#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/05/2011 17:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το ρουά-ματ της ΝΔ σε κυβέρνηση - Παπακωνσταντίνου με την "απογραφή"




Μόνο τυχαία δεν ήταν η δήλωση του εκπροσώπου της ΝΔ περί της απογραφής Αλογοσκούφη, που τόσο θόρυβο προκάλεσε και συνεχίζει να προκαλεί.

Οι  «μάστορες» της προπαγάνδας του ΠΑΣΟΚ νόμιζαν ότι κι αυτήν την φορά έβγαλαν λαγό από το καπέλο. «Σήκωσαν» το θέμα για να υποδαυλίσουν εμφύλιο  εντός της ΝΔ. Πόνταραν σε μια εσωτερική κόντρα στη ΝΔ «Σαμαρικών» - «Καραμανλικών» αλλά  πάτησαν την πεπονόφλουδα και τώρα βρίσκονται αντιμέτωποι με αυτό που φοβούνται περισσότερο.

Πραγματικός στόχος του Αντώνη Σαμαρά είναι να απαλλαγεί από την κριτική για τις πολιτικές πρακτικές του παρελθόντος για να βάλει έτσι ανεμπόδιστος στο στόχαστρο όλη την πολιτική και οικονομική διαχείριση που οδήγησε στο Μνημόνιο εν όψει του Ζαππείου ΙΙ και γενικής πολιτικής αντεπίθεσης.

Οι διευκρινίσεις του Χρ. Λαζαρίδη στο Mega ότι αφενός η κριτική δεν αφορούσε τον πρώην Πρωθυπουργό και ότι η απογραφή ήταν μεν λάθος αλλά «άλλης τάξεως» από αυτό του Παπακωνσταντίνου, πέταξε την μπάλα στο κυβερνητικό τερέν κατέστησε σαφές το τι πρόκειται να ακολουθήσει και προετοίμασε το έδαφος για το μεγάλο δίλημμα που αντιμετωπίζει ήδη ο Γιώργος Παπανδρέου με τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου.

Θα έχει το πολιτικό σθένος να αποπέμψει το πλήρως  αποτυχημένο  υπουργό του και να παραδεχθεί έτσι και την αποτυχία της κυβέρνησής του και του Μνημονίου; Θα βγει να πει στους Έλληνες  ότι ταλαιπωρήθηκαν  και ταλαιπωρούνται χωρίς λόγο; Ότι διαλύθηκε ο παραγωγικός ιστός, ότι η κοινωνική συνοχή πήγε περίπατο και ότι οι περίφημες θυσίες του λαού δεν έπιασαν τόπο;

Ή θα κρατήσει τον κ. Παπακωνσταντίνου στην θέση του και να τον καταστήσει έτσι θλιβερό σάκο του μποξ (με όλη την κοινωνία και όλο το Κοινοβούλιο απέναντι του) και παράλληλα επιταχυντή της φθοράς της Κυβέρνησης;

Προφανώς, στη ΝΔ πιστώνεται το ρουά-ματ αυτής της παρτίδας. Στην Ιπποκράτους ανησυχούν σφόδρα. Οι πολιτικές τους νίκες ανήκουν στο παρελθόν…

Και δυο λόγια για τον κ. Αλογοσκούφη. Ο πρώην "Τσάρος" της Οικονομίας θεώρησε σωστό να απαντήσει ισχυριζόμενος ότι είναι πολιτικά λάθος η απαξίωση της κυβερνητικής θητείας της ΝΔ. Αν και θα περίμενε κάποιος να αναφερθεί στο έργο του. Χρόνο απεριόριστο είχε, ύφεση δεν είχε, διεθνή οικονομική κρίση δεν είχε. Να μας έλεγε δηλαδή δύο πράγματα που έκανε κατά τη διάρκεια της θητείας του. Δύο – όχι παραπάνω- επιτεύγματα που χαρακτήρισαν τη θητεία του, που έλυσαν κάποια χρονίζοντα προβλήματα. Ομολογώ ειλικρινώς πως πρόχειρα δεν μου έρχεται κάτι σχετικό στο μυαλό…

Η αναθεώρηση των στοιχείων από τον Αλογοσκούφη δυσφήμισε τη χώρα και μας έκανε για λίγο τη ζωή δύσκολη. Ποιος αλήθεια θυμάται το «πυρ ομαδόν» για την αύξηση του ΦΠΑ από το 18 στο 19%; Η αναθεώρηση όμως των στοιχείων από τον Παπακωνσταντίνου  διέλυσε τη χώρα. Είχε προλάβει σε λίγους μήνες να γίνει ο χειρότερος δυσφημιστής της. «Τιτανικός, μπάχαλο, διεφθαρμένη χώρα» και άλλα πολλά. Οι «ασκήσεις» Αλογοσκούφη όχι μόνο δεν μοιάζουν, είναι πταίσμα μπροστά στα κατά συρροή «κακουργήματα» Παπακωνσταντίνου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aggelos avatar
    Aggelos 01/05/2011 17:17:18

    ο Αλογοσκουφης,ηταν απλα μουροχαυλος κοιμισμενος οπως και οι υπολοιποι της κυβερνησης καραμανλη,,και απλα συνεχιζαν απο βαρεμαρα οτι εκαν και οι προηγουμενοι,,μην τολμωντας να συγκρουστουν και λογω των λυσσασμενων μΜΕ,,κοινως πηγαν πασο..

    ο Παπακωνσταντινου ομως ειναι ψυχρος εκτελεστης,συμβουλος τοσα χρονια του Σημιτη ηταν,,τι αλλο θα ηταν?

    • Thrax avatar
      Thrax @ Aggelos 03/05/2011 12:02:43

      Ο θείος του ο αείμνηστος, Υπουργός του Μητσοτάκη, αυτός δεν τον έφερε στην Ελλάδα και τον βόλεψε στο ΠΑΣΟΚ;

      Ε, ρε πως μας δουλεύουν όλοι τους...

  2. firiki2010 avatar
    firiki2010 01/05/2011 17:29:26

    Ειλικρινά δεν κατάλαβα το ρουά -ματ της ΝΔ στην κυβέρνηση. Ούτε το πως μπορεί οι αιχμές να αφορούσαν τον Αλογοσκούφη και όχι τον Καραμανλή. Προσωπική πολιτική εφάρμοζε ο Αλογοσκούφης και μάλιστα εν αγνοία του Καραμανλή; Εγώ θα έλεγα άλλη μια αχρείαστη, επικοινωνιακή "πατάτα" που έδωσε λαβή επι 10 μέρες κάποιοι να χτυπάνε τη ΝΔ για προ 7ετίας γεγονότα που μάλιστα δεν είχαν αρνητική επίπτωση στην πορεία της χώρας.
    Το να γίνεται σύγκριση της απογραφής του 2004 με τα φουσκώματα του ελλείμματος, τις "αναδιατάξεις" χρέους και τη συνειδητή και μακρά εκστρατεία δυσφήμησης της χώρας απο το ΠΑΣΟΚ το 2009 είναι απλώς αστειότητα.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ firiki2010 01/05/2011 17:30:24

      Διαβασε απο κατω !!

      ΠΠ

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ firiki2010 01/05/2011 18:24:19

      Συμφωνω.Αλλωστε κανεις εδεν ψεγει την κυβερνηση Καραμανλη για την απογραφη.Ο Αλογοσκουφης πολυ σωστα ειπε οτι η πολιτικη της απογραφης και της περιοδου 2004 - 2007 εγκριθηκε απο το λαο που ξαναψηφισε ΝΔ το 2007.
      Για να αποσεισει την κατηγορια της ευθυνης για την χρεωκοπια η ΝΔ πρεπει να επικεντρωθει στο ελλειμμα του 2009 και ως ενα σημειο το ελλειμμα του 2008 που ειναι το βαρυ πυροβολικο του ΠΑΣΟΚ και η αιτιολογια για οσα κανει.
      Επιχειρηματα υπαρχουν,απο τη παγκοσμια κριση ως το φουσκωμα του απο το ΠΑΣΟΚ και τις ταραχες του 2008.
      Εχει βγαλει σχετικο βιβλιο και ο Παπαθανασιου.Η απογραφη ηταν ησσονος σημασιας εν σχεσει με αυτα.

