#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/09/2013 11:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το πολιτικό κλίμα πολώνεται επικίνδυνα

[caption id="attachment_227049" align="alignnone" width="600" caption="Φώτο από τη μεγάλη (πράγματι) συγκέντρωση του ΚΚΕ στο Πέραμα (Antinews)"][/caption]

Τα όσα έγιναν στο Πέραμα μεταξύ Χρυσαυγιτών και μελών του ΚΚΕ δεν είναι μια απλή υπόθεση που πρέπει να την ξεχάσουμε γρήγορα. Θεωρώντας ότι οι καταγγελίες των αφισοκολλητών είναι πραγματικές, και βλέποντας ότι έχουν ανοίξει κεφάλια κι έχουν γεμίσει με τρύπες από καρφιά ορισμένα κορμιά, συνάγουμε το συμπέρασμα ότι πράγματι έγινε επίθεση σε βάρος των Κουκουέδων. Και πολύ πιθανό να έγινε από στελέχη της Χρυσής Αυγής, κάτι που μένει να αποδειχθεί μόλις συλληφθούν ορισμένοι «γνωστοί – άγνωστοι» της περιοχής που κατά καιρούς προβαίνουν σε επιθέσεις. Μην ξεχνάμε ότι ομάδες Χρυσαυγιτών ήταν εκείνοι που ξυλοκόπησαν στην ίδια περίπου περιοχή τον Αιγύπτιο ψαρά πριν από μερικούς μήνες.

Εφόσον, λοιπόν, θεωρήσουμε ότι πράγματι έγινε το περιστατικό, αν και το αμφισβητεί η Χρυσή Αυγή, θα πρέπει να παρατηρήσουμε ορισμένα πράγματα:

1.      Είναι η πρώτη φορά που Χρυσαυγίτες… εγκαταλείπουν τις επιθέσεις σε βάρος μεταναστών και στρέφονται κατά μελών πολιτικού κόμματος.

2.      Είναι η πρώτη φορά που κινδυνεύει να πεθάνει άνθρωπος επειδή κολλούσε αφίσες του κόμματός του. Και σίγουρα η επίθεση με καδρόνια και καρφιά είναι δολοφονική. Όποιος το έκανε πιθανότατα να ήθελε θύματα.

3.      Σκεφτείτε αν υπάρξει ένα θύμα μετά από επίθεση Χρυσαυγιτών ή το αντίθετο, αν Χρυσαυγίτης βρεθεί με ανοιγμένο κεφάλι. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα έχουμε τον εμφύλιο πόλεμο που όλοι απευχόμαστε.



4.       Αν δύο κόμματα της ελληνικής Βουλής συγκρούονται στους δρόμους για μερικές κ…αφίσες, τότε τι έχει να γίνει σε κάτι σοβαρότερο; Για παράδειγμα στο Μελιγαλά ανησυχούν ότι θα υπάρξουν επεισόδια την Κυριακή γιατί κατεβαίνουν λεωφορεία με Χρυσαυγίτες με αφορμή την επέτειο της φρικιαστικής σφαγής στην περιοχή. Τι θα γίνει άραγε αν μαζευτούν οι… αντίπαλοι; Θα ξανανοίξει το ξεροπήγαδο και θα πετάει ο ένας τον άλλον μέσα; Φτάσαμε στο σημείο από τις εμφυλιοπολεμικές κορώνες να ανοίξουμε νέο κύκλο βίας; Θα ξεκαθαρίσουμε τους λογαριασμούς που είχαν κλείσει οριστικά πριν από χρόνια;

5.      Εμείς στο antinews έχουμε γράψει ότι ο φασισμός δεν ξεχωρίζει. Είναι ίδιος απ’ όπου κι αν προέρχεται. Είτε κόκκινος, είτε μαύρος, κακό στην Ελλάδα κάνει. Γι’ αυτό, λοιπόν, δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση ενώ καταδικάζουμε τη Χρυσή Αυγή, τους ακροδεξιούς της τσαμπουκάδες και τις δολοφονικές της επιθέσεις, να μην κάνουμε το ίδιο και για άλλα κόμματα που θα προβούν σε ανάλογες ενέργειες. Και δεν μπορεί όταν δέρνουν έναν του ΚΚΕ να είναι δολοφονική επίθεση, αλλά αν ένας του ΚΚΕ δέρνει αλύπητα έναν δεξιό να είναι… άμυνα. Και το λέμε αυτό διότι κυκλοφορούν φωτογραφίες από έναν από αυτούς που ξυλοκοπήθηκαν προχθές στο Πέραμα. Πρόκειται για τον Σωτήρη Πουλικόγιαννη, υποψήφιο με το ΚΚΕ στον Πειραιά ο οποίος εμφανίζεται να δέρνει αλύπητα πριν μερικούς μήνες κάποιους… αντιπάλους του. Αυτό ισχυρίζεται πως ήταν σε αυτοάμυνα, αλλά τι είδους αυτοάμυνα είναι αυτή που πατάς κάποιον στο κεφάλι;

6.      Το πολιτικό κλίμα πολώνεται επικίνδυνα και δεν θα αργήσει η ώρα που θα κλαίμε όλοι γιατί αφήσαμε τα φασισταριά να κάνουν κουμάντο στην Ελλάδα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. zafiris1 avatar
    zafiris1 14/09/2013 11:10:14

    Μην ανησυχείτε άδικα. Ακόμα και 20% να πάρει η Χ.Α. ούτε το 2% απ' αυτούς δεν είναι "ετοιμοπόλεμο" . Αν πέσουμε όλο το 80% πάνω τους θα τους εξαφανίσουμε πριν βγάλουν κιχ...
    Αν πάλι αργήσουμε και σκοτώσουν μερικούς απο εμάς, τότε είναι σίγουρο οτι την επόμενη μέρα δεν θα υπάρχουν Χ.Α. Εμφύλιος λόγω χούλιγκανς ούτε στην Αγγλία δεν υπήρξε...

    • MP avatar
      MP @ zafiris1 14/09/2013 13:09:31

      ωραια λογικη..εστω και ετσι ομως, απο το υπολοιπο 80% ποσοι θεωρεις οτι ειναι ετοιμοπολεμοι τρομαρα σου για να γινει αυτο που προτεινεις. οτι να ναι φαινεσαι να εισαι. δυστυχως η αριστερα κανει κουμαντο παντου εδω και καποιες δεκαετιες σε πολλους χωρους (χωρις να εχει να προταξει κατι εποικοδομητικο) και αυτο προφανως εχει κουρασει τον κοσμο. τωρα ηρθε η ωρα της εκδικησης. ειναι η πραγματικοτητα οσο και αν δεν αρεσει σε καποιους γιατι ειχαν μαθει διαφορετικα.

    • Tommy avatar
      Tommy @ zafiris1 14/09/2013 14:04:16

      ..ούτε καν για τους καμμένους ανθρώπους της ΜΑΡΦΙΝ.

