05/03/2009 19:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το πράσινο θα μας βγάλει απο την κρίση


__________________________________________________________________________________________________
H «πράσινη ανάπτυξη» μπορεί να αποτελέσει αντίδοτο στην οικονομική κρίση είπε το απόγευμα ο Γιώργος Παπανδρέου, παρουσιάζοντας τις θέσεις του ΠΑΣΟΚ για την «πράσινη ανάπτυξη». Τόνισε επίσης ότι η παρούσα οικονομική κρίση αντανακλά το τέλος ενός ολόκληρου μοντέλου οικονομικής ανάπτυξης και ότι ένα άλλο μοντέλο είναι απαραίτητο για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, αλλά και για την εξασφάλιση αξιοπρεπούς εισοδήματος.

Τις θέσεις του ΠΑΣΟΚ επικρότησε και ο Έλληνας επίτροπος για το Περιβάλλον Στ. Δήμας.

Απορία: Πόσο πολύ ενδιαφέρει τον κοσμάκη το πρόβλημα της «πράσινης ανάπτυξης» τη στιγμή που αυτό που τον νοιάζει είναι μήπως χάσεις τη δουλειά του, αν θα μειωθεί το εισόδημά του και ποιο θα είναι το μέλλον της οικογενείας του;  Εκτός βεβαίως κι αν πάμε όντως για εκλογές και το ΠΑΣΟΚ χρειάζεται τις ψήφους και των οικολόγων. Α...το ξέχασα. Και ο κ. Αλαφούζος ενδιαφέρεται πολύ για την  πράσινη οικονομία.

Από τον «πράσινο ήλιο» στα «πράσινα εργοστάσια», σχολιάζει δίπλα μου ένας κακεντρεχής....

ΣΧΟΛΙΑ

  1. stelios avatar
    stelios 05/03/2009 19:36:35

    Πρασινα αλογα...

  2. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 05/03/2009 19:38:09

    Ποιός Αλαφούζος και πράσινα άλογα. Είναι το πρόγραμμα του Ομπάμα, που θα το αντιγράψουν άπαντες οι ευρωπαίοι σε λίγο. Η απορία θα πάψει να μοιάζει εύλογη σε δυο τρία χρόνια.

  3. theo1611 avatar
    theo1611 05/03/2009 19:42:17

    Ως υπό ανάπτυξη χώρα τα τελείως "πράσινα" είναι μακροπρόθεσμα.

    Ποιά είναι τα βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα και πως τα "πράσινα" τα εξυπηρετούν .... και μακροπρόθεσμα!!!

    Εκτιμώ ότι ο ΓΑΠ θα αντιμετωπίσει μεγάλο πρόβλημα στα βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα (καθώς θεωρείται ότι τα γνωρίζει πάρα πολύ καλά ή θα έπρεπε να τα γνωρίζει και να προτείνει λύσεις)

  4. kaloproairetos avatar
    kaloproairetos 05/03/2009 19:43:03

    Ενώ εσύ αυτά που γράφεις τα γράφεις... καλοπροαίρετα...

    Η πράσινη ανάπτυξη φίλε μου είναι το μέλλον όλης της Γης! Η πράσινη ανάπτυξη θα φέρει νέες θέσεις εργασίας, θα δώσει ψωμί στο λαό και θα μας μάθει να αγαπάμε τον βράχο που μας φιλοξενεί.

    Θα μου πεις, είναι η πρώτη φορά που κάποιοι προσπαθούν να απαξιώσουν τις προτάσεις του Παπανδρέου, αλλά και τον τρόπο που σκέφτεται; Όχι.

    Γιατί;
    Γιατί η ιστορία μας έχει αποδείξει ότι οι συντηρητικούρες στα μυαλά και στη ζωή, δεν μπορούν να δουν πιο μακριά από την μύτη τους.

    Και τέλος, όταν ο Παπανδρέου μιλούσε για πράσινη ανάπτυξη, ο Ομπάμα δεν ήταν καν κυβερνήτης...

  5. daris avatar
    daris 05/03/2009 19:44:37

    Νομιζω οτι η απορια ειναι παραπλανητικη.Ολα εχουν σχεση με την αναπτυξη και εξ'αλλου το θεμα της διαλεξης ηταν αυτο.

    Επαναφερω ενα σχολιο μου απο προυγουμενη αναρτηση αφου εδω ειναι η θεση του:

    Ειναι αξιο λογου αυτο που αναφερε ο Δημας απευθηνομενος στον ΓΑΠ. Οτι δηλαδη αυτα που ελεγε ο ΓΑΠ σε βιβλιο του πριν 10 χρονια ειναι αυτα που ειναι ζητουμενα και συζητιουνται σημερα στην Ευρωπη.
    Χαρακτηρισε δε μονοδρομο την πρασινη αναπτυξη και διαπιστωσε οτι στο κειμενο του ΠΑΣΟΚ υπαρχουν εξαιρετικες προτασεις.
    Αυτος ειναι ο ΓΑΠ που η διαπλοκη της χωρας μας χαρακτηριζει “ανικανο και ανεπαρκη”.
    Η διαπλοκη που κραταει τη χωρα στο παρελθον και στο σκοταδι.
    Εχετε φανταστει ποτε τον “καταληλοτερο” να μετεχει σε μια τετοια συζητηση?
    Και ομως κυβερναει ή νομιζει ο αμοιρος οτι κυβερναει την χωρα μας!!!
    Στροφη λοιπον στην ποιοτητα και στο μελλον!!!

  6. stelios avatar
    stelios 05/03/2009 19:55:32

    Κaloproairete,ο οπρος πρασινη αναπτυξη ειναι απατη,δεν υφισταται καν.Η σημερινη τεχνολογια φτανει και περισσευει,αρκει να αποδεχτουμε χαμηλοτερη καταναλωση προιοντων και περισσοτερη επενδυση στην Παιδεια-Υγεια.Αν σε ενα σπιτι οπως σε πολλα στο Βερολινο 5 οικογενειες μοιραζονται μια τηλεοραση,μια κουζινα και ενα σαλονι οπου τα παιδια παιζουν μαθαινοντας,υπαρχει ενα μεγαλο πλυντηριο οπου ολα λειτουργουν με μηνιαιο προγραμμα,οι μετακινησεις γινονται με ποδηλατο,εξοικονομουνται χρηματα για την ενεργεια που απαιτειται για να ανακυκλωθουν τα (οσο γινεται ελαχιστα)απορριματα.
    Μαγικα επιστημονικης πρασινης φαντασιας υπαρχουν μονο για να κοροιδευουμε τον κοσμο,ο,τι κερδιζεις σε ρυπανση το πληρωνεις σε ενεργεια,υπαρχει παντα ισοζυγιο.Πριν 70 χρονια μια μεγαλοαστικη οικογενεια καταναλωνε το 1/10 των φυσ.πορων απο μια προλεταριακη σημερινη.Δεν περνουσε καλα τοτε?
    Απλα ακολουθουμε παγκοσμια λαθος αναπτυξιακο μοντελο με την καταναλωση μιας η ολιγων χρησεων.Δε μπορει να αλλαζεις καθε 5 χρονια αυτοκινητο ουτε καθε 3 μηνες παπουτσια.

