνους που πάντα ήθελαν την επιστροφή στη δραχμή, ή τουλάχιστον μια κυβέρνηση Τσίπρα που θα διαλύσει ότι επιτεύχθηκε με θυσίες, κιτρίνισαν από το φόβο τους βλέποντας στον Σαμαρά και τον Στουρνάρα να ανακοινώνουν την αρχή του τέλους της κρίσης. Όσοι ήθελαν να σκίσουν τα μνημόνια έχουν πάθει εγκεφαλικό που η χώρα βγαίνει στις αγορές και αναβαθμίζονται.

Μέσα σε όλο αυτό το βρόμικο παιχνίδι, κυρίαρχο ρόλο παίζει ο ΣΥΡΙΖΑ και μπορούμε να το αποδείξουμε. Ο Στάθης Παναγούλης, αυτός που θα μας λιντσάρει σαν τον Καντάφι, ομολόγησε το σχέδιο που υπάρχει και που το ξέρει αυτός γιατί όπως είπε «έχει δικές του πληροφορίες. Λέει λοιπόν ο κ. Παναγούλης, όπως γράφουμε σε χθεσινή ανάρτηση:

«Η πρόταση ήταν συγκεκριμένη και θα την καταλάβετε όλοι. Είναι σημαντική και προσέξτε την. Γι’ αυτό σας λέω ότι είναι ύποπτο το άρθρο 9 παρ. 3, γιατί στο πίσω μέρος του μυαλού η Κυβέρνηση έχει εκλογές και για τις 25 Μαΐου. Ήταν ένας ωμός εκβιασμός. Τους είχε προτείνει ότι με κάποιο τέχνασμα δεν θα κατεβάσει η Χρυσή Αυγή στο νομό Αττικής, στην Α΄ Αθηνών, στην Κορινθία και στη Μεσσηνία. Και δεν είναι καθόλου τυχαίο, κ. Πρόεδρε, το γεγονός ότι ο πρώην Βουλευτής της Χρυσής Αυγής, κ. Ευστάθιος Μπούκουρας, δεν πήγε όπως οι άλλοι στις φυλακές Κορυδαλλού, αλλά τον πήγαν στο Ναύπλιο για να τον - θα μου επιτρέψετε τη λαϊκή έκφραση - ψήσουν, όπως και πράγματι έγινε και αποφυλακίστηκε. Καταγγέλλω το συγκεκριμένο γεγονός. Είχε συχνές επαφές και μέσα και έξω από τη Βουλή»

Και στη συνέχεια: «Είναι πληροφορίες και στοιχεία που έχω εγώ. Θα δείτε και πολύ χειρότερα πράγματα, αν βγάλουν και τα υπόλοιπα βίντεο!!!”

Αφήστε δε που ο κ. Παναγούλης φαίνεται ότι παρακολουθούσε τον Μπαλτάκο και τις συναντήσεις που είχε με τους Χρυσαυγίτες.

Τι άλλο θέλουμε δηλαδή για να καταλάβουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ήξερε τι θα γίνει, είχε γνώση των κινήσεων του Κασιδιάρη;

Μαζί με τους Συριζαίους και οι επιχειρηματίες με προσβάσεις στο πολιτικό και μιντιακό σύστημα που θα πέσουν τις επόμενες ημέρες σαν τα γεράκια να κατασπαράξουν την κυβέρνηση. Παρακολουθείστε τι θα βγει τις επόμενες ώρες με «αποκαλύψεις» που θα... κάνουν πάταγο.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις

Δείτε και ένα απλό παράδειγμα. Τη φωτογραφία που δημοσιεύουμε στο τέλος και η οποία επελέγη (τυχαία;) από το Βήμα. Τον Αντώνη Σαμαρά μετά τη βόμβα Μπαλτάκου, μόνο πίσω από τη βαριά πόρτα του Μαξίμου, να φεύγει. Δεν είμαστε συνωμοσιολόγοι κύριοι, ξέρουμε πώς παίζεται το παιχνίδι της επικοινωνίας. Μια φωτογραφία ίσον χίλιες λέξεις, ένα ύπουλο κείμενο ίσον μια μαχαιριά και ορισμένες ανακοινώσεις υπουργών ή στελεχών της ΝΔ ίσον το «φιλί του Ιούδα». Διαβάστε πίσω από τις λέξεις και θα καταλάβετε τι εννοούμε. Και σημειώστε ότι αυτές τις ημέρες δύο εκδοτικά μαγαζιά προσπάθησαν να ρίξουν την κυβέρνηση αλλά δεν τους βγήκε.

[photo_1]

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 05/04/2014 07:13:15

    1)Δεν θα τους περάσει. Τα βατοπαίδια τέλος. 2)Δυστυχώς, διαχρονικά ο ρόλος της αντιπολιτευσης είναι να υπονομεύει την χώρα. Μόνο ο ΓΑΠ πρωτοτύπησε: την υπονόμευσε με τρομερή επιτυχία και σαν κυβέρνηση.

    • airman avatar
      airman @ Άπαντα Επιστάμενος 05/04/2014 08:02:00

      Δηλαδή επί αείμνηστου Ευάγγελου Αβέρωφ η αντιπολίτευση υπονόμευε τη Χώρα; Ή μήπως επί Κώστα Καραμανλή δεν "χτυπούσε " καμπανάκια, παρά το "μπάτε σκύλοι αλέστε" που επικρατούσε! Και μετά το 2009 τι έγινε; Εκτός κι αν από την αντιπολίτευση εξαιρείται η Αξιωματική αντιπολίτευση, οπότε μιλάμε για κάποιες - και πάντως όχι όλες τις υπόλοιπες - δυνάμεις της αντιπολίτευσης.

