#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/08/2013 15:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το "ξανθό γένος", και άλλα παραμύθια της Χαλιμάς…



Αυτή η «διαχρονική» ιστορία, που επανέρχεται κάθε τόσο, ότι δηλαδή η Ελλάδα δεν έχει ποτέ τίποτα να φοβάται, διότι την αγαπά και την προστατεύει η ομόδοξος Ρωσία, και ότι το ξανθό γένος θα μας σώσει, αφού έτσι  λέγανε και οι γέροντες, έχει αρχίσει να καταντά αηδία.

Από την εποχή των Ορλωφικών, ακόμη περιμένουμε το ξανθό γένος που όλο έρχεται και όλο την κάνει…

Μάλιστα, η ρωσική ναυτική επέμβαση που έγινε στο Αιγαίο εκείνη τη περίοδο, στα πλαίσια του ρωσοτουρκικού πολέμου, λίγο έλειψε να μας αφανίσει ως έθνος, αφού με την αποχώρηση των Ρώσων, ο τότε Σουλτάνος και το Διβάνι, πρότειναν την γενική σφαγή των Ελλήνων, αδιακρίτως φύλου κι ηλικίας.

Όλοι συμφώνησαν εκτός ευτυχώς από τον Τούρκο αρχιναύαρχο Χασάν Τζεζαϊρλή, ο οποίος κατόρθωσε τελικά να επιβάλει την άποψή του με το ακαταμάχητο επιχείρημα «Εάν φονευθώσιν όλοι οι Έλληνες, ποίος θα πληρώνη το χαράτσι»;

Μπορεί η Ρωσία να είναι ορθόδοξο κράτος, αλλά τελικά, όπως όλα δείχνουν, αυτό δεν έχει παίξει κανέναν μα κανέναν ρόλο τουλάχιστον όσον αφορά στις σχέσεις της με την Ελλάδα.

Ανέκαθεν, οι Ρώσοι κοίταζαν αποκλειστικά και μόνο τα δικά τους συμφέροντα.

Εδώ, κοτζάμ υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας, και κολλητός του Τσάρου Αλέξανδρου, ο Καποδίστριας, και η φίλη χώρα δεν κούνησε καν το δαχτυλάκι της για να μας βοηθήσει στον ξεσηκωμό.

Μάλιστα ο Καποδίστριας ψυχράνθηκε σφόδρα με τον φίλο του Αλέξανδρο, που όλο έκανε πίσω, ενώ με λίγες μόνο κινήσεις του, έστω διπλωματικές,  η Ελλάδα θα μπορούσε να έχει απελευθερωθεί και πιο πριν, και πιο αναίμακτα.

Η Ρωσία ήταν και είναι μια υπερδύναμη.

Περιφερειακή μεν ως επί το πλείστον, υπερδύναμη δε.

Και ως υπερδύναμη, κάνει πάντα αυτό που βολεύει την ίδια.

Αλλά σε καμία περίπτωση δεν έδειξε τον αλτρουισμό που θα μπορούσε να δείξει, εκτός βέβαια επί εποχής ΕΣΣΔ (μετά το 1945), που όμως ακόμη και εκεί, η όποια στήριξη δίνονταν σε κράτη ή σε κινήματα,  είχε αποκλειστικό κίνητρο την «ιδεολογία», την «πολιτικοοικονομική αλληλεγγύη» και άρα την επέκταση της σοβιετικής επιρροής στα πλαίσια του ψυχρού πολέμου.

Το συμφέρον δηλαδή.

Και τα ιστορικά  παραδείγματα είναι πολλά.

Όπως φερ’ ειπείν ότι αν και ο ναζισμός με τον κομμουνισμό ήταν οι μεγαλύτεροι εχθροί, ο Στάλιν δεν δίστασε να προβεί σε συνθήκη συμμαχίας με τον Χίτλερ, καλύπτοντας τον κώλο του, καταδικάζοντας μάλιστα την Πολωνία σε διχοτόμηση, αν όχι εξαφάνιση.

Και αν δεν τον πουλούσε ο Χίτλερ, με την επιχείρηση Βαρβαρόσα, ο Στάλιν θα συνέχιζε να είναι φίλος και σύμμαχός του, την ώρα που η «κακιά καπιταλιστική και ιμπεριαλιστική» Δύση θα πολεμούσε τον ναζισμό και τον φασισμό.

Δείτε πως η ΕΣΣΔ συμπεριφέρονταν στους δορυφόρους της του Συμφώνου της Βαρσοβίας. Σαν υποτελή κράτη.

Δείτε τι έγινε στην Βουδαπέστη το 1956, ή στην Πράγα το 1968.

Διαβάστε για την περίφημη κρίση των πυραύλων της Κούβας, όπου παρά τους λεονταρισμούς του, ο Κρούτσοφ έκανε πίσω μόλις αγρίεψε η Ουάσιγκτον, και το πράγμα πήγαινε σε πόλεμο.

Αφήνοντας τον Κάστρο στην τύχη του, με μόνη βοήθεια εφεξής, την αγορά της κουβανέζικης ζάχαρης… Δατς ολ!

Δείτε πως ο Στάλιν παρέδωσε την Ελλάδα στον Τσόρτσιλ, επάνω σε μια χαρτοπετσέτα, χωρίς καν να χάσει ενός λεπτού ύπνο, κοροϊδεύοντας και ξεπουλώντας ακόμη και τους δικούς του φανατικούς πιστούς του ΚΚΕ, με ένα απλό «σβαρνούτ»!

Δείτε τι έγινε με τον Τίτο, που πρώτος κατάλαβε ότι οι Ρώσοι δεν έχουν και πολύ μπέσα.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα των ρωσικών λεονταρισμών είναι κι αυτό που έγινε το 1982, όταν οι Παλαιστίνιοι του Αραφάτ ήταν εγκλωβισμένοι και αποκλεισμένοι σε ένα τμήμα της Βηρυτού, με τους Ισραηλινούς να τους σφυροκοπούν ανελέητα και έτοιμοι να τους αποτελειώσουν.

Ο τότε αρχηγός της σοβιετικής ένωσης Λ. Μπρέζνιεφ, αγρίεψε και απείλησε με άμεση επέμβαση της χώρας του εναντίον του Ισραήλ, αφού «οι εξελίξεις επηρεάζουν αρνητικά τα νοτιοανατολικά γεωπολιτικά συμφέροντα της χώρας του»!

Ξέρετε πως απάντησαν οι Ισραηλινοί;

Με το αρχαίο ελληνικό «μολών λαβέ»!

Ξέρετε την συνέχεια;

Ούτε κιχ δεν έβγαλε (έκτοτε) η Ρωσία…

Τόσο καλά.

Η μικρή Ελλάδα όμως έστειλε πλοία για να πάρει τους Παλαιστίνιους επιζήσαντες.

Ή μήπως θυμόσαστε την πιο πρόσφατη περίπτωση όπου η Αμερική και το ΝΑΤΟ βομβάρδιζαν νυχθημερόν την ορθόδοξη Σερβία;

Εκτός από κάποια ανέξοδα μπλα μπλα, τι έκανε η μεγάλη προστάτιδα της Ορθόδοξης πίστης;

Τίποτα απολύτως.

Και άλλα πολλά παρόμοια.

Με αποκορύφωμα το πρόσφατο δούλεμα του Κρεμλίνου στην χειμαζόμενη Ελλάδα, με την «ανεξήγητη» απόσυρση του επενδυτικού ενδιαφέροντος της, αλλά και με την προχθεσινή «προσβολή» περί προβληματικής χώρας,  και την προτροπή του Πούτιν να μην γίνονται ρωσικές επενδύσεις στην Ελλάδα.

Τώρα που τις χρειαζόμαστε πιο πολύ από ποτέ.

Ο ίδιος ο Πούτιν, που κάποιοι αλαφροΐσκιωτοι (βλ. Λιακόπουλο) τον θεωρούσαν μέχρι χθες (μπορεί κι ακόμη) ως τον μεγάλο θεόσταλτο Σωτήρα της Ελλάδας και της Κύπρου.

Στη περίπτωση μάλιστα της Κύπρου, το ενδιαφέρον του ήταν … «έκδηλο» (τι να σας πω)!

Κάτι σαν τον εξαδάχτυλο μαρμαρωμένο βασιλιά, που θα πάρει την Πόλη από τους άπιστους Τούρκους, και θα μας τη χαρίσει, διότι είμαστε ντερμπεντέρηδες, ωραίοι ως Έλληνες, και πάνω απ όλα ομόδοξοι…

Καλά, μη φάτε, θα σφάξουμε γλάρο!

Αυτή λοιπόν είναι η σκληρή πραγματικότητα όσον αφορά στο περίφημο ξανθό γένος.

Που πέρα από μπόλικους (αλκοολικούς και νεόπλουτους) τουρίστες, που μας προτιμούν για πολύ πεζούς λόγους (ήλιος, θάλασσα, φτήνια, ελεύθερο αλκοόλ, αραβική άνοιξη, κλπ) δεν έχει να μας προσφέρει και πολλά.

Εκτός βέβαια από μπλα μπλα και άλλες τρίχες κατσαρές…

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δούρειος Άνεμος avatar
    Δούρειος Άνεμος 25/08/2013 15:23:08

    Δεν συγκαταλεγόμαστε στα πλάνα του και τέλος. Φυσικά και θα κοιτάξουν όλοι τα συμφέροντά τους κι αν χρειαστεί, θα μας λιώσουν. ΌΛΟΙ.
    Γι αυτό κι εμείς προσηλωμένοι στην απόλυτη προστασία της πατρίδας μας και των δικαιωμάτων του Ελληνικού λαού επί της χώρας, της περιουσίας και επί των πλουτοπαραγωγικών μας πηγών. Ούτε ευνοούμε, ούτε προσφέρουμε.

  2. Samarikia avatar
    Samarikia 25/08/2013 15:34:53

    Εξαιρετική απεικόνιση και ξεβράκωμα της πραγματικής και "ορθόδοξης" Ρωσίας..

    • remali avatar
      remali @ Samarikia 25/08/2013 20:03:53

      ομοδοξης παρακαλω. Δηλαδη κατι πιο πολυ. Αδερφια μας. Α ρε Βλαδιμηρε με τα αεροπλανα σου. και τα ιπταμενα υποβρυχια σου

  3. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 25/08/2013 15:40:39

    1999: Οι δυτικοί βομβαρδίζουν την Σερβία. Η απάντηση της Ρωσίας: λόγια...
    Μετά αποσπούν το Κόσσοβο. Η Ρωσία απαντά με λόγια.
    Λιβύη, Συρία( όπου έχουν και ναυτική βάση): μηδενική απάντηση, καμία αντίδραση.
    Στα δικά μας: τους έκανε "μπου" η ΕΕ περί μονοπωλίου της Gazprom στην υπόθεση ΔΕΠΑ και την κοπάνησαν. Στην δε Κύπρο που χρειαζόταν λίγα δις, πάλι έλαμψαν δια της απουσίας τους.
    Μόνο στην "αυλή" τους ( Γεωργία) κινήθηκαν.
    Η ψυχοπάθεια του νεοέλληνα: διασκεδάζει και θεωρεί γραφικό τον Λιακόπουλο και όταν η κουβέντα σοβαρεύει υπερασπίζεται τις δημοκοπικές παλαβομάρες των ΑΝΕΛ, φαίδρων sites του ελληνικού διαδικτύου και της ΧΑ περί Ρώσων.

  4. airman avatar
    airman 25/08/2013 15:55:22

    Πριν από τους ''μπόλικους (αλκοολικούς και νεόπλουτους) τουρίστες'' μας έστειλε και μπόλικες ξανθιές δίμετρες υπάρξεις, ας μη ξεχνιόμαστε!
    Πάντως τους τουρίστες τους χρειαζόμαστε, σε αντίθεση με τις δίμετρες αυτοί αφήνουν παρά!

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ airman 25/08/2013 20:29:23

      Χα χα, ακόμη στέλνουν κι απ'τα δύο..

