#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/10/2013 10:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το πιο μεγάλο έγκλημα της Τρόϊκας



Έκανε πολλά λάθη η τρόικα. Άλλα ομολογημένα και άλλα ανομολόγητα. Άλλα συγγνωστά και άλλα ασύγγνωστα. Έκανε πολλές λαθροχειρίες σε συντελεστές, πολλαπλασιαστές και τελεστές. Έκανε αμίμητες γκάφες σε “word”, σε “power point” και σε “excel”. Όλα αυτά είχαν την δική τους σημασία στην παταγώδη αποτυχία του προγράμματος που πρότειναν οι τεχνοκράτες της για την χώρα μας. Από μόνα τους όμως δεν τεκμηριώνουν κακές προθέσεις, ούτε αποκαλύπτουν σκοτεινές οικονομικές συνομωσίες.

Ανάμεσα στα πολλά αυτά λάθη, που κάποιος καλόπιστος απέναντι στους δανειστές θα μπορούσε και να ανεχθεί υπό όρους, η τρόικα διέπραξε και ένα κολοσσιαίο, αδικαιολόγητο και συνεχές ΕΓΚΛΗΜΑ. Πίστεψε και παριστάνει ακόμη πως πιστεύει τις υποσχέσεις των κυβερνήσεων και των πολιτικών μας όσον αφορά τις δομικές μεταρρυθμίσεις που ήταν και είναι εντελώς απαραίτητες για την σωτηρία της χώρας. Ποτέ της η τρόικα δεν επέμεινε στην πραγματοποίηση αυτών των αλλαγών και των ρήξεων με το οικονομικο-πολιτικό κατεστημένο δεκαετιών, δεχόμενη ως «αντάλλαγμα» -  «αντίδωρο» ατελέσφορα, σκληρά και οριζόντια εισπρακτικά μέτρα, που οδήγησαν αργά αλλά σταθερά στην φτωχοποίηση του λαού μας.

Ακόμη κι αυτοί που είδαν στην τρόικα αρχικά μιαν αναλαμπή ελπίδας πως τα πράγματα θα μπορούσαν να αλλάξουν σε τούτη την χώρα, αντιλαμβάνονται τώρα τον βαθιά προβοκατόρικο και εντελώς αποπροσανατολιστικό ρόλο που έπαιξε αυτή στο φαντασιακό  προτσές για την σωτηρία της χώρας.

Για την ακρίβεια, η τρόικα ΜΑΣ ΠΡΟΔΩΣΕ! Δεν μας φέρθηκε ποτέ σαν εταίρους, συμμάχους ή έστω παραστρατημένους συνεργάτες. Παρά μας φέρθηκε σαν ξένους, επαίτες ή ιθαγενείς. Και ήταν λογικό κάτι τέτοιο την στιγμή που το «σχήμα» χρησιμοποίησε «τεχνογνωσία», τακτικές και λογική από το ΔΝΤ.

Αντί λοιπόν να μας μάθει να ψαρεύουμε για να επιβιώσουμε και να υπάρχει ελπίδα να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας, μας πρόσφερε εν είδει ελεημοσύνης κάτι λίγα ψάρια, αποπετάματα της πλούσιας ψαριάς των χωρών του βορρά, την ίδια ώρα που επέτρεπε (αν δεν ενθάρρυνε κιόλας) την απαξίωση των αλιευτικών μας μέσων και την συρρίκνωση των αλιευτικών μας αποθεμάτων. Παράλληλα, άφηνε εντελώς απείραχτο το πολυδαίδαλο, κοστοβόρο και αναποτελεσματικό «κεντρικό λιμεναρχείο», λες και θα μπορούσε εκείνο από μόνο του να επιβιώσει, χωρίς βάρκες και ψαράδες να ελέγξει, ψαρέμπορους και ψαραγορές να ρυθμίσει, εισοδήματα και αλιεύματα να φορολογήσει.

Την ίδια ώρα η τρόικα πρόδωσε και τους εντολοδόχους της! Ο δρόμος τον οποίο μας υπέδειξε, είναι ο πιο πρόσφορος για να μην πληρωθούν ποτέ τα δανεισμένα τους. Το μεγάλο έγκλημα εναντίον της Ελλάδας, γρήγορα θα γυρίσει μπούμερανγκ κατευθείαν στην καρδιά της πληγωμένης ευρωζώνης.

Υπάρχει ακόμη χρόνος ώστε η τρόικα αλλάζοντας ρότα να σώσει την παρτίδα στην χώρα μας; Ίσως και να υπάρχει, εκείνο όμως που δεν φαίνεται στον ορίζοντα είναι η παραμικρή πρόθεση των εταίρων – δανειστών μας και εντολοδόχων της, προς μια τέτοια νέα κι ελπιδοφόρα αναπτυξιακή κατεύθυνση. Αντίθετα, όλα μοιάζουν να οδηγούν σε μια «lose - lose» κατάσταση, όπου εμείς μεν θα υποφέρουμε για πολλά χρόνια ακόμη, αυτοί δε θα αναγκαστούν να μας «σέρνουν» ξοπίσω τους σαν αποτρόπαιο και ανεπιθύμητο λάφυρο, κηλίδα και όνειδος του άλλοτε λαμπερού και πολλά υποσχόμενου ενωσιακού ευρωπαϊκού ονείρου.

Akenaton    

ΥΓ. Προς επίρρωση των ανωτέρω: Το επάγγελμα του φορτοεκφορτωτή άνοιξε μετά κόπων και βασάνων μετά από διετή προσπάθεια. Άρκεσε μια εβδομάδα και μια υπουργική εγκύκλιος (περί πρότερης εγγραφής στο ΙΚΑ ως «φορτοεκφορτωτή» του αιτούμενου την άδεια να το εξασκήσει) για να ξανακλείσει!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Mike avatar
    Mike 25/10/2013 10:28:33

    Ολα εγιναν " κατα λαθος".....

