#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/05/2009 15:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το στρατηγικό λάθος του Καραμανλή

Επειδή ακούτε και διαβάζετε διάφορα για την τακτική των κομμάτων στις ευρωεκλογές και τα εσωτερικά προβλήματα που υπάρχουν στη ΝΔ και επειδή, όπως σας έχουμε ξαναπεί, στην πολιτική η αλήθεια είναι σχεδόν πάντα «ανάποδη» διαβάστε κι αυτές τις εκτιμήσεις δημοσκόπων και τα συμπεράσματα δικά σας.

Στην τελική πορεία προς τις εκλογές, οι πιέσεις που δέχεται η Νέα Δημοκρατία δεν είναι τόσο από το ΠΑΣΟΚ όσο από τον ΛΑΟΣ, το κόμμα του Μάνου και τους Οικολόγους.

Τι βλέπουμε όμως στα ψηφοδέλτια και του ΛΑΟΣ και της «Δράσης»; Το βαθύ ...μητσοτακικό κράτος: Νίκη Τζαβέλλα, Στέφανος Μάνος, Βασίλης Κοντογιαννόπουλος ....

Γιατί ο καθένας μπορεί να λέει και να γράφει ό, τι θέλει. Εμείς όμως επιμένουμε και γράφτε το: Ο Καρατζαφέρης το παιχνίδι του Μητσοτάκη  για την αποσταθεροποίηση της ΝΔ εξυπηρετεί κυρίως. Τα άλλα είναι παραμύθια για μικρά παιδιά.

Το μεγάλο, λοιπόν, λάθος του Καραμανλή με το ευρωψηφοδέλτιο είναι ότι υποχώρησε στις πιέσεις της Ντόρας και έβαλε τον Θ. Σκυλακάκη στην Πέμπτη θέση που είναι εκλόγιμη. Ενώ αν το έβαζε στην όγδοη, το μητσοτακικό κράτος θα ψήφιζε φανατικά ΝΔ για να τον βγάλει.

Και ο νοών νοείτω.

Αυτή η κατάσταση, η υπονόμευση δηλαδή του ψηφοδελτίου της ΝΔ εκ των έσω, είναι που αναγκάζει τον Καραμανλή να πολώνει την κατάσταση. Για να συσπειρώσει το κόμμα και όχι για να πλήξει τον Γιώργο - επειδή επι της ουσίας, οι δυο τους δεν «κτυπιούνται», αν το προσέξατε.

Γι αυτό και στήριξε τον Αντώνη Σαμαρά και την πρόσφατη πολιτική παρέμβασή του.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/05/2009 16:28:48

    Στη φωτο ο Καρατζα-πάς, το σφηνωνει το ψηφοδελτιο..

    Το γουσταρει τη στριμωγμα ! Σου λεει με το στριμωγμα ολοι μπερδευονται και πιανω και κανενα ...

    Οιωνος !


    ΠΠ

  2. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 21/05/2009 16:53:13

    Η επιλογή Τζαβέλα έχει δημιουργήσει σοβαρές τριβές στο εσωτερικό του ΛΑΟΣ, γεγονός που ήδη εκμεταλλέυεται η ΝΔ αλλά και το ΠΑΣΟΚ προκειμένου να μαζέψει δικούς του που πήγαν εκεί τα τελευταία χρόνια.

    Ιδιαίτερα στη Βόρειο Ελλάδα σε περιοχές όπως η Ημαθία, Κιλκίς, Β Θεσαλονίκη, Χαλκιδική και Σέρρες, το ΛΑΟΣ θα υποστεί μεγάλη καθίζιση σε σχέση με τα προ ετών ποσοστά του.

    Επίσης ζημιά έχει πάθει και το ΛΑΟΣ στη Πελοπόνησσό όπως και σε ορισμένες περιοχές της Αττικής.

    Εκ των πραγμάτων τις επόμενες μέρες θα τον χτυπήσουν και στα φανερά από τη ΝΔ και φάινεται να διαθέτουν αρκετά στοιχεία που θα πλήξουν και τον ίδιο το Καρατζαφέρη.