  5. Ανατολική Ρωμυλία avatar
    Ανατολική Ρωμυλία 25/08/2013 16:00:06

    Χορτάσαμε από προστάτες...
    Συμφωνώ με τον αρθρογράφο ως προς τη Ρωσία
    (βλέπε Ορλωφικά, πανσλαβισμό κλπ), αλλά το ίδιο ισχύει και για τους Δυτικούς "φίλους" μας.
    Η.Π.Α., Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο έχουν προσφέρει στη δύσμοιρη πατρίδα μας μόνο βάσανα.
    Αν έχεις τέτοιους φίλους, τι να τους κάνεις τους εχθρούς...
    Αυτοί δεν είναι προστάτες ,αλλά νταβατζήδες που βγάζουν την Ελλάδα στο κλαρί όποτε χρειαστεί για τα στενά τους συμφέροντα.
    Κι όμως ακόμη υπάρχουν Αγγλόφιλοι(πχ Βερέμης),
    Αμερικανόφιλοι(πχ Αβραμόπουλος), Γερμανόφιλοι(πχ Στουρνάρας) που διαφεντεύουν πολιτικά και πνευματικά την Ελλάδα και ενίοτε την ξεπουλάνε εκτελώντας έξωθεν διαταγές και δη χωρίς να λογοδοτούν πουθενά.

    Τι στα αλήθεια κερδίζει η Ελλάς όντας μέλος της ευρωζώνης, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΝΑΤΟ εκτός από οικονομικό μαρασμό, περιορισμούς στην άσκηση οικονομικής πολιτικής, περιορισμούς στο διπλωματικό πεδίο και εχθρούς στο μουσουλμανικό κόσμο και στις μεγάλες δυνάμεις της Ανατολής(Ρωσια, Κίνα);

    Μήπως γίνηκεν η ώρα να κοιτάξουμε και πάλι το όραμα του Ρήγα Φεραίου που ζητούσε γενικό ξεσηκωμό και συνεννόηση των υπόδουλων Χριστιανών από την Αρμενία και τη Γεωργία μέχρι την Αντιόχεια,την Αλβανία και τη Μολδοβλαχία, χωρίς πάτρωνες, δηλαδή τις τότε Μεγάλες Δυνάμεις;

    Η Ελλάς μπορεί κάλλιστα να συνεννοηθεί με ομογενείς(Κύπρος),γειτονικές(Αλβανία) και συγγενικές πνευματικά χώρες(πχ Ρουμανία, Μολδαβία) και να δημιουργήσει τη δική της οικονομική κοινότητα και τις δικές της τοπικές συμμαχίες που στην δυσκολη ώρα μόνο αυτές θα μετρήσουν.

    Μήπως επιτέλους έφτασε η ώρα να μιλήσουμε για μια γενική επανίδρυση, αρχόμενη όχι από τα πεπραγμένα της Μεταπολίτευσης ,αλλά από την ίδια την ίδρυση του Ελληνικού κράτους στις αρχές του 19ου αιώνα!

    ΥΓ:Θέτω κι ένα ερώτημα προς τους λοιπούς φίλους σχολιαστές.
    Εσείς τι είδους συμμαχίες(οικονομικές, στρατιωτικές κλπ) θα προτείνατε για την Ελλάδα στην πορεία του 21ου αιώνα;

    • remali avatar
      remali @ Ανατολική Ρωμυλία 25/08/2013 20:11:11

      με τους ισραηλινους για πρωινο και μετα βλεπουμε. Αναλογα την ορεξη. Ετσι κανουν τα σοβαρα κρατη. Δεν στηριζονται σε συμπαθειες αλλα σε συμφεροντα. Ισως αργοτερα να προσευχηθουμε μαζι με ρωσους και κινεζους και βραζιλιανους.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Ανατολική Ρωμυλία 26/08/2013 12:35:41

      Παραμένουμε στο ΝΑΤΟ, κρατούμε στρατηγική συμμαχία με το Ισραήλ για θέματα ενέργειας, βγαίνουμε από την Ευρωζώνη και την ΕΕ, και επαναπροσδιορίζουμε την Ελλάδα που θέλουμε: Εξόρυξη υδρογονανθράκων και πρωτογενής παραγωγή στα μάξιμουμ ικανή να μας τρέφει για πάντα και για να δίνει κι εξαγωγές. Κι αν χρειαζόμαστε μετανάστες φέρνουμε Χριστιανούς τής Αιγύπτου και της Συρίας, και όχι Αλβανούς και Πακιστανούς, οι οποίοι θα έχουν πάρει τα μπογαλάκια τους και θα χτυπούν την πόρτα των χωρών που σήμερα κρύβονται πίσω από το Δουβλίνο ΙΙ. Ένας υγιής πρωτογενής τομέας θα στηρίξει κι έναν υγιή δευτερογενή τομέα πάλι με το μάτι στραμμένο στην αυτάρκεια. Στο κοντινό παρελθόν φτιάχναμε ΚΑΙ αυτοκίνητα ΚΑΙ αεροπλάνα, χωρίς αυτό να σήμαινε ότι είχαμε μετατραπεί σε Ράιν-Ρουρ. Γιατί όχι και στο κοντινό μέλλον; Τα λεφτά που θα κερδίζουμε ως χώρα θα τα επενδύουμε σε υποδομές, σχολεία, νοσοκομεία, κλπ και δεν θα φεύγουν στους τραπεζίτες της Ευρώπης. Όσο για τον τουρισμό, όποιος θέλει να νοικιάσει ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, ή ένα σπιτάκι, και να την αράξει σε μια παραλία ή να νοικιάσει ένα αυτοκίνητο και να περιηγηθεί, καλώς να έρθει. Θέλουμε ταξιδιώτες και όχι τουρίστες. Τα δεκαοχτάχρονα που έρχονται στα all-inclusive με 3 ευρώ τη μέρα να πάνε να μεθοκοπήσουν και να δείξουν τον κώλο τους σε άλλη χώρα.

  6. ΣΑΤΩΦ avatar
    ΣΑΤΩΦ 25/08/2013 16:10:55

    Η ΡΩΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΤΕΡΕΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΚΕΤΗ ΠΟΜΦΟΛΥΓΑ ...ΕΔΩ ΑΦΗΣΑΝ ΤΟΝ ΑΣΑΝΤ ΑΒΟΗΘΗΤΟ ΝΑ ΤΟΝ ΜΑΚΕΛΕΨΟΥΝ ΟΙ ΝΑΤΟΙΚΟΙ ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΤΑΤΣΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΑΜΑΣΚΟ ...ΑΝΑΦΑΝΔΟΝ..Ο ΠΟΥΤΙΝ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ..ΠΑΡΕΔΕΧΘΗΚΑΝ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΟΥΣ ...ΑΥΤΟ ΦΙΑΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΠΩΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ ...ΣΧΕΔΟΝ ΦΟΒΙΚΑ ΤΟ ΣΥΡΙΑΚΟ...ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ...ΑΠΛΑ ΕΔΩ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΜΙΑ "ΣΚΛΗΡΗ ΣΤΑΣΗ" ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ Η ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ...ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ..ΕΤΣΙ Ο ΟΜΠΑΜΑ ΜΕ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ , ΣΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΤΕΡΟ ..ΟΠΟΙΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΗΠΑ ΝΙΚΑΕΙ ...ΤΕΛΟΣ Ο ΠΟΛΥΣ ΠΟΥΤΙΝ ...ΘΑ ΤΟΝ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΩΡΑ ..Ή ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΚΑΝΕΝΑ ΝΤΑΓΚΕΣΤΑΝ , ΚΑΜΙΑ ΙΝΓΚΟΥΣΕΤΙΑ...ΚΑΙ ΦΑΝΕΙ ΩΣ ΝΕΟΣ ΛΕΩΝ ...ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ ..

  7. charoulisN avatar
    charoulisN 25/08/2013 16:55:48

    Σε γενικές γραμμές κάπως έτσι είναι τα πράγματα, -αν και διαφωνώ με τις μικροαστικές εξάρσεις του ποιητή για τα περί αλκοολικών, που δεν ενδιαφέρει σε τελική ανάλυση τους ξενοδόχους, σε αντιδιαστολή με την απαίτηση γκρουπ ισραηλινών στην Κρήτη τα πιάτα τους να είναι μιας χρήσης γιατί στα άλλα τρώγεται χοιρινό κρέας-, αλλά αποτυπώνουν τη μια πλευρά του νομίσματος και στις διεθνείς σχέσεις αυτό είναι η αρχή της καταστροφής. Ο σύγχρονος φιλορωσισμός στην Ελλάδα ήρθε να καλύψει τα κενά του χαζού αντιαμερικανισμού της δεκαετίας του'80. Η αλήθεια είναι ότι πριν τον Ανδρέα Παπανδρέου ο Καραμανλής άνοιξε τις σχέσεις με τη τότε Σοβιετική Ένωση, μετά τη δική του πρωτοβουλία για νομιμοποίηση του ΚΚΕ, σε συνδυασμό με το μήνυμα στη "κακή" Δύση μετά την στρατιωτική επέμβαση στη Κύπρο. Από τότε όλα τα κόμματα στην Ελλάδα και τα ΜΜΕ πλην ελαχίστων εξαιρέσεων έχουν ψηλά στην ατζέντα τους, του πόσο ωφελείται η Ελλάς από την καλή σχέση μόνο με την Σοβιετική Ένωση ή την Πουτινική Ρωσία, από την άκρα δεξιά μέχρι την άκρα αριστερά μαζί. Στις διεθνείς σχέσεις υπάρχει το συνδιαλέγομαι για το δικό μου όφελος, δεν υπάρχουν φίλοι ή εχθροί.

  8. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 25/08/2013 17:01:41

    Δε μπα να λες εσύ. Ποιος σε πιστεύει. Αφού είναι γραμμένα. Το χιλιάρμενο έχει κάτι τεχνικά προβληματάκια στο άρμενο 813 αλλά σαλπάρει όπου νάναι. Υπομονή συνέλληνες. Η ώρα της λεφτεριάς πλησιάζει. Η Σάλκε δεν έχει ελπίδα

  9. remali avatar
    remali 25/08/2013 17:20:29

    ολοι ενα δεν ειπατε. οτι αυτος και το συνοθυλευμα του ειναι μια μαφιοζικη παρεουλα με τους επιχειρηματιες που εχουν εξαπλωθει και αγοραζουν οτι κινειται η δεν. οπως τον Σκορπιο. Συνεπως ουδεμια κυβερνηση δεν πρεπει να συνομιλει μ αυτον τον σαλτιμπαγκο, τον δηθεν str8.

  10. cep avatar
    cep 25/08/2013 17:21:20

    Αγάπης αγώνας άγονος ...
    Ὀρλωφικά
    Ἀκόμα τούτη τὴν ἄνοιξη,
    ραγιάδες, ραγιάδες,
    τοῦτο τὸ καλοκαῖρι,
    ὅσο νὰ ῾ρθεῖ ὁ Μόσκοβος,
    ραγιάδες, ραγιάδες,
    νὰ φέρει τὸ σεφέρι
    Μοριᾶ καὶ Ρούμελη...

    Ο Μόσκοβος δεν ήρθε ούτε φαίνεται θα έρθει.