  2. Hawk avatar
    Hawk 25/10/2013 10:30:52

    Ωστε δεν έκανε καλά την δουλειά της η τρόϊκα, ε να την διώξουμε τότε.
    Αν και νομίζω ότι την έχει κάνει μιά χαρά, ψέκασε - ψέκασε μας έχει κάνει όλους τυφλούς μνημονιάκηδες.

  3. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 25/10/2013 10:45:38

    Γενικά σωστός.
    Ας αναρωτηθούμε όμως πόσο θέλαμε κι εμείς τις διαρθρωτικές αλλάγές?
    Πόσες δικαιολογίες βρίσκαμε κάθε φορά να μην αλλάξει τίποτα?
    Γιατί είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν επέμειναν, εγώ άλλα γνωρίζω.
    Είδαν κι απόείδαν κι αυτοί και σκέφτηκαν ότι αφού οι έλληνες (πολιτικοί και πολίτες) δεν θέλουν μεταρρυθμίσεις, ας αναλάβουν τις ευθύνες τους, αυτόι τα λεφτά των δανειστών θέλαν να εξασφαλίσουν άλλωστε, απλώς εμείς δεν πιάσαμε την ευκαιρία να πάμε λίγο πιό μπροστά.
    Για να μην τα μηδενίζουμε όλα όμως, νομίζω ότι το δίδυμο ΑΣ, ΓΣ έχει κάνει αρκετή δουλεια (πολλές φορές δυσαρεστώντας πολλούς), απλώς δεν φτάνουν μόνο αυτοί οι δύο...
    Πάντως ας μην ζητάμε από τους άλλους τις ευθύνες, ας σκεφτούμε τι έπρεπε και τι πρέπει να κάνουμε και από μόνοι μας...
    Με το ζόρι σωτηρία δεν γίνεται.

  4. BLACK CAVIAR avatar
    BLACK CAVIAR 25/10/2013 11:45:18

    Δηλαδή η τρόικα έφταιγε που το υπουργείο έβγαλε την εγκύκλιο για τους φορτοεκφορτωτές; Μήπως και σεις τις ευθύνες άλλων τις ρίχνετε στην τρόικα;

  5. Nik avatar
    Nik 25/10/2013 11:55:16

    "Ποτέ της η τρόικα δεν επέμεινε στην πραγματοποίηση αυτών των αλλαγών και των ρήξεων "

    NAI NAI NAI!!!

    Απορία μου από την πρώτη μέρα, αφού ήξεραν τις απαιτούμενες μεταρρυθμίσεις και είχαν την τεχνογνωσία, γιατί δεν τις επέβαλαν; Στην ουσία τίποτε δεν άλλαξε στην δημόσια διοίκηση, και σε μερικά σημεία έχει χειροτερέψει, και το ίδιο συμβαίνει σε άλλους τομείς. Που είναι λοιπόν οι μεταρρυθμίσεις; Αν δεν έγιναν μέχρι τώρα πότε θα γίνουν;

    • Mariana avatar
      Mariana @ Nik 25/10/2013 13:57:57

      Γιατί? Δε σου κόψαν αρκετά τη σύνταξη? Δεν έπεσε ο μισθός ιδιωτικού και δημόσιου τομέα? Δεν ιδρύθηκε ο ΕΟΠΥΥ? Δεν πνέει πλέον τα λοίσθια η δημόσια παιδεία και υγεία οπότε είμαστε έτοιμοι επιτέλους για ιδιωτικές πρωτοβουλίες? Δεν κουρεύτηκαν τα ασφαλιστικά ταμεία, νοσοκομεία, πανεπιστήμια και οι δημόσιοι οργανισμοί που συσσώρευαν πλούτο εις βάρος μας? Δεν πουλήθηκε ο ζημιογόνος ΟΠΑΠ? Δεν έκλεισε η ΕΡΤ? Δεν βγήκαν στο σφυρί ένα σωρό στο ΤΑΙΠΕΔ? Δεν εκχωρήθηκε εθνική κυριαρχία υπό αγγλικό δίκαιο μέσω των μνημονίων? Δε διασώθηκαν οι τράπεζες που κινδύνευαν χωρίς τις αλλαγές που έγιναν? Δε δίδεται φοροαπαλλαγή σε εφοπλιστές?
      Ε όχι και δεν έγιναν μεταρυθμίσεις! Πες πως πρέπει να γίνουν και άλλα προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά όχι και ότι δεν έγιναν. Ίσως δεν έγιναν ακριβώς σε μια νύχτα, αλλά ευτυχώς πάμε καλά.

  6. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 25/10/2013 11:57:11

    Εμεις τι καναμε???Μια απο τα ιδια απο το 81 και μετα...Παντα ο διπλανος και ο γειτονας φταιει. Αν δεν αλλαξει η ΣΟΒΙΕΤΙΑ τοτε δωστε χαιρετισματα στην Τροικα....Η Τροικα εδωσε αφορολογητο στα παλληκαρια της βουλης και σε αλλους.....ευγενεις Ελληνες της Αρχουσας ταξης του σοβιετ....Αkenaton ο Λαος πλεον δεν τσιμπαει και εκτος απο τους βολεμενους και χορτατους θα δεις.....μελλοντικα την τιμωρια του στο βρωμικο και σαπιο διευθαρμενο πολιτικο συστημα που αναχομαστε 40 χρονια.

  7. yannis d. avatar
    yannis d. 25/10/2013 12:12:30

    Και ομως το προγραμμα πετυχε και η Ελλαδα αλλαζει.Αρκει καποιος να παρατηρει εκει απο οπου θα ερθει η αλλαγη και οχι στο σωρο των ερειπιων του υπαρκτου λαικισμου.
    Ας σκεφτουμε ποιο ηταν το θεμα αντιπαραθεσης το 2009.Η μονιμοπποιηση των stage.Τωρα η απολυση μονιμων.
    Τοτε η ενοποιηση των ταμιων.Τωρα η καταργηση των προωρων συνταξιοδοτησεων.
    Τοτε τα φαρμακα κοστιζαν 9 δις τωρα 2,5.Τοτε ανοιγαν ολοι καναλια και εφημεριδες ,τωρα κλεινουν.
    Τοτε ολοι ηθελαν διορισμο στο δημοσιο,τωρα με μειωση μισθων και συνταξη στα 67 βλεπουμε.
    Τοτε οι εργαζομενοι στις ΔΕΚΟ αποτελουσαν τη μεσαια ταξη.Τωρα κρυβονται.
    Οι αλλαγες θελουν το χρονο για να εγκατασταθουν στη συνειδηση των ανθρωπων.
    Η διαδικασια ομως αρχισε και ειναι αναντιστρεπτη.