  2. η Dimi avatar
    η Dimi 05/04/2014 07:17:23

    Όλοι ανεξαιρέτως, κάποια στιγμή στη ζωή μας, αντιμετωπίζουμε αντιξοότητες, προκλήσεις, προδοσίες, αποτυχίες, προβλήματα, κακουχίες.. η λίστα είναι μακρά. Και συχνά, αυτές οι δοκιμασίες ζωής, διαρκούν εβδομάδες, μήνες, ίσως και χρόνια. Γι αυτό και είναι πολύ δύσκολο να πιστέψουμε ότι υπάρχει διέξοδος σωτηρίας και απαλλαγής μας από όλα αυτά. Για ν’ αναπνεύσουμε ελεύθερα, επιτέλους. Και όσο μεγαλύτερο το δυσεπίλυτο θέμα ζωής μας, τόσο περισσότερο κλεινόμαστε στον εαυτό μας και η απαισιοδοξία μάς τυλίγει. Όμως, με τη συμπεριφορά μας αυτή, προσκαλούμε τον αρνητισμό. Και ο αρνητισμός, δέχεται «τη πρόσκλησή μας». Και έρχεται για να μείνει, να μάς κλείνει το δρόμο, να μάς αυτοσαμποτάρει. Όμως, το ίδιο συμβαίνει και με τη θετική, την αισιόδοξη στάση ζωής. Μάς ενδυναμώνει, μάς τονώνει τo ηθικό, τη ψυχολογία, μάς βοηθάει ν’ αντιμετωπίζουμε στιβαρά τις κακουχίες, να γινόμαστε καλύτεροι και πιο δυνατοί. Κι αν το καλοσκεφτούμε, τι νόημα θα είχε μια ζωή προβλέψιμη, άνοστη, ανιαρή, χωρίς τις δυσκολίες της, τις προκλήσεις, τις ανατροπές της; Θα ήταν ουσιαστικά, μια ζωή που δεν τη ζήσαμε ποτέ. “Ακόμα και η πιο σκοτεινή νύχτα τελειώνει και ο ήλιος ανατέλλει” έχει πει ο Βίκτωρ Ουγκώ. “Toπιο σκληρό ατσάλι περνάει μέσα από τη πιο καυτή φωτιά” έχει πει ο Ντίκενς. Και ο Έλληνας Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, μέσα από την υψικάμινο της πολιτικής, βγαίνει δυνατότερος, σοφότερος, πιο προσεκτικός στις επιλογές του και πιο ενισχυμένος στη δύσκολη αντιμετώπιση των πολιτικών του αντιπάλων και εσωτερικών της Ελλάδας πολέμιων.

  3. albdla avatar
    albdla 05/04/2014 07:45:30

    Δεν ηταν στο βιντεο ο ΣΥΡΙΖΑ ο Μπαλτακος ηταν.

    • airman avatar
      airman @ albdla 05/04/2014 08:38:20

      Ο ΣΥΡΙΖΑ ξέρει πολλά για πολλούς! Πόσοι εξ αυτών άραγε έχουν "δέσει" στην Κουμουνδούρου; Εκτός κι αν κάποιοι μετρ της μπλόφας νομίζουν ότι όλοι οι υπόλοιποι είναι βλάκες.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ albdla 05/04/2014 08:47:59

      Οι Παναγουλης & Βουτσης τι ειναι ?Συριζαιοι με προιστορια ειναι .

    • Decimus Maximus avatar
      Decimus Maximus @ albdla 05/04/2014 09:09:50

      Διάβασε την ομιλία Παναγούλη στην ΒΟυλή σε άλλη ανάρτηση και δώσε μας μια εξήγηση. Να σου θυμίσω τον προβληματισμο για την ασυλία βουλευτων της ΧΑ και τις υπέρ τους απόψεις που εκφράστηκαν από κορυφαλία στελέχη σας;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ albdla 05/04/2014 11:38:46

      Απάντηση στο τι δουλειά έχει ο Παναγούλης με τη ΧΑ υπάρχει; Και στο γιατί τον έχει ακόμη βουλευτή του ο Τσίπρας; Άσε μην κουράζεσαι να δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα. Ο τίτλος του άρθρου τα λέει όλα. Και ξεκολλάτε. Το μνημόνιο τέλος. Λόγω Σαμαρά και υπομονής του λαού μας. Όχι λόγω Τσίπρα που εύχεται να μην τελειώσει το μνημόνιο προτού γίνει πρωθυπουργός. Γιατί μετά, σκάει η φούσκα που λέγεται σύριζα.

      • greekfournaris avatar
        greekfournaris @ Γεώργιος Τ. 05/04/2014 13:16:25

        Η λιτότητα μας νοιάζει να τελειώσει, όχι τα μνημόνια. Και μας νοιάζει να τελειώσει χθες. Οποιος μπορει να δωσει τελος στις πολιτικες λιτοτητας (οχι σε βαθος δεκαετιας, αλλα... χθες) ακομα και με... εποικηση στο διαστημα, αυτος θα βγει. Και παρακαλω ας μην αρχισουν οι διαφοροι νεοφιλελε ''εκσυγχρονιστες'' την γνωστη καραμελα για λαικισμους και μαγικες λυσεις, γιατι μπουχτησαμε.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ greekfournaris 05/04/2014 21:37:59

          Μπούχτισες να ακούς ότι δεν είναι υπόθεση μιας μέρας η ανάκαμψη και η αύξηση ρευστότητας και η μείωση της ανεργίας; Βαρέθηκες δηλαδή να ακούς την αλήθεια; Τότε φάε στη μάπα έναν ΓΑΠ ακόμη να έρθεις στα ίσια σου. Εμείς δοκιμάσαμε το ψέμα (δε το ψηφίσαμε όμως) και δε θέλουμε άλλο. Αλήθειες και μόνο γουστάρουμε.

          • Simon Bolivar V avatar
            Simon Bolivar V @ Γεώργιος Τ. 05/04/2014 22:44:16

            Ζάππειο και έτσι δηλαδή . Κανε μας την χαρη . Δεν ειμαστε χρυσοψαρα

  4. Evelyn avatar
    Evelyn 05/04/2014 07:57:25

    Πολυ σωστα τα λες.Το θεμα ειναι ομως οτι στους περισσοτερους Ελληνες αρεσουν τα <βρωμικα>και αυτο πολυ δυσκολα θα αλαξει.Ισως ο Σαμαρας να μην μας αξιζει.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Evelyn 05/04/2014 11:40:18

      Δυστυχώς συμφωνώ. Δε μαθαίνουμε από τα λάθη μας. Και είναι πρόσφατα τα γεγονότα με Βατοπαίδι και Καραμανλή, υποκλοπές μέσω Vodaphone, απόπειρα δολοφονίας λόγω αγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη. Ακριβής επανάληψη βλέπω. Μακάρι να ξυπνήσουμε έγκαιρα...