    Εκτός και αν ήρθε σαν υποκινητής του εμφυλίου και σαν το όνειδος του υπαρκτού σοσιαλισμού.
    Και έρχεται σαν απροσδιόριστη απειλή για ηγεμονία στον χώρο της Ορθοδοξίας και του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

    Υ.Γ.
    Παρατήρησα, πριν από 3 χρόνια, έξω από το ξενοδοχείο Baltschug Kempinski Moscow τέσσερα ! άτομα να αλλάζουν μια λάμπα από μια κολόνα στο πεζοδρόμιο
    Παρατήρησα πίσω από την Ερυθρά πλατεία, εκεί που καίει η φλόγα του δικού τους Άγνωστου Στρατιώτη δέκα άτομα να κάνουν πως μαζεύουν τα φθινοπωρινά φύλλα σε χώρο όσο ένα σπίτι.
    Παρατήρησα πίσω από κάθε πάγκο στο κατάστημα Γκούμ , απέναντι από το Κρεμλίνο να υπάρχει και ένας φύλακας. Προφανώς κλέβουν εκεί.
    Παρατήρησα πως στα πεζοδρόμια ένα σωρό γιάπηδες κάπνιζαν ανελέητα, αφού μέσα το κάπνισμα απαγορεύεται.
    Παρατήρησα πως ακόμα και η εκκλησία του Αγίου Βασιλείου μου φάνηκε χοντροκομμένη
    Αναρωτήθηκα πως γίνεται αυτός ο λαός να αποτελεί υπερδύναμη;

  11. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 25/08/2013 17:32:22

    Τι να τον κάνουν οι Ρούσιοι τον Ασαντ, τον μακαρίτη Μιλόσεβιτς, τον Χριστόφια, τον Σταυρίδη και τον γερο-Σαλπιγγίδη ρε συντρόφια; Για να γυαλίζουν τον πάγκο ή για να στήνουν ακριβώς όρθιο το σημαιάκι στο κόρνερ;
    ¨Οταν έχεις χτυπήσει μεταγραφές - διαμάντια, από Γκέρτ Σρέντερ μέχρι Φαρφάν, Χούντελαρ και Κυριάκο, όταν έχεις δώσει σύνταξη στον Ραούλ, τι να τους κάνεις;
    Μέχρι και τον Μύλλερ έχουν στη Gazprom, έτσι άκουσα. Διπλό. Και τον γερο-Γκέρντ και τον πιτσιρικά τον Τόμας.
    Εντάξει, ο Χούμπ Στέφενς (τον είχαν και 1996–2002 !!!) ξέφυγε, δεν πρόλαβαν να του δώσουν σύνταξη. Καλός είναι δεν λέω. Αλλά απώλειες έχει ακόμα και η Μπάρτσα.
    Αλλά, κουράγιο συνέλληνες: Παρά τις μεταγραφές, οι Ρουσιοβεστφαλοί θα χάσουν 2 -0 στην Τούμπα.
    (μόνο τέτοια πλάκα αξίζει το κουτόχορτο που σερβίρουν τα εκάστοτε "ΜΜΕ" στους Έλληνες πολίτες: Ιεροκήρυκες και "πιασμένοι" παπάδες επί Ορλώφ, τσάτσοι των καναλιών και του ίντερνετ το 2009 - 2013)

  12. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 25/08/2013 17:34:28

    Τι απογοήτευση Θεέ μου..
    Σοβαρά τώρα: Μετά τον "αντιαμερικανισμό" και τον "αντιγερμανισμό", άν βγεί και κανένα "αντιρωσικό" νεοελληνικό πνεύμα, θα είναι η τρίτη βλακεία.
    Και ως γνωστόν, στο τρίτο πεθαίνεις...

    • MCA avatar
      MCA @ Uncle Stgm 25/08/2013 22:15:18

      +++++

  13. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 25/08/2013 17:42:56

    Ο Καποδίστριας ναι μεν φίλος κολλητός του Αλέξανδρου, του τσάρ Αλεξάντερ...
    Αλλά ξέρετε, πιο κολλητός του Αλεξάντερ ήταν ο πρίγκηψ Κλέμενς Βέντσεσλας Νέπομουκ Λόταρ (ήταν βαφτισμένος με 4 ονόματα, 2 αυστριακά και 2 τσέχικα - ο Άλεξ τον αποκαλούσε Βάτσλαβ, το χαιδευτικό του Βέντσεσλας).
    Ξέρετε ποιός ήταν αυτός με τα 4 ονόματα. Ο όμορφος και διπλωμάτης πρίγκηψ Μέτερνιχ της Emperordom of Austria.
    Έτσι γράφτηκε η ιστορία.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Uncle Stgm 25/08/2013 18:11:02

      Ο Καποδίστριας κέρδισε σαρωτικά στη μάχη με Μέττερνιχ θείε... και σώθηκε η επανάσταση με τη βοήθεια των Ρώσων. Από τότε ήδη μας έχουν βοηθήσει φοβερά, έστω και έμμεσα.

      • remali avatar
        remali @ Γεώργιος Τ. 25/08/2013 19:26:50

        η Αορατος αρχη να υποθεσω; και δεν υπηρχε και Λιακοπουλος τοτε.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ remali 25/08/2013 20:30:10

          Εννοώ τη βοήθεια κατά και αμέσως μετά την επανάσταση, όχι κάτι αόριστο. Δε το διατύπωσα με ακρίβεια ίσως.

        • loyal subject avatar
          loyal subject @ remali 25/08/2013 21:48:35

          Sugnwmh, mou fainetai oti ksexname pws h Pulh edwse se prwth fash autonomia sthn epanastatimenh Ellada mono afou arxise o Rwsso-tourkikos polemos tou 1827 kai o tsarikos stratos eftase eksw apo thn Andrianoupolh.. Ante, gia na mhn vaukalizomaste me anistorhtes doksasies peri dithen mh-voh8eias twn Rwsswn pros thn Ellada sthn Epanastash...

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ loyal subject 26/08/2013 02:07:16

            Χρήσιμη επισήμανση.
            Ο Ρωσοτουρκικός πόλεμος άρχισε τον Ιούνιο του 1828.
            Είζε προγηγηθεί η ναυμαχία του Ναυαρίνου (20 Οκτωβρίου 1827).
            Περίπου ταυτόχρονα με τον Ρωσοτουρκικό πόλεμο έγινε η Γαλλική εκστρατεία στην Πελοπόννησο (άρχισε Αύγουστο 1828) για την εκδίωξη των Αιγυπτιακών στρατευμάτων του Ιμπραήμ, ενώ λίγες μέρες πρίν είχε προηγηθεί η συμφωνία της 6ης Αυγούστου του Άγγλου Ναυάρχου Κοδριγκτώνα με τον πατέρα του Ιμπραήμ Μωχάμετ Αλή της Αιγύπτου για την αποχώρηση του αιγυπτιακού στρατού από την Πελοπόννησο.
            Στην ουσία πρόκειται για συνδυασμένη δράση Ρωσίας - Γαλλίας-Αγγλίας για την εκκαθάριση της κατάστασης μετα το Ναυαρίνο.
            Η Συνθήκη Ειρήνης της Αδριανούπολης (14 Σεπτεμβρίου 1829 - Κόμης Αλεξέι Ορλώφ και Αμπντούλ Καντίρ-μπεης), μεταξύ των άλλων υποχρέωνε τον Σουλτάνο να ανανεώσει την αυτονομία της Σερβίας και να υποσχεθεί την αναγνώριση της Ελληνικής ανεξαρτησίας.
            Το Πρωτόκολλο της ανεξαρτησίας του Ελληνικού κράτους (Πρωτόκολλο του Λονδίνου του 1830) υπογράφτηκε από τις Αγγλία, Γαλλία και Ρωσία στις 3 Φεβρουαρίου του 1830. Ήταν η πρώτη επίσημη διπλωματική πράξη που αναγνώριζε την Ελλάδα ως κυρίαρχο και ανεξάρτητο κράτος

  14. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 25/08/2013 18:08:16

    "ΟΠΟΙΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΗΠΑ ΝΙΚΑΕΙ..."

    Ας νικήσουν πρώτα στο Αφγανιστάν...

    Ο Άσαντ και Συρία υπάρχουν ακόμη λόγω Πούτιν και Κίνας. 2 χρόνια ταΐζουν μισθοφόρους οι δυτικοί και χάνουν τον πόλεμο και κάνουν προβοκάτσια για να δικαιολογήσουν εισβολή. Επίσης, σε Σερβία και Ιράκ έχουν κάνει ήδη συμφωνίες οικονομικές και στρατιωτικές με Πούτιν. Επιπλέον, ο Πούτιν ζήτησε επίσημα αεροπορική βάση στην Κύπρο. Τα ανταλλάγματα δεν διέρρευσαν. Η Ρωσία είναι δυνατή επειδή κοιτάζει το συμφέρον της. Το πρόβλημά μας είναι πως χάσαμε ευκαιρίες για επενδύσεις από Ρωσία κρίως λόγω έλλειψης ρευστού για να ενεργοποιήσουμε τις συμφωνίες Καραμανλή για προμήθεια των αμφίβιων οχημάτων μεταφοράς προσωπικού. Για ΔΕΠΑ η ΕΕ μπλόκαρε την Γκάζπρομ λόγω της απειλής για τεράστιο πρόστιμο.

    Και όσον αφορά το αν θα βοηθήσουν οι Ρώσοι με Τουρκία κλπ, να μη βιάζονται όσοι το ξεγράφουν. Οι Ρώσοι θα επέμβουν ΟΤΑΝ οι Τούρκοι επιτεθούν στην Ελλάδα. Όχι πριν. Και εννοείται θα εξυπηρετούν τα συμφέροντά τους στην ευρύτερη περιοχή. Για αυτό και σε πρώτη φάση θα κρατήσουν την Πόλη. Το πως θα αποδοθεί σε εμάς έχει ειπωθεί από αξιόπιστους που θα επιβεβαιωθούν και οι "strange attractors" του κόσμου τούτου θα ψάχνουν τρύπα να χωθούν. Ή θα ζητάνε συγγνώμη για την απιστία τους...

    • ΣΑΤΩΦ avatar
      ΣΑΤΩΦ @ Γεώργιος Τ. 25/08/2013 21:45:21

      ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΟΛΙΓΑΡΧΩΝ-ΠΟΥΤΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΣΚΑΚΙΕΡΑ ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ...ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ Η ΡΩΣΙΑ ΕΚΑΝΕ ΠΙΣΩ ..ΞΑΝΑ-ΜΑΝΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΟΣΣΟΒΟ, ΒΟΣΝΙΑ,ΣΕΡΒΙΑ, ΛΙΒΥΗ, ΙΡΑΚ,ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ..ΤΩΡΑ ΣΥΡΙΑ ..ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΛΙΓΟ..ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ..ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΘΑ ΞΙΦΟΥΛΚΗΣΕΙ Ο ΛΑΒΡΩΦ ...ΟΛΟ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΙΑ ΥΦΟΣ ...ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΩΝ ΣΥΡΙΩΝ ΘΑ ΠΕΤΑΝΕ ΕΚΕΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΝΑΤΟ - ΤΟΥΡΚΙΑΣ ...ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ...ΠΟΥ ΘΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ...ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΟΥΝ ΟΙ ΑΛΑΧΜΠΑΡΗΔΕΣ ΤΟΝ ΑΣΑΝΤ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ...ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕΤΡΑ Η ΟΥΣΙΑ ..ΚΙ ΑΝ ΣΚΟΥΖΕΙ Ο ΠΟΥΤΙΝ ...ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ...ΙΣΑ ΙΣΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΡΩΣΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΗΝ ΔΑΜΑΣΚΟ..ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΡΣΟ ΤΑ ΚΟΥΦΑΡΙΑ ΤΟΥΣ ΓΡΗΓΟΡΑ -ΓΡΗΓΟΡΑ ..ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΛΑΚΩΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ ΟΙ ΑΛΑΧΜΠΑΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΦΥΓΟΥΝ ..ΚΟΛΥΜΠΩΝΤΑΣ ...ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ...ΕΙΔΕΣ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΡΩΣΟΙ...ΒΑΖΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΝΑ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΑΘΗ...ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ .ΔΕΝ ΑΡΓΟΥΝ ΝΑ ΠΛΑΚΩΣΟΥΝ ΟΙ ΤΣΕΤΣΕΝΟΙ ΤΗΝ ΜΟΣΧΑ ΣΤΙΣ ΒΟΜΒΕΣ ..ΕΙΝΑΙ Η ΣΙΑ ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ...ΚΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΗΔΗ ΤΑ ΑΕΡΟΠΑΛΑΝΟΦΟΡΑ ΤΩΝ ΗΠΑ ...ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ...ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΑΒΑΡΙΤΣ ΠΟΥΤΙΝ ..ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ..ΜΕ ΤΗ ΔΙΜΕΤΡΗ ...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΣΑΤΩΦ 26/08/2013 22:50:40

        Αν αμφιβάλλεις για τη δύναμη πυρός αυτών που δανείζουν τα κοσμοδρόμιά τους για να ανεβαίνουν στους διεθνείς διαστημικούς σταθμούς οι δυτικοί, απορώ πόσα ξέρεις για να κρίνεις. Σε τεχνολογία έχει μείνει πίσω η δύση λόγω έλλειψης ρευστού. Από την άλλη η Ρωσία αυτή τη στιγμή, έχει 5% ανεργία (πρακτικά μηδενική λόγω εποχικότητας και κυκλικότητας), και χρέος το μικρότερο μεταξύ των μεγάλων χωρών. Η συμμορία που λες εσύ λοιπόν τα πάει άψογα για το λαό της σε σχέση με τους υποτίθεται ανεπτυγμένους δυτικούς. Και έχει την Κίνα σύμμαχο αν χρειαστεί σε εμπλοκή. Ξέρεις τι σημαίνει συμμαχία τεχνολογικά προηγμένου με κάποιον που έχει άπειρο στρατό για σκότωμα; Ανίκητος συνδυασμός.