    • dikigoros 7 avatar
      dikigoros 7 @ firiki2010 01/05/2011 22:20:06

      Συμφωνώ 100%μαζι σου, μ@λ@κια έκανε ο μιχελακης, και τρεχουν όλοι να την μπαλώσουν, ολα τα άλλα είναι "να'χαμε να λεγαμε". Λύσαμε όλα τα προβλήματα του 2011, και ξαναγυρίσαμε να διορθώσουμε και αυτά του 2004. η ΝΔ στο θέμα της απογραφής, θύμισε το ανέκδοτο με τον απατημένο συζυγο που έκοψε τα γεννητικά του όργανα για να τιμωρήσει την γυναίκα του. Πάλι ανάσα επικοινωνιακή δόθηκε στο Πασοκ

      • noldor avatar
        noldor @ dikigoros 7 02/05/2011 12:03:12

        |Συμφωνώ|

  3. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 01/05/2011 17:29:50

    Εγω θα μεινω στα επισημα στοιχεια της Eurostat της εποχης...
    Σημασια εχει οτι οτι βρηκαμε τα καναμε αβαβα και ο αρχιερεας εγινε καλο παιδι και φιλος μας !!! Διαβασατε την αναρτηση μου για τα swaps του Δρακου????? Εκει ειναι το ζουμι !!!

    Αντε να θυμηθουμε τι εγραψε η Γιουροστατ τοτες…ημέρες Απογραφής ΝΔ

    Τα στοιχεία της Eurostat

    Σύμφωνα με την έκθεση της Eurostat, η αξιοπιστία των ελληνικών δημοσιονομικών στοιχείων αποτέλεσε αντικείμενο ιδιαίτερης προσοχής στο παρελθόν, ενώ τα στατιστικά θέματα της Ελλάδας αποτέλεσαν αντικείμενο συζητήσεων με την Eurostat περισσότερο από όλα τα άλλα κράτη-μέλη της ΕΕ. Επίσης, αναφέρεται ότι «οι σχετικές αμφιβολίες της Eurostat διατυπώθηκαν πολλές φορές στο παρελθόν με υποσημειώσεις, ιδιαίτερα σχόλια και αστερίσκους στα δελτία Τύπου της».

    Η Eurostat αναφέρει ότι το 2002 έγινε μια σημαντική αναθεώρηση των δημοσιονομικών στοιχείων της Ελλάδας κατόπιν απαίτησης της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας. Η αναθεώρηση αυτή οδήγησε σε επιδείνωση του ελλείμματος κατά 1% του ΑΕΠ το 2000 και 1,3% το 2001, ενώ το δημόσιο χρέος αυξήθηκε κατά 1,5% και 1,9% του ΑΕΠ αντίστοιχα.

    Όπως επισημαίνει η ευρωστατιστική υπηρεσία, «οι βασικοί λόγοι της αναθεώρησης των ελληνικών δημοσιονομικών στοιχείων για την περίοδο 2000-2003 συνοψίζονται στην ελλιπή καταγραφή των αμυντικών δαπανών, στην υπερεκτίμηση του πλεονάσματος των ασφαλιστικών οργανισμών και στην αναθεώρηση -προς τα κάτω- των εκτιμήσεων για τα φορολογικά έσοδα (κυρίως από ΦΠΑ). Αυτά τα τρία στοιχεία από μόνα τους ερμηνεύουν περίπου το 90% των συνολικών αναθεωρήσεων.

    Επίσης καταγράφονται τα νέα στοιχεία του δημοσιονομικού ελλείμματος για την περίοδο 1997-1999: 1997: 6,6% του ΑΕΠ έναντι 4%, 1998: 4,3% του ΑΕΠ έναντι 2,5%, 1999: 3,4% του ΑΕΠ έναντι 1,8%. Οι αναθεωρήσεις αυτές οφείλονται κυρίως στην πληρέστερη καταγραφή των αμυντικών δαπανών, στους κεφαλαιοποιημένους τόκους, στη σωστή καταγραφή των κεφαλαιακών μεταβιβάσεων και των εσόδων από την ΕΕ μετά τη μετάβαση από το ESA79 στο ESA95.

    Για την ίδια περίοδο τα στοιχεία του χρέους της γενικής κυβέρνησης διαμορφώνονται ως εξής: 1997: 114,0% του ΑΕΠ έναντι 108,2%, 1998: 112,4% του ΑΕΠ έναντι 105,8%, 1999: 112,3% του ΑΕΠ έναντι 105,2%.

    Υποσημειώσεις της Eurostat

    Ειδικότερα για τις αμυντικές δαπάνες αναφέρεται ότι το 2002 δηλώθηκε ότι οι προκαταβολές που πληρώνονται στους προμηθευτές στρατιωτικού υλικού αντιμετωπίζονται ως χρηματοοικονομικές συναλλαγές και ότι με την παραλαβή του εξοπλισμού η ΕΣΥΕ λαμβάνει την πληροφόρηση και την καταχωρίζει στους εθνικούς λογαριασμούς. «Η πραγματικότητα είναι ότι η ΕΣΥΕ και το υπουργείο Οικονομικών δεν έλαβαν καμία πληροφόρηση για παραλαβές στρατιωτικού υλικού από το 1997. Έτσι, οι περισσότερες αμυντικές δαπάνες που χρηματοδοτήθηκαν με δανεισμό δεν καταγράφηκαν τα τελευταία επτά χρόνια».

    Για τα πλεονάσματα των ασφαλιστικών οργανισμών σημειώνεται ότι «η Eurostat ζήτησε το 2002 έναν κατάλογο των ασφαλιστικών φορέων και των οικονομικών τους αποτελεσμάτων, αλλά δεν έλαβε ποτέ απάντηση. Επανήλθε στο θέμα το Σεπτέμβριο του 2003 και έδωσε προθεσμία μέχρι το Σεπτέμβριο 2004 για την παροχή πιο αξιόπιστων στοιχείων. Έτσι διενεργήθηκε από την άνοιξη του 2004 νέα εκτενής έρευνα από την ΕΣΥΕ για όλους αυτούς τους φορείς, που κάλυψε τα έτη 2002 και 2003. Το αποτέλεσμα αυτής ήταν τον περασμένο Σεπτέμβριο να αναθεωρηθούν τα πλεονάσματα των ασφαλιστικών οργανισμών προς τα κάτω».

    Τέλος, για τη ΔΕΚΑ «η Eurostat θεωρούσε ότι η ΔΕΚΑ ενεργούσε εκ μέρους και κατόπιν οδηγιών της κυβέρνησης και ήταν αμφίβολο αν μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μονάδα με αυτονομία αποφάσεων. Έτσι τον Οκτώβριο του 1997 κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η ΔΕΚΑ έπρεπε να κατατάσσεται εντός της γενικής κυβέρνησης, χωρίς όμως θετική ανταπόκριση από τις ελληνικές αρχές».


    και μη μου βαλετε καμια ταμπελα... !!! μ αρεσει να λιαζομαι.