    • pythagorean avatar
      pythagorean @ yannis d. 25/10/2013 13:03:41

      +1000
      Πράγματι, διαρθρωτικές αλλαγές γίνονται. Κυρίως από τον Ιούνιο του '12.

      • foros1 avatar
        foros1 @ pythagorean 25/10/2013 14:01:33

        ...οι οποιες θα οριστικοποιηθουν με την επιβραβευση της ψηφου σε λιγο καιρο, ας ελπισουμε συντομα!

    • Δαρβινος avatar
      Δαρβινος @ yannis d. 25/10/2013 13:38:11

      Πραγματικα, η Ελλαδα αλλαζει και μετατρεπεται σε μια αξιοθρηνητη χωρα με 1,5 ανεργους, με 200000 νεους πτυχιουχους να φευγουν στο εξωτερικο, με 4000 αυτοκτονιες, με νοσοκομεια και σχολεια κλειστα .... Εαν νομιζεις ομως οτι αυτη η διαδικασια αποτελει μονοδρομο τοτε πλανασαι πλανη οικτρα. Ευτυχως οι συνειδησεις της πλειοψηφιας διαφερουν απο αυτο που κουβαλας εσυ μεσα στο νεοφιλελευθερο μυαλουδακι σου.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ yannis d. 25/10/2013 13:49:07

      Nά συνεχίσω,ἄν ἐπιτρέπεται,τό συλλογισμό σας:
      Τότε οἱ νυκοκυραῖοι,ζοῦσαν μέ τούς μισθούς τους.ἀξιοπρεπῶς καί μποροῦσαν νά προγραμματίζουν τή ζωή τους,τῶρα ζοῦν μές στήν ἀνασφάλεια μέ πετσοκομμένους μισθούς,μέ δάνεια καί λογαριασμούς νά τρέχουν(ἀπό τόν προγραμματισμό πού λέγαμε...),στιγματισμένοι μάλιστα ὡς βολεμένοι.
      Τότε ἁρρώσταιναν καί ἦξεραν ὅτι θά εἶχαν μιά ἀξιοπρεπῆ περίθαλψη,γιά τήν ὁποία,τούς κρατοῦνταν σεβαστό μέρος τοῦ μισθοῦ τους.Τῶρα τό ἴδιο σεβαστό ποσό κρατήσεων τούς γίνεται,ἀλλά θά βάλουν ἐπιπλέον βαθειά τό χέρι στήν τσέπη γιά νά νοσηλευθοῦν ἤ νά πληρώσουν τά φάμακά τους.
      Τότε ἡ βενζίνη εἶχε κάτω ἀπό 1 εὐρώ καί μποροῦσαν νά φουλάρουν τό ἀμάξι νά τρέχουν τά παιδιά στά φροντιστήρια καί μιά ἐκδρομή τό ΣΒΚ καί τό καλοκαίρι.Τῶρα μέ τή βενζίνη πάνω ἀπό 1,70 καί τά τέλη στά ὕψη,ἔχουν περιοριστεῖ στά ἀπολύτως ἀπαραίτητα δρομολόγια,μέ τήν ψυχή στό στόμα μήν τύχει κάτι ἔκτακτο μέχρι νά βγεῖ ὁ μῆνας...
      Τότε πήγαινες στό Σούπερ μάρκετ κι ἔπαιρνες ὅ,τι σ' εὐχαριστοῦσε,τῶρα πᾶς καί παίρνεις ὅ,τι σοῦ προσφέρουν σέ χαμηλότερη τιμή.
      Εἶναι λοιπόν νά μή χαιρόμαστε πού τό πρόγραμμα πέτυχε καί ἡ Ἑλλάδα ἀλλάζει; Πρός τό καλύτερο ἤ τό χειρότερο δέν ἔχει σημασία,φτάνει πού τό πρόγραμμα πετυχαίνει...

      • yannis d. avatar
        yannis d. @ Κυθήριος 25/10/2013 14:29:00

        Και ετσι φθασαμε το 2009 να εχουμε 10 δις εξαγωγες και 40 δις εισαγωγες .
        Και χρειασθηκε σε ενα χρονο 26 δις καινουργια δανεικα.
        Δε βαριεσαι τα παιδια μας θα τα πληρωσουν.
        Εξαλου τοσες εκδρομες τα πηγαμε.
        Και φαρμακα αγοραζαμε.Και επιδομα τυφλου περναμε.Και τεχνιτη γονιμοποιηση καναμε,ας ειμασταν και ανδρες.
        Αλλα δεν πειραζει. Μολις φυγει η τροικα που εφερε ο τρισκαταρατος ΓΑΠ και βγει νεα κυβερνηση θα γυρισουμε στην προτερα κατασταση.
        Αφου ηταν βιωσιμη και δικαιη.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ yannis d. 25/10/2013 15:44:39

          Προσωπικά,τεχνητή γονιμοποίηση δέν ἔκανα,μπάς κι ἤμουνα τυφλός;...
          Δέν ἦταν βιώσιμη ἠ κατάσταση,οὔτε καί δίκαιη,ἀλλά ἄν τά ἔκαναν κάποιοι (πολλοί) αὐτά,δέν τά κάναμε ὅλοι,γιά νά γίνει ὅλων μας ἡ κατάσταση τῶρα ἀβίωτη!Ἐκτός ἄν ἐσᾶς σᾶς φαίνεται δίκαιη...