  15. δημης avatar
    δημης 25/08/2013 18:13:40

    -Ξεχνάμε το ρόλο της Ρωσίας στα :
    -Ορλωφικά...(Τσάροι)
    -Στην Επανάσταση του 1821...(Τσάροι )
    -Στην καταστοφή της Μικράς Ασίας (Λένιν)
    -Στον Β΄ΠΠ (πατερούλης Στάλιν)
    -Στην ουδετερότητα στο Κυπριακό...
    -Στο "άδειασμα του Καραμανλή τουΒ΄...
    ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ;;;;;

    • remali avatar
      remali @ δημης 25/08/2013 19:29:33

      Λαθος τον υπερασπιστηκαν στην αποπειρα δολοφονιας του. Μην σας τα λεω. Ευτυχως εχουμε και τους s-300.

  16. Στέργιος avatar
    Στέργιος 25/08/2013 18:36:47

    Η ΕΣΣΔ ήταν υπερδύναμη,η Ρωσία δεν είναι.
    Η Ρωσία είναι μια Βενεζουέλα με κωλοκλίμα, μια τριτοκοσμική χώρα που εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τις εξαγωγές πετρελαίου και αερίου.
    Λίγο να τρίξει η Μέρκελ μέσω Μπαρόζο τα δόντια στον Πούτιν ότι η Ευρώπη θα αγοράσει λιγότερο αέριο από τη Ρωσία φέτος, κι η τίγρη της Σιβηρίας γίνεται χαδιάρικο γατάκι.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Στέργιος 25/08/2013 19:05:41

      Αυτά τα λες γιατί δεν σας αφήνει να «παρελάσετε»...

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ ΚΜ 25/08/2013 19:08:11

        Κακίες... :P

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Στέργιος 25/08/2013 19:09:31

      Αν γραφούν ανάλογα άρθρα που θα περιλάβουν Γερμανούς, Άγγλους και Αμερικάνους, είμαι σίγουρος ότι θα γράψεις το ίδιο αφοριστικά σχόλια για τις χώρες αυτές...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Στέργιος 25/08/2013 22:06:04

      Το αεριο το θελει και η Κινα και η Ιαπωνια και οι παντες.Η Ρωσια ειναι οικονομικα και στρατιωτικα αυτοδυναμη και ουδεις μπορει να την απειλησει.
      Απο την αλλη μερια κανει συμβιβασμους γιατι θελει να μπει στην παγκοσμια αγορα και σε αλλους τομεις που ελεγχουν άλλοι.

    • MCA avatar
      MCA @ Στέργιος 25/08/2013 22:13:56

      Η Ρωσία με τις πυρηνικές κεφαλές που έχει μπορεί να εξαϋλώσει τον πλανήτη σε λίγα λεπτά.

  17. Στέργιος avatar
    Στέργιος 25/08/2013 18:42:18

    Και να σταματήσει το παραμύθι ότι οι Ρώσοι είναι "Ορθόδοξοι". Μόνο το 41% των Ρώσων είναι Ορθόδοξοι, με το μεγαλύτερο ποσοστό των υπολοίπων να είναι ένα κράμα δεισιδαίμονα-νεοπαγανιστή και άθεου που δεν πιστεύει στον Θεό, αλλά πιστεύει ότι η βιοενέργεια από τις μαύρες πέτρες του ποταμού Λένα θεραπεύει τον καρκίνο και άλλες τέτοιες βλακείες. Πιο ενθουσιώδεις καταστροφείς χριστιανικών εκκλησιών από τους Ρώσους δεν έχει συναντήσει η ανθρωπότητα, τουλάχιστον οι Μουσουλμάνοι τις μετέτρεπαν σε τζαμιά.

    h**p://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Russia

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Στέργιος 26/08/2013 12:53:50

      Και όταν λέμε "μόνο το 41%" εννοούμε όλους, από τους αναχωρητές έως και τους πολύ χαλαρούς Ορθόδοξους, αυτούς που πάνε μόνο την Ανάσταση στην εκκλησία. Το αντίστοιχο ποσοστό στην Ελλάδα είναι 96%

  18. Γιώργος avatar
    Γιώργος 25/08/2013 19:03:25

    Αυτό με τους τουρίστες που κολλάει με όλα τα άλλα; Δηλαδή μερικοί Ισραηλινοί που απαιτούν μιας χρήσεως πιάτα για να μην έχουν έρθει σε επαφή με χοιρινό ή οι νεαροί Άγγλοι που πίνουν και κάνουν όργια στον δρόμο στο Φαληράκι και αλλού, είναι καλύτεροι, ή μήπως η πλειοψηφία τους είναι έτσι; Ελπίζω μόνο ο αρθρογράφος να μην μείνει στους Ρώσους, αλλά να πιάσει και τους άλλους φίλους και σωτήρες μας, τους Άγγλους, τους Ισραηλινούς, τους Γερμανούς και τους Αμερικάνους, ε;

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Γιώργος 25/08/2013 22:55:11

      Οι Ρώσοι τουρίστες έχουν μια φοβερή αλαζονεία, λες και κατάγονται όλοι από την οικογένεια τού Τσάρου. Κανείς δεν φέρεται πιο υποτιμητικά στους ντόπιους από ό,τι οι Ρώσοι τουρίστες, κι αυτό δεν το λέμε μόνο εμείς, το λένε και οι Αιγύπτιοι, οι Τυνήσιοι, οι Γάλλοι...

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Στέργιος 26/08/2013 00:49:56

        ΟΛΟΙ;;; Με την λογική σου, όλοι οι Άγγλοι τουρίστες μεθοκοπάνε και κάνουν σεξ σε θάμνους και πεζοδρόμια, όλοι οι Ισραηλινοί ζητάνε αχρησιμοποίητα πιατικά, οι Γερμανοί δεν πληρώνουν τα εστιατόρια και τις καφετέριες "γιατί τους χρωστάμε" και πάει λέγοντας...

        • Στέργιος avatar
          Στέργιος @ Γιώργος 26/08/2013 12:41:53

          Πήγαινε μια βόλτα στην Χαλκιδική και τα λέμε. Όταν λέμε ΟΛΟΙ εννοούμε ΟΛΟΙ! Το πιο σύντομο ανέκδοτο, "ευγενικός Ρώσος"

          • Γιώργος Αχαιός avatar
            Γιώργος Αχαιός @ Στέργιος 27/08/2013 16:50:09

            Σε ποια γλώσσα είναι αγενείς οι ρώσοι;

            Γιατί δεν διακρίνονται για την ευρυμάθεια ή την πολυγλωσσία τους.

            Έπαιξα τένις με κάτι ρώσους πριν 3 βδομάδες και έπρεπε να συνεννοούμε με νοήματα.

      • ρεμαλι avatar
        ρεμαλι @ Στέργιος 27/08/2013 15:00:12

        ειναι απο τις σφαλιαρες που ετρωγαν επι ΕΣΣΔ

  19. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 25/08/2013 19:06:21

    Ωχ άρχισε η ισοπέδωση...
    Το έχω ξαναδεί αυτό το έργο, δεν το αντέχω ξανά...
    Κάτι να κάνω ως αντίδραση (το 1975 πήγα σε διαδήλωση έξω απο την αμερικάνικη πρεσβεία με δερμάτινο καουμπόικο καπέλο και καρό πουκάμισο, κόκκινο μπλέ άσπρο με αστέρια ανάμεσα - μόνο που δεν έφαγα ξύλο απο τους κνίτες).
    Δηλώνω λοιπόν, ότι ο αγαπημένος μου σκηνοθέτης είναι ο Ταρκόφσκι, αγαπημένοι συγγραφείς η τριάδα Ντοστογέφσκι - Τολστόι - Παστερνάκ, ακούω τακτικά Τσαικόφσκι (αλήθεια όλα αυτά) και είμαι φάν της ΤΣΣΚΑ (μούσι).
    Η χώρα αυτή έδωσε στον πολιτισμό όσα και οι άλλες 4 μεγάλες της νεότερης Ευρώπης. Μόνο γι αυτό, πρέπει να την σεβόμαστε.

    • remali avatar
      remali @ Uncle Stgm 25/08/2013 19:44:49

      Δεν μιλαμε για το εθνος αλλα για τις κρατικες οντοτητες. Γιατι οι Γερμανοι δεν εδωσαν στον πολιτισμο; Αλλα και πηραν απο τον πολιτισμο καπου 100.000.000. και πιο πολλα απο τους πολεμους που εκαναν. Το ιδιο και ο πατερουλης Σταλιν. Πηρε κι αυτος κατι εκατομυρια Εβραιους . Ετσι απλα.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ remali 25/08/2013 19:57:52

        Μη τα κάνουμε σαλάτα, αυτό λέω.
        Π.χ. ο Στάλιν ήταν Γεωργιανός και η ΕΣΣΔ ήταν άλλη Ομοσπονδιακή κρατική οντότητα - απλώς η Ρωσια είχε το μεγαλύτερο βάρος.
        Άλλος λέει ότι δεν είναι χριστιανοί αλλά παγανιστές...
        Αυτά είναι παρορμητικές αντιδράσεις χωρίς έρμα.
        Ακριβώς σαν τους "αντιγερμανισμούς", "αντιαμερικανισμούς" κτλ.
        Αναρχομπάχαλο λόγω ψευδών προσδοκιών και της απογοήτευσης που φυσιολογικά έρχεται μετά.

        • Στέργιος avatar
          Στέργιος @ Uncle Stgm 26/08/2013 12:43:45

          Όχι, καμία διάψευση προσδοκιών. Απλώς στην Ελλάδα υπάρχουν κάποιοι που καλλιεργούν μύθους επειδή έχουν ίδιο όφελος, από τον πολιτικό που ήταν μια ζωή πράκτορας των Άγγλων μέχρι το μπαρμπα-Μπήλιο που σπούδασε τέσσερα χρόνια στη Γερμανία και πίνει νερό στο όνομά της. Καιρός να διαλυθούν οι μύθοι. Έχεις αντίρρηση;

    • κανενας avatar
      κανενας @ Uncle Stgm 27/08/2013 22:00:55

      απολαυστικος ο θειος!!

  20. Yiannis avatar
    Yiannis 25/08/2013 19:26:01

    Εξαιρετικη απεικονιση της πραγματικοτητας. Ευγε!

  21. Last_Chance avatar
    Last_Chance 25/08/2013 19:56:24

    Λέτε σε κάποιο άλλο άρθρο…
    «Πέντε μέρες μετά τις εκλογές στη Γερμανία, η οποία αδυνατεί να δώσει λύσεις, ο Έλληνας πρωθυπουργός πάει στις ΗΠΑ, οι οποίες έχουν εντελώς διαφορετική άποψη για την επίλυση του ελληνικού προβλήματος.»

