#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/05/2011 12:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το συμβούλιο αρχηγών επιβεβαίωσε ότι το Μνημόνιο και ο Γ. Παπανδρέου απέτυχαν



του Κώστα Ροδινού

Αν ο κ. Παπανδρέου επένδυσε στην συμφωνία των πολιτικών αρχηγών,  μάλλον  δεν του βγήκε το ρίσκο. Χώρια που  έστειλε λάθος μηνύματα, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό. Γιατί ουσιαστικά τίποτα δεν είχε αλλάξει στις θέσεις των πολιτικών αρχηγών από  τις προηγηθείσες  κατ’ ιδίαν συναντήσεις. Ούτε και αυτός κάτι νεώτερο είχε να προσκομίσει στη συζήτηση.

Επομένως η στόχευση ήταν λάθος εξ αρχής. Αδικαιολόγητη και η σπουδή της Προεδρίας να συγκαλέσει το συμβούλιο, χωρίς προηγουμένως να έχει εξασφαλίσει  ένα ελάχιστο επίπεδο συναίνεσης. Ο  Πρόεδρος της Δημοκρατίας, εμφανίστηκε  να εμπλέκεται, αδικαιολογήτως από τον πρωθυπουργό,  στην πολιτική διελκυστίνδα.

Εκτίμησή μου  είναι ότι ο κ. Παπανδρέου,  ενορχήστρωσε  τη συνάντηση επειδή κάποιοι τον συμβούλεψαν ότι θα απομόνωνε τον κ. Σαμαρά και θα τον παρουσίαζε στην κοινωνία και στην Ευρώπη ως αδιάλλακτο. Την πάτησε πάλι! Επειδή ο κ. Σαμαράς ήξερε προφανώς τι τον περίμενε,  πρότεινε  την επαναδιαπραγμάτευση του  μνημονίου, και ο κ. Παπανδρέου απομονώθηκε ο ίδιος! Έμεινε να …συμφωνεί με τον κ. Καρατζαφέρη.

Ζημίες…

Όπως, προανέφερα αν ο πρωθυπουργός ευελπιστούσε σε μια συμφωνία, τότε διαψεύστηκε παταγωδώς στην επιδίωξή του αυτή. Αν στόχευε στη διαφωνία, τότε εξετέθη ανεπανόρθωτα γιατί αποδεικνύεται ένας αδίσταχτος πολιτικάντης που δεν ορρωδεί  έμπροσθεν ουδενός!

Ύστερα αυτή η συζήτηση με την κα Παπαρήγα για το ποιος έχει την πιο βελτιωμένη έκδοση του i-pad  (έχασε ακόμα και εκεί) και  η διαμαρτυρία του προς τον κ. Τσίπρα γιατί τον είπε …Πινοσέτ, μου θυμίζει νοοτροπία …νηπιαγωγείου.

Η δε …προσφορά του να τα συζητήσει όλα, δείχνει απίστευτη αφέλεια, προχειρότητα και προφανή αδυναμία. Ελπίζω να μην συμπεριφέρεται έτσι και στις διεθνείς του επαφές. Ένας  πρωθυπουργός, πότε δεν τα προσφέρει όλα. Και κυρίως δεν προσφέρει τίποτα, χωρίς ανταλλάγματα!

Θεωρώ ατυχή και την απόφασή του να συνοδεύεται από τους κυρίους Παπακωνσταντίνου και Δρούτσα. Ο μεν πρώτος  θεωρείται ο αρχιτέκτονας της οικονομικής αποτυχίας. Όσο ταυτίζεται μαζί του, ταυτίζεται με την αποτυχία. Για τον κ. Δρούτσα δεν το συζητάμε. Εκεί στο ΠΑΣΟΚ, που κάποτε έδρεπαν δάφνες στην επικοινωνία, δεν βρέθηκε ένας να τον συμβουλέψει, να στείλει νωρίτερα τους υπουργούς του στο Προεδρικό και αυτός να πάει μόνος του;

Τέλος, για το  μήνυμα του πρωθυπουργού. Κατ’ αρχήν άφησαν να περάσουν πολλές ώρες μέχρι να αντιδράσουν, με αποτέλεσμα να έχει ήδη παγιωθεί μια αντίληψη ναυαγίου.

Δεύτερον,  κ. Παπανδρέου εμφανίστηκε απολογούμενος στα δελτία των οκτώ να μας λέει περίπου ότι υπάρχει ακόμα κοινός τόπος για συμφωνία, όταν όλοι οι είχαμε καταλάβει το αντίθετο!

..και κέρδη

Αναμφίβολα, ο μεγάλος  κερδισμένος της χθεσινής συνάντησης, ήταν ο Πρόεδρος της Ν.Δ.

Πρώτον γιατί κατάφερε να θέσει στην κεντρική πολιτική ατζέντα την πρότασή του για μείωση της φορολογίας. Η ΝΔ. είχε πολλά χρόνια  να θέσει και να …κατοχυρώσει ως δική της κεντρική πολιτική θέση,  ένα ζήτημα  μείζονος σημασίας. Όταν όλη η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από τη δική σου θέση, έχεις κερδίσει και τις εντυπώσεις και την ουσία. Πολύ δε περισσότερο, όταν ο αντίπαλος πρέπει να υποχωρήσει για να σε προσεγγίσει!

Δεύτερον, γιατί ο κ. Σαμαράς προτείνοντας την επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου ουσιαστικά εξουδετέρωσε το στρατηγικό στόχο του κ. Παπανδρέου που ήταν να τον απομονώσει. Προτάσσοντας μια περισσότερη προωθημένη θέση, ο πρωθυπουργός βρέθηκε απολογούμενος με το αίολο επιχείρημα ότι «αυτό δεν θα το δεχτεί η τρόϊκα»!

Τρίτον, ο κ. Σαμαράς συνοδευόταν από τους κυρίους Αρβανιτόπουλο, Μιχελάκη και Λαζαρίδη. Αν τους συγκρίνετε με τους κυρίους Δρούτσα, Πεταλωτή και Παπακωνσταντίνου, μάλλον η «ομάδα» του κ. Σαμαρά δείχνει  καλύτερη! Και αυτό αποτελεί  ένα βήμα μπροστά για τη συνέχεια γιατί η βασική κριτική προς τη Ν.Δ. και τον κ. Σαμαρά είναι ότι δεν διαθέτει στελέχη!

Τέταρτον, η δήλωση του κ. Σαμαρά ήταν ξεκάθαρη και στοχευμένη. Όλοι κατάλαβαν τι ήθελε να πει και τι επιδιώκει. Εκτιμώ ότι και επικοινωνιακά ήταν μάλλον η καλύτερη παρουσία  του κ. Σαμαρά μέχρι σήμερα. Άμεση, μεστή, λιτή. Αν μάλιστα είχαν αποφευχθεί και εκείνα τα αμήχανα στιγμιότυπα στην είσοδο του Προεδρικού Μεγάρου κατά την αποχώρηση, θα έλεγα ότι η συνολική παρουσία ήταν άρτια.

Οι άλλοι αρχηγοί

Η κα Παπαρήγα παρέμεινε στις γνωστές θέσεις της, αλλά το ότι θα κέρδιζε  τον κ. Παπανδρέου στον τομέα της …τεχνολογία, ομολογώ ότι δεν το περίμενα!

Ο κ. Τσίπρας, πέραν του ότι πιστώνεται μια από τις ατάκες της συνάντησης, την ιστορία με τον Πινοσέτ, το τελευταίο διάστημα  έχει οξύνει τους τόνους της αντιπαράθεσης με αποτέλεσμα να προκαλεί ρήγματα στο αριστερό κέρας του ΠΑΣΟΚ. Δύσκολα αντιμετωπίζεται από τον κ. Παπανδρέου.