    • Κριτική Σκέψη avatar
      Κριτική Σκέψη @ yannis d. 30/10/2013 09:13:21

      Άρα καλά έκανε ο ΓΑΠ και μας έβαλε στο μνημόνιο και λάθος είχε η ΝΔ που δεν το ψήφισε!!! Αυτό θέλετε να μας πείτε?

  8. Q avatar
    Q 25/10/2013 12:29:28

    χαχαχαχαχαχ...Φταιει η τροικα που οι κυβερνησεις επελεξαν να να εφαρμοσουν τα εισπρακτικα μονο μετρα και οχι τις μεταρυθμησεις προκειμενου να μην πειραξουν τους διοριζμενους ψηφοφορους τους. Τι αλλο θα ακουσουμε.

  9. Υποψιασμένη avatar
    Υποψιασμένη 25/10/2013 12:43:36

    Οι κυριότερες απαιτήσεις του ΔΝΤ για να αποφασίσει τη σταδιακή εκταμίευση του αιτούμενου δανείου είναι οι εξής:
    -Ιδιωτικοποίηση όλων των δημόσιων επιχειρήσεων, γεγονός που συνοδεύεται με αλλαγή του νομικού πλαισίου, με επακόλουθο τις μαζικές απολύσεις.
    -Μείωση των δημόσιων δαπανών, κάτι που καθιστά ανήμπορο το κράτος να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της δημόσιας Υγείας και της Παιδείας, που μεταβιβάζονται σταδιακά σε ιδιωτικά συμφέροντα, τα οποία με το δικό τους τρόπο θα αναπληρώσουν το κράτος.
    -Απελευθέρωση της αγοράς, που εξυπακούεται την ιδιωτικοποίηση νευραλγικών επενδύσεων, όπως είναι η ενέργεια, η ύδρευση, οι τηλεπικοινωνίες, η εκμετάλλευση των εμπορικών λιμένων και των μεγαλύτερων αεροδρομίων.
    -Ιδιωτικοποίηση ή συγχώνευση των κρατικών τραπεζών, με αποτέλεσμα την απουσία του κράτους ως ρυθμιστή των δανειοληπτικών αναγκών των πολιτών και των επιχειρήσεων.
    -Εξυγίανση όλων των επιχειρήσεων με αλλαγή των συλλογικών συμβάσεων που θα απελευθερώσει το όριο των απολύσεων και θα επιβάλει νέες χαμηλές «οροφές» στους μισθούς.
    -Επαναπροσδιορισμός των συντάξεων, κυρίως του Δημοσίου, με εξυγίανση των ασφαλιστικών ταμείων, ανατρέποντας, ωστόσο, νομοθεσίες και εργασιακά κεκτημένα πολλών δεκαετιών.
    Συμπέρασμα : Απ΄όπου πέρασε το ΔΝΤ, φεύγοντας έμειναν μονάχα στάχτες και σωροί από συντρίμια. Αν στην περίπτωσή μας συνυπολογίσουμε και την αμέριστη αλτρουϊστική συνδρομή των φίλων, τοκογλύφων εταίρων, μια χαρά πήγε η δουλειά τους. Αυτό που σκόπευαν και οι μεν και οι δε, επετεύχθη κατά πολύ μεγάλο βαθμό. Μερικά ...μερεμέτια απομένουν, για τον απόλυτο έλεγχο. Τι ακριβώς λοιπόν δεν γνωρίζαμε και ποιός μας ...παραπλάνησε τους αφελείς αθώους ...ανήλικους ''εμάς''; Ας αναλάβουμε επί τέλους τις ευθύνες μας κι ας πράξουμε ότι οφείλαμε εξ αρχής. Τα υπόλοιπα είναι εκτός από άσκοπο χάσιμο χρόνου, άχρηστα, τετριμμένα, υποκριτικά κλαψουρίσματα, που επ ουδενί πια δεν πείθουν κανέναν. Όσο σπαρακτικά και να βελάζουν τα πρόβατα, ποτέ δεν τα λυπήθηκε ο χασάπης.....

    • Valantis avatar
      Valantis @ Υποψιασμένη 25/10/2013 13:19:48

      Οι απαιτήσεις που γράφετε, εφαρμόζονται στις πολιτισμένες χώρες της Ευρώπης εδώ και 40 χρόνια για αυτό άλλωστε είναι και ευημερούσες...
      Το ότι αυτές οι χώρες ευημερούν επειδή εφάρμοσαν και εφαρμόζουν εδώ και 40 χρόνια αυτά που "απαιτούν" τώρα κι από εμάς δεν σας λέει κάτι;;;

      Πού είναι το "παράλογο" στις απαιτήσεις και στα μέτρα;;;

      Στις μαζικές απολύσεις που πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να γίνουν στο Δημόσιο (αυτό δεν χρειάζεται να μας το πει κανένα ΔΝΤ και καμία Τρόικα);;;
      Στην ιδιωτικοποίηση π.χ. του ΟΣΕ, ο οποίος σε ένα απαρχαιωμένο δίκτυο μεταφέρει κατά 90% μόνο ΛΑΘΡΟμετανάστες από τον Έβρο προς την Αθήνα και "βάζει μέσα" το ελληνικό κράτος πολλά εκατομμύρια την ημέρα πληρώνοντας κάποιες χιλιάδες αργόσχολους για να πηγαίνουν για δουλειά μία φορά τη βδομάδα;;;

      Γράφετε στο σχόλιό σας έξι "απαιτήσεις" από τις οποίες οι πέντε αναφέρονται στο να "μικρύνει" το κράτος (αμήν και πότε!).

      Δεν χρειάζεται κανένα ΔΝΤ και καμία Τρόικα για να μας πει ότι είναι επιτακτικότατη ανάγκη να μικρύνει το κράτος!
      Μα ακριβώς επειδή έχουμε αυτού του μεγέθους το κράτος είναι εδώ το ΔΝΤ.