  7. οκτώ avatar
    οκτώ 05/03/2009 19:59:26

    Σήμερα λύθηκε η απορία μου για το τι κουβέντιασε ο ΓΑΠ με την ολιγαρχία του Ekali Club προ ολίγων ημερών.
    Τους ανέπτυξε τα πλάνα του για την πράσινη ανάπτυξη !
    Σκέφτομαι τον Βασιλάκη, τον Μυτιληναίο και τους λοιπούς να κρέμονται από τα χείλη του καθώς τους εξηγούσε πως θα βγούμε από την κρίση.
    Αυτό που δεν θέλω να σκέφτομαι είναι το τι του απάντησαν.

    Εκτός εάν άλλα είπε σε αυτούς και άλλα σε εμάς.

  8. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 05/03/2009 20:01:56

    Δηλαδή, στα πλαίσια της πράσινης ανάπτυξης οι βομβαρδισμοί θα γίνονται με ροδοπέταλα και τα βομβαρδιστικά θα τα κινούν πουλιά?
    Σα δεν ντρέπονται λιγάκι.
    Αλήθεια, θα μας πει ο κος Παπανδρέου, πόσο θα μας κοστίσει αυτή η πράσινη ανάπτυξη?(να συμπεριλάβει και τις πράσινες μίζες παρακαλώ)

  9. bill avatar
    bill 05/03/2009 20:19:01

    Η απορία δυσκολευομαι να πιστεψω οτι εκφραστηκε απο τον φακτορα. Μοιαζει να προερχεται απο πρωιναδικο. Φακτορα, χρειαζεσαι ξεκουραση επειγοντως...

  10. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/03/2009 20:28:32

    οχι κι εσυ strange

  11. Xase avatar
    Xase 05/03/2009 20:29:27

    Ειμαστε 50 χρονια πισω σε ολα (εν σχεσει με την Ευρωπη) και τωρα η πρασινη αναπτυξη μας μαρανε. Εγω θα ηθελα να ειχαμε αναπτυξη γενικα. Να υπαρχουν δουλειες και να μην ειμαστε η ουρα των αλλων. Μετα τα πρασινα και τα μπλε ομολογα, τα πρασινα και τα μπλε παιδια, τις πρασινες και τις μπλε μιζες να και η πρασινη αναπτυξη, αυτη που θα μας σωσει. Οι πρασινες ιδεες μπορει να αρεσουν σε μερικους αλλα το γουργουριτο στο στομαχι δεν ειναι πρασινο αλλα στερεοφωνικο.

  12. donaE avatar
    donaE 05/03/2009 20:31:00

    Λενε πως η οικολογια ειναι η επομενη φουσκα.Καπου διαβασα (στο blog του)τον Κρουγκμαν να λεει δηθεν αστεια, πως αν χρειαζεται μια νεα φουσκα για την αναπτυξη,γιατι οχι να την φτιαξουμε.Αυτοι ολοι μαζι πανε πακετο τωρα.

  13. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/03/2009 20:39:51

    Το @12 τι είναι πάλι; Δεν το έγραψα εγώ. Τι έγινε ρε παιδιά;

  14. Tony avatar
    Tony 05/03/2009 20:45:09

    Στον κόσμο του ο Γιώργος!

  15. Evros avatar
    Evros 05/03/2009 20:51:25

    Αμφιβαλλω αν υπάρχει κάποιος στον πολιτικό κόσμο στην Ελλάδα αντιλαμβάνετε τι σημαίνει 'πράσινη ανάπτυξη'. Πήραμε το σύνθημα του O'bamma και το βάλαμε σαν τίτλο.
    Πράσινη ανάπτυξη δεν μπορεί να υπάρξει αν δεν αλλαξει ο τρόπος ζωής μας. Δεν μπορείς να εξασφαλίσεις την ευμαρεια χωρίς την σπάταλη ενέργειας.Το πρώτο πράγμα που πρεπει να κάνεις στην πράσινη ανάπτυξη είναι η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας. Αυτό να το πεί στους ψηφοφόρους του.
    Εκτός αν ο Παπανδρέου εννοεί ότι θα γίνουμε όλοι παιδιά των λουλουδιών πράγμα με το οποίο συμφωνώ.
    Το easy rider ήταν η αγαπημένη μου ταινία όταν ήμουν πιτσιρίκος.

  16. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/03/2009 21:00:18

    το είπαν και άλλοι αλλά: ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ

    και ο Ομπάμα την παράτησε την ανοησία.

    Και η ...ΜΕΤΚΑ διαφημίζει ότι είναι πράσινη.

    Ξυπνάτε όρνια, είστε πάντα μερικά χρόνια πίσω από τα γεγονότα.

  17. Keep Talking avatar
    Keep Talking 05/03/2009 21:01:18

    Ο ΓΠ εχει δικιο οτι το μελλον ειναι πρασινο. Απλα το παρον ειναι γκρι και μεχρι να φθασει η Ελλαδα σοτ πρασινο εχει να περασει ακομα απο πολλα χρωματα του φασματος.

  18. Evros avatar
    Evros 05/03/2009 21:03:27

    Η εξέλιξη είναι γνωστή.
    Η ενέργεια δεν θα είναι φθηνή. Η παραγωγή τροφίμων και προϊόντων θα είναι ακριβή γιατί η παραγωγή είναι εξαρτημένη από την ενέργεια. Σήμερα, θα πρέπει να αρχίσουμε να συζητάμε σοβαρά για το πώς θα πρέπει να εξελιχθεί ο τρόπος ζωής μας, η κατοικία και η παραγωγή των προϊόντων που έχουμε ανάγκη, για να μην βρεθούμε, σε μια νέα μεγαλύτερη κρίση, απροετοίμαστοι.

  19. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/03/2009 21:13:36

    σε 6 μήνες, που η ανεργία θα έχει φανεί και θα αρχίσουν να κλείνουν εργοστάσια, ελάτε να μιλήσουμε για γκαζόν.

    Πρασίνισμα ξανά μετά το 2015.

  20. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/03/2009 21:35:18

    Για όλα φταίει το γκαζόν.....

  21. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 05/03/2009 21:44:27

    Τα ολυμπιακά έργα είναι πράσινη ανάπτυξη?

  22. Σπύρος Κρητικός avatar
    Σπύρος Κρητικός 05/03/2009 22:00:49

    Αναρωτιέμαι γιατί αυτή η πολυποίκιλη προσπάθεια υποβάθμισης του ΓΑΠ, κυρίως από το λεγόμενο προοδευτικό χώρο.

    Μήπως είναι αλήθεια λίγος για αρχηγός??

    Αλλά διάφορα κέντρα εξουσίας όπως ΔΟΛ ή Πήγασος ή ΕΝΕΤ έχουν πατρονάρει κατά καιρούς πολύ πιο επικίνδυνους πολιτικούς??


    Για πιο λόγο προσπαθούν ειδικά οι ΔΟΛιοι να τον κοντίνουν??

  23. kanis avatar
    kanis 05/03/2009 22:03:09

    Τα δύο κόμματα στα μάτια των ψηφοφόρων, μοιάζουν, να έχουν πλέον μηδαμηνές ιδεολογικές διαφορές. Ακόμη και τα στελέχη τους μετακινούνται εύκολα σε θέσεις και παρατάξεις.

    Κάποιοι προβλέπουν, ότι, τα υπο διαμόρφωση δύο επικρατέστερα κόμματα, δεν θα έχουν πλέον ιδεολογικές διαφορές, αλλά γεωγραφικές : ένα Ευρωπαικό κι ένα Αμερικανικό.