    Σε γενικές γραμμές η εκτίμηση έιναι ότι το ΛΑΟΣ θα είναι πολύ ευχαριστημένο εάν πάρει 4% στις επερχόμενες εκλογές, εάν και προσωπικά πιθανολογώ ότι δεν θα πάρει ούτε καν 3%.

  3. Τηλέμαχος avatar
    Τηλέμαχος 21/05/2009 16:56:21

    Το λάθος-αυτοκτονία (εσκεμμένη;) του Καραμανλή ήταν ότι έβαλε στην πρώτη θέση την αμετανόητη πεισματάρα Γιαννάκου και έτσι υπενθύμισε στους ψηφοφόρους της ΝΔ το βιβλίο Ιστορίας και το μαύρο που της έριξε ο σκληρός πυρήνας της Α Αθήνας. Μοιραία ένα κομμάτι της ΝΔ από όσους αντέδρασαν τότε θα στραφεί όχι στον Μάνο(!), ούτε στους Οικολόγους(!), ούτε στον Καρατζαφέρη (τον οποίον δεν εμπιστεύεται), αλλά στον Παπαθεμελή. Μην ξεχνάτε ότι πήρε 0.8% στις εθνικές εκλογές του 2007 και τώρα έκανε πανστρατιά με Ζουράρι και πολλούς άλλους. Ο Μάνος με τους Φιλελεύθερους είχε πάρει τα μισά στις εθνικές εκλογές και έφτασε το 1.6% στις ευρωεκλογές. Άρα θεωρητικά μπορεί να πλησιάσει το 2% το δίδυμο Παπαθεμελή/Ζουράρι. Με λίγη ακόμα βοήθεια λόγω Γιαννάκου, γιατί όχι και το 3% και να βγάλει την έδρα;

  4. amin ntanta avatar
    amin ntanta 21/05/2009 17:03:08

    >λάθος του Καραμανλή με το ευρωψηφοδέλτιο είναι ότι υποχώρησε στις πιέσεις της Ντόρας και έβαλε τον Θ. Σκυλακάκη στην Πέμπτη θέση που είναι εκλόγιμη. Ενώ αν το έβαζε στην όγδοη, το μητσοτακικό κράτος θα ψήφιζε φανατικά ΝΔ για να τον βγάλει.


    ma ayton o manos ,me tous bulls den ton anedeikse?

  5. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 21/05/2009 17:26:24

    Εχεις δικαιο, Φακτορα, και το πονημα σου εφερε στο μυαλο μου το στρατηγικο λαθος του ΚΚΕ, που στραφηκε αποκλειστικα εναντιον του ΠΑΣΟΚ, γιατι ο Παπαντρεας του ειχε παρει την "πελατεια". Και μαλιστα "πελατεια" που τη θεωρουσε εσαει δεδομενη, παρα τα οσα επισωρευσε σε βαρος και των αριστερων γενικως, και της χωρας ειδικοτερα με την κατευθυνομενη/καθοδηγουμενη συνεχως απο την ΕΣΣΔ πολιτικη, που μπορει πολυ ευκολα να χαρακτηρισθει, τωρα που βλεπουμε απο αποσταση, το λιγοτερο κοντοφθαλμη και εγκληματικη. Αν το ΚΚΕ ειχε "βοηθησει", με τις δυνατοτητες του που ξερουμε ολοι, να εκλεγει το ΠΑΣΟΚ αντι της Ν.Δ., τωρα θα εισεπραττε εντυπωσιακα ποσοστα, γιατι, μην γελιεσθε, και το ΠΑΣΟΚ θα ειχε ακολουθησει την ιδια πολιτικη με τη Ν.Δ.