    • IOKLOS ZARAS avatar
      IOKLOS ZARAS @ zafiris1 14/09/2013 16:03:41

      ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΣ με κλεφτες πασοκους, συριζαιους που θελουν νομιμοποιηση των λαθρο, κομμουνιστες των οποιων η πορεία εχθες ειχε πανω που ζητουσε τη νομιμοποιηση των λαθρο επίσης, τον ανταρCIA, τα ψεκασμενα τυπου ρεπουση και τις λοιπες δημοκρατικες δυναμεις. Με σκοπο ποιον; να τους "αφανισετε πριν να βγαλουν κιχ"; Το σκεφτηκες;
      1. οι πασοκοι θα παρουν μιζες και θα σας δωσουν αχρηστα οπλα
      2. οι συριζαιοι δεν αντεχουν πολυ. Ενα ψιλοβροχο τους διελυσε
      3. οι κομμουνιστές - οι μονοι με πειρα- εχουν ειδικευση σε μεμονωμενα ατομα, αοπλους αιχμαλωτους (ορα Μελιγαλα) και μαλλον ψαρωνουν αν σκεφτουμε οτι εστω και 20 θα μπορουσαν να προβαλλουν αντισταση - αν βεβαια εγινε ετσι το πραγμα- κρινοντας και απο τον τσαμπουκα που δειχνουν - οπου τους παιρνει βεβαια
      4. Οι Κεντροδεξιοι ..........δεν θα τους εμπιστευόμουν γιατι η μαχη δε θα γινει στο κολωνακι μαλλον και
      5. Οι Δεξιοί δε θα σας ακολουθησουν
      Τελος το 2% του 20% αντιστοιχει σε 25000- ολοι στρατευμενοι και πολλοι καταδρομείς. Αστο καλλιτερα και τους λαθρο να επιστρατευσετε παλι θα χασετε

  2. Χρηστος avatar
    Χρηστος 14/09/2013 11:23:14

    Με αριστερή ρητορική στην Χρυση Αυγη μάλλον καλο κανετε.....δεν αλλαζετε λίγο το υφος; Και δεν κατάλαβα τελικα τωρα σας πειραξε ο φασισμος; Τόσα χρονια που η ακροαριστερά κάνει ότι θέλει δεν ιδρωσε κανα αυτί. Μόνο τωρα σας πείραξε επειδή η ΧΑ αντλει ψήφους απο τη ΝΔ.
    Αν περιοριστει η τρελλα και η σαπιλα της αριστερας στην Ελλαδα τότε δεν θα υπάρχει αναγκη για ΧΑ. Αν θελετε το καταλαβαινετε, αν οχι συνεχιστε τα παλαιοκομματικα παιχνιδακια...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Χρηστος 14/09/2013 14:38:53

      Δηλαδή εσύ τώρα δικαιολογείς τη ΧΑ και τέτοιες πρακτικές που οδηγούν σε χάος επειδή και καλά η αριστερά είναι κακή; Με οποιαδήποτε μαθηματική λογική, και οι δύο ακραίες απόψεις είναι επιζήμιες. Και η μέση οδός είναι η καλύτερη πάντα. Οι ακρότητες διχάζουν και μόνο οι εχθροί μας θέλουν διχασμένους και σε πόλεμο μεταξύ μας. Διάβασε την ιστορία για τους Πελοποννησιακούς πολέμους και το τι γινόταν με χορηγία των Περσών μία προς Αθηναίους, μία προς Σπαρτιάτες, μία προς Θηβαίους. Ευτυχώς που υπήρξε ο Φίλιππος Β και μετά ο Αλέξανδρος, διαφορετικά θα είχαμε χαθεί οριστικά. Αυτοί ένωσαν με τη βία (αλλιώς δεν καταλαβαίνουμε εμείς οι εγωϊστές και ξερόλες Έλληνες) την Ελλάδα πρώτη φορά σε ένα. Και έγινε το θαύμα της εκστρατείας του Μ.Αλεξάνδρου που δεν επαναλήφθηκε ποτέ. Και εν μέσω της εκστρατείας του, οι Πέρσες ήταν σε συνεννόηση με Αθηναίους και Σπαρτιάτες για να του κάνουν εξέγερση. Πολλές ομοιότητες με το σήμερα...

      • Χρηστος avatar
        Χρηστος @ Γεώργιος Τ. 15/09/2013 19:25:59

        Εχεις δίκιο σε όλα φίλε μου. Απλά πιστευω ότι περισσοτερο καλο θα κανουμε αν προσπαθησουμε να περιορισουμε τους επαγγελματιες αριστερους, εργατοπατερες, συνδηκαλιστες και τις παραταξεις στα πανεπιστημια . Φτάσαμε σε σημείο να εκλέγονται στο κοινοβουλιο ανθρωποι με αντιεθνικη δραση. Πως μετα να μην παρει τα πανω της η ΧΑ;
        Δεν προτεινω να γινει μπάχαλο ουτε επιχειρησεις αντεκδικισης. Θελω μονο να εφαρμοζεται παντα ο νομος. Και αν γινει αυτο τοτε ποιο λογο θα εχει κανεις να ψηφισει ΧΑ; Για να παρουμε την Πόλη;

  3. Eva avatar
    Eva 14/09/2013 11:32:18

    Αυτοί που δέρνουν σήμερα τους ...πολιτικούς αντιπάλους
    χθές το ίδιο έκαναν στα γήπεδα,
    ρίξτε τους καμμία καμπάνα
    να σου πώ μετά ποιός πουλάει νταηλίκι.

  4. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 14/09/2013 11:47:16

    Απλά μαθήματα Μανιχαϊσμού

    Κασιδιάρη κακό - Παλουκογιάννη καλό
    (Αντιφα πάντα καλό - έχει και άσυλο)
    Παλουκογιάννη κακό - Βορίδη καλό
    (Αντιφα πάντα καλό - έχει και άσυλο)
    Βορίδη καλό - Αρα και Δένδια καλό
    (Αντιφα πάντα καλό - έχει και άσυλο)

  5. panas avatar
    panas 14/09/2013 11:55:24

    Μπορεί κάποιοι ακοινώνητοι "γκάγκα" να θέλουν να πλακωθούν μέχρι θανάτου στο ξύλο, όπως το έκαναν και το κάνουν πολλοί χούλιγκανς. Τα σκηνικά αυτά υποκινούνται από κάπου. Είτε με οικονομική στήριξη (αλήθεια, γιατί κανείς από τους σπουδαίους δημοσιογράφους μας δεν κάνει κάποια ενδελεχή έρευνα για την χρηματοδότηση των πολιτικών μας κομμάτων και ιδιαίτερα της ΧΑ... ), είτε με φανατικούς "θεωρητικούς" της κάθε ακραίας πλευράς που με μίσος υποδαυλίζουν τέτοιες συμπεριφορές.

    Και σ' αυτό το site συναντάς αρκετούς σχολιαστές και λίγους αρθρογράφους που βγάζουν τους βρυκόλακες τους εμφυλίου από τα φέρετρα της ιστορίας και προσπαθούν να δημιουργήσουν κλίμα πόλωσης ή δείχνουν μεγαλύτερη κατανόηση για τις συμπεριφορές της ακροδεξιάς για να μην στεναχωρήσουν παλαιότερους "συνοδοιπόρους"...

    Όλοι όσοι έχουν κάπως πιο "διευρυμένο πνευματικό ορίζοντα" και δεν κρατούν πραγματικά ουδέτερη στάση, ενω δεν είναι και κατευναστικοί σε τέτοιου τύπου πολώσεις μίσους, είναι και αυτοί ηθικοί αυτουργοί για τα εγκλήματα που θα γίνουν. Αν, βέβαια, οι ηλίθιοι και αμόρφωτοι είναι τελικά πλειοψηφούντες, τότε θα γίνουμε Συρία...

    • Σπορέας avatar
      Σπορέας @ panas 14/09/2013 12:12:09

      Πρόσεξε γιατί αυτό σε οδηγεί στο "1984" και στην "Αστυνομία της σκέψης".

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ panas 14/09/2013 14:40:06

      ... αυτό θέλουν τα άκρα άλλωστε και όπως φαίνεται λαμβάνουν εντολές από μακριά...