Τέλος, όσον αφορά στον ..ζωγράφο κ. Καρατζαφέρη. Είναι πλέον τόσο προφανής η επιδίωξή του που έχει καταντήσει μονότονος. Ο κ. Καρατζαφέρης θέλει να ασκήσει εξουσία. Να γίνει υπουργός.  Όλη του η στρατηγική περιστρέφεται γύρω απ’ αυτό το απωθημένο του. Ας του δώσει, επιτέλους, ένα υπουργείο ο κ. Παπανδρέου, να ησυχάσουμε!

Συμπέρασμα: Το συμβούλιο των αρχηγών, επιβεβαίωσε αυτό που ήδη γνωρίζουν όλοι,  εντός και εκτός Ελλάδος: Η κυβέρνηση απέτυχε, το μνημόνιο απέτυχε, ο κ. Παπανδρέου δεν μπορεί άλλο. Η μόνη αξιόπιστη πρόταση στο τραπέζι αυτή τη στιγμή, από πλευράς Ελλάδος, είναι η πρόταση του κ. Σαμαρά.

Οι εταίροι και οι δανειστές μας έχουν τρείς επιλογές:

α)Να στηρίξουν μέχρι τέλους τον κ. Παπανδρέου με όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά, τα περισσότερα εκ των οποίων  είναι εφιαλτικά για τη χώρα.

β)Να παραδεχθούν ότι απέτυχαν και να ξεκινήσουν άμεσα μια επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου με βάση τις προτάσεις του κ. Σαμαρά.

γ) Να δώσουν μια συνολική πολιτική λύση στο πρόβλημα της Ελλάδος, αλλά αυτό προϋποθέτει ηγεσίες με τόλμη που δεν βλέπω να υπάρχουν

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. thanasis avatar
    thanasis 28/05/2011 12:16:05

    ΟΤΑΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΤΕΩΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ
    ΝΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙ ΤΟΤΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑ
    ΘΕΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ.
    ΚΑΙΡΟ Η ΝΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΩΝ
    ΜΑΓΩΝ ΝΑΨ ΣΟΒΑΡΕΥΤΗ , Ο ΛΑΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ
    ΤΟΝ ΝΟΜΙΜΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ

  2. eipa kai elalisa avatar
    eipa kai elalisa 28/05/2011 12:30:07

    Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σκατά θα κάνει τώρα ο ΓΑΠ χωρίς τη "συναίνεση" ; Ο άνθρωπος έπαιξε το τελευταίο του χαρτί και έχασε. Οποιαδήποτε κίνηση κάνει μόνος του είναι πλέον ριψοκίνδυνη για τη χώρα και οι συνέπειες μπορεί να είναι τραγικές.

    Γιατί δεν προκηρύσσει εκλογές; Πώς θα περάσει το νέο μνημόνιο από τη βουλή;

  3. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/05/2011 12:32:14

    Κωστα καλημερα,
    και σ ευχαριστω για την ευκαιρια π μου δινεις.. την πασα !!

    1. εκτος ΠΑΠΑΚι και Ντρουτσας.. ποιος αλλος θα πηγαινε?? γι αυτο υπαρχουν οι φιλοι !! χαχαχαα εχει φαει εσωτερικες Πορτες Πορτες !!!
    2. «αυτό δεν θα το δεχτεί η τρόϊκα».. εδω βρισουμε ΟΛΗ την Αληθεια .... θα επανελθω...!!!
    3. Οι Δανειστες εχουν στηριξει την Πολιτικη τους σε Εσωτερικα Ψεμματα τυπου ΓΑΠ... αν καποια μερα ενημερωθουν οι Λαοι και τα Κοινοβουλια για το πως Πραγματικα εφτασαν εδω... θα πεσουν ολοι στο χαντακι ! Σημερα προσπαθουν να τα μπαλωσουν... οπως μια σαμπρελλα με 100 τρυπες.. οσο και να μπαλωνεις θα χανει αερα !! Πρεπει να αγορασεις καινουρια...
    4. η καινουρια σαμπρελλα ειναι η Αληθεια. Αν δεν εχουν τ αντερα ή Δεν τους επιτρεπουν να την πουν τ Αφεντικα τους.. τοτε θα κκαταρρευσουν ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ...
    το Ευρωπαικο Πολιτικο Ζαλογγο πλησιαζει... εν χορω και οργανοις.

    5. Η Αληθεια των θεσεων Σαμαρα, και επιομενω 3-4 απ τα δικα μου και αλλων, θα ταραξει τα νερα του Συστηματος και θα ριξει ενα δυνατο χαστουκι στις Αγορες. Συγχρονως αυτο το χαστουκι θα το φανε - για το καλο τους - και οι λοιποι Συνευρωπαιοι πολιτες !! Οταν Ξυπνησουν.. θα γινει χαμος !

    Το Συστημα, τους/μας θελει ολους σε υπνωση και χωρις εναλλακτικες προτασεις περαν οσων φερει στο τραπεζι το ιδιο το Συστημα ! κυκλος.

    Υτο το «αυτό δεν θα το δεχτεί η τρόϊκα», ειναι και " δε θα το δεχτουν τα Κοινοβουλια" - " δεν θα το δεχτουν οι Αγορες" - " δε θα το δεχτει η ΕΚΤ και το ΔΝΤ"... και στην τελικη... υπαρχει ενας Δρακος ο οποιος "ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ" !!! χαχαχαχααα ΕΛΕΟΣ.... Μας πουλανε τον "αδιαλλακτο Δρακο του ΟΧΙ".. και μασαμε?? η Φυση του προβληματος ειναι ΜΙΑ.. η τεχνητη Ελλειψη εναλλακτικων προτασεων συνεπικουρουμενη απο την Λεκτικη Τρομοκρατια ! λογια λογια φοβος φοβος... ΜΜΕ κλπ...

    Ας ξυπνησουμε ΕΜΕΙΣ τους υπολοιπους !!... το πως το εχω αναλυσει.-

    ΠΠ

  4. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 28/05/2011 12:41:18

    Εάν ο κ. Σαμαράς είχε ένα σωστά στελεχωμένο κόμμα, θα είχαμε λύσει ήδη το πρόβλημα. Η χθεσινή άρνηση του ήταν πολύ θαρραλέα και σωστή.

    Εάν λοιπόν η Πολιτική έλεγε στους Έλληνες Πολίτες την αλήθεια, η οποία θα ήταν το προϊόν της αντικειμενικής ανάλυσης των σημερινών, εθνικών και διεθνών συνθηκών με τη βοήθεια της απλής λογικής, «χαράσσοντας» μία συγκεκριμένη πορεία, η χώρα μας θα μπορούσε πολύ εύκολα να διαχειριστεί όλα της τα προβλήματα με απόλυτη επιτυχία – αφού σε αυτήν την περίπτωση οι Έλληνες θα αποκτούσαν ένα πλαίσιο προσανατολισμού, το οποίο σήμερα δεν διαθέτουν. (πηγή http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2355.aspx )

  5. kostasthess avatar
    kostasthess 28/05/2011 12:43:14

    Κανω μια σκεψη.. Γιατι αραγε οι ξενοι δανειστες μας "κοπτονται" τοσο πολυ για την συναινεση το κ. Σαμαρα στα μετρα μνημονιου και στο μεσοπροθεσμο? Μηπως θεωρουν ηδη τελειωμενο τον Παπανδρεου γιαυτο και απεθυνονται στον μελλοντικο πρωθυπουργο? Μηπως οι μυστικες δημοσκοπησεις ηδη δειχνουν προβαδισμα της Ν.Δ. με ταση περαιτερω ανοδου? Μηπως ο αναλωσιμος πρωθυπουργος μας μετραει μερες η το πολυ λιγους μηνες? Μηπως οι ξενες πρεσβειες (συνηθως καλα πληροφορημενες..) ξερουν κατι παραπανω που δεν ξερουμε εμεις οι πολοι? Λεω μηπως..