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Γεώργιος Τ. 05/04/2014 12:18:30

        Sequel, Γεώργιε! Μόνο πού πολλοί λοιδωροῦσαν τόν ΚΚ ὅτι παρέδωσε τήν χῶρα στό γιωργάκη. ᾿Ελπίζω καί φωνάζω τό πάθημα νά γίνη μάθημα. Δύο σημαντικές χρονικές στιγμές γιά τήν ῾Ελλάδα, δύο ἰσάριθμες προσπάθειες γιά ἀποδόμηση της.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Φωτεινή 05/04/2014 21:40:36

          Έτσι! Με τον Καραμανλή το πρόβλημα ήταν εσωκομματικό και τον έκανε να δείχνει ψυχολογικά πεσμένος τόσο που έδειχνε να τα έχει παρατήσει. Προσωπική εκτίμηση. Και εννοείται δικαιολογείται ανθρώπινα με όλα αυτά που είχαν προηγηθεί (πυρκαγιές, κάψιμο Αθήνας, απόπειρα δολοφονίας, στημένα σκάνδαλα, υποκλοπές, υπονόμευση από Ντόρα και λοιπούς και άλλα)

    • Simon Bolivar V avatar
      Simon Bolivar V @ Evelyn 05/04/2014 22:54:46

      Φυσικά . Αξιζουμε κατι καλυτερο

  5. airman avatar
    airman 05/04/2014 08:23:43

    "Χάρη τους κάνει ο Σαμαράς που τους έχει στην κυβέρνηση..." Ο Σαμαράς κάνει χάρη στη Χώρα που τους ανέχεται στην Κυβέρνηση. Κάποιοι εξ αυτών το "μεταφράζουν" ως αναγνώριση της μεταμέλειάς τους για το φαύλο παρελθόν τους και προσπαθούν να κρατηθούν από ένα κλαδί "ελιάς". Ο ηλίθιος ούτε συγχωρεί, ούτε ξεχνάει. Ο αφελής και συγχωρεί και ξεχνάει. Ο σοφός συγχωρεί αλλά ποτέ δεν ξεχνάει. Και ευτυχώς ο Πρωθυπουργός δεν είναι ούτε το πρώτο, ούτε το δεύτερο. Έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά και δεν θα λοξοδρομήσουμε ως το τέλος. Σε πείσμα όλων όσων για τους δικούς τους λόγους το απεύχονται, το καράβι δεν αλλάζει πορεία.

    • George L. avatar
      George L. @ airman 05/04/2014 20:45:11

      Οπως τα λες ειναι. Πρέπει απο δευτέρα το ΠΑΣΟΚ να φύγει απο την κυβέρνηση. :-)

  6. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 05/04/2014 08:33:27

    Ομως, σε αυτό το παιγνίδι κερδισμένος θα βγει ο Σαμαράς, αν φερθεί ως Ηγέτης.

  7. Διογένης avatar
    Διογένης 05/04/2014 09:01:28

    Η γνώμη μου είναι ότι δύσκολα θα πετύχει το σχέδιο αποσταθεροποίησης. Καταρχάς η δημοσιοποίηση του βίντεο εδειξε σε όλους τι σόι αλήτες είναι οι Χρυσαυγίτες. Συγγενικό μου πρόσωπο που ψήφισε Χ.Α. στις τελευταίες εκλογές, μου έλεγε χθες ότι "ο κόσμος τουλάχιστον τους θεωρούσε μπεσαλήδες. Τώρα που έδειξαν τέτοιο πρόσωπο, θα σταματήσει να τους ψηφίζει". "Ναι", ρωτάω εγώ, "αλλά εσύ γιατί τους ψήφισες τότε;". Και η απάντηση ήταν άκρως αποκαλυπτική: "Ο κόσμος ήθελε να δείξει την αγανάκτησή του, οπότε ψήφισε τους τρελούς. Δεν μπορεί όμως μια ζωή να ψηφίζει τους τρελούς". Μείον τουλάχιστον μία ψήφος λοιπόν, ακριβώς επειδή δημοσιοποιήθηκε το βίντεο. Και η δική μου αίσθηση είναι ότι η Χ.Α., με τη δημοσιοποίηση του βίντεο, διέβη έναν αδιόρατο Ρουβίκωνα, ταυτιζόμενη έμπρακτα με όλα εκείνα που κατήγγειλε. Πολύ απλά, με τη δημοσιοποίηση του βίντεο, η Χ.Α. κατέστη πολιτικώς μέρος της σαπίλας, την οποία υποτίθεται ότι πολεμά. Τουλάχιστον ο Θέμος Αναστασιάδης, όταν έπεσε στην κατοχή του το γνωστό DVD, είχε την εντιμότητα να ενημερώσει πρώτα το πρωθυπουργικό γραφείο. Ο Κασιδιάρης εδώ εμφανίζεται χίλιες φορές χειρότερος: Αντί, έστω, να μετέλθει μιας τέτοιας άθλιας μεθόδου για να βοηθήσει τον εαυτό του και τους δικούς του να γλιτώσουν τη φυλακή, ρουφιανεύει έναν ανθρωπο που (κακώς, κάκιστα) τον εμπιστεύτηκε και του μίλησε ανοικτά. Και το κάνει χωρίς εμφανή λόγο, μάλιστα δε σε χρονικό σημείο που εμφανώς βλάπτει τη χώρα και την έξοδο από την κρίση και με πιθανότατο στόχο ακριβώς την παρεμπόδιση της εξόδου από την κρίση. Συστημικότατοι αρθρογράφοι, όπως ο Θανάσης Μαυρίδης του capital.gr μιλούν ανοικτά για την πιθανότητα να ήταν "στημένη" η δημοσιοποίηση του βίντεο. Αυτό δεν είναι ήσσονος σημασίας. Δείχνει ότι υπάρχουν ξεκάθαρα αυτές οι δύο τάσσεις στην ελληνική κοινωνία. Και όποιος θέλει να είναι αντικειμενικός, αντιλαμβάνεται και διαισθάνεται τι περίπου συμβαίνει εδώ. Δεν ξέρω τι ακόμη θα βγάλουν από τη φαρέτρα τους οι εχθροί της χώρας, πάντως με τα μέχρι στιγμής μέσα δεν μπορούν, ακόμη, να ρίξουν την κυβέρνηση (εξαιρουμένου του ΓΑΠ, που όντως μπορεί να κάνει ζημιά). Το Σαββατοκύριακο που διανύουμε θα είναι κρίσιμο. Η κυβέρνηση πρέπει να αντέξει αυτές τις ημέρες και σιγά σιγά να ξαναπάρει την πρωτοβουλία των κινήσεων. Μάλλον είναι, ας ελπίσουμε να είναι, οι τελευταίοι σπασμοί του θηρίου. Και βέβαια, το παν είναι ο Σαμαράς να είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμος να κερδίσει εθνικές εκλογές.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Διογένης 05/04/2014 11:42:13

      Άψογος!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Διογένης 05/04/2014 13:38:59

      επιχείρηση 'τανάλια' δύο σκέλη (ΧΑ - ΣΥΡΙΖΑ) και ένα χέρι να τα κρατάει και φυσικά ο Γιώργος εφεδρεία, περιμένει να του σφυρίξουν πάλι παίδες δεν ξέρω γιατί αλλά δυσκολεύομαι να είμαι πολύ αισιόδοξος

    • ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ @ Διογένης 06/04/2014 09:26:20

      Η αναλυση σας ειναι παρα πολυ σωστη.