    Δεν ξέρω πόση αλήθεια έχει μια τέτοια πρόβλεψη.

  24. daris avatar
    daris 05/03/2009 22:03:58

    @29
    Γιατι πολυ απλα φιλε μου δεν μπορουν να τον φτασουν...Υπαρχει πολυ κομπλεξ, απομηναρι της ημιμαθειας και της αναξιοπρεπειας που ανθει στον τοπο μας τα τελευταια χρονια!!!

  25. πράσινος avatar
    πράσινος 05/03/2009 22:06:03

    εχει δικιο το γιωργακη
    παμε για πρασινη αναπτυξη..
    θα κλεισουν το 40% των εργοστασιων διεθνως,και
    αναγκαστικα θα εχουμε πολυ πρασιναδα να τρωμε...
    ιδιοφυια ο γιωργος,ειναι ο μονος που εχει καταλαβει το πρασινο βαθος της σημερινης κρισης.

  26. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 05/03/2009 22:13:30

    @Strange Attractor: Τελικά, το #12 ποιος το έγραψε;;;

  27. πράσινος avatar
    πράσινος 05/03/2009 22:16:07

    σπυρο,οι ΔΟΛιοι και λοιποι κρατικοδιαιτοι εργολαβοι,δεν κανουν κριτικη στον γιωργο επειδη ειναι "λιγος",ΑΛΛΑ επειδη ειναι νεοφιλελευθερος ταλιμπαν,εχει τις ιδιες αποψεις με τον μανο και τον ανδριανοπουλο.
    αυτος ειναι ο λογος που συμπαθει τον γαπ,και το
    συγκροτημα της καθημερινης.
    ειναι λογικο οι κρατικοδιαιτοι επιχειρηματιες που ειναι "ιδεολογοι κρατιστες",να μην εμπιστευονται τον γιωργο.
    φοβουνται οτι θα στηριξει αλλα τζακια οταν ελθει στην εξουσια,και δεν εχουν αδικο..

  28. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 05/03/2009 22:27:14

    1) Δεν είναι το πρόγραμμα Ομπάμα. Εδώ και δεκαετία ο Γιωργάκης είχε γράψει για πράσινη ανάπτυξη και κρυφογελούσαν οι "σύντροφοι του" στο ΠΑΣΟΚ

    2) Σαφώς ενδιαφέρει την ελληνική οικογένεια. Η πράσινη Ανάπτυξη, δεν ξέρει κανείς αν είναι έξοδος από την κρίση, καθώς είναι ευρω-βόρα, αλλά σίγουρα δημιουργεί θέσεις εργασίας και χτυπάει την ανεργία. Με δεδομένη και την συμβολή της στην μείωση της ρύπανσης, δεν είναι πράσινα άλογα.

    3)Σαφώς επίσης είναι μακροπρόθεσμη , Αρά δεν απαντάει άμεσα στο πρόβλημα ανεργία

    4)Αμφίβολο αν σε περίοδο κρίσης η επένδυση στην καινοτομία, λόγω κόστους, είναι ενδεδειγμένη λύση. Αλλά η κρίση κάποια στιγμή θα περάσει και μεις θα κατακρημιζόμαστε στον σχετικό δείκτη. Από 7η θέση το 2000 επί Κωστάκη κατακτήσαμε την 15 θέση στην Ευρώπη των 17

    5)Ολοι οι ένθερμοι κρυπτο-ΚΚΕ, ας καταλάβουν ότι η πράσινη ανάπτυξη φυσικά και θα γίνει αντικείμενο επιχειρηματική δράσης και θα επιφέρει κέρδη- και την επιχειρηματική δράση δεν θα την κάνω εγώ λυτέ ο περιπτεράς και ο καφετζής της γειτονιάς μου αλλά επιχειρηματίες. - Η Παπαρήγα είναι κατά της πράσινης ανάπτυξης γιατί θα την κάνουνε λέει επιχειρηματίες. Γιαυτό οι αγνοί σύντροφοι του υπαρκτού της Σοβιετικής Ενωσης κάναν τοξική βόμβα (π.χ.) τη λίμνη Βαικάλη , επειδή δεν είχαν μικροαστικές αυταπάτες για πράσινες αναπτύξεις και πράσινα αλογα…

  29. Το πνεύμα του Μάη avatar
    Το πνεύμα του Μάη 05/03/2009 22:29:30

    Μπαάα, κρυπτοφασισταριό, φασισταριό που κρύβεται δηλαδή, είναι ο γιωργάκης, όπως πολλοί αμερικάνοι πολιτικάντηδες. Τάλε κουάλε με τους νεοταξίτες οπαδούς της μίας κυβέρνησης για όλο τον πλανήτη, που κρύβονται πίσω από δήθεν δημοκρατικές παραδόσεις. Κυνικός, με εμπιστοσύνη στη βαθιά ηλιθιότητα και την αμορφωσιά του οπαδού, θεωρεί αποτελεσματικότερο το μπουλσιτάρισμα και το "αέρα πατέρα" ως περιεχόμενο των λόγων του. Ετσι ξεφεύγει και απο κάθε κριτική παρακάμπτοντας κάθε απόπειρα διαλόγου. Μόνο που δεν έχει φαντασία και επαναλαμβάνει τα κλισέ μπαρμπούτσαλα των παιδικών του χρόνων. Πράσινα άλογα, σωστά είπε ο πρωτομιλήσας.

  30. daris avatar
    daris 05/03/2009 22:31:58

    Με λιγη προσπαθεια και προσεκτικη κατανοηση της καταστασης στην Ελλαδα καταλαβαινουμε οτι αυτο που ζουμε σημερα δεν ειναι αποτελεσμα της Παγκοσμιας Οικονομικης κρισης αλλα των πολιτικων που εφαρμοσε η ΝΔ τα τελευταια 5 χρονια.
    Ας μην ξεχναμε οτι σε ανυποπτο χρονο (Αυγουστος του 2008) ο Αλογοσκουφης ειχε ομολογησει δημοσια την αποτυχια στα οικονομικα και το αδιεξοδο που ερχεται.
    Και μη μου πειτε οτι ειχε προβλεψει την κριση γιατι θα γελασει και το παρδαλο κατσικι.
    Η πραγματικη εισαγωμενη κριση ακομα δεν ηρθε στην Ελλαδα με την ενταση που εχει.
    Ως εκ τουτου μαλλον ως δωρο ηταν για την ΝΔ και τον ΚΚ η Παγκοσμια Κριση και τον φανταζομαι να προσευχεται τα βραδυα για το δωρακι αυτο.

  31. Γεώργιος Ουάσιγκτων avatar
    Γεώργιος Ουάσιγκτων 05/03/2009 22:36:32

    @ 36
    Τώρα εσύ του μποντυμπιλντερά είσαι ή της ...μποντυμπιλντερούς;
    Τόσο τάχετε μπλέξει με τον Μασσαγκράντε και τη Μάσα Γκράντε.
    Δεξιοί, τι περιμένεις; Έγιναν και "αντιαμερικανοί" τα αμερικανάκια.

  32. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 05/03/2009 22:45:26

    @Το πνεύμα του Μάη

    - Για το ...σχεδιο Κωστακη και το "διαγγελμα" του δεν μας είπες τίποτα. ακομη και εσυ αλαλος?