    • Striker avatar
      Striker @ kostasthess 28/05/2011 13:55:46

      Θα έλεγα όλα τα παραπάνω συν κάτι άλλο. Φοβούνται κοινωνική εξέγερση και πτώση του Παπανδρέου μόλις εφαρμοστεί το μνημόνιο ΙΙ. Αντιλαμβάνονται ότι ακόμα και αν ο Σαμαράς είναι καλός με τον Παπανδρέου ο λαός δεν θα είναι γνωρίζοντας οτι η πολιτική που ασκείται είναι αδιέξοδη και υπάρχει και άλλος δρόμος. Γι' αυτό θέλησαν να επιτύχουν συναίνεση, γιατί ξέρουν ότι το σύστημα υποστήριξης του μνημονίου δεν αντέχει δεύτερο γύρο.

  6. Aris. A avatar
    Aris. A 28/05/2011 12:45:11

    Κώστα καλημέρα

    επειδή παρά τα όσα αναφέρεις και επειδή ο Παπανδρέου είναι απελπισμένος και μπερδεμένος και επικίνδυνος ακούγεται ότι σκέφτεται να ζητήσει νέα συνάντηση πολιτικών αρχηγών.

    Επειδή δεν φαίνεται να αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα και το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι σωθεί φορτώνοντας σε άλλους τις ευθύνες με την θηριώδη προπαγάνδα των προαγωγών του καλό είνα η ΝΔ να εξηγήσει δημόσια ότι μέσα σε κλίμα εκβιασμών και απειλών δεν πρόκειται να προσέλθει να καμία συνάντηση.

    Συναντήσεις σε συνθήκες που πιστοποιούν την κατάλυση της Δημοκρατίας μέσα από την εξουθένωσει όσων διαφωνούν δεν έχουν νόημα.

    Και μαζί με την ανακοίνωση ας καταγράψει και όλες τις επικίνδυνες δηλώσεις των κυβερνητικών στελεχών όλο αυτό το διάστημα.

    Προυπόθεση οποιασδήποτε συνάντησεις πρέπει να είναι:
    α) ο Πρωθυπουργός να αποδοκιμάσει τις δηλώσεις Δαμανάκη τις παρρεμβάσεις Ρεν στα εσωτερικά της χώρας και όσων άλλων εμπλέκονται.

    β) Να ενημερώσει την βουλή για τις επαφές του με ΔΝΤ όταν έλεγε ότι δεν θα μας πάει και να μας πει επιτέλους για εκείνο το κρυφό ραντεβού της Παρασκευής στο Λουξεμβούργο.

    • kostasthess avatar
      kostasthess @ Aris. A 28/05/2011 12:58:07

      η αισθηση που εχω (και ειμαι αρκετα παλιος στο κουρμπετι για να το λεω αυτο..) ειναι πως τα πραγματα εχουν ηδη δρομολογηθει προς μια συγκεκριμενη κατευθυνση..

  7. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/05/2011 12:50:56

    Μα ό,τι κάνει ο ΓΑΠ (το επιτελείο του ΓΑΠ δηλαδή) δεν είναι τίποτε άλλο παρά επικοινωνιακό. Να φταίει ο άλλος, να μην φταίει αυτός, να είναι αυτός ο καλός και οι άλλοι οι κακοι.

    Το δίλημμα ήταν απλό. Εάν ο Σαμαράς έλεγε, "ναι", ο ΓΑΠ θα έσωζε την Ελλάδα (τρομάρα του! παράταση ύπαρξης λίγων μηνών και βλέπουμε ) έχοντας "συναίνεση ". Εάν ο Σαμα΄ρας είπε "όχι" φταίει ο Σαμαράς που δεν είπε "ναι". Win-win για το Πασόκ με θύμα την Ελλάδα.

    Οι ξένοι το μόνο που θέλουν είναι να αναβάλλουν το γράψιμο της ζημιά όσο γίνεται. Σε αυτό, ο ΓΑΠ είναι ο σύμμαχός τους. Η ΝΔ είναι λίγο μπερδεμένη, και εγώ φωνάζω: Δις ιζ Πάρτα. Δεν είμαι ...Λεωνίδας, πόκερ αναδιάρθωσης προς οφελός μου παίζω. Θα το καταλάβουμε όταν θα είναι αργά το ...πόκερ μου.

    Όποιος στο ακροατήριο ξέρει από game theory, ή "λήψη αποφάσεων σε καθεστώς αβεβαιότητας" θα με καταλάβει.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 28/05/2011 12:53:48

      ;)

      ΠΠ

  8. Aris. A avatar
    Aris. A 28/05/2011 12:59:48

    Δηλαδή;;

  9. kostasthess avatar
    kostasthess 28/05/2011 13:10:40

    Το επικοινωνιακο παιχνιδι του Παπανδρεου εμενα προσωπικα με αφηνει αδιαφορο.. Προσπαθω να διαβαζω αυτα που κρυβονται πισω απο τις λεξεις, αυτα που γινονται πισω απο τις κουρτινες και να αξιολογω γεγονοτα που συνηθως σκεπαζοται εσκεμμενα απο αλλα κατασκευασμενα.. Οι συναντησεις της τροικας με το οικονομικο επιτελειο του Σαμαρα και οι συζητησεις σε βαθος, οι δηλωσεις Ευρωπαιων αξιοματουχων για συναινεση εδω και τωρα, οι συναντησεις Σαμαρα το προσεχες διαστημα με Μπαροζο, ΕΛΚ, κλπ δειχνουν πως τον υπολογιζουν σχεδον ως ισουψη του Παπανδρεου πλεον.. Κατι που συνεβη πριν λιγο με τον αρχηγο του κομματος της αξιωματικης αντιπολιτευσης της Πορτογαλιας και μελλοντικο πρωθυπουργο της χωρας.. (Οι εκλογες γινονται σε λιγες μερες..) Ναναι ολα τυχαια? Δεν νομιζω..

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ kostasthess 28/05/2011 14:32:46

      ωστόσο, αναγνώριση από τον ...Μπαρόζο ΔΕΝ ειναι νομιμοποίηση που υποκαθιστά εκλογή από εκλογές βάσει προανακοινωνθέντων θέσεων. Είναι, απλά, σπρώξιμο σε "συνενοχή". Και πολτική καταδίκη, με την έννοια ότι θα "εγκρίνει" δια της συνεναίσεως, ενέργειες, για τις οποίες δεν έχει ό ίδιος εκλεγεί. Η συνέχιση του ψέματος "λεφτά υπάρχουν" με άλλο, διακομματικό, προσωπείο.

      Εάν η ΝΔ και ο Σαμαράς εκλεγούν με βάση κάποιο πρόγραμμα (είτε αρέσει σε εμένα είτε δεν αρέσει σε εμένα) θα του κάνει κατενάτσιο το Πασόκ (που ειδικέυεται και στο άθλημα). Ο Σαμαράς ΔΕΝ έχει κάνει κατενάτσιο, και ο ΓΑΠ δεν μπορεί να κατηγορήσει την ΝΔ, για αυτό που κάνει το Πασόκ, μόνιμα.