      • Αρκτική avatar
        Αρκτική @ Valantis 25/10/2013 15:58:09

        ''Μα ακριβώς επειδή έχουμε αυτού του μεγέθους το κράτος είναι εδώ το ΔΝΤ.''
        Βαλάντη, η επιπολαιότητα, η επιφανειακή κρίση και η φύρδην μίγδην ...ανάλυση, οδηγούν μεν στο ποθητό συμπέρασμα, αλλά δυστυχώς αυτό δεν είναι καν λιγάκι έστω, σοβαρό.
        Αλλά τι σας ενδιαφέρει Eσάς ειδικά, αυτό; Σημασία έχει να μας πείτε για μία ακόμη φορά με κ΄σποιον αστείο τρόπο οτι το Μνημόνιο, η Τρόικα, το ΔΝΤ και οι τοκολύφοι συν τους ντόπιους λακέδες τους, είναι ευλογία!
        Τζάμπα κουράζεστε.

        • Valantis avatar
          Valantis @ Αρκτική 25/10/2013 18:34:15

          Άνευ τρόικας και ΔΝΤ (και των χρημάτων τους) δεν μπορείτε να μισθοδοτήσετε ένα εκατομμύριο δημοσίους υπαλλήλους, να βγάζετε κόσμο στα 45 στη σύνταξη, να φοροδιαφεύγετε ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ και να διατηρείτε τη διαφθορά σε επίπεδα Γουινέας Μπισσάου.
          Όσο θα έχετε τέτοιο και τόσο κράτος καθώς και τέτοιες νοοτροπίες, τόσο θα σας είναι αναγκαία τα ΔΝΤ και οι τρόικες.

          Εμείς τι χρωστάμε, που ζούμε μια ζωή στο εξωτερικό και πλέον μας κοιτάζουν οι ξένοι και αυτόματα τους έρχεται στο μυαλό "τεμπέλης Έλληνας που περιμένει να δουλεύουμε εμείς οι Ευρωπαίοι για να τον ταϊζουμε αυτόν"...
          Γιατί να σκέφτονται έτσι οι ξένοι για μένα;;;
          Ο πατέρας μου ήρθε μετανάστης το 1960 στις φάμπρικες και στις στοές για να έχουμε εμείς ένα καλλίτερο μέλλον και επέστρεψε το 2009 με Bypass, άσθμα, ζάχαρο κτλ.
          Εγώ δουλεύω μια ζωή κι εργάστηκα πολύ σκληρά για να είμαι όπως είμαι σήμερα.
          Γιατί να με λένε "τεμπέλη Έλληνα που κλέβεις την εφορία" κτλ.
          Επειδή έτσι έχετε μάθει εσείς εκεί κάτω;;

          Αλλά τι σας ενδιαφέρει ειδικά εσάς αυτό;
          Ο μισθός να μπει τις πρώτη του μηνός στο λογαριασμό και τα άλλα δεν σας αγγίζουν...

          • Αρκτική avatar
            Αρκτική @ Valantis 25/10/2013 20:03:00

            ''Γιατί να σκέφτονται έτσι οι ξένοι για μένα;;;''
            Το πως σκέφτονται οι ...ξένοι για εσάς και πως εσείς γι αυτούς, είναι δικό τους και δικό σας πρόβλημα. Η Ελλάδα δεν είναι οι ...τεμπέληδες δημόσιοι υπάλληλοι που περιμένουν '' ο μισθός να μπει στην πρώτη του μηνός στο λογαριασμό''. Αυτά αποτελούν ανόητες ευκολίες, που ''παίζουν'' αποκλειστικά στη φαντασία τη δική σας και των κακοπροαίρετων αλλοδαπών που ανάμεσά τους ζείτε. Εξυπηρετούν μονάχα για να δικαιολογείτε τα συμπλέγματά σας. Καθήστε εκεί που κάθεστε και μη μας ζαλίζετε άλλο με την άχρηστη εμπάθειά σας. Εργαζόμαστε (όσοι ακόμη επιτρέπουν οι τοκογλύφοι να έχουμε δουλειά) πολύ σκληρότερα από εσάς και τους φίλους σας και πάντα για πολύ λιγότερα Ευρώ. Δεν είναι η πραγματικότητα στην Ελλάδα αυτή που σας βολεύει για να παίζετε τον αδικημένο και τον τιμητή. Αν δεν γνωρίζετε, δεν σέβεστε και δεν πονάτε, τότε καλύτερα ΣΙΩΠΗΣΤΕ. Καθόλου δεν μας ενδιαφέρει η Αντουανετική και υποκριτική σας άποψη.

          • Kriton avatar
            Kriton @ Valantis 26/10/2013 19:06:39

            Βαλάντη αυτές τις ανοησίες, πάνε πέστες στους κυβερνήσαντες ειδικούς. Μη ζαλίζεις άλλο πια εδώ μέσα τον κόσμο με τα κόμπλεξ σου κατά των Ελλήνων, Φραγκόδουλε.

    • yannis d. avatar
      yannis d. @ Υποψιασμένη 25/10/2013 13:23:41

      Τα μεγαλυτερα συντριμια υπηρξαν εκει που το ΔΝΤ δεν ειχε δικαιωμα ουτε τουριστικη επισκεψη να κανει.
      Ξεχνιεται η Σοβιετικη Ενωση.Γιατι αραγε η Κουβα δεν αποτελει προορισμο μεταναστων.
      Αυτο που επιχειρειται σημερα στην Ελλαδα ειναι η αποδομηση του τελευταιου σοβιετικου κρατους .
      Δεν σας ενοχλουσε αραγε που οι ανθρωποι επαιρναν συνταξη μεταξυ 35 και 70?
      Ουτε οτι φθασαμε στο καταντημα να αποτελουν οι εργαζομενοι στις ΔΕΚΟ τη μεσαια ταξη?
      Ουτε οτι ονειρο των νεων ανθροπων ηταν ο διορισμος στο δημοσιο?