    Μετά αγαπητοί μου δεν σας φταίει ο Πουτιν…

    Ο Α. Σαμαράς επέλεξε Αμερική- Ισραήλ… .μην προσπαθείτε να το δικαιολογήσετε το καταλάβαμε …
    Μακάρι η επιλογή του να μας βγει σε καλό…
    Όλοι οι λαοί για τα δικά τους συμφέροντα νοιάζονται…

    Δηλαδή η Αμερική τι μας έχει προφέρει μέχρι τώρα? Τα Ίμια? Και το ευχαριστώ του Σημίτη?

    • Ελεύθερη Σκοπεύτρια avatar
      Ελεύθερη Σκοπεύτρια @ Last_Chance 25/08/2013 22:03:11

      Κανείς δεν πρόκειται να μας προσφέρει ...δώρα. Ο κ. Αντώνης Σαμαράς, πολύ καλά κάνει (και άργησε) που πάει Αμερική. Πρέπει με κάποιο τρόπο να ξεφύγουμε απ΄τα νύχια των Γερμανών και οι Ρώσοι δυστυχώς είναι αφερέγγυοι. Ούτε τη Κύπρο δεν τόλμησαν να υπερασπιστούν. Άρα, αναγκαστικά πρέπει να παίξουμε με τον πιο ανώδυνο για εμάς τρόπο, εκμεταλλευόμενοι τις Αμερικανικές θέσεις που υποδεικνύουν την ανάγκη της ανάπτυξης ενάντια στη λιτότητα. Φυσικά με πάρα πολύ μεγάλη προσοχή γιατί Κύπρος-Αιγαίο-Υδρογονάνθρακες-Mακεδονία, δεν είναι διαπραγματεύσιμα και τα κοράκια, πάντα κοράκια μένουν.

  22. Zugzwang avatar
    Zugzwang 25/08/2013 20:31:16

    Ειμαι περιεργος να δω ποιος θα νικησει στο μπρα ντε φερ μεταξυ Πουτιν και του πανισχυρου διεθνους λομπι των ομοφυλοφιλων που υποστηριζουν οι γνωστες κυβερνησεις και οι γνωστες ΜΚΟ. Η τελευταια αφορμη ηταν ο ρωσικος νομος που απαγορευει να γινεται προσηλυτισμος της ομοφυλοφιλιας σε ανηλικους.
    Ασφαλως και δεν πρεπει να περιμενουμε τιποτε απο κανενα ξενο. Να πουμε ομως και του στραβου το δικιο...Τοσο καιρο φτυνουμε τον Πουτιν και δεν λεει τιποτε. Ε, να μην μας φτυσει και αυτος μια φορα...

  23. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 25/08/2013 20:32:36

    Σταματήστε ρε παιδιά! Θα αυτοκτονήσει ο Λιακό με τοσα που λέτε για Πουτιν/Ρωσία

  24. monomaxos avatar
    monomaxos 25/08/2013 21:16:12

    Δεν πρέπει να σε κούρασε πολύ το άρθρο φίλε. Τα περισσότερα που λες δεν είναι σωστά, αλλά παρουσιάζονται σαν να έχεις δίκιο.

    Το ίδιο έυκολο είναι για το κάθε Έλληνα να γράψει για το τι έχουν τραβήξει οι άλλοι λαοί και εμείς από τους "σύμμαχους" και "φίλους" μας σήμερα Γερμανούς, ή από τους Αμερικάνους ή από τους Ρωμαίους παλιότερα.

    Ναι αγαπητέ μου, ο οποιοσδήποτε μπορεί να γράψει για την κατάρα του να είσαι Έλληνας σε σχέση με τις υπερδυνάμεις της κάθε εποχής. Ξέρεις γιατί?

    Γιατί πάψαμε να ορίζουμε μόνοι μας τις τύχες μας και γλύφουμε κάθε εποχή αυτόν που θεωρούμε ισχυρό. Και περιμένουμε τους άλλους να μας σώσουν, λες και το έχουν υποχρέωση και δεν κοιτάμε τι είναι πιο σωστό για μας να πράξουμε.

    Ο Καραμανλής ο νεώτερος το έκανε. Είδε ότι το συμφέρον της χώρας είναι με τους Ρώσσους. Πολέμησε να γίνουν οι αγωγοί Μπουργκάς - Αλεξανδρούλης και South Stream.

    Κανείς δεν τον βοήθησε, όχι απ' έξω, όχι από τα άλλα κόμματα αλλά και μέσα από τη ΝΔ. Φταίνε οι Ρώσσοι γι' αυτό?

    Ο Πούτιν κατά τον Σαββίδη πρότεινε 25 δις βοήθεια, αλλά ο ΓΑΠ ήθελε ΔΝΤ, φταίει ο Πούτιν γι' αυτό? Οι ξένοι πράκτορες παρακολουθούσαν το δρομολόγιο του Καραμανλή για να τον σκοτώσουν και τους χάλασαν τα σχέδια, όχι η δική μας ΕΥΠ αλλά οι Ρώσσοι πράκτορες στην Νέα Μάκρη, φταίει ο Πούτιν γι' αυτό?

    Το μνημόνιο που υπέγραψε ο ΓΑΠ προβλέπει η χώρα να δανείζεται από συγκεκριμένες χώρες και μόνο και μέσα σε αυτές ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ η Ρωσσία και η Κϊνα οι μόνες που έχουν ρευστό, φταίει ο Πούτιν γι' αυτό?

    Οι Ρώσσοι κοιτούν το συμφέρον τους και σωστά κάνουνε, εμείς πότε θα το κάνουμε δεν ξέρω.

    Υ.Γ.: Όλες οι γνωστές υπερδυνάμεις ανα εποχή έφαγαν τα μουτρα τους με τη Ρωσσία (Ναπολέων, Χίτλερ κ.α.).

    Ο Στάλιν για την νίκη του επί των Γερμανών πήρε: Πολωνία, Ανατολική Γερμανία, Τσεχοσλοβακία, Ουγγαρία, Ενωμένη Γιουκοσλαβία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Αλβανία κ.α.. Οι Αμερικάνοι και οι Άγγλοι τι πήραν? Μόνο την Ελλάδα.

    Αυτή είναι κύριοι ξενόδουλοι η αξία της ψωροκώσταινας που ζούμε: αξίζουμε όσο τα μισά κράτη της Ευρωπής μαζί. Πότε θα το πάρουμε χαμπάρι να διεκδικήσουμε την αξία μας δεν ξέρω.

    Ο Ρώσσος δεν είναι τζάμπα μάγκας όπως ο Αμερικάνος, να πολεμά με τον στρατό των "Συμμάχων", καλή ώρα όπως οι Αρχαίοι Αθηναίοι.

    Ο Ρώσσος πολεμά μόνος του, σαν τους Σπαρτιάτες και αυτό τον κάνει πιο προσεκτικό πριν ξεκινήσει τον πόλεμο και πιο επικύνδυνο μετά (ρωτήστε τη Γεωργία για αυτό που κόντεψε να την καταπιούν).

    Και ξέρετε τι λέγανε στην Αρχαιότητα για τους Σπαρτιάτες και την στρατηγική της δύναμη.

    • Ιωάννης Ζέρβας avatar
      Ιωάννης Ζέρβας @ monomaxos 26/08/2013 15:03:18

      +10000!

  25. kosmasindikopleustis avatar
    kosmasindikopleustis 25/08/2013 21:29:14

    Μ' αρέσει που κάποιοι κριτικάρουν τη Ρωσία επειδή, λέει, κοιτάζει τα συμφεροντά της. Και στην περίπτωση της Ελλάδας, και των Βαλκανίων. Παραθετουν δε, σειρά ιστορικών συμβάντων (και πολές ιστορικές ανακρίβειες). Εγώ θα σας πώ και άλλα, αν θέλετε. Για να καταλάβω όμως, τι θέλετε; Ξέρετε καμμιά χωρα και μεγάλη ύναμη να μην κοιτάζει τα συμφέροντά της; Εμείς εδώ, ως χώρα, θα κοιτάξουμε ποτέ τα συμφέροντα μας, και μέσα από γεωπολιτικές συμμαχίες (προς Δύση και Ανατολή- καλό είναι να αναλογιστούμε αν το μονόπατο "Ανήκομεν στη Δύση", είναι σωστό ιστορικά για μια χώρα "γέφυρα Ανατολής-Δύσης"), θα σταθούμε στα πόδια μας; 'Η μια ζωή θα κλαίμε, και σαν απατημένες γκόμενες, θα τα ρίχνουμε στη μια ή στην άλλη δύναμη επειδή κοίταξε τα συμφεροντά της και όχι τα δικά μας;

  26. airman avatar
    airman 25/08/2013 21:51:09

    Είναι θέσφατο ότι στις διεθνείς σχέσεις και στη διπλωματία δεν υπάρχουν (διαρκείς) φιλίες αλλά (διαρκή) συμφέροντα.
    Η Ρωσία σαφώς και έχει συμφέροντα στο χώρο της Μέσης Ανατολής και της Ανατολικής Μεσογείου. Η όποια εξέλιξη στη Συρία θα επηρεάσει την περαιτέρω στάση της, όπου ήδη έκανε ανοίγματα προς την Κύπρο.
    Πρέπει να λειφθεί δε σοβαρά υπόψη το γεγονός ότι μέχρι σήμερα η Ρωσία είχε πρόσβαση στην ανοιχτή θάλασσα μέσω Ευξείνου Πόντου-Βοσπόρου-Δαρδανελίων και από το θύλακα του Καλίνινγκραντ στη Βαλτική. Με την κλιματική αλλαγή όμως και το λιώσιμο των πάγων στον Αρκτικό κύκλο, ''απεγκλωβίζονται'' οι ακτές και τα λιμάνια στο βορά. Οπότε όλα παίζουν το ρόλο τους.
    Σε κάθε περίπτωση δεν είναι ότι καλύτερο η σωτηρία μας ή η καταστροφή μας να συνδυάζεται/εξαρτάται από τον όποιο τρίτο, έστω και εάν πρόκειται για υπερδύναμη.

  27. anonymous avatar
    anonymous 25/08/2013 21:54:45

    Η Ρωσία έχει πολεμήσει ελάχιστα για την ασφάλειά της. Εν ολίγοις η θέση της της επέτρεπε να μην αντιμετωπίζει κινδύνους.
    Μετά το 1989 τα πράγματα αλλάζουν άρδην και χάνει τους δορυφόρους της τον ένα μετά τον άλλο. Αυτό σημαίνει ότι κάποια στιγμή θα αναγκαστεί να πολεμήσει. Το πιθανότερο είναι να δεχτεί επίθεση από 3 μέτωπα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ anonymous 25/08/2013 22:03:48

      Kανεις δεν επιτιθεται σε μια χωρα που μπορει να καταστρεψει ολο τον πλανητη 50 φορες εκτος αν εχει τασεις αυτοκτονιας.

      • MCA avatar
        MCA @ ψυχραιμια 25/08/2013 22:18:14

        +++

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ anonymous 26/08/2013 22:45:51

      "Το πιθανότερο είναι να δεχτεί επίθεση από 3 μέτωπα."

      Συμφωνώ. Αλλά δυστυχώς τότε θα είναι απόλυτα σίγουρο πως θα αλλάξει τρομερά η ανθρωπογεωργαφία του πλανήτη με τις μεγάλες πόλεις να γίνονται χωριουδάκια...

  28. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/08/2013 22:14:00

    Η πολιτικη της κυβερνησης απεναντι στη Ρωσια ειναι ορθη.Φυσικα οι Ρωσοι δεν θα κανουν κατι που θα τους φερει σε αντιθεση με τη Δυση γιατι θελουν να καθιερωθουν ως ισοτιμη μεγαλη δυναμη.
    Τα οσα αναφερονται για τη διαχρονικη πορεια των ελληνορωσικων σχεσεων ειναι σωστα και υπαρχει μια συνεχεια.Ο Λαμπρος Κατσωνης που εγκαταλειφθηκε επισης απο την Αικατερινη το 1788 ελαβε ως ανταλλαγμα κτηματα στη Γιαλτα οπου κατασκευασε το ανακτορο Λιβαντια = Λειβαδια.
    Στο ανακτορο αυτο εγινε η διασκεψη της Γιαλτας το 1945.
    Αλλά εδω ομως πρεπει να κανουμε διακρισεις - να κατηγορησουμε παλιους Ρωσους ηγετες που ξεσηκωναν τον κοσμο και το εγκατελειπαν ναι.Αλλά να κατηγορησουμε τους σημερινους που ΔΕΝ υποσχεθηκαν τιποτα επειδη δεν εκαναν αυτα που υποσχεθηκε ο ......Λιακοπουλος δεν ειναι σωστο.
    Δεν υπαρχει καποια δεσμευση του Πουτιν που αθετησε.Αυτα ηταν στο μυαλο διαφορων ευφανταστων εδω.