  33. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 05/03/2009 22:46:10

    ...εμεινες ...(εννοω)

  34. Κόκκινος Πάνος avatar
    Κόκκινος Πάνος 05/03/2009 22:48:49

    Σύντεκνοι, η Citigroup απόψε κάτω του 1 $, πάει για πλήρη κρατικοποίηση (εναλλακτική λύση η χρεωκοπία), κι εσείς νομίζετε ότι υπάρχει περίπτωση να σωθεί ο Καραμανλής (και να μη αναλάβει ο άλλος);
    Και μιλάτε κάποιοι για ... νεοφιλελεύθερους; Αυτοί πεθάνανε, είναι πιά σαν το κόμμα του Μαρκεζίνη (για όσους το θυμούνται).
    Καλά σε ποιόν κόσμο ζείτε;
    Άς το πάρουμε απόφαση: Αφού η γή δεν θα γίνει κόκκινη, καλύτερα πράσινη, παρά τσιμεντόχρους με απόχρωση "τέφρας Πτολεμαίδος".
    Θα τον αντέξουμε τον Παπαντρέα

  35. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 05/03/2009 23:02:51

    March 5, 2009 3:56 PM ET

    Dow Jones: -286.66 / -4.17%

    Nasdaq: -52.01 / -3.84%

  36. Xase avatar
    Xase 05/03/2009 23:05:34

    3 πουλακια

    Κατα τα αλλα δεν ψηφιζεις Γιωργακη, ετσι;;. Αν περιμενεις την πρασινη αναπτυξη μαλλον θα πρασινισεις εσυ. Οταν η Αμερικα δεν εχει ακολουθησει την Γεα ολοκληρη στο Κιοτο θα ακολουθηση ολη η Γεα τον Γιωργακη κρατωντα ενα φορητο ΠιΣι για να μπορει να στελενει μειλ τους πιστους που θα κανουν την πρασινη αναπτυξη καβαλλα πανω στα πρασινα αλογα.

  37. καραμανλης avatar
    καραμανλης 05/03/2009 23:05:56

    παιδακια πηρα χαλαρα μια οκταετια..
    τι αλλο να κανω?
    να σας σωσω απο την καταρρευση του παγκοσμιου καπιταλισμου,αδυνατον..
    τωρα την κανω με σεμνα και ταπεινα πηδηματακια..
    εγω ειμαι "σωσμενος" ,εσεις να δουμε τι θα κανετε.

  38. Xase avatar
    Xase 05/03/2009 23:06:20

    Ξεχασα
    Με πρασινους χαιρετισμους.

  39. tony avatar
    tony 05/03/2009 23:12:29

    Δηλαδή να μην ανησυχώ.Το μέλλον δεν είναι μαύρο είναι πράσινο.Εγω πάλι εχω ξεχάσει το πράσινο του κατοστάρικου.Ολο πενηντάρικα μαζεύω και αυτά πολύ δύσκολα.Εχω μια αίσθηση οτι σε αυτή τη χώρα κοροϊδευόμαστε και τίποτα δεν μπορεί να μας συνεφέρει.Άκουσα τα μέτρα για τον τουρισμό και την δήλωση της Πάλλη και με πιάσανε τα νεύρα μου.Ναι θα τα ανοίξουν τά περισσότερα ξενοδοχεία για την σεζον του 2009 δεν είναι όμως και σίγουρο ότι θα τη βγάλουν τη σεζόν.Πιστώσεις γενικά δεν δίνονται.
    Άντε τώρα ποιος έχει λεφτά να πάρει εμπορεύματα να πληρώσει τά πρώτα λειτουργικά,να δουλέψει να πληρώσει.Τον Ιούνιο θα δούμε την πρώτη ελειψη εμπορευμάτων.Τωρα θα δουμε και εκλογές?
    Ίσως άλλα δεν βλέπω ελπίδα,να δούμε και τουρίστα.
    Μεγάλες μέρες μας περιμένουν και η αληθινή κρίση δεν ήρθε ακόμα.Σκέφτομαι να έρθω στην Αθήνα.Εδώ στην επαρχία δεν έχουμε ζωή.Βέβαια τη λύση θα την δώσει το καμάρι μας.Η Ντορουλα μας,θα μας βάλει σε πόλεμο και θα λύσει πολλά προβλήματα με τον ποιό απλό τρόπο.Αλλιώς δεν εξηγούνται όλες αυτές οι παπαρολογίες που συζητούνται σε επίπεδο πολιτικών ηγετών.
    Δηλαδή όσο εμείς παπαρολογούμε κάποιοι ετοιμάζουν τις μπόμπες.

  40. Orestios avatar
    Orestios 05/03/2009 23:12:33

    Την πράσινη ανάπτυξη παρουσίασε το - wannabe PM of Greece- GAP. Όπως λέμε η αλεπού γιατρός, δηλαδή?

  41. Orestios avatar
    Orestios 05/03/2009 23:22:06

    Μπράβο, πολύ ωραία παρουσίαση! Τα είχε όλα. Κοινό για χειροκρότημα, powerpoint για να είναι πιο κατανοητά, ευχάριστο περιβάλλον, χαμηλό φωτισμό, απεχθείας συνδέσεις. Πολύ ανωτάτου, όλοι.
    Απορίες:
    α) Προσφέρθηκε σαλάτα?
    β) Περιείχε κουτόχορτο?
    γ) Τι χρώμα έχει το κουτόχορτο?
    Παρακαλούνται οι επιτελείς να απαντήσουν.

  42. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 05/03/2009 23:22:58

    @Xase
    Αν θες το πιστεύεις , δε ψηφίζω Γιωργάκη, η τουλάχιστον πολιτικά δεν πρόσκειμαι.(δεν ξέρω αν θα ξεφύγω από το λευκό στις εκλογές)
    Απλώς θεωρώ τους τωρινούς επικίνδυνους για τη χώρα με όλη τη σημασία της λέξης.

    π.χ .Ιούλιος ήταν που έξω από το Μαξίμου ο Άλογοσκούφης είχε πει «πιάσαμε πάτο στα έσοδα». Μα αυτοί είχαν κάνει κοτζάμ εκλογές για να καταρτίσουν προϋπολογισμό και τον Ιούλιο τα έφτυσαν…
    Πληρώνουμε απλώς την κουτοπονηριά του Κωστάκη όταν το 2003 στην έκθεση Θεσσαλονίκης έκλεινε το μάτι στους ελεύθερους επαγγελματίες λέγοντας ότι θα καταργήσει το πράσινο ΣΔΟΕ
    Και το κατάργησε.. και τα αποτελέσματα τα είδαμε. Πλήρης κατάρρευση φοροελεγκτικού και φοροεισπρακτικού μηχανισμού.