  6. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 14/09/2013 12:01:26

    Oι αγανακτισμένοι πατριώτες που στηρίζουν τη ΧΑ και την συμμορίτικη επίθεση θα δικαιολογήσουν. Άλλωστε σε ...σταλινικούς επιτέθηκαν.
    Κατάπιαν το ναζισμό του βομβιστή των κινηματογράφων Έλλη και Ρεξ Μιχαλιλιάκου( αλλά καταριούνται την αριστερίστικη τρομοκρατία) , κατάπιαν τον αγκυλωτό σταυρό του Κασιδιάρη( και την παντόφλα του), κατάπιαν τις γελοιότητες του κατουρλή Παπά και για τα εμετικά άρθρα της συμμορίας όπου εξυμνούνταν οι χιτλερικοί ( με την εξυπνακίστικη απάντηση: -δηλαδή 600.000 ψηφοφόροι είναι ναζιστές; - όχι απλά ηλίθιοι), τώρα και αυτό το αίσχος θα δικαιολογήσουν. Είναι συνυπεύθυνοι οι δήθεν αγανακτισμένοι ψευτοπατριώτες ψηφοφόροι.

    • zap-zap avatar
      zap-zap @ Kώστας ΜΠ 14/09/2013 12:21:47

      ++

    • Tommy avatar
      Tommy @ Kώστας ΜΠ 14/09/2013 14:02:57

      Κοίτα να δεις..μέχρι την Επανάσταση θα πέσουν και μερικές ψιλές εκατέρωθεν. Ας μην το κάνει θέμα το"τιμημένο ΚΚΕ"..

  7. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 14/09/2013 12:49:27

    Δε λέω πως οι Χρυσαυγήτες είναι Αρσακειάδες, αλλά πολύ σωστά βάζετε κάποιο ερωτηματικό.

    Αν το περιστατικό αφορούσε σύγκρουση με αναρχοσυριζέους ή με λαθρομετανάστες , θα το πίστευα. Αλλά το ΚΚΕ δεν είναι στους στόχους της Χ.Α. Ισως είναι η κάποια ιδεολογική συγγένεια , ίσως κάποια νοσταλγία για την 23η Αυγούστου 1939…

    Ισως και κάποια εκτίμηση για την συνέπεια και εντιμότητα του ΚΚΕ , που κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί.

    (Βέβαια , κάποτε οι θέσεις του ΚΚΕ κυκλοφορούσαν από τα χωνιά των αγωνιστών του. Χθές , είδαμε να τις παπαγαλίζουν τα τηλεοπτικά χωνιά της διαπλοκής. Κρίμα.)

    Αλλα το θέμα που πρέπει να προσέξουμε δεν είναι αυτό. Στο κάτω-κάτω , είναι λάθος πως αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά. Χρόνια τώρα , όποιος ακτιβιστής ή απλά οπαδός αστικού κόμματος έπεφτε στα χέρια των κρυπτοσυριζέων «Αντιεξουσιαστών» , πήγαινε στο νοσοκομείο , ή στο νεκροταφείο (τον Γκιόλια τον ξεχάσαμε?).

    Το θέμα είναι , ποιόν εξυπηρετεί τόση δημοσιότητα; Ναι ,το ξεχασμένο ΚΚΕ που ακούγεται λίγο ,αλλά ,κυρίως , τη Χρυσή Αυγή!

    Μην την πατάμε πάλι! Σοβαρά , νομίζετε πως ο κόσμος , και ΚΥΡΙΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ, θα αξιολογήσει αρνητικά το ότι οι Χρυσαυγήτες (αν ήταν) έστειλαν στο νοσοκομείο κάποιους ροπαλοφόρους εργατοπατέρες του ΚΚΕ;


    Οσο για το...αθώο θύμα της βίας , εδώ: http://dexiextrem.blogspot.gr/2013/09/blog-post_9877.html

  8. A3 avatar
    A3 14/09/2013 13:36:49

    Με κάθε καλή διάθεση το παρακάτω σχόλιο σκοπεύει να ταρακουνήσει λίγο τα νερά. Σκοπός η αφύπνιση και η εγρήγορση.
    Ναι, η ΧΑ καλπάζει και ταυτόχρονα σπάει ταμπού προλειαίνοντας το έδαφος για την άνοδο της στην εξουσία. Από ό,τι φαίνεται έχει αποφασίσει αυτό να γίνει με μη δημοκρατικό τρόπο πλασάροντας τη βία ως τιμωρία της ιδεολογίας που μας έφερε ως εδώ. Βέβαια, δε νομίζω ότι θα μείνει κανένας, από τους παλιούς πολιτικούς αλώβητος, καθώς ήδη μιλάνε για τις ευθύνες της ελαφροδεξιούλας για την κυριαρχία της αριστεράς.
    Το θέμα είναι τί κάνει η δεξιά παράταξη για την οργάνωση της άμυνάς της; Σε όρους στρατηγικής αυτή τη στιγμή θα έπρεπε να προετοιμάζεται για τη μεθεπόμενη μέρα. Και αυτό γιατί ο κόσμος έχει καταλάβει, πλέον, τις ευθύνες της βίαια επβεβλημένης αριστερής ιδεολογίας για την διαμόρφωση του ατομικιστικού-χρησιμοθηρικού κριτηρίου που μας έφερε στη μέγιστη σήψη και στη χρεοκοπία. Οπότε, και να βγεί ο Συριζα, οι μέρες του θα είναι λίγες. Ποια όμως θα είναι η μεθεπόμενη μέρα? Πραγματικά πιστεύουν στη ΝΔ ότι με τους ανθρώπους που διακρίθηκαν για την τριφυλότητα και τον ωφελιμισμό τους την πενταετία 2005-9 θα πάνε μακριά? Γιατί αυτή η πολυαναμενόμενη ανανέωση δεν ήρθε ποτέ και η νέα ανθρωπογεωγραφία είναι, στην ουσία, αυτή που προβλεπόταν από την επετηρίδα με κάποιες προσθήκες του Σαμαρικού στρατοπέδου? Δε γοητεύομαι καθόλου (αντίθετα) όταν βλέπω ανθρώπους ομνύονταν εναντίον κάθε τί εθνικιστικού πριν κάποια χρόνια, σήμερα να το παίζουν κριτές και πατριώτες.
    Πιστεύω ότι χρειάζεται (εκ βάθρων) ανανέωση του πολιτικού προσωπικού της δεξιάς παράταξης ώστε να εκπροσωπηθεί, γνήσια, ο δημοκρατικός εθνικά υπερήφανος κόσμος. Μία εθνική παράταξη, που ταυτόχρονα, δε θα είναι απειλή για τη δημοκρατία έχει τεράστιο ηθικό και ιδεολογικό πλεονέκτημα στην Ελλάδα. Μακάρι να το αντιληφθούν αυτό στη ΝΔ και να κάνουν ό,τι χρειάζεται. Θα είναι επίπονο, αλλά μόνο με γνήσια εκπροσώπηση του κόσμου θα καταφέρει η δεξιά να κυριαρχήσει. Το χειρότερο είναι ότι αν δεν το αντιληφθούν εγκαίρως και τελικά καταλάβει το χώρο η ΧΑ, το αποτέλεσμα είναι σίγουρη ήττα: είτε εθνική (απομονωτισμός-εμπόλεμες καταστάσεις) είτε παταξιακή (άλλα 30 χρόνια κυριαρχίας της αριστερά-βλ. συνάντηση Σημίτη-Καμίνη).

  9. Tommy avatar
    Tommy 14/09/2013 14:01:29

    Φανταστείτε πόσο ακίνδυνο και άσφαιρο πλέον είναι το ΚΚΕ για να το βάζουν μπροστά οι καναλάρχες/νταβατζήδες του συστήματος για να προβοκάρει την Χ.Α.... Όχι μόνο δεν το φοβούνται (το ΚΚΕ) αλλά το χρειάζονται κιόλας για να ποδηγετεί τους (όποιος) εργάτες-φτωχούς το ακολουθούν. Είναι ηλίου φαεινότερο πλέον ότι η Χ.Α. χαλάει τη σούπα του κατεστημένου (της αριστεράς της αστακομακαρονάδας) και η συμπαγής σταθερή άνοδός της προκαλεί κάποιο πανικό.