    ΠΠ

    • pikras57 avatar
      pikras57 @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 01/05/2011 19:00:47

      Η απογραφή του 2004 αφορά μια μεγάλη κατηγορία δαπανών ένα μεγάλο αριθμό δαπανών που δεν σχετίζεται μόνο με τον τρόπο καταγραφής των αμυντικών δαπανών αλλά με τη μη καταγραφή μιας σειράς δαπανών και βεβαίως των αμυντικών.
      Εκθέσεις της Eurostat από το 2004 αποτυπώνουν με πλήρεις περιγραφές όχι μόνο το πρόβλημα των αμυντικών δαπανών αλλά και άλλα σημαντικά προβλήματα που αφορούσαν την περίοδο διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ.
      1. την υπερεκτίμηση των φορολογικών εσόδων
      2. την υπόθεση των αντιτίμων της περιόδων 1998-2001 όπου οι επιστροφές φόρου δεν εμφανίζονταν στα καθαρά φορολογικά έσοδα, για να μην αυξήσουν το έλλειμμα
      3. τον υπολογισμό της επονομαζόμενης άσπρης τρύπας
      4. τις κεφαλαιακές μεταβιβάσεις οι οποίες δεν ενεγράφοντο στο έλλειμμα
      5. τις τιτλοποιήσεις μελλοντικών εσόδων
      6. τις εγγυήσεις του Δημοσίου
      7. τις δαπάνες των νοσοκομείων
      Ειδικότερα, τώρα και για τις στρατιωτικές δαπάνες -για τις οποίες έχει γίνει τόσος λόγος- το πρόβλημα δεν αφορούσε κυρίως τον τρόπο καταγραφής και αποτύπωσης αυτών των δαπανών. Αφορούσε τη μη καταγραφή τους.
      Αλλά δεν ήταν μόνο το πρόβλημα με τις στρατιωτικές δαπάνες όπως κακώς αναφέρεται.
      Όπως χαρακτηριστικά σημειώνεται σε έκθεση της το πλεόνασμα του τομέα κοινωνικής ασφάλισης είχε υπερεκτιμηθεί από το διάστημα 2001-2003 από τις ελληνικές αρχές κατά 2.8 δις ευρώ.
      Το ίδιο συνέβη και με τα χρέη των νοσοκομείων όταν αποκαλύφθηκε ότι δαπάνες 1,3 δις ευρώ των ετών 2002 έως 2004
      δεν είχαν καταγραφεί.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ pikras57 01/05/2011 20:14:30

        Παρα πολυ σωστα !!!...

        ΠΠ

  4. Ιεροκλής avatar
    Ιεροκλής 01/05/2011 17:48:09

    Προφανώς ο Σαμαράς το κανε για να χει ισχύ το κατηγορώ του απέναντι στον "τιτανικό" του Παπακωνσταντίνου, προφανώς έχει ανάγκη από αληθινή αυτοκριτική για να ενισχυθεί το κύρος του λόγου του, προφανώς ο στόχος του είναι το Πασοκ, προφανώς δεν ήθελε κύκλο εσωστρέφειας, προφανώς ακολουθεί άλλη πολιτική απ' αυτή του Κ.Κ., προφανώς η στάση του Καραμανλή-Βούδα του δημιουργεί πρόβλημα, προφανώς δε θέλει μάχη και με τον Καραμανλή, προφανώς αν συνεχίσει την ίδια στάση ο Κ.Κ. η ρήξη δε θα αποφευχθεί, προφανώς...

  5. φωνη avatar
    φωνη 01/05/2011 17:55:47

    Ανεξάρτητα από αυτήν την πρόσφατη υπόθεση της απογραφής που επανήλθε στο προσκήνιο, η οποία σίγουρα δεν επανήλθε τυχαία-και το γιατί επανήλθε το είπε και ο Χρύσανθος Λαζαρίδης στο δίδυμο Καμπουράκης/Οικονομέας-θυμάμαι τον Α.Σαμαρά και στο παρελθόν να ασκεί κριτική γενικά στην οικονομική πολιτική Αλογοσκούφη, ειδικά σε μια συνέντευξη που είχε δώσει, και ενώ ήταν βουλευτής, είχε πει για την οικονομική του πολιτική, ότι δεν αρκεί να πας το άλογο στο ποτάμι, πρέπει να πιεί και νερό. Όπως φάνηκε και τότε, παρότι ασκούσε κριτική στην οικονομική πολιτική, στήριζε τον Καραμανλή.

  6. spiros avatar
    spiros 01/05/2011 17:57:50

    ΠΠ
    Μια απορία έχω. Γιατί στην απογραφή δεν παρουσιάστηκε το SWAP ενώ το γνώριζε ο Αλογοσκούφης; Άρα μήπως η απογραφή ήταν ελλειπής;
    Τώρα ως προς το άρθρο δεν γνωρίζω καταστάσεις αλλά μάλλον στρατηγική κίνηση αποτελούσε παρά ενδοσκόπηση.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ spiros 01/05/2011 20:22:25

      Το swap ήταν γνωστό στην Ε.Ε. από τότε που έγινε, από το 2001, και είχε συζητηθεί εκτενώς και στο ECOFIN. Έκτοτε άλλαξαν οι κανόνες και δεν γίνονται πια δεκτοί αυτού του είδους οι χειρισμοί. Τώρα, γιατί ξαφνικά όλοι ασχολούνται με ένα swap που εμφάνισε μειωμένο το χρέος της Ελλάδας κατά 1 δις ευρώ (δηλαδή, μηδέν κόμμα κάτι τοις εκατό του ΑΕΠ) και που είχε γίνει δεκτό, τότε, από την Ε.Ε., δεν αντιλαμβάνομαι με την απλή λογική του μέσου ανθρώπου. Κάτι σε συνωμοσιολογία θα μου ταίριαζε περισσότερο (ότι δηλαδή βγάλαμε ένα κάτι για να το πιπιλάμε και να μπορεί η πολιτισμένη ανθρωπότητα να μιλά για τους "απατεώνες Έλληνες"), αλλά πωπω, πιπέρι, τέτοια πράγματα, τι είμαστε, ακροδεξιοί;

      Η ιστορία με το swap εμένα μου κάνει κάτι άλλο: Η G.S. έβγαλε από εκείνη την ιστορία 300 εκ. ευρώ, αν θυμάμαι καλά. Δηλαδή, ξοδέψαμε 300 πραγματικά εκατομμύρια, για να μειώσουμε λογιστικά κατά 1.000 εκ. το χρέος. Δώσαμε χρήμα και πήραμε αέρα. Και τι αέρα! Μηδέν κόμμα κάτι του ΑΕΠ. Να κρύβαμε κάνα δεκάρι-δεκαπεντάρι, να πω χαλάλι. Αλλά για μηδέν κόμμα κάτι;;;

      Οπότε, το συνωμοσιολογικό μου εγώ λέει, ότι από εκέινη την ιστορία μάλλον απλώς κάποιοι έβγαλαν λεφτά. Πήραν μερτικό δηλαδή από τα 300. Διότι, αλλιώς, δεν εξηγείται.

      Εκτός πια, κι αν τα 300 δεν ήταν 300 και αυτό που είχα διαβάσει τον καιρό της έναρξης της ελληνικής κρίσης ήταν λάθος ή δεν το θυμάμαι καλά.

  7. Κώστας avatar
    Κώστας 01/05/2011 18:08:00

    "Στο θέμα δίνει νέα διάσταση η διευκρίνιση που κάνουν στον ανταποκριτή του «Εθνους» στις Βρυξέλλες, Βαγγέλη Δεμίρη, πηγές της Κομισιόν ότι ουδέποτε ζητήθηκε η διενέργεια της απογραφής από την Επιτροπή. "
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=62987100

    ...Για όσους επικαλέστηκαν το επιχείρημα πως τάχα το ζητούσε από τον Αλογοσκούφη η ΕΕ μεμφόμενοι τον Μιχελάκη για στρατηγικό λάθος. Βιάστηκαν όσοι έσπευσαν να καταμαρτυρήσουν στον Μιχελάκη λάθος κίνηση.

  8. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 01/05/2011 18:38:31

    To ρουα ματ το οργάνωσε πολύ καλά ο Λαζαρίδης με το Μιχελάκη. Ωστόσο μερικοί μέσα από τη Ν.Δ. δε φαίνεται να κατάλαβαν την κίνηση και άρχισαν να κάνουν ηλίθιες δηλώσεις στα κανάλια. Ας αφήσουν να μιλήσουν αυτούς που γνωρίζουν τι θα πουν, όχι άλλες πιστολιές στον αέρα. Οι πιστολιές πρέπει να πηγαίνουν κατευθείαν στην καρδιά του συστήματος ΠΑΣΟΚ και των μνημονιολάγνων.