      Βασικά θέλουν να αφαιρέσουν την όποια νομιμοποίηση έχει π.χ. το antinews, ή οι σχολιαστές του, οι οποίοι άτυπα φέρονται να στηρίζουν ή και να ταυτίζονται με την ΝΔ (μην ξεχνάμε ότι είμαι ...γυναίκα στο επιτελείο του Σαμαρά!) και εάν ο Σαμαράς συνεναίσει σε αρλούμπες, θα λένε ότι δεν είμαι γυναίκα στο επιτελείο της ΝΔ αλλά κάποιος τρελός, και επομένως θα έχω λιγότηρη "νομομοποίηση" στην όποια απήχηση έχουν οι απόψεις μου. Και αυτό είναι ένα φτηνό παράδειγμα μόνο!

      ΚΑΝΕΙΣ μα ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει εμποδίσει τον ΓΑΠ να κυβερνήσει. Βασικά δεν θέλει να αυτοδιαψευστεί και να διαλύσει την εκλογική του βάση. Το δημιούργημα της περιόδου. Αυτό είναι το πρόβλημά του. Η ΝΔ δεν μπορεί,γιατί θα φωνάζει το Πασόκ κλπ.

      ΜΙΑ είναι η λύση. Καθαρές προτάσεις και εκλογές. Το σύστημα φοβάται αυτή την περίπτωση την αντιπολίτευση του Πασόκ.

      Ο Σαμαράς και αυτοί που τον ψήφισαν (και η Δημοκρατία, για να μην πω η Ελλάδα) δεν χρωστάνε τίποτα να υφίστανται τέτοιους εκβιασμούς.

  10. kostasthess avatar
    kostasthess 28/05/2011 13:12:58

    δες λιγο παρακατω.. Γραφω σχετικα..

  11. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/05/2011 13:28:19

    Συμφωνώ κι εγώ ότι ο Αντώνης είναι ο κερδισμένος της χθεσινής ημέρας. Καλούνται τώρα αυτοί να κάνουν διαχείριση του "όχι" και βρίσκονται σε πανικό. Ο χρόνος πλέον κυλάει γοργά εναντίον τους.

  12. kiki avatar
    kiki 28/05/2011 13:32:36

    Αντε παλι μια επιτροπη της Χιλης,
    Pueblo unido
    jamas sera vencido
    Απο προχτες αρχισε και ψιλοεμφανιζεται ενα χαμογελακι.
    Οντως υπαρχουν δρακοι Πορτα-Πορτα, και εκτος απο τον Αη-Γιωργη, υπαρχουν και οι συνειδητοποιημενοι λαοι που τον σουβλιζουν.
    Εκει ειναι το κουμπι αφυπνισει του κοσμου, μερα με την μερα.
    Οι κακοι δρακοι των παραμυθιων ειναι για να τρωνε το φαι τους τα παιδια, στην προκειμενη που δεν θα τους περασει ειναι να σταματησουμε να τρωμε εμεις , και ντερλικονουν αυτοι, αμ δε.

  13. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 28/05/2011 13:56:20

    k.Ροδινέ η Ν.Δ. έπρεπε σε όλους τους τόνους ,να ενημερώνει δια μέσου των Μ.Μ.Ε ,την άρνηση ΓΑΠ στην πρόταση Σαμαρά για επαναδιαπραγμάτευση των όρων του μνημονίου ,τα υπόλοιπα είναι ,αστειότητες .
    Μετά περιμένει η Ν΄Δ΄. επικοινωνιακά να περάσει το ΠΑΣΟΚ μια χαψιά σας έχουν κ΄Ροδινέ .

    • raindog avatar
      raindog @ Αντάμ Παπαντάμ 28/05/2011 16:38:33

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα και αυτό πρέπει να περάσει επικοινωνιακά παντού. Μην υπερβάλουμε όμως στους χαρακτηρισμούς πως είναι παντελώς άσχετοι στη ΝΔ περί επικοινωνίας. Αυτή τη στιγμή το Ζάπειο ΙΙ είναι στο κέντρο της πολιτικής ατζέντας. Αυτό που με κάθε τρόπο προσπάθησαν να τορπιλίσουν και να καταστρέψουν είναι τώρα το κύριο θέμα της ατζέντας.
      Το ΠΑΣΟΚ είναι κόμμα - σύστημα "μπααθικό", σαν και αυτά που τώρα γκρεμίζονται με κρότο και πολύ αίμα στην Αίγυπτο, Τυνησία κλπ. Έχει "λαική" βάση και στόματα πολλά να ταίσει. Δεν θα παραδώσει για κανένα και τίποτα την βάση, θα προτιμήσει "περήφανα" να μας διαλύσει.
      Αρχίζω να πιστεύω ότι βρήκαν το μάστορά τους... Ο Α. Σαμαράς είναι killer, έχει το ένστικτο. Δεν κάνει φασαρία, δεν βγάζει το όπλο στο τραπέζι και ούτε ρίχνει στον αέρα για εκφοβισμό. Όταν το "βγάλει" θα ρίξει μία, στο "Δόξα Πατρί" και θα τελειώσει το παιχνίδι.

  14. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/05/2011 14:06:05

    Εμεις λεμε διαφορα.. εδω θα δειτε "" τι λεει το ΔΝΤ και ο Adam Lerrick, of the American Enterprise Institute. Δεν μεταφραζω για ευνοητους λογους !

    1. John Lipsky told Bloomberg
    - " It's pretty straightforward: there are conditions and criteria associated with the disbursal of funds, and our staff along with European colleagues are in Athens right now in discussions with the Greek authorities."
    - " We are certainly focusing on what can be the next steps for the economic program in Greece," she told reporters. And so we look for -- our technical term is financing assurances. We have to ask for financing assurances in every program."

    Does it make sense for the IMF to continue in the belief that Athens can stabilize its finances? Even when private holders of Greek bonds already EXPECT!! to take a loss?

    -- According to one person close to the negotiations, the Fund has no desire to abandon Athens!!!!

    2. Adam Lerrick
    - He said " the IMF is paying for big mistakes it made early on"
    - "The Greeks have tried very hard, much harder than the general expectation,"

    - "But the fact is conditions on public finances have not been met. The program was flawed in its original design!!!!!!!!!!!!!!!!. To create confidence in a program, it must be fully funded from the start through its completion!!!!!!!!!!!!!!!!!."

    "In the end the Fund will lend the money. .. The Greeks will make new promises, the Europeans and the IMF will accept new RELAXED !!!! conditions."

    Ποιος εχει δικιο??? το ΓΑΠ που σχεδιασε ΧΩΡΙΣ καμια ΙΔΕΑ !!! και ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ το ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΣΩΣΗΣ με τους φιλους του ή

    ο Σαμαράς κ εγώ και όλοι εδω μέσα???


    ΠΠ

  15. Striker avatar
    Striker 28/05/2011 14:06:32

    Έχω την αίσθηση οτι είμαστε κοντά στο να συμβεί το αδιανόητο. Το οικονομικοπολιτικό σύμπαν να έρθει στις προτάσεις Σαμαρά προκειμένου να μην καταρρεύσει. Έρχονται ιστορικές στιγμές, αυτό είναι σίγουρο.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Striker 28/05/2011 14:07:41

      θα δεις σε λιγο... προλαβες.. αλλα μονταρεται.. το σχολιο μου...! χαχαχα

      ΠΠ

      • Striker avatar
        Striker @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/05/2011 14:45:13

        Εκπληκτικό! Κάποιοι άρχισαν να ξυπνάνε και να μιλάνε για αλλαγές και προσαρμογές!

  16. Ε Β avatar
    Ε Β 28/05/2011 14:14:55

    Ποιες είναι οι προτάσεις του Σαμαρά για επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου; Μπορείτε να με παραπέμψετε σε κάποιο κείμενο;

    • factorx avatar
      factorx @ Ε Β 28/05/2011 14:20:02

      http://www.antinews.gr/2011/05/12/100477/

      • Ε Β avatar
        Ε Β @ factorx 28/05/2011 14:37:49

        Ευχαριστώ.