    • Σωτηρης avatar
      Σωτηρης @ Tommy 14/09/2013 14:40:49

      Δεν βγαζει νοημα αυτο που λες.
      Εαν δεν εχει καμια δυναμη το ΚΚΕ τοτε γιατι διαταχθησαν αυτοι οι τραμπουκοι να κανουν μια ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ επιθεση εναντιων των μελων του; Εαν η ΧΑ το θεωρει ασημαντο το ΚΚΕ γιατι το πολεμα;
      Οργανωνεις τετοια επιθεση εαν το θεωρεις ανυπαρκτο;
      Γιατι δεν χτυπανε το ΛΑΟΣ ή τον Λεβεντη ή τους Κυνηγους;
      Η ΝΔ πρεπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να ΑΠΟΒΑΛΕΙ τους απογονους των δοσιλογων απο τις γραμμες τις να τους απομονωσει και εαν θελει ισως να πρεπει και να αλλαξει και ονομα (δεν ειναι αναγκαιο βλεποντας και κανοντας)και να πορευτει με τους υπολοιπους δημοκρατικους πολιτες οπως το ηθελε ο Καραμανλης(το θυμιζω γιατι καποιοι το ξεχνανε). Εξαλλου αυτος τους εστησε στο σκαμνι για αυτο τον βριζουν.
      Σας το βαζω και πολυ πρακτικα το θεμα. Μετα την νικη του ΣΥΡΙΖΑ και την οποια κυβερνηση του, θα ερθει η απλη αναλογικη και ο νοων νοειτο...

      Για την φιλελευθερη παραταξη ειναι αναγκαιο να το πω απλα, να δωσει στεγνα τους εθνικιστες με τους οποιους συνεργαζοταν ως τωρα για να κανουν τις "βρωμικες" δουλειες, για να εχει προοπτικη εξουσιας στο νεο πολιτικο συστημα που ερχεται. Και θα ειναι και αυτο το ηθικο και εθνικο πλεονεκτημα που θα φερει και θα επικαλειται για να μπορει να συνεργαζεται με κεντρωους-αριστερους στο μελλον.
      Γεια σας.

      Υ.Γ. Σας το ειχα πει η ΧΑ θα τσακισει αυτο που λεγατε εως τωρα Δεξια και δεν με πιστευατε γιατι ειστε ανορθολογιστες και κανετε σαν οπαδοι ομαδας

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Tommy 14/09/2013 14:43:38

      Ας περιμένουμε λίγο μήπως και βρουν αυτούς που επιτέθηκαν και εδώ είμαστε να δούμε αν ισχύει η θεωρία που γράφεις.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Γεώργιος Τ. 14/09/2013 22:22:29

        Και επειδή ταυτοποιήθηκαν οι 6 της επίθεσης και ανήκουν στην ΧΑ, άκυρο το σχόλιό σου και επιβεβαιώνονται όσοι μιλούν καιρό τώρα για σχέδιο από έξω για να οδηγηθούμε σε καταστάσεις Αιγύπτου με τους ακραίους να προκαλούν εκατέρωθεν...

  10. πολίτης avatar
    πολίτης 14/09/2013 14:17:00

    To KKE δεν είναι χθεσινό. Παλιά καραβάνα, με ζηλευτή πειθαρχία και οργάνωση. Δεν κάνει επιθέσεις και δεν τσαμπουκαλεύεται στους δρόμους, όπως διάφορες αντιεξουσιαστικές ομάδες.
    Το άρθρο επιχειρεί να κρατήσει ισορροπίες που εδώ δεν ισχύουν. Δέχομαι επίθεση, δεν σημαίνει τσακώνομαι.
    Η ΝΔ, επειδή φοβάται διαρροή ψηφοφόρων της προς τη ΧΑ, έχει δείξει ανοχή που θα την πληρώσει ακριβά η χώρα.
    Εδώ δεν μιλάμε για εθνικιστές, ή ευρωσκεπτικιστές
    με τη μορφή που εμφανίζονται σε κόμματα στην υπόλοιπη Ευρώπη.
    Είναι κανονικό παρακράτος. Άτομα βίαια, με τεράστια αμορφωσιά και απύθμενη βλακεία.
    Αναλόγων προσόντων και οι ψηφοφόροι τους, που δεν είναι σε θέση να καταλάβουν ότι αυτοί που θεωρούν καθαρούς και σωτήρες, δεν είναι παρά τα μαντρόσκυλα όσων θέλουν να τιμωρήσουν.

    • αριστος avatar
      αριστος @ πολίτης 15/09/2013 02:20:50

      είδαμε και τους μορφωμένους που διέλυσαν την χώρα , μιά αγέλη πεινασμένων λύκων ήτανε και μπήκανε στο μαντρί και τα τσάκισαν όλα,

  11. MP avatar
    MP 14/09/2013 15:33:40

    αριστεροστροφων κυβερνησεων. αν δεν το εχεις καταλαβει αυτο, δεν εισαι αντικειμενικος. ολα τα αλλα ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε..

  12. Προφήτης avatar
    Προφήτης 14/09/2013 15:33:59

    Η ΧΑ επιχειρεί να διεισδύσει σε περιοχή που το ΚΚΕ θεωρούσε ζωτικό του χώρο. Αυτά που διαμείφθηκαν και η συνέχεια, αναμενόμενα.

    Και δύσκολα θα συμπονέσει κανείς τον ...Παλουκογιάννη, όταν ήδη κυκλοφορούν φωτογραφίες του και βίντεο από την 20η Οκτωβρίου 2011 στο Σύνταγμα, όπου τσακίζει με παλούκι (μαζί με άλλους του ΚΚΕ) αναρχοσυριζαίους, που πηδάνε στην Πλατεία να σωθούν.
    Όλοι εισπράττουμε κάποια στιγμή τα επίχειρα των πράξεών μας.
    Μάχαιραν έδωσες - μάχαιραν θα λάβεις.

    • Σωτηρης avatar
      Σωτηρης @ Προφήτης 14/09/2013 15:43:24

      Mα και τοτε επιτεθηκαν καποιοι με πετρες και μολοτωφ στο ΠΑΜΕ δεν επιτεθηκε ποτε το ΠΑΜΕ σε κανεναν

  13. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 14/09/2013 15:43:39

    Αφήστε τους να σφαχτούνε μεταξύ τους να ησυχάσουμε.
    Και ας τους θυμίσουμε ΟΛΟΙ εμείς οι υπόλοιποι πως μεταξύ 1939-1941 υπήρξαν ΣΥΜΜΑΧΟΙ μεταξύ τους (μέσω του Συμφώνου Μολότωφ-Ρέμπιρντροπ). ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ...
    Ας τους θυμίσουμε επίσης, πως οι Γερμανοί Ναζιστές δεν άφησαν στο Νταχάου χωρίς λόγο τον Νίκο Ζαχαριάδη να ΖΗΣΕΙ, ενώ χιλιάδες άλλοι πέθαναν εκεί πέρα...(όποιος πάει στο Νταχάου θα δει με τα μάτια και τα VIP κελιά που ζούσαν μια χαρά όλοι όσοι ήθελε το Χιτλερικό καθεστώς να επιβιώσουν...γιατί άραγε;)
    http://anasintaxi-en.blogspot.gr/2011/12/nikos-zachariadis-at-dachau.html
    (Έχω πάει στο Νταχάου, και τα είδα ΚΑΙ ΕΓΩ τα VIP κελιά τους .....)
    Επίσης θα πρέπει να αναρωτηθούν κάποιοι, γιατί επίσης οι ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ απελευθερωτές του Νταχάου, άφησαν το Ζαχαριάδη να επιστρέψει στην Ελλάδα (και να προκαλέσει λίγο μετά τον εμφύλιο).....
    ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ...
    ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.
    ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
    ΣΦΥΡΟΔΡΕΠΑΝΟ = ΣΒΑΣΤΙΚΑ
    ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΦΑΧΤΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Τί να λέμε; 14/09/2013 22:26:44

      Μακάρι να ήταν τόσο απλό το θέμα. Έχεις δίκιο στα υπόλοιπα και το λένε όσοι ασχολούνται χωρίς ιδεολογικές παρωπίδες με τα πραγματικά γεγονότα και με κριτική σκέψη, αλλά το θέμα είναι πως σε μια τέτοια δύσκολη φάση για τον τόπο το να έχουμε εμφυλιοπολεμκό κλίμα δυσχεραίνει σημαντικά η προσπάθεια αναστροφής της πορείας η οποία χρειάζεται απαραίτητα την κοινωνική ηρεμία και συνοχή. Κάτι που τα άκρα την πολεμούν συνεχώς και φανατικά...