  9. karamanlikos avatar
    karamanlikos 01/05/2011 18:46:42

    Έτσι μπράβο Φάκτορα!
    Ξεκαθάρισέ το! Η κριτική της απογραφής του 2004 είχε δύο στόχους:
    1. Τους παπαροψηφοφόρους της από κει πλευράς που έχουν πιστέψει ότι δεν χρειαζόταν απογραφή και έπρεπε ο Καραμανλής να συνεχίζει να κοροϊδεύει τους κουτόφραγκους (λες και δεν ήξεραν αυτοί που μας δάνειζαν!) ότι έχει πλεονασματικούς προϋπολογισμούς. Είναι οι ίδιοι ψηφοφόροι που πίστεψαν και στο "λεφτά υπάρχουν", αλλά τώρα έχουν χάσει τη γη κάτω απ' τα πόδια τους και αναζητούν την ελπίδα... Αυτοί θα επιλέξουν την επόμενη κυβέρνηση της ελπίδας!
    2. Να καταδειχτεί η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ της χώρας από την "απογραφή Γιώργου-Γιώργου". Είναι κομβικό το σημείο: ΟΛΟΙ γνωρίζουν ότι το μνημόνιο έχει αποτύχει και πρέπει αυτός που θα το τονίσει και θα το εξηγήσει να είναι "αξιόπιστος" για τα δεδομένα των παπαροψηφοφόρων, αυτών δηλαδή που κάποιοι αποκαλούν "νοικοκυραίους", αλλά είναι καταχρεωμένοι, με στεγαστικά σε τράπεζες και έχουν φτιάξει υπερβολικά σπίτια, τα οποία δεν διανοούνται να απωλέσουν!

    Περιττό να τονίσω για μια ακόμα φορά, ότι ως γνήσιος Καραμανλικός πίστευα και πιστεύω ότι η απογραφή του 2004 και απαραίτητη και χρήσιμη ήταν. Δυστυχώς, όμως, ο βαθειά διχασμένος Ελληνικός λαός τορπίλισε με τη στάση του πολλές απ' τις επιλογές της κυβέρνησης Καραμανλή. Σκεφτείτε μόνο τους τραπεζίτες: Όταν έσκιζαν τα ρούχα τους να μην μπουν στη ρύθμιση των 28 δισ, με στόχο να πλήξουν την οικονομία της χώρας για να πέσει ο Καραμανλής, είχε περάσει από το μυαλό τους ότι θα βρεθούν αντιμέτωποι με την χρεωκοπία;;;;;
    ΠΟΤΕ! Είχαν φουσκωμένες κοιλιές και μυαλά και συνέτρωγαν με το Γιώργη σε μυστικά δείπνα... οι Εφιάλτες!
    Και αυτοί οι παπαροτραπεζίτες ζητούν το σωτήρα τους!
    Ωραία να τους σώσουμε, αλλά με τη συμφωνία να μας παίζουν 50-50, μιλημένα, ξηγημένα. Όχι Καραμανλικά, δηλαδή,δημοκρατικά, αλλά με τον τρόπο που καταλαβαίνουν αυτοί!

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ karamanlikos 02/05/2011 17:55:40

      Ἄει -γειά σου...!!!

  10. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 01/05/2011 18:54:06

    Συμφωνώ απόλυτα με την κίνηση Λαζαρίδη - Μιχελάκη. Στη σκακιέρα της σημερινής πολιτικής και οικονομικής συμφοράς του Πασόκ, ήταν ρουά ματ.

  11. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 01/05/2011 19:11:04

    ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ . ΑΝΕΡΓΙΑ 7,5 % ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΤΑΤΑ ΜΕΙΟΥΜΕΝΗ
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.
    ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΦΙΛΕ ΦΑΚΤΟΡΑ ΦΤΑΝΕΙ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΟ.
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.
    Υ.Γ. ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΑ.

  12. antimega avatar
    antimega 01/05/2011 19:16:54

    Εντελώς άτοπη η ανάρτηση.
    Τα επιχειρήματα του Αλογοσκούφη είναι ατράνταχτα, η αλήθεια είναι πάντα ο καλύτερος οδηγός. Κ.Κ. και Αλογοσκούφης ήταν πακέτο επί πολλά χρόνια και ΚΑΛΩΣ έκαναν την απογραφή.
    Ο Μιχελάκης έκανε λάθος και, κακώς, τον υποστήριξε ο Λαζαρίδης, όπως και ο φάκτορας.
    Δεν είναι θέμα Καραμανλικών-Σαμαρικών, τέτοιο πράγμα δεν υπάρχει.
    Η ΝΔ είναι ενιαία τώρα που ξεφορτώθηκε την αυτοκράτειρα.
    Δεν συμφωνώ με την προσέγγιση φίλε φάκτορα.
    Μα καθόλου.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ antimega 01/05/2011 20:43:47

      ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΑΜΑΡΙΚΟΙ.
      ΣΕ ΠΕΙΣΜΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΚΑΙ ΜΠΟΜΠΟΛΑ.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 02/05/2011 00:32:21

        Το να παραδέχεσαι και τον Καραμανλή και τον Σαμαρά δεν είναι αδύνατο. Ο διαχωρισμός είναι τεχνητός και αποτελεί μέρος του "διαίρει και βασίλευε" του συστήματος ΠαΣοκ, των εξαπτέρυγών του, και των θεραπαινίδων (ή αφεντικών, όπως θέλετε πείτε το) Μέσων Μαζικής Εξημέρωσης.

  13. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 01/05/2011 19:37:12

    εδω ο Σημιτης απο Αρχιερεας εγινε φιλος !!! τι ψαχνεις τωρα....
    Πολιτικο Swap να το πω??!!!

    ΠΠ

  14. Xartografos avatar
    Xartografos 01/05/2011 20:00:13

    Για να καταλάβω κάτι : Εμείς που το '04 ψηφίσαμε ΝΔ για να μάθουμε από την απογραφή όλα τα σκοτεινά σημεία του "αρχιερέα της διαπλοκής " ήμασταν βόδια ? ΟΛΟΙ το λογαριασμό των Ολυμπιακών δεν ζητούσαμε ? ΟΛΟΙ το πηγάδι του χρηματιστηρίου δεν τραβούσαμε να ξεσκεπαστεί ? ΟΛΟΙ τα κερατιάτικα των εγνατιοεργολάβων δεν γουστάραμε να ξεμπροστιαστούν ? Σήμερα, εκ των υστέρων μπορούμε να μιλάμε βδομάδες -και ειδικά αποτυχησάσης της απογραφής. Και πάντως, μπορεί να κοιμόταν ολόρθος ο Αλογοσκούφης, αλλά μην το φορτώσουμε άδικα το γομάρι τα "θέλω" ολονών μας

  15. Kennan avatar
    Kennan 01/05/2011 20:22:36

    Μου κάνει εντύπωση που ορισμένοι σχολιογράφοι επιμένουν ή να ζουν στον κόσμο τους ή να νομίζουν οτι προσφέρουν υπηρεσίες σε αυτό που ίδιοι θεωρούν ως "Καραμανλισμό". Βγαίνετε έξω στην κοινωνία να σας πει την γνώμη της για την κυβέρνηση Καραμανλή και τα κορυφαία στελέχη της ή έχετε "κλειστεί" στο ιντερνέτ; Όλη αυτή η συζήτηση που φουντώνει με τις προσπάθειες του ΠΑΣΟΚ ένα πράγμα καταφέρνει κυρίως: να γελάει ο κόσμος με τις απελπισμένες προσπάθειες του ΓΑΠ να φορτώσει την αποτυχία του στον ....Καραμανλή. Ταυτόχρονα βλέπουν οτι ο Σαμαράς σπάει αυγά και τολμάει. Και όταν αργότερα θα επιτίθεται στην οικονομική πολιτική του Μνημονίου, η Πασόκοι τι θα του λένε; Για τον Καραμανλή; Μα αυτά τα είπαμε θα τους απαντά

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Kennan 01/05/2011 21:39:45

      Kαι σήμερα ο Σαμαράς επιτίθεται στην πολιτική του μνημονίου. Γιατί δεν του αποδίδει δημοσκοπικά τουλάχιστον; Ποια είναι η τελευταία γραμμή άμυνας των ΠΑΣΟΚων; Το τι έκανε ή τι δεν έκανε η κυβέρνηση Καραμανλή! Γιατί? Γιατί το κυβερνητικό παρελθόν της η ΝΔ φρόντισε να το υπονομεύσει. Κι όταν ο ίδιος απαξιώνεις το κυβερνητικό σου παρελθόν πως μπορείς να πείσεις ότι αποτελείς εναλλακτική κυβερνητική λύση;