      • Υποψιασμένη avatar
        Υποψιασμένη @ yannis d. 25/10/2013 13:58:50

        ''Δεν σας ενοχλουσε αραγε που οι ανθρωποι επαιρναν συνταξη μεταξυ 35 και 70?''
        Ποτέ δε διορθώνεις τα κακώς κείμενα εν μιά νυκτί, βομβαρδίζοντας, λεηλατώντας και καταστρέφοντας.
        Άλλο ήταν εξ αρχής το σχέδιο και όχι η εξυγίανση, ο εξορθολογισμός και η ανάπτυξη της χώρας. Γι αυτό και οι ''επιλεγμένοι στόχοι'' δεν απαιτήθηκε ούτε μιά στιγμή να είναι αυτοί που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αναγέννηση. Εκ του αποτελέσματος τα συμπεράσματα....

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Υποψιασμένη 25/10/2013 15:47:25

          Ἔ μα, πέστα γιατί θά τρελαθοῦμε ἐντελῶς!

        • Valantis avatar
          Valantis @ Υποψιασμένη 25/10/2013 19:55:33

          Οι "επιλεγμένοι στόχοι" θα μπορούσαν σαφέστατα να φέρουν την αναγέννηση που λέτε.
          Πέντε είναι οι βασικότεροι στόχοι που φωνάζει το ΔΝΤ και η Τρόικα να πετύχουμε:
          -απολύσεις εκατοντάδων χιλιάδων παραπανίσιων δημοσίων υπαλλήλων
          -συμμάζεμα του συνταξιοδοτικού συστήματος "πολυτελείας" που βγάζει τον κόσμο από τα 45-50 στη σύνταξη
          -πάταξη της φοροδιαφυγής που αγγίζει κατά τόπους το 100%
          -ιδιωτικοποίηση ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ ΔΕΚΟ με υπεράριθμους υπαλλήλους που βάζουνε μέσα το κράτος πολλά εκατομμύρια ημερισίως και δεν προσφέρουνε απολύτως τίποτε στον πολίτη
          -άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων γιατί δεν νοείται πολιτισμένη χώρα το 2013 όπου για να ανοίξεις φαρμακείο θα πρέπει είτε να "κληρονομήσεις" άδεια είτε να αγοράσεις μία άδεια προς περίπου 400.000 Ευρώ!!!!!

          Κάναμε τίποτε από τα 5 σημεία;;;

          ΜΗΔΕΝ εις το πηλίκον...

          Όλα τα άλλα είναι για εσωτερική κατανάλωση φίλτατη...

      • Valantis avatar
        Valantis @ yannis d. 25/10/2013 13:59:05

        MPABO!

    • George avatar
      George @ Υποψιασμένη 25/10/2013 13:34:31

      From Turkey with love: Bir Dervis gerekir!

      • Ασβός avatar
        Ασβός @ George 25/10/2013 16:26:17

        Σωστό κι αυτό :-)

  10. Δαρβινος avatar
    Δαρβινος 25/10/2013 12:49:58

    Ας υπενθυμισω το γνωστο, "οταν το δαχτυλο εδειχνε το φεγγαρι ο ηλιθιος κοιταζε το δαχτυλο". Στη συγκεκριμμενη περιπτωση βεβαια το "δαχτυλο" δεν εδειχνε το φεγγαρι αλλα εδειχνε εξ αρχης την κολαση, ο ηλιθιος ομως εξακολουθουσε -και εξακολουθει- να κοιταζει το δαχτυλο. Ποτε θα παψουν πλεον αυτες οι αστειοτητες του να ριχνουμε το φταιξιμο σε καποιους ξενους υπαλληλους που μεταφερουν εντολες κι οχι σε καποιους αλλους ντοπιους υπαλληλους που τις εκτελουν κατα γραμμα ; Στη συγκεκριμμενη περιπτωση μαλιστα ισχυει και το ελληνικο και εξ ισου γνωστο, "αντι να χτυπαμε τον γαϊδαρο χτυπαμε το σαμαρι".

  11. George avatar
    George 25/10/2013 12:56:43

    Καταρχήν το ownership του προγράμματος το έχει η Ελλάδα. Το βασικό στοιχείο ελέγχου με τους εταίρους είναι το δημοσιονομικό. Όταν η Ελλάδα έφερνε ένα πραγματικό ισοδύναμο όσο τρελό και να ήταν αυτό η τρόικα έπρεπε να το αποδεχθεί. Το ownership της οικονομικής πολιτικής το έχει εξολοκλήρου η Ελλάδα αρκεί να μην αντιφάσκει με τους στόχους του προγράμματος δημοσιονομικής εξυγίανσης. Ουσιαστικά τώρα ζητάμε να διοικείται η χώρα από τις Βρυξέλες μια και η ίδια είναι σε αδυναμία να αυτοδιοικηθεί. Δεν είναι κακό, ίσως να είναι και αναγκαίο, αλλά αν είναι έτσι να βγούμε να το πούμε. Αν έχουμε το θάρρος να το ομολογήσουμε δεν θα χρειασθεί και να γίνει, γιατί τότε θα έχουμε αντιληφθεί το πρόβλημά μας και την υποκρισία μας.