  8. Decimus Maximus avatar
    Decimus Maximus 05/04/2014 09:01:53

    Ο Α. Γωργιάδης μιλώντας το πρωί στο ΣΚΑΙ διερωτήθηκε «από πού γνωρίζει ο κ. Παναγούλης ότι υπάρχουν κι αλλά βίντεο με συνομιλίες, όπως δήλωσε στη Βουλή; Άρα τα εχει δει».
    Προσέθεσε μάλιστα πως ο κ. Παναγούλης ήταν διατεθειμένος να εμφανιστεί και ως μάρτυρας υπεράσπισης για τη ΧΑ.

    «Γιατί τον καλύπτουν ενώ είχε τέτοιες επαφές; Εμείς τον Μπαλτάκο τον διώξαμε αμέσως», συμπλήρωσε.

    Πηγή: http://www.skai.gr/news/politics/article/255406/georgiadis-oi-eisaggeleis-na-kalesoun-tous-roufianous-kai-hafiedes-hrusaugites-an-ehoun-kati/#ixzz2xzcWG720 Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Decimus Maximus 05/04/2014 11:42:39

      Κο-κο-κο ο σύριζα και οι ενταταλμένοι του γραφιάδες εδώ...

    • Aristea avatar
      Aristea @ Decimus Maximus 05/04/2014 15:01:57

      Κάτι τύποι σαν τον Γεωργιάδη εδιωξαν εμας και πολλούς νεοδημοκρατες απο τη ΝΔ. Εκτος αν σας αρέσει να εκπροσωπούν τη ΝΔ η μέχρι χθές χυδαίοι υβριστές της. Πανταχου παρών ο Γεωργιάδης και κοινοβουλευτικός εκπροσωπος ο Βορίδης. Η κατάντια σε όλο της το μεγαλείο.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Aristea 05/04/2014 21:43:59

        Ας μιλήσουν οι νεοδημοκράτες αναντάμ-παπαντάμ τότε. Και Βορίδης με Γεωργιάδη είχαν τσακωθεί καιρό προτού φύγουν από το ΛΑΟΣ με τον Καρατζαφέρη. Δεν ήταν του ίδιου μήκους κύματος. Και το να αλλάζει κάποιος γνώμη για κάποιον όταν τον γνωρίζει από κοντά σε σχέση με την αρχική γνώμη όταν είναι πολιτικός αντίπαλος είναι λογικό. Εδώ ποδοσφαιρική ομάδα αλλάζει κάποιος και αλλάζει δηλώσεις για να πει ότι ήταν με τη νέα ομάδα από μικρό παιδί ενώ τα ίδια έλεγε και στην προηγούμενη. Οι πολιτικοί πρέπει να κρίνονται κυρίως από το έργο. Όποιος δουλεύει να ενθαρρύνεται και οι τεμπέληδες στην άκρη.

  9. iconology2009 avatar
    iconology2009 05/04/2014 09:06:23

    Νομίζω ότι επικοινωνιακά πρέπει να προβληθεί η συνδυαστική δράση της Χρυσής Αυγής και του Γιώργου Παπανδρέου. Μόνο φαινομενικά οι αφετηρίες τους μοιάζουν διαφορετικές.Στη πραγματικότητα ενεργούν συντονισμένα μέσω εκείνου που τους υποκινεί. Ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει τη δουλειά του, αντιπολίτευση είναι, είναι υποχρεωμένος να λειτουργεί έτσι.Είναι στη φύση της κάθε αντιπολίτευσης έτσι να λειτουργεί. Το θέμα είναι να καταδειχθεί με ποιων τις ενέργειες ωφελείται, άρα αυτές οι ενέργειες αυτών των δυνάμεων-που και καλά είναι ασύμβατες με το ΣΥΡΙΖΑ να αναδειχθούν σαν εκ των πραγμάτων στρατηγικοί και προγραμματικοί τους εταίροι. Ειδική μνεία πρέπει να γίνει για την περίπτωση του Γιώργου Παπανδρέου που, καθόλου συμπτωματικά, με την επανεμφάνιση μετά από δύο ολόκληρα χρόνια σαν VIP τουρίστα στα πολυτελέστερα χάνια του κόσμου, μοιάζει να έρχεται στη κατάλληλη στιγμή που θα τινάξει τα πράγματα ξανά στον αέρα. Δυστυχώς η κυβερνητική πλειοψηφία είναι εύθραυστη και η ψήφος του Παπανδρέου αναγκαστικά πολύτιμη. Νάστε σίγουροι ότι αυτός ο φραγκοφονιάς-είναι ένα θέμα πώς καταφέρνει και κάνει τόσο σκανδαλιστικά πολυτελή βίο-θα το πουλήσει ακριβά το τομάρι της ψήφου του-της δικής του και των λίγων αλλά κρίσιμων για την οριακή πλειοψηφία στη Βουλή. Πρέπει επικοινωνιακά να αποδομηθεί η πολιτική αλητεία του και να αναδειχθεί ο ύπουλος ρόλος του. Έχω μια υποψία ότι ο Βενιζέλος κάποιο άσο έχει στο μανίκι του για τον αδίστακτο αυτό γόνο και δεν θα του χαριστεί αν τυχόν κινδυνέψει την υστεροφημία που θέλει να εξασφαλίσει να τη χάσει από επιπολαιότητες του ανεύθυνου και εγκληματικού Παπανδρέου. Πρέπει όμως όλο το πολιτικό σύστημα να συντονιστεί προς αυτό το σκοπό-η ανάλυση της ψήφου του ΓΑΠ που έκανε η Λιάνα Κανέλλη ήταν ό,τι αποδομητικότερο της ελεεινής αυτής περσόνας άκουσα αυτές τις μέρες. Δυό φωνές όμως δεν φτάνουν: ο Παπανδρέου είναι ο κοινός μας εχθρός. Δεν είναι τυχαίο ότι ένα σωρό παπανδρεϊκοί έχουν περίοπτες πια θέσεις στο ΣΥΡΙΖΑ ή πρόκειται σύντομα να τις αποκτήσουν.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ iconology2009 05/04/2014 09:18:30