      "....Βγαίνετε έξω στην κοινωνία να σας πει την γνώμη της για την κυβέρνηση Καραμανλή και τα κορυφαία στελέχη της ή έχετε “κλειστεί” στο ιντερνέτ;"
      Η γνώμη της κοινωνίας για την (φυσικά και με πολλά προβλήματα) κυβέρνηση Καραμανλή πως διαμορφώθηκε; Μήπως μέσα από σκανδαλολογίες, παραπληροφόρηση και συκοφαντίες;
      Και ποιο ακριβώς είναι το αμάρτημα αυτών που γράφουν πράγματα αντίθετα από αυτά που πιστεύει η "κοινή γνώμη";

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Kennan 01/05/2011 22:31:14

      Το πρόβλημα όμως είναι ότι, υπονομεύοντας την εικόνα της οικονομικής πολιτικής Καραμανλή, δικαιώνεις το βασικό επιχείρημα Παπανδρέου ότι "τέτοια κατάσταση που βρήκαμε, ε, τι να κάναμε κι εμείς, δεν είχαμε πολλά περιθώρια".

      Το τι λέει η κοινωνία δεν είναι κριτήριο, διότι η κοινωνία βλέπει Μέγκα, Σκάι, Άλτερ και τ' άλλα παιδιά. Και δεν της λέει και τίποτε αντίθετο η ΝΔ. Αν δεν της πει η ΝΔ τον (υπαρκτό και πολύ υπαρκτό μάλιστα) αντίλογο, και δεν της το λένε και τα μέσα, μένουμε μερικοί ήρωες να έχουμε την αντίθετη γνώμη και να πολεμάμε μόνοι μας.

      Ποσώς με ενδιαφέρει για τον Καραμανλή. Η ενοχοποίηση, όμως, του Καραμανλή για κάτι που δεν είναι ένοχος, αθωώνει τον ΓΑΠ, που είναι ο πραγματικός ένοχος για αυτό που ζούμε σήμερα.

      Κι αυτός είναι, κατά τη γνώμη μου, ο βασικός λόγος της δημοσκοπικής καχεξίας της ΝΔ.

  16. Aris. A avatar
    Aris. A 01/05/2011 20:23:15

    Η χώρα ζει τα τελευταία στάδια της χειρότερης πολιτικής, κοινωνικής και οικονομικής παρακμής που έζησε μετά το 81.

    Αυτά τα τελευταία 30 χρόνια αναπτύχθηκαν:

    Ανίκανοι στην συντριπτική τους πλειοψηφία πολιτικοί.
    Κυριάρχησαν ακαμάτηδες γιοί πολιτικών οικογενειών χωρίς ένσημο, μαζί με κακέκτυπα του Κουλούρη και του Βαγγέλη Γιαννόπουλου.

    Ειναι τέτοια η παρακμή που Τουρκοφάγος και μεταναστοφάγος μας προέκυψε και ο Αδωνις Γεωργιάδης που κάνει την γλάστρα της τηλεορασόπληκτης γυναίκας του.

    Τι μπορεί να περιμένεις από πολιτικούς που στεκόντουσαν με το ένα πόδι όρθιοι μπροστά στον Μανώλη Καψή και έκλαναν μέντες μπροστά τον Αυτιά.

    Ηταν ικανοί να συγκρουστούν να παράξουν ιδέες να δώσουν λύσεις;;

    Ειχαν όσο μυαλό έχουν και οι κοκότες που βγαίνουν με τα μπούτια έξω στις μεσημεριανές εκπομπές.

    Ελυναν τα θέματα στη τηλεόραση και όλοι ζούσαμε μια εικονική πραγματικότητα που γκρεμίστηκε και αποκαλύφθηκε η χρεωκοπία μας.

    Δίπλα στους καταφαντασία πολιτικούς αναπτύχθηκε ένας εσμός παρασίτων.

    Ψευτο επικοινωνιολόγοι, γκαλοπατζήδες, τηλεδημοσιογράφοι που εκμεταλλευόμενοι την ανασφάλεια και την ανικανότητα των πολιτικών έγιναν πλούσιοι μαζί με τα αφεντικά τους σε βάρος του δημόσιου συμφέροντος.

    Οπως οι κυράτσες τρέχουν στις καφετζούδες για να τους δώσουν λύση στα προσωπικά τους αδιέξοδα έτσι και οι πολιτικοί μας έτρεχαν στους παραπάνω για να ακουμπήσουν την ανεπάρκεια τους.

    Δυστυχώς η κυβέρνηση Καραμανλή συνέχισε την μετριότητα που παρέλαβε.

    Κανένας σχεδιασμός καμία σύγκρουση με συμφέροντα καμία αποφασιστικότητα καμία δυναμική.

    Να ξεχάσουμε ότι η οικογένεια Αλογοσκούφη και Βουλγαράκη το έριξε στο real estate.

    Μνημονεύουμε για να μας περάσει η πίκρα την συμφωνία με τους Ρώσους και το Βουκουρέστι.

    Συγνώμη κύριοι αλλά είναι σαν να έχεις πάρει σεντερ φορ για να τινάξει τα αντίπαλα δίχτυα και να πάρεις το πρωτάθλημα και να πανηγυρίζεις επειδή ήρθες τρίτος και ο κανονιέρης μεταβίας έβαλε δύο γκολ.

    Για την μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών ο Καραμανλής είναι παρελθόν.

    Του δόθηκαν οι ευκαιρίες τις ξόδεψε μέσα από άσκοπες ισσοροπίες και αναβλητικότητα.

    Οι εποχές που έρχονται είναι για αγωνιστές μπολιασμένους με μαχητικότητα και με το μεράκι του νικητή.

    Τέτοιος δεν είναι ούτε ο Παπανδρέου.

    Ενας παγκόσμιος γυρολόγος καλοπέρασης είναι χωρίς διεκδικιτικό παρελθόν χωρίς στόφα χωρίς ειρμό χωρίς τσαγανό που λέει ο λαός.

    Ανοιξε το ντουλάπι στο Καστρί βρήκε τον τσελεμεντέ του καλού Πασόκου που του άφησε ο πατέρας του μάζεψε και από το γυμναστήριο την παρέα του και ήρθε να μας κυβερνήσει.

    Να διαπραγματευτεί σκληρά ο Γιώργος με ποιόν με τηνΜέρκελ;;

    Μα ο Γιώργος δεν μπορεί να κάνει παζάρια ούτε για την τιμή του αγαπημένου του κανό.

    Η συντριπτική πλειοψηφία των σημερινών πολιτικών είναι ηδη παρελθόν απλά δεν τους συμφέρει να το καταλάβουν.

    Για αυτό αν ο Σαμαράς αν έχει σχέδιο και άντερα ας προχωρήσει μπροστά.

    Ας μιλήσει κατευθείαν στο λαό χωρίς μεσάζοντες χωρίς τομεάρχες.

    Ο λαός έτσι που τον έχουν ζώσει τα φίδια θα καταλάβει.

    Ας μας πει ανοικτά τι σκέφτεται:

    Θα συνεχίσει η Αθήνα να είναι ο σκουπιδιοντενεκές της Ευρώπης και η πίσω αυλή της Ασίας.

    Θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε την διαπλοκή η οποία έχει όνομα.

    Εχει διάθεση να συκγρουστεί με τις πέντε μεγάλες οικογένειες που κρατούν την χώρα όμηρο της.

    Εκει είναι η ουσία.

    Δεν υπάρχει χρόνος για πολιτικούς τακτικισμούς.