    Είναι ένοχοι όχι γιατί δεν μπόρεσαν , αλλά γιατί δεν προσπάθησαν.
    Κατήγγειλαν τους προηγούμενους ότι κυβερνούσαν με αυτόματο πιλότο και το πίστεψαν και οι ίδιοι- με αυτόματο πιλότο μπήκαμε ΟΝΕ, με αυτόματο η Κύπρος στην ΕΟΚ. Ηρθαν να κυβερνήσουν έτσι όπως πίστευαν, με αυτόματο και γίναμε ο περίγελος της Ευρώπης. Ακόμη και η φτωχότατη Πορτογαλία δήλωσε πως δεν χρειάζεται ευρωομόλογο. Μόνο εμείς παρακαλάμε
    Σήμερα ο καταλληλότερος έκανε μια έκθεση ιδεών την οποία ονόμασε σχέδιο(!!!) απλώς για να δημιουργήσει σκηνικό δήθεν ακατανοησίας από την αντιπολίτευση και όξυνσης, που θα του χρειαστεί αν αποφασίσει να πάει σε εκλογές. Η κρίση ούτε που έδειξε να τον νοιάζει..(άραγε καταλαβαίνει τι του γίνεται?)
    δεν θα επεκταθώ. εδω θαμαστε να τα λέμε. Απλώς επαναλαμβάνω τους θεωρώ επικίνδυνους για τη χώρα. θα μπορούσα να ήμουν και νεοδημοκρατης, το ίδιο θα τους θεωρούσα... αν το πιστεύεις δέξου το... αν όχι δε βαριέσαι …. με ψευδώνυμα γράφουμε. δεν θα .. .ζητήσω το λόγο

  43. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 05/03/2009 23:24:00

    @Xase
    πολυ φτηνα αυτα με τη Γεα και το πισι

  44. Xase avatar
    Xase 05/03/2009 23:37:47

    50
    Οχι ομως οπως τα σχολιακια σου.Κυτα να τα ταιριασεις την αλλη φορα με τα αλλα που γραφεις σε αλλα ποστ. Μου θυμιζεις καπως τον Τιραμολα.

  45. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 05/03/2009 23:40:18

    καλα. δε θα σου ξανααπαντησω. δεν καταλαβαινεις τι λεω

  46. Elrik Menlibone avatar
    Elrik Menlibone 05/03/2009 23:57:48

    Έρχομαι από το μέλλον και στηρίζω Παπανδρέου!

  47. kanis avatar
    kanis 06/03/2009 00:09:53

    @56

    "ιχααα."

    γιασου Λάρισσα με τα ωραία σου!

  48. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 06/03/2009 01:09:51

    Τωρα ξερω! Ο Ομπαμα αντιγραφει το Yorgaki! Επανω τους γενναιοι μου Σιου και τους φαγαμε. Απο τη πολη ερχομαι και στη κορυφη κανελα.Πρασινα αλογα και πρασσειν αλογα ε? Αντε καιρος να φτιαξουμε και τα νεα "πρασινα" τζακια τωρα... Τα προηγουμενα υπαρχουν αλλα μπουχτησαν ε?

  49. Αλέξης avatar
    Αλέξης 06/03/2009 01:42:18

    Για ακόμα μια φορά Φάκτορα αποδεικνύεις ότι δεν θέλεις να καταλάβεις τα στοιχειώδη: ένα νέο και επιτυχημένο μοντέλο ανάπτυξης θα δώσει δουλειά στον "κοσμάκη" που έχει πραγματικά ανάγκη.
    Το ουσιαστικό ερώτημα, λοιπόν, είναι αν ο Παπανδρέου είναι σε θέση να υλοποιήσει το προγραμμά του και όχι αν η πράσινη ανάπτυξη αποτελεί ελπίδα για τον απλό πολίτη.
    Σταματήστε επιτέλους να ακυρώνετε ή να μηδενίζετε -άμεσα ή έμμεσα- οτιδήποτε νέο, πιθανότατα λόγω της αδυναμίας σας να το παρακολουθήσετε.

  50. Orestios avatar
    Orestios 06/03/2009 01:59:54

    Best ever:
    "Άλλο τα ελλείματα που προκύπτουν από τη σπατάλη, από την ρουσφετολογική πολιτική, από τις φοροαπαλλαγές στη μεγάλη περιουσία και τα μεγάλα εισοδήματα και άλλο τα ελλείματα που είναι αποτέλεσμα επένδυσης στο μέλλον και στήριξης της αγοραστικής δύναμης του Έλληνα πολίτη. Τα πρώτα ελλείματα υποθηκεύουν το μέλλον της χώρας μας, τα δεύτερα ελλείματα το εξασφαλίζουν. Και κάτι παραπάνω. Πείθουν ότι έχουμε σχέδιο."
    Το GAP τα λέει αυτά και όχι κανεις άλλος.

  51. Σπύρος avatar
    Σπύρος 06/03/2009 02:03:18

    Kαλά ο κύριος πού επιτίμησε όσους καταδίκασαν τον φασιστικό εμπρησμό τών Βαγονιών τού ΗΣΑΠ και αντέδρασαν σέ nick πού ΄γούσταρε τά καψίματα για να φανεί ποιος ειναι το αφεντικό΄ δηλώνει οπαδός τού Γ.Α.Π??
    Αυτό λέγεται ΄Τρικυμία εν Κρανίω΄...
    Και φυσικά σε αυτό δεν ευθύνεται ο Γ.Α.Π πού εν πάσει περιπτώσει εκπροσωπεί την Σοσιαλδημοκρατία(ποιά κατεύθυνσή τής θα φανεί μόλις αναλάβει την Διακυβερνηση τής Χώρας)η οποία σαφέστατα καταδικάζει οποιαδήποτε φασιστική ενέργεια είτε Χρυσαυγιτών είτε ΄αντεξουσιαστικών΄Συμμοριών..
    Αλλά να μάς κάνει και μάθημα Δημοκρατίας και Προόδου ο εν λόγω κύριος πάει πολύ..

  52. Orestios avatar
    Orestios 06/03/2009 02:14:09

    President Hugo Chávez has seized a rice mill of the US food group Cargill in a sharp escalation of the Venezuelan government's battle with food companies over price regulations.
    Πράσινη ανάπτυξη κατευθείαν από την Βενεζουέλα.

  53. Factorx avatar
    Factorx 06/03/2009 02:44:00

    Αλέξης. Πρώτη φορά πάντως με επικρίνει κάποιος που συμφωνώ μαζί του. Συγχαρητήρια. Αυτό ενοούμε κι εμείς φίλε

  54. ataktos avatar
    ataktos 06/03/2009 06:01:53

    μηπος ο ΓΑΠ(και οχι μονο αυτος)ξερει να μας απαντηση ΠΟΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ χρειαζομαστε ,και αν οι ποσοτητες αυτες ειναι δεδομενες...

  55. thanos avatar
    thanos 06/03/2009 06:05:44

    48-Orestios Says:
    March 5th, 2009 at 11:22 pm

    Αυτο που ξερω ειναι οτι μερικα στουρναρια σαν και σενα φαγανε πορτα.

  56. aris53m avatar
    aris53m 06/03/2009 08:19:39

    Δεν έχεις δίκιο Φάκτορα.
    Το πράσινο ενδιαφέρει πολλούς ΠΑΣΟΚΟΥΣ. Έσπαγα κι εγώ το κεφάλι μου να καταλάβω γιατί σπρώχνει την Πράσινη Ανάπτυξη τόσο πολυ ο ΓΑΠ και βρήκα απο τον ΣΚΑΙ ένα video νεςσ του Χρυσοχοΐδη και επιτέλους κατάλαβα.

    Να κάποιοι επιμέρους λόγοι είναι:

    1. Πράσινο είνι το logo της Siemens.
    2. Πράσινο είναι το δολλάριο
    3. Πράσινο είναι το 100ευρω Ελλήνων επιχειρηματιών
    κλπ

    Συνοπτικά: Ο Σοσιαλισμός είναι πράσινος.