      Πολύ σωστά. Ήθελα κι εγώ να γράψω για το ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι το πρώτιστο, αλλά εσύ πολύ σωστά το τοποθετείς στο επίπεδο του ΓΑΠ. Έχω τρελαθεί τις τελευταίες ημέρες να βλέπω σε δήθεν αντιμνημονιακά μπλογκ να βγαίνουν και να πανηγυρίζουν διότι, λέει, ο ΓΑΠ ζητεί από το ΠΑΣΟΚ να ρίξει την κυβέρνηση. Καλά, έχουμε τρελαθεί τελείως; Έστω, ελεεινός και τρισάθλιος ο Σαμαράς, εκτέλεσε το Μνημόνιο. Συγκρίνεται όμως με τον ΓΑΠ, τον άνθρωπο που εσκεμμένα ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ το Μνημόνιο και το κατέστησε συστημική αναγκαιότητα για την ελληνική κοινωνία; Και να μην αναρωτιούνται τόσο δα λιγάκι αν τυχόν και υπάρχει σκοπιμότητα πίσω από τον δολιότατο ΓΑΠ, που ακριβώς αυτή τη στιγμή των βίντεο της Χ.Α. βγαίνει και ζητάει να πέσει η κυβέρνηση; Ο ΣΥΡΙΖΑ πραγματικά έρχεται τρίτος και καταϊδρωμένος σε αυτή την επίθεση, θα έλεγα τέταρτος, πίσω ακόμη και από τη Moody's. Όπως σωστά λες, αντιπολίτευση είναι, τη δουλειά της κάνει. Το ίδιο θα μπορούσαμε να πούμε ακόμη και για τον Κασιδιάρη, αν είχε χρησιμοποιήσει το βίντεο για να ωφελήσει πολιτικά-δικαστικά το κόμμα του, σε χρονική στιγμή κατάλληλη προς τούτο. Από μίσος για το Σαμαρά ή δεν ξέρω κι εγώ για τι άλλο (ίσως για τη δικαίωση του εγώ τους έναντι αυτής της κυβέρνησης που τους "πούλησε" και έγινε μνημονιακή;) προτιμούν να ταυτιστούν με τον ΓΑΠ! "Αντιμνημονιακοί", σου λέει μετά! Δεν ξέρω, παίρνω προσωρινά πίσω την προηγούμενη αισιοδοξία μου. Ίσως και να μην υπάρχει καμία ελπίδα για τη χώρα του "λεφτά υπάρχουν".

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Διογένης 05/04/2014 11:47:55

        "Από μίσος για το Σαμαρά ή δεν ξέρω κι εγώ για τι άλλο (ίσως για τη δικαίωση του εγώ τους έναντι αυτής της κυβέρνησης που τους "πούλησε" και έγινε μνημονιακή;) προτιμούν να ταυτιστούν με τον ΓΑΠ! "Αντιμνημονιακοί", σου λέει μετά!" Δεν υπάρχουν αντιμνημονιακοί άλλοι εκτός Σαμαρά. Απόδειξη: Αυτός μας βγάζει από το μνημόνιο με επαναδιαπραγματεύσεις που ακύρωσαν νέα μέτρα και εξασφάλισαν χρηματοδότηση της χώρας στα επόμενα χρόνια. Και έρχεται και μείωση χρέους από τους δανειστές. Οι υπόλοιποι τι έκαναν; Επένδυσαν στην απόγνωση και τον τρόμο του λαού μιλώντας για 6000 αυτοκτονίες ενώ είναι στα ίδια επίπεδα με το προ κρίσης μόνο και μόνο για να πάρουν ψήφους και να ρίξουν την εκλεγμένη κυβέρνηση με το ζόρι. Ουκρανία στυλ. Ναζί και ακροδεξιοί (ανελ) παρέα με ανθέλληνες (σύριζα) αρκεί να καταστραφεί η χώρα και να πάρουν ξανά τον έλεγχο οι ΗΠΑ, ειδικά τώρα που αποδεδειγμένα έχουμε τεράστια κοιτάσματα τα οποία μας οδηγούν σε τεράστια ανάκαμψη στα επόμενα 5 χρόνια. Λίγη λογική τα κάνει όλα απλά. Μόνο που τη χάσαμε εδώ και δεκαετίες όταν μόνη μας αξία έγινε το χρήμα...

    • airman avatar
      airman @ iconology2009 05/04/2014 09:28:13

      ".. η ψήφος του Παπανδρέου αναγκαστικά πολύτιμη" Γι' αυτό κατά την πρώτη ανάγνωση των ονομάτων στην ψηφοφορία το βράδυ της Κυριακής πήγε "βόλτα" και μόλις "πέρασε" το νομοσχέδιο γύρισε και σήκωσε μπαϊράκι εκ του ασφαλούς! Το πόσο "πολύτιμη" είναι η ψήφος του το ξέρει και ο ίδιος. Ας τολμήσει να ανοίξει την πόρτα επιστροφής στο χάος που ο ίδιος δημιούργησε σαν Πρωθυπουργός! Υ.Γ. Όχι "ως" Πρωθυπουργός αλλά "σαν" Πρωθυπουργός, γιατί το θεσμό του Πρωθυπουργού δεν τον υπηρέτησε.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ airman 05/04/2014 16:57:53

        o κύκλος αυτής της κυβέρνησης κάποια στιγμή νομοτελειακά θα κλείσει. Το ο'τι καταφερε να παραμείνει σχεδόν δύο χρόνια το θεωρώ θαύμα. Αν όμως κλείσει ο κύκλος χωρίς η τελευταια πράξη να είναι Ειδικό Δικαστήριο για Παπανδρέου και συνεργούς - με στήριξη απο άλλες πτέρυγες - είμαστε χαμένοι απο χέρι και οσα έγιναν δώρον άδωρον