  17. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 01/05/2011 21:39:11

    Αλογοσκούφης – Παπακωνσταντίνου, ο καθένας είναι η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος.
    Η ΝΔ πολύ σωστά αποκυρρήσει την οικονομική πολιτική Αλογοσκούφη καθώς την έχει ήδη αποκηρύξει ο ελληνικός λαός και η αντικατάστασή του από τον πρώην πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή είναι αδιάψευστος μάρτυρας.
    Το ζήτημα είναι ότι πολλοί, κυρίως βουλευτές, δεν κατάλαβαν το πραγματικό διακύβευμα της δήλωσης του εκπροσώπου της ΝΔ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ o βουνίσιος 01/05/2011 22:33:27

      Δεν συμφωνώ. Από πολύ κι ως πού ίδιοι; Ο ένας μας έφερε το Μνημόνιο, ο άλλος άσκησε μια πολιτική που επί 4,5 χρόνια διασφάλισε σταθερή και υψηλή ανάπτυξη, με μείωση ελλειμμάτων και χρέους τα 3 πρώτα χρόνια, που ανακόπηκε η μεν μείωση ελλειμμάτων από το εκλογικό 2007, η δε ανάπτυξη από τη διεθνή κρίση του 2008-2009.

      Αν είχαμε Αλογοσκούφη, Καραμανλή, Τσοβόλα, Αλ. Παπαδόπουλο, οποιονδήποτε άλλον εκτός από τον ΓΑΠ και την παρέα του, θα είχαμε τώρα ανάπυτξη όπως και η λοιπή ευρωζώνη.

      Δεν υπάρχει λοιπόν το παραμικρό θέμα σύγκρισης, κατά τη γνώμη μου.

      • o βουνίσιος avatar
        o βουνίσιος @ Επώνυμος 01/05/2011 22:53:41

        Σε επίπεδο στόχων η απογράφη ήταν σκέτη αποτυχία καθώς η ΝΔ οδηγήθηκε 2 φορές σε πρόωρες εκλογές εξαιτίας των προβλημάτων στην οικονομία. Κατά την γνώμη μου η επιτήρηση, η οποία επιβλήθηκε εξαιτίας της απογράφης ήταν ένα ήπιο μνημόνιο.
        Σε ιδεολογικό επίπεδο η οικονομική πολιτική Αλογοσκούφη κόντεψε να διαλύσει την «κοινωνική δεξιά» πράγμα που είναι ιδιαίτερα ορατό ακόμη και σήμερα καθώς η ΝΔ παρουσιάζει χαμηλή συσπείρωση.
        κ.α.

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ o βουνίσιος 01/05/2011 23:12:26

          Τα προβλήματα της οικονομίας επί Καραμανλή ΔΕΝ τα δημιούργησε η απογραφή. Αντίθετα την κρίση δανεισμού την δημιούργησαν κατά 90% οι απαράδεκτοι χειρισμοί της παρούσας κυβέρνησης.
          Το να χαρακτηρίζεις την επί ΝΔ επιτήρηση "ήπιο μνημόνιο" σημαίνει ότι οι λέξεις έχουν χάσει το νόημα τους.
          Οσο για την χαμηλή συσπείρωση της ΝΔ ψάξ΄ την στην αυτοϋπονόμευση της.

          • o βουνίσιος avatar
            o βουνίσιος @ firiki2010 01/05/2011 23:32:58

            φυσικά και ήταν «ήπιο μνημόνιο» καθώς μας επέβαλαν εθελοντικά τους πιο αυστηρούς για εκείνη την εποχή κανόνες της εε

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ o βουνίσιος 01/05/2011 23:52:45

            Σιγά-σιγά αγαπητέ θα μου πεις ότι σήμερα έχουμε "μια λίγο πιο αυστηρή επιτήρηση". Τα λουκέτα, η ύφεση. η ανεργία, οι περικοπές μισθών και συντάξεων είναι στην φαντασία μου! Εκτός αν υπήρχαν και επι Καραμανλή. Οπότε φυσικά θα οφείλοντο στην απογραφή!

          • o βουνίσιος avatar
            o βουνίσιος @ firiki2010 02/05/2011 00:32:58

            Η Κυβέρνηση έχει αποτύχει, εντελώς, στην οικονομική της πολιτική.

            Δεν μπορώ όμως να πω ότι την τελευταία δεκαετία τα πράγματα είναι ρόδινα για τα μικρομεσαία νοικοκυριά- επιχειρήσεις κ.α .
            Μέχρι πριν την κρίση ο τραπεζικός τομέας και η χρηματιστηριακή αγορά κινούνταν σε διαφορετική κατεύθυνση από την πραγματική οικονομία. Έτσι η κοινωνική σκέψη έβρισκε διέξοδο στην εικονική πραγματικότητα της εφήμερης οικονομίας, η αύξηση της ρευστότητας, τόσο των νοικοκυριών, όσο και των επιχειρήσεων γίνονταν κύρια με επέκταση της πίστωσης.
            Σε αυτή την κατεύθυνση, η απουσία ιδιωτικών και κρατικών παραγωγικών επενδύσεων, οι ευέλικτες μορφές απασχόλησης κ.α. οδήγησαν στη μείωση της καταναλωτικής δύναμης, διατάραξαν την αλυσίδα παραγωγής- κατανάλωσης -οδήγησαν σε μεγάλη μείωση την παραγωγή και σε αναποτελεσματικές δραστηριότητες κράτος και ιδιώτες που σε συνδυασμό με τη συγκυρία έφεραν μείωση των θέσεων εργασίας και τεράστια απώλεια κοινωνικού κεφαλαίου, γεγονός που είναι ιδιαίτερα επιζήμιο για τη χώρα.

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ firiki2010 02/05/2011 00:52:18

            Βουνίσιε,
            Ολα αυτά που λές να τα συζητήσουμε και πιθανώτατα σε πολλά να συμφωνήσουμε. Η διαφωνία μου είναι στον χαρακτηρισμό της επί ΝΔ "επιτήρησης" σαν "ήπιο μνημόνιο". Υπάρχει τεράστια ποιοτική διαφορά ανάμεσα στο τι συνέβη το 2004 και τι το 2009, που εσύ - όπως χρησιμοποιείς τους όρους την κάνεις απλώς ποσοτική. Και δεν είναι!

  18. victoria (true) avatar
    victoria (true) 01/05/2011 21:39:38

    Ο Παπακωνσταντίνου είναι το πρόβλημά μας;

    • o βουνίσιος avatar
      o βουνίσιος @ victoria (true) 01/05/2011 21:47:13

      Ο Παπακωνσταντίνου αντιπροσωπεύει την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης,
      η ΝΔ είναι πολιτικά απαραίτητο να καταθέσει πρόταση μομφής κατά της οικονομικής πολιτικής.

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ o βουνίσιος 02/05/2011 10:46:37

        Πιστεύω πως το θέμα είναι ο ΓΑΠ.
        Ο Παπακωνσταντίνου δεν υπάρχει χωρίς αυτόν και δεν θα υπήρχε.
        Η ΝΔ πρέπει να καταθέσει πρόταση μομφής κατά της οικονομικής πολιτικής, της εξωτερικής πολιτικής, της πολιτικής παιδείας, υγείας κ.ο.κ. μην κουράζω...

  19. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 01/05/2011 22:39:34

    Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι έχει να κερδίσει κάτι η ΝΔ από αυτό το άκαιρο αυτομαστίγωμα... Έστω όμως ότι ισχύει ο "σατανικός" στρατηγικά λόγος που το άρθρο επικαλείται.
    Το να πεις ότι "η απογραφή του 2004 είχε και κάποιες αρνητικές συνέπειες όπως εκ των υστέρων αποδείχθηκε, αλλά ούτος η άλλος ήταν αναπόφευκτη λόγω απαίτησης της Eurostat" θα ήταν και κατανοητό και ορθό (αν και ανεπίκαιρο, επιμένω).
    Όμως το να την χαρακτηρίσεις "ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ" πάει πολύ...
    Εγκληματική ήταν η ψευτοαπογραφή και οι δηλώσεις του ΠΑΣΟΚ με την ανάληψη της διακυβέρνησης το 2009.
    Τώρα, ακόμη κι αν σε δεύτερη φάση η ΝΔ πείσει ότι και η Πασοκικη απογραφή ήταν πράγματι εγκληματική, απλά θα έχουμε "πατσίσει".
    Και θα έχουμε αδικήσει κατάφωρα το ίδιο το κόμμα μας.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Απολλώνιος 01/05/2011 23:40:54

      Συγχαρητήρια.