  6. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 21/05/2009 17:30:30

    Αυτά που διαπιστώνει η ανάρτηση αληθεύουν. Έχουν διαπιστωθεί από καιρό, μέρα με την ημέρα όμως πιστοποιούνται περισσότερο.
    Δεν θα πρέπει να υποτιμιθεί η επιλογή της Γιαννάκου για την πρώτη θέση στο ψηφοδέλτιο. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΣΤΑΣΗ ΑΡΧΩΝ. Ο Καραμνλής επιλέγει μια συνεργάτη που θεωρείται καμμένο χαρτί, διαδηλώνοντας ότι προσανατολίζεται στην ουσία των μελλοντικών αντιπαραθέσεων και όχι στα αριθμητικά τερτύπια. Η Μαριέττα είναι πιστό και δυναμικό στέλεχος του Καραμανλισμού, φορτώθηκε το κόστος του βιβλίου ιστορίας αδιαμαρτύρητα - ενώ δεν ήταν δική της επιλογή - και έχει εντάξει χαρακτήρα. Προσωπικά με βοήθησε οικονομικά αμέσως, όταν της ζήτησα χρήματα για την κοινότητα του Βερολίνου.
    Ο Καραμανλισμός διαθέτει γερά και μαχητικά στελέχη και δεν πρέπει να υποτιμάται.
    Η Μπακογιάννη επιτελεί αθελά της μια μεγάλη προσφορά στην Ελλάδα. Συμβάλει να γίνει κάθαρση στον πιο αντιδραστικό, στον πιο σκουριασμένο πολιτικό χώρο του τόπου, που είναι η δεξιά. Οι συνθήκες έχουν ωριμάσει από καιρό.
    Περισσότερη σημασία από τους πολιτικούς χώρους έχουν οι στοχεύσεις. Όπως προδιαγράφεται η κατάσταση, ένα κομμάτι που θα προκύψει από την ΝΔ - αλλά και από το Πασόκ - θα επιχειρήσει την ρήξη.
    Τους καλωσορίζουμε στο κλαμπ των παιδιών με τα πρησμένα πόδια.

  7. Τηλέμαχος avatar
    Τηλέμαχος 21/05/2009 17:52:21

    Μποτίλια,

    Τι εννοείς "φορτώθηκε ενώ δεν ήταν δική της επιλογή"; Δεν μπορούσε να το αποσύρει; Ο επόμενος πώς το απέσυρε δηλαδή; Επιλογή της στην ανάθεση της συγγραφής δεν ήταν βέβαια, αλλά επιλογή της στην υποστήριξή του μέχρι αυτοθυσίας, μια χαρά ήταν. Καλό είναι να έχει αρχές κανείς και αυτό κι εγώ της το αναγνωρίζω. Όμως κανείς δεν την υποχρέωσε να επιμείνει σαν ξεροκέφαλο γαιδούρι σε κάτι που δεν το πίστευε. Άρα το πίστευε. Άρα καλά της έκαναν οι Νδκράτες της Α Αθήνας και καλά θα την κάνουν και στις ευρωεκλογές. Άλλο έπρεπε να συζητήσουμε. Αν η επιλογή αυτή του Καραμανλή είχε στόχο να δικαιολογήσει στο κόμμα μία εύκολα προβλέψιμη ήττα και να της ρίξει μερίδιο της ευθύνης. Το "πρόβλημα" είναι ότι οι δυσαρεστημένοι ΝΔκράτες δεν μπορούν να πάνε ούτε στο ΛΑΟΣ με την επιλογή της Τζαβέλλα...

  8. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 21/05/2009 17:55:16

    Να ζήσεις Κωστάκη και Χρόνια Πολλά
    Μεγάλος να γίνεις, να βάλεις Μυαλά

    ΥΓ

    Συγνώμη, ποια στάση αρχών, γιατί θα τρελαθούμε κιόλας.
    Το ρόλο της Ιφιγένειας ποιος τον έδωσε το 2007 στην κα Γιαννάτου?
    Το κ Ζαχόπουλο ποιος τον επέλεξε?
    Εγώ είχα ως alter ego τον κ Ρουσσόπουλο?
    Τον κ Αλογοσκούφη μήπως τον είχα εγώ επιλέξει?
    Τους "κυβερνητικούς" λαθρεπιβάτες που όρμησαν στο ταμείο εγώ τους ανέχτηκα?