  29. airman avatar
    airman 25/08/2013 23:14:51

    ''Το πιθανότερο είναι να δεχτεί επίθεση από 3 μέτωπα.''
    Επειδή φαντάζομαι ότι εννοείται επίθεση δια των όπλων και όχι άλλου είδους, λυπάμαι αυτόν που θα ''σύρει το χορό''. Γιατί εάν υποθέσουμε ότι μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο, αποκλείεται να το τολμήσει δεύτερος. Στην υποθετική περίπτωση δε που εκδηλωθεί ταυτόχρονη επίθεση, θα έχει ενδιαφέρον η σειρά αποστολής ''απαντητικών επιστολών''!

  30. anonymous avatar
    anonymous 25/08/2013 23:15:12

    Δε θα χρησιμοποιηθούν ατομικά όπλα.

    • MCA avatar
      MCA @ anonymous 26/08/2013 01:57:45

      Σας διαβάζω πολύ σίγουρο. Πάντως στις ΗΠΑ σε δημοσκόπηση που έγινε το 2001 μετά την τρομοκρατική ενέργεια στους δίδυμους πύργους περισσότεροι από τους μισούς πολίτες ήταν υπέρ της χρήσης πυρηνικών όπλων εναντίον του Αφγανιστάν. Που να γινόταν και κανονική επίθεση με την μορφή στρατιωτικής επέμβασης εναντίον των ΗΠΑ….
      Φανταστείτε τώρα στην θέση των ΗΠΑ την σκληρόπετση μετά από 80 χρόνια κουμμουνισμού κοινή γνώμη της Ρωσίας….

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ MCA 26/08/2013 17:45:35

        Έχει κοινή γνώμη η Ρωσία; Τι να την κάνει; Έχει τον Πούτιν.

  31. Στέργιος avatar
    Στέργιος 26/08/2013 02:18:23

    Ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι ο Πούτιν έχει δίκιο, δεν μιλάς για μια χώρα, και μάλιστα μικρή και καθημαγμένη από την κρίση, με τον σκαιό τρόπο με τον οποίο μίλησε ο Πούτιν.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Στέργιος 26/08/2013 12:02:57

      Ενώ άλλοι φίλοι και σωτήρες μας έχουν μιλήσει καλύτερα για μας...

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Γιώργος 26/08/2013 12:56:43

        Η Γερμανία είναι κατάπτυστη. Η Αγγλία εδώ την έχει την κακία, αλλά δεν τη λέει γιατί γι'αυτήν προέχει να πικάρει τη Γερμανία. Η Αμερική και η Γαλλία φέρθηκαν άψογα.

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Στέργιος 26/08/2013 14:31:41

          "Η Αμερική και η Γαλλία φέρθηκαν άψογα."
          Αφου πρωτα μας ειχαν ρουφηξει το λιπος με την Goldman Sachs και την Société Générale... . Καÿμενοι Ελληνες! Ποσο αφελεις ειμαστε...

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ Zugzwang 26/08/2013 19:24:40

            Αναφέρομαι στον τρόπο που μάς αντιμετώπισαν οι επίσημες κυβερνήσεις. Όσο για τη Goldman Sachs και τη Societe Generale, πιστεύεις ότι ελέγχονται από τις χώρες τους, ή ότι δεν πίνουν το μεδούλι από τις ΗΠΑ και τη Γαλλία;

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Στέργιος 27/08/2013 16:47:31

      Σκαιό τρόπο; Μάλλον υπερβάλλεις λίγο.

      Η Ρωσία έχει κατακεφαλήν Βουλγαρίας, ρουμανίας, ή βενεζουέλας όπως είπες πιο πάνω.

      Εξακολουθεί να είναι μία φτωχή χώρα . Και είναι λογικό να επιθυμεί επενδύσεις μέσα στην χώρα του παρά στο εξωτερικό.

  32. idomeneasm avatar
    idomeneasm 26/08/2013 10:56:49

    δεν μας ενδιαφερει τι κανειη καθε κυβερνηση αλλα τι κανει καθε λαος
    ψαξτε να δειτε για την πορεια απο την βοσνια στο κοσοβο των ρωσων στρατιωτων καταπατωντας διαταγες να μην εμπλακουν...

  33. ΣΑΤΩΦ avatar
    ΣΑΤΩΦ 26/08/2013 12:39:14

    ENA ΜΕΓΑΛΟ ΑΣΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΛΕΟΝΤΑΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ !!! ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ...ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ S-300 ...ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΥΠΕΞ ...ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΦΙΚΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ Ο ΜΑΡΤΙΟΣ ΤΟΥ 2014 ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΙ...ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΣΗ ...ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΒΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ...ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΩΝ ΤΣΑΡΙΚΗΣ ΚΟΠΗΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ...Ο ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ...ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ..ΜΙΚΡΟΙ...ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ ΟΙ ΔΥΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ...ΣΥΓΚΕΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ...ΕΤΟΥΤΟΙ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΜΟΝΟ Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΜΕΙΝΕ ...ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΟΞΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ...

    • Ιωάννης Ζέρβας avatar
      Ιωάννης Ζέρβας @ ΣΑΤΩΦ 26/08/2013 15:12:53

      " ΔΗΘΕΝ ΛΕΟΝΤΑΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ "

      Ωραία υπόθεση. Στην Γεωργία δεν μάσησαν, η Τσετσένοι γίναν γατάκια και χωρίς τους Ρώσους η Συρια θα είχε πέσει. Την διαφθορά την βλέπω στην Δύση. Με Gay parades και πορτοκαλι Επανάστασης δεν πολεμάς τον ισλαμοφασισμο.

      • Ιωάννης Ζέρβας avatar
        Ιωάννης Ζέρβας @ Ιωάννης Ζέρβας 26/08/2013 15:15:38

        h**p://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/russia/3454154/Vladimir-Putin-threatened-to-hang-Georgia-leader-by-the-balls.html

        "Mr Putin exploded with rage when Mr Sarkozy warned him off toppling Georgia's democratically elected government  and its President Saakashvili.

        "I am going to hang Saakashvili by the balls," he said.

        "Hang him?," asked Mr Sarkozy.

        "Why not?," retorted Mr Putin. "The Americans hanged Saddam Hussein."

        Mr Sarkozy replied: "Yes but do you want to end up like Bush?"

        Briefly lost for words, the Russian leader agreed: "Ah, you have scored a point there."

      • αντιρεαλιστής avatar
        αντιρεαλιστής @ Ιωάννης Ζέρβας 27/08/2013 10:58:56

        Η Ρωσία δια του υπουργού εξωτερικών της ανακοίνωσε ότι δεν θα επέμβει σε καμία περίπτωση στη Συρία...

  34. Zugzwang avatar
    Zugzwang 26/08/2013 18:45:32

    Καλα, υπαρχουν ακομα ανθρωποι που πιστευουν τι λεεi ο Σαρκοζι;

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Zugzwang 26/08/2013 19:25:51

      Ή ο Πούτιν;

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Στέργιος 26/08/2013 19:52:38

        Για τον Σαρκοζι ισχυει η ρηση "και η μυλωνου τον αντρα της με τους πραματευταδες!"

  35. ΣΑΤΩΦ avatar
    ΣΑΤΩΦ 26/08/2013 18:55:34

    ΚΑΙ Η ΝΟΤΙΑ ΟΣΕΤΙΑ ΚΑΙ Η ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΝΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΣΟΝΔΙΑΣ ..Η ΝΟΤΙΑ ΟΣΕΤΙΑ ΕΙΧΕ ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙ ΟΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ...ΔΕΝ ΜΑΣΗΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΥΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΡΩΣΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΑΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΑ ..ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΤΥΠΟΥΣΑΝ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΤΙΣ ΗΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΖΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΕΡΤΟ ΡΙΚΟ.....ΣΙΓΑ -ΣΙΓΑ ΟΜΩΣ ...ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΗΠΑ...ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΑΓΚΑΛΙΑΣΑΝΕ ΤΟ ΙΣΛΑΜ....ΤΩΡΑ ...ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΕΣ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΚΗ ΕΠΙΡΡΟΗ...ΤΙΣ ΒΑΛΤΙΚΕΣ ΤΙΣ ΕΧΑΣΕ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ..ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ , ΑΖΕΡΑΜΠΑΙΤΖΑΝ, ΜΟΛΔΑΒΙΑ ...ΤΟΥΡΚΜΕΝΙΣΤΑΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ..ΚΑΝΑΝΕ ΝΕΡΑ ΟΙ ΚΙΡΓΙΖΙΟΙ ..ΕΣΚΑΣΑΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ...ΤΟ ΟΥΖΜΠΕΚΙΣΤΑΝ ΕΔΩΣΕ ΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΗΠΑ...ΕΝΩ ΤΟ ΙΣΛΑΜΙΚΟ ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ ΕΚΕΙ ΑΚΙ ΣΤΟ ΤΑΤΖΙΚΙΣΤΑΝ ..ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΕΦΕΔΡΕΙΑ ΟΤΑΝ ΠΕΙ ΚΑΜΙΑ ...ΛΕΞΗ ΠΑΡΑΠΑΝΙΣΙΑ Ο ΠΟΥΤΙΝ...Η ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΚΡΕΜΜΕΣ ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑ ...ΕΙΔΕΣ ΠΟΣΟ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ ΤΙΣ ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ...ΑΝ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΛΟΥΚΑΣΕΝΚΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΥΒΛΙ ..ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΝ ΒΟΡΑ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ....Η ΚΑΗΜΕΝΗ ΑΡΜΕΝΙΑ ..ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ...ΤΩΡΑ ΔΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΕΚΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ...ΣΤΟ ΣΥΡΙΑΚΟ..ΟΛΟ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ..ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΗΔΗ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΒΕΒΑΙΟ..ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΡΟΜΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΣ...ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ ...Ο ΟΜΠΑΜΑ ΕΔΕΙΞΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ...ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΙ....ΔΥΝΑΜΙΚΟΙ ...ΜΕ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ...ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ...ΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΣΑΝΤ ΣΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ....ΜΕ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΝΕΤΟΙΜΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ....ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΠΙΣΤΟΤΑΤΟΥΣ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ...ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ...Η ΦΙΛΗ ΡΩΣΙΑ ..ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΟΛΙΓΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΟΡΒΑΝΑ ...ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ...ΗΓΕΤΕΣ ...ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ...ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ...ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΡΑΝ ...ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΟΠΛΑ ...ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΟΗΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΡΝΗΘΟΥΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ...ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΤΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ...ΚΑΤΙ ΘΑ ΚΟΝΟΜΗΣΟΥΜΕ ...ΜΕΓΑΛΗ ΧΩΡΑ

    • Ιωάννης Ζέρβας avatar
      Ιωάννης Ζέρβας @ ΣΑΤΩΦ 26/08/2013 21:40:42

      "ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ"

      Αυτό ήταν το μεγαλύτερο Αστείο που έγραψες!

  36. Ιωάννης Ζέρβας avatar
    Ιωάννης Ζέρβας 26/08/2013 21:32:17

    Τον Obama τον θεωρείς "Ηγέτη"?

    ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΙ….ΔΥΝΑΜΙΚΟΙ η Δύση?

    „ΜΕ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ …ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ …ΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΤΟΝ ΣΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ….ΜΕ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΝΕΤΟΙΜΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ….ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΠΙΣΤΟΤΑΤΟΥΣ“

    Δηλαδή όπως η Γερμανοί το 1940?