      • o βουνίσιος avatar
        o βουνίσιος @ Νίκος Α 01/05/2011 23:54:31

        Το πρόβλημα είναι αν θα αδικηθεί ή όχι ( δίκαια ή άδικα) το κόμμα ή αν η ΝΔ μέσα από το διάλογο μπορέσει να ξεπεράσει τα προβλήματα του παρελθόντος και έτσι να δημιουργήσει μια νέα πρόταση εξουσίας που θα οδηγήσει τη χώρα ακέραιη και με ασφάλεια στο μέλλον.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Απολλώνιος 01/05/2011 23:56:25

      Βρε Απολλώνιε Νίκος Α ποιό κόμμα μας έχουμε αδικήσει;;

      Αυτό που δεν ακούμπησε ούτε ένα σκάνδαλο. Δεν μάθαμε τίποτα για το χρηματιστήριο τα εξοπλιστικά.

      Αυτό που άφησε το Πασόκ να αλωνίζει. Οπου ο Υπεχωδε συνέχισε να πριμοδοτεί με έργα τις ίδιες εταιρείες.

      Αυτό που άφησε την τριανδρία Ιακώβου Τζέκου Σγούρου να ντοπάρει τους αθλητές μέχρι που ανγκάστηκε η ΔΟΕ να επέμβει και να πιάσει τους μισούς ντοπαρισμένους.

      Το κόμμα που ούτε έναν έμπιστο να βάλει επικεφαλής της Κυπ δεν ήταν άξιο. Είχε τον Κοραντή που έδινε ραπόρτο στον Καρατζαφέρη.

      Το κόμμα που ανέδειξε τον μεσίτη Βουλγαράκη τον αραχτό Μειμαράκη. Ο Βαγγέλης που τον θεωρούσαμε και πρώτο κουτσάβι τώρα θυμήθηκε να αποκαλύψει τον ρόλο Καρατζαφέρη;;

      Τόσο καιρό που ο Καρατζαφέρης λειτουργούσε κατά της ΝΔ που ήταν τώρα που τον έθιξε θυμήθηκε να τον καταγγείλει;;

      Το κόμμα που έβαλε υπουργό παιδείας τον Σπηλιωτόπουλο που ήταν ανύπαρκτος ή το κόμμα που ανέχτηκε την Ρεπούση αδικούμε.

      Αυτό το κόμμα μας είναι αδιάφορο.

      Μια ζωή το ΑντιΠασόκικό μας μένος έθρεφε την ΝΔ.

      Κάποια στιγμή πρέπει να παράξει και έργο δεν φτάνει να την ψηφίζουμε μόνο επειδή δεν θέλουμε το Πασόκ.

      • Απολλώνιος avatar
        Απολλώνιος @ Aris. A 02/05/2011 00:32:48

        Aris. A,
        Έχεις δίκιο στα περισσότερα που αναφέρεις. Στο θέμα της απογραφής όμως αδικούμε το κόμμα μας, μάλιστα το κάνουμε με τρόπο πανηγυρικό σε μία στιγμή που η οικονομική πολιτική του ΠΑΣΟΚ - Μνημονιου καταρρέει με κρότο (πάνω στα κεφάλια μας βέβαια).
        Παρότι θεωρώ ικανότατους και τους δύο (Μιχελάκη-Λαζαρίδη) νομίζω ότι εδώ τα κάνανε απλώς σκ@τ@...
        Δεν θέλω να πιστέψω ότι ήταν γραμμή Σαμαρά (για οποιοδήποτε σκοπό) , γιατί τότε θα απογοητευτώ οικτρά και ανεπανόρθωτα...

  20. thpr avatar
    thpr 01/05/2011 22:55:48

    Τις απογραφες τις ΕΠΕΒΑΛΕ η Eurostat με τις παερμβασεις της. Η πρώτη απογραφη εγινε το 1994 λογω της περιβοητης "δημιουργικής λογιστικης" για το προγραμμα συγκλισης 1994-1998. Και η απογραφη του 2004 εγινε γιατι το ελλειμα που αφησε το ΠΑΣΟΚ το 2003 ηταν 7,8% απο 1 η 2% που ειχε καταθεσει .

  21. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 01/05/2011 23:16:57

    Άλλες χώρες, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Πορτογαλία, απέφυγαν τότε την επιτήρηση.
    Το παράξενο ήταν ότι αντί να καταγγείλει η ΝΔ δυναμικά το πασοκ για τα στοιχεία, ο Παπανδρέου κατηγορούσε την ΝΔ για δήθεν απογραφή, την οποία κανείς στην Ευρώπη δεν είχε ζητήσει, που οδήγησε στην επιτήρηση για να κατηγορηθεί το πασοκ

  22. Γιαννης Π. avatar
    Γιαννης Π. 01/05/2011 23:19:22

    Εντάξει ρε παιδιά τον παιταξαμε στον καιάδα τον Αλογοσκούφη και την πολιτική του;; Αλλά γιατί τόσο μενος εναντίον του Καραμανλή;; Σε λίγο θα του καταλογίσουμε ότι φταίει που δεν ....ήρθε ακόμη η άνοιξη!!! Ο πραγματικός αντίπαλος είναι το ΠΑΣΟΚ και η οικονομική του πολιτική που μας οδηγεί σε εξαθλίωση, Μη ρίχνετε άλλο νερό στον μύλο του!!! Πρέπει όλοι ,από παντού, να το χτυπάμαι ανελέητα!!! Την πολιτική ΚΚ την εκριναν πολύ αυστηρά(και πιστευω ότι το έχει μετανοιώσει ήδη) οι 1.500.000 Νεοδημοκράτες που δεν πηγαν να ψηφίσουν. Συρθηκαν από όλη την ελεγχόμενη σκανδαλολογία των πρασινων παπαγαλων και δεν πηγαν να ψηφισουν,πιστευοντας ότι έτσι θα τιμωρησουν τη ΝΔ. Δυστυχώς τωρα χτυπάνε το κεφαλι στον τοίχο!!! όσο για το τι λέει η κοινωνια για τη διακυβέρνηση ΚΚ, καλό είναι να βγειτε κ λίγο επαρχία κ τότε θα πάρετε πραγματικό κλίμα!!! Είμαστε όλοι οιΚαραμανλικοί συντεταγμένοι στη ΝΔ υπό την ηγεσία του Αντωνη και βάζουμε περισσότερη πλάτη απ ότι εσείς νομίζετε!!! Αλλά, να ξέρουνε και τι λένε και τι γραφουν ωρες ωρες μερικοί!!!!!!!!

  23. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 01/05/2011 23:26:52

    Ο πρώην "τσάρος" υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών Γιώργος Αλογοσκούφης έχει ευθύνες, όπως έχει και το πασοκ.

  24. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 01/05/2011 23:31:26

    Στις 28/4 ,μετά μια σειρά σχολίων μου για την απογραφή, έγραψα:

    Δες που καταντήσαμε με τα καμώματα. Να επιτρέπουμε στον θυρωρό της πράσινης πολυκατοικίας, να ψαρεύει στα θολά νερά. Θα βάλουν μυαλό ή θα επανέλθουν σε λίγο, όπως πολλές φορές μεχρι τώρα; Ας ελπίσουμε πως ναι.

    Διαφοροι συνομιλητές έξέφρασαν την ελπίδα ή βεβαιότητα ότι δεν θα ξαναγίνει παρόμοιο λάθος.
    Ε, δεν καταλάβατε καλά. Και θα επανέλθουμε και θα σας πούμε ότι όχι μόνο δεν ήταν λάθος, αλλά κίνηση ρουά μάτ.
    Μόνο που, όπως προκύπτει από τα σχόλια, την καταλαβαίνουν τόσο λίγοι. Εκτός άν έχετε επιλέξει να απευθύνεστε σε πολύ λίγους.
    Αυτό δεν ταιριάζει, όμως, με αυτό που διαρρέετε, ότι το κάνετε για να ξεκολλήσουμε δημοσκοπικά.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Νίκος Α 01/05/2011 23:48:15

      Και επιδίδονται σ΄αυτό το αυτομαστίγωμα γιατί θέλουν να βοηθήσουν το Σαμαρά. Ξέρουν, λένε, τι λέει η κοινωνία για τον Καραμανλή.
      Αντώνη Σαμαρά, όταν σε ψηφίσαμε το Νοέμβρη, μεταξύ άλλων θέλαμε και να έχεις κοντά σου καλύτρους φίλους. Γιατί άν έχεις τέτοιους φίλους, τι τους θέλεις τους εχθρούς.