    ....και για να στενοχωρήσω τους πράσινους φίλους, έφαγαν και για τα δισέγγονά τους οι εκσυγχρονιστές.
    Μπορεί να μου πει μια υπόθεση που έγινε δικαστική διερεύνηση με ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ?
    Αλλά ξέρω ξέρω, δεν ήθελε να ποινικοποιήσει την πολιτική ζωή,
    στόμωσε το μαχαίρι στο κόκαλο και κάηκε η λάμπα που θα έριχνε άπλετο φως...
    Τι ερεύνησε λοιπόν?
    -Κόστος Ολυμπιακών Αγώνων?
    -ΟΣΕ?
    -ΟΤΕ?
    -SIEMENS?
    -C4i?
    κλπ
    Που επανίδρυσε το κράτος?
    Διατηρώντας και προσεταιρίζονταν την ...τεχνογνωσία των "εκσυγχρονιστών" οι "επανιδρυτές" το μόνο που ήθελαν μερίδιο
    Γιατί είτε το χρονικό διάστημα 2000 - 2004 μας παραμύθιαζαν είτε το 2004 - 2009.
    Ας διαλέξει και να πάρει, τι στελέχη και συνεργάτες έχει στη ΝΔ.

    Αλλά να μην απαιτούν να ανεχθώ και να αποδεχτώ τα σημερινά ασπόνδυλα για να μην επανέλθουν τα χθεσινά...

    Χρόνια πολλά στους πρασινογάλαζους Κώτσους της πολιτικής, η αποχή μας δώρο στην γιορτή τους

  9. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 21/05/2009 18:06:54

    ουπς Γιαννάκου

  10. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 21/05/2009 18:10:17

    @Τηλέμαχος 7
    Δεν ισχυρίστηκα ότι η Μαριέττα ήταν ενάντια στο βιβλίο. Είναι σαφές ότι ήταν υπέρ. Ο επόμενος υποχρεώθηκε από τα πράγματα να το αποσύρει.
    Το πράγμα όμως έχει και μια άλλη οπτική: Η απόφαση για το βιβλίο είχε παρθεί τύποις από τον ΓΑΠ και τον Τζεμ. Οι βάσεις μπήκανε από μια σειρά διοργανώσεις του "Ιδρύματος Ανρέας Παπανδρέου, ΙΣΤΑΜΑΙ".
    Για τον Καραμανλή αυτά τα πράγματα ήταν προαποφασισμένα και τα κατάπιε και τα έσπρωξε, λόγω καρέκλας, χωρίς να αποτελούν σώνει και καλά το όνειρο της ζωής του. Όπως τόσα και τόσα, που του βγήκαν ξυνά. Οι πυρκαγιές, το πήδημα του Ζαχόπουλου, το κάζο του Μαγγίνα, ο "ηρωϊκός" Δεκέμβρης, τα μαστίγια Αλογοσκούφη είναι όμως πράγματα που προσγειώνουνε, στη βάση ότι παίζοντας το σκυλάκι της υπερεξουσίας, στο τέλος ένας πολιτικός καταλήγει ρεντίκολο.
    Η Μαριέττα έπασχε από πνεύμα μοντερνισμού. Αυτό είναι γνωστό. Για μια αρτηριοσκληρωτική παράταξη όμως, όπως η δεξιά, αυτό έχει συνέπειες. Στους δικούς της σχηματίστηκε η εντύπωση ότι την έριξε η εκκλησία.

  11. λλ avatar
    λλ 21/05/2009 18:20:47

    Η Γιαννάκου ήταν πολιτικά τελειωμένη. Εκείνο που έσωσε την καριέρα της ήταν η περιπέτεια της υγείας της. Από λύπηση. Δεν θα γυρίσει στην Α' Αθηνών γιατί ξέρει ότι δεν ξαναβγαίνει. Οπότε προτίμησε μία Ευρω-αποστρατεία με αξιοπρέπεια.

    Όλα αυτά είναι βαρετά. Το ενδιαφέρον είναι άλλο. Το ενδιαφέρον είναι ότι η Γιαννάκου απέτυχε επειδή προσπάθησε να ταράξει μερικά βαλτωμένα νερά. Ο Αρούλης ο εκ Πατρών όως στο ίδιο πόστο είναι δημοφιλέστατος. Γιατί; Διότι δεν κάνει απολύτως τίποτα. Όλη μέρα κάθεται και τα βράδια βγαίνει στα κανάλια και λέει λαλακίες. Αρέσει αυτό στο λαό, το την ημέρα κάθομαι και το βράδι λέω λαλακίες.