  14. MP avatar
    MP 14/09/2013 15:44:55

    κατι εμμεσο: η αφισοκολληση επιτρεπεται η οχι? καπου διαβασα πως οχι αλλα δεν ειμαι σιγουρος. και μια αλλη αληθεια ειναι πως οι αριστεροι μας εχουν φλομωσει στο χαρτομανι ειτε κρεμεται απο κολωνες, ειτε με χαρτακια στους δρομους κτλ. κανουν δηλαδη οτι θελουν χωρις να σκεφτονται το κοινο καλο. και αυτο το οτι θελουν ειναι που με χαλαει. δεν λειτουργουν ετσι οι κοινωνιες. υπακοη σε σωστους κανονες χρειαζεται διαφορετικα εχουμε αυτα που ζουμε σημερα (και σε πολιτικο επιπεδο).

    • deldio avatar
      deldio @ MP 14/09/2013 17:28:22

      @ MP
      Ας υποθέσουμε, ως υπόθεση εργασίας (μολονότι δεν συμβαίνει), ότι απαγορεύεται κατά νόμο η αφισοκόλληση και τα μέλη του ΚΚΕ το παραβίασαν αυτό στο Πέραμα κάνοντας αφισοκόλληση. Μήπως εννοείς επομένως ότι αυτό δικαιολογεί τη δολοφονική επίθεση των χρυσαυγιτών; Ισοδυναμεί δηλ. ως έννομο αγαθό και ως σπουδαιότητα η απόπειρα αφαίρεσης ανθρώπινων ζωών με την αφίσα που παράνομα τοποθετείται στον τοίχο; Ρε άνθρωπέ μου, ειλκρινά, κοίταξε το πρόβλημά σου επειγόντως. Που δηλώνεις κιόλας ότι τάχα μου θέλεις "υπακοή σε σωστούς κανόνες" και "σωστή λειτουργία των κοινωνιών". Εσύ ακόμα δεν ξεχωρίζεις τα βασικά, τί να λέμε τώρα...

      • katohos avatar
        katohos @ deldio 16/09/2013 09:42:14

        δελδιο δεν σε καταννοω καθολου. αν υπαρχει νομος απαγορευσης αφισων τοτε αυτο πρεπει να εφαρμοστει. δεν ειναι μονο νομος, ειναι ενας ΣΩΣΤΟΣ νομος. εφαρμογη ειτε κολλανε αφισες ΧΑυγιτες ειτε ΚΚεδες ειτε οτιδηποτε αλλο. εγω ξερω οτι ως επι το πλειστον οι αφισοκολλησεις γινονται απο αριστερους εδω και δεκαετιες, οπως επισης αριστερα ειναι και τα συνθηματα τρομοκρατιας που βλεπεις παντου σε ολους τους τοιχους στην αθηνα. ε αρκετα με αυτα δεν νομιζεις? αυτο δειχνει απλα την ανοχη στην αριστεριζουσα ιδεολογια απο το υπαρχον συστημα. και ξαναλεω ο ΣΩΣΤΟΣ νομος πρεπει να εφαρμοζεται ειτε το κανεις εσυ ειτε εγω. ολα τα υπολοιπα στα επιστρεφω γιατι βλεπω οτι εχεις διαθεση να τσακωθεις και καπου να ξεσπασεις, εστιαζοντας σε κατι αλλο απο αυτο που εχω πει.

  15. Προφήτης avatar
    Προφήτης 14/09/2013 16:03:18

    Παρευρισκόσουν στα γεγονότα;
    Έχεις ιδίαν αντίληψη;
    Αποτελείς πρωτογενή και ιδίως αμερόληπτη μαρτυρία;

    Δηλαδή δεν ανήκεις ούτε στην ΧΑ ούτε στο ΚΚΕ.

    Αν ναι, με ιδιαίτερη προσοχή να την ακούσουμε.

    Αν όχι, πλασάρεις μια συναισθηματική άποψη χωρίς τεκμηρίωση από πραγματικά γεγονότα, βασισμένη σε ό,τι μετέδωσαν κάποιοι.
    Δικαίωμά σου, συνηθέστατο το φαινόμενο στο Διαδίκτυο, αλλά μην έχεις και την απαίτηση να σκέφτονται όλοι όπως εσύ και να αποδέχονται την κρατούσα ενημέρωση από τους γνωστούς διαύλους,

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ Προφήτης 14/09/2013 17:26:49

      Προφήτη,
      η αστυνομία χρυσαυγίτες καταζητεί, όχι ΚΚΕέδες. Μήπως είναι βαλτή;
      Παρουσία εισαγγελέα το Κράτος μπήκε στα γραφεία της συμμορίας ενώ καταζητούνται 3-4 ύποπτοθ σεσημασμένοι χρυσαυγίτες. Με το γνωστό θάρρος αλά Κασίδα, κρύβονται και δεν βρέθηκαν στο σπίτι τους.
      Ο Παλουκογιάννης πιθανόν να έχει εμπλακεί στο παρελθόν σε βίαια επεισόδια τα οποία όμως ξέρεις καλά πως δεν έχουν καμία σχέση με την συμμορίτικη μαφιόζικη τακτική της ΧΑ. Η εξίσωση και ο συμψηφισμός εδώ δεν ταιριάζουν.

  16. Σωτηρης avatar
    Σωτηρης 14/09/2013 17:18:04

    Συγνώμη μολις συνειδητοποιησα οτι το μοναδικο κομμα που δεν καταδικασε τα γεγονοτα ειναι η ΝΔ. Θα περιμενω να δω ακομα μεχρι αυριο να δω τι γινετε.
    Αρα στο μελλον αν καποιοι χτυπησουν δολοφονικα οννεδιτες να μην ακουω γιατι δεν το καταδικασε το ΚΚΕ...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Σωτηρης 14/09/2013 22:30:40

      Βγήκε ο γραμματέας Παπαμιμίκος και είπε ότι τέτοιες ενέργειες κατά ανθρωπίνων ζωών είναι στα χέρια των αρχών που ήδη ενεργούν. Τι άλλο να πει δηλαδή;

  17. helios avatar
    helios 14/09/2013 17:24:19

    Απ΄ότι κατάλαβα η Χ.Α. πρόσφατα δημιούργησε φορέα Ελλήνων εργατών στην ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη,φαίνεται ότι αυτό έχει ενοχλήσει πολλόυς.

    Άλλωστε στα διάφορα φεστιβάλ του ΚΚΕ βλέπεις περισσότερους αλλοδαπούς παρά Έλληνες πια.Το ΚΚΕ δυστυχώς έχει συμβάλει σε πολύ μεγάλο βαθμό στην αντικατάσταση του εγχώριου εργατικού δυναμικού από αλλοδαπούς,ουσιαστικά το κεφάλαιο βρήκε στο ΚΚΕ τον καλύτερο συνεργάτη του.