    Η Δυτική είναι σαν κότες που αλληλοκοιτάζονται. Βεβαια ο Απελπισμένος μπορεί να κάνει μεγάλη Ζημια όταν είναι βαριά οπλισμένος.
    Η Δύση καταρρέει, ηθικά έχει ήδη κατάρρευση.
    ΑΚΌΜΑ είναι στο Κέντρο η Αμερική, είναι Θέμα καιρού ώσπου να κατάρρευση οικονομικά.
    Τα ασιατικά Κράτη και η Ρώσοι ετοιμάζουν ήδη να αποχαιρετήσουν το Δολάριο. Την Αμερική δεν την σώζει ούτε Πόλεμος πια.
    h**p://commons.wikimedia.org/wiki/File:Countries-SCO.png

    Αυτές είναι η τελευταίες Κίνησης του Απελπισμένου
    Χωριστά από αυτό, με τους Μουσουλμάνους δεν τα βγάζεις πέρα με ροζ Επανάστασης και Μασονίες. Εκεί τελειώνουν τα παιχνίδια. Προετοιμάσου καλύτερα ηθικά για την Κατάρρευση

    • Ιωάννης Ζέρβας avatar
      Ιωάννης Ζέρβας @ Ιωάννης Ζέρβας 26/08/2013 21:38:52

      h**p://en.wikipedia.org/wiki/Shanghai_Cooperation_Organisation

  37. Ιωάννης Ζέρβας avatar
    Ιωάννης Ζέρβας 26/08/2013 21:46:23

    Δηλαδή είπε βλακείες ο Sarcozi?
    Για αυτό ήταν τόσο Χαλαρός ο Σύμμαχος τον Αμερικανων?

    http://www.youtube.com/watch?v=YU-XeWpdV0I

  38. Ιωάννης Ζέρβας avatar
    Ιωάννης Ζέρβας 26/08/2013 21:59:50

    Λάθος έκανα: Ήδη συμπορεύονται η Πολίτες τους:
    "Παρέλαση" Νέα Υόρκη 2013
    h**p://www.youtube.com/watch?v=IB1_DTr5Ozk

    Παρέλαση Μόσχα 2013
    h**p://www.youtube.com/watch?v=UjeW74XcAvc

  39. λαλακης avatar
    λαλακης 26/08/2013 23:25:07

    Η Ρωσια ειναι κατα βαση μια αχανης αλλα γηρασμενη πλυθησμιακα
    χωρα με πολλα φεουδαρχικα και απολυταρχικα καταλοιπα .
    Ειναι μεγαλη πυρηνικη δυναμη και αυτο την κανει ντε φακτο περιφεριακη
    υπερδυναμη στρατιωτικα ομως και οχι οικονομικα .
    Καταταλα υπαρχει διεφθορα γραφειοκρατια ελειμα δημοκρατιας
    στοιχεια που δε βοηθουν καθολου στην κοινωνικοοικονομικη προοδο
    της χωρας.
    Η Ελλαδα ζει με μεσαιωνικους μυθους με μαρμαρωμενους βασιλιαδες
    ξανθα γενη κλπ
    Αντι να εχει η χωρα προτυπο ενα συγχρονο δυτικο κρατος ειτε
    θαυμαζει Βενεζουελες και Βραζιλιες ειτε Κινες η περιμενει
    τη σωτηρια απο την ''ομοδοξη'' Ρωσια.
    Να αλλαξει κατι εδω μεσα ουτε κατα διανοια.
    Οσο για το ποιος ειναι υπερδυναμη στον κοσμο αυτες ειναι οι ΗΠΑ
    τοσο σε οικονομικο οσο και στρατιωτικο επιπεδο.
    Επεμβαινουν οπου θελουν χωρις ιδιαιτερη αντισταση απο κανενα.
    Επισης οι ΗΠΑ ειναι κορυφη στην καινοτομια την τεχνολογια στα
    εκπαιδευτικα ιδρυματα.
    Η Ρωσια αντιστοιχα συγκρινεται με χωρες οπως η Βενεζουελα.
    Το θεμα ειναι γιατι οι Ελληνες θαυμαζουν ειτε αυταρχικα κρατη
    ειτε μπανανιες και οχι χωρες που περισσοτερο εξορθολογισμενες
    και σοβαρες.

  40. pythagorean avatar
    pythagorean 27/08/2013 00:42:52

    Η ηγεσία του ξανθού γένους κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να σταματήσει τη γενοκτονία του Χριστιανικού και του Αλεβιτικού πληθυσμού της Συρίας που συντελείται με τις ευλογίες ΗΠΑ, Βρεττανίας, Γαλλίας, Τουκίας, Σαουδ.Αραβίας & Κατάρ.

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ pythagorean 27/08/2013 11:00:24

      Η Ρωσία ανακοίνωσε ότι δεν θα επέμβη σε καμία περίπτωση στη Συρία πολεμικά...και μέχρι στιγμής δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα για να προστατέψει τους χριστιανούς των περιοχών που λες.Τεκμηρίωσε καλύτερα τα λεγόμενά σου.

      • pythagorean avatar
        pythagorean @ αντιρεαλιστής 27/08/2013 12:29:38

        Πράγματι αντιρεαλιστική η τοποθέτησή σου!
        Είναι "απολύτως τίποτα" τα συνεχή βέτο στο Σ.Α.? Οι επίσημες δηλώσεις περί καταφανούς χημικής προβοκάτσιας? Η αναγγελθείσα εσπευσμένη επιστροφή του αεροπλανοφορου Κουσνέτσωφ? Οι διαβεβαιώσεις συνέχισης παράδοσης οπλικών συστημάτων στον Άσαντ?
        Επειδή ο δυτικός τύπος (ούτε όμως δυστυχώς και το antinews) δεν προβάλλει σχεδόν καθόλου τις ενέργειες της Ρωσίας, νομίζεις ότι αυτές δεν υφίστανται?

        • αντιρεαλιστής avatar
          αντιρεαλιστής @ pythagorean 27/08/2013 13:32:12

          Λόγια!Όλα αυτά είναι λόγια,όταν όμως έρχεται η ώρα της κρίσης φίλτατε οι Ρώσοι πάντα κάνουν πίσω...σε κάθε περίπτωση,από λόγια άλλο τίποτα,τώρα ο Λαβρώφ θα αφήσει τους Αμερικάνους να κάνουν ότι θέλουν όπως ξεκάθαρα δήλωσε...

          • pythagorean avatar
            pythagorean @ αντιρεαλιστής 27/08/2013 15:20:43

            Κανείς σοβαρός αναλυτής δεν έχει ερμηνεύσει την όλη στάση της Ρωσίας ως λευκή σημαία. Αντιθέτως, σχεδόν όλοι αναγνωρίζουν ότι η σθεναρή στάση της έχει περιορίσει κατά πολύ τις στρατιωτικές επιλογές των συμμάχων των ισλαμοκατσαπλιάδων.

          • αντιρεαλιστής avatar
            αντιρεαλιστής @ pythagorean 27/08/2013 15:58:37

            Όταν ο ΥΠΕΞ της μαμάς βγαίνει και λέει ότι οκ εμείς θα λέμε λόγια αλλά εν τέλει με πράξεις (στρατιωτική εμπλοκή) δεν πρόκειται να κάνουμε κάτι (γιατί αν μη τι άλλο δεν έχουν τη δύναμη ας μην γελιόμαστε!) τότε μιλάμε απλώς για δούλεμα φίλτατε.

          • pythagorean avatar
            pythagorean @ αντιρεαλιστής 27/08/2013 16:47:30

            Τα βέτο στο ΣΑ, η διεθνής καταγγελία των προβοκατόρων και ο εξοπλισμός του Άσαντ στον πραγματικό κόσμο θεωρούνται σκληρή Διπλωματία. Αν στον αντιρεαλιστικό κόσμο ονομάζονται απλώς "λόγια", αυτό ουδόλως μετράει.

          • αντιρεαλιστής avatar
            αντιρεαλιστής @ pythagorean 27/08/2013 18:19:19

            Ναι αλλά αύριο μεθαύριο η υπερατλαντική μαμά θα μπει στη Συρία χωρίς καμιά αντίδραση της μαμάς Ρωσίας,η γενοκτονία των χριστιανών θα λάβει συνέχεια ή όχι καθαρά από το τι μυαλά επικρατούν στις ΗΠΑ,χωρίς η μαμά του Βορρά να θέλει ή και να μπορεί εν τέλει να κάνει κάτι...

  41. pythagorean avatar
    pythagorean 27/08/2013 00:49:43

    Ναι, ας θαυμάσουμε τις "εξορθολογισμένες και σοβαρές" ΗΠΑ, Βρεττανία, Γαλλία για τη συμμαχία τους με τους ισλαμοκατσαπλιάδες στην καταστροφή της Συρίας!

  42. Νεστωρίδης avatar
    Νεστωρίδης 27/08/2013 12:02:16

    Eύγε Λαλάκη τα είπες όλα.
    Ας αλλάξουμε επιτέλους νοοτροπία και ας θαυμάζουμε ανεπτυγμένες οικονομικά και τεχνολογικά χώρες όπως οι ΗΠΑ, Καναδάς κλπ και ας αφήσουμε τις τριτοκοσμικές και δευτεροκοσμικές με την αντιπάθεια που έχουν στην δημοκρατία.
    Επίσης θα ήθελα να προσθέσω στο άρθρο και την αντικειμενική γεωπολιτική ανταγωνιστικότητα Ελλάδος Ρωσσίας στην ΝΑ Ευρώπη και τον σφετερισμό του οικουμενικού πατριαρχείου και ιερών τόπων απο τους Ρώσσους.
    Μην ξεχνάμε ότι οι Ρώσσοι πούλησαν το πρώτο ανεξάρτητο (υπο Ρσσο-Τουρκική προστασία) Ελληνικό κράτος (Επτάνησος Πολιτεία) στην Γαλλική Αυτοκρατορία το 1807 χωρίς δεύτερη σκέψη. Μπήκαν στον Α' ΠΠ με αντάλλαγμα την Κων/πολη (δεν υλοποιήθηκε λόγω πραξικοπήματος στην Ρωσσία).
    ΔΕΝ υπάρχουν φίλοι μόνο συμφέροντα και η Ελλάδα έχει οφεληθεί απο την Δύση.

  43. pythagorean avatar
    pythagorean 27/08/2013 13:09:08

    Πράγματι, και εγώ δακρύζω από θαυμασμό για τις προσηλωμένες στη δημοκρατία ΗΠΑ. Αναλογίζομαι πόσο σθεναρά συμπαραστάθηκαν στη σύμμαχο Ελλάδα τον Ιούλιο του 1974, ή την περίοδο του ρωσικού ενεργεικαού ανοίγματος Καραμανλή 2004-09, ή την περίοδο 2009-10 που συμβούλευαν τον ΓΑΠ να σώσει τη χώρα βουτώντας στο ΔΝΤ και στο μνημόνιο. Θαυμάζω επίσης την 30χρονη δημοκρατική συμμαχία τους με ισλαμιστές σε Αφγανιστάν, Βοσνία, Τσετσενία & Συρία. Άλλωστε οι ισλαμιστές αυτοί (μαζί με τον Ερντογάν) ως γνωστόν είναι και αντικειμενικοί γεωπολιτικοί σύμμαχοι της Ελλάδος, σε αντίθεση με την ανταγωνιστική Ρωσία.

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ pythagorean 27/08/2013 15:56:39

      Οι ΗΠΑ είναι όπως είναι αλλά η μαμά Ρωσία τι είναι σε θέση να κάνει πχ σε μια χώρα που δέχεται bulling από τις ΗΠΑ όπως η Ελλάδα επί Καραμανλή;ο Καραμανλής έκανε τόσα πράγματα για να υπάρξει απεξάρτηση της Ελλάδας από έναν μόνο "σύμμαχο" κι αυτοί τον έδωσαν και τον εγκατέλειψαν κανονικά όπως κάνουν τώρα με τον Άσαντ...
      Εν τέλει δε μάλλον μας έβλαψε η ρωσολαγνεία μας και την στιγμή αυτή,αν πάρουμε παράδειγμα από τη Ρωσία που κοιτά πάντα και μόνο τα συμφέροντά της,τα δικά μας εξυπηρετούνται καλύτερα...διατλαντικα και διαμεσογειακά.