  17. ax-bax avatar
    ax-bax 28/05/2011 14:20:35

    Είναι όντως συγκινητική η προσπάθεια των πράσινων δημοσιογράφων να μας πείσουν ότι η συναίνεση είναι ακόμη ανοιχτή.Ο γιωργάκης (είπαμε γιωργάκης-Γιώργος είναι ο παππούς) έφαγε τη μια χυλόπιτα μετά την άλλη (....sorry για τη σχολική έκφραση) και αυτοί προσπαθούν να μας πείσουν ότι όλα είναι καλά.
    Δυστυχώς όμως η προσπάθεια δεν έχει πλέον αποτέλεσμα -Σας επιστρέφω το κουτόχορτό σας.

    Έχετε ακούσει ποτέ να φωνάζουν "Αλήτες, ρουφιάνοι, γιατροί" ;
    Έχετε ακούσει ποτέ να φωνάζουν "Αλήτες, ρουφιάνοι, οικοδόμοι" ;
    Έχετε ακούσει ποτέ να φωνάζουν "Αλήτες, ρουφιάνοι, πυροσβέστες" ;
    Έχετε ακούσει ποτέ να φωνάζουν "Αλήτες, ρουφιάνοι, δάσκαλοι" ;
    Έχετε ακούσει ποτέ να φωνάζουν "Αλήτες, ρουφιάνοι, φορτηγατζήδες" ;
    Έχετε ακούσει ποτέ να φωνάζουν "Αλήτες, ρουφιάνοι, αγρότες" ;
    ...............................
    Έχετε ακούσει ποτέ να φωνάζουν "Αλήτες, ρουφιάνοι, δημοσιογράφοι" ;

    Τυχαίο - δεν νομίζω

  18. firiki2010 avatar
    firiki2010 28/05/2011 14:28:40

    " Η δε …προσφορά του να τα συζητήσει όλα, δείχνει απίστευτη αφέλεια, προχειρότητα και προφανή αδυναμία. ..." Nομίζω ότι αυτή η στάση του Παπανδρέου ήταν το πιο ενδιαφέρον στοιχείο της χθεσινής συνάντησης

    Το δικό μου αντίστοιχο σχόλιο στο "Μετά την σύσκεψη..." στο firiki2010
    "...5. Είναι δραματικό ένας πρωθυπουργός να είναι έτοιμος να συμφωνήσει με όλα και με τα αντίθετα τους. Είναι δραματικό να μην έχει ή να παριστάνει ότι δεν έχει άποψη. Αν κατάλαβα καλά η μόνη ένσταση του Παπανδρέου στη μείωση των φορολογικών συντελεστών που προτείνει ο Σαμαράς είναι ότι δεν θα συμφωνήσει η τρόϊκα ( !!!!) Επί της ουσίας δηλαδή συμφωνεί; Το να είσαι “ανοιχτός σε όλα”, “να ακούς προτάσεις”, “να είσαι έτοιμος για συνεργασίες” (ελπίζω όχι με όλους) είναι κατ΄ αρχήν καλό . Αν όμως ΔΕΝ είσαι 20 χρονών, ΔΕΝ είσαι Πρόεδρος μιας Λέσχης Προβληματισμού και αν τυχαίνει να είσαι πρωθυπουργός μιας χώρας που μάλιστα βιώνει μια σοβαρή κρίση οφείλεις να έχεις άποψη και μάλιστα ισχυρή. Και να την “περνάς”....."

    Ως προς τι επιλογές των δανειστών μας: Με δεδομένο ότι δεν καταλαβαίνω με τι ακριβώς αντιστοιχεί η "πολιτική λύση" του (γ) και ότι για το (β) απαιτείται να θελήσει και να μπορέσει να επαναδιαπραγματευθεί ο Παπανδρέου (επαναδιαπραγμάτευση δεν γίνεται αν δεν πεισθούν οι εταίροι ότι υπάρχει η πολιτική βούληση και η ικανότητα της κυβέρνησης να κάνει αλλαγές) πιθανολογώ το (α) ελπίζοντας στα λιγότερο εφιαλτικά ενδεχόμενα κυρίως επειδή μια "καταστροφή" δεν εξυπηρετεί κανένα και επειδή κατά βάθος εξακολουθώ να πιστεύω ότι η χώρα έχει τεράστιες δυνατότητες και δεν χρειάζεται να κάνουμε παρά τα αυτονόητα ¨Οχι πως είναι εύκολα).

  19. dimos avatar
    dimos 28/05/2011 14:31:53

    Γιατί ο Σαμαράς δεν κάνει πρόταση μομφής ? Γιατί δεν μάχεται για εκλογές αλλά φαίνεται να κρύβεται πίσω από την σκιά του? Γιατί δεν θέλει την καυτή πατάτα της διαχείρισης του χρέους, της μείωσης του δημοσίου, κτλ... Γιατί οποιοσδήποτε είναι πρωθυπουργός κάτω από αυτές τις οικονομικές συνθήκες είναι μάλλον καταδικασμένος να αποτύχει.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ dimos 28/05/2011 14:57:53

      Το να κάνει αυτά που προτείνεις δεν σημαίνει ότι μπορεί να τα επιβάλει. Υπάρχει ο κίνδυνος δηλ. να δημιουργήσει απλώς μια αναστάτωση στη χώρα με προφανείς δυσάρεστες συνέπειες για την οικονομία της (είδες τι έγινε την τελευταία βδομάδα) χωρίς να πετύχει τίποτα και μένοντας εκτεθειμένος.
      Σχετικά με την καυτή πατάτα .... Η προσωπική μου άποψη είναι πως θα βοηθήσει την κοινωνία να απεγκλωβιστεί από τις ιδεοληψίες της αν δει (όπως ήδη βλέπει) το ΠΑΣΟΚ να γλείφει εκει που έφτυνε. Θα είναι ένα ακριβά πληρωμένο αλλά πολύ χρήσιμο για το μέλλον μάθημα.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ dimos 28/05/2011 15:18:01

      Καλά κάνει και δεν κάνει τίποτα από αυτά.

      1) Η χώρα είναι στην φάση που είναι, και πέρα από εποικοδομητικές προτάσεις, δεν έχει νόημα να παρεμποδίζεται το "έργο της κυβέρνησης" , Εκεί που τραβάει γραμμές, ας τραβάει γραμμές, αλλά καλά κάνει και δεν γίνεται ...πασόκος. Αυτό, νομίζω είναι το 80% της στάσης του

      2) Το 10% είναι ότι το εσωτερικό κόμμα και οι βουλευτές της ΝΔ έχουν και αυτοί τα ...ερωτηματικά τους, και όποιος από αυτούς ενοχλείται από αυτό που λέω too bad. Δεν θα βαρεθώ να λέω ότι η δύναμη του Σαμαρά είναι η απ ευθείας εκλογή του, αλλά πρέπει να ζήσει και με την κομματική κληρονομιά. Μακάρι το "βαθύ κόμμα" να αρχίσει να εκφράζει και αυτό λαϊκή βούληση. Και ο νοών νοείτω.

      3) Το υπόλοιο 10% είναι εξ ορισμού άγνωστο΄.

