#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/04/2011 10:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το παράδειγμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι αποκρατικοποιήσεις της κυβέρνησης του ΓΑΠ




Μέχρι τον προηγούμενο μήνα, το Μάρτιο του 2011,  έπρεπε η κυβέρνηση (σύμφωνα με όσα είχε αποφασίσει για την αναδιάρθρωση του ΟΣΕ)  να είχε μετατρέψει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε κερδοφόρα και να έχει προβεί στην πώληση του 49%  µε εκχώρηση και του µάνατζµεντ της εταιρείας.

Παρ’ όλα αυτά, αν και  μειώθηκαν οι δαπάνες, ούτε κερδοφόρα κατάφεραν να  κάνουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ούτε αγοραστή να βρουν.

Την «εύρεση» επενδυτή έχει αναλάβει κυρίως ο υπουργός Επικρατείας με αρμοδιότητα  τις μεγάλες επενδύσεις, Χάρης Παμπούκης ο οποίος μέχρι στιγμής όπου απευθύνεται «τρώει χυλόπιτα» . Αρχική του επιθυμία ήταν οι επενδυτές να είναι Γάλλοι. Οι τελευταίοι αρχικά ήταν όλο «ναι, βεβαίως, να το δούμε» αλλά όταν η συζήτηση έφτανε στην ουσία,  έστριβαν…α λα γαλλικά. Μεγάλη προσπάθεια, στη συνέχεια έκανε και με τους Κινέζους, αλλά στο τέλος ούτε αυτοί ενδιαφέρθηκαν. Αρνητικοί ήταν και οι Ρώσοι στους οποίους έκαναν κρούση κάποιοι από την  κυβέρνηση.

Δυστυχώς όλα δείχνουν ότι η κυβέρνηση δεν είναι ικανή –ακόμα και για αυτούς που συμφωνούν με τις ιδιωτικοποιήσεις- να βρει αγοραστή σε στοιχειωδώς ικανοποιητική τιμή, όχι μόνο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αλλά και για κάθε άλλη δημόσια επιχείρηση. Όλοι οι «επενδυτές» βλέποντας την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης , περιμένουν να βρεθεί σε ακόμα μεγαλύτερη ανάγκη και να αγοράσουν όταν θα τους τα προσφέρουν… τζάμπα!

Αλέξανδρος Σγουρός

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/04/2011 10:33:19

    Στους Γερμανους δεν πηγε, γιατι ειναι στην εξοδο και περιμενουν το τσαμπα !!!...
    Εχουν κακαβατζα βαγονια και ολα καλα..!

    ΠΠ

  2. dimos avatar
    dimos 20/04/2011 10:44:45

    δηλαδή πόσα θα κάποιος πρεπει να πληρώσει για μια εταιρία που έχει μισθολογικά έξοδα μεγαλύτερα από το τζίρο της ??? Δεν λέμε για τα παραμάγαζα που έχουν στηθεί ανά σταθμό, λαθρεμπόρια τσιγάρων, βαγόνια φαντάσματα κτλ ?? 1 ευρώ κύριοι αλλά με ποσοστό επί των κερδών στο μέλλον αν ο ιδιώτης το αναρδιαρθρώσει και το μεταρέψει σε κερδοφόρο επιχείριση

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ dimos 20/04/2011 12:40:46

      Έτσι, πείτε κι άλλα νεοφιλελεύθεροι, "κελαηδήστε" λίγο ακόμα για να καταλάβουν τι θέλετε ακόμα κι όσοι δεν το καταλάβαιναν μέχρι τώρα...

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ dimos 20/04/2011 12:49:43

      E, τότε ας δώσουν τον σιδηρόδρομο με 1 ευρώ στους εργαζόμενούς του κι ας αφήσουν τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να δουλέψουν όπως μπορούν και χωρίς σαμποτάζ. Τότε θα δούμε αν μπορεί ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος να μπει στο βιβλίο Γκίνες σαν η πρώτη σιδηροδρομική εταιρεία ανά την υφήλιο,που είναι κερδοφόρα. Τα ιδιωτικά μέσα μεταφοράς όμως,μηδέ των αεροπορικών εταιρειών εξαιρουμένων, κλάφτε τα. Και είπαμε. ΧΩΡΙΣ ΣΑΜΠΟΤΑΖ...

  3. ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
    ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 20/04/2011 10:45:10

    ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ!ΕΣΕΙΣ ΠΙΣΤΕΨΑΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΣΟΑΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΟΥΛΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΠΑΝΩ!ΜΑ ΠΟΥ ΖΕΙΤΕ , 30 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΤΕ?

  4. spiros avatar
    spiros 20/04/2011 11:01:33

    Το τραίνο πέρασε και το έχασαν!!!!!!!!!