    Όποιος δεν βαριέται το video είναι εδώ

    http://stravoksylo.blogspot.com/2009/03/blog-post_05.html

  57. ataktos avatar
    ataktos 06/03/2009 08:58:34

    mia eksomologisi- meta apo proini meleti 80 sel. tou green-economy-web.pdf stin istoselida tou www.pasok.gr egina pio blakas apo oti imouna .
    καλη σας μερα .
    Dzien dobry .
    Guten Tag .
    Zdrastwoi te.

  58. ataktos avatar
    ataktos 06/03/2009 09:05:21

    Συγγνώμη για το yes mein δεν το έμαθα μικρός... τώρα ποια παππούς... και γε…

  59. rw avatar
    rw 06/03/2009 09:31:31

    Κάποια σύντομα σχόλια , λόγω έλλειψης χρόνου!!

    Έχουμε μπερδέψει, συνειδητά πιστεύω,την προστασία του περιβάλλοντος, με την πράσινη οικονομία (!!!), "πράσινη βιομηχανία" (επιδοτήσεων υποθέτω), πράσινη... είναι η νύχτα στα βουνά.
    Σε ότι υπάρχει επιδότηση απο πίσω = σκάνδαλο.
    Πρώτοι διδάξαντες οι .."πράσινοι".
    Ας δημοσιευθούν κάποια στοιχεία με τις αποδόσεις των εναλλακτικών μορφών ενέργειας (γενικά) και μετά να συζητήσουμε.
    Ας δημοσιευθούν και τα οικονομικά στοιχεία όλων αυτών των επενδύσεων και τα ξαναλέμε.
    Προσοχή! Το σχόλιο δεν είναι αρνητικό. Απλώς είναι ενάντια στα "πράσιν' Ά-λογα".
    Και είναι εντελώς παραπλανητικό όταν συνδέεται με νέες θέσεις εργασίας.

    Ένας μηχανικός

  60. dh avatar
    dh 06/03/2009 09:32:06

    Κάποια σύντομα σχόλια , λόγω έλλειψης χρόνου!!

    Έχουμε μπερδέψει, συνειδητά πιστεύω,την προστασία του περιβάλλοντος, με την πράσινη οικονομία (!!!), "πράσινη βιομηχανία" (επιδοτήσεων υποθέτω), πράσινη... είναι η νύχτα στα βουνά.
    Σε ότι υπάρχει επιδότηση απο πίσω = σκάνδαλο.
    Πρώτοι διδάξαντες οι .."πράσινοι".
    Ας δημοσιευθούν κάποια στοιχεία με τις αποδόσεις των εναλλακτικών μορφών ενέργειας (γενικά) και μετά να συζητήσουμε.
    Ας δημοσιευθούν και τα οικονομικά στοιχεία όλων αυτών των επενδύσεων και τα ξαναλέμε.
    Προσοχή! Το σχόλιο δεν είναι αρνητικό. Απλώς είναι ενάντια στα "πράσιν' Ά-λογα".
    Και είναι εντελώς παραπλανητικό όταν συνδέεται με νέες θέσεις εργασίας.

    Ένας μηχανικός

  61. Δήμος avatar
    Δήμος 06/03/2009 09:47:22

    Πριν από τους όποιους ανέξοδους σχετλιασμούς, κάντε τον κόπο να διαβάσετε τί ακριβώς συνιστά η "πράσινη ανάπτυξη". Και προσέξτε αυτό που είπε και ο Επίτροπος Περιβάλλοντος-και ομιλητής στην εκδήλωση- Σταύρος Δήμας, ο οποίος υπενθύμισε στο ακροατήριο, ότι ο Παπανδρέου πριν από 10 χρόνια, είχε δημοσιεύσει μια μικρή,ευσύνοπτη, μελέτη για την βιώσιμη ανάπτυξη, το συνώνυμο της "πράσινης". Σε χρόνο δηλαδή, που κανείς δεν μιλουσε γι αυτά τα πράγματα.

  62. ataktos avatar
    ataktos 06/03/2009 09:54:23

    Δήμος - αγαπητε και εγω απο πατερα Δημοσθενης . ... Όχι άλλο ιδιοκτησία (τουλάχιστον πνευματική …)

  63. ataktos avatar
    ataktos 06/03/2009 10:29:14

    Και να θυμηθώ την αείμνηστη Ποπη Μπάκα (σύντροφος!!!) ,θέλετε από το κεφάλαιο Ευ. Τσοτσορος

  64. ataktos avatar
    ataktos 06/03/2009 10:40:42

    Αυτό το πετρέλαιο που έκαψε ο Τακης Α.στον ΑΗΣ Πτολεμαιδα πάλι εγώ θα πληρώσω …
    Αι ξεφτυλα …

  65. ataktos avatar
    ataktos 06/03/2009 11:34:43

    και τον φιλο μου Ευαγγελο θυναμε....

  66. GeNikos avatar
    GeNikos 06/03/2009 11:45:49

    Μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος. Οι σωτήρες αυξάνονται καιπληθύνονται. Ο νέος ΥπΑΝ Χατζηδάκης θα κατατροπωσει τον λιθάνθρακα, Ο Γιώργος θα μας φέρει "πράσινη" ανάπτυξη. Τι άλλο θέλουμε πια εμείς οι άπληστοι?

  67. ataktos avatar
    ataktos 06/03/2009 11:50:59

    εμ ....

  68. ΔΕΗτζής avatar
    ΔΕΗτζής 06/03/2009 12:25:33

    Τι γίνεται? Ανέλαβε η εκκλησία τον ενεργειακό σχεδιασμό?
    -----------------------------------
    Ο Μητροπολίτης Καρυστίας και Σκύρου Σεραφείμ, με επιστολή του στον υπουργό Ανάπτυξης, τάσσεται υπέρ της κατασκευής του εργοστασίου παραγωγής ρεύματος από τη ΔΕΗ με λιθάνθρακα στο Αλιβέρι. Σύμφωνα με το Μητροπολίτη, υπέρ της μονάδας έχουν ταχθεί η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ και οι μηχανικοί της ΔΕΗ, οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι της ΔΕΗ και η τοπική κοινωνία του Αλιβερίου. Εκείνοι που αντιδρούν, είναι μια ομάδα οικολόγων που ενισχύεται και από ομάδες εκτός της περιοχής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα των αντιθέσεων είναι, όπως αναφέρει, το ότι οι οικολόγοι πήγαν και φύτεψαν την μέρα δενδρύλλια, τα οποία ξεριζώθηκαν από αγνώστους το ίδιο βράδυ.

    Ο κ. Σεραφείμ υποστηρίζει ότι η πλειοψηφία των κατοίκων της περιοχής επιζητεί το εργοστάσιο για να λύσει το πρόβλημα της ανεργίας, να τονωθεί η αγορά και να γίνει ο τόπος πόλος έλξης και για άλλες επενδύσεις.

    Καλεί τον υπουργό να πάει στο Αλιβέρι και να συζητήσει με τους φορείς και τους εκπροσώπους του κόσμου για το θέμα, προκειμένου να έχει προσωπική άποψη, αφού κανείς κυβερνητικός υπεύθυνος δεν έχει έρθει να συζητήσει.