      Όποιος διαφωνεί με το 80-10-10, είμαι ανοιχτός σε τροποποιήσεις

      Π-Π... πες μου.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 28/05/2011 15:46:23

        Η δυναμη του Σαμαρα ειναι η βάση και το προγραμμα!!
        ΟΧΙ τα προσωπα!! οι Θεσεις!!!
        Το παει μια χαρα το γραμμα ο Σαμαρας.. οπως λεει και Ιεροφαντης απο κατω.. ΜΠΕΤΟΝ ΑΡΜΕ !
        Οσον αφορα στην Αντιπολιτευση του ΠΑΣΟΚ ( εαν μπει βουλη διελυμενο ) θα εχει πλακα... οπως εχω πει κουβεντα και φαπα!!
        μπαμ και κατω.. χωρις πολλα πολλα ! το αρχειο να ναι καλα !

        εσυ γυναικα πραμα τι αγχωεσαι? θα σου φτιαξω ΜΚΟ
        "οι λαλιστατες" χαχαχαα

        ΠΠ

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/05/2011 16:24:01

          αααχ μη μου μιλάς έτσι, παθαίνω...

  20. ierofantis avatar
    ierofantis 28/05/2011 15:27:19

    Καλησπέρα Κώστα...

    Μια απορία έχω... και ένα σχόλιο

    Η απορία...

    Ο Φον Δημητράκης, γιατί παρευρέθη στην συνάντηση;

    Την παρουσία του ΠΑΠΑΚ την καταλαβαίνω. Για οικονομία θα μιλούσαν και για εξεύρεση - υποτίθεται - κοινού τόπου στα νέα μέτρα. Ο Υπουργός των Οικονομικών εκτιμώ ότι είναι αν όχι απαιραίτητο, τουλάχιστον θεμιτό να είναι κοντά.

    Ο Υπουργός των Εξωτερικών όμως;

    Τί ήθελε να μας πει ο ΓΑΠ; Ότι τα πράγματα είναι τόσο δραματικά που διακυβεύεται η ασφάλεια, η διεθνής θέση και οι συμμαχίες της χώρας; Δηλαδή ο Φον Δημητράκης μίλησε και εξέφρασε κάποια εκτίμηση;

    Το σχόλιο...

    Επανειλημμένως έχω γράψει τις τελευταίες μέρες, αλλά και πρόσφατα με αφορμή την συνάντηση - οπερέττα - των πολιτικών αρχηγών ότι η ουσία του πράγματος βρίσκεται στο γεγονός ότι δεν αντέχεται από ορισμένους κύκλους (τους αντιλαμβάνεστε όλοι καλά ποιους εννοώ) η ύπαρξη αρχηγού μεγάλου λαϊκού κόμματος εξουσίας που να αρνείται να καλουπωθεί στα μέτρα που έχουν πάρει για το πολιτικό σκηνικό αλλά και την οικονομία της χώρας.

    Το γεγονός αυτό είναι φανερό αν σκεφτούμε ότι η Ελλάδα έχει μπει σε ένα δρόμο που έχει τρία στάδια.

    Το πρώτο στάδιο έχει να κάνει με την εξαθλίωση και την οικονομική κατάρρευση των νοικοκυριών και των μικρών επιχειρήσεων, που κρατούν ζωντανή την οικονομία του κράτους. Το κράτος ήδη διαλύεται και δεν χρειάζεται να πω πολλά. Απλώς δείτε Νοσοκομεία, Σχολεία, Εν. Δευνάμεις και Σώματα Ασφ. και θα καταλάβετε.

    Το δεύτερο στάδιο έχει να κάνει με τό ξεπούλημα σε αστείες, εξευτελιστικές τιμές των ασημικών της χώρας. Ακούμε τώρα για πώληση και αποκρατικοποίηση ΔΕΚΟ και προβληματικών εισηγμένων επιχειρήσεων. Σωστά. Όπως όμως καταβάλλονται οι δόσεις, εκτιμώ ότι θα μπούμε σε συζήτηση για τα ποιο ουδιώδη. Δηλαδή δημόσια γη, φιλέτα παραλιακά, ίσως νησιά και νησίδες, εκκλησιαστική περιουσία - μην έχετε αμφιβολία ότι θα πέσει και εκεί ο γύπας - , ακίνητη περιουσία ταμείων και Οργανισμών κλπ.

    Στο στάδιο αυτό φαίνεται ότι με τη μέχρι τώρα στάση Σαμαρά, έχουμε εμπλοκή. Και η αγωνία των κορακιών για την εμπλοκή αυτή γίνεται μεγαλύτερη, καθώς στην ουσία απενεργοποιεί το τρίτο στάδιο.

    Το τρίτο στάδιο θα έχει να κάνει με την ελεγχόμενη, ευνοϊκή για τους δανειστές, και απολύτως ετεροβαρή για τη χώρα, τεχνική πτώχευσή της. Εκεί όπου θα μετατραπούμε σε δουλοποάροικους των δανειστών που στο μεταξύ και εφόσον το στάδιο δύο περπατήσει, θα έχουν αρπάξει και θα νέμονται ότι έχει αξία στον τόπο αυτό.

    Το τρίτο στάδιο έχει μια ακόμη παράπλευρη παράμετρο. Απαιτείται η απονεύρωση του αισθήματος του λαού, η εμφιλοχώρηση του φόβου, ο ατομικισμός και η ιδεολογία της ιδιωτικότητας, αλλά κυρίως, η πλήρης, συνολική και απόλυτη κατάρρευση του πολιτικού σκηνικού με ανθρωπάκια απολύτως ελεγχόμενα και κόμματα βαριά τραυματισμένα και απομυθοποιημένα στα μάτια των ανήμπορων και φοβισμένων πολιτών, απλώς να αναμασούν πιθηκιστικά τα κελεύσματα των πατρώνων τους για υπομονή, για κουράγιο, για θυσίες, για διάσωση, για , για...

    Η στάση του Σαμαρά, εκτός από κομματικά ορθή, πολιτικά ζυγισμένη και εθνικά επωφελής, ήταν και κοινωνικά πλήρως κατανοητή.

    Για μια ακόμη φορά, ο Σαμαράς ως αρχηγός ενός κόμματος εξουσίας που - η αλήθεια είναι - και αυτό το βαρύνει ένα μέρος των αμαρτημάτων που οδήγησαν τη χώρα στο χείλος της καταστροφής διαχρονικα, με το λόγο του αλλά κυρίως με τις πράξεις του δίνει διέξοδο στην αντίδραση και ελπίδα σε εκατομμύρια συμπολιτών μας.

    Αν εκτιμώ σωστά, ο Σαμαράς έχει βάλει πλώρη για να κατορθώσει κάτι που σπανίως έχει καταφέρει να κάνει πολιτικός ηγέτης στη χώρα μας τα τελαυταία χρόνια.

    Να ακούγεται ο λόγος του σαν σημείο αναφοράς σε όλο το πολιτικό φάσμα, από την παραδοσιακή λαϊκή δεξιά μέχρι την πατριωτική αριστερά, ωστε να συνενώσει κάτω από τη σημαία του (και σκοπίμως δεν λέω τη σημαία της ΝΔ), κάθε άξια, παραγωγική, εθνικά υπερήφανη, ελπιδοφόρα και ζωογόνο δύναμη της χώρας.

    Είναι ο μοναδικός τρόπος να αντιπαλέψει τα εξαπτέρυγα που τον παρενοχλούν από δεξιά και αριστερά του, να ματαιώσει τα σχέδια για υποταγή του πολιτικού συστήματος στις διαταγές των δανειστών και των αγορών, αλλά κυρίως, να μπετονάρει, όπως έγραψα κάπου αλλού, τους Έλληνες, ανεξαρτήτως κομματικής ή ιδεολογικής αφετηρίας, συναισθηματικά και ψυχολογικά.

    Γιαυτό έχουν λυσσάξει μαζί του.