    Υ.Γ. Αλήθεια πότε επιτέλους θα εφαρμοστεί ο νόμος περί αφισοκολλήσεων;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ helios 14/09/2013 22:33:08

      Τα έμαθες; Βρέθηκαν 6 από τα άτομα της επίθεσης και είναι μέλη της ΧΑ. Άρα το σχόλιο ακυρώνεται, εκτός αν είσαι της "ομάδας" και συμφωνείς με τέτοιες απόπειρες δολοφονίας...

      • helios avatar
        helios @ Γεώργιος Τ. 15/09/2013 03:38:43

        Μην βιάζεσαι το όλο σκηνικό είναι πολύ ύποπτο.

  18. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 14/09/2013 18:02:18

    Το ότι το ΠΑΜΕ και ο "Παλουκογιάννης" προστάτευσαν την Βουλή από "αριστεροδεξιούς" δήθεν αγανακτισμένους μπαχαλους είναι προς τιμήν του ΠΑΜΕ και του "Παλουκογιάννη".
    Η αριστερά δεν μπορεί να είναι αντικοινοβουλευτική εν έτει 2012. Ακόμη και "κατά λάθος" να πράττει έτσι το ΚΚΕ, κάποιος έπρεπε να το κάνει (αγαπητέ Προφήτη).
    Η "άνω και η κάτω πλατεία" γέννησε τερατα. Το ξέρετε, το ΚΚΕ δεν ήταν εκεί. Ποτέ δεν ήμουν φίλος του ΚΚΕ, αλλά άς είμαστε δίκαιοι: Οι αληταράδες δεν μακροημερεύουν εκεί μέσα. Σε αντίθεση με άλλα κόμματα.
    Τελεία και παύλα.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Uncle Stgm 15/09/2013 01:54:47

      Γι΄αυτό πληρώνονται από τον κοινοβουλευτισμό ενώ κανονικά έπρεπε να είναι παράνομοι : για προστασία.
      Το ίδιο ασκούν και στην εργατική τάξη : νταβατζιλίκι.

      • περιμπανού avatar
        περιμπανού @ Προφήτης 15/09/2013 02:36:46

        Πληρώνονται οι Κουκουέδες απο τον "Κοινοβουλευτισμό"
        για να ασκούν προστασία;..ούτε κάν απο το "σύστημα"....
        απο τον "Κοινοβουλευτισμό"!
        Τέτοια έλεγαν και οι αδελφοί Στράσσερ και μετά
        ψαχνόντουσαν την "νύχτα των μεγάλων μαχαιριών"....οι
        δικές μας καρικατούρες δε θα φτάσουν ώς εκεί....τους
        έχουν ήδη εξαγοράσει...οπότε,ότι και να πεί
        κανείς δε θά'χει συνέπειες...συνέχισε απρόσκοπτα...είσαι
        σε φίνο δρόμο!

        • βαγόνι avatar
          βαγόνι @ περιμπανού 15/09/2013 02:40:18

          συγνώμη, βαγόνι!
          μοιραζόμαστε το λάπτοπ!

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Προφήτης 15/09/2013 03:57:04

        Χοντραίνει βλέπω το πράμα, αγαπητέ Προφήτη, μέσα στη "δεξιά πολυκατοικία".
        Απο στιγμή σε στιγμή, ακούω τους "φρουρούς" να φωνάζουν "λύκοι στα πρόβατα", "Βρούτοι έξω απ' τη Σύγκλητο"...
        Και σε λίγο "οψόμεθα εις Φιλίππους";
        Προβλάπω δεύτερο ξεκαθάρισμα, μετά τους ψεκασμένους.

  19. BIΣ avatar
    BIΣ 14/09/2013 18:04:17

    Ας τα βρουν μεταξύ τους ΧΑ και ΚΚΕ. Γιατί να ασχολούμαστε; Από πίτα που δεν τρώω...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ BIΣ 14/09/2013 19:31:03

      ..πίτα δεν τρως αλλά η πιθανότητα να φας καμμια αδέσποτη ειναι μεγαλυτερη απο'τι φαντάζεσαι

      • BIΣ avatar
        BIΣ @ rally monkey 14/09/2013 20:39:21

        Όχι, προσέχω τις παρέες μου και τις εξόδους μου...

  20. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 14/09/2013 18:12:17

    Wehret den Anfängen, λένε στην Γερμανία, όπου την πατήσανε άσχημα, καταστράφηκαν και ξέρουν. Δηλαδή, μιαν επικίνδυνη εξέλιξη πρέπει να την σταματάς στην αρχή της.
    Δεν το κατάλαβαν αυτό μερικοί, το 2011 στις πλατείες ("αντισυστημικοί" νεοδημοκράτες, ποιός ξέρει τώρα, ίσως νύν ανεξέλ ή δεν ξέρω τι άλλο - αλλά και μερικοί δυστυχείς συριζαίοι ή ανταρσύες). Και τώρα σφυρίζουν δήθεν αδιάφορα ή παίζουν με τη φωτιά. Οι ανεγκέφαλοι.
    Άντε μάστορα να ξεχωρίσεις το γιαούρτι που βρήκε τον Πάγκαλο απο το γιαούρτι που βρήκε τον Αλαβάνο...
    Χειροκροτούσαν για το ξύλο που έφαγε ο Χατζηδάκης...
    Το κατάλαβε όμως ακόμη και η "θύρα 4".
    Τόσο ανεγκέφαλοι, αυτοί που δεν το καταλαβαίνουν ακόμη...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Uncle Stgm 14/09/2013 22:31:19

      Εδώ συμφωνούμε όσο δεν πάει...

  21. μαγkαλι avatar
    μαγkαλι 14/09/2013 23:35:34

    "Ο Παλουκογιάννης πιθανόν να έχει εμπλακεί στο παρελθόν σε βίαια επεισόδια τα οποία όμως ξέρεις καλά πως δεν έχουν καμία σχέση με την συμμορίτικη μαφιόζικη τακτική της ΧΑ. Η εξίσωση και ο συμψηφισμός εδώ δεν ταιριάζουν."

    Γιατι; Σε τι διαφερει ο "Παλουκογιαννης" και λεβεvτες του;

  22. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 15/09/2013 00:26:36

    "...κοινωνική ηρεμία και συνοχή. Κάτι που τα άκρα την πολεμούν συνεχώς και φανατικά…"
    Ποιοί κερδίζουν από αυτό; Έσω και έξω...
    Όσο παρεμβαίνουμεστη στημεταξύ τους διαμάχη, τόσο τους ανεβάζουμε τα ποσοστά.
    ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ: αφήστε τους να σφαχτούν...και δείξτε στον κόσμο τα έκτροπα και τους τραμπουκισμούς ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ...
    Διαίρε και βασίλευε.
    Ο λαός θα τους σιχαθεί και θα δείτε τα ποσοστά τους να πέφτουν.
    Οι νοικοκυραίοι, ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΙ, ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΦΑΣΑΡΙΕΣ.
    Αυτό αποτελεί βασική ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ...
    -:)

  23. αριστος avatar
    αριστος 15/09/2013 02:15:36

    οι λογαριασμοί δεν έκλεισαν ποτέ , όπου χύθηκε αίμα δεν ξεπλένεται μετά με συμφιλίωση , οι ηττημένοι διαχρονικά κυβερνούν δόλια

  24. nikos avatar
    nikos 15/09/2013 14:04:11

    Ξέχασες ότι είμαστε καί μια ωραία πολυπολιτισμική ατμόσφαιρα?
    Οι πακιστανομπαγλαντεσιανοουτσεκαδες σέ ποιά μεριά τού εμφυλίου τούς τοποθετείς ?
    Εμένα πού δέν ειμαι φασίστας μού άφησες επιλογές ?