  10. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 05/04/2014 09:15:16

    η κυβερνηση εχει το πανω χερι και με τους εκδοτες και με τους καναλαρχες ,κατεστραμενες επιχειρησεις ειναι που αν δεν ειχαι προλκητικα ευνοικη μεταχειρηση απο τις τραπεζες δεν θα υπηρχαν χρονια τωρα,η αγορα στεναζει απο ελλειψη ρευστου κι αυτοι ως δια μαγειας παντα ξελασπωνουν,το τοπιο με τις προσωρινες αδειες ομιχλωδες μονιμως,αν απλως ο Σαμαρας ζητουσε τα νομιμα θακερδιζε πολλα και θα εβαζε κι ολη την αντιπολιτευση στη γωνια που σκουζει για τη διαπλοκη και ειτε και καλα κανει εμπαργκο σε καποια καναλια ειτε ουρει στις πορτες τους,

    • X Rhodesian s.a.s avatar
      X Rhodesian s.a.s @ ΝΙΚΟΣ Π 05/04/2014 11:12:43

      Συμφωνώ απόλυτα. Με όλη τη στρατιά των Πρετεντέρη,Τρέμη,Καψή,Ευαγγελάτο, Σπυράκη [συγχαρητηρια για την υποψηφιότητα-ξεπλήρωμα γραμματίου],Κοσιώνη,Π'δημητρίου και τόσων άλλων 'έγκριτων' δημοσιογραφων μπουμπουκιών, δεν θα φοβόμουν τίποτα σαν κυβέρνηση. Περισσότερο τον Μπένυ θα φοβόμουν που δήλωσε οτι είναι ο 'εγγυητής της κυβερνητικής σταθερότητας...' . Φόβος λοιπόν ουδείς..μην ξεχνάμε και τα μαξιλαράκια κατα δήλωση Σαμαρά... βλέπε Ελιές, Ποτάμια, Οικονόμου, Λοβέρδου-Αιδόνη και φυσικά του τιτανομέγιστου Ψαριανού.. Αυτά και μην ανησυχείτε... η δουλειά πρέπει να γίνει παση θυσία και μόνο όταν γίνει , τότε και μόνο τότε θα κινδυνεύσει η κυβέρνηση.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ X Rhodesian s.a.s 05/04/2014 11:38:32

        Ασχετα με το θέμα ,επειδή έχω κάποιο...αφρικάνικο (αποικιοκρατικο!) background, το όνομα που χρησιμοποιείς είναι τυχαίο ή όχι? (RLI??)

        • X Rhodesian s.a.s avatar
          X Rhodesian s.a.s @ ΣΤΕΛΙΟΣ 05/04/2014 13:25:56

          Ο αδερφός του πατέρα μου ήταν στους s.a.s μέχρι που επαναπατριστηκε αναγκαστικά το 81. Εγώ απλά επηρεάστηκα μεγαλώνοντας απο τις ιστορίες και τα βιώματά του.Με καθήλωναν οι αφηγήσεις του, ως την ημέρα που 'έφυγε'. Και 'έφυγε' σαν Rhodie οπως και έζησε.

          • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
            ΣΤΕΛΙΟΣ @ X Rhodesian s.a.s 05/04/2014 14:21:44

            Πολύ ενδιαφέρον.

  11. Simon Bolivar V avatar
    Simon Bolivar V 05/04/2014 09:28:31

    Το γαρ πολυ της θλιψεως γεννα παραφροσυνη

  12. Άλυτη εξίσωση avatar
    Άλυτη εξίσωση 05/04/2014 09:33:23

    Η όλη υπόθεση κινητοποίηση-επέμβαση της Δικαιοσύνης όσον αφορά τη δράση της Χ.Α με στόχο οι όποιοι υπεύθυνοι για αποδεδειγμένα εγκλήματα Χρυσαυγίτες να καταδικαστούν και να τιμωρηθούν σύμφωνα με τους υφιστάμενους νόμους, ΔΕΝ έγινε με τη σοβαρότητα, την ψυχραιμία και τη σύνεση που θα θωράκιζε την κυβέρνηση του κ. Α. Σαμαρά και τον ίδιον προσωπικά απέναντι σε κατηγορίες και μη αβάσιμες υποψίες, για ιδιοτελή μικροσυμφεροντολογικά κίνητρα που ώθησαν σε άχρηστες υπερβολές (Αντιτρομοκρατική, Τζιπ, χειροπέδες, θεατρική παρουσίαση κ.λπ) και αμετροεπή συμπεριφορά. Δυστυχώς, επιλέχτηκαν κινήσεις-πρόκληση που αποπειράθηκαν να εντυπωσιάσουν περιστασιακά την κοινή γνώμη. Οι ...τυμπανοκρουσίες και οι διθύραμβοι από τους άθλιους εξαγορασμένους παπαγάλους των ΜΜΕ δε, συνέτειναν στην παγίωση της πεποίθησης της πλειοψηφίας των Ελλήνων, ότι η Χ.Α επιχειρείται να αποδυναμωθεί πολιτικά με στόχο τον προσεταιρισμό των ψηφοφόρων που την επέλεξαν στις τελευταίες εκλογές. Τα υπόλοιπα που συνέβησαν και συμβαίνουν, είναι αποτελέσματα εκείνου του πρώτουμεγάλου λάθους στην τακτική επιλογή και στην ‘’παρουσίασή’’ της. Ο ανισόρροπος κ. Κασιδιάρης και η κομπανία του, ο ….Αρχηγός και η φυλακωμένη συμμορία, δεν είναι Δράκουλες να τους ξορκίσεις με τα ...σκόρδα και σταυρούς. Είναι τα παράγωγα της ανοχής στη βία και ο καθρέφτης της ριζωμένης αποστροφής ενός σημαντικού ποσοστού των πολιτών, απέναντι στο διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα. Με κινήσεις ρεσάλτο και τους φάγαμε αδέρφια, δεν πολεμιέται ο φασισμός. Ποτέ δεν τον νικάς με τα …..όπλα του. Πρέπει ν΄αποδειχτείς στην πράξη ανώτερός του ηθικά, πολιτικά, διανοητικά και ψυχικά. Υ.Γ : Δεν είμαστε στην πλειοψηφία μας νομίζωτίποτε…’’χάπατα’’, για να μας κοροϊδεύουνε όλοι αυτοί οι πολύχρωμοι και σοβαροφανείς σαλτιμπάγκοι, που παριστάνουν τους ….σωτήρες μας. Καταλαβαίνουμε απόλυτα τι ακριβώς συμβαίνει. Μετά δε την απάνθρωπη κι αισχρή μας μεταχείριση των τελευταίων ετών απ΄όλους τους, γίναμε ….δύσκολα διαχειρίσιμοι και δύσκολα κατευθυνόμενοι.