    Ξέρεις τι είναι να έχεις τσουβαλιασμένα τα σακιά με το τσιμέντο, τα σακιά με την άμμο, και εκεί που τα έχεις υπολογίσει όλα, να σου πεταχθεί από το πουθενά ο τρελός ο οικοδόμος, να ανοίξει τα σακιά, να τα ρίξει στη μπετονιέρα, και μετά ο αθεόφοβος, να βάλει νερό και να τα ανακατεύει....;

    ΜΠΕΤΟΝ Κώστα μου, ΜΠΕΤΟΝ ΑΡΜΕ φτιάχνει ο Αντώνης και γιαυτό έχουν τρελαθεί...

  21. thomas avatar
    thomas 28/05/2011 15:45:29

    The dictatoship of no alternative. Used succesfully by Thatcher in the 80s

  22. pikis@hotmail.com avatar
    pikis@hotmail.com 28/05/2011 15:57:42

    Η μεγαλύτερη επιτυχία της συνάντησης ήταν η αποκάλυψη της αλήθειας.
    Από τη στιγμή που ο Σαμαράς είπε στον Μινέικο να πάνε μαζί για διαπραγμάτευση στην Τρόικα και ο ποδηλάτης αρνήθηκε, σημαίνει ότι ενεργεί για λογαριασμό άλλων, όχι της Ελλάδας.
    Δεν κρατάω τίποτα άλλο από τη συνάντηση.
    Καλύφθηκα πλήρως.
    Ο Μινέικο είναι ένοχος εθνικής προδοσίας.

  23. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/05/2011 16:43:13

    Συναινεση πχ σε κάτι τάτοιο??,... χαχαχαχα πλάκα μας κάνουν

    Αν η Κυβέρνηση προχωρήσει στην ταυτόχρονη μείωση του αφορολόγητου ορίου και στην αύξηση των συντελεστών των έμμεσων φόρων, θα έχει οξύνει την αδικία του τελευταίου 1,5 έτους, αλλά θα έχει κάνει ΕΑΝ ΑΚΟΜΗ ΛΑΘΟΣ.

    Τα ΕΣΟΔΑ τα οποία θα εισπράξει από την αύξηση των άμεσων φόρων, αλλά και την αύξηση των συντελεστών των έμμεσων φόρων, θα είναι τελικά ΛΙΓΟΤΕΡΑ απ’ ότι υπολογίζει, αφού αυτό θα έχει οδηγήσει σε ΜΕΙΩΣΗ ΤΗς ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ (μείωση έμμεσων φόρων) η οποία τελικά θα προκαλέσει ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΜΟΙΒΩΝ (μείωση άμεσων φόρων), σε ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ για τη στήριξη των ανέργων και σε μείωση των εισπράξεων των ασφαλιστικών ταμείων.

    Π συν πλην Π

  24. Κρης avatar
    Κρης 28/05/2011 17:00:55

    έλα ΠΠ να ''φτιαχτείς'' . lol
    2.500 Ευρώ για να παρουσιάσει, ο αδελφός του Πρωθυπουργού,
    το συγγραφικό του έργο στο Μόλυβο Λέσβου!

    h**p://lesvosnews.net/2011/05/27/papandreou-2/

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κρης 28/05/2011 17:44:29

      aχαχαχααα δεν πανε να τον φυτεψουν εκει στο απολιθωμενο δασος...!!χαχα

      καλα, αυτοι που θα πανε ν ακουσουν ποιοι ειναι??? εαν σηκωσουν βιντεο το θελω !

      ετσι βγαζει και τα εξοδα, κηπουρου για 1 βδομαδα για τη βιλλα της Εκαλης.
      αλλα μ αυτο μπαμπα τι θα εβγαινε??

      ΠΠ

  25. Γιωργος Π avatar
    Γιωργος Π 28/05/2011 17:19:21

    O Μ.Παπαδημητριου ξεπερασε καθε οριο στο χθεσινο δελτιο του Σκαι.Ουτε λιγο ουτε πολυ υπονοησε οτι ο Σαμαρας συζηταει την επιστροφη της Ελλαδος στη δραχμη.Ο Μιχελακης με τηλεφωνικη του περεμβαση τον εβαλε αμεσως στη θεση του χαρακτηριζοντας τα οσα ανεφερε συκοφαντικα.Τι φυσιογνωμιες κυκλοφορουν αναμεσα μας????

  26. Νοήμων avatar
    Νοήμων 28/05/2011 17:50:33

    Χίλια μπράβο στο Μιχελάκη που το λέει η ψυχή του και έχει μπεί επάξια στις καρδιές μας, μόνο που χρειάζονται και πολλοί άλλοι να ακολουθήσουν το παράδειγμά του, να διατρανώσουν τις θέσεις του κόμματος και του Αρχηγού και όχι να κρύβονται πισω απ τα ψευτοενοχικά σύνδρομα που τους έχουν δημιουργήσει τα χουντοκάναλα και οι ΤσιμοΜπάμπηδες. ''Πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τα έθνη'' με παρρησία, φωνή, χωρίς ενοχές και αμφιταλαντεύσεις.
    Και επειδή πολλοί μεγαλοσχήμονες είναι αποκομμένοι από το αίσθημα της κοινωνίας τους μεταφέρω τα λόγια της αγράμματης μάνας μου. ''Ευτυχώς που υπάρχει και ο Σαμαράς και έχουμε κάπου να ελπίζουμε, αλλά βρε παιδί μου παλεύει σχεδόν μόνος του΄ πρέπει να βρεί και μερικούς ακόμα σοβαρούς ανθρώπους δίπλα του''.

  27. spiros1 avatar
    spiros1 28/05/2011 17:52:41

    «Ζήτησα από τους πολίτες μαζί να αλλάξουμε την χώρα. Μαζί για τις μεγάλες αλλαγές για τις οποίες διψά η κοινωνία! Ο Λαός οι πολίτες έχουν βάλει πλάτες! ‘Εχουμε πετύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα! Είναι άθλος του Ελληνικού Λαού. Η αξιοπιστία της χώρας τώρα ανακτάται ! Θα συνεχίσουμε με ένα μόνο στόχο.
    Την σωτηρία της Πατρίδος». Δηλαδή βάσει της λογικής του, ο λαός μόνος του ζήτησε να σφαγιασθεί, να λεηλατηθεί Να οδηγηθεί στην κρεμάλα, στην κλίνη του Προκρούστη και να αφανιστεί.
    Οι δηλώσεις αυτές θυμίζουν το περίφημο «συγκινούμαι ειλικρινά όταν άνθρωποι του μόχθου με πιάνουν στον δρόμο και μου λένε, για την Πατρίδα και τον μισθό μου να θυσιάσω!». Το είχε δει όνειρο, όραμα ;
    Όχι, ήταν γραμμένο σε χαρτί και δυσκολευόταν να το διαβάσει! Ούτε αντιγραφή δεν μπορεί να κάνει.

    Με ένα ξεδιάντροπο τρόπο, όλα αυτά τα ονομάζει «μεγάλες αλλαγές και θυσίες» ! Επιπλέον ζητάει «κοινωνική συναίνεση». Δηλαδή να συναινέσει ο άμοιρος λαός στον σφαγιασμό του,
    «αμοιβαία συναινέση »! Να «συναινέσει» εκβιαστικά ο Λαός στα σκληρά, βάρβαρα, αντιλαϊκά, ισοπεδωτικά μέτρα. Μας οδήγησε στην λαιμητόμο και τώρα ζητάει «συναίνεση» και «συνενοχή».