  25. Χρηστος avatar
    Χρηστος 15/09/2013 19:14:18

    Σχεδον 4 χρονια ως δαπιτης μονο κκεδες κ πασοκους ειδα με ροπαλα και καδρονια. Δυο χρονια σε εργοταξια μονο αριστερους εβλεπα να μπαινουν μεσα με το ετσι θελω για να μας επιβαλλουν την "δημοκρατικη" απεργεία τους.....
    Το προβλημα ποτε δεν ηταν η ΧΑ. Ας εφαμοσουμε τους νομους, ας συμμαζεψουμε λιγο το μπαχαλο, ας διωξουμε και κανα λαθρομεταναστη, και θα δεις οτι η ΧΑ θα εξαφανιστει γρήγορα.
    Αλλα πως θα κάνουμε τα αυτονόητα ’οταν κανουμε τεμενεδες σε ψυχοπαθεις γιατι φοβομαστε να μην μας παρεξηγησουνε.... Εγω δεν εχω ενοχικο συνδρομο να επιρεαζει την λογικη μου. ...εσυ;

  26. Eveffe avatar
    Eveffe 15/09/2013 21:11:29

    Η επίθεση σε βάρος των μελών του ΚΚΕ και της ΚΝΕ (και όχι των αφισοκολλητών, όπως ύπουλα γράφτηκε από πολλούς) ήταν μια προσχεδιασμένη ενέργεια η οποία έρχεται να προστεθεί στις ήδη πολλές επιθέσεις που δέχεται το ΚΚΕ από συγκεκριμένα κέντρα. Ας δούμε λίγο πως εξελίσσεται το χρονικό αυτής της επίθεσης και πως αλληλοδιαπλέκονται πρόσωπα και φορείς που παλαιότερα φαινόταν να έχουν ως μόνο κοινό το άτριχο της κεφαλής.

    Πάνε περίπου τρία χρόνια, αν θυμάμαι καλά, από τότε που κάποιο μεσημέρι είδα στις ειδήσεις του ΣΚΑΙ να βγαίνει μια ανακοίνωση από τη διεύθυνση του καναλιού η οποία χαρακτήριζε το ΚΚΕ κόμμα που κινείται εκτός συντάγματος και για αυτό το λόγο το κανάλι του Αλαφούζου αποφάσιζε να μην μεταδίδει τίποτα που να έχει σχέση με το ΚΚΕ ή το ΠΑΜΕ. Η απάντηση του Μάκη Μαϊλη ήταν κάτι σε «έτσι κι αλλιώς δεν μας παίζατε και όποτε μας παίζατε μας διαστρεβλώνατε». Ήταν η αρχή της επίθεσης, μιας και ποτέ μέχρι τότε δεν είχε εμφανιστεί κανάλι ή άλλο μέσο το οποίο να ανακοινώνει ότι σταματάει να καλύπτει ένα κόμμα.

    Στη συνέχεια ακολούθησαν κάποια σποτάκια του ΣΚΑΙ, ανάλογης γραφικότητας με αυτά με την παράγκα, που κατηγορούσαν το ΚΚΕ για τον 902 και για ό,τι άλλο ήθελε εκείνη τη στιγμή ο καναλάρχης-εφοπλιστής-ποδοσφαιράνθρωπος-οικολόγος Αλαφούζος.

    Τα γεγονότα της 20ης Οκτώβρη είναι γνωστά και έχει ήδη χυθεί πολύ μελάνι, οπότε δεν υπάρχει λόγος να τα επαναλαμβάνουμε.

    Ακολουθεί το ποδαρικό στην εκπομπή του Μπογδάνου από τον Μιχαλολιάκο, σε μια συνέντευξη που πρέπει να ανέβασε τα ποσοστά της ΧΑ τουλάχιστον κατά 5% και ανάγκασε τον δημοσιογράφο να στρέψει την ενεργητικότητά του προς την άτυχη την ποίηση. Λίγο αργότερα ήρθε ο Τράγκας φέρνοντας από το «πορνοκάναλο» που δούλευε τέσσερις χρυσαυγίτες, όπως ο Μπάγεβιτς κουβαλούσε τρεις τέσσερις Σέρβους σε κάθε ομάδα που πήγαινε. Αφού τους ξέπλυνε τους παρέδωσε στην κοινή γνώμη την οποία είχε ήδη προετοιμάσει με έναν αντιμερκελικό αγώνα, φροντίζοντας να βάζει τον ύμνο της Βέρμαχτ πρωί βράδυ στα σπίτια των ανυποψίαστων νοικοκυραίων, έτσι για να το συνηθίζουμε το «τέρας».

    Τελευταίο χτύπημα ήταν αυτό του Μπάμπη που λειτουργώντας ως λαγός έκανε λόγο για συγκυβέρνηση ΝΔ και σοβαρής ΧΑ.

    Ενδιάμεσα είχε προηγηθεί η επίσκεψη βουλευτών της ΧΑ στη Ζώνη στο Πέραμα, όπου προανήγγειλαν ανοιχτά ότι θα χτυπήσουν το ΚΚΕ, το ΠΑΜΕ και τους συνδικαλιστές, γιατί αυτοί φταίνε για την κατάντια της Ζώνης. Θα έκαναν δηλαδή ότι είχε ήδη από άμβωνος ΣΚΑΙ κάνει εδώ και καιρό ο Πορτοσάλτε, ο Μπάμπης και τα άλλα διαμάντια που εργάζονται υπό τις εντολές του Αλαφούζου και τις οδηγίες του διευθυντή της Καθημερινής, Αλέξη Παπαχελά. Σε έναν ταξικό πόλεμο ο καθένας κάνει ό,τι γνωρίζει: οι εφοπλιστές δίνουν τις εντολές, οι δημοσιογράφοι παπαγαλίζουν, παραπληροφορούν και κιτρινίζουν και οι μπράβοι δέρνουν.

    Ακόμα και το timing της επίθεσης είναι τρομερό: Λίγες μέρες αφού η ΧΑ έχει φάει άκυρο από τους συνδέσμους του ΠΑΟΚ, λίγες ώρες αφού έχει γίνει επίθεση στα γραφεία τους, λίγες ημέρες πριν από το καθιερωμένο πια σόου στον Μελιγαλά, η ΧΑ επιλέγει να χτυπήσει στο Πέραμα, έναν από τους πιο γνωστούς εκπροσώπους των εργαζομένων στη Ζώνη. Αν χτυπούσε έναν τυχαίο οικοδόμο ή έναν άγνωστο φοιτητή τα πράγματα ίσως ήταν διαφορετικά. Για τον εκπρόσωπο των εργαζομένων στη Ζώνη, αυτόν που έχει μπει μπροστά σε απεργίες, αγώνες και μάχες με τους εφοπλιστές και τα τσιράκια τους, δεν θα χύσουν και πολλά δάκρια οι καναλάρχες-εφοπλιστές.

    Εδώ δεν έχυσαν δάκρυα αναρχικοί, αριστεροί και υποτιθέμενοι αντιεξουσιαστές, σπεύδοντας να αναρτήσουν την περίφημη φωτογραφία που ανέβασε πρώτη η Χρυσή Αυγή, φροντίζοντας να δικαιώσουν όσους από εμάς πιστεύουμε ότι το μίσος που κάποιοι έχουν για το ΚΚΕ είναι τέτοιο που θα τους κάνει να ταυτιστούν ακόμα και με τους Χρυσαυγίτες ή έστω να χρησιμοποιήσουν τα δικά τους όπλα κατά του κοινού τους εχθρού. Αρκετά με αυτούς όμως. Πάμε στα πιο ουσιαστικά.