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/04/2011 11:28:42

    Όλοι και όσοι υποψήφιοι θα θέλουν να τους πληρώσουμε για να αγοράσουν. Έτσι πάει. Και στην ΔΕΗ. Και εάν φανεί ότι δίνουν λεφτά μπροστά, στην ουσία προεξοφλούνε με υψηλότατο επιτόκιο τις μελλοντικές τους εισπράξεις (από εμάς).

    Από εδώ και πέρα, οι αποκρατικοποιήσεις θα είνα πανάκριβα δάνεια.

  6. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 20/04/2011 12:41:29

    Έτσι όπως την κατάντησαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με την σκόπιμη κι εκ του πονηρού απαξίωσή της,δεν υπάρχει κάποιος αφελής από το εξωτερικό να την πάρει. Τα ΚΤΕΛ, τα ιδιωτικά ταξιδιωτικά πρακτορεία και γενικότερα ο κλάδος των ιδιωτικών μεταφορών,ύστερα από το σαμποτάζ που έκανε η κυβέρνηση στον σιδηρόδρομο,θησαυρίζουν ανενόχλητοι, τρίβοντας τα λερωμένα από τις μίζες χέρια τους με άφατη χαρά. Κατόπιν και της σκόπιμα δυσθεώρητης αύξησης των τιμών των εισιτηρίων στα τρένα,με άμεση συνέπεια την κάθετη μείωση της επιβατικής κίνησης, το έγκλημα καθοσιώσεως ολοκληρώθηκε. Οι ένοχοι πότε θα πληρώσουν? Εισαγγελείς υπάρχουν σ αυτό τον έρμο τόπο, να ερευνήσουν τις ελεεινές ανομίες των σαμποτέρ?

  7. dimos avatar
    dimos 20/04/2011 13:15:01

    οι εργαζόμενοι ενδιαφέρονται για την τραινοσε ?? Πολύ καλό αυτό , θα έπρεπε το υπουργείο να τους το έδινε.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ dimos 20/04/2011 13:22:09

      Αν δεν ενδιαφέρονταν οι εργαζόμενοι, Δήμο μου, για τον σιδηρόδρομο, θα είχε κλείσει προ πολλού. Έχει γραφτεί κι έχει ειπωθεί πολλές φορές, ότι ο σιδηρόδρομος πορεύεται χάρη στην φιλοτιμία των εργαζομένων του. Αυτήν ακριβώς την φιλοτιμία θέλουν να ακυρώσουν οι κυβερνώντες και οι λοιποί νεοφιλελεύθεροι, σαμποτάροντάς τον και εξαθλιώνοντάς τους. Χαίρομαι πάντως που ...συμφωνείς μαζί μου...

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ ΙΩΝΑΣ 20/04/2011 15:54:26

        Ίωνα, οι μηχανικοί στην ΕΡΓΟΣΕ παίρνουν 6000 το μήνα (μετά τις μειώσεις...
        Με τέτοιες αμοιβές πως να ειναι κερδοφόρος επιχείρηση?
        Να πεις για τα παιδιά της ΔΙΑΣ που σκοτώνονται για 800 ευρώ, να το δεχθώ...Σιγά μη λυπηθούμε τους καλοπληρωμένους εργαζομένους που απο "φιλοτιμία" "εργάζονται"...

  8. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 21/04/2011 07:51:41

    Κώστα,οι μηχανικοί της ΕΡΓΟΣΕ, που παίρνουν τα 6000 ευρώ, είναι ελάχιστοι και ...ημέτεροι. Όταν υπάρχουν υπάλληλοι, που τους ζητούσανε να βάλουν πλάτες, ώστε να ορθοποδήσει ο σιδηρόδρομος και δούλευαν 35,(στην κυριολεξία), μέρες τον μήνα, επόμενο είναι να έχουν αυξημένες αποδοχές. Δεν τα κλέψανε,τα δούλεψαν αυτά τα χρήματα που πήραν και τα έρριξαν στην αγορά,αν με καταλαβαίνεις τί εννοώ με αυτό... Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν και στον ΟΣΕ λαμόγια,το αντίθετο μάλιστα. Είναι δεδομένο όμως, ότι τέτοιου είδους άνθρωποι υπάρχουν παντού, αλλά τα νεοφιλελεύθερα παπαγαλάκια του συστήματος,προς το παρόν,ασχολούνται κατ εντολήν και καθ υπόδειξιν,μόνο με τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ. Υπάρχουν κλάδοι σιδηροδρομικών,όπως οι μηχανοδηγοί και το προσωπικό αμαξοστοιχιών, που λόγω φιλότιμου,το οποίο κακόβουλα αμφισβητείς, υπέστησαν στη διάρκεια του εργασιακού τους βίου αναρίθμητες ταλαιπωρίες και κακουχίες, με αποτέλεσμα μετά τα 70 τους χρόνια να ζουν πλέον ελάχιστοι συνταξιούχοι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.