  13. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 05/04/2014 11:16:33

    Κρίμα ρε ,κρίμα. Χθές δήλωσα Χ.Α , αλλα δεν είχα πρόβλημα και να σχολιάσω ευθαρσώς "κρίμα ,γιατί αναμφισβήτητα ο Σαμαράς έσωσε τη χώρα απο το χείλος του γκρεμού" Το επαναλαμβάνω. Κρίμα ,να πάνε όλα χαμένα για ένα κούφιο "μπράβο" απ' τις Εβραιο-Αμερικανικες οργανώσεις- που τώρα που τελειώνει ο Ερντογάν ,θα μας πουλήσουν πάλι άμεσα για χάρη της αγαπημένης τους Τουρκίας...

  14. Γιάννης Κιαπέκος avatar
    Γιάννης Κιαπέκος 05/04/2014 12:12:25

    «Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε» ο Μπαλτάκος εγκαλείται (από τους βουλευτές της Ν.Δ. τουλάχιστον) όχι για όσα είπε ή για όσα έπραξε αλλά γιατί έπεσε στη «λούμπα» του Κασιδιάρη. Εδώ ισχύει το μότο των Αμερικάνων «μπορείς να κάνεις ότι θέλεις αρκεί να μη σε πιάσουν» Τώρα σχετικά με την ουσία της υπόθεσης - ελπίζω & εύχομαι η υπόθεση της Χρυσής Αυγής να είναι «δεμένη» νομικά γιατί σε αντίθετη περίπτωση , που το δικαστήριο αθωώσει τον Μιχαλολιάκο λόγω ελλείψεως αποδείξεων , καλλίτερα να μεταναστεύσουμε σε άλλη χώρα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιάννης Κιαπέκος 05/04/2014 21:49:21

      Δεν κατάλαβα πως τα εννοείς όσα λες. Τι έκανε ο Σαμαράς πέρα από το να τους λέει ναζιστές και εγκληματική οργάνωση ή συμμορία -που είναι από όσα στοιχεία (μαρτυρίες πρώην μελών, φώτο, βίντεο) υπάρχουν- και το να μαζέψουν στοιχεία να τα παραδώσουν στην εισαγγελία; Παράνομα έπραξε ο Σαμαράς; Ίσα-ίσα που μετά τη δολοφονία, αν δε το έκανε ο Σαμαράς, θα το έκανε ο οποιοσδήποτε δικηγοράκος που θα είχε κάποιο όφελος να το κάνει. Τα στοιχεία περί την ΧΑ υπήρχαν καιρό. Μόνο ο φόνος και τα τηλεφωνήματα έλειπαν να δέσει η υπόθεση. Και μετά άνοιξαν πολλά στόματα και βρέθηκε υλικό από υπολογιστές τους. Που είναι το περίεργο δηλαδή;

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ Γεώργιος Τ. 05/04/2014 22:22:54

        Δε καταλαβαίνω γιατί μπλέκεις τον Σαμαρά. Αν και αν πάρω τοις μετρητοίς όσα είπε ο Μπαλτάκος, το κίνητρο της δίωξης δεν ήταν η δράση της Χ.Α. αλλά το γεγονός ότι «έκοβε» εκλογικά από την Ν.Δ. Τέλος, ωραία αυτά που αναφέρεις περί στομάτων που «άνοιξαν» ,ηλεκτρονικών υπολογιστών , τηλεφωνημάτων κ.λ.π. όμως συμμεριζόμενος τις ανησυχίες έγκριτων δημοσιογράφων όπως Ν.Χατζινικολάου, Σ.Λυγιρού κ.λ.π. ελπίζω & εύχομαι και οι δικαστές στο ακροατήριο να θεωρήσουν τα στοιχεία αυτά ικανά για να τους καταδικάσουν αλλιώς ... «μαύρο φίδι μας έφαγε»

  15. sender avatar
    sender 05/04/2014 12:36:36

    Και τώρα μπαίνει σιγά-σιγά στο κάδρο και ο πρωταγωνιστής [που τον θυμούνται όλοι στο τέλος],δηλαδή ο λαός.Το ερώτημα είναι τι συμπεράσματα βγάζει,έγινε σοφότερος,αν αντιλαμβάνεται την αλήθεια και αν διακρίνει το ύπουλο και βρώμικο παιχνίδι που εξελίσσεται εις βάρος του.Γιατί,φοβάμαι,ότι παραπλανημένος πάλι από τα λυσσασμένα κέντρα[είναι πολλά τα λεφτά],θα βγάλει μόνος του τα ματάκια του ακόμα μια φορά.Ναι,σωστά τονίζεται ο ρόλος Παπανδρέου.Ας γίνει τώρα η εξεταστική,να χάσει την έδρα του,και να δεί το τέλος της σκοτεινής του καριέρας.Αλλά η μαύρη κληρονομιά του παπανδρέικου,ως μεταλλαγμένο πασοκ,θα βαραίνει την χώρα επ'αόριστον.

  16. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 05/04/2014 12:50:35

    Να ξέρετε πάντως όσοι ψάχνετε για ¨βαθύτερα αίτια" και "σκοτεινά κέντρα" κλπ, ότι, όπως είχε νομίζω πει ο γέρο Καραμανλής, πολλά πράγματα στην πολιτική εξηγούνται από την ανθρώπινη βλακεία. Το baltak-gate εμπίπτει στην κατηγορία αυτή.

    • ΝδΑθήνα avatar
      ΝδΑθήνα @ ΒΙΣ 05/04/2014 14:23:30

      Ακριβώς όπως τα λες είναι ! Η αλήθεια είναι απλή και κάποιοι βλέπουν πίσω από αυτή το τρίγωνο των βερμούδων.Ποιος Παναγούλης βρε παιδιά ; Λόγια του αέρα λέει ο άνθρωπος. Δυστυχώς ο ΑΣ έχασε τον έλεγχο στο περιβάλλον του όπως ο ΚΚ. Αλλαγή ηγεσίας και ρόλων χρειάζεται η Νδ αν χάσει τις εκλογές με διαφορά. Ο Αβραμοπουλος θα ενώσει τη παράταξη και θα φέρει πίσω όσους φεύγουν προς αριστερά. Η Ελλάς το 2020 θα είναι πιο ισχυρή από το 2004 με αυτοδύναμη ισχυρή ΝΔ και το ΣΎΡΙΖΑ στο 10 % max.