    Καταλήγοντας στην επιστολή του, ο Μητροπολίτης καλεί τον κ. Χατζηδάκη να σκεφθεί το θέμα της ανεργίας που μαστίζει την περιοχή, να ακούσει την κραυγή αγωνίας των κατοίκων και να κάνει το σωστό, λαμβάνοντας υπόψιν ότι το εργοστάσιο υπό ορισμένες προϋποθέσεις μπορεί να γίνει το... ακρωτήρι της Καλής Ελπίδας για το Αλιβέρι!

    http://www.servitoros.gr/news/view.php/22230/

  69. ataktos avatar
    ataktos 06/03/2009 12:35:04

    Pos ipe o OMBAMA “” ego den sas empodiso na bgite apo tin tripa tou Neohoriou skapste ke brite ta “”ta alla ine logia ....

  70. Orestios avatar
    Orestios 06/03/2009 12:54:57

    @ 65 thanos
    Έχεις δίκιο. Δεν ξέρω να χειροκροτώ καλά.

  71. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 06/03/2009 13:01:32

    @78, Αντρέας Αντωνίου,
    Αν δεν είχες μνήμη γαλέου, θα θυμόσουν ότι οι ομοϊδεάτες σου την έπεφταν με πολύ χειρότερα λόγια (αλλά και συκοφαντίες, και υπονοούμενα, και προστυχιές) ΚΑΙ στο περιοδικό ΑΝΤΙ. Είσαι χαρακτηριστικό παράδειγμα πρασινοφρουρού που αντιλαμβάνεται τον κόσμο γύρω του στη βάση του πενιχρού εγκεφαλικού του αποθέματος, μοιράζει ταμπελίτσες (δυο-τρεις διαθέτει:''δεξιός-αριστερός'', ''αντιδραστικός-προοδευτικός'', ''Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός''), ξεμπερδεύει μαζί του και επιστρέφει ικανοποιημένος για τον άθλο του στον μακάριο ύπνο του.
    Καληνύχτα!

  72. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/03/2009 13:09:39

    Δεν ξέρω πόσοι από τους σχολιαστές είναι σε marketing, αλλά αν είναι θα επιβεβαιώσουν. Το "πράσινο" πουλάει. Ή μάλλον πουλούσε. Τώρα πουλάει το job security.

  73. Orestios avatar
    Orestios 06/03/2009 13:11:15

    Το κείμενο των 80 σελίδων, αποτελεί μνημείο γενικολογίας και αοριστολογίας. Είναι ένας οδηγός για το πως μπορείτε να κοπανίσετε τον αέρα. Από τα λίγα ωραία, είναι η μείωση των θέσεων εργασίας στην αλιεία, με προώθηση των ιχθυοκαλλιεργειών, που όλοι γνωρίζουμε πόσο μολύνουν το περιβάλλον. Προτείνει την μείωση των εξαγωγών ελαιολάδου προς Ιταλία, γιατί το ανακατεύουν με το δικό τους και το παρουσιάζουν για Ιταλικό. Έχει διάφορα για τον τουρισμό, χωρίς να λέει τι θα κάνουν όλο αυτό τον όγκο καταλυμάτων, που προώθησε η πολιτική ΠΑΣΟΚ τόσα χρόνια. Τα λεφτά για όλα αυτά που προτείνει υπάρχουν βεβαια, αν σκεφτήκατε αυτό. Είναι από τα δεύτερα ελλείματα, που θέλει να φορτώσει στην πλάτη μας.
    Αυτό δεν είναι οδηγός για ανάπτυξη, σαν διαφημιστικό φυλλάδιο έμοιαζε. Φτάνει να μην έχει καμινάδα ή να βγάζει καπνό και ότι θέλει ας είναι.

  74. Αντρέας Αντωνίου avatar
    Αντρέας Αντωνίου 06/03/2009 13:35:26

    Σπατζιώτης Says: Πόσο καλά αυτοκαθορίζεσαι. Σαν να έβλεπες τον εαυτό σου στον καθρέφτη και να έγραφες.

  75. αλογοσκουφιτσα avatar
    αλογοσκουφιτσα 06/03/2009 13:38:15

    79. Αντε και συμμαζεψε το στομα σου, θρασυτατο ον;
    Που να τη βρεις την ευγενεια μες τη μιζερια της ψυχης σου;

  76. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 06/03/2009 13:54:27

    @86 Αντρέας Αντωνίου,
    τι ομάδα είσαι;

  77. Xase avatar
    Xase 06/03/2009 14:08:03

    @79
    Αν εχεις επιχειρηματα φιλε πες τα. Με το να βριζεις εδω μεσα χωρις λογο, μονο τον χαρακτηρα σου δειχνεις.

  78. Αγγελική avatar
    Αγγελική 06/03/2009 14:12:52

    Όταν η Καλιφόρνια ζητάει για παράδειγμα 12 δις δολλάρια από το σχέδιο στήριξης για "πράσινα" τραίνα μαγνητικής τεχνολογίας για διασύνδεση Βορρά - Νότου της Πολιτείας και στήριξη κατά συνέπεια της οικονομίας και της οικονομικής ανάπτυξης οι συγγραφείς αυτού του ιστότοπου παίζουν τα δικά τους πολιτικά παιχνίδια κάνοντας πως δεν καταλαβαίνουν.

  79. Orestios avatar
    Orestios 06/03/2009 14:17:05

    @ 90
    Και στην Ευρώπη υπάρχει σχεδιασμός για maglevs εδώ και χρόνια. Μια γραμμή του δικτύου καταλλήγει στη Θεσσαλονίκη. Δεν μας είπες κάτι καινούργιο αλλά κομίζεις γλαύκας στην Αθήνα.

  80. Xase avatar
    Xase 06/03/2009 14:25:09

    @70
    Ζητας οικονομικα στοιχεια των επενδυσεων. Ποιων επενδυσεων φιλε μου;;.Εδω η αναπτυξις ειναι στο μηδεν και αν ανοιξουν και καμια δεκαρια επιχειρησεις, θα κλεισουν εκατο στην θεση τους. Και τα σχεδια που αφορουν στην προστασια του περιβαλλοντος ειναι γνωστα απο καιρο, δεν περιμεναμε τον Γιωργακη να μας πει για την μειωση του διοξειδιου (για το 2050)
    Οσον αφορα στις αποδοσεις των εναλλακτικων μορφων ενεργειας που γιαυτες συζητησαμε ,πριν λιγο καιρο εδω στο Αντινιους, τι να πουμε; Εισαι οπως λες μηχανικος και ασφαλως γνωριζεις πως ολα τα ινστιτουτα φυσικοχημειας σε αυτη τη γη δουλευουν και ψαχνουν να βρουν νεους τροπους εκμεταλευσης της ηλιακης, της αιολικης αλλα και αλλων μορφων ενεργειας ωστε να απεξαρτηθουμε απο το πετρελαιο και τον ανθρακα. Οι αναφορες ΓΑΠ ειναι για μικρα παιδια στην σημερινη εποχη με τετοια κριση που υπαρχει.
    Το ποιοι μας οδηγησαν σε αυτη την κριση ειναι βεβαια γνωστο. Ειναι ολες οι κυβερνησεις που μας κυβερνησαν απο τον δευτερο παγκοσμιο πολεμο εως τωρα.