    Την επόμενη φορά που θα παραπονεθείτε για τους πολιτικούς μας, σκεφτείτε ότι έχουμε τους πολιτικούς που γουσταρει ο λαός, δηλαδή εσείς όλοι. Αυτούς που όλη μέρα κάθονται και το βράδυ λένε λαλακίες.

  12. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 21/05/2009 18:22:28

    ναι φίλε μου, αλλά αυτό δεν είναι στάση αρχών, αλλά @@@@@@δια στάση συμβιβασμού και καιροσκοπισμού.
    Εκεί διαφωνώ, όχι στο τι έλεγε αλλά στο τι έπραττε.

  13. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 21/05/2009 18:24:13

    @Ιθαγενής
    Είσαι σίγουρος αγαπητέ ότι ζούμε σε κοινοβουλευτική δημοκρατία; Η οποία δίνοντας όλες τις άνωθεν υπευθυνότητες στον πρωθυπουργό δημιουργεί αρχή ενός ανδρός;
    Ή για να το πούμε πιο απλά: Στο σκάκι δεν κινεί ο βασιλιάς τα πιόνια, αλλά το χέρι του παίκτη από πίσω.
    Ο Καραμανλής αναμφίβολα έχει ευθύνες. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ. Και γι αυτό πληρώνει και θα πληρώσει. ΝΑ ΤΟΥ ΦΟΡΤΩΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
    Ο Ηρακλής ζητώντας εξιλέωση ξέσκισε τις σάρκες του, προσπαθώντας να βγάλει το ιμάτιο που του χάρησε ο Κένταυρος.

  14. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 21/05/2009 18:32:48

    Αυτό δεν λέω τόσο καιρό?
    Δεν καλούμαστε στην επιλογή παικτών αλλά πιονιών
    Δεν βλέπω τον λόγο λοιπόν
    Οσο για το μέλλον (αποτέλεσμα) δεν είναι τίποτα άλλο παρά η έκφραση και η υλοποίηση του χθες (σκέψη) και του σήμερα (ενέργειες)
    Εγώ αυτό κρίνω, την προετοιμασία και την υλοποίηση.
    Το αποτέλεσμα?
    με σάπια υλικά και ο καλύτερος σεφ να είσαι σάπια σαλάτα θα δημιουργήσεις.
    Δεν φταις για την σαλάτα,
    φταις όμως για την αγορά των υλικών.

  15. λλ avatar
    λλ 21/05/2009 18:36:53

    Αν ο πρωθυπουργός είναι μελανζέ, συνεχίζει να λέγεται "ενός ανδρός αρχή";

  16. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 21/05/2009 18:56:08

    @Ιθαγενής
    Φυσικά συμφωνώ μαζί σου, όσο αφορά αυτά που έγιναν. Θα πρέπει όμως να επανεκτιμήσουμε την δυναμική της κατάστασης, που έχει επιφέρει επαναπροσανατολισμό.
    Με βάση την εκτίμηση ότι το φαγητό κάηκε, ο μάγειρας είναι υποχρεωμένος όχι μόνο να διαχωρήσει τα υλικά, αλλά και να αλλάξει τσελεμεντέ (μανιφέστο Σαμαρά). Τον φούρνο δεν χρειάζεται προσωρινά να τον κλείσει ο ίδιος. Γι αυτό φροντίζουν άλλοι. Αλλά έτσι και αλλιώς κοντοπρόθεσμα θα έχει δουλειά στον νεροχύτη.

    @λλ
    Ότι να είναι ο πρωθυπουργός, η "ενός ανδρός αρχή" αποτελεί επίφαση. Θα έπρεπε ο ανηψιός να είχε βγάλει ήδη συμπεράσματα από την αποδημία του θείου στο Παρίσι με άλλο όνομα. Αλλά όπου σταματάει η ζημιά είναι κέρδος. Και ο καρναβαλος δεν τελειώνει όταν βγαίνουν οι μάσκες, αλλά όταν οι οδοκαθαριστές μαζεύουν το πρωί τα μπουκάλια.