    • Δαρβινος avatar
      Δαρβινος @ George 25/10/2013 14:26:07

      Πραγματικα, εχεις απολυτο δικηο, αυτο τον νομικιστικο ορο περι "ownership" του προγραμματος "διασωσης" τον εχει υπογραψει η κυβερνηση. Και τι σημαινει σε απλα ελληνικα αυτο ; Σημαινει οτι υπογραψαμε ως χωρα -μεσω του πρωθυπουργου μας- το γνωστο "μετα την απομακρυνση εκ του ταμειου ουδεν λαθος αναγνωριζεται", δηλαδη το ακριβως αντιθετο απο το "με πασα επιφυλαξη για καθε νομιμο δικαιωμα μου" !!! Ετσι, σε ολα αυτα τα "περι λαθους", κλπ οι δανειστες εχουν το δικαιωμα να πουνε, "ας προσεχες" ! Επειδη ομως οι χωρες δεν ειναι σαν τις εταιρειες που υπογραφουν συμβολαια κι επειδη, βασει και του διεθνους δικαιου, υπαρχουν και καποια δεδικασμενα περι "επαχθους χρεους", κλπ, κλπ, παντοτε υπαρχει η δυνατοτητα των πολιτικων διαπραγματευσεων, αρκει να θελει και να εχει καποιος τα κοτσια να τις ξεκινησει. Κι η παρουσα κυβερνηση βεβαιως δεν εχει αποδειξει κατι τετοιο. Οι διαπραγματευσεις μιας τετοιας κλιμακας απαιτουν και θαρρος -που δεν υπαρχει- αλλα και κοινωνικη συναινεση και υποστηριξη της κυβερνησης -που επισης δεν υπαρχει. Χρειαζεται λοιπον μια ριζικη μεταβολη του πολιτικου σκηνικου, τελεια και παυλα.

      • George avatar
        George @ Δαρβινος 25/10/2013 15:39:04

        Δεν το εννοούσα νομικά. Ούτε βλέπω μέλλον σε δικαστήρια. Απλά λέω ότι η απόφαση πχ να βρεθεί 1 δισ από περικοπές ή αύξηση φόρου είναι της κυβέρνησης. Πάλι της κυβέρνησης είναι η απόφαση να τα πάρει με φόρους από σπίτια ή από τις επιχειρήσεις, από τους φτωχούς ή τους πλούσιους, από τους ξανθούς ή τους μελαχρινούς. Αρκεί η πρόταση να είναι αξιόπιστη. Την τρόικα την ενδιαφέρει να βρεθεί 1 δις γιατί αυτό έχει υπολογισθεί στους στόχους. Αυτοί τέθηκαν περνώντας υπόψη πόσα λεφτά θέλουν ή μπορούν να δανείσουν οι Ευρωπαϊκές χώρες για να μην χρεοκοπήσει η Ελλάδα. Το αν έχει νόημα να μην γίνουν περικοπές και να κρατήσουμε τον οργανισμό για την αποξήρανση της Κωπαΐδας ή να μειώσουμε αντίστοιχα το φόρο στις επιχειρήσεις όπως θα μπορούσε να υπαινίσσεται ειρωνικά ο akenaton ότι θα έπρεπε να μας πει η τρόικα, σημαίνει ότι τους λέμε ότι εμείς δεν μπορούμε. Άρα πείτε μας πως να φτιάξουμε τα πράγματα. Αυτό που λέω είναι ότι ξέρουμε και μάλιστα πολύ καλά αλλά υποκριτικά δεν κάνουμε αυτά που πρέπει και τα ρίχνουμε στην τρόικα. Τα ίδια έκανε και η Τουρκία που είχε μια ζωή το ΔΝΤ μέχρι που βρέθηκε o Dervis-όπως λέω στην Υποψιασμένη- και για αλλαγή έκανε αυτά που έπρεπε. Αυτό ήταν instant success story. 6 μήνες μείνανε, ας το δοκιμάσουμε.

  12. akenaton avatar
    akenaton 25/10/2013 14:02:28

    Προτείνω στους περισσότερους συν-σχολιαστές να ξαναδιαβάσουν το κείμενό μου. Οι περισσότεροι δεν αντελήφθειτε την "λεπτήν ειρωνείαν" που το διατρέχει :)

    • akenaton avatar
      akenaton @ akenaton 25/10/2013 14:03:24

      Με συγχωρείτε: "αντελήφθητε" ...

  13. Χάρης Χ. avatar
    Χάρης Χ. 25/10/2013 14:40:38

    "Την ίδια ώρα η τρόικα πρόδωσε και τους εντολοδόχους της! Ο δρόμος τον οποίο μας υπέδειξε, είναι ο πιο πρόσφορος για να μην πληρωθούν ποτέ τα δανεισμένα τους."
    Η Τρόικα έκανε αυτό που της όρισαν οι εντολοδότες της. Για τα δανεισμένα αδιαφορούν εαν θα πληρωθούν ή όχι. Αέρας κοπανιστός είναι τα δανεικά τους. Γι' αυτούς αξίζουν όση ώρα έκαναν να τυπώσουν χρωματιστά χαρτάκια (Ευρώ) ή να πληκτρολογήσουν το ποσό σε κάποιον υπολογιστή για να το μεταφέρουν τελικά στο μεγαλύτερο τμήμα του σε λίγες τσέπες και κάποια ψίχουλα για την ελληνική αγορά. Αυτό που θέλουν είναι να μην πληρωθούν τα χρέη ώστε με βάση τις εγγυήσεις και το Αγγλικό δίκαιο που απλόχερα τους πρόσφεραν οι εντολοδόχοι τους (ελληνικό πολιτικό σύστημα) να βάλουν χέρι σε ένα από τα πλουσιότερα οικόπεδα του πλανήτη: την Ελλάδα.

  14. akenaton avatar
    akenaton 25/10/2013 14:45:19

    Μην φοβάστε! Δεν μπορεί κανείς να μας πάρει λόγω χρέους το οικόπεδο. Μονάχα με τα όπλα μπορούν, αλλά δεν τους βαστάει για κάτι τέτοιο. Εδώ ούτε καν την αδύναμη Ισλανδία δεν τουφέκισαν! Όμως δεν είναι αυτό το πρόβλημά μας τούτη την ώρα.
    ΥΓ. Και τα δανεικά τους ήταν εκατοντάδες πραγματικά, χειροπιαστά, δισεκατομμύρια (μην τα μπερδεύουμε με στραγάλια!). Τα οποία, τα καλοφάγανε μερικοί (αρκετοί) από εμάς και δυσκολεύονται τωρα να τα χωνέψουν...