    Σε ποιους αλήθεια νομίζει ότι απευθύνεται ; Υποτιμά την νοημοσύνη μας, μας οργίζει, μας θυμώνει και μας εξοργίζει. Δεν λέει τίποτα πλέον για την φοροδιαφυγή, την εισφοροδιαφυγή ή την Μαύρη εργασία. Λέει απλώς «Τα κλέβω από τους μισθούς και τις συντάξεις». Επιβάλει νέους φόρους, νέα σφαγή, νέα χαράτσια, καρατομεί τις συντάξεις. Δηλαδή «ΠΑΣΟΚ και δέος!

    Μήπως νομίζει ότι απευθύνεται σε Ελληνόφωνες ; Μήπως νομίζει ότι απευθύνεται σε ανθρώπους του ιδίου επιπέδου σαν αυτόν; Αυτός ζει στον κόσμο του και στα όνειρά του, είναι θρασύς και προκλητικός.
    Έχει τρικυμία στο μυαλό του, μιλάει με ύφος κακομοίρη, με ύφος Κλαψιάρικου μωρού.

    Αυτό το πονεμένο και κλαψιάρικο ύφος του Βασιλάκη Καίλα, του «κλαψιάρη και του πονεμένου» το δίδαξαν οι σφαγείς, οι χασάπηδες των συνταξιούχων Λοβέρδος, Κουτρουμάνης. Αυτοί οι 2 καταραμένοι και μισητοί υπουργοί της κατοχικής μνημονιακής κυβέρνησης. Πόσες εκατοντάδες χιλιάδες κατάρες εισπράττουν καθημερινών αυτοί οι δύο τύποι; Μαζί με αυτούς η Κλαψιάρα Γιαννακά σε ρόλο Μάρθας Βούρτσης και κάποιος άγνωστος Υπουργός Αηδόνης!

    Ο Θίασος του θεάτρου που λέγεται ΠΑΣΟΚ έχει πολλούς πρωταγωνιστές. Έχει πολλά φρούτα ο μπαξές. Έχει και αηδόνια, έχει και Πεταλωτήδες της βουλής. Έχει και Πρωτόπαπα, έχει και Φλωρίδη, έχει και Καρτάλη, έχει και Βλαχοδήμαρχο έχει και εκσυγχρονιστές, υπηρέτες μνημονιακούς υπουργούς.
    Έχει όμως και την Μάγδα που ταξιδεύει στην κρατικοδίαιτη ΕΡΤ, αλλά συγχρόνως είναι και Εθνομητέρα, έχει κωπηλάτες, ποδηλάτες, μαραθωνοδρόμους, έχει, έχει… Ποιος λείπει;
    Μα φυσικά ο Κουλούρης και ο Λαλιώτης.

    Αυτοί οι τύποι, αφού μας έσωσαν πριν ένα χρόνο, τώρα Χτυπιούνται και ορκίζονται ότι θέλουν εκ νέου να «σώσουν τον τόπο». Οδηγούν όμως τον τόπο στην καταστροφή. Ο Πλοίαρχος του Τιτανικού έριξε το πλοίο στην ξέρα, ο «οδικός χάρτης» έγινε κουρελόχαρτο, ο Οδυσσέας έχασε προ πολλού τον δρόμο προς την Ιθάκη, τα «γεμάτα πιστόλια πάνω στο τραπέζι» ήσαν νεροπίστολα.

    Είπατε με θρασύτατο τρόπο ότι «ο λαός έχει βάλει πλάτες σε αυτές τις αλλαγές». Μήπως εννοείτε ότι εσείς έχετε βάλει με την πλάτη τον λαό στο πάτωμα και τον πατάτε ; Εσείς που βάζετε συνεχώς δυσβάστακτα βάρη στις πλάτες του Λαού, επικαλείσθε του Λαό. Κλέβει τις συντάξεις, λεηλατεί τα λαϊκά στρώματα,
    Εφαρμόζει μια κοινωνικά ανάλγητη πολιτική. Ο μπακάλης, ο ψαράς και ο μανάβης, χειρίζονται καλύτερα τα οικονομικά τους. Αδυνατούν να μοιράσουν ένα δεμάτι σανό σε δυο γαϊδούρια.
    Και αυτοί οι περίεργοι τύπου επιμένουν ότι ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ. Αλλά είπαμε, ΘΑ…

    Το να ξεπουλάς την ελλάδα δεν είναι Πατριωτικό. Του γράφουν κασέτες και τις επαναλαμβάνει.
    Εν γνώσει τους μας ξεπουλούν και αυτοί που υπογράφουν πρέπει να γνωρίσουν ότι υπάρχει ειδικό δικαστήριο, είναι παράνομες και αντισυνταγματικές οι υπογραφές που βάζουν.

    Ασκούν τρομοκρατία και ωμό εκβιασμό. Οι ντόπιοι και οι ξένοι παράγοντες θέλουν να επιβάλουν
    ΦΙΜΩΤΡΟ στον λαό, φίμωτρο στην αντιπολίτευση. Κορυφαίοι μεγαλοβιομήχανοι έχουν υπερκέρδη!
    Μεγαλοβιομήχανοι χωρίς βιομηχανίες, φοροφυγάδες και εισφοροφυγάδες, μεγαλοεκδότες, εθνικοί εργολάβοι και εθνικοί Νταβατζήδες σας βάζουν πλάτη.

    Όσον αφορά την καθημερινή γλώσσα της τρομοκρατίας για «Μαχαίρια, Ψαλίδια, Τσεκούρια και Περικοπές στις Συντάξεις, σας λέμε ότι όλα αυτά είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΓΑΜΑΤΙΚΑ γιατί είναι κλοπή. Δεν δουλέψαμε μαζί.
    Τα «Τσεκούρια, τα Ψαλίδια και τα Μαχαίρια να τα στρέψετε στους εαυτούς σας.

    Ε κε εργατοπατέρα Κουτρουμάνη (γιατί να πληρώνει ο πολίτης για το Γκαράζ του αυτοκινήτου σας 145 Ευρώ τον μήνα) ; Ε κα Κατσέλη και κα Νταλάρα ; (γιατί να πληρώνουμε 220 Ευρώ την ημέρα για τα εμφιαλωμένα νερά και τους καφέδες που πίνετε στο Υπουργείο σας ; γιατί δεν τα πληρώνετε από την τσέπη σας ; )
    ε κε Συνταγματολόγε Λοβέρδε ; (τους 52 κομματικούς συμβούλους που έχετε προσλάβει στο Υπουργείο σας
    γιατί δεν τους πληρώνετε από την τσέπη σας ;) Γιατί όλα αυτά τα έξοδα(καφέδες, κρουασάν, εμφιαλωμένα νερά, φιστίκια, είδη παντοπωλείου και συναφή προϊόντα!) τα δικαιολογείτε σαν «δαπάνες» των Υπουργείων σας με αποτέλεσμα να τα πληρώνουμε όλοι εμείς τα θύματα. Τι λέτε ; Γι αυτό κλέβετε τις συντάξεις ; Για να σας πληρώνουμε τα προσωπικά σας έξοδα ;
    Όταν αξιώνετε από τον λαό «θυσίες» θα πρέπει όλοι εσείς πρώτοι να δίνετε το καλό παράδειγμα.

    Το ΣτΕ και η δικαστική εξουσία οφείλουν να εφαρμόσουν το Σύνταγμα και τους Νόμους.

  28. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/05/2011 07:49:28

    θα επανέλθει και θα συνεχίζει να μιλάει για συναίνεση.

  29. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/05/2011 07:51:05

    Καλημέρα ΠΠ
    νομίζω οτι υπάρχουν αρκετοί πρόθυμοι ακόμα.

  30. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/05/2011 07:52:12

    νομίζω οτι απάντησε ήδη ο striker

  31. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/05/2011 08:09:52

    Aρη,
    πάλι συμφωνώ μαζί σου

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.