  17. isnogood avatar
    isnogood 21/05/2009 19:00:04

    Νομίζω οτι τελικά και ο Καραμανλής και ο Καρατζαφέρης, με τις επιλογές τους για Γιαννάκου και Τζαβέλα, επίτηδες βοηθούν τον Παπαθεμελή και τον Ζουράρη για να βγει έδρα με το όνομα της Μακεδονίας στην ΕΥρώπη.

    Οι άνθρωποι είναι τελικά μεγάλοι πατριώτες!
    Τους είχα παρεξηγήσει...

  18. isnogood avatar
    isnogood 21/05/2009 19:04:53

    Το ερώτημα τώρα, δεν είναι Σαμαράς ή Ντόρα.

    Αλλά το ποιος θα ακολουθήσει τη Ντόρα στην ίδρυση του νέου κόμματος....

  19. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 21/05/2009 19:05:51

    Εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα, ποιος θα διαχωρίσει τα υλικά?
    Θα αφεθούν απ΄ έξω 20-30 βουλευτές?
    Οι Βατοπεδιανοί, οι Θαλασσινοί, οι Ανεμοι, οι Καθηγητές, τα Αναψυκτήρια, οι Γραφικοί (...Στέλλα for ever), ?
    θα μου πεις αν δεν το κάνει 60 - 70 θα πάνε σπίτι τους...

    Λύση υπάρχει.

    Ότι έκανε και ο Θείος, διαλύεις το μαγαζί και στήνεις καινούριο.

    ...καρύδια υπάρχουν?

    Διαφορετικά δύο το τινάζουν το μαγαζί στον αέρα, είναι αρκετοί...

  20. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 21/05/2009 19:38:17

    @Ιθαγενής
    Νομίζω ότι το θέμα των νέων επιλογών, όσο αφορά τα πρόσωπα, δεν είναι ποσοτικό, αλλά ποιοτικό.
    Είχα κάνει μια αναφορά εχθές στο ποστ για τον Σαμαρά, ότι όπως έδειξαν οι δυο πρόσφατες συγκεντρώσεις και από όσο μπορώ να γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα, η προσοχή θα στραφεί αλλού από ότι προς την κατεύθυνση των παραδοσιακών κομματαρχών, που μοιράζανε εκδουλεύσεις και παροχές. Σε μια πορεία θα αξιοποιηθούν νεότεροι άνθρωποι που έχουν διδακτορικά και απασχολούνται στα κομματικά ιδρύματα και σε θέσεις υπουργείων, οι καλιτέχνες (αυτοί βάβαια σήμερα δεν αποτελούν το ιχυρό ατού των Καραμανλικών, αλλά με τις νέες επιλογές θα υπάρξει ρεύμα) και άλλα Καραμανλικά στελέχη, όπως κάποιοι, που με την είσοδο της Μπακογιάννη στην κυβέρνηση, βγήκαν από τα πόστα. Ο Καραμανλής δεν έχει δείξει όλα τα ατού που διαθέτει. Όπως φάνηκε στην περίπτωση Ζαχόπουλου, ο πιστός άνθρωπος-διεκπεραιωτής στο Μαξίμου δεν ήταν ο Αλογοσκούφης, αλλά ο Σπύρος Κλαδάς. Και άμα λάχει για υπέρβαση, υπάρχει βαρύ πυροβολικό που μπορεί να βάλει ο Καραμανλής μέσα, όπως ο Γιώργος Ζορμπάς, εάν του γίνει πρόταση και το θελήσει.
    Δεν είμαι μέσα στο κεφάλι του Καραμανλή. Αλλά να μην αποκλείουμε εκπλήξεις. Τίποτε δεν είναι απαραίτητο να γίνει. Μπορούν όμως πολλά να συμβούν. Οι παίχτες έπαθαν αρκετά και νομίζω ότι είναι αποφασισμένοι. Αν πάθουν κάποια πράγματα ακόμη, δεν θα συμμαζεύονται. Για ένα μπορούμε να είμαστε βέβαιοι: Τα σχήματα με στελέχη τύπου Ρουσόπουλου, Βουλγαράκη κλπ. ανήκουν στο παρελθόν.