    • Χάρης Χ. avatar
      Χάρης Χ. @ akenaton 25/10/2013 16:05:35

      Μακάρι να έχετε δίκιο και να μη μπορούν να πάρουν το οικόπεδο. Τα δανεικά τους όμως επιμένω ότι σε αυτούς δεν κόστισαν σχεδόν τίποτε (εκτός αν έχει κανείς αξιόπιστα στοιχεία ότι το Α.Ε.Π. ή τα διαθέσιμα σε χρήμα π.χ. της Γερμανίας μειώθηκαν κατά (ας πούμε) 5% επειδή δάνεισε την Ελλάδα).

  15. Γιώργος Πολίδης avatar
    Γιώργος Πολίδης 25/10/2013 16:06:45

    Παιδιά είτε θέλουμε είτε όχι, παραδεχτείτε το, το μνημόνιο είναι το μόνο σοβαρό πολιτικό έγγραφο μετά την προγραμματική διακήρυξη συγκυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου.

    • Αρκτική avatar
      Αρκτική @ Γιώργος Πολίδης 25/10/2013 16:55:07

      Όχι. ΄Οχι μετά..... ΜΑΖΙ ΜΕ .....
      Είτε το θέλουμε, είτε όχι ! :-)

  16. Αβαδδών avatar
    Αβαδδών 25/10/2013 18:12:36

    Στην έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας Doing Business 2013 διαπιστώνεται ότι η Ελλάδα παρουσίασε βελτίωση καθώς κέρδισε 22 θέσεις στη γενική κατάταξη ανάμεσα σε 185 χώρες και έφτασε στην 78η θέση από την 100ή που ήταν το 2012.

    Ωστόσο, σημειώνεται πως ακόμα υπάρχουν αγκυλώσεις που καθυστερούν τις διαδικασίες και κάνουν το επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα δύσκολο για επενδύσεις.

    Είναι ενδεικτικό, όπως καταγράφει και η έκθεση, ότι για την έναρξη μιας επιχείρησης στην Ελλάδα απαιτούνται 11 διαδικασίες και 11 ημέρες, ενώ για τη λήψη μίας κατασκευαστικής άδειας απαιτούνται 15 διαδικασίες και 89 ημέρες.

    Επιπλέον οι επιχειρήσεις απασχολούνται κατά μέσο όρο 202 ώρες ετησίως για την πληρωμή φόρων, με τον συνολικό φορολογικό συντελεστή να φθάνει στο 44,6% των κερδών τους. Όσο για την εκκαθάριση επιχειρήσεων που πτωχεύουν, αυτή διαρκεί 2 χρόνια.

    www.in.gr

  17. guest avatar
    guest 25/10/2013 18:28:15

    Να πιστέψουμε οτι κάποιοι ήταν αφελείς και τώρα πέφτουν από τα σύννεφα? Ο σκοπός της τρόικας φανερά από τη αρχή δεν ήταν να διασώσει τη χωρά από τη κρίση αλλά να σώσει σε βάρος του λάου τη διαπλεκομενη οικονομική και πολιτική ελίτ που μας οδήγησε στη κρίση

    • Δαρβινος avatar
      Δαρβινος @ guest 27/10/2013 19:20:21

      Μα αυτο το παραδεχτηκε επισημως και το ΔΝΤ ! Ειπαν οι ανθρωποι ξεκαθαρα οτι ο στοχος του προγραμματος ηταν εξαρχης η διασωση των τραπεζων και των ομολογιουχων. Γι αυτο το χρεος προς ιδιωτες μετατραπηκε σε εθνικο χρεος προς κρατη, ηρθε και το κερασακι του αγγλικου δικαιου και τα περι "ownership" του προγραμματος και εδεσε το γλυκο.

  18. George avatar
    George 25/10/2013 20:53:42

    Και εμάς -Αγγλους-μας κοίταγαν συγκαταβατικά την δεκαετία του 70 και κάνανε αστειάκια για το "Μεγάλη" που μπαίνει μπροστά από το "Βρετανία" αλλά δεν το πήραμε τόσο κατάκαρδα. Και στους Γερμανούς εξηγούσε ο Χριστοδουλάκης πριν 10 χρόνια ότι έχουν χειρότερα δημοσιονομικά αλλά δεν αυτοκτονήσανε. Ο καθένας μπορεί να πέσει, το σημαντικό είναι να σηκωθεί.

  19. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 25/10/2013 22:30:04

    "Ο δρόμος τον οποίο μας υπέδειξε, είναι ο πιο πρόσφορος για να μην πληρωθούν ποτέ τα δανεισμένα τους. Το μεγάλο έγκλημα εναντίον της Ελλάδας, γρήγορα θα γυρίσει μπούμερανγκ κατευθείαν στην καρδιά της πληγωμένης ευρωζώνης"

    Συμφωνώ απόλυτα.

  20. epifanios avatar
    epifanios 26/10/2013 12:08:55

    Εχω την εντυπωση οτι στην προσπαθεια τους να λυσουν το προβλημα στον Ευρωπαικο νοτο θα το μεταφερουν στον "πλουσιο" βορρα.

    Και τοτε θα γελασει και ο καθε πικραμενος.

    Ηδη βλεπω ελαφρα μεταχειρισμενα αυτοκινητα mercedes των 50.000 να πωλουνται 6000, φτηνοτερα δηλαδη απο 1000-ρι fiat. Και να υπαρχουν σε αφθονια. Εχθες η Buddensbank εγραφε για φουσκα στα Γερμανικα ακινητα. Στη Γαλλια εχουν 5εκ ανεργους και για αυτους η "πλουσια" δυτικη Γερμανια ειναι διπλα.

    • Δαρβινος avatar
      Δαρβινος @ epifanios 27/10/2013 19:23:26

      Το οτι η "φουσκα" θα σκασει καποια στιγμη στα μουτρα τους ειναι σιγουρο. Το ζητημα ομως ειναι οτι μεχρι τοτε εμεις θα εχουμε καταστραφει ολοσχερως εαν δεν αντιδρασουμε. Κι ο Χιτλερ καποια στιγμη νικηθηκε, αφου αφησε ομως πισω του μερικες δεκαδες εκατομμυρια νεκρους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.