  81. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/03/2009 15:18:53

    Συγγνώμη #90, αλλά δεν υπάρχει τίποτα "πρασινο" στα μαγκλεβς... Υψηλή τεχνολογία ίσως, κρυογενικά, ίσως, ταχύτητα ίσως. Αλλά όπως οι ανεμογεννήτριες δεν έιναι πράσινες, και τα μαγκλεβ δεν έιναι. Προσωπικά, τα θεωρώ πιο χρήσιμα από τις ανεμογεννήτριες, και με βολεύουν αφάνταστα, γιατί αποδεικνύουν περίτρανα την ανεπάρκεια της πράσινης ενέργειας.

    "Πράσινα" είναι το χαμήλωμα του θερμοστάτη, το περπάτημα στο γραφείο ή το περίπτερο, το να μην αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια, να φοράς μάλλινο πουλόβερ αντί πολυπορπυλένιο. Τα άλλα είναι μάρκετινγκ

    Γενικά πιστέυω ότι η χρήση του όρου "πράσινο" αν και πούλησε για λίγο, πρόκειται για χονδροειδή παραπλάνηση καλοπροαίρετων ψηφοφόρων και καταναλωτών

  82. Orestios avatar
    Orestios 06/03/2009 15:21:33

    Πές τα αρχαιοπτέρυγα!

    Hint: Θεσσαλονίκη-Βερολίνο σε 5 ώρες.

  83. Snitsel avatar
    Snitsel 06/03/2009 15:45:20

    Καμία, μα καμία πράσινη (η οποιουδήποτε άλλου χρώματος) ανάπτυξη δεν πρόκειται να γίνει όσο η χώρα είναι στα χέρια κομματικών κηφήνων, κρατικοδίαιτων δημοσίων υπαλλήλων και πολιτικών που επιβιώνουν διορίζοντας αβέρτα κουβέρτα και "εξαγγέλλουν" συνεχώς τα απραγματοποίητα.

    Όποιος πιστεύει οτι ο Γιωργάκης (καλών προθέσεων παιδί δε λέω, αλλά επικίνδυνα Αμερικάνος), με όλα τα γνωστά πράσινα μπουμπούκια από πίσω, θα σώσει την κατάσταση είναι, αν μη τι άλλο, αφελής. Εκτός αν είναι πολύ νέος και δεν τα έζησε, ή έχει αλτσχάιμερ και δεν τα θυμάται.

    Πάσχουμε από έλλειψη προσωπικοτήτων με αρ**δια και από έλλειψη εντίμων, όχι από έλλειψη ιδεών και προτάσεων. Και δεν μιλάω για τον Γιωργο η τον Καραμανλή. Μιλάω για τους 10.000 αποκάτω που θα είναι στις θέσεις-κλειδιά για να κυβερνήσουν. Εμπιστεύεστε για τις θέσεις αυτές τα κομματικά στελέχη του ενός κόμματος περισσότερο από του άλλου ? Αυτοί θα εφαρμόσουν την "πράσινη ανάπτυξη" ?

    Αν θέλετε πραγματική επανάσταση, απαιτείστε να δημοσιεύονται ΕΔΩ και ΤΩΡΑ όλες (μα όλες, ΟΛΕΣ!) οι θέσεις που υπάρχουν στο Δημόσιο, μαζί με τους "οργανισμούς", τις "επιτροπές", τις ΔΕΚΟ κλπ κλπ, μαζί με τα σύνολα των αποδοχών της κάθε θέσης (με τα επιδόματα κλπ κλπ, καθώς και οι δαπάνες της κάθε υπηρεσίας. Και τότε θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι...

    (Quiz : ποιά είναι η χώρα που έχει το μεγαλύτερο ποσοστό δημοσίων υπαλλήλων στην Ευρώπη σε σχέση με τον πληθυσμό της και παρόλα αυτά ταλανίζεται από "έλλειψη προσωπικού" και γιαυτό τίποτα δεν δουλεύει σωστά ?)

  84. Κόκκινος Πάνος avatar
    Κόκκινος Πάνος 06/03/2009 16:43:13

    Χάσανε πολλές συνέχειες: Και ο Κώστας και η Αλέκα και ο (χοντρό) Γιώργος. Και χρεωκοπούμε επειδή:
    Τουρισμός, οικοδομή και ναυτιλία = "βαρειά βιομηχανία".

    "Έχουν περάσει όλα αυτά,
    πάει καιρός πολύς".
    Διονύσης Σαββόπουλος, Ο παλιάτσος κι ο ληστής

    Ο (λιγνός) Γιώργος δεν είναι Αινστάιν, ούτε Φραγκλίνος Ρούσβελτ. Έχει μόνο ένα (δυσεύρετο στην Ελλάδα) συγκριτικό πλεονέκτημα: Κοινή λογική.
    Δεν θα τον ψηφίσω, όχι μόνον λόγω μεγαλύτερης συμπάθειας σε (τμήμα από) άλλο πολιτικό χώρο, αλλά και επειδή μ' αρέσουν τα πολυκομματικά και όχι δικομματικά συστήματα. Ασφαλώς όμως, προτιμώ να βγεί. Αυτοδύναμος. Απλά και μόνο, γι αυτό που έγραψα πρίν.
    @ Snitsel 95.
    Για το Quiz: 1. Μεγαλύτερο ποσοστό δημοσίων υπαλλήλων η Ομοσπονδιακή Γερμανία, μετά η Γαλλία.
    Ταλανίζεται από “έλλειψη προσωπικού” και γι αυτό τίποτα δεν δουλεύει σωστά: Την ξέρεις και την ξέρουμε όλοι τη χώρα, δεν είναι θέμα ποσοστού αλλά κακής οργάνωσης και διαφθοράς: Μαγκιά, που..τιά και κάτι με φινιστρίνι.

  85. leon avatar
    leon 06/03/2009 16:51:25

    Καταρχην η κριση. Δεν φαινεται να περναει γρηγορα οποτε για 3-4 χρονακια ξεχαστε οποιαδηποτε αναπτυξη (ποσο μαλλον πρασινη). Μετα θα ερθει σαν κατραπακια η εκδικηση της Γης, οποτε ξεχαστει οποιαδηποτε πρασινη και οποιαδηποτε αναπτυξη για παααρα πολλα χρονια.
    Τωρα αν μετα απο τα 200-300 χρνακια που μπορει να δουμε φως ο ΓΑΠ ειναι ακομα στη ζωη (σαν τον Μητσοτακη ενα πραγμα)τοτε κατι μπορει να κανει(αν και αμφιβαλλω οτι καν θα εβγαινε πρωθυπουργος ακομα και τοτε).

  86. aris53m avatar
    aris53m 06/03/2009 19:49:06

    σωστός ο archaeopteryx στο #84

  87. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 07/03/2009 01:06:30

    12. Strange Attractor Says:
    March 5th, 2009 at 8:28 pm

    οχι κι εσυ strange


    15. Strange Attractor Says:
    March 5th, 2009 at 8:39 pm

    Το @12 τι είναι πάλι; Δεν το έγραψα εγώ. Τι έγινε ρε παιδιά;

    33. "νήπιος γέρων" Says:
    March 5th, 2009 at 10:13 pm

    @Strange Attractor: Τελικά, το #12 ποιος το έγραψε;;;

    ~~~~~~~~~~~~~~~~

    MEINAME ME THN AΠΟΡΙΑ, -εν τέλει...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.