    Όλα τα παραπάνω είναι λίγο-πολύ γνωστά. Το ζήτημα είναι πως μπορούμε να τσακίσουμε τον φασισμό. Όχι αύριο στην λαϊκή εξουσία, σήμερα, τώρα. Η πρώτη, σωστή αντίδραση του ΚΚΕ ήταν να καλέσει σε συλλαλητήριο στο Πέραμα. Ο απλός λαός, αυτοί που πάνω στην απόγνωσή τους ψηφίζουν τους φασίστες πρέπει να καταλάβει τι ρόλο παίζουν και πρέπει να τους γυρίσει την πλάτη. Και γι’ αυτό χρειάζονται μαζικές αντιφασιστικές διαδικασίες, όχι στο όνομα της δημοκρατίας ή του Συντάγματος (εκεί ας παίξει μπάλα ο Αλέξης με σύμμαχο το παρατηρητήριο του ΠΑΣΟΚ). Εκεί που πρέπει να δοθεί η μάχη είναι στην αποκάλυψη του ρόλου της ΧΑ. Φτάνουν οι αποκαλύψεις για τις σβάστικες, τα μπλουζάκια των ss και τα υπόλοιπα. Δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα παραπάνω.

    Η ΧΑ πρέπει να χτυπηθεί πολύπλευρα. Σαφώς με ένα οπαδικό ντου, όπως αυτό της προηγούμενης εβδομάδας, δεν λύνεις το πρόβλημα του ναζισμού. Όμως σημαντικό είναι να σταματήσει να υφίσταται το στερεότυπο του χρυσαυγίτη μάγκα που γαμάει και δέρνει, που τον φοβούνται όλοι. Αυτό το στερεότυπο έπεισε όποιους δεν έχουν ιδέα από το τι πραγματικά λέει η ΧΑ, αυτό το στερεότυπο είναι, στην απογοητευμένη και απολιτίκ Ελλάδα, αρκετό να καλύψει την μπόχα που αφήνουν πίσω της οι θέσεις για μεροκάματα 18 ευρώ, απολύσεις, φοροαπαλλαγές στους εφοπλιστές, πωλήσεις νησιών και άλλες τέτοιες «αντισυστημικές» προτάσεις. Αυτό το στερεότυπο αρκεί για να περάσει η εικόνα του αντισυστημικού, ιδιαίτερα σε όσους δεν αντιλαμβάνονται ποιο ακριβώς είναι το σύστημα.

    Ο κόσμος στον οποίο απευθύνεται η ΧΑ είναι κόσμος εξαντλημένος, κουρασμένος, διατεθειμένος να φάει τον διπλανό του για να επιβιώσει. Δεν επιλέγει την ΧΑ γιατί θα του λύσει το πρόβλημα, αλλά γιατί του λέει την εύκολη ιστορία, τον κανακεύει, τον καλοπιάνει και του προσφέρει την εύκολη λύση. Αυτή η αντίληψη θα σπάσει μόνο όταν συναντηθούν η έμπρακτη λαϊκή αλληλεγγύη με την πάλη σε επίπεδο κινήματος.

  27. Eveffe avatar
    Eveffe 16/09/2013 12:08:47

    Θέλουνε τον Πειραιά

    Ο Πειραιάς είναι μια πόλη με πολλές ιδιαιτερότητες και πόλη εξαιρετικής σημασίας για το ελληνικό ΚΚ. Είναι μια απέραντη εργατούπολη πάνω από το σβέρκο της πρωτεύουσας, είναι η εργατική τάξη που αναπνέει βαριά πάνω από το σβέρκο της εξουσίας. Ο Πειραιάς είναι το επαναστατικό υποκείμενο στην Ελλάδα.

    Αυτό το ξέρουν πολύ καλά οι κομμουνιστές , το ξέρουν πολύ καλά και οι φασίστες. Δεν είναι τυχαίο που η ζωή και η ιστορία του ΚΚΕ είναι άρρηκτα συνδεδεμένη μ αυτή την πόλη . Οι κομμουνιστές από την αρχή σχεδόν ήξεραν, πως εκεί είναι ο φυσικός τους χώρος, με τους εργάτες ζούσαν ,αυτούς προσπαθούσαν να οργανώσουν , να αφυπνίσουν οι έλληνες κομμουνιστές είναι αυτοί που διαχρονικά προσπάθησαν και έδωσαν την ηθική υπεροχή στους πειραιώτες , οι έλληνες κομμουνιστές έκαναν αυτή την απέραντη παραγκούπολη της δεκαετίας του 50 και 60 να στέκει περήφανα και να μην ντρέπεται για την φτώχεια της παρά να την τραγουδά! Ο Πειραιάς δεν θα ταν ποτέ αυτός που είναι χωρίς το ΚΚ, δε θα χε το ηθικό ανάστημα που έχει , θα ’μοιαζε με άλλες εργατουπόλεις του κόσμου που ο κόσμος ντρέπεται την φτώχεια του, που οι εργάτες φοβούνται, υποτάσσονται ,και ονειρεύονται να μην είναι εκεί που βρίσκονται αλλά κάπου αλλού. Χωρίς το ελληνικό ΚΚ ο Πειραιάς, δηλαδή η εργατική τάξη στην Ελλάδα θα χε συντριβεί

    Όμως κι εδώ σ αυτή την πόλη επαναλαμβάνεται η αιώνια ιστορία. Εκτός από τους εργάτες εδώ εδράζει και ο πυρήνας της αστικής τήξης στην Ελλάδα, εδώ εδράζει το εφοπλιστικό κεφάλαιο. Στο λιμάνι του Πειραιά θα βρεις να εδράζουν οι μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρίες του κόσμου. Εδώ, που ο κόσμος σκέφτεται και το τσιγάρο παράληλα διακινούνται τεραστία χρηματικά ποσά, εδώ φαίνεται με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο η ανειρήνευτη πάλη ανάμεσα στο κεφάλαιο και την εργασία. Εδώ, σ αυτήν την πόλη, όταν οι εργάτες στέκουν όρθιοι με το κεφάλι τους ψηλά οι αστοί ανησυχούν, κι όταν οι εργάτες διεκδικούν τότε οι αστοί φοβούνται. Φαίνεται πως τώρα φοβούνται πιο πολύ, φαίνεται πως τώρα θέλουν να ξεμπλέξουν μια καλή με την εργατική τάξη, φαίνεται πως τώρα θεωρούν πως βρήκαν την ευκαιρία.

    Η συντριβή όμως της εργατικής τάξης, σε ηθικό κατ αρχάς επίπεδο, περνά απαραίτητα μέσα από την συντριβή του ελληνικού ΚΚ στον Πειραιά. Αυτό το ξέρουν πολύ καλά οι αστοί, το ξέρουν πολύ καλά και οι φασίστες. Πριν λίγες μέρες έγινα το πρώτο σοβαρό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Οι σύγχρονοι τραμπούκοι χτύπησαν, χτύπησαν για να φοβήσουν, όχι τους κομμουνιστές, να φοβίσουν τους εργάτες. Έστειλαν ένα πρώτο μήνυμα, έστειλαν το μήνυμα του φόβου. Μην ανακατεύεστε μ αυτούς , θα τους ξεπαστρέψουμε από δω, θα ξεπαστρέψουμε κι όσους από σας ανακατεύεστε με δαύτους.

    Έστειλαν όμως κι οι κομουνιστές ένα μήνυμα, πως ο λαός του Πειραιά νικά τον φόβο, πως βγαίνει άμεσα και μαζικά στους δρόμους βαδίζει πλάι στα σφυροδρέπανα. Δεν έχει σημασία αν όλοι αυτοί ψηφίζουν ή όχι ΚΚ , σημασία έχει το μήνυμα που πέρασε, ότι το Πέραμα δεν υποτάσσεται στον φόβο. Το μήνυμα αύριο θα το ξαναδώσουν οι Πειραιώτες , είτε με τραγούδια, είτε με λουλούδια , είτε με στυλιάρια. Ο Πειραιάς θα ναι η αρχή του τέλους σας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.