      • airman avatar
        airman @ ΝδΑθήνα 05/04/2014 15:44:40

        Πάρτο αλλιώς, θα βρεις!!!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΝδΑθήνα 05/04/2014 17:16:23

        "Ο Αβραμόπουλος θα ενώσει την παράταξη";; Πείτε μου ότι διαβάζω λάθος!!!

        • airman avatar
          airman @ ΒΙΣ 05/04/2014 18:29:07

          "... και θα φέρει πίσω όσους φεύγουν προς αριστερά" Τώρα διαβάζεις σωστά!!!

      • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
        Θόδωρος 17.06.2014 @ ΝδΑθήνα 05/04/2014 17:35:11

        Ο Αβραμόπουλος? Όχι, ο Λαφαζάνης?!..

        • airman avatar
          airman @ Θόδωρος 17.06.2014 05/04/2014 18:31:38

          Ούτε ο Αβραμόπουλος, ούτε ο Λαφαζάνης. Ο Σκουρλέτης είναι ο πλέον κατάλληλος!!!

          • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
            Θόδωρος 17.06.2014 @ airman 06/04/2014 10:03:23

            Χα, χα! Το βαρύναμε!..

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ ΝδΑθήνα 05/04/2014 18:14:25

        ΝδΑθήνα, Καλῶς την/τον. ᾿Αβραμοντορική;;;;

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΝδΑθήνα 05/04/2014 21:50:32

        Απίστευτο σχόλιο. Μέσα στη βαβούρα των ημερών και ένας χιουμορίστας. Ευχαριστούμε για την ευθυμία που μας προκάλεσες!

  17. Athinaios avatar
    Athinaios 05/04/2014 14:58:46

    Το θεμα ειναι να μην παραβιαζεται απο την κυβερνηση το δημοκρατικο πολιτευμα, τα ανθρωπινα δικαιωματα, η λαικη κυριαρχια και η αρχη της διακρισης των εξουσιων. Ολα τα αλλα ειναι θεωριες συνομοσιας.................................................

    • mavors avatar
      mavors @ Athinaios 05/04/2014 15:37:54

      ναι ναι, ειδικα αυτο το τελευταιο περι διακρισης εξουσιων. Πρεπει να ειναι καποιος πολυ ψεκασμενος για να μην βλεπει οτι το συγκεκριμένο το σεβονται και το τηρουν ολοι. την διακριση εξουσιων και τα ματια μας.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Athinaios 05/04/2014 17:18:24

      "Διάκριση εξουσιών", ειδικά της δικαστικής από την εκτελεστική; Αυτό ισχύει στον Montesquieu, θεωρητικώς, ενδεχομένως στην πράξη να ισχύει και στην Ελβετία. Για αλλού, θα σε γελάσω...

  18. ας το καλό! avatar
    ας το καλό! 05/04/2014 20:58:03

    "Χάρη τους κάνει ο Σαμαράς που τους έχει στην κυβέρνηση"... Ας τους διώξει λοιπόν.

  19. Panagiotis avatar
    Panagiotis 05/04/2014 22:32:07

    Αντώνη που είναι η σύσταση εξεταστικής επιτροπής για το πως μπήκαμε στο Μνημόνιο;, Σκάνδαλα με υποβρύχια που γέρνουν; έδωσες πλήρη κάλυψη σε Βενιζέλο, Σημίτης, Παπανδρέου..όλοι "καθαροί";...αυτά είναι τα λάθη σου και όχι μόνο γιαυτά α η Αγία Οικογένεια νομίζετε ότι είναι εκτός από τις "τρικλοποδιές";..κούνια που σας κούναγε!

  20. Ηλίας avatar
    Ηλίας 06/04/2014 10:39:36

    Τι λέτε ρε μάγκες??? Μήπως θυμάστε τι πήραν τα κόμματα στις εκλογές του Μαίου ?? Από πια πλειοψηφία νομιμοποιούνται οι πολιτικές τύπου Μπαλτάκου ?? Να διώξει ποιους ο Σαμαράς ?? Μήπως πήρε (ή έχει) 40-45% και δεν το ξέρω?? Το καλύτερο για τη χώρα είναι να παραιτηθεί από πρωθυπουργός (γιατί έκανε πολλές λάθος επιλογές), να δημιουργηθεί νέα κυβέρνηση (με κοινά αποδεκτό πρωθυπουργό) από την παρούσα βουλή και να συνεχίσουμε.

    • Decimus Maximus avatar
      Decimus Maximus @ Ηλίας 06/04/2014 10:53:57

      Μας λες δηλαδή να κάνουμε αυτό που θέλει η διαπλοκή; Μήπως έχεις και το όνομα του "πρωθυπουργού"; Κι αν δεν έχει ο Σαμαράς πλειοψηφία, έχει ο ΣΥΡΙΖΑ, ή τα χρυσάυγουλα καϋμένε μου; Ή μήπως προτιμάς τον κυρ Φώτη;

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ Decimus Maximus 07/04/2014 11:28:10

        Θα μου πεις κι εμένα πια είναι η "διαπλοκή" ?? Εντάξει το site είναι φιλοσαμαρικό αλλά μην το ξεφτιλίσουμε τελείως.

  21. Ερνέστος avatar
    Ερνέστος 06/04/2014 18:15:56

    Factor αξίζει ένα άρθρο για τους Συριζαίους ΒΠ. Υποψήφια δήμαρχος Φιλοθέης-Ψυχικού κατέρχεται στις επικείμενες εκλογές η σύζυγος του κοινοβουλευτικού εκπροσωπου του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Παπαδημούλη, Νάντια Σουμπασάκη, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Ενεργοί Πολίτες». Όπως λέει και η ίδια, η παράταξη μπορεί να έχει τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ, είναι όμως υπερκομματική. Δυναμικό χαρτοφυλάκιο μετοχών, ομολόγων και αμοιβαίων κεφαλαίων εσωτερικού και εξωτερικού με συνολική αξία κτήσης830.600ευρώ διαθέτει ο βουλευτής Β’ Αθήνας, κ. Δημήτρης Παπαδημούλης. Το χαρτοφυλάκιο των 14 τίτλων του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ έχει κυρίως διεθνή προσανατολισμό, αφού περιλαμβάνει τοποθετήσεις στις αγορές Ευρώπης, Ασίας και Ινδίας. Το ζεύγος Παπαδημούλη διαθέτει τραπεζικό λογαριασμό 454.378 ευρώ,ενώ ο βουλευτής είναι συνδικαιούχος σε ακόμα 8 βιβλιάρια με το συνολικό ύψος των ποσών αυτών να είναι της τάξης των 499.000 ευρώ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.