  25. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 02/05/2011 00:49:35

    Τρία πράγματα κυρίως είναι αυτά που καθηλώνουν τη ΝΔ κάτω κι από το καταρρέον ΠΑΣΟΚ:
    1. Η αδυναμία (ορθότερα: ΑΡΝΗΣΗ) να υπερασπιστεί το κυβερνητικό παρελθόν της, πράγμα που ισοδυναμεί με ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΝΟΧΗΣ σε όσα της έχει καταμαρτυρήσει το ΠΑΣΟΚ. Εδω εντάσσω και την παρατεταμένη σιωπή του Κ.Καραμανλή, που στα μάτια του κόσμου μεταφράζεται σε ΕΝΟΧΗ ΣΙΩΠΗ, κάτι που αδικεί και τον ίδιο και τη ΝΔ και όλους όσους πιστέψαμε σε αυτόν και εξακολουθούμε να τον υπερασπιζόμαστε, υπερασπιζόμενοι το κόμμα μας.
    2. Η παραμονή σε ηγετικές θέσεις στο κόμμα πλήθους μεγαλοστελεχών που έχουν συνδεθεί με αποτυχία, ανικανότητα και την χρεοκοπία.
    (Εϊναι δυνατόν π.χ να είναι Νο 2 και αντιπρόεδρος ο Αβραμόπουλος??!)
    3. Δεν έπεισε ότι είναι πράγματι κατά του μνημονίου κι ότι θα εφάρμοζε η θα εφαρμόσει κάτι διαφορετικό.
    Εδώ και πάλι θα αναφέρω τον προαναφερόμενο Αντιπρόεδρο και τις κατά καιρούς "διαφοροποιημένες" δηλώσεις του που προκαλούν σύγχυση στον κόσμο για τις πραγματικές θέσεις της ΝΔ.
    Τέλος, πιστεύω πως θα έπρεπε η ΝΔ να έχει πάρει θέση προ πολλού υπέρ μιας ευρωπαϊκής ρύθμισης για το σύνολο του χρέους μας (αυτό που όλοι ξορκίζουν βλακωδώς) με τρόπο προσεκτικό και διπλωματικό, ώστε όταν αυτό γίνει, να φανεί δικαιωμένη κι όχι αιφνιδιασμένη από το επικοινωνιακό-θριαμβολογικό τσουνάμι του ΠΑΣΟΚ που θα ακολουθήσει (και θα οδηγήσει ίσως σε εκλογές μετά από λίγο καιρό)...

  26. SOCIAL avatar
    SOCIAL 02/05/2011 01:21:47

    Η παρελθοντολογία δεν ωφελεί πιστεύω. Άλλωστε η ΝΔ πλήρωσε τα λάθη της στις εκλογές. Το να αναγνωρίζονται σφάλματα καλό είναι ακόμα κι αν είσαι στην αντιπολίτευση. Το πρόβλημα που ταλανίζει το ελληνα είναι η σημερινή κατάσταση. Οι σημερινοί δεν βλέπω να αποκυρήσουν τα μνημονιακά λάθη τους.
    Οι Γερμανοί για άλλη μια φορά εχουν στήσει εκτελέστικά αποσπάσματα και ''βαράνε''. Η διαφορά του τότε με το σήμερα? Οι εκτελεστές είναι κι αυτοί έλληνες.
    Τότε υπήρξε η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ! Σήμερα ?
    Η Ελλάδα και ό λαός της είναι σε ύπνωση. Οι σοσιαλιστικές - πατριωτικές αξίες καταπατούνται από το κόμμα που τίς είχε ως αρχές. Οι Έλληνες αρνούνται να το πιστέψουν και μες την παραζάλη και τον αποπρποσανατολισμό γυρεύουν πυξίδες να βρουν τη ρότα τους. Και ρωτώ. ¨οταν το καράβι οδηγείται στην πρόσκρουση , την πυξίδα θα ψάχνουμε ή το τιμόνι για να στρέψουμε αλλιώς?

  27. firiki2010 avatar
    firiki2010 02/05/2011 01:31:39

    1 Για τα περί άρνησης υπεράσπισης του κυβερνητικού παρελθόντος συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Η σιωπή Καραμανλή αδικαιολόγητη μέχρι 29/11, δικαιολογημένη από κει και πέρα
    2. Αν θεωρείς σωστή την υπεράσπιση του παρελθόντος γιατί ρίχνεις στον Καιάδα τους εκφραστές του; Εξ άλλου μερικά πράγματα πρέπει να γίνονται και για λόγους τακτικής πολύ προσεκτικά ιδίως όταν μιλάμε για εκλεγμένους.
    Μην ξεχνάς ότι ο Αβραμόπουλος ήταν υποψήφιος αρχηγός που καβάλησε το "σωστό άλογο" ακριβώς για να είναι "δεύτερος τη τάξει".
    3. Το "είμαι κατά του μνημονίου" της ΝΔ περιλαμβάνει αρκετά - δικαιολογημένα κατά τη γνώμη μου - "αλλά" και αρκετές εξειδικεύσεις που δεν έχουν γίνει ευρύτερα κατανοητά (βοηθούσης και της συσκότισης από τα ΜΜΕ). Προφανώς εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν.
    4. Για το θέμα της ευρωπαικής ρύθμισης του χρέους η ΝΔ νομίζω πως κάνει αυτό που είναι συμφέρον για την χώρα έστω και αν (θα ) έχει η ίδια κομματικό κόστος. Αυτό που είναι ιδιαίτερα σημαντικό από πλευράς τακτικής είναι να μην επιτρέπει στο ΠΑΣΟΚ να κρατά χαμηλά τον "πήχυ" της επιτυχίας. Ο φόβος, η καταστροφολογία, η μιζέρια είναι η καλύτεροι σύμμαχοι του.

  28. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
    ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 02/05/2011 02:20:40

    Ρε παιδιά, εγώ έχω μια απορία: Ποιός επέβαλε τον Αλογοσκούφη στον Καραμανλή; (το ερώτημα δεν είναι ρητορικό, αν ξέρει κανείς κάτι ας μάς πει, πολύ θα ήθελα να ξέρω).

  29. armagedon avatar
    armagedon 02/05/2011 15:39:19

    H ΚΙΝΗΣΗ ΜΙΧΕΛΑΚΗ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΣΩΣΤΗ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΑΝΑΣΑ.ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΤΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ.Η ΦΘΟΡΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ.

    • Απολλώνιος avatar
      Απολλώνιος @ armagedon 02/05/2011 16:44:27

      To ζητούμενο δεν είναι να φθαρεί απλώς το ΠΑΣΟΚ, το ζητούμενο είναι να καταφέρει να καρπωθεί αυτή την φθορά η ΝΔ και να σχηματισει αυτοδύναμη κυβέρνηση, αλλιώς πάμε σε συγκυβερνήσεις άκρατης διαπλοκής με πρωθυπουργό κάποιον "ατσαλάκωτο" και "συναινετικο", η κάποιον αλεξιπτωτιστή "σωτήρα" και σίγουρα όχι τον Αντώνη Σαμαρά.
      Επίσης ζητούμενο είναι να κερδίσουμε αυτοδυναμία έχοντας καθαρίσει -όσο περισσότερο είναι εφικτό- το κόμμα από λαμόγια, ντιντήδες, κενόδοξους και καρεκλοκένταυρους (συνήθως αυτά πάνε και μαζί).
      Αν πάμε σε εκλογές έτσι όπως είμαστε τώρα, λυπαμαι αλλά μάλλον ούτε κι εγώ δεν θα πάω να ψηφίσω...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.