  44. Αριστομένης avatar
    Αριστομένης 27/08/2013 16:42:47

    Tα Ελληνικά συμφέροντα είναι με τις Μεσογειακές χώρες και τις ΗΠΑ.
    Η Αμερικάνικη υπερδύναμη θα χτυπήσει την Συρία όχι για να νικήσουν οι Ισλαμιστές αλλά για να αποδυναμωθεί ο Ασάντ (όποιος επικρατήσει είναι χαμένες). Όμως δεν επιθυμούν την πτώση του Ασάντ αλλά μια ισοπαλία με την αντιπολίτευση στην οποία προσπαθούν να βρούν μετριοπαθείς μουσουλμάνους συνεργάτες. Αν φανεί ότι οι ακραίοι Ισλαμιστές νικούν τότε πάλι θα επέμβουν υπέρ της τωρινής κυβέρνησης. Οι ΗΠΑ κάνουν ότι θέλουν σαν παγκόσμια ηγεμονική δύναμη που είναι, αδιαφορώντας ή υπαγορεύοντας αποφάσεις στον ΟΗΕ, ΝΑΤΟ και ΕΕ.
    ΔΕΝ στηρίζονται μόνον στην οικονομία τους που ανακάμπτει, την τεράστια πολεμική τους μηχανή, τους συμμάχους τους σε όλο τον κόσμο αλλά και στην τεχνολογική τους πρόοδο, είναι καμμιά πενηνταριά χρόνια μπροστά στην έρευνα (ενω εμείς περιμένουμε τον Λαφαζάνη να μας επιτρέψει την απλή είσοδο στα ΑΕΙ).
    Για να έχει όφελος η Ελλάδα απο τις εξελίξεις πρέπει να συνδυάσει τα δικά της συμφέροντα με αυτά της υπερδύναμης, όπως η μελλοντική ενεργειακή τροφοδοσία της ΕΕ, η προστασία μειονοτήτων (χριστιανών, Κούρδων) στην Μ. Ανατολή (Συρία, Αίγυπτος, Τουρκία, Ιράκ) δημιουργώντας μια νέα φιλοαμερικανική βαση στην Μ. Ανατολή. Μία περιοχή με Αμερικάνικη επιρροή απο την Μεσόγειο μέχρι τον Καύκασο δεν είναι ουτοπία (Β. Συρία, ενιαίο Κουρδιστάν, Αρμενία, Γεωργία) που θα ορίζει τα όρια των Αράβων, Περσών και Ρώσσων και θα κατέχει πετρέλαια και στρατηγικές περιοχές.

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ Αριστομένης 27/08/2013 18:17:23

      Πολύ ωραία τα λέτε...αλλά η Υπερδύναμη προστάτεψε τις χριστιανικές μειονότητες στην ανατολή που κατασφάζονται;εδώ διαφωνώ λιγάκι...μην πω εντελώς αφού εν μέρη η Υπερδύναμη ξεσήκωσε τους σφάχτες,μακάρι να μετάνιωσε και να αλλάξει πολιτική.

  45. υδρόκερος avatar
    υδρόκερος 27/08/2013 19:37:37

    Οι προφητείες που αναφέρονται σε κατάληψη της Κωνσταντινούπολης από τους Ρώσους δεν μπορούν να θεωρηθούν απολύτως παραμύθια της γιαγιάς μπάμπουσκας.
    Δεν είμαι γνώστης της ιστορίας παραταύτα συνοπτικά γνωρίζω πως έχουν υπάρξει στο παρελθόν 2 ρωσσοτουρκικοί πόλεμοι ή μήπως περισσότεροι? κατά τους οποίους οι ρώσοι έφτασαν έξω από την Πόλη και μόνο χάρη σε κάποιο τυχαίο γεγονός δεν ολοκληρώθηκε η κατάληψή της .
    Υπάρχει επομένως προιστορία ενός ιστορικού γεγονότος το οποίο δεν βρήκε ποτέ την ολοκλήρωσή του.Οι προφητείες που αναφέρονται σε κατάληψη της Κωνσταντινούπολης από τους Ρώσους δεν μπορούν
    Όλες αυτές οι υποτιθέμενες προφητείες αληθινές ή όχι δεν είναι και τόσο εκτός πραγματικότητας.
    Για ποιό λόγο οι Ρώσοι να ενδιαφέρονται για την κατάληψη της Κων?
    Για τον λόγο ότι πρόκειται για μεγάλης σημασίας στρατηγικό σημείο.
    Όποιος ελέγχει τα στενά του Βοσπόρου και Δαρδανελίων ελέγχει και ολόκληρη την Μαύρη Θάλασσα και το μισό Αιγαίο.
    Υπάρχουν καταγγελίες για μη τήρηση των διεθνών συμβάσεων εκ μέρους της Τουρκίας.
    Κάπου έχω διαβάσει ότι ακόμα και η Ελλάδα έχει δικαιώματα σε αυτές τις συμφωνίες και θα μπορούσε να ζητήσει ανανέωση αυτών των συμβάσεων ή ακόμα και να τις προσβάλει στα διεθνή δικαστήρια .
    Τίποτα δεν θα μπορούσε να αποκλείσει επομένως σύγκρουση ρωσσοτουρκική στο μέλλον για θέματα που αφορούν τα στενά.
    Αν φανταστούμε πως κάποιος υπερφίαλος τούρκος πολιτικός αποφασίσει να απαγορεύσει την διέλευση ρωσικών πλοίων από των Βόσπορο αυτό δεν θα ήταν ένα είδους ναυτικού αποκλεισμού της Ρωσίας?και απαρχή διαμάχης ?Και υπερφίαλοι τούρκοι πολιτικοί υπάρχουν ουκ ολίγοι..

    Σε επίθεση κατά της Τουρκίας θα αντιδρούσαν ποτέ πραγματικά οι δυτικοί?..

  46. soulis avatar
    soulis 27/08/2013 19:39:48

    To οτι ο αρθρογραφος περιγραφει σαν ενιαια περιπτωση την τσαρικη Ρωσια (που ηταν ντε φακτο συνεχεια της Βυζαντινης Αυτοκρατοριας) με το διεθβιστικο δημιουργημα του διεθνους σιωνισμου που ηταν η Σοβιετικη Ενωση δειχνει το μεγεθος της αγνοιας του η (και) της εμπαθειας του.
    Αληθεια εχει αναρωτηθει ποτε γιατι παρόλο που ενω ημασταν 400 χρονια ηδη υποδουλοι στους τουρκους και εμεις και αλλοι χριστιανικοι πληθυσμοι οπως οι Αρμενιοι οσο υπηρχε τσαρικη ορθοδοξη Μητερα (και οχι μαμα οπως ειρβνευονται καποιοι ανοητοι) Ρωσια ο ελληνισμος εξακολουθουσε να υπαρχει και να ακμαζει στην Μ.Ασια ;.Το επετρεπαν οι Τουρκοι η το ειχαν επιβαλλει οι ρωσοι ;.Και μολις επαψε να υπαρχει η τσαρικη Ρωσια και αντικατασταθηκε απο το κατασκευασμα του διεθνους σιωνισμου ελαχιστα χρονια αργοτερα διωχθηκε και ο ελληνισμος απο εκει απο οπου δεν ειχε φυγει ποτε τα τελευταια 5000 τουλαχιστον χρονια.Το ιδιο συνεβη και μεσα στο εσωτερικό τής Σοβιετικης Ενωσης.Και τα υπολοιπα που γραφει ο αρθρογραφος ειναι για τα πανηγυρια αλλα απο που ν'αρχισει και που να τελειωσει κανεις.

  47. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/08/2013 20:35:18

    Πέστα...

  48. Σπυρίδων Ἀθανασιάδης avatar
    Σπυρίδων Ἀθανασιάδης 28/08/2013 02:17:19

    Ἀπὸ συστάσεως τοῦ νεοελληνικοῦ κράτους, ἡ προστάτιδα δύναμη ποὺ ἀνέλαβε τὶς τύχες μας, μὲ τὸ ἀζημίωτο φυσικά, σὰν μεγάλη δύναμη καὶ δὴ θαλασσοκράτειρα, ἦταν ἡ Μ. Βρετανία. Ἡ Ρωσία, ὄπως σωστὰ λέτε στὸ ἄρθρο σας, ἀπὸ τὰ Ὀρλωφικὰ ἀκόμη, πάντα ἦταν μικρότερη τῶν περιστάσεων. Τὸ ὅτι εἶναι χώρα ὁμόδοξη δὲν λέει καὶ πολλὰ πράγματα στὴν πολιτική. Αὐτὸ τὸ εἶχε ἐγκαίρως καταλάβει καὶ ὁ Ἐλευθέριος Βενιζέλος, ὁ ὁποῖος εἶχε σταθερὰ ταχθεῖ μὲ τὸ μέρος τους. Μπορεῖ κανεὶς πολλὰ νὰ καταλογίσει στὸν Βενιζέλο γιὰ λάθη στὴν ἐσωτερικὴ πολιτική, ἀλλὰ στὴν ἐξωτερικὴ πολιτικὴ ἦταν μεγάλος διπλωμάτης. Ἀκόμη καὶ στὴ Μικρασιατικὴ Καταστροφή ἂς ὄψονται οἱ Γλύξμπουργκ, ὁ φιλογερμανὸς μετέπειτα δικτάτορας Μεταξᾶς –αὐτὸς γενικὰ κάτι πάθαινε ὅταν ἄκουγε γιὰ ὁτιδήποτε μικρασιατικό– καὶ οἱ ἐκλογές, ποὺ κακῶς ἔγιναν, μὲ τὰ γνωστὰ σὲ ὅλους ἀποτελέσματα. Πρὸς Θεοῦ, δὲν μιλάω γιὰ ὑποταγὴ στοὺς Ἀγγλοαμερικάνους. Ὄχι βέβαια. Ἁπλά, πρέπει νὰ εἴμαστε προσεκτικοὶ καὶ νὰ σταθμίζουμε τὰ ὑπὲρ καὶ τὰ κατὰ πρὶν ἀποφασίσουμε γιὰ σημαντικὰ ζητήματα ἐξωτερικῆς πολιτικῆς. Δὲν ἔχει νὰ κάνει αὐτὸ μὲ τὸ ἂν εἴμαστε δεξιοὶ ἢ ἀριστεροί. Καὶ κάτι τελευταῖο. Ὅταν μιλᾶμε γιὰ Δημοκρατία, μόνο στὴν Εὐρώπη μπορεῖ νὰ ὑπάρξει. Ὅπως πολὺ σωστὰ ἔλεγε καὶ ὁ Καστοριάδης, ἡ Εὐρώπη μὲ τὰ ὅποια μειονεκτήματα, μᾶς παρέχει τὴν δυνατότητα νὰ διαμαρτυρηθοῦμε, νὰ διαφωνήσουμε καὶ μέσα ἀπὸ τὸν διάλογο καὶ τὶς ζυμώσεις ποὺ γίνονται πάντα στὴν κοινωνία, νὰ πετύχουμε κάποια πράγματα. Αὐτὸ ἦταν ἀδύνατο καὶ στὴν τσαρικὴ Ρωσία καὶ στὴ Σοβιετικὴ Ἕνωση καὶ στὴν Ρωσία τοῦ Πούτιν. Εὐχαριστῶ γιὰ τὸ χῶρο σας.

  49. peripteras avatar
    peripteras 28/08/2013 22:13:45

    αν δεν υπηρχε η ρωσια θα ειμασταν γιουσουφακια ακομη , ξεστραβωθειτε λιγο ιερη συμμαχια μετερνιχ βασκοι παδοι, μονο την ελληνικη επανασταση επετρεψαν λογω τσαρου και καποδιστρια

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.