  21. isnogood avatar
    isnogood 21/05/2009 20:38:03

    Αψογος ο τίτλος Φάκτορα!!!

    Το τεράστιο σφάλμα του... μεγάλου Κωνσταντίνου Καραμανλή που περιμάζεψε στο κόμμα το μούτσο!
    Που με ανταρσία -βλέπε γεγονότα 85 με Στεφανόπουλο- έγινε καπετάνιος και βασανιζόμαστε σήμερα όλοι εμείς...

  22. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 21/05/2009 20:46:33

    Τεστ

  23. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 21/05/2009 21:31:39

    Οταν σε μια παράγκα κτίζεις ρετιρέ πάλι παράγκα έχεις όχι μεζονέτα.
    Λοιπόν:
    Μόνο που στο Κάραβελ εχθές είχε περισσότερο κόσμο από το Περιστέρι....
    Όσο και για Κλαδά, Ζαχόπουλο και λοιπούς περαστικούς από το ΥΠΠΟ ....άστο βρωμάει.
    Υποστηρίζεις ότι θα αξιοποιηθούν νέοι άνθρωποι κλπ, ξανά άστο 5 χρόνια τους ίδιους βλέπω να αράζουν σε ένα απέραντο τέλμα αδιαφορίας, αλαζονείας και ...παχυσαρκίας.
    Σοβαρά τώρα γιατί νομίζεις ότι η συσπείρωση στη ΝΔ είναι κάτω από 70%?
    Από την απογοήτευση από τα τεκταινόμενα
    Από τους λαθρεπιβάτες
    και από το γράψιμο.
    Δουλεύω στο Δημόσιο όπως έχω ξανά πει.
    Το ξέρεις ότι 2004 - 2007 είχαμε επικεφαλής αυτούς που μέχρι το 2004 αποκαλούσαμε λαμόγια να διοικούν?
    και όταν τους άλλαξαν βάλαμε τους άσχετους που ήθελαν να φάνε ότι έφαγε το ΠΑΣΟΚ σε 20 χρόνια σε 20 μήνες.
    Τι να αλλάξει λοιπόν στο ξανά είπα είτε το 2004 λέγαμε αλήθεια είτε σήμερα.
    Διαφορετικά διαφέρουν τα λόγια από τα έργα και ...άντε γεια.
    Αν δε τολμήσεις όχι να μιλήσεις αλλά απλά να κάνεις τη δουλειά σου, την έκατσες τη βάρκα.

  24. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 22/05/2009 09:47:09

    Στρατηγικό λάθος διαπράττει κάποιος όταν βρεθεί στην ψησταριά και αφού αμφιταλαντευτεί επι μακρόν καταλήγει για παράδειγμα στο αρνί.

    Όταν όμως έχει φάει ένα αρνί ολάκερο, πέντε χωριάτικες και δέκα φρατζόλες ψωμί, και μετά καταλαβαίνει ότι το κρέας μυρίζει, τότε λέμε ότι απλώς την πάτησε κι΄ ας πρόσεχε. Θα μπορούσε να είχε σταματήσει από την πρώτη μπουκιά.

    Επί της ουσίας είναι ακριβώς έτσι όπως τα διαβάζουμε. Ο ουσιαστικός ρόλος του Καρατζαφέρη είναι διάχυση της νομιμοποιημένης φαιάς προπαγάνδας με κύριο στόχο την αποσταθεροποίηση της Ν.Δ. Εκείνο που χρειάζεται να συμπληρωθεί είναι ότι οι σπόνσορες δεν είναι απαραίτητο να βρίσκονται αποκλειστικά στην Ευρώπη.

    ΥΓ. Τι συμβαίνει με το blog ; Απο χθές παιδεύομαι να ανεβάσω σχόλια.

  25. Θύμα avatar
    Θύμα 22/05/2009 11:10:48

    Ο ΛΑΟΣ και η ΔΡΑΣΗ δηλαδή παίζουν τα παιχνίδια των εχθρών του Καραμανλή.
    Φοβερό ανέκδοτο